رایحه ظهور

اختلافات را كنار بگذاريد ، عظمت تحولات بي نظير جهاني را دريابيد + از تو به يك اشاره ...

 

فرمايشات ولي امر مسلمين در روز پاسدار حاوي نكات بسيار مهمي در گستره مسائل داخلي و بين المللي بود ، در فضاي داخلي در حالي كه افراد ، جريانها و رسانه هاي با بوجود آوردن فضايي ملتهب ، يك مسئله خاص را به اصلي ترين مسئله روز كشور تبديل كرده و بازار انواع حرفهاي درست و نادرست داغ بود ، تاسف ولي امرمسلمين از فضاي موجود ، نادرست بودن جو ايجاد شده را بر همگان آشكار كرد ، و نشان داد اين اختلافات نقطه ضعفي است دشمن شاد كن كه بايد از آن برحذر بود.

» ابتدای نظرات (571)

در بعد بين المللي و منطقه اي نيز فرمايشات امام خامنه اي(مدظله) بسيار مهم و بي نظير بود ، معظم له در طول چند دقيقه صحبت در اين باب 9 بار به طرق و الفاظ مختلف تاكيد فرمودند كه تحولات جاري در منطقه و جهان بي نظير بوده و حاكي از آغاز فصل نو و تازه اي در حيات بشر مي باشد، ايشان ضمن اينكه اين انقلابها را با وجهه كاملاً اسلامي مي دانند اعتقاد دارند كه منشاء اين بيداري ايران اسلامي بود ، ادامه اين تحولات در مناطق دوردست جهان نيز به زودي محقق خواهد شد ، در حالي كه اين تحولات براي ما تشويق آميز ، مبشر ، مژده بخش و اميد آفرين مي باشد.

حال به اصلي ترين محورهاي بيانات معظم له  در روز پاسدار امسال مي پردازيم :

1- منشاء تحولات كنوني جهان، جمهوري اسلامي است ، تحولات جاري امتداد و گسترش انقلاب ايران است (هرچند ذكر اين مطلب ضروري نيست)

حركت نظام جمهورى اسلامى اثر خودش را در دنيا بخشيده است، تأثيرات عميقى گذاشته است، قدرتهاى استكبارى و شيطانى را تضعيف كرده است، راه‌هاى تازه‌اى در

مقابل ملتها باز كرده است.

مسئله اين است كه امروز همان حركتى كه ما ملت ايران سى سال قبل، سى و دو سال قبل شروع كرديم، عيناً همان حركت را با يك تفاوتهاى منطقه‌اى و بومى و جغرافيائى و تاريخى، در دنياى اسلام در چندين كشور داريم مشاهده ميكنيم.

ذكر اين مطلب از جانب ولي امر مسلمين مي تواند از دو جهت باشد يكي اينكه ما بدانيم كه تحولات جاري منطقه از جنس تحول انقلاب اسلامي مي باشد تا با حفظ مصلحتها اين انقلابها را ياري كنيم و ديگر اينكه بدانيم ما اينك الگوي انقلابيون هستيم و شرايط الگو بودن و الگو ماندن را كه اولين آنها حفظ وحدت است ، حفظ كنيم.

2- فصل تازه و بي نظيري در جهان بشريت آغاز شده است(تاكيد بسيار آقا بر اهميت فوق العاده و بي نظير بودن تحولات جاري)

يك فصل تازه‌اى در دنيا شروع شده است ، .... ديگر نظيرى براى آن(تحولات منطقه اي) نيست ... ....اين كه امروز دارد اتفاق مى‌افتد(تحولات خاورميانه)، بيسابقه است؛ اين ديگر نظير ندارد .... يك چنين چيزى با اين فراگيرى اصلاً سابقه ندارد. اين يك چيز جديد است.  يعنى واقعاً تاريخ منطقه و به تبع آن تاريخ دنيا ورق خورده است؛ يك فصل جديدى آغاز شده .... اين اصلاً سابقه ندارد....

فلسفه  تاكيد بسيار ولي امر مسلمين بر بي نظير و بي سابقه بودن تحولات جاري منطقه و جهان چه مي تواند باشد ، شايد معظم له با اين تاكيد فراوان در نظر دارند تا فوق العاده بودن شرايط كنوني جهان را متذكر شوند و از ما انتظار دارند تا در خور اين مسئله ي عظيم ، به آن توجه و تمركز كنيم و آن را بعنوان مسئله اصلي خود قرار دهيم ، مگر رسالت ما جهاني نيست ؟ راستي چه فصل تازه اي در جهان بشريت آغاز شده است؟ فصلي كه توام با بيداري اسلامي در منطقه و جهان بوده و با با تضعيف قدرتهاي شيطاني همراه مي باشد آيا اين فصل ، همان دوران تحقق وعده هاي بزرگ الهي نيست؟

3- تحولات جديد كه فصل جديد جهان را آغاز كرده است ، منشاء مردمي- اسلامي دارد.

آنچه امروز دارد اتفاق مى‌افتد، حضور مردم است با تنشان، با جانشان؛ اينها مردمند.

مجموعه‌هاى مردمى‌اند، توده‌هاى مردمى‌اند، آن هم با گرايش توحيدى و خدائى و الهى؛ با الله اكبر، با نماز جماعت.

نغمه ها و زمزمه هايي در آغاز تحولات و انقلابها شنيده مي شد كه معتقد بود اين انقلابها دسيسه و نيرنگ استكبار براي به دست گرفتن فرآيند تغيير در منطقه است و اين هما آغاز طرح خاورميانه جديد است كه رنگ و بويي از مردمي بودن نيز به خود گرفته است اما در نهايت دستهاي احزاب مزدور وابسته پشت آن است.

فرمايشات شفاف و روشنگر ولي امرمسلمين حجت را برهمگان تمام كرده و ما را مطمئن مي كند كه تحولات جاري منشاء اسلامي و مردمي دارد فلذا وظيفه ما را براي حمايت همه جانبه از آنها مشخص مي سازد البته با حفظ مصالح و اولويتها

5- تحولات جديد نه تنها متوقف نمي شوند كه جهاني خواهند شد

موج بعدى اين كار(تحولات و انقلابها) در مناطق خيلى دوردست‌تر هم وجود دارد و چنين چيزى پيش خواهد آمد....

البته معظم له چند ماه قبل در بياني ديگر مي فرمايند قطعا اين بيداري تا قلب اروپا پيش خواهد رفت ، ذكر اين مسئله از جانب معظم له مي تواند از دو جهت باشد ، اول آماده كردن خود براي رسالتي جهاني ، زيرا همانگونه كه ديديم جنس اين انقلابها از جنس انقلاب اسلامي بوده و به نوعي امتداد انقلاب ماست و در اين صورت با گسترش انقلاب اسلامي به كل جهان از اروپا تا آمريكا مطمئنا رسالت ما بعنوان هسته اصلي اين انقلاب جهاني بيشتر از قبل بوده و آمادگي براي آن مي تواند بسيار تعيين كنند باشد از سويي ديگر با گسترش بيشتر انقلابهاي كنوني به جهان و تضعيف بيشتر شياطين مطمئنا قدرتهاي اهريمني چاره اي جز آغاز رويارويي خشن با جمهوري اسلامي نخواهند داشت و براي جلوگيري از گسترش اين بيداري متوسل به آخرين حربه يعني حركت خشن و خونين خواهند شد كه البته در بيان بعدي ولي امر مسلمين با بيان حقيقت ديگري از پيش فرجام اين رويارويي را بيان مي دارند.

8- تحولات جاري براي ما مژده بخش و مبشر است

اين(تحولات و انقلابها) براى ما تشويق‌آميز است، اين براى ما مبشّر است، مژده‌بخش است؛ نشان ميدهد كه ما اميدمان به آينده بايد بيشتر باشد.

براستي بشارت و مژده تحولات جديد براي ما شيعيان چيست؟ چرا اين تحولات براي ما مبشر است؟ آيا اين تحولات صرفاً تحولاتي سياسي بوده و فروكش خواهد كرد يا مي تواند حركت بزرگ مستضعفين بر عليه مستكبرين كه منجر به تحقق وعده الهي مبني پيروزي تاريخي و نهايي متسضعفين خواهد شد را در پي داشته باشد؟ آيا مي توان گفت كه بشارت موجود در بيان ولي امر مسلمين به اين حقيقت نوراني اشاره دارد؟

9 –  دشمن در برابر تحولات جاري فعال است.

البته دشمن با همه‌ى توان روى همين نقطه دارد كار ميكند. نميخواهد اين الگو جلوى چشم ملتهاى مسلمان گرفته بشود، بگويند ببينيد ايران به كجا رسيد. اما چه بخواهند، چه نخواهند؛ بپسندند، يا نپسندند، اين اتفاق افتاده است.

ولي امر مسلمين پس از آنكه حساس و بي سابقه بودن تحولات جاري را گوشزد مي فرمايد و آنها را جزو مبشرات و مژده هاي الهي برمي شمرد ، اذهان را به اين نكته توجه مي دهند كه مراقب دشمن باشيد كه دشمن با تمام توان در حال كار و فعاليت است ، قابل توجه است كه معظم له مستقيماً وضعيت ايران را بعنوان محل فعاليت دشمن مورد اشاره قرار مي دهد و جلوگيري از ادامه الگو بودن ايران را براي ملتهاي منطقه راه و چاره آنها برمي شمرد و در فرازهاي بعدي خواهيم ديد كه چگونه معظم له راه مقابله با اين حربه دشمن يعني كنار گذاشتن اختلافات جزئي و سليقه اي و غيرمهم را بعنوان راهكار ، بر ما تكليف مي نمايد.

1- اختلافات جاري غيرمفيد و احياناً مضر است

مراقب باشيم دستگاه‌هاى انقلاب سرشان گرمِ كارهاى غيرمفيد و احياناً مضر در اين حركت پيشرونده نشود، كه يكى از اينها، همين مسئله‌ى اختلافات است

2- در برابر جريان برانداز بايد ايستاد اما مسئله الان براندازي نيست ، اختلاف سليقه و و اختلاف نظر و اختلاف عقيده است.

يك وقت هست كه يك جريانى در مقابل انقلاب مى‌آيد قد علم ميكند به قصد كوبيدن انقلاب ، خب، وظيفه‌ى هر كسى است كه دفاع كند. انقلاب از خودش دفاع ميكند و پيروز هم مي شود مثل سال 88 ... يك وقت اين است قضيه، يك وقت نه، قضيه، قضيه‌ى ايستادگى در مقابل يك حركت براندازانه و اينچنين نيست؛ اختلاف نظر، اختلاف سليقه، اختلاف عقيده احياناً است. اينها را بايستى هرچه ممكن است فرو كاست. اينجور چيزها را هرچه ممكن است بايد كم كرد. مشتعل كردن اين اختلاف نظرها مضر است.

3- وظيفه كاستن از اختلافات است ، مشتعل كردن اختلاف نظرها مضر است.

اينها (اختلافات) را بايستى هرچه ممكن است فرو كاست. اينجور چيزها را هرچه ممكن است بايد كم كرد. مشتعل كردن اين اختلاف نظرها مضر است ... در جريانهاى سياسى، در جريانهاى گوناگون فكرى و سليقه‌اى مطلقاً مشتعل كردن فضا مناسب نيست

4- اگر حرف غلطي وجود دارد برخورد فعلي با آن نادرست است.

اگر يك كسى يك حرف غلطى زد، جواب دادن به حرف غلط، شيوه‌ى خودش را دارد ، صدجا اين حرف غلط را تابلو كنيم، شعار كنيم كه آقا، فلانى اين حرف غلط را زد، تا همه بدانند. اين است كه اشتباه است، خطاست

5- راه برخورد با حرف غلط تبيين و روشنگري به دور از دامن زدن به اختلافات است.

من با حركت روشنگرانه از سوى هر كسى، از سوى هر نهادى، هيچ مخالفتى ندارم، بلكه علاقه‌مندم و معتقدم به مسئله‌ى تبيين ، تبيين لازم است؛ اما اين معنايش اين نيست كه ما به اختلافات درونى، هى دامن بزنيم. مراقب باشيد.

حركت، حركت متين، مستدل و مستند باشد. اگر كسانى اختلاف‌نظرهائى دارند، با استدلال بيان كنند. بيان منطقى، مستدل و دور از هو و جنجال

6- اختلافات كنوني مايه اميد و خوشحالي دشمن است و بايد خاتمه يابد

مى‌بينيد كه متأسفانه اين عليه آن، آن عليه اين؛ و دستگاه‌هاى خارجى چه خوشحالى‌اى ميكنند

پيداست كه اين مسئله نقطه‌ى ضعف ماست. نبايد بگذاريم اين نقطه ضعف ادامه پيدا كند يا افزايش پيدا كند.

 

وعده هاي الهي را باور كنيم

(فرمايشات ولي امر مسلمين در ديدار شركت‌كنندگان در مسابقات قرآن‌) :

ما دو غفلت داريم: يكى غفلت از اين كه قرآن وسيله‌ى اجتماع ما مسلمانهاست. دوم، غفلت از باور به مفاهيم قرآنى و اعتراف به آنچه كه خداى متعال به ما در قرآن كريم وعده كرده است. وعده‌هاى الهى را هم بايد باور كنيم. اگر وعده‌هاى الهى را باور كرديم، آن وقت راه به سوى عزت، به سوى وحدت، به سوى اقتدار در مقابل امت اسلامى باز خواهد شد، امت اسلام از عقب‌ماندگى نجات پيدا خواهد كرد.

با همه‌ى دل بايستى قرآن را و وعده‌ى الهى را باور كرد. امروز هم باورش آسانتر از ديروز است. امروز، يعنى در اين دوره‌اى كه ما داريم، من و شما داريم زندگى ميكنيم، اين قدر آيات و بشائر الهى وجود دارد كه دل انسان را آسان ميكند؛ چون دارد مى‌بيند همانى كه حضرت ابراهيم عرض كرد: «و لكن ليطمئنّ قلبى» اين اطمينان براى انسان پيدا ميشود. دارد مى‌بيند ديگر؛ در مقابل چشم ماست.

............................

- فرمايشات ولي امر مسلمين در روز پاسدار :

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=12857

- فرمايشات ولي امر مسلمين در ديدار شركت‌كنندگان در مسابقات قرآن‌

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=12866

....................................

با توجه به فرمايشات ولي امر مسلمين و بيان مطالبي مهم در عرصه مهدويت ، براي تبعيت از فرمان معظم له تغييراني در روند و كاركرد سايت u313.ir ايجاد شد كه به شرح زير مي باشد :

امروز (شنبه 18 تيرماه) شاهد بيانات مهمي از ولي امر مسلمين در عرصه مهدويت بوديم ، امام  عزيزمان امروز با فرمايشات روشنگرانه و حكيمانه خود  بار ديگر راه درست را بر امت حزب الله و فرزندان انقلابي خود نشان داد و چراغي از معرفت و حكمت را فراروي منتظران ظهور منجي عالم بشريت در اين ظلمات شك و ترديد و ابهام روشن كرد.

چندسالي است كه جمعي از جوانان متعهد و ولايي كه از فرمايشات و بشارتهاي بزرگان مخصوصاً امام عزيز و ولي امر مسلمين برانگيخته شده و  با تحولات منطقه و جهان احساس نزديكي ظهور كرده و با بررسي نشانه هاي نزديكي اين واقعه عظيم الهي ، عطرظهور را در فضاي مجازي و غيرمجازي انتشار مي دادند.

اما امروز فرمايشات نائب امام زمان(عج) فضاي جديدي را براي ما ترسيم كرد و برخي از خطاهايمان را به ما نشان داده و گوش زده نمود ، لذا در راستاي برآورده كردن دغدغه ولي امر مسلمين در اين زمينه لازم مي دانيم كه با اطاعت از فرمايشات معظم له اصلاحات زير را براي ادامه مسير انجام دهيم :

1-   تغيير نام سايت از " ظهور بسيار نزديك است " كه قريب الوقوع بودن ظهور را مي رساند  به " رايحه ظهور" كه معنايي ملايم تر و متعادل تر دارد ، همچنين اصلاح شمارش معكوس به آخرين اخبار

2-   پرهيز از تطبيق ، و مشاوره با كارشناسان و بزرگان براي تطبيق هاي احتمالي در باب تحولات منطقه

3-   بهره بردن بيشتر از وجود علماي انقلابي و كارشناسان مهدويت و دقت زياد در اسناد احاديث و استفاده بيشتر از منابع معتبر

4-   در پيش گرفتن شيوه اي متعادل تر و ملايم تر و بررسي تحولات سياسي داخلي و منطقه اي

5-   تمركز بيشتر بر قواعد ظهور و شناخت شرايط و زمينه هايي كه منتهي به ظهور خواهد شد.

مطمئناً همانگونه كه ما بارها بيان كرده ايم ، عمل به فرمايشات معظم له را بعنوان فصل الخطاب برخود لازم و واجب مي دانيم و تمام سعي و تلاش خود را براي حركت در مداري كه معظم له ترسيم نموده اند ، خواهيم نمود.

همانگونه كه بيان شد ، سايت u313.ir  از اين پس با نام " رايحه ظهور " و بيشتر در مقولات بررسي آخرين تحولات سياسي داخلي و منطقه اي و بيداري اسلامي و انقلابهاي بي نظير اسلامي و بررسي آخرين اخبار منطقه و جهان و ترسيم بهتر و بيشتر چهره منتطران راستين ، فعاليت خود را ادامه خواهد داد ، اميدواريم كه با الطاف خفيه حضرت حق ، ظهور مبارك منجي عالم بشريت هرچه نزديك تر شده و بزودي ولي امر مسلمين با بشارتهاي بزرگ خويش ، جهان را به قريب الوقوع بودن ظهور امام عصر(عج) مژده دهند.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #571 صبا 1390-07-20 07:01
مصباح یزدی نقش دو گانه بازی میکند وقتی میگوید هنوز به احمدی نژاد اطمینان دارم با رفتارش کاملا دوگانه است . من تا به حال ندیدهام ایشان در مورد رفسنجانی موضع بگیرند اما دولت را شیطان و فراماسونی و هزار تهمت ناروای دیگر زدند. ما که میدانیم وضع دنیا چه خبر است به ا یشان بگوئید که مدام در حال نفاق افکنی است و تحریک مردم و زدن دولت . تعصب را کنار بگذارید در طول تاریخ ما خیلی از این آدمها داشته ایم که سر مواقع حساس چرخیده اند .
نقل قول کردن
+1 #570 مهمان 1390-05-20 07:58
نقد مطلب شماره564: آقای مصباح اصلا با خبرگزاری مهر مصاحبه نکرده است .این خبر کذب محض است جهت اطلاع به سایت بی باک نیوز مراجعه کنید
نقل قول کردن
+1 #569 مهمان 1390-05-20 07:54
آقای مصباح اصلا با خبرگزاری مهر مصاحبه نکرده است .این خبر کذب محض است جهت اطلاع به سایت بی باک نیوز مراجعه کنید.
نقل قول کردن
+1 #568 anti mason 1390-04-24 14:52
نظرات منتظران مهدی را خواندم بعدش هم فاتحه ی شان را.
منتظری که مداوم به مخالفانش فحش بدهد منتظر نیست منافق است امامان ما کجا در مورد منتقدشان اینگونه برخورد میکردند که شما برخورد میکنید.
دوباره بیاید نظر بدهید من منافقم بی دینم یا امام خامنه ای را قبول ندارم و سرتان را هچنان در برف مثل کبک نگه دارید.
نقل قول کردن
-3 #567 محمد حسین اعنزازیان 1390-04-24 06:11
جناب آقای سیچانی
سلام علیکم
درباره ی مطلب نوشته شده ام در سایت الف دوستان زیادی اظهار نظر نمودند.
لازم به ذکر می دانم که بگویم من اصل ظهور حضرت مهدی (ارواحنا فداه) را یک حقیقت غیر قابل انکار می دانم که در هر زمانی وقوع آن ممکن است.به احادیثی هم که از ائمه معصومین (ع) درباره ی نشانه های ظهور نقل شده اعتقاد کامل دارم.
اما همچنان که گفتم مصداق سازی شخصیت های ظهور را قبل از ظهور آن حضرت،یک طنز می دانم طنزی جسورانه و توهین آمیز که باعث بی اعتقادی مردم به اصل ظهور می گردد.هرچند ممکن است در آینده معلوم شود که بعضی از این مصداق ها درست پیش بینی شده اند. همانطور که اگر کسی قبل از ظهور از ظهور خبر دهد کذاب است هر چند به طور اتفاقی این پیش بینی درست از آب در بیاید.
هرچند جنابتان هنوز از مردم به خاطر ساخت ظهور بسیار نزدیک است عذرخواهی نکرده اید و بنده و امثال من همچنان تا قبل از عذرخواهی شما، شما را منحرف می دانیم اما لازم به ذکر می دانم که نقل قول شما را از نشریه ی پنجره نوشته ام و مسئولیت صحت آن به عهده ی آن نشریه است.
با تشکر
نقل قول کردن
0 #566 عباس 1390-04-24 05:05
السيد علي الخامنائي ولد في 17 يوليو 1939م ؟

17 يوليو 1939م إلى 17 يوليو 2011 م = 72 سنة ؟

الخراساني يسلم الأمر للمهدي اثنان وسبعون شهراً

كيف 72 شهراً نفس 72 سنة ؟

ومنها ، السؤال عن وقت ظهورهما ، وقد تقدم في أول هذا الفصل أن المرجح أن يكون في سنة ظهور المهدي عليه السلام ، مقارناً لخروج السفياني واليماني، وإن كان من المحتمل صحة الرواية التي تقول: ( يكون بين خروجه- أي شعيب- وبين أن يسلم الأمر للمهدي اثنان وسبعون شهراً) . ( ابن حماد ص84 ) ، فيكون ظهورهما قبل ظهور المهدي عليه السلام بنحو ست سنوات .

هل ( خروج الثلاثة الخراساني والسفياني واليماني في سنة واحدة في شهر واحد في يوم واحد ) ؟

كيف يوم الاحد التاريخ 15 / 8 / 1432 هـ = 17 / 7 / 2011 م موعد هو يوم مولد الإمام المهدي عج نفس يوم مولد السيد القائد علي الحسيني الخامنئي ؟؟
نقل قول کردن
+3 #565 آیت‌الله جوادی‌آملی 1390-04-23 16:29
پاسخ به چهار پرسش مهم درباره امام زمان (عج)
آیت‌الله جوادی‌آملی در آستانه فرارسیدن میلاد حضرت بقیة‌الله الاعظم به چهار پرسش مهدوی پاسخ گفتند.

به گزارش مرکز خبر حوزه متن سئوالات و پاسخ معظم‌له به شرح ذیل است:
1. چگونه مي‏توان امام زمان‏(عج) را شناخت؟
2. دليل قرآني وجود حضرت حُجّت (عج) چيست؟
3. حيات حضرت ولي عصر(عليه‌السلام ) از نظر علمي چگونه توجيه مي‏شود؟
4. مسئله وجود مقدس امام زمان‏(عج) از نظر فلسفي چگونه توجيه مي‏شود؟ آيا دليل فلسفي بر اثبات وجود آن حضرت وجود دارد؟

www.rajanews.com/detail.asp?id=95735
نقل قول کردن
+1 #564 آیت الله مصباح 1390-04-23 16:25
آیت الله مصباح:هنوز هم به احمدی نژاد اعتقاد دارم و از وی حمایت می کنم
عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: مردم نمی گذارند که جریان انحرافی به انقلاب اسلامی ضربه بزند.
آیت الله محمدتقی مصباح یزدی در گفتگو با مهر اظهار داشت: اینکه جریان انحرافی از نظام سیاسی طرد شوند کار من نیست، با مردم است و البته این جامعه است که نباید اجازه دهد عده ای هنجار شکن ابراز وجود کنند.

وی در خصوص انعکاس اظهاراتش در برخی از رسانه ها مبنی بر فراماسون خواندن جریان انحرافی تصریح کرد: من چه زمانی این حرف را زدم؛ اگر چنین موضوعی بوده مدرکش را به من نشان بدهید، من می گویم آنچه جریان انحرافی انجام می دهد قابل قبول جامعه و مصلحت انقلاب نیست.

این مدرس برجسته حوزه علمیه قم افزود: به اعتقاد من، کارهای آنها در نهایت به تضعیف اسلام و نظام اسلامی می انجامد و این خواسته فراماسونها و دشمنان اسلام است.

آیت الله مصباح در پاسخ به اینکه "شما در گذشته از مدافعان احمدی نژاد بودید، موضع امروزتان چیست" به خبرنگار مهر گفت: در آن زمان احمدی نژاد باید در برابر رقبایش حمایت می شد و حمایت من از احمدی نژاد تأیید شعارها و اصول انقلاب اسلامی بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: من هنوز هم به احمدی نژاد اعتقاد دارم و از وی حمایت می کنم.
www.rajanews.com/detail.asp?id=95741
نقل قول کردن
+1 #563 کربلایی مهدی 1390-04-23 15:09
میلا مسعود امام امت حضرت ماه ، امام خامنه ای مبارک
لطف خدا به مردم دنیا ارائه شد
یکباره شوره زار زمین باغ لاله شد
پس کوچه های خاکی مشهد پر از شعف
خورشید شهر خامنه 72 ساله شد

24 تیرماه 1318 میلاد مسعود امام امت بود .
نقل قول کردن
+2 #562 کربلایی مهدی 1390-04-23 15:07
میلا مسعود امام امت حضرت ماه ، امام خامنه ای مبارک
لطف خدا به مردم دنیا ارائه شد
یکباره شوره زار زمین باغ لاله شد
پس کوچه های خاکی مشهد پر از شعف
خورشید شهر خامنه 72 ساله شد
نقل قول کردن
+4 #561 روح الله 1390-04-23 02:54
سلام علیکم:از اینکه دیدم اسم سایتتون تغییر کرده خوشحال شدم چون میخواستم بدونم عکس العمل شما در مورد بیانات آقا چیه؟
امیدوارم این سایت به زودی رفع فیلتر بشود.
پیشنهاد: سعی کنید در بررسی روایات بر اتفاقات روزمره در منطقه وجهان حد اعتدال را رعایت فرمده تا کسانی که اطلاعات کمی دارند حمل بر توقیت وتطبیق صد در صد نکنند.
به امید نابودی صهیونیزم وظهور حضرت مهدی موعود
(((اللهم عجل لولیک الفرج والنصر)))
نقل قول کردن
+4 #560 آخرین اخبار 1390-04-22 13:40
کاوادرات؛ نبرد 4 گوش سپاه با جنگال و کروز
جنگ تازه رژيم اسرائيل با لبنان با بوي نفت
آوارگی سفیران اسرائیل در کشورهای اسلامی
سقوط ایتالیا کلید خورد
آخرین خبرها از یمن ؛ یکشنبه آینده مردم یمن جشن می گیرند!
جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی جهت بررسی تحولات جدید مصر
تحولات مصر: البرادعی نخست وزیر شود

جزئیات روابط پنهانی آل سعود با اسرائیل ؛ چه کسی فلسطین را فروخت
تحولات مصر/ عصام شرف قول استعفا داد
خروج الوفاق از گفتگوها / درخواست مردم برای سرنگونی آل خلیفه
فعالیت فرودگاه های اروپا تحت نظارت اسرائیل انجام می شود
رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی مداخله گرانه حکومت بشار اسد در سوریه را فاقد مشروعیت اعلام کرد.
نقل قول کردن
+1 #559 راهور 1390-04-22 12:54
بررسی تطابق جریانات سیاسی معاصر با علائم قبل از ظهور
www.siasatema.com/NSite/FullStory/News/?Id=15045
نقل قول کردن
+11 #558 علي اصغر 1390-04-22 12:52
به نقل از احمد سبحان:
www.sobhet.blogfa.com/

این آدم همون کسیه که مستند رو به مسخره گرفته و مسئول سایت الف با بی شرمی تمام و حماقت اونو منتشر کرده حالا نویسنده هی میاد توجیه میکنه که نهههههههه من منظورم فلان نبوده و...

واقعا که... یکی بی دینه و مرتده و توهین میکنه آدم میگه خب اعتقاداتی نداره...ولی اینا رو چی بگی؟ادعای دینداری دارن ولی در رفتار همه ی کارهاشون توهین و تمسخر و تهمت...

با سلام و درود بر دوستان عزيز


در مصاحبه با نشريه پنجره بخشي از صحبتهاي بنده تحريف شده است.

انتشار اين مصاحبه دقيقا مصادف بود با روز بازداشت بنده و فرصتي براي اعتراض نبود.

بنده مثال شهريار را براي منظور ديگري زدم و جمله :

....می گویند این شعر به دلمان نشست! اصل گیرایی ذائقه ی مخاطب و آن حس درونی اوست.

را به هيچ وجه نگفته ام.

و متاسفانه شخص مصاحبه كننده از روي غرض يا اشتباه آن را منتشر كرده است.

نشريه پنجره مي تواند فايل صوتي صحبتهاي بنده را منتشر كند

خداوند عاقبت همه ما را ختم به خير فرمايد
نقل قول کردن
+7 #557 احمد سبحان 1390-04-22 12:31
www.sobhet.blogfa.com/

این آدم همون کسیه که مستند رو به مسخره گرفته و مسئول سایت الف با بی شرمی تمام و حماقت اونو منتشر کرده حالا نویسنده هی میاد توجیه میکنه که نهههههههه من منظورم فلان نبوده و...

واقعا که... یکی بی دینه و مرتده و توهین میکنه آدم میگه خب اعتقاداتی نداره...ولی اینا رو چی بگی؟ادعای دینداری دارن ولی در رفتار همه ی کارهاشون توهین و تمسخر و تهمت...
نقل قول کردن
+4 #556 مدیریت 1390-04-22 12:26
با سلام آخرین اخبار

درياي سرخ بخشي از محيط پيراموني امنيتي ايران محسوب مي‌شود 355
توطئه سه‌جانبه تركيه، قطر و اردن براي تغيير حاكميت در سوريه 354
خروج مخالفان از مذاکرات با رژيم بحرين 353

ashk4zohoor.ir
نقل قول کردن
+20 #555 آنتی روشنفکری 1390-04-22 12:18
خدمت آقای احمد رضا عرض کنم مجاهد سایبری طرح های بسیار زیبایی انجام می دهد منتها فکر کنم وقت کافی نداشه باشند
وبلاگشون: moujahed.blogfa.com

----------------------------------------------------------

ویژه نامه تو می آیی ( چند ثانیه ای دانلود کنید)
s1.picofile.com/file/6935925550/to_miaee.zip.html

-----------------------------------------------------------

آقای سیجانی شما چرا در مسئله مهم مهدویت نظر می دهید ؟
بگذارید متخصصانی که بعضا حتی ولایت فقیه رو قبول ندارند انجام دهند

شما مگه برای این مستند پولی دریافت کردید؟
بگذارید اونایی که میلیاردی پول جشن های رقاصی شعبانیه می دهند مستند بسازند؟

شما چرا کاسبی یه عده رو کساد می کنید ؟
بگذارید بعضی هم زیر سایه متخصص بودند نانی در بیاورند

----------------------------------------------------------
رقصیدن در جشن های شعبانیه موردی ندارد !
اگر داشت که علما فتوا می دادند

اینو نگاه کنید
www.pesarake-khaste.blogfa.com/post-9.aspx

از الان همه منتظرند کلیپ رقص های 26 تیر بیرون بیاد

چرا کسی از این کارها انتقاد نمی کند ؟

واقعا شما نفهمیدید با اینکار ها ظهور اصلا نزدیک نیست
اونوقت تیتر زدید ظهور بسیار نزدیک است

اگر یه کلیپ از جشن های شعبانیه ( رقص ها ) به جای مستند بیرون نمی دادید الان همه از شما تشکر می کردند

-------------------------------------------------------
اگر قرار بر شمردن ثانیه های غیبتت باشد لحظه ای از فراق تو زنده نمی مانم
امیدم آن است با گذر این ثانیه ها آمدنت نزدیک تر می گردد
نقل قول کردن
+5 #554 آخرین اخبار 1390-04-22 12:06
*درياي سرخ بخشي از محيط پيراموني امنيتي ايران محسوب مي‌شود
*امام خامنه ای:اولين شرط موفقيت در جهاد عظيم اقتصادي اميد آفريني از شرايط كشور است
*پايگاه‌هاي نظامي آمريكا در تيررس توپخانه سپاه:همان طور كه فرماندهي كل قوا فرمودند دستمان بايد روي ماشه باشد

*اتخاذ تدابير شديد امنيتي در كربلا در آستانه اعياد شعبانيه
*حمله به منزل معاون نخست وزير عراق ناكام ماند
*آمريكا تهديد كرده است ناوگان پنجم خود را از بحرين خارج مي‌كند
*آمريكا به "آخرالزمان اقتصادي " خود نزديك مي‌شود
*پشت پرده فروش تسليحات آمريكا به عربستان
*رئيس جريان المستقبل لبنان با حمله شديداللحن به سلاح مقاومت كه ضامن امنيت اين كشور است، تهديد كرد كه براي ساقط كردن دولت از درگيري‌هاي خياباني استفاده مي‌كند.
*دولت آنكارا درباره سوريه به اهداف آمريكا خدمت مي‌كند
*آيت‌الله تهراني: نيمه شعبان روز بروز حضرت مهدي(عج) است
*اسرائيل مقابل انقلاب‌هاي منطقه "سردرگم " است
*النخيل فاش كرد: توطئه سه‌جانبه تركيه، قطر و اردن براي تغيير حاكميت در سوريه
*تمرین ارتش صهیونیستی برای جنگ با حزب الله+عکس
*کابوس جدید رژيم اسراییل؛ چشمان بيدار«رصد»در150 متري صهيونيست ها
*تشديد جنگ قدرت براي‌تصاحب ولي‌عهدي در خاندان آل‌سعود
*یک مقام عالیرتبه نیروهای مسلح: افشای خیانت بارزانی/ مراکز تروریستی پژاک در عراق را نابود می‌کنیم
نقل قول کردن
+8 #553 احمد سبحان 1390-04-22 11:43
به نقل از احمد رضا:
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد
دوستان من میخوام یک بنر 3*4 برای تولد آقا آماده کنم البته میخوام پیام بنر دعا ملت برای ظهور باشه و از جمله خود امام زمان استفاده کنم در گوشه پایین سمت چپ هم رایحه ظهور نوشته بشه و پس زمینه تصویری از امام زمان باشه لطفا دوستان کمک کنن و طرح گرافیکی بدن


سلام.. من که ازین کارا بلد نیستم...ولی توصیه میکنم به مجاهد سایبری که از بروبچ خودمون هس بگید..ایشون طرحهای زیبایی درست میکنن

البته آقای سیجانی هم خیلی تصاویر قشنگی طراحی میکنن :)
نقل قول کردن
+6 #552 احمد رضا 1390-04-22 11:23
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد
دوستان من میخوام یک بنر 3*4 برای تولد آقا آماده کنم البته میخوام پیام بنر دعا ملت برای ظهور باشه و از جمله خود امام زمان استفاده کنم در گوشه پایین سمت چپ هم رایحه ظهور نوشته بشه و پس زمینه تصویری از امام زمان باشه لطفا دوستان کمک کنن و طرح گرافیکی بدن
نقل قول کردن
-9 #551 محمد 1390-04-22 10:47
بسم الله الرحمن الرحیم



شعر: شوقی اشتباه



ماییم و خستگی شوقی اشتباه

ما مانده ایم و امیدی که شد تباه

او بوده و زمان درازی به انتظار

ما مانده ایم و بی کسی محض یک نگاه

راهی دراز مانده، کویری پر از سراب

بی توشه ایم و بی رمق و خسته بین راه

چوپان گله های بدون شبان! مدد!

ای چشم مهربان مراقب! بما نگاه!

ماییم و این شب یلدا و درد و درد

ماییم و بی حضور شما، آه و آه و آه!
نقل قول کردن
+7 #550 نايف بن عبدالعزيز 1390-04-22 10:35
*حمايت "ملك عبدالله " از امير "نايف بن عبدالعزيز "
بنا به گفته منابع نزديك به دفتر پادشاهي عربستان، "ملك عبدالله " از امير "نايف بن عبدالعزيز " وزير كشور حمايت كرده و بصورت غيررسمي وي را به جاي "امير سلطان " ولي‌عهد بيمار عربستان تعيين كرده است.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004213177
جهت اطلاع
به ابجد >>> نایف = 141 = امام مهدی
نقل قول کردن
+7 #549 جدال شاهزادگان سعودي 1390-04-22 10:27
* جدال شاهزادگان سعودي معضل جدي سلطنت خاندان آل سعود
همان طور كه گفته شد، بر اساس منشور عبدالعزيز، اولين پادشاه سعودي، بيش از نيم قرن است كه سلطنت موروثي پادشاهان سعودي بر خلاف ساير كشورها، از برادر به برادر و نه پدر به پسر ادامه دارد، از جمله پيامدهاي ادامه اين مكانيزم بالا رفتن سن پادشاهان سعودي در هنگام سلطنت است، به اعتقاد كارشناسان امور عربستان اين مسئله در آينده به صورت يك معضل جدي سلطنت خاندان آل سعود را به كام فروپاشي خواهد كشاند.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004213177
نقل قول کردن
+6 #548 منشور عبدالعزيز 1390-04-22 10:24
* منشور عبدالعزيز
خاندان آل‌سعود از سال 1932 ميلادي بر عربستان حكمراني مي‌كند. ملك عبدالعزيز، اولين پادشاه عربستان منشوري به نام "منشور عبدالعزيز " دارد كه در آن مي‌خوانيم: " تا زماني كه پسران من زند‌ه‌اند، قدرت به نوه‌هايم نخواهد رسيد "، به همين دليل برخلاف نظام‌هاي سلطنتي ديگر كه قدرت از پدر به پسر مي‌رسد، درخاندان سعودي قدرت به برادران پادشاه انتقال مي‌شود و به همين دليل در اين كشور قبيله‌اي، شاهزاده‌ها با پادشاهان سعودي اختلاف سني زيادي ندارند و همين موضوع بافت قدرت در عربستان سعودي را پيچيده و اين پيچيدگي همواره هوس رسيدن شاهزادگان سعودي به قدرت را تشديد كرده است.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004213177
نقل قول کردن
+10 #547 هلاك العباسي؟ 1390-04-22 10:20
پس از اخبار وضد‌ونقيض درباره مرگ امير سلطان صورت گرفت؛
تشديد جنگ قدرت براي تصاحب وليعهدي در خاندان آل‌سعود
خبرگزاري فارس: در شرايطي كه "امير سلطان " ولي‌عهد عربستان با بيماري سرطان دست و پنجه نرم مي‌كند و اميدي به زندگي وي نيست، كشمكش و جنگ قدرت در بين فرزندان خاندان آل سعود براي تصاحب مسند جانشيني بالا گرفته است.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004213177
نقل قول کردن
+15 #546 رايحه ظهور 1390-04-22 09:44
:x =D>



گروه ورزشی مشرق - حاج احمد علمایی در سال 1323 در روستای هریس از توابع شهرستان سراب به دنیا آمده اما بیشتر عمر خود را در تهران سپری کرده است.
حاج احمد یکی از انسانهایی است که در میان ما زندگی می کند ولی به باورهایی که ما آنها را فراموش کرده ایم همچنان معتقد است. ارزش هایی همچون سربازی برای امام زمان و ولی فقیه ، شاهد و حاضر بودن شهدا و امام، آثار و تبعات نیکی به پدر و مادر و نماز اول وقت و ...
این انسان وارسته از سنین نوجوانی به ورزش های رزمی علاقه مند شد و در سنین جوانی به درجه استادی در ورزش کشتی کج رسید. (در آن زمان (قبل از انقلاب حدود سال 1335) تنها ورزش رزمی موجود در ایران ورزش کشتی کج بود.) ایشان از سال 1340 به امر مربی گری پرداخته و تا کنون نیز این کار را رها نکرده است.
وی پس از انقلاب و با ورود ورزش رزمی کاراته به ایران، به سفارش یکی از دوستان به فعالیت در رشته کاراته پرداخته و تاکنون موفق به اخذ کمربند مشکی دان 8 شده است. ایشان سبکی جدید با نام رزم انتظاران در فدراسیون کاراته به ثبت رسانده(که تلفیقی از کاراته و کشتی کج می باشد) و کمیته ای را با نام کمیته رزمی مساجد کشور به ثبت رسانده است. به پاس تلاش های ایشان در امر توسعه کاراته ، فدراسیون کاراته ایران دو دان افتخاری نیز به ایشان اعطا کرده است.

www.mashreghnews.ir/.../کیوکوشین-در-مکتب-حاج-احمد-با-رمز-یا-حسین
.................

عشق امام زمان(عج) ، چها كه نمي كند! :x @};-
نقل قول کردن
+18 #545 علی جعفری 1390-04-22 09:16
رایحه ظهورنام جدید مبارک
این یعنی ولایت پذیری
این یعنی التزام قلبی و عملی به مقتدا
این یعنی سمعاً و طاعتاً
این یعنی درسی به مدعیانی که دم از ولایت فقیه می زنند اما ذره ای اعتقاد به آن ندارند.
این یعنی نه آنچنان دور دانستن ظهور ونه آنچنان بسیار نزدیک دانستن خورشید ولایت و امامت مهدی(عج)
آقا ابتکارتان مبارکباد @};- [-O :)
نقل قول کردن
+19 #544 شهرام 1390-04-22 08:55
به نقل از سید ی:
ببینید سایت الف جسارت رو به کجا رسونده!!!؟؟؟
alef.ir/1388/content/view/110452/

من کامنت زیر را گذاشتم اگر صداقت در درج آن داشته باشند:

اگر دین ندارید آزاده باشید. من نمی دانم چگونه می خواهید در پیشگاه ولی عصر جوابگوی این اقدام سخیف و موهن خود باشید. آیا صحبت از ظهور کردن امام عصر طنز است. آیا پخش سخنان بعضی از بزرگان عرصه مهدویت طنز است. اگر چه این سی دی جای نقد دارد و رهبر نیز فرمودند اطلاق تطبیق صحیح نمی باشد ولی این دلیل انتشار مطلب موهون و وقیحانه فوق نمی شود.
آقای توکلی به کجا چنین شتابان؟!!!!!!!! !
نقل قول کردن
+20 #543 عارف 1390-04-22 06:53
به نقل از سید الیاس:
دوستان دار و دسته هاشمی دارن کار هایی می کنند که محمد خاتمی و تیمش دوباره بیان رو حتی موتلفه هم حمایت کرده از اومدن دوباره اصلاح طلب ها!!!! www.jahannews.com/vdci3waz5t1ayw2.cbct.html

مردم اینقدر بصیرت پیدا کردن و به قول حضرت امام خامنه ایی تو فتنه این مزدوران را شناختن که کاه هم برای اینها دیگه خرد نمیکنن دارو دسته اینها به زباله دان تارخ پیوستن.و مکرو و مکرالله ....
نقل قول کردن
+10 #542 احمد 1390-04-22 06:50
دو سوال از گدانندگان سایت EMAMEASR.ORG:

سلام

۱۔ لطفا توضیح بدھید آیا این دستورالعمل در روایات و سیرت ھم بیان شدہ:  آیا شما در شبهای جمعه راس ساعت 19 برای فرج دعا می کنید؟
۲۔ من ھر چہ گشتم لینکی، مقالہ ای راجع بہ نایب امام زمان پیدا نکردم۔ لطفا راھنمای کنید کجا میشہ پیداشت کرد۔

ممنون و متشکر
نقل قول کردن
+11 #541 احمد 1390-04-22 06:11
به نقل از EMAMEASR.ORG:
ترجمه:::
خدایا چگونه ترا بخوانم(به امید استجابت)در صورتیکه من من (معصیت کار)هستم و چگونه امیدم را از تو قطع کنم در صورتیکه تو توئی (که با نیک و بد احسان میکنی)؟
خدا یا هرگاه از تو در خواست نکردم تو بمن عطا فرمائی پس کیست انکه چون در خواست کنم عطا می کند؟
خدا یا هر گاه ترا نخوانم باز حاجتم بر اوری پس کیست انکه هر گاه او را بخوانم حاجتم روا میگرداند؟
خدا یا هر گاه زاری به در گاه تو نکرده ام باز به من ترحم میکنی پس کیست انکه چون زاری کنم ترحم خواهد کرد؟
خدا یا چنانکه دریا را برای موسی علیه السلام شکافتی و اورا(با قومش)از دریا نجات دادی پس از تو در خواست می کنم که درود فرستی بر محمد و ال او و مرا هم از این حالی که در او هستم (از پریشانی و بیچارگی) نجات بخشی و بمن فرج و گشایش عاجل عطا کنی
بفضل و رحمت (نا منتهای)خود ای مهربانترین مهربانان عالم
منتظران ظهور به نیت تعجیل در فرج آقا امام زمان در شب نیمه شعبان با یک صلوات در این دعای دسته جمعی شرکت کنید
.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
مولای من
از بی لیاقتی من است که چشمانم سوی دیدن تو را ندارد
تو خود برایم دعا کن


سلام
خدا خیرتون بدہ @};-
نقل قول کردن
+15 #539 سید الیاس 1390-04-22 02:56
حضرت آقا وقتی که پرداختن به جریان حاشیه ساز دولت را اختلاف می خوانند ولی فتنه گران 88 را مجرمانی که گناهشان قابل اغماض نیست می خوانند می خواهند به ما بفهمانند که فتنه گران 88 برای مجلس کیسه دوخته اند و ملاقات های رفسنجانی و فعالیت محسن را نمی توان نادیده گرفت .
نقل قول کردن
+15 #538 سید الیاس 1390-04-22 02:43
دوستان دار و دسته هاشمی دارن کار هایی می کنند که محمد خاتمی و تیمش دوباره بیان رو حتی موتلفه هم حمایت کرده از اومدن دوباره اصلاح طلب ها!!!! www.jahannews.com/vdci3waz5t1ayw2.cbct.html
نقل قول کردن
+14 #537 علائم ظهور 1390-04-22 02:32
به نقل از سید ی:
ببینید سایت الف جسارت رو به کجا رسونده!!!؟؟؟
alef.ir/1388/content/view/110452/

سلام
اینجاست که درایت آقا روشن میشه.از طرفی به شدت ایشون تحت فشار نهادهای خاصه که ضد بحثهای مطروحه موضع بگیرن.
از طرفی هم ایشون میدونه اگر زود موضع بگیره باب تمسخر و تکذیب ظهور باز میشه و برخی میان اصل مطلب رو هم تکذیب میکنن!!!

اما خوب چون خیلی مسائل بزودی مشخص میشه و جهان به سوی روشنی به سرعت در پیش است، دیگه کسی نمی تونه در برابر این حوادث بی تفاوت باشه...
اندکی صبر!
نقل قول کردن
+15 #536 سید الیاس 1390-04-22 02:31
ای پاسخ گرامی امن یجیب ها
تعجیل کن به خاطر ما ناشکیب ها

چشم جهان به چشمه دستان سبز توست
جاری شو از ورای فراز و نشیب ها

تکلیف انتقام شهیدان به دوش کیست؟
خون مسیح مانده به روی صلیب ها!

برخیز و بزم شب زدگان را به هم بزن
ای آشنا به ندبه و اشک غریب ها

تعجیل کن به خاطر صدها هزار چشم
ای پاسخ گرامی امن یجیب ها
نقل قول کردن
+13 #535 EMAMEASR.ORG 1390-04-22 01:57
ترجمه:::
خدایا چگونه ترا بخوانم(به امید استجابت)در صورتیکه من من (معصیت کار)هستم و چگونه امیدم را از تو قطع کنم در صورتیکه تو توئی (که با نیک و بد احسان میکنی)؟
خدا یا هرگاه از تو در خواست نکردم تو بمن عطا فرمائی پس کیست انکه چون در خواست کنم عطا می کند؟
خدا یا هر گاه ترا نخوانم باز حاجتم بر اوری پس کیست انکه هر گاه او را بخوانم حاجتم روا میگرداند؟
خدا یا هر گاه زاری به در گاه تو نکرده ام باز به من ترحم میکنی پس کیست انکه چون زاری کنم ترحم خواهد کرد؟
خدا یا چنانکه دریا را برای موسی علیه السلام شکافتی و اورا(با قومش)از دریا نجات دادی پس از تو در خواست می کنم که درود فرستی بر محمد و ال او و مرا هم از این حالی که در او هستم (از پریشانی و بیچارگی) نجات بخشی و بمن فرج و گشایش عاجل عطا کنی
بفضل و رحمت (نا منتهای)خود ای مهربانترین مهربانان عالم
منتظران ظهور به نیت تعجیل در فرج آقا امام زمان در شب نیمه شعبان با یک صلوات در این دعای دسته جمعی شرکت کنید
.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
مولای من
از بی لیاقتی من است که چشمانم سوی دیدن تو را ندارد
تو خود برایم دعا کن
نقل قول کردن
+17 #534 EMAMEASR.ORG 1390-04-22 01:56
خواندن دعایی که استجابتش قطعی است (إن شالله)، به نیت تعجیل در فرج آقا در نیمه ی شعبان
بسم الله الرحمن الرحیمبه نیت تعجیل در فرج آقا امام زمان در شب نیمه ی شعبان
[*][*]می خوانیم همه با هم دعایی که استجابتش قطعی است (إن شالله)
دعای استجابت دعا
شيخ كفعمى در بلد الامين دعائى از حضرت امام زين العابدين عليه السلام نقل كرده و فرموده اين دعا را مقاتل بن سليمان از آن حضرت روايت كرده و هم گفته هركه صد مرتبه آنرا بخواند و دعايش مستجاب نگردد لعنت كند مُقاتل را(مفاتیح الجنان صفحه 236)
إِلَهِي كَيْفَ أَدْعُوكَ وَ أَنَا أَنَا وَ كَيْفَ أَقْطَعُ رَجَائِي مِنْكَ وَ أَنْتَ أَنْتَ إِلَهِي إِذَا لَمْ أَسْأَلْكَ فَتُعْطِيَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَسْأَلُهُ فَيُعْطِينِي إِلَهِي إِذَا لَمْ أَدْعُكَ [أَدْعُوكَ‏] فَتَسْتَجِيبَ لِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَدْعُوهُ فَيَسْتَجِيبُ لِي إِلَهِي إِذَا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَيْكَ فَتَرْحَمَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَتَضَرَّعُ إِلَيْهِ فَيَرْحَمُنِي إِلَهِي فَكَمَا فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسَى عَلَيْهِ السَّلامُ وَ نَجَّيْتَهُ أَسْأَلُكَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْ تُنَجِّيَنِي مِمَّا أَنَا فِيهِ وَ تُفَرِّجَ عَنِّي فَرَجا عَاجِلا غَيْرَ آجِلٍ بِفَضْلِكَ وَ رَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ
نقل قول کردن
+14 #533 مسعود 1390-04-22 01:55
به نقل از حامد:
سلام
اگر قرار است شما منحرف باشید، خیلی از بزرگان دیگر هم به خاطر تطبیق علائم و اشخاص دوران ظهور باید منحرف به حساب بیایند، از سردار رحیم صفوی بگیر تا حاج آقای پناهیان تا مداح اهل بیت سلحشور که به زبانهای مختلف و حتی در حضور آقا، ایشان را با سید خراسانی تطبیق داده بودند.

تا قبل از اینکه نظر آقا بیان شود کاری که با عشق به مولا انجام شده است ماجور از جانب حق تعالی خواهد بود ان شاالله.اما با اظهار نظر امام خامنه ای کوچکترین حرکتی که خلاف منویات ایشان باشد هم حرام است و هم محکوم به شکست و فنا.
این اعتقاد بنده نسبت به فرامین معظم له است.قطعا دوستان از بنده خیلی ولایت مدارتر هستند.
نقل قول کردن
+17 #532 مسعود 1390-04-22 01:47
به نقل از anti mason:
لعنت به شما
رهبری به طور غیر مستقیم گفت که ساکت شوید و نظر غیر کارشناسی ندهید ولی شما همچنان مصداق سازی غیر کارشناسی میکنید.
حالا بیاید نظر بدهید که من بی دینم یا منافقم.
سرتان را مثل کبک در برف فرو کردید همچنان لجاجت میکنید
شما ظهور را عقب می اندازید و عده ای را در اینده از ظهور دلسرد میکنید.
لعنت به شما

دوست عزیز ظاهرا چند روز کلا عقب تشریف دارید.اگه مغرض نیستید سری به سایت بزنید تا ببینید تمام مقالات مرتبط حذف شده و ولایت پذیری که وظیفه همگان است از جانب مدیریت سایت به خوبی نمایان شده.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد