رایحه ظهور

دنیا در حال عبور از یك پیچ تاریخی است

«پیچ تاریخی» تنها عبارت از سقوط چند رژیم و روی كار آمدن رژیم‌های جدید نیست؛ حتی اگر بسیار با هم متفاوت باشند. این منطقه در دهه‌های 1330 و 1340 نیز سقوط رژیم‌های وابسته و روی كار آمدن رژیم‌هایی متفاوت را تجربه كرده است، ولی رفت‌و آمد آن رژیم‌ها تغییری در ساختار قدرت بین‌المللی و منطقه‌ای ایجاد نكرد. این بار اما و در این «پیچ تاریخی»، دنیا از نظر ماهوی متحول خواهد شد و تعریف جدیدی از همه‌ی آن‌چه بشر در زندگی روزانه با آن سروكار دارد -اعم از مادی و معنوی- پدید خواهد آمد. این یعنی پایان یك دوره‌ی تمدنی و آغاز یك دوره‌ی تمدنی دیگر.

 

» ابتدای نظرات (779)

 

 

دنیا در حال عبور از یك پیچ تاریخی است و ملت عزیز ایران، ملت‌های مسلمان و امت عظیم اسلامی می‌توانند در مدیریت آن نقش ایفا كنند

امام خامنه ای مد ظله

آن‌چه كه رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه بیستم مهرماه و در سفر تاریخی خود به كرمانشاه در خصوص خیزش عظیم «بیداری اسلامی» و نتایج بزرگ آن فرمودند، حساسیت شرایط فعلی جهان و موقعیت استثنائی جهان اسلام در این تحولات را به‌خوبی نشان می‌دهد. در عین حال این سخنان ایشان بیانگر آن است كه تحولات كنونی فقط به فضای سیاسی و سقوط و ظهور برخی دولت‌های منطقه محدود نمی‌شود و قطعاً آثار بزرگ‌تری در حوزه‌های مختلف خواهد داشت؛ آثاری كه تا ده‌ها سال و حتی تا قرن‌ها باقی خواهد ماند.

تحولات جهانی، ناسازگار با قواره‌های آمریكایی
سرایت تحولات آسیای جنوب غربی و شمال آفریقا به اروپا و آمریكا و بسط و توسعه‌ی آن، از غیر عادی بودن این تحولات خبر می‌دهد. این تحولات در نوع خود بسیار عجیب است، زیرا معمولاً تاكنون تصور می‌شد كه تحولات از قدرت‌های جهانی شروع و مدیریت می‌شود و آثار آن در كشورهای پیرامونی ظهور می‌كند، حال آن‌كه به نظر می‌رسد این روند برعكس شده است. سرایت روش‌ها و هدف‌گذاری‌های انقلاب‌های مصر و یمن و ... به آمریكا و اروپا بار دیگر این نكته را تأكید كرده كه آن‌چه در منطقه‌ی عربی در حال وقوع است، به هیچ ‌وجه در چهارچوب اصول و قواعد و هدف‌گذاری‌های غرب نیست.

 

تك‌گویی اومانیستی غرب البته با تولید به‌ظاهر ایدئولوژی‌های متفاوت -كاپیتالیسم، سوسیالیسم، فاشیسم، نازیسم و ...- توأم بوده است، ولی به هر حال الان غرب حرف جدیدی برای گفتن ندارد و دستاوردهای تمدنی او حتی در درون خانه‌ی خودش با چالش جدی مخاطبانش مواجه است.


اگر بتوان تصور كرد كه آن‌چه در مصر اتفاق افتاده، مقدمه‌ای بر «نظام‌سازی مبتنی بر ارزش‌های غرب» بوده است، پس نمی‌توان پذیرفت كه ادامه‌ی این تحولات در اروپا و آمریكا بخشی از یك سناریوی آمریكایی یا اروپایی است. وقتی بتوان باقاطعیت این دنباله را نفی كرد، طبعاً در مورد درستی گزاره‌ی اول نیز باید تردید بیشتری داشت. به آتش كشیدن پرچم آمریكا در شهرهای مختلف مصر، یمن، لیبی و ... و تصرف سفارتخانه‌ی رژیم صهیونیستی در قاهره و سست شدن پایه‌های حاكمیت دیگر رژیم‌های وابسته به غرب و متحد رژیم صهیونیستی، به هیچ‌وجه نمی‌تواند با قواره‌های آمریكایی یا اروپایی سازگار باشد.

 

پیچ تاریخی» تنها عبارت از سقوط چند رژیم و روی كار آمدن رژیم‌های جدید نیست؛ حتی اگر بسیار با هم متفاوت باشند. این منطقه در دهه‌های 1330 و 1340 نیز سقوط رژیم‌های وابسته و روی كار آمدن رژیم‌هایی متفاوت را تجربه كرده است، ولی رفت‌و آمد آن رژیم‌ها تغییری در ساختار قدرت بین‌المللی و منطقه‌ای ایجاد نكرد. این بار اما و در این «پیچ تاریخی»، دنیا از نظر ماهوی متحول خواهد شد و تعریف جدیدی از همه‌ی آن‌چه بشر در زندگی روزانه با آن سروكار دارد -اعم از مادی و معنوی- پدید خواهد آمد. این یعنی پایان یك دوره‌ی تمدنی و آغاز یك دوره‌ی تمدنی دیگر.

تمدن‌ها، بر خلاف حكومت‌ها و دیگر روندهای سیاسی، به یك یا چند دهه محدود نمی‌شوند، بلكه قرن‌ها بر افكار و اذهان و اعمال انسان‌ها اثر خواهند گذاشت. همچنین در ابعاد فلسفی، عرفانی، اعتقادی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی روند جدیدی را در دنیا پدید می‌آورند. در واقع آن‌چه این روزها در سطوح زیرین جامعه در جریان است، شبیه آن چیزی است كه از اواسط قرن 18 هجری در غرب پدید آمد و طی شد. قرن گذشته در كار ساختن جهانی بود كه به‌كلی با جهان پیش از آن متفاوت بود؛ البته با این تفاوت عمده كه نهضت پوزیتیویستی (تحصیل‌گرایی) در دایره‌ی نخبگان، معماری و پخت‌وپز شد، اما نهضت امروز جهانی در مردمی‌ترین سطوح جامعه به جریان افتاده ولذا از فراگیری بسیار بیشتری برخوردار است. جنس این اتفاقات، از همان جنس كار انبیاء است. پیامبران نهضت خود را با فقیرترین و زیرین‌ترین لایه‌های جامعه شروع می‌كردند؛ نهضت‌هایی كه به‌سرعت پیش می‌رفت و تحولات عمده‌ای را در پی داشت.

پیچ تمدن
این پیچ تاریخی «پیچ تمدن» است. در بحث تمدن، بیش از هر چیز عنصر «فكر» اثرگذار و تعیین‌كننده است. در واقع اگر تحولی پدید می‌آید و همه‌ی حوزه‌ها را در بر می‌گیرد، به این دلیل است كه در حوزه‌ی فكر، اتفاق مهمی افتاده است. این فكر است كه یك سیاست جدید، اقتصاد جدید، روانشناسی جدید یا جامعه‌شناسی جدید را پدید می‌آورد. فكر البته ساحت نخبگی دارد و جنبه‌ی عوامی آن در سایه قرار دارد، اما آن‌چه كه از فكر منظور نظر ما را تشكیل می‌دهد، جنبه‌ی فلسفی و حركت از مبادی تصوری به مقاصد تصدیقی (1) نیست. در واقع این فكر بیشتر مترادف با مفهوم «قلب»(2) است. یعنی یك اتفاق در نقش انسان‌ها می‌افتد و جامعه را دگرگون می‌كند و البته همراه با آن، حوزه‌ی نخبگی را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد. مگر سرگذشت سلمان‌ها، ابوذرها، عمارها و بلال‌ها غیر از این بوده است؟


در تحولات اخیر جهان، این نقش انسان‌ها است كه بیش از هر چیز دیگری تغییر را فریاد می‌زند. مردم در تونس در نقش خود توانایی آن را یافتند كه بن‌علی و رژیم او را به زیر بكشند و حصارهای فكری را كنار بزنند.

 

افكار سنتی تونسی‌ها به آنان اجازه‌ی چنین حركتی را نمی‌داد، ولی قلب آنان با نگاه به تجربه‌ی لبنان و فلسطین در جنگ‌های 33 و 22 روزه به آنان فرمان می‌داد. الان همین نقش‌های رهاشده از قیود، باور كرده است كه می‌تواند از سیطره‌ی غرب هم خارج شود. این خروج از سیطره‌ی غرب فقط جنبه‌ی سیاسی ندارد؛ زیرا انصراف از غرب در حوزه‌ی سیاست، زمانی اتفاق می‌افتد كه مبانی فلسفی و تمدنی غرب، نامطلوب تلقی شده باشد.



ساموئل هانتینگتون در اوائل دهه‌ی  70 شمسی و در فضای فروپاشی بلوك شرق از وقوع یك جنگ تمدنی خونین میان غرب و اسلام خبر داده بود، اما او نهایتاً با دادن ابعاد صرفاً مادی به این نزاع، نتیجه گرفته بود كه غرب در نهایت و به دلیل مزیت نسبی در این جنگ پیروز خواهد شد. هم‌زمان با هانتینگتون، بعضی از دیگر فلاسفه‌ی غربی با اشاره به گسترش حوزه‌ی ارتباطات، از تبدیل دنیا به یك دهكده خبر دادند، به گونه‌ای كه در یك زمان كوتاه -كمتر از یك دهه- به اضمحلال حوزه‌ی فرهنگ و آداب و رسوم ملل در «فرهنگ مسلط» می‌انجامید كه البته منظورشان فرهنگ و تمدن غرب بود.

غرب، نیازمند شنیدن است
اما به شهادت آن‌چه این روزها در حال وقوع است، جنگ تمدن‌ها جنبه‌ی سخت‌افزارانه ندارد تا غرب بتواند با استفاده از مزیت نسبی خود در حوزه‌های اقتصاد، امنیت، حقوق، رسانه، دیپلماسی و ... بر جهان اسلام سیطره یابد. جنگ تمدن‌ها سال‌ها است كه آغاز شده، ولی فتحی برای غرب اتفاق نیفتاده است، بلكه رقیب او بارها توانسته است موقعیت خود را در این جنگ تثبیت كند و بهبود دهد.

غرب از سیصد سال پیش «تك‌گویی» در جهان را آغاز كرده است. این تك‌گویی اومانیستی البته با تولید به‌ظاهر ایدئولوژی‌های متفاوت -كاپیتالیسم، سوسیالیسم، فاشیسم، نازیسم و ...- توأم بوده است، ولی به هر حال الان غرب حرف جدیدی برای گفتن ندارد و دستاوردهای تمدنی او حتی در درون خانه‌ی خودش با چالش جدی مخاطبانش مواجه است.


با نگاهی به ساحت نظریه‌پردازی، درمی‌یابیم كه حداقل از شصت سال پیش تاكنون و پس از موج پُست‌پوزیتویستی و پُست‌مدرنیستی، هیچ نظریه‌ی جدیدی در غرب تولید نشده است. بلوك تمدنی غرب در دهه‌های اخیر تنها از جیب خود خورده است و این در حالی است كه رقیب غرب، تازه سخن گفتن را آغاز كرده و با استفاده از معارفی كه در طول چهارده قرن همواره در معرض نقد و چالش و إكمال بوده و منقح شده است، در همه‌ی حوزه‌هایی كه یك بشر فعال و رو به آینده به آن نیازمند است، حرف‌هایی اساسی دارد.

به آتش كشیدن پرچم آمریكا در شهرهای مختلف مصر، یمن، لیبی و ... و تصرف سفارتخانه‌ی رژیم صهیونیستی در قاهره و سست شدن پایه‌های حاكمیت دیگر رژیم‌های وابسته به غرب و متحد رژیم صهیونیستی، به هیچ‌وجه نمی‌تواند با قواره‌های آمریكایی یا اروپایی سازگار باشد.


غرب در این فضا نیازمند شنیدن است، ولی برای آن تربیت نشده است. رهبر معظم انقلاب در سفر كرمانشاه و در پاسخ ضمنی به جنجال جدید غرب علیه ایران فرمودند: «غرب مانند ما از روش نرم استفاده كند تا بتواند بر مشكلات خود غلبه نماید و باید اضافه كرد كه البته اگر غرب راه ما را انتخاب كند، آن وقت دیگر غرب، غرب نیست.»

راه، روشن است
وقتی اسلام در فضای بن‌بست غرب وارد میدان شود، برای همه‌ی دردهایی كه مردم را به وال‌استریت آمریكا یا خیابان‌های ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و فرانسه كشانده است، راه حل روشن و قابل پذیرشی دارد؛ اسلام، تعالیم اسلام و روش اسلام به كار نیاز مردم دنیا می‌آید و این‌جاست كه نظام جمهوری اسلامی می‌تواند الگو بودن خودش را برای همه‌ی مردم دنیا اثبات كند.
وقتی تمدن اسلامی بار دیگر در ساحت زندگی بشر ظهور كند، حتماً مبانی آن را دگرگون خواهد ساخت. تمدن غرب در چهارچوب «اومانیسم» معنی پیدا كرد. در اومانیسم به اسم مردم، سرمایه‌داران محور قدرت را تشكیل دادند و به اسم آزادی، ارزش‌های انسانی را منسوخ كردند. حال آن‌كه تمدن اسلامی اساساً قدرت‌محور نیست؛ هرچند كه به قدرت هم به‌مثابه یك ابزار برای هدف عالی‌تر توجه می‌كند.

 

تمدن اسلامی «عزت‌محور» است. هر چیز باید عزیز باشد و راه ستم بر او بسته بماند. عزت‌محوری، رشد و تعالی و علو اهداف را در پی دارد. هر انسانی باید به دیگری كمك كند تا عزت بیشتری داشته باشد و این، با رها كردن انسان در تمنیات و نفسانیات، به اسم آزادی، تفاوت اصولی و بنیادی دارد.

اسلام در مدیریت جامعه و اداره‌ی منابع انسانی و مالی به توده‌ها توجه می‌كند و مصالح آنان را هدف سیاست‌گذاری خود قرار می‌دهد. این، به‌كلی با دموكراسی غربی متفاوت است كه در آن، نخبگان به جای توده‌ها حرف می‌زنند و از طرف آن‌ها درباره‌ی منابع انسانی و مالی تصمیم می‌گیرند.

 


یادداشتی درباره‌ی ریشه‌های بحران در آمریكا برگرفته ازسایت دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری مد ظله

http://farsi.khamenei.ir/others-dialog?id=17570

نویسنده: سعدالله زارعی
كارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی و بین‌المللی


پی‌نوشت‌ها:
1. «الفكر حركة من المبادی - و من مبادی الی المرادی»؛ منظومه‌ی حاج‌ملا هادی سبزواری
2. اشاره به مفهوم قرآنی «قلب»و تعریف روایات اهل بیت علیهم‌السلام درباره‌ی این مفهوما

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #779 ن بهار 1391-10-01 18:51
"رائفی پور" درست است نه "راعفی پور" دوست من
نقل قول کردن
0 #778 مستعار حسن بهار 1391-09-21 15:21
گیریم که محمود بسی سیاس است
ایشان به بصیرت ز عوام الناس است
هر حرکت محمود بود دّم خروس
اشعار تو گویی قسم عباس است
نقل قول کردن
-3 #777 abdollah.oyqorlu 1390-12-29 01:31
سلام
عدد ابجد"عثمان بن عنبسه"روبا
"علی اکبرراعفی پور"مقایسه کنید هردوتاش میشه ۹۰۰ رهبرقیام سفیانی درهنگام ظهور آقا اسمش عثمان بن عنبسه است واین قیام ازنشانه های نزدیکی ظهوره....راعفی پور یک نفوذیه که داره افکارکابالایییس ت هاروگسترش میده واذهان مردم روهیبنوتیزم میکنه وبرای خودش فرقه سازی میکنه.....حرفاش مثل تصویرسه بعدیه مثلا اول حرفاش میگه عمرشیطان ازهمه بیشتره بعد آخرحرفاش میگه امام زمان براساس طول عمر وتجربه قیام میکنه وپیروز میشه واین یعنی شیطان قدرتمند تره......وهزارت ا چیز دیگه.....علینا البلاغ علیکم تحقیق .......
موضوع خیلی مهمه بیاید همه باهم دست بدیم وگناه نکنیم وخالص بشیم وآماده ظهورباشیم که ان شاالله نزدیکه اگه ما سرمون بی کلاه بمونه فقط خودمون ضررکردیم وخدا به وعده اش عمل میکنه این مطلب را با همه در میان بگذارید.
نقل قول کردن
0 #776 anonymous 1390-11-08 19:37
- در مورد اینکه تیم اقتصادی دولت لیبرال است هم چندین نکته قابل تامل است: اولا گیریم که تیم دولت لیبرال. آیا آقایان طرح جامعی درست و درمان برای جایگزین کردن آن به جای ساختار کنونی اقتصادی کشور ارائه کرده اند و این گونه طلبکارند که چرا تیم دولت لیبرال است؟ ممکن است بگویید طرحهایی از طرف دانشجویان ایشان ارائه شده است. در پاسخ باید گفت که نمی شود که با چند نظریه که تازه ارائه شده اند و معلوم نیست تا چه میزان قابلیت اجرا در فضای کنونی را دارند جلو رفت. ضمن اینکه کامل شدن و قابل اجرا گشتن آن طرحها در فضای کنونی با در نظر گرفتن وضعیت اقتصاد ایران و نسبت آن با جهان پروسه ای زمانبر است و نمی توان به مردم گفت که ما ده سال دیگر به شما اقتصاد تحویل می دهیم اما این ده سال به ما مربوط نیست! لذا برای حفظ وضع موجود و بدتر نشدن آن باید یک طرحی در دست داشت. آن هم در این شرایط که ما نیازمند اقداماتی بودیم از جمله اجرای طرح تحول اقتصادی بودیم. حال چه اشکالی دارد که در اجرای این طرح از ظرفیتهای چهار اقتصاددان به قول شما لیبرال استفاده کرد؟! ثانیا این افراد تحت نظر دولت و شخص رییس جمهور که ما می دانیم دید جامعی نسبت به علوم انسانی غربی و اسلامی دارد کار می کنند. شخص رییس جمهور آن قدر نسبت به اقتصاد ربوی و در آمد از این راه حساس بوده و هست که سال 82 در حالیکه شهرداری تهران با بحران شدید مالی مواجه بود، یکی از درآمدهای شهرداری که ربوی بود را علیرغم آن همه مشکلات قطع کرد. چرا که معتقد بود ما نمی خواهیم اسلام را از راه حرام جلو ببریم و باور کنید که احمدی نژاد تغییری نکرده است، بلکه چند برابر هوشمندتر و متقی تر گشته است. ثالثا عوض اینکه هی داد بزنند فلانی لیبرال است، این مطلب را ثابت کنند و بعد هم روشمند و منطقی به نقد نظریات وی پرداخته و جایگزین مناسب ارائه دهند.
نقل قول کردن
0 #775 anonymous 1390-11-08 19:36
- در گفتگویی که شخصا با ایشان انجام دادم ایشان اظهار کردند که دولت دهم هم مانند دولت های ششم و هشتم در پی چینش ساختاری برای باقی ماندن در حاکمیت است! واقعا این یک قلم دیگر به وضوح باطل است. اصلا ادبیات این دولت این بوده که ما مدتی هستیم و باید کار را درست انجام داده و تحویل نفر بعدی بدهیم. هم دکتر این مطلب را تصریح کرده اند(در حرف و عمل) و هم جوانفکر در صحبتهایش بر این مطلب تاکید داشت. اگر دکتر در پی ساختن چیدمانی برای ماندگاری بود، هیچگاه انقدر بی تعارف و صریح با وزرا و دیگر زیردستانش برخورد نمی کرد و به تعبیری برای خود منتقد_اگر نگوییم دشمن_ نمی ساخت. اگر واقعا دنبال این مساله بود، با یک تیم ثابت جلو می رفت و در صدد محکم کردن جای پای اطرافیان و مدیران ارشد زیردستش بر می آمد تا با داشتن این تیم قوی برای خود حزبی تاسیس کند که همگان می دانند اینگونه نیست و در این مدت هیچ وزارتخانه ای نبوده که وزیرش عوض نشده باشد و امروز شاهد این هستیم که اکثر معزولین یا مستعفیان زیر مجموعه دولت به نحوی علم مخالفت با وی بلند کرده اند. به راستی اگر احمدی نژاد در پی مادام العمر کردن مدیریت خود بود، با چنین مشیی به کار خود ادامه می داد که برای رسیدن به اهداف والایش با هیچ کس تعارفی نکند و برای خود مشکل درست کند؟!
نقل قول کردن
0 #774 anonymous 1390-11-08 19:36
متاسفانه در این شرایط کسانی مثل آقای دکتر عباسی هم زیر پای دکتر رو به ناحق خالی کردن.
بر خود لازم می دانم که
چند نکته رو در مورد ایشون و مواضع یک سال اخیرشون ذکر کنم:
1- بنده منکر تبحر ایشان در علوم استراتژیک و شجاعتشان
نیستم، اما به حق دریافتم که نگرش ایشان به اطرافیان رئیس جمهور سخت تحت تأثیر رسانه های اصولگرانما می باشد. یا اینکه خدای نکرده خودشان کدورتی دارند که اینگونه به ابراز آن پرداختند که ان شاءالله این طور نیست. ایشان جوانفکر و مشایی و بقایی و بعضی از وزرا را "کوتوله های سیاسی" می دانند که این نشان از عمق ناآشنایی ایشان با این اشخاص دارد. ضمن اینکه یادمان نرفته در زمان انتخابات به دکتر می گفتند"دیکتاتور کوتوله". واضح است که ادبیات به کاربرده شده توسط ایشان فاخر نیست.
نقل قول کردن
+2 #773 محمدجواد میرزابیگی 1390-08-30 21:18
به قول یکی از اساتید دنیا اواخر دوران حمل خود را طی میکنه و بزودی شاهد تولدی بزرگ خواهیم بود.
خایا هرچه زودتر ظهور آقا رو برسان - ممنون از وبسایت و سر تیترهای فوق العادتون
نقل قول کردن
+3 #772 hh 1390-08-17 18:05
مرگ بر منافق
مرگ بر جریان انحرافی
نقل قول کردن
0 #771 سیدامیرحسین طبیبی 1390-08-06 10:43
باسلام به تمام مبشران ظهور لطفا به وبلاگ من که درمورد مهدویت فراماسونری وشیطان پرستی است بیایید عضوشوید ودر تالار گفتمان این سایت مطلب بگذارید. www.mahdaviblog.vcp.ir
باتشکر خدا نگهدار
نقل قول کردن
+3 #770 جانباز از اصفهان 1390-08-03 23:25
به نقل از منتظر:
پس از تاکید رهبر انقلاب بر روی کار کردن روی ایران بعد از اسلام/ احمدی نژاد موضعش را در مورد کوروش اصلاح کرد


رییس جمهور به مصاحبه با شبکه آمریکایی «سی ان ان» اشاره و خاطر نشان کرد: در این گفتگو سوال شد که چرا به ایران افتخار می کنید که در پاسخ با تاکید بر افتخارآمیز بودن ایران، گفتم، "ملت ایران دارای تمدن و فرهنگ بزرگی است البته ملت ایران به حاکمان گذشته این سرزمین که کارهای زشتی کرده‌اند، افتخار نمی‌کنند، بلکه افتخارشان به علم، ادب و ایمانشان است که آنها را سرآمد جهانیان قرارداده است".

........

محمود که ما را گوهر و الماس است

در اوج بصیرت است و بس سیاس است

هرگز نکند خلاف امرمولا

اویی که به رهبری پر از احساس است


با سلام بر خوبان و منصفان عالم

خدایش نا مردی نبود؟ که چنین کسی که خودش را با ولایت در حد خوبی منطبق می کند را به عنوان کسی که قرار است فتنه ای بدتر از سال 88 در کنار او و در زیر سایه او شکل بگیرد تبلیغ نمودند.

آیا آنان که چنین تبلیغی را برای او نمودند نادان بزرگی بودند؟! و یا حقد و عصبانیت خاصی از او داشتند و یا نه عاملی مخفی و بسیار شبیه برای دست های پشت پرده مافیا های قدرت بودند.
نقل قول کردن
+3 #769 حبیب 1390-08-03 09:33
هدف آمریکا در سوریه اصلاحات نیست؛ براندازی است

جنگ اسرائیل علیه لبنان بعید است/ درباره سلاح مقاومت تسامح نمی‌کنیم

سوریه از بحران عبور کرده است/ سوریه لیبی نیست

رمزگشایی تهمت اخیر آمریکا علیه ایران از قول سید حسن نصرالله

استقبال شاه عربستان از جسد ولی‌عهد/معاون اوباما در مراسم تشییع

تشدید جنگ قدرت در ریاض

جدال در عربستان برای جانشینی ولیعهد

ارتش ترکيه وارد عراق شد

برجی بر فراز خانه خدا





ashk4zohoor.ir
نقل قول کردن
+5 #768 خادم الرضا 1390-08-03 01:33

امام صادق ( علیه السلام ):
هر کس که خدا خیر خواه او باشد محبت حسین (ع) و زیارتش را در دل او می اندازد و هر کس که خدا بدخواه او باشد کینه و خشم حسین(ع) و خشم زیارتش را در دل او می اندازد.
نقل قول کردن
+5 #767 خادم الرضا 1390-08-03 01:26
ادامه مطلب
فقط این را بگویم که وقتی برگشتم و از عدم امنیت و پادگانی بودن عراق ناراحت بودم در آیه زیر در سوره نحل جواب خود را روز ورو به ایران یافتم :
وَضَرَبَ اللّهُ مَثَلًا قَرْيَةً كَانَتْ آمِنَةً مُّطْمَئِنَّةً يَأْتِيهَا رِزْقُهَا رَغَدًا مِّن كُلِّ مَكَانٍ فَكَفَرَتْ بِأَنْعُمِ اللّهِ فَأَذَاقَهَا اللّهُ لِبَاسَ الْجُوعِ وَالْخَوْفِ بِمَا كَانُواْ يَصْنَعُونَ ﴿۱۱۲﴾ خدا شهرى را مثل زده است كه امن و امان بود [و] روزيش از هر سو فراوان مى‏رسيد پس [ساكنانش] نعمتهاى خدا را ناسپاسى كردند و خدا هم به سزاى آنچه انجام مى‏دادند طعم گرسنگى و هراس را به [مردم] آن چشانيد (۱۱۲)
وَلَقَدْ جَاءهُمْ رَسُولٌ مِّنْهُمْ فَكَذَّبُوهُ فَأَخَذَهُمُ الْعَذَابُ وَهُمْ ظَالِمُونَ ﴿۱۱۳﴾
و به يقين فرستاده‏اى از خودشان برايشان آمد اما او را تكذيب كردند پس در حالى كه ظالم بودند آنان را عذاب فرو گرفت (۱۱۳)
آری نعمت اهل بیت س را ناسپاسی کردند و خداوند هراس و گرسنگی را همچون لباس در طول تاریخ بر تنشان کرد...
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
+3 #766 خادم الرضا 1390-08-03 01:25
نیتی کنید و زیارتی و به خلوتی حرم دقت نمایید:
alatash.com/index3.htm
دلم نیامد نگویم :
چرا می گویم بروید حدیثی از امام صادق ع دیدم که فردی مشرف به حضور حضرت شد و به حضرت عرضه کرد که برای شما به مشقت و سختی افتادم تا شما را زیارت کنم و در حالی که می توانست به زیارت سیدالشهداء برود و حضرت بسیار گله مندی کردند که چرا عهد رسول الله را برآورده نکردی ( حال ما امام زمانمان را ببینیم و اگر بهانه ای نداشتیم حضرت از ما گله مندی نخواهند کرد؟)
می روید و می آیید و اگر هوشیار باشید خواهید دید که آیاتی که در وصف قوم ایرانی در سوره مائده و محمد ص و... به حق است و روایاتی که در وصف ایرانی های اخر زمان و یاران او که اکثراٌ ایرانی هستند یقین خواهید کرد و عرب در لشگر امام به اندازه سرمه در چشم و نمک در غذا ...
آری جهالت عربی را می بینید و ادب و ارادت ایرانی را !
خواهید دید که در حرمین چند صف نماز جماعت برگزار می شود و اتحاد ها بدون ولایت میسر نیست!
وقتی ساعت 12 شب حرم امیرالمومنین را می بندند شما می بینید که 20 نفر ایرانی باقی مانده چطور زجه می زنند و گریانند که سلطان عالم امکان چرا حرمش تا طلوع فجر بسته می ماند و در عوض در حرم امام رضا آنجور ازدحام و ارادت ...
والله که این حرفها را به خادمین حرم سیدالشهدا ع زدم و آنها از خجالت سر به زیر انداختند
و وقتی در شب جمعه که چقدر سفارش به زیارت سیدالشهدا ء هست بیشتر ایرانی ها در حرمند و در حال ارادت هستند در خواب !!!! :-/ یقین می کنی که بَأْسًا شَدِيدًا ایرانی ها هستند و به ایرانی خود افتخار می کنی که گوشت و خونت را با اهل بیت بسته اند ...
ادامه >>>>
نقل قول کردن
+3 #765 خادم الرضا 1390-08-03 00:54
خاطره ای بگویم از این سفر شاید مفید واقع گردد :بنده در اواخر ماه محرم پارسال که مشرف شدم خدا می داند که این زیارت را در راستای مهیا شدن به امر ظهور حضرت متصور بودم و بیشترین چیزی که در حرمین علی الخصوص قبه سیدالشهداء خواستم فرج مولایمان صاحب الزمان عج بود و یادم هست در شبی که در حرم حضرت ابالفضل ع بودم من با حالی که داشتم حتماٌ باید چندین بار بر ای تعجیل برای فرج مولا بلند می خواستم از زوار که صلوات بفرستند که ناگاه کسی دست مرا گرفت و به گوشه ای برد و به من گفت اینجا ایران نیست که اینقدر شلوغ می کنید :-O بگذارید مردم راحت دعای خود را بخوانند و من به این روحانی عزیز نمی دانستم چطور بفهمانم که ما اگر برای زیارت آمده ایم برای این امر بوده و کجا بهتر از قبه معصومین علی الخصوص حضرت سیدالشهداء می توان پیدا کرد که اجابت دعا گردد و کدام دعا بالاتر از دعای فرج [-O
و وقتی از زیارت بر می گردی حس آدم حبوط کرده از بهشت را خواهی داشت و هر لحظه اشتیاق باز گشتن به حریم مولا...
السلام علیک یا ابا عبدالله
نقل قول کردن
+4 #764 خادم الرضا 1390-08-03 00:51
به نقل از برار:
نقل قول خادم الرضا:

[
هر که دارد هوس کرببلا بسم الله ...
باشد...

یآدم میشناسم چند دفعه رفته کربلا ولی روحانیت رو مسخره میکنه و ولایت فقیه رو قبول نداره !!!
به نظر شما کسی که زیارت امام حسن میره برتره یا کسی که قلبش با امام حسینه و راه امام حسین رو میره و از حسین زمانش دفاع میکنه

خدا شاهد که شیطان چطور ما را فریفته و به بهانه های اینچنینی ما را از زیارت خدا در عرش خود محروم کرده و یقیناٌ زیارت با معرفت نورانی و عارفاٌ بحق را خدا نصیب همه ما نماید .... ولی برادر من اگر یکبار بروی زیارت و بیایی خواهی فهمید چه می گویم ...من هم قبلاٌ دلم را مثل شما خوش کرده بودم به این حرفا ولی توفیقی نصیب ما شد و سال گذشته که مشرف شدیم چیزهایی فهمیدم که گفتنش سخت و فقط به همه دوستان وآشنایان سفارش می کنم که حتماٌ به این سفر الهی بروند و بنده اعتقاد دارم انسان اگر می خواهد برکتی (مادی و معنوی) در زندگی داشته باشد اولین حقوق های خود را در این راه بگذاره و شما اراده کنید خودشان نیز وسایل را مهیا می نمایند ...
عزیزان با نگاه به امام عصر عج مطمئن باشید حضرت عهد خود را مطالبه می نماید اگر مانع سختی سر راهتان نیست ( دعا و متوسل شوید انشائ الله رفع گردد) فَاسْتَبِقُوا الخَيْرَاتِ ..
ببینید چطور عالم وجود در آمدن حضرت به کلام خدا سبقت می گیرند تا بقیه الله که خیر ما هست را مقدماتش را مهیا نمایند و تحولات سریع و پرشتاب خود نشانه ها و رازهایی در خود دارد....
به با توجه به روایات اینقدر فضیلت سیدالشهداء با لاست که اگر مردم حقیقت را می دانستند دیگر به حج مستحب نرفته و به زیارت حضرت مشرف می شدند واگر اگر می دانستند و نرفته باشند از غصه و حسرت خواهند مرد و اگر بخواهند بروند از شوق واشتیاق جان خواهند داد...
ادامه دارد>>>>>
نقل قول کردن
+2 #763 . 1390-08-03 00:42
سوريه سفيرش را از امريكا فراخواند

ايسنا: عماد مصطفي واشنگتن را به مقصد دمشق ترك خواهد كرد تا با رهبران سوريه مشورت كند، چيزي از جزييات گفت‌وگوهاي احتمالي سفير سوريه در آمريكا با مقام‌هاي دمشق منتشر نشده است.

سخنگوي سفارت سوريه در واشنگتن نيز اين خبر را تاييد كرده و عنوان داشت: عماد مصطفي عملاً براي مشورت از واشنگتن فراخوانده شده است.

اين در حالي است كه اختلاف ديپلماتيك بين دو كشور پس از خروج رابرت فورد، سفير آمريكا از دمشق افزايش يافته است.

مارك تونر، سخنگوي وزارت خارجه آمريكا اعلام كرده بود فورد به دليل تهديدهاي امنيتي سوريه را ترك كرده است.
نقل قول کردن
+4 #762 محب علی 1390-08-03 00:16
کل یوم عاشورا .. کل ارض کربلا ..
برادر عزیز خادم الرضا ..
اینجانب محب علی- تقریبا- هر روز صبح بعد از نماز صبح میرم زیارت سید الشهدا ء ...
عزیزم کار رو خیلی سخت نگیر ... یه السلام علیک یا ابا عبد الله ... از ته دل و با معرفت که بگی دلت رفته تا خود حرم سید الشهدا و برگشته ... زیارت همه قبول @};- @};- @};-
نقل قول کردن
+6 #761 برار 1390-08-02 23:14
نقل قول خادم الرضا:

[
هر که دارد هوس کرببلا بسم الله ...
عزیزانی که خواهان شرکت در لشگر امام عصر هستند تا وقت کافی هست با سفر به عتبات عالیات عهد رسول الله را جامع عمل پوشانده و خود را کربلایی کنند....
یادمان باشد شعار یاران حضرت یا لثارت الحسین است و یقین بدانید فرق بسیار است بین کسی که زیارت سیدالشهداء رفته و یا نرفته باشد...
والعاقبه للمتقین @};-
فقط خرمذهبا اینجور حرف میزنن
یادمه یکی از دوستای بابام رفته بود زیارت امام رضا وقتی اومد وقتی اومد مهمونی درست حسابی داد بابام بعد از این قضیه امام رضا رو در خواب دید گفت برو به فلانی بگو نمیخاد بیاد به زیارت من این کارا رو بکنه
یه گوسفند به اسم من قربانی بکنه و گوشتش رو بین فقرا تقسیم بکنه بعد بیاد به بلندی شهر و به من سلام کنه من جواب سلامش رو میدم
آدم میشناسم چند دفعه رفته کربلا ولی روحانیت رو مسخره میکنه و ولایت فقیه رو قبول نداره !!!
به نظر شما کسی که زیارت امام حسن میره برتره یا کسی که قلبش با امام حسینه و راه امام حسین رو میره و از حسین زمانش دفاع میکنه
نقل قول کردن
+4 #760 سالار 1390-08-02 22:37
فرستادن پیام تسلیت یه عرف دیپلماتیک هست .
نقل قول کردن
+15 #759 محمد 1390-08-02 21:52
به نقل از خادم الرضا:
[
هر که دارد هوس کرببلا بسم الله ...
عزیزانی که خواهان شرکت در لشگر امام عصر هستند تا وقت کافی هست با سفر به عتبات عالیات عهد رسول الله را جامع عمل پوشانده و خود را کربلایی کنند....
یادمان باشد شعار یاران حضرت یا لثارت الحسین است و یقین بدانید فرق بسیار است بین کسی که زیارت سیدالشهداء رفته و یا نرفته باشد...
والعاقبه للمتقین @};-

با این کامنتت میخوای دل اونهایی که استطاعت ندارن رو بسوزونی ؟؟؟

نقل قول کردن
+5 #758 منتظر بیقرار 1390-08-02 21:38
اینم پیام تسلیت هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به پادشاه عربستان

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای ملک عبدالله بن‌عبدالعزیز خادم الحرمین الشریفین

سلام علیکم

خبر درگذشت سلطان‌بن‌عبدالع زیز آل سعود ولیعهد عربستان باعث تأسف و تأثرخاطر گردید.

مصیبت وارده را خدمت جنابعالی، دولت و ملّت عربستان تسلیت می‌گویم.

از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران الهی و برای خاندان آل سعود بویژه جنابعالی صبر و اجر مسألت می‌کنم.

امیدوارم با تقویت وحدت اسلامی در میان مسلمانان، توطئه ایجاد تفرقه بین کشورهای مسلمان بویژه دو کشور ایران و عربستان خنثی گردد.


بحرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یمن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فلسطین؟؟؟؟؟؟؟
کاش برای هزاران کشته این سه کشور که نقش خاندان آل سعود در دخالت نظامی درآنها مشهود است یه پیام بامتن گناه دارند نکشیدشون میدادی آقا!!!!!!
اگر مسلمانی فریاد کمک مظلومی را بشنود برایش واجب است به کمک او بشتابد
میگم مبارک هم تا حالا یامرده یاداره میمیره واسه اینکه از دنیای سیاست عقب نمونی یه پیام هم برای اون بده
نقل قول کردن
+5 #757 منتظر بیقرار 1390-08-02 21:22
احتمال مرگ حسنی مبارک قوت گرفت
هنوز مقامات رسمی و سران شورای عالی نظامی مصر در این خصوص اظهار نظری نکرد‌ه‌اند
منابع مطلع مصری از مرگ رئیس جمهوری مخلوع این کشور خبر می‌دهند که چند روز پیش به کما رفت.

به گزارش البرز ، منابع آگاه در مصر به خبرگزاری فارس اعلام کردند که خبر مرگ حسنی مبارک رئیس جمهوری مخلوع این کشور که دولت وی در 22 بهمن سال گذشته سقوط کرد، امروز قوت گرفت.

هنوز مقامات رسمی و سران شورای عالی نظامی مصر در این خصوص اظهار نظری نکرد‌ه‌اند.

روز گذشته برخی از رسانه‌های مصری اخباری مبنی بر مرگ مغزی محمد حسنی مبارک منتشر کردند، به گونه‌ای که برخی از شاهدان عینی در بیمارستان «المرکز العالمی» از رفت و آمدهای مشکوک در بخشی که مبارک در آن بستری است، خبر دادند.

این در حالی است که روز گذشته، فرید الدیب، وکیل مبارک و یکی از مسئولان بیمارستان المرکز العالمی اخبار منتشره در این خصوص را تکذیب کردند.

الدیب روز گذشته در گفت‌وگو با پایگاه خبری الفجر مصر اعلام کرد که حال مبارک خوب است و اتاق خود را ترک نکرده است. او گفت که شایعاتی که در مورد مرگ مغزی مبارک منتشر شده، کاملا نادرست است.
نقل قول کردن
-3 #756 نام الزامی 1390-08-02 21:08
بسیج خواهران !
نقل قول کردن
+14 #755 محمد 1390-08-02 21:02
رئیس مرکز آمار اجازه می‌گیرد تا فرم سرشماری مربوط به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را پر کند. رهبر هم از او می‌پرسند: «کارت شناسایی هم که دارید؟» و با خنده حضار و پاسخ مثبت عادل‌آذر، سرشماری آغاز می‌شود. اولین سوال: نام و نام خانوادگی؟

- سید علی حسینی خامنه‌ای.

جمعیت صلوات می‌فرستد. سوال دوم، تاریخ تولد است.

- تیر ماه 1318. البته این در شناسنامه است. ظاهرا تاریخ صحیح باید فروردین‌ماه باشد.

جمعیت مجدد صلوات می‌فرستد. قبل از این که عادل‌آذر به سؤال بعدی برسد، آقا می‌گوید: «نمی‌شود که با هر سؤال یک صلوات بفرستید.»

عادل‌آذر از نحوه تصرف منزل می‌پرسد: «ملکی؟ استیجاری؟ در برابر خدمت؟»

- منزل ما سازمانی است.

گوش همه تیز شده که از سایر اطلاعات رهبر هم با خبر شوند که مأمور سرشماری می‌گوید بقیه سوال‌ها باشد برای بعد، چون باید اعضای خانوار فهرست شوند. اما انگار آقا خیالشان از همه اطلاعاتی که می‌خواهند بدهند، راحت است: «ما اعضایی نداریم. فقط 2 نفریم. کارت ملی خودم را هم آورده‌ام.» dolatema.com/view-884.html

نقل قول کردن
+11 #754 منتظر 1390-08-02 20:32
پس از تاکید رهبر انقلاب بر روی کار کردن روی ایران بعد از اسلام/ احمدی نژاد موضعش را در مورد کوروش اصلاح کرد


رییس جمهور به مصاحبه با شبکه آمریکایی «سی ان ان» اشاره و خاطر نشان کرد: در این گفتگو سوال شد که چرا به ایران افتخار می کنید که در پاسخ با تاکید بر افتخارآمیز بودن ایران، گفتم، "ملت ایران دارای تمدن و فرهنگ بزرگی است البته ملت ایران به حاکمان گذشته این سرزمین که کارهای زشتی کرده‌اند، افتخار نمی‌کنند، بلکه افتخارشان به علم، ادب و ایمانشان است که آنها را سرآمد جهانیان قرارداده است".

........

محمود که ما را گوهر و الماس است

در اوج بصیرت است و بس سیاس است

هرگز نکند خلاف امرمولا

اویی که به رهبری پر از احساس است
نقل قول کردن
+13 #753 amir fadak 1390-08-02 20:17

لبیک یا خامنه ای(حفظه الله تعالی) لبیک یا حسین(علیه السلام) است.

اللهم عجل لولیک الفرج [-O
خدایا به حق خود آقا امام زمان (ارواحنا له الفداه) در ظهور حضرتش تعجیل بفرما [-O
دنیا بیشتر از هر زمان تشنه نسیم عدالت مهدوی است
نقل قول کردن
+1 #752 حق جو 1390-08-02 19:54
ستاد کل فرماندهی و عملیات نیروهای دفاعی اسرائیل : بالاترین مرجع نظامی در کشور اسرائیل به شمار می‌رود. سه نیروی زمینی، هوایی و دریایی ارتش اسرائیل زیر نظر مستقیم ستاد کل فرماندهی و عملیات ارتش قرار دارند. وظیفه نیروهای دفاعی اسرائیل «حفظ کیان و استقلال کشور اسرائیل و عقیم‌کردن تلاش‌های دشمنان آن در مختل‌کردن روال عادی زندگی در داخل کشور» اعلام شده‌است.از فرماندهان این نیرو میتوان به . موشه دایان (۱۹۵۳ - ۱۹۵۸) . اسحاق رابین (۱۹۶۴ - ۱۹۶۸ ایهود باراک (۱۹۹۱ - ۱۹۹۵)
شائول موفاز (۱۹۹۸ - ۲۰۰۲)
گبی اشکنازی (۲۰۰۷ - ۲۰۱۱)
بنی گنتس (۲۰۱۱ - تاکنون .اشاره نمود
نقل قول کردن
+9 #751 خادم الرضا 1390-08-02 19:05

هر که دارد هوس کرببلا بسم الله ...
عزیزانی که خواهان شرکت در لشگر امام عصر هستند تا وقت کافی هست با سفر به عتبات عالیات عهد رسول الله را جامع عمل پوشانده و خود را کربلایی کنند....
یادمان باشد شعار یران حضرت یا لثارت الحسین است و یقین بدانید فرق بسیار است بین کسی که زیارت سیدالشهداء رفته و یا نرفته باشد...
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
+17 #750 مرشد 1390-08-02 18:48
بسم الله الرحمن الرحیم
«اللّهم عجّل لولیک الفرج»
سلام به همه ی دوستان
فردا استان خراسان جنوبی میزبان رئیس جمهوری اسلامی ایران است.
سه شنبه سوم آبان بیرجند آماده ی استقبال از رئیس جمهور محبوب و مردمی و هئیت دولت است.
نقل قول کردن
+10 #749 خادم الرضا 1390-08-02 18:29
برادران و خوهران گرامی
اگر این اتفاقات منطقه انشاء الله ما را به ظهور دولت کریمه متصل نماید یقیناٌ آنچه از روایاتها برداشت می شود آن است که بغیر از حکومت سید خراسانی حکومت یمانی مورد تایید اهل بیت س می باشد و جواز هدایتگری را به این دو و حتی یکی از آنها بیشتر را مشخص نموده اند ...پس امیدی به قیامهای منطقه نیست و تا نظام ولایی فقیه و در مرتبه ای بالاتر نظام ولایی امام عصر بر دامنه این کشورها گسترده نشود این کشورها تنها پوست عوض کرده ولی در باطن همان خط و روش دیکتاتورهای گذشته را حال با کمی احتیاط و محافظه کاری خواهند رفت و دلایل آن می توان به انقلاب تونس و مصر و لیبی نگاه کرد که کسانی که در روی کار قرار گرفته اند از کسانی هستند در نظام های قبلی سابقه خوش خدمتی دارند و یا با کشورهای غربی ارتباط خوبی دارند ...
اینجاست که بیاد تذکر آقا بهجت رضی الله عنه می افتیم که به حاج آقا حاجتی توصیه می فرماییند که حوادث یمن را دریابید و این یعنی خیر ما در حوادث یمن نهفته هست و این دولت است که مورد تایید حضرت عج خواهد بود ...
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
+14 #748 مهدی 1390-08-02 17:34
خوب زندیق قزوین که آمد اون همون رضا خان بود
به نقل از مصطفی:


داش سلمان حق با توی من 2 ساله نظرات سایت رو رصد میکنم ولی فقط یکبار نظر گذاشتم چون بعضی دوستان از روی هیجان و شوق پیش بینی های نسنجیده میکنن که تهش دلسردی و نا امیدیه
وقتی گفتم شروع به منفی دادن بدید 1 2 3

خوب زندیق قزوین که آمده اون همان رضا خان بود که از قزوین کودتا کرد این که زمان شاه هم می گفتند
نقل قول کردن
+14 #747 مبشر گمنام 1390-08-02 17:17
به نقل از مبشر گمنام:



این را بگذارید در کنار آن خبر مهم اعلام حمایت "شورای انتقالی لیبی" از "انقلابیون(!) سوریه" و همچنین پرچمهای سوریه که در مراسم پیروزی انقلاب لیبی در بنغازی بود و البته صدا و سیما کم نشان داد ولی شبکه های ماهوارهای بسیار...



یک سرچ کردم و این عکس را پیدا کردم... از دست فارس در رفته و پرچم سوریه در مراسم انقلابیون لیبی را نشان می دهد...

www.farsnews.com/plarg.php?nn=54058&st=141346

حوادث منطقه روز به روز پیچیده تر می شود... آن قدر سریع هم شده است که هر روز باید منتظر یک خبر بزرگ بود... حتی اتفاقات چند روز آینده را نمی توان پیش بینی کرد... هر روز اتفاق جدید... هر روز حادثه ای بزرگ و کم سابقه... وقایعی که ما را خوشحال می کند اما...

کجاست آن خبر که عالم امکان را خبر کند؟

اللهم عجل لولیک الفرج... الهی آمین...
نقل قول کردن
-2 #746 حق جو 1390-08-02 17:05
سلام ایا تاکنون به پرچم ستاد کل فرماندهی و عملیات نیروهای دفاعی اسرائیل توجه کرده اید. این پرچم قرمز رنگ است وبنا به اعتقاد بعضی از کارشناسان سفیانی جریان باطل در تاریخ است.
نقل قول کردن
+13 #745 مبشر گمنام 1390-08-02 17:01
به نقل از منتقم:
تسلیت شعیب به ملک ... !!!



وقتی امنیت و اقتدار نظام هم دستمایه قدرت طلبی جریانات مخالف دولت می شود:
چرا احمدی‌نژاد به پادشاه عربستان تسلیت گفت؟!


متاسفانه در شرایطی که دیپلماسی کشور نیاز به هوشمندی و ظرافتهای لازم دارد، جریانات تکفیری اقدامات دستگاه دیپلماسی و رئیس جمهور در خنثی کردن طرح و برنامه های دشمن را هم دستمایه مقاصد ناپاک سیاسی خود قرار می دهند و فراموش کرده اند که اقتدار و امنیت نظام اولین عامل پیشرفت و حرکت رو به جلوی کشور است...

...

absarnews.com/fa/pages/?cid=15292

-----------------------------------------------------------------------------------------

در ضمن ما از 2 سال پیش منتظر این اتهامات بودیم و در قسمت نظرات اینجا بارها درباره علل سکوت معنادار، هدفدار، عقلی و منطقی ِ سران ایرانی ِ ظهور در هنگامه ظهور، بحث و تبادل نظر شده است...
نقل قول کردن
+11 #744 مبشر گمنام 1390-08-02 16:47
به نقل از خادم الرضا:
تهدید سوریه به حمله نظامی
به گزارش فارس به نقل از روزنامه آمریکایی "لس آنجلس تایمز"، "جان مک کین" سناتور جمهوریخواه ارشد آمریکا روز گذشته در سخنرانی خود در "انجمن اقتصاد جهان" در اردن، ضمن اشاره به افزایش احتمال حمله نظامی آمریکا به سوریه، اعلام کرد: در حال حاضر که عملیات های نظامی در لیبی رو به پایان است، تمرکز ما روی آنچه تا حدی عملیات های نظامی خوانده می شوند، برای حفاظت از جان شهروندان و غیرنظامیان سوری تجدید خواهد شد.
www.jahannews.com/vdcbg5b89rhb9fp.uiur.html
به نظر شما اشغال نظامی سوریه و روی کار آمدن .....نزدیک است ؟آیا انطباق روایات با حوادث منطقه تصادفی است ؟؟؟ والعاقبه للمتقین @};-



این را بگذارید در کنار آن خبر مهم اعلام حمایت "شورای انتقالی لیبی" از "انقلابیون(!) سوریه" و همچنین پرچمهای سوریه که در مراسم پیروزی انقلاب لیبی در بنغازی بود و البته صدا و سیما کم نشان داد ولی شبکه های ماهوارهای بسیار...
نقل قول کردن
+11 #743 زنده باد اسلام 1390-08-02 16:41
پیروزی اسلامگرایان در انتخابات تونس


شبکه های تلویزیونی عرب زبان از پیروزی اسلامگرایان در انتخابات تونس طبق نتایج اولیه خبر دادند.

به گزارش مهر، العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد که نتایج اولیه انتخابات مجلس موسسان نشان می دهد اسلامگرایان از جمله حزب النهضه در اغلب حوزه های انتخاباتی تونس بیشترین رای را به خود اختصاص داده اند.

نتایج نهایی این انتخابات سه شنبه اعلام خواهد شد.

www.jahannews.com/vdcgzx9qtak9yw4.rpra.html

:-
نقل قول کردن
+1 #742 مصطفی 1390-08-02 16:30
به نقل از سلمان:
-دوستان دیدند آن فرد به اصطلاح مغربی مرد با زیرکی تمام بحث را عوض کردند و مطلبی با عنوان"نابودي قذافي و اميدواري براي نابودي سفياني قبل از آغاز حركت" نوشتند فردا مردم اردن پادشاه اردن را زدند کشتند یک مطلب دیگر می نویسند ولی توجه نمی کنند این عمل اشتباه است چراکه وقتی فردی که شما سفیانی اعلام می کنید مرد پس باید چند ماه دیگر ظهور باشد و حال چند ماه گذشت و ظهور نشد آنگاه چه دارندبگویند غیر از اینکه این همه انسان منتظر را به ورطه ناامیدی کشیدید و سبب انحراف و شاید جدایی از دین آنها شدید و در نهایت آبروی سایت خود را بردید.
من اکیدا توصیه می کنم توصیه علما را جدی بگیرید توصیه رهبر را جدی بگیرید و حداقل آبروی خود و سایت تان را حفظ کنید و بر عقایدتان اصرار نورزید.
شما مختارید ولی من بعنوان یک دوست و شخصی که سایتتان را مرتب رصد می کنم به شما دوستانه می گویم که دوباره اشتباه نکنید.
شاید فردا که اینکار را کردید دوباره سایتتان فیلتر شود ولی حساب انحرافاتی که برای مردم پیش می آید بسیار سنگینتر است و باید به خدا پاسخ دهید.
التماس دعا

quote name="بنیادگرا" ]ما در روایات به حتمی و غیرحتمی یا موقوف بودن علائم و رخدادها میرسیم که امر بداء بیشترین سهم مجموعه عوامل را به خود گرفته.
اما دقت کنید:
شما اصطلاح «milestone» را شنیده اید؛ یعنی «فرسخ شمار» یا همون «نشان گذر از یک مرحله». این تعبیر در مسائل مهندسی و مدیریت، به هر رویداد که باید از آن گذشت و یا برای تعیین پیشرفت یک پروژه یا کار به توجه به آن نیاز داریم گفته میشه.
در روایات مربوطه به علائم ظهور، شما با روایاتی از قبیل آنچه که محمد حنفیه از پدرش امیرالمؤمنین درباره زندیق خروج کننده از قزوین اشاره کرده برمیخورید(نمونه عرض میکنم) که معصوم فرموده «چطور» انتظار خروج قائم را میکشی در حالیکه «هنوز» زندیق از قزوین خروج نکرده و الی آخر.


داش سلمان حق با توی من 2 ساله نظرات سایت رو رصد میکنم ولی فقط یکبار نظر گذاشتم چون بعضی دوستان از روی هیجان و شوق پیش بینی های نسنجیده میکنن که تهش دلسردی و نا امیدیه
وقتی گفتم شروع به منفی دادن بدید 1 2 3
نقل قول کردن
+9 #741 . 1390-08-02 16:23
سفير آمريکا از دمشق فرار كرد

يک منبع سفارت آمريکا در دمشق امروز دوشنبه اعلام کرد سفير آمريکا در سوريه اين كشور را ترك كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري آلمان، رابرت فورد ادعا كرد براي مرخصي به آمريكا مي رود ولي شواهد چيز ديگري مي گويد.

"رابرت فورد" قبل از آنکه سوريه را ترک کند وزارت خارجه سوريه را از تلاشهاي تحريک آميز عليه خود در رسانه هاي محلي آگاه کرد.

فورد تا به حال در معرض چندين حمله از سوي سوري هاي مخالف دخالتهاي غرب بوده است که مواضع او را "دخالت آشکار در امور داخلي و دامن زدن به تحريک عليه مقامات سوريه" توصيف کرده اند.

در ماه ژوئيه جمعي از سوري ها به سفارتخانه هاي آمريکا و فرانسه در دمشق حمله کردند.

گفتني است، فورد در ماه سپتامبر هم از سوي يک گروه طرفدار دولت سوريه با گوجه فرنگي هدف حمله قرار گرفت
نقل قول کردن
+10 #740 .. 1390-08-02 16:23
سونامی انتقام در لیبی

بعد از کشته شدن معمر قذافی در پنجشنبه هفته گذشته، موجی از انتقام گیری در لیبی آغاز شده است. این تصویر که در سرت گرفته شده گوشه ای از این واقعه را نشان می‌دهد


نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد