رایحه ظهور

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 311

طبقات الانصار

..یاوران قیام و حکومت جهانی امام مهدی علیه السلام در یک بازه زمانی چندین ساله پرورش و سپس رتبه بندی میگردند تا قوام و پایداری ساختار اصلی حکومت عدالت گستر ایشان تضمین گردد و به نوعی بزرگترین شایسته سالاری تاریخ بشریت محقق شود. اما همانگونه که توجه به این فرایند پیچیده اما حکیمانه و ضروری موجب اتحاد منتظران و تدارک زمینه های ظهور قریب الوقوع منجی عالم بشریت است در مقابل عدم درک این مهم و بی توجهی به ساختار معرفت محور حکومت جهانی امام عصر و رتبه بندی یاوران ایشان رفته رفته به اختلافات و تضادهای درون دینی بدل خواهد گشت و...

» ابتدای نظرات (791)

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

طبقات الانصار

نگاهی معرفت شناسانه به یاوران قیام جهانی امام مهدی علیه السلام

ما كانَ اللَّهُ لِيَذَرَ الْمُؤْمِنِينَ عَلى‏ ما أَنْتُمْ عَلَيْهِ حَتَّى يَمِيزَ الْخَبِيثَ مِنَ الطَّيِّبِ وَ ما كانَ اللَّهُ لِيُطْلِعَكُمْ عَلَى الْغَيْب (آل عمران 179)

 

مقدمه

 

انقلاب بی نظیر و عظیم و جهانی امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف که آرزوی همه انبیاء و اولیاء الله و صالحان و پاکان و حق جویان عالم است علیرغم نگاههای بسته و سطحی نگر که آن را صرفا امری آسمانی و یکباره و بی مقدمه و آنی میدانند ، دارای ویژگیهای متعدد دیگر انقلابهای بشری نیز میباشد و از حیث مقدمه سازی، فراهم آوردن نیروها و امکانات و به دست گرفتن اوضاع سیاسی و اجتماعی و سپس در افتادن با دشمنان داخلی و خارجی و همچنین اعلام جهانی شعارها و اهداف و بعد از آن حرکتهای نظامی و فرهنگی وسیع که به فتح جهان پس از چند سال تلاش مداوم خواهد انجامید ، از جمله مشترکات و موارد قابل درک و تحقق در این زمینه می باشد . اما یکی از مهمترین مقولات دراینباره ، یاران این انقلاب عظیم و خاستگاه معرفتی و اهداف آنها در پیوستن به انقلاب جهانی مهدی موعود و منزلت و رتبه آنها در این مجاهدت عظماست .

از آنجا که ظهور کبرای امام عصر روحی فداه در حقیقت تبلور و تجلی تام معرفت الله و تحقق حکومت الله است ، دوستیها و دشمنی ها با این حرکت عظیم الهی نیز از نگاه معرفت شناسانه حول محور شناخت میچرخد. یعنی دوستان این انقلاب بزرگ، خداشناسان حقیقی و دشمنان آن مقربان شیطان و دور افتادگان از معرفت ناب الهی هستند. چه اینکه در معارف شیعی، دوست شناسی و دشمن شناسی بسان بالهای پرواز ایمانی هستند که در درک و ایجاد شرایط زندگی ایده آل و کمال گرا ضرورتی انکار ناپذیر دارند و هرچه به ظهور و حکومت صالحان نزدیک میشویم این ضرورتها بیش از پیش خودنمائی کرده و دقت و ظرافت بیشتری پیدا میکنند .

از این دیدگاه شناخت طبقات مختلف و متعدد یاوران امام مهدی و انقلاب جهانی او حائز اهمیت و خود از بزرگترین عوامل ایجاد اتفاق و دوری از اختلاف و دشمنیهای شیطان ساخته است . باید توجه داشت اگر در لسان روایات شریفه ورود به آخرین مقدمه ظهور کبرا غربالگریها و گذر از فتنه های اعتقادی  و ایمانی بیان گشته 1 دقیقا اشاره به همین طبقه بندیهای معرفتی یاوران ظهور و لزوم رتبه بندی ایشان قبل از قیام امام عصر علیه السلام است. زیرا برای تشکیل حکومتی جهانی با توجه به گستردگی کمی و کیفی بی نظیر آن و عدم هماهنگی ایده آل و مطلوب در بین حق جویان و عدالتخواهان جهان در طول غیبت کبرا ، این رتبه بندیهای سختگیرانه، ناگزیر و امری حتمی و پرهزینه اما ضروری و کاملا راهبردی خواهد بود .

از نگاه راهبردی در مدیریت کلان، همواره در کنار لزوم بهره مندی از نیروها و امکانات موثر، سنجش و ارزش یابی معرفتی نیروها و رتبه بندی بر اساس آرمان گرائی، امری اجتناب ناپذیر و از مهمترین عوامل تضمین موفقیت کامل در مدیریت کلان هر مجموعه انسانی میباشد. یعنی مدیر کلان و رهبر هر سازمان برای انتشار سریع و دقیق منویات خویش که به عملکرد مطلوب و بی نقص اعضا بیانجامد، ناچار به بهره گیری از فرایند پیچیده یی است که از تبلیغ اهداف و آرمانها و تبیین ایده آلها آغاز میگردد و پس از ارزیابیهای سازمانی به صورت عمومی و در قالب نظر سنجی عمل گرایانه، بازخورد شفافی از عکس العمل نیروها را در پی خواهد داشت که چون رهبر، خود سنجه نهائی و شاخص اصلی برای نیل به آرمان است لذا نتیجه ی نظرسنجی عملگرایانه، دقیقا نشان دهنده جایگاه نیروها نسبت به مدیریت کلان آن هم بر اساس عمل آگاهانه هر یک از نیروها خواهد بود و بر همین اساس رتبه هر نفر و هر زیر مجموعه، شناخته و تعیین میگردد و این امور نه اتفاقی و نا آگاهانه بلکه کاملا هدفمند و مدیریت شده و از لوازم مدیریت کلان اجتماعی است . بر این اساس انقلاب جهانی امام مهدی علیه السلام که خود از مراحل گوناگون زمینه یی ، تدارکی ، ارزش گذارانه و جمع بندی و رتبه بندی نهائی نیروها تشکیل گردیده دقیقا و کاملا نشانگر مدیریت کلان امام مهدی علیه اسلام بر این فرایند پیچیده و به قصد رتبه بندی نیروها  و زیر مجموعه های متعدد و مختلف انقلاب جهانی و ظهور کبراست که در افقی وسیعتر شاکله این حکومت جهانی و عوامل و ایادی آن را مشخص و تعیین می نماید .

با این مقدمه و اشاره به این نکته که منظور از یاوران و انصار انقلاب امام مهدی علیه السلام مجموعه ها و افرادی هستند که بطور غیر مستقیم و غیر رسمی با این انقلاب و شخص امام مهدی علیه السلام مرتبط هستند و جایگاهشان را بر اساس همه معارف ناب اسلام عزیز و عمل خالصانه به آنها یافته اند به سه بحث عمده و مهم خواهیم پرداخت:

 

اول : مختصات یاوران انقلاب جهانی امام مهدی علیه السلام

دوم : میزان تقرب مجموعه ها و افراد نسبت به شخص امام عصر علیه السلام ملاک رتبه بندی ها

سوم : اختلاف و سقوط ، ره آورد عدم توجه به رتبه بندی مجموعه ها و افراد

 

اول : مختصات افراد و مجموعه های یاوران ظهور

 

بنابر دریافتی که از مجموعه روایات علائم الظهور2 خصوصا بخش تمهیدات قیام بدست می آید ، مجموعه های منسجم مختلفی در راستای قیام حجت الله، کوششهای فراوانی را انجام میدهند که مشهورترین و موثرترین این مجموعه ها عبارتند از :

1/ ایراینان زمینه ساز ظهور ( جمهوری اسلامی ایران) به فرماندهی سید قمی و سید خراسانی                          2/گروهی از ایرانیان با ایمانهای راسخ که صاحب عزم و اراده شگفت انگیزند به فرماندهی شعیب بن صالح که هفتاد و دو ماه قبل از ظهور قیام نموده و تا پیش از ظهور تحت بیعت سید خراسانی و در لوای پرچم زمینه سازان ایران اسلامی فعالیت میکنند.

3/ یمانیهای موعود به فرماندهی سید یمانی

4/ برخی از اهل حجاز

5/ گروه هایی از شیعیان راستین که در عراق ساکن هستند به فرماندهی نفس زکیه و سیدی حسینی

6/ مبارزین مصری

7/ گروه های پراکنده در آفریقا ، اروپا و اقصی نقاط جهان

 

از آنجا که در توضیح و تشریح مختصات و ویژگیهای این ممهّدین ظهور کتب و مقالات مختلفی به رشته تحریر در آمده صرفا اشاره به نکاتی ضروری و بسیار مهم و راهبردی که سیر بحث را روشن و هموار میسازد بسنده میشود :

 

الف/ قیام امام عصر علیه السلام در مرحله نهائی خود که بدست مبارک شخص ایشان، اعلام موجودیت کرده و به انجام میرسد از هر حرکت اسلامی دیگر مستقل است و از مکه مکرمه و با شعارهای خاصی آغاز میگردد .هسته مرکزی این انقلاب که گرداگرد حضرت امام مهدی را گرفته اند ملائکه مقرب الهی و قوای فرازمینی ، مومنانی که در علم و تقوا سرآمد تاریخ بشریت و از مقربان درگاه الهی اند . برخی از رجعت کنندگان ، برخی از انبیاء الهی و اوصیاء و همچنین ابدال و اوتاد معاصر که تعدادشان با توجه به رده بندیهای سازمانی تعریف شده یی که دارند بالغ بر ده هزار نفر است جملگی نقش حلقه نزدیک و منتصبین به حضرت را دارند و از این حیث نه در زمره یاوران بلکه از اصحاب و فرماندهان مستقیم انقلاب جهانی ایشان میباشند.

ب/ عقلاً و نقلاً اقتضاء انقلاب جهانی امام عصر علیه السلام ایجاد موجی دینی- فرهنگی در سالیان متمادی قبل از ظهور برای آشنا شدن جهانیان با فرهنگ مهدویت از یکسو و اتمام حجت بر دوست و دشمن از سوی دیگرست 3 که این تمهید بزرگ و زمانبر که بنابر برخی روایات و تحلیلهای موجود قریب به 5 دهه به طول می انجامد رسالت بزرگ ایرانیان در قالب نظام مقدس جمهوری اسلامی است که رهبر و مقتدایشان نیز بنابر تعالیم اسلامی و اسناد معتبر شیعی برگزیده میگردد و آنها هدف نهائی از انقلاب و نهضتشان را زمینه سازی برای حکومت جهانی امام مهدی و در خدمت اهداف او ارزیابی و تحلیل و تبلیغ میکنند . سید قمی برپا کننده این نهضت زمینه ساز و سید خراسانی کسی است که پرچم زمینه سازی را به دست عدالت گستر امام مهدی خواهد سپرد . راه آنها راه اسلام و کشته هایشان شهیدان راه حق است و در وصفشان مقامی برابر با وصی رسول الله بیان گشته است . اهل علم و آگاهی و در راه خدا صبور و مقاومند و اسلامگرایان واقعی و مومنین با عزم و جزمی هستند که نورانیت اسلام را به جهانیان نشان داده و شعارهای اسلامی را در عمل و در قالب سازمان یافته نظام اسلامی محقق میسازند .

ج/ همواره در تشریح کم و کیف قیام جهانی امام مهدی علیه السلام ملاحظاتی وجود داشته و دارد که گریزی از آنها نیست که حفظ امانت و اسرار آل الله از مهمترین آنهاست. اما نفوذ تفکرات اخباری گری و محافظه کارانه و سردمداری کسانی که باقشری زدگی و سطحی نگری جوامع مسلمین را از یک طرف گرفتار برخوردها و نزاعات بی ثمر و متعصبانه میکنند و از طرف دیگر با ادعای فتح باب علم بطور مطلق راه نیازمندی و دستیابی به وجود مقدس ولی الله را تنگ و بلکه مسدود میکنند، گذشته از آثار وضعی متعددی که برجای گذاشته و تلاشهای بسیاری از بزرگان و علما و مجاهدان راه خدا در طول قرون متمادی را از ثمر بخشی انداخته است، اذهان ممهّدین ظهور را نیز دچار عارضه یی سخت درمان و پیچیده کرده است و آن درد و مصیبتی است بنام تطبیق و دوری از واقعیت ؛ خیل منتظرانی که تحت تاثیر این القائات، چشم و گوش بر واقعیات نورانی حاضر بسته و صرفا دل به روایات و تطبیقهایی خودساخته سپرده اند و از ظهور جز افسانه یی یک شبه و از دشمن ظهور جز دیوی شاخدار در سر نپرورانده اند . به زعم اینان حکومت خدای بزرگ بدون برنامه زمانی متقن و معین  و درحال رقابت با دشمنان فرضی به پیش میرود و جانشین خدا برروی زمین نیز انسانی بی علم و خبر و بی اراده و بی تاثیر در عالم است . اینان بوئی از معرفت به وساطت فیض الهی امام خویش نبرده اند و هر صاحب معرفتی را رمی به غلو مینمایند . امام در نظرشان نه رکن توحید و نه مظهر اسماء و صفات الهیه بلکه عالمی منزوی و بیابانگرد و مقهور دنیای مستکبران است . هرگز دست توانای امام در مدیریت عالم را نمیبینند و نشسته اند تا سقف بشکافد و آسمانیان در یک آن دنیا و حکومت بر آن را از ظالمان باز پس گرفته و به ایشان و امام خیالی شان بسپارند و این انحرافات فکری در حالیست که امام ، جانشین مطلق خدا و مدبّر و مدیر امور همه خلایق منجمله انسانها می باشد و سینه اش لوح محفوظ و امر و نهی اش تجلی اراده خداست و او همان امام واجب الاطاعه یی است که وقتی اشتیاق مجاهدان روشن ضمیر ایران اسلامی را در برقراری عدل مشاهد نموده به یاری شان شتافته و زمینه های پیروزهای روز افزونشان را فراهم آورده است تا رفته رفته قلوب جهانیان برای پذیرش حق آماده و امکان بیرون آمدن وجود نورانی ش از پس ابر غیبت فراهم شود .

د/ در کنار این مجموعه ها، افراد مختلفی نیز حضور دارند که بدون ارتباط با مجموعه یی خاص بطور فردی مهیای یاوری قیام امام مهدی میشوند که جز آنها که از اصحاب و یاوران طراز اول ظهور هستند ، مابقی در حداقلی از ایمان به ظهور قرار داشته و از ظهور انفسی کمترین بهره را دارند و چه بسا از حیث دین رسمی و نژاد، از قواعد جاری یاری امام عصر مستثنی و در شرایط ویژه یی قرار بگیرند . اهل تقیه در بلاد کفر، مستضعفین و مضطرین حقیقی، پاکنهادان دور افتاده از سیستم تربیتی اسلام و همچنین اشخاص غیر معتقد به تشکیل حکومت از سوی مسلمین و منتظران در پیش از ظهور با این شرط که عدم اعتقادشان به مخالفت با جریان حکومت منتظران نیانجامد و محصول تعصب و جمود فکریشان نباشد نیز از معدود افراد مستقلی هستند که در زمره یاوران حکومت جهانی امام مهدی علیه السلام به شمار می آیند .

هـ/ مهمترین بحث در طبقات الانصار که در جریان این نوشتار به آن پرداخته و تبیین و تشریح خواهد شد، ملاکات اصلی و لازمی ست که یک فرد یا مجموعه را واجد شرایط یاوری ظهور مینماید ؛ بایدها و نبایدهایی که دقیقا این شاکله عظیم بر اساس همان ها رتبه بندی گردیده اند و قطعا بی توجهی به همین ملاکات یا رتبه های واقعی منجر به بروز بسیاری از اختلافات میگردد و بستر به ثمر نشستن فتنه های آخرالزمانی خواهد بود.

و/ گرچه این بحث اصالتا و ابتداءً ناظر بر مباحث سیاسی جاری نیست اما در نگرشی راهبردی به وضعیت موجود منتظران در اقصی نقاط جهان نیز دقیقا به این نقطه اشتراک و قدر متقن معتقدات منتظران و مدعیان یاوری امام مهدی علیه السلام پی خواهیم برد یعنی امروز هرکس به درستی و بر اساس مبانی معرفتی مستحکم، راه نجات بشریت از ظلم و فساد فراگیر جهان امروز را الگو ساختن اسلام کامل میداند و برداشتی منسجم و جهان شمول از دستورات اسلام ناب دارد و غایت این الگوبرداری و جهانشمولی را در تشکیل حکومت جهانی اسلام میداند، قطعا جمهوری اسلامی ایران با محوریت ولی فقیه را راه رسیدن به حکومت جهانی اسلام با محوریت امام مهدی علیه السلام میداند . حزب الله لبنان، مبارزین یمنی، جهادگران فلسطینی، احزاب مختلف شیعی و حتی غیر شیعی عراق،  شیعیان مظلوم عربستان، احزاب متعددی در پاکستان و هند و افغانستان، گروه های جهادی و حق طلب در آفریقا و آسیا، برخی از دولتهای آمریکای جنوبی و بسیاری از ملتهای عربی، اسلامی و غیر اسلامی و مستضعف سرتاسر جهان نمونه های عینی از این اعتقاد هستند.

 

 

دوم : میزان تقرّب مجموعه ها و افراد به شخص امام عصر علیه السلام ملاک رتبه بندی ها

 

همانطور که پیشتر آمد مبنای رتبه بندی یاوران ظهور میزان معرفت آنها نسبت به معتقدات اسلام ناب است که متمرکز و نهفته در توحید فردی و جمعی می باشد و بر اساس آیات و روایات وارده، تبلور توحید در ولایت پذیری است . یعنی هرچقدر فرد و مجموعه یی ولائی تر و ولایت پذیرتر باشند نشانگر دوری شان از شرک و اعتقاد قلبی و حقیقی آنها به توحید بوده و بیانگر جایگاه رفیع آنها در حکومت جهانی امام مهدی علیه الاسلام است . سوره مبارکه مائده و خصوصا آیات ابتدائی آن ایمان کامل به خدا را موجب بهرمندی از کمال نعمت، برشمرده و سرآمد کمال انسان را مقوله ارزشمند ولایت و ولایتپذیری میداند.

ولی الله که مظهر اسماء و صفات خدا و واسطه رب العالمین با خلایق است محور حقیقی عالم می باشد و هرکس در دایره خلقت در ایمان و عمل به این نقطه کانونی نزدیکتر است بهتر و بیشتر از نعمات عام و خاص خداوند بزرگ بهره دارد و استمرار این برخورداری در شُکر عملی ست و شکر عملی نیز جز تبعیت محض از ولی خدا نیست. پس مقربترین بندگان خدا ولایتمدارترین آنهاست و هرکس ولایت پذیرتر است به ولی خدا که مدیر و مدبر امور عالم است نزدیکتر و بلکه از عوامل و ایادی عدالت گستری اوست. لذا با تحقق وعده حتمی خداوند متعال در برقراری حکومت عدل جهانی امام مهدی علیه السلام که وارث انبیاء و اوصیاء و ذخیره و خلیفه خدا برروی زمین است موحّدین حقیقی، یاوران این حکومت جهانی و توحید، برترین شاخصه مشارکت در این انقلاب عدالتگستر است .

از آنجا که مدیریت جهان و هدایت بندگان خدا امری حکیمانه است فرایند بسط عدل در بازه زمانی نسبتا وسیعی محقق میگردد تا امکان جذب و برخورداری حداکثر انسانها فراهم آید . بدین معنا که هرگاه اراده الهی بر هدایت انسانها تعلق میگیرد در طول یک دوره زمانی نسبتا طولانی مقدمات اعتقاد به توحید که در ولایت پذیری متبلور است فراهم می آید . عالمان و مبلغان پاک سیرت همگان را به خداپرستی و انصاف رهنمون میشوند و مبارزه با ظلم و فساد را سرلوحه افکار و اعمال خویش قرار میدهند تا رفته رفته قلوب مردم به چراغ هدایت الهی متوجه گردیده و مقدمات تجلی ولایت در تشکیل حکومت عدل فراهم شود تا همگان با بهرمندی از یک سیستم تربیتی فراگیر به سمت کمال انسانی حرکت داده شوند . این شیوه حکیمانه در راهبری همه انبیاء عظام و اوصیاء شان جاری و در اعصار مختلف نقشه راه هدایت انسانها بوده است و به هر میزان اقبال و گرایش مردم به نور هدایت و نقطه کانونی آن، خالصانه تر بوده است امکان تجلی ولایت الله که در وجود مبارک ولیّ معصوم متمرکز و هویداست، بیشتر گشته و برقراری حکومت عادله، گستره یی وسیعتر و اِعمال تعالیم اسلامی، عمق و فراگیری بیشتری یافته است اما باید اقرار نمود در طول تاریخ چنین اتفاقات مبارکی بندرت وقوع یافته و در اکثر موارد، شیطان موفق به انحراف فکر و قلب آدمیان به سمت خویش و دوری از ولی الله شده است . از غصب خلافت امیرالمومنین امام علی علیه السلام تا شهادت یکایک اوصیاء رسول الله بیانگر همین واقعیت تلخ تاریخ اسلام است وسرآمد این تلخیها غیبت کبرای آخرین جانشین رسول اسلام است که تا به قرن حاضر به درازا کشیده است؛ اگر مردمان آن اعصار در خداشناسی و توحید راستگو و پابرجا میبودند با ولایتمداری خویش آن را اثبات میکردند و با توجه به نقطه کانونی هدایت، امکان تشکیل حکومت عدل اسلامی فراهم گشته و ریشه ظلم و فساد از جهان برکنده میشد اما چه در دوره حضور جانشینان پیامبر اعظم و چه در قرون متمادی غیبت کبرای خاتم الاوصیاء اقبال عمومی مسلمین وجود نداشته است یا در اثر انحرافات فکری و عملی خواص جامعه ، عوام نیز به بیراهه کشیده شدند و تشتت در امت اسلامی روز افزون و ماندگار گشت تا در چهاردهمین قرن هجری انفاس قدسی سیّد بزرگی از دودمان رسول الله که صاحب نفس مطمئنه و ضمیری آگاه و در اوج قله علم و تقوا بود قلوب مسلمین و حق طلبان جهان را به کانون هدایت جلب نماید.

امام خمینی سلام الله علیه در گام اول با تبیین نظریه نورانی و راهگشای ولایت فقیه مبانی نظری تشکیل امت واحده حول محور امام معصوم را فراهم آورده و با تحمل سختیهای فراوان زمینه های سقوط طاغوت زمان و برقراری نظام اسلامی را ایجاد نمود . آن مرد الهی با توکل بی نظیر و اعتماد به نفس مثال زدنی خویش، پرچم ظهور امام غائب را نه در زبان و شعار بلکه با تدارک ساختاری نوین و منسجم که متکی به قوانین اسلام ناب بود برافراشت و بر انزوا و عقب افتادگی و افتراق مسلمین خط بطلان کشیده و غربت صدها ساله ی ولی الله الاعظم را با تشکیل نظام حکومتی زمینه سازان ظهور رو به پایان برد.

اما دقت و توجه در نظریه " ولایت فقیه" خصوصا بعد از عملیاتی شدن و آثار شگفت انگیز و نورانی فراوانی که در سه دهه به همراه داشته است نکته کلیدی بحث جاری را هویدا میسازد . این نظریه عرشی نه به عنوان یک نظریه صرف علمی – اسلامی بلکه به عنوان حلقه واسط بین غیبت و ظهور ایفای نقش نموده است و از همینجا میتوان نتیجه گرفت اعتقاد به ولایت فقیه قدر متیقّن عقاید منتظران ظهور است . یعنی اگر طیف گسترده ی  یاوران امام مهدی علیه السلام از افراد حقجو و گمنام و مستضعف ساکن در جوامع مختلف بشری تا موثرترین اشخاص و مجموعه های زمینه ساز ظهور و متصلین به ساحت امام عصر علیه السلام تشکیل شده باشد قدر متیقّن و نقطه اشتراک همه این یاوران ، اعتقاد به ولایت فقیه به عنوان حلقه واسط بین غیبت و ظهور امام مهدی علیه السلام خواهد بود .

بر این اساس در عصر ظهور، ولایتمداری که خود تجلی یگانه پرستی است ، مومن و منتظر حقیقی را به جایگاه معتقدین و ملتزمین ولی فقیه میرساند تا در حیطه عمل و فرمانبرداری نیز  چه از حیث فردی و چه از حیث اجتماعی تکثرگرائیها و تکرویها و از هم گسیختگی ها به اتحاد بیانجامد لذا اصل ولایت فقیه و پیروی از ولی فقیه مرکز دایره انتظار و ادعای یاوری ظهور و اعتقاد صرف به ولایت فقیه دایره بیرونی و مرز نهائی یاوران ظهور است و هر فرد یا گروهی که از این ملاک اصلی سرباز زند قطعا از دایره منتظران حقیقی که داعیه نصرت قیام ولی الله الاعظم را دارند بیرون است و در مقابل هرکس صرفا معتقد به این اصیل باشد در حیطه یاوران میگنجد .

با این توضیحات میتوان از رتبه بندی یاوران ظهور ترسیم نسبتا روشنی ارائه داد؛ بدین نحو که وسیعترین محدوده دایره یاوران امام مهدی افراد و مجموعه هایی هستند که بعد از اعتقاد به خدا و آخرت و همچنین حقانیت دین مبین اسلام و کتاب الله قران مجید، خاتمیت رسول الله و حجیت اوصیاء دوازدهگانه ایشان ، بر طبق نظریه ولایت فقیه که سابقه یی صدها ساله نیز دارد4،حلقه واسط بین غیبت و ظهور خاتم الاوصیاء حضرت امام مهدی را تحقق نظریه ولایت فقیه که تشکیل نظام اسلامی ایران به عنوان زمینه ساز ظهور کبراست قلمداد نموده و در یک وضعیت حداقلی معتقد به آن باشد. لذا این طیف در مرز موافقان و مخالفان ظهور و جزو یاران امام عصر قرار دارند . حلقه میانی تر گذشته از معتقدات حلقه بیرونی، التزام عملی نیز به ولی فقیه دارند و منویات او مهمترین شاخص برای ایشان در شناخت مسیر حق و رسیدن به ظهور می باشد .این طیف متشکل از مجموعه وفاداران به جمهوری اسلامی ایران و نظام مدیریت ولائی ولی فقیه است که عملا وسیعترین گستره یاوران ظهور را تشکیل میدهند . محور سوم که مرکزی تر است ، در ضمن معتقدات فوق الذکر اشتراکاتی با اصحاب امام عصر و هسته مرکزی انقلاب ایشان دارند. اما بنابر اصل اتحاد و هدف واحد و همچنین رعایت تقوا در ایجاد امت واحده اسلامی و از اینها بالاتر بر اساس ماموریت از سوی امام مهدی علیه السلام نه تنها ملتزم به منویات ولی فقیه هستند بلکه فراتر از سربازی برای او در گامهای نهائی تکامل جمهوری اسلامی که به ترتیب اسلامی سازی ایران عزیز و صدور اسلام به اقصا نقاط گیتی است قویا و مستمرا در حال تلاش و تکاپو هستند. این طیف در لسان روایات ، هواداران شعیب بن صالح و برخی از آنها از برگزیدگان سپاه امام مهدی و خواص حکومت جهانی ایشان می باشند . و نهایتا سید یمانی و یارانش که همچون شعیبی ها در راهبردی ترین جایگاه یاوری امام عصر قرار دارند .

در پایان این بخش به نکته مهم دیگری نیز اشاره میشود که اگر مبنای مورد بحث که اعتقاد به ولایت فقیه و به عنوان تجلی ولایتمداری و یکتاپرستی است به هر دلیل به عنوان اصلی ترین و مهمترین نقطه اشتراک همه یاوران ظهور تلقی و محسوب نگردد ، شاید بتوان موارد مختلفی را برشمرد که نه تنها گروه های پیش گفته بلکه جمعیت بسیار بزرگتری از مسلمین و غیر مسلمانان را هم شامل شود . اما باید توجه و دقت داشت که همه این مباحث و مقولات قرارست ما را به سمت ظهور و قبول ولایت امری حضرت امام مهدی علیه السلام سوق دهد و چون در بوته نقد و امتحان قرار داریم قطعا میبایست سختترین و مهترین امتحان و فتنه، آزمایش ولایت پذیری عینی و عملی منتظران باشد وگرنه کیست نداند بسیاری از مجموعه ها و افراد حاضر ضد استکبار هستند، ضد وهابیت و بهائیت هستند، مشتاق و منتظر امام عصر هستند، اهل ظلم و گناه نبوده و در دین شخصی خویش استوارند و البته کیست نداند این قبیل افراد و مجموعه ها که ممکن است مدعی یاوری ظهور نیز باشند، در اعتقاد به برخی از ائمه هدی توقف کرده و جز در شعار، اتصال، توسل و ربطی به امام زمان خویش ندارند، دشمنان امروز حق و امام عصر که دشمنترینها نسبت به جمهوری اسلامی و شخص ولی فقیه و نظام ولایت فقیه هستند را ندیده انگاشته و بر دشمنی با اسلاف و غاصبان و بانیان انحراف جامعه صدر اسلام پای میفشرند، فهم و درک دینی خویش را حق مطلق و هر اندیشه و نظر دیگری را رجم به انحراف و بطلان میکنند و بسیار نفی و اثباتهای دیگر که از شماره خارج است . پس اتحاد بر حول محور ولایت فقیه با آن تفاصیل معرفتی که بیان گشت مهمترین و اصلی ترین نقطه اشتراکیست که یاوران صادق و خالص قیام امام عصر علیه السلام را از مدعیان شعاری جدا ساخته و به هر فرد و مجموعه یی بنابر میزان معرفت و عمل آگاهانه و بصیرانه ، سهمی از یاری دین خدا در آینده نزدیک ظهور منجی اعطا مینماید .

 

 

سوم : اختلاف و سقوط، ره آورد عدم توجه به رتبه بندی مجموعه ها و افراد

 

در مقدمه این نوشتار و دو بخش ابتدائی دریافتیم یاوران قیام و حکومت جهانی امام مهدی علیه السلام در یک بازه زمانی چندین ساله پرورش و سپس رتبه بندی میگردند تا قوام و پایداری ساختار اصلی حکومت عدالتگستر ایشان تضمین گردد و به نوعی بزرگترین شایسته سالاری تاریخ بشریت محقق شود. اما همانگونه که توجه به این فرایند پیچیده اما حکیمانه و ضروری موجب اتحاد منتظران و تدارک زمینه های ظهور قریب الوقوع منجی عالم بشریت است در مقابل عدم درک این مهم و بی توجهی به ساختار معرفت محور حکومت جهانی امام عصر و رتبه بندی یاوران ایشان رفته رفته به اختلافات و تضادهای درون دینی بدل خواهد گشت و با اینکه اکثریت نزاع کنندگان برحق و منتظر امام خویش و مدعی نصرت دین خدایند اما بر اساس غفلت از جایگاه خویش و رتبه بندی دقیق و حکیمانه و شایسته سالارانه موجود، راه اختلاف و جدال در پیش گرفته و فرصتها و انرژیها را صرف تهدید و تضعیف یکدیگر مینمایند. اما این تضاد ناخواسته و غافلانه اگر چه از یکسو به افتراق امت دامن میزند و امید و طمع دشمنان اسلام و ظهور را بر میانگیزاند ولی از سوی دیگر و از آنجا که تحت تدبیر ولی الله الاعظم است به غربال مدعیان و انتخاب صادقان و خالصان و رتبه بندی یاوران دین خدا خواهد انجامید .

بی شک این فضای فتنه خیز از یک طرف تا ورود به "مرحله حتمیّات" 5 که آخرین مرحله پیش از ظهور است ادامه خواهد یافت تا از آن پس اختلاف کنندگان یا با مشاهده هریک از حتمیات دست از جدال و نزاع بکشند یا در جهنم مخالفت با قیام ولی الله الاعظم سقوط نمایند و از طرف دیگر گوئی این غربال گری اجتماعی از درون نیز ناپاکیها و ناخالصیهای فرد را برای او هویدا ساخته و هشدار اتمام مهلت را به گوش دلش میرساند که تا زمان باقیست و امکان اصلاح درون هست به اصلاح خویش همت گمارد تا منجر به تثبت موقعیت اجتماعی و رتبه ی یاوری او گردد و این یعنی پایان نزاع با هر فرد و مجموعه یی که مدعی پاسداشت اشتراکات اعتقادی منتظران میباشد و قطعا اگر این هشدار جدی گرفته نشود و درون از انحرافات عقیدتی ، بی توجهی به امر و نهی الهی و رذائل اخلاقی پاک نگردد حتی منتظران مدعی یاری امام عصر را به ورطه سقوط و تباهی خواهد کشاند.

باید اذعان نمود فاصله بین معتقدات دایره بیرونی یاوران ظهور و حلقه مرکزی، در موارد و مصادیق مختلفی آنقدر زیادست که ممکن است نوعی تضاد و تقابل قلمداد شود که اگر از افق وسیعتر به نقاط اشتراک و عمل آگاهانه شان بنگریم در خواهیم یافت اختلافات مبنائی نبوده و همگی در یک مجموعه واحد اما با اختلافاتی در غیر ضروریات و نحوه عملکرد و افق دید به سر میبرند البته بدیهی ست آنها که در این هرم معرفتی به رأس آن نزدیکترند از اشراف بیستری برخودارند که محصول علم و تقوا و بصیرتشان است و به همین دلیل از ایجاد تنش در بین منتظران اجتناب میکنند و همواره با گذشت و خویشتنداری اصل مهم و قریب الوقوع ظهور را بازیچه انگاره های بی مبنا قرار نمیدهند و این بزرگمنشی خود از نشانه ی آشکار نزدیکترین افراد و مجموعه ها به کانون هدایت و ولی الله الاعظم علیه السلام است .

اگرچه رتبه بندی یاوران ظهور در ابتدای امر مقوله یی غیر کاربردی تلقی گردیده و موکول به هنگامه ظهور میگردد اما با کمی تامل تنها راه نجات از فتن آخرالزمان و اثبات ادعای یاری دین خدا را هویدا میسازد و از این بالاتر وظیفه سنگینی را بر دوش منتظران قرار میدهد که در ضمن حفظ ایمانشان عیناً و عملاً از مُمهّدان ظهور خواهند گردید و در مقابل اگر از مدیریت حکیمانه تمهیدات ظهور که به رتبه بندی یاوران حکومت جهانی اسلام ختم میشود غفلت ورزیده و یا نسبت به آن بی اعتقاد باشند به اسم دفاع از دین ، بر دین خدا و یاوران حقیقی دین خدا خواهند شورید و در آستانه وقوع حتمیات که باب توبه مسدود و فرصت بازگشت به پایان میرسد 6، به یکباره خود را با کوله باری از شعارها و ادعاهای دینی و حتی مهدوی در مقابل امام مهدی مشاهده مینمایند . چه اینکه اهل مدینه پس از غدیر خم تا غصب خلافت امام علی چنین کردند و اهل کوفه که دعوتنامه هایشان سیدالشهداء را روانه عراق نمود با شمشیرهائی که به ادعای یاری پسر رسول خدا آخته بودند، بدن مبارک خود و فرزندان و یاران مظلومش را قطعه قطعه کردند . پس دور نخواهد بود بر مدعیان دروغین یاوری مهدی علیه السلام که با همان سلاحهای علم و عملی که بدون داشتن مبانی معرفتی و عمل آگاهانه و بصیرت و ولایت پذیری و بی توجه به نقطه اشتراک همه منتظران در اقصا نقاط گیتی و صرفا بر اساس خود محوری و حق مطلق انگاری خویش، تدارک دیده اند نه به یاری امام مهدی علیه السلام بلکه به جنگ و کارزار با او بپردازند.

گرچه این نوشتار مجال طرح مبسوط مبانی این  اختلافات و راه علاج آن نیست اما اجمالا باید اشاره کرد که هر منتظر مدعی یاوری دین خدا برای یکبار هم که شده است مشترکات همه مدعیان یاوری ظهور را مشاهده و بررسی نماید و با قویترین سنجه موجود که افکار و اعمال و شیوه مدیریتی ولی فقیه است صحت و فساد ادعاها را بسنجد تا مبادا مصداق آن کلام امیرالمومنین گردد که " آنانکه وقتشان پایان یافته خواستار مهلتند و آنانکه مهلت دارند کوتاهی میورزند" 7 به راستی بیشتر اختلافات موجود اگرچه رنگی سیاسی دارد اما حقیقتا مبنای معرفتی دارند و طرفین اختلاف اگر درنگی بر درونیات و عقاید قلبی خویش نموده و پس از آن بر مشترکات پای بفشارند و اصول را بر فروع و حواشی مقدم نمایند ریزشهای آخرالزمانی به حداقل خواهد رسید و ایمانهای چندساله یافته ، چندساعته از کف نخواهد رفت و چه آسانی سختی است گذر کردن از فتنه های پیش از ظهور و جزو یاوران امام مهدی علیه اسلام بودن و ماندن. اللهم ارزقنا

 

 

السلام علی عبادالله الصالحین

سید مهدی طباطبائی

__________________________

 

1- باب دوازدم کتاب شریف غیبة نعمانی و بحارالانوار جلد 52 صفحه 101

2- المعجم الموضوعی لاحادیث الامام المهدی عجل الله فرجه خصوصا فصلهای 12تا24

3- علی کورانی / عصر ظهور صفحات 211 تا 248

4- مراجعه شود به کتاب وزین پیشینه نظریه ولایت فقیه / پیشه فرد . ناشر دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

5- اگرچه برخی از محققان متقدم و متاخر بنابر روایاتی قائل به پنجگانه بودن حتمیات دارند اما ظاهرا حتمیات ظهور بیش از این موارد هستند اما موارد پنجگانه ی مورد اتفاق عبارتند از خروج سفیانی ، خروج یامانی، صیحه آسمانی ، خسف بیداء و قتل نفس زکیه

6- بنابر روایات متعدده در بحث علامات حتمی ظهور، حداکثر زمان وقوع این علائم دو سال خواهد بود .

7- نهج البلاغه حکمت 285

.....................................................

با سلام و درود به حضور تمامي عزيزان ، مبشران و منتظران امام زمان(عج)

همانگونه كه مستحضريد به لطف حق طوفان ملتهاي مسلمان منطقه شروع شده است و بعد از حركت انقلابي مردم تونس نوبت به زلزله در كاخ هاي ظلم و ستم مصر فرا رسيده است ، برخلاف تونس كه روايت صريحي در مورد حركت انقلابي آن نداريم اما در مورد مصر روايات متعددي وجود دارد كه به خوبي اوضاع مصر را در آستانه ظهور به تصوير مي كشد.

همانگونه كه عزيزان در اخبار و رسانه ها مشاهده فرمودند مردم مصر با قدرت و شجاعت تمام براي نابودي ديكتاتور نامبارك مصر به پا خواسته اند كه اين حركت گسترده مردمي نويد تحولات مباركي در منطقه و جهان است.

ان شا الله به لطف حق در مقاله بعدي به بررسي اوضاع مصر در روايات عصر ظهور و همچنين انطباق آن با روايات خواهيم پرداخت.

........................................................................

عزيزان همانگونه كه در پست قبلي به عرض رسيد گروه فرهنگي مبشران ظهور در حال تهيه فيلمي مستند در مورد بررسي نشانه هاي نزديكي ظهور بنام " ظهور بسيار نزديك است " مي باشد ، اين فيلم در حدود 75 دقيقه بود و شامل چهار بخش مي باشد :

1- بررسي چند سئوال و شبهه رائج در مورد نزديكي ظهور حدود 10 دقيقه

2- بررسي اوضاع كشورهاي خاورميانه در عصر ظهور بنا بر روايات شامل اوضاع عراق ، يمن ، مصر ، شام و فلسطين و ايران (بررسي انقلاب اسلامي ايران در روايات ) حدود 14 دقيقه

3- بررسي مصاديق شخصيتهاي عصر ظهور شامل سيدخراساني ، سفياني ، سيديماني ، دجال ، عبدالله عربستان و شعيب بن صالح  در حدود 45 دقيقه

4- بشارتهاي علما و بزرگان در مورد نزديكي ظهور حدود 5 دقيقه

همانگونه كه دوستان مستحضرند قرار است فيلم بصورت سي دي و دي وي دي منتشر شود

عزيزاني كه مي خواهند در گسترش اين موج مقدس بشارت ظهور سهيم شوند مي توانند براي دريافت تعداد سي دي هاي دلخواه به ازاي هر سي دي 140 تومان و هر دي وي دي 220 تومان واريز نموده و با ارائه زمان و مبلغ واريز شده و دادن آدرس خود ، به لطف خدا تعداد سي دي هايي را كه خواسته اند دريافت نمايند.

(عزيزان مي توانند آدرس و ساير توضيحات خود را به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال فرمايند)

يقينا با قدرت گرفتن موج قيام مردمي در كشورهاي خاورميانه و رخ دادن پي دي پي نشانه هاي بسيار بسيار نزديك به ظهور حتي بسياري از ديرباوران هم به جمع مبشران پيوسته و به هر وسيله اي بشارت خواهند داد و چه بهتر كه اين بشارت با فيلمي مستند باشد كه به زيبايي و ارائه اسناد كافي بشارت نزديكي ظهور را به صورتي عالي قابل درك كرده است

عزيزاني كه مي خواهند در اين امر مقدس شريك شوند در اسرع وقت اقدام نمايند.

(لينك زير حاوي اطلاعات و جزئيات بيشتر در اين زمينه است)

http://u313i.com/index.php?option=com_content&view=article&id=636:1389-10-22-13-01-41&catid=55:jadidmobasheran


دانلود وله فیلم مستند ظهور بسیارنزدیک است (1.3M)

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #791 سروش 1389-11-20 00:48
با سلام خدمت سيد جواد عزيز خودتون گفتيد نظر بده من هم نظر ميدم در مورد اين كه گفتي استخاره كردم كشكي كه نيست داداش بعدشم همه چيز كه الحمدلله داره طبق روايات پيش ميره و ظهور بسيار نزديك است ولي ديگه نبايد وقت گذاشت "كذب الوقاتون"
نقل قول کردن
0 #790 عاشق رهبر 1389-11-12 14:54
25 وظیفه منتظران در زمان غبیت
kamenei313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #789 سید 1389-11-12 10:40
به نقل از عباسی:
این سید احادیث خیلی جالبی میزاره.امیدوارم که همین جور ادامه بده.
واقعا ازش تشکر میکنم.

سلام بردار عزیز
ممنون از لطفتون
هدیه حضرت به من و شماست
موفق باشید
نقل قول کردن
+3 #788 alimohammad 1389-11-11 19:50


بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن
خدایا، ولىّ‏ ات حضرت حجّه بن الحسن

صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ
که درودهاى تو بر او و بر پدرانش باد

فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ
در این لحظه و در تمام لحظات

وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً
سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش،

حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا"
تا او را به صورتى که خوشایند اوست ساکن زمین گردانیده،
و مدّت زمان طولانى در آن بهره‏مند سازى
نقل قول کردن
+1 #787 عباسی 1389-11-11 18:13
این سید احادیث خیلی جالبی میزاره.امیدوارم که همین جور ادامه بده.
واقعا ازش تشکر میکنم.
نقل قول کردن
+1 #786 اکبرشاه 1389-11-11 14:44
به نقل از مجتبی:
الغنوشی: تونس ایران نیست، من هم (امام)خمینی نیستم
www.alvadossadegh.com/fa/new-news/54-1388-05-21-17-58-34/7751-1389-11-10-19-34-31.html

بالاخره که چی میخواهیدبشینیده مین جورظلم کنندبدون دادن خون پیروزی بدست نمیاد
مرگ یکبارشیون یکبار
نقل قول کردن
+5 #785 آشنا 1389-11-11 14:27
به نقل از مجتبی:
الغنوشی: تونس ایران نیست، من هم (امام)خمینی نیستم
www.alvadossadegh.com/fa/new-news/54-1388-05-21-17-58-34/7751-1389-11-10-19-34-31.html

سلام بر همه دوستان عزیز
این که تونس ایران نیست و الغنوشی هم حضرت امام نیست چیز بسیار بدیهی است.

ما نباید انتظار داشته باشیم همون اتفاقی که در ایران افتاد در تونس هم بیفتد.

ایرانیها از دو فرهنگ بزرگ گذشته سرخ(عاشورا) و آینده سبز(مهدویت) بهره مندند و همچنین بزرگترین چیزی که آنها را از اهل سنت جدا میکند یعنی ولایت

امروز یک سوال بزرگ بین مسلمین جهان وجود دارد و آن هم این است که با وجود کثرت اهل سنت و قلت شیعیان پس چرا بزرگترین پیروزیهای جهان اسلام به دست شیعیان اتفاق میفتد؟؟؟
شاید جواب این سوال کمک زیادی به گرایش مردم به اصل ولایت فقیه و تشیع بکند.


به هر حال نباید از تونس و مصر انتظار چیزی که در ایران اتفاق افتاد را داشته باشیم.
یاعلی...
نقل قول کردن
+2 #784 سيد ايمان موسوي 1389-11-11 13:04
به نقل از یه دوست:
این برای سادات عزیز.(همه سادات جز این سید که نظر میذاره. ازش خوشم نمیاد. مشکوکه)
سادات که میوه های باغ فدک اند
زیبا و قشنگ و خوشگل و بانمک اند
هستند ستاره سماوات ولا
هرچند زیادند ولی باز تکند.
@};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};-

:"> :"> :"> :">
نقل قول کردن
+3 #783 مجتبی 1389-11-11 11:18
الغنوشی: تونس ایران نیست، من هم (امام)خمینی نیستم
www.alvadossadegh.com/fa/new-news/54-1388-05-21-17-58-34/7751-1389-11-10-19-34-31.html
نقل قول کردن
+3 #782 مجتبی 1389-11-11 11:15
کورانی : رابطه تحولات مصر باظهورحضرت مهدی(عج)

ویسنده کتاب عصر ظهور: تحولات اخیر در خاورمیانه و خروج مردم مصر و تونس بر ضد حاکمان خود با روایات مربوط به آخرالزمان منطبق است.

به گزارش مرکز خبر حوزه و به گفته «حجت‌الاسلام و المسلمین کورانی» برخی از روایات که در تفسیر آیه ۳۵ سوره «فصلت» آمده است بر این نکته تأکید دارند که قبل از ظهور حضرت مهدی (عج)، طُغات(حاکمان طاغوتی) ضعیف می شوند و مردم در برابر آنها نافرمانی می کنند.

نویسنده کتاب عصر ظهور با اشاره به روایتی از امام باقر (ع) که در کتاب غیبت نعمانی، ص ۲۶۹ آمده، تأکید کرد: در این روایت، امام باقر (ع) بر همین نکته تأکید می کند و لذا اتفاقاتی را که امروز در تونس و مصر در حال جریان است، می توان شاهدی برای آن موضوع دانست.

این محقق و پژوهشگر لبنانی تصریح کرد: این موج جهانی از ایران و با انقلاب اسلامی آغاز شد و اساساً طبق روایات، اولین حرکت زمینه ساز برای ظهور حضرت مهدی (عج)، از ایران شروع می شود و حتی این مطلب در برخی کتب اهل سنت نیز آمده است.

www.alvadossadegh.com/fa/new-news/74-1388-12-05-17-45-54/7765-1389-11-10-20-36-29.html
نقل قول کردن
+3 #781 بچه هیاتی 1389-11-11 09:23
حُر شهدای جنگ به روایت استاد پناهیان

سخنان امام خمینی (ره)، برایش فصل‌الخطاب و روی سینه‌اش "فدایت شوم خمینی" خالكوبی كرده بود.....


زمان: شب تاسوعا ۱۳۸۹ مهدیه تهران

مدت کلیپ: ۹ دقیقه و ۲۴ ثانیه

موضوع: حُرّ شهدای جنگ تحمیلی

الله اکبر
پاینده رهبر
نقل قول کردن
+3 #780 بچه هیاتی 1389-11-11 09:16
حُر شهدای جنگ به روایت استاد پناهیان

سخنان امام خمینی (ره)، برایش فصل‌الخطاب و روی سینه‌اش "فدایت شوم خمینی" خالكوبی كرده بود.....


زمان: شب تاسوعا ۱۳۸۹ مهدیه تهران

مدت کلیپ: ۹ دقیقه و ۲۴ ثانیه

موضوع: حُرّ شهدای جنگ تحمیلی

با یک صلوات دانلود کنید
الله اکبر
پاینده رهبر
url]www.chafyeh110.ir
نقل قول کردن
+3 #779 بچه هیاتی 1389-11-11 09:10
پیش‌بینی امام خمینی(ره) درباره حسنی‌مبارک2

«این رئیس جمهور تحمیلی ثانی [حسنی مبارک‏] که خیال دارد در مصر مثل آن [انور سادات‏] حکومت کند، دربست خودش را در اختیار آمریکا گذاشته است؛ قبل از اینکه به ریاست برسد اعلام همبستگی خودش را با اسرائیل و آمریکا کرده است. ندیده است که همان طوری که سلف طالحش به واسطه خشم ملت به جهنم واصل شد، همین عمل را با او هم خواهند کرد. ملت مصر باید این مطلب را بداند که اگر قیام کند بر خلاف این توطئه ها ج همان طوری که ایران قیام کرد- آنجا هم پیروز خواهد شد. ملت مصر از حکومت نظامی نترسد و به او اعتنا نکند و همان طور که ایران حکومت نظامی را شکست و به خیابان ها ریخت، آن ها هم بشکنند و به خیابان ها بریزند و این تفاله های آمریکا را بیرون بریزند. ملت مصر ننشینند تا این قدرت از بین رفته دوباره دست و پای خودش را جمع کند و نفوذ خودش را بر ملت تحمیل کند. امروز روزی است که ملت مصر باید قیام کند. امروز روز ضعف دولت است و قدرت ملت. این تکلیفی است برای ملت مصر، برای علمایی که وابسته به حکومت نیستند. این تکلیفی است برای علما. علمای مصر به پا خیزند و برای خاطر خدا از اسلام دفاع کنند. امروز شما پیروزید. ملت مصر امروز قدرت دستش است. ارتش معلوم نیست با دولت باشد مگر آن هایی که جیره خوار آمریکا هستند. ارتش مصر توجه کند به اینکه اگر بخواهد پشتیبانی کند از این حکومتی که اعلام کرده است که من تابع آمریکا و اسرائیل هستم و من هر کس دم از اسلام بزند او را خفه می کنم [ننگ است و] این ننگ را ارتش مصر به خودش راه ندهد و مهلت ندهد تا بعد از این باز اسرائیل بیاید و به شما حکومت کند و اسرائیل و آمریکا مقدرات شما را در دست گیرند.»

صحیفه امام، جلد ‏۱۵، صفحه ۲۸۵

الله اکبر
پاینده رهبر
www.chafyeh110.ir
نقل قول کردن
+2 #778 بچه هیاتی 1389-11-11 09:06
پیش‌بینی امام خمینی(ره) درباره حسنی‌مبارک1

بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(س) که بزرگترین انقلاب مردمی جهان به دست او رقم خورد، پیش بینی جالبی درباره انقلاب مردم مصر علیه حکومت حسنی مبارک و سرنوشت او داشته است.

امام خمینی(س) در سخنان متعددی از کشور مصر نام برده و از مردم انقلابی این کشور بویژه عاملان هلاکت "انور سادات" کودتاچی وابسته این کشور، تمجید کرده اند.



در بخشی از سخنان ایشان درباره انقلاب آینده مردم مصر آمده است:

«من امیدوارم که ملت هاى دیگر هم توجه بکنند و اقتدا بکنند به این ملت ایران. ملت مصر اعتنا نکند به این حکومت جائرى که اعلام مى‏کند که ما هرکس اسم از اسلام ببرد سرکوب مى‏کنیم. بدانند که اسلام در مصر در خطر است و واجب است بر زن و مرد مصرى که قیام کنند و این حکومت فاسد را، که از اول اعلام جنگ با اسلام داده است، سرکوب کنند.»

صحیفه امام جلد ‏۱۵، صفحه ۳۱۸

«این رئیس جمهور تحمیلی ثانی [حسنی مبارک‏] که خیال دارد در مصر مثل آن [انور سادات‏] حکومت کند، دربست خودش را در اختیار آمریکا گذاشته است؛ قبل از اینکه به ریاست برسد اعلام همبستگی خودش را با اسرائیل و آمریکا کرده است.

ملت مصر، حسنی مبارک را هم به جهنم واصل خواهند کرد
ادامه دارد...
نقل قول کردن
+6 #777 . 1389-11-11 03:03
نيروهاي امنيتي ليبي از ترس ناآرامي به حال آماده باش كامل درآمدند
www.kayhannews.ir/891111/16.htm#other1601
نقل قول کردن
+6 #776 جورجیس 1389-11-11 01:41
عرضه فیلم 11.11.11 در 11 نوامبر 2011
11.11.11 عنوان فیلمی است که قرار است در تاریخ 11/11/2011 در ژانر ترسناک و به کارگردانی Darren Lynn Bousman (که فیلم هایی چون Saw III و Saw IV را در کارنامه خود دارد) عرضه شود.

داستان این فیلم نیز برروی تاریخ 11-11-11 تمرکز دارد و اینکه در ساعت 11:11، نوعی دروازۀ آسمانی باز خواهد شد و موجوداتی برای 49 دقیقه پا به این جهان خواهند گذاشت. همچنین در آخرین اطلاعات افشا شده از این فیلم نقش اول آن یک نویسنده ی معروف آمریکایی به نام Joseph Crone است که بعد از مرگ همسر و فرزندش به مکانی در بارسلونای اسپانیا مسافرت میکند، ولی بعد از مدتی اتفاقات عجیبی برایش میافتد و عدد 11 مرتبا در این اتفاقات تکرار میشود. او متوجه میشود که این عدد معنای عجیب و مخوفی در خود دارد و تاریخ 11-11-11 فقط یک تاریخ معمولی نیست، بلکه یک اعلام خطر برای تمامی انسانهاست.
با وجود اینها کارگردان آن میگوید که دلیل او از استفاده از این عدد، روشی جدید برای ترساندن بینندگان است ولی معلوم است که آنها علاوه بر هدف ترساندن مردم از عدد 11 و از این تاریخ، هدف های دیگری نیز در سر دارند، آنها میخواهند که مردم بیشتر با این عدد آشنا شوند و معنای واقعی و مقدس بودن آن را باور کنند.

جالب اینجاست که اساس ساخت فیلم نیز برپایه خرافه بوده است، مثلا سازنده ی آن Wayan Rice میگوید که وقتی فهمید این تاریخ با روز جمعه همزمان است تصمیم به ساخت آن گرفت و کارگردان آن Lynn Bousman موقعی که متوجه شد عدد 11 در تاریخ تولد وی (11 ژانویه 1979) نیز وجود دارد، قرارداد را امضا کرد.
هم اکنون در سایت اصلی این فیلم بخشی وجود دارد که افراد میتوانند خاطراتی که با عدد 11 یا همان زمان 11:11 داشته اند، به اشتراک بگذارند.
سایت اصلی فیلم11-11-11themovie.com/

به طور قطع فراماسون ها برای سال 2011 برنامه های خاصی دارند خصوصا اینکه از قرن بیستم 11 سال می گذرد و عدد 11 عدد شیطان است


..............................

یک سوال فنی مستند ظهور بجز اون 51 قسمت ادامه ای هم داره؟
نقل قول کردن
+3 #775 حامد 1389-11-11 01:30
vayyyy cheghad in INJA chert mige. akhe modira chikar mikonan?! man az modira ye soal daram oonam ine ke chera nabayad nazarate in afrado sansoor ke che arz konam soozoond!?
miyad inja ye seri shoar mide mire javo beham mirize. bad jalebish ine ke moadabam neshoon mide khodesho ke masalan betoone nazare baziaro jalb kone =))
نقل قول کردن
+1 #774 حامد 1389-11-11 01:14
به نقل از اینجا:
به نقل از آنتی روشنفکری:
[quote name="اینجا"]



یادتون باشه اون چیزی که به نظر شما حق است. شاید در نظر دیگری باطل باشد. و شما نمی توانید تا نظر مخالف را نشنیده اید به بطلان او رای دهید

در هر صورت من تا 2 اسفند از خئمتتون مرخص میشم

مبادا بپذیری کور شدن را بواسطه آرامش سکوتش.

بر میگردم
من اینجام



OH MY GOD! cheghad poroe. be Qoran dari hersamo dar miari. cheghad akhe mozakhraf migi roshan fekr. avalan inke man safe avale roozanamaro SARI ye baresi mikonam khosham oomad migiram khosham naymad nemigiramesh. shoma be andaze kafi in sito bar resi kardi va midooni matalebesh dar bareye chie. PAS BARAYE CHI INJAI?! man javabeto dadam ke oon rooznameiro ke babe meylam nabashe nemigiram badesham gofti javabe man javabe shomas. pas alan bayad harche zoodtar in makane moghadaso tark konio ba arajife khodet maro narajooni. dar zemn man nazare amsale toro nemishnavam va migam Qoran haghe. dari kabab mishi na?! midooni jalebish chie? Qoran darbareye amsale toam gofte. hamoonai ke fek mikonan kheyli midoonan. man dige dalili baraye moondanet inja nemibinam PAS age moondio bazam arajif gofti 2 mani mitoone dashte bashe. 1- ya bimari 2- ya vabaste be ye sazmani hasti ke dari inja faaliat mikoni
نقل قول کردن
+5 #773 سید 1389-11-11 01:02
به نقل از .:
به نقل از علي اصغر:
به نقل از سید:
به نقل از علي اصغر:
[quote name="سید"8

با سلام و درود
- التماس دعا

سلام بر عزیزمان علی اصغر
1-مگر خود شما .. نفرمودید مرگ عبدالله (فلانی از بنی العباس) جزءعلائم حتمی هست ...
التماس دعا

با سلام
اگر دقت كرده باشيد دو روايتي .. نقل شد در مورد اختلاف بني العباس مي باشد و نه مرگ عبدالله
ا

سلام برادر عزیز
1-دو روایت در مورد هلاکت عباسی داریم که در هر دو روایت هلاکت مردی از بنی العباس در ردیف نشانه های حتمی اورده شده حتی در یک روایت از لفظ( هَلَاكَ الْفُلَانِيِّ اسْمُ رَجُلٍ مِنْ بَنِي الْعَبَّاسِ .نعماني، ص: 258 و262) استفاده شده که به هیچ وجه قابل حمل بر اختلاف بنی العباس نیست بلکه روایت تصریح دارد یکی از نشانه های حتمی هلاکت فردی از بنی العباس است
. 2-ان پانزده روایتی که بیان کردید در مورد اختلاف بنی العباس است درحقیقت نتیجه مرگ فلانی از بنی العباس است که در اثر مرگ او بنی العباس دچار اختلاف شده و در مرحله بعد حکومتشان رو به ضعف نهاده و زائل می شود که کثیری از روایات دال بر ان است
3-جمع منطقی روایات به این صورت می شود:فلانی از بنی العباس خواهد مرد با مرگ او بنی العباس دچار اختلاف می شوند و حکومتشان منقرض می گردد
4-از طرفی شما خودتان اثبات کردید منظور روایات از حکومت بنی العباس در اخرالزمان همان ال سعود است بنابراین منظور روایات از مرگ عباسی همان عبدالله است .
5-مرگ مردی از بنی العباس طبق دو روایت فوق در کتاب غیبت نعمانی جزءعلائم حتمی است
6- نتیجه منطقی بند 4و 5 می شود: مرگ عبدالله جزء نشانه های حتمی است .
متن روایت : قَالَ لِي أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ع أَمْسِكْ بِيَدِكَ هَلَاكَ الْفُلَانِيِّ اسْمُ رَجُلٍ مِنْ بَنِي الْعَبَّاسِ وَ خُرُوجُ السُّفْيَانِيِّ وَ ... ( الغيبة للنعماني، ص)
امام صادق عليه السّلام بمن فرمود: نابودى فلان كس را بدست داشته باش نام مردی از بنى عبّاس و خارج شدن سفيانى را و كشته شدن يكنفر و لشكرى را كه بزمين فرو ميروند و صدا....
به هر حال ما از رویه سایت تبعیت می کنیم
با تقدیم احترام سید
نقل قول کردن
+10 #772 منتظر 1389-11-11 00:08
نقل قول کردن
+8 #770 محمدرضا 1389-11-11 00:05
به نقل از علي اصغر:
به نقل از محمدرضا:
به نقل از محمدرضا:
با سلام بر استاد علی اصغر عزیز
برادر بعد از چند روز از سفارش سی دی فیلم مبشران به دست ما میرسه؟

ما منتظر جواب هستیم :-w

با سلام و درود بر دوست عزيز

انشاالله اطلاعات كاملي در مورد فيلم مستند " ظهور بسيار نزديك است " در پست بعدي داده خواهد شد.

ان شاالله اين مستند حداكثر تا آخر بهمن ماه به دست عزيزان خواهد رسيد.

در پناه حق - يا علي

درود بر استاد عزیز
واقعا دستتون درد نکنه و خدا قوتتون بده
خوشحالمون کردی
خیلی چاکریم و ارادتمند :-*
نقل قول کردن
+11 #769 عباسی 1389-11-11 00:01
سلام.من از همراهان قدیمی این سایت هستم.یعنی از همون موقع که وبلاگ بود به طور مرتب این سایت رو می خونم.ولی از چند ماهه قبل آدرسه:
u313.com توی قم فیلتر شده و من هم مجبور بودم با فیلتر شکن وارد سایت بشم و به همین خطر نمی تونستم نظر بزارم.تا اینکه تازه گیها فهمیدم میشه با u313.ir هم وارد سایت شد که اگه این جوری وارد بشیم.فیلتر نیست.(من که حکمتش رو نفهمیدم چرا اون فیلتره واین نیست هرکی فهمید به ما هم بگه).
یه چند تا تذکر کوچیک داشتم.
1-دوستان فکر ما دایال آپی ها هم باشن وتا حد امکان داخل کامنت ها تصویر نزارن تا صفحات سریعتر بیاد بالا.
2-با این اتفاقاتی که داره تو مصر میفته واینکه آمریکا تا آخر سال 2011 نیروهاش رو از عراق خارج میکنه کمکم زمینه برای خروج سفیانی و حمله اون به عراق در سال 2012 آماده میشه.دوستان عاشورای 2012 شنبه یا جمعه است.که در روایات تاکید شده ظهور در عاشورایی است که شنبه یا جمعه است.من که خیلی امیدوارم ان شالله به همین زودیها چشممون به جمال آقا روشن بشه.راستی یهو نگید وقت تعیین کردی من فقط گفتم همه این نشانه ها در سال 2012 جمع ولی ممکنه تقدیر خداوند براین قرار بگیره که ظهور رو عقب بندازه.
نقل قول کردن
+3 #768 نراقی 1389-11-10 23:59
به نقل از منتظران صبح ظهور:
به نقل از نراقی:
به نقل از امیر خوشرو:
به نقل از عارف:
به نقل از منتظران صبح ظهور:
به یاری خدای توانا
اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام
علی اصغر عزیز آیا زمان پخش فیلم رسیده ؟

قابل توجه دوستان عزیز حتما وحتما فیلم را دریافت کنید چراکه بسیار زیبا طراحی شده و حاوی نکات بسیار ارزشمندی است به صورت طرح سوال ذهن مخاطب را به کنکاش میکشاند
در ضمن مجری فیلم شخصی است که خیلی از شماها دوست دارید با او اشنا باشید وتصویر وی را ببینید چهره ای دوست داشتنی و پر تلاش استادی گرانقدر (مدیر محترم سایت ) و رهبر گروه مبشران ظهور ...
با اجازه استاد علی اصغر عزیز

دوستان من روز اربعین توفیق دیدار با دو تن از عزیزان ( استاد علی اصغر عزیز و جواد آقای گل ) داشتم و فیلم بشارت ظهور را هم دیده ام و در حال حاظر منتظر دستور ات مدیر محترم سایت هستم @};-
در تبلیغ فیلم کوتاهی نکنید

قابل توجه دوستان اصفهانی

به این اکانت من نقل قول بدهید تا با هم هماهنگ باشیم و بتوانیم یک انتفاضه نرم در اصفهان راه بیندازیم
عباس غلامی پور ( شهر شهید همت )
دوستان شهرستانی و خود شهر اصفهان حتما جدی بگیرید کار مان باید هماهنگ باشد تا جواب بهتری بدهد فعلا اعلام آمادگی کنید تا چند روز دیگه قرار ملاقات بگذاریم


سلام عباس جان من هم اصفهانی هستم چطوری با هم هماهنگ باشیم؟
ایمیل من :

و ایضاً من هم ....

سلام من امروز تو اتوبوس تهران اصفهان بودم دادم به یه نفر برد شاهین شهر اگر خواستید ازش بگیرید با من تماس بگیرید



متشکر سی دی دستمه هدفم هماهنگی بیشتربا بچه ها ی هم ولایتی است


sسلام با این شماره تماس بگیر حاجی
بچه شاهین شهر هست داره سی دی ها را پخش میکنه تو اطراف اصفهان باهاش هماهنگ کن اگه خواستی
09387705043
رضا بویری
نقل قول کردن
+13 #767 ماجراهای سفیانی 1389-11-10 23:57
به سفیانی میگن با وطن جمله بساز.
میگه:من دیروز سر وتنم را شستم.
بهش میگن با طی دسته دار احمق!!!
میگه اتفاقا منم با طی دسته دار خودمو شستم!!! =)) =)) =))
نقل قول کردن
+4 #766 علي اصغر 1389-11-10 23:54
به نقل از محمدرضا:
به نقل از محمدرضا:
با سلام بر استاد علی اصغر عزیز
برادر بعد از چند روز از سفارش سی دی فیلم مبشران به دست ما میرسه؟

ما منتظر جواب هستیم :-w

با سلام و درود بر دوست عزيز

انشاالله اطلاعات كاملي در مورد فيلم مستند " ظهور بسيار نزديك است " در پست بعدي داده خواهد شد.

ان شاالله اين مستند حداكثر تا آخر بهمن ماه به دست عزيزان خواهد رسيد.

در پناه حق - يا علي
نقل قول کردن
0 #765 محمدرضا 1389-11-10 23:52
به نقل از محمدرضا:
به نقل از محمدرضا:
با سلام بر استاد علی اصغر عزیز
برادر بعد از چند روز از سفارش سی دی فیلم مبشران به دست ما میرسه؟

ما منتظر جواب هستیم :-w

ما هنوز هم منتظر جواب هستیم ~x( :((
نقل قول کردن
0 #764 . 1389-11-10 23:49
به نقل از علي اصغر:
به نقل از سید:
به نقل از علي اصغر:
[quote name="سید"8

با سلام و درود بر سيد عزيز

خداقوت

مطلب خوبي فرموديد هرچند ملاحظاتي دارد

در پناه حق - التماس دعا

سلام بر عزیزمان علی اصغر
1-مگر خود شما در مقالاتتان عنوان نفرمودید مرگ عبدالله (فلانی از بنی العباس) جزءعلائم حتمی الوقوع هست .
2-در روایت داریم حضرت فرمودند بعد از هلاکت عباسی، سفیانی خروج میکند و ...
4- بآن حضرت عرض كردم: هيچ نشانه‏اى در پيشاپيش اين كار نيست؟ فرمود: چرا. عرض كردم: چيست آن نشانه؟
فرمود: نابودى عبّاسى و خروج سفيانى و كشته شدن نفس زكيّه و فرو رفتن زمين در بيداء و صدائى از آسمان، عرض كردم: فدايت شوم ميترسم كه اين كار بطول انجامد؟
فرمود: نه، اين پنج نشانه منظم يکي بعد از ديگري خواهد آمد.

التماس دعا

با سلام بر سيد عزيز
اگر دقت كرده باشيد دو روايتي كه از حتيمه بودن حوادث حجاز نقل شد در مورد اختلاف بني العباس مي باشد و نه مرگ عبدالله

باز اگر دقت فرموده باشيد چند روايت بيشتر در مورد مرگ عبدالله نداريم در حالي كه نزديك به 15 روايت وجود دارد كه اختلاف بني العباس را بعنوان نشانه اي مهم از نزديكي ظهور نقل مي كنند ،
و با اين توضيح مراد از " نابودي عباسي" مي تواند اختلاف در بني العباس باشد كه موجب نابودي آنها خواهد شد و نه مرگ عبدالله
و بعد از بروز اين نشانه هاست كه مي توان بنابر برخي احاديث كه اين حوادث را علائم حتيمه مي دانند به صراحت در مورد زمان ظهور صحبت كرد و قبل از آن صحبت در اين مورد بايد با حزم و احتياط باشد.

ممنون از لطف شما برادر عزيز
التماس دعا
@};- [-O :) :(( :D :( >:D ;;) ;) :-/ :x :"> =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :| /:) =)) O:) :- =; L-) :-& ~x( :-$ =D> :-SS :-* @-) ):) *-:) :)) :-w :-? :-B :-h
نقل قول کردن
-3 #763 ُ 1389-11-10 23:44
به نقل از اینجا:
به نقل از آنتی روشنفکری:
به نقل از اینجا:


نه عزیزم دستور از گراند لژ ابلاغ شده

تو این مدت رمان دن کیشوت رو بخونید ، هنوز ممنوع نشده( با اجازه رصد گرامی)


راستی من یه تحلیل کردم به این نتایج رسیدم
1- کتاب زیاد می خونی ( مخصوصا رمان )
2- دانشجویی ( تفکرات دانشجوی آزاد رو داری )
3- بین شیعه و سنی موندی

حرف های پایین را جدی بخون
من با آدم های زیادی سر و کار داشتیم
اک
ولی خوب همه می دونیم
همه چیز با هم مربوط است
می دونی چرا رصد نظرات تو رو حذف می کنه
درسته دوستان قدیمی کم کم با کمک تو بصیرت بیشتری یافته اند
ولی ممکن است فردی جدید بیاد و هنوز درس های قبلی را نگرفته باشد



بازهم تشکر
شما اگه به من فحش هم بدی باز هم نظرت به اونایی که با من مخالفن اما حتی منفی هم نمیدن ارجحه

ولی دوست من زود قضاوت نکن هیچ کدوم از نظراتت در مورد من درست نبود.
من سالهاست که از درس و کتاب دور شدم. قضیه سفر به مکه و آشنایی با نظرات اهل تسنن هم مال حدود 10 سال قبله
اتفاقا کتابی که سالها نخوندمش رمانه
البته رمان چیز بدی نیست . تمام کتب مقدس بسیری از مفاهیم مورد نظرشون رو در قالب داستان منتقل میکنند
به هر حال از نظرتون متشکرم

اون دوست عزیز هم که اصرار داره بگم چرا وقتی خیلی چیزارو قبول ندارم ، میام اینجا
با کمال احترام چرا شما وقتی روزنامه ای باب میلتون نیست ، میبندینش. ما هم میتونیم بگیم هر کس دلش نمیخواد نخونه.
شما چه جوابی میدید ؟؟؟
همون جواب رو من به سوال شما میدم.

یادتون باشه اون چیزی که به نظر شما حق است. شاید در نظر دیگری باطل باشد. و شما نمی توانید تا نظر مخالف را نشنیده اید به بطلان او رای دهید

در هر صورت من تا 2 اسفند از خئمتتون مرخص میشم

مبادا بپذیری کور شدن را بواسطه آرامش سکوتش.

بر میگردم
من اینجام

آدم سمجی هستی
اگه بتونیم جذبت کنیم خیلی بدردمون میخوری.
نقل قول کردن
+10 #762 علي اصغر 1389-11-10 23:41
به نقل از سید:
به نقل از علي اصغر:
[quote name="سید"8

با سلام و درود بر سيد عزيز

خداقوت

مطلب خوبي فرموديد هرچند ملاحظاتي دارد

در پناه حق - التماس دعا

سلام بر عزیزمان علی اصغر
1-مگر خود شما در مقالاتتان عنوان نفرمودید مرگ عبدالله (فلانی از بنی العباس) جزءعلائم حتمی الوقوع هست .
2-در روایت داریم حضرت فرمودند بعد از هلاکت عباسی، سفیانی خروج میکند و ...
4- بآن حضرت عرض كردم: هيچ نشانه‏اى در پيشاپيش اين كار نيست؟ فرمود: چرا. عرض كردم: چيست آن نشانه؟
فرمود: نابودى عبّاسى و خروج سفيانى و كشته شدن نفس زكيّه و فرو رفتن زمين در بيداء و صدائى از آسمان، عرض كردم: فدايت شوم ميترسم كه اين كار بطول انجامد؟
فرمود: نه، اين پنج نشانه منظم يکي بعد از ديگري خواهد آمد.


اما اگر سیاست سایت شما فعلا قبل از نشانه دوم حتمی که همان خروج سفیانی این هست که محتاط باشم به روی چشم بنده رویه دوستان را انجام می دهم .
بنده را حلال کنید .
التماس دعا
.................................
با سلام بر سيد عزيز
اگر دقت كرده باشيد دو روايتي كه از حتيمه بودن حوادث حجاز نقل شد در مورد اختلاف بني العباس مي باشد و نه مرگ عبدالله

باز اگر دقت فرموده باشيد چند روايت بيشتر در مورد مرگ عبدالله نداريم در حالي كه نزديك به 15 روايت وجود دارد كه اختلاف بني العباس را بعنوان نشانه اي مهم از نزديكي ظهور نقل مي كنند ،
و با اين توضيح مراد از " نابودي عباسي" مي تواند اختلاف در بني العباس باشد كه موجب نابودي آنها خواهد شد و نه مرگ عبدالله

فلذاست كه مرگ عبدالله كه بنابر روايات مخفي مي ماند را نمي توان مبنا قرار داد شايد از اين جهت باشد كه امام صادق(ع) فرمودند كه بايد براي مرگ عبدالله تضمين وجود داشته باشد ، و مرگ عبدالله تنها در زماني كه علني مي شود و موجب آغاز جنگ قدرت در عربستان مي گردد مي تواند مبناي محاسبات قرار گيرد.
و بعد از بروز اين نشانه هاست كه مي توان بنابر برخي احاديث كه اين حوادث را علائم حتيمه مي دانند به صراحت در مورد زمان ظهور صحبت كرد و قبل از آن صحبت در اين مورد بايد با حزم و احتياط باشد.

ممنون از لطف شما برادر عزيز
التماس دعا
نقل قول کردن
-6 #761 اینجا 1389-11-10 23:41
به نقل از آنتی روشنفکری:
به نقل از اینجا:


نه عزیزم دستور از گراند لژ ابلاغ شده

تو این مدت رمان دن کیشوت رو بخونید ، هنوز ممنوع نشده( با اجازه رصد گرامی)


راستی من یه تحلیل کردم به این نتایج رسیدم
1- کتاب زیاد می خونی ( مخصوصا رمان )
2- دانشجویی ( تفکرات دانشجوی آزاد رو داری )
3- بین شیعه و سنی موندی

حرف های پایین را جدی بخون
من با آدم های زیادی سر و کار داشتیم
اک
ولی خوب همه می دونیم
همه چیز با هم مربوط است
می دونی چرا رصد نظرات تو رو حذف می کنه
درسته دوستان قدیمی کم کم با کمک تو بصیرت بیشتری یافته اند
ولی ممکن است فردی جدید بیاد و هنوز درس های قبلی را نگرفته باشد



بازهم تشکر
شما اگه به من فحش هم بدی باز هم نظرت به اونایی که با من مخالفن اما حتی منفی هم نمیدن ارجحه

ولی دوست من زود قضاوت نکن هیچ کدوم از نظراتت در مورد من درست نبود.
من سالهاست که از درس و کتاب دور شدم. قضیه سفر به مکه و آشنایی با نظرات اهل تسنن هم مال حدود 10 سال قبله
اتفاقا کتابی که سالها نخوندمش رمانه
البته رمان چیز بدی نیست . تمام کتب مقدس بسیری از مفاهیم مورد نظرشون رو در قالب داستان منتقل میکنند
به هر حال از نظرتون متشکرم

اون دوست عزیز هم که اصرار داره بگم چرا وقتی خیلی چیزارو قبول ندارم ، میام اینجا
با کمال احترام چرا شما وقتی روزنامه ای باب میلتون نیست ، میبندینش. ما هم میتونیم بگیم هر کس دلش نمیخواد نخونه.
شما چه جوابی میدید ؟؟؟
همون جواب رو من به سوال شما میدم.

یادتون باشه اون چیزی که به نظر شما حق است. شاید در نظر دیگری باطل باشد. و شما نمی توانید تا نظر مخالف را نشنیده اید به بطلان او رای دهید

در هر صورت من تا 2 اسفند از خئمتتون مرخص میشم

مبادا بپذیری کور شدن را بواسطه آرامش سکوتش.

بر میگردم
من اینجام
نقل قول کردن
+6 #760 ُُُ... 1389-11-10 23:35
به نقل از مریم:
سلام .جمعه هفته پیش خیلی با خودم جنگ داشتم .بین سایت شما و ظهور وصا لحات .چون اونجا گفته بود 40 سال بعد از انقلاب ظهور میشه .ولی شما میگید زودتره.استخاره که تومفاتیح بود به وسیله تسبیح کردم وزودتر از 40 سال اومد. یعنی انگار قبل از 97 همه چیز تمومه .با توجه به قیامهایی که تومصر وتونس و...شده حرفتون غلط نیست.درمورد اینکه توحدیث اومده فاصله انقلاب ایرانیا تا ظهور مهدی به اندازه عمر معمولی یه انسانه.من فکر عمر معمولی 30 الی 40 هست وعمر متوسط 50 تا 60 ساله .نظر شما چیه آقای علی اصغر ؟دوستان در این مورد نظر بدن.والله اعلم بالغیب . [-O :-h

یادمان نرود ما هر لحظه باید منتظر ظهور باشیم.یعنی چی چهل سال بعد از انقلاب!!!!! X(

کسی که ظهور رو دور بدونه قصی القلبه!!!

به حول و قوه الهی بسیاری از نشانه ها آشکار شده اما حتی اگه هیچ کدوم از این نشانه ها آشکار هم نشده بود ما باز هم فرج را نزدیک میدیم وروز و شبمان را به این امید میگذراندیم.
نزدیک دونستن فرج یک اصله در شیعه.حتی قبل از به دنیا آمدن حضرت صاحب(ارواحنا فداه) شیعیان همواره منتظر فرج بودند.


واقعا این حرف از شما خیلی بعید بود!!! ~x(
نقل قول کردن
+8 #759 amir 1389-11-10 23:32
وَ لَوْ أَنَّ قُرْآناً سُيِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الْأَرْضُ أَوْ كُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَلْ لِلّهِ الْأَمْرُ جَمِيعاً أَفَلَمْ يَيْئَسِ الَّذِينَ آمَنُوا أَنْ لَوْ يَشَاءُ اللهُ لَهَدَى النَّاسَ جَمِيعاً وَلا يَزالُ الَّذِينَ كَفَرُوا تُصِيبُهُمْ بِمَا صَنَعُوا قَارِعَةٌ أَوْ تَحُلُّ قَرِيباً مِنْ دَارِهِمْ حَتَّى يَأْتِىَ وَعْدُ اللهِ إِنَّ اللهَ لاَ يُخْلِفُ الْمِيعادَ (013 | رعد - 31)اگربوسيله قرآن، كوهها به حركت در آيند يا زمين قطعه قطعه شود، يا بوسيله آن با مردگان سخن گفته شود، (باز هم كافران، ايمان نخواهند آورد.) ولى تمام امور در اختيار خداست. آيا آنها كه ايمان آورده اند نمى دانند كه اگر خدا بخواهد همه مردم را (به اجبار) هدايت مى كند؟! (امّا هدايت اجبارى سودى ندارد.)و پيوسته بلاهاى كوبنده اى بر كافران به سبب اعمالشان وارد مى شود، و يا به نزديكى خانه آنها فرود مى آيد، تا وعده (نهايى) خدا فرارسد;به يقين خداوند از وعده خود تخلّف نمى كند. @};-


نقل قول کردن
+10 #758 amir 1389-11-10 23:23
این الطالب بدم المقتول بکربلا

عزیزان گوش کنید صدای قدوم مبارک مهدی زهرا(ارواحناله الفداه)
به گوش میرسد لذاخودودوستان رابیش از هرچیز به تقوای الهی و ترک معصیت سفارش میکنم انشالله خداوند متعال لیاقت دیدار و فدایی شدن برای امام زمان رانصیب همه دوستان علی الخصوص دوستان گروه مبشر وبنده حقیر اعطا کند
شیاطین درسراسر دنیا به تکاپو افتاده اند من جمله ابلیس لعین که ازهمه بیشترواقف برامر ظهور است وبهتراز همه شیاطین میداند
که همانا وعده خداحق است
انشالله میلاد امام عصر(عج)را باقدوم مبارک ایشان جشن خواهیم گرفت.
رَبَّنا إِنَّكَ جامِعُ النّاسِ لِيَوْمٍ لا رَيْبَ فيهِ إِنَّ اللهَ لا يُخْلِفُ الْميعادَ (003 | آل عمران - 9)پروردگارا! تو مردم را براى روزى كه ترديدى در آن نيست، جمع خواهى كرد; زيرا خداوند از وعده خود تخلّف نمى كند.
نقل قول کردن
-1 #757 ُُُسوال 1389-11-10 23:22
به نقل از نراقی:
به نقل از سید:
با سلام خدمت دوستاران حضرت
وقتی روایت در متن روایت: انقلاب مردم تونس به تمام کشورهای عربی سرایت خواهد کرد .( فِي كُلِّ أَرْضٍ مِنْ أَرْضِ الْعَرَبِ)یعنی در تمام کشورهای عربی اعتراضات مردمی گسترش می یابد.
8- خلاصه یک تا شش :در ماه رجب پیش رو سفیانی خروج میکنه و حضرت در عاشورای اتی ظهور خواهد نمود ان شاءالله

بحار الأنوار الجامعة لدرر أخبار الأئمة الأطهار ج‏52 222 8

برادر من دوست من عزیز من
این چه رویه ای هست آخه
باید خدمتتون عرض کنم که یکسال پیش گروه مبشران به وسیله مقاله فوق العاده "بشارت ظهور در سوره یوسف"علی اصغر آقا به این موضوعات رسیده اما هرگز با قطعیت حرف نمیزنه این گروه
چرا آب به آسیا دشمن می ریزید؟
مگر ندیدید دفعه گذشته همین سایت صالحات چند نظر شما را دستاویزی برای مسخره کردن سایت کرده بود
برادر من ،بخاطر اینکه اصل بر حسن نیت هست من هیچ شکی به شما نمیکنم اما یادتون باشه که کارهاتون داره سایت را خرافی جلوه میده چه با قصد باشه چه بدون قصد...
ضمن اینکه لطف کنید برای بار دوم میگم نظرات تکراری نگذارید و به شدت هم تاکید میکنم وقت تعیین نکنید
بله دوست من این سال 90 که شما میگید را این گروه به واسطه مدیری لایق چون علی اصغر اقا یکسال پیش بهش رسیده اما هرگز با قطعیتی که شما صحبت میکنید حرف نمیزنیم ما
ضمن اینکه حضرت ایت الله بهجت ره میفرماید: تعیین وقت کردن برای ظهور در فاصله نزدیک به ظهور " برای اهلش" توقیت محسوب نمیشود...کتاب در محضر بهجت نویسنده محمد حسین رخشاد صفحه 259 و 260
همون طور که دیدید مرحوم ایت الله بهجت میفرماید " برای اهلش" نه اینکه توی سایتی که از همه جا رصد میشه نظراتش و هزار جور انگ میزنن بیخودی بهش، شما بیایید با این کارها به وجهه یک گروه اسیب بزنید
مواظب باشیم
چرا که در صورت تکرار اینچنین نظراتی، بنده و دیگر دوستان به حسن نیت شما شک خواهم کرد
موفق و پیروز و مهدوی باشید

سلام
آقای نراقی شما میدونید چه رابطه ای بین آل سعود و بنی عباس وجود داره!!!؟؟؟ :-/
من که هر چی گشتم چیزی پیدا نکردم. :(
سایر دوستان عزیز هم جوابی نداشتند. :((
شاید شما بتونید کمک کنید. [-O
نقل قول کردن
+2 #756 آنتی روشنفکری 1389-11-10 23:18
به نقل از اینجا:


نه عزیزم دستور از گراند لژ ابلاغ شده

تو این مدت رمان دن کیشوت رو بخونید ، هنوز ممنوع نشده( با اجازه رصد گرامی)


راستی من یه تحلیل کردم به این نتایج رسیدم
1- کتاب زیاد می خونی ( مخصوصا رمان )
2- دانشجویی ( تفکرات دانشجوی آزاد رو داری )
3- بین شیعه و سنی موندی

حرف های پایین را جدی بخون
من با آدم های زیادی سر و کار داشتیم
اکثرا هم طرف مقابلم رو سریع می فهمم
حالا شاید بعضی موقع ها شوخی می کنیم می گیم اضافه کاری اومدی
اینو بدون تو آزادی که دین مورد علاقه ات رو انتخاب کنی
هیچ کس هم نمی تونه دینی رو به تو تحمیل کنه
ولی به نظر من تو به جای این همه رمان چند تا کتاب دین شناسی بخون
درسته به نظرت کمی خشک بیاد
اما همون کتابی که دادی بهم (که سئوال هایی رو در مورد شیعه مطرح کرده بود) رو بعدا یه بار دیگه مطالعه کنی
می تونی راحت مقایسه کنی
آدمهایی مثل تو حس کنجکاوی بالایی دارند
مواظب باش بدون اطلاعات سراغ چیزی نری
نمی دونم حکمت رو قبول داری
پس بدون اومدن تو به اینجا حکمتی داره
حالا که کنجکاوی یه نگاهی هم به کتاب کمونیسم ها بنداز
بعد ببین همین دین اسلام ( مذهب شیعه و سنی ) رو چطوری زیر سئوال بردن
فکر کنم اون موقع هم به شک بیفتی
تو وقتی شک می کنی یه طرف قضیه رو نگاه می کنی یا دو طرف رو
پس یه نگاهی هم این ور بنداز شاید به دردت خورد
------------------------------------------------
دوستان می بخشند به جای نظرات مرتب با مهدویت چنین چیزهایی رو مطرح می کنم
ولی خوب همه می دونیم
همه چیز با هم مربوط است
می دونی چرا رصد نظرات تو رو حذف می کنه
درسته دوستان قدیمی کم کم با کمک تو بصیرت بیشتری یافته اند
ولی ممکن است فردی جدید بیاد و هنوز درس های قبلی را نگرفته باشد
نقل قول کردن
+3 #755 محمدرضا 1389-11-10 23:16
به نقل از محمدرضا:
با سلام بر استاد علی اصغر عزیز
برادر بعد از چند روز از سفارش سی دی فیلم مبشران به دست ما میرسه؟

ما منتظر جواب هستیم :-w
نقل قول کردن
0 #754 حامد 1389-11-10 23:08
agha/khanoom inja shoma javabe mano nadadi!!! agar ba in mataleb mokhalefi injaro tark kon. esraret baraye moondane inja chie?! donbale doshmane roshan fekri?!! boro yeja dg chatr baz kon.
نقل قول کردن
0 #753 حامد 1389-11-10 23:01
به نقل از مریم:
سلام .جمعه هفته پیش خیلی با خودم جنگ داشتم .بین سایت شما و ظهور وصا لحات .چون اونجا گفته بود 40 سال بعد از انقلاب ظهور میشه .ولی شما میگید زودتره.استخاره که تومفاتیح بود به وسیله تسبیح کردم وزودتر از 40 سال اومد. یعنی انگار قبل از 97 همه چیز تمومه .با توجه به قیامهایی که تومصر وتونس و...شده حرفتون غلط نیست.درمورد اینکه توحدیث اومده فاصله انقلاب ایرانیا تا ظهور مهدی به اندازه عمر معمولی یه انسانه.من فکر عمر معمولی 30 الی 40 هست وعمر متوسط 50 تا 60 ساله .نظر شما چیه آقای علی اصغر ؟دوستان در این مورد نظر بدن.والله اعلم بالغیب . [-O :-h



:O ey baba in ke ye mozoe badihie. shoma khodet dari migi oon site gofte 40 sal bad az enghelab zoohoore KHOB PAS DARE TAINE VAGHT MIOKNE !!! chetor shoma havaset nabood?! inke por vazehe daran chert migano taine vaght mikonan. badesham sharayet alan neshoon mide ke ma dar astane zoohooroim. na tanha sharayete mesro tooneso mantaghe balke marge abdol sheytan va be ham rikhtane yaman ke az neshanehaye hatmie. torokhoda havesetoono bishtar jam konid.
نقل قول کردن
+5 #752 سید 1389-11-10 22:59
به نقل از نراقی:
به نقل از سید:
با سلام خدمت دوستاران حضرت
وقتی روایت در متن روایت: انقلاب مردم تونس به تمام کشورهای عربی سرایت خواهد کرد .( فِي كُلِّ أَرْضٍ مِنْ أَرْضِ الْعَرَبِ)یعنی در تمام کشورهای عربی اعتراضات مردمی گسترش می یابد.
8- خلاصه یک تا شش :در ماه رجب پیش رو سفیانی خروج میکنه و حضرت در عاشورای اتی ظهور خواهد نمود ان شاءالله

بحار الأنوار الجامعة لدرر أخبار الأئمة الأطهار ج‏52 222 8

برادر من دوست من عزیز من
این چه رویه ای هست آخه
باید خدمتتون عرض کنم که یکسال پیش گروه مبشران به وسیله مقاله فوق العاده "بشارت ظهور در سوره یوسف"علی اصغر آقا به این موضوعات رسیده اما هرگز با قطعیت حرف نمیزنه این گروه
چرا آب به آسیا دشمن می ریزید؟
مگر ندیدید دفعه گذشته همین سایت صالحات چند نظر شما را دستاویزی برای مسخره کردن سایت کرده بود
برادر من ،بخاطر اینکه اصل بر حسن نیت هست من هیچ شکی به شما نمیکنم اما یادتون باشه که کارهاتون داره سایت را خرافی جلوه میده چه با قصد باشه چه بدون قصد...
ضمن اینکه لطف کنید برای بار دوم میگم نظرات تکراری نگذارید و به شدت هم تاکید میکنم وقت تعیین نکنید
بله دوست من این سال 90 که شما میگید را این گروه به واسطه مدیری لایق چون علی اصغر اقا یکسال پیش بهش رسیده اما هرگز با قطعیتی که شما صحبت میکنید حرف نمیزنیم ما
ضمن اینکه حضرت ایت الله بهجت ره میفرماید: تعیین وقت کردن برای ظهور در فاصله نزدیک به ظهور " برای اهلش" توقیت محسوب نمیشود...کتاب در محضر بهجت نویسنده محمد حسین رخشاد صفحه 259 و 260
همون طور که دیدید مرحوم ایت الله بهجت میفرماید " برای اهلش" نه اینکه توی سایتی که از همه جا رصد میشه نظراتش و هزار جور انگ میزنن بیخودی بهش، شما بیایید با این کارها به وجهه یک گروه اسیب بزنید
مواظب باشیم
چرا که در صورت تکرار اینچنین نظراتی، بنده و دیگر دوستان به حسن نیت شما شک خواهم کرد
موفق و پیروز و مهدوی باشید

سلام نراقی جان
به روی چشم
با تقدیم احترام سید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد