رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

نگاهی به انقلاب قهرمانانه مسلمانان بحرین + دانلود فیلم مستند " بحرین ، فریادی در تاریکی"

 

قیام شجاعانه مسلمانان بحرین در حالی به یک سالگی خود نزدیک می شود که این راه پرپیچ و خم با مظلومیت و غربت کامل و البته ایثار ، شجاعت و فداکاری کم نظیری همراه بوده است ، وحشت مزدوران وهابی و اربابانشان از انتشار سریع انقلاب بحرین به کشورهای همسایه و علی الخصوص عربستان موجب شده است که این حرکت بزرگ در سکوتی جانگداز به خاک و خون کشیده شود ، اما در این میان مظلومیت شدید مسلمانان بحرین حتی بر رسانه های معلوم الحالی چون الجزیره نیز اثر گذاشته است و پخش فیلم مستند " بحرین ، فریادی در تاریکی " قلب بسیاری از انسانها را در جهان جریحه دار کرده است ، دیدن و انتشار این فیلم مستند را به عزیزان پیشنهاد می کنیم.

 

» ابتدای نظرات (656)

بسم الله الرحمن الرحیم

مستند پنجاه دقیقه ای Bahrain shouting in the dark کاری از الجزیره قطر است که در آن می کوشد به گوشه ای ازمظلومیت مردم بحرین و سکوت مجامع جهانی بپردازد.مظلومبت جاری در بحرین ، الجزیره را نیز تسلیم خود کرده و چشم هر ببیننده را اشک بار می کند.

دانلود فیلم مستند جذاب " بحرین ، فریادی در تاریکی "

زمان 52 دقیقه ، کیفیت متوسط

قسمت اول(138 مگ) : http://mobasheran.persiangig.com/video/VTS_01_1.flv

قسمت دوم ( 6 مگ) : http://mobasheran.persiangig.com/video/VTS_01_2.flv

******

 

کربلای بحرین

اکنون کربلای بحرین صحنه مقابله نابرابر سفیانیان و علویان است! صحنه ای که در یک طرف آن تمامی قساوت وشقاوت با تمامی عده و عُده خود  به صف گشته اند ،و در طرف دیگر"برمنبرهای نور نشستگانی که چهره هایی روشن و سفید دارند"، با تمامی مظلومیت عاشورا یی شان  انتظار خونین همیشگی خود راهمراه با ملائک در ملکوت زمزمه می نمایند؛


براستی که  دوران ،دوران پر اندوه و ناگواری است برای شیعیان علی است، آنانی که به آل پیامبر عشق می ورزند و محبت آنان را در دل دارند.دورانی پر اندوه و مالامال از دشمنان پیامبر و اولاد پیامبر که با تمامی توان و قدرت، دم تیغ حقد وکینه خود را که از نیام ابوسفیانی بیرون کشیده و خون محبین و شیعیان او را فرو می ریزند! و هلهله کنان بر روی بدن های بی جان آنان می رقصند، و عطش خون خود را با پیاله های مالامال از خون زنان ومردان، جوانان و پیران شیعه ی بر زمین ظلم وعداوت فروغلطیده فرومی نشانند.و این جبارانِ آل ابی سفیانِ تشنه به خون علی و اولاد علی که وهابی و سلفیشان می خوانند،گوش به فرمان اربابان زرین موی و چشم آبی خود، آنانی که مدعیانِ آقایی و بزرگی در روی زمین اند ، آنانی که قتله پیامبران شان می خوانند ،آنانی که خدا و ملائک اورا دشمن می دانند،آنانی که مفسدین روی زمین اند و روزی تیغ تیز عدالت و انتقام علی از نیام ذوالفقار منتقم و دادگستر آخرین و موعود تمامی امم ،کره ارض را از وجو شیطانی و ناپاک آنان تطهیر خواهد نمود، کشتاری پرقصاوت و شیطانی را از یاران رحمانی آل علی از کربلای حسین گرفته تاکربلای ایران و اکنون نیز کربلای بحرین گسیل گشتند تا خون بریزند و خون بریزند! و آتش کینه نافروخفته خود از پیامبر و آل پیامبر رابا کشتار شیعیان مظلوم قدری فرونشانند!  


شعرخوانی آقای احمد حسن الحجیری، از مبارزان بحرینی و فعالان عرصه‌ی رسانه‌های سایبری در دیدار رهبر انقلاب با جوانان 73 کشور دنیا، حس و حال عجیبی را برانگیخت؛ و گویی فریادی بود از گلوی تمامی مستضعفانی که منتظر فریادرسی هستند

بسم الله الرحمن الرحیم

و الحمد حقه كما یستحقه، و الصلاة و السلام علی أشرف الأنبیاء و المرسلین، السلام علیك یا بن رسول‌الله. جان من و جان‌های همه‌ی این جوانان مقاوم به فدایت باد.

سلام ای فرزند رسول خدا...روح من و روح تمام  این جوانان مقاومت فدای شما

میل دارم به دو نكته اشاره كنم؛ صحنه‌هایی كه امروز در انقلاب‌های عزیزمان می‌بینیم، از تونس گرفته تا همه‌ی انقلاب‌ها، همان صحنه‌هایی است كه در روزهای حیات امام راحل رضوان‌الله‌تعالی‌علیه بودند.

نكته‌ی دیگر اینكه
وقتی که شهدای ما یکی پس از دیگری بر زمین می‌افتد، نسیمی از بوی کرامت باغ امام خمینی به مشام ما می رسد و همه کلمات مبارک شما (رهبر معظم انقلاب) را به یاد می‌آوریم. آیا می دانید به ویژه در بحرین چه می‌گذرد؟ آیا می‌دانید که ما در سرزمین پدری و وطن خود هم غریبیم؟!

از آنجایی كه شما از استادان و دوستداران شعر هستید، مایلم ابیاتی را به سمع مبارك برسانم كه شكایت دلدار به دلدار است:

آیا می‌دانید این در طبع ماست كه آنچه را انسان‌های شریف طالب آن هستند، می‌طلبیم؟

آیا می‌دانید در اعماق روح‌مان گدازه‌هایی است كه مستضعفان خشمگین، آن را به جوش در می‌آورند؟
آیا می‌دانید صدای زخم‌هامان بلند است و گوش متجاوز ناشنوا؟
آیا می‌دانید اولین گلی كه بر زمین افتاد معلوم شد كه «سرخ» است؟
آیا می‌دانید همه‌ی خون‌های ما خشك شدند، اما باز هم رگ‌هایمان سخاوتمند هستند؟
آری، خون‌های ما برای اسلام سخاوتمند است...
آری، هر چقدر بها سنگین باشد، و هر چه فداكاری‌ها زیاد باشد...
مادامی كه در راه اسلام است...
از خون دادن باز نخواهیم ایستاد
آیا می‌دانید كه همه‌ی خون‌های ما خشك شدند، اما بازهم رگ‌هایمان سخاوتمند هستند؟
آیا می‌دانید (مخصوصاً در بحرین) ما در میهنی هستیم كه فرزندانش در سرزمین‌شان غریبه‌اند؟

این فریادی که امروز از اسکندریه و مصراته و منامه و القطیف و صنعا به گوش می‌رسد، صدای خمینی کبیر است که در حلقوم زمانه طنین افکنده و راحتی‌تان را به باد داده است. به خیال خام‌تان با کشتن برادران‌مان  این فریادها پایان خواهد یافت؟! اگر چنین می‌اندیشید، خیال باطلی در سر دارید و اگر راهبرد راهبران‌تان اینچنین است بدانید که پیروزی از آن ما خواهد بود! چرا که این فریاد ادامه حرکت انبیاء در گذر زمان است، و خون سرخ برادران‌مان، تداوم مظلومیت علی و اولادش، غصه‌های شهیده مظلومه مدینه، داغ جگرسوز رازهای پنهانی مولایمان با چاه‌های کوفه، تنهایی سردار بی‌سپاه و پیکر گلگون سید شهیدان کربلا علیهم صلوة‌الله است!
امروز ما نیز از ایران اسلامی و به عنوان گوشه‌ای از امت بزرگ اسلام با برادران مظلوم خود هم‌نواییم و حتی اگر لازم شود به مدد مظلومان خواهیم شتافت و با تیغ عریان به جنایات وحشیانه‌تان را پاسخ خواهیم داد، چرا که مولای آزادگان فرمود: اگر کسی شب را به صبح رساند و درد مسلمان برایش اهمیّتی نداشته باشد، مسلمان نیست.
الا ای رادمردان عالم! بدانید و آگاه باشید، دیری نخواهد پایید که واقعیت‌‌ها رخ عیان خواهند کرد و تیرگی‌ها در هم کوبیده خواهد شد.  این همه محنتی که عالم اسلام را به خویش مبتلا ساخته همه آزمون صبر و استقامت امت اسلام است در مقابل اباطیل زمانه ظهور! و امتحان پایداری است در هنگامه یاری عدالت‌گستری که جهان بی‌صبرانه چشم‌انتظار قدوم بهاری اوست!
و در پایان به محضر مولایمان حضرت ربیع‌الانام، بهار دل‌ها، عجل الله تعالی فرجه الشریف بالنصر والعافیة، عرضه می‌داریم: ای مولای آرزومندان و پناه عدالت‌خواهان! هرچند که از داغ ظلمی که بر برادران‌مان در جای جای جهان اسلام روا می‌دارند، دل‌شکسته و بی‌ملجاء و پناهیم، اما اگر دنیا برای فرش مقدم تو بهای جان‌مان را طلب می‌کند و دشنه به خون برادران‌مان آخته است، بگو بشتابد که این ناقابل، کم‌بهاتر از آن است که هنگامه ظلم‌ستیزی‌ات را به تأخیر اندازد!
بار خدایا! «اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکُو إِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنَا صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ غَیْبَةَ وَلِیِّنَا وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّةَ عَدَدِنَا وَ شِدَّةَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَیْنَا» که این نوای سال‌های مدید امت اسلام است. باقیمانده از غیبت مولای‌مان را به خون برادران مظلوم ما ببخشای و هنگامه بهار طبیعت را با ظهور بهار دل‌ها برای‌مان بهاری ساز! که سال‌هاست عالم بهاری به خویش ندیده است…!
هرچند که این ضعیفان را یارای فهم مقام حضرتش نیست و عقل از ظهور وی متحیّر خواهد ماند، ‌اما به عظمت و بلندای ردایی که بر تن ایشان آراسته‌ای و به بزرگی وعزتی که به ایشان بخشیده‌ای، ما را یارای مقابله با آزمون‌های این زمانه عطا کن و در امتحان یاری‌اش مددمان ده، ای بخشاینده توانا!

و اکنون کربلای بحرین صحنه مقابله نابرابر سفیانیان و علویان است! صحنه ای که در یک طرف آن تمامی قساوت وشقاوت با تمامی عده و عُده خود به صف گشته اند ، و در طرف دیگر"برمنبرهای نور نشستگانی که چهره هایی روشن و سفید دارند"، با تمامی مظلومیت عاشورایی شان انتظار خونین همیشگی خود را همراه با ملائک در ملکوت زمزمه می نمایند؛


آمار منتشر شده از مرکز حقوق انسانی بحرین و سازمان های مردم نهاد نشان از مظلومیت شیعیان بحرین است:

جمعیت بحرین: یک میلیون و دو هزار نفر
جمعیت شهروندان: ۵۳۵ هزار نفر
درصد مسلمانان شیعه:۷۰ درصد
درصد افراد مشغول در دولت:۱۳ درصد
شمار پست های بالایی که در وزارت دفاع، وزارت امور خارجه،امنیت ملی،دادگاه عالی شورای دفاع و دادگاه سلطنتی قرار دارند: صفر درصد
درصد حاضر در وزارت دارایی:۱۰ درصد
درصد حاضر در وزارت اطلاع رسانی:۶ درصد
درصد حاضر در دستگاه قضایی:۵ ردصد
از ۱۰۰۰ کارمند دستگاه امنیت ملی درصدی که بحرینی نیستند: ۶۴ درصد
از ۲۰۰۰ هزار نظامی نیروهای امنیت ملی درصدی که بحرینی نیستند: ۹۰ درصد
شمار برگزیدگان از هر فرقه بحرینی که شورا یعنی قوی ترین مسند کشور را اشغال کرده اند:۰ درصد
روز تظاهرات دفاع از دموکراسی که در بهار عرب کلید خورد: ۱۴ فوریه ۲۰۱۱
مردمی که در این تظاهرات شرکت کردند: ۳۰۰ هزار نفر
تناسب این شرکت نسبت به حضور مردم مصر: ۴۰ میلیون نفر
روزی که عربستان سعودی برای سرکوب مردم وارد عمل شد: ۱۴ مارس ۲۰۱۱
شمار نظامیان عربسان سعودی، اتحادیه عرب و قطر که با خودروهای نظامی وارد بحرین شدند: ۱۵۰۰ نفر
شمار کشته شدگان بحرینی از ۱۴ فوریه: ۵۰ نفر
مرگ بر اثر گازهای اشک آور: ۳۰ نفر
سن جوان ترین قربانی:۵ روز
شمار دستگیرشدگان:یکهزار و ۵۰۰ نفر
شهروندانی که پای میز محاکمه نظامی حاضر شدند: ۲۰۸
شمار پزشکانی که کمک های دارویی را به مردم اعا کردند و محکوم شدند: ۲۰ نفر
مجموع دوره محکومیت زندانیان: ۲۵۰۰ سال
شهروندانی که در حال حاضر به جرم تخطی از آزادی بیان و قوانین کشور متهم هستند: ۱۰۰۰ نفر
موارد مستند شکنجه و رفتارهای غیر انسانی دولت علیه تظاهر کنندگان: یکهزار و ۸۶۶
مسئولان بحرینی ای که مسئولیت این شکنجه ها و کشتارها را به عهده گرفتند: ۰ درصد
مساجد تخریب شده: بالای ۴۰ درصد
خبرنگاران مورد هدف قرار داده شد: بالای ۹۰ درصد
کارگران اخراج شده به دلیل حمایت از خواسته های دموکراسی طلبانه:دو هزار و ۲۷۰ نفر
دانشجویانی که به همین دلیل اخراج شده اند: ۴۷۷
طبقه بحرین در جهان در خصوص شمار زندانیان سیاسی نسبت به جمعیت: درجه اول
مبلغ فروش سلاح های نظامی آمریکا به بحرین:۵۳ میلیون دلار
شمار سالهایی که خانواده آل خلیفه حکومت کرده است: ۲۲۸ سال

اما به راستی بر بشریت چه می گذرد که مهر سکوت بر لب نهاده و در مقابل چنین بی عدالتی و ددمنشی آل سعود و آل خلیفه سکوت اختیار کرده اند. چگونه است که همه در مقابل نظام دجالی و شیطانی آمریکا که عالم را به خاک و خون کشیده و بی محابا وتحت عنوان آزادی و و دمکراسی بشریت و سران قدرت های جهانی را به بند کشیده و زبان آنان را بریده و همچون کردنکشی مست بدون هیچ ترسی  از به اصطلاح داروغه های جهانی عربده کشان هرروز به نقطه ای هجوم می آورد ؟! و مردمی را به خاک و خون می کشاند ؟!

و اما سخنی با ملت بزرگ و عزیز بحرین ،که دوشا دوش و در کنار هم ،با دستی خالی و بی هیچ حمایت جدی ای از سوی مجامع و نهاد های بین المللی ،و تنها با اتکای به قدرت خدا و بی هیچ ترس و وحشتی در مقابل هجوم سفیانیان آل سعود و آل خلیفه راست قامت ایستاده اند ؛ درود وسلام خدا بر شما و یاری و نصرت قادر متعال از آن شما باد .چقدر نزدیک است آن روزی که خداوند به خاطر این مقامت و پایداریتان جزای خیر به شما ارزانی فرماید . چقدر نزدیک است آن روزی که منتقم ما (روحی و ارواح العالمین له الفدا) آن وارث آدم ونوح وابراهیم و موسی و عیسی و پیامبر اعظم (صلواه الله علیهم اجمعین ) نواده حیدر کرار از صلب حسین آن منقم آخرین قدوم مبارک خود بر روی چشم منتظران گذارده و از راه برسد و ذوالفقار انتقام از نیام بر کشد و قاسطین و مارقین و ناکسین و عمله ظلم و جور بر محمد و آل محمد را به خاک ذلت فرو افکند و زمین را از لوث وجود نجس این مشرکان و کافران بالله پاک و مطهر گرداند

 

وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُواْ فِی الاْرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #656 دولت امید! 1393-09-13 23:42
به نقل از compre da china:
Very descriptive post, I loved that bit. Will there be a
part 2?



mobasheran.persiangig.com/video/VTS_01_2.flv
نقل قول کردن
+1 #655 compre da china 1393-09-13 05:15
Very descriptive post, I loved that bit. Will there be a
part 2?
نقل قول کردن
0 #654 مهدوی 1391-01-11 13:03
تطبیق شخصیت‌ها از آسیب‌های جدی بحث مهدویت است

حجت‌الاسلام جعفری گفت: همچنانکه توقیت و تعجیل، نادرست است، تطبیق نیز ناصواب است. به این توضیح که عده‌ای با خواندن یا شنیدن چند روایت در علایم ظهور، آن‌ها را بر افراد یا حوادثی تطبیق می‌دهند. البته خود تطبیق روایات بر حوادث، آفت و آسیب نیست، بلکه آفت، مطالب و ادعاهایی است که افرادی به صرف خواندن یک یا دو روایت و بدون بررسی آیات و روایات و مطالب تاریخی و قدرت تشخیص صحیح و سقیم روایات مطرح می‌کنند، یعنی بدون داشتن تخصص به اظهار نظر می‌پردازند.

پژوهشگر مسائل مهدویت گفت: این تذکر لازم است که در روایات، تشخیص مولفه‌ها و علایم سپاه حق و باطل به عهده‌ی علمای راستین گذاشته شده است؛ همان‌ها که در عصر غیبت کبرا به عنوان «نواب عام» عهده‌دار این امور گشته‌اند.

پیامدهای تطبیق چیست؟

وی درباره پیامدهای آسیب تطبیق گفت: ناامیدی و یأس در اثر عدم اتفاق ظهور از پیامدهای تطبیق است. همچنین به دلیل عدم تحقق تطبیق‌های مطرح شده، باعث بی‌اعتقادی افراد و مردم نسبت به اصل ظهور می‌شود و افراد در اصل ظهور و روایات به شک و تردید می‌افتند.

خاستگاه‌های تطبیق چیست؟

حجت‌الاسلام جعفری گفت: از جمله خاستگاه‌های تطبیق عبارت است از: توهم‌زدگی، هوا و هوس و مشکل مطرح‌سازی خود (نوعی بیماری روحی و روانی)، دخالت افراد غیر متخصص در مطالب کاملاً فنی و تخصصی، عدم روشن‌گری کافی توسط علما، عدم تبیین علایم حتمی و غیر حتمی، عدم طرح مسأله «بداء» و مسایل مرتبط با علایم ظهور، نداشتن عکس‌العمل مناسب در مقابل مدعیان! و دشمنی پنهان و مرموز!

راه درمان آسیب تطبیق چیست؟

وی گفت: به چند طریق می‌شود آسیب تطبیق را درمان کرد: تبیین و روشن‌گری، تکذیب و مبارزه با انحرافات و کار کارشناسی در مورد علایم و ویژگی‌ها از سوی علما و دانشمندان.



www.farsnews.ir/newstext.php?nn=13910110000532
نقل قول کردن
0 #653 YaAli 1390-11-19 12:33
به نقل از 14:
علم را از نجف به قم رانند عـلـمایی ز پار(1) می‏بینم

در مـیـان جـمـاعـت عـلمـا رَجُـلی نامـدار(2) می‏بینم

مُلک ری را به دست می‏گیرد دشمنش گرم کار می‏بینم

حمله‏ور دشمنان بر او بسیار لشکـرش آبـکـار می‏بینم

چنـد سالی ز بـعـد رفتـن او کـعبـه را نـوربـار می‏بینم

فاصله بین او و حـجّت حق من دو هاشم‏تبار(3)می‏بینم

1. پار، مخفّف «پارس»، و مراد از آن، ایران است.

2. به بنیادگذار انقلاب ایران، روح الله خمینی، اشاره دارد که آوازه‏اش جهان را فرا گرفته است.

3. هاشم تبار نخست، سیّد علی خامنه ای، رهبر کنونی انقلاب ایران می باشد، و هاشم تبار دوم، کسی است که در آینده به قدرت می رسد.


مسلما هاشمتبار دوم سید حسن نصرالله است ، شک نکنید که اونهم در کنار آقا خدمت میکنه نه بعد از آقا
نقل قول کردن
+10 #652 بچه مثبت/مهرداد 1390-11-18 10:23
سلام به همه عزیزان

لطفا اساس کشی کنید اینجا .....

بشارتهایی بزرگ در یک تشابه تاریخی

u313.ir/.../

نقل قول کردن
+7 #651 علی جعفری 1390-11-18 10:20
تلفات زمین لرزه قدرتمند فیلیپین به 44 نفر رسید

'فرانسیسكو پاتریمونیو' فرمانده یگان پیاده ارتش فیلیپین در استان 'نیگروس اورینتال' گفت كه تاكنون 44 نفر بر اثر رانش زمین ایجاد شده پس از زلزله 7/6 ریشتری روز دوشنبه، جان خود را از دست داده اند.
www.irna.ir/.../خارجي
نقل قول کردن
+8 #650 گل نرگس 1390-11-18 10:16
واقعا بدتون نمياد به اين .... دست بزنيد ؟؟؟؟ من پيشنهاد ميكنم از راه دور روش بنزين بريزيد و از همون دور يه كبريت روشن بندازيد روش .....تاكيد ميكنم از راه دور :-B به نقل از علی جعفری:
خیلی دوست دارم با دستهای خودم خفش کنم:

مفتی سعودی برگزاری جشن میلاد پیامبر (ص) را حرام اعلام کرد !



مفتی وهابی سعودی برگزاری هرگونه جشن به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) را حرام اعلام کرد.
"عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ" که مفتی کل عربستان سعودی به شمار می‌آید، روز گذشته در مصاحبه با روزنامه سعودی "المدینه" گرفتن هرگونه جشن به مناسبت میلاد پیامبر (ص) را بدعتی بی‌پایه و اساس خواند.

وی گفت:
من هیچ پایه و اساسی درباره گرفتن جشن به مناسبت تولد پیامبر در سنت رسول خدا، سنت خلفای راشدین و ائمه هدایت نمی‌بینم. :-w

چندی پیش این مفتی وهابی سعودی پس از فاش شدن برخی از مفاسد خاندان آل‌سعود استفاده از توئیتر و فیس بوک را برای مردم عربستان تحریم کرده بود.

این مفتی وهابی در ادامه افزود:
برخی اعتقاد دارند، اگر کسی برای تولد پیامبر جشن نگیرد، به رسول خدا جفا کرده و شرط محبت را به جا نیاورده است و این تصوری اشتباه است. X(

مفتی سعودی تاکید کرد:
بالعکس کسانی که جشن نمی‌گیرند و به این مناسبت بهایی پرداخت نمی‌کنند، دقیقا همان کسانی هستند که به سنت پیامبر پایبند هستند و اگر نشانی از چنین کاری بین خلفای راشدین و پیروان آنان می‌یافتند پیش و بیش از هر کس به برگزاری چنین مراسمی اقدام می کردند. :-w
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901117000650

حالا به من حق میدید با دستای خودم خفش کنم !
نقل قول کردن
+13 #649 علی جعفری 1390-11-18 10:09
خدا را شکر [-O

خبر فوری

11 زائر ایرانی ربوده شده در سوریه آزاد شدند

منابع خبری ترک از آزادی 11 زائر ایرانی که اخیرا در جریان سفر به سوریه ربوده شده بودند خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های ترک، مخالفان مسلح سوری موسوم به "ارتش آزاد سوریه" در بیانیه ای تاکید کردند که با میانجیگری مقامات ترک، 11 زائر ایرانی را که اخیرا ربوده بودند آزاد کرده اند.

در بیانیه ای این گروه از مخالفان مسلح سوری ادعا شده که آنها با مردم ایران دشمنی ندارند و تنها نسبت به موضع حمایتی از نظام اسد انتقاد دارند.
www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=1527684
نقل قول کردن
+8 #648 علی جعفری 1390-11-18 10:06
قطر سوریه را تهدید کرد/4 طرح حمد بن جاسم علیه دمشق

قطر در ادامه تحرکات نیابتی از آمریکا علیه سوریه، مدعی شد که چهار طرح برای این کشور آماده کرده است اما تا یکشنبه آینده از محتوای آن صحبتی نمی‌کند.

حمد بن جاسم نخست وزیر-وزیر خارجه قطر در گفت‌وگویی تلفنی با شبکه الجزیره از وجود چهار طرح مختلف تحت پوشش راهکار برای بحران سوریه خبر داد.

حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی که این هفته به شورای امنیت رفت و بدون اشاره به گزارش ناظران اتحادیه عرب شدیدترین سخنان را علیه سوریه، کشور عرب عضو اتحادیه عرب بیان کرد، گفت که چهار گزینه در خصوص بحران سوریه در دست اوست اما اکنون از محتوای آن سخنی نمی‌گوید.

برخی کارشناسان این اقدام قطر علیه سوریه را نوعی تهدید برای دمشق برشمردند.

حمد بن جاسم اعلام کرد که این گزینه‌ها تا یکشنبه آینده بررسی می‌شود و در ان روز کمیته عربی ویژه بحران سوریه در اتحادیه عرب، تشکیل جلسه می‌دهد.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901118000198

چقدر کلینتون به این بی ریخت میاد !

نقل قول کردن
+7 #647 علی جعفری 1390-11-18 09:59
به نقل از simorgh:

راستی فرمانده،بابام هم تو جنگ آرپی چی زن بوده،ایشاالله با بابام باهم ارپی چی زن اقامون امام زمان بشیم.
ایشاالله دو تامونم با هم شهید بشیم.اللهی

الهی آمین
ولی قبلش اگر لیاقت داشته باشیم و امام عصر (عج) ما را قابل بداند ، سر به دامنش بگذاریم و بگیم آقا جون دیدی تنها نبودی، دیدی به ندای هل من ناصرت که از مکه سر دادی ، پاسخ مثبت دادیم...
آقا جون ما همونهایی هستیم که به ندای خمینی(ره) بزرگ لبیک گفتیم ، همونهایی هستیم که پروانه وار دور امام خامنه ای گشتیم...
ما همونهایی هستیم که آرزو داشتیم در رکابت باشیم و همچو پروانه از شمع وجودت گرما و حرارت بگیریم...
دوست داشتیم فدایی ات شویم...
اماما ما را حلال کن...
از ما در پیشگاه خدا شفاعت کن...
:(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :((
نقل قول کردن
+14 #646 ناشناس 1390-11-18 08:07
ادامه سخنان آقای ماندگاری

بعد گفتند که برای تحقق ظهور باید 3 شرط زیر را رعایت کنیم:
1-رهبر زمان(امام خامنه ای) را داناتر از هر کس بدانیم,و گفت که اکنون ملت های عرب فهمیده اند که رهبر ایران بهتر از همه می فهمد,
2-حال که او را داناتر از همه دانستیم تسلیم فرمان او باشیم,او که می گوید معنویت,اتحاد,.. .(مخصوصا اونایی که می آند اینجا بحث شیعه و سنی راه می اندازند و می گند این سایت رو فقط شیعه ها می بینند و نمی گند که اگه یه برادر سنی بیاد و ناراحت بشه نه تنها واسه این سایت تبلیغ نمی کنه و خودش هم نگاهش دیگه بد می شه)
3-سوم هم در دو مورد قبلی استقامت داشته باشیم و مثل افرادی نباشیم که در راه پیروزی انقلاب زندان کشیدند ولی حالا راهشان را جدا کرده اند
خلاصه برادران عزیز گفتند این شرایطی که اکنون تو دنیا حاکم شده باید قدرش رو بدانیم,مبادا قدرش رو ندانیم و همه چی بخوابه و ظهور به عقب بیفته(اینو خودم می گم:تو مقاله این سایت از آقای آقا تهرانی خوندم که به نقلی یه اتفاقی بسیار عبرت آموز فرموده بودند:که گویا 23 سال پیش امام زمان می ره دیدار یکی از علمایی که با امام ارتباط داشت و بهش می گه که تا یه هفته دیگه از دنیا می ره,بعد اون عالم از امام گله مانندی می کند که چون امام بهشون گفته بودند که او در حیات خود ظهور را درک خواهد کرد ولی حالا...امام هم گفته بوندند که درسته قرار بود ظهور اتفاق بیفته ولی به تعویق افتاد)
مبادا از این طوفان ایجاد شده در عالم غافل بشیم و همه چیز برگرده سرجای خودش....تمام
اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+9 #645 ناشناس 1390-11-18 08:05
سلام خدمت همگی
سخنان آقای ماندگاری پیرامون ظهور
دوستان نمی دونم امروز صبح صحبت های حاج آقا ماندگاری را شنیدین یا نه,از شبکه 3 پخش می شد,
اولش گفت که برآورده کردن نیاز های مادی برای امام کوچکترین معجزه است,بلکه بزرگترین معجزه آنان طبق یه آیه(نمی دونم کدوم آیه بود)دادن حیات طیبه به انسان هستش,بعدش گفت که مردم زمان امامان قبل یا کلا باهاشون کاری نداشتند یا اکثر اونایی هم که باهاش کاری داشتند واسه نیاز های مادی بود مثلا طرف می اومد دم در زندان و از امام نیاز های مادی اش رو طلب می کرد(بدون کوچکترین تلاشی برای آزادی مولای خودش),و اینطوری شد که مردم چون قدر امام را ندونستند خدا واسه تنبیه شون امام را غایب کرد و ما هم اکنون در تنبیه خدا هستیم و برای آنکه از این تنبیه بیرون بیایم باید خودمان را از این تنزل مادی بالا بکشیم نریم حرم امام رضا و ازش فقط دنیا را طلب کنیم,
نقل قول کردن
-8 #644 14 1390-11-18 04:52
علم را از نجف به قم رانند عـلـمایی ز پار(1) می‏بینم

در مـیـان جـمـاعـت عـلمـا رَجُـلی نامـدار(2) می‏بینم

مُلک ری را به دست می‏گیرد دشمنش گرم کار می‏بینم

حمله‏ور دشمنان بر او بسیار لشکـرش آبـکـار می‏بینم

چنـد سالی ز بـعـد رفتـن او کـعبـه را نـوربـار می‏بینم

فاصله بین او و حـجّت حق من دو هاشم‏تبار(3)می‏بینم

1. پار، مخفّف «پارس»، و مراد از آن، ایران است.

2. به بنیادگذار انقلاب ایران، روح الله خمینی، اشاره دارد که آوازه‏اش جهان را فرا گرفته است.

3. هاشم تبار نخست، سیّد علی خامنه ای، رهبر کنونی انقلاب ایران می باشد، و هاشم تبار دوم، کسی است که در آینده به قدرت می رسد.
نقل قول کردن
+11 #643 simorgh 1390-11-18 02:53
به نقل از simorgh:

زدی وسط خال علی اقا
جثه ام
بزرگ و چار شونه هست.چشم فرمانده،ارپی چی زن میشم :x

راستی فرمانده،بابام هم تو جنگ آرپی چی زن بوده،ایشاالله با بابام باهم ارپی چی زن اقامون امام زمان بشیم.
ایشاالله دو تامونم با هم شهید بشیم.اللهی
نقل قول کردن
+7 #642 simorgh 1390-11-18 02:23
به نقل از علی جعفری:

برای شما :-/
برای شما :-/
شما بهتره اول آموزش نظامی ببینی و یک شب هم که تو آموزش خشم می زنند و بچه ها رو از خواب ناز بیدار می کنند ، تجربه کنی و بعد از آموزش در هر حال فکر کنم برای شروع ، نیروی پیاده باشی خوبه.
البته اگر جثه ات بزرگ و چار شونه هست ، آرپی جی زن خوبه ، ولی گوشهات اذیت میشه و کار سختیه.درضمن تک تیراندازان دشمن دو گروه رو بیشتر هدف قرار میدند:
1- بی سیم چی ها
2- آر پی جی زن ها
خود دانی ، انتخاب با خودته >:D

زدی وسط خال علی اقا
جثه ام
بزرگ و چار شونه هست.چشم فرمانده،ارپی چی زن میشم :x
نقل قول کردن
+8 #641 علی جعفری 1390-11-18 02:07
به نقل از simorgh:

سلام
علی اقا فکر کنم همینطور پیش برید همه ی پست ها رو پخش کنید بین بچه ها :))
من سنه کمی دارم و بی تجربه،لطفا یه پستی هم به من معرفی کن :-*

برای شما :-/
برای شما :-/
شما بهتره اول آموزش نظامی ببینی و یک شب هم که تو آموزش خشم می زنند و بچه ها رو از خواب ناز بیدار می کنند ، تجربه کنی و بعد از آموزش در هر حال فکر کنم برای شروع ، نیروی پیاده باشی خوبه.
البته اگر جثه ات بزرگ و چار شونه هست ، آرپی جی زن خوبه ، ولی گوشهات اذیت میشه و کار سختیه.درضمن تک تیراندازان دشمن دو گروه رو بیشتر هدف قرار میدند:
1- بی سیم چی ها
2- آر پی جی زن ها
خود دانی ، انتخاب با خودته >:D
نقل قول کردن
+9 #640 علی جعفری 1390-11-18 02:00
به نقل از بی تاب ظهور:

سلام
سعادتی که شما دوستان با حضور در جبهه ها داشتید، برای همه ما افتخار آمیزه؛
واقعا برای بنده اسطوره اید و حضور شما عزیزان در این جمع سعادتی بزرگ هست برای تک تک ما @};- و غیرقابل توصیف @};-
خدا خیر جزیل به شما عزیزان بده و ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید @};-

ما مخلص همه دوستان هستیم دربست.
از شهید اکبر حاجی پور فرمانده تیپ 1 عمار لشگر 27 محمد رسول الله (ص) بالاتر نیستیم.
این شهید در عملیات والفجر4 سال 1362 وقتی که بچه ها کمی خسته شده بودند آنقدر مزاح و شوخ طبعی می کرد که بچه ها روحیه بگیرند و بخندند.
عاقبت مزاح و شوخ طبعی هم کار دستش داد و فرشتگان خدا حسودی کردند ! و از خدا خواستند تا این شهید را از زمین به آسمانها ببرد تا آنها ببینند آن چیزی که نمی دانستند و خداوند فرموده بود:

وَإِذْ قَالَ رَبُّكَ لِلْمَلاَئِكَةِ إِنِّي جَاعِلٌ فِي الأَرْضِ خَلِيفَةً قَالُواْ أَتَجْعَلُ فِيهَا مَن يُفْسِدُ فِيهَا وَيَسْفِكُ الدِّمَاء وَنَحْنُ نُسَبِّحُ بِحَمْدِكَ وَنُقَدِّسُ لَكَ قَالَ إِنِّي أَعْلَمُ مَا لاَ تَعْلَمُونَ
و چون پروردگار تو به فرشتگان گفت: «من در زمين جانشينى خواهم گماشت»، [فرشتگان‌] گفتند: «آيا در آن كسى را مى‌گمارى كه در آن فساد انگيزد، و خونها بريزد؟ و حال آنكه ما با ستايش تو، [تو را] تنزيه مى‌كنيم؛ و به تقديست مى‌پردازيم.» فرمود: «من چيزى مى‌دانم كه شما نمى‌دانيد

میاییم اینجا روحیه بگیریم ...
نقل قول کردن
+8 #639 simorgh 1390-11-18 01:54
به نقل از علی جعفری:

پس من درست گفتم.
تبلیغات گردان حضرت مهدی (عج) با شما >:D

سلام
علی اقا فکر کنم همینطور پیش برید همه ی پست ها رو پخش کنید بین بچه ها :))
من سنه کمی دارم و بی تجربه،لطفا یه پستی هم به من معرفی کن :-*
نقل قول کردن
+10 #638 علی جعفری 1390-11-18 01:40
انفجار در خطوط نفتی تركیه

انفجار در خطوط شركت نفتی بوتاش در استان جنوبی شرقی ماردین تركیه ، انتقال نفت از شمال عراق به این كشور را متوقف كرد.
www.irna.ir/News/30803408/انفجار%20در%20خطوط%20نفتی%20تركیه/خارجي/
نقل قول کردن
+15 #637 علی جعفری 1390-11-18 01:37
'احمدی نژاد از تهدید ها نمی ترسد'؛

'احمدی نژاد از تهدید ها نمی ترسد'؛ عنوان گزارشی است كه یك روزنامه اتریشی برای تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران و واكنش تهران به آن، برگزیده است.



روزنامه 'اوسترایش' با چاپ عكسی از رییس جمهوری اسلامی ایران در حین بازدید از یكی از تاسیسات هسته ای نوشت:
احمدی نژاد از تهدیدها نمی ترسد. =D>

این روزنامه با اشاره به اینكه عواقب حمله احتمالی به ایران بسیار سخت خواهد بود، تاكید كرد: تهران مقابله مثل می كند و این نگرانی وجود دارد كه دنیا تبدیل به صحنه جنگ شود.

'اوسترایش' با اشاره به مانور سپاه پاسداران در تنگه هرمز به مدت یك ماه، نوشت:
رهبر انقلاب اسلامی @};- تاكید نموده است كه هرگونه حمله احتمالی به ایران، به منافع آمریكا در خاورمیانه 10 برابر خسارت وارد خواهد كرد. =D>

این روزنامه افزود: به همین دلیل باراك اوباما مخالف حمله نظامی به ایران است چرا كه عواقب آن را می داند.

این روزنامه اتریشی ادامه داد:
در این راه، برلین، لندن و پاریس نیز از اوباما حمایت می كنند. :-w

اوسترایش به نقل از وزیر دفاع آلمان تصریح كرد:
'ما به اسراییل نسبت به ماجراجویی هشدار می دهیم.' X(
www.irna.ir/News/30803389/_احمدی%20نژاد%20نمی%20ترسد_/خارجي/
نقل قول کردن
+12 #636 علی جعفری 1390-11-18 01:24
جدیدترین گزارش از درگیری های سوریه

استفاده شبه نظامیان از تسلیحات آمریکایی و اسرائیلی علیه ارتش سوریه

درگیری‌ها در حمص شدت یافته و شبه نظامیان صبح امروز با تسلیحات پیشرفته آمریکایی و اسرائیلی علیه ارتش و نیروهای امنیتی سوریه وارد عمل شدند که منجر به کشته شدن دهها تن از آنها شد.

ارتش سوریه در آماده باش کامل است

درگیری در منطقه الزبدانی ادامه دارد

سلاح های ضدزرهی آمریکایی و اسرائیلی در دست شبه نظامیان سوریه

درگیری های شدیدی میان افراد مسلح و ارتش سوریه در این منطقه کوهستانی در جریان است ضمن اینکه مهاجمان مسلح از تجهیزات و تسلیحات نظامی پیشرفته ای برخورداند و تاکنون چندین تانک و نفربر ارتش را منهدم کرده اند. آنها از سلاح های ضدزرهی آمریکایی و اسرائیلی استفاده می کنند.

معارضان مسلح سوری همچنین سلاح های سنگین و نیمه سنگین نظیر موشک های "الساغر" و موشک های آمریکایی "الاو" استفاده می کنند و علاوه بر آنها از خمپاره اندازه های سنگین و نیمه سنگین، آر پی جی و تفنگ های آمریکایی "ام 16" و "ام18" علیه ارتش دمشق بهره می گیرند.

همچنین اخباری از تشدید درگیری ها در روستاهای استان "ادلب" برای کم کردن فشارها علیه حمص آغاز شده است. شبه نظامیان تلاش دارند تا اردوگاه های فلسطینی موجود در سوریه نیز وارد این درگیری ها شوند.

به همین دلیل اقدامات تحریک آمیزی علیه این اردوگاه ها و در اطراف آنها صورت می گیرد و چند کمیته مردمی تشکیل شده تا اوضاع این اردوگاه ها را بررسی کنند.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901117001631
نقل قول کردن
+9 #635 علی جعفری 1390-11-18 01:18
به نقل از قاسم نصراله:


نه عزیز دلم اصلا" :x
این مسائل و نظرات رشد فکری انسان رو زیاد می کنه خیلی از شما ممنونم. @};-
بلاخره دل به دل راه داره . با این که هم دیگر رو ندیدیم و از اوضاع کاری هم خبر نداریم اما بدون 25 ساله که کار تبلیغاتی خرد و کلان جز اصلی ترین برنامه های زندگی من بوده .
انشاءالله همونطور که در شعرهای قبلی نوشته ام :
از گروه مبشران فرج **** شکل گیرد ستاد استقبال
و با هم یه بنر تبلیغاتی بزرگ روی یه طاق نصرت بسیار بزرگ بزنیم که نوشته باشه
مهدی جان به دروازه ایران خوش آمدی [-O

پس من درست گفتم.
تبلیغات گردان حضرت مهدی (عج) با شما >:D
نقل قول کردن
+7 #634 . 1390-11-18 01:01
به نقل از .:
سلام

برو بچ تو سوریه مشغولند ولی نه 15000 نفر! کل بچه ها هم این قدر نیستند... در ضمن دوستان مستحضر باشید که شدیدا هم مشغولند و محتاج دعای خیر مومنان...

ما به این اعمالمان افتخار می کنیم و دیگر هیچ ابایی هم نداریم که این مسائل را مطرح کنیم...

با سید علی تا فتح قدس و مکه

به نقل از سید موسی:


آقا گفتن هر جا دخالت بکنیم علنا اعلام می کنیم، بنابراین ما در اوضاع سوریه دخالت نداریم. L-)


سلام

و همچنین فرمودند: "...ما آنجائى كه دخالت كنيم، صريح ميگوئيم. ما در قضاياى ضديت با اسرائيل دخالت كرديم؛ نتيجه‌اش هم پيروزى جنگ سى و سه روزه و پيروزى جنگ بيست و دو روزه بود. بعد از اين هم هر جا هر ملتى، هر گروهى با رژيم صهيونيستى مبارزه كند، مقابله كند، ما پشت سرش هستيم و كمكش ميكنيم و هيچ ابائى هم از گفتن اين حرف نداريم. اين حقيقت و واقعيت است..."

به هر حال آقا سید عزیز بنده این مطلب و مطالب دیگر را برای آن بزرگوارانی عرض می کنم که حقیر را از نزدیک می شناسند...

یا علی
نقل قول کردن
+16 #633 بچه مثبت/مهرداد 1390-11-18 01:00
غزلی زیبا از مقام معظم رهبری در مقام امام زمان عج

دل را ز بی خودی سر از خود رمیدن است جان را هوای از قفس تن پریدن است

از بیم مرگ نیست که سرداده ام فغان بانگ جرس زشوق به منزل رسیدن است

دستم نمی رسد که دل از سینه برکنم باری علاج شکر گریبان دریدن است

شامم سیه تر است ز گیسوی سرکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

سوی تو ای خلاصه گلزار زندگی مرغ نگه در آرزوی پرکشیدن است

بگرفته آب و رنگ زفیض حضور تو هرگل دراین چمن که سزاوار دیدن است

با اهل درد شرح غم خود نمی کنم تقدیر قصه دل من ناشنیدن است

آن را که لب به جام هوس گشت آشنا روزی (امین) سزا لب حسرت گزیدن است

نقل قول کردن
+15 #632 سید موسی 1390-11-18 00:57
به نقل از منتظر313 313:
به طور کاملا محرمانه انجام شده است.
کد خبر: ۲۲۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۷
یک شاهزاده سعودی، دقایقی پیش خبر داد که ولیعهد سعودی دچار حمله قلبی شد.

به گزارش شیعه آنلاین «مجتهد المغرد» که از شاهزادگان آل سعود به شمار می رود و از فعالان رسانه ای و فعالان سرشناس سعودی در زمینه سایبری است و یکی از پر بیننده ترین صفحات در سایت اجتماعی تویتر در عربستان سعودی را در اختیار دارد، دقایقی پیش با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود، از حمله قلبی شاهزاده «نایف بن عبدالعزیز آل سعود» ولیعهد سعودی خبر داد.

وی در ادامه این مطلب افزود: به تشخیص پزشکان شاهزاده نایف که ساعاتی پیش مورد حمله قلبی قرار گرفت، به یک عمل قلب باز نیاز داشت تا رگ های منتهی به قلبش را باز تر شود.

«مجتهد المغرد» همچنین در این مطلب نوشت: پس از این حمله قلبی، شاهزاده نایف به یک بیمارستان نظامی در شهر جده انتقال داده شد و فورا زیر تیغ جراحی رفت تا مورد عمل جراحی قرار گرفت.

این شاهزاده سعودی در ادامه گفت: انتقال شاهزاده «نایف بن عبدالعزیز آل سعود» و عمل جراحی وی به طور کاملا محرمانه انجام شده است.


ای خدا یعنی میشه این ملعونهای سعودی هر چه زودتر بدرک واصل بشن بلکه دنیا از شرشون راحت بشه؟!!! اله آمین [-O
نقل قول کردن
+12 #631 سید موسی 1390-11-18 00:54
خوشم میاد بعد از 22 سال هنوز بدجور حال و هوای جبهه داری، خدا قسمت همه بکنه ان شاء الله بخصوص مسئول تبلیغات. :x :-* :D
نقل قول کردن
+12 #630 منتظر313 313 1390-11-18 00:46
به طور کاملا محرمانه انجام شده است.
کد خبر: ۲۲۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۷
یک شاهزاده سعودی، دقایقی پیش خبر داد که ولیعهد سعودی دچار حمله قلبی شد.

به گزارش شیعه آنلاین «مجتهد المغرد» که از شاهزادگان آل سعود به شمار می رود و از فعالان رسانه ای و فعالان سرشناس سعودی در زمینه سایبری است و یکی از پر بیننده ترین صفحات در سایت اجتماعی تویتر در عربستان سعودی را در اختیار دارد، دقایقی پیش با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود، از حمله قلبی شاهزاده «نایف بن عبدالعزیز آل سعود» ولیعهد سعودی خبر داد.

وی در ادامه این مطلب افزود: به تشخیص پزشکان شاهزاده نایف که ساعاتی پیش مورد حمله قلبی قرار گرفت، به یک عمل قلب باز نیاز داشت تا رگ های منتهی به قلبش را باز تر شود.

«مجتهد المغرد» همچنین در این مطلب نوشت: پس از این حمله قلبی، شاهزاده نایف به یک بیمارستان نظامی در شهر جده انتقال داده شد و فورا زیر تیغ جراحی رفت تا مورد عمل جراحی قرار گرفت.

این شاهزاده سعودی در ادامه گفت: انتقال شاهزاده «نایف بن عبدالعزیز آل سعود» و عمل جراحی وی به طور کاملا محرمانه انجام شده است.
نقل قول کردن
+8 #629 قاسم نصراله 1390-11-18 00:45
به نقل از علی جعفری:

قاسم جان @};-
اول و آخرش من و شما و بقیه منتظران و مبشران ، انشاءالله باید در رکاب حضرت (عج) سلاح بدست بگیریم و...
نارحت نشی یکوقت عزیزم :-*
چون یکی مخالفه یکی موافق #:-S


نه عزیز دلم اصلا" :x
این مسائل و نظرات رشد فکری انسان رو زیاد می کنه خیلی از شما ممنونم. @};-
بلاخره دل به دل راه داره . با این که هم دیگر رو ندیدیم و از اوضاع کاری هم خبر نداریم اما بدون 25 ساله که کار تبلیغاتی خرد و کلان جز اصلی ترین برنامه های زندگی من بوده .
انشاءالله همونطور که در شعرهای قبلی نوشته ام :
از گروه مبشران فرج **** شکل گیرد ستاد استقبال
و با هم یه بنر تبلیغاتی بزرگ روی یه طاق نصرت بسیار بزرگ بزنیم که نوشته باشه
مهدی جان به دروازه ایران خوش آمدی [-O
نقل قول کردن
+11 #628 منتظر313 313 1390-11-18 00:42
ولیعهد سعودی دچار حمله قلبی شد

tabnak.ir/fa/ne ws/225211/ولیعه د-سعودی-دچار-حم له-قلبی-شد
نقل قول کردن
+7 #627 علی جعفری 1390-11-18 00:40
به نقل از سید موسی:

*-:)

سید چراغ خاموش برو ، دشمن گرای منطقه را داره !
الآنه که منطقه گلوله بارن بشه !
سید چراغو خاموش کن.
آخ سوختم ! خدا بگم چکارت نکنه ترکش خوردم =))
نقل قول کردن
+4 #626 سید موسی 1390-11-18 00:37
به نقل از علی جعفری:

باید حواسمان جمع باشد !
دشمنان از هر طریقی به جمع آوری اطلاعات و جاسوسی مشغولند.
در این فضای سایبری می خواهند مار را حساس کنند تا بگوییم نه بابا 15000 نفر چیه ما 20000 نفر آنجا نیرو داریم و کذا و کذا.
من همان اول به این کامنت حضور 15000 نفر نیروی قدس مشکوک شدم.
بهر حال اینجا چیزی گیرشون نمیاد !

*-:)
نقل قول کردن
+8 #625 علی جعفری 1390-11-18 00:35
به نقل از سید موسی:
بری من یک سؤاله و اون اینکه قطر از سقوط رژیم سوریه چه منفعتی می بره؟!! :-/

خیلی عجیبه حتی عربستان هم اینقدر در قضیه سوریه پافشاری نکرده که قطر داره خودشو برای این قضیه به آب و آتیش می زنه.

خیلی عجیبه...!!!!
/:)

ببین تو مخ حاکمش قبلاً چی ریختند ! ;)
نقل قول کردن
+8 #624 علی جعفری 1390-11-18 00:34
به نقل از قاسم نصراله:


بابا چشم ~x(
این برادر علی جعفری گفت قاسم نصراله به فیلدش می خوره مسئول تبلیغات بشه گفتیم یه امتحانی بکنیم یه حرفی بزنیم دیدیم راست میگه بهترین گزینه منم چون چهل تا گامنت بالاسرم ردیف شد . معلومه برد حرف من خیلی زیاده حالا تا خدا چه خواهد

قاسم جان @};-
اول و آخرش من و شما و بقیه منتظران و مبشران ، انشاءالله باید در رکاب حضرت (عج) سلاح بدست بگیریم و...
نارحت نشی یکوقت عزیزم :-*
چون یکی مخالفه یکی موافق #:-S
نقل قول کردن
+7 #623 سید موسی 1390-11-18 00:32
به نقل از قاسم نصراله:


بابا چشم ~x(
این برادر علی جعفری گفت قاسم نصراله به فیلدش می خوره مسئول تبلیغات بشه گفتیم یه امتحانی بکنیم یه حرفی بزنیم دیدیم راست میگه بهترین گزینه منم چون چهل تا گامنت بالاسرم ردیف شد . معلومه برد حرف من خیلی زیاده حالا تا خدا چه خواهد


نقل قول کردن
+11 #622 سید موسی 1390-11-18 00:31
بری من یک سؤاله و اون اینکه قطر از سقوط رژیم سوریه چه منفعتی می بره؟!! :-/

خیلی عجیبه حتی عربستان هم اینقدر در قضیه سوریه پافشاری نکرده که قطر داره خودشو برای این قضیه به آب و آتیش می زنه.

خیلی عجیبه...!!!!
/:)
نقل قول کردن
+1 #621 سید موسی 1390-11-18 00:28
به نقل از سید موسی:


ایران به هیچ وجه نیروی نظامی به سوریه نمی فرسته، الان که نیرو نداریم این همه اکاذیب و تهمت به نظام ما می زنن، وای بحال اینکه واقعا نیرو هم اونجا داشته باشیم.


البته فعلا دخالت نداریم و در آینده اگه شرایط سوریه وخیم بشه دخالت ایران محتمل بنظر میرسه.
نقل قول کردن
+8 #620 قاسم نصراله 1390-11-18 00:26
به نقل از سید موسی:


تا زمانی که نیروهای ایران و لبنان در وقایع سوریه دخالت کنند هنوز فرصت باقیه، چون هنوز حکومت مرکزی کنترل اوضاع رو در دست داره.
هر وقت شرایط به گونه ای شد که احتمال سقوط حکومت در سوریه شدید شد اونوقت ممکنه نیروهای ایران و لبنان وارد عمل بشن.

اینو فقط خدا میدونه که کی این شرایط پیش خواهد اومد.

باید منتظر فرمان آقا باشیم، آقا گفتن هر جا دخالت بکنیم علنا می گیم، بنابراین ما الان هیچ دخالتی در سوریه نداریم و در صورت دخالت نیروهای ما علنا وارد کارزار خواهند شد.


بابا چشم ~x(
این برادر علی جعفری گفت قاسم نصراله به فیلدش می خوره مسئول تبلیغات بشه گفتیم یه امتحانی بکنیم یه حرفی بزنیم دیدیم راست میگه بهترین گزینه منم چون چهل تا گامنت بالاسرم ردیف شد . معلومه برد حرف من خیلی زیاده حالا تا خدا چه خواهد
نقل قول کردن
+4 #619 علی جعفری 1390-11-18 00:26
به نقل از عدالتخواه!:


خنده های یک مرغ پخته در دیگ>>> =))

این جفنگیات چقدر مسخرس!!! اینها به زائر هم رحم نمیکنند چه برسه به نظامی......
15000 نفر رو تو تونلهای سوریه قایم کردیم؟؟؟


بعد جالبه عکس قاسم سلیمانی زدید به عنوان قهرمان ایران.البته ایشون شخص عزیز و بزرگواری هستند ولی قهرمان بودن یا نبودن ایشان چه معنی دارد؟

خود همین خبر کذب زدن و قهرمان خواندن یک فرمانده برای عمل نکرده بسیار مشکوک است از طرف شما!!!

باید حواسمان جمع باشد !
دشمنان از هر طریقی به جمع آوری اطلاعات و جاسوسی مشغولند.
در این فضای سایبری می خواهند مار را حساس کنند تا بگوییم نه بابا 15000 نفر چیه ما 20000 نفر آنجا نیرو داریم و کذا و کذا.
من همان اول به این کامنت حضور 15000 نفر نیروی قدس مشکوک شدم.
بهر حال اینجا چیزی گیرشون نمیاد !
نقل قول کردن
+4 #618 سید موسی 1390-11-18 00:24
به نقل از .:
سلام

برو بچ تو سوریه مشغولند ولی نه 15000 نفر! کل بچه ها هم این قدر نیستند... در ضمن دوستان مستحضر باشید که شدیدا هم مشغولند و محتاج دعای خیر مومنان...

ما به این اعمالمان افتخار می کنیم و دیگر هیچ ابایی هم نداریم که این مسائل را مطرح کنیم...

با سید علی تا فتح قدس و مکه


آقا گفتن هر جا دخالت بکنیم علنا اعلام می کنیم، بنابراین ما در اوضاع سوریه دخالت نداریم. L-)
نقل قول کردن
+6 #617 شهیار 1390-11-18 00:21
وقتی امام خامنه ای، قائل به عدم وجود جریان انحرافی میشود!!!
kian313.blogfa.com/post/7
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (656)