رایحه ظهور

نگاهي به تحولات مصر از ديدگاه روايات عصر ظهور

روايات شريف از وجود درگيري گسترده در آستانه ظهور در مصر خبر مي دهند و بيان مي كنند كه حاكم مصر در فاصله اي بسيار نزديك به ظهور توسط مردم كشته خواهد شد، ورود نيروهاي خارجي به مصر از كشورهاي غربي و كشورهاي عربي شمال آفريقا در روايات عصر ظهور گزارش مي شود كه مي تواند به بهانه تامين امنيت و در قالب نيروهاي حافظ صلح عربي و غيرعربي باشد ، هرچند نيروهاي عربي وارد شده به مصر بعد از مدت كوتاهي به سمت شام حركت كرده و توسط دشمنان براي ياري به موفقيت فتنه سفياني بكار گرفته مي شود ...

» ابتدای نظرات (1255)

 

بسم الله الرحمن الرحيم


بررسي تحولات مصر با ديدگاه روايات عصر ظهور
كشته شدن حاكم مصر توسط مردم در فاصله بسيار بسيار نزديك به ظهور
ورود نيروهاي خارجي به مصر با هدف جلوگيري از حركت مردمي
تداوم حركت اسلامي مصر و استقبال مردم اين سرزمين از امام زمان(عج) در هنگام ظهور


اوضاع ملتهب مصر و خروش انقلابي ملت بزرگ اين سرزمين بر عليه مزدوران شيطان بزرگ ما را بر آن داشت تا نگاهي به تحولات جاري در مصر و بررسي انطباق آن با روايات عصر ظهور داشته باشيم.

مصر كشوري بزرگ با جمعيتي 75 ميليوني ، يكي از كشورهاي مهم خاورميانه و شمال آفريقا به حساب مي آيد ، وجود علماي طراز اول اهل سنت در الازهر مصر ، موقعيت سوق الجيشي آن و پل ارتباطي ميان سه قاره آسيا ، اروپا و آفريقا ، همسايگي با رژيم صهيونيستي و علل ديگر مصر را بعنوان كشوري مهم و اثرگذار در معادلات منطقه اي و جهاني مطرح نموده است.

ائمه اطهار(ع) نيز با بيان روايات متعددي به ترسيم اوضاع مصر در عصر ظهور پرداخته اند كه از اهميت اين كشور در تحولات عصر ظهور خبر مي دهد.

با نگاه به روايات عصر ظهور چنين برداشت مي شود كه مصر در عصر ظهور شاهد چند واقعه مهم خواهد بود :

1- التهاب و درگيري سراسري در مصر و حركت مردم بر عليه حاكمان اين كشور

2- كشته شدن حاكم مصر به دست مردم

3- ورود نيروهاي خارجي به مصر

4- وجود حركت اسلامي در مصر و استقبال از امام زمان(عج) در هنگام ظهور


1- التهاب و درگيري سراسري در اين كشور و حركت مردم بر عليه حاكمان

روايات متعددي كه از اوضاع مصر در عصر ظهور خبر مي دهند  ، اوضاع  اين كشور مهم را در آستانه ظهور ملتهب و همراه با درگيري و جنگ گزارش مي دهند.
البته بنابر روايات بخشي از اين التهابات و درگيريها داخلي بوده و قيام مردم بر عليه حاكمان را نشان مي دهند از آنجائيكه كه حاكم مصر در آستانه ظهور بدست مردم مصر كشته مي شود و با كشته شدن او حوادث شدت مي يابد مي توان نتيجه گرفت كه آغاز تحولات مصر منشا داخلي دارد هرچند در ادامه پاي نيروهاي خارجي نيز به اين سرزمين باز مي شود.
امنيت از مصر رخت برمي بندد و نظام آن از هم مي پاشد نسخه خطي ابن حماد ص 78

(حكومت ) مصر چون سرگين شتر از هم مي پاشد. نسخه خطي ابن حماد ص 78

مصر همانند بصره خرد و نابود خواهد شد الفتن لابن حماد ج 1/ص292

اين روايات جملگي نشان دهنده وجود درگيري و التهاب و عدم امنيت در مصر در آستانه ظهور است.

2- كشته شدن حاكم مصر


يكي ديگر از تحولات مهم مصر در آستانه ظهور كشته شدن حاكم اين كشور مي باشد كه حداقل در سه روايت ذكر گرديده است.

« اهـل مـصـر سادات(حاکمان) خـود را مـى كـشـنـد»  بشارت الاسلام ص 176

« پیش از ظهور قائم (عج) فرمانروای شام و مصر کشته می شوند ...»
الملاحم و الفتن ص ۲۰  ، بشاره الاسلام ص ۱۸۵

« هنگامی که مردم مصر زمامدار خود را بکشند و پرچم های " قیس و عرب" وارد مصر گردد و در آن متمرکز شود » الزام الناصب ص 185 ، بشاره الاسلام ص 175 و 192

روايات نشان ميدهند كه در آستانه ظهور حاكم مصر به دست مردم اين سرزمين كشته خواهد شد ، اين واقعه همزمان با چنين رويدادي در منطقه شام مي باشد.
اندكي پس از قتل اين حاكم پرچم هاي ديگري وارد مصر مي شود كه بر طبق روايات بر ضد حركت مردمي مصر بوده و تلاش دارند تا حركت مردمي را سركوب نمايند اما اينكه تا چه حد موفق خواهند شد ، مشخص نيست.
با توجه به اينكه دو روايت از سه روايت مذكور كشته شدن حاكم مصر را منسوب به مردم اين كشور مي دانند مي توان نتيجه گرفت كه كشته شدن اين حاكم بدنبال حركت و خيزش مردمي مي باشد و نه در حادثه اي اتفاقي( مانند قتل عبدالله پادشاه عربستان و يا در تسويه حسابهاي فردي و جناحي ) و يا بدون پشتوانه و بدون حركت سراسري مردمي ، بلكه قتل اين حاكم در ادامه حركت مردمي سرزمين مصر مي باشد فلذا روايات شريف كشته شدن اين حاكم در آستانه ظهور را توسط مردم دانسته اند.

نكته ديگري كه وجود دارد اين است كه برخي در گذشته مصداق حاكمي كه در آستانه ظهور كشته خواهد شد را " انور سادات " رئيس جمهور خائن مصر مي دانستند كه از قضا داراي نام سادات نيز بوده است ، هرچند محققيني مانند علامه كوراني مخالف اين نظريه هستند و بيان مي دارند كه " سادات " در اين روايت اسم خاص نيست و نمي توان گفت به صورت قطع اين حاكم مقتول مصر در روايات همان سادات بوده است ، البته هيچ منعي وجود دارد كه مصداق آن حاكم كشته شده هم انور سادات باشد و هم حاكم ديگري كه در آستانه ظهور كشته خواهد شد هرچند احتمال قوي تر اين است كه اين حاكمي كه در آستانه ظهور كشته خواهد شد نمي تواند انور سادات باشد زيرا اين قتل در فاصله زماني بسيار نزديك به ظهور و متصل به آن رخ خواهد داد فلذا انطباق آن بر سادات سخت است.

همچنين روایت بیان می دارد که بعد از کشته شدن حاکم مصر پرچم های " قیس و عرب " که نویسندگان محترم کتابهای عصر ظهور و یوم الخلاص آنها را همان لشگر مغرب و بربر می دانند ، مصر را اشغال خواهند نمود (که بعد از مرگ سادات چنین چیزی واقع نشد) ، بنابر این با توجه به اینکه با آشکار شدن بسیاری از نشانه های ظهور ، ظهور بسیار نزدیک است ، این احتمال که حاکم مذکور " حسنی مبارک" رهبر مزدور مصر باشد ، بسیار زیاد بوده و قريب به يقين است.

محققين اعتقاد دارند كه تحولات بزرگ مصر در سال ظهور رخ خواهد داد و از حركت مردمي تا كشته شدن حاكم مصر و ورود نيروهاي خارجي به اين كشور كه همزمان با آغاز فتنه سفياني مي باشد بيش از يك سال طول نخواهد كشيد فلذا تمام اين نشانه ها از اين امر حكايت دارد كه حاكمي مصري كه در آستانه ظهور به قتل مي رسد همان حسني مبارك خواهد بود ان شاالله كه با كشته شدن او تحولات مصر سرعت و شدت بيشتري مي يابد.

2- ورود نيروهاي خارجي به مصر در فاصله زماني بسيار نزديك به ظهور


« از نشانه های او (امام عصر(عج)) ، کوچ کردن مغربی ها به سوی مصر است و آن در عهد سفیانی است » بشاره الاسلام ص 177، 183 – الملاحم و الفتن ص 47 و ...

« مغرب بر مصر چیره می شود و شامات را تحت سیطره خود درمی آورد »
الزام الناصب ص 185 و الامام المهدی ص 233 و...

« هنگامی که پرچم های زرد وارد مصر شوند و بر سرزمین مصر چیره شوند .....   »
الملاحم و الفتن ص 70

امیرالمومنان :
« نشانه خروج او درگیر شدن سه لشگر است ، لشگری از عرب ، که بدا به حال مصر از حوادثی که به دست آن لشگر بر مصر روی می دهد ، و لشگری از بحرین از جزیره آرال از سرزمین فارس ، و لشگری از شام ، که یکسال درگیری بین آنها طول می کشد.»
الزام الناصب ص 158

« بربر(1) به سوی وادی شام خروج می کند » الملاحم و الفتن ص 47

« سپاه بربر با پرچم های زرد بر فراز یابوهای نیرومند و بیشمار روی می آورند و وارد مصر می شوند و اهل مغرب به سوی مصر خروج می کنند ، هنگامی که وارد مصر شوند ، سفیانی به حکومت می رسد» بشاره الاسلام ص 186 ، الامام المهدی ص 96 و ...

پرچم هاي قيس و عرب وارد مصر مي شوند. ارشاد مفيد ص 340 و الزام الناصب ص 185

نشانه حادثه مدينه ، روي آوردن زمامدار مصر است . ملاحم و الفتن ص 47

هنگامي كه پرچم هاي زرد به مصر برسند با تمام قدرت از منطقه فرار كن و  هنگاميكه آنها وارد شام بشوند ديگر موقع بلا فرارسيده است. ملاحم و الفتن ص 30 بشاره الاسلام ص 109

هنگامي كه امير اميران در مصر قيام كند و صفها فشرده شود و هزارن سپاهي گرد آيد. الزام الناصب ص 109 بشارت السلام ص 49 و 176

« مغربی بر مصر چیره می شود و شامات را تحت سیطره خود درمی آورد»
الزام الناصب ص ۱۸۵ ، الامام المهدی ص ۲۳۳

پيامبر (ص ) : مـردى از قـريـش(و در نقلي ديگر از بني اميه) بـنام اءخنس در مصر وجود دارد كه به قدرت مى رسد، آنگاه بر او پيروز مى شوند و يا قدرت از او گرفته مى شود و به روم مى گريزد و روميان را به اسكندريه مى آورد و در آنجا بـا مـسـلمـانـان بـه نبرد مى پردازد و اين نخستين حادثه است (كتاب فيض القدير مناوى ج 4 ص 131 و كتاب برهان ص 200 (منقول از ابن عساكر )


روايات متعددي از ورود نيروهاي خارجي به مصر در آستانه ظهور خبر مي دهند ، در مجموع اين اسامي براي نيروهاي خارجي در روايات بيان شده است : اهل مغرب ، اهل غرب و روميان ، قوم بربر ، صاحبان پرچم هاي زرد و ...
هرچند علامه كوراني در كتاب عصر ظهور در بررسي وقايع مصر بيان مي كند كه اين نيروهاي خارجي به احتمال قوي و به خاطر وجود منابع روايي همان غربي ها هستند ولي عملاً در بررسي اوضاع كشور مغرب در عصر ظهور ، بيان مي دارد كه اهل مغرب(كشورهاي شمال قاره آفريقا ) در آستانه ظهور در مصر حضور دارند و پس از عبور از مصر به سوي منطقه شام حركت كرده و پس از درگيري با صاحبان پرچم هاي سياه ، از آنان شكست خواهند خورد.(2)(عصر ظهور - ص 173 )

البته علامه كوراني نقش نيروهاي شمال آفريقا در مصر را بيشتر نيروهاي حافظ صلح و يا بازدارنده عربي ذكر مي كند كه به خاطر اوج گيري درگيريها وارد اين كشور شده اند و يا مي تواند بخاط محافظت از قبطيان(مسيحيان) در برابر حملات مسلمانان باشد.

دسيسه دشمنان براي فراهم كردن زمينه مداخله خارجي در مصر(نيروهاي حافظ صلح)

و مهار حركت اسلامي مردم مصر

اما آنچه صحيح تر به نظر مي رسد اين است كه نيروهاي خارجي به احتمال قوي شامل نيروهاي غربي و نيروهاي عربي اهل مغرب باشد كه با هدفي مشترك وارد مصر شده است ، ممكن است كه اين نيروها در قالب نيروهاي حافظ صلح سازمان ملل وارد مصر شوند كه البته با شيطنت كشورهاي غربي اكثريت قريب به اتفاق اين نيروها از كشورهاي غربي و ناتو و همچنين كشورهاي عربي شمال آفريقا كه اكنون تحت تسلط مزدوران استكبار مي باشد ، تشكيل شده باشد و هدف مشتركي براي اين نيروها تعريف شود و آن توقف و ممانعت از به ثمر رسيدن حركت مردمي و انقلابي مصر باشد.

اين احتمال وجود دارد كه با اوج گيري تحولات مصر و شدت يافتن آنها مزدور مصر براي اينكه زمينه حضور نيروهاي خارجي را فراهم آورد ، به انجام كشتار وسيع مامور شود و البته خود اين حركت بي رحمانه موجب كشته شدن وي توسط مردم گردد و بعد از اين تحولات خونين سازمان ملل كه بازيچه دست استكبار و صهيونيسم است با برنامه اي از قبل طراحي شده براي كنترل اوضاع مصر و جلوگيري از كشتار مردم! و در واقع براي فرونشاندن موج حركت مردمي وارد با ارسال نيروهاي حافظ صلح بين المللي موافقت نمايد كه اين نيروها طبق سناريوي نوشته شده دشمنان بايد اكثراً از نيروهاي غربي و البته براي كسب وجهه از نيروهاي كشورهاي عربي شمال آفريقا كه همپيمان غربيان هستند ، تشكيل شده باشند.

شكست مداخلات دشمنان در مصر و تداوم حركت انقلابي

البته آنچه از روايات بدست مي آيد اين است كه دشمنان در سركوبي حركت مردمي مصر شكست خواهند خورد زيرا به فاصله اندكي و در هنگام ظهور مردم مصر با شور و اشتياق فراوان از سپاه استقبال كرده و امام عصر(عج) بدون جنگ وارد اين كشور مي شود.

البته شكست نيروهاي خارجي در مصر دلايل مختلفي مي تواند داشته باشد من جمله اينكه براي سپاه كشورهاي شمال آفريقا ماموريت ديگري نيز بيان مي گردد و آن حركت بسوي شام است و مدت حضور آنها در مصر كم است ، و ظاهراً دشمنان براي تضمين موفقيت فتنه سفياني  و مديريت تحولات شام و محافظت دولت يهود نياز مبرم به سپاه اهل مغرب(شمال آفريقا ) دارند و لذاست كه اين سپاه از مصر راهي شام مي گردد و بدين صورت زمان كافي براي برخورد با حركت مردمي در مصر براي دشمنان وجود ندارد ، در واقع دشمنان كه به علت بيداري اسلامي با كمبود نيرو مواجه هستند مجبورند كه طرح هاي خود را نيمه تمام بگذارند و نيروهاي خود را به نقطه حساس تر ببرند و مي توان گفت كه اصلي ترين برنامه دشمنان در هنگام ظهور فتنه سفياني  مي باشد فلذاست كه مي بينيم با وجود اينكه نيروهاي اهل مغرب براي كنترل حركت مردمي در مصر مورد نياز مي باشد ولي چون حركت سفياني بسيار مهم است با نقشه دشمنان اين نيروها به شام اعزام مي گردند.

4- وجود حركت اسلامي در مصر و استقبال از امام زمان(عج) در هنگام ظهور

سمت و سوي كلي تحولات مصر در عصر ظهور مثبت ارزيابي مي شود  ، محققين اعتقاد دارند كه اين تحولات صبغه اسلامي دارد ، فلذاست كه دشمنان تلاش مي كنند حركت مردمي مصر را سركوب نمياند.
چند روايت وجود دارد كه اين حركت پررنگ اسلامي را كه احتمالا به درگيري با سفياني نيز منجر مي گردد ، نشان مي دهد :

هنگامي كه مردي حكومت شام را به دست آورد و ديگري بر مصر دست يابد ، آنگاه شامي(سفياني) و مصري با يكديگر به جنگ پردازند و مردم شام قبيله هايي از مردم مصر را به اسارت بگيرند و مردي از خراسان (سيدخراساني) با پرچم هاي سياه كوچكي از خراسان به سوي شام حركت كند و او همان كسي است كه زمينه را براي حكومت مهدي(عج) فراهم مي آورد. ملاحم و الفتن ص 23

پيش از سفياني ، مصري و يمني خروج و قيام مي كنند.  بحار ج 52 ص 210

اهل غرب به سوي مصر هجوم مي آورند همينكه وارد مي شوند ، فرمانروايي سفياني برقرار مي شود ، و قبل از آن شخصي مردم را بسوي آل پيامبر(ص) دعوت مي كند. بحار ج 52 ص 208

چون سفياني از حق منحرف شود و از شاهراه دين خارج شود ، نژاد قيس از مصر قيام مي كنند و با سپاه سفياني مقابله مي نمايند.
منتخب الاثر ص 465

وقتي كه سفياني در سرزمين مصر وارد شد ، مدت چهارماه در آن سرزمين مي ماند .... الفتن لابن حماد ج 1/ص290

(ممكن است منظور از سفياني در اين روايت همان نيروهاي حامي سفياني يعني غربي ها و يا همپيمانان سفياني يعني اهل مغرب باشد ، زيرا هر سه گروه يعني سفياني ، اهل غرب و اهل مغرب(حاكمان كشورهاي شمال آفريقا ) هدف مشترك دارند و آن مقابله با حركت اسلامي ملتهاي منطقه است)

اينكه اين مرد مصري انقلابي مذكور در روايات كيست يا مصداق كسي كه مردم را به اهل بيت(ع) دعوت مي كند ، چه كسي مي باشد نمي توان دقيقا اظهار نظر كرد ، اما مهم اين است كه اين روايات  به خوبي وجود جوي اسلامي و  انقلابي در مصر كه  حتي تا دعوت به اهل بيت(ع) نيز پيش مي رود ، را نشان مي دهند.

البته چند روايت نيز وجود دارد كه نشان دهنده درگيري سفياني با اهل مصر است ، هرچند علامه كوراني اين مسئله را بعيد مي داند اما به طور كامل نمي توان آن را رد كرد ، زيرا جو اسلامي و انقلابي كه در مصر در آستانه ظهور به وجود مي آيد و روايات بالا نيز آن را نشان مي دهد ، مي تواند دليلي براي تقابل ميان سفياني يا حاميان او  و اهل مصر باشد ، هرچند اين تقابل مي تواند ابعاد گوناگوني داشته باشد ، البته عده اي اعتقاد دارند كه مصداق شخص مصري كه در روايات وجود دارد همان اسماعيل هنيه و جنبش حماس است و در اين صورت پذيرفتن درگيري ميان سفياني و مصري آسانتر مي نمايد ولي چيزي كه در آن اكثر محققين متفق القول هستند وجود جوي اسلامي و انقلابي در مصر در آستانه ظهور كه توام با حركت مردمي بر عليه حاكمان اين كشور مي باشد.

از سويي ديگر روايتي هست كه وجود نور هدايت و اسلام را در عصر ظهور در مصر بيان مي دارد.

مهدى (ع) مصر را منبر (پايگاه تبليغى ) خود قرار مى دهد و اين مطلب در روايت عبايه اسدى از على (ع) چنين وارد شده است :
شـنـيـدم امـيـرمـؤ مـنـان (ع) در حـاليـكـه شـكـوائيـه مـى كـرد (در حال تكيه ) و من ايستاده بودم فرمود: در مصر منبرى بنا كنم و دمشق را ويران سازم و يهود و نـصـارى را از تـمـام شهرهاى عربى بيرون مى كنم و با اين چوب عرب ها را مى رانم . عـبـايـه مى گويد: گفتم : بگونه اى خبر مى دهى كه گويا پس از مرگ زنده مى شوى ؟ فـرمـود: بـعـيـد اسـت اى عـبـايـه ، بـه خـطـا رفـتـى ! مـردى از تـبـار مـن چـنـيـن مـى كند. بحار ج 53 ص 60


همچنين رواياتي كه نشان دهنده استقبال مردم مصر از امام زمان(عج) دارد ، نشان مي دهد كه مصر در عصر ظهور ، در دست مردم و انقلابيون مسلمان است و لشگر اسلام بدون جنگ و درگيري بر اين سرزمين كهن قدم مي گذارد.

و نيز از على (ع) در مورد حضرت مهدى (ع) و يارانش چنين وارد شده است .
((آنگاه (مهدى و يارانش ) به سوى مصر رهسپار مى شوند و حضرت بر منبر آنجا بالا مـى رود و مـردم را مـخاطب قرار داده و براى آنها سخن مى گويد: زمين در اثر عدالت شاد و خرم مى گردد و آسمان باران رحمت خود را فرو مى بارد و درختان بارور مى شوند و زمين گـيـاهـان خـود را بـيـرون داده و چـهـره خـويـش را بـا گـل و گـياه براى اهل زمين مى آرايد حيوانات وحشى در امن و امان بسر مى برند بطوريكه در راههاى روى زمين مانند چهار پايان اهلى به چرا مى پردازند، نور دانش در دلهاى مؤ منان افكنده مى شود، بگونه اى كه هيچ مؤ منى نياز علمى ، به برادر دانشمند خود ندارد در آن روز آيـه ((و خـداونـد بـى نـيـاز كـنـد هـر كـدام را از گـشـايـش خـود)) مـصـداق پـيـدا مى كند بشارت الاسلام ص 71

از اين دو روايت چنين استفاده مى شود كه مصر در حكومت جهانى اسلام ، بدست حضرت مهدى (ع) پـايـگـاه عـلمـى و تـبليغى شناخته شده اى در جهان خواهد شد. بويژه با توجه به عبارت ((در مصر منبرى بنا خواهم كرد)) و ((آنگاه بسوى مصر روانه مى شوند و او بر مـنـبـر آنـجـا بالا مى رود)) يعنى حضرت مهدى (ع) و يارانش ‍ راهى مصر مى شوند اما نه براى فتح آنجا يا تثبيت حكومت حضرت در آنجا، بلكه بدين جهت كه مصر از امام و يارانش (ارواحـنـا فـداهم ) استقبال مى كند از اين رو آنجا را به عنوان منبر و كرسى خطابه خويش انـتـخـاب نـموده ، چنانكه جد بزرگوارش اميرمؤ منان (ع) بدان وعده داده است و نيز براى ايـنـكـه پـيـام خـود را از آنـجا به اهل مصر و جهان متوجه نمايد.

مصر قدم به قدم بسوي تحولات بزرگ متصل به ظهور

كمي تامل در روايات عصر ظهور در مورد مصر و تحولات جاري نشان مي دهد كه اين شرايط تا چه اندازه منطبق بر فرمايشات روايات شريف مي باشد ، همچنانكه بيان شد با تامل بر روايات مي توان دريافت كه اوضاع مصر ديگر آرام نخواهد شد ، مصر ايام سخت و البته باشكوهي را در پيش دارد ، همه دريافته اند كه خاندان مبارك ديگر در مصر جايگاهي ندارد ، استكبار جهاني به هيچ وجه از مصر چشم نخواهد پوشيد زيرا به نتيجه رسيدن انقلاب مصر قطعاً تداوم انقلابهاي ديگري را در پي خواهد داشت و از سويي ديگر مصر داراي مرز مشترك با رژيم صهيونيستي بوده و انقلاب در آن بسيار خطرناك است ، از اين روست كه دشمنان تلاش دارند كه قدرت را به دست مزدوري ديگر بسپارند ، قبل از آنكه به دست انقلابيون و گروههاي مخالفي چون " اخوان المسلمين " كه تفكرات نزديك به جمهوري اسلامي ايران را دارد. فلذاست كه غرب با پيش بيني اين روزها از قبل مهره صاحب وجهه خود را آماده كرده و اينك روانه ميدان نموده است تا با ژست مخالفت با استبداد مبارك و استكبار آمريكا بتواند انقلاب مردمي مصر را مهار كند ، اما بعيد است كه البرادعي بتواند  ملت بپاخواسته مصر را فريب دهد .

اگر غرب بداند كه اين حنايش رنگي ندارد به دنبال راديكاليزه كردن فضا خواهد رفت تا بتواند با ايجاد جو كشت و كشتار در مصر ضرورت حضور نيروهاي حافظ صلح سازمان ملل را به تمام جهانيان بقبولاند و سپس در مرحله اجرا ، نيروهاي كشورهاي غربي و همچنين سران و عربهاي شمال آفريقا كه متحد استكبارند را با لطايف الحيلي براي مهار كردن حركت اسلامي مردم مصر روانه اين سرزمين كند ، هرچند روايات شريف بيان مي دارند كه با وجود اين دسيسه ها و حضور نيروهاي غربي و عربي در مصر ، همچنان آتش انقلاب مقدس شعله ور خواهد ماند تا متصل به قيام جهاني مستضعفان گردد.

تاثير تحولات عظيم كنوني بر فتنه سفياني

بدون شك تحولات عميق كنوني و حركت و بيداري اسلامي در منطقه كه پيام نفرت از مزدوران را به گوش همه آنان رساند ، تاثير مستقيمي بر كيفيت و زمان فتنه سفياني خواهد داشت. ما اعتقاد داريم كه دشمنان مجبور خواهند شد تا فرصت هست و هنوز طوفان حركت مردمي شديدتر و عميق تر نشده است فتنه فريب آلود سفياني را آغاز كنند ، همچنانكه ديديم موج خواست و اراده مردمي حتي به اردن رسيده و اعتراضات جدي به عبدالله دوم صورت گرفته و زمزمه هاي درخواست بركناري وي نيز به گوش مي رسد ، و اين يعني زنگ خطر جدي براي استكبار و صهيونيسم در خاورميانه و علي الخصوص فتنه از پيش طراحي شده سفياني

به يقين هرچه زمان بگذرد بر عمق بيداري اسلامي و قدرت و عمق طوفان مستضعفين افزوده خواهد شد ، لذا دشمنان ناچار از اجراي نقشه هاي جديد هستند هرچند براي آنها هزينه دار بود و سنگين تمام شود شايد كورسوي اميدي براي آنها كه در آستانه نابودي هستند بوجود آيد.

با اين نگاه مي توان انتظار داشت كه دشمنان ممكن است براي توقف موج برخواسته در كشورهاي خاورميانه ناچار به اجراي سناريويي باشند كه ضمن جلب توجه اذهان مسلمانان و فراموش و تضيعيف كردن موج فعلي ، براي مزدور بزرگ خود در منطقه يعني عبدالله دوم چهره سازي كرده و كسب اعتماد نمايند كه ما اين سناريو را در طي مقاله اي مفصل بررسي نموديم و بيان كرديم كه هدف اصلي اين سناريو قهرمان سازي از عبدالله دوم و منجي نشان دادن وي براي مسلمانان است و اين سناريو ممكن است در پي وقوع جنگي دروغين و زرگري ميان اردن و اسرائيل به دنبال تخريب مسجد الاقصي اجرا شود و هدف آن زمينه سازي براي اجراي طرح خاورميانه بزرگ و يا همان خروج سفياني مي باشد كه البته در حال حاضر علاوه بر اهداف گفته شده ، امروز  برای دشمنان  ، به حاشيه راندن موج انقلاب اسلامي در كشورهاي منطقه (كه براي استكبار بسيار هراس آور است ) ، نیزمی تواند به عنوان هدفی ضروری مطرح باشد.

تاثير قطعي شدن و انتشار خبر مرگ ملك عبدالله بر انقلاب اسلامي در كشورهاي عربي

وقايع عجيب عربستان در طول 3 ماه گذشته براي آگاهان كمترين شكي باقي نمي گذارد كه وقايع چندماه گذشته اين كشور طبيعي نيست و اين كشور همچون ساير كشورهاي عربي ديگر آبستن حوادثي بزرگ مي باشد ، انطباق قابل تامل حوادث چندماه گذشته عربستان بر روايات و بيان مخفي ماندن مرگ عبدالله در روايات و رفتار حكومت عربستان و گردانندگان پشت صحنه در دور نگاه داشتن عبدالله جعلي از عربستان اين بشارت را مي دهد كه بزودي زود با برملا شدن خبر اين مزدور بزرگ استكبار تحولات بزرگي در داخل عربستان ، خاورميانه و جهان ايجاد خواهد شد ، آغاز قطعي جنگ قدرت در ميان شاهزادگان تشنه قدرت ، آغاز طوفان اعتراضات مردمي كه هم اينك نيز(با وجود مخفي نگاه داشتن خبر مرگ عبدالله) در عربستان ديده مي شود ، تزلزل شديد در مزدوران منطقه اي استكبار كه وجود عبدالله براي آنها پشتوانه اي بود ، و موج شادي و بشارت در منطقه از شيعيان يمن گرفته تا شيعيان ايران و لبنان و در آخر تقويت مضاعف موج انقلاب اسلامي در منطقه ، همه و همه مژده مي دهد كه بزودي با خبري بزرگ و شگفت انگيز موج دوم انقلاب اسلامي در كشورهاي خاورميانه برخواهد خواست و اقيانوس پرخروش مستضعفين به حركت درخواهد آمد كه براي دشمنان هيچ راه فرار و چاره اي جز بكارگيري حربه آخر باقي نخواهد ماند.

اما آيا ما اينك در متن حوادث بزرگ ظهور قرار داريم؟!

آيا تحولات بزرگ ظهور آغاز شده است؟!

آيا قرار گرفتن مزدوران شيطان در كنار فرعون مصر و قرار گرفتن ملتها در كنار انقلاب اسلامي ايران نويد بخش آغاز نبرد نهايي نيست؟!

آيا در ماههاي پيش رو و با آغاز تحولاتي بشارت بخش سرنوشت تازه اي براي بشريت در كره زمين رقم خواهد خورد؟!

آيا زمان رهايي مستضعفين فرا رسيده است؟!

نصرمن الله و فتح قريب و بشرالمومنين

.......................................................................................................

(1)
قوم بربر چه کسانی هستند و ساکن کدام منطقه می باشند؟

بنا بر نظر محققین ، قوم بربر بیشتر به مردم شمال آفریقا اطلاق می گردد. در واقع بربرها همان ساکنان کشورهای مغرب می باشند.

(سکونت قوم بربر در شمال آفریقا - منبع ویکی پیدیا)

انطباق قوم بربر بر اهل مغرب - یوم الخلاص ص ۱۰۰۱ - عصر ظهور ص ۱۰۸

(2)- بررسی جنگ ایران با کشورهای شمال آفریقا در مرز اسرائیل!

http://www.u313i.com/index.php?option=com_content&view=article&id=174:1389-03-28-11-38-17&catid=3:main

..................................................

 

آخرين فرصت مساعدت

عزيزان همانگونه كه در پست قبلي به عرض رسيد گروه فرهنگي مبشران ظهور در حال تهيه فيلمي مستند در مورد بررسي نشانه هاي نزديكي ظهور بنام " ظهور بسيار نزديك است " مي باشد ، اين فيلم در حدود 75 دقيقه بود و شامل چهار بخش مي باشد :

1- بررسي چند سئوال و شبهه رائج در مورد نزديكي ظهور حدود 10 دقيقه

2- بررسي اوضاع كشورهاي خاورميانه در عصر ظهور بنا بر روايات شامل اوضاع عراق ، يمن ، مصر ، شام و فلسطين و ايران (بررسي انقلاب اسلامي ايران در روايات ) حدود 14 دقيقه

3- بررسي مصاديق شخصيتهاي عصر ظهور شامل سيدخراساني ، سفياني ، سيديماني ، دجال ، عبدالله عربستان و شعيب بن صالح  در حدود 45 دقيقه

4- بشارتهاي علما و بزرگان در مورد نزديكي ظهور حدود 5 دقيقه

همانگونه كه دوستان مستحضرند قرار است فيلم بصورت سي دي و دي وي دي منتشر شود.

عزيزاني كه مي خواهند در گسترش اين موج مقدس بشارت ظهور سهيم شوند مي توانند براي دريافت تعداد سي دي هاي دلخواه به ازاي هر سي دي 140 تومان و هر دي وي دي 220 تومان  + هزینه پست واريز نموده و با ارائه زمان و مبلغ واريز شده و دادن آدرس خود ، به لطف خدا تعداد سي دي هايي را كه خواسته اند دريافت نمايند.

(عزيزان مي توانند آدرس و ساير توضيحات خود را به آدرس (+ کدپستی) این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید این نشانی پست الکترونیک دربرابر spambot ها و هرزنامه ها محافظت می شود. برای مشاهده آن شما نیازمند فعال بودن جاواسکریپت هستید ارسال فرمايند)

(عزیزان حتما هنگام دادن آدرس خود- کدپستی- را نیز قید بفرمایند)

يقينا با قدرت گرفتن موج قيام مردمي در كشورهاي خاورميانه و رخ دادن پي دي پي نشانه هاي بسيار بسيار نزديك به ظهور حتي بسياري از ديرباوران هم به جمع مبشران پيوسته و به هر وسيله اي بشارت خواهند داد و چه بهتر كه اين بشارت با فيلمي مستند باشد كه به زيبايي و ارائه اسناد كافي بشارت نزديكي ظهور را به صورتي عالي قابل درك كرده است

عزيزاني كه مي خواهند در اين امر مقدس شريك شوند در اسرع وقت اقدام نمايند.

(لينك زير حاوي اطلاعات و جزئيات بيشتر در اين زمينه است)

http://u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=636:1389-10-22-13-01-41&catid=55:jadidmobasheran


دانلود وله فیلم مستند ظهور بسیارنزدیک است (1.3M)

عکس طراحی شده برای سی دی مستند "ظهور بسیار نزدیک است"

(برای دریافت کیفیت بهتراین عکس برای چاپ روی سی دی فيلم مستند " ظهور بسيار نزديك است"( اینجا) را کلیک کنید)

عزیزانی که مایلند برچسب روی سی دی را (برای تکثیر سی دی) دریافت کنند درایمیل خود تعداد مورد نیازبرچسب را نیز قید بفرمایند.

آخرین ویرایش در
محتوای بیشتر در این بخش: « ورود در حتميات طبقات الانصار »

دیدگاه‌ها   

+1 #1255 سید ازلارستان 1391-09-04 10:19
بنده فقط منتظرم که حضرت بقیه الله عج تشریف بیاورند واحترام افرادهایی که درانقلاب حضرت نقش دارن واجب عینی میدانم حالا هر فرد محترمی باشه بخصو ص سید خراسانی حالا سید خراسانی هر سادات بزرگی که میتواندباشد
نقل قول کردن
-2 #1254 Batur 1390-01-26 21:45
لطفا بگویید افغانیها در کجای این داستان هستند
نقل قول کردن
-7 #1253 میلاد 1390-01-03 11:00
چرا میخواهید مردم را خر بسازید، این تغییر اوضاع و حالات در کشور های عربی همگی دکترین اوباما ست تا هر جوری شده کشور های اسلامی را زیرو رو کند و چنان در جنگ های داخلی و انرشی و برادر کشی مصروف شان کند که این کشور ها صد ها سال به عقب بیفتند و دست اسرائیل و یهودیت همیشه بر آنها سیطره داشته باشد- خانه خدا در مظان خطر جدی از سوی یهود قرار دارد و اینجا میخواهند مردم را منحرف بسازند و سخنان دور از عقل و منطق به خورد مردم بدهند، ازخدا بترسید و حیا کنید
نقل قول کردن
0 #1252 یک ایرانی 1389-12-12 11:50
آقایان یوسف و عبدالله ارجمند؛ من پرسیدم لطفآ برای مساله ظهور ادله عقلی معرفی بفرمایید شما که باز به روایت و کتاب و خال و خلل و استاد پناهیان حواله فرمودید عزیزان! اگر کسی که خلاف ادعای شما فکر می کند بیاید و چنین روایاتی (البته فقط مورد تایید خودش و نه شما) یا به چنین تصاویری یا به چنان استادانی (باز مورد تایید خودش و نه شما) استناد کند، آیا شما این طرز استدلال را از او می پذیرید؟ آیا قبول می کنید که کسی بگوید چون در فلان جمله یا حدیث که مورد وثوق من است فلان اتفاق خواهد افتاد شما این را یک استدلال عقلی می خوانید؟ ضمن اینکه خواهش می کنم نفرمایید که در قرآن به این موضوع اشاره شده.
شما اگر یک بار با صراحت و قدرت بگویید که این موضوع را تنها با دل خود و نه عقل خود پذیرفته اید من و امثال من که تنها بلدند با مغزشان فکر کنند هیچ تناقضی در کلام شما نخواهیم یافت.
به آن دوستی هم که این جانب را لا مذهب خوانده بودند پاسخی ندارم و برایشان آرزوی کامیابی می کنم.
نقل قول کردن
0 #1251 بچه شهر 1389-12-01 22:39
سلام دوستان به این نکته توجه کرده اید که در این چند سال اخیر چقدر موضوع ظهور تنورش داغ شده وشیفتگان زیادی پیدا کرده یه نگاهی به حجم سایت هایی با موضوع مهدویت وظهور بیاندازید خوتون دستگیرتون میشه که ایشالا موقع انتقام از نامردای عالم داره فرا میرسه
یا مهدی
نقل قول کردن
-2 #1250 mreza 1389-11-30 00:24
ضمنا حسنی مبارک از مصر فرار نکرده. در کاخ شرم الشیخ به احتمال زیاد در بستر مرگ قرار داره.
نقل قول کردن
0 #1249 mreza 1389-11-30 00:22
به نقل از محمدرضا:
سلام
من خواهش میکنم به سوال من جواب بدید
اولا شما گفتید که حاکم مصر(حسنی مبارک)به دست مردم
کشته میشه اما این جوری نبود اون اصلا فرار کرد
خواهش میکنم جواب منو بدید
www.arst2.blogfa.com

حال حسنی مبارک بسیار وخیم گزارش شده و هر لحظه ممکن است که بمیرد. گفته می شه که فشار عصبی و همچنین عدم مصرف به موقع داروهای ضد سرطانی وی باعث شده که حالش خیلی بد بشه، و حتی به کما بره. خوب، میشه نتیجه گرفت که مردم مصر با قیام شون، بطور غیر مستقیم حاکم خودشون رو دارن می کشند چون اعصاب و روان او را بهم ریختند.
نقل قول کردن
-1 #1248 محمدرضا 1389-11-29 20:13
سلام
من خواهش میکنم به سوال من جواب بدید
اولا شما گفتید که حاکم مصر(حسنی مبارک)به دست مردم
کشته میشه اما این جوری نبود اون اصلا فرار کرد
خواهش میکنم جواب منو بدید
www.arst2.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #1247 عبداله 1389-11-24 17:42
بله برادر عزیزم دلایل زیاد عقلی هست
@};- . حکمت خداوند و عدالت خداوند و آیات شریف قران و تاریخ و.... لطفاً مطالعه فرمایید.
نقل قول کردن
+2 #1246 یوسف 1389-11-21 23:03
ادامه
چقدر خنده داره
که برای عبادت و کارهای مذهبی هیچ وقت زمان کافی در برنامه روزمره خود پیدا نمی‌کنیم اما بقیه برنامه‌ها رو سعی می‌کنیم تا آخرین لحظه هم که شده انجام بدیم!

چقدر خنده داره
که شایعات روزنامه ها رو به راحتی باور می‌کنیم اما سخنان قران رو به سختی باور می‌کنیم!

چقدر خنده داره
که همه مردم می‌خوان بدون اینکه به چیزی اعتقاد پیدا کنند و یا کاری در راه خدا انجام بدند به بهشت برن!

چقدر خنده داره
که وقتی جوکی رو از طریق پیام کوتاه و یا ایمیل به دیگران ارسال می‌کنیم به سرعت آتشی که در جنگلی انداخته بشه همه جا رو فرا می‌گیره اما وقتی سخن و پیام الهی رو می‌شنویم دو برابر در مورد گفتن یا نگفتن اون فکر می‌کنیم!

خنده داره
اینطور نیست؟

دارید می‌خندید؟

دارید فکر می‌کنید؟

این حرفا رو به گوش بقیه هم برسونید و از خداوند سپاسگزار باشید که او خدای دوست داشتنی ست.

آیا این خنده دار نیست که وقتی می‌خواهید این حرفا را به بقیه بزنید خیلی‌ها را از لیست خود پاک می‌کنید؟ به خاطر اینکه مطمئنید که اونا به هیچ چیز اعتقاد ندارند.

این اشتباه بزرگیه اگه فکر کنید دیگران اعتقادشون از ما ضعیف تره
نقل قول کردن
+1 #1245 یوسف 1389-11-21 23:00
چقدر خنده داره
که یک ساعت خلوت با خدا دیر و طاقت فرساست. ولی 90 دقیقه بازی یک تیم فوتبال مثل باد می‌گذره!

چقدر خنده داره
که صد هزارتومان کمک در راه خدا مبلغ بسیار هنگفتیه اما وقتی که با همون مقدار پول به خرید می‌ریم کم به چشم میاد!

چقدر خنده داره
که یک ساعت عبادت در مسجد طولانی به نظر میاد اما یک ساعت فیلم دیدن به سرعت می‌گذره!

چقدر خنده داره
که وقتی می‌خوایم عبادت و دعا کنیم هر چی فکر می‌کنیم چیزی به فکرمون نمیاد تا بگیم اما وقتی که می‌خوایم با دوستمون حرف بزنیم هیچ مشکلی نداریم!

چقدر خنده داره
که وقتی مسابقه ورزشی تیم محبوبمون به وقت اضافی می‌کشه لذت می‌بریم و از هیجان تو پوست خودمون نمی‌گنجیم اما وقتی مراسم دعا و نیایش طولانی‌تر از حدش می‌شه شکایت می‌کنیم و آزرده خاطر می‌شیم!

چقدر خنده داره
که خوندن یک صفحه و یا بخشی از قرآن سخته اما خوندن صد سطر از پرفروشترین کتاب رمان دنیا آسونه!

چقدر خنده داره
که سعی می‌کنیم ردیف جلو صندلی‌های یک کنسرت یا مسابقه رو رزرو کنیم اما به آخرین صف نماز جماعت یک مسجد تمایل داریم!
نقل قول کردن
+2 #1244 یوسف 1389-11-21 22:20
مبارک در رفت :-
بای بای مبارک :-h
نقل قول کردن
+8 #1243 یوسف-تاریخ و آینده- 1389-11-19 16:56
به نقل از mreza:
به خالی که روی دست راست آقا هست توجه کنید.




دوستان به شما منفی دادند ولی من یک مثبت به شما میدم .

میدانید . . . قضیه ی سید خراسانی به حدی محتمل و مستحکم است که به قول استاد پناهیان کسی نمیتونه بیاد اثبات کنه که مقام معظم رهبری سید خراسانی نیست . راه هرگونه شیطنت رو هم پروردگار متعال بسته تا مبشران ظهور حضرتش به یقین برسند .

در روایات امده است که سید خراسانی سیدی حسنی یا حسینی است . . مقام معظم رهبری هم سید حسنی و هم سید حسینی اند !!! . . . در روایات آمده است که روی دست راستشان خالی یا خللی است . . . بر دست راست مقام عظمای ولایت هم خال است و هم خلل . . .

بهترین ، بزرگترین و جالبرتین و مستحکمترین نشانه و ادله ی ظهور مقام عظمای ولایت است . .

بزرگانی را میشناسم که میفرمودند در چهره اش بنگرید . . آیا ظهور را نمیبینید !!!
نقل قول کردن
-4 #1242 شمشیر حضرت 1389-11-19 13:42
بابا یکی بیاد گوش این غیرایرانی را بگیره از اینجا بندازه بیرون. خب شبهه پراکنی یعنی چی؟ یعنی همین
نقل قول کردن
+2 #1241 امیر 1389-11-19 13:23
تو که به قول خودت لامذهبی اصلا اینجا چیکار میکنی؟ این تفکر تفکر بچه مسلمونای واقعیه نه کسایی که کافربودن خودشون فریاد میزنن
نقل قول کردن
-1 #1240 یک ایرانی 1389-11-19 13:15
با سلام خدمت گردانندگان این وبسایت
من میخواهم از کسانی که به امام دوازدهم شیعیان معتقدند بپرسم آیا دلایل "صرفآ عقلی" هم برای وجود و ظهور ایشان در دست دارند که بشود یک فرد غیرمذهبی مانند من را هم به وجود ایشان متقاعد کرد یا نه؟ با سپاس از شما
نقل قول کردن
+2 #1239 ماجراهای سفیانی 1389-11-19 00:48
سفیانی روزه می‌گیره، 2 دقیقه به اذان روزشو می‌شکنه. میگن: چرا اینکارو کردی؟میگه: خواستم به خدا ثابت کنم که می‌تونم، اما نمی‌گیرم!!!
نقل قول کردن
+4 #1238 عاشق امام 1389-11-19 00:46
دوستان پست جدید منتشر شد
ورود به حتمیات
www.u313.ir/.../
نقل قول کردن
+4 #1237 کمیل 1389-11-19 00:42
سعید جان ببخشید پست تو پست شد :D :x
نقل قول کردن
+5 #1236 آشنا 1389-11-19 00:36
نقل قول کردن
+11 #1235 hamed 1389-11-19 00:32
سلام به دوستان
من چند سال پيش نمي دونستم ولايت انقدر مهم و زياد قبول نداشتم
قبول نداشتنم بخاطر اطلاعات كمي بود كه داشتم
امام خميني عزيز قبول داشتم ولي زياد اين آقا سيد علي را نه
ولي الان هميشه سر نماز براي سلامتيشون دعا مي كنم
و اميدوارم خدا من را ببخشه
فكر مي كردم خاتمي خيلي آدم بزرگيه و چه خيال باطلي
حالا ديگه عشق آقا محمود عزيز خودمون كه كاري كه دشمنان براي تظعيف ولايت تو اين 24 سال (مخصوصا دوره خاتمي 76-84)انجام دادن در مدت 4 سال رياست جمهوري اولش برگردوند
شعارهاي رياست جمهوري سال 80و84 چي بود و سال 88 چي شد همه دور ولايت مي چرخيدند

موسوي مي گفت من نخست وزير امام بودم تا راي بياره :-&
كروبي مي گفت امام به من نامه داده تا از مردم پول بگيرم :D
رضايي مي گفت منم فرمانده سپاه امام بودم >:)

اللهم عجل الوليك الفرج
نقل قول کردن
+7 #1234 amir 1389-11-19 00:32
به نقل از علیرضا:


نقل قول کردن
-1 #1233 سيد جواد 1389-11-19 00:31
به نقل از ح.ر.ا:
به نقل از سيد جواد:
به نقل از سيد جواد:
به نقل از ح.ر.ا:
حديث سيد خراساني
و شخصيت مقام معظم رهبري


يكي از مراجع تقليد عراق اخيرا اعلام كرده كه با بررسي هاي مكرر در متون روايي به يقين رسيده كه منظور از سيد خراساني در روايات آخرالزمان، شخصيت فرزانه مقام معظم رهبري است.
اين مرجع تقليد با ابراز ارادت وافر به رهبري انقلاب اسلامي در جمعي اعلام كرده است كه من روايات سيد خراساني را بررسي جامع كردم و به اين نتيجه رسيدم كه آن فرد خود شخص مقام معظم رهبري انقلاب است.
گفتني است طبق روايات ما يكي از علائم ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) حضور و قيام سيد خراساني معرفي شده است.

منبع:
هفته نامه 9 دي، شماره 5 ، 16 بهمن 89

با سلام واحترام لطفا اگر ميدانيد نام آن مرجع را هم بفرماييد
متشكرم

با سلام جناب ح.ر.ا
لطفا توضيح وآدرس دقيق تري بدهيد بنده آرشيو اين هفته نامه را بررسي كردم ولي اين مطلب را نيافتم لطفا لينكش را بگذاريد

سلام
اين عكس رو با موبايل گرفتم
moshkan.persiangig.com/kho.jpg
اونطور كه در هفته نامه نوشته شده اين مرجع عراقي است (البته به نظر من)
هفته نامه رو بخريد توي صفحه 3 گوشه سمت راست بالا نوشته

با سلام از پاسخ شما سپاسگذارم البته يكي از دوستان قبلا راهنمايي كرده بودند ودر مستند ظهور بسيار نزديك است هم توضيح داده شده
موفق باشيد والتماس دعا
نقل قول کردن
+2 #1232 وحید 1389-11-19 00:31
به نقل از سيد جواد:
سلام
برادر علي اصغر شهرهاي كرمان -رفسنجان -بردسير-زرندكرمان بابنده البته اگر cd برسه
التماس دعا

سلام عزیزجان،یه ایمیل هم به من بزن

اللهم عجل لولیک الفرج @};-
نقل قول کردن
+4 #1231 amir 1389-11-19 00:29



باولایت تا شهادت
نقل قول کردن
0 #1230 علیرضا 1389-11-19 00:29 نقل قول کردن
+3 #1229 amir 1389-11-19 00:25
به نقل از amir:
سلام علی اصغرجان هوای ما تهرونی هاروهم داشته باش ماتو
تهران باید باکی هماهنگ کنیم داداش به ماهم توجه کن :((

:(( :(( :((
نقل قول کردن
+5 #1228 کمیل 1389-11-19 00:25
به نقل از سعید:
این به اون در.

سارا برات متاسفم. برای تو و طرز تفکرت متاسفم. شاید دوست صمیمیت به آقای احمدی نژاد رای داده باشه در این صورت:
برات متاسفم چون به دوست صمیمیت توهین کردی.
متاسفم چون تو به ملیون ها نفر که به ایشون رای دادن توهین کردی.
متاسفم چون هنوز یاد نگرفتی به رای اکثریت احترام بزاری، هر چند نتیجه به نفع تو نباشه.
شماها شایداعتقادی به دین نداشته باشین ولی ایرانی که هستین مسلما میهنتونو دوست دارین من اصلااقای احمدی نزاد رو نمی شناختم ولی بارفتارایی که ازشون دیدم خیلی بهشون علاقه مند شدم وقتی که میرفت تو دل دشمنو از کشورش حمایت میکرد برای من وتو وقتی باشجاعت تمام تو سرزمین شیطان صدا میزد انرزی هسته ای حق مسلم ماست بخاطر من وتو الان کاری کردن که کسی نمیتونه به من وتو بگه بالاچشمت ابرو هست به این میگن عزت به این میگن ازادی.ازادی از تمام وابستگی ها به غرب حالا می تونی سرتو بگیری بالا باصدای بلند فریاد بزنی من ایرانی هستم نسلی از تبار سلمان فارسی که اگر ایمان در ثریا باشه می تونی بهش دست پیدا کنی.
نقل قول کردن
+4 #1227 سید 1389-11-19 00:24
به نقل از آشنا:
به نقل از سید:
سلام بر بهار انسانها و شکوفایی دورانها
سلام بر دلدادگان دولت یار
با انتشار دو خبر در ایام دهه فجر امسال دلهای منتظران بهاری شد!
یکی مربوط به نشانه های ظهور و یکی درباره امادگی یاران سید خراسانی برای ظهور
1-عدم صدور ویزا برا حجاج و تعطیلی حج عمره (....رَأَيْتَ بَيْتَ اللَّهِ قَدْ عُطِّلَ وَ يُؤْمَرُ بِتَرْكِه‏...امام صادق علیه السلام در نشانه های ظهور فرمودند :هرگاه دیدی حج خانه ی خدا تعطیل شد ومردم را بترك آن واميدارند...منتظر ظهور مهدی باشید. )
لینک خبر
2-توسط رئيس‌جمهور صورت گرفت؛ رونمايي از 4 ماهواره ایرانی(آگاهان می دانند این موفقیت ارتباط مستقیمی با امادگی زمینه سازان ظهور مهدی دارد )
لینک خبر
خبر اول نشان دهنده اماده شدن عربستان برای اعلام رسمی مرگ ملک عبدالله در ماه ربیع می باشد .(… این درگیرى بعد از کشته شدن این حاکم(عبدالله ) منجر به کشمکش بین قبیله هاى حجاز مى شود. در ماه ربيع قبيله ها بنزاع ميپردازند. بحار ۵۲ ص ۲۱۰ ،الملاحم و الفتن اخر الزمان ج 1 ص 28)

التماس دعا
مهدوی باشید

منابع روایت ممنوعیت حج در تایپیک بعدی

سلام سید جان
ربیع الاول یا ربیع الثانی؟

سلام اشنا جان
در متن روایت مطلق ماه ربیع امده حال مراد معصوم علیه السلام ربیع الاول بوده یا ربیع الثانی معلوم نیست .مگر اینکه از قرینه ی خارجی مثل روایت دیگه بتوان منظور معصوم را دانست.
نقل قول کردن
+1 #1226 سعید حسینی غفاری 1389-11-19 00:24
با مطلب جدید به روزم
نقل قول کردن
+3 #1225 ح.ر.ا 1389-11-19 00:24
به نقل از سيد جواد:
به نقل از سيد جواد:
به نقل از ح.ر.ا:
حديث سيد خراساني
و شخصيت مقام معظم رهبري


يكي از مراجع تقليد عراق اخيرا اعلام كرده كه با بررسي هاي مكرر در متون روايي به يقين رسيده كه منظور از سيد خراساني در روايات آخرالزمان، شخصيت فرزانه مقام معظم رهبري است.
اين مرجع تقليد با ابراز ارادت وافر به رهبري انقلاب اسلامي در جمعي اعلام كرده است كه من روايات سيد خراساني را بررسي جامع كردم و به اين نتيجه رسيدم كه آن فرد خود شخص مقام معظم رهبري انقلاب است.
گفتني است طبق روايات ما يكي از علائم ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) حضور و قيام سيد خراساني معرفي شده است.

منبع:
هفته نامه 9 دي، شماره 5 ، 16 بهمن 89

با سلام واحترام لطفا اگر ميدانيد نام آن مرجع را هم بفرماييد
متشكرم

با سلام جناب ح.ر.ا
لطفا توضيح وآدرس دقيق تري بدهيد بنده آرشيو اين هفته نامه را بررسي كردم ولي اين مطلب را نيافتم لطفا لينكش را بگذاريد

سلام
اين عكس رو با موبايل گرفتم
moshkan.persiangig.com/kho.jpg
اونطور كه در هفته نامه نوشته شده اين مرجع عراقي است (البته به نظر من)
هفته نامه رو بخريد توي صفحه 3 گوشه سمت راست بالا نوشته
نقل قول کردن
0 #1224 آنتی روشنفکری 1389-11-19 00:15
>> ادامه از نظر قبلی

7- شماها آرام آرام فاصله گرفتید
در عرض 8 سال چادراتونو در آوردند
مانتوهاتونو کوتاه کردند
اعتقادادتونو ضعیف کردند
آرایشتونو غلیظ کردند
کاری کردند که به جای بنده خدا بنده نفستون بشوید
نتیجه رو هم می بینید شما!!!

8- خدا کنه یه وقت خبر اینکه گفتید قیام مصر مثل فتنه شما می مونه به مصری ها نرسه و گرنه حاضرند با نا مبارک بسازند ولی انگ جنبش فتنه ای بودن را قبول نکنند

9- اگه موسوی رئیس جمهور بود که ما باید برای سلامتیش ....... می ریختیم . اون موقع بود تا عمر داشت شاهی می کرد ( البته اگر اکبر شاه قبول می کرد) چون به جای فرستادن جوونا به دانشگاه اونا رو می فرستاد اردوی مختلط و .........

10- تازه اون موقع سیگار در هر مکانی آزاد می شد
دلیلش هم اینکه اگر چیز بدی بود که دختر رئیس جمهور سیگار نمی کشید!!!

11- راستی تو چرا یه کتاب در مورد حجاب نمی نویسی
مگه از رهنورد کمتری
تازه شاید زن روشنفکر سال هم بشی

12- دوستان به راهشان شک نکنند که اگر غیر این بود
دشمنان منطقی حرف می زدند =))

خوب حالا ببینیم علم راست گفته یا دروغ؟؟؟
نقل قول کردن
+2 #1223 آنتی روشنفکری 1389-11-19 00:14
آقای sara !!!
اصولا علم ثابت کرده حیوان ها حرف منطقی را درک نمی کنند
خوب ما الان آمده ایم ثابت کنیم
1- تا از خواب پا میشی میای اینجا که چی
درسته اختلاف ساعت زیاده! ولی نه اون قدر دیگه
یا شایدم فکر کردی شب ها اینجا مثل .... هاتون تعطیله

2- من که عکس رو ندیدم
یعنی این قدر فرآیند فیلتر حرف های غیر منطقی سریع است که ندیدم ( رصد جان ممنون)

3- اولا اینکه زندگی خرج داره مجبوری بیای اضافه کاری! بلاخره باید یه جوری باهم بسازیم منتها ما هدف داریم و تو هم هدف البته هدف جفتمون یکیه! ما برای سربازی امام زمان (عج) می خوایم آماده بشیم تو هم هدفت اینه ما رو هوشیار تر کنی
از این جهت ازت ممنونم :x

4- بعدم شما که اینقدر این در به اون در می کنی یه وقت دربه در نشی ;;)

5- دوما ما اینجا عکس هیچ کسی رو ندیدیم
حالا شاید بعضی سایت ها گذاشته باشند
شما هم بهتره بری اونجا بذاری

6- موسوی شاید قبله تون نباشه اما براتون مقدسه
به نیت اینکه یه وقت سگتونو چشم نزنند پارچه سبز دور گردشون می بندید
و...... اونم برای اینکه خدا به خاطر این بنده پاک (پاکشوما) از سر ثواباتون بگذره!

ادامه در نظر بعدی>>>>>>
نقل قول کردن
+3 #1222 ماجراهای سفیانی 1389-11-19 00:12
به سفیانی می گن اسم دکتره چیه ؟ میگه ترابی ، می گن اسم کوچیکش چیه ؟ میگه فیزیو!!! =)) =)) =))
نقل قول کردن
+2 #1221 آشنا 1389-11-19 00:07
به نقل از سید:
سلام بر بهار انسانها و شکوفایی دورانها
سلام بر دلدادگان دولت یار
با انتشار دو خبر در ایام دهه فجر امسال دلهای منتظران بهاری شد!
یکی مربوط به نشانه های ظهور و یکی درباره امادگی یاران سید خراسانی برای ظهور
1-عدم صدور ویزا برا حجاج و تعطیلی حج عمره (....رَأَيْتَ بَيْتَ اللَّهِ قَدْ عُطِّلَ وَ يُؤْمَرُ بِتَرْكِه‏...امام صادق علیه السلام در نشانه های ظهور فرمودند :هرگاه دیدی حج خانه ی خدا تعطیل شد ومردم را بترك آن واميدارند...منتظر ظهور مهدی باشید. )
لینک خبر
2-توسط رئيس‌جمهور صورت گرفت؛ رونمايي از 4 ماهواره ایرانی(آگاهان می دانند این موفقیت ارتباط مستقیمی با امادگی زمینه سازان ظهور مهدی دارد )
لینک خبر
خبر اول نشان دهنده اماده شدن عربستان برای اعلام رسمی مرگ ملک عبدالله در ماه ربیع می باشد .(… این درگیرى بعد از کشته شدن این حاکم(عبدالله ) منجر به کشمکش بین قبیله هاى حجاز مى شود. در ماه ربيع قبيله ها بنزاع ميپردازند. بحار ۵۲ ص ۲۱۰ ،الملاحم و الفتن اخر الزمان ج 1 ص 28)

التماس دعا
مهدوی باشید

منابع روایت ممنوعیت حج در تایپیک بعدی

سلام سید جان
ربیع الاول یا ربیع الثانی؟
نقل قول کردن
+4 #1219 آشنا 1389-11-19 00:05
السلام علی ابناءالاسلام فی کل مکان

منم دارم یه کارایی میکنم ;) :>
نقل قول کردن
+3 #1218 علیرضا 1389-11-19 00:03
به نقل از جعفری مذهب:
به نقل از علیرضا:
سلام.
راسته میگن عربستان ویزا نمیده؟؟ :-O :-O
قرار بود 26 برم حج عمره :-SS

[-O

با سلام
نمیخوام بگم از اینکه نمیری حج خوشحالم ولی اگر این تعطیلی حج اون بشارت قبل از ظهور باشه که هست انشاالله آرزو میکنم تا امدن امام زمان عج پات به این مکان مقدس نرسه چون دوست دارم دسته جمعی همه باهم پشت سر اقا اونجا نماز بخونیم پس ناراحت نباش این خودش توفیقه که حج شما فدای قدوم پسر فاطمه س بشه. @};- @};-


سلام جعفری عزیز.
من فردا میام قوچان یه سی دی هم دارم میارمش به این شماره زنگ بزن 09358520362.

اینم برای سارا
www.ecapic.ir/image3/ECA-110207235638.jpg
نقل قول کردن
+8 #1217 کمیل 1389-11-19 00:00
به نقل از sara:
به نقل از .:
به: سارا و بقیه منافقها

آره درکتون می کنم. خیلی دارید می سوزید دختر قبله آمالتون و دست پخت خانم قرآن پژوه روشنفکر این از آب در اومده؟؟ نه؟؟


در ضمن موسوی کعبه آمال نیست
موسوی در عمل به ما آموخت که موسوی و خاتمی و کروبی تا هنگامی که
سلسله پادشاهی ولی فقیه ساقط نشده نمیتواند کاری برای مردم بکند.

شماها فکر میکنین ادمای پیشرفته مدرنی هستین ارزوی غربی بودن دارید اونا تو کار خودشون موندن صداشون درنمی یاد اصلا تاحالا به این فکر کردین براچی به این دنیا اومدین یکم ذهنتونو باز کنید اطرافتونو نگاه کنید تاریخ ورصد کنید ببینید چه بلایی سر ادمایی مانند شما اومده چقدر میخواین توی جاهلیت مدرنی که غربی هابراتون ساختن بمونید اونایی که شماازشون حمایت میکنید عروسک خیمه شب بازی دست غربی ها هستن.به ما یاد دادن صبور باشیم بیایید شما هم ازاد باشین موقع بسته شدن درهای تو به نزدیکه اگردین ندارید لااقل ازاده باشید.
نقل قول کردن
+2 #1216 جعفری مذهب 1389-11-18 23:58
به نقل از عباس:
7 روز گذشت و سی دی به دست ما نرسید و روزها می گذرد به شرطی امام زمان بیاید و ما همچنان منتظر این سی دی


با سلام
عباس جان میتونم بپرسم کدوم شهری ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد