رایحه ظهور

تشديد جنگ قدرت در عربستان و آغاز تحولات بزرگ در خاورميانه

 با انتشار اخبار ضدو نقيض از مرگ وليعهد عربستان ، و با توجه با جناح بنديهاي مختلف ، كارشناسان آغاز گسترده جنگي شديد و تمام عيار بر سرحكومت در اين كشور را قريب الوقوع و غيرقابل اجتناب مي دانند ، هرچند در اين ميان آمريكا مي كوشد تا با وساطت از آغاز اين جنگ قدرت جلوگيري نمايد اما مشخص نيست تا چه اندازه بتوان دهها شاهزاده تشنه ي قدرت در عربستان را كه هريك روياهاي بزرگ در سر مي پرورانند با وعده و وعيد راضي نگاه داشت ، مطمئناً بزودي آغاز درگيريها در ميان شاهزادگان سعودي تحولات مهمي در اين كشور و حتي در خاورميانه كه سالها عرصه جولان آنها بوده است ، ايجاد خواهد كرد. 

» ابتدای نظرات (310)

 

 

براي بررسي و درك بهتر نزاع قدرت در ميان شاهزادگان سعودي نگاهي دقيق تر به جناح بنديهاي سياسي و فرصت هاي كسب قدرت در ميان شاهزادگان سعودي مي اندازيم :

رسانه‌هاي مختلف جهان اخبار ضد‌ونقيضي درباره وضعيت جسماني ولي‌عهد عربستان گزارش مي‌دهند كه به دنبال عود كردن بيماري سرطانش در بيمارستان نيويورك مورد عمل جراحي قرار گرفته است.

* سلطان بن عبدالعزيز اخيراً مورد عمل جراحي قرار گرفته است

( اخبار مختلفي از مرگ مرگ وليعهد عربستان طي روزهاي گذشته به كرات در رسانه ها منتشر شده است)

(http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1356107

http://rajanews.com/detail.asp?id=95093

http://www.tabnak.ir/fa/news/176111/%D9%85%D8%B1%DA%AF-%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B9%D9%87%D8%AF-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%B1%DA%A9)



پايگاه خبري سعودي "ايلاف " به نقل از يك كارمند كنسولگري عربستان در نيويورك اعلام كرد كه سلطان بن عبدالعزيز اخيرا مورد عمل جراحي قرار گرفته اما به جزئيات اين خبر از جمله تاريخ عمل جراحي يا نتيجه عمل اشاره نكرد.
خبرگزاري رسمي عربستان نيز در نيمه‌هاي ژوئن گذشته اعلام كرد: ولي‌عهد 85 ساله اين كشور براي انجام برخي معاينات پزشكي به آمريكا رفته، چون آزمايش‌هايي كه روي ولي‌عهد در رياض انجام شده، نشان مي‌دهد سرطان دستگاه گوارش وي كه بعد از چندين عمل جراحي در آمريكا رو به بهبودي بود، بار ديگر بازگشته است.

* بازگشت شاهزاده سلطان به رياض

شاهزاده سلطان كه از نوامبر سال 2008 براي درمان به آمريكا و سپس مغرب رفته بود، اواخر ماه نوامبر گذشته قبل از سفر طولاني‌مدت ملك عبدالله به آمريكا به رياض بازگشته و پايگاه خبري "وطن " كه از آمريكا منتشر مي‌شود، به نقل از برخي منابع آگاه حتي از مرگ ولي‌عهد عربستان در يكي از بيمارستان‌هاي آمريكا خبر داد.
اما آنچه در اين ميان مهم مي‌نمايد، مرگ ولي‌عهد عربستان نيست بلكه نزاع بر سر تقسيم قدرت است كه به عنوان مسئله‌اي ديرين در خاندان پادشاهي عربستان سعودي، همواره سلطنت سعودي‌ها را به چالش كشانده است.

* منشور عبدالعزيز



خاندان آل‌سعود از سال 1932 ميلادي بر عربستان حكمراني مي‌كند. ملك عبدالعزيز، اولين پادشاه عربستان منشوري به نام "منشور عبدالعزيز " دارد كه در آن مي‌خوانيم: " تا زماني كه پسران من زند‌ه‌اند، قدرت به نوه‌هايم نخواهد رسيد "، به همين دليل برخلاف نظام‌هاي سلطنتي ديگر كه قدرت از پدر به پسر مي‌رسد، درخاندان سعودي قدرت به برادران پادشاه انتقال مي‌شود و به همين دليل در اين كشور قبيله‌اي، شاهزاده‌ها با پادشاهان سعودي اختلاف سني زيادي ندارند و همين موضوع بافت قدرت در عربستان سعودي را پيچيده و اين پيچيدگي همواره هوس رسيدن شاهزادگان سعودي به قدرت را تشديد كرده است.

* سرطان سلطان بن عبدالعزيز ولي‌عهد عربستان و تشديد رقابت برسر جانشيني وي

طي دو ساله اخير كه شاهزاده سلطان بن عبدالعزيز ولي‌عهد عربستان با بيماري سرطان دست و پنجه نرم مي‌كند و به زباني اميدي به بقاي وي نيست، رقابت ميان شاهزادگان سعودي بر سر جانشيني وي، حكومت پادشاهي سعودي را به نوعي دچار يك زلزله سياسي كرده است، در اين گزارش سعي مي‌شود، ابعاد مختلف بحران جانشيني در حكومت پادشاهي عربستان مورد ارزيابي قرار گيرد.

* جدال شاهزادگان سعودي معضل جدي سلطنت خاندان آل سعود

همان طور كه گفته شد، بر اساس منشور عبدالعزيز، اولين پادشاه سعودي، بيش از نيم قرن است كه سلطنت موروثي پادشاهان سعودي بر خلاف ساير كشورها، از برادر به برادر و نه پدر به پسر ادامه دارد، از جمله پيامدهاي ادامه اين مكانيزم بالا رفتن سن پادشاهان سعودي در هنگام سلطنت است، به اعتقاد كارشناسان امور عربستان اين مسئله در آينده به صورت يك معضل جدي سلطنت خاندان آل سعود را به كام فروپاشي خواهد كشاند.

* نبود يك چهره سرشناس در خاندان سلطنتي و تشديد كشمكش ميان شاهزادگان سعودي

با توجه به تشديد بيماري "امير سلطان بن عبدالعزيز " ولي‌عهد عربستان، مسئله جانشيني ملك عبدالله كه در اواسط دهه هشتاد عمر خود بسر مي‌برد، حكومت پادشاهي سعودي را با دوره‌اي از تغيير و تحولات در سطح رهبري مواجه خواهد كرد و به دليل نبود يك چهره سرشناس و شاخص در ميان خاندان سلطنتي، كشمكش و جدال در ميان شاهزادگان سعودي بر سر جانشيني ملك عبدالله سخت‌تر خواهد شد.
اما مهمترين محورهاي اين بحران و توطئه فرزندان عبدالعزيز عليه يكديگر براي تصاحب قدرت در عربستان را مي‌توان در موارد زير بررسي كرد:

* جنگ قدرت، فرزندان "عبدالعزيز " را به چند دسته تقسيم كرده است

الف) سلطنت‌خواهي خانواده سديري‌ها؛ گسترش روند بحران جانشيني و جنگ قدرت، فرزندان "عبدالعزيز " را به چند دسته تقسيم كرده است. برخي از آنان به مرز هشتاد سالگي رسيده‌ و برخي ديگر واجد شرايط نيستند، زيرا از مادران غير سعودي‌ به دنيا آمده‌اند،‌ اين درحالي است كه برخي ديگر نيز با انتقادات‌شان از خط رسمي پيروي نمي‌كنند.
اين موضوع موجب شده، سديري‌ها بيش از هر خاندان ديگري شانس تصاحب تخت و تاج را داشته باشند، بويژه آن كه آنها گروه بزرگي از فرزندان ابن سعود را تشكيل مي‌دهند، بطوري‌كه كانديداهاي احتمالي جانشيني ولي‌عهد به جز "امير عبدالله لاله " (مشاور پادشاه كنوني) 74 ساله مابقي؛ يعني "امير عبدالرحمن " 78 ساله، "امير نايف " 76 ساله و "اميرسلمان " 73 ساله از خاندان "سديري‌ها " هستند.
پس از "ملك فهد " كه پسر بزرگ خانواده سديري‌ها بود، "امير عبدالله بن عبدالعزيز " برادر ناتني وي به پادشاهي رسيد و امير سلطان بن عبدالعزيز (وليعهد بيمار كنوني) برادر تني "فهد " به مقام ولي‌عهدي منصوب شد، اين موضوع مخالفت‌هايي را با پادشاهي "ملك عبدالله " در ميان اعضاي خانواده سلطنتي سعودي بوجود آورد.

* تاسيس "شوراي بيعت " توسط ملك عبدالله

به همين دليل ملك عبدالله در سال 2006 "شوراي بيعت " را با حضور بيش از نيمي از برادران ناتني و فرزندان ارشد ديگر برادرانش تاسيس كرد؛ اين شورا كه مكانيزمي براي انتصاب ولي‌عهد و پادشاه (در صورت عدم شايستگي) بود، بطور غيررسمي تلاشي از سوي ملك عبدالله براي مقابله با سديري‌هاي مدعي تصاحب تاج و تخت برشمرده شد.

*رقابت شاهزاده آمريكايي و شاهزاده سعودي



ب)رقابت شاهزاده آمريكايي و شاهزاده سعودي در جنگ قدرت؛ در شرايطي كه "امير سلطان " ولي‌عهد عربستان با بيماري سرطان دست و پنجه نرم مي‌كند و اميدي به بقاي وي نيست، فرزندان سعودي براي تصاحب مسند جانشيني در تقابلي آشكار با يكديگر قرار گرفته‌اند و همين موضوع دربار سعودي را در وضعيت شكننده‌اي قرار داده است.
حكومت رياض كه چندي پيش با كودتاي بندر بن سلطان مواجه بود و با هر زحمت آن را پشت سر گذاشت، اين بار با جنگ قدرت ميان "شاهزاده نايف " (وزير كشور) و "شاهزاده سلمان "(امير رياض) بر سرجانشيني وليعهد كنوني (سلطان بن عبدالعزيز) مواجه است.



*حمايت "ملك عبدالله " از امير "نايف بن عبدالعزيز "

بنا به گفته منابع نزديك به دفتر پادشاهي عربستان، "ملك عبدالله " از امير "نايف بن عبدالعزيز " وزير كشور حمايت كرده و بصورت غيررسمي وي را به جاي "امير سلطان " ولي‌عهد بيمار عربستان تعيين كرده است.

* احساس خطر ملك عبدالله از جناح سديري‌ها

ملك عبدالله كه فاقد برادر تني است، از برادران ناتني خود كه مدعي پادشاهي هستند (جناح سديري‌ها) احساس خطر كرده و به همين دليل روابط نزديك و گسترده‌اي با برخي برادران ناتني، برادر زاده‌ها و خواهرزاده‌هايش برقرار كرده است.

* برقراري رابطه با شيوخ، جناح‌هاي ديني و روساي قبايل و بافت‌هاي تكنوكرات

وي همچنين شبكه‌اي مهم از روابط با شيوخ، جناح‌هاي ديني و روساي قبايل و بافت‌هاي تكنوكرات و ديگر مذاهب ايجاد كرده و با هدف تقويت جناح خود، از "امير نايف " كه داراي شخصيتي ديني و تكنوكرات است، حمايت كرده است، بطوريكه در 27 مارس 2009 آژانس خبري رسمي سعودي در يك خبر كوتاه و شگفت انگيز، انتصاب "امير نايف " وزير كشور عربستان را به عنوان معاون دوم ملك عبدالله اعلام كرد.
اين مسئله نشان داد كه اقدام "ملك عبدالله " براي انتصاب غيررسمي "نايف بن عبدالعزيز " به جاي "امير سلطان "‌ ولي‌عهد بيمار عربستان، ترفندي از جانب عبدالله براي آرام نگه داشتن حكومت از جنگ قدرت بر سر جانشيني ولي‌عهدي و حتي پادشاهي در خاندان سعودي است.

* تغيير قدرت در عربستان و بازتاب‌هاي بين المللي آن

در اين ميان اگر جايگاه نفتي رياض (به عنوان بزرگترين كشور نفت خيز جهان) و نقش متوازن كننده‌اش در بازار نفت جهان و همچنين موقعيت تعيين كننده عربستان در پيشبرد سياست‌هاي واشنگتن در خاورميانه را در نظر بگيريم، بي‌شك جنگ قدرت در صحنه سياسي حكومت پادشاهي سعودي، موجبات نگراني مقامات كاخ سفيد درباره تعيين جانشيني ملك عبدالله و بازيگران كليدي در عرصه معادلات قدرت عربستان را افزايش مي‌دهد، بويژه در اين مرحله كه سراسر جهان عرب و منطقه خاورميانه را انقلاب‌هاي مردمي فراگرفته و عربستان هم با توجه به زمزمه اعتراض‌هايي كه از آن به گوش مي‌رسد، از اين انقلاب‌ها بركنار نمانده و اگر هم تاكنون توانسته با اعتراضات مردمي خود مقابله كند،‌ نمي‌تواند تضمين كننده آينده بقاي خود باشد.

* احتمال دخالت آمريكا در تعيين جانشين ولي‌عهد



به همين منظور به نظر مي‌رسد، با توجه به مخالفت و ناخرسندي آمريكا از تعيين شاهزاده نايف وزير كشور توسط ملك عبدالله به عنوان جانشين پادشاه سعودي مقامات كاخ سفيد مستقيماً در فرآيند تعيين جانشيني ولي‌عهد عربستان دخالت كنند.

* گرايشات شاهزاده نايف و نارضايتي آمريكا

شاهزاده "نايف بن عبدالعزيز " بدليل گرايشات مذهبي و ارتباط نزديكش با روحانيون وهابي و هيأت‌هاي امر به معروف و نهي از منكر مورد توافق و حمايت واشنگتن نيست، بلكه مقامات كاخ سفيد با حمايت از "سلمان بن عبدالعزيز " (امير رياض) شاهزاده ليبرال و غربگراي سعودي بعنوان مهره‌اي شاخص در جهت جايگزيني مطلوب ولي‌عهدي حكومت سعودي گام برداشته‌اند.



* جنگ قدرت ميان شاهزاده نايف بن عبدالعزيز و امير سلمان

در نتيجه صحنه سياسي حكومت سلطنتي رياض، شاهد نزاع بر سر قدرت بعنوان مسئله‌اي ديرينه در خاندان سعودي، ميان شاهزاده نايف بن عبدالعزيز و امير سلمان بن عبدالعزيز مي‌باشد.
بنابراين بايد گفت، جنگ قدرت در ميان فرزندان عبدالعزيز بر سر تقسيم قدرت و ثروت، بي‌شك حكومت سلطنتي سعودي را در آستانه انفجار قرار خواهد داد و كودتاي بندربن سلطان تنها يكي از قسمت‌هاي اوليه اين سريال است.



*تلاش براي جلوگيري از فروپاشي حكومت سعودي رياض

قدرت اين دگرگوني در لايه‌هاي حكومت‌ رياض به اندازه‌اي است كه هنوز سعودي‌ها قدرت هضم آن را ندارند و حتي ملك عبدالله نيز نتوانست اين تحولات را درك نمايد، اگرچه سعي كرد با انجام اصلاحاتي بي‌سابقه و ناگهاني در بخش‌هاي مختلف اقتصادي، آموزشي، قضايي، دفاعي و اجتماعي براي انحراف افكار عمومي اين كشور از در آستانه قرار گرفتن حكومت سعودي رياض از اضمحلال جلوگيري كند.
اما بحران تقابل قدرت در ميان فرزندان عبدالعزيز بر سر تصاحب مسند پادشاهي و ولي‌عهدي ادامه خواهد يافت و اين امر سبب خواهد شد تا پايه‌هاي سست و لرزان حكومت سعودي به فروپاشي و سقوط نزديكتر شود. 

..............

منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004213177

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #310 عبدالرحمن 1390-12-08 19:04
به نقل از منتظر:
ماجراهای احمد خاتمی و سید یمانی!

www.jahannews.com/vdcgt39qyak9ux4.rpra.html

خاتمي گفت: اينكه كسي بگويد مقام معظم رهبري سيد يماني است همانطور كه خود مقام معظم رهبري فرمودند دروغگو هستند.

=)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

جدا آقای سیجانی شما چرا در ساخت مستند با ایشان مشورت نکردین؟ بعد میگن چرا با بزرگان مشورت نمیکنید :D


گروهک مبشران خروج اینچنین با مراجع و اطرافیان ولی فقیه برخورد می کند.
لعنت بر منافق
نظر 295 رو ببینید تا اوضاع و احوال منافقین سایت دستتون بیاد
نقل قول کردن
0 #309 کرمی 1390-06-08 11:09
آدرس سایت مجموعه فرهنگی مذهبی الرحمن
alrahman313.ir را ببینید و نظرات ارزشمند خود را برای ما بنویسید
با تشکر
نقل قول کردن
+1 #308 منتظر 1390-05-08 18:01
مستند ظهور بسیار بسیار نزدیک است بزودی پخش میشود @};- @};-
نقل قول کردن
+1 #307 سعید 1390-05-03 22:35
سلام مگه نگفتید دیگه شمارش معکوس نمیگیم.
پس عکس این خبر چرا شمارش معکوس داره.؟؟؟!!!
نقل قول کردن
+2 #306 hamiddd26 1390-04-31 05:34
نظر 304 مربوط به بنده نیست من قبلا یکبار این نظر رو گذاشته بودم که با تذکر جناب علی اصغر روبه رو شدم و با نظر ایشون رو پذیرفتم ولی ظاهرا یه نفر دوباره اونو با اسم من تکرار کرده!!!!!!!!!!! 1
نقل قول کردن
+3 #305 بصیرت 1390-04-30 00:46
دقیقا بعد از فرمایشات امام خامنه ای در مورد مهدویت بی بی سی گزارشی مبسوط در این خصوص پخش کرد و در ان سی دی ظهور را به جریان انحرافی پیوند زد و از آنجائیکه تیرشان در ادامه پروژه هجمه به دولت و تحت فشار دادن دولت بسبب جریان انحرافی با سخنان چند روز قبل امام خامنه ای مبنی بر عدم دامن زدن به اختلافات به سنگ خورده بود ، سریعا خط جدید را به ایادی و هوچیگران داخلی داد و از آن روز بود که عبد الرحمن نامی و خادم الرضا نامی در این سایت به صورت 24 ساعته فعال شدند.
عجبا بعضی از خواص ! و علمای داخلی ! و اصول گرایان ! و حتی صدا وسیما چقدر همسو با گزارشهای بی بی سی هستند و سریعا خط مبارزه با دولت انحرافی ! را از بی بی سی اقتباس می کنند . گویا ولی آنها بی بی سی است .
دوستان مبشر ظهور در این مقطع با اطاعتی مثال زدنی از ولایت فقیه به اصلاح حرکت خود موافق فرمایش نایب ولی الله الاعظم نمودند و میزانی شدندند جهت رو شدن دست مدعیانی که به علت بغض به دولت برای دشمن در زمین خودی بازی می کنند و بدون توجه به مصالح ملت و نظام و اسلام به هر دستاویزی چنگ می زنند تا انتقام شخصی خود را از دولت بگیرند.
من به عنوان یک مسلمان ایرانی واقعا متاسفم که خیلی از کسانی که شعار ولایت مدار ی می دهند دقیقا بر خلاف ولی فقیه و به فرمان بی بی سی عمل می کنند.
خدایا ما را از نجات یافتگان قرار بده.
نقل قول کردن
-1 #304 hamiddd26 1390-04-26 19:35
لطفا فقط کسایی که نظرات رو به صورت کامل دنبال میکنند در این
نظرخواهی شرکت کنند:

درخواست برای حذف نظرات عبدالرحمن(عبد الرجیم) و خادم الرضا(خادم الشیطان) ;)

دقت کنید منظورم همه مخالفین نیستا فقط دو موجود فوق الذکر رو عرض میکنم عزیزان با مثبت های خود جلوی اختلاف افکنی و همچنین شیلنگ تخته افکنی این نان خور های کامنتی رو بگیرید. :-h

راستی فک کنم این هوگو چاوز بنده خدا رو هم به جرم دوستی با دکتر چیز خورش کردن رفت :-?
نقل قول کردن
+2 #303 آنتی روشنفکری 1390-04-26 11:25
مولودی کریمی 1390
دیشب خونده شده است
برای دانلود به آدرس زیر بروید

y-m.ir/showthread.php?tid=1267&pid=1427#pid1427
نقل قول کردن
-3 #302 عبدالرحمن 1390-04-25 23:32
به نقل از نراقی:

فکر کنم شما عادت دارید در خلط مبحث کردن
اولا که بنده نگفتم که پیامبر مصلحت دیده؛ من گفتم پیامبر، براساس حال فعلی و اون زمان طلحه و زبیر اون موضع را نسبت به اونها داشتند
قطعا امام زمان عج هم با حال فعلی افراد در موردشون قضاوت خواهند کرد
اون علم باطنی که شما فرمودید را بهش میگن "علم داودی" و مربوط به اعمال گذشته انسان(قبل از ظهور) هست که توبه نکرده باشه انسان، و ربطی به اینده نداره
اینقدر امام زمان عج رئوف هستند که قصاص قبل از جنایت نکنند
لطفا اینقدر چهره امام زمان عج را ناخواسته، خشن معرفی نکنید

@};- و او با سپاهی از شهیدان خواهد آمد @};-


آقای نراقی دارید میزنید تو جاده خاکی
اسم جفر سفید و جفر سرخ رو که حتماً شنیده اید؟
رویه ایشان با بقیه معصومین فرق میکند.خشونت چیه؟
من کجای حرف خشونت بود؟
مگر امیرالمومنین با کفار و منافقین خشن نبودند؟
در ضمن چرا کلمه میسازید؟(یا میسازند؟)
علم باطنی نه علم داوودی
حکومت حضرت داوود(ع) نمونه کوچکی از حکومت جهانی حضرت است.نه اینکه حکومت حضرت و کارهایشان مثل حضرت داوود باشد
امام زمان(عج) با محاربین خشن هستند چرا شبهه سازی میکنید؟
این را الان میگوئید که اگر فردا حضرت با محاربین امثال صهیونیستها خشن برخورد کردند ادعای حقوق بشر کنند.

پست زیر را بخوانید
w3.blogsky.com/1389/11/21/post-58
نقل قول کردن
-5 #301 عبدالرحمن 1390-04-25 23:20
به نقل از جوینده حق:
بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و تبریک عید به همه مبشرین عزیز و سایر بازدید کنندگان سایت چه موافق و چه مخالف.

دوست دارم در این شب عیدی با یکی از این مخالفین سایت که دائما ساز مخالف می زند یه کم شوخی کنم.

دوستان اگر برنامه هفت جمعه شبها (بعد از سریال مختارنامه در شبکه سوم) رو دیده باشند، متوجه می شوند که:

عبدالرحمن==آقای فراصتی (منقد همیشه مخالف سینما)


باز خوب شد مثل بعضیا که ناشناس به وبلاگ بنده تشریف میآورند و شکر پاشی میکنند شما شکر پاشی نکردید و بنده را با مسعود فراستی مقایسه کردید.
اگر جواب دارید جواب بدهید و اگر نه
نقل قول کردن
+6 #300 جوینده حق 1390-04-25 22:58
بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و تبریک عید به همه مبشرین عزیز و سایر بازدید کنندگان سایت چه موافق و چه مخالف.

دوست دارم در این شب عیدی با یکی از این مخالفین سایت که دائما ساز مخالف می زند یه کم شوخی کنم.

دوستان اگر برنامه هفت جمعه شبها (بعد از سریال مختارنامه در شبکه سوم) رو دیده باشند، متوجه می شوند که:

عبدالرحمن==آقای فراصتی (منقد همیشه مخالف سینما)
نقل قول کردن
+8 #299 نراقی 1390-04-25 22:07
به نقل از عبدالرحمن:


امام مهدی(عج) @};- بر خلاف معصومین پیشین به علم باطن عمل میکنند.
البته منظورم در مورد آقای وحید نیست.

یعنی هرچی فرمودند بگید چشم(زمان ظهور) و نگوئیم مصلت را در نظر گرفتند.

فکر کنم شما عادت دارید در خلط مبحث کردن
اولا که بنده نگفتم که پیامبر مصلحت دیده؛ من گفتم پیامبر، براساس حال فعلی و اون زمان طلحه و زبیر اون موضع را نسبت به اونها داشتند
قطعا امام زمان عج هم با حال فعلی افراد در موردشون قضاوت خواهند کرد
اون علم باطنی که شما فرمودید را بهش میگن "علم داودی" و مربوط به اعمال گذشته انسان(قبل از ظهور) هست که توبه نکرده باشه انسان، و ربطی به اینده نداره
اینقدر امام زمان عج رئوف هستند که قصاص قبل از جنایت نکنند
لطفا اینقدر چهره امام زمان عج را ناخواسته، خشن معرفی نکنید

@};- و او با سپاهی از شهیدان خواهد آمد @};-
نقل قول کردن
-5 #298 علی 1390-04-25 21:46
مدت ماندن دجال بعد از خروجش

? حديث جابر بن عبد الله رضى الله عنه : { ... وله أربعون يومًا يسيحها فى الأرض ، اليوم منها كالسنة ، واليوم منها كالشهر ، والیوم منها كالجمعة ، ثم سائر أيامه كأيامكم هذه ... الحديث }
و او چهل روز در زمین یک روز ان مانند یکسال (قمری)و روزی مانند یک ماه و روزی برابر یک هفته و بقیه مثل روزهای عادی
(یعنی 14 ماه و اندی)
ثنا ضمرة بن ربيعة عن يحيى بن أبى عمرو الشيبانى عن عمرو بن عبد الله الحضرمى عنه رضى الله عنه مرفوعًا : { أيام الدجال أربعون يومًا ، فيوم كالسنة ، ويوم دون ذلك ، ويوم كشهر ، ويوم دون ذلك ، ويوم كجمعة ، ويوم دون ذلك ، ويوم كالأيام ، ويوم دون ذلك ، وآخر أيامه كالشررة فى الجريدة ، فيصبح الرجل بباب المدينة ، فلا يبلغ بابها الآخر ، حتى تغيب الشمس ... الحديث }

فإن لبث الدجال فى الأرض بعد خروجه سنة وشهران وعشرة أيام ، ولعل الإسراع فى آخر الأيام نسبى والله أعلم . الإشاعة ص 130
اینجا هم مجموعش 14 ماه و 10 روز قمری
نقل قول کردن
+10 #297 علائم ظهور 1390-04-25 21:16
به نقل از محسن صادقپور:

سلام برشما
به نظرمن این درست نیست به مخالفین گفته بشه نیایندتواین سایت
اگه همه موافق باشندخیلی جالب نیست
بالاخره اینهاباعث میشه سوال وجواب هایی ردوبدل بشه که باعث رونق سایت میشه وجواب های منطقی باعث میشه که اون مخالفین هم توآغوش اسلام بیایند ان شاءالله
درمورداین بحث صورت گرفته هم نظرات آقای نراقی روقبول دارم
ولی به نظرمن اگراین بحث هامطرح نشه بهتره چون بعضی ها سوءاستفاده میکنن وچه بساکسانی بیاینداینجااین بحث هاراباب کنندکه اختلاف بیاندازند

بله بنده با مخالف منطقی مشکلی ندارم
ولی اون کسی که پشت سر هم کامنت میزاره و میگه هر کی میاد اینجا بی سواده و ...(برخی کلمات زشت)
خوب باید به عقل خودش شک کنه!

شما باشی میری جایی که هیچکس رو قبول نداشته باشی و همه رو یکسری آدم مشکل دار بدونی؟(مثلا سایتهای ضد انقلاب)
نقل قول کردن
-6 #296 عبدالرحمن 1390-04-25 20:46
به نقل از نراقی:


با سلام
در ابتدا از همه دوستان معذرت میخوام به علت کشدار شدن این بحث
اما یک شبهه مطرح کردید و فرمودید که امام زمان عج اگر تعریفی از کسی کرده باشه تا آینده او را دیده که تعریف کرده
قسمتی از حرف شما درسته امام زمان عج اینده و عاقبت همه ما را میداند اما قسمت اشتباه صحبت شما این است که قطعا امام زمان عج بر اساس آینده ما موضع گیری نمیکند
همچنانکه پیامبر اسلام صلی الله در مورد طلحه و زبیر آن تعبیرات رسا را داشتند به گونه ای که طلحه را طلحه الخیر و زبیر را سیف الاسلام(شمشیر اسلام) نامیدند
بر اساس نتیجه گیری شما باید اینجا نعوذ بالله مدعی شویم که پیامبر به اینده و عاقبت به شری این دو نفر آگاه نبوده است!!

@};- و او با سپاهی از شهیدان خواهد آمد @};-


امام مهدی(عج) @};- بر خلاف معصومین پیشین به علم باطن عمل میکنند.
البته منظورم در مورد آقای وحید نیست.

یعنی هرچی فرمودند بگید چشم(زمان ظهور) و نگوئیم مصلت را در نظر گرفتند.
نقل قول کردن
-14 #295 عبدالرحمن 1390-04-25 20:41
به نقل از یوسف - تاریخ و آینده:
۲۶ تیر 88 را باید یکی از تاریک‌ترین نقاط در تاریخ ۳۰ ساله برگزاری نماز جمعه تهران دانست؛ روزی که نمازگزاران تهرانی شاهد برگزاری نماز به صورت مختلط و همراه با سوت و کف و حرمت‌شکنی بودند اما آنچه تلخی این روز را مضاعف کرد، سخنان خطیب جمعه بود....




آقای رفسنجانی ! ما تا قیامت بغض رهبرمان را از یاد نمیبریم . . .


لعنت بر شیطان

لعنت بر صهیون


لعنت بر پادشاهی بریتانیای کثیف


لعنت بر پدر فتنه ا. ه. ر. و فرزندانش و همسرش و دارودسته اش


و لعنت بر مشائی و همفکرانش


لعنت بر گران فروشها و مفسدان اقتصادی
لعنت بر بی حجاب ها و مفسدان فرهنگی
نقل قول کردن
+14 #294 منتظر 1390-04-25 20:31
ماجراهای احمد خاتمی و سید یمانی!

www.jahannews.com/vdcgt39qyak9ux4.rpra.html

خاتمي گفت: اينكه كسي بگويد مقام معظم رهبري سيد يماني است همانطور كه خود مقام معظم رهبري فرمودند دروغگو هستند.

=)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

جدا آقای سیجانی شما چرا در ساخت مستند با ایشان مشورت نکردین؟ بعد میگن چرا با بزرگان مشورت نمیکنید :D
نقل قول کردن
+6 #293 hec 1390-04-25 20:22
حضرت مهدی در آیینه کلام امام علی (ع) از آغاز تا حکومت (به مناسبت نیمه شعبان)



بار خدايا! همواره بايد در روى زمين تو حجتى براى بندگانت داشته باشى تا خلق را به دينت راهنمايى كند، و علم تو را به آنها بياموزد تا حجّت تو تباه نشود و پيروان اولياء تو بعد از آنكه آن‏ها را هدايت كرده‏اى دوباره گمراه نگردند. [حجت تو] يا ظاهر و آشكار خواهد بود كه اطاعت او را نمى‏كنند و يا از ديده‏ها نهان خواهد بود كه مردم در انتظار او به سر مى‏برند.

زمين خالى از حجّت نمي ‏ماند

ادامه در hec-malayer.blogfa.com/
نقل قول کردن
+6 #292 hec 1390-04-25 20:20


به یاران امام زمان بپیوندید
نقل قول کردن
+7 #291 hec 1390-04-25 20:18
313 برای منتظران صاحب الزمان (عج)، تداعی گر سوالی است که آیا من هم مابین 313 نفر جایگاهی دارم یا خیر!

دل های تنگ من و تو سحرگاهانی بیش تا ولادت امام زمانمان فربصت نداریم!

براستی تا بحال از خود پرسیده ایم که اگر این جمعه ندای "انا المهدی" را درک کردیم، چه پاسخی داریم برای سوال های بی جواب مولا ؟!!!

اگر بخواهیم درد دل خود را در قالب نامه ای چند خطی و کوتاه به حضرتش در میان بگذاریم؛ چه خواهیم نوشت؟

در این موج وبلاگی در نظر داریم از شما وبلاگ نویس محترم دعوت کنیم تا دلنوشته های خود را راس ساعت 3:13 روز میلاد بقیه الله الاعظم (روحی لتراب مقدمه الفداء) بر روی وبلاگ قرار دهیم، تا در حرکتی نو و تازه قدوم پر خیر و برکت امام زمان مان را جشن بگیریم.

دوستانی که در این طرح ما را همراهی خواهند کرد از طریق کامنت ما را مطلع سازند تا نام وبلاگهایشان را ذیل همین پست قرار دهیم.

دوستان حامی می توانند کد بنر را در وبلاگ خود قرار دهند و از این طریق مخاطبان خود را از جشن میلاد صاحب الزمان مطلع سازند

روز ظهور تو چه سرافکنده می شوند

آنان که در دعای فرج کم گذاشته اند


اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و جعلنا من خیر اعوانه و انصاره

hec-malayer.blogfa.com/
نقل قول کردن
-7 #290 عبدالرحمن 1390-04-25 20:14
به نقل از احمد سبحان:
دوستان پیشاپیش عید نیمه شعبان را به تمامی شما تبریک عرض میکنم و لحظات خوبی رو با برنامه های سراسر آغشته به حرام تی وی همراه با انواع آهنگهایی که فقط در این نوع روزها حلال میشوند آرزومندم!!

از شما خواهشمندم از فیلم های سراسر لودگی و همراه با بی حیایی ای که مخصوص این روزها درنظر گرفته شده نهایت استفاده را ببرید...

دوستان امشب به غیر آذین هایی که برای جشن نیمه شعبان بسته شده چراغانی های دیگری هم هست...چراغانی های عروسی هایی که اوج افتخارشون اینه که شب ولادت معصومین عروسی میگیرن اما... :(
(اما نمیدونن افتخار اینه که عروسی ات رو طوری برگزار کنی که مورد پسند ائمه اطهار باشه)

کسانی هم که مشهدی هستن (مث خود من)حتما آخر شب اطراف حرم عروس و دومادهایی رو که به همراه کل خاندانشون برای عرض احترام!! به امام رضا تا نزدیکای حرم میان رو میبینن!! :(

وباز هم امام زمان غریبه... =(( شاید من الان نیمه خالی لیوانو ببینم ...ولی میبینید که اینا همه ظلم هایی هس که به اسم و بهانه ی امام زمان انجامش میدن...
توی جشن میلاد امام زمان هم طوری کار میکنم که در نهایت دل ائمه اطهار خون بشه و نتیجه ای جز تاخیر در ظهور نداشته باشه... =(( :(
راستی شب نیمه ی شعبان آدم باید خوشحال باشه یا ناراحت؟ خندون باشه یا گریون؟ :(


شایسته بود در یک مقاله جامع به این بحث پرداخته شود.
در فرهنگ سازی ضعیف عمل کردیم.
متشکرم
نقل قول کردن
+8 #289 یا مهدی 1390-04-25 20:13
سلام

هر کدوم از دوستان اگر اون مولودی با عنوان یا بقیه الله مهدی عج الله منتقم کجایی.. را دارن اینجا بگذارند برای دانلود نیاز دارم
نقل قول کردن
+15 #288 محمد جواد 1390-04-25 20:10
به نقل از مبشر گمنام:
اول کلام سلام به همه سروران مبشر ظهور و عرض ارادت خدمت دوستان و بزرگواران..... دوم عرض تبریک و تهنیت به مناسبت تولد خورشید عالم حضرت بقیه الله (ارواحناه فداه) و آرزوی تعجیل در ظهور آفتاب عالمتابش..... سوم اینکه آقای "علی اصغر" عزیز! این قضیه 75 میلیون که بابت ساخت فیلم گرفته اید چیه؟! حتما همه اش را با "حسین" و "محمد جواد" بالا کشیده اید! بی معرفتها! لو نداده بودید! بابا ما هم مشکل مالی داریم به خدا! از شوخی گذشته، این داستان 75 میلیون، امروز تا کلاس قرآن محل کار ما هم آمده بود.....!!!

اللهم عجل لولیک الفرج (الهی آمین)


سلام بر برادر مبشر گمنام

عید شما مبارک

کجایی کاری برادر؟

در جلسات مخوف و محفلی که با آقای سیجانی و دو عضو دیگر «فرقه‌ی انحرافی» از جمله (ح.ن) و (ی. الف) داشتیم، پس از طرح مسایل مهم مهدوی انحرافی و سپس نقشه‌های منحرفانه مهدوی، اول یک شکم سیر خندیدیم و بعد برای چگونگی خرج کردن "75 میلیون" برنامه ریزی کردیم و نقشه کشیدیم.

نقشه‌هایی که از سوی شیطان‌پرستان، فراماسونرها، رمالان، جن‌گیران، مدعیان مهدویت، فاحشه‌ها، همجنس‌بازان، مفسدان اقتصادی، دزدان، قاچاقچیان و خلاصه همه خلافکاران عالم به آقای سیجانی دیکته شده بود. و در نهایت برای عملی شدن همه‌ی این کثافتکاری‌ها برنامه‌ریزی کردیم :D :D

در این جلسه ف.ب اعتراف کرد که از الف.سین مبالغ هنگفتی را برای به کار گرفتن ب.ک در الف . نون دریافت کرده و م.ب مخالفت شدیدی با این نوع ولخرجی ها کرد

عید شما و همه مبشران مبارک باد :D ;) @};-


به قول معروف دیگر کارمان از گریه کردن گذشته و دیگر بر آن میخندیم اما قاف قائم قلب مان را غالب است [-O @};-
نقل قول کردن
-11 #287 عبدالرحمن 1390-04-25 20:10
به نقل از ....:


صرفا جهت اطلاع:
منظور از "ماه"نائب امام عصر است...ماهی که طلایه دار روز گار ظلمت است ومهتابی که در این بحبوبه ی شب پرستی ،آسمان را روشن نگاه می دارد
"ماه"ی که مقدمه خورشید است ودیروز روز میلاد (شناسنامه ای)اش بود!
.البته عشق اوست که هر روز و هر ثانیه برای ما متولد میشود...
واگر ضمیر دوم شخص مفرد به کار برده می شود!بدانید از سر بی احترامی نیست ...از همان جنس عشقی است که می گوییم:
بابای ماست خامنه ای @};-


توجیه مناسبی بود.(نبود)
چقدر خوب بود هر کسی لاأقل با یک نام ثابت نظر میداد.
نفاق خیلی خطرناک است.
نقل قول کردن
+8 #286 کنکاش استیضاح کردان 1390-04-25 19:55
فکر نوشتن کتابی در خصوص مرحوم کردان از آنجایی شروع شد که مشاهده کردم آنچه در مورد مرحوم کردان در عرصه خبری و در میان برخی افراد و آنچه در میان مردم مطرح می شود با آنچه واقعیت است تفاوت بسیاری دارد.

در تالیف کتاب "استیضاح بدون ویرایش" تنها واقعیت ها را بیان می کنم شاید بخشی از این واقعیت ها دفاع از مرحوم کردان باشد، اما هدف اصلی بیان سخن له و یا علیه مرحوم کردان نیست، هدف اصلی من در تالیف این کتاب رمزگشایی از استیضاح مرحوم کردان به عنوان بخشی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

ketabekordan.blogfa.com/
نقل قول کردن
+6 #285 بشیر 1390-04-25 19:38
ببخشید لینتکش فراموش شد

اینم لینکش
farsi.khamenei.ir/photo-album?id=7683#87074
نقل قول کردن
+10 #284 بشیر 1390-04-25 19:36
سلام برهمه ی مبشران و عاشقان آقا امام زمان عج
و عرض تبریک و تهنیت به خاطر تولد دردانه ی هستی مولا صاحب عصر و الزمان عج
اینم یه هدیه به همه ی دوستان عزیز- کارت تبریکی که به همین مناسبت اماده شده و در سایت مقام معظم رهبری بود
نقل قول کردن
+15 #283 احمد سبحان 1390-04-25 19:29
دوستان پیشاپیش عید نیمه شعبان را به تمامی شما تبریک عرض میکنم و لحظات خوبی رو با برنامه های سراسر آغشته به حرام تی وی همراه با انواع آهنگهایی که فقط در این نوع روزها حلال میشوند آرزومندم!!

از شما خواهشمندم از فیلم های سراسر لودگی و همراه با بی حیایی ای که مخصوص این روزها درنظر گرفته شده نهایت استفاده را ببرید...

دوستان امشب به غیر آذین هایی که برای جشن نیمه شعبان بسته شده چراغانی های دیگری هم هست...چراغانی های عروسی هایی که اوج افتخارشون اینه که شب ولادت معصومین عروسی میگیرن اما... :(
(اما نمیدونن افتخار اینه که عروسی ات رو طوری برگزار کنی که مورد پسند ائمه اطهار باشه)

کسانی هم که مشهدی هستن (مث خود من)حتما آخر شب اطراف حرم عروس و دومادهایی رو که به همراه کل خاندانشون برای عرض احترام!! به امام رضا تا نزدیکای حرم میان رو میبینن!! :(

وباز هم امام زمان غریبه... =(( شاید من الان نیمه خالی لیوانو ببینم ...ولی میبینید که اینا همه ظلم هایی هس که به اسم و بهانه ی امام زمان انجامش میدن...
توی جشن میلاد امام زمان هم طوری کار میکنم که در نهایت دل ائمه اطهار خون بشه و نتیجه ای جز تاخیر در ظهور نداشته باشه... =(( :(
راستی شب نیمه ی شعبان آدم باید خوشحال باشه یا ناراحت؟ خندون باشه یا گریون؟ :(
نقل قول کردن
+16 #282 مبشر گمنام 1390-04-25 19:15
اول کلام سلام به همه سروران مبشر ظهور و عرض ارادت خدمت دوستان و بزرگواران..... دوم عرض تبریک و تهنیت به مناسبت تولد خورشید عالم حضرت بقیه الله (ارواحناه فداه) و آرزوی تعجیل در ظهور آفتاب عالمتابش..... سوم اینکه آقای "علی اصغر" عزیز! این قضیه 75 میلیون که بابت ساخت فیلم گرفته اید چیه؟! حتما همه اش را با "حسین" و "محمد جواد" بالا کشیده اید! بی معرفتها! لو نداده بودید! بابا ما هم مشکل مالی داریم به خدا! از شوخی گذشته، این داستان 75 میلیون، امروز تا کلاس قرآن محل کار ما هم آمده بود.....!!! چهارم آقا "یوسف" عزیز، با این کامنت آخر من را یاد چه خاطراتی که نینداختی... من آنجا بودم و دیدم نماز جمعه بی تکبیر را! و دفاع از تقلب(رمز آشوب) را! و مرگ بر روسیه و چین را!! و دلم می سوخت برای بنده خدا سبزها که تابحال نماز جمعه نیامده بودند و نمی دانستند در موقع تایید سخنان امام جمعه باید تکبیر گفت! فقط کف و سوت می زدند!! انگار میتینگ سیاسی آمده بودند!!! یادش بخیر... این قدر عکس آقا و امام را روی دستمان گرفتیم که این استوانه داشت از حرص می ترکید! تقریبا تمام مدت دو خطبه، عکس آقا توی چشم استوانه بود و کلام ما فقط همان عکس آقا بود و بس..... پنجم "سرکار زهرا خانم"، 313 تا از آن صلواتهای برکت بخش را هم بنده حقیر بر می دارم..... ششم و آخر، از همه بزرگواران و سروران مبشر التماس دعا دارم در این شب عزیز و مبارک

اللهم عجل لولیک الفرج (الهی آمین)
نقل قول کردن
+6 #281 تاصبح ضجّه بزنیم.... 1390-04-25 19:09
به نقل از لطفا بخونید:
آیت الله وحید خراسانی گفته:
اعمال زیر رو در شب نیمه شعبان انجام دهید و دیگران را هم آگاه کنید که در صورت آگاه نکردن دیگران روز قیامت برای شما یوم الحسره خواهد بود
1- قرات سوره یس و هدیه آن به امام عصر(عج)
2- قرات زیارت آل یاسین
3- دعای فرج راس ساعت 11 شب
لطفا نشر دهید

امشب تا میتوانید بر محمد و آل محمد صلوات بفرستیم .

امشب تا صبح ضجّه بزنیم و التماس کنیم، شاید ......

.... شاید هجرانمان پایان یافت .
نقل قول کردن
+14 #280 انتظار پس از دفن جسم 1390-04-25 18:48
بچه ها !

در دوران ماقبل ظهور حوادثی پیش خواهد آمد که برای گذر از آن ، نیاز است که کسانی شهادت را تجربه کنند .

.... شاید قرعه به نام ما در آید ، اما با جسم تکه تکه شده ی دفن شده در خاک هم میتوانیم منتظر باشیم .
نقل قول کردن
+10 #279 ا 1390-04-25 18:33
هاشمي رفسنجاني: نمي‌توانم زياد حرف بزنم
سريال مواضع دوپهلوي هاشمي رفسنجاني ‌و سو‌ءاستفاده دشمنان

خبرگزاري فارس: سخنان دو پهلو و مبهم آقاي هاشمي رفسنجاني در گفت‌وگو با سايت ديپلماسي ايراني، بهانه جديد رسانه‌هاي اپوزيسيون براي حمله به جمهوري اسلامي به خصوص سياست خارجي نظام شد.
www.ammarname.ir/link/984
نقل قول کردن
+8 #278 ا 1390-04-25 18:29
به نقل از ا:

ای رأس الفتنه
ای جریان انحرافی اصلی
ای پدرخوانده فتنه ها...
ما تا قیامت بغض امام خامنه ای را از یاد نمیبریم . . .


نگاه همیشه منفی آقای هاشمی در مورد مسائل اقتصادی:

هاشمی رفسنجانی بدون شرح (2)

www.ammarname.ir/link/1005
نقل قول کردن
+16 #277 ا 1390-04-25 18:20
به نقل از یوسف - تاریخ و آینده:
۲۶ تیر 88 را باید یکی از تاریک‌ترین نقاط در تاریخ ۳۰ ساله برگزاری نماز جمعه تهران دانست؛ روزی که نمازگزاران تهرانی شاهد برگزاری نماز به صورت مختلط و همراه با سوت و کف و حرمت‌شکنی بودند اما آنچه تلخی این روز را مضاعف کرد، سخنان خطیب جمعه بود....




آقای رفسنجانی ! ما تا قیامت بغض رهبرمان را از یاد نمیبریم . . .

ای رأس الفتنه
ای جریان انحرافی اصلی
ای پدرخوانده فتنه ها...
ما تا قیامت بغض امام خامنه ای را از یاد نمیبریم . . .
نقل قول کردن
+18 #276 یوسف - تاریخ و آینده 1390-04-25 17:55
۲۶ تیر 88 را باید یکی از تاریک‌ترین نقاط در تاریخ ۳۰ ساله برگزاری نماز جمعه تهران دانست؛ روزی که نمازگزاران تهرانی شاهد برگزاری نماز به صورت مختلط و همراه با سوت و کف و حرمت‌شکنی بودند اما آنچه تلخی این روز را مضاعف کرد، سخنان خطیب جمعه بود....




آقای رفسنجانی ! ما تا قیامت بغض رهبرمان را از یاد نمیبریم . . .
نقل قول کردن
+17 #275 سيد 1390-04-25 17:51
ادامه كامنت 274

5-درد بي درمان بسياري از مباحث نظري و علمي فرهنگ علمي كشور سايست زدگي حزبي است چرا مي ترسيد حرف باطل زود از ميدان به در مي رود نياز به تهمت و فحاشي نيست

حقير دست همه منتقدين منصف را مي بوسم

به خاطر حضرت حرمت نگه داريد نقد علمي بكنيد اين كه نمي شود كسي كه خودش تخصص مهدويت ندارد به كسي كه لااقل 12 سال مطالعه مهدوي داشته نقد كوچه بازاري همراه با فحاشي ارائه كند

به قول محمد جواد قيامتي هست ولي احتمالا كار به قيامت نكشد والله اعلم

مهدوي باشيد
نقل قول کردن
+16 #274 سيد 1390-04-25 17:47
يا لثارات الحسين

ضمن تبريك تولد اخرين منجي انسانها به همه عزيزان چند نكته كوتاه بيان مي شود به اميد امرزش گناهاني كه گرفتن انتقام سيلي مادرمان زهرا را به تاخير انداخته است


1-در بعضي وبلاگها و سايتهاي به ظاهر حزب الهي بعضي عزيزان بدون دليل و مدرك و تخصص كافي به صرف اخرين بازي هاي سيستم دجال براي به تاخير انداختن شروع فرمانروايي شمشير انتقام گيرنده بياناتي عليه برادر سيجاني و ساير عزيزان داشته اند كه به دور از واقعيت تخيلي و شبيه لجن پراكني حزب شيطان در انتخابات 84،88و فتنه 88 است

2-حقير بيش از يك سال از به اين سايت سر مي زنم مقالات و نظرات را مطالعه مي كنم گرچه فعاليتم در قسمت نظرات بعد از حادثه اي عجيب بود كه برايم در روز عرفه اتفاق افتاد شروع شد در ادامه با برادر سيجاني و ساير دوستان از نزديك اشنا شدم در طول اين مدت حقيقتا انحرافي در اصول انقلاب امام و رهبري از اين بچه هاي گل نديدم در مباحث مقالات هم اقاي سيجاني و ساير عزيزان مثل يك عاشق دل سوخته مجنون شده مي مونند كه درد فراق نفسشان را به شماره انداخته
3-اينكه خيلي از منتقدين به زمينه تحصيلي برادر سيجاني و عدم ارتباط ان با مباحث مهدويت انتقاد مي كنند توجهشان را به موارد زير جلب مي كنم
1- مگر اميرالمومنين نفرمود انظر الي ما قال لاتنظرالي من قال
2- در روايات داريم علم نوري است كه خدا در قلب هر كسي بخواهد قرار مي دهد نفرمود العلم نحو صرف و..
3-دوستاني كه تحقيق يا مطالعه در مباحث اديان دارند مي دانند به دليل اينكه گاهي علم خود حجاب اكبر مي شود بعد از امدن پيامبر براي قوم يهود اكثر علماي يهود با او مخالفت مي كردند در بين 12 حواري مسيح حتي يك نفر تحصيلكرده و عالم به تورات به معناي تخصصي نبود
4-اگر واقعا نظرات و مقالات ايشان غير تخصصي است شما بر اساس متد علمي نقد علمي كن چرا تهمت مي زنيد گاهي فحاشي مي كنيد چرا؟؟؟

ادامه دارد
نقل قول کردن
+19 #273 یوسف - تاریخ و آینده 1390-04-25 17:38
و چه راحت گم می شوند انتظار ها در میان جشن های عروسی نیمه ی شعبان . . . نقل و نبات های مردم کوچه و بازار . . .

و کسی نگفت چرا نیامد؟

آذین بسته اند خیابانت را ، چراغانی کرده اند زمینت را و تو نیامده ای هنوز . . . دلها شکست . . .

هوا نمی گیرد این روز ها . . . همیشه آفتابیست . . . دلش نمی آید . . . می دانم

روز ها به در می نگرم وشب ها به آسمان

نمیدانم چرا آسمان شب ها سیاه است؟

تو میدانی؟

از کوچه ها می گذرم . . . کوچه غرق سکوت است . . . همه جا روشن است . . . زمین روشن است و آسمان تاریک

آسمان تو را می خواهد نه چراغ ها را

به یادت هزار امید را روشن می کنم و هزار چشم را به در می نگارم که شاید شمع های آرزوهای این مردم را روشن کنی

و سال هاست انتظارت را میکشند

امشب ، شب تولد توست

تولدت مبارک

نقل قول کردن
+17 #272 صور اسرافیل 1390-04-25 16:28
به نقل از آرماگدون:
دوستان لطفا امشب برای گوربگور شدن قذافی و پیدا شدن امام موسی صدر بصورت زنده و سالم دعا کنید



سلام دوستان عزیز و ان شا الله یاران با وفای حضرت مهدی (عج)

این رو یقین بدونید ان شا الله با آمدن امام موسی صدر ظهور عنقریب اتفاق خواهد افتاد

این هم بشارت من برای دوستان

ضمنا از همه دوستان به خصوص علی اصغر عزیز حلالیت می خوام امیدوارم به خاطر این روز عزیز و صاحب آن از ما بگذرند هر چند که از اول نیت ما اصلاح مسائل بود ولی شاید بعضی جا ها تندروی کرده باشم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم @};-
نقل قول کردن
+15 #271 .... 1390-04-25 16:09
به نقل از عبدالرحمن:



مگر من در این قسمت به کدامیک از مقدسات شما(مقدسات مبشران خروج) توهین کرده ام؟؟
من در این قسمت گفتم مودبانه صحبت کنید.

نقل قول به بهانه تولد ماه:

یک متن کوتاه به بهانه تولد "ماه"

می دانم متولد بهاری ... و می دانم امروز فقط در شناسنامه ات نوشته اند: "متولد شد"

اما خودت بهتر میدانی که جشنِ تولد ، فقط ، بهانه ی ماست تا بگوییم: "دوستت داریم"

.......تولدت مبارک ماه من........ @};-

"کمی خوب است ادب را رعایت کنی
مگر داری به بچه کوچولو تبریک تولد میگی؟؟!!!!
دوم اینکه باید دوم شخص جمع بکار ببری نه دوم شخص مفرد"

شما با این قضیه مشکل دارید؟کمی به کارهای خود فکر کنید میبینید یک پیله ای دور خود پیچیده اید و کسی دیگر را نمیبینید.
همین مورد بالا نشان دهنده بی معرفتی شما به حضرت ولی عصر(عج) است.مگر این شخص کودک بوده که شما نگران زده شدن این شخص از تدین هستی؟
من با بی احترامی به شأن حضرت ولی عصر(عج) با شدت برخورد میکنم.


صرفا جهت اطلاع:
منظور از "ماه"نائب امام عصر است...ماهی که طلایه دار روز گار ظلمت است ومهتابی که در این بحبوبه ی شب پرستی ،آسمان را روشن نگاه می دارد
"ماه"ی که مقدمه خورشید است ودیروز روز میلاد (شناسنامه ای)اش بود!
.البته عشق اوست که هر روز و هر ثانیه برای ما متولد میشود...
واگر ضمیر دوم شخص مفرد به کار برده می شود!بدانید از سر بی احترامی نیست ...از همان جنس عشقی است که می گوییم:
بابای ماست خامنه ای @};-
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد