رایحه ظهور

بررسی وجوه مختلف فتنه ی آخر

مدتیست که فتنه و توجه به اين مسئله بازار پر رونقی دارد ، از آغاز سال 88 که جبهه گیری های آشکاری بین دو جریان مخالف در کشور آغاز شد تا کنون بسیاری از افراد به خوبی مفهوم این عبارت را درک کرده اند ، به دلایل عقلی و روایی ، انقلاب در آینده ي بسیار نزدیک با فتنه بزرگ دیگری روبرو خواهد شد که به اعتقاد برخی بزرگان خیلی شدیدتر از فتنه سال 88 می باشد . شدائد و سختی هايي که جزو انکارناپذیر یک حادثه ی بزرگ است ، در فتنه ، افراد محکم ، محکم تر می شوند تا در حوادث بزرگ بارهای گران بر دوش آنها گذاشته شود.

 

» ابتدای نظرات (1743)

 

مدتیست که فتنه و توجه به اين مسئله بازار پر رونقی دارد ، از آغاز سال 88 که جبهه گیری های آشکاری بین دو جریان مخالف در کشور آغاز شد تا کنون بسیاری از افراد به خوبی مفهوم این عبارت را درک کرده اند ، به دلایل زیر انقلاب در آینده بسیار نزدیک با فتنه ي بزرگ دیگری روبرو خواهد شد که به اعتقاد برخی بزرگان خیلی شدیدتر از فتنه سال 88 می باشد :

1-    تامل در تاریخ انقلاب و وقوع فتنه های متعدد مانند فتنه شریعتمداری ، منافقین ، بنی صدر ، فتنه سال 78 خاتمی ، و فتنه سال 88  موسوی ، نشان می دهد که فتنه های دیگری در فاصله های زمانی نامشخصی میتواند رخ دهد.

2-    خبر دادن مقام معظم رهبری(مدظله) به در پیش بودن فتنه ای بزرگ از طریق افراد مورد اعتماد متعدد.

3-    پیش بینی روایات شریف از اوضاع آستانه ظهور و وقوع فتنه های بزرگ.


اگر به دلایل بسیار بپذیریم که ظهور بسیار نزدیک است ، آنگاه خواهیم پذیرفت که وقوع فتنه های بزرگ آستانه ظهور ، اجتناب ناپذیر و حتمی می باشد و باید خود را برای آنها آماده کرد.

بدین جهت ما در نظر داریم در این مقاله نگاهی گذرا به فتنه آینده و افراد و جریانهایی که پتانسیل ایجاد فتنه بعدی را دارا  می باشند ، داشته باشیم .همچنین  پتانسیل های روانی و شخصیتی افراد برای ریزش و درگیرشدن در فتنه های آینده را مورد بررسی قراردهیم.

بدون شک به دلایل مختلف ارکان اصلی فتنه آینده ، همان ارکان و بانیان فتنه قبل خواهند بود ، افرادی که در فتنه قبل آتش بیار معرکه بودند و یا با سکوت و عدم انجام تکلیف و وظیفه خود به نوعی به برافروخته تر شدن آتش فتنه 88 کمک کردند در فتنه آینده به طور مشخص تر و صریح تری به ایفای نقش خواهند پرداخت.

به احتمال قوی فتنه آینده ملغمه ای از مباحث آخرالزمانی ، مسائل سیاسی روز ، مسائل فکری واخلاقی و مادی و ... خواهد بود .می بینیم که جهان با سرعتی بالا در حال حرکت به سمت واقعه مبارک ظهور مي باشد ، در نظر بگیرید که اگر همچو فردایی بطور واضح تری ، در کشور اعلام کنند که ظهور بسيار بسيار نزدیک است و مثلا احمدی نژاد همان شعیب بن صالح سردار لشگر امام زمان(عج) است ، چند درصد از خواص  و بزرگان ما می توانند با این حقیقت عظيم روبرو شوند ؟

و اگر همراه با شرایط پيچيده دیگر ، برخی افراد مزدور ، مغرض یا دیرباور بخواهند از این مسئله  سوء استفاده کنند و همچون برخی قضایا مانند هاله نور ، از آن جهت تخریب بهره جويند ، به همراه مسائل فتنه خیز دیگر چه فتنه بزرگی را می توانند رقم بزنند.

شاید بتوان گفت که فائزه هاشمی در کوران جنگ انتخاباتی گذشته رگه هایی از فتنه آینده را نیز برملا کرد . وقتی گفت:


"بعید نیست که اگر ایشان (احمدی نژاد) رای بیاورد  در دور بعد خود را امام زمان بداند!"

 

http://www.hashemirafsanjani.ir/?type=dynamic〈=1&id=3360


بدون شک تمرکز عجیب شخص هاشمی و سایت منتسب به او بر روی بحث ظهور و تلاش برای منحرف نشان دادن اعتقادات مهدوی احمدی نژاد ضمن اینکه نسخه پیچی و خط دهی هاشمی به  سرداران و سربازان فتنه گر خود برای حمله به احمدی نژاد از زاویه مباحث آخرالزمانی می باشد ، تا حدود زیادی بخشی از جنس فتنه آینده را نیز نشان می دهد.

به گوشه اي از لاطائلات و تخريبات و در واقع آغاز فتنه گري جديد هاشمي دقت كنيد ! :

فتنه مهدویت مقابل امام ایستاد مقابل رهبری هم می ایستد
هاشمی: در دروغگویی فتنه مهدویت ملتی حیران می ماند!

 

  • راه فتنه مهدویت در حیران کردن و پریشانی جامعه بی پروایی آشکار در دروغگویی است
  • اینها معتقدند هر دروغی که باعث پریشانی و اختلاف مردم شود نه تنها معصیت نیست بلکه عین صواب است
  • انقلاب اسلامی رد تفکری بود که هر اقدامی علیه ظلم و فساد و فقر مردم را موجب تعویق ظهور امام عصر ( عج ) می دانستند چرا که آنها معتقد بودند برافراشتن پرچم عدالت به دست روحانیت نباید باشد
  • این جریان انحرافی حتی پرچم مبارزه امام علیه شاه را بیرق کفر می نامیدند و آن را فتنه ای علیه ظهور امام عصر (عج) می دانستند
  • این جریان بعد از سالها خاموشی دوباره فعال شده تا همان حرف ۵۰ سال قبل خود را به کرسی بنشاند که پرچمدار عدالت نباید ولایت فقیه باشد و در این راه تمام مساعی خود را بکار گرفته تا القاء کند مسیر ۳۰ سال گذشته نظام در مسیر عدالت نبوده ؟ و مدیریت روحانیت برای ایجاد عدالت در نظام جمهوری اسلامی کارآیی ندارد!

 

مي بينيم كه جرقه هاي فتنه آينده عملاً زده شده است و فقط بايد منتظر گسترش اين آتش فتنه به لطايف الحيل باشيم ، هرچند و مكروا و مكرالله و الله خيرالماكرين

مثلا اگر احمدی نژاد همان شعیب بن صالح باشد آیا با نزدیک تر شدن ظهور اقدامات او رنگ و بوی تحولات ظهور را نخواهد گرفت و آیا فتنه گرانی که حتی از طرح احتمال شعیب بودن او برمی آشوبند با اقدامات هماهنگ او با تحولات ظهور کنار خواهند آمد؟

آيا كساني كه حتي طرح مباحث نزديك بودن ظهور را به سخره مي گيرند ، مي توانند كسي را كه به دروغ تخريب شخصيت كرده اند به عنوان شخصيتي بسيار درخشان و بزرگ و سردار امام زمان(عج) قبول كنند؟ و آيا اين جريان زخم خورده تمام تلاش خود را بكار نخواهد بست تا با برجسته كردن اين مباحث و كشاندن آن به محضر برخي علماي بزرگ همفكر خود و يا شخصيتهايي كه به هر دليلي از قبول اين حقايق درمي مانند ، به خيال خود فتنه اي بزرگ برپا كند؟

هنوز چند روزی از ارسال نمایندگان مختلف احمدی نژاد به یمن ، اردن ، سوریه و لبنان نگذشته بود که سایت هاشمی و فتنه گران دیگر به تمسخر این اقدامات پرداخته و این اقدامات را پیش برنده ایران به سمت باتلاق آخرالزمانی همچون یمن و سودان ذکر کردند !!

و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل که اگر ما بیش از این به تحولات عصر ظهور نزدیک تر شویم این شیاطین چه فتنه هایی که با این مباحث به پا نخواهند کرد.
این دورنمایی از یکی از محورهای فتنه بزرگ پیش رو بود هرچند این فتنه به يقين محورهای دیگری نیز خواهد داشت ، مسائل اقتصادی ، مسائل سیاسی ، تحریم و تهدید نظامی دشمنان و ....


اما کدام جریان ها و افراد در فتنه بعد می توانند بعنوان مراکز مستعد ایجاد فتنه عمل کنند ؟

 

هفت وجهی فتنه بزرگ آینده با چاشنی بزرگنمایی تورم ،تحریم و تهدید

فتنه گذشته از میان کسانی آغاز شد که ازنظرفکری وابسته به اسلام آمریکایی بودند و برای نهادینه کردن این مدل دینداری سالها در راس قوه مجریه کشور تبلیغ و برنامه ریزی و کاراجرایی انجام داده بودند. و مهره مورد انتخابشان موسوی نیز قبلا قابلیت خوراندن جام زهر به امام را ازخودنشان داده بود .
اما فتنه آینده ،ازمیان چه کسانی خواهد بود؟


آنچنانکه  قبلاً ذکر شد به احتمال قوی این افراد و جریانها همانهایی هستند که در فتنه قبلی به نوعی نقش داشته و دخیل بودند مگر افرادی که توبه کرده و از فتنه قبل عبرت گرفته باشند .

افراد و جریانهای دخیل در فتنه گذشته و آینده :

1-    سران فتنه سبز موسوی ، کروبی ، خاتمی ، خوئینی ها و ...

2-    هاشمی بعنوان هماهنگ کننده و خط دهنده تمام جریانات فتنه گر

3-    برخی متحجرین که در فتنه قبلی ساکت بودند و با وجود تکلیف در قبال فتنه قبل هیچ موضعی اتخاد نکردند

4-    برخی افراد منتسب به امام راحل(ره)(آرزو داریم که این افراد از فتنه 88 و پاسخ قاطعانه مردم درس گرفته باشند و راه خود را از فتنه گران جدا کنند)

5-    برخی چهره های مقبول مذهبی یا سیاسی به ظاهر اصولگرا که در میان مردم مقبولیت دارند ولی در فتنه قبل تن به سکوت دادند یا بسیار دیر و بعد از حرکت عظیم مردمی مجبور به اتخاذ موضعی ضعیف شدند.

6-    برخی از چهره ها در قوه مقننه و سایر مراکز که هم در فتنه قبلی در تشدید فضای غبارآلود نقش داشتند و هم با سیاه نمایی رسانه ای و مشکل آفرینی در قانون گذاری (مانند تغییر وتاخیر درتصویب  قانون هدفمندی یارانه ها) ، سعی در سنگ اندازی درمسیر خدمت رسانی دولت داشته اند و حملات گسترده ای را بر علیه دولت خدمتگزار تدارک دیدند.

7-    برخی چهره های تشنه قدرت با ظاهر اصولگرا ، که از اینک در رویای تصاحب قدرت در سال 92 هستند فلذا تلاش می کنند تا با تخریب دولت عدالت محور و یا تلقین فتنه گر بودن خدمتگزاران ، مهمترین مانع پیش روی خود را کوتاه تر کنند.

تهدید و ارعاب دشمن خارجی ، تشدید تحریم ، ایجاد تورم کاذب ، تشدید اقدامات تروریستی در کشور ، بزرگنمایی مشکلات، سیاه نمایی خدمات دولت و تخریب شخصیت خدمتگزاران مستقر در آن ،تخریب روحیه امید و غبارآلود شدن فضای اخلاقی جامعه می تواند فضا را به سمتی ببرد که علاوه بر برخی از مردم که در فتنه گذشته به خاطر مسائل سیاسی در دام فتنه گران افتادند ، عده ای از مردم نیز به خاطر مسائل مادی و امنیتی و اخلاقی درگیر فضای فتنه شوند ، هرچند اکثریت مردم بصیر ایران که بفرموده ولی امر مسلمین در فتنه گذشته امتحان خوبی دادند به لطف خدا در آینده نیز از این فتنه بزرگ روسفید بیرون خواهند آمد.

به احتمال قوی فتنه بزرگ آینده در داخل کشور همزمان با فتنه بزرگ منطقه ای و متاثر از آن خواهد بود ، البته این احتمال قویتر است که فتنه داخلی مقدم بر فتنه خارجی بوده و به نوعی زمینه ساز آن باشد.
در هر حال دشمنان چه در خارج و چه در داخل به پایان راه رسیده اند و شاید فتنه بعدی آخرین فرصت آنها برای نجات باشد فلذا با تمام توان و هر آنچه در چنته دارند خواهند آمد چون مسئله مرگ و زندگی در میان است ، از این روست که فتنه بزرگ و شدیدی شکل خواهد گرفت.

بفرموده معصوم(ع) در عصر ظهور از فتنه ها نهراسید که فتنه های عصر ظهور رسواکننده منافقین و کفار است  و به نفع جریان حق می باشد ، همچنانکه ولی امرمسلمین فرمودند فتنه قبل باعث قدرتمندتر شدن ملت ایران شد.


در فتنه ، افرادمحکم ، محکم تر می شوند تا درحوادث بزرگ بارهای گران بردوش آنها گذاشته شود. وچه حادثه ای بزرگتر از ظهور امام عصر ارواحنا فداه که روز به روز شرایط و لوازم آن مهیا تر می شود ؟ اما فتنه آینده ،ازمیان چه کسانی خواهد بود؟ چه کسانی پتانسیل ریزش دارند ؟ علت ریزش ها چیست ؟ وچه کسانی می توانند درمیان طوفان  فتنه ها ، ثابت قدم مانده و ایمان خود را سالم نگه دارند و جزو یاران امام عصر ارواحنا فداه شوند؟


روانشناسی فردی ریزش ها در فتنه آینده :

درفرمایشان معصوم علیه السلام این دعا برای  شیعیان آخرالزمان توصیه شده است : "ربنا ثبت قلوبنا علی دینک ". خداوندا قلبمان را بردین خود ثابت قدم بدار .  ریشه ثابت قدم ماندن ،  ایمان قلبی ست . فتنه مانند آتشی ست که هیزم های خشک را می سوزاند ، سوال این است که چه کسانی آن هیزم های خشکند و چه کسانی قلبشان در سرچشمه های زلال ایمان ریشه دارد ؟  چه افرادی با چه تمایل فکری و اخلاقی نسبت به فتنه گران ، تمایل درونی پیدامی کنندوچه افرادی با نور بصیرت الهی ، حق را می شناسند و یاری می کنند؟

افرادی که ریزش می کنند دودسته اند . گروهی فقط از یاری کردن جریان حق محروم می شوند و عده ای عملا دربرابرحق صف آرایی می کنند. گروه اول ، به علت ضعف ایمانی و کمبود اخلاص درلحظات آخر ازیاری سپاه حق بازمی مانند .نمونه ی آن ، درآیات یاران طالوت درقرآن کریم ، آمده است . ازمیان یاران طالوت فقط آنان که توانستند در اوج تشنگی ، از آب رودخانه بگذرند، تا آخر نبرد تاب مقاومت یافتند وبقیه درمیان راه جاماندند. اما گروه دیگری هم هستند که نه تنها به علت نداشتن بصیرت نمی توانند حق و باطل را درک کنند بلکه به علت قدرت طلبی ، دربرابرحق می ایستند و با آن مقابله می کنند.  ریزش شده هایی هم هستند که خودشان قدرت طلب نیستند اما سیاهی لشکر جریان فتنه می شوند  و به غربت یاران حق دامن می زنند !


اما چه کسانی از یاری حق بازمی مانند و ریزش می کنند ؟ برای دانستن صفات این گروه   ، می توانیم صفات رویش ها و یاران امام زمان عج را مورد بررسی قراردهیم . درقرآن کریم صفاتی برای یاران امام زمان ارواحنا فداه ذکرشده است . بدیهی ست هرکس این صفات در او محکم شود باجریان حق است و ازیاران امام زمان ارواحنا فداه خواهد بود و هرکس این صفات دراو نیست و یاکمرنگ است احتمال خطرریزش در او وجود داردو پتانسیل سیاهی لشکرشدن جریان باطل را داراست ! و البته "و لله عاقبه الامور"


صفات یاران امام زمان عج ، مانند یک طیف رنگ است .تجلی این صفات در درون افراد، بصورت صفر و یک نیست و ترکیبی ازعوامل گوناگون با درجات شدت و ضعف گوناگون سبب یک ریزش یا رویش می شود . هرچقدر این صفات نورانی درمابیشترباشد به جریان حق نزدیک تریم و هرچقدر درما کمرنگ ترباشد به جریان باطل نزدیک ترمی شویم. به نسبت نزدیکی روحی و فکری خود به هرکدام ازین دو جریان ، درمیان همان گروه قرارمی گیریم و نقش بازی می کنیم .بصیرت همان نوری ست که ازاخلاص بوجود می آید و سبب قدرت تشخیص حق از باطل می شود .

 

غربالهای آخر  در  امتحان  فتنه های اخرالزمان

درزیارت عاشورا می خوانیم که خدا لعنت کند کسانی را که با سکوتشان به ظلم جریان باطل کمک کردند ! سکوت کنندگان ، جزو طیف لعنت شده ها به حساب می آید .آنکه سکوت کرد ، آنکه سیاهی لشکرعمرسعدشد ، با آنکه  تیر به حلقوم علی اصغرزد ، هر کدام سهمی ازتاریکی وشقاوت درقلبشان بود ولی با درجات مختلف .حضرت عباس که علمدارسپاه امام بود و  حر که در لحظات آخر به امام پیوست نیز ، هرکدام مراتبی ازنورانیت در جان خود داشتند با درجات مختلف . این یک طیف است ،از نور تا ظلمت است .به هرمیزان تجلی صفات الهی باشیم به همان میزان از ریزش ها فاصله می گیریم و فتنه ها ، وسیله ای برای محک عیار خلوص درونی ما هستند. ازخداوند می خواهیم هرلحظه برتوانایی های نورانی درون ما بیفزاید وما را بر راه حق ثابت قدم بدارد.

اما ببینیم صفات یاران امام زمان عج  ، در آیات قرآن کریم چیست؟ رویش ها و شکوفایی ها وثابت قدم ماندن ها درلشکرحق چه علتی دارد تا متوجه شویم که ضعیف شدن چه صفاتی در فرد ، عامل جاماندن او ازیاری حق یا رویارویی او با حق می شود .

 

ضعف در کدام خصلت ها سبب ریزش درامتحانات الهی میشود ؟


۱- کمبود رابطه محب ومحبوبی با خداوند : (عدم وجود خصلت یحبهم و یحبونه )

یکی از خصلت های یاران امام زمان عج ، محبت عمیق میان آنها و خداوند یکتاست . عشق به خداوند دراثر استمرار دربندگی وخلوص بدست می آید . عشق به خداوند و اطاعت از او ، سبب محبت عمیق و شدید ، نسبت به ولی خدا می شود.  هرقدر محبت میان خدا و بنده قوی ترباشد استمرار او درمسیر اطاعت ازخداو اولیا او بیشتراست و هرچقدر این محبت خدا واولیا او درقلب انسان ضعیفتر باشد ، احتمال گسسته شدن او از جریان نورانی حق بیشتراست.
کسانی که محبتشان به خدا کم است . ایمانشان کم است و کسانی که ایمانشان کم است ،  در دو راهی ها و تصمیم گیری ها  دچارمشکل می شوند .درزیرنمونه هایی از ریزش هایی مورد بررسی قرارمی دهیم که علت و ریشه آنها کمبود محبت خداوند درقلب آدمی ست

ریزش به علت نشناختن ولی خدا و عدم باور به وعده های خدا : کسی که محبت خدا درقلب او کم است محبت اولیا او درک نمی کند . محبت نائب امام زمان وارد قلبش نمی شود . پس درفتنه نمی تواند پیرو ولایت باشد و مطابق هوای نفس عمل می کند نه مطابق امر ولی فقیه .  یا کسی که مبحتش به خداوند کم است ، صدق وعده های خداوند را باورندارد . وقلبش توانایی شناختن خوبان را ندارد . پس اگر همین امروز ، امام زمان ارواحنا فداه ظهورکنند نمی تواند باورمی کند که ظهور واقع شده .قلبش منکر امام می شود. امام رانمی شناسدو او را تکفیرمی کند و به رویارویی ونبرد با او  می پردازند .


ریزش به علت نداشتن عمل صالح : به فرموده ی قرآن کریم ، نشانه ی وجود محبت خدا دردل انسان ، عمل صالح است.درسوره "والعصر " که یکی ازسوره ها منتسب به امام زمان اوراحنافداه است ، شرط ماندگاری برحق ، درفشارهای اخرالزمان (والعصر) ، ایمان و عمل صالح برشمرده شده اس. "الا الذین امنوا و عملوالصالحات..." .پس کمبود اعمال صالح دلیلی  برای ریزش است. هرچقدرانسان درایمان و عمل صالح قدرت گرفته باشد از خسارت در یاری نکردن امام زمان دورمی شود و به هرنسبتی که  فرد درزندگی فرصت های ایمان وعمل صالح و نیکوکاری را ازدست داده باشد ، احتمال خسارت  او در ریزش های اخرالزمان وجود خواهد داشت. به عنوان مثالی ازین دست می توان افراد خیر و نیکوکاری بسیاری را نام برد که درانتخابات گذشته ، با وجود نداشتن نظر سیاسی ، به دلیل آبادانی ها و کارهای عمرانی و خدمت رسانی دولت درساخت مدرسه و راه و ... به دکتر احمدی نژاد رای دادند. کسی که خودش اهل خیررسانی به دیگران است این ملاک را خوب می شناسد و براساس آن حق را انتخاب می کند و برعکس کسی که خیری به دیگران نمی رساند خدمت به خلق خدا ، اصولا برایش ملاک نیست پس راه را گم می کند .


ریزش به علت بهانه جویی وعدم تسلیم دربرابرنائب امام زمان عج : کسانی که محبت  خدا آنها را به سرسپردگی کامل دربرابر ولی او راهنمایی نکرده است ، پیوند محبتی سست تری نسبت به ولایت و امامت و امتداد خط روشن آن تا رهبری دارند.کسانی که ولایت ندارند مدام عادت به بهانه جویی و ایرادگیری می پردازند . زیرا شرط عاشقی نیاموخته اند و آداب محبت دربرابر محبوب را نمی دانند. ولی خدا محبوب و معشوق ماست و چون و چرا کردن ، دربرابرحکم او ، خطاست.کسانی که درس محبت خدارا ، نیاموخته باشند برسرهرمسئله ای بهانه ای میگیرند و فتنه گری جدیدی آغاز می کنند .ریشه بهانه گیری و فتنه گری  ، سرسپرده نبودن دربرابر خداوند و ولی خداو نائب اوست.


ریزش به علت افزایش محبت غیرخدا درقلب : کسانیکه محبت افراد مختلف در دلشان ، ازمحبت خدا بیشترباشد هنگام امتحان میان رضای خدا و بنده خدا نمی توانند انتخاب درستی داشته باشند و می افتد .قرآن کریم می فرماید "والذین امنوا اشد حبا لله" .در قلب مومنان حقیقی ، شدیدترین محبت برای خداست . گاهی باید ازهمه محبت های کوچک به خاطر اطاعت از فرمان خدا و ولی خدادست کشید و برای اجرای فرمان خداوند ، از هرچه جز اوست گذشت . مانند شهدا .  گاهی باید حتی از فرزند خود نیز گذشت . این امتحان سختی ست حتی حضرت نوح هم دربرابر این امتحان ازخدا عتاب دریافت کرد. وخداوند به او فرمود :" انی اعظلک ان تکون من الجاهلین"  بزرگترین امتحان حضرت ابراهیم نیز گذشتن از محبت فرزند بود برای خدا. اگر محبت کسی بجز خداوند درقلب انسان قوی شود و او نتواند به خاطر خدا ازین محبت بگذرد در امتحان الهی مردود می شود ، سرکشی می کند و ازراه بر می گردد. کسی که فرزندش را ازخدابیشتردوست دارد ، اگر جریان حق بخواهد فرزند خطاکارش را مجازات کند و  روبروی حق صف آرایی می کند.(مانند شخصیت زبیر در صدر اسلام که پسرش عبدالله سبب ریزش او شد و در فتنه اخیر آقای هاشمی که فرزندش مهدی هاشمی وسیله امتحان اوشد.)


ریزش به علت غلبه ی ظاهربینی  و سطحی نگری به جای تسلیم بودن دربرابرولی خدا : اگر ارتباط فرد با خدا از روی محبت نباشد و فقط ظواهر تکلیف او را بردینداری نگه داشته باشد، وقتی ظواهر تغییرمی کنند احتمال  جاماندن او در فهم مسئله و ریزش او وجود دارد .  انسانهایی که سرسپرده کامل نسبت به خداوند هستند آموخته اند که سرسپرده کامل نسبت به ولی خدا باشند . اگر حکمی توسط ولی خدا برداشته شد یا گذاشته شد و یا کم و زیاد شد، ظواهر دینداری آنهارا برعلیه ولی خدا به شورش وادار و بهانه گیری وادارنمی کند!  می دانیم که بعداز ظهور ، امام زمان ارواحنا فداه ، حدود و قوانین الهی را در قالب متناسب با نیاز زمان اجرامی کنند و کسانی می توانند تابع ایشان بمانند که نسبت به فرمان او تابع محض باشند نه بهانه گیر . به عنوان مثال فرض کنید امام زمان عج که حکومت جهانی خواهند داشت برای دعوت مردم اروپا به حق به کشورهای اروپایی سفرکنند  و درآنجا در مراسمی ، بانوانی با حجاب نامناسب به زیارت ایشان بیایند . آیا کسانی که امروز در دینداری شان  فقط به ظواهرحکم می کنند و عمق ارشاد و هدایت الهی و نفوذ محبت ولی خدا را دلها نفهمیده اند با دیدن این شرایط چه خواهند گفت و نوشت ؟!!چون فهم دینی آنها درحد ظواهر است و قدرت درک نفوذ معنوی ولی خدارا ندارند ، شروع به بهانه گیری می کنند که مثلا چرا امام یک فرد بی حجاب را به حضور پذیرفته است؟! کمبود محبت ولی خدا سبب اعتراض به ظواهر می شود .هرچند این موضع گیری ها براساس ظواهر دینداری باشد اما چون ظاهربینی آنها بر تسلیم بودنشان دربرابرامام غلبه دارد ، همین سبب ایستادگی آنها دربرابر امام می شود . درامتحانهای قبل از ظهور ، باید چنین سطحی نگری هایی با ظواهر دینی   ،  خودرا نشان داده و ضعف آنها آشکارشود و ریزش کنند .


2- خود برتربینی و نداشتن تواضع  دربرابرمومنان : ( عدم وجود خصلت اذله علی المومنین)

صفت یاران امام زمان عج خاکساری و تواضع دربرابر مومنان دیگراست . افراد معتبر و صاحب علم با عنوان و تشخص بالای اجتماعی و دینی که برای خود، شان و رتبه اجتماعی خاصی نسبت به آحاد مردم مومن قائل هستندو به هرعلتی خود را برترازدیگران می دانند درمعرض ریزش هستند . دلبستن به تمامی القاب و عناوین مانند ایت الله . استاد حوزه . یار انقلاب . افشاکننده جریان نفاق. صاحب روزنامه . دکتر . مهندس . وزیر . وکیل و....و برتردیدن خود ، به هرعلتی ، خطر ریزش را افزایش می دهد. افرادی که به دلیل کمبود روحیه ی "اذله علی المومنین" . خاکساری و تواضع قلبی در برابرمومنان در روحشان قدرت نگرفته و نوعی خود برتربینی درحوزه علمی ، عقیدتی و دینی در آنها بوجود امده است درخطر ریزشند.

درفتنه اخیر دیدیم که چگونه  فتنه گران فرقه سبز ( افرادی مانند موسوی ، فائزه هاشمی ، خاتمی و...)، به حامیان دکتراحمدنژاد اهانت می کردند و آنها را با الفاظی مانند دهاتی ، عامی ،درجه دو ، امل ، بی سواد ، فقیر ، صدقه بگیر و...خطاب می کردندو حتی رئیس جمهور منتخب را با کلماتی اهانت بار مورد خطاب قرارمی دادند ، علت همه این رفتارها ، خودبرتربینی بود. کسانی که با ظاهری حتی اصولگرا ومذهبی، خود را از دیگران برترمی دانند ،  مقام و موقعیت اجتماعی را حق خود می دانند و نمی توانند بپذیرند فردی با ظاهری خاکی و متواضع  مقامی بیشتراز آنها داشته باشد. همین روحیه سبب جدا شدن آنها از یاری حق و حتی فتنه گری آنها دربرابرحق خواهد شد.

غرور و خود برتربینی سبب حسادت قلبی از موفقیت دیگران نیزمی شود . شاهد بودیم که بعد ازموفقیت دولت نهم درعرصه انرژی هسته ای چگونه گروهی با ظواهر اصولگرایی ،به خاطر حسادت قلبی ، منکر نقش دکتراحمدی نژاد ، در کسب این موفقیت بزرگ می شدند .گروهی که همچنان در رسانه های خود ، سعی در سیاه نمایی و انکارموفقیت های دولت دارند .  آیا این خودبرتربینی ها و حسادت های قلبی نمی تواند زمینه ای برای فتنه های بعدی شود؟


بعد از ظهور امام زمان عج  ، انتسابهای امام نه براساس عرف میان مردم که براساس آگاهی امام به توانایی های حقیقی و باطن اشخاص است . ای بسا افرادی با ظاهر ناشناخته و گمنام که عناوین و القاب و تشخص های اجتماعی بالایی ندارند ، اما قدرت و توانایی انجام کار و خلوص باطنی شان بسیار بیش از افراد مشهور است. حال وقتی امام به آن فردناشناخته ، ماموریتی محول می کند و اطاعت اورا بر دیگران واجب می کند قلب های خودبرتربین ، از حسادت نمی پذیرد و به انکار و طغیان دست می زند . این خودبرتربینی می تواند ظواهر دینی داشته باشد .

پیش از ظهور باید آزمونهایی گرفته شود تا هرکدام ازمومنین خودبرتری بینی دارند و روح توحید و ایمان به آنها نیاموخته است که دربرابرمومنان و خاکسارباشد  ، محک بخورند و خود را نشان دهند .


۳- ترس از کافران و هیمنه ی آنها (عدم وجود خصلت اعزه علی الکافرین ):

مومنانی که دربرابرجریان ظالم و فاسد و جنایتکار شیاطین غرب ، نه تنها موضع گیری ندارند که کمی هم تمایل درونی نسبت به آنها دارند ،درجریان فتنه ریزش خواهند کرد. چرا ؟ چون عملاهرکس قلبا با هرقومی باشد از آنها به حساب می آید . کسانی که حتی قلبا دربرابراین همه جنایت و گناه و فساد شیطان بزرگ ، بجز شیفتگی قلبی نسبت به تمدن ظاهری شان هیچ عکس العمل دیگری در قلبشان حاصل نشده و دربرابر رنج محرومان و مستعضفان و مسببین جنایت ها بی تفاوت بوده اند،  و به وضع موجود راضی اند . حکومت عدل امام برای آنها ایده آل نیست. پس در امتحان محک می خورند و ریزش می کنند .
کسانی که مقهور قدرت غرب هستند و به دلیل پیشرفت های علمی غرب قدرت غرب را مافوق قدرت خدامی دانند ، مستعد ریزش اند . نمونه هایی ازین روحیه در بعضی مناصب به علمی مانند اساتید دانشگاهی دیده می شود که خودرا دربرابر غرب ناتوان می بینند و کتابهای غربی را تنها منبع علم می دانند .حرف آنها را حرف آخر و برتر درجهان می دانند .بدیهی ست که این افراد نیز چون از استحکام عقیدتی کافی در نبرد اخرالزمان برخوردارنیستند و تمایل قلبی نسبت به غرب دارند، نمی توانند باقی بمانند و ریزش می کنند .


۴- زندگی عافیت طلبانه وبدون جهاد در راه خدا ( عدم وجود خصلت یجاهدون فی سبیل الله ):


داشتن زندگی انقلابی و جهادی و به خاطرخدا از خود گذشتن ، جزو صفات یاران امام زمان است و دربرابرآن عافیت طلبی و گوشه نشینی ست. کسانی که  اگردنیا را آب ببرد آنها را خواب برده است و کاری به رنجها و دردهای اجتماعی نداشته اند و فداکاری وجهادی نداشته اند و فقط درفکرمنافع خود بوده اند ، کسانی که دنبال منافع خویش اند ، منفعت مادی یا معنوی و ایمانشان تنها به درد عافیت طلبی شان می خورد نمی توانند با یاران حق بمانند.
کسی که اوج مادی اش ، فقط معیشت خودش است  واوج درد دینی اش فقط احکام فردی  نماز و روزه و ... خودش د. کسی که نه به فقر و محرومیت دیگران کاری دارد و نه از ظلم و ستمی که جهان هست ناراضی ست ، نه دردهای مزمن اجتماعی او را نگران می کند و نه مشکلاتی که جوامع انسانی را تهدیدمی کند .اصولا چگونه می تواند از خود بگذرد و برای اصلاح امور بندگان خدا جهاد کند ؟  اصولا چگونه می تواند قدرت تحلیل و تکاپو و فهم و حرکت درمسیرحرکت بزرگ اصلاح اجتماعی که تاریخ بشررا متحول می کند داشته باشد؟ چنین افراد کوتاه نگری ،نه جهادی در راه خداکرده اند . نه فداکاری و خود گذشتگیی . چنین افرادی حتی اگر درحوزه مباحث دینی صاحب نام و نفوذ و قدرت باشند به دلیل نداشتن روحیه مجاهدت درراه خدا استعداد ریزش دارند . ایمان بدون تلاش و جهاد در راه خدا ، معنا ندارد . کسی که هیچ باری را ازدوش جامعه خود برنمی دارد چگونه می تواند جزو یاران امام زمان بماند ؟ روحیه عافیت طلبی سبب فاصله گرفتن از زندگی جهادی می شود و در سبب ریزش ازمسیر یاران حق .


درفتنه 88 ، نمونه هایی ازین مدل دینداری را داشتیم . افرادی که هرگز دارای زندگی جهادی نبودند .  با انقلاب همراهی نداشتند و سالها فقط منافع معنوی و مادی شخص خودرا دنبال می کردند، ناگهان در میان راهپیمایی تهمت تقلب به نظام، حضور فعال پیداکردند!

 

5- ترس از سرزنش دیگران (عدم صفت ولا یخافون فی الله لومه لائم) :

برای پیمودن مسیر حق و اصلاح اجتماعی ،  باید نظامها و قواعد  فاسد را درهم شکست و طرحی نو در انداخت . از آنجایی که نظام جهانی بعد از ظهور باید به سمت عدالت و قوانین عادلانه حرکت کند ، یاران امام عصر عج باید بتوانند ، بدون ترسیدن از سرزنش دیگران ، صف شکنی کنند و حق را جاری کنند . کسانی که ملاک حرکت و تصمیم گیری شان به جای حق و درستی ، حرف و سخن دیگران است و از اینکه دیگران آنها را سرزنش کنند می هراسند ، نمی توانند با جریان حق همراه شوند .پیداکردن بصیرت ، به علت تقوا سبب شناخت حق می شود و هنگامی که حق شناخته شد باید برطبق آن عمل کرد . ترس از سخن دیگران ، سبب یاری نکردن حق می شود . نمونه ی آن درصدر اسلام ، برپا کنندگان جنگ جمل با وجود احادیث و هشدارهای پیاپی رسول خدا (ص) متوجه نا حق بودن حرکت خود برعلیه امام علی (ع) شدند . طلحه و زبیر حقانیت امام علی را می شناختند اما به دلیل ترس از سرزنش دیگران  از ادامه جنگ منصرف نشدند. درفتنه گذشته نیز افرادی را داشتیم که درمیانه راه متوجه ناحق بودن فتنه سبز شدند اما به دلیل ترس از سرزنش دیگران ، هرگز مهر سکوت از لب وا نکردند و به اشتباه خود و حقانیت نظام جمهوری اسلامی در انتخابات اعتراف نکردند بنابراین در  گروه فتنه گران باقی ماندند . چنین افرادی آماده می شوند تا مهر ننگ مقابله با امام زمان عج برای همیشه برپیشانی تقدیرشان بنشیند.

 

ربنا ثبت قلوبنا علی دینک

خداوندا مارا از امتحانات آخرالزمان سر افرازبیرون آور و از یاران امام عصر ارواحنا فداه قرار بده .

امین

 


با سلام و درود بر همه عزیزان ، مبشران و منتظران امام زمان(عج) وتبریک میلاد با سعادت امام اخلاق و صبر و مقاومت و جهاد ، امام موسی کاظم (ع):

به لطف خدا گروه فرهنگی مبشران ظهور در نظر دارد به منظور تبلیغ بهتر مباحث ظهور و گسترش موج بشارت ظهور ، فیلمی مستند در رابطه با بررسی روایی نشانه های ظهور با نام " ظهور بسيار نزديك است " و حاوي بررسي نشانه هاي بسيار نزديك بودن و مصاديق شخصيهاي ظهور ارائه دهد

با توجه به اینکه علاوه بر مباحث علمی ، بحث بودجه و هزینه مالی فیلم نیز بحثی اساسی و قابل تامل است و از سویی دیگر گروه فرهنگی مبشران ظهور ، یک گروه کاملاً مردمی و خودجوش بوده و به ارگان یا موسسه خاصی وابسته نیست فلذا کلیه دوستان عزیز ، اعضای مبشران و دیگر عزیزانی که به هدف مقدس گسترش موج بشارت ظهور ایمان دارند و مایلند در اين راستا قدمي بردارند ، می توانند با مساعدت مالی خود گروه مبشران را یاری دهند تا به لطف خدا فرشی از گل بشارت بر مسیر قدوم یار بگسترانیم.

افرادي كه مايلند به همراه گروه فرهنگي مبشران ظهور در اين قدم بزرگ براي گسترش موج بشارت ظهور سهيم شوند مي توانند براي اطلاع از جزئيات مساعدت مالي به تهيه و انتشار فيلم مستند " ظهور بسيار نزديك است " بر روي آدرس زير كليك فرمايند

http://u313i.com/index.php?option=com_content&view=article&id=636:1389-10-22-13-01-41&catid=55:jadidmobasheran

به اميد اينكه به لطف خدا و نظر ائمه اطهار(ع) اين حركت بتواند باعث نوراني شدن بيشتر دلهاي منتظران ظهور يوسف زهرا(عج) و گسترش مضاعف موج بشارت ظهور گردد

در پناه حق - التماس دعا

علي اصغر

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-1 #1743 طاهر 1390-03-14 20:39
آقا جون جاي اينهمه بحث جدل الكي ،يكي بگه اگر همين الان يكي بيادبگه من امام زمانم از كجا بفهميم كه راست ميگه يا دروغ ،چون دجال كه نمياد بگه من دجالم،اونم ميگه من امام زمان هستم،يعني اون منجي چه ويژگي دارد كه هر كسي با يك نگاه بفهمد راست ميگه يا دروغ،اين كه معلوم شه ديگه لازم نيست هي الكي دعوا كنيم،هر كسي خودش ميفهمه
نقل قول کردن
-11 #1742 خردگرا 1390-01-26 14:37
به نقل از ایمان:
سلام طرفداران بهائیت باید بیایند جلوی شما لنگ بندازند. خداوند در قران بارها انسان را به اندیشیدن دعوت می کند. شما گرفتار توهم بدتر از اندیشه بهائیت هستید


لنين حدود 100 سال در مورد دين گفت:

"دين افيون ملت هاست"

و امروزه جهان واقعا در حال رسيدن به اين نتيجه است
نقل قول کردن
+2 #1741 حسنی 1390-01-20 10:20
رفسنجانی در سایتش مکرر می گوید:
« حجیت امام زمان از قرآن بالا تر نیست . »
این مقدمه ای است بر جاهلیت هنگام ظهور که امام صادق علیه السلام فرمود بر علیه امام زمان با قرآن دلیل می اورند وآیت الله بی سوادها که با فهرست نویسی نام آنرا « تفسیر راهنما » گذاشته اند خود را برای جنگ با امام زمان آماده می کنند.
نقل قول کردن
+3 #1740 m.m.a 1390-01-10 15:08
اگه ملاك يار امام زمان بودن تشابه قيافه است كه هيچ ولي امتياز در يار امام زمان بودن ، صداقت ،تقوا، عدم غيبت و افترا به ديگران،وتجلي نشانه هاي يك فرد مومن مباشدولاغير
نقل قول کردن
+3 #1739 علي 1390-01-09 12:27
احمقها لينك مطالبتان توسط سايت هاشمي رفنسنجاني ، نشان از پوچ بودن شما و برحقي طرف مقابلتان دارد ، خاك بر سرتون .
نقل قول کردن
+7 #1738 ابوذر 1390-01-09 12:23
دست اندر کاران سایت
فکر نمیکنید برای فراهم کردن شرایط ظهور باید بیشتر در دین تحقیق و در خودتون تهذیب کنید؟ به کجا میروید!؟
نقل قول کردن
0 #1737 امام دوست 1390-01-08 10:45
باسلام و تحيت وب است ما محبين امام عصر (عج) در راه مسكين نوازي نيز هوشيار باشيم و به پيمان حلف الفضول پيامبر عظيم الشان اسلام صلي الله عليه و آله در ايام جواني شان نيز عنايت داشته باشيم تا بيشتر مشمول الطاف خفيه حضرت مهدي عجل الله تعالي فرجه الشريف قرار بگيريم.
جامعه خيرين قبض پرداز در شرف تاسيس
www.qabz.blogfa.com
نقل قول کردن
+2 #1736 علي 1390-01-07 13:05
جالبه شياطين معمولا از راههاي به ظاهر باتقوار وارد مي شوند
نقل قول کردن
-11 #1735 همون بنده خدا 1390-01-06 03:25
خداوند محمود احمدی نژاد و سایر احمدی نژادها را برای این ملت مظلوم حفظ نماید ان شاالله
بدخواهان این ملت آمریکایی اند این را از اول انقلاب تا کنون آموخته ایم وسلام
نقل قول کردن
-2 #1734 ناشناس 1390-01-05 20:22
بنام الله که تنها اوستشایسته پرستش و تنها اوست خدا واحد قهار و تها اوست مالک جانها و آبروها خداوند خدایان باطل را با شمشیر عدالت بشکند و سخن سخنوارن بی بصیرت مدعی بصیرت مصداق خودشان قرار دهد خداوند بخشند غفار و توبه پذیر است صدها مقاله بنویسید هزاران تحلیل کنید ناجوان مردانه نقاب جهادگری بر خود بپوشید که حقیقت شما آغازگرید بر راهی که وعده داده شده است خدا رسوایتان کند و بر خطاهایتان خطاهای دیگر بپوشاند و محروم باشید از رحمت حق و غوطه ور گردید در باطل و حیران شوید در صحرای گمراهی ها و نادانیها و باشید بر طریق رهبران کافر خویش
نقل قول کردن
+10 #1733 سعید 1390-01-02 19:05
این که یک عده نمی خواهند و نمی توانند تحمل کنند یک عده نظر مخالفی دارند و مطالباتی را دارند که جناح حاکم نمی پذیرد خود باعث یک فتنه است.
بهتر است خودتان را فریب ندهید فرج آقا امام زمان برای اصلاح است منتها نه اصلاح مبتنی بر چوب و چماق و تجاوز که خیلی ها که متاسفانه از بالا و پایین نظام حمایت می شوند به آن دامن می زنند .
بهتر است پیش از دعای فرج دعا کنیم که از دست خود خواهی و غفلتی که ما و خیلی ها را که ادعای یاوری امام زمان را دارند نجات پیدا کنیم.
نقل قول کردن
-8 #1732 محمد 1390-01-01 23:02
به نقل از رضا:
سلام برشما

هرگزنخواهد آمد روزی که فرمان امام خامنه ای روی زمین بماند و سردارش دکتراحمدی نژاد با دلی پراز اندوه و غم در دفاع ازحقوق ملت ایران رنجنامه بنویسه و ما ساکت و بی تفاوت بنشینیم و کاری نکنیم.



امام خامنه ای جان ماست و دکتر سپربلای او و سردار با وفای او ،

چه کسی جرات کرده فرمان رهبر رو زیر پا بندازه . قانون اساسی رو نقض کنه و دوباره برای قدرت طلبی خودش آتیش به پا کنه ! ؟

یقین بدونید ،همون طوری که مردم جواب نامه ی بی سلام هاشمی به امام خامنه ای رو در نه دی با سیلی برصورت فتنه گران دادند....این بارهم بغض های فرو خورده ما در گلوی مون می مونه و به زودی زود دسیسه ها و فتنه گری های هاشمی و اعوان و انصار منافقش مثل توکلی و مطهری و.... سیلی محکم تری دریافت خواهد کرد.

جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا @};-

دوستان جریان سازمان حج و زیارت رو فراموش کردین ؟؟؟
ایت الله خامنه ای مجبور شدند نامه رو رسانه ای کنند
چون آقای احمدی نژاد به کارای خودش ادامه می داد


اقا کمی از توهمات بیرون بیا قران دم دستت است بقصد فهم بیشتر بخوان تا کی توی ذهنت تاریخ سازی و مقدس سازی میکنی
در منطق اسلام شاه و گدا و فقیر و غنی فرقی با هم ندارند ملاک تقوا و عمل صلاح است که به این دو شرط خدا هدایت را شامل حال انسانها میکند . در خصوص تقوا نیز باید با عقل و اختیار به خدا برسی در انصورت تقوایت الهی خواهد بود . عزیز من اسلام ساده تر و راحتتر و عقلانی تر و منطقی تر از توهمات ذهنهای مریضه بس کنید
کار به جایی رسیده که دیگر کسی بندکی خدا راافتخار نمی بینه همه یا سر باز این هستند یا سر باز اون
احمدی نزاد هم که میکه من رئیس دولت امام زمانم یعنی بقیه کشک رابطش با اقا هم مشائیه
انشالله هر چه زودتر مقام معظم رهبری توضیحان مبسوطی در خصوص این انحرافات بفرمائیند تا جوانان ما را اینگونه به بیراهه کشیده نشوند
نقل قول کردن
+5 #1731 محمد 1389-12-29 22:40
حجت شما در تفکراتتان چیست ؟ چون اخرین نایب اقا مدعی هرگونه ارتباط با ایشان را گذاب معرفی نمود .
اگر قال معصوم است که خداوند صریحا در قران علم غیب را منحصر به خود دانسته و بعضا در بسیاری موارد حضرت رسول از اطراف خود نیز بی خبر بودند .
خداوند در قران می فرماید . اگر اداره میکردیم همه را مومن می افریدیم و عبادات شما در راستای هدایتتان بوده و من بی نیاز از انم
ایا در فلسفه شما اختیار و تفکر و برهان جایگاهی دارد یا نه همان کلام ی که بی پایه بودن ان توسط قران ثابت شده .
در منطق تمام انبیا اهل کتاب تلاش برای رسیدن به توحید و ارتباط مستقیم خالق و مخلوق بوده و فلسفه بهشت وجهنم در راستای عقلانیت و اختیار قابل بحث است .
ایا فکر نمی کنید جریانی انحراغی تر از بهائیت بدست شما در راه است انحرافی که تمام مذهب اسلامی به نام تشیع انرا قلم زدند .
در نهایت طبق فرموده قران و رسول الله ائمه الطهار حجت دین کتاب خدا سنت رسول و عقل میباشد که تمام اینها منجر به در دست داشتن زمان ظهور صرفا در دست خداوند بزرگ است لاغیر
اما اگر به کتب . الواح دیگری دیکری معتقدید بهتر است که بدانید این مسائل در تاریخ تشیع قبل از صفویه وجود نداشت .
ضفویه مکتب گرانقدر تشیع را با عالیگری و زور و انواع شکنجه تبدیل به ملغمه ای از عرفان و صوفی گری و نیا پرستی در قالب تشیع نمود . البته تمام مسائل بصورت سر فصل بیان شده .
وجود مبارک حضرت حجت حقیتی ملموس است که علم حیات ایشان و علم ظهور ایشان تنها در نزد خدا است و بس و طبق احادیث معتبر تشیع در غیبت کبری مدعی برقراری ارتباط با ایشان گذاب است ضمنا ایمیل بنده جهت بحث در خصوص ریز مطالب در خدمتتان قرار میدهم و بشما شفارش میکنم در تکرار ذکر
لا اله الا الله. لا اله الا الله. لا اله الا الله .لا اله الا الله. لا اله الا الله .لا اله الا الله. لا اله الا الله. لا اله الا الله. لا اله الا الله. لا اله الا الله .لا اله الا الله.لا اله الا الله. لا اله الا الله. لا اله الا الله.لا اله الا الله .لا اله الا الله
نقل قول کردن
+8 #1730 ناشناسي 1389-12-29 21:49
چر اقاي احمدي نزاد تكذيب نمي كند كه شعيب بن صالح نيست واگر هست با كدام بينه و دليل اثبات مي كنه
نقل قول کردن
+3 #1729 ایمان 1389-12-29 16:44
سلام طرفداران بهائیت باید بیایند جلوی شما لنگ بندازند. خداوند در قران بارها انسان را به اندیشیدن دعوت می کند. شما گرفتار توهم بدتر از اندیشه بهائیت هستید
نقل قول کردن
+8 #1728 مسلم 1389-12-24 09:53
خوب است از جریان شیخ احمد احسایی-سید کاظم رشتی و رکن رابع آنها که زمینه ساز بابیت و بهاییت شد درس بگیریم.
نقل قول کردن
+12 #1727 دوست 1389-12-18 10:55
خداوند هم شما وهم ما را به راه راست هدایت کند. ان شاالله
نقل قول کردن
+7 #1726 azad 1389-12-15 00:34
اللهم عجل لولیک الفرج
www.madad313.blogfa.com
نقل قول کردن
+13 #1725 مرتد 1389-12-14 22:48
احمدی نژاد دجال قبل از ظهور حضرت میباشد
اگر جرات داری نظر رو منعکس کن
نقل قول کردن
+16 #1724 ali 1389-12-14 07:30
توبه .يا امام زمان( ع).تو رو خدا بي خيال امام زمان بشيد.کجاست اسلام .ما اسلامي نذاشتيم با رفتارمون.چکار امام زمان داريد شما.ازخواب شيطاني بيدار شيد نکنه خودمون دشمن امام زمان باشيم با اعمالي که مي کنيم.
نقل قول کردن
+15 #1723 1 1389-12-13 12:00
حماقت شما اميدوار کننده است. امروزه شما نمونه ای از خوارج با جمود مغزی هستید که از اسلام جز يک قرائت خشونت بار و توهم آميز نمی فهميد. اما خودتان می دانيد که پايدار نيستيد.
نقل قول کردن
+14 #1722 صادق 1389-12-09 09:18
در دین مبین اسلام، دروغگو و کذاب، دشمن خدا نامیده شده، حال کسی که دشمن خدا باشد آیا میتواند خود را مسلمان واقعی بداند؟ تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ...
نقل قول کردن
+20 #1721 محمد 1389-11-30 00:30
به نقل از دلسوز اسلام:
اين وسط تنهايي فدايي اسلام غريب است اسلام راستين از ازل غريب بود
امام زمان تو خود نمي داني زمان ظهورت كي فرا ميرسد انوقت برخي بي خردان و كوتاه نظران براي تو سرلشكر ميسازند و دشمن تعريف ميكنند
اقا جان
ما براي امدنت لحظه شماري ميكنيم و شرمساريم از اين همه توهينها
يابن الحسن كه باد سرايت به جان ما
مارا ببخش و به فريادمان برس


یا صاحب الزمان الغوث وا لامان
ما هم شرمساریم
خدا ما را ببخشد
نقل قول کردن
+26 #1720 منک 1389-11-29 15:13
سلام
خداوند شفا بده شما رو
نقل قول کردن
+33 #1719 وحید 1389-11-29 13:22
بابا اونموقع که هاشمی انقلاب کرد شما کجا بودید ؟بعد خود امام زمان فرمودند :هرکسی در مورد ارتباط بامن ادعایی کرد در اصل ونسبش شک کنید .شماها با این ادعاها کجای کارید .شما خودتون جبهه رفتید؟
نقل قول کردن
+27 #1718 عابدینی 1389-11-28 22:33
با سلام - انشاالله ظهور نزدیک است و امید داریم انقلاب و نظام ما متصل به دولت ولی عصر بشود اما سوالی دارم.آیا این از آموزه های مهدویت است که پیشاپیش به افراد نقش بدهیم؟مگر خود آقا انتصاب به ایشان را رد نکردند؟این یعنی پیشاپیش نقش دادن و در این میدان وارد شدن درست نیست آیا این را قبول دارید یا نه؟
اگر ریاست محترم جمهوری شعیب بن صالح موعود است میتوانید نقش مشایی را هم در این میان پیش بینی کنید؟
بازی کردن با اعتقادات زیربنایی شیعه خطرناک است و اگر غیر از این باشد که گفته میشود ، میدانید در کوران تبلیغات وسیع الحادی جهانی برای خرافه نامیدن اعتقاد آخرالزمانی شیعه چه کمکی به آنها میکنیم؟برادران - دلسوزان و عزیزان لطف کنید این سرمایه عظیم را برای ملت و آیندگان حفظ کنید.نمیگویم رد کنیم بلکه اصلا" صحبتش را طرح نکنیم تا محل بحث شود.
نقل قول کردن
+13 #1717 خود خود امام زمان 1389-11-28 19:18
دوستی می گفت من حاضرم زن وبچه ام سوار یک ماشینی شود که راننده اش ناشی باشد ولی سالم ولی آنها را سوار ماشینی نکنم که راننده اش خبره ولی شیاد
نقل قول کردن
-20 #1716 mohsen 1389-11-28 15:51
به گزارش خبرنگار ايثار و شهادت باشگاه خبري فارس «توانا»، مجتبي رحمان‎دوست مشاور سابق رئيس جمهور در امور ايثارگران و از جانبازان سرافراز جنگ تحميلي متأثر از اغتشاشات اخير فتنه‌گران و خشم ملت ايران از گستاخي سران فتنه، دو رباعي سروده است كه در اختيار خبرگزاري فارس قرار داد.

از فتنه مفسدان به تنگ آمده‌ايم
بر محو فساد بي‌درنگ آمده‌ايم
از سستي ما دوباره جان مي‌گيرند
اين‌بار چو شير بهر جنگ آمده‌ايم
***
هرچند به‎دست فتنه‌گر مضروبيم
در چشم خلايق جهان محبوبيم
چون فتنه ز كروبي و از موسوي است
ما بر سر خصم فتنه‌گر مي‌كوبيم
مرگ بر ضد ولایت فقیه
بعداز اعدام ایها باید دید هاشمی چجوری دوباره فتنه گری می کنه
نقل قول کردن
-20 #1715 mohsen 1389-11-28 15:44
بسم ‌الله القاصم الجبارين
إنما جَزاَء الذين يحَارِبُونَ اللهَ و رَسُولَهُ وَ يَسْعُونَ فِي الأرْضِ فَسَادًا أن يَقتَّلواْ أو يصَلَّبُوا أوْ تُقَطعَ أيدِيهِمْ و أَرجُلُهم مِّنْ خِلافٍ أوْ ينفَوْا مِنَ الأرْضِ، ذَلِكَ لَهُمْ خِزْي فِي الدُنْيا و لَهُم فِي الآخِرَة عَذَابٌ عَظِيمٌ (مائده / 23)
سزاي كساني كه با [دوستداران] خدا و پيامبر او مي‌جنگند و در زمين به فساد مي‌كوشند، جز اين نيست كه كشته شوند، يا بر دار آويخته شوند، يا دست و پايشان در خلاف جهت يكديگر بريده شود، يا از آن سرزمين تبعيد شوند. اين رسوايي آنان در دنياست و در آخرت عذابي بزرگ خواهند داشت.
"گوش‌هاي خودتان را باز كنيد، من همان‌طوري كه با شاه عمل كردم و هم ملت ما همان‌طوري كه با محمدرضا عمل كرد، با اشخاصي كه بخواهند فساد ايجاد كنند، با اشخاصي كه بخواهند تشنج ايجاد كنند، با اشخاصي كه مي‌خواهند صف‌آرايي كنند، در مقابل دادستاني، در مقابل مجلس، در مقابل ارگان‌هاي ديگر، من همان خواهم كرد كه با محمدرضا كردم. " امام خميني(ره)
آغازين روزهاي تولد دوباره ايران اسلامي همزمان شده است با رويش جوانه‌هاي بيداري در سرزمين‌هاي اسلامي و زدودن زنگار اين كلام امام(ره) كه در خاطره‌هامان غبار گرفته بود كه اسلام قله‌هاي جهاني را فتح خواهد كرد.
امروز ثمره انقلاب اسلامي در ايران را فراتر از مرزهاي جغرافيايي خود شاهد هستيم و مي‌بينيم كه نقش مسيحايي حضرت روح‌الله، رهبري داهيانه امام خامنه‌اي و ايمان ملت ايران در حال فتح سنگرهاي جهاني است و بيداري جهاني آغاز شده است. «و يحيي الارض بعد موتها».
مرگ بر ضد ولایت فقیه
نقل قول کردن
-20 #1714 Mahdy 1389-11-27 21:56
از دقايقي پيش آغاز شد؛
تجمع اقشار مختلف مردم در مقابل منزل كروبي
خبرگزاري فارس: جمعي از مردم تهران در اعتراض به فتنه‌انگيزي‌هاي مهدي كروبي در مقابل منزل وي تجمع كردند.
نقل قول کردن
+22 #1713 alhaj ali akbar 1389-11-27 08:47
خدایا از ما در گذر ،
الهی العفو
از ظلمی که در حق
هاشمی روا داشتیم
نقل قول کردن
-1 #1712 آقازاده 1389-11-27 03:02
گفت: بی بی سی اعتراف کرد که علی رغم تبلیغات گسترده و دعوت پی درپی، روز 25 بهمن تعداد اندکی به خیابان آمده بودند و باید جنبش سبز(!) را عملاً تمام شده دانست.
گفتم: منوشه امیر هم در سایت وزارت خارجه اسرائیل با ذوق زدگی نوشته است ؛اگرچه برخلاف انتظار افراد زیادی از دعوت موسوی و خاتمی استقبال نکردند ولی جای امیدواری است که همین تعداد هم به جای حمایت از مردم مصر، شعار نه غزه، نه لبنان سر دادند.
گفت: شبکه تلویزیونی CNN هم در گزارش خبری خود اعلام کرد که روز 14 فوریه- 25 بهمن- موسوی و کروبی یک بار دیگر طعم شکست را چشیدند.
گفتم: ولی سایت بهاءالله مهاجرانی در لندن هنوز هم رجز می خواند و می نویسد بعله... فلان و فلان کردیم و جمهوری اسلامی باید برود! و...
گفت: حیوونکی بهاءالله مهاجرانی و کدیور افندی!...
گفتم : یارو در یکی از شهرها پررویی کرده بود و حسابی کتک خورده و فحش شنیده بود. سوار ماشین شد و به شهر خودش که چندصد کیلومتر فاصله داشت رفت. پشت بام را سوراخ کرد و رو به شهری که در آن کتک خورده بود کرد و شروع کرد به فحش دادن. زنش با دستپاچگی گفت؛ دیگه بسه! زود باش بیا پائین، الان خون به پا می کنی!
نقل قول کردن
-12 #1711 منصور 1389-11-27 02:54
به نقل از امین:

خدا صبرشان دهد

آره بخاطر همين و از ترس اين احمدي نژاد بد تمام پول هاشو داده به مهدي جان گفته ببر انگليس كشور آقازده ها / تا اين احمدي نژاد / دستش نرسه/آخه اين احمدي نژاد....
نقل قول کردن
+17 #1710 سید محمد 1389-11-27 00:42
در كتاب "شریعتی به روایت اسناد ساواك" كه مركز اسناد انقلاب اسلامی آن را منتشر كرده است، سندی وجود دارد كه در بخشی از آن به حجت الاسلام شجونی اشاره شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ در این سند كه گزارش یك مامور ساواك است می خوانیم:

از ساعت 30/19 الی 30/23 روز دوشنبه 6/11/1348 جلسه درس روحانیون با شركت شیخ جعفر شجونی ،محمدرضا مهدوی[كنی]، محمد كاشانی امامی، شیخ علی‌اصغر مروارید، مرتضی مطهری، شیخ فضل‌الله مهدی‌زاده محلاتی، نجم‌آلدین‌اعتما دزاده، توكلی كرمانی، دكتر جواد باهنر، علی‌اكبر هاشمی‌رفسنجانی، شیخ حسین كاشانی، لاهوتی، محمدعلی موحدی‌كرمانی و برادرش در منزل شیخ‌علی‌اكبر هاشمی‌رفسنجانی تشكیل گردید.

در این جلسه صادق عسگری كه قبلاً در سامره روحانی بوده و فعلاً در دبیرستان علوی زبان انگلیسی تدریس می‌كند مدت دو ساعت درس عربی داد، شیخ جعفر شجونی خیلی ناراحت به نظر می‌رسید و می‌گفت كه از سازمان [=ساواك]به من تلفن شده چنانچه فعالیتی بكنم شدیداً تنبیه خواهم شد. پس از درس عربی موقعی كه بحث روز مطرح شد شجونی بلند شد رفت كنار اتاق نشست و گفت می‌ترسم باز هم برای من ایجاد ناراحتی شود.
آقای عزیز احتیاط کن که اینبار مثل شیخ جعفر خالی بند با این سخنان پوچ و خنده دار دچار ناراحتی نشوید و کنار اتاق بنشینید
نقل قول کردن
-29 #1709 محمود 1389-11-18 11:22
لحظه ظهور نزدیک است
باز می لرزد دلم
باز می لرزد دستم
گویی در جهان دیگری هستم [-O
دوست دارم دکتر =))
نقل قول کردن
+29 #1708 دلسوز اسلام 1389-11-18 00:33
اين وسط تنهايي فدايي اسلام غريب است اسلام راستين از ازل غريب بود
امام زمان تو خود نمي داني زمان ظهورت كي فرا ميرسد انوقت برخي بي خردان و كوتاه نظران براي تو سرلشكر ميسازند و دشمن تعريف ميكنند
اقا جان
ما براي امدنت لحظه شماري ميكنيم و شرمساريم از اين همه توهينها
يابن الحسن كه باد سرايت به جان ما
مارا ببخش و به فريادمان برس
نقل قول کردن
-2 #1707 عاشق رهبر 1389-11-12 14:56
25 وظیفه منتظران در زمان غبیت
kamenei313.blogfa.com
نقل قول کردن
-8 #1706 مرتضی اشرفی 1389-11-08 12:08
مشاور حقوقي رئيس جمهور ادامه داد:‌ بايد اصلاحي در تركيب مجمع يا ‌نظرگاه صورت گيرد، يعني ‌مصلحت، مصلحت حزب يا جمعيت‌ها نباشد بلكه مصلحت بايستي مصلحت نظام باشد.
الهام برای رهبر تکلیف معین می کند!
نقل قول کردن
-29 #1705 علی 1389-11-07 12:41
اکثریت اصحاب حضرت از ایران و از ولایت مداران آيت الله خامنه ای هستند

بعد از 313 نفر اصحاب خاص ياوران ديگر آن حضرت در قبل و بعد از ظهور آن حضرت (عج) و سران لشگر و سپاه امام عج تعداد 10147 نفر به عدد ابجد سوره حمد می باشند وهمه آنها در اين دهه (دوران ظهور صغری) انتخاب مي شوند كه اكثريت آنان از جمهوری اسلامی ايران و از ولايت مداران با اخلاص به نايب آن حضرت مقام معظم رهبری حضرت آيت الله خامنه ای هستند و بيشتر اينان بدون ادعا و بی توجه به اعتباريات دنيوی با مراقبت واخلاص مشغول خدمت هستند.
salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=103&catid=52
نقل قول کردن
-12 #1704 علی 1389-11-07 12:39
چگونه از مستقبلین ظهور گردیم

با توبه و استغفار و ترك گناه و ياد امام مهدی عج و پيروی از رهبری های حكيمانه رهبر معظم نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و نايب امام مهدی عج نام خود را بعنوان يكی از مستقبلين ظهورش ثبت نماييد تا از عنايات وي‍ژه آن انسان كامل در دهه ظهور بهره مند شويد .

انّ الدين عندالله الاسلام . توصيه مينمايم پيروان ديگر اديان الهی در اين دهه به دين مبين اسلام و مكتب انسان ساز تشيع دين مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشريف بگروند تا در پيشگاه خدای متعال مقرّب شوند.
salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=103&catid=52
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد