رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

حوادث عظیم 2012 ؛ از پیش بینی صادقانه تا توطئه ی پیش دستانه

چندسالیست که تبلیغات گسترده ای در فضای مجازی و غیرمجازی پیرامون نقطه ی عطف بودن سال 2012 به راه افتاده است و با انتشار گسترده انواع محصولات نوشتاری و تصویری ، امروزه کمتر انسان آگاهی یافت می شود که پیرامون حوادث بزرگ این تاریخ چیزی نشنیده باشد ، اما براستی حقیقت چیست؟ هدف دستهای پنهان نظام سلطه از تمرکز بر این تاریخ  و انتشار گسترده آن چیست؟ آیا حوادث مرگبار و بی نظیر پیش بینی شده برای سال 2012 می تواند صحیح باشد؟ آیا باید منتظر حوادث وحشتناک در این تاریخ بود یا دستهای مرموزی نهان با کنار هم قرار دادن شواهد و اطلاعات و گاه ساختن آنها در پی اهداف شوم خود در این تاریخ هستند؟ آیا ممکن است حقیقت ملغمه ای از این دو احتمال باشد ؟ احتمال حوادثی بزرگ که بهترین فرصت را برای اجرای نقشه های شوم شیاطین فراهم خواهد آورد ...

» ابتدای نظرات (821)

بسم الله الرحمن الرحیم

و مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین


 

چند سالی ست که رسانه های جمعی و گروهی چه در دنیای حقیقی و چه در دنیای مجازی، با استفاده از ابزار رسانه ای قوی و فراگیر به نابودی جهان در سال 2012 و اتفاقات ناگوار آن میپردازند؛ سال 2012 و بحث های پیرامون آن از مواردی ست که آگاهی از آن و ریشه یابی چیستی و چرایی آن بر همه، علی الخصوص منتظران مهدی موعود (عج) امری ضروری می نماید؛

دانش هر یک از ما در این باره، به آگاهی همه جانبه و نگاه درست به جهان پیرامون و سیاست های مزورانه استکبار در سلطه و استیلا بر جهان، منجر خواهد شد

کسب اطلاع از حواشی پیرامون تبلیغات عجیب و غریب، حول محور حوادث سال 2012 ، نقشه های شوم دشمنان و تلاشی که ایادی شیطان در به ثمر نشاندن حکومت غیر الهی و شیطانی دارند را بیش از پیش روشن کرده و همچنین وظایف سنگینی که بر عهده ما مسلمانان ، علی الخصوص شیعیان مهدی فاطمه سلام الله علیها نهاده شده است را هر چه بیشتر آشکار خواهد کرد؛
چیزی که در این بین بسیار قابل توجه و چشمگیر بوده، بهره برداری های سودجویانه و فراگیر در این بین است؛ مجلات، کتابفروشان و هزاران وب سایت و بخصوص استودیوهای عمده فیلم، به صورت گسترده به  این موضوع میپردازند؛

آیا پایان جهان از راه رسیده است؟

چرا صنعت سینما با محصولات خود به استقبال آن رفته است؟


 



مباحث مرتبط با آخرالزمان و نبرد نهایی خیر و شر از دهها سال قبل در جوامع غربی به شدت ترویج می شود که در آخرین نمونه ، مروجین مباحث آخرالزمان و پایان جهان بر روی سال 2012 تمرکز کرده اند ، البته در این میان سودجویی های بسیاری صورت میگیرد، از آن جمله میتوان به شرکتی آمریکایی اشاره کرد که به واسطه پیش بینی بیشتر بازار و اقتصاد، بیش از 10 سال است که اینترنت را توسط نرم افزار خزنده خود و عنکبوت وب، پویش می کنند و جالب اینکه یک سری از پیش بینی هایشان هم دقیقا درست از آب در آمده است!! مانند قضیه سونامی و ...
حال، "نرم افزار پیشگو" پیش بینی کرده که سال 2012 اتفاقی بزرگ رخ خواهد داد و سال ویژه ای در تاریخ بشریت خواهد بود!
 

باید توجه داشت که قطعا طرح چنین سناریو های از پیش طراحی شده و صرف هزینه های هنگفت برای ایجاد رعب فراگیر از این ماجرا توسط دشمنان و پرداختن بیش از حد به آن، حتما نمود بیرونی خواهد داشت و قطعا وقوع حوادثی چند، حتی الامکان برای به حقیقت پیوستن بعضی از حوادث مربوط به آن، دور از تصور نیست؛ و باید منتظر بود و دید!


نظریه های متفاوتی در مورد اتفاقات سال 2012 وجود دارد، که بعضا به صراحت در تائید آن بوده و برخی هم به شدت در نفی این قبیل اتفاقات می باشد؛

در برخی از این اظهارات گفته میشود که بخش بزرگی از نوع بشری به دلیل وقوع رویدادهای بزرگ و سهمگین مربوط به این سال نابود خواهند شد ، که از جمله آن هشدار ناسا با این مضمون که یک "توفان خورشیدی" که در سال 2012 به زمین می رسد موجب خواهد شد که برق تمام دنیا خاموش شود؛ گفته میشود در این تاریخ، طوفان مغناطیسی بسیار عظیمی در خورشید رخ خواهد داد و بر اثر انفجارهای بسیار شدید هسته ای سیل ذرات یونیزه شده به سوی کره زمین سرازیر خواهد شد و اختلالات گسترده ای در سیستم الکترو مغناطیسی زمین رخ می دهد؛
" تغییر جهت قطب های زمین" polar shift ، اتفاق دیگری ست که به آن اشاره میشود؛ این عمل خود در بردارنده تغییر در حرکت وضعی زمین (چرخش به دور خود)  و بر عکس شدن آن میشود و در نتیجه، خورشید از مغرب طلوع، و در مشرق غروب می کند؛
خورشید ، اثرات قطبی و تشعشعی بسیار زیادی بر روی زمین ما می گذارد. به این صورت که کمترین تاثیرش به این شکل خواهد بود که جهت قطبین شمال و جنوب عوض می شود. که دانشمندان علم زمین شناسی به این اتفاق تغییر جهت قطبی میگویند ( POLAR SHIFT ) . یخهای قطبی به جهت قرار گرفتن در خط استوا به سرعت آب شده و بیشتر جهان را آب فرا خواهد گرفت و نقشه جهان از این تاریخ شکل تازه ای به خود می گیرد و موردی مانند طوفان نوح رخ خواهد داد.

در برخی موارد از سیاره‌ای ناشناخته( نیبرو) در راه برخورد با زمین سخن به میان آمده؛ چند سال پیش، تلسکوپ فضایی هابل تصویری بی‌نظیر از ستاره متغیر ۸۳۸ صورت‌فلکی تکشاخ را در فاصله بیست‌هزار سال‌نوری تهیه کرد که ستاره‌ای از نوع غول‌سرخ را همراه با غبار اطرافش نشان می‌داد؛ اما برخی پیدا شدند و گفتند این تصویر حاوی شواهدی از یک دنیای موهومی با نام سیاره ایکس و نیبیرو است و در مسیری واقع شده که تا سال ۲۰۱۲ به زمین اصابت خواهد کرد.

یا گفته شده مقارنه خورشید و کهکشان رخ خواهد داد که به محشر خواهد انجامید؛ برخی رصدگران آسمان باور دارند که سال ۲۰۱۲، مقارنه آسمانی بی‌نظیری روی خواهد داد که برای اولین بار در ۲۶هزار سال گذشته اتفاق می‌افتد. بر پایه این سناریو، مسیر خورشید در آسمان از نقطه‌ای می‌گذرد که قلب کهکشان راه‌شیری در آنجا قرار گرفته است. در طلوع آفتاب روز انقلاب زمستانی در سال ۲۰۱۲ میلادی، خورشید دقیقاً در شکاف سیاه راه شیری قرار خواهد گرفت و جهت طوری خواهد بود که حلقه کهکشان راه شیری در تمام نقاط افق دیده خواهد شد
برخی نگران آنند که نیروی گرانش خورشید و نیروهای ناشناخته و بسیار قدرتمند کهکشانی یکدیگر را تقویت کنند و مثلا با پدید آوردن یک جابجایی قطبی یا کشاندن زمین به داخل ابرسیاه‌ چاله ی فوق‌العاده عظیمی که در قلب کهکشانمان لانه گزیده، آخرین روز زمین را رقم بزند.

مورد جالب و قابل تامل دیگری که به آن پرداخته میشود حمله بیگانگان فضایی به زمین و نابود کردن انسانهاست!! این پدیده در ابتدا به موضوع بسیاری از آثار هنری علمی تخیلی تبدیل شد اما به تدریج محققان دریافتند که نگرانی از حمله بیگانگان به زمین رو به افزایش است و تعداد ادعاهای مشاهده یوفوها مؤید این نگرانی ست که قابل تأمل میباشد زیرا نشانه ها و مدارک زیادی از مشاهده این پدیده های عجیب و غریب ارائه شده است!!

انفجار ابر آتشفشان ها مورد دیگری ست که به آن پرداخته میشود؛ البته در این زمینه شواهد علمی غیر قابل انکاری وجود دارد

اما نکته مهم اینجاست که در بررسی علمی سال 2012 توسط ناسا هرگونه سرنوشت مرگبار برای زمین در 21 دسامبر 2012 میلادی دروغ و بی اساس شمرده شده است
ظاهرأ در پایان سال 2012 علاقمندی خاصی به اجرام آسمانی، موقعیت و مدار آنها وجود دارد، بنابراین اتفاقات نجومی دور از ذهن نخواهد بود و شواهد هم مؤید آنهاست. اما به گفته کارشناسان ناسا حتی خبر های تقلبی و دروغ به نقل از ناسا منتشر شده که در سال 2012 اتفاقات فضایی خاصی رخ میدهد! و اینگونه القاء میشود که این موارد واقعیت علمی نیز دارند؛ در حالی که اینگونه نیست.
به گفته یکی از محققان ناسا، نیبیرو نام یک سیاره تخیلی است که گفته شده در مسیر برخورد با زمین قرار دارد، اما به سادگی می گویم که چنین چیزی اصلأ وجود ندارد. هیچ شواهد معتبری بخصوص هیچگاه تلسکوپی یا دیگر ابزار نجومی وجود چنین جسمی را ندیده و وجود آن را رد می کند. حتی هیچ شواهدی دال بر اثرات گرانشی یا جاذبه ایی این جسم بر هیچ یک از اعضای منظومه شمسی ما دیده نشده و هیچ پیشگویی معتبری برای اتفاقات نجومی در سال 2012 میلادی وجود ندارد.
به گفته این کارشناس، فعالیت خورشید همیشه بصورت یک دوره 11 ساله بوده که دوره بعدی اوج فعالیت های خورشیدی بین سالهای 2010 تا 2012 می باشد. اما زمین بطور منظم این دوره های افزایش فعالیت خورشیدی را بدون هیچگونه اثرات نگران کننده ای تجربه نموده است. میدان مغناطیسی زمین به مثابه یک سپر خوب ذرات شارژ دار خورشید را همیشه دفع میکند.
اما بر اساس یک دوره زمانی حدود 400 هزار ساله این قطب ها جابجا می شوند. ولی هیچ شواهدی بر تکرار این گونه جابجایی در سال 2012 وجود ندارد.
حتی اگر قرار باشد این جابجایی چند صد هزار ساله میدان های قطبی آغاز شود، هیچگاه بر گردش زمین و یا بر جهت گردش محور زمین تأثیر نمی گذارد
تنها کشش گرانشی یا جاذبه ایی مهمی را که زمین تا امروز تجربه کرده و همیشه تحت تأثیر آن قرار دارد، نیروی جزر و مد میان زمین و ماه است.
در چند دهه آینده هم هیچگونه مقارنه کهکشانی میان سیارات پیش بینی نشده است و زمین هم در سال 2012 از میان صفحه کهکشانی عبور نمی کند. حتی اگر این گونه مقارنه ای اتفاق بیفتد، اثرات آن بر زمین بسیار کم و قابل چشم پوشی است.
هر ماه دسامبر زمین و خورشید تقریبأ با مرکز کهکشان راه شیری هم خط میشوند، اما این یک اتفاق سالانه است و هیچ پیامدی هم به دنبال ندارد.
به گفته این دانشمند سازمان فضایی ناسا، پیش بینی تغییرات شوم یا سرنوشت مرگبار برای زمین، در 21 دسامبر 2012 میلادی همه دروغ و بی اساس می باشد.

همچنین کانون ملی تاریخ و مردم شناسی مکزیک، هشدار داد که تفکرات نادرست سبب تحریف تمدنهای قدیمی مانند مایا شده است. محققان تمدن مایا که تلاش دارند هر نوع باور درباره توانایی این قوم برای پیش بینی سرنوشت جهان هستی را رد کنند، می گویند دلیلی برای نگرانی از آغاز سال 2012 وجود ندارد زیرا تا زمان پایان یافتن جهان زمان طولانی یا دست کم زمان نامشخصی باقی مانده است.

متخصصان تمدن مایا میگویند که مایاها بر این باورند که زمان بطور مداوم آغاز شده و پایان می یابد بدون هیچ اتفاقی که جهان را تحت تاثیر قرار دهد.

 

در سال  ۲۰۱۲ چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

شروع ماجرا از اینجا بوده که ادعا میشود، در تقویم مایاها پیش بینی شده که سال 2012 انتهای دنیاست.

اما نکته در اینجاست؛ این تقویم که تمام ایام و ماه های تاریخ را به درستی و دقت در خودش گنجانده است، ناگهان در تاریخ بیست و یکم دسامبر سال 2012 به پایان می رسد!!! و همین حس کنجکاوی خیلی از مردم و دانشمندان را برانگیخته است که چرا تقویم مایاها در روز ذکر شده تمام می شود.

مایاها از اورانوس و نپتون اطلاع داشتند، تقویم مایا برای 400 میلیون سال استخراج شده است، سال خورشید و زهره را تا چهار رقم اعشار محاسبه کرده اند.

قومی که هزاران سال پیش معبد و هرمی را با 365 پله به تعداد روزهای سال ساخته اند. مایاها تمامی خسوف ها و کسوف ها را دقیقا تا سال 2012 ثبت کرده اند؛ چندین هزار سال پیش، عدد یک میلیون را کشف کرده بودند،هزاران سال پش در معابدشان تصاویری از سفینه ها و فضانوردان رو روی سنگ ثبت کرده اند!

بسیاری از پژوهشگران که شواهد پراکنده مقبره مایا را واکاوی می‌کنند، بر این عقیده اند که امپراتور به روشنی پیش‌گویی کرده که اتفاق ویژه‌ای در ۲۰۱۲ رخ خواهد داد.
مطابق توصیف نگاره مایاها؛ در صفحه پایانی متن تقریبا ۱۱۰۰ صفحه‌ای که به عنوان «دست‌نوشته‌های درسدن» به جای مانده است، جهان توسط یک سیل نابود می‌شود.

تقویم بدون تکرار مایا را به تجدید دوره سال نو خودمان تشبیه می‌کنند؛ دوره‌ای از فعالیت‌های پرآشوب و پراسترس به پایان ‌می‌رسد و دوره جدید مثل تولدی دوباره آغاز می‌شود که در آن بسیاری افراد تصمیم به بهبود زندگی خود می‌گیرند.

دوره سوم با آتش و دوره چهارم با سیل به پایان میرسد، لذا نظریه های زیادی مبنی بر اینکه دوره پنجم با زلزله از بین برود جاری ست.
حتی زمان سقوط قوم خودشان را پیشبینی کرده بودند و عجیب تر از همه جنگهای جهانی را نیز پیش بینی کرده اند!
پيش بيني هاي «مايا» تاکنون تقريباً درست درآمده است. از جمله جنگ جهاني دوم که پنج سال و چند ماه طول کشيد و نتيجه اقدام افراد بود نه طبيعت، بيماري آنفلوآنزاي جهاني پس از جنگ جهاني اول که 21 ميليون نفر را کشت، پيدايش بيماري ايدز و...
مایاها معتقد بودند که زمین از پنج دوره تشکیل شده است، و پایان هر دوره اتفاقی ناگوار رخ خواهد داد و در پی آن دوره جدید شروع خواهد شد. جالب اینجاست که 2012 پایان دوره پنجم است و ما وارد دوره ششم خواهیم شد؛ و تمدن حاضر از بین خواهد رفت تا دوره ششم شروع شود! البته گاها نگاههای مثبتی هم در این زمینه وجود دارد ...
علم سرشار مایا، بخصوص تسلط بر علوم نجومی، آنها را قومی آگاه و متمدن ساخته بود.  البته دقت کنید که اتمام دنیا به این معنی نیست که همه چیز از بین برود، حتما شروعی خواهد بود، برای دوره ششم ...

قسمت جالب ماجرا اینجاست که، فقط در تقویم مایا نیست که چنین پیش بینی هایی شده و در دیگر موارد هم می توان ردپایی از این قضایا توسط پیش گویان سایر ملیت ها از زمان های بسیار دور دید.

تمدنهای جهانی دیگری در این عقیده مشترک هستند که سال ۲۰۱۲ سالی مصیبت بار برای جهان است. مثلا در آسیا در کتابهای منجمین چینی آمده است که مدت “امپراطوری شانج ” که از سال ۱۷۶۶ قبل از میلاد مسیح در چین حکومت می کرده اند بمدت ۳۷۷۸ سال و تا پایان جهان ادامه خواهد  داشت  و این تاریخ تقریبا مطابق با سال ۲۰۱۲ میلادی می باشد .
در فرانسه نیز بر اساس پیش گویی های نوستراداموس ” مستشار ملک شارل نهم ” آمده است که سیارات منظومه شمسی در پایان دو هزار سال دچار آشفتگی شده و پس از ۱۲ سال بعد از آن یعنی ۲۰۱۲ موجب ویرانی و نابودی حیات خواهند شد. این پیشگویی مجددا در سال ۱۹۸۰ در ژاپن قوت گرفت هنگامی که دانشمند ریاضیدان ژاپنی ” هایدو ایتاکاوا” بیان داشت که مجموعه سیارات منظومه شمسی در اگوست سال ۲۰۱۲ در یک پدیده ای نادر همگی در یک خط در پشت خورشید قرار خواهند گرفت و این موضوع سبب تغییرات شدید جوی و آب و هوایی در کره زمین و پایان حیات بر روی آن خواهد شد .

نکته عجیب تر اینکه ادیان سه گانه آسمانی در این موضوع که سال ۲۰۱۲ سالی توأم با حوادث خارق العاده همراه خواهد بود، اتفاق نظر دارند؛

محمد النجار یکی از تحلیل گران وقایع پیش رو، در یکی از مقالاتی که در سال ۱۹۹۴ به رشته تحریر درآورد پیش بینی کرده بود که آمریکا در سال ۲۰۰۸ داری یک رئیس جمهور سیاهپوست خواهد بود و چنانکه می بینیم امری بود که اتفاق افتاد .

از سویی دیگر حاخامها و جادوگران یهودی معتقدند که سرنوشت عالم مرتبط به سرنوشت و بقاء اسرائیل است و نابودی اسرائیل در سال ۲۰۱۲ به معنای پایان این جهان است .
فرقه ای از مسیحیان نیز معتقدند که مسیح در آخر الزمان ظهور خواهد کرد و ظهور مسیح به منزله نابودی جهان است . این افراد پیش بینی های خود را از منابعی همچون تورات و زبور اخذ کرده اند اما در ادیان و تمدنهای و فرهنگهای دیگر نیز شاهد این پیش بینی هستیم که پایان جهان در سال ۲۰۱۲ می باشد بدون اینکه این موضوع را به تاریخ نابودی اسرائیل مربوط بدانند.
در حالیکه قوم “مایا ” معتقد است که بشر در دوره های مساوی زمانی پنج هزار ساله  عمر می کند ، همین نظریه را در تورات شاهد هستیم که معتقد است خلقت انسان از زمان پیدایش و بقای آن بر روی زمین پنج هزار سال طول خواهد کشید که انتهای آن بر اساس تورات  سال ۲۰۱۲  می باشد . این پیشگویی موافق بسیاری از پیشگوییهای مسیحی می باشد که غالب آنها از کتب عهد عتیق و تورات برگرفته شده و بیشتر مسیحیان همانند ما مسلمانان اعتقاد به ظهور مهدی در اخر الزمان دارند.
بسیاری از مسیحیان بر اساس پیش بینی دانیال نبی در انجیل معتقدند که ظهور مهدی در تاریخ ۲۰۱۲ می باشد .

این در حالی است که برخی از دانشمندان اسلامی معتقدند که نابودی اسرائیل در سال ۲۰۱۲ شروع نابودی ظلم و شر در جهان بوده؛ اما لزوما به معنای نهایت و پایان این جهان نیست.
شیخ امین جمال الدین در کتاب ” عمر امت اسلام و نزدیکی ظهور مهدی علیه السلام ” می گوید : به نظر من سال ۲۰۱۲ سال نابودی  دولت اسرائیل نیست  بلکه سال شروع  شکستها و نابودی اسرائیل به دست مهدی “عج” و یارانش خواهد بود و زوال  پایان کیان اسرائیل به دست عیسی مسیح خواهد بود . مشابه این کلام را می توان در کتاب ” یوم الغضب” نوشته شیخ سفر الحوالی  یافت انجا که می گوید:” سوال آخر و سخت این است که روز خشم خداوند کی فرا می رسد و خداوند چه وقت این جرثومه پلیدی ( اسرائیل) را از روی زمین محو خواهد کرد و چه وقت  بیت امقدس از بند یهود آزاد خواهد شد… همانا پیش بینی دانیال صحیح است زیرا دوره بین سختی و فرج ۴۵ سال خواهد بود و لذا می گوییم با توجه به تاسیس این جرثومه پلیدی در سال ۱۹۶۷ می توان گفت که پایان و یا شروع زوال آن در ۴۵ سال بعد یعنی ۲۰۱۲ خواهد بود .

عده ای تصور می کنند که در واقع در این تاریخ یک تغییر کلی در ساختار دنیا اتفاق می افتد و دنیا به طور کل دگرگون خواهد شد. گروهی آن را خوشبینانه می پندارند و سمت و سوی زندگی بشر را به صلح و آرامش و معنویت، و گروهی دیگر این تاریخ را همزمان با یک سری گرفتاری های بزرگ برای بشر می دانند. مشکلاتی از قبیل یک جنگ اتمی، بلایای طبیعی بسیار وحشتناک و یا نابودی نسل بشر.

مکاشفات یوحنا در کتاب مقدس مسیحیان که در اواخر قرن اول میلادی برای اولین بار توسط یوحنای رسول نوشته شده است، نشان می دهد که قبل از ظهور مسیح (ع)، بشریت از جنگ های ویرانگر، بیماری های فراگیر، نزاع های مذهبی و قحطی در مقیاس جهانی رنج خواهد برد . بنابراین تمام فضاسازی های امروز، در اصل به این صورت نیست و کتاب مقدس مقدس مسیحیان به وضوح نشان می دهد که بشریت در سال 2012 یا هر سال دیگر شاهد انقراض نخواهد بود، بلکه با ظهور عیسی مسیح (ع ) در نهایت نجات پیدا خواهد کرد و حوادث آخرالزمانی ذکر شده در 2012  یا هر زمان دیگر به این صورت به نتیجه نخواهد رسید و در ابتدا بسیاری از رویدادهای دیگر پیشگویی شده در آغاز کتاب مقدس، باید تحقق یابد.

در تقویم مایاها، تقویمی که نوشتن آن از سال سه هزار و 114 قبل از میلاد آغاز شده و به دوره های 394 ساله به نام “باکتون” تقسیم شده، عدد 13 عددی مقدس است و قرار است در "سیزدهمین" باکتون جهان پایان گیرد.تقویم مایاها پایان چرخه پنج هزار و 126 ساله جهان را در تاریخی در حدود 12 دسامبر 2012 اعلام کرده است، تاریخی که در آن الهه جنگ و خلقت مایاها با نام “بولون یوکته” باز خواهد گشت.
“سون گرونمیر” محقق سمبلهای مایایی در دانشگاه تروب در استرالیا که برای رمزگشایی از تقویم مایاها تلاش فراوانی انجام داده است می گوید این روز پایانی که در تقویم مایاها مشخص شده در واقع نشان دهنده آغاز دوره گذار از یک دوران به دوران بعدی است که در آن به اعتقاد مایاها “بولون یوکته” بازخواهد گشت.

آیا به پایان رسیدن تقویم مایاها را می توان نشانه ای بر وقوع یک اتفاق خاص در جهان دانست؟!
آیا روز 21 دسامبر سال 2012 روزی است که قطعا جهان به پایان می رسد؟ یا آغاز دوره ای جدید خواهد بود؟
آیا دوره جدید میتواند ظهور مهدی موعود (عج) و برپایی حکومت حضرت و نو شدن زمین باشد؟ و نه پایان آن؟

اگرچه مایاها ستاره شناسان با استعدادی بودند ولی توانایی لزوما به این معنی نیست که پیامبران با استعدادی بودند.
این سوال مهم را باید پرسید که مایاها مفاهیم مذهبی و کیهان شناختی مربوط به تقویم خود را از کجا دریافته اند؟ و جواب مشخص این است که، این مفاهیم مطمئنا از جانب خدا نیامده است. در واقع، مایاها مراسمات مذهبی خاصی داشتند که به شدت در اسلام مذموم و ناپسند است، مانند قربانی کردن انسان و ...
بنابراین این باورها منشاء خدایی ندارند ، هرچند اگر نمود ظاهری و بیرونی آنها گاها درست از آب در آمده باشد؛

این ایده که، کسانیکه مشاهدات نجومی قابل توجهی دارند، در نتیجه واجد شرایط پیش بینی و پیش گویی وقایع آینده هستند کاملا بی اساس است؛ چون در صورت پذیرش، این مورد، قابل بسط به هر دوره ای از جمله دوره کنونی با تمام پیشرفت های صورت گرفته و افزایش علم و آگاهی ها در این بخش خواهد شد!
پس، ما می بینیم، که این ایده که تقویم مایاها پایان جهان را در سال 2012 پیش بینی کرده به سادگی قابل باور نیست!

ولی اینکه چرا با دو سال تخفیف از 2014 به 2012 تنزل یافته و آیا احتمال به تعویق افتادن این تاریخ همان گونه که قبلا نیز از سوی مطرح کنندگان آن مطرح شده، وجود دارد یا خیر، جای تامل دارد؛
2012 یکی از سالهای اعلام شده برای پایان دنیاست؛ که قبلا هم تاریخ های دیگری مشخص شده بود. شاید دلیلش این باشد که مردم با رسیدن این تاریخ ها خودشان را برای اتفاقی که برای این تاریخ برنامه ریزی شده است آماده کنند . گاها شنیده میشود، 2012 پایان دنیا نیست و فقط در سال  2012 اتفاقات جالب توجهی رخ می دهد که منشاء آن است و 2015 زمین به کلی نابود می شود و خدا می داند تاریخ بعدی را کی مشخص می کند
این انتخاب تاریخ های مختلف باعث نا امیدی مردم میشود . زیرا با رسیدن آن و مشاهده نکردن هیچ اتفاقی در این تاریخ ها دلسردی و ناامیدی را در پی خواهد داشت؛ که البته همه ی اینها قطعا برنامه ریزی شده است؛ ولی این نکته را باید مد نظر داشته باشیم که متاسفانه، عموما این پیش بینی های شکست خورده، بهانه ای برای رد پیش بینی های روایات آخرالزمانی ما است؛
اما قدرت خداوند همیشه برتر بوده و هست و جبهه حق به زودی به رغم تمام تلاش شیطان و ایادی اش پیروز خواهد شد و مطمئنا پیشگویی های واقعی روایات آخرالزمانی ما، مانند پیش بینی های نادرست و مخدر 2012 نیست.

بله، 21 دسامبر 2012، خواهد آمد و خواهد رفت؛ 22 دسامبر خواهد رسید، و حیات در زمین ادامه خواهد یافت. و نظریه های جدیدی در مورد تاریخ دقیق پایان جهان داده خواهد شد!
ولی آنچه خداوند وعده داده قطعا و مسلما به زودی زود خواهد آمد

 

 

انسان همواره و ذاتا به اطلاع از آینده خویش علاقمند بوده و هست؛ بخصوص اگر سرنوشتی نامشخص و مبهم و البته محتوم به او ارائه شود؛ فردایی تماما تاریک که همه چیز در آن رو به نابودی خواهد رفت و یا آینده ای که تماما زیبایی و سلامت خواهد بود؛ این مورد به وضوح در روایات و پرسش در مورد آینده، از ائمه سلام الله علیهما نیز مشهود است و اصحاب معصومین(ع) نیز از این قاعده مستثنی نبودند. اما معصومین علیهما السلام همیشه پیروانشان را از مشخص نمودن قطعی زمان ظهور نهى نمودند و زمان ظهور را همانند علم به قیامت در انحصار خداوند متعال دانسته و اغلب فقط درباره ظهور و زمان به ارث رسیدن زمین به صالحان و مستضعفان عالم باب سخن میگشودند و از علائم و حوادثی که در طول زمان رخ خواهد داد، آگاه می فرمودند.

نابودی شیطان نزدیک است و او آخرین تلاشهای خود را برای دست یافتن به مهلت بیشتر انجام می دهد، حکومت های شیطانی و ایادی شان با تعیین وقت به نفع خود و القاء آن در پی از میان برداشتن موانع برای دستیابی به اهداف غیر الهی خود هستند؛ پس ما منتظران مهدی عج نیز به تاسی از ائمه هدی علیهم السلام، و بنا بر اعتقاد مسلمانان به حقیقت قرآن و سنت، باید به تقابل با آنها برخیزیم و از افتادن در ورطه دام های شیطانی و پیشگویی هایی که شاید از اساس غلط باشند دوری گزینیم. و به این امر متذکر شویم که فریب دهندگان بسیاری در جهان وجود دارند؛
در واقع قرآن به ما می گوید که شیطان "هر آینه در زمین (باطل را) در نظرشان زینت می‌دهد (آنان را خواهد فریفت) و همگی‌شان را به راه هلاکت می‌برد؛ بر این اساس باید به شدت آگاه و هوشیار باشیم زیرا بسیاری از مردم تفسیر خاص خود را در مورد آینده دخیل می کنند، اما در این بین باید تنها راهنما قرآن و عترت باشد
بنابراين در تمام طول غيبت و بخصوص حال حاضر که اکثر نشانه های ظهور محقق شده و شرایط برای استقبال از منجی موعود کاملا مهیاست، بر همه ما مسلمانان، علی الخصوص شیعیان و منتظران مهدی فاطمه سلام الله علیها واجب است، با هوشیاری و آمادگی روز افزون و مقابله با جبهه شیطان، در جهت یاری جبهه حق ، هر روز آمادگی خود را افزایش دهیم و هر لحظه منتظر و آماده باشیم، تا با زمینه سازی ظهور منجی موعود، غلبه و استیلای شیطان را مانع شده و شکست هیمنه شان را با ظهور مهدی (عج) رقم بزنیم؛
قرآن و روایات به ما می گوید که آن واقعه شریف در حال آمدن است اما نه قطعاً در سال 2012، ولی شاید نه چندان فراتر از آن و اگر ما بخواهیم شاید زودتر از موعد مشخص شده توسط شیاطین عالم. که مسلما این امر پسندیده است؛
و چه خوب است اگر همه ما با گام نهادن در جهت فراهم کردن هر چه بهتر زمینه ظهور مهدی فاطمه سلام الله علیها ،به تقابل علیه توقیت کنندگان شیطانی برخیزیم و شیاطین عالم را از سلطه فراگیر بر عالم مأیوس کنیم و با نشان دادن لیاقت پذیرش مهدی عج و با امید به عنایت خداوند در بخشش باقی غیبت مولا و صاحبمان به زودی زود شاهد محقق شدن زیباترین روزهای هستی و محقق شدن آرزوی تمام صالحین و انبیاء و اولیاء باشیم

به راستی این روزها و نفس کشیدن در این لحظات نورانی را چه اندازه باید قدر بدانیم؟

انسان از زمان آغاز تاریخ بشریت، همیشه منتظر دنیایی بهتر و زندگی شرافتمندانه و سعادتمند بوده است. و میبینیم که این روزها به رغم القائات شیطانی و مسموم در تاریک و سیاه نمایندن آن آینده روشن، در حال آمدن است! نه آنگونه که گفته میشود؛ نه آنگونه که سعی در استیلای حکومت شیطان دارند؛ بلکه زمان به سرعت در حال نزدیک شدن به طلیعه جاوید است؛
زمانی که خداوند متعال و رحمان و رحیم، دین خود را به طور کامل، ظاهر خواهد کرد و آن را بر تمامی ادیان پیروز می گرداند. رایحه ظهور منجی موعود، مهدی فاطمه سلام الله علیها که همراه مسیح علیه السلام برای نجات بشریت از تسلط شیاطین خواهند آمد جهان را فرا گرفته است و نگاه های تیزبین و صاحبان اندیشه و خرد و ایمان به خوبی این عطر دل انگیز را استشمام کرده اند؛

و نشانه های آن روز بزرگ امروز در خاورمیانه و جهان به خوبی مشهود است...

تحولات عجیب و بی سابقه ای در خاورمیانه در حال وقوع است. به جرئت می توان گفت که تا چند ماه پیش هیچ تحلیل گر مسائل سیاسی قادر به پیش گویی چنین تحولات عظیمی نبود. چه کسی می توانست پیش بینی کند که رژیم مبارک که بیش از 30 سال حکومت دیکتاتوری مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی را داشته در مدت کمتر از یک ماه سرنگون شود. چه کسی پیش بینی می کرد که رژیم قذافی که 42 سال است بر گرده مردم لیبی جابرانه حکومت می کند اکنون با چنین وضعیتی روبرو شود. جهان عرب در حال پوست اندازی است. سونامی سیاسی که کشور های عربی با آن روبرو هستند بنیاد سیستم ها و نظام های سنتی این کشورها را هدف قرار داده است.
در جهان کنونی که وابستگی متقابل کشورها هر روز گسترده تر شده و چهره ای جدید به خود می گیرد، تغییرات سریع در جهت تحقق جامعه مدنی به عنوان خواست و مطالبات به حق مردم در جریان است.
تظاهرات ضد حکومت های دیکتاتوری در آسیا : تونس ، مصر ، لیبی ، یمن ، بحرین , مغرب, عمان ، اردن , آذربایجان , عربستان ،....

گسترش تظاهرات دولتی در اروپا : ایتالیا ، انگلیس ، فرانسه ، پرتغال ، یونان ، اسپانیا ، آلمان ، بلغارستان ، ایرلند
سقوط سران اروپا : یونان ، ایتالیا
سقوط پادشاهان عرب : تونس / مصر / لیبی / یمن / به زودی بحرین
انقلاب کشورها : تونس ، لیبی ، مصر

تظاهرات گسترده علیه نظام سرمایه داری ( وال استریت ) در آمریکا
تظاهرات در مادرید اسپانیا و تغییر نام یک میدان به میدان آزادی 2011
تظاهرات بی سابقه علیه دولت در بیش از 80 کشور دنیا 2011
خروج نظامیان آمریکا از کشور استراتژیک اسلامی ( عراق )
مرگ ولی عهد عربستان سلطان بن عبدالعزیز
پادشاه عربستان ، ملک عبدالله 88 ساله در بستر بیماری (ان شاء الله همان ملک عبدالله آخرالزمان باشد)
بلاهای طبیعی : فاجعه ی خشکسالی در سومالی ، سیل گسترده در ایتالیا

 

آیا این تحولات بی سابقه در دنیا مقدمه ی اتفاق بزرگتری خواهد بود؟

 آیا بعد از هزاران سال دنیا از ظلم و ستم خسته شده است ؟

آیا دنیا برای ظهور آماده می شود ؟


ان شاء الله آن روز بسیار بسیار نزدیک است...

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-1 #821 سروش 1392-05-24 12:09
این دنیا صاحب داره و صاحب اون خداوند متعال هست نه بشر، بشر این دنیا رو نیافریده که حالا بخواد با تقویم مایاها نقشه نابودیش رو بکشه این دنیا هم اتفاقی به وجود نیومده که بخواد به صورت اتفاقی و از سر هوسرانی گروهی از بین بره. ما(مسلمانان) و اونها(غربیها)، انس و شیاطین(جن) همه مخلوقیم و اختیاراتمان بسیار بسیار محدود، آب در گلویمان گیر کند خلاصیم، آیا دنیا در دست ماست؟؟؟؟؟؟؟ به قرآن رجوع کنید تمام وقایع بعد از خیره سری انسانها و به امر ایزد منان رخ داده هیچ امر و دستور نابودی و آبادانی بدون اراده خداوند رخ نداده. این دنیا صاحب دارد نه مایاها صاحب دنیا بوده و نه کابالاها و نه ایادی شیطان( غربیها) صاحب این دنیا هستنداین حکومتها هدایایی است از جانب خداوند متعال، وعده صادق الهی نزدیک است و خداوند از رگ گردن به شما نزدیکتر به جای باور این اراجیف دستی به رگ گردنتان بکشید که مبادا خدای نکرده یک دفعه بگیرد و این دنیا را نبینید، خداوند از رگ گردن به شما نزدیک تراست و وعده اش صادقترین وعده هاست به خدا توکل و ایمان و یقین داشته باشید.
نقل قول کردن
0 #820 rasool 1391-10-01 12:58
فعلا که حوادسی رخ داده دوستان همه چیرو خیالی تصور نکنید
نقل قول کردن
+1 #819 نرگس 1391-09-30 17:55
من که باورم نمیشه که همچین اتفاقی بیفتد من به خدا ایمان دارم.
وصلوات
نقل قول کردن
+1 #818 امیر 1391-09-29 19:45
این دنیا میلیون ها سال زنده است مگه میشه تو ۲روز نابود بشه؟
 
نقل قول کردن
0 #817 اب 1391-09-28 22:21
هممون سركاريم بخدا.نه مهدي ميادنه اخرزمانه...اگه دقت كنيد هركي به نفع خودش تعبيرميكنه ساده نباشيد
نقل قول کردن
+1 #816 مرتضی 1391-09-28 22:13
بابا بی خیال خدا دنیا رو بر اساس حکمت افریده
نقل قول کردن
+2 #815 مسعود 1391-09-28 20:54
آقا بیایین در این روزای عزیز فقط دعا کنیم آقای ما سرور ما امام زمان ما بزودی زود بحق مادر غم دیده اش مادر همه شیعیان حضرت زهرا(س)ظهور کنه؛
الهم عجل لولیک الفرج
این لحظات و از دست ندین
نقل قول کردن
+3 #814 مریم 1391-09-28 18:26
سلام من با این چیزا اصلا موافق نیستم چون هنوز حضرت مهدی ظهور نکرده شاید هم این حرفارو دشمن های اسلام سر هم کردن و هیچ کس نمیدونه اخر زمان کی هست یلداتونو خوش بگذرونین
نقل قول کردن
+8 #813 رضا 1391-09-27 20:57
-:as zz:
نقل قول کردن
+3 #812 مایده 1391-09-27 02:42
به نام پروردگار هستی که تمامی علم ها نزد اوست. هر وقت به وقایع سال2012 فکر میکنم یاد فرمایش حضرت باقر العلوم علیه السلام.در باره همین پیشگویی ها نیفتم که می‌فرماید(کذب الوقاتون ) که با قطعیت تمام تعیین کنندگان زمان قیامت را سر جایشان می‌نشاند.
نقل قول کردن
0 #811 محمود 1391-09-26 18:03
به نقل از ح.ط:
ب نظرمن بهتره همونجور ب زندگی عادیمو ادامه بدیموهمه چیزوبسپریم ب خدا *-msz

ولی به نظر من بهتره ذخیره هم داشته باشیم
نقل قول کردن
+1 #810 فاطمه 1391-09-26 14:01
به نظر من این تنها یک عمل توسط شیطان پرستان و برای ایجاد رعب ووحشت در دل مسلمین بوده کسی از ظهور مطلع نیست
علائم ظهور مشخص است اما خدا با مسلمین است هرچه خدا بخواهد همان میشود
نقل قول کردن
-1 #809 bugatti 1391-09-25 20:07
من که باورم نمی شه. [-O
نقل قول کردن
+2 #808 bugatti 1391-09-25 20:05
واقعیت دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
+2 #807 غلام 1391-09-25 14:45
سلام.ضمن تشکراز مطالب جالبتون .حالافرض کنیم اتمام دنیا هم درست باشه ادم یک روز متولد میشه یک روز میمیره خیالی نیست مرگ حقه
نقل قول کردن
-1 #806 میلاد 1391-09-25 12:35
-:as س من که باور نمیکنم چون خدا با مسلمانان است . zz: :-? یا علی
نقل قول کردن
+2 #805 احسان ابراهیمیان 1391-09-25 00:00
zz: به نقل از هرندي:
با عرض سلام
اي مردم دنيا آگاه باشيد كه بهترين سند در باره جهان قران مجيد است كه درباره پايان يافتن جهان اشاره به آن دارد كه علم آن تنها نزد خدا ست وهيچ كس نمي داند . پس نتيجه مي گيريم كه هيچ شخشي نمي تواند ادعا كند كه چه زماني اين دنيا به پايان مي رسد.
طبق قرآن وعترت قبل از پايان جهان ونابودي كره زمين حضرت مهدي صاحب العصر والزمان ظهور پيدا خواهند كرد ودنيا را پر از عدل وداد مي كنند. پس مطمئن باشيد تا زمان قبل از ظهور حضرت مهدي عجل اللله تعالي فرجه زمين نابود نمي شود.
ولي طبق احاديث وروايات ائمه عليهم السلام قبل از ظهور آن حضرت در جهات تحولات وحوادث عجيبي رخ خواهد داد . كه انشاء الله حوادث موجود مرتبط با وقايع پيش از ظهور آن حضرت مي باشند . ولي تاريخ دقيق آنرا هيچ كس نمي تواند معلوم كند . زيرا علم آن فقط دست خداست
پس اي مردم دنيا مخصوصا ما منتظران ظهور حضرت بياييم وخودمان را برا ي پيشباز وهمراهي آن حضرت آماده كني.
اللهك عجل لوليك الفرج
-:as
نقل قول کردن
+2 #804 محمد 1391-09-22 23:50
kheyli say kardam chizi nagam vali nashod hala mifahmam ba kia shodam 70 miluon nafar comment haye baziatoon az mozakhrafam oon taraf bood bara hamatoon talabe ye jof aghl mikonam bara hamatoon moteasefam bara khodamam moteasefam.
نقل قول کردن
-1 #803 نجوم 1391-09-22 21:55
به نقل از k78996:
خداوند خورشیدرا400میلیون سال بیش افریدی و400میلیون سال هم هست خورشید هست پس فکر مردن نباشید بفکر ی درست رندگی کردین باشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

4 میلیارد سال پیش خورشید بوجود آمده! و 4 میلیلارد سال دیگه هم هستش. اما کسی نگفته که خورشید نابود میشه! گفتن گه زمین دچار تحولات عظیمی خواهد شد! مثل انقراض دایناسور ها در 65 میلیون سال پیش
نقل قول کردن
+1 #802 ح.ط 1391-09-22 10:30
ب نظرمن بهتره همونجور ب زندگی عادیمو ادامه بدیموهمه چیزوبسپریم ب خدا *-msz
نقل قول کردن
-1 #801 سعید 1391-09-21 12:56
به نقل از alis:
سلام
یه سوال دارم ؟؟؟
حتما این بشار اسدم که مردم خودشو حلوا کرده و تا حالا 25000 نفر از مردم خودشو با بمبارون کشته تقصیر امریکا است؟؟؟؟
بیخیال
چجوریه که اسمی از سوریه برده نشد
میدونی بیسواد ما الان تو دوره ششم زمینیم و سال 2012 شروع نابودیه زمینه و معلوم نیست چه اندازه طول میکشه تا کلا زمین نابود شه...
و موقعی هست که مردی برمیخیزد که ضد مسیحی و ضد یهودیه که تلی از اجساد جوانان درست میکنه اسمش مابوسه و نصف کشورا رو با خاک یکسان میکنه و مردی از خزاسان رضوی بلند میشه و سرش و میزنه
لطفا یه کم مطالعه کن و اراجیف تحویل مردم نده..

***دوست عزیز اگه اخبار دنیا را از ماهواره های غربی دنبال می کنی،بدون که تا حالا فقط تو رویا زندگی کردهای...
نقل قول کردن
0 #800 باران 1391-09-19 22:39
*-msz
این اتفاقات همه دروغ اند فقط برای ترسوندن مردم است
نقل قول کردن
+4 #799 بهروز از اردبیل 1391-09-19 19:13
سلام من نمیدونم که این حوادث واقعا ایا قراره بیفته یا نه ؟ولی اینو میدو نم که ما مسلمان هستیم وبه خدا اعتقاد داریم اگر هم قراره این اتفا قات بیفته کار خداست وقسمت هست؟
نقل قول کردن
-1 #798 سلما 1391-09-15 10:45
-:as zz: *-msz من هنوز جوونم .دوست دارم داداشم رو بگیرو بغلم !
نقل قول کردن
-1 #797 k78996 1391-09-07 02:03
خداوند خورشیدرا400میلی ون سال بیش افریدی و400میلیون سال هم هست خورشید هست پس فکر مردن نباشید بفکر ی درست رندگی کردین باشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟/
نقل قول کردن
-3 #796 دکتری زمین شناسی 1391-09-07 01:57
تغییر جهت قطب های زمین" polar shift ، اتفاق دیگری ست که به آن اشاره میشود؛ این عمل خود در بردارنده تغییر در حرکت وضعی زمین (چرخش به دور خود) و بر عکس شدن آن میشود و در نتیجه، خورشید از مغرب طلوع، و در مشرق غروب می کند؛
این جمله غیر علمی است هر ده هزار سال این اتفاق بی هیچ آسیبی حتی بدون عوض شدن چرحش کره ی زمین رخ داده است و حت انسان ها نفهمیده اند که ایین اتفاق افتاده.
نقل قول کردن
-12 #795 منتظرآقاامام زمان 1391-09-06 07:25
خداکنه 25روز دیگه اقامون ظهورکنه وجهان راازجهل ونادانی ودشمنان جمهوری اسلامی ایران وملت ایران راازبین ببرد
نقل قول کردن
+3 #794 احمد 1391-09-06 04:52
امیدوارم 30 روز دیگه یعنی 30 آذر دنیا به آخر برسه و هممون بمیریم راحت شیم
نقل قول کردن
-9 #793 سهیل 1391-09-01 11:16
دست مرجع گرانقدر آیت ا... خراسانی را می بوسم که با این کارش پوزه صهیونیزم را به خاک مالید و گفت بین ما شیعیان و اهل سنت هیچگونه تفرقه ای نیست
نقل قول کردن
+3 #792 محمد 1391-08-27 23:17
شما که میگید این اتفاقات دروغ است پس چرا اکثر پیش بین مایا سر هموون تاریخ به وقوع پیوست .
بر منکران خدا و قدرتش و منکران اهل بیت و امام زمان (ع) لعنت
اما اگر یک درصد این اتفاقات بیوفتد انوقت چه
چند سال غفلت کردیم
بیائید این چند ماه را از دست ندهیم
و شاید همین فردا مردیم
پس بیهوده نگردیم
نقل قول کردن
-2 #791 حسام 1391-08-17 14:33
بیا اقا منتضرم صلوات
نقل قول کردن
-2 #790 حسام 1391-08-17 14:29
بای ظهورآقا صلوات بیا اقا
یاعلی
نقل قول کردن
-2 #789 omid 1391-06-26 10:06
بازهم که توهم توطعه اينجا هم خودش رو نشون ميده
نقل قول کردن
-7 #788 alis 1391-05-22 09:45
سلام
یه سوال دارم ؟؟؟
حتما این بشار اسدم که مردم خودشو حلوا کرده و تا حالا 25000 نفر از مردم خودشو با بمبارون کشته تقصیر امریکا است؟؟؟؟
بیخیال
چجوریه که اسمی از سوریه برده نشد
میدونی بیسواد ما الان تو دوره ششم زمینیم و سال 2012 شروع نابودیه زمینه و معلوم نیست چه اندازه طول میکشه تا کلا زمین نابود شه...
و موقعی هست که مردی برمیخیزد که ضد مسیحی و ضد یهودیه که تلی از اجساد جوانان درست میکنه اسمش مابوسه و نصف کشورا رو با خاک یکسان میکنه و مردی از خزاسان رضوی بلند میشه و سرش و میزنه
لطفا یه کم مطالعه کن و اراجیف تحویل مردم نده..
نقل قول کردن
+3 #787 samira 1391-04-30 22:16
بچه ها هر کی هر شیوه ی موثر توسل بلده انجام بده و دعا کنید امام زمان مهربون ظهور کنند .
واقعا تصور حکومت ایشون زیباست .
خدا کنه زنده باشیم اون روز رو ببینیم.
یا علی
نقل قول کردن
-3 #786 آریان 1391-04-13 17:41
بنظر من نویسنده مطلب شماره 798 یه چیزائی میدونه چون در تاریخ کفته شده توسط ایشان گفتند که قراره آمریکائیها لوگو پپسی رو با لیزر روی ماه نمایش دهند البته در این تاریخ اتفاقی نیافتاد اما یک یا دو روز بعد یعنی 17 یا 18 خرداد 91 یک شی نورانی ناشناس در آسمان مشاهده شد که هنوز مشخص نیست چی بوده پس ایشان که در سال 90 این مطلب رو نوشته اند یه چیزی در این مورد می دانستند از ایشان می خوام که اگر مطلبی دارند در صورت امکان به ایمیل من هم ارسال کنند
نقل قول کردن
-1 #785 علی 1391-04-08 15:28
باسلام
در مورد نظر شماره 806 ...
اگر یک نفر از روی غرض یا مرض (بی سوادی) در چند خطی که نوشته ، این همه غلط املایی داره از ، مدیر سایت بعیده که این نظر را نشون بده ویا اصلاح نکرده تایید کنه!!!
نقل قول کردن
-8 #784 دوافروش دوره گرد 1391-03-09 05:26
ای کاش چند سفحه بیشتر توزیح میدادید. به نظر م متلب خیلی کم بود و حداقل ده بیست صفحه ی دیگر باید به آن افزوده شود. متلبی که نوشتید نه تنها کم است بلکه ابحام دارد. مثلا اینکه دقیقا منزور از سال 2012 چیست؟ چرا این سال برای پایان دنیا انتخاب شده است؟ لطفن تحقیقات خود را ادامه دهید و ده پانزده متلب دیگر هم در این باره بنویسید تا من و امسال من که اتلاعات زیادی نداریم آگاح تر شویم. با صپاص فراوان
نقل قول کردن
-6 #783 یوناس 1391-02-30 18:44
توطئه ای شیطانی برای قربانی نفوس انسانی

"ترور 100 میلیون انسان"

این مطلب را برای هرآنکس که می توانید بازگو نمایید!

www.venustransit.persianblog.ir
نقل قول کردن
+4 #782 بابك تبريز 1391-02-26 13:18
1- چرا مايا ها فقط بلاياي زمين را پيشبيني كرده اند؟ ايا ماياها شيطان پرستاني بوده اند كه كارهاي شيطان براي نابودي انسان را پيش بيني كرده اند؟
2- آيا ماسونها با ايجاد يك تاريخ خرافي سعي در يك جهته كردن اكثر مردم و باور ايشان به قبول پايان دنيا سعي در ايجاد يك نيروي فوقالعاده از سوي بشريت در نابودي جهان دارند؟
3- ولي نتيجه اينجاست كشوري به قدرت آمريكا و ماسونها هيچ وقت دلشان نميخواهد پيشبيني آهنها غلط از آب در آمده و ديد جهاني نسبت به آنها كلا عوض گردد پس به طور حتم اتفاقي در حال روي دادن است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (821)