رایحه ظهور

فضل الله المجاهدين علي القاعدين اجرا عظيما

در طول تاريخ و در رويارويي دائمي ميان حق و باطل تا كنون ، پيشرفت جبهه حق مرهون ايثار و از خود گذشتگي و مجاهدت ياران خود بوده است ، گويي خداوند متعال صحنه اين رويارويي را طوري طراحي كرده است كه براي انسانها در طول تاريخ فرصت انتخاب ميان قيام و قعود فراهم باشد ، ميان عافيت و مجاهدت ، ميان توجيه و تكليف و ميان سعادت و شقاوت ، و اينگونه است كه قرآن كريم با بشارت اجري عظيم براي مجاهدان آنها را به انتخاب برتر و سير مستمر الي الله تشويق مي كند. نيكوست كه با نگاهي گذرا به كارنامه درخشان مجاهدان في سبيل الله براي كسب نمره قبولي در اين آزمون سخت توشه اي برگيريم.

 

» ابتدای نظرات (504)

 

زماني نه چندان دور در اين سرزمين مردان بزرگي ظهور كردند كه از همه هستي خود براي اسلام و اعتقادات و آرمانهايشان گذشتند ، و با تمام هستي خود در راه اعتقاداتشان مجاهدت كردند.

تاريخ هرگز فراموش نخواهد كرد ، شهيد نواب صفوي و يارانش را كه چگونه همه هستي خود را تقديم اسلام كردند ، تير بلاها ، غربت ها و تهمت ها را به جان خريدند و عاقبت در اين راه نوراني جان دادند ولي به دنيا دل ندادند و بار امانت رسالتشان را به مقصد رساندند.

تاريخ هرگز فراموش نخواهد كرد مجاهدان بزرگي چون آيت الله سعيدي ، آيت الله غفاري ، شهيد مهدي عراقي و عاشقاني كه تمام مشقات و سختي ها و زجرها و شكنجه ها را به جان خريدند ولي تسليم عقل مصلحت انديشي كه هزاران راه فرار به كنج عافيت نشانشان ميداد ، نشدند.

تاريخ هرگز فراموش نخواهد كرد علماي راستيني كه تمام زندگي خود را وقف اسلام كردند ، از زندان ها نهراسيدند ، از شكنجه ها باك نكردند ، از غربت و تبعيدها استقبال كرد اما نگذاشتند رسالتشان بر زمين بماند.

تاريخ هيچ گاه فراموش نخواهد كرد سرداران بزرگي كه خاطره مجاهدان صدراسلام را زنده كردند ، خاطره محمد ابوبكرها ، ابوذرها ، مقدادها و ...   عارفاني كه ره صدساله را به طرفه العيني طي كردند و به جوار قرب الهي پر كشيدند.

و به يقين اگر نبود زمان شناسي و مجاهدت آنها نه تنها جبهه حق در اين قله عظمت و عزت و اقتدار كنوني نبود كه حتي ممكن بود شكستي سخت حق را تا قرنها منكوب كرده و تا مرز نابودي پيش ببرد ، اما قيام و مجاهدت امام الشهداء ، خميني كبير و سرداران و رزمندگان جان بركفي كه در راه حق از همه هستي خود گذشتند و با تحمل سختي ها و شدائد بسيار ، برگي زرين از دفتر جهاد را رقم زدند ، جبهه حق را آماده جهشي بزرگ كرد.

و اين راه نوراني با پرچمداري امامي ديگر بسوي عرش ادامه داشت

واينك نيز مرحله اي عظيم و تاريخ ساز شروع شده است ، جبهه عظيم كنوني مبارزه حق و باطل و قيام مستضعفين اينك نه تنها در ايران اسلامي كه در اكثر كشورهاي خاورميانه بلكه  در سراسر جهان گشوده شده است.

بسياري از مبارزان مسلمان اين روزها در كشورهاي منطقه در اين راه مبارك مجاهدتهاي بزرگي را آغاز كرده اند و سختي ها طاقت فرسايي كه حداقل آن زندان و شكنجه و جراحت و در نهايت بذل جان و شهادت است.

شكستن ترس زندانهاي مخوف آل خليفه و مزدوران مصر و يمن و اردن و عربستان و ... چيز كمي نيست ، شكستن ترس جراحتهاي شديد و قطع عضو و معلوليت تا آخرعمر در برگزاري تظاهراتهاي تاريخي هنر كمي نيست.

ديدن درندگي شياطين و شهادت همراهان و مشاهده گلوله هاي مستقيم دشمنان و نهراسيدن و خالي نكردن ميدان همان مجاهدت عظيم در راه خداست.

و اي عزيز بنگر كه اينك من و تو در كجاي اين صحنه ايم و چه رسالتي داريم

آيا ما حاضر خواهيم شد براي انجام رسالتهاي بزرگمان از خواهشهاي نفساني بگذريم؟

آيا ما حاضر خواهيم شد در اين راه نوراني از لذائذ و تمتعات دنيوي كاسته و سختي ها و شدائد را به جان بخريم؟

آيا ما حاضر خواهيم شد طعنه و تمسخر كساني كه اين صحنه مبارك و درخشان را نمي بينند ، تحمل كرده و با آبروي خود مجاهدت كنيم؟

به يقين اينك امتحان صداقت ما بسيار سهل تر از مجاهدت آن مسلمان بحريني يا يمني و مصري و اردني ست.

و چه زيبا الگويي ست سردار سرافراز اسلام ، احمدي نژاد قهرمان كه اينك در ميانه اين ميدان رسالت عظيم ايستاده است ، ميدان ساختن كشور از سويي ، خنثي كردن توطئه هاي دشمنان از سويي ديگر و ميدان بزرگ بشارت.

چه آرام جان خود را در كف دست دارد در برابر تمام تهديدها و خطرات

چه آسوده آبروي خود را در طبق اخلاص نهاده است در برابر هرچه تهمت و طعنه و تمسخر است

چه مردانه شبانه روز و خستگي ناپذير به دنبال ساختن ايران و تحقق آرمانهاست

چه باشكوه بشارت مي دهد علي رغم همه فشارها ، طعنه ها ، تهمت ها و تمسخرها ، از سازمان ملل گرفته تا سودان و ايران ...

بازگرديم به زندانهاي مخوف دشمنان از اسرائيل تا بحرين و مصر و يمن ، و از آزمونهاي سخت مجاهدان ، براي لحظه اي تصور كنيم كه جاي آنها هستيم ، آيا حاضربوديم در راه حق آن همه هزينه بدهيم؟

اگر حاضريم كه ان شاالله حاضر باشيم پس درست صحنه كنوني جهان و رسالت بزرگمان را دريابيم و با توسل و تضرع براي به منزل رساندن اين بارامانت سنگين تلاش كنيم.

بار امانتي مباركي كه بر دوش كساني ست كه افق روشن آينده را مي بينند و خورشيدي كه در حال طلوع است.

خورشيدي كه معرفت و آگاهي مردم از نزديكي طلوع و آمادگي شان ، طلوعش را نزديك تر خواهد كرد.

خورشيد در حال طلوعي كه طلوع نخواهد كرد مگر وقتي مردم آماده و مشتاق ، تشنه صبح باشند.

و خبردار كردن جامعه از نزديكي صبح ، اين است آن رسالت بزرگي كه طلوع را نزديكتر خواهد كرد ، هرچند ما تكاليف ديگري داشته باشيم در كنار اين رسالت بزرگ. از جهاد علمي و عملي تا جهاد اقتصادي و فرهنگي.

هرچند  شب پرستان متوهم و ديرباورتلاش دارند افق روشن آينده را بپوشانند اما با مجاهدت عاشقان خورشيد طلوع خواهد كرد با ستارگاني درخشاني كه در كنار خورشيد زيباتر از هميشه جلوه مي كنند و ماهي كه بعد از  سالها بازتاب نور خورشيد ، ديگر به خورشيد پيوسته است.

آيا ما نيز چون ستارگان شاهد از اين صحنه مبارك روسفيد بيرون خواهيم آمد؟

كمي تامل كنيم ، از خود شروع كنيم ، چراغي كه خاموش باشد كجا مي تواند ديگران را به سمت نور بكشاند؟

نصرمن الله و فتح قريب و بشرالمومنين

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #504 reza king 2014 1392-07-17 16:38
به نام الله
سلام دوستان موضوع مهمی رو براتون میگم شاید کمکتون کنه
میدونم همه شما ممکنه از وضعیت فعلی جامعه ماناراضی باشین ویا حتی نسبت به مسوولان ما نقدهای تندی داشته باشین
دوستان گلم توجه داشته باشین جامعه مااسلامی هست اما متاسفانه در آن بیعدالتی،ظلم،دو رویی،فساد،ربا،ن زول،احتکار،دزدی و...هم به چشم میخوره.مهمترین بحث اینه ما بایدبا این وضعیت چه کنیم؟جواب اینست دوستان جامعه مال ماست مال ما ایرانی ها که مسلمان وشیعه واقعی هستیم آیا درسته که نسبت به مشکلات بی تفاوت باشیم منظور اینه درآینده شما ممکن است درپست مهمی در کشور قرار بگیرید اگر این حرف های من یادتون بمونه نباید رشوه بگیرین نباید پارتی بازی کنین نباید...همه چی دست ماست خودتونو نبازید کشور نازوخوشگلمونو ندین دست دشمنامون تا اونا اداره کننش خودتو بساز نه خودتو بباز و محکم و بااراده در جنگ فعلی ما یعنی جنگ نرم کمک آرمان های انقلابمون کن سعی کن کمی وکاستی های جامعه را ببینیو درست تصمیم بگیری همیشه میگن آب از سر چشمه زلاله اما بعدش گلالود میشه مادنبال سرچشمه حقیقتیییییییم
این نوشته تقدیم به پدرم که حامی تفکرات علوی منه
@};- L-)
نقل قول کردن
0 #503 mamali 1390-08-27 19:28
چقدر از شما بچه مذهبی ها میشه خندید به خدا دوستون دارم
نقل قول کردن
+4 #502 حسین 1390-08-02 11:48
سلام دوستان.اینا مهمه و قطعا از نشانه های ظهوره اما مهمتر از اون خودسازی و عشق به همنوعه.امام زمان مهمترین کارش اینه که تو و من میشیم بنده ی واقعی خدا.پس از همین امشب نماز شب و دعا خوندن رو شروع کنیم.شریط ظهور به من و تو بستگی داره اگه خوب باشیم امام زمان زود میاد اگه بد باشیم مطمین باشین نمیاد.حدیثی از امام زمان رو بگم که فرمود:هیچ چیز مانند گناه شما شیعیان ظهور را به تاخیر نمی اندازد.دوستان ما شیعه ایم و تک تک اعمال ما تو عالم موثر چون ما بر حقیم.تو رو خدا خوب باشین و از گناه دوری کنین(با خودم هم هستم) تا امام زمان زودتر بیاد بخدا داغ جدایی زندگی رو تلخ کرده.با همگان به سر شود----(بخدا قسم)بی تو بسر نمیشود
نقل قول کردن
0 #501 گل نرگس 1390-07-29 18:06
عاليه ...قبول باشهبه نقل از سید موسی:
هدیه به دوستان @};- @};- @};- @};- @};-



فایل فلش تسبیح صفحه لمسی همراه



دانلود:

www.panj-tan.ir/salawati/tasbih.zip

حجم حدود 80 کیلوبایت!!!
@};- @};- @};- @};- @};-
نقل قول کردن
0 #500 منتظر 1390-07-29 07:34
مژده @};- مژده @};- مستند نشانه های ظهور امروز در تاریخ 29/7/1390 در روز جمعه و مصادف با روز زیارتی امام رضا(ع)در جوار حرم ملکوتی آن بزرگوار ساخته و به اتمام رسید و بزودی در سراسر کشور پخش خواهد شد منتظر باشید
کاری از گروه منتظران نور
[-O @};- @};- @};-
نقل قول کردن
+4 #499 محمد علی -عشق -مهدی 1390-07-25 00:45
ما اگر صد ها رهبر روحانی همچون ایشان داشته باشیم تا زمانی که مسئولان زیر دست به خاطر ثروت اندوزی دنیوی اون اصل آدمیت یک انسان را به باد جاهلیت یک جریان بنام طلب دنیای مادی و سلب آخرت از خود و لا خود میدهند هزاران رهبر هم نمی تواند فساد کشوری و لشکری را برچیند و من و شما در انتظار آمدن انسان کامل از قلب تاریخ می نشینیم تا جرثومه های طالب دنیا را محو کند و کامل ترین آدمیان تاریخ را بگمارد بر مسند حکومت . اما آیا زیر دستان زیر دست انسان کامل خود کاملند و زیر دستان زیر دستان زیر دست و.... پس دیگر مشکلی نیست بر حکومت انسان کامل.یک سوال : منه ناقص چگونه می توانم به کارها و حرفهای زیردستان کامل اعتماد و گوش کنم آیا نقص من جلوی فهم مرا نمی گیرد ؟ آیا باز من از زیر دستان کامل به دلیل ناقصی خود به بدی یاد نخواهم کرد ؟ آیا انتقاد امروز من از مسئولان نقص مرا می رساند یا درک مرا یا فهم درست مرا ؟ آیا با آمدن انسان کامل من هم کامل میشوم؟ اگر نه پس چرا می آید؟ اگر آری پس چه اتفاقی می افتد که من کامل می شوم؟ نظر: آمدن انسان کامل آنقدر عادی و بی سرو صدا اتفاق می افتد که نقصان من باقی خواهد ماند چون انتظار ما از آمدن ایشان چیز دیگری به نظر ما بود ( وقت گذاشتن به علائم و شرایط ظهور و از خود غافل شدن) این تنها دلیلی می تواند بر مخالفت برخی علما و غیره با ایشان باشد( بنا به احادیث و رویات گفته شده.) پس خود باید رفت بسوی کامل شدن ،چون راه کامل شدن را به ما گفتند و فطرت ما هم به آن آگاه هست . خود را اصلاح کنیم چون اگر او بیاید چه بسا به دلیل نقصان وجودی خود نتوانیم درکش کنیم.
نقل قول کردن
+6 #498 بنیادگرا 1390-07-24 23:51
به نقل از سید موسی:


خب میخوای چکار کنی... فردا خودت پاشو برو تو خیابون نسبت به ظلمهایی که بهت شده اعتراض کن... ساندیس هم با خودت ببر... =))

از کجا نظر میذاری؟!!! ایرانی هستی؟!!!

حاجی! کیک و ساندیس مال ماست! یادت رفته؟ مگه نمیدونید تو 1800 شهر دنیا هم این کیک و ساندیسهای ماست که غوغا به پا کرده! :D
نقل قول کردن
+6 #497 !!! 1390-07-24 21:29
دوستان
مقاله جدید منتشر شده @};-

اسباب کشی کنید مقاله جدید :D

اونجا منتظرتون هستیم :x @};-
نقل قول کردن
+8 #496 سید موسی 1390-07-24 21:17
به نقل از fores:
دم مردمای کشور هایی که به پا خواستند گرم ما اختلاس سه هزار میلیاردی رودیدیم تجاوز توزندان دیدیم این همه ظلم رو دیدیم ولی ککمون نگزید


خب میخوای چکار کنی... فردا خودت پاشو برو تو خیابون نسبت به ظلمهایی که بهت شده اعتراض کن... ساندیس هم با خودت ببر... =))

از کجا نظر میذاری؟!!! ایرانی هستی؟!!!
نقل قول کردن
-8 #495 m.h 1390-07-24 21:05
آمریکا یه نفر نبود
نقل قول کردن
+3 #494 م 1390-07-24 21:04
به نقل از م:
گستردگی جنبش وال‌استریت



فرصت تاریخی برای خلع سلاحِ لباس شخصی‌های دهکده‌ی جهانی را از دست ندهید !
24tir.ir/

نقل قول کردن
-9 #493 m.h 1390-07-24 21:04
به نقل از simorgh:

لطفا اول نوشتن رو یاد بگیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بعد شما رو چه به امریکا،فکر کنم شما رو افغانستانم راه ندن!!!!!!!!!!!

گل پسر عالم آدم از این کار ناراضی اند از رهبری گرفته تا تمام مراجع تقلید اکثریت جامعه محققین مهدویت با اینگونه افکار مخالفند.
مثلاً اینکه بنا رو میزارید بر تفعل رهبری به حافظ حالا اگه خلاف این مضمون میومد میخواستید رهبری رو از درجه اعتبار ساقط کنید.
عوامانه تصمیم گیری نکنید روزی میرسه که میفهمید اشتباه کردیدمثل من
نقل قول کردن
+5 #492 م 1390-07-24 21:02
گستردگی جنبش وال‌استریت



فرصت تاریخی برای خلع سلاحِ لباس شخصی‌های دهکده‌ی جهانی را از دست ندهید !
24tir.ir/
نقل قول کردن
+7 #491 منتظر 1390-07-24 20:48
به نقل از mahdy:
سلام
به نظر شما منظور امام از این جمله چی بوده؟
«در شرایط فعلی نظام سیاسی کشور ، ریاستی است و رئیس‌جمهور با انتخاب مستقیم مردم برگزیده می‌شود که شیوه خوب و مؤثری است اما اگر روزی در آینده احتمالا دور، احساس شود که نظام پارلمانی برای انتخاب مسئولان قوه مجریه بهتر است هیچ اشکالی در تغییر ساز و کار فعلی وجود ندارد.»
www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1434581


سخنانشون رو از اول گوش بدین متوجه میشین، فرمودند برای این که نظام کهنه نشه و جدید بشه میشه نظام رو تغییر داد ساز و کارش رو ، علتش همین هست
نقل قول کردن
+10 #490 کیان نراقی 1390-07-24 20:37


دکتر عزیز
برای آنانکه معنای پرواز را نمی فهمند هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی
جونم فدات
@};- @};- @};- @};- @};- @};-
نقل قول کردن
+3 #489 mahdy 1390-07-24 20:22
سلام
به نظر شما منظور امام از این جمله چی بوده؟
«در شرایط فعلی نظام سیاسی کشور ، ریاستی است و رئیس‌جمهور با انتخاب مستقیم مردم برگزیده می‌شود که شیوه خوب و مؤثری است اما اگر روزی در آینده احتمالا دور، احساس شود که نظام پارلمانی برای انتخاب مسئولان قوه مجریه بهتر است هیچ اشکالی در تغییر ساز و کار فعلی وجود ندارد.»
www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1434581
نقل قول کردن
+6 #488 بچه تهرون 1390-07-24 20:16
خشک سالی شده ای بارش باران برگرد
جانشین خلف پیرجماران برگرد
نفست حافظ این شهر گناه آلود است
نازنین رهبر ما زود به تهران برگرد
نقل قول کردن
+6 #487 . 1390-07-24 20:12
سرنخ‌های جدید از سناریوی آمریکا + گزینه جانشینی «عبدالله»




برخی سایت‌های خبری وابسته به معارضان سعودی، با انتشار خبری، فاش کردند که خبر خبرگزاری رسمی سعودی دروغ بوده و «عبدالله» 88 ساله برای عمل جراحی کمر به آمریکا نمی‌رود، بلکه او به بیماری وخیمی مبتلا شده و پزشکان سعودی نتوانسته‌‌اند آن را تشخیص دهند. از همین روی، تصمیم گرفته شد که فوری به آمریکا انتقال یابد تا در آنجا درمان شود...

...


tabnak.ir/.../...
نقل قول کردن
-1 #486 simorgh 1390-07-24 20:05
به نقل از m.h:
خب منم میبردند دیگه والا ما هم آمریکا ندیده ایم
حالا خوبه چند نفر ویزا نگرفن یعنی ندادن....

لطفا اول نوشتن رو یاد بگیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بعد شما رو چه به امریکا،فکر کنم شما رو افغانستانم راه ندن!!!!!!!!!!!
نقل قول کردن
+6 #485 مهدی آریا 1390-07-24 19:59
مأموریت اطلاعاتی مربیان آمریکایی در عراق

وزیر سابق عراقی، دلیل پافشاری آمریکا بر اعطای مصونیت قضایی به مربیان نظامی در عراق را ماموریت های اطلاعاتی این نظامیان دانست.




"سلام المالکی" روز یکشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم در بیروت، اظهار داشت: قانون عراق به غیر عراقی ها مصونیت قضایی نمی دهد، و هر که در خاک عراق هر گونه فعالیت نظامی یا سیاسی یا غیر از آن را دارد، باید تحت حاکمیت عراق و قوانین این کشور قرار داشته باشد.
نقل قول کردن
+6 #484 مهدی آریا 1390-07-24 19:57
یک تحلیلگر سیاسی عراقی با تاکید بر ضرورت استفاده از تجهیزات و آموزشهای نظامی دیگر کشورها غیر از آمریکا، اظهار داشت که کاخ سفید بدنبال بازاریابی سلاح ها و تجهیزات آمریکایی در منطقه از طریق عراق است.





"عبدالزهره آل ماجد" روز یکشنبه در گفتگو با شبكه خبری العالم با اشاره به نقض حقوق بشر و كارنامه سیاه نظامیان آمریكایی مستقر در كره جنوبی، آلمان و دیگر كشورهای جهان، ابراز امیدواری كرد که گروههایی كه به طرح مصونیت قضایی نیروهای آمریكایی در عراق چراغ سبز نشان داده اند، دراین موضع خود تجدید نظر و تصمیمی را اتخاذ كنند كه شایسته عراق و شهروند عراقی باشد.
نقل قول کردن
+14 #483 simorgh 1390-07-24 19:51

اللهم المحفظ الامامناالخامنه ای
نقل قول کردن
+12 #482 علی جعفری 1390-07-24 19:41
تهدید حجاج ایرانی از سوی عربستان
در خبرهای امروز آمده بود که:
در ادامه هماهنگی سیاسی آمریکا و عربستان سعودی و اتهام‌زنی به ایران در خصوص طرحی موسوم به طرح ترور سفیر سعودی در آمریکا، عربستان سعودی در خصوص امنیت زائران و حجاج بیت‌الله الحرام هشدار داد.
این یعنی اینکه از این فرصت که برای مسلمانان از هر نقطه فراهم آمده ، می ترسند.
در جایی که غیر مسلمانان کشورهای مختلف جهان در حال برگزاری اعتراضات خود به نظام سرمایه داری هستند ، آل سعود که مسئولیت کعبه و حج با ایشان است ، از هرگونه تحرکی هراس دارند.آنها می ترسند یک ندا و یک شعار تبدیل به صحیه ای شده و در فضای حج امسال طنین انداز شود.
البته تامین جانی حجاج یک وظیفه برای مسئولین حج است و همه باید به سلامت به کشورهایشان بازگردند ولی:
از این عبدالله دربدر هر کاری بر میاد
خدا ایشالا جونتو بگیره تا از شرت راحت بشیم
عبدالله،
الهی نفست بالا نیاد تا آقامون زودتر بیاد
خدایا تمام حجاج را در حج امسال صحیح و سالم بدار
خدایا تو حج امسال فقط یک نفر را سالم نگه ندار
مرگ عبدالله را برسان
[-O [-O [-O [-O [-O
نقل قول کردن
+4 #481 سید موسی 1390-07-24 19:37
به نقل از بشیر:


اجرکم عندالله برادر @};-


@};- @};- @};- @};- @};- @};- :-* التماس دعا
نقل قول کردن
+5 #480 مدیریت 1390-07-24 19:35
با سلام آخرین اخبار

هر حرکت ناشایست سیاسی و امنیتی آمریکا با برخورد قاطع ملت ایران مواجه خواهد شد 1416
عذرخواهی اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل از رهبر انقلاب درباره کرسیهای آزاداندیشی 1415
کارد به استخوان رسیده / ترسی از دستگیری نداریم 1414
خودسری شورای انتقالی در لیبی 1413
تظاهرات اعتراض آميز در لس آنجلس 1412
تظاهرات گسترده ضد اصناف در سراسر اروپا 1411
ونکوور به تظاهرات نارضايتي جهاني پيوست



جهت صرفه جویی در متن کامنت اخبار دیگر در سایت منتظر دوستان هستیم

به همراه مقاله "شیوه های یاری قائم آل محمد (بخش سوم)"
در ashk4zohoor.ir/TahrirPage.aspx?PageCode=120111010
در وب سایت ashk4zohoor.ir


در ضمن دوستان می توانند از پایانه دانلود سایت جدیدترین فیلم ها از مبشران ظهور (استاد رائفی پور- دکتر عباسی و دیگر اساتید این حوزه) را از لینک های مستقیم دانلود نمایند

در ashk4zohoor.ir/DownloadCenter.aspx

در پناه حق موفق و مهدوی باشید
نقل قول کردن
+11 #479 منتظر 1390-07-24 19:34

یک خبر از امروز که همزمان بی‌بی‌سی و رسانه‌های مثلاً‌ اصولگرا آنرا سانسور کردند !


رئیس‌جمهور عصر امروز در ابتدای جلسه مشترک هیأت‌ دولت و مجلس دانش‌آموزی، ضمن تشکر از حضور پرشور مردم کرمانشاه در استقبال از رهبر انقلاب، صحنه‌های حضور مردم کرمانشاه را هوشمندانه، پرشور و سرشار از ایمان و امید توصیف کرد

به گزارش «نسیم»، رئیس جمهور در جلسه مشترک هیأت دولت و مجلس دانش‌آموزی که عصر امروز در محل سابق شورای اسلامی تشکیل شد، با اشاره به اینکه مردم مؤمن و انقلابی کرمانشاه در طول تاریخ پشتوانه ای مستحکم با تکیه بر فرهنگ ناب الهی در طول تاریخ و دفاع مقدس برای کشور ما بوده‌اند، اظهار داشت: مردم شریف این استان همیشه سد راه دشمن بوده و آنان را از تسلط بر خاک ایران مأیوس کرده‌اند.
احمدی‌نژاد ضمن تشکر از حضور پرشور و استقبال مردمی که در کرمانشاه به دیدار رهبرشان شتافتند صحنه‌های حضور مردم این استان را پرشور، سرشار از عشق، ایمان و امید توصیف کرد و هوشمندی و حضور در صحنه آن‌ها را ستود.
رئیس‌جمهور همچنین از رئیس سازمان صدا و سیما به خاطر انعکاس صحنه‌های واقعی و لبریز از اشتیاق مردم کرمانشاه در حضور رهبری تشکر و قدردانی کرد.


24tir.ir/myLDlinker.php?url=2613
نقل قول کردن
+11 #478 بشیر 1390-07-24 19:17
به آتش کشیدن پرچم اسرائیل در آمریکا

تظاهرکنندگان آمریکایی دیروز پرچم رژیم اشغالگر را به آتش کشیدند.
به گزارش رجانيوز به نقل از شبکه العالم، گروهی از یهودیان آمریکا دیروز در حاشیه تظاهرات دیروز که در اعتراض به نظام سرمایه داری در شهرهای مختلف آمریکا برگزار شد، پرچم رژیم اشغالگر را به آتش کشیدند.



در جریان تظاهرات دیروز در نیویورک پلیس برای متفرق کردن تظاهرکنندگان در میدان تایمز، 71 تن را بازداشت کرد. در این درگیری ها یک زن از ناحیه سر مجروح شد.

در این تظاهرات اعضای اتحادیه ها، دانشجویان، و شهروندان عادی شرکت داشتند.

این تظاهرات که از صبح دیروز از "وال استریت" آغاز شده بود، پس از ساعتها و با حمله نیروهای پلیس در میدان تایمز متوقف شد.

آمریکایی ها که از چند ماه قبل با شعار "اشغال وال استریت" برای اعتراض به نظام سرمایه داری و فساد اقتصادی در این خیابان تحصن کرده اند، تا کنون چندین بار مورد حمله نیروهای امنیتی و پلیس قرار گرفته اند.

در واشنگتن نیز دیروز هزاران آمریکایی خشمگین، مقابل کاخ سفید و وزارت خزانه داری تظاهرات کردند و شعارهایی ضد "مافیای اقتصادی" سر دادند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با سردادن شعارهای "اشغال وال استریت" و "اشغال واشنگتن" خواستار بازگرداندن کشور به مردم شدند.

دیروز همچنین تظاهرات مشابهی با جمعیتی بالغ بر 5 هزار نفر در لس آنجلس برگزار شد.
نقل قول کردن
+13 #477 محسن 1390-07-24 19:15
مقام معظم رهبری:یک حادثه بزرگی در شرف اتفاق است

dl-ansarclip.com/film/emam_khamenei/agha_bidari_eslami.wmv
نقل قول کردن
+17 #476 م 1390-07-24 19:05
به آتش کشیدن پرچم اسرائیل در آمریکا + ویدیو

fa.alalam.ir/news/241304
نقل قول کردن
+14 #475 م 1390-07-24 19:03
حمایت اوباما از انقلاب وال استریت
نقل قول کردن
+19 #474 م 1390-07-24 18:57
کیانوش رستمی: دوست دارم با چفیه رهبر روی سکوی جهانی بروم

عضو تیم ملی وزنه برداری گفت: دوست دارم چفیه رهبر انقلاب را از ایشان بگیرم تا پس از آنکه در مسابقات جهانی پاریس روی سکو رفتم، بر روی گردن بیندازم و به دنیا نشان بدهم.


www.ammarname.ir/link/3724
نقل قول کردن
+14 #473 م 1390-07-24 18:55
حکومت بر قلبها

وقتی برایمان می خواند:” که یاران “او” برای تبرک، بر زین اسب امام دست می کشند و در مسان رزم، گِردش می چرخند و با خود، از او محافظت می کنند و اطاعت آنان از امام، از فرمان برداری کنیز در برابر مولایش بیشتر است… و آرزو می کنند که در راه خدا به شهادت برسند.“(۱)

در دل با خود می گفتم: آیا می شود!؟



و حالا روزهاست که بر این باورم که ولایت یعنی حکومت بر قلبها.



ندایی دلنشین با من نجوا می کند که گویا “کسی” دارد در می زند…

أَتَرانا نَحُفُّ بِکَ وَ أَنْتَ تَأُمُّ الْمَلَأَ، وَ قَدْ مَلَأْتَ الْأَرْضَ عَدْلاً؟(۲)


و قلبها این روزها چه با شکوه به زیارت امیرشان آمده اند…
www.ammarname.ir/link/3730
نقل قول کردن
-8 #472 m.h 1390-07-24 18:23
خب منم میبردند دیگه والا ما هم آمریکا ندیده ایم
حالا خوبه چند نفر ویزا نگرفن یعنی ندادن....
نقل قول کردن
-13 #471 m.h 1390-07-24 18:21
دست بردارید از این کارها .
نکنه برای ارسال پیام امام زمان با اهل و عیال سفر کاری میرند.
اگر پیام من منتشر نشه معلومه قفیه بوداره و سر ریسمون دست یه بنده خداییه
نقل قول کردن
+4 #470 بشیر 1390-07-24 17:55
به نقل از سید موسی:
هدیه به دوستان @};- @};- @};- @};- @};-



فایل فلش تسبیح صفحه لمسی همراه



دانلود:

www.panj-tan.ir/salawati/tasbih.zip

حجم حدود 80 کیلوبایت!!!
@};- @};- @};- @};- @};-


اجرکم عندالله برادر @};-
بسیار عالی است
نقل قول کردن
+9 #469 رايحه ظهور 1390-07-24 17:46
سلام به دوستان

قضيه تفال آقا به حافظ رو خونديد؟!



خيلي عجيبه

اين شعر حافظ مستقيما به ظهور اشاره دارد و برجسته ترين شعر حافظ در مورد ظهور و بشارت ظهور است :

(مي دانيد كه منصور از القاب امام زمان(عج) است!)

بیا که رایت منصور پادشاه رسید
نوید فتح و بشارت به مهر و ماه رسید


جمال بخت ز روی ظفر نقاب انداخت
کمال عدل به فریاد دادخواه رسید

سپهر دور خوش اکنون کند که ماه آمد
جهان به کام دل اکنون رسد که شاه رسید

ز قاطعان طریق این زمان شوند ایمن
قوافل دل و دانش که مرد راه رسید

عزیز مصر به رغم برادران غیور
ز قعر چاه بر آمد به اوج ماه رسید

کجاست صوفی دجال فعل ملحد شکل
بگو بسوز که مهدی دین پناه رسید


صبا بگو که چه‌ها بر سرم درین غم عشق
ز آتش دل سوزان و دود آه رسید

ز شوق روی تو شاها، بدین اسیر فراق
همان رسید کز آتش به برگ کاه رسید

مرو به خواب که حافظ به بارگاه قبول
ز ورد نیمه شب و درس صبحگاه رسید

www.jahannews.com/vdcgqq9q3ak9yq4.rpra.html
نقل قول کردن
+12 #468 جوینده حق 1390-07-24 16:47
بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام دوباره،





حدیثی که مقام معظم رهبری به آیت الله نجومی برای تحریر و خوشنویسی دادند، این حدیث گهربار امام علی(ع) است که:

مَن نَصَبَ نَفسَهُ لِلنّاسِ اِماما فَلیَبدَأ بِتَعلیمِ نَفسِهِ قَبلَ تَعلیمِ غَیرِهِ وَلیَکُن تَدیبُهُ بِسیرَتِهِ قَبلَ تَدیبِهِ بِلِسانِهِ وَ مُعَلِّمُ نَفسِهِ وَ مُؤَدِّبُها اَحَقُّ بِالجلالِ مِن مُعَلِّمِ النّاسِ ومُؤَدِّبِهِم.

کسى که خود را پیشواى مردم قرار داده، باید پیش از آموزش دیگران، خود را آموزش دهد و پیش از آن‏که دیگران را با زبان، ادب بیاموزد، باکردارش ادب آموزد و البته آموزش دهنده و ادب‏آموز خود بیش از آموزگار و ادب‏آموز مردم، شایسته تجلیل است. (غرر الحکم، ح ۷۰۱۶)

ماجرای تابلوی روبروی رهبر انقلاب
forat313.blogfa.com/post-164.aspx
نقل قول کردن
+28 #467 یوسف - تاریخ و آینده 1390-07-24 16:03
خدا خفتون کنه به حق علی .. هر دوتون رو

نقل قول کردن
+15 #466 جوینده حق 1390-07-24 15:56
بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام،

تفأل رهبری به درخواست خانواده شهید خالصی به دیوان‌حافظ

بیا که رایت منصور پادشاه رسید
نوید فتح و بشارت به مهر و ماه رسید

جمال بخت ز روی ظفر نقاب انداخت
کمال عدل به فریاد دادخواه رسید

سپهر دور خوش اکنون کند که ماه آمد
جهان به کام دل اکنون رسد که شاه رسید

ز قاطعان طریق این زمان شوند ایمن
قوافل دل و دانش که مرد راه رسید

عزیز مصر به رغم برادران غیور
ز قعر چاه بر آمد به اوج ماه رسید

کجاست صوفی دجال فعل ملحد شکل
بگو بسوز که مهدی دین پناه رسید


صبا بگو که چه‌ها بر سرم درین غم عشق
ز آتش دل سوزان و دود آه رسید

ز شوق روی تو شاها، بدین اسیر فراق
همان رسید کز آتش به برگ کاه رسید

مرو به خواب که حافظ به بارگاه قبول
ز ورد نیمه شب و درس صبحگاه رسید

www.jahannews.com/vdcgqq9q3ak9yq4.rpra.html
نقل قول کردن
+6 #465 مدیریت 1390-07-24 15:38
با سلام آخرین اخبار

انتشار روزنامه وال استریت اشغالی در آمریکا 1409
حمایت رییس بانک ایتالیا از مردم خشمگین 1408
به آتش کشیدن پرچم اسرائیل در آمریکا + ویدیو 1407
انگیزه تغییر نام خلیج فارس به روایت اسناد 1406
قیام وال‌استریت از هم‌اکنون به پیروزی رسیده است


جهت صرفه جویی در متن کامنت اخبار دیگر در سایت منتظر دوستان هستیم

به همراه مقاله "شیوه های یاری قائم آل محمد (بخش سوم)"
در ashk4zohoor.ir/TahrirPage.aspx?PageCode=120111010
در وب سایت ashk4zohoor.ir


در ضمن دوستان می توانند از پایانه دانلود سایت جدیدترین فیلم ها از مبشران ظهور (استاد رائفی پور- دکتر عباسی و دیگر اساتید این حوزه) را از لینک های مستقیم دانلود نمایند

در ashk4zohoor.ir/DownloadCenter.aspx

در پناه حق موفق و مهدوی باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد