رایحه ظهور

نگاهی به تحقق عجیب 14 پیش بینی بزرگ امام خمینی(ره)

فرمایشات ولی امر مسلمین در نیمه خرداد امسال حاوی نکات مهم و قابل تاملی بود ، یکی از این نکات مهم ، اشاره معظم له به پیش بینی حضرت امام(ره) در مورد بیداری اسلامی در منطقه و تحقق آن بود معظم له در ادامه صحت پیش بینی سقوط شوروی سابق توسط حضرت امام(ره) را نیز مطرح نمودند ، به نظر می رسد در حال و هوای کنونی که جریانی با ایجاد تردید در صحت فرمایشات و پیش بینی های بزرگانی چون امام راحل(ره) و آیت الله بهجت و ولی امر مسلمین در نظر دارد این پیش بینی ها را کم رنگ و غیرقابل اعتماد نشان دهد ، این اشاره ی پرمعنای ولی امر مسلمین  بسیار مهم  و قابل تامل باشد.

 

» ابتدای نظرات (269)

 

 

به بخشی از بیانات نائب امام زمان(عج) در 14 خرداد امسال دقت کنیم :

امسال سالگرد امام با یک حادثه مهم دیگر نیز همراه و همزمان است و آن بیداری اسلامیست ، حادثه ای و حماسه ای که امام بزرگوار ما انتظار آن را می کشیدند ، آرزوی آن را داشتند و از آن خبر هم داده بودند ، پیش بینی می کرد امام بزرگوار حرکت بیداری ملتهای مسلمان را و خداوند متعال تفضل فرمود این پیش بینی به وقوع پیوست ، همچنانی که سقوط حکومت شوروی را پیش بینی کرد و خدای متعال آن را تحقق بخشید.

همانگونه که می بینیم ، ولی امر مسلمین در این فراز از صحبت ها با برجسته کردن صحت پیش بینی های حضرت امام (ره) در  نظر دارند که حقیقت مهمی را برای جامعه برجسته نمایند و آن توجه و اعتماد به پیش بینی ها و بشارتهای بزرگانی چون خمینی کبیر است ، بدین منظور  ما در نظر داریم که نگاهی گذرا داشته باشیم بر برخی از پیش بینی های بزرگ بینانگذار انقلاب اسلامی  و  تحقق عجیب آنها.

حضرت امام خمینی(ره) از معرفت و بینش سیاسی خارق العاده ای برخوردار بود و ذهن و فكر باز و بیدارش همواره عمق رخدادها و وقایع سیاسی را می كاوید و تحلیل های روشن ارائه می داد و راه و روش های كارآمد تجویز می كرد كه به نتیجه و ثمر می نشست .
همین شم و ژرف نگری سیاسی موجب می گشت كه آن پیشوای الهی دارای توان خاصی در پیش بینی های سیاسی گردد و برخی از وقایع آینده را در سیاست خارجی جهان اسلام پیش از وقوع گوشزد نماید و هشدار دهد   ما در این مقاله به بررسی 14 پیش بینی مطرح شده توسط ایشان پرداخته و در ادامه برخی از پیش بینی های ولی امر مسلمین را نیز مطرح خواهیم نمود :

 

نگاهی به 14 پیش بینی مطرح شده توسط حضرت امام(ره)

1- امام راحل(ره) در سال 43 ، سربازان من در گهواره ها هستند!

2 -  پیش بینی فرار شاه و عاقبت رژیم پهلوی

3- پیش بینی در مورد تشکیل حکومت اسلامی در ایران

4- پیش بینی در مورد عاقبت منتظری

5- پیش بینی در مورد رهبری امام خامنه ای(مدظله)

6- پیش بینی نابودی مارکسیسم و سقوط شوروی

7- پیش بینی حمله عراق به کویت

8- پیش بینی عاقبت ذلت بار برای سران مزدور

9- پیش بینی حرکت مردم مصر و عاقبت حسنی مبارک

10- پیش بینی وقوع بیداری اسلامی در منطقه

11- پیش بینی فروپاشی آمریکا از درون

12- پیش بینی فتح قدس و آزادی فلسطین

13- پیش بینی نزدیکی ظهور و اتصال انقلاب اسلامی به ظهور

14- پیش بینی مخالفت با امام زمان(عج) توسط کسانی که با ولایت فقیه مخالفت می کنند.

 

1- امام راحل(ره) در سال 43 ، سربازان من در گهواره ها هستند!

به گواهی تاریخ خیل عظیم جوانان و نوجوانان نقش بسیار مهمی در به ثمر رسیدن و پیروزی انقلاب اسلامی داشته و چند سال بعد در 8 سال دفاع مقدس نیز نقشی بی نظیر در حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی ایفا نمودند ، در حالی که امام عزیز این مسئله و این نسل انقلابی را از سال 43 پیش بینی کرده و آمدنشان را انتظار می کشیدند و اینگونه بود که ابتدای کار در پاسخ افرادی که می گفتند با کدام یار و یاور می خواهید پیروز شوید ، فرمودند : سربازان من در گهواره ها هستند!


2 -  پیش بینی در مورد عاقبت رژیم پهلوی و فرار شاه

نیم قرن پیش و در حالی که خوش بین ترین افراد هم نمی توانستند در مخیله خود نابودی و فروپاشی حکومت مستبد و فرعونی شاه را تصور کنند ، امام راحل(ره) با پیش بینی سقوط و نابودی این رژیم شیطانی حرکت بزرگ خویش را آغاز کرد :

ملت عزیز و پیرو حق امام علیه السلام (امام حسین)، با خون خود، سلسله ابلیس پهلوی را در قبرستان تاریخ دفن می نمایند و پرچم اسلام را در پهنه کشور بلکه کشورها، به اهتزاز درمی آورد.

( صحیفة نور، جلد 4، صفحة 9)

در حالی که برخی از متدینین و روحانیون هم عصر امام با هشدار به او در مورد نادرست بودن حرکتش ، حکومت شاه را قدرتمند و جاودانی نشان می دادند ، گذشت زمان و ایثار و جهاد امام عزیز و پیروان راستینش که منجر به نابودی حکومت طاغوت شد ، نشان داد که این تحلیل و پیش بینی امام راحل(ره) تا چه اندازه صحیح و قرین به واقعیت بود.

همانگونه که بیان شد در طی حرکت اسلامی امام(ره) شاید هیچ کس حتی تصور نمی کرد که بتوان روزی شاه را سرنگون کرد و این دیو خونخوار روزی مجبور به فرار از کشور شود ، خاطره زیر به خوبی حال و هوای آن روزها و عجیب بودن پیش بینی امام را به خوبی نشان می دهد :

مرحوم حجت الاسلام سيد محمد کوثري (ره)( روضه خوان مراسم های امام خمینی) نقل مينمايد: يک روز من در منزل آقاي آيت الله فاضل لنکراني، از استادان حوزه علميه قم بودم و يکي از فضلاي مشهد آنجا بودند. ايشان به نقل از يکي از دوستانشان نقل کردند که در نجف اشرف در خدمت امام بوديم و صحبت از ايران به ميان آمد. من گفتم اين چه فرمايشهايي است که در مورد بيرون کردن شاه از ايران ميفرماييد؟ يک مستأجر را نميشود از خانه بيرون کرد، آن وقت شما ميخواهيد شاه را از مملکت بيرون کنيد؟ امام سکوت کردند. من فکر کردم شايد عرض مرا نشنيده اند. سخنم را تکرار کردم.

امام برآشفتند و فرمودند: فلاني چه ميگويي؟ مگر حضرت بقيةالله صلوات الله عليه به من (نستجيربالله) خلاف ميفرمايد؟! شاه بايد برود.

فصلنامه انتظار ، ش14، ص5

 

3- پیش بینی در مورد تشکیل حکومت اسلامی در ایران

یکی از پیش بینی های بزرگ امام راحل(ره) ، پیش بینی به ثمر رسیدن حرکت انقلابی ملت ایران و تشکیل حکومت اسلامی در این سرزمین است :

آقای علی محمد بشارتی برای آقای ری شهری نقل کرده اند و ایشان در کتاب خاطراتشان درج نموده اند:

«در تابستان سال 1358 هنگامی که مسئول اطلاعات سپاه بودم، گزارشی داشتیم که آقای [سید کاظم] شریعتمداری در مشهد گفته است: من بالاخره علیه امام [خمینی] اعلام جنگ می کنم. خدمت امام رسیدم و ضمن ارائه گزارشی، خبر مذکور را هم گفتم. ایشان سرش پایین بود و گوش می داد، این جمله را که گفتم، سر بلند کرد و فرمود:

این ها چه می گویند، پیروزی ما را خدا تضمین کرده است. ما موفق می شویم، در اینجا حکومت اسلامی تشکیل می دهیم و پرچم را به صاحب پرچم می سپاریم. پرسیدم: خودتان؟ امام سکوت کردند و جواب ندادند.

(خاطره ها،آیت الله ری شهری، چاپ مرکز اسناد انقلاب اسلامی، جلد اول، صفحه 242)

محمد دشتي، آينده و آينده سازان، ص105

 

4- پیش بینی در مورد عاقبت منتظری

امام عزیز در اواخر عمر شریف خود با درایت و تیزبینی بالایی که داشتند خطر انحراف در شخصیت و اطرافیان منتظری را تشخیص داده و با دست زدن به یک جراحی بزرگ ، آینده انقلاب را بیمه کردند ، در آخرین نامه ای که ایشان به منتظری می نویسند با پیش بینی دو خطر ، به وی در مورد آنها هشدار می دهد :

1-  حضرت امام با بیان ساده لوح بودن منتظری وی را از تحریک شدن توسط اطرافیانش برحذر می دارد :

از آنجا كه ساده‌لوح هستيد و سريعاً تحريك مي‌شويد در هيچ كار سياسي دخالت نكنيد

شاهد بودیم در سال 76 چگونه این مسئله به حقیقت پیوست و با تحریک اطرافیان مبنی بر تغییر فضا و ایجاد فرصت ،  منتظری سخنرانی موهنی را ایراد کرد که البته با واکنش امت حزب الله روبرو شد.

2-    امام عزیز پیش بینی می کند که ایشان در آینده مشغول به نوشتن مطالبی می شود که برای آخرت و عاقبت وی مضر است :

شما مشغول به نوشتن چيزهايي مي‌شويد كه آخرتتان را خراب‌تر مي‌كند

http://www.irdc.ir/fa/content/7114/default.aspx

و شاهد بودیم که منتظری در اواخر عمر خود با تحریک دستهای پنهان ، کتابهایی را در باب فدک و نقد ولایت فقیه نوشت که بسیاری از زحمات گذشته او را بر باد داد و این همان پیش بینی امام راحل(ره) بود که با بینش الهی خود از سالها قبل چنین واقعیتی را مشاهده کرده و به وی هشدار داده بودند.

5- پیش بینی در مورد رهبری امام خامنه ای(مدظله)

امام راحل قدس سره در مناسبتهای مختلفی نظر خود را در مورد رهبری مقام معظم رهبری(مدظله) بیان داشته اند و از تحقق این حقیقت در آینده خبر داده اند ، ایشان بعد از حادثه مسجد ابوذر در سال 60 ، که منجر به جراحت شدید مقام معظم رهبری(مدظله) شد ، بیان فرمودند که :

" خداوند ذخیره انقلاب را حفظ کرد "

http://www.jahannews.com/vdcfcjdyvw6d0ea.igiw.html

در مناسبتهای متعدد دیگری نیز امام  راحل به صراحت بیان می فرمایند که :

مرحوم حاج سید احمد خمینی نقل می‌كند:

وقتی كه آیت اللّه خامنه‌ای در سفر كره (شمالی) بودند، امام گزارش‌های آن سفر را از تلویزیون ‌می‌دیدند. منظره دیدار از كره، استقبال مردم و سخنرانی‌ها و مذاكرات آن سفر، خیلی جالب بود. امام بعد از آن‌كه این‌ها را مشاهده كردند، فرمودند:

«الحق ایشان (ولی امر مسلمین) لیاقت رهبری را دارند».

http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=125783

و بدینوسیله از آینده ای خبر می دهند که با حضور و درخشش امام خامنه ای(مدظله) کشتی انقلاب از طوفانهای سهمگین حوادث به سلامتی عبور می کند.


 

6- پیش بینی نابودی کمونیسم و سقوط شوروی

حضرت امام(ره) مدتی قبل از فروپاشی شوروی سابق و در زمانی که هیچ کس انتظار این واقعه مهم را نداشت ،  در نامه ای به گورباچف با پیش بینی سقوط قریب الوقوع این ابرقدرت ، سران شوروی سابق را به راه حق دعوت فرمودند :

"جناب آقای گورباچف، برای همه روشن است که از این پس کمونیسم را باید در موزه‌های تاریخ سیاسی جهان جستجو کرد"  - نامه تاریخی امام راحل به گورباچف

هنوز مدت زمان کوتاهی از نامه تاریخی امام راحل(ره) نگذشته بود که در میان بهت و حیرت جهانیان ، رژیم شوروی فروپاشید!

 

7- پیش بینی حمله عراق به کویت

پيشگويي دیگری از حضرت امام که در زمان حياتشان به حقيقت پيوست , حمله عراق به کويت بود , امام (ره) به سران کويت که حمايت مالي گسترده اي را از رژيم صدام مي کردند خطاب فرمودند :

از اينکار بپرهيزيد که روزي آتش اين فتنه دامن خودتان را مي گيرد ...

... نه تنها صدام از خلق و خوي سبعيت و درندگي ذره اي عدول ننموده است كه متاسفانه با حمايت جهانخواران و با سكوت سازمان ها و مراكز بين المللي به گرگ زخم برداشته اي بدل شده است و مي رود تا شعله هاي آتش و جنگ را در كشورهاي منطقه و خصوصا خليج فارس برانگيزد..

صحيفه امام موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني جلد20 ص 328 و 329

 

و همانگونه نیز شد .. عراق که از حمله به ايران مايوس شده و خسارت زیادی دیده بود به کويت حمله کرد و اين کشور ثروتمند را در 24 ساعت غارت نمود.

و بدین سان در برابر چشم های متحیر جهانیان بار دیگر پیش بینی بزرگ دیگری از امام راحل به وقوع پیوست تا همگان بدانند که این پیر روشن ضمیر با چه دید حکیمانه و روشنی جهان و تحولاتش را می بیند.

 

8- پیش بینی عاقبت ذلت بار برای سران مزدور


زمانی که در دوران 8 سال دفاع مقدس اکثر سران مزدور کشورهای منطقه به دستور استکبار بر علیه انقلاب متحد شده و خوش خدمتی می کردند ، امام راحل ، این پیر روشن ضمیر با پیش بینی عاقبت ننگین این خودفروختگان ، آنها را از سقوط بیشتر در دام ابرقدرتها برحذر می دارد و عاقبت تاسف بار آنها را گوشزد می کند ، اما افسوس که این دنیاپرستان تشنه قدرت از درک و هشدار این مرد الهی عاجز بوده و به سرنوشتی شوم دچار شدند.

سرنوشت تاسف بار صدام حسین ، حسنی نامبارک ، علی عبدالله صالح ، قذافی و ... نمونه ای از این عبرتهاست ، کسانی که بعد از اتمام دوران مصرفشان ، همچون دستمالی بی ارزش توسط اربابان خود به دور انداخته شدند.

« ابرقدرت ها آن لحظه ای كه منافعشان اقتضا كند شما و قدیمی ترین وفاداران و دوستان خود را قربانی می كنند و پیش آنان دوستی و دشمنی و نوكری و صداقت ارزش و مفهومی ندارد. آنان منافع خود را ملاك قرار داده اند . »

صحیفه امام - جلد20 ص 328 و  329


9- پیش بینی حرکت مردم مصر و عاقبت حسنی مبارک


حضرت امام(ره) با شناخت عمیق از ملت مصر و پیشنیه تاریخی و عمق دلبستگی این ملت نجیب به اسلام و روحیه ضداستکباری و ضد استبدادی این مردم ، پیش بینی می کنند که این مردم غیور با حرکت شجاعانه خود ، مزدوران استکبار را به زباله دان تاریخ خواهند فرستاد.

ملت مصر به خیابان ها بیایند و این تفاله های آمریکا را بیرون بریزند...!

این رئیس جمهور تحمیلی ثانی [حسنی مبارک‏] که خیال دارد در مصر مثل آن [انور سادات‏] حکومت کند، دربست خودش را در اختیار آمریکا گذاشته است؛ قبل از اینکه به ریاست برسد اعلام همبستگی خودش را با اسرائیل و آمریکا کرده است. ندیده است که‌‌ همان طوری که سلف طالحش به واسطه خشم ملت به جهنم واصل شد، همین عمل را با او هم خواهند کرد.

(صحیفه امام، جلد ‏15، صفحه 285)

اینک گذشت زمان نشان داد که پیش بینی امام راحل(ره) از تحولات مصر و حرکت مردم انقلابی این کشور تا چه اندازه قرین به واقعیت بوده و آن مرد الهی چگونه از سالها پیش در انتظار حوادث کنونی مصر و حرکت قهرمانانه این ملت بزرگ بودند.

 

10- پیش بینی وقوع بیداری اسلامی در منطقه

 

پیش بینی بزرگ دیگری که امام راحل با نگاه ملکوتی خود از ورای دهها سال آن را می دید ، وقوع انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه و کشورهای مسلمان بود تا جایی که بفرموده ولی امر مسلمین امام راحل علاوه بر پیش بینی ،  بی صبرانه در انتظار این تحول مبارک بود و  همواره ملتهای مسلمان را به قیام و انقلاب بر علیه حاکمان فاسد ترغیب می نمود.

نمي دانند و نمي بينند كه انقلاب اسلامي صادر يا در شرف صدور است و با تاييدات خداوند متعال پرچم اسلام در آتيه هاي نه چندان دور به دست ملت هاي اسلامي بلكه مظلومان تشنه عدالت اسلامي در سراسر عالم به اهتزاز در خواهد آمد؟

6 مرداد 1366 /1 ذي الحجه 1407 جماران - بردائت از مشركين پيام به زائران حج

 

ما مي‌خواهيم اين چيزي كه در ايران واقع شد و اين بيداري كه در ايران واقع شد و خودشان از ابرقدرتها فاصله گرفتند ... و دست آنها را از مخازن خودشان كوتاه كردند اين در همه ملتها و در همه دولتها بشود، آرزوي ما اين است. معني صدور انقلاب ما اين است كه همه ملتها بيدار شوند و همه دولتها بيدار شوند و خودشان را از اين گرفتاري كه دارند و اين تحت سلطه بودني كه هستند و از اينكه همه مخازن آنها دارد به باد مي‌رود و خودشان به نحو فقر زندگي مي‌كنند نجات بدهد

جنبشی که از طرف  مستضعفان و مظلومان جهان علیه مستکبران و ظالمان شروع شده و در حال گسترش است امید بخش آتیه روشن است و وعده ی خداوند تعالی را نزدیک و نزدیک تر می نماید . . .

امید است که این انقلاب جرقه و بارقه ای الهی باشد که انفجاری عظیم در توده های زیرستم ایجاد نماید....

(صحیفة نور، جلد 15، صفحة 75، تاریخ 1360/5/10)

ما انقلابمان  را به تمام جهان صادر می کنیم ....

ما بايد از مستضعفان جهان پشتيباني كنيم. ما بايد در صدور انقلابمان به جهان كوشش كنيم و تفكر اينكه انقلابمان را صادر نمي كنيم كنار بگذاريم. زيرا اسلام بين كشورهاي مسلمان فرقي قائل نمي شود و پشتيبان تمام مستضعفان جهان است.

انقلاب اسلامی ایران با تایید خداوند منان در سطح جهان در حال گسترش است... 1360

11- پیش بینی فروپاشی آمریکا از درون

 

یکی از عجیب ترین پیش بینی های امام راحل(ره) ، پیش بینی فروپاشی و نابودی امپراطوری آمریکاست آن هم در زمانی که این ابرقدرت در اوج قدرت و همینه خود قرار دارد و با کنار زدن ابرقدرت شرق به قدرتی بلامنازع در جهان تبدیل شده است و بسیاری گمان می کنند که سیطره آمریکا قرنها طول بکشد و برخی تئوریسین ها مانند فوکویاما حکومت آمریکا را مدینه فاضله بشری و اوج تمدنی ذکر می کنند که بشر می تواند بدان دست یابد ، در این فضاست که مرد الهی قرن با بینش عمیق خود نابودی قریب الوقوع این امپراطوری را مژده می دهد و نابودی آن در آینده نزدیک را پیش بینی می کند :

دهها خبرنگار و فيلمبردار را به منطقه گسيل داشته اند تا خبر موفقيت نقشه هاي آمريكا را مخابره كنند خداوند زمينه رسوايي و زبوني آمريكا را به دست غيب خود فراهم مي آورد و اقتدار معنوي پرچم لااله الا ا… را بر پرچــم كفر به نمايــش مي گذارد و دل بندگان خالص خويــش را شادمان مي سازد.

6 مرداد 1366 /1 ذي الحجه 1407 جماران موضوع: بردائت از مشركين پيام به زائران حج

انقلاب اسلامي با تاييد خداوند منان در سطح جهان در حال گسترش است و ان شاءا… با گسترش آن قدرتهاي شيطاني به انزوا كشيده خواهند شد .....

12 آبان 1360 /6 محرم 1402

انشاءا… مردم سلحشور ايران كينــه و خشم انقلابي و مقدس خويش را در سينه ها نگه داشتـه و شعله هاي ستم سوز آن را عليه شوروي جنايتكار و آمريكاي جهانخوار و اذناب آنان به كار خواهد گرفت تا به لطف خداوند بزرگ آمريكاي جهانخوار و اذناب آنان به كنار خواهند رفت...

11 مهر 1367/ 21 صفر 1409

 

اوضاع متلاطم و آشفته سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی آمریکا در طی سالهای گذشته که بسیاری از آگاهان و حتی مسئولان آمریکایی به صراحت به آن اذعان کرده و از آن به نشانه های فروپاشی آمریکا یاد می کنند ، به خوبی نشان می دهد که پیش بینی بزرگ امام راحل در مورد زوال و سقوط آمریکای جنایکار در حال تحقق است.

 

12- پیش بینی فتح قدس و آزادی فلسطین

 

مسئله رهایی فلسطین و آزادی بیت المقدس از دست اشغالگران از ابتدای حرکت انقلابی امام جایگاه برجسته و ویژه ای داشت ، امام راحل با نامگذاری روز قدس ، طرح ایده نابودی اسرائیل و محو آن از نقشه جهان و طرح آروزی فتح بیت المقدس ، عملاً یکی از بزرگترین پیش بینی های خود مبنی بر نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف را پایه گذاری کرده و آن رو به آرمان درخشان و دست یافتنی ملتهای مسلمان تبدیل کرد و این روزها که اسرائیل لحظه به لحظه بیشتر در مرداب نابودی و فروپاشی فرو می رود ، جهانیان به صحت پیش بینی امام راحل پی برده و به صدق فرمایشات آن پیر روشن ضمیر ایمان می آورند.

ان شاء اللَّه فلسطين آزاد بشود و بيت المقدس، آنكه مسجد همه مسلمين است به حال اول برگردد. و آنهايى كه به مسلمين ظلم و ستم مى‏كنند ان شاء اللَّه خداوند دفع شرّ آنها را بكند .. صحیفه نور ج 14 ص

جنگ ما فتح فلسطين را به دنبال خواهد داشت،... صحیفه نور ج21 ص 283

آرزوى ما آن است كه سرزمين فلسطين و مسجداقصى از صهيونيسم تطهير شود و مردم فلسطين به سرزمين خويش باز گردند صحیفه نور جلد 3 صفحه 256

بايد همه بپا خيزيم و اسرائيل را نابود كنيم، و ملت قهرمان فلسطين را جايگزين آن گردانيم‏ صحیفه نور جلد12 ص148

13- پیش بینی نزدیک بودن ظهور و اتصال انقلاب اسلامی به ظهور


به جرات می توان گفت بزرگترین ، مهمترین و شوق آورترین پیش بینی حضرت امام ، بحث نزدیک بودن ظهور و اتصال این انقلاب الهی به انقلاب جهانی امام عصر(عج) است در حالی که برخی از افراد در حال حاضر و با رخ دادن بسیاری از نشانه ها ، هنوز هم  در مورد نزدیک بودن ظهور شک و تردید دارند ، امام عزیز از سه دهه قبل با قاطعیت و صراحت ، نزدیک بودن ظهور و اتصال این انقلاب به انقلاب مبارک امام مهدی(عج) را پیش بینی کرده و آن را قریب الوقوع می دانست :

گویی جهان مهیا می شود برای طلوع آفتاب امامت از افق مکه مکرمه و کعبه آمال محرومان و مستضعفان ...

انقلاب اسلامي با تاييد خداوند منان در سطح جهان در حال گسترش است و ان شاءا… با گسترش آن قدرتهاي شيطاني به انزوا كشيده خواهند شد و حكومت مستضعفان برپا و زمينه براي حكومت جهانــي مهدي آخرالزمان- عجل ا… تعالي فرجه الشريف و ارواحنا لتراب مقدمه الفداه- مهيا خواهد شد.

12 آبان 1360 /6 محرم 1402،

ان شاءا… كه ايــن چهره هاي نوراني ذخيره براي اسلام باشد و متصل بشود اين زمان به زمان ظهور مهدي- سلام ا… عليه

18 تير 1358 /14 شعبان 1399،

مستضعفان که اکثریت قاطع جهان را تشکیل می‌‌‌ دهند مطمئن باشند که وعده حق‌تعالی نزدیک است و ستاره نحس مستکبران رو به زوال و افول است

صحیفه نور ج 15 ص 62

با اطمينان مى‏گويم: اسلام ابرقدرتها را به خاك مذلت مى‏نشاند، اسلام موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را يكى پس از ديگرى برطرف و سنگرهاى كليدى جهان را فتح خواهد كرد .. صحیفه نور  ج 20 ص 325

 

آشکار شدن نشانه های بسیار نزدیک بودن ظهور که در تحقق نشانه ها و بیانات بزرگان و گواهی دلهای پاک به خوبی خود را نشان می دهد ، قریب الوقوع بودن مهمترین پیش بینی حضرت امام مبنی بر نزدیک بودن ظهور و اتصال انقلاب اسلامی به این واقعه مبارک را به خوبی نشان می دهد ، قابل توجه است که این پیش بینی بزرگ به خوبی با برخی از پیش بینی های دیگر حضرت امام چون فروپاشی آمریکا ، نابودی اسرائیل و فتح قدس که در حال تحقق هستند ، در ارتباط تنگاتنگ می باشد و جهان در آینده ای بسیار نزدیک با چشمانی حیرت زده ، تحقق این پیش بینی بزرک روح خدا را نظاره گر خواهد بود.

 

14- پیش بینی مخالفت با امام زمان(عج) توسط کسانی که با ولایت فقیه مخالفت می کنند.

از دیگر پیش بینی های امام راحل(ره) پیش بینی مخالفت و دشمنی با امام زمان(عج) توسط کسانی که امروز با ولایت فقیه مخالفت می کنند ، می باشد ، روایات متعددی نشان می دهد که امام عصر(عج) پس از ظهور در جامعه اسلامی با مخالفت گروههای مختلفی روبرو می گردد که بعضاً با تسلط بر متون دینی و اسلامی با روایت و آیه و حدیث به جنگ آن بزرگوار می روند.

بفرموده امام ، کسانی که امروز با اصل نورانی ولایت فقیه مخالفت و دشمنی می کنند  فردای ظهور نیز با مستمسک قرار دادن مسائل مختلفی ، باطن پلید خود در مخالفت با رهبری جامعه اسلامی را نشان خواهند داد امام راحل به خوبی این مسئله را در بیانات خود مورد اشاره  قرار داده و پیش بینی فرموده است :

ولايت فقيه، همان ولايت رسول الله (ص) است... قضيه ولايت فقيه يک چيزي نيست که مجلس خبرگان ايجاد کرده باشد. ولايت فقيه يک چيزي است که خداي تبارک و تعالي درست کرده است. همان ولايت رسول الله هست. و اينها از ولايت رسول الله هم مي ترسند! شما بدانيد که اگر امام زمان- سلام الله عليه- حالا بيايد، باز اين قلمها مخالف اند با او.

صحیفه نور جلد 10 صفحه 26

 

اشاره مهم ولی امر مسلمین ، توجه و اعتماد به پیش بینی های امام راحل

همچنانکه دیدیم بنیانگذار مقدس ترین انقلاب تاریخ ، خمینی کبیر که به راستی  کاروان بشریت را از پرتگاه ضلالت و گمراهی به شاهراه هدایت و نور  هدایت کرد  با نگاه الهی و ملکوتی خود بزرگترین حوادث عصر خود و آینده ی پیش رو را به خوبی پیش بینی نموده  و با بیانات خود یاران حق را در رسیدن سریعتر  به این آینده درخشان ترغیب کرده و بشارت داده اند ، جای تاسف بسیار دارد که برخی با وجود این شواهد درخشان از صحت پیش بینی های این پیر فرزانه ، هنوز که هنوز است به بهانه های مختلف در صحت درخشانترین و مهم ترین پیش بینی امام راحل مبنی بر نزدیک  و قریب الوقوع بودن ظهور شک و تردید داشته و آن را تعارف و غیر واقعی دانسته و این  برداشت نادرست را به جامعه منتقل می کنند .

آیا برجسته کردن صحت پیش بینی های امام راحل توسط خلف صالح او  درست در زمانی که جریانی که به این حقایق سوء ظن دارد تمام تلاش خود را برای کم رنگ کردن این بشارتها و پیش بینی ها در جامعه بکار بسته است ، قابل تامل و پرمعنا نیست؟

آیا می توان به بهانه غیرمعصوم بودن  از فرمایشات و پیش بینی ها و بشارتهای بزرگانی چون حضرت روح الله ، ولی امر مسلمین و آیت الله بهجت ، به راحتی گذشت؟

آیا تحقق دهها پیش بینی بزرگ این معادن علم و حکمت اطمینان بخش نیست ؟

آیا شواهد و قرائن حکایت از در پیش بودن بزرگترین ، عظیم ترین و مبارک ترین تحول تاریخ بشریت ندارد ؟ چیزی که اسطوره های عرفان و تقوا صریحاً بسیار نزدیک بودنش را بشارت داده اند

پیش بینی و بشارت بزرگ ولی امر مسلمین :

ولی امر مسلمین در کنار توجه دادن اذهان و قلوب به صحت پیش بینی های حضرت روح الله ، خود نیز پیش بینی های بزرگی دارند که موید درستی پیش بینی های امام عزیز بوده و از آغاز تحقق آنها خبر می دهد:

حرکت ملتهای به خروش آمده منطقه، تحقق بخشی از وعده های الهی به ملت ایران است که ایستادگی و ثابت قدمی در این راه، تحقق کامل نصرت الهی را به همراه خواهد آورد

واقعیات عرصه سیاسی ایران و منطقه، نشان می دهد که امریکا، امروز خود در مقابل انقلاب اسلامی به زانو درآمده است

شرایط امروز کشور و منطقه تحقق برخی از وعده های الهی به ملت ایران است

انزوای امریکا و احیای نوید بخش اسلام در میان ملتهای منطقه  از دیگر نشانه های تحقق وعده های الهی هستند

در همین هفته های اخیر جوانان فلسطینی در کشورهای مختلف منطقه، بعد از گذشت 60 سال، در روز نکبت و در اقدامی بی سابقه، مرزهای رژیم صهیونیستی را شکستند و این حقیقت دلنشین، طلایه تحقق وعده پروردگار مبنی بر پیروزی قطعی اسلام و مسلمانان(ظهور) است

فرمایشات ولی امر مسلمین در جمع دانش آموختگان سپاه - خرداد 90

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+51 #269 آزادی 1395-05-20 09:26
امام زمان به زودی ظهور میکنه و کسایی رو که توی حکومت دارن از اسمش برای پیش بردن سیاست هاشون استفاده میکنن رو تکه تکه میکنه...
نقل قول کردن
-39 #268 Motafaker 1394-08-26 18:48
:)) :-w O:)
نقل قول کردن
-2 #267 علی 1390-06-12 21:58
عزیزان و برادران کمی به خود بیایید شب ها قبل از رفتن به رخت خواب دو رکعت نماز شب بپا دارید و بعدش کافیه کمی تفکر کنید که فکر کردن کار مومنین خدا هست و به هر چیزی اعتماد کامل نداشته باشید و هیچ کس را در این دور زمونه پاک و خدایی ندانید چون هرکسی خودش را بهتر از بقیه می دونه پس شما هم میتونید از بهترین بندگان خدا باشید من یک نصیحتی به شما جوانان ساده و پاک میهن داریم کمی تعقل کنید ببینید که احمدی نژاد یک نفوذی بیش نیست که از طرف اسراییل و شیطان مامور برهم زدن آرامش ایران و ملت مسلمان ایران است مشایی شیطان پرست تمام این کار ها را یادش میده یادتون نرفته با مناظره شیطاننیش باعث برهم زدن امنیت جامعه شد دست از این ادم بکشید رهبری هم دیگه این فرد را قبول ندارد این فرد با آزار اذیت مردم قصد خراب کردن دین اسلام را دارد فقط کافیه به کاراش فکر کنید بعد خودتون متوجه می شید
نقل قول کردن
-9 #266 كوروش 1390-04-06 12:20
ايا دليل بصيرت آقاي مصباح اطاعت بي چون و چراي ايشان از آقاي خامنه اي نيست؟
و اگر كسي با نظر رهبري مخالفت كرد منحرف است.
خداوند راه راست را به ما نشان دهد.
نقل قول کردن
+9 #265 محسن دامادی 1390-03-25 11:44
استعجال و شتابزدگی در امر ظهور از خطرناکترین آسیب های عرصه مهدویت است همچنانکه استبعاد و دور شمردن وقت ظهور از دیگر آسیب های این حوزه می باشد.

نوشتار ما"از شتابزدگی تا هلاکت" در وبلاگ شمیم انتظار...


حتما مطالعه بفرمایید


shamimeentezar.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #264 سيد ميثم 1390-03-25 11:24
باسلام مجدد خدمت برادر عزيز جناب علي اصغر
البته خوشبختم اگه خودتون جواب داده باشيد چرا كه آخرين خبري كه داشتيم شما در بازدداشت بوديد
1-اما در مورد اينكه فرموديد جريان انحرافي فرعيه ودر مورد آخرين صحبت آقا لازم ياد آوري كنم كه آخرين صحبت آقا در مورد جريان انحرافي در ديدار با مردم شيراز بود كه فرمودند نقل بمضمون "تا من زنده هستم نخواهم گذاشت انحرافي در آرمانها واهداف انقلاب ايجاد شود"والبته بگذريم از اينكه سپاه بانظر ايشان اكثر اطرافيان جريان انحرافي را بازداشت نمود
2-اينكه فرموديد جريان انحرافي پايگاه اجتماعي ندارد تاحدي حرف درستي است ولي آيا وظيفه ما به دليل عدم داشتن پايگاه اجتماعي نسبت به اين جريان سكوت است ؟درضمن اين جريان با دردست گرفتن شريانهاي اقتصادي ومفاسد متعدد اقتصادي درصدد ايجاد پايگاههاي اجتماعي وحتي ضربه زدن به شعارهاي آرمانهاي دولت آقاي احمدي نژاد مي باشد
3-درمورد اينكه آقا سيد خراساني هست يا نه بحثي نيست نظربنده اين است كه طبق فرمايش علامه مصباح(حفظه الله) ارادت ما به مقام معظم رهبري به مراتب بيشتر از سيد خراساني در روايات است حال ميخواهد ايشان مصداق سيد خراساني باشد يانباشدوما تنها با اطاعت واجراي فرامين ايشان مي توانيم زمينه ساز ظهور باشيم ولاغير.البته شما هيچ توضيحي در مورد عملكرد تان در طراحي سي دي ظهور و اينكه لبّ كلام را به معرفي آقاي احمدي نژاد بعنوان شعيب نداده ايد.
4-خواهشا"انقدر صحبت از مبهم و پيچيده بودن فضاي سياسي نفرماييد. اينكه آقاي حمدي نژاد 11روز نسبت به حرف آقا بي اعتنايي كرده وخانه نشين شد كجايش مبهم است گذشته از اين كافي است شما در همين سايتتون نظر سنجي بگذاريد وببينيد نظر قاطبه مردم در مورد عملكرد ايشان نسبت به حكم حكومتي آقا چه بوده است.
5-مجددا"تأكيد ميكن كه اين روزها پيگير صحبتهاي علامه مصباح باشيد كسي كه به فرموده حضرت آقا"به معناي واقعي كلمه بصير "است.
اميدوارم خداوند مارا از شر فتنه هاي آخرالزمان مصون بدارد.
نقل قول کردن
+3 #263 شهرام 1390-03-25 10:41
به نقل از علی:
به نقل از شهرام:
به نقل از مردمی- اسلامی- ضدامریکایی:
هر جا حركت اسلامى است، مردمى است، ضد آمريكائى است، ما با اين حركت همراهيم؛ اما اگر در جائى ببينيم با تحريك آمريكائى‌ها، با تحريك صهيونيستها، يك حركتى به راه افتاده است، با آن حركت همراهى نميكنيم. ما با حركتهاى ضد آمريكائى و ضد صهيونيستى همراهيم.
به نقل از علی:
به نام خدا
نظر شما درباره کشتار مردم سوریه چیست؟ من نمیدونم چرا هیچ کشوری کاری برای سوریه نمیکنه! غربی ها هم فقط حرف مفت میزنند و محکوم می کنند!! امیدوارم مانند صدا و سیما نگید اینا فتنه گران هستند.

لطفا برای جواب به تحلیل زیبای زیر مراجعه نمایید:
www.rajanews.com/detail.asp?id=92681


همین وبسایتی که معرفی کردید چند ماه پیش شما رو عامل اسرائیل و آمریکا معرفی کرد! حالا یا باید همه خبراشونو باور کنیم یا ...

اولا لینک ادعای خود را بیاورید. ثانیا انسان باید تمام قولها را بشنود سپس آنی که با اصول منطبق باشد قبول کند. شاخص اصلی نیز مقام معظم رهبری است.
نقل قول کردن
+10 #262 رضا 1390-03-24 22:56
[
عزيزم مجبورت نكردند كاله بخوري بخصوص اينكه واسه ناطقه كه از عقده بازيش قيمت ها رو دوبله كرده و اينكه شركت اون با پول خون مردم و حق مستضعفين خيلي قبل تر از دكتر پا گرفته كه انشاءالله ريشه كن بشه ، بعد هم دكتر جون ما اول بحث هدفمندي سفارش كرد هر جا ديديد نا معقولانه قيمت ها رو كشيدند بالا تحريمش كنيد و دورو برش نرويد .
يك هفته اون هم كارخانه توليد فرآورده هاي لبني تحريم بشه مي دوني يعني چي ، يعني هفته بعدش تو خيابون ها بدو بدو بستني معجوني كاله 500 تومان با اشانتيون :D
بعدش هم يه توصيه به خودت :" تو كي هستي و از كجا دستور مي گيري كه تو اين همه محصول دست گذاشتي روي كاله "
.
.
.

ايهاالمومنين وقت نماز است @};-


عرض کنم تهمتی رو که زدی واگذار میکنم به خدا. انشالله که در روز داوری میتونی ازش دفاع کنی.
شکر خدا روزی من میرسه و نگران خوردن و نخوردن کاله نیستم. از مولامون حضرت امیرالمومنین یاد گرفته ام که همیشه غم همسایه ام رو بخورم.
قشر بیشمار ضعیف جامعه کاله نخوره. میتونه تخم مرغ و گوشت و نون و برنج و.....هم نخوره؟؟؟؟؟؟
چرا فکر میکنی هر کس که از وضعیت بد معیشتی مردم گفت داره حتما از دکتر انتقاد میکنه؟؟؟؟
مگه تنها رئیس جمهور مسئول وضعیت معیشتی مردمه؟؟؟
امیدوارم حب و بغضی که در قضاوتت داری بیش از این منجر به پاسخ هایی توام با تمسخر و تهمت نشه. موفق باشی
نقل قول کردن
+7 #261 محسن 1390-03-24 22:48
به نقل از مجید شیرازی:

سوم دوستان دقت کنند که خسوف و کسوفی که در روایات از نشانه های ظهور آمده غیر از این موارد نجومی عادی است و به طور معجزه آسا و غیر طبیعی بیان شده؛ كسوف در نيمه ماه رمضان و خسوف در آخر يا اوّل همان ماه يكي از نشانه‏هاي ظهور ياد شده است. «كسوف» در روزهاي نخست و روزهاي آخر ماه و «خسوف» در روزهاي مياني ماه، طبيعي و عادي است؛ ولي خورشيدگرفتگي در وسط ماه يا ماه‌گرفتگي در اوايل يا آخر آن، ظاهراً امري غيرعادي است و ديدن آن‌، امكان ندارد. امام باقر (عليه السلام) فرمود:
«دو نشانه پيش از قيام قائم پديد خواهد آمد: يكي گرفتن خورشيد در نيمه ماه رمضان و ديگر، گرفتن ماه در آخر آن.» مردي به امام (عليه السلام) عرض كرد:
«اي پسر رسول خدا! كسوف در وسط و خسوف در آخر ماه؟!»
حضرت فرمود:
[آري] من آنچه را گفتم به آن داناتر هستم. اين‌ها دو نشانه‏اند كه واقع شدن آن‌ها، از زمان هبوط آدم (عليه السلام)سابقه ندارد.

-


پس این حدیث چی؟

ام‌ سعید اخمسیه‌ به‌ امام‌ صادق‌(ع‌) عرض‌ می‌كند:« یابن‌ رسول‌الله(ص‌) فدایتان‌ شوم‌! نشانه‌ای‌ از خروج‌ و قیام‌ حضرت‌ مهدی‌(ع‌) در اختیارم‌ بگذارید و به‌ من‌ مرحمت‌ كنید. » حضرت‌ به‌ من‌ فرمودند: «ام‌سعید! وقتی‌ ماه‌ در شب‌ بدر ماه‌ رجب‌ گرفته‌ شود و خسوف‌ رخ‌ دهد، مردی‌ پس‌ از آن‌ خروج‌ كند و به‌ دنبال‌ آن‌ حضرت‌ مهدی‌(ع‌) قیام‌ خواهند كرد.
نقل قول کردن
+7 #260 مجید شیرازی 1390-03-24 19:46
با سلام و درود خدمت همه دوستان عزیز

اول تبریک ویژه به داش حسین نراقی :- :x :-* [-O @};-
داش حسین چطور یکی رو پیدا کردی که بتونه تحملت کنه؟!! ;) :D

دوم تبریک اعیاد ماه رجب و بویژه میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر و مرد به همه دوستان عزیز @};- @};- @};-

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
الحمد الله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیر المومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام

سوم دوستان دقت کنند که خسوف و کسوفی که در روایات از نشانه های ظهور آمده غیر از این موارد نجومی عادی است و به طور معجزه آسا و غیر طبیعی بیان شده؛ كسوف در نيمه ماه رمضان و خسوف در آخر يا اوّل همان ماه يكي از نشانه‏هاي ظهور ياد شده است. «كسوف» در روزهاي نخست و روزهاي آخر ماه و «خسوف» در روزهاي مياني ماه، طبيعي و عادي است؛ ولي خورشيدگرفتگي در وسط ماه يا ماه‌گرفتگي در اوايل يا آخر آن، ظاهراً امري غيرعادي است و ديدن آن‌، امكان ندارد. امام باقر (عليه السلام) فرمود:
«دو نشانه پيش از قيام قائم پديد خواهد آمد: يكي گرفتن خورشيد در نيمه ماه رمضان و ديگر، گرفتن ماه در آخر آن.» مردي به امام (عليه السلام) عرض كرد:
«اي پسر رسول خدا! كسوف در وسط و خسوف در آخر ماه؟!»
حضرت فرمود:
[آري] من آنچه را گفتم به آن داناتر هستم. اين‌ها دو نشانه‏اند كه واقع شدن آن‌ها، از زمان هبوط آدم (عليه السلام)سابقه ندارد.

چهارم خبرهایی از مرگ علی عبدالله صالح دیکتاتور یمن رسیده ان شاء الله که صحت داشته باشد.
مرحوم حضرت آیت الله بهجت: «حوادث یمن را پیگیری کنید، اخبار کشور یمن بسیار مهم و تحول ساز است».

پنجم...
امام جواد(ع) مي­فرمايند: «... در زمان غيبت، عجله­ کنندگان و شتاب­ زدگان در امر ظهور، هلاک شوند و اهل تسليم و صبر نجات يابند»کمال­ الدين، 2/378، باب 36،
امام سجاد(ع) فرمودند: «همانا براي قائم ما دو گونه غيبت است که زمان غيبت دوم طولاني مي­ شود تا جايي که بيش­تر قائلين به او، از عقيدۀ خود برمي­گردند، فقط افرادي در اعتقاد خود ثابت قدم مي­ مانند که يقين محکم و شناختي صحيح از او داشته و تسليم ما اهل بيت(ع) باشند و سخنان ما بر آن­ها گران ننمايد» کمال الدين 1/323 (باب 31)

ما منتظر صبح شب یلداییم
ما منتظر آمدن فرداییم
فردا که عزیز فاطمه می آید
با خامنه ای به کربلا می آییم

اَللّـهُمَّ اكْشِفْ هذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هذِهِ الاُْمَّةِ بِحُضُورِهِ، وَعَجِّلْ لَنا ظُهُورَهُ، اِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیداً وَنَراهُ قَریباً، بِرَحْمَتِـكَ یـا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! @};- @};- @};-
نقل قول کردن
+11 #259 مصطفی 1390-03-24 19:10
با سلام خدمت همه منتظرین و حتی غیر منتظرین عزیز!
چند مطلب با توجه به مطالب دوستان می خواستم عرض کنم:
1- چرا شما اینقدر به ماه و اینکه ماه رجب جلوتر است از تقویم یا عقب تر اشکال دارید؟
چرا که اوللا: مگر در روایات نداریم که اگر خداوند بخواهد مقدمات ظهور را یک شبه فراهم می نماید؟ خوب چرا معطل ماه رجبید هر روز باید منتظر باشید نه منتظر علامات بلکه منتظر خود آقا
ثانیا: رویت هلال برای ایران نیست که صرفا بلکه باید در تمام جهان ملاحظه شود و میدانید که ما با آن سر دنیا یک روز کامل اختلاف افق داریم و حتی با عربستان بعضا یک روز اختلاف داریم لذا فقط ایران و تاریخ قمری ایران را نبینید.
2- بعضی از تعیین مصادیق در این سایت به توقیت می انجامد و این برخلاف صریح روایات است لذا کمی تامل نمائید و هر نشانه ای را حمل بر نشانه های ظهور ننمائید که برای ظهور وقت تعیین شود و آنوقت همه علما بگویند کذب الوقاتون و باز گره به کار گروه بخورد.
3- حضرت آقا هم در سخنرانی اخیر خود فرمودند که اگر ما بیدار باشیم و به تعبیری این فرصت را از دست ندهیم حوادث بزرگ در انتظارمان است ولی اگر همه علائم هم جمع شود و ما آمادگی لازم را نداشته باشیم بازهم ظهور به تعویق خواهد افتاد(که ان شاء الله هرگز چنین نشود)
نقل قول کردن
+3 #258 قاسم نصراله 1390-03-24 17:54
به نقل از سید مهدی فاطمی:
[quote name="قاسم نصراله"][quote name="رضا"]البته که خسته نباشه . دکتر خیلی

خوبه که انتقادهاتون با انگ زدن به دیگران همراه نباشه. من به جد به پاکی رئیس جمهور معتقدم و ایشون رو در اجرای وظایف جدی میبینم. اما گرانی واقعیت جامعه ماست. گوشت، شیر، تخم مرغ، مرغ، نان...
اینها گرون شده و نمیشه بگیم اگر کسی حرف از گرونی بزنه از جایی دستور میگیره. من که خودم از طرفداران همیشگی مبشران بودم نمیتونم انتقاد شما قبول کنم.


با سلام
اولا من كيم كه كسي رو بخوام حلال كنم خودم گنهكار ترينم ؛
دوم اينكه فضاي سايت رايك فضاي كاملا مهدوي و متعلق به يوسف زهرا (س) مي دانم بلا شك ؛
سوم اينكه دوستان ( برادر نراقي ) در راستاي پيام رهبر مبني بر متشنج نكردن فضاي جامعه عليه خدمت گذاران (دولت) خدمات ارزشمند رو براي ما تحليل مي كنند و اطلاع رساني مي كنند ، اما كسي مي آيد فضا رو با بستني آبكي كاله مسموم مي كنه ، كه يك نقشه است كه به محض اينكه شركت كاله قيمت ها رو بالا برد خيلي جاهارو شخصا" شنيدم حرف كاله رو زدند و ذهن مردم را مسموم مي كردند؛
چهارم اينكه نامردها دلارها ، سكه ها ، آهن و ميل گرد و... خريدند كه جزو مهمترين هاست و انبار كردند و قيمت ها رو بردند بالا ، حالا اومدند دست رو كالاهاي جزئي گذاشتند كه يه نمونه اش كاله است حالا بعدش رو ببينيد و بگند اثر بالا رفتن دلار و سكه است ، اثر هدفمندي يارانه هاست .
ينجم اينكه قبل از فيلتر شدن سايت هم همينطور نرم وارد سايت شدند و چنان بچه ها رو جذب كردند كه بارها دست به توقيت هم زدند همون آقا سيد با تحليل هاي آبكيش كه البته رواياتش رو انكار نمي كنم) كه اين انگ رو به مديران سايت و دست اندر كاران زدند .
ششم اينكه از همين ابتدا بايد جلوي اين مسائل گرفته تا كساني كه با اغراض سوء وارد مي شوند بدونند هر نظري رو نمي تونند در معرض ديد مهمانان گرامي بگذارند تا بدبيني ايجاد شود ؛
هفتم اينكه ظزف 5 ما شما كجا بوديد كه آنقدر فضاي جامعه براي ما اعضاي مبشران كه سي دي رو پخش كرده بوديم سنگين شد و آنقدر انگ به ما زدند ( ارتباط با سيا ، موساد ، منافقين و...) ، اما از اون جائي كه رو سياهي به ديگ مي مونه هيچ كدام را نتونستند ثابت كنند .

بنابراين بايد از اين به بعد با جواب در خور اينگونه نظزات جوابشون رو داد تا بعدا خودمون زير سئوال نرويم ، چون به نظر مي آيد كه ديگه راه اينگونه افراد عوض شدني نيست .

والسلام
التماس دعا و حلال كنيد
نقل قول کردن
-6 #257 علی 1390-03-24 17:41
به نقل از شهرام:
به نقل از مردمی- اسلامی- ضدامریکایی:
هر جا حركت اسلامى است، مردمى است، ضد آمريكائى است، ما با اين حركت همراهيم؛ اما اگر در جائى ببينيم با تحريك آمريكائى‌ها، با تحريك صهيونيستها، يك حركتى به راه افتاده است، با آن حركت همراهى نميكنيم. ما با حركتهاى ضد آمريكائى و ضد صهيونيستى همراهيم.
به نقل از علی:
به نام خدا
نظر شما درباره کشتار مردم سوریه چیست؟ من نمیدونم چرا هیچ کشوری کاری برای سوریه نمیکنه! غربی ها هم فقط حرف مفت میزنند و محکوم می کنند!! امیدوارم مانند صدا و سیما نگید اینا فتنه گران هستند.

لطفا برای جواب به تحلیل زیبای زیر مراجعه نمایید:
www.rajanews.com/detail.asp?id=92681


همین وبسایتی که معرفی کردید چند ماه پیش شما رو عامل اسرائیل و آمریکا معرفی کرد! حالا یا باید همه خبراشونو باور کنیم یا ...
نقل قول کردن
+9 #256 لقمه حرام با ما چه ميکند 1390-03-24 17:36
لقمه حرام با انسان چه مي كند؟

معصيت‌ها مثل آهن ربا و لقمه حرام مانند ذرّات آهن است، وقتي كه انسان در وجودش لقمه حرام نباشد، مي‌تواند از كنار معصيت‌ها عبور كند و خود را نگه دارد، امّا وقتي كه لقمة حرامي را خورد، از كنار معصيت كه مي‌گذرد، مجذوب آن مي‌شود، اين خاصيت دروني نان و لقمه حرام است.
rajanews.com/detail.asp?id=92674

---------------------------------------------------------------------
نقل قول کردن
+7 #255 علی 1390-03-24 17:21
دقت کنید که تقویم عربستان یک روز از ایران جلوتر است یعنی 13رجب در ایران برابر با 14رجب در عربستان است
نقل قول کردن
+12 #254 محمد اسماعیل 1390-03-24 17:14
ادامه نظر 255
من توی کشور پرتغال با چشمای خودم محله ای رو توی پایتختشون دیدم که وضعشون از جنوب شهر تهران به مراتب بد تر بود. جنوب شهر پاریس دست کمی از جنوب شهر تهران نداره. من با چشمای خودم وضع مردم رو دیدم. توی هیچ جای دنیا به اندازه خیابون شانزالیزه پاریس گدا ندیدم...
من به شخصه منکر ضعف مدیریتی توی کشور نیستم، ولی این ضعف در نتیجه کارهای یک نفر نیست. باید ببینیم این ضعف الان زیاد شده به نسبت قبل یا کم شده؟
چطور انتظار داریم که در مقابل دنیا وایسیم و همگام با اونا پیش بریم، اونم اول راه. فعلا خیلی زوده واسه همچین چیزی. ما فعلا یه قدرت منطقه ای هستیم، نه جهانی. ایشالله با این روند تبدیل میشیم به قدرت جهانی ولی هنوز نشدیم. ایشالله با به ثمر رسیدن انقلاب های منطقه خیلی چیز ها تغییر میکنه.
مشکلی که خیلی از کسایی که الکی انتقاد میکنن اینه که هنوز جواب یه سئوال رو نمیدونن. من اون زمونا که طرفدار موسوی بودم، داشتم با یه احمدی نژادی بحث میکردم. به صورت ناگهانی یه سئوال اومد به ذهنم. ازش پرسیدم تو بین ایران آباد بدون ولی فقیه و ایران خراب با ولی فقیه کدوم رو انتخاب می کنی؟. اون بنده خدا جواب نداد.
من خودم دو سه روز رفتم تو فکر که جواب این سئوال رو خودم به خودم بدم. وقتی جواب این سئوال رو دادم تازه فهمیدم که خیلی از انتقاد هام بی رحمانه هست. حقیقت بود ولی بیانشون بی رحمانه بود. برای رسیدن به اونچه امام خامنه ای میخواد، با توجه به وجود خواص بی بصیرت، شاید مواجهه شدن با این مشکلاتی که داریم اجتناب ناپذیر باشه...
جواب این سئوال خیلی چیز ها رو مشخص می کنه. واقعا به این سئوال فکر کن و اگر به این نتیجه رسیدی که ایران با ولی فقیه برات مهم تره، خودت جواب صحبتت رو خواهی گرفت، ولی اگه جواب سئوالت ایران بدون ولی فقیه هست، خدا تو و ما رو هدایت کنه...
نقل قول کردن
+2 #253 محمد اسماعیل 1390-03-24 17:05
به نقل از رضا:
البته که خسته نباشه . دکتر خیلی زحمت کشیده و میکشه. خصوصا که معتقدم این همه هجمه حملات به دکتر نه بخاطر کفایت کاری بلکه بخاطر مسائل سیاسی هست.

اما نباید همه چیز رو مثبت دید و پنداشت. بستنی لیوانی کاله در سال 89 قیمت 1000 تومان خورده و در سال 90 قیمت 1700 تومان. این یعنی 70 درصد تورم.

بابا با كلاس
شما كجا ساكنيد كه بستني ليوانيتون 1000 تومنيه؟؟
ما بستني ليواني هاي محله مون 200 تومن بيشتر نيست خواستي ادرس ميدم بيا بخر 1500 تومن به نفعته
آخه عزيز من بردار آقا رضا گل كدوم آدم عاقلي نرخ تورم رو با بستني ميسنجه؟؟بعد قضيه زمين لرزه اخير و نشت مواد راديواكتيو قيمت گوجه تو منطقه زلزله زده 4 برابر شد اين يعني 400%تورم؟؟؟[/quo


من ساکن شهرری هستم عزیزم. جنوب تهران . جایی که هم بستنی 200 تومنی هست و هم بستنی لیوانی (دوکی )معجونی کاله که اسفند 89 ، 1000 تومن بود و الان 1700 تومان.
مشخص کردن نرخ کلی تورم در تخصص من نیست. من فقط نرخ تورم ( افزایش قیمت ) رو در یک جنس مثال زدم و تعمیم به نرخ کلی تورم تو کشور ندادم. البته این گرانی فقط شامل بستنی نیست.
گرون شدن یکباره 70 درصدی در یک جنس اونم طی چندماه ربطی به بحران اقتصادی جهان نداره که اون دوستمون اشاره کرد. بیشتر مربوط به ضعف مدیریت و نبود نظارت هست.
بدتر از اون دروغ واضح در کلام مسئولان و خصوصا اطرافیان دولت هست که قبل از اجرای طرح یارانه ها ( که البته من باهاش موافق هستم ) در سیما با اعتماد به نفس بالا به مردم اطمینان میدادند که اصلا نگران نباشند و حتی یک ریال هم رو قیمت مایحتاج اساسی مردم نخواهد اومد و اب از اب تکان نخواهد خورد و......دروغ دروغ دروغ
برادر عزیز تقصیر من نیست که اطراف این شهر خانواده هایی رو میبینم که در طول روز یک وعده غذای گرم میتوانند بخورند. تقصیر من نیست که افزایش ناگهانی قیمت رو در مایحتاج ضروری مردم میبینم ، تقصیر من نیست که این همه دروغ در کلام مسئولین خدمت گذار ( اطرافیان ) میبینم. تقصیر حقیقتی هست که وجود داره. که من میبینم و شما نه.

بستنی که کالای ضروری نیست!! اونم از نوع کاله...
من که گفتم قیمت جهانی، منظورم همون کالاهای ضروری بود. مسئولین هم اگه گفتن قیمت اون مسائل حتی یک ریال هم بالا نمیره، منظورشون این بود که قیمت کالا ها در نتیجه یارانه ها بالا نمیره. وگرنه مگه میشه که قیمت همه دنیا بالا بره و ایران ثابت بمونه؟!
من به تناسب کارم هر از چند وقت یه بار جاهایی میرم در اطراف بندرعباس که خدا شاهده حتی یک ساعت هم با بندرعباس فاصله نداره. ولی نه جاده دارن، نه آب دارن و نه برق. اون جاهایی که شما میگی که خیلی اوضاعشون خوبه.
نقل قول کردن
+7 #252 مجاهد سايبري 1390-03-24 16:57
ميكرو بلاگ آرمان 5 محيطي بسيار ساده براي به اشتراك گذاشتن نظرات حتما ثبت نام كنيد ...


arman5.com/social
نقل قول کردن
+4 #251 شهرام 1390-03-24 16:50
به نقل از مردمی- اسلامی- ضدامریکایی:
هر جا حركت اسلامى است، مردمى است، ضد آمريكائى است، ما با اين حركت همراهيم؛ اما اگر در جائى ببينيم با تحريك آمريكائى‌ها، با تحريك صهيونيستها، يك حركتى به راه افتاده است، با آن حركت همراهى نميكنيم. ما با حركتهاى ضد آمريكائى و ضد صهيونيستى همراهيم.
به نقل از علی:
به نام خدا
نظر شما درباره کشتار مردم سوریه چیست؟ من نمیدونم چرا هیچ کشوری کاری برای سوریه نمیکنه! غربی ها هم فقط حرف مفت میزنند و محکوم می کنند!! امیدوارم مانند صدا و سیما نگید اینا فتنه گران هستند.

لطفا برای جواب به تحلیل زیبای زیر مراجعه نمایید:
www.rajanews.com/detail.asp?id=92681
نقل قول کردن
+2 #250 راه ستیز با جریان انحرافی 1390-03-24 16:09
.
بهترین راه مبارزه با جریان انحرافی !

به نظر حقیر برای مبارزه با جریانات انحرافی باید این موضوع را از مدار سیاسی خارج کنیم و با "انحراف" در همه ی دستگاهها اعم از شهرداری ، صدا و سیما و غیره مبارزه کنیم ؛ اینکار محاسن زیادی در پی دارد .

------------------------------------------------
مثال :
یک جریان انحرافی مغفول و بسیار خطرناک برای فرهنگ اسلامی :
rezahonarmand.mihanblog.com/post/42
(با عرض پوزش بخاطر انتشار تصاویر مبتذل منحرفینی که پرچمدار عرصه فرهنگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند .)
نقل قول کردن
+6 #249 محسن دامادی 1390-03-24 15:56
دیروز به بهانه میلاد امام جواد(علیه السلام) با نوشتاری پیرامون یکی از آسیب های حوزه مهدویت با استفاده از فرمایش نورانی امام جواد(علیه السلام) وبلاگم را به روز کردم.

استعجال و شتابزدگی در امر ظهور از خطرناکترین آسیب های عرصه مهدویت است همچنانکه استبعاد و دور شمردن وقت ظهور از دیگر آسیب های این حوزه می باشد.

نوشتار ما"از شتابزدگی تا هلاکت" در وبلاگ شمیم انتظار...

حتما مطالعه بفرمایید
نقل قول کردن
+15 #248 مردمی- اسلامی- ضدامریکایی 1390-03-24 15:55
هر جا حركت اسلامى است، مردمى است، ضد آمريكائى است، ما با اين حركت همراهيم؛ اما اگر در جائى ببينيم با تحريك آمريكائى‌ها، با تحريك صهيونيستها، يك حركتى به راه افتاده است، با آن حركت همراهى نميكنيم. ما با حركتهاى ضد آمريكائى و ضد صهيونيستى همراهيم.
به نقل از علی:
به نام خدا
نظر شما درباره کشتار مردم سوریه چیست؟ من نمیدونم چرا هیچ کشوری کاری برای سوریه نمیکنه! غربی ها هم فقط حرف مفت میزنند و محکوم می کنند!! امیدوارم مانند صدا و سیما نگید اینا فتنه گران هستند.
نقل قول کردن
-12 #247 علی 1390-03-24 15:41
به نام خدا
نظر شما درباره کشتار مردم سوریه چیست؟ من نمیدونم چرا هیچ کشوری کاری برای سوریه نمیکنه! غربی ها هم فقط حرف مفت میزنند و محکوم می کنند!! امیدوارم مانند صدا و سیما نگید اینا فتنه گران هستند.
نقل قول کردن
0 #246 فدایی عزیز زهرا 1390-03-24 14:54
به نقل از عبد یک:
به نقل از فدایی عزیز زهرا:
به نقل از عبد یک:
به نقل از مهدی 110:
نکته عرض کنم فکر کنم اول ماه رجب امیال با تقویم برابری ندارد زیرا در شب دوم رجب ماه تقریبا بلند بود وبه سوم یا چهارم شباهت داشت

دقیقا موافقم.

یا حق.


سلام دوست عزیز
باهاتون موافق نیستم
رحمت خدا وسیعتر از اینه که نتیجه اعمال رو نده اونم بخاطر اینکه شب رو ندانسته اعمالشو انجام بدیم
مثلا تو یه سالیکه رمضان با یوم الشک شروع میشه و آخر معلوم بشه شب قدر خواب بودیم به نظرت خدا نتیجشو نمیده
هیــــــــــهات ما ذلک الظن بک و لاالمعروف من فضلک

بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و خداقوت و سپاس از نظر محترمتان.
بله درست می فرمایید فضل پروردگار ما خیلی بیشتر از این حرفهاست. و کل کار ها به نیت هاست.
ولی از این نکته نباید غافل شویم که اولا عالم حساب و کتاب دارد. اگر شما مثلا خدای ناکرده نادانسته شراب بخورید. این غذا تاثیر خود را در روح و روان شما می گذارد. ثانیا این قانون ها را خود خداوند تبارک و تعالی قرار داده اند و ما باید تلاش خود را برای همسان سازی تشریع با تکوین انجام دهیم که به نتیجه ی درست تر و کامل تر برسیم. اگر اینطور نبود روز ها با هم فرقی نداشتند و می گفتند هر روزی و هر ساعتی هر دعایی می خواهید بخوانید و هر عملی می خواهید بکنید و فرقی نمی کند.
یک وقت است ما تلاش خود را می کنیم ولی نتیجه غلط در می آید آن موقع است که خداوند با فضل خود و رحمت واسعه ی خود کار ها را درست می کند.نه وقتی که ما تلاش نکنیم.
شما ببینید برای شب اول ماه رمضان تا ساعت ها بعد از شب اول منجمان در حال رصد هستند ولی ماه های دیگر را یک سال قبل در تقویم مشخص می کنند و هیچ تغییری نمی کند. خوب همانطور که ماه رمضان ممکن است با تقویم اختلاف داشته باشد ماه های دیگر هم می تواند. ولی تا بحال چنین کاری را نکرده اند و این از عدم تلاش و کم کاری ماست.
یا حق.التماس دعا.


ببینید اولا استاد فاطمی نیا این مثال شراب رو کاملا رد کردند و فرمودند مغالطه است که بنده هم موافقم
دوما چون مثلا مسئولین یا علما روی ماههای دیگه حساس نیستند اونوقت چوبشو باید مردم بخورن؟ مردم تلاششون به شب بیداری شب قدره که میکنن
ببین اگه روی ماههای دیگه حساسیت نیست باید از علما بپرسی اولا
دوما حتی برای ماه مبارک رمضان هم حتی ثانیه رویت هلال بر طبق یافته های نجومی مشخصه و اصولا علم دقیقیه ولی چون در احکام اومده خوب باید هلال ماه مبارک رمضان با چشم دیده بشه
که سر اینکه با چشم مسلح یا غیر مسلح دیده بشه بین علما اختلافه
نقل قول کردن
+6 #245 امیر خوشرو 1390-03-24 14:19
من موندم به خدا چرا این مصری ها دارند فس فس میکنند !!
بکشید این حسنی نامبارک را بره پی کارش دیگه !!! ~x(
نقل قول کردن
+4 #244 العبد 1390-03-24 14:09
منابع خبری یمنی:
صالح مرده و سعودی‌ها مخفی‌اش می کنند

fa.alalam.ir/righteous-dead-are-saudis-mkhfyash
نقل قول کردن
+5 #243 امیر خوشرو 1390-03-24 13:48
عبدالله صالح مرده است
آزادنگار به نقل از شبکه فرانس 24 نوشت: رئيس دستگاه اطلاعات خارجي اسرائيل موساد اعلام کرد که منابع موساد تاکيد کرده اند که رئيس جمهور يمن به سبب جراحات شديد مرده است واحتمالا عربستان خبر مرگش را امروز اعلام مي کند.

همچنين روزنامه «الحدث» يمن بر روي سايت خود و به نقل از يکي از ديپلماتهاي مطلع يمني نوشته است که عبدالله صالح روز دوشنبه در رياض فوت کرده است.

اين ديپلمات در تماسي با اين روزنامه ـ که هويت وي را فاش نکرد ـ گفته است که جسد صالح به يکي از اتاق هاي بيمارستان منتقل شده ونيروهاي امنيتي عربستان به شدت مانع ورود اشخاص حتي مسؤولان يميني به اين اتاق مي شوند.

اين منبع همچنين اعلام کرد که گفتگوها و مذاکرات درباره بررسي اوضاع و چگونگي اعلام فوت عبدالله صالح ميان مسؤولان يمني و حزب حاکم در جريان است.

اين منبع افزود: «صالح» اکنون فقط يک جسد بي تحرک است که به احتمال زياد تا به حال مسؤولان بيمارستان آن را در سردخانه قرار داده اند.
iraniandiplomacy.ir/fa/news/32/bodyView/13743
نقل قول کردن
+5 #242 رايحه ظهور 1390-03-24 13:45
تحولي مهم در اوضاع يمن!

به احتمال قوي ، عبدالله صالح مرده است!



آزادنگار به نقل از شبکه فرانس ۲۴ نوشت: رئیس دستگاه اطلاعات خارجی اسرائیل موساد اعلام کرد که منابع موساد تاکید کرده اند که رئیس جمهور یمن به سبب جراحات شدید مرده است واحتمالا عربستان خبر مرگش را امروز اعلام می کند".

همچنین روزنامه " الحدث " یمن بر روی سایت خود و به نقل از یکی از دیپلماتهای مطلع یمنی نوشته است که عبدالله صالح روز دوشنبه در ریاض فوت کرده است.

این دیپلمات در تماسی با این روزنامه – که هویت وی را فاش نکرد – گفته است که جسد صالح به یکی از اتاق های بیمارستان منتقل شده ونیروهای امنیتی عربستان به شدت مانع ورود اشخاص حتی مسؤولان یمینی به این اتاق می شوند.

این منبع همچنین اعلام کرد که گفتگوها و مذاکرات درباره بررسی اوضاع و چگونگی اعلام فوت عبدالله صالح میان مسؤولان یمنی و حزب حاکم در جریان است.

این منبع افزود: "صالح" اکنون فقط یک جسد بی تحرک است که به احتمال زیاد تا به حال مسؤولان بیمارستان آن را در سردخانه قرار داده اند.

www.jahannews.com/vdcba8b8grhbz8p.uiur.html
نقل قول کردن
+15 #241 سید مهدی فاطمی 1390-03-24 13:41
برادر عزیز، جناب قاسم نصراله
جذب حداکثری اینطوری که شما انتقاد می کنی امکان پذیر نیست. به قول آیت ا.. حائری که خیلیها ندونسته با اعمالشون دست سالم رهبر رو هم از کار میندازن.
میشه به کسانی که به گرانیها انتقاد دارن خیلی ساده گفت که اجرای طرح هدفمندی یارانه ها میتونست گرانیهای شدیدتری رو به دنبال داشته باشه. ما الان در یک دوره گذار به سر میبریم و این دولت داره هزینه اقتصاد معیوب دوره های گذشته رو به جان میخره. شاید این گرانی ها کمترین هزینه ای باشه که باید پرداخت میشد تا اقتصاد بیمار کشورمون از این وضعیت نجات پیدا کنه.
همیشه وقتی بیمار رو عمل جراحی میکنن بیشترین درد و خون ریزی بعد از عمل بوجود میاد. اما سرعت بهبودی و حذف بیماری هم بسیار بالاست.

التماس دعا
حلال کنید این کمترین را
نقل قول کردن
+6 #240 سید مهدی فاطمی 1390-03-24 13:34
به نقل از قاسم نصراله:
به نقل از رضا:
البته که خسته نباشه . دکتر خیلی زحمت کشیده و میکشه. خصوصا که معتقدم این همه هجمه حملات به دکتر نه بخاطر کفایت کاری بلکه بخاطر مسائل سیاسی هست.

اما نباید همه چیز رو مثبت دید و پنداشت. بستنی لیوانی کاله در سال 89 قیمت 1000 تومان خورده و در سال 90 قیمت 1700 تومان. این یعنی 70 درصد تورم.

. که من میبینم و شما نه.


عزيزم مجبورت نكردند كاله بخوري بخصوص اينكه واسه ناطقه كه از عقده بازيش قيمت ها رو دوبله كرده و اينكه شركت اون با پول خون مردم و حق مستضعفين خيلي قبل تر از دكتر پا گرفته كه انشاءالله ريشه كن بشه ، بعد هم دكتر جون ما اول بحث هدفمندي سفارش كرد هر جا ديديد نا معقولانه قيمت ها رو كشيدند بالا تحريمش كنيد و دورو برش نرويد .
يك هفته اون هم كارخانه توليد فرآورده هاي لبني تحريم بشه مي دوني يعني چي ، يعني هفته بعدش تو خيابون ها بدو بدو بستني معجوني كاله 500 تومان با اشانتيون :D
بعدش هم يه توصيه به خودت :" تو كي هستي و از كجا دستور مي گيري كه تو اين همه محصول دست گذاشتي روي كاله "
.
.
.

ايهاالمومنين وقت نماز است @};-

خوبه که انتقادهاتون با انگ زدن به دیگران همراه نباشه. من به جد به پاکی رئیس جمهور معتقدم و ایشون رو در اجرای وظایف جدی میبینم. اما گرانی واقعیت جامعه ماست. گوشت، شیر، تخم مرغ، مرغ، نان...
اینها گرون شده و نمیشه بگیم اگر کسی حرف از گرونی بزنه از جایی دستور میگیره. من که خودم از طرفداران همیشگی مبشران بودم نمیتونم انتقاد شما قبول کنم.
نقل قول کردن
+5 #239 قاسم نصراله 1390-03-24 13:10
به نقل از رضا:
البته که خسته نباشه . دکتر خیلی زحمت کشیده و میکشه. خصوصا که معتقدم این همه هجمه حملات به دکتر نه بخاطر کفایت کاری بلکه بخاطر مسائل سیاسی هست.

اما نباید همه چیز رو مثبت دید و پنداشت. بستنی لیوانی کاله در سال 89 قیمت 1000 تومان خورده و در سال 90 قیمت 1700 تومان. این یعنی 70 درصد تورم.

. که من میبینم و شما نه.

عزيزم مجبورت نكردند كاله بخوري بخصوص اينكه واسه ناطقه كه از عقده بازيش قيمت ها رو دوبله كرده و اينكه شركت اون با پول خون مردم و حق مستضعفين خيلي قبل تر از دكتر پا گرفته كه انشاءالله ريشه كن بشه ، بعد هم دكتر جون ما اول بحث هدفمندي سفارش كرد هر جا ديديد نا معقولانه قيمت ها رو كشيدند بالا تحريمش كنيد و دورو برش نرويد .
يك هفته اون هم كارخانه توليد فرآورده هاي لبني تحريم بشه مي دوني يعني چي ، يعني هفته بعدش تو خيابون ها بدو بدو بستني معجوني كاله 500 تومان با اشانتيون :D
بعدش هم يه توصيه به خودت :" تو كي هستي و از كجا دستور مي گيري كه تو اين همه محصول دست گذاشتي روي كاله "
.
.
.

ايهاالمومنين وقت نماز است @};-
نقل قول کردن
+8 #238 قرررررررر 1390-03-24 12:52
به نقل از ANTI MASON:
خیلی تندرو هستید و برای اسلام و منتظران واقعی ظهور خطرناکید.

ببخشيندا در متن اشتباه شدست تصحيح مي كنم

مثل تندر هستید و برای اسلام آمريكائي و منتظران واقعی ظهور دجال خطرناکید ( قرررررررر )
نقل قول کردن
-12 #237 رضا 1390-03-24 12:41
البته که خسته نباشه . دکتر خیلی زحمت کشیده و میکشه. خصوصا که معتقدم این همه هجمه حملات به دکتر نه بخاطر کفایت کاری بلکه بخاطر مسائل سیاسی هست.

اما نباید همه چیز رو مثبت دید و پنداشت. بستنی لیوانی کاله در سال 89 قیمت 1000 تومان خورده و در سال 90 قیمت 1700 تومان. این یعنی 70 درصد تورم.
بابا با كلاس
شما كجا ساكنيد كه بستني ليوانيتون 1000 تومنيه؟؟
ما بستني ليواني هاي محله مون 200 تومن بيشتر نيست خواستي ادرس ميدم بيا بخر 1500 تومن به نفعته
آخه عزيز من بردار آقا رضا گل كدوم آدم عاقلي نرخ تورم رو با بستني ميسنجه؟؟بعد قضيه زمين لرزه اخير و نشت مواد راديواكتيو قيمت گوجه تو منطقه زلزله زده 4 برابر شد اين يعني 400%تورم؟؟؟[/quo


من ساکن شهرری هستم عزیزم. جنوب تهران . جایی که هم بستنی 200 تومنی هست و هم بستنی لیوانی (دوکی )معجونی کاله که اسفند 89 ، 1000 تومن بود و الان 1700 تومان.
مشخص کردن نرخ کلی تورم در تخصص من نیست. من فقط نرخ تورم ( افزایش قیمت ) رو در یک جنس مثال زدم و تعمیم به نرخ کلی تورم تو کشور ندادم. البته این گرانی فقط شامل بستنی نیست.
گرون شدن یکباره 70 درصدی در یک جنس اونم طی چندماه ربطی به بحران اقتصادی جهان نداره که اون دوستمون اشاره کرد. بیشتر مربوط به ضعف مدیریت و نبود نظارت هست.
بدتر از اون دروغ واضح در کلام مسئولان و خصوصا اطرافیان دولت هست که قبل از اجرای طرح یارانه ها ( که البته من باهاش موافق هستم ) در سیما با اعتماد به نفس بالا به مردم اطمینان میدادند که اصلا نگران نباشند و حتی یک ریال هم رو قیمت مایحتاج اساسی مردم نخواهد اومد و اب از اب تکان نخواهد خورد و......دروغ دروغ دروغ
برادر عزیز تقصیر من نیست که اطراف این شهر خانواده هایی رو میبینم که در طول روز یک وعده غذای گرم میتوانند بخورند. تقصیر من نیست که افزایش ناگهانی قیمت رو در مایحتاج ضروری مردم میبینم ، تقصیر من نیست که این همه دروغ در کلام مسئولین خدمت گذار ( اطرافیان ) میبینم. تقصیر حقیقتی هست که وجود داره. که من میبینم و شما نه.
نقل قول کردن
+9 #236 قاسم نصراله 1390-03-24 12:36
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) ؛ و با سلام و درود خدمت همه ي منتظران قدوم يوسف فاطمه (س) @};-

@};- با خميني و خامنه اي تا ظهور @};-

بي خامنه اي ظهور حاصل نشود *** اين اذن خداست ، باطل نشود
راوي حديث مردي از قم ، باقر *** بي خامنه اي حديث كامل نشود
تا لحظه ي تحول درفش ايمان *** اين راه به كج بدان كه مايل نشود
با روح خدا و حضرت خامنه اي *** همدم نفس كافر و جاهل نشود
بي سيد علي يقين نمودم ياران *** ديدار گل فاطمه نائل نشود
هر كس كه ولاي او ندارد در سر*** بر درگه حق بدان كه سائل نشود
تا صبح ظهور اي خدا جان علي *** اين جان و دلم خسته و كاهل نشود
يارب به خراساني و مظلومي او*** يك ثانيه ام بخواه ، زايل نشود

اللهم عجل لوليك الفرج @};-
نقل قول کردن
+22 #235 رايحه ظهور 1390-03-24 12:14
دکتر محکم بایست. ما ایستاده ایم ... تو از ما پا برهنه هایی


و ما ایمان داریم پا برهنه نمی تواند ریگی به کفش داشته باشد.




كسي كه هميشه دير مي آيد تا ديگران به پاي او بلند شوند!



اما بنازم به كسي كه بغض و غيرت و بصيرتش به او اجازه برخواستن به پاي ام الفتنه را نمي دهد

و بزودي با كنار رفتن پرده ها روشن خواهد شد كه چگونه عده اي معاويه را رها كرده و به مالك مي تاختند.

هيهات كه صفين دگرباره تكرار شود ، اين بار پس از قرآن ، اين راس معاويه هاست كه بر ني خواهد رفت هنگامي كه منتقم خون خدا ذوالفقار انتقام از نيام بركشد!
نقل قول کردن
+20 #234 علي اصغر 1390-03-24 11:59
به نقل از سيد ميثم:
باسلام به گردانندگان سايت.
برادران خواهشا" به خود بيياييد.جريان انحرافي چرا بايد از احساسات پاك ونوراني ما براي اهداف شوم خودش سوءاستفاده كنه .چرا مراقب فتنه عميقتري كه آقا به اون اشاره كرده بود نيستيم?.اين روزها صحبتهاي علامه مصباح رو خوب دنبال كنيد ببينيد چه جرياني در فكر سست كردن پايه هاي ولايت فقيه هستند .چرا دستهاي پشت پرده مطرح كردن مصداقي شخصيتهاي ظهور را نميبينم.من نميخام آقاي سيجاني را متهم كنم ولي چرا بايد ايشون وامثال ايشون بازيچه عده اي بشوند كه كار رابه جايي رساندند كه رييس جمهوري مكتبي وارزشي وولايتمداري مثل احمدي نژاد مقابل آقا بايسته.ملاك ومعيار براي همه ما ولي فقيهه.
در اين سي دي ظهور خوب دقت كنيد ببينيد چكيده واصل سي دي كه درقسمت پاياني اونه مربوط به معرفي كردن آقاي احمدي نژاد بعنوان شعيبه كه از بقيه قسمتها بيشتر رويش مانور داده شده خوب اين به چه معنيه؟آيا نقش شعيب مهمتره يا سيد خراساني.؟در ضمن تورا بخدا دقت كنيد ما امروز ولي فقيهي داريم كه مقامات و بزرگيش از 100ها سيد خراساني بالاتره چرا اينقدر خودمون رو به آب وآتيش بزنيم كه ثابت كنيم آقا سيد خراسانيه.اطاعات از ولي فقيه اطاعت از امام زمانه.همينكه آقا چندبار علنا" ........


با سلام و درود بر برادر عزيز

در مورد جريان انحرافي :

1- آخرين نظر شفاف ولي امر مسلمين نشان دهنده " فرعي بودن " و غير مهم اين جريان است ، ملاك براي ما نظر نائب امام زمان(عج) است ، ضمن اينكه معظم له در ديدار با نمايندگان ، مراقبت نسبت به "ضربه اقتصادي" دشمنان و همچنين " ايجاد اختلاف " در بين نيروهاي خودي را گوشزد فرمودند.

2- اصولاً جريان انحرافي از پايگاه اجتماعي چنداني برخوردار نيست مخصوصا در شرايط كنوني كه جامعه با ديده شك به آن نگاه مي كند ، فلذا با دقت در عدم وجود پايگاه اجتماعي براي اين جريان ، احتمال فتنه انگيزي و موفقيت آن بسيار كم است يعني همان فرمايش ولي امر مسلمين مبني بر فرعي بودن اين مسئله

3- هدف از طرح مسئله " سيدخراساني بودن آقا " بيان نشانه اي از بسيار نزديك بودن ظهور است و نه بالاتر بردن جايگاه و منزلت آقا

4- ابهام سياسي موجود در كشور مخصوصا طي ماههاي اخير و حركت سئوال برانگيز احمدي نژاد ، پشت پرده اي ديگر دارد ، انتظار نداشته باشيم كه در عالم پيچيده سياست مخصوصا در عصر حاضر كه آستانه ظهور است و دشمنان داخلي و خارجي كه در حال نابودي هستند و با هزار فريب و نقشه و نيرنگ وارد مي شوند ، سران جبهه حق شفاف و همه فهم و بي پرده عمل كنند ، به لطف خدا بزودي در اين رابطه ، مقاله ي مهمي با عنوان " ابهام سياسي موجود در كشور و رابطه آن با نابودي اسرائيل" منتشر خواهد شد.

يا علي
نقل قول کردن
+10 #233 محمد حسین 1390-03-24 11:41
بغضی گرفته ما را، احوال مان خراب است / از شر نارفیقان، شاید که وقت خواب است

کاری نمی توان کرد، شعری نمی توان گفت / آن لشگر بصیرت، اندر پی سراب است

ما خالق 9 دی، فاتح به فتنه سبز / لکن به هم چو مشغول، قلب ولی کباب است

اصلی شده چو فرعی، فرعی شده چو اصلی / ما در زمین دشمن، دشمن چه شاد و شاب است

آن انحراف اصلی، آن راس پست فتنه / از اشتباه یاران، غرق می و شراب است

مالک شده چو دشمن، آن راس فتنه چون دوست / وای از چنین بصیرت، قلبم به پیچ و تاب است

این انحراف اصلی است، ما از ولی جلوتر/ یاران! بصیرت ما، کمتر ز آن نصاب است




tarhetamaddon313.mihanblog.com/post/16
نقل قول کردن
-13 #232 سيد ميثم 1390-03-24 11:13
باسلام به گردانندگان سايت.
برادران خواهشا" به خود بيياييد.جريان انحرافي چرا بايد از احساسات پاك ونوراني ما براي اهداف شوم خودش سوءاستفاده كنه .چرا مراقب فتنه عميقتري كه آقا به اون اشاره كرده بود نيستيم?.اين روزها صحبتهاي علامه مصباح رو خوب دنبال كنيد ببينيد چه جرياني در فكر سست كردن پايه هاي ولايت فقيه هستند .چرا دستهاي پشت پرده مطرح كردن مصداقي شخصيتهاي ظهور را نميبينم.من نميخام آقاي سيجاني را متهم كنم ولي چرا بايد ايشون وامثال ايشون بازيچه عده اي بشوند كه كار رابه جايي رساندند كه رييس جمهوري مكتبي وارزشي وولايتمداري مثل احمدي نژاد مقابل آقا بايسته.ملاك ومعيار براي همه ما ولي فقيهه.
در اين سي دي ظهور خوب دقت كنيد ببينيد چكيده واصل سي دي كه درقسمت پاياني اونه مربوط به معرفي كردن آقاي احمدي نژاد بعنوان شعيبه كه از بقيه قسمتها بيشتر رويش مانور داده شده خوب اين به چه معنيه؟آيا نقش شعيب مهمتره يا سيد خراساني.؟در ضمن تورا بخدا دقت كنيد ما امروز ولي فقيهي داريم كه مقامات و بزرگيش از 100ها سيد خراساني بالاتره چرا اينقدر خودمون رو به آب وآتيش بزنيم كه ثابت كنيم آقا سيد خراسانيه.اطاعات از ولي فقيه اطاعت از امام زمانه.همينكه آقا چندبار علنا" ورسما" حرفهاي ليدر جريان انحرافي را تكذيب كرد نبايد براي ما هشدار باشه كه چه جرياني داره از محبوبيت آقاي احمدي نژاد سوء استفاده ميكنه؟
نقل قول کردن
+12 #231 مهدی 1390-03-24 10:45
سروران عزیز اشراف داشته باشید که حملات علیه ایران به عنوان کانون بیداری جهانی روز به روز تشدید خواهد شد . توجه داشته باشید که یکی از فرق های مسلمین و یهودیان در این است که آنان میخواستند به وسیله ی موسی (ع) به زمین موعود (فلسطین) برسند اما ما میخواهیم به زمان موعود برسیم یعنی مکان آن مهم نیست بلکه شرایط آن مهم است . و حذب شیطان در حال جلوگیری از رسیدن ما به زمان موعود است و تا الان موفق شده .

امروز که بیداری های جهانی صورت گرفته نظام سلطه مانند یک فرمانده دست پاچه جبهه های دیگر را تقریبا رها کرده و به ریشه ی این بیداری ها اشراف دارد . شک نکنید که برای ایران نقشه های فراوانی دارند.

آنان تحت پروژه 9944 تاریخ هایی را اعلام کردند که جای بسی تامل دارد :

14خرداد ،27 تیر ، 20 مرداد ،7 شھریور ،27 مھر ، 20 آبان ، 22 آبان ،11 آذر

27 تیر، روز " اعلام پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت از سوی ایران " است که نماد جنگ در آن نهفته است . روزی که ایران جنگ را پایان داد.

تاریخ های 7 شهریور و 27 مهر در تقویم شمسی چیز مهمی نیستند و تحلیل خاصی در این باره نداریم .

اما تاریخ 20 آیان و 22 آبان تاریخ های مهم اند. که مرادف اند با 2011.11.11 و 2011.11.13 یعنی همان تاریخ هایی که ما احتمالا میدادیم در آن اتفاقاتی بفتند که بعدا دیدیم که آنان نیز این تاریخ را به عنوان روز موعود یاد کرده اند.

بعدا مطلب مفصلی در این باره مینویسیم اما تا این حد بگوییم که آنان در این تاریخ به اصطلاح مقدسشان میخواهند تنش شدیدی در منطقه ایجاد کنند که ما دو فرض سوریه و لبنان را در نظر داریم. به شکلی که ممکن است در این تاریخ فتنه ی سوریه بسیار شدید شود و به عمل بشیند ولی فرض محکم تر آن است که در این تاریخ پادشاه عربستان را بکشند و عربستان را به چند کشور تجزیه کنند که البته چندی پیش این فرض از سوی یکی از تحلیل گران شنیدیم .

تاریخ 11 آذر هم که یعنی 9/11 برایشان مقدس است چراکه عدد 911 در آن به کار رفته مانند حادثه یازهمه سپتامبر یا 9/11 .
نقل قول کردن
+9 #230 مهدی 1390-03-24 10:38
همکاران گرامی که در عرصه ی آخرالزمان شناسی فعالیت میکنید؛ در این دوران حساس، ما بزرگ ترین مسئولیت را بر دوش داریم. حتما میدانید که ما در خط مقدم جنگ نرم هر روز در حال نبرد هستیم به همین خاطر این مطلب را بیشتر برای شما نوشتیم. شما مانند ما دارنده ی یک رسانه ی کوچک هستید که ممکن است روزانه صد ها نفر را تحت پوشش خبری خود قرار دهد به همین جهت اشراف کامل بر این بحث ها لازمه ی کار ماست.

دوستان حتما توجه دارید که اساس همه ی جنگ ها از آغاز خلقت تا کنون شیطان، این موجود کافر به خدا بوده است . به همین جهت برای درک این شرایط باید اول خودتون رو در برابر حملات شیطان با سپر تقوا ضد ضربه کنید . چرا که اگر ضربات شیطان بر ذهن و روح شما وارد شوند مانند خیلی ها دوران را درک نخواهید کرد. البته ما هم از این دایره خارج نیستیم .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد