رایحه ظهور

جهان شاهد حماسه اي عظيم و تاريخ ساز است ، تحقق وعده الهي !

 ولي امر مسلمين طي چندماه گذشته ، طي بيانات بسيار مهمي با تاكيدات دهها باره بر عظمت و فوق العادگي تحولات جاري خاورميانه و بيداري اسلامي ، آن را حادثه اي تاريخ ساز و عظيم ذكر كرده و آغاز فصلي جديد و بي نظير در حيات بشريت را بشارت داده اند ، معظم له اين بيداري اسلامي را تحقق وعده پروردگار ذكر فرموده و ملتهاي مسلمان را به هوشياري كامل و حضور در صحنه تا رسيدن به پيروزي نهايي فراخوانده اند و مژده داده اند كه اين انقلابها بزودي فراگير شده و پيروزي نزديك است.

 

» ابتدای نظرات (341)

 با سلام و درود بر همه عزيزان

و تبريك عيد فرخنده و بسيار مبارك سالروز ميلاد بزرگ منجي عالم بشريت حضرت بقيه الله الاعظم(عج)



9 بار تاكيد ولي امر مسلمين بر آغاز دوران جديد و بي سابقه در جهان بشريت فقط در يك سخنراني! به تنهايي ، نشان از اهميت فوق العاده و بي نظير تحولات كنوني جهان در ديدگاه معظم له دارد ، معظم له تحولات اخير را فصل تازه اي از دوران بشريت در كره زمين مي دانند و بيان مي كنند كه تاريخ جهان با تحولات جديد ورق خورده است و فصل تازه و بي سابقه اي در حيات بشر آغاز شده است.

فصل جديد و بي سابقه در تاريخ بشريت چه مي تواند باشد؟ آن كدام دوران جديد است كه تا كنون بي سابقه بوده و تا اين حد در نگاه معظم له عظمت و فوق العادگي دارد؟ آيا مي توان گفت اين دوران تازه و بي سابقه جهان بشريت همان دوران طلايي ظهور است؟

ان شاالله  در آينده به طور مفصل به اين بحث و اين پرسش خواهيم پرداخت اما ذكر جملاتي از معظم له كه به روشني به اين پرسش پاسخ مي دهد بسيار راهگشا و روشنگر است.

 ولي امر مسلمين در خطبه عربي تاريخي خود كه خطاب به ملت مصر و در آغاز انقلاب اين كشور و تحولات بي نظير خاورميانه بود ، (حدود 5 ماه پيش) فرمودند ، بيان مي كنند :

دشمن تلاش مي كند تا شما را نسبت به تحقق اهدافتان نااميد كند در حالي كه وعده الهي مي فرمايد : ونريد ان نمن علي الذين استضعفوا في الارض ونجعلهم ائمه ونجعلهم الوارثين.
پس به وعده خدا اعتماد كاملي داشته باشيد كه مي گويد ولينصر الله من ينصره ان الله لقوي عزيز.

بروشني مشخص است كه معظم له تغييرات جديد خاورميانه را در راستاي تحقق وعده الهي و آيه شريفه :

و نريد ان نمن علي الذين استضعفوا في الارض ونجعلهم ائمه ونجعلهم الوارثين

تحليل كرده و به ملت انقلابي مصر توصيه مي نمايد كه مراقب اقدامات دشمن باشند  و به وعده الهي كه دادن خلافت و حكومت جهان به مستضعفان است ، اعتماد كاملي داشته باشند. معظم له در بيان ديگري خطاب به قاري برجسته مصري و در واقع خطاب به ملت مصر مي فرمايند :

«انقلاب اسلامی مصر به بركت قرآن شكل گرفته و إن‌شاءالله به سایر كشورها نیز سرایت خواهد كرد و پیروزی در سراسر جهان اسلام نزدیك خواهد بود.»
 

http://iusnews.ir/?pageid=3153&%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D9%83%20%D9%82%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D9%85%D8%B5%D8%B1%DB%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%20%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8&1390-04-19

معظم له در بيانات پيشين به روشني مفهوم و مصداق وعده الهي در عصر حاضر را بيان فرموده اند:

وجود مقدس امام زمان(عج) وعده الهي و مصداق لطف خدا بر بشريت و انسانيت است

ما همين‌قدر مى‌دانيم كه وجود مقدس امام زمان، مصداق وعده‌ى الهى است

نيمه شعبان  11/12/1369

تدبر و تامل در اين جملات به خوبي روشن مي سازد كه معظم له با تكرار هزارباره صدق وعده الهي تاكيد بر كدام حقيقت نوراني و نزديك را مدنظر دارند.

وعده هاي الهي را باور كنيم

از اين جهت است كه معظم له در بيانات گهربار ديگري ضمن هشدار نسبت به غفلت از وعده هاي خداي متعال در قرآن كريم ، اعتماد به خدا و باور وعده هاي الهي را راه اقتدار امت اسلامي برمي شمرند :

ما دو غفلت داريم: يكى غفلت از اين كه قرآن وسيله‌ى اجتماع ما مسلمانهاست. دوم، غفلت از باور به مفاهيم قرآنى و اعتراف به آنچه كه خداى متعال به ما در قرآن كريم وعده كرده است. وعده‌هاى الهى را هم بايد باور كنيم. اگر وعده‌هاى الهى را باور كرديم، آن وقت راه به سوى عزت، به سوى وحدت، به سوى اقتدار در مقابل امت اسلامى باز خواهد شد، امت اسلام از عقب‌ماندگى نجات پيدا خواهد كرد.

بيانات در ديدار شركت‌كنندگان در مسابقات قرآن‌ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴

تاكيد عجيب امام خامنه اي(عج) بر عظمت و بي سابقه بودن تحولات جاري خاورميانه

9 بار در يك سخنراني!

امام خامنه اي(مدظله) :

يك فصل تازه‌اى در دنيا شروع شده است ، ....

ديگر نظيرى براى آن(تحولات منطقه اي) نيست ... ....

اين كه امروز دارد اتفاق مى‌افتد(تحولات خاورميانه)، بيسابقه است؛

اين ديگر نظير ندارد ....

يك چنين چيزى با اين فراگيرى اصلاً سابقه ندارد...

اين يك چيز جديد است...

يعنى واقعاً تاريخ منطقه و به تبع آن تاريخ دنيا ورق خورده است...

يك فصل جديدى آغاز شده ....

ين اصلاً سابقه ندارد....

  ... و من عرض كردم موج بعدى اين كار در مناطق خيلى دوردست‌تر هم وجود دارد و چنين چيزى پيش خواهد آمد، كه اين براى ما تشويق‌آميز است، اين براى ما مبشّر است، مژده‌بخش است؛ نشان ميدهد كه ما اميدمان به آينده بايد بيشتر باشد.....

ديدار با فرماندهان سپاه - 13 تير 90

پيروزي قطعي است

معظم له تحولات و وقايع جاري رو جزو بشائر الهي دانسته و توجه به آنها را موجب باور تحقق وعده الهي با تمام دل بيان مي كنند :

با همه‌ى دل بايستى قرآن را و وعده‌ى الهى را باور كرد. امروز هم باورش آسانتر از ديروز است. امروز، يعنى در اين دوره‌اى كه ما داريم، من و شما داريم زندگى ميكنيم، اين قدر آيات و بشائر الهى وجود دارد كه دل انسان را آسان ميكند؛ چون دارد مى‌بيند همانى كه حضرت ابراهيم عرض كرد: «و لكن ليطمئنّ قلبى» اين اطمينان براى انسان پيدا ميشود. دارد مى‌بيند ديگر؛ در مقابل چشم ماست.

ما اميدواريم اين مسير دشوار ملتهاى مسلمانِ قيام كرده و آنهائى كه اين زمينه در آنها هست، ان‌شاءالله ادامه پيدا كند و اين مسير هرچه كوتاه‌تر شود. نتيجه قطعى است؛ راه ممكن است طولانى باشد، ممكن است كوتاه باشد.  

بيانات در ديدار شركت‌كنندگان در مسابقات قرآن‌ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴

بيداري اسلامي ، حماسه اي بسيار مهم و تاريخ ساز

امسال سالگرد امام با يك حادثه‌ى مهم ديگر نيز همراه و همزمان است و آن، بيدارى اسلامى است؛ حادثه و حماسه‌اى كه امام بزرگوار ما انتظار آن را ميكشيدند، آرزوى آن را داشتند و از آن خبر هم داده بودند. امام بزرگوار حركت بيدارى ملتهاى مسلمان را پيش‌بينى ميكرد و خداوند متعال تفضل فرمود، اين پيش‌بينى به وقوع پيوست؛ آنچه كه در منطقه‌ى شمال آفريقا و منطقه‌ى ما اتفاق افتاده است، حوادث بسيار مهم و تاريخ‌سازى است.

حركات مردم محكوم به پيروزى است؛ اگر ما ملتهاى مسلمان بيدار باشيم، به وعده‌ى الهى اميدوار باشيم و براى آن تلاش و كار كنيم، بدون شك اين ملتها به پيروزى ميرسند

  سالگرد رحلت حضرت امام - 90/3/14

نشانه صدق وعده هاي الهي

فردای منطقه، به بركت همت و حركت ملت‌ها در راه اسلام، به مراتب از امروز منطقه، بهتر خواهد بود .امروز ناكامی دشمنان و توفیق روزافزون ملت ایران نشانه صدق وعده‌های الهی است

1390/2/7

اينها تحولات بنيانيست!

طبق وعده‌ى الهى، اين حركت قطعاً و يقيناً به پيروزى خواهد رسيد.

حوادثى كه اخيراً در منطقه اتفاق افتاده است - حوادث مصر، تونس، ليبى، بحرين - حوادث بسيار مهمى است. يك تحول بنيانى دارد در اين منطقه‌ى اسلامى و عربى انجام ميگيرد؛ اين نشانه‌ى بيدارى امت اسلام است. آمريكائى‌ها اول در مقابل اين حوادث متحير ماندند،باورشان نمى‌آمد. آنچه كه براى غرب و براى آمريكا اتفاق افتاد، حقيقتاً غير قابل تحمل بود و هست.

آنچه كه من به طور قاطع عرض ميكنم، اين است كه به توفيق پروردگار يك حركت جديدى در اين منطقه آغاز شده است. اين حركت، حركت ملتهاست؛ حركت امت اسلامى است؛ حركت با شعار اسلام است؛ حركت به سمت اهداف اسلامى است؛ نشان‌دهنده‌ى بيدارى عمومى ملتهاست. ..... و طبق وعده‌ى الهى، اين حركت قطعاً و يقيناً به پيروزى خواهد رسيد.

1390/1/1

 آيا پيروزي نهايي نزديك است؟

امام خامنه اي(مدظله) : پیروزی در سراسر جهان اسلام نزدیك است

اين بشارتها و هشدارها تنها اندكي از فرمايشات بسيار مهم ولي امر مسلمين در مورد تحولات فوق العاده مهم كنوني خاورميانه در طول چند ماه گذشته مي باشد ، حال سئوال مهم اينجاست كه رابطه اين تحولات با ظهور چيست ؟ آيا دشمنان موفق خواهند شد كه نبض تحولات كنوني منطقه را در دست گرفته و آنها را به سمت خواستهاي نامشروع خود منحرف كنند؟ آيا دوران سياه ديگري همانند قرن گذشته در انتظار ملتهاي مسلمان منطقه است ؟

آيا با ايستادگي و هوشياري ملتها تحولات جاري خاورميانه مي تواند مقدمات فرج و پيروزي نهايي اسلام و مسلمين باشد ؟ آيا اين بيداري ملتها به پيروزي نهايي اسلام و ظهور امام عصر(عج) منتهي خواهد شد؟

همانگونه كه ديديم ولي امرمسلمين پيروزي را قطعي مي دانند ولي فرمودند كه اين راه ، يعني راه باقيمانده تا پيروزي نهايي ، ممكن است كوتاه طولاني يا كوتاه باشد. اينجاست كه مي توان فهميد كه اگر دشمنان بتوانند انقلابهاي ملتهاي مسلمان را به انحراف بكشند در آن صورت راه باقيمانده تا پيروزي نهايي يعني ظهور ، بلندمدت خواهد بود ولر اگر ملتها مقاوم و هوشيار و در صحنه باشند ، پيروزي نهايي اسلام در كوتاه مدت به دست خواهد آمد كه البته به لطف خدا تا كنون چنين بوده است يعني دشمنان با تمام توان نتوانسته اند انقلاب ملتها را به انحراف و بن بست بكشانند و بعد از گذشت 6 ماه ملتها از بحرين و يمن و ليبي گرفته تا مصر و تونس و اردن و ... هنوز در صحنه اند.

البته ولي امر مسلمين طي روزهاي گذشته بشارت دادند و فرمودند :

 «انقلاب اسلامی مصر به بركت قرآن شكل گرفته و إن‌شاءالله به سایر كشورها نیز سرایت خواهد كرد و پیروزی در سراسر جهان اسلام نزدیك خواهد بود.»   ديدار با قاري مصري - 14تيرماه 90

همانگونه كه ديديم ولي امرمسلمين بيداري اسلامي كنوني را حادثه اي بسيار عظيم ، تاريخ ساز ، بي نظير و موجب آغاز فصل تازه اي در حيات بشريت و مرتبط با تحقق وعده الهي يعني ظهور وجود مقدس امام عصر(عج) مي دانند و اين كدها و اشاره ها دقيقا منطبق بر نشانه ها و زمينه هاي تحقق آن حادثه نوراني و ملكوتي مي باشد.

 و بفرموده معظم له موج اين بيداري و پيروزي مستضعفين بزودي سراسر جهان را فراخواهد گرفت!

و زمان تحقق آيه ي شريفه ي :

و نريد ان نمن علي الذين استضعفوا في الارض ونجعلهم ائمه ونجعلهم الوارثين

 فرا رسيده است.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+44 #341 حیدری زنگنه 1390-04-30 12:25
به نقل از حیدری زنگنه:


ضمن تشکر از جنا ب منتظر خورشید و جناب مصطفی بنده از نویسنده ی کتاب ادعایی زا طریق سایت شخصی ایشان پرسش کردم .بدون پیش داوری پرسش من و جواب ایشان را می اورم:
(در ادامه)


سوال:سلام در قسمت نظرات سایت رایحه ظهور ادعاهایی در مورد کتاب مصباح دوستان توسط فردی شده است ایا این صحت دارد؟
((شما کتاب (مصباح و دوستان) را حتما بخوانید..کتاب خاطران زندگی آیت الله مصباح(حفظه الله) هستش

ایشان صراحتا میگویند: یک عارف مقبول امام زمان را دیده اند که برای رای آوردن احمدی نژاد دعا میکردند))

جواب:با سلام
چاپ اول كتاب «مصباح دوستان» در سال 83 منتشر شد كه در آن زمان اصلاً شخصي به نام دكتر احمدي نژاد شناخته شده نبود.
احتمالاً منظور ايشان كتاب «گفتمان مصباح» بوده است. در صفحه 883 عبارات زير به نقل از آيت الله مصباح آمده است:
«ديشب يكي از دوستان حاضر در جلسه نقل كرد؛ قبل از برگزاري مرحله ي اول انتخابات به محضر يكي از علماي اهواز رسيدم. ايشان گفت: نگران نباشيد، احمدي نژاد رئيس جمهور مي شود. ايشان گفته بود كه شخصي شب بيست و سوم ماه رمضان در حال احيا، پيش از نيمه ي شب به خواب مي رود. در خواب به او ندا مي شود كه بلند شو براي احمدي نژاد دعا كن، وجود مقدس ولي عصر (عج) دارند براي احمدي نژاد دعا مي كنند. مي گويد من حتي اسم احمدي نژاد را نشنيده بودم و اصلا او را نمي شناختم! خود ايشان نيز در تاريخ دهم دي ماه قاطعانه گفته بود كه من رئيس جمهور خواهم شد. كساني با او شوخي مي كردند كه اين چه حرفي است مي زني؟! چه كسي به تو رأي مي دهد؟! چه كسي تو را مي شناسد؟ گفته است اين قول يادتان باشد، امروز 10/10/83 است، من رئيس جمهور خواهم شد! حالا خواب ديده يا كسي به او گفته است من نمي دانم! به هر حال علاقه هايي كه مردم در طول اين مدت در سراسر كشور از مرد و زن و پير و جوان نشان دادند و علاقه هاي منفي كه به طرف مقابل پيدا كردند، چيزهاي عجيبي است كه حالا من مايل نيستم آنها را ـ چون جنبه ي منفي دارد ـ نقل كنم»
نقل قول کردن
+43 #340 حیدری زنگنه 1390-04-30 12:21
به نقل از منتظر خورشید:


دقیقا!

شما کتاب (مصباح و دوستان) را حتما بخوانید..کتاب خاطران زندگی آیت الله مصباح(حفظه الله) هستش

ایشان صراحتا میگویند: یک عارف مقبول امام زمان را دیده اند که برای رای آوردن احمدی نژاد دعا میکردند


[-O

خوب دو حالت دارد:

یا آیت الله مصباح دروغ گفتند که فکر نکنم ایشان آخرت خودشان را برای دنیای احمدی نژاد خراب کنند

و در حالت دوم امام زمان که علم داوودی دارند قطعا آینده احمدی نژاد را هم دیدند و اگر انحرافی بود این دعا را نمیکردند


ضمن تشکر از جنا ب منتظر خورشید و جناب مصطفی بنده از نویسنده ی کتاب ادعایی زا طریق سایت شخصی ایشان پرسش کردم .بدون پیش داوری پرسش من و جواب ایشان را می اورم:
(در ادامه)
نقل قول کردن
+10 #339 آنتی روشنفکری 1390-04-30 08:58
به نقل از پارسا:
فسق و گناه، رقص و آواز، به نام امام زمان، به کام اوباش! + تصاویر

طي ۲۰ روز گذشته جشنواره اي موسوم به شعبانيه(قنوت انتظار) درپارك بزرگ آزاداگان در جنوب شرقي شهر تهران درحال برگزاري است كه تبليغات وسيع رسانه اي از طريق راديو و تلويزيون و آگهي هاي شهري براي حضور مردم در آن صورت پذيرفته است نهادهاي متولي اين جشن در تبليغات وسيع خود مدعي هستند همزمان با عيد مبارك مبعث، اين جشنواره‌ بزرگ باشعار«انتظار، معنويت، نشاط، سلامت و ورزش»به مدت يک ماه دربوستان آزدگان تهران وبا هدف احياي تفريحات ورزشي، پيشگيري از ناهنجاريها، ساختن هنجارهاي اجتماعي و رفتارسازي در مقوله ورزش همگاني و ايجاد نشاط و پويايي در جامعه، در محل بوستان آزادگان تهران برپا شده است! "



yalasarat.com/images/docs/000008/008406/images/sha8.jpg





www.bibaknews.com/fa/pages/?cid=23281

10 روز پیش بود
من یه نگاهی انداختم اوضاع دست اومد

حتی توی همین سایت هم گفتم

کافیه بروید از اینها بپرسید از امام زمان - عج چه می دانید ؟
نقل قول کردن
+16 #338 عاشق ظهور 1390-04-29 22:04
به نقل از حیدری زنگنه:

ناشناس جان اول اطلاعاتت رو کامل کن بعد نظر بده افزایش نرخ کرایه حمل و نقل با تصویب شورای شهر (طرفدار قالیباف) و شهرداری (خود قالیباف) و البته با مخالفت شدید دولت همراه بود.

متاسفانه خیلی ها اطلاعات کاملی از ساختارهای حکومتی ندارند و همه چیز را گردن دولت می اندازند و هر کی تو این مملکت هر کار اشتباهی میکنه از چشم دولت می بینند ، حتی بی انصافیهای بخش خصوصی و احتکار و گران فروشی را به پای دولت می گذارند (البته دولت باید قیمتها را کترل کنه ولی بالای سر همه که نمیتونه با چوب بایسته و از پس گردن کلفتها برنمیاد ، بماند که وظیفه قوه قضائیه است که باید با این سوء استفاده کننده های اقتصادی برخورد کنه)
نقل قول کردن
+14 #337 عاشق ظهور 1390-04-29 21:56
به نقل از مهدی آریا:
همین روزاست تو مصر قانون اساسی جدید رو تدوین کنن اخوان المسلمین اصرار داره دین اسلام به عنوان منبع و مرجع تایید بشه ظاهرا هم منتظر تایید مردم نیست. آمریکا هم حسابی خودشو چپونده وسط تا حدی که صرف مبالغ هنگفت که قراره به 150 میلیون دلار برسه (اون طور که سفیر جدید آمریکا تو مصر لو داده)وحشت اخوان رو برانگیخته. عجیب نیس عشق و مغازله ی آمریکا به این حزب 80 ساله ی سنی میانه رو، که تا همین دیروز به خونش تشنه بود و دستش به زندانی کردن بیش از 45000 نفرشون آلوده؟؟شاید این روش جدیدی برا مبارزه با "تشیع سیاسی" باشه !!


فتنه سفیانی تحت حمایت غرب هم از همین جا شروع میشه
داره شبیه اون میشه ، والله اعلم
نقل قول کردن
-15 #336 علی 1390-04-29 21:25
به نقل از hec:
تاریخ حمله اسرائیل به ایران مشخص شد =))

یکی از ماموران سابق سیا مدعی شده است اسرائیل در پاییز امسال به ایران حمله خواهد کرد.



ادامه در hec-malayer.blogfa.com/

در سال ظهور به ایران حمله میشه بار اول (اسراییل)با سو استفاده از وضعیت داخلی ایران مدت کمی قبل از ظهور (کمتر از دو ماه)به تاسیسات هسته ای حمله می شود و بار دوم چند روزی بعد از این واقعه با نیرو های اردنی می جنگد و امریکا و متحدان او بخاطر سونامی و فوران اتشفشان یلوستون نمی توانند کمک زیادی به سفیانی بر سانند
نقل قول کردن
-9 #335 علی 1390-04-29 21:19
به نقل از امیر خوشرو:

احسنت .. احسنت ... احسنت
قابل توجه علی وقات ... ببین برادر مهم این است که ما ها آدم شویم .

به نقل از امیر خوشرو:

احسنت .. احسنت ... احسنت
قابل توجه علی وقات ... ببین برادر مهم این است که ما ها آدم شویم .

دوست عزیز به این سادگی ها هم نیست سه شنبه بیاد مردم انکارش می کنند
نقل قول کردن
+7 #334 مبشر گمنام 1390-04-29 20:34
زنده باد حاج آقا پناهیان @};-
نقل قول کردن
+11 #333 مدیریت 1390-04-29 20:21
با سلام آخرین اخبار

آيت‌الله مهدوي‌كني: براي حل اختلاف نظرها بايد تسليم امر رهبري شد 382

ديلي تلگراف: آيا زوال و سقوط انگليس اجتناب ناپذير است؟ 383

خبر مهم بشار اسد؛ انتخابات جديد و لغو حاكميت بعث در سوريه 385


در ضمن وصیت نامه از یک شهید

ashk4zohoor.ir/HolyDefensePage.aspx?PageCode=22011720
نقل قول کردن
+9 #332 محمد شمس 1390-04-29 20:00
اولین دیدار رئیس جمهور و کابینه اش در سال ۸۴ با امام خامنه اي و بيانات ايشان در جمع هيات دولت حاوي نکات مهمي بود که بازخواني آن براي اين روزها قابل تامل است .
www.jahannews.com/vdcgy39qyak9uu4.rpra.html
نقل قول کردن
+22 #331 پارسا 1390-04-29 18:36
فسق و گناه، رقص و آواز، به نام امام زمان، به کام اوباش! + تصاویر

طي ۲۰ روز گذشته جشنواره اي موسوم به شعبانيه(قنوت انتظار) درپارك بزرگ آزاداگان در جنوب شرقي شهر تهران درحال برگزاري است كه تبليغات وسيع رسانه اي از طريق راديو و تلويزيون و آگهي هاي شهري براي حضور مردم در آن صورت پذيرفته است نهادهاي متولي اين جشن در تبليغات وسيع خود مدعي هستند همزمان با عيد مبارك مبعث، اين جشنواره‌ بزرگ باشعار«انتظار، معنويت، نشاط، سلامت و ورزش»به مدت يک ماه دربوستان آزدگان تهران وبا هدف احياي تفريحات ورزشي، پيشگيري از ناهنجاريها، ساختن هنجارهاي اجتماعي و رفتارسازي در مقوله ورزش همگاني و ايجاد نشاط و پويايي در جامعه، در محل بوستان آزادگان تهران برپا شده است! "



yalasarat.com/images/docs/000008/008406/images/sha8.jpg





www.bibaknews.com/fa/pages/?cid=23281
نقل قول کردن
-15 #330 عبدالرحمن 1390-04-29 18:20
به نقل از گمگشته:


برو بابا چرت و پرت نگو


این جواب شما بود؟
بی حیایی یکی از اشکالات فیلم است.


از دیگر مسائل ارائه مفهوم دنیاهای مجازی و موازی است
مسئله همزاد[دوقلو ها]
تقارن را تیتراژ اول و آخر ببینید
عکس ببرها و گورخر ها ببینید
بیماری وسواس همسر نیما را ببینید[بیماری تقارن]
نقل قول کردن
+21 #329 پارسا 1390-04-29 18:14
افشای دیدار خاتمی با نوری زاده در آمریکا

شخصی که رئیس جمهور کشور بوده است برای گدایی دست به سوی شاهان منطقه دراز می‌کند، و از آنها برای انتخابات پول می‌گیرد، این بالاترین خیانت یک شخص به یک ملت است.

حميدرضا مقدم فر، مدیرعامل خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با نداي انقلاب :

حزب مشارکت و رضا خاتمی در دهه اخیر و خصوصا فتنه سال ۸۸ رفتارشان به نحوی بود که نشان دادند، یک جریان حزبی براندازانه هستند، یعنی جریان سیاسی که برخی از افراد آن سوابق خوبی داشتند ولی کاملا دگرگون شدند، وابستگی این حزب به دستگاه‌های خارجی و دولت‌های غربی محرز شد و به دنبال این هستند تا هویت انقلاب اسلامی را تغییر دهند و در یک کلام در خدمت امپریالیسم و نظام سلطه قرار گرفتند.

وی با اشاره به سوء‌استفاده جریان اصلاح‌طلب از فرصت‌ها عنوان کرد: جریان انحرافی مقداری افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داد و اصلاح‌طلبان احساس کردند مردم واقعیت‌ها را فراموش کرده‌اند و مشغول جریان انحرافی هستند، در حالی که مردم هیچ‌گاه جریان انحرافی بزرگتر را که فتنه سال ۸۸ را ایجاد کرد، فراموش نخواهد کرد.
مدیرعامل خبرگزاری فارس اظهار کرد: اصلاح‌طلبان از یک طرف خود را مقید به نظام جلوه می‌دهند و شرط برای نظام تعیین می‌کنند واز طرفی حاضر نیستند که فتنه و امریکا را محکوم کنند، حتی شخص خاتمی نیز جریان فتنه را محکوم نکرده است، خاتمی حاضر نیست حقی را بیان کند و باطل بودن فتنه را به مردم اعلام کند.
وي گفت: شخصی که رئیس جمهور کشور بوده است برای گدایی دست به سوی شاهان منطقه دراز می‌کند، حکامی که امروز با انقلاب مردمی مواجه شده‌اند، از آنها برای انتخابات پول می‌گیرد، این بالاترین خیانت یک شخص به یک ملت است.
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: خاتمی با جرج سوروس که سال‌ها به دنبال براندازی در کشور است، ملاقات می‌کند، ما سندی در خبرگزاری فارس داریم که نشان می‌دهد آقای خاتمی با نوری‌زاده ضدانقلاب هم در امریکا ملاقات کرده است.
مدیرعامل خبرگزاری فارس بیان کرد: این فرد با جسارت برای نظام شرط تعیین می‌کند و محمدرضا خاتمی باید نسبت به رفتارهایش در حزب مشارکت شرم کند، مردم سابقه و حافظه تاریخی خوبی دارند، وابستگی، خیانت و افکار سکولاریستی شخص رضا خاتمی فراموش نمی‌شود.
نقل قول کردن
+23 #328 حیدری زنگنه 1390-04-29 17:43
رپرتاژ آگهی فیلم مستهجن!
یک خبر دیگر این که روزنامه شهرداری تهران در صفحه فرهنگی دیروز خود، ستونی را به تبلیغ یک فیلم هالیوودی درجه R اختصاص داده است، درجه‌ای که در توصیف آن آمده است: «زبان تند و پرخاشگرانه، صحنه های جنسی تند و زننده، صحنه‌های مربوط به استفاده از مواد مخدر و
صحنه های خشونت‌آمیز». شاید از این طریق بتوان به بخشی کوچک از دیدگاه‌های فرهنگی مدیریت حاکم بر ارگان رسمی شهرداری پی برد!


inn.ir/newsdetail.aspx?id=79852


حالا اگه این کار توسط رسانه ها ی دولتی انجام می شد ...
نقل قول کردن
+23 #327 حیدری زنگنه 1390-04-29 17:40
به نقل از ناشناس:

عوض این چرت و پرتها بگو دولت بودجه حمل و نقل عمومی رو بده برای دو ایستگاه رفتن با اتوبوس اونم در حال له باید 200 تومن تا 300 تومن پول داد

محمود که بودجه تهرانو داد برای خرج عروسی بعضی ها، چهار تا دور برگردان، چهار تا ستون منو ریل و چند تا کاسه آش خرج ملت کرد و با لباس . عکس گرفت اگه حقش بود با اینا رئیس جمهور شه پس حتما حق قالیباف اینه که با کاراش رئیس کل کهشان شه

ناشناس جان اول اطلاعاتت رو کامل کن بعد نظر بده افزایش نرخ کرایه حمل و نقل با تصویب شورای شهر (طرفدار قالیباف) و شهرداری (خود قالیباف) و البته با مخالفت شدید دولت همراه بود.
نقل قول کردن
+9 #326 مهدی آریا 1390-04-29 17:39
همین روزاست تو مصر قانون اساسی جدید رو تدوین کنن اخوان المسلمین اصرار داره دین اسلام به عنوان منبع و مرجع تایید بشه ظاهرا هم منتظر تایید مردم نیست. آمریکا هم حسابی خودشو چپونده وسط تا حدی که صرف مبالغ هنگفت که قراره به 150 میلیون دلار برسه (اون طور که سفیر جدید آمریکا تو مصر لو داده)وحشت اخوان رو برانگیخته. عجیب نیس عشق و مغازله ی آمریکا به این حزب 80 ساله ی سنی میانه رو، که تا همین دیروز به خونش تشنه بود و دستش به زندانی کردن بیش از 45000 نفرشون آلوده؟؟شاید این روش جدیدی برا مبارزه با "تشیع سیاسی" باشه !!

نقل قول کردن
-27 #325 ناشناس 1390-04-29 17:23
به نقل از منتظر:
بنرهای متعدد در مسیر افتتاح آقای مهدی یاور!!

امروز چهارشنبه طی مراسمی با حضور محمدباقر قالیباف و تنی چند از مسئولان شهر تهران ایستگاه متروی کهریزک که آخرین ایستگاه از توسعه جنوبی خط ۱ مترو تهران است، افتتاح می‌شود.

به گزارش ابصارنیوز، بهره برداری از این پروژه همچون سایر پروژه‌های شهرداری تهران، با هزینه‌های تبلیغاتی بسیاری همراه بود، به گونه‌ای که فقط ده‌ها بنر تبلیغاتی در مسیر حرکت شهردار تهران به سمت این ایستگاه است! نصب شده بود که مشخص نیست آیا لازم است برای افتتاح یک پروژه بنرهایی حاوی عکس شهردار نصب شود، این در حالی است که مقام معظم رهبری ابتدای امسال در تذکری به مسئولان و نهاد‌ها فرموده بودند از نصب بنر با تصاویر ایشان و تبلیغ سال جهاد اقتصادی از این طریق خودداری کنند چرا که مصداق اسراف است.

اگر قرار بود هر نهادی برای افتتاح پروژه‌هایی که از وظایفش نیز هست برای شخص خود تبلیغ کند، تمام شهر و کشور باید از تصاویر و تبلیغات اشخاص پر می‌شد، در حالی که روزانه ده‌ها پروژه در دولت افتتاح می‌شود شاهد اینگونه حرکات نیستیم.

بی‌شک اطلاع رسانی به مردم در خصوص افتتاح پروژه‌ها امری لازم و ضروری است اما تبلیغ افراد در این خلال هیچ توجیهی ندارد.


كنگره مهدویت کجایی که مهدی یاورت سوتی داد :D

عوض این چرت و پرتها بگو دولت بودجه حمل و نقل عمومی رو بده برای دو ایستگاه رفتن با اتوبوس اونم در حال له باید 200 تومن تا 300 تومن پول داد

محمود که بودجه تهرانو داد برای خرج عروسی بعضی ها، چهار تا دور برگردان، چهار تا ستون منو ریل و چند تا کاسه آش خرج ملت کرد و با لباس . عکس گرفت اگه حقش بود با اینا رئیس جمهور شه پس حتما حق قالیباف اینه که با کاراش رئیس کل کهشان شه
نقل قول کردن
+13 #324 عاشق ظهور 1390-04-29 17:16
روزی که تو بیایی میلاد عشق و نور است
پایان شام هجران آغاز جشن و سور است
روزی که تو بیایی رخسار خود نمایی
آن دوره طلایی هنگامه سرور است
با تو بهار خرم گردد نصیب عالم
با تو مرارت و غم از این جهان به دور است
روزی که از تو احیاء گردد زمین و دریا
دوران شود شکوفا هنگامه شعور است
با تو شود جهانی احسان و مهربانی
در ملک جاودانی نعمت به ما وفور است
وقتی که رخ برآری پایان غصه آری
پایان غمگساری در آن دم ظهور است
رخساره تو دیدن رؤیای آخر من
هنگام با تو بودن زیباترین حضور است
ناب است ای دلارام دیدار تو سرانجام
خوب است از تو پیغام خوشتر ندای صور است
نقل قول کردن
+16 #323 منتظر 1390-04-29 16:59
بنرهای متعدد در مسیر افتتاح آقای مهدی یاور!!

امروز چهارشنبه طی مراسمی با حضور محمدباقر قالیباف و تنی چند از مسئولان شهر تهران ایستگاه متروی کهریزک که آخرین ایستگاه از توسعه جنوبی خط ۱ مترو تهران است، افتتاح می‌شود.

به گزارش ابصارنیوز، بهره برداری از این پروژه همچون سایر پروژه‌های شهرداری تهران، با هزینه‌های تبلیغاتی بسیاری همراه بود، به گونه‌ای که فقط ده‌ها بنر تبلیغاتی در مسیر حرکت شهردار تهران به سمت این ایستگاه است! نصب شده بود که مشخص نیست آیا لازم است برای افتتاح یک پروژه بنرهایی حاوی عکس شهردار نصب شود، این در حالی است که مقام معظم رهبری ابتدای امسال در تذکری به مسئولان و نهاد‌ها فرموده بودند از نصب بنر با تصاویر ایشان و تبلیغ سال جهاد اقتصادی از این طریق خودداری کنند چرا که مصداق اسراف است.

اگر قرار بود هر نهادی برای افتتاح پروژه‌هایی که از وظایفش نیز هست برای شخص خود تبلیغ کند، تمام شهر و کشور باید از تصاویر و تبلیغات اشخاص پر می‌شد، در حالی که روزانه ده‌ها پروژه در دولت افتتاح می‌شود شاهد اینگونه حرکات نیستیم.

بی‌شک اطلاع رسانی به مردم در خصوص افتتاح پروژه‌ها امری لازم و ضروری است اما تبلیغ افراد در این خلال هیچ توجیهی ندارد.


كنگره مهدویت کجایی که مهدی یاورت سوتی داد :D
نقل قول کردن
+18 #322 منتظر 1390-04-29 16:51
امام علی علیه السلام:
کسی که عملش اورا به جایی نرساند، نـَسَبَش او را به جایی نخواهد رساند

نهج البلاغه-حکمة23

نقل قول کردن
+7 #321 عاشق ظهور 1390-04-29 16:46
آقا،به نبودنت که عادت داریم….

حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف:در سر پرستی شما کوتاهی نمیکنیم.یادتان همواره در یادمان است.اگر جز این بود ،بلاها و دشواریها بر شما فرود می آمد ودشمنان ریشه کن تان می کردند. تقوای خدا پیشه کنید و یاریمان کنید تا شما را از فتنه ای که گرفتارتان کرده برهانیم.

از دوری تو غمین و نالان هستیم

وز کردۀ خود کمی پشیمان هستیم

اصلیت ما را تو اگر می پرسی

از کوفه ولی مقیم تهران هستیم!

*****
ما لشگری از سلاح روسی داریم

در دوز و کلک رگ ونوسی داریم

هر جمعه که شد بیا که ما منتظریم

این هفته فقط نیا عروسی داریم

*****

از جور زمانه ما شکایت داریم

اندازۀ کوه و صخره حاجت داریم

ما مشکلمان گرانی و بیکاریست

آقا به نبودنت که عادت داریم…

*****

ما قیمت روز ارز را می دانیم

معیار بهای بورس در تهرانیم

فعلا دو سه روزیست هوا پس شده است

هر روز دعای عهد را می خوانیم

*****

صد موعظه کن ولی ز تسلیم نگو

از خمس و زکات و ضرب و تقسیم نگو

آقا تو بیا ولی فقط با یک شرط…

از آنچه که ما دوست نداریم نگو!

karamad.info/?p=495*
نقل قول کردن
+12 #320 عاشق ظهور 1390-04-29 16:42
شباهت عجیب اغتشاشات سوریه با فتنه‌ سبز + فیلم
www.takhribchimajazi.ir/nema/43-nema/1356-suria
نقل قول کردن
+15 #319 شیعه / منتظر 1390-04-29 16:15
@};-

او منتظر است که ما برگردیم
مائیم که در غیبت کبری ماندیم


@};-
نقل قول کردن
-12 #318 منتظر 1390-04-29 16:15
موشه کاتساو هشتمین رئیس جمهور کشور اسرائیل، نمونه‌ای از ایرانیان در کشور اسرائیل است. وی که در شهر یزد در ایران و از یک خانواده کلیمی ایرانی متولد شده و در کودکی به همراه خانواده‌اش اسرائیل مهاجرت کرده در ۱۵ اکتبر ۲۰۰۶، پلیس اسراییل ادعا کرد که شواهد کافی برای متهم کردن او به تجاوز جنسی و استراق سمع غیرقانونی را دارد.

نقل قول کردن
+12 #317 دیروز؛امروز؛فردا 1390-04-29 16:15
استاد پناهيان مهمان امشب ‌«ديروز، امروز، فردا»

حجت‌الاسلام پناهيان مباحث مربوط به مهدويت و جريانات و تفكرات انحرافي در اين زمينه را در برنامه امشب ‌«ديروز، امروز، فردا» ‌تبيين مي كند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام پناهيان استاد حوزه و دانشگاه ميهمان امشب برنامه تلويزيوني «ديروز، امروز، فردا» است.

قرار است در اين برنامه در خصوص مباحث مربوط به مهدويت و جريانات و تفكرات انحرافي مربوط به مهدويت بحث و بررسي صورت گيرد.

ابن برنامه ساعت ‌۱۹:۳۰ امروز از شبكه سه سيما به روي آنتن مي‌رود.
نقل قول کردن
+2 #316 habib 1390-04-29 15:20
فرمانده اي كه آرم سپاه را از لباسش برداشت 381
تصاویر/ محرمانه‌ترين منطقه جنگي حزب‌الله 380
مقاومت قوي‌تر از قبل از تمام توطئه‌ها عبور خواهد كرد 379
اعتراضات مردم مغرب ادامه دارد 378



آخرین اخبار و مسائل روز در ashk4zohoor.ir
نقل قول کردن
+10 #315 عاشق ظهور 1390-04-29 15:20
به نقل از عاشق ظهور:
آهنگ زیبای "یه روزی مهدی میاد" از کریمی
بسیار زیباست (همراه با دیگر آهنگ ها)
حتما دانلود کنید(با حجم کم):
66download.com/.../...

کد مداحی نیمه شعبان (توی موج ابر و باد یه روز مهدی میاد)با صدای حاج محمود کریمی برای قرار گرفتن در سایت و وبلاگ شما
goftomanedini.net/?p=1932
نقل قول کردن
+12 #314 عاشق ظهور 1390-04-29 14:38
آهنگ زیبای "یه روزی مهدی میاد" از کریمی
بسیار زیباست (همراه با دیگر آهنگ ها)
حتما دانلود کنید(با حجم کم):
66download.com/.../...
نقل قول کردن
+12 #313 عاشق ظهور 1390-04-29 14:27
غصه ها و غم هاي رهبري

آه اي زمين دهان بگشاي تا از ماتم و خجات بر زمين فرو روم ..

ياد آن لحظه اي افتادم كه مولايم خبر سفير خود را شنيد كه مردم با او چه كردند

و يادآن لحظه كه سنگيني غم بر دل مولايم چنان ثقيل آمد كه نيزه غربت بر زمين زد و فرياد يه هل من معين.. بلند كرد....

و اينك آيا با مهدي نيز همين كار خواهد شد ..!!!

با سفير او چه ؟

به اين فايل صوتي گوش بديد !!!(ریزش ها و رویش ها):
bashir-sobh.blogfa.com/post-33.aspx
نقل قول کردن
+19 #312 رايحه ظهور 1390-04-29 13:54
ترکیه بدنبال تغییر توازن در سوریه به نفع خود و به ضرر ایران!



ترکیه با حمایت غرب در حال سوء استفاده از مخالفان سوری، و بویژه اخوان المسلمین جهت کنترل اوضاع منطقه، و تغییر توازن قدرت حتی به قیمت براندازی نظام سوریه است.

به گزارش العالم، روزنامه الاخبار لبنان در گزارشی خبری تاکید کرد، بسیاری از ناظران معتقدند، دولت ترکیه اخوان المسلمین سوریه را بعنوان یک همپیمان مرکزی خود، و جایگزین نظام سوریه قرار داده است.

ناظران تاکید دارند، بهترین دلیل برای همپیمانی ترکیه و اخوان المسلمین سوریه، برگزاری 4 کنفرانس برای مخالفان سوری در شهرهای ترکیه است؛ کنفرانسهایی که اغلب آنها توسط اسلامگرایان تشکیل و اداره شد.

در همین راستا، "نورای میرت" استاد دانشگاه ترکیه و روزنامه نگار معروف روزنامه ملیت به الاخبار گفت: اخوان المسلمین سوریه امروز هم پیمانان اصلی ترکها هستند، اما دلیل این امر، ریشه اسلامی حزب عدالت و توسعه نیست، بلکه مسائل دیگری فراتر از هویت اسلامی آنها وجود دارد که موجب شده است این دو همپیمان شوند.


میرت خاطرنشان کرد: اخوان المسلمین سوریه نسبت به دیگر مخالفان سوری از سازماندهی بیشتری برخوردارند.

وی همچنین مدعی شد، هدف از نزدیک شدن ترکیه به اخوان المسلمین سوریه، که با حمایت غربی ها صورت گرفته است، تغییر توازن قدرت در منطقه در مقابل ایران است.

میرت تاکید کرد: سوریه و اوضاع این کشور برای ترسیم آینده منطقه بسیار اهمیت دارد، البته نباید نقش ترکیه را در این زمینه فراموش کنیم.

الاخبار همچنین به نقل از یک منبع ترکی که آن را از مسئولان ارشد خواند، خاطرنشان کرد: اخوان المسلمین سوریه و دولت ترکیه دو همپیمان طبیعی نیستند.


آتالای درباره 4 کنفرانس مخالفان سوری در ترکیه گفت: اخوان المسلمین در جریان همه این نشستها قدرت غالب بودند، و نقشی فعال ایفا کردند.
نقل قول کردن
-23 #311 گمگشته 1390-04-29 13:12
به نقل از لعنت برمروج بی حیایی:
.
بالاخره صدایی در آمد, اما چه حاصل ؟ گویی پشیزی برای صدای طلاب ارزش قائل نیستند !

به گزارش مرکز خبرحوزه، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، روز دوشنبه 27 تیرماه، با تجمع در مدرسه عالی دارالشفا و امضای طوماری، اعتراض شدید خود را نسبت به پخش سریال «ساختمان پزشکان» اعلام کردند.
www.tabnak.ir/.../اعتراض-جمعی-از-طلاب-به-«ساختمان-پزشکان»

-------------------------------------------------------------------------

آیا برای از بین بردن مفهوم "محرم" و "نامحرم" در جامعه ، میتوان کاری مفیدتر از ساخت سریال "ساختمان بی حیایی!" انجام داد ؟؟؟

میتوان ادعا کرد بخش عمده ای از بی حیایی هایی که در اطراف خود شاهدیم متاثر از همین رسانه به ظاهر اسلامی است که در سکولاریزه کردن جامعه ید طولایی دارد .


برو بابا چرت و پرت نگو
نقل قول کردن
+13 #310 آرماگدون 1390-04-29 12:59
اگر امکان داره این سخنرانی را برای دانلود روی سایت قرار بدهید
نقل قول کردن
+12 #309 پارسا 1390-04-29 12:49
پناهيان مهمان امشب ‌«ديروز، امروز، فردا»

حجت‌الاسلام پناهيان مباحث مربوط به مهدويت و جريانات و تفكرات انحرافي در اين زمينه را در برنامه امشب ‌«ديروز، امروز، فردا» ‌تبيين مي كند.



حجت‌الاسلام پناهيان استاد حوزه و دانشگاه ميهمان امشب برنامه تلويزيوني «ديروز، امروز، فردا» است.

قرار است در اين برنامه در خصوص مباحث مربوط به مهدويت و جريانات و تفكرات انحرافي مربوط به مهدويت بحث و بررسي صورت گيرد.

ابن برنامه ساعت ‌۱۹:۳۰ امروز از شبكه سه سيما به روي آنتن مي‌رود
نقل قول کردن
-13 #308 بازار یاب 1390-04-29 12:09
شما میتوانید با عضویت در سایت پارسی که قانونی میباشد
در مورد تبلیغات پیامکی که به شما ارسال میشود مدیریت کرده وکسب در امد کنید
ads.inpersia.com/users/ref/32079
نقل قول کردن
+13 #307 مدیریت 1390-04-29 11:41
با سلام و عرض خسته نباشی به دوستان عزیز

لزوم وحدت در امت اسلامی قسمت 2 در لینک زیر تقدیم دوستان گرامی می گردد

ashk4zohoor.ir/TahrirPage.aspx?PageCode=12011720
نقل قول کردن
+19 #306 حیدری زنگنه 1390-04-29 11:03
به نقل از بشیر:
"برخي «بني‌صدر تراشان» به جاي 11 روز، 11 ماه در خانه نشستند"
كساني كه درصدد بني‏صدر تراشي براي انقلاب هستند و از ميانه دعواهاي سياسي منافع خاص خود را جستجو مي‏كنند ولايتمدار و دلسوز انقلاب نيستند بلكه خائن به انقلابند. اينها بعضا همان‏هايي هستند كه در جريان فتنه به جاي 11 روز، 11 ماه خانه نشستند.
www.rajanews.com/detail.asp?id=96206


فضای روانی جوری شده کسی که می خواهد اندک دفاعی از احمدی نژاد بکند باید 100 تا نیش و کنایه هم به دکتر بزند تا مبادا منحرف نامیده شود
نقل قول کردن
+15 #305 قضاوت با شما! 1390-04-29 10:43
تصويب ابلاغيه رهبر انقلاب به مجمع تشخيص؛ سرانجام پس از 13 سال

www.rajanews.com/detail.asp?id=96077

www.rajanews.com/detail.asp?id=96218
نقل قول کردن
+20 #304 بشیر 1390-04-29 09:43
"برخي «بني‌صدر تراشان» به جاي 11 روز، 11 ماه در خانه نشستند"
كساني كه درصدد بني‏صدر تراشي براي انقلاب هستند و از ميانه دعواهاي سياسي منافع خاص خود را جستجو مي‏كنند ولايتمدار و دلسوز انقلاب نيستند بلكه خائن به انقلابند. اينها بعضا همان‏هايي هستند كه در جريان فتنه به جاي 11 روز، 11 ماه خانه نشستند.
www.rajanews.com/detail.asp?id=96206
نقل قول کردن
+19 #303 امیر خوشرو 1390-04-29 09:14
به نقل از مهديه از كويت:
تقصیر من است اینکه، کم می آیی ...


هر گاه شدم اسیر غم می آیی ...


این جمعه و جمعه های دیگر حرف است ...


آدم بشوم ، سه شنبه هم می آیی ...


...:: اللهم عجل لولیک الفرج ::...

احسنت .. احسنت ... احسنت
قابل توجه علی وقات ... ببین برادر مهم این است که ما ها آدم شویم .
نقل قول کردن
+18 #302 امیر خوشرو 1390-04-29 09:10
به نقل از علی:
یا باید بعضی روایات بر اساس تقویم ثابت باشه و یا در غیر این صورت امسال نمیتونه سال ظهور باشه چون نه سفیانی خروج کرد و نه 23 رمضان شب جمعه است و نه عاشورا شنبه است

عزیزم ... پسرم .. علی وقات ..
تو رو به هر کی دوست داری .. تو رو خدا دست از این کارات بردار .. عاقبت به خیری نداره ها !!؟؟...
ببین عزیزم مگه نشنیدی که خداوند قادر است اسباب ظهور را شده حتی در یک شب آماده و مهیا کند ؟
پس اینقدر خودتو گیر نداز تو تقویم .. آخه این چه کار یه تو میکنی برادر من به جای این برو دنبال این که چطوری میتونی خودتو و اطرافیانتو برای ظهور آماده کنی ! ان شاء الله اگه خدا بخواد شاید همین امروز باشه ؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد