رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

بشارتهایی بزرگ در یک تشابه تاریخی

ایام مبارک دهه فجر ، فرصت مناسبی ست تا تحولات بزرگ ایام منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی را بار دیگر مرور کنیم و تشابهات عجیب میان وقایع فوق العاده ی امروز جهان اسلام با آن روزهای به یاد ماندنی را دریابیم ، تشابهات قابل توجهی که حامل بشارتی بزرگ برای مسلمانان و جهان بشریت است ، بدون ذره ای شک و تردید دهه ی فجر خاورمیانه ، با طلوع آفتاب حقیقت در راه است ، اما یقیناً آنانکه زودتر این حقیقت شیرین را با جان و دل دریابند و خود را برای استقبال آن آماده کنند و در انتشار و توجه دادن این آینده ی درخشان تلاش نمایند ، شایستگی و فرصت بیشتری خواهند داشت برای استفاده از نور حقیقت.

» ابتدای نظرات (524)

والفجر ولیال عشر

با سلام و درود به همه عزیزان و تبریک دهه فرخنده فجر و فجر بیداری اسلامی

 

برای درک بهتر وقایع منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی و درک تشابهات آن با تحولات جاری خاورمیانه و انقلاب ملتهای مسلمان ، حوادث یکساله منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی را به طور تیتروار مرور می کنیم :

1- وقوع واقعه ای غمبار ، عامل حرکت توده های مردم

در 19 دی 56  با جرقه ای ، احساسات توده های مردمی جریحه دار می شود و مردم خشمگین که منتظر فرصتی بودند تا اعتراض خود را به طاغوت نشان دهند ، وارد صحنه می شوند.

این حادثه را به نوعی دیگر در آغاز انقلابهای منطقه می توان دید ، حادثه ای در تونس ، احساسات عمومی را جریحه دار کرد و جرقه ای شد تا  توده های مردمی معترض که صداهایشان در گلو خفه شده بود ، فرصت یافته و وارد صحنه شوند.

2- حضور توده های واقعی مردمی در صحنه بدون اتکاء به احزاب و گروهها

یکی از ویژگیهایی که در انقلاب اسلامی ملت ایران بارز و برجسته است  این است که انقلاب تنها متکی به امواج خروشان مردمی بود و نقش گروهها و احزاب سیاسی در مقایسه با نقش مردم ، اصلا به حساب نمی آمد که این ویژگی مهم که آن را می توان ضامن سلامت هر انقلابی دانست ، به خوبی در انقلاب ملتهای منطقه نیز مشهود و قابل رویت است.

3- بروز سفاکی و وحشیگری ظالمان

با نگاهی گذرا به تحولات منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی درمی یابیم که رژیم طاغوت برای غلبه بر انقلاب و شکستن حرکت مردمی ، از وحشیگری و ارتکاب جنایتهای هولناک هم ابایی نداشت و اینگونه نبود که بخواهد با مسالمت کارها را به پیش ببرد هرچند به لطف حق نتوانست از تمام سرمایه های نظامی خود بهره بگیرد.

بررسی انقلابهای منطقه ای نیز نشان می دهد که حکام ستمگر این کشورها که بعضاً بیش از چهاردهه بر قدرت تکیه زده بودند ، برای نابودی حرکت مردمی دست به کشتار و قلع و قمع مردم خود زده و می زنند هرچند دست قدرتمند ملتها فرصت چندانی به آنها نمی دهد و آنها را یک به یک به زیر کشیده و خواهد کشید.

4- تحریک و سازماندهی گروههای اوباش و حمله به اعتراضات مردمی

یکی دیگر از ترفندهای دشمنان برای تسلط بر انقلابهای مردمی اجیر کردن افراد خود فروخته و دادن ماموریتهای خیانتکارانه به آنها برای رویارویی آنها با مردم است تا بدینوسیله ضمن ایجاد رعب  و وحشت حداقل بخشی از مردم که همان اراذل و اوباش هستند ، حامی مردم نشان داده شوند.

در بررسی انقلاب اسلامی ایران و انقلابهای منطقه به خوبی این اشتراک را مشاهده می کنیم :

24 مهرماه 57 چهلمین روز شهدای هفده شهریور تهران در بهشت زهرا با حضور مردم انقلابی گرامی داشته شد اما همزمان در کرمان حادثه ای دیگر رخ داد. ساعت 11 صبح وقتی هزاران نفر در مسجد جامع برای شنیدن سخنرانی و مراسم چهلم شهدای تهران اجتماع کرده بودند، کولی‌های اجیر شده با حمایت مامورینی که لباس شخصی پوشیده بودند، بعد از آتش زدن موتورها، دوچرخه‌ها و ماشین‌های مردم که در خیابان پارک شده بود، با سنگ، چماق، چاقو و چند اسلحه گرم وارد مسجد شدند. مردم در شبستان‌ها پناه گرفتند و درها را بستند، اما آن‌ها با پخش گاز اشک‌آور و ایجاد خفقان‌، مردم را مجبور به باز کردن درها کرده و وارد مسجد شدند و به ضرب و شتم مردان و زنان پرداختند.

حمله به اعتراضات مردمی توسط افراد اجیر شده در انقلاب ملت بحرین ، یمن ، مصر و لیبی نیز به خوبی دیده می شود که الحمدلله با هوشیاری مردم  این اقدامات شیطانی تا کنون خنثی شده است.

5- حمایت شهرهای مختلف از اعتراضات هم و برگزاری مراسم چهله ها

بعد از قیام انقلابی مردم قم در 19 دی 56 ، می بینیم که مردم شهرهای مختلف به حمایت از حرکت مردم قم پرداخته و به سرکوب ها اعتراض می کنند و به به یاد چهلمین روز کشتار 19 دی مراسم می گیرند و حرکت انقلابی را استمرار می بخشند. در روند انقلابهای منطقه نیز به خوبی شاهد چنین پدیده ای هستیم ، حمایت مردم عربستان از ملت بپاخواسته بحرین ، حمایت مردم مصر و تونس از بحرین و .... یادآور چنین پدیده ای در طول انقلاب اسلامی ملت ایران است.

6- بشارت فتح و پیروزی

در بررسی پیام های حضرت امام(ره) که رهبری انقلاب را بر عهده داشت به روشنی بشارتهای فتح و پیروزی دیده می شود :

من به شما اهالى معظم آذربايجان نويد مى‏دهم، نويد پيروزى نهايى شما آذربايجانيان غيور بوديد كه در صدر مشروطيت براى كوبيدن استبداد و خاتمه دادن به خودكامگى و خودسرى سلاطين جور بپا خاستيد و فداكارى كرديد

اما در انقلابهای منطقه ، دوست و دشمن به خوبی می دانند که رهبری این انقلابها به دست ایران قهرمان و نائب امام زمان(عج) است و بشارتهای پی در پی فتح و پیروزی ملتهای مسلمان به طور مکرر توسط معظم له به مردم قیام کرده مصر و تونس و بحرین و یمن و ... داده می شود

7- تداوم اعتراضات مردمی با وجود شهادت مردم و جنایات رژیم

یکی دیگر از ویژگیهای انقلاب اسلامی تداوم عجیب آن است در حالی که بسیاری از افراد و صاحبنظران پیش بینی نمی کردند که این اعتراضات سلسله وار بوده و تداوم داشته باشد ، بسیاری مقطعی بودن و فروکش کردن حرکت مردم را پیش بینی می کردند درحالی که خروش مردم به طور عجیبی و با بهانه مختلف تداوم یافت و با حرکت گام به گام به پیروزی نهایی نزدیک شد ، همان چیزی که در بررسی انقلابهای منطقه نیز به روشنی دیده می شود ، در هیچ یک از انقلابهای کنونی منطقه بسیاری از صاحبنظران نمی توانستند با قطع و یقین از تداوم حرکتها صحبت کنند و اتفاقا بسیاری از سیاسیون نیز در نیمه های راه با وعده های حکام مزدور به حرکت خود پایان دادند اما بطن حرکت مردمی که در کنترل هیچ حزب و گروهی نبود تا کنون به طور عجیبی تداوم و استمرار داشته است.

8- استفاده از نمادهای مذهبی چون مسجد ، نمازجمعه ها و شعارهای دینی

یکی دیگر از وجوه تشابه انقلابهای منطقه و انقلاب اسلامی ، استفاده ی توده های مردم از نمادهای مذهبی می باشد که موجب تقویت روحیه مردم و انسجام و یکپارچگی بیشتر در میان انقلابیون می شد ، البته این استفاده از نمادهای مردمی با اعتقاد عمیق آنها به مذهب سرچشمه می گرفت و بعنوان ابزاری موقت در دست آنها نبود که اصل و ریشه حرکت مردم را باید در علقه های مذهبی آنها جستجو کرد ، مساجد ، نمازجمعه ها ، شعار الله اکبر ، قرآن و .... بعنوان تشابه بارز به وضوح در انقلاب اسلامی و انقلاب منطقه دیده می شود.

9- هدایت انقلاب  با هشدارها ، انذارها و بشارتها

در طول یکسال منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، امام خمینی(ره) که به طور شبانه روزی در جریان وقایع انقلاب قرار دارند ،  به طور مستمر و مکرر با ارسال پیام هایی حرکت مردم را رهبری و هدایت می نمود :

پیام امام راحل در آستانه جشن های نیمه شعبان سال 57 :

كراراً از ايران نظر اينجانب را درباره مراسمى كه به عنوان «جشنهاى سوم و پانزدهم شعبان» برپا مى‏شده خواسته‏اند؛ مع الأسف رژيم منحط براى مسلمين ايران عيدى نگذاشته است. دست شاه تا مِرفَق  به خون ملت ايران فرو رفته و در حال حاضر ملت عزيز در عزاى عزيزان خود نشسته. چگونه ممكن است كسى نظر دهد كه جشن بگيرند و شادمانى كنند؟ شادمانى برروى اجساد به خون خفته فرزندان اسلام؟! شادمانى در برابر افراد شريفى كه در سياهچالهاى زندان زير سخت ترين شكنجه‏هاى جهنمى دژخيمان به سر مى‏برند؟! شادمانى در مقابل تبعيديانى كه برخلاف تمام موازين انسانى و قانونى از اوطان خود بيرون رانده شده ‏اند؟!.

ما كه هنوز مادرهاى داغدار جوانانمان سياهپوشند، ما كه هنوز شاهد صدمات جانكاه شاه به اسلام بزرگ و كشور اسلامى هستيم، جشنى نداريم. ما كه در هر فرصت مدارس و مساجد و دانشگاههايمان مورد هجوم مأمورين شاه است، چطور ممكن است چراغانى كنيم؟!

این هدایتها در انقلابهای مردمی منطقه نیز به وضوح دیده می شود ، نائب امام زمان(عج) همانگونه که بیان شد رهبری انقلابهای منطقه را بر عهده دارند ، نیز با اشراف کامل بر جزئیات حرکت مردمی در کشورهای انقلاب کرده منطقه با هشدارها و انذارهای خود ، فعالین و خواص مردمی و جوانان و توده های مردمی را از لوازم حرکت انقلابی خود آگاه کرده و با هشدارها و انذارها آنها را نسبت به خطرات و دسیسه های پیچیده ی دشمنان آگاه می سازد

 

10-اصلاحات سیاسی صوری برای فرار از نابودی

 

حکام ستمگر برای فرار از نابودی ، دست به فریب و نیرنگ می زنند و تلاش می کنند تا با دادن امتیازهایی و انجام اصلاحات صوری ، مردم را  به این حداقل ها قانع کرده و آنها را از ادامه حرکت بازدارند ، وعده های متعدد شیطان پهلوی برای فریب مردم و انجام اصلاحات در طول یکسال منتهی به پیروزی انقلاب به طور مکرر دیده می شود.

با نگاهی به کارنامه یکسال گذشته انقلابهای منطقه می بینیم که حکام فاسد این کشورها نیز به طور مکرر  از این ترفند استفاده کرده و با انجام اصلاحاتی که بعضاً بی سابقه نیز بوده است تلاش کرده اند تا رضایت مردم را کسب کرده و از شدت اعتراضات بکاهند که البته این ترفندها با شکست روبرو شده است.

11-  برقراری حکومت نظامی و حضور نیروهای ارتشی در داخل شهرها

وقتی که بسیاری از ترفندها و دسیسه های حکام ستمگر جواب نمی دهد آنها مجبور می شوند تا گاردی کاملاً نظامی بگیرند و با سخت گیری و اجرای حکومت نظامی و قوانین منع عبور و مرور ، از برگزاری تجمعات نظامی جلوگیری کنند مسئله ای که در انقلاب اسلامی ایران و انقلابهای منطقه بطور مشترک به خوبی قابل رویت است.

12- وقوع جنایتهای بزرگ توسط طاغوت برای انحراف اذهان عمومی

یکی دیگر از ترفندهای دشمنان برای به شکست کشاندن انقلابها انجام مخفیانه جنایتهایی بزرگ و انحراف افکار عمومی می باشد که در طول انقلاب اسلامی در قضیه سینما رکس آبادان به خوبی قابل مشاهده است :

در 28 مرداد 1357 جنایت دیگری از رژیم سفاک پهلوی به وقوع پیوست و در فاجعه آتش سوزی سینما رکس آبادان توسط عمال پهلوی 377 انسان بی گناه در آتش کینه ی عمال جنایتکار رژیم در آتش سوختند و به شهادت رسیدند. در جريان اين آتش‏سوزي، تماشاگران سينما که در آن روز، حدود 700 نفر بودند براي فرار از مهلکه به طرف درهاي خروجي روي آوردند، ولي درها را بسته يافتند. رژيم شاه با متهم کردن نيروهاي انقلابي در اين حادثه ضد انساني، قصد داشت تا انقلابيون مسلمان را افرادي متحجّر و مخالف با هُنر و ضد مردم نشان دهد که در اين هدف خود ناکام ماند و مردم بيشتر حرف مخالفان را که رژيم را در اين فاجعه متهم مي‏کرد، مي‏پذيرفتند.

در طول انقلابهای منطقه نیز این مسئله به طور مکرر در  کشورهای مختلف دیده می شود ، از استفاده از نیروهای القاعده در جنوب یمن ، تا توطئه کشتار مردم در ورزشگاه پورت سعید مصر که دستان رژیم صهیونیستی و عناصر امنیتی مصر در این ماجرا افشاء شده است.

13- ابراز محبت مردم به نیروهای ارتشی

یکی از دلایل خلع سلاح ارتش و نداشتن انگیزه برای این ارگان برای رویارویی با مردم ، رفتار محبت آمیز انقلابیون و اجتناب از خشونت اولیه در مقابل آنان است که با هوشیاری امام راحل در طول انقلاب اسلامی به خوبی جواب داد و موجب فرار سربازها از پادگانها و سرپیچی از اوامر مسئولان مافوق و بیعت با امام شد ، ملتهای منطقه نیز به خوبی در بحرین و مصر و یمن و لیبی این اصل مهم را مد نظر قرار داده و موجب پیوستن بخش قابل توجهی از نیروهای نظامی به انقلاب مردم شده اند

14- حضور پررنگ جوانان ، بانوان ، روحانیون و افراد متدین بعنوان موتور محرکه انقلاب

حضور جوانان ، افراد با علقه های مذهبی قوی ، روحانیون ، بانوان و توده های مردمی بعنوان یک نقطه اشتراکی مهم میان انقلاب اسلامی ایران و انقلابهای منطقه به وضوح دیده می شود.

15- تعویص مهره ها برای فریب مردم و فرونشاندن انقلاب

در طول یک سال مانده به پیروزی انقلاب اسلامی چندین دولت سرکار آمد تا بلکه تعویض مهره ها بتواند با پاسخگویی برخی از خواسته های مردمی آنها را در ادامه مطالباتشان مردد و بی انگیزه سازد ، این ویژگی نیز به وضوح در طول انقلابهای ملتهای مسلمان دیده می شود ، تعویض مهره های دست نشانده ، بردن مهره های قدیمی و منفور و آوردن مهره های جدیدتر ، و تشکیل دولتهایی با وجهه بهتر ، بعنوان یکی از فریب های حکام دیکتاتور منطقه در کشورهای قیام کرده خودنمایی کرده است که البته با هوشیاری مردم تمام آنها نتیجه ای جز شکست به دنبال نداشته است.

16- پیروزی تدریجی انقلاب و سقوط یک به یک شهرها

هنگامی که ملتها در برابر تهدیدها ، فشارها ، مشکلات و انحرافات ، مقاومت و هوشیاری نشان می دهند و از مسیر اصلی منحرف نمی شوند بنا بر وعده قطعی الهی به تدریج شاهد پیروزی خودنمایی می کند ، و گام به گام با به دست اوردن پیروزیهای جدید به پیروزی نهایی و به زیر کشیدن طاغوت نزدیک تر می شوند. که این مسئله به خوبی در طول انقلاب اسلامی قابل مشاهده است ، در طول انقلابهای منطقه نیز ، پس از مقاومت و هوشیاری ملتها عصر پیروزیها فرا رسیده است و چهار دیکتاتور تا کنون به زیر کشیده شده است که مقدمه نجات کامل منطقه از شر طواغیت است.

17- برکناری دیکتاتور و بر سرکارآوردن جانشینی مزدور

تداوم انقلاب اسلامی هیچ راهی برای طاغوت پهلوی جز فرار و سپردن امور به دست نوکری از نوکران خود باقی نگذارد با این امید که با رفتن طاغوت ، انگیزه مردمی برای حرکت کمتر شدن و با امتیاز دادن مهره دست نشانده به مردم زمینه رضایت و دست کشیدن آنها از انقلاب فراهم گردد ، اما غافل از اینکه این فریب نه تنها موجب بی انگیزگی مردم نگردید که مردم با رسیدن به پیروزی بزرگی که در خواب هم نمی دیدند ، قدرت خود را باور کرده و برای رسیدن به پیروزی نهایی مصمم تر شدند چیزی که در طول انقلابهای مردمی نیز به خوبی قابل مشاهده است ، فرار دیکتاتور تونس و یمن و کنار گذاشتن دیکتاتور مصر و آوردن مهره های جدید به خوبی این صفت حرکت مردمی در انقلاب اسلامی را تداعی می کند.

18- انتشار خبر بشارت آمیز بازگشت امام و پخش اطلاعیه ها و شادی مردم و اوج گیری انقلاب

30 دی انتشار خبر بازگشت حضرت امام خميني به ميهن اسلامي، شادي و شعف فراواني در ميان مردم ايران به وجود آورد، اعلام تصميم قطعي امام براي بازگشت به ايران، عوامل رژيم شاه را دچار بحران و اضطراب شديدي کرد. آنها با تلاش بي‏ وقفه سعي داشتند راهي براي نجات خود بيابند و بسياري ناچار به استعفا و فرار از ايران شدند.

یکی از وقایع بسیار نزدیک به پیروزی انقلاب اسلامی ، انتشار خبر نویدبخش بازگشت قریب الوقوع امام به میهن اسلامی بود ، خبری که به سرعت توسط انقلابیون و جوانان منتشر شد و دهان به دهان گذشت و در عرض چند روز تحولی بزرگ در کشور رقم زد ، موج شور و شادی به سرعت کشور را فرا گرفت و سرعتی باورنکردنی به تحولات انقلاب داد.

ما اعتقاد داریم که رهبر اصلی بیداری اسلامی و کسی که در پشت پرده و در باطنها ، تقویت و هدایت توده های مسلمان و بیداری اسلامی را بر عهده دارد کسی نیست جز آخرین منجی عالم بشریت که تحول قلوب انسانها با اشاره ی مسیحایی اوست که صورت می گیرد ، همانگونه که در تحولات انقلاب اسلامی هم هدایتهای صاحب اصلی انقلاب ، امام عصر(عج) بود که توطئه های بزرگی را خنثی کرد که برخی از آنها مانند فرمان شکستن حکومت نظامی 21 بهمن 57 زبانزد خاص و عام است.

 

اما در این میان ، در عالم ظاهر ، اکنون نائب آن یار غائب ، ولی امر مسلمین با هدایت و اشاره ی رهبری اصلی ، بیداری اسلامی را هدایت می نماید و با بشارتهای پی در پی نزدیک شدن وعده الهی و پیروزی نهایی اسلام و حاکمیت جهانی مستضعفین و دوران جدید جهان بشریت را نوید می دهد که اینها دقیقاً همانند بشارتهای تشریف فرمایی امام در سال 57 ، ان شاالله بزودی در میان مسلمانان فراگیر خواهد شد و امواج شادی و شعف بخاطر قریب الوقوع بودن تشریف فرمایی منجی عالم بشریت فراگیر خواهد شد.

19- تلاش شیاطین برای ممانعت از بازگشت امام

وقتي که خبر بازگشت حضرت امام خميني(ره) به کشور قوت گرفت، دولت بختيار، در 4 بهمن 57 براي جلوگيري از ورود امام، به کليه شرکت‏هاي هواپيمايي بين المللي اعلام کرد که به تهران پرواز نکنند..

سالهاست که دشمنان با خبر دار شدن از نزدیک بودن ظهور ، به صورت مخفیانه بسیاری از اقدامات اساسی خود را بر پایه جلوگیری از این امر مهم بکار بسته اند و مطمئناً با انتشار و فراگیر شدن بشارتهای نزدیک بودن ظهور در میان مسلمانان ، همانند سال 57  و تلاش برای ممانعت از تشریف فرمایی حضرت امام ، این اقدامات توسط جهانخواران و مزدورانشان در منطقه تشدید خواهد شد اما زهی خیال باطل

20- موفقیت امام در اثرگذاری بر نیروهای نظامی و ممانعت از کشتار مردمی

بیانات روشنگرانه و زبان نرم و لین و مهربانانه ی امام و هشدارها و بشارتهای آن پیر روشن ضمیر ، موجب هدایت بسیاری از افراد نظامی و بیعت آنها با امام شده و از بروز جنایت هولناک علیه مردم جلوگیری کرد که این امر تا کنون در جریان بیداری اسلامی و قیام ملتهای مسلمان نیز وجود داشته و با لطف امام عصر(عج) و هدایت قلوب تا نابودی کامل مزدوران شیطان در منطقه ادامه خواهد یافت.

21- فرار پی درپی تعداد زیادی از مزدوران آمریکایی و اسرائیلی

در آستانه تشریف فرمایی امام به وطن ، ژنرالهای طراح و مزدوران آمریکایی و اسرائیلی که طراحی دسیسه ها و توطئه ها را بر عهده داشتند به سرعت با ترس و وحشت از کشور خارج شدند که این موجب سقوط سریعتر نظام فاسد طاغوت شد ، ان شاالله خواهیم دید که با پیروزیهای پی در پی ملتهای مسلمان و به زیر کشیده شدن طواغیت ، جاسوسان و مزدوران آمریکایی و اسرائیلی از خاورمیانه خارج خواهند شد و زمینه رسیدن سریعتر انقلابها به پیروزی نهایی مهیا خواهد گردید.

مراحل بعدی انقلاب اسلامی که با سرعت و تنها در طی 10 روز در دهه ی مبارک فجر رخ داد  که امیدواریم این شباهتهای انقلاب اسلامی و انقلابهای منطقه را هرچه سریعتر با چشمان منتظر خود شاهد باشیم .

22- آمدن تاریخی امام و استقبال بی نظیر مردمی

ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در حالی صورت گرفت که بسیاری از مردم و سیاسیون و حتی انقلابیون که در متن جریانات بودند نمیتوانستند تا آخرین لحظه آن را باور کنند و از این واقعه ی بزرگ در بهت و حیرت بودند ، استقبال بی نظیر مردمی در این جشن بزرگ را می توان به جرات بزرگترین استقبال تاریخ بشر تا کنون نامید.

اما بنابر روایات ظهور و تشریف فرمایی منجی عالم بشریت نیز در میان بهت و حیرت و ناباوری توده های مردمی صورت خواهد گرفت ، به صورتی کاملاً غافلگیرانه که در روایات با تعبیر " بغته " در مورد آن بکار رفته است که امیدواریم در ادامه حرکت ملتهای مسلمان منطقه و مستضعفین جهان شاهد این مرحله از انقلابهای مردمی نیز باشیم و بزرگترین جشن تاریخ در استقبال از منجی عالم بشریت شاهد باشیم.

آغاز انتصابات امام

خنثی شدن آخرین توطئه ها و پیروزی درخشان انقلاب

تغییر مکان و دیدار با انقلابیون و مسئولان اصلی

بیان این نکته نیز قابل توجه است که در طی چندماه مانده به پیروزی انقلاب ، امام مجبور شدند که از مکان اصلی خود در نجف اشرف، حرکت کنند و در نوفل لوشاتو ساکن شوند ، در این مدت امام راحل دیدارهای متعددی با افراد اصلی انقلاب و همچنین فعالین انقلاب داشتند و برای هدایت بهتر انقلاب و تشریف فرمایی به میهن اسلامی برنامه ریزی می کردند ، چیزی که در روایات عصر ظهور نیز بیان می شود ، امام زمان(عج) در ماههای منتهی به ظهور  رویه قبلی را تغییر داده و در مکانهای مختلفی به طور موقت ظاهر شده و در میان جمع به سخنرانی خواهند پرداخت ، همچنین تماس و دیدارهای امام زمان(عج) با یاران نزدیک خود برای اطلاع رسانی و مهیا کردن آنها در آستانه ظهور نیز در روایات ذکر شده است که آرزو داریم هرچه زودتر شاهد این وقایع مبارک باشیم.

مطمئنا تشابهات زیاد میان انقلاب اسلامی و انقلابهای منطقه حامل این بشارت بزرگ است که تحولات به سرعت به سمت پیروزی نهایی و تشریف فرمایی رهبر غائب جهان اسلام پیش می رود همانگونه که بشارتهای مکرر ولی امر مسلمین و بزرگان دیگر و وقوع نشانه های بیان شده در روایات عصر ظهور نیز بدین امر مبارک اشاره دارد ، امیدواریم که آن روز بزرگ بسیار بسیار نزدیک باشد.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+2 #524 حامد 1391-05-09 12:40
به نقل از anahita:
آناهیتا، اَناهید یا ناهید نام ایزدبانوی آب و باران و باروری در مذاهب ایران باستان است.
چی‌ میگی‌؟چرا پرتو پلا میگی‌؟

سلامی به گرمی تنگستن مذاب....!
دوستانی که ادعای با سوادی دارند و سرباز امام زمان(عج)می دونند لطفا توجه کنند...
fa.wikipedia.org/wiki/آناهیتا
نقل قول کردن
+1 #523 مهدوی 1391-01-11 12:52
تطبیق شخصیت‌ها از آسیب‌های جدی بحث مهدویت است

حجت‌الاسلام جعفری گفت: همچنانکه توقیت و تعجیل، نادرست است، تطبیق نیز ناصواب است. به این توضیح که عده‌ای با خواندن یا شنیدن چند روایت در علایم ظهور، آن‌ها را بر افراد یا حوادثی تطبیق می‌دهند. البته خود تطبیق روایات بر حوادث، آفت و آسیب نیست، بلکه آفت، مطالب و ادعاهایی است که افرادی به صرف خواندن یک یا دو روایت و بدون بررسی آیات و روایات و مطالب تاریخی و قدرت تشخیص صحیح و سقیم روایات مطرح می‌کنند، یعنی بدون داشتن تخصص به اظهار نظر می‌پردازند.

پژوهشگر مسائل مهدویت گفت: این تذکر لازم است که در روایات، تشخیص مولفه‌ها و علایم سپاه حق و باطل به عهده‌ی علمای راستین گذاشته شده است؛ همان‌ها که در عصر غیبت کبرا به عنوان «نواب عام» عهده‌دار این امور گشته‌اند.

پیامدهای تطبیق چیست؟

وی درباره پیامدهای آسیب تطبیق گفت: ناامیدی و یأس در اثر عدم اتفاق ظهور از پیامدهای تطبیق است. همچنین به دلیل عدم تحقق تطبیق‌های مطرح شده، باعث بی‌اعتقادی افراد و مردم نسبت به اصل ظهور می‌شود و افراد در اصل ظهور و روایات به شک و تردید می‌افتند.

خاستگاه‌های تطبیق چیست؟

حجت‌الاسلام جعفری گفت: از جمله خاستگاه‌های تطبیق عبارت است از: توهم‌زدگی، هوا و هوس و مشکل مطرح‌سازی خود (نوعی بیماری روحی و روانی)، دخالت افراد غیر متخصص در مطالب کاملاً فنی و تخصصی، عدم روشن‌گری کافی توسط علما، عدم تبیین علایم حتمی و غیر حتمی، عدم طرح مسأله «بداء» و مسایل مرتبط با علایم ظهور، نداشتن عکس‌العمل مناسب در مقابل مدعیان! و دشمنی پنهان و مرموز!

راه درمان آسیب تطبیق چیست؟

وی گفت: به چند طریق می‌شود آسیب تطبیق را درمان کرد: تبیین و روشن‌گری، تکذیب و مبارزه با انحرافات و کار کارشناسی در مورد علایم و ویژگی‌ها از سوی علما و دانشمندان.
نقل قول کردن
0 #522 یاران دولت امام زمان 1390-11-25 06:58
با مطلب"پیامبر خدا محمد مصطفی(ص) سرکرده جریان انحرافی در عصر جاهلیت" به روز هستیم و منتظر قدوم مبارک شما... درود بر یار امام خامنه ای (ارواحنا فدا) دکتر محمود احمدی نژاد
dolatdahom.persianblog.ir
نقل قول کردن
+7 #521 بچه مثبت/مهرداد 1390-11-23 01:04
به نام خدای مهدی عج

دانلود فیلم راهپیمایی22 بهمن امروز 1390.11.22

mehrdadz.blogfa.com/post-70.aspx




نقل قول کردن
+6 #520 u313.ir 1390-11-22 22:58
دوستان پست جدید منتشر شده
اسباب کشی کنید!
مصاحبه ای مهم با آیت الله قائم مقامی پیرامون تحولات عظیم کنونی و ارتباط آنها با ظهور (فیلم + صوت)

www.u313.ir/.../

@};-
نقل قول کردن
+1 #519 علی جعفری 1390-11-22 22:54
حاشیه‌نگاری 22 بهمن

من هم یک دانشمند هسته ای هستم
www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1531384

www.myup.ir/images/69238050563422281532.jpg
نقل قول کردن
+1 #518 علی جعفری 1390-11-22 22:50
کشف 1500 کیلوگرم مواد منفجره در حلب !

تاکید وزارت کشور سوریه بر پیگرد تمام گروههای مسلح، کشف یک تن و پانصد کیلوگرم انواع موادمنفجره در حلب و نامه های دولت سوریه به سازمانهای منطقه ای و جهانی درباره عاملان انفجارهای حلب از جمله تحولات مربوط به سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری سوریه(سانا)، آمار تلفات انفجارهای تروریستی روز گذشته در حلب را 28 کشته و 235 مجروح اعلام کرد.

از سوی دیگر... www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1531629
نقل قول کردن
+1 #517 علی جعفری 1390-11-22 22:43
به نقل از anahita:

من به هیچ عنوان قصد بازی نداشتم، فقط گفتم از آینده چه خبری دارید؟ و از ذات انسانها چه چیزی میدونید؟و بعدش هم گفتم آدم متوههمی نیستم که چنین edeaai داشته باشم، کامل باید میخوندی.

من به ولایت یک انسان عادی اعتقادی ندارم، قبلان در اینباره با سید موسی و آناهید عزیز بحث زیاد کردم. ولایت فقط در اختیار معصوم هستو بس، در غیاب آقا امام زمان فقط مرجعیت و قبول دارم، نظریه ولایت فقیه از نظر من مردودِ ، چون به یک انسان عادی نمی‌شه اختیارات مطلقه داد، و از نظر من هیچ تفاوتی‌ با سلطنت نداره.

شبهه داری یا اصلاً قبول نداری؟
اگر اصلاً قبول نداری کاریش نمی شود کرد ولی اگر شبهه داری:
شرایط و صفات رهبری:
www.andisheqom.com/Files/velayat.php?idVeiw=2114&level=4&subid=2114

در ضمن کتاب ولایت فقیه حضرت امام خمینی(ره) هم بعنوان یک سورس خوب مفید است.
من فکر نمی کنم از لحاظ تحقیق و بررسی و یا منابع مطالعاتی مشکلی داشته باشی.چون می گویی در ایتالیا هستی و از روی همین اینترنت می توانی به هر کتابخانه و یا مرکز علمی معتبر در این زمینه ها مراجعه کنی و فیلترینگ هم نداری که بخواهی بهانه بگیری آزادی نیست و دمکراسی چنین و چنان...
مراکز معتبر داخل کشور هم هم به صورت رایگان به شبهات پاسخ می دهند.
البته اینکه می گویی ایتالیا هستی من دقیق نمی دانم و روی IP که سرورساید از شما می گیره شاید بشود فهمید که راست می گویی و یا از روی Traceroute !
نقل قول کردن
0 #516 ا.و.ک. 1390-11-22 22:30
به نقل از anahita:

من به هیچ عنوان قصد بازی نداشتم، فقط گفتم از آینده چه خبری دارید؟ و از ذات انسانها چه چیزی میدونید؟و بعدش هم گفتم آدم متوههمی نیستم که چنین edeaai داشته باشم، کامل باید میخوندی.

من به ولایت یک انسان عادی اعتقادی ندارم، قبلان در اینباره با سید موسی و آناهید عزیز بحث زیاد کردم. ولایت فقط در اختیار معصوم هستو بس، در غیاب آقا امام زمان فقط مرجعیت و قبول دارم، نظریه ولایت فقیه از نظر من مردودِ ، چون به یک انسان عادی نمی‌شه اختیارات مطلقه داد، و از نظر من هیچ تفاوتی‌ با سلطنت نداره.

خودت هم می دونی داری چرت و پرت میگی من همیشه نظرات تو رو رصد می کنم ببینم دشمن چه جوری فکر می کنه . البته خدا رو شکر زیاد فکر نمی کنه .
اول اومد ی بر ضد دکتر دروغ پراکنی کردی و از رهبری حرفی نمی زدی .
حالا اومدی امام معصوم می کنی و ولایت فقیه و می زنی .
بعد میری سراغ امام و به پیامبر استناد می کنی .
بعد کلا اسلام و زیر سوال میبری و بعد ش هم نعوذ بالله خود خدا رو .
این شیوه صهیونیسستی برای همه رو شده .
فقط جوابت و می دم تا کسی که تازه وارده بشناسنت.
دروغگو =))
نقل قول کردن
0 #515 ا.و.ک. 1390-11-22 22:22
به نقل از anahita:

مرد مؤمن جلو چشمات هر روز محمود داره دروغ میگه. متوجّه نمیشی‌؟انقد آاش شورِ که خود دولتیها صداشون در اومده!! برای اینکه نگند طرف دروغ میگه، میگن حرفاش نه صحیح!!! :D

به من میگی‌ دروغ میگم؟چه دروغی گفتم؟نمونه بیار

تو هم یه دلیل بیار احمدی نژاد دروغ گفته باشه.
ولی تو یه نگاه به نظرات حکیمانه ات =)) بزن سرتا پا دروغ رو میبینی. چه از خودت و چه از سایتهای دروغگویی مثل خودت.
اونهایی رو هم گه به عنوان دولتی ازشون نام بردی یه عده حسودن که چشم دیدن موفقیتهای دکتر رو ندارن .
راست می گن که حسادت ریشه کفره.
اینها همش نتیجه اسلام آمریکائی شماست که چه زیبا امام همه رو از اون حذر داد و می بینیم که امثال تو معاند و بعضی از اصول گرا نما ها و توبه کار از انقلاب دارن بر ضد زلال ترین فرزند انقلاب هم صدا دروغ می گید.
نقل قول کردن
+4 #514 جانباز از اصفهان 1390-11-22 22:18
به نقل از anahita:

من به هیچ عنوان قصد بازی نداشتم، فقط گفتم از آینده چه خبری دارید؟ و از ذات انسانها چه چیزی میدونید؟و بعدش هم گفتم آدم متوههمی نیستم که چنین edeaai داشته باشم، کامل باید میخوندی.

من به ولایت یک انسان عادی اعتقادی ندارم، قبلان در اینباره با سید موسی و آناهید عزیز بحث زیاد کردم. ولایت فقط در اختیار معصوم هستو بس، در غیاب آقا امام زمان فقط مرجعیت و قبول دارم، نظریه ولایت فقیه از نظر من مردودِ ، چون به یک انسان عادی نمی‌شه اختیارات مطلقه داد، و از نظر من هیچ تفاوتی‌ با سلطنت نداره.

دیده ام دوستان این نظر اشتباه شما را در مورد ولایت فقیه (با این تعاریف ) رد کرده اند و توضیح درست آن را داده اند ولی می بینیم شما باز همان سخن خود را تکرار می کنید انگار که کسی در این زمینه اطلاعاتی به شما نداده است.

بی انصافی نکنید به قول خودتان که در جواب یکی از کامنت گذاران گفته بودی قبر خودتان را تنگ نکنید شما هم با توجه به شواهد ی که در مورد روش حکومت داری امام خمینی و امام خامنه ای دیده شده است قبر خودتان را با این دست سخنان تنگ نکنید. (امام خمینی فرمودند اگر یک مورد استبداد از ولی فقیه مشاهده شود از ولایت فقیه ساقط می شود)
نقل قول کردن
+1 #513 جانباز از اصفهان 1390-11-22 21:53
به نقل از anahita:

۱)از آمریکا و سیاستهاش و اسرائیل بیزارم، پس الکی‌ انگ طرفداری بهم نزن.

۲)از محمود بدم میاد چون ایران داره به نابودی می‌کشونه و در حقیقت سیایستهاش به نفع آمریکا و اسرائیل، و شدیدا شک دارم که عنصرِ موساد باشه.

۳)هر کسی‌ رو تو گور خودش میذارن، و بهتره آدم بی‌حجاب باشه تا حق و ناس به گردنش باشه

.
توصیه به شما می کنم افکار انحرافی خودتون را برای خودتون داشته باشید این افکار شما جز اینکه ظهور رو عقب بیندازد نتیجه دیگر ی ندارد تردید نکنید اگه قرار بود ملت ما چون شما بیندیشند و چون شما عمل کنند ظهوری برای امام زمان قابل تصور نبود مگر می شود بدون حکومتی در لوای ولایت فقیه ، مقدمه سازی برای ظهور بشود

شما این سخن امام را قبول ندارید ولی درجهت یاد آوری برای دوستان می گویم : امام خمینی در وصیت نامه خود فرمودند اگر انقلاب ما (انقلابی که در سایه حکومت ولایت فقیه می باشد ) با شکست مواجه شود برای امام زمان حکومتی نمی توان متصور شد
شما آناهیتا بدانید اگر قرار بود همه ملت ایران بعد از انقلاب چون شما بیندیشند حکومت ولایت فقیه در ایران جمع می شد

حالا من متعجبم شما چگونه به خودتان اجازه می دهید همه چیز را به بازی بگیرید و چنین سخنی بگویید:

چه میدونی‌ شاید هم جز اصحابه آقا امام زمان بودم!!
نقل قول کردن
+5 #512 علی جعفری 1390-11-22 21:50
با معرفی مجرمان واقعی؛

مقامات آمریکایی به دست نداشتن دولت سوریه در انفجارهای حلب اعتراف کردند

با وجود ادعای گروههای مخالف سوری مبنی بر دست داشتن نظام سوریه در انفجارهای خونین حلب، مسئولان آمریکایی با استناد به گزارشهای سیا، القاعده را مسئول این اقدامات تروریستی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری سوریه(سانا) گزارش داد با وجود ادعای گروههای مخالف سوری مبنی بر دست داشتن نظام سوریه در انفجارهای خونین حلب و تبلیغ گسترده این ادعا در شبکه های العربیه و الجزیره و رسانه های همسو، مقامات آمریکایی اذعان کردند شبکه القاعده مسئول انفجارهای تروریستی در حلب در روز جمعه(21 بهمن) و انفجارهای 23 دسامبردمشق است.

مقامات آمریکایی برای اثبات دست داشتن القاعده در انفجارهای دمشق و حلب، به گزارشهای سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) استناد کرده اند که تحقیقات ویژه ای در خصوص اقدام شاخه عراق شبکه القاعده به انجام عملیات تروریستی در خاک سوریه انجام می دهد.

این مقامات تاکید کرده اند شبکه القاعده شاخه عراق، به دستور الظواهری سرکرده خود، عملا وارد سوریه شده است که تلاش می کند از طریق انجام عملیات در خاک سوریه، محدودیتهای اعمال شده علیه این شبکه را از بین ببرد.

از سوی دیگر، وزارت امور خارجه اوکراین، دو عملیات تروریستی اخیر در شهر حلب را که دهها کشته و صدها زخمی به جا گذاشت، محکوم و بر مخالفت خود با هرگونه دخالت در امور داخلی سوریه تاکید کرد.
www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1531630
نقل قول کردن
+6 #511 علی جعفری 1390-11-22 21:49
به نقل از !!:

.
آقای جعفری حالا فهمیدی آدما باید قلبشون پاک باشد ، حالا عرق می خورند ، بگونه ای می آیند بیرون که با حالت برهنشون خیلی فرقی نمی کنند و شما می توانید عمده جزئیات بدن او خانم رو ببینید و اون خانم بهداشت اخلاقی اجتماع را هم که در خطر بیندازد دلیل نمی شود باید قلبش پاک باشه که آناهیتا اینگونه هستند پس شما ظاهر بین هستید اگر متوجه نشدید براتون بیشتر توضیح بدهم و دیگه اینکه ولایت فقیه رو هم قبول ندارد که دیگه جای خود دارد. و در ضمن در مورد ایشون این امکان وجود دارد که با همه این اوصاف جزو یاران امام زمان هم باشد مواظب باش از این امر غافل نشوید

بحث هم با آناهیتا نکن چون ایشون آنقدر افکارشون زلال و پاک هست که جایی برای تجدید نظر وجود ندارد

دوست عزیز
بتنهایی قلب پاک چه بدرد می خورد؟
این شیوه بعضی از افراد است که نمی خواهند زیر بار باید و نباید ها بروند و پاسخشان این است که:
من قلبم پاک است...
تو دلم چیزی نیست...
حجاب ندارم چون دلم پاک است !
نماز نمی خوانم چون قلبم پاک است !
این که نشد کار،بالاخره ما کدام طرفی هستیم و باید بعد از مشخص شدن حد و حدود در آن جایگاه قرار بگیریم.
ظاهر بینی تعریف دیگر دارد و آن ظاهر بینی که مد نظر شماست،قبول ندارم.
نقل قول کردن
+3 #510 ا.و.ک. 1390-11-22 21:47
به نقل از anahita:

۱)از آمریکا و سیاستهاش و اسرائیل بیزارم، پس الکی‌ انگ طرفداری بهم نزن.

۲)از محمود بدم میاد چون ایران داره به نابودی می‌کشونه و در حقیقت سیایستهاش به نفع آمریکا و اسرائیل، و شدیدا شک دارم که عنصرِ موساد باشه.

۳)هر کسی‌ رو تو گور خودش میذارن، و بهتره آدم بی‌حجاب باشه تا حق و ناس به گردنش باشه

پس در مورد اسرائیل و آمریکا و حق الناس باهم هم عقیده ایم .
در مورد اینکه میگی دکتر داره مملکت رو نابود می کنه داری دروغ میگی و هزار و یک بار در این سایت برات دلیل و برهان آورده شده .
تو نتنها آنها را گوش ندادی و فقط سعی داری دروغهای خودتو بخورد مردم بدی .
چون دروغ میگی و هیچ چیزی بدتر از دروغ گویی نیست.
در ضمن اسلامت و عقایدت آمریکائی هرچند آن ها را کتمان کنی.
سعی کن خودتو ببینی و دروغ هم نگی
نقل قول کردن
+11 #509 علی جعفری 1390-11-22 21:40
به نقل از anahita:

هدف من از بیان خوابهای معنوی و سیاسی که میبینم اینه که ، از رو ظاهر در مورد دیگران قضاوت نکنید. که رحمت خداوند بی‌ نهایت و بعضی‌ مواقع ایمان رو جایی میبینی‌ که حتا تصورش رو هم نمیتونی‌ بکنی‌.همین یه نصیحت بود وگرنه قصد متقاعد کردن شماها رو ندارم، فقط می‌خوام عقاید کسانی‌ که طرفدار این حکومت هستندو بدونم. و هرچه بیشتر حرفامو پاک می‌کنید، هرچه بیشتر برام جهنّم و عذاب الهی آرزو می‌کنید بیشتر به عقایدم ایمان پیدا می‌کنم.

بنده خدا ما از روی حرفهای شما پی به سرچشمه افکار شما می بریم والا تا کسی سخن نگفته باشد،هنرش نهفته باشد!
من هیچوقت در وهله اول و با توجه به ظاهر کسی،قضاوت نمی کنم.
البته ظاهر افراد تا حدی گویای سر درونشان می باشد،گفتم تا حدی...
ما برای شما جهنم و بهشت درست نمی کنیم و اصرار بر حرفهایی که داری یعنی عناد و عناد و دشمنی بدترین آفات یک انسان است چون حق را می بیند و می شناسد ولی باز عناد می ورزد...
نقل قول کردن
+3 #508 ا.و.ک. 1390-11-22 21:26
به نقل از anahita:

بندهٔ خدا گورتو تنگ نکن بیخودی!!

۱)ایتالیا بزرگ شدم ولی‌ تا حالا لب به شراب نزدم

۲)زننده هم لباس نمی‌پوشم

۳)نجیب باش سرتو بنداز پایین، هیزی تو ربطی‌ به حجاب نداشتن خانوما نداره

مشکل ما با شما و امثال شما اسلام آمریکائی است که تو و امثال تو شدن مروج بی جیره اش.
می دونی چرا از احمدی نژاد بدت می آید چون جلو اسرائیل و آمریکا سینه سپر کرده .
و ما به این اسلام افتخار می کنیم .
در مورد حجابت و دینت و آیینت هم خودت باید جواب بدی ولی بدون که ولنگ و وازی نتیجه همون اسلام آمریکائیت هست.
نقل قول کردن
+10 #507 علی جعفری 1390-11-22 21:01
به نقل از anahita:

سلام، چه میدونی‌ شاید هم جز اصحابه آقا امام زمان بودم!! گرچه آدم متواضعی هستم و چنین توهمی رو ندارم.

مخالف ولایت فقیه با ضدیت آن فرق می کند.یعنی شاید فرد در افکارش تجدید نظر کند...
بی حجاب بودنت بخودت مربوطه ولی حجاب و دستور قرآنی آن را خودت می دانی و اطمینان دارم با اینترنت پر سرعتی که در اختیارت هست با یک سرچ به جواب می رسد و کلی مطلب در این باره...
کسی که می گوید بی حجابم و چنین و چنان،دیگر به او دیندار نمی گویند و روح ایمان ندارد...
در مورد قضیه نوجوانییت که گفتی،خداوند هر کس را بخواهد،هدایت می کند بشرطی که زمینه های آن در عمق وجود شخص وجود داشته باشد و در غیر اینصورت شق القمر هم ببیند،باز انکار می کند...
در مورد خواب های سیاسی که می بینی و برای ما تعریف می کنی،ما کسی را در فامیل داریم که بهش می گوییم عقل کل ! چون برای این و آن خواب زیاد می بیند !
خواب هایی که محلی برای اعراب نیستند !
بهر حال فضا ، فضای مجازی است و به کسی نمی توان گفت نیا ولی کامنت های شما گاهی وقت تند وتیز است و گاهی وقت هم فتیله را پایین می کشی و لحن ملایم می گیری.
تا بحال توانستی در این سایت ، با افکار و اندیشه هایی که داری کسی را جلب نظر و با خود همراه کنی؟
چون جهت گیری اندیشه های دوستان با جهت گیری های شما یکی نیست.
اینجا روز به روز بر تعداد کاربرانش افزوده می گردد و این بخاطر آن است که اندیشه های انحرافی وجود ندارد و کسانی به ایجا می آیند که:
- ولایت فقیه از رهبری امام خمینی و امام خامنه ای را قبول دارند.
- نظام جمهوری اسلامی را معتقدند.
- بچه های مخلص و مومن و دلسوز از نسل های مختلف انقلابند.
کافیه یا باز برای شما توضیح بدم؟
نقل قول کردن
-6 #506 !! 1390-11-22 20:50
به نقل از anahita:

سلام، چه میدونی‌ شاید هم جز اصحابه آقا امام زمان بودم!! گرچه آدم متواضعی هستم و چنین توهمی رو ندارم.

برام عجیب این همه نفرتی که از من دارید، در حالیکه هم وطن و هم دین شما هستم. فکر میکنی‌ چون مخالف ولایت فقیه هستم، چون بی‌حجاب هستم بی‌ دینو ایمان هستم؟فکر میکنی‌ از دایره لطف و رحمتِ خداوند بیرون هستم؟میدونی‌ وقتی‌ نوجوون بودم و نماز نمیخوندم، ۳ روز پشت سر هم صبح وقت نماز با صدای اذان از خواب بیدار شدم، یعنی‌ تو خواب صدای اذان میشنیدم، و یه صدای بهم میگفت بیدار شو وقت نماز!تا حالا شده تو خواب برات قرآن بخونند؟تا حالا شده تو خواب باغهای بهشتی‌ رو نشونت بدهند؟چه میدونید شما از ذات من و از ایمان من؟

میدونی‌ سالها پیش وقتی‌ آمریکا به عراق حمل کرد، من روز بعدش باید میرفتم با دوستام شهر بازی، شب خواب دیدم آمریکا هستم با برادرم، همه جا خشک سالی‌ بود عین یه طوفان خاک که همه چیزو از بین برده بشج. تو خواب می‌گفتم اینجا چی‌ شده؟چرا همه چیز از بین رفته؟بعد دیدم یک دود سیاه و وحشتناک از شرق سر به فلک می‌کشید، به برادرم گفتم ،نکنه ایران باشه، بدو بریم ببینیم چی‌ شده ایران. همینطور که میدویدیم به سمت شرق، دیدم یک دوده سفید از زمین بلند شد و شروع کرد به پیچیدن دورِ دود سیاه، مثل ۲ تا مار که با هم میجنگند. من همینطور هراسان در حالیکه به ......

انقد به ظاهر چسبیدید که دایره دیدتون کوچیک شده.

.
آقای جعفری حالا فهمیدی آدما باید قلبشون پاک باشد ، حالا عرق می خورند ، بگونه ای می آیند بیرون که با حالت برهنشون خیلی فرقی نمی کنند و شما می توانید عمده جزئیات بدن او خانم رو ببینید و اون خانم بهداشت اخلاقی اجتماع را هم که در خطر بیندازد دلیل نمی شود باید قلبش پاک باشه که آناهیتا اینگونه هستند پس شما ظاهر بین هستید اگر متوجه نشدید براتون بیشتر توضیح بدهم و دیگه اینکه ولایت فقیه رو هم قبول ندارد که دیگه جای خود دارد. و در ضمن در مورد ایشون این امکان وجود دارد که با همه این اوصاف جزو یاران امام زمان هم باشد مواظب باش از این امر غافل نشوید

بحث هم با آناهیتا نکن چون ایشون آنقدر افکارشون زلال و پاک هست که جایی برای تجدید نظر وجود ندارد
نقل قول کردن
0 #505 anahita 1390-11-22 20:37
به نقل از ...:


.
آناهیتا یکی از رب النوع های یونان باستان می باشد
این را از حالا به بعد بدان و دیگه هم جایی نگو یه اسم بونانی نیست

آناهیتا، اَناهید یا ناهید نام ایزدبانوی آب و باران و باروری در مذاهب ایران باستان است.
چی‌ میگی‌؟چرا پرتو پلا میگی‌؟
نقل قول کردن
+8 #504 amirfadak 1390-11-22 20:31
عمار بن ياسر ميگويد: شعيب بن صالح زير لواى مهدى عليه السلام خواهد بود.

نقل قول کردن
+11 #503 علی جعفری 1390-11-22 20:28
به نقل از خودم:

خواهشا اینقدر تحلیل های آب دوغ خیاری و ابگوشتی نکنید.

با این اراجیف باعث میشین یکی هم که دو کلمه حرف حساب بزنه یا یک نحلیل حسابی داشته باشه مورد توجه قرار نگیره

من خودم اولین نفر به نظر شما مثبت دادم.
از توجه شما تشکر می کنم.
حرف خلاف میل هم کسی بزند باز برایم شیرین است.چون یکی از چیزهایی که در این فضای مجازی باید تمرین شود،بالا رفتن ظرفیت و انتقاد پذیری است.
@};-
نقل قول کردن
+5 #502 amirfadak 1390-11-22 20:23
به نقل از آنتی روشنفکری:
سلام

ضمن تبریک سالگرد ÷یروزی انقلاب اسلامی

می خواستم عزیزان اگر آدرس وبلاگ کاربر قاسم نصرالله را دارند بدهند

aynalmontazar.blogfa.com/
نقل قول کردن
+9 #501 علی جعفری 1390-11-22 20:23
تحولات سوریه

ادامه شکاف میان گروههای مسلح سوری/ افشای تحرکات ارتش آمریکا علیه سوریه

ترور یک افسر ارشد ارتش سوریه در حمله افراد مسلح، افشای تازه ترین اقدام آمریکا علیه سوریه و ادامه شکاف و دودستگی میان گروههای مخالف از جمله خبرهای مربوط به سوریه است.

تحرکات گروههای مسلح در خاک سوریه ...

- ارتش آمریکا در حال بررسی ورود به سوریه ! :-O
اصطلاحاً به آن feasibility study یا امکان سنجی گفته می شود
- هشدار درباره اجرای سناریوی لیبی در سوریه :-?
- ترور یک افسر ارشد ارتش سوریه
www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1531502
نقل قول کردن
+10 #500 خودم 1390-11-22 20:20
به نقل از علی جعفری:

چقدر این عکس پر معناست...
اگر یک نمودار را در نظر بگیرید ، نقاط دو دست چپ و راست دکتر و در ادامه آن نقاط دو دست چپ و راست اسماعیل هنیه را به یکدیگر متصل کنید ، متوجه یک نکته می شوید...
اگر محور Y را بعنوان درصد احتمال آزادی قدس در نظر بگیریم ، و محور X را بعنوان زمان بیاوریم...
یک استنتاج می توان خروجی گرفت:
هر چه زمان می گذرد احتمال آزادی قدس شریف بشدت افزایش می یابد !
چون نمودار ، شیب صعودی به خود گرفته و در حال نزدیک شدن به نقطه عطف (یا شیب صفر) که همان آزادی قدس شریف می باشد !

خواهشا اینقدر تحلیل های آب دوغ خیاری و ابگوشتی نکنید.

با این اراجیف باعث میشین یکی هم که دو کلمه حرف حساب بزنه یا یک نحلیل حسابی داشته باشه مورد توجه قرار نگیره
نقل قول کردن
+10 #499 amirfadak 1390-11-22 20:19
اقا جاتون خالی امروز میدان ازادی حاج قاسم و مهندس هم دیدم :x
تو جمعیت یکی که میخواست برگرده همه تا مرز افتادن پیش میرفتن
:D
دکتر هم که امروز در ادامه صحبتهای هفته قبل حضرت آقا اشارات فراوانی کردند. @};-
نقل قول کردن
+7 #498 آنتی روشنفکری 1390-11-22 20:06
سلام

ضمن تبریک سالگرد ÷یروزی انقلاب اسلامی

می خواستم عزیزان اگر آدرس وبلاگ کاربر قاسم نصرالله را دارند بدهند
نقل قول کردن
+7 #497 میلاد صفری 1390-11-22 19:58
عمار بن ياسر ميگويد: شعيب بن صالح زير لواى مهدى عليه السلام خواهد بود.



www.rohama.org/files/fa/news/1389/6/25/13259_735.jpg
نقل قول کردن
+12 #496 سید 1390-11-22 19:50
به نقل از اسم نمیذارم:


آقای علی اصغر و بقیه دوستانه تحلیلگر لطفا نظراتشون رو در مورده این کار بگن و همینطور چقدر واقعا احتمال داره که اونا یک شنبه مسجد رو تخریب و هیکل رو جاش بذارن؟!



سلام

اسرائیل جرات چنین غلطی رو نداره بعد از تهدید صریح امام خامنه ای خواب بر مسولین نظامی امنیتی و اطلاعاتی اسرائل حرام شده


روز یک شنبه هیچ خبری از تخریب نیست در روایات هم به ان اشاره ای نشده

اونا دنبال تجهیز و حمایت همه جانبه از سفیانی منجی سیستم دجالند



سفیانی اگرهم ملک عبدالله اردنی بود بعد از افشاگری مستند ظهور بسیار نزدیک است با شکست اطلاعاتی مواجه شد لذا سیستم دجال دنبال جایگزین برای سفیانی است همانطوری که در روایات اهل البیت گزینه های بسیار متفاوتی را برای سفیانی نام برده اند از نام و نسب گرفته تا محل خروج و تعددش



مهدوی باشید
نقل قول کردن
+9 #495 علی جعفری 1390-11-22 19:46
به نقل از anahita:

۱)من کی‌ گفتم اصلو نصبم به علما می‌خوره؟

۲)بی‌سواد کجای اسم آناهیتا یوننی؟

۳)اتفاقا اسم واقعیم. حالا تو چرا بهت برخورده؟

۴)توکه خیر سرت مذهبی‌ هستی‌ چرا به اسم رقیه توهین میکنی‌؟ شاید کسی‌ از این اسم خوشش بیاد.

۵)تو هم عوض نقطه که بی‌ اصلو نسبه برای خودت اسم انتخاب کن، اگه از اسم خودت بدت میاد!!

اسمت قشنگه...
امیدوارم روزی افکار شما مثل اسمت قشنگ و زلال شود.
نمی گویم مثل ما فکر کن ولی وقتی اینجا می آیی یعنی تعلق خاطر داری ، گاهی وقت حرفهای خوبی از لابلای کامنت هایت دیده می شود ولی یکدفعه تو نتیجه گیری ها ، یک معنا و مفهوم دیگر ، خروجی می گیری. :-?
من که در مورد شما اینگونه فکر می کنم.یعنی ذاتاً آدم بدی نیستی ولی شاید بخاطر قرار گرفتن در شرایط محیطی مختلف ، دچار لغزش های فکری هستی.
گفتم...من شما را بعنوان کسی می بینم که اگر خودت بخواهی ، یکی از منتظران و مبشران حضرت صاحب الزمان (عج) خواهی شد.
نکته آخر...
همه انسان ها با فطرت پاک بدنیا می آیند ولی...
نقل قول کردن
+5 #494 علی جعفری 1390-11-22 19:32
منظورم این عکس بود:


به نقل از علی جعفری:

چقدر این عکس پر معناست...
اگر یک نمودار را در نظر بگیرید ، نقاط دو دست چپ و راست دکتر و در ادامه آن نقاط دو دست چپ و راست اسماعیل هنیه را به یکدیگر متصل کنید ، متوجه یک نکته می شوید...
اگر محور Y را بعنوان درصد احتمال آزادی قدس در نظر بگیریم ، و محور X را بعنوان زمان بیاوریم...
یک استنتاج می توان خروجی گرفت:
هر چه زمان می گذرد احتمال آزادی قدس شریف بشدت افزایش می یابد !
چون نمودار ، شیب صعودی به خود گرفته و در حال نزدیک شدن به نقطه عطف (یا شیب صفر) که همان آزادی قدس شریف می باشد !
نقل قول کردن
+4 #493 علی جعفری 1390-11-22 19:30
به نقل از محمد جواد:


آقای هنیه و محافظانش رو دیدم از نزدیک وقتی داشتن خارج میشدن از جایگاه ... سه برابر دکتر احمدی نژاد محافظ داشت نشد برم باهاش گفتگو کنم :D

میخواستم بهش بگم: يا هنيه!استقم! نحن مبشران معک!

سخنرانی دکتر هم خیلی عالی بود، چند باری جمع حاضر رو به وجد آورد @};-

چقدر این عکس پر معناست...
اگر یک نمودار را در نظر بگیرید ، نقاط دو دست چپ و راست دکتر و در ادامه آن نقاط دو دست چپ و راست اسماعیل هنیه را به یکدیگر متصل کنید ، متوجه یک نکته می شوید...
اگر محور Y را بعنوان درصد احتمال آزادی قدس در نظر بگیریم ، و محور X را بعنوان زمان بیاوریم...
یک استنتاج می توان خروجی گرفت:
هر چه زمان می گذرد احتمال آزادی قدس شریف بشدت افزایش می یابد !
چون نمودار ، شیب صعودی به خود گرفته و در حال نزدیک شدن به نقطه عطف (یا شیب صفر) که همان آزادی قدس شریف می باشد !
نقل قول کردن
+13 #492 علی جعفری 1390-11-22 19:17
به نقل از رایحه ظهور:

حتما نزدیک است
ذره ای شک و تردید نکنید ، حتی ذره ای
عالم و آدم فریاد می زند که ظهور بسیار نزدیک است
بشارتهای پی در پی نائب امام زمان(عج) و سردارش
قیام مستضعفین
وحشت و فروپاشی دشمنان
بروز یک به یک نشانه ها
و ....

فقط از خدا بخواهیم که در هنگام ظهور ، توان و طاقت همراه با جان جانان ، امام انس و جان را داشته باشیم ، چون قرار نیست اون روزها هم مثل الان باشیم ، اون روز باید کمر همت رو بست و جهاد کرد ، هجرت کرد ، تا کربلا ، تا قدس و تا کاخ سفید ان شالله
آماده باشیم و دعا کنیم که خداوند قادر مهربان ظرفیتی چون ظرفیت شهید چمران و بالاتر از آن را به همه ی ما قسمت فرماید که او بر هر کاری تواناست و بسیار بخشنده و مهربان است


التماس دعا

صحنه های نابی که امروز در جای جای ایران اسلامی دیدیم و حضور میلیونی ملت ایران ، هیچ جای شکی نمی گذارد که شاید خداوند متعال بخاطر این آمادگی منتظران و عاشقان ، ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) را جلو انداخته باشد...
امروز در دل با خود می گفتم:
ای خمینی بزرگ ! دیدی ملت ایران به وصیتت عمل نمود...
دیدی به ندای علی زمان (امام) خامنه ای ، لبیک گفت...
امروز بر خود بالیدم
می دانید چرا؟
چون امت خمینی در این برهه ، دنیا را به خروش درآورده است و نمی دانید که چقدر امروز قوت قلب گرفتم...
وای که چقدر یاران خراسانی کثیرند...
نقل قول کردن
+12 #491 محمد جواد 1390-11-22 19:03
به نقل از یوسف-تاریخ و آینده-:
.

ما هم مثل دکتر دلمون لک زده برا دو رکعت نماز تو بیت المقدس :D


فلسطین فلسطین ما داریم می آییم >:D ..



آقای هنیه و محافظانش رو دیدم از نزدیک وقتی داشتن خارج میشدن از جایگاه ... سه برابر دکتر احمدی نژاد محافظ داشت نشد برم باهاش گفتگو کنم :D

میخواستم بهش بگم: يا هنيه!استقم! نحن مبشران معک!

سخنرانی دکتر هم خیلی عالی بود، چند باری جمع حاضر رو به وجد آورد @};-
نقل قول کردن
+7 #490 میلاد صفری 1390-11-22 19:03
عبد الله بن عمر از رسول خدا صلى الله عليه وآله روايت کرده که فرمود: مردم در يک زمانى هميشه (داراى امنيت) خواهند بود تا اينکه (سر) کوبيده شود پس وقتى که سر يعنى شهر شام کوبيده شود مردم هلاک ميشوند، از کعب پرسيدند: کوبيدن سر يعنى چه؟ گفت: يعنى خراب شدن شام.
نقل قول کردن
+12 #489 رایحه ظهور 1390-11-22 18:52
به نقل از علی جعفری:

شاید نزدیک باشد...

حتما نزدیک است
ذره ای شک و تردید نکنید ، حتی ذره ای
عالم و آدم فریاد می زند که ظهور بسیار نزدیک است
بشارتهای پی در پی نائب امام زمان(عج) و سردارش
قیام مستضعفین
وحشت و فروپاشی دشمنان
بروز یک به یک نشانه ها
و ....

فقط از خدا بخواهیم که در هنگام ظهور ، توان و طاقت همراه با جان جانان ، امام انس و جان را داشته باشیم ، چون قرار نیست اون روزها هم مثل الان باشیم ، اون روز باید کمر همت رو بست و جهاد کرد ، هجرت کرد ، تا کربلا ، تا قدس و تا کاخ سفید ان شالله
آماده باشیم و دعا کنیم که خداوند قادر مهربان ظرفیتی چون ظرفیت شهید چمران و بالاتر از آن را به همه ی ما قسمت فرماید که او بر هر کاری تواناست و بسیار بخشنده و مهربان است


التماس دعا
نقل قول کردن
+18 #488 یوسف-تاریخ و آینده- 1390-11-22 18:29
.

ما هم مثل دکتر دلمون لک زده برا دو رکعت نماز تو بیت المقدس :D


فلسطین فلسطین ما داریم می آییم >:D ..

نقل قول کردن
+12 #487 بچه مثبت/مهرداد 1390-11-22 18:28
پخش آتش زدن آبلیسک اولین بار در تلوزیون ایران

استان فارس 1390.11.22

www.aparat.com/v/045f19fc15bd15ed28529fd7b6586da4126746
نقل قول کردن
+6 #486 علی جعفری 1390-11-22 18:21
به نقل از سعاح:


نیروھایی غربی بہ مصر ھجوم می آورند...
آیا آن وقت نزدیک است؟

شاید نزدیک باشد...
نقل قول کردن
+13 #485 احمدسبحان 1390-11-22 18:15
حضورحلیمه سعیدی پیرزن 65 ساله و بازیگر مشهور سینما و سریال های طنز سیما که به "خاله قزی" معروف شده است در کنار جایگاه سخنرانی رئیس جمهور از دیگر حاشیه های مراسم امروز بود.

خاله قزی سماجت زیادی کرد تا بتواند با احمدی نژاد دیداری داشته باشد. اصرار این پیرزن و ممانعت ماموران حفاظت ادامه داشت تا اینکه بالاخره خاله قزی توانست با رئیس جمهور دیدار کند.

وی بعد از دیدار احمدی نژاد گفت: "وقتی رئیس جمهور را دیدم گوشه کت او را بوسیدم و قرار شد تا در یک فرصت دیگر آقای احمدی نژاد را ملاقات کنم."
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (524)