رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

مروي بر بشارتهاي مبشران بزرگ + مصاديق شخصيتهاي عصر ظهور + وقايع عصر ظهور در كشورهاي مختلف خاورميانه

ما تا كنون بشارتهاي متعدد و شادي بخشي از بزرگان و افراد مطرح مبني بر نزديكي ظهور به محضر عزيزان عرضه كرده ايم ، اما تماشا و تعمق در مجموعه اي گلچين شده از اين بشارتها در اين ماه ميهماني حضرت حق ، صفای ديگري دارد و بهجتي مضاعف را ايجاد مي كند. يقيناً بشارت اين بزرگان كه علاوه بر اينكه مورد اعتمادترين و صالح ترين افراد عصر حاضر مي باشند ، از برجستگاه عرصه مهدويت نيز هستند ، در قلوب مشتاق منتظران و مشتاقان ظهور مهدي فاطمه(عج) يقين و اطميناني ايجاد خواهد كرد كه هيچ وسوسه و شك و ترديدي قادر به از بين بردن آن نمي باشد.

 

» ابتدای نظرات (430)

 

نصرمن الله و فتح قريب و بشر المومنين

با سلام و درود بر همه مبشران و منتظران امام زمان(عج) و آرزوي قبولي طاعات و عبادات

در اين مقاله ما ضمن سيري كوتاه در گلستان بشارتهاي بزرگان و عرفا و مراجع معظم مبني بر نزديك بودن ظهور ، مروري گذرا بر مصاديق و تحولات عصر ظهور در كشورهاي مختلف خاورميانه خواهيم داشت. ما مي خواهيم در اين نگاه مختصر  بر بشارتهاي نزديكي ظهور ، نمايي كلي بر اين  بناي مجلل و مبارك داشته و يقين و اطمينان خويش را بر اين آينده حتمي تعميق بخشيم. هرچند اكثر اين بشارتها به استحضار عزيزان رسيده است ، اما برخي به نوبه خود  نو و دست اول بوده و  البته ملاحظه مجموعه اي گلچين شده از اين بشارتها خود صفا و بهجتي ديكر دارد.

همانگونه كه مي دانيم بشارت نزديك بودن اين واقعه مبارك و عظيم الهي همانقدر كه در دل منتظران ومشتاقان ظهور بهجت و سرور و شور و اشتياق ايجاد مي كند ، به همان اندازه و بلكه بيتشر دلهاي تاريك و سرد دشمنان و جهانخواران را در ترس و  اضطرابي شديد فرو مي برد و آنها را چون گذشتگان خود براي جلوگيري از اين امر حتمي ، به دست و پا زدن وادار مي كند ، غافل از اينكه در مقابل امر محتوم الهي چاره اي جز تسليم نداشته و راهي براي فرار و خلاصي وجود ندارد.

امام خميني(ره) :


انقلاب ما آغاز نهضت جهاني اسلام به پرچمداري حضرت حجت است.


من اميدوارم كه ما به مطلوب حقيقي برسيم و متصل بشود اين نهضت به نهضت بزرگ اسلامي و آن نهضت حضرت ولي عصر(عج) است.

گويي جهان مهيا مي شود براي طلوع آفتاب ولايت از افق مكه معظمه و كعبه آمال محرومان و مستضعفان


انقلاب اسلامي به تاييد خداوند منان در سطح جهان در حال گسترش است و انشاالله با گسترش آن قدرتهاي شيطاني به انزوا كشيده خواهند شد و حكومت مستضعفان برپا و زمينه براي برپايي حكومت جهاني مهدي آخرالزمان مهيا خواهد شد.                                   صحيفه نور   

امام خامنه اي(مدظله) :

 

ما به ظهور امام زمان(عج) این محبوب حقیقی انسانها نزدیک شده ایم زیرا معرفت ها پیشرفت کرده است.      (نيمه شعبان سال 78)

جبهه باطل در حال شکست و عقب نشینی است .    5آذر 79


پیشروی تدریجی جبهه حق نسبت به گذشته بسیار قابل توجه است و سرانجام با ظهور امام زمان(عج) ، غلبه حق به صورت مطلق تحقق خواهد یافت .    5 آذر 1379


در مقابل مستکبران عالم زمینه این وجود دارد که توده های مردم بر روی حرف حق خودشان بایستند ودر صورت تحقق این زمینه ظهور امام زمان(عج) خواهد بود. (سال 80)


علما و روشنفکران و سیاستمداران دنیای اسلام درس وحدت و یکپارچگی را برای ملتهای خود تکرار کنند و جوانان بالنده این نسل را برای رویارویی با حوادث بزرگ و به دوش کشیدن بار امانتی سنگین و شالوده ریزی امت متحد و یکپارچه اسلام آماده سازند. قسمتی از پیام مقام معظم رهبری(مدظله) به مراسم حج سال 80


دنیا امروز حقیقتاً پر از ظلم و جور شده و تشنه عدالت مهدوی است.  (نیمه شعبان 87 )

جهان استکبار مغلوب دنیای اسلام شده است.   (سال 86)


نسل کنونی فلسطین شکست قطعی اسرائیل را خواهد دید. (عید فطر 87)


در مقابل قدرت مادی مستکبران عالم ، زمینه این وجود دارد که آحاد بشر بتوانند بر روی حرف حق خود بایستند ، چنین روزی روز ظهور امام زمان(عج) است . آن روز ، روزی است که منجی عالم بشریت ظهور کند و پیام او همه دلهای مستعد را که در همه جای جهان هستند به خود جذب کند.                  نیمه شعبان سال امیرالمومنین(ع)


همه آرزوی انبیاء و اولیاء، استقرار عدل ، نجات مستضعفین ، نابود کردن ظلم در سطح جهان،  به دست شما ملت ایران قابل عمل است.

دولت اسرائيل در سراشيبي تند سقوط است.            اسفند 88

من با اطمينان كامل مي گويم : تحقق كامل وعده الهي(ظهور) براي تمدن نوين اسلامي در راه  است. امام خامنه اي(مدظله) - پيام حج 87

و توجه به قدرت الهى و صدق وعده‌ى الهى؛ كه اين اساس همه‌ى كارهاست كه مطمئن باشيم به وعده‌ى الهى. خداى متعال كسانى را كه سوءظن به وعده‌ى او دارند، سوءظن به او دارند، لعنت فرموده است؛ ..... حالا اين فقط هم وعده‌ى الهى نيست. ما اگر آدمهاى ديرباورى هم باشيم، آدمهاى كورباطنى هم باشيم كه نتوانيم درست وعده‌ى الهى را قبول كنيم، تجربه‌ى ما به ما اين را نشان ميدهد. كدام از عناصر اصلى انقلاب و دوستان انقلاب و طرفداران انقلاب و دشمنان انقلاب، چهل سال قبل از اين، احتمال ميدادند كه يك چنين اتفاقى در كشور بيفتد؟ يك حادثه‌ى به اين عظمت، يك بناى به اين رفعت به وجود بيايد؟ كى احتمال ميداد؟ اما شد؛ به خاطر توكل به خداى متعال، به خاطر عزم راسخ، به خاطر نهراسيدن از مرگ، نهراسيدن از شكست، پيش رفتن به نام خدا و توكل به خدا اتفاق افتاد. بعد از اين هم همين خواهد شد.- 7 رمضان -26 مرداد 1389


سید حسن نصرالله :


نسل کنونی جهان اسلام ، قدس را آزاد خواهد کرد.


نابودی اسرائیل نزدیک است


آنچه به شما می گویم: ما به زمان (وعده داده شده) نزدیک می شویم. به این زمان که فرصتی الهی در تاریخ است. به دگرگونی هایی نزدیک می شویم که در قرن بیستم به وجود آمده اند و نیز تحولاتی که در ابتدای قرن بیست و یکم آغاز شده اند.

آنچه تاکید می گردد این است که ما به سرعت در جهت نیل به این استحقاق، طی مسیر می نماییم.

ای برادران و خواهران، همانا مهدی (عج) و مسیح (ع) هر دو قطعاً در آینده ایی که در حال طلوع است خواهند آمد.

ما ملتهای مستضعف و ستم دیده در آخرالزمان هستیم و به یقین می دانیم که سرانجام این عیار (حق و باطل) و پایان این جنگ، دارای نتایج و پایان روشنی است.

امید، صبر، یقین و انتظار، چیزهایی هستند که داشتن آن ها بر ما واجب است.

 

ظهور بسيار بسيار نزديك است!

آیت الله العظمی بهجت :

بشارت آيت الله العظمي بهجت به نزديكي ظهور

نقل قول از ايت الله ناصري(صوتي)

 

تاکنون به جوانان بشارت می دادیم که منتظر باشید ظهور امام زمان(عج) را خواهید( ظهور آنقدر نزدیک است که) به سالخوردگان نیز بشارت مي دهیم که  منتظر باشید ، ظهور آقا را خواهید دید .

ظهور بسيار بسيار نزديك است. (نقل قول از حجت الاسلام حاجتي امام جمعه موقت اهواز)

 

 

آیت الله ناصری :

خدمت آیت الله بهجت بودیم. عرض کردم حاج آقا مبشراتی درباره ظهور امام زمان عج و نزدیک بودن اون خدمتتون هست؟ فرمودند: بله! بهشون عرض کردم میشه بفرمایید؟ فرمودند من یه دوستی دارم تشرف محضر حضرت دارند.آمد منزل ما ازش سوال کردم تازگی تشرف داشتی محضر حضرت ولی عصر؟ گفت چرا داشتم.

گفتم از ظهور و فرجشون سوال نکردید؟ گفت چرا. گفتم (آقای بهجت پرسید)حضرت چه فرمودند؟ گفت من سوال کردم یابن رسول الله! از حضرت که فرج شما برای عامه مسلمونها چه وقته؟ فرمودند نزدیک است. عرض کردم یابن رسول الله! من هم زمان ظهور شما رو درک میکنم؟ فرمودند پیرمردتر از شما هم درک می کنند. بنده (آیت الله ناصری) از آقای بهجت سوال کردم این دوست شما چند سالشونه؟ فرمودند حدود 62 سال. برادرها فرج نزدیک است.

(قابل ذكر است اين سئوال و جواب حدودا براي سال 80 است)


عزيزان من ، خدا می داند که ظهور نزدیک است .
(پايگاه اطلاع رساني آيت الله ناصري)

علامه محمد حسين طباطبايي :

اين انقلاب متصل به ظهور امام زمان(عج) خواهد شد

آذربایجان غربی خدمت علما و ائمه جمعه بودم، یکی از علمای سلماس اومد پیش من و گفت:اول انقلاب علامه طباطبایی را در مرکز قم ( میدان شهدا) دیدم که داشت به سمت منزل امام خمینی می رفت، به علامه گفتم: این انقلاب را چگونه می بینید:

علامه طباطبایی فرمود: این انقلاب متصل می شود به انقلاب جهانی امام زمان علیه السلام

روزهای اول انقلاب که امام به قم آمده بودند و چند روزی از آمدن ایشان نمیگذشت، ایشان(علامه طباطبایی) را در خواب دیدم ، در آنحال به ایشان در خواب گفتم که استنباط من این است که ظهور امام زمان نزدیک است؛ ایشان به شدت گریه کردند و سرشان را به علامت تایید مطلب من تکان دادند. (نقل قول از حجت الاسلام حاجتي امام جمعه موقت اهواز )

فايل صوتي : http://leader-khamenei3.persiangig.com/mp3/hajati.mp3


دكتر احمدي نژاد :


بزودی حضرت مهدی(عج) خواهد آمد

آشکارا مي بينيم که از يک طرف نور مي آيد و ازطرف ديگر تاريکي و ظلمت فرار مي کند و بزودي محبوب دل همه صالحان و خداپرستان حضرت مهدي (عج) خواهد آمد.

بزودي و به فضل الهي جهان از ستم و سلطه استکبـار پـاک خواهد شد.


رئيس جمهور خطاب به قدرت‌هاي غربي گفت:‌ اگر ميلياردها دلار هم به اقتصادشان تزريق كنند، نجات نمي‌يابند، نجات آنان در خداپرستي و عدالت است و اگر پاسخ منفي دهند، سرنوشت آنان بهتر از سرنوشت فرعون و نمرود نخواهد بود.   24/7/87


وي افزود: تمام انبياء الهي بشريت را براي آماده شدن به تجربه حيات موعود دعوت كرده‌اند و اگر چنين روزي اتفاق نيفتاد، در حقيقت اصل خلقت و رسالت پيامبران زير سوال مي‌رود.             دیدار با خانوداده شهداء و طلاب - سفر استانی گیلان - ۲۵/۷/۸۷

بدون ترديد آينده متعلق به مستضعفان، صالحان و مظلومان است و وعده خداوند با ظهورحجت حق و استقرار عدالت ومهرباني در جهان، محقق خواهد شد.


امروز به مردم كشورمان بشارت مي‌دهم كه به لطف ايستادگي شما و رهبر عزيزمان و فداكاري ملت، امروز دوران امپراطوري قدرت‌هاي چپاولگر به پايان رسيده و همه آن‌ها در سراشيبي سقوط و اضمحلال قرار گرفته‌اند


استكبار جهاني و عناصر آن مانند رژيم غيرقانوني و جنايتكار صهيونيستي، رو به اضمحلال هستند،
به فضل الهي شرايط جهان به سرعت به سمتي پيش مي‌رود كه ملت‌ها و مردم مناطق گوناگون پايگاهي جز امام پيدا نكنند و توجه به خدا و نياز به انسان صالح كامل در ذهن و انديشه انسان‌ها جاري شده است

كاروان بشريت براي رسيدن به قله كمال در مراحل پاياني است و چند هزار سال تاريخ بشر در حال رسيدن به ثمرات موعود است.(+)89/05/30

من اين نظام را مقدمه ظهور آقا امام زمان (عج) مي‌دانم.

 

امام توانستند براي نخستين بار در اين مملكت يك حكومت اسلامي، ولايي برپا كنند، نظامي كه اكنون بر ايران اسلامي حاكم است.
اكنون آيت‌الله العظمي خامنه‌اي مقام معظم رهبري نايب ولايت است، تسخير انرژي هسته‌اي، صنايع نظامي، دفاعي، عمران و آباداني و ديگر پيشرفت‌هاي مادي و معنوي در طول 30 سال انقلاب اسلامي از بركت اين نظام است. من اين نظام را مقدمه ظهور آقا امام زمان (عج) مي‌دانم.

 

آيت الله مكارم شيرازي :


تحقق حکومت جهاني نزديک است


تحقق حکومت جهاني نزديک است و ما بايد خود را آماده ظهور آن حضرت کنيم. (روزنامه رسالت 10/6/86)


..... و اين همه حاکي از نزديکي ظهور حضرت مهدي (عج) است.


امروز استقبال و ارادت مردم به حضرت ولي‌عصر بيش از گذشته است طبق آمار اعلامي، امروزه نام مبارک مهدي بيشترين استقبال کننده را دارد و اين همه حاکي از نزديکي ظهور حضرت مهدي (عج) است.
با ظهور حضرت حجت (عج) و تشكيل حكومت جهاني همه انسان‌ها در رفاه و عدالت قرار مي‌گيرند و اين مسئله‌اي است كه در تمام كتاب‌هاي آسماني بر آن تاكيد شده است.
اين مرجع تقليد با اشاره به خصوصيات ياران امام زمان(عج) گفت: كساني كه مي‌خواهند در جمع ياران امام عصر (عج) باشند بايد همواره به فرمان خدا عمل کرده و ضمن خودسازي، از هواي نفس دوري کنند.
وي با اشاره به سخن برخي از نابخردان مبني بر اينکه بايد زمين پر از فساد و ظلم و ستم شود تا حضرت ولي عصر ظهور کند، گفت: بسياري جنايات از سوي غربي‌ها در سراسر جهان در حال وقوع است و ايجاد اين شبهه‌كاري عبث و بيهوده است.
مكارم شيرازي با تاکيد بر اينکه ظهور نزديك است، گفت: ظهور ولي عصر (ع) نيازمند حضور يك گروه انقلابي از افراد متدين است.    «شبکه خبر دانشجو» - 30 مرداد 87


تحقق نشانه هاي ظهور امام زمان


گسترش خونريزي  و حـلال شـمردن  دروغگويي  و بي بـند و بـاريها در جـهان از نشانـه هاي ظـهور
امام زمان (عج ) است.
بي اعتنايي به عبادات ، خـيانـت  در  امـانت ، رواج ربـا در جامعه ، رشوه خواري ،  فروش دين به دنيا، پيروي از هواي نفس و قطع صله رحم را ازديگر نشانه هاي ظهور امام (ع) عنوان كرد.
اجراي عدالت و بسط و گسترش  عدل اصلي ترين برنامـه امـام عصر(عج ) پس از ظهور است. 
عدالت براي انسانـيت موجب حيات سعادتمندانه است و  اگر عـدالت  نبـاشد نه پيشرفت مادي و نه معنوي در اين كره خاكي شكل مي گيرد.   27 مرداد 87 - رجانيوز

ما در ظهور صغری امام زمان(عج)  قرار داریم


همانطور که برای حضرت مهدی عليه السلام يک غيبت صغری و يک غيبت کبرا است يعنی درست مانند آفتاب وقتی می خواهد پنهان شود ابتدا قرص خورشيد پشت افق پنهان می شود ولی هوا نيمه روشن است و کم کم اين روشنايی برچيده می شود و تاريک می شود برای ظهورش هم يک ظهور کبرا و يک ظهور صغرا است مانند موقعی که آفتاب می خواهد طلوع کند قرص خورشيد هنوز پيدا نشده اما هوا نيمه روشن است و بعد خورشيد ديده ميشود مرحله غيبت ايشان در دو مرحله واقع شده است و ظهور ايشان هم ظهور صغرا و هم ظهور کبرا دارد در ظهور صغری توجه مردم به امام زمان عليه السلام زياد می شود و همه جا صحبت از امام زمان عليه السلام است و جلسات امام زمان عليه اسلام پرشور می شود و بحث های امام زمان عليه السلام همه جا را می گيرد وضع طوری می شود که مردم تشنه می شود و آماده می شوند ما تصور می کنيم که در اين عصر و زمان ما ان شاء‌الله در بين الطلوعين ظهور حضرت مهدی عليه السلام قرار داريم .
من فراموش نمی کنم پنجاه سال قبل موسساتی که به نام حضرت مهدی عليه السلام بود خيلی کم بود و کتاب هايی که درباره حضرت مهدی عليه السلام نوشته شده بود به اندازه امروز نبود و سخن از امام مهدی عليه السلام به اين گستردگی نبود اگر کسی چهل يا پنجاه سال قبل مسجد جمکران می رفت در بهترين شب ها ده يا بيست نفر بودند اما الان صدها هزار نفر در بعضی از شب های حساس هستند ما به سوی طلوع کبرا پيش می رويم .
اگر می خواهيم به آن ظهور کمک کنيم اين ظهور صغرا را توسعه دهيم همين بحث های مختلف درباره حضرت را ميان جوانان و بزرگسالان و زنان و مردان و مسلمانان و غير مسلمانان توسعه دهيم و به اينترنت بکشانيم خلاصه با امواج نام مهدی عليه السلام را به همه دنيا برسانيم و اين ظهور صغرا را پر رنگ کنيم تا نام حضرت مهدی عليه السلام در همه جلسات حضور پيدا کند من معتقدم اگر اين کار را بکنيم اين يک مصداق عملی دعای تعجيل فرج می شود . 
فصلنامه علمی -تخصصی ويژه امام مهدی عليه السلام سال دوم شماره پنجم پاييز ۱۳۸۱

 

آیت الله جوادی آملی :


پیروزی نهایی اسلام نزدیک است


آیت الله جوادی آملی در دیدار جمعی از طلاب و دانشجویان با بیان اینکه حادثه غم بار تخریب حرم عسگریین (ع) قلب مقدس امام زمان(عج) را جریحه دار کرد ، اینگونه اهانتها را از اعمال خبیث مستکبران در طول تاریخ ذکر کرده و پیروزی نهایی اسلام را نزدیک دانستند.
ایشان تاکید کردند آنچه در جهان اتفاق افتاده در شرف تتمیم است و آن مخالفت با اسلام است ، خواه در جریان هتک حرمت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام و یا تخریب حرمین شریفین و خواه در تحریم فن آوری دانش صلح آمیز هسته ای باشد.
آنهایی که یک روز سلمان رشدی را تحریم کردند و روز دیگر قضایای دانمارک و توهین به حرمین شریفین را به وجود آوردند ، بدانند هرچند مسلمانان و شیعیان اشک عاطفی می ریزند ، اما عق برهانی می گوید ، اسلام پیروز است و همانطوریکه انقلاب اسلامی ایران از سال 40 به بعد شروع شد و در سال 56 با دهن کجی که نسبت به امام راحل کردند ، به خروش رسید و در سال 57 به پیروزی رسید ، در حال حاضر نیز که جهان اسلام به خروش آمده است ، انشاء الله تعالی به پیروزی نهایی خواهد رسید.                مجله افق حوزه – شماره 101 – زمستان 84

 

 

ظهور حضرت مهدي نزديك است يا نه ؟


آيت ا...  خزعلي  در  ديداري كه در  تاريخ ۱۰/۲/۷۶ با خردسـالترين  حافظ قرآن در مؤسسه تحقيقاتي حضـرت  ولي عصر (ع)  كه گروهي از روحانيون نيز حضور داشتند، در مورد ظـهور جـان جانان  و  اميد اميـدواران بـا معرفـت و با ايمان، قلب تپنده جهان بشريت، حضرت مهـــدي (ع) پرسيـدند  و  گفتند:


«محمـد حسيـن! بـنظـر  شما ظهور حضرت مهدي (ع) نزديك است يا نه؟»


«علم الهدي» اين آيـات روشنـگر قرآن را خواندند: «فَاصْبِرْ صَبْراً جَمِيلاً ـ إِنَّهُمْ يَرَوْنَهُ بَعِيداً وَ نَراهُ قَرِيباً» پس شكيبائي پيشـه سـاز شكـيبايي و صبري زيبا و نيكو، بي گمـان آنـان وعـده خدا را دور مي‎بينند اما ما نزديكش مي‎بينيم.         برگرفته از كتاب نور ولايت در خردسالترين حافظ قرآن
.............
بـوش ,  بـلر  و  صـهيـونـيسـت‌‏هـا غـير از دروغ مايـه‌‏اي نـدارنـد و جنـايـات آنـها مـقدمه ظـهور
مهدي(ع) است.
شرايـط بـراي  ظـهور امــام زمـان آمـاده اسـت، و. ايـشـان پـس از ظـهور بـه سمـت بيت المقدس حركـت مـي كـننـد.  سـپس حضـرت مـسيح  از آسمـان بـه ديـدار ايـشان مـي شتـابد و هـنگام نمـاز، پـس از دعـوت امـام زمـان، حضرت مسيح اعـلام مي كنـنـد  تا  شما   هستيد ،  من  نبـايـد پيش نماز شوم.                                                 آيت ا... خزعلي

 

حجت الاسلام صديقي :


روز دوشنبه ۲۵/۸/۱۳۸۸ حاج آقای صدیقی امام جمعه موقت تهران در دانشگاه صنعتی شهید شریف واقفی در جلسه ی تفسیر زیارت جامعه با اشاره به حوادث اخیر یمن و کشتار شیعیان آنجا به گفتار بشارت گونه ای درباره ظهور از زبان آیت الله العظمی بهجت (ره) اشاره کردند.
ایشان فرمودند:
یک شخصی در ایوان حرم امام رضا به محضر آیت الله العظمی بهجت (ره) رسید و پرسید: از ظهور چه خبر؟ حضرت آیت الله العظمی بهجت(ره) جواب دادند: مراقب اوضاع یمن باشید.
حاج آقای صدیقی در ادامه فرمودند:
معلوم است که این وقایع یمن درباره ظهور می باشد (نقل به مضمون شده است.)
ایشان همچنین خطاب به جوانان  فرمودند: ما اگر خودمان را بسازیم آقا ظهور می کنند ...

گمان ما این بود که آیت الله بهجت با توجه به نوید هایی که از نزدیک بودن ظهور میدادند تا آن زمان (ظهور امام زمان(عج)) کنار ما می ماندند ...
آقای بهجت فرموده بودند: طاقت فتنه ها را نداشتم.

دوشنبه ۲۵/۸/۱۳۸۸ دانشگاه صنعتي شريف


مقدمه ظهور امام زمان(عج) ، تحقق ولایت فقیه است
.... کار دارد به آخر می رسد...


... در فتنه‌هاي اخير دشمن خوشحالي مي‌كرد و فكر مي‌كرد توانسته است شجره‌ي طيبه ولايت فقيه را از بين ببرد در حالي كه اين شجره‌ي طيبه تاسيس الهي است و خدا اين نهال را به دست پيامبرش كشت كرده و خون‌هاي بسياري در اين راه ريخته شده است و دارد به آخر كار مي‌رسد و امام زمان (عج) بايد به عنوان ثمره‌ي نهايي اين شجره‌ي طيبه حكومت جهاني تشكيل دهند و نجات آحاد بشريت را محقق فرمايند. مقدمه‌ي ظهور آن بزرگوار، تحقق ولايت فقيه است...

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی ( امام جمعه موقت تهران- 10/7/88)

 

ظهور بسیار نزدیک است و ما بسیار خوشحالیم...


آیت الله امامی کاشانی ( امام جمعه موقت تهران – ۲۲/۳/۸۸)


خطیب موقت نمازجمعه تهران با ذکر روایتی دیگر از امام حسین (ع) یادآور شد : ظهور امام زمان (عج) زمانی رخ می دهد که در جامعه برخی نسبت به برخی دیگر برائت می جویند، اظهار تنفر می کنند، برخی به برخی دیگر آب دهان پرتاب می کنند، بعضی می گویند بعضی دیگر دین ندارند، مسلمان نیستند، بعضی نیز تعدادی دیگر را لعنت می کنند.
وی ادامه داد: امام حسین (ع) در این روایت فرمودند این زمان بهترین زمان برای ظهور امام زمان (عج) و ظهور بسیار نزدیک است. در این زمان نیز ما از اوضاع جامعه ناراحت هستیم ولی از فرمایش امام حسین (ع) مبنی بر ظهور امام زمان (عج) بسیار خوشحالیم.


حجت الاسلام ابوترابي(نماينده مجلس و از شاگردان خصوصي آيت الله بهجت) :


حاج آقا ابوترابی فرمودند ؛ ایشون کسالتی داشتند براشون دکتر بردیم ، نشسته بودیم ...بعد اینکه دکترا رفتند ایشون بی هوا برگشتن رو به من و فرمودند که آدم از طرفی باید دعا کنه برای نزدیک شدن فرج و از طرفی بلاهایی که در راهه، بلاهای سفیانی . این ها رو آدم چه جوری تحمل بکنه ، آدم نمیدونه که از خدا مرگ خودش رو بخواد و یا بخواد زنده بمونه و ظهور آقا رو ببینه!

نقل قول از استاد پناهيان - 22 بهمن 88


هيبت آنكه خواهد آمد از هم اكنون همه قلبها را فراگرفته است!

امام خمینی (ره) پيامبر تازه اي نبود! با ظهور تاريخي حضرت امام آخرين دوران جاهليت بشر شكسته شد و او به يكي از اعصار شكوفايي ديني پا گذاشت و اكنون ،بيش از هر زمان ديگري در طول اين هزار و چند صد سال ، براي بر پايي حكومت جهاني عدلبه دست آخرين حجت آماده است

امروز بعد از یازده قرن که از تولد آخرین حجت خدا در کره زمین می گذرد ، نشانه صدق وعده های قرآن و احادیث ظهور بیشتری یافته است. عصر جاهلیت ثانی تاریک ترین روزهای خود را نیز سپری کرده و این خود نشانه ای دیگر است . مگر نه اینکه فجر صادق هنگامی فرا می رسد که شب کامل شده است؟


در میان بیداردلان سراسر کره ارض ، هستند بسا دلدادگانی که این عهد تازه را دریافته اند و به خیل منتظران موعود پیوسته اند.


رایحه ظهور موعود دل شیفتگان حق را بی تاب کرده و آنها را به صحنه حضور کشانده است.


چه روزگار شگفتی ! تاریخ آینده کره ارض ، بارور حوادثی بس شگفت است ، حوادثی که مجد و عظمت جهانگیر اسلام را در پی خواهد داشت و این همه را تنها کسی درمی یابد که منتظر است و بوی یار را از فاصله ای نه چندان دور می شنود و هر لحظه انتظار می کشد تا صدای «اناالمهدی» از جانب قبله بلند شود و او را به سوی خویش فرا خواند .


اما مهدی جان! این قرن قرنی است که حق در کره زمین به حاکمیت خواهد رسید. آینده در انتظار توست.


تعبیر « دهکده جهانی» نشان می دهد که آخرالزمان عصر ظهور موعود ، فر رسیده است. چرا که آن تحول عظیم که بشر در انتظار آن است باید همه بشریت را شامل شود که خواهد شد. در این عصر جاهلیت ثانی که بشر در حیثیت کلی وجود خویش از آسمان معنوی هبوط خواهد کرد ، که کرده است . در این عصر است که بشر در حیثیت وجود خویش « توبه» خواهد کرد که با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران که ام القرای معنوی کره زمین است ، این عصر نیز آغاز شده است و می رود تا همه زمین و همه بشریت را فرا بگیرد.


هیبت آنکه خواهد آمد و انتظار انسان را پایان خواهد داد از هم اکنون همه قلبها را فراگرفته است. انقلاب اسلامی فجری است که بامدادی در پی خواهد داشت.


خلاف آنکه بسیاری می پندارند ، آخرین نبرد ما – به مثابه سپاه عدالت- نه با دموکراسی غرب که با اسلام آمریکایی است. که اسلام آمریکایی از خود آمریکا دیرپاتر است ، اگرچه این نیز ولو « هزارماه» باشد به یک « شب قدر» فرو خواهد ریخت و حق پرستان و مستضعفان وارث زمین خواهند شد.


حتی اگر هیچ برهان دیگری در دست نداشتم ، ظهور انقلاب اسلامی – و بهتر بگویم ، بعثت تاریخی انسان در وجود مردی چون حضرت امام خمینی(ره)- برای من کافی بود تا باور کنم که عصر تمدن غرب سپری شده است و تا وضع موعود که انتظار اوست ، فاصله چندانی باقی نمانده است.


تحولاتی که این روزها در کره زمین روی می دهد ، نوید عصر دیگری را می دهد که در آن ابولاهول( شیطانی که تحقق تاریخی یافته و حاکمیت خود را بر ترس و وحشت مردمان از قدرت خویش بنا کرده است) از اریکه قدرت به زیر خواهد افتاد و غرب از هم فروخواهد پاشیدو تمدنی دیگر نه از شرق و نه از غرب ، که از خاورمیانه برخواهد خواست.


شب حیات انسان با انقلاب اسلامی در فجر صادق خویش داخل شده است و شایسته است که اکنون منتظر صبح باشیم ، صبح دولت یار          سید شهیدان اهل قلم – شهید آوینی(مجموعه آثار)

 

حجت الاسلام و المسلمين حاجتي امام جمعه موقت اهواز :

آيت الله بهجت فرمودند : ظهور بسيار بسيار نزديك است

خیر، این حقیر خودم در محضر حضرت آیت الله بهجت رسیدم که بعد ازظهر یکی از روزهای تابستان بود و از ایشون سوال کردم که مطالبی رو از شما نقل می کنند، فرمودند چه مطالبی را؟ عرض کردم پیرامون بحث ظهور ، فرمود چه نقل می کنند؟

گفتم نسبت به نزدیکی ظهور از شما مطالبی رو نقل می کنند فرمودند که ظهور بسیار نزدیکه مجددا تاکید فرمودند بسیار بسیار نزدیکه عرض کردم خیلی از علائم و وقایع رخ نداده ، فرمودند که برای خداوند سبحان ، خداوند متعال کاری ندارد که همه علائم و واقایع رو در یک شب جمع بکند و راه رو برای ظهور حجتش حجت حق فراهم آورد و هموار کند.

این به معنای تعیین زمان ظهور نبوده ، اشاره به نزدیکی ظهور است و تعیین وقت نشده است.

 

 

حسين شريعتمداري(مدير مسئول روزنامه كيهان) :

به يقين خبر اول دنيا در پيش است !


آيا خداي مهربان اراده فرموده است كه مردم خداجوي ايران اسلامي، زمينه ساز حكومت جهاني مهدي (عج) باشند؟...
امام راحلمان(ره) از خدا مي خواستند دل هاي ما را به نور هدايت خويش منور فرمايد و «اين انقلاب را تا انقلاب مهدي موعود - ارواحنا له الفداء- ادامه دهند» و ، آقا فرمودند، تشكيل نظام جمهوري اسلامي در ايران از مقدمات آن حركت عظيم تاريخي است و «ملت عزيز ايران با برداشتن اين قدم بزرگ فضاي واقعي انتظار را ايجاد كرده و نشان داده است كه «كمربسته» حقيقي مهدي موعود است».
خبر اول دنيا به يقين در پيش است، اما، اگر نزديك باشد... چه سعادت عظيمي و چه مسئوليت سنگيني. 16 شعبان – 28/5/87

 

آرامش قبل از طوفان !

 

استاد پناهيان :

رفقا! به خدا قسم صدای قدمهای مهدی فاطمه میآید.


حرکتهای اصلی ظهور آغاز شده است. ما در آستانه فتحیم و این آرامش ، آرامش قبل از طوفان است . هفته نامه  رايحه ظهور - شماره 22


غير بسيجي ها كار مي كنند براي زندگي ، ولي بسيجي كار و تلاش مي كند براي اينكه مي داند ظهور نزديك است.     همايش بسيجيان - ۸۶


شمارش معکوس برای ظهور شروع شده است.      هیئت محبین اهل بیت(ع)- قم- خرداد ۸۸

 

علائم نزديكي

يك واقعه عظيم الهي

حجت الاسلام استاد قائم مقامي


هنگامي كه حادثه اي  قرار است واقع  شود ،  آن حادثه علائم و شرايطي  دارد كه هرچه به آن نزديكتر مي شويم ، آن  علائم آشكارتر  و روشن ترمي شود .  همچنين  براي طلوع خورشيد  حقيقت ،  علائم  و نشانه هايي وجود دارد كه مهمترين آنها شدت گرفتن  دو  جريان كاملاً‌ متضاد  است كه يك  جريان  ناظر  به  حفظ  وضع قبل از طلوع  و جريان ديگر از سنخ طلوع است.


علائم  جريان  اول كه در اخبار و احاديث بعنوان علائم عام نزديكي ظهور و فرج از آنها ياد شده، همين شيوع قضيه گناه و منكرات و توسعه امواج كفر و قساوت است كه  در زمان  ما به تشكيل دولت اسرائيل و حاكميت آمريكا منجر مي شود و علامت  جريان دوم ، شروع توبه جمعي آدميان و ميل  به تقـوي و عبـادت خـداوند است كه تمثل عيني آن در اين زمان تشكيل دولت اسلامي در ايران است .


به اعتقاد اينجانب تشكيل اين دو دولت از مهمترين  علائم  نزديكي  يك واقعه عظيم الهي است . البته  براي اين  واقعه مبارك علائم خاص ديگري نيز وجود دارد  كه  مهمترين آنها خروج سفياني و صيحه آسماني است و ما اميدواريم هرچه زودتر صدائي از آُسمان شنيده شود كه تمام جهانيان را به ظهور قائم آل محمد(عج) بشارت مي دهد.


حادثه ظهور مقدس و نوراني امام زمان (عليه السلام ) البته  به طور عام و با جلواتش شروع شده و ما اكنون در متن اين تجليات قرار گرفته ايم و در درون كشور اسلامي في الواقع در دولت امام  زمـان (عليه السلام ) به سر مي بريم و بديهي است كه تا ظاهر شدن اصل آفتاب ،  سختي ها
و مشكلات و گرفتاري ها خواهيم داشت ...   نشريه موعود – شماره 16

 

امام جمعه كويتي :

مسلمانان باید خود را برای ظهور امام زمان(عج) آماده کنند


حاج صالح جوهر، خطیب جمعه مسجد امام حسین (ع) در کویت با اشاره به تحقق برخی از نشانه های ظهور امام زمان (عج) خواستار آمادکی روحی و معنوی مسلمانان برای این تحول عظیم جهانی شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کویت، حاج صالح جوهر خطیب مسجد امام حسین (ع) در کویت در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به تحقق برخی نشانه های ظهور امام زمان (عج) در عصر حاضر همچون پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و دلاوریهای مردانی که در نزدیکی شهر مقدس قدس با دشمنان اسلام می جنگند و نیز پیروزی رزمندگان حزب الله لبنان از شیعیان خواست که بیش از گذشته خود را برای یاری حضرت قائم(عج) آماده کنند.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان باید با اقدامات فرهنگی مناسب خود را برای این تحول عظیم جهانی مهیا کنند تصریح کرد: برای اینکه خود را در جمع یاران امام ببینیم باید به تعالیم و رهنمودهای اسلامی به درستی و دقت عمل کنیم و بدانیم که برای انجام این کار فرصت کافی در اختیار ما قرار دارد.

خطیب جمعه مسجد امام حسین (ع) کویت افزود: کسی که برای ظهور امام زمان (عج) دعا می کند، اما در عمل رفتار او با دیدگاههای مستکبرین و ظالمانی همچون آمریکا همخوانی دارد دشمن امام(عج) و یار و یاور بدخواهان آن حضرت است.

وی در پایان با دعوت از همه مسلمانان برای انجام گوشه ای از آنچه امام زمان (عج) برای تحقق آن ظهور خواهد کرد گفت: اولین گام این است که به خود ظلم نکنیم و با کارهای نا مناسب در حق خویش امام زمان را از خود نرجانیم، چراکه نامه عمل همه انسانها در هفته دو بار خدمت آقا عرضه می شود.

 

ای زنده دلان ظهور نزدیک است

(تصویری)

 

 

مروري اجمالي بر

مصاديق شخصيتهاي ظهور ، بشارت بخش نزديكي ظهور

يكي از مهمترين نشانه هاي ظهور كه تاثير بسيار مهمي بر حوادث عصر ظهور دارند ، شخصيتهاي اين دوران تاريخي مي باشند. ائمه اطهار(ع) از 14 قرن قبل روايات بسياري كه بالغ بر صدهها روايت مي گردد در مورد شخصيتهاي دوران ظهور بيان فرموده اند ، كه گاها مشخصات و نشانه هاي دقيقي را شامل مي شوند و نشان مي دهد كه معصوم(ع) اصرار دارد كه اين مصداق اين شخصيت را در نگاه مسلمانان عصر ظهور برملا سازد .

البته بحث مصداق شناسي تنها شامل شخصيتهاي عصر ظهور نمي باشد و بعضاً تحولاتي مانند انقلاب مردم مشرق زمين را شامل مي شود هرچند بحث مصداق شناسي بيشتر در مورد شخصيتهاي عصر ظهور كاربرد دارد ، عده اي از عزيزان از گذشته تا حال بحث مصداق شناسي را مردود دانسته و ان را نادرست مي دانند در حالي كه عده اي از بزرگان مطرح مانند امام خميني(ره) (در مصداق انقلاب مردم مشرق زمين ) و آيت الله بهاءالديني (در مورد مصداق سيدخراساني)  و بزرگان ديگر ، آشكارا خود دست به مصداق شناسي زده اند كه شرح مفصل آن به همراه ارائه دلايل متعدد روايي و عقلي مبني بر مجاز و حتي لازم بودن مصداق شناسي در مقاله اي انشاالله به محضر عزيزان ارائه خواهد شد.

ما در ادامه به صورتي اجمالي نگاهي گذرا خواهيم داشت به مصاديق عصر ظهور كه در برخي مانند سيدخراساني به صورت قطعي و يقيني و در بسياري قريب به يقين بوده و در برخي نيز بعنوان احتمالي قوي و يا متوسط مطرح است.

سيد قمي

رهبر ايرانيان اهل مشرق كه بنا بر روايتي با ياران خود كه داراي قلبهايي محكم تر از پاره هاي آهن هستند از قم قيام كرده و نهضت بزرگي را برپا مي كند، در روايتي ،" ... تحابوا بروح الله ..." نام اين رهبر مقدس ايرانيان " روح الله " ذكر مي گردد .

 

http://www.genuineislam.blogfa.com/post-40.aspx

http://www.genuineislam.blogfa.com/post-41.aspx

 

 

سيد خراساني

 

اين شخصيت الهي الهي كه خصوصيتهاي مختلفي از وي در روايات ذكر گرديده است ، در آستانه ظهور رهبري ايرانيان زمينه ساز ظهور را برعهده داشته و همزمان با آغاز تحولات بزرگ ظهور ، لشگر  شيعيان ايراني را به سمت عراق به حركت درمي آورد و در عراق ضمن درگيريهاي شديدي كه باسفياني دارد بعد از شكست او ، با امام زمان(عج) بيعت كرده و به همراه لشگر بزرگ اسلام در معيت امام زمان(عج) براي فتح بيت المقدس حركت مي كند.

 

http://www.u313.com/index.php?option=com_content&view=article&id=299:1389-03-31-13-16-33&catid=56:magalat

 

 

يماني

 

بنا بر روايات نام او حسن يا حسين و در روايتي نام او نصر ذكر شده است ، همزمان با آغاز نبرد نيروهاي سفياني و سيد خراساني در عراق يماني با نيروهايش براي ياري خراساني وارد عراق مي شود . البته عده اي معتقدند كه دو فرد يماني در تحولات ظهور وجود دارد.

انشاالله بزودي مقاله يماني بودن سيد حسن نصرالله منتشر خواهد شد.

 

شعيب بن صالح

 

جواني(شاب) گندمگون و كم يش از اهالي تهران مي باشد كه داراي اراده اي بسيار قوي و بصيرت و يقيني عميق است ، 72 دو ماه قبل از ظهور در حكومت ايرانيان ظاهر شده و با سر و سامان دادن اوضاع ايران به همراه سيد خراساني و زمينه سازي براي ظهور ، براي نبردهاي بزرگ زمان ظهور آماده مي شوند ، سيد خراساني او را به رهبري سپاه خويش انتخاب كرده و راهي عراق مي گردد ، بعد از مراسم بيعت در عراق ، بنا بر روايات از طرف امام زمان(عج) بعنوان فرمانده لشگر خود ، براي فتح بيت المقدس حركت مي كند.

 

http://www.u313.com/index.php?option=com_content&view=article&id=519:1389-05-12-16-04-57&catid=3:main

 

 

سفياني

 

يكي از اصلي ترين دشمنان امام زمان(عج) و ايرانيان زمينه ساز ظهور مي باشد ، مشخصات بسياري از او در طي دهها حديث از طرف ائمه اطهار(ع) ذكر گرديده است.  به كمك حاميان خود بعد از خروج و تسلط بر شام ، راهي عراق شده و در آنجا جنايات هولناكي را مرتكب مي گردد ، بعد رو لشگر يكي به سمت عربستان و ديگري براي مقابله با ايرانيان راهي مي كند كه هر شكست خورده ونابود مي شوند ، سفياني در انتها و بعد از اينكه يك بار توبه كرده و آن را مي شكند ، به دست امام زمان(عج) كشته مي شود.

http://u313.blogfa.com/post-170.aspx

 

سيد حسني يا نفس زكيه اول

 

سيدي جليل القدر از نسل امام حسن(ع) است كه بنا بر روايات متعدد در آستانه ظهور در پشت كوفه(نجف) به دست نيروهاي سفياني كشته مي شود . مشخصات متعددي از وي در ضمن چند حديث نقل گرديده است. شهادت وي يكي از نشانه هاي بسيار نزديك بودن ظهور است.

 

 

سيد موسوي در خوزستان

 

روايات زيادي در مورد او در دست نيست ، تنها روياتي كه بيان مي كند در آستانه ظهور و همزمان به حركت سپاه خراسان به رهبري سيد خراساني ، در خوزستان ايران ، مردم با سيدي موسوي بيعت مي كنند ،  با توجه به قرائن متعدد اين سيد موسوي نه تنها در مقابل سيد خراساني و لشگرش نمي باشد بلكه به احتمال قوي بيعتش در راستاي كمك رساني به لشگر سيدخراساني مي باشد.

 

http://www.u313.com/index.php?option=com_content&view=article&id=479:1389-04-24-05-57-21&catid=3:main

 

مصري

 

مرد  مصري بنا بر روايات جنبشي نظامي در مصر(غزه) برپا مي كند و بعد قيام سفياني نيز بين او و سفياني درگيريهايي پيش مي آيد ، برخي اعتقاد دارند قيام مصري همان قيام تيره " قيس"  در مصر است.

 

 

عبدالله عربستان

 

روايات شريف او را آخرين پادشاه عربستان مي دانند كه در زمان بسيار نزديك به ظهور كشته مي شود ، بعد از مرگ عبدالله حكومت عربستان درگير كشمكشهاي سياسي بر سر قدرت شده و ثبات خويش را از دست مي دهد ، بفرموده امام صادق(ع) بعد از عبدالله حاكمان چند ماهه و چند روزه بر سركار مي آيند و اين وضع تا ظهور ادامه دارد.

 

http://www.alvadossadegh.com/fa/article/44-1388-05-14-10-59-29/891-1388-09-23-11-43-47.html

 

 

كافر قزويني

فردي شرور و ستمگر است كه قبل از قيام تاريخي ايرانيان در اين سرزمين خروج مي كند ، بنا بر روايات پرده هاي عصمت را مي درد و سينه ها را پر از كفر مي كند .

 

http://u313.blogfa.com/post-69.aspx

 

 

شيصباني(و به قولي سفياني اول)

 

بنا بر روايات فردي شرور و ستمگر است كه در آستانه ظهور در عراق كشته مي شود ، كشته شدن وي در آستانه خروج سفياني روي مي دهد ، هرچند عده اي شيصباني را همان سفياني اول مي دانند.

 

مروي اجمالي بر اوضاع كشورهاي خاورميانه در

عصر ظهور بنا بر احاديث شريف

به روايت تصاوير:

قيام مردم مشرق زمين كه بنا بر روايات بسيار ، متصل به ظهور خواهد شد.

دهها روايت شريف از وقوع انقلابي بزرگ و تاريخي در ايران و حركت سپاه ايران به سمت عراق خبر مي دهند ، بنا بر روايات مردم ايران به همراه سيدي جليل القدر از قم انقلاب تاريخي خويش را آغاز مي كنند و تا زماني كه به هدف نرسند از پاي نمي نشينند ، جنگ طولاني مدت با دشمنان و ظاهر شدن سيد خراساني در ايران و بعد از آن خروج شعيب بن صالح 72 ماه قبل از ظهور ، جلوه هايي از اين قيام تاريخي در اينه روايات مي باشند ، اين انقلاب مقدس بنا بر روايات در انتها به ظهور ختم مي گردد و ايرانيان زمينه ساز ظهور با برافراشتن پرچم هاي سياه به رهبري سيد خراساني كه شعيب بن صالح را در پيشاپيش خود دارد  به سمت عراق حركت كرده و بعد از بيعت با امام زمان(عج) راهي فتح بيت المقدس مي گردند.

 

اوضاع عراق در آستانه ظهور  :

 

روايات شريف اوضاع بسيار سخت و ناگواري را در عراق پيش بيني مي كنند ، حكومت فردي ستمگر و كشته شدن او ، ورود نيروهاي غربي به عراق به همراه فجايع فراوان ، قطحي ، جنگ و درگيريهاي فراوان در آستانه ظهور بخشي از پيش بيني روايات است ، اين فجايع با خروج سفياني به اعلي درجه خود رسيده و فجايع سفياني در عراق بسيار شديد توصيف مي گردد ، نيروهاي يماني نيز براي ياري سيدخراساني و امام زمان(عج) وارد عراق مي گردد.

در نهايت امام زمان(عج) بعد از قيام در مكه به همراه حلقه اوليه ياران خويش و ياريگران نخستين به سمت عراق حركت مي كند و در آنجا پس از بيعت نيروهاي ايراني به رهبري سيد خراساني با ايشان با يكپارچه كردن لشگر بزرگ خويش و سپردن فرماندهي آن به شعيب بن صالح ، عازم جنگ با يهود و فتح بيت المقدس مي گردد.

 

اوضاع عربستان در آستانه ظهور :

 

بنا بر روايات شريف در آستانه ظهور ، خانداني فاسد بر عربستان حاكم است كه آخرين فرد اين خاندان فردي بنام " عبدالله " نام دارد ، اين فرد بعد از برادرش كه نامي شبيه حيوان داشته و مشخصات ديگري از وي ذكر مي گردند به حكومت مي رسد ، مرگ عبدالله بعنوان يكي از نشانه هاي بسيار نزديك بودن ظهور مي باشد و بعد از وي حكومتي در عربستان مستقر نخواهد شد وشاهزادگان و تشنگان قدرت براي رسيدن به قدرت به هم به جنگ منازعه مي پردازند ، حوادث خونيني در كنار خانه خدا در آستانه ظهور و در ماه ذي الحجه رخ مي دهد ، زمزمه هاي ظهور و رويت امام زمان(عج) در ماههاي مانده و متصل به ظهور در بين مردم حجاز بالا مي گيرد و بنا بر رواياتي وجود مقدس امام زمان(عج) پس از ظهوري موقت در طي چند سخنراني ، قبل از قيام تاريخي در عاشوراي موعود ، مردم را به حق دعوت مي كند.

و پس از تجمع ياران فداكار و تاريخي امام زمان(عج) در مكه مكرمه ، آن حضرت حركت مبارك خويش را به سمت عراق آغاز مي نمايد.

اوضاع مصر در آستانه ظهور  :

 

روايات از وقوع انقلابي به حق ، در استانه ظهور در مصر خبر مي دهند ، كشمكش و درگيري فراواني در مصر در آستانه ظهور رخ مي دهد ، حاكم مصر در زماني بسيار نزديك به ظهور كشته مي شود و اوضاع اين كشور به سمت انقلاب مي رود ، تيره قيس در مصر در استانه ظهور قيام كرده و بعد از خروح سفياني با وي درگير مي شوند.

در نهايت روايات پيش بيني مي نمايند كه سپاه مرد مغربي كه از شمال آفريقا حركت كرده است و قصد شام دارد در سر راه خود بعد از انجام جنايات فراوان ، موقتا اوضاع مصر را كنترل مي كند و نيروهاي انقلابي را سركوب مي نمايد. كشمكش و درگيريهاي فراوان در مصر در آستانه ظهور گزارش شده است.

اوضاع شام و فلسطين در آستانه ظهور  :

روايات شريف براي شام و فلسطين اوضاع بسيار سختي را پيش بيني مي نمايند ، از تسلط يهود بر بيت المقدس تا  بروز جنگ و درگيريهاي فراوان تا قطحي و مشكلات متعدد.

فتنه يهود در فلسطين در روايات متعددي ذكر مي گردد ، خروج سفياني در شام يكي از اصلي ترين حوادث ظهور در اين منطقه به شمار مي رود ، به پا خواستن طايفه بني كلب در حمايت از سفياني نيز ذكر مي گردد تا اينكه سفياني بر شام و فلسطين مسلط مي شوند البته روايات بخش هايي از شام را كه در تحت تسلط  برخي از شيعيان قرار دارد از شر سفياني حفظ مي كند.

قيان يماني از يمان " منطقه اي از لبنان و فلسطين " نيز يكي از مهمترين نشانه ها و حوادث عصر ظهور است ، يماني به همراه يارات خود  براي ياري امام زمان(عج) و سيد خراساني ، پس از خروجي كه همزمان با سفياني و سيد خراساني رخ مي دهد ، به سمت عراق ، كانون تحولات و درگيريها حركت مي نمايد.

تحرك شيعيان يمن در آستانه ظهور

اوضاع يمن نيز در روايات در آستانه ظهور ، همراه با ناآرامي ها و درگيري و جنگهاي متعدد گزارش مي شود ، قيامي از اين منطقه  رخ مي دهد كه مردم را به سمت حق فرا مي خواند ، عده اي اعتقاد دارند كه يماني موعود از يمن مي باشد و عده اي او را يماني غيرموعود مي دانند ، شيعيان حسني يمن در آستانه ظهور بعد از قيام براي ياري امام زمان(عج) به سمت مكه حركت مي كنند و به همراه ديكر شيعيان حجاز ، ياران اوليه امام زمان(عج) را تشكيل مي دهند.

كلام آخر :

اندك تاملي در بشارتهاي بزرگان و علما و عرفا و مراجع ، تامل در فراهم بودن تمام شخصيتهاي مهم عصر ظهور  و التهاب محورهاي اصلي در عصر ظهور مانند يمن ، عراق ، شام ، مصر  ، عربستان و ايران نشان مي دهد كه بشارت نزديك بودن ظهور تا چه اندازه جدي ، واقعي و قابل درك است .

حال اين سئوال مهم پيش مي آيد كه در اين شرايط حساس و تاريخي كساني كه از اين حقيقت نوراني و مبارك مطلع مي گردند و بر آن يقين مي كنند چه وظيفه اي دارند؟

اعتقاد داريم كه خداوند متعال در آيه شريف " نصر من الله و فتح قريب و بشرالمومنين " به زيبايي جواب اين سئوال مهم را مي دهد و تكليف را روشن مي كند ، خداوند متعال بعد از آنكه پيروزي و ياري خدا را قريب ذكر مي كند ، به مومنين امر مي كند كه اين حقيقت مبارك را به ديگر مومنان و جامعه اسلامي بشارت دهند.

قطعا بشارت نزديكي پيروزي در هر رويارويي آثار شگفت انگيزي بر هر طرف جبهه درگيري خواهد داشت مخصوصا كه اين بشارت و نزديكي ، بشارت به پيروزي در نبرد آخرين باشد و نويد ظهور منجي عالم بشريت كه قرنهاست جهانيان در اديان گوناگون چشم براهش بوده اند. كسي كه ريشه ظلم را خواهد كند و جهان را از لوث جهانخواران پاك خواهد نمود. پس قابل درك است كه دشمنان با دستپاچگي به تكاپو بيفتند و به خيال خام خود به دنبال راه چاره باشند.

اما در اين ميان منتظران اين آينده درخشان و آنانكه يقين به در پيش بودن ظهور در آينده بسيار نزديك دارند بايد كه با تمام توان و به هر شكل ممكن اين موج هستي بخش و بهجت زا را گسترش دهند تا جامعه شيعي با امواج اين بشارت روحي تازه بگيرد و بتواند در اين فتنه هاي سخت آخرالزمان با تجديد قوا و با انگيزه و اميد به آينده اي روشن ، گام آخر تا ظهور را با قاطعيت و قدرت بردارد.

و سخن آخر اينكه شيفتگي دلهاي اهل حق كه رايحه ظهور را درك كرده اند و با شور و اشتياق وارد صحنه شده اند بزودي زود غوغايي به پا خواهند نمود كه جهان را متحير خواهد كرد ، يقين به نزديكي و نور جمال مهدي فاطمه(عج) دل و جان عاشقان را آنچنان مست و بي خود خواهد كرد كه عاشقانه موج بشارت ظهور را به دورترين زواياي اين كره خاكي گسترش دهند و جهان را براي استقبال از محبوب دل عاشقان ، يوسف زيباي فاطمه(عج) آماده نمايند.

به اميد آن لحظات نوراني و درخشان

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-1 #430 پرهام 1394-05-06 16:50
سید حسنی قزوینی کو؟
در ضمن تفسیر خود را جای احادیث قالب نکنید
اولا کافر قزوینی نه
زندیق قزوینی
دوما زندیق به معنای کسیست که نگرشی نوین به دین دارد نه کافر
در ضمن شعیب اهل طالقان در سرزمین هویتی تاریخی فرهنگی قزوین است و نقش برجسته قزوین بر اساس روایات در اخرالزمان انکار نشدنی
نقل قول کردن
+1 #429 ناشناس منتظر 1394-03-12 01:44
مگه شعیب اهل طالقان نباید باشه؟
نقل قول کردن
+7 #428 محمد حسن 1394-03-05 09:58
بر ثانیه ظهور مهدی (ع)صلوات
نقل قول کردن
+7 #427 علی رضا 1394-02-19 12:37
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد
نقل قول کردن
+7 #426 محقق 1394-01-06 21:13
دوستان عزيز تحقيق درباره ظهور خوب است اما مصداق شناسي اسيب فراواني دارد كه اگر مثلا يك اتفاقي پيش امد و اقا ظهور نكرد بعضي از مردم از ظهور ناميد ميشند پس مصداق شناسي و مصداق قرار دادن كار درستي نيست و ما به اين ها سفارش نشده ايم گفتم تحقيق درباره ظهور خوب اما مصداق شناسي يكي از اسيب هاي فراوان همين دوران غيبت اس ( مراجعه شود به نظر اقاي BAH BAH به نقل از جواد) پس دوستان خواهشا مصداق شناسي نكنيد ضمن اينكه من اين سايت را زياد جالب نميبينم مدير سايت هم اگه ميخواد دفاع كنه به ايميلم پيام بده تا قانعش كنم مدير محترم سايت كار شما كار بيخود است مصداق شناسي نفرماييد درباره وي‍گيهاي امام زمان و كماريهايي كه بايد شيعيان در زمان غيبت انجام بدن نرم افزارهاي مربوطه رو بزاريد اما مصداق شناسي نه چون شما دقيقا رو نقطه دوست داشتن امام زمان ست گذاشته ايد كاري داشتيد با موضوع : جواب درباره امام زمان يا امام زمان در ايميلم منتظرتانم
نقل قول کردن
-6 #425 بی نام 1393-06-16 23:35
با سلام
بی نام هستم
اینها همش داستانه و سوء استفاده از اعتقادات مردم جاهل و بی سواد و ساده دل ایران که به راحتی فریب ... ها رو خوردن می دونید بیشترین منفعت رو همین ...ها می برن آخرش چون امام زمان عج نمی یاد با بزرگترین کلمه بدعت آمیز شیعه یعنی " بداء" ، می گن برای خدا بداء حاصل شده یعنی خدا چیزی را نمی دانستهبعد از مدتی متوجه آن مورد شده و مسئله ای رو مثل ظهور را بعد از فهمیدن آن مطلب به تاخیر انداخته ! آیا این کلمه بدعت نیست خود دوستان قضاوت کنند !!!!! داستانهایی رو مطرح می کنند که هیچ سرو تهی نداره و هیچ سند محکمی نداره ، شخصی از طرف شخصی دیگر بیان می کند که من امام زمانو دیدم خودتون قضاوت کنید آیا اینا مدرک محکم می شه برای پایه ایمان اعتقاد !!!! خدایش تمام داستانهاشون محمل و مذخرفه ، خودتون بدون تعصب با عقل و منطق و مطالعه منابع روایی شیعه(درباره این منابع باید برای دوستان بگم که اینها در حدود قرن سوم ه ق نوشته شدن یعنی بعد از فوت امامان و غیبت امام غائب پس زیاد نمیشه به این احادیث دل خوش کرد با توجه به اینکه دوستان می دونن خلفای اموی و عباسی به اشخاصی پول مد دادند که حدیث جعل کنند.....) خودتون قضاوت کنید و پایه و اساس ایمانتون چند وبلاگ و یا حرف چند ... های بی سواد نباشه ..... یا حق
نقل قول کردن
-4 #424 حسین 1390-03-25 14:44
مرحوم بهلول سال 80 در منزل داماد خواهرشان به بنده فرمودند با کمال قاطعیت به شما می گویم امام زمان تا 20 سال آینده ظهور خواهد کرد
نقل قول کردن
-3 #423 فرهاد 1390-03-25 14:42
با سلام
یک خاطره :) 4 دی سال 80 در شب میلاد مسیح (ع) در منزل داماد خواهر مرحوم محمد تقی بهلول گنابادی عارف و عالم روشن ضمیر و در خدمت ایشان بودم ، مشغول قرائت اشعاری درباره طبیعت بودند ناگهان خواندن شعر را قطع نموده و دستشان را بالا بردند و فرمودند : من با کمال قاطعیت بهتون بگم امام زمان تا بیست سال آینده ظهور خواهد کرد.
جالب اینکه آقای صادقیان داماد خواهرشان می گفتند حاج آقا در پاسخ به یک خبرنگار که سئوال کرده بود آقا کی ظهور می کند فرموند : به تو چه ربطی دارد ! تو خودت را بساز و آدم شو.
نقل قول کردن
+3 #422 عماد 1389-09-09 07:56
كليب l مردميار

www.youtube.com/watch?v=35UJdNW1Opw

:D
نقل قول کردن
+7 #421 عمار بيروزى 1389-08-23 15:49
رواية عن امام علي ع(( يخرج رجل من وراء النهر يقال له الحارث أو حراث على مقدمته رجل يقال له المنصور يمكن لآل محمد كما مكنت قريش لرسول الله وجب على كل مؤمن نصرته )) معجم احاديث امام مهدي .على كوراني ج1 ص394

گفت : رو به جلو و توضیح می دهد
از انسان را از کشور فراتر از رودخانه فرات(( بلاد ما وراء النهرين(( ظهر العراق مجاورت ايران
لقب مرد (((حارث)))
نام ((حارث)) از اسماء اسد،لبوة ،حيدره
الامام كفت : انا الذي سمتني امي حيدرة ليث آجام قسورة
يا معنای حارث أو حراث از عربى فلاح زرّاع له خبرة بالزراعة یعنی يكـ مرد خبير بصير متخصص تولید کنندگان می بیند مرد در سیاست،
تحت رهبری او ، مردم مطيع و عامل به نام منصور وكيل (( حجة اسلام نصر الله ))
حارث = حيدرى = على = رهبر ما سيد على
هموار راه را برای دولت آل محمد دولت صاحب زمان



امام المتقين علي ع يقول بشأن علائم ظهور (( العجب كل العجب بين جمادى و رجب وأي عجب أعجب من أموات يضربون هامات أحياء ))ابن شهر آشوب،انتشار از تلویزیون اسرائیل و روزنامه ها
شاهدان از شهدای "فرشتگان و ارواح بر اسب،با شمشیر گردن زدن یهودیان قمه زنى
جنگ بم پس از زلزله حرب تموز در ماه جولای رخ داده است در تاریخ 12 يوليه ژوئیه روند وعده واقعی در رجب!! مصادفت عجيب!!
و پایان جنگ در 14اغسطس اوت ماه از جمادي دیگر دوم
نقل قول کردن
+5 #420 عمار بيروزى 1389-08-23 15:39
عن امام صادق ع((وليس في الرايات راية أهدى من راية اليماني ، هي راية حق لأنه يدعو إلى صاحبكم ، فإذا خرج اليماني حُرم بيع السلاح على الناس ، وإذا خرج اليماني فانهض إليه فإن رايته راية هدى ، ولا يحل لمسلم أن يلتوي عليه ، فمن فعل ذلك فهو من أهل النار ، لأنه يدعو إلى الحق وإلى طريق مستقيم))، مصدر بشارة الإسلام .

در این منابع مدرن و جوک ها
آن بیرون می آید به معنی از دو بار برنده
کاربر را تکرار کلمه))يدعو)) تماس به سمت راست ((اف)) می خواهد تا همراه خود را))
2000اول انتصار میلادی و 2006 میلادی دوم انتصار
ایالات و بانک غرب برای جلوگیری از تحویل تحريم صفقت تجارت اسلحه یمانی
معنای منع و تحت محاصره است.


رايته ((راية هدى)) راية صواب حق وحقيقة وليس فيها التباس واشتباه
علمدار پرچم هدایت ))هدى )) حق ))است و نه مبهم نیست.



سيد حسن كفت " اليد التي ستمتد إلى سلاحنا سنقطعها" !!!!!!
نقل قول کردن
+6 #419 عمار بيروزى 1389-08-23 14:23
روايت جابر بن عبدالله انصارى كفت سيره اهل يمن ، بيامبير محمد ص كفت "(( قوم رقيقة قلوبهم راسخ إيمانهم منهم المنصور يخرج في سبعين ألف ينصر خلفي و خلف وصيي ))" نعيم بن حماد المروزي ص66

حضرت محمد است رسول خدا می گوید(( در توضیحات از مردم یمن ، "مردم دل قوی ،ایمان آنها قوی باشد ، آنها را منصور يمانى ،دیدار با او سرباز 70،000سربازان ، جنگنده ، من کمک کرده اند مهدی،و نایب مهدی))

بيمامبر محمد ص ((المنصور منا ))

با توجه به ویژگی های یمانی

منصور گفت ، نام خود را به شخصیت های 3 حسن أو نصر، ((كندي من كندة)) از کوه / نیمه ، پرچم زرد
((كندة)) نیمه در زبان عربی به معنی کوه، حسن نصرالله رهبر مقاومت از جبل (((عامل))) ، نام(((عامل))) جبل معنی قبیله هاشمی منشأ یمن نام (( عاملة بن قحطان)) مهاجرت به چم پس از
شکاف در سد Marib در یمن.

روايت ابن عساكر - كتاب كنز العمال ج11 ح31443 عن ابي هريرة عن رسول الله قال (( صاحب اعماق الذي يهزم الله العدو على يديه مرتين اسمه نصر ، ثم قال : إنما سُمي نصر لنصر الله إياه أما اسمه(وصفه) سعيد أو سيّد ))انتهى.


رسول می گوید نقل ابن عساكر:

که می آید از دره کوه
و دشمنان شکست دو بار
نام او به معنی نصر منصور

از آنجا که خدا او را حمایت
برنده توسط دشمنان

عنوان لقب خود را در توصیف حس
خوشحال است)) یعنی از طرف چهره عیاش بشوش ((

یا)) آقای ((سيد تصحيف سعيد خوشحالم. +زيادة حرف (ع)
آقای سيد بدان معنی است که از اولاد رسول خدا ، فرزندان آل بیت



اسم نام : نصر أو منصور + لقب : سيّد أو سعيد

قل جاء الحق و زهق الباطل إن الباطل كان زهوقا

صدق وعده
نقل قول کردن
+5 #418 عمار بيروزى 1389-08-23 13:54
پرچم حزب الله-لبنان و آگهی ها را پاسداران همان آرم آنها ارتش مهدی در مقابل ارتش در سفيانىi لوانت.

روى عكرمة " لما نزلت آية ((إذا جاء نصر الله و الفتح و رأيت الناس ...)) قيل : يا رسول الله من هم ؟؟ -يعني فيمن نزلت-

قال الرسول : هم قوم رقيقة قلوبهم ، طاعتهم الإيمان ، الفقه يمان ، الحكمة يمانية وأنا يماني )) . انتهى مسند امام أحمد بن حنبل

سوره النصر" مدنى مدنيه غیر نظامی
آشکار شد پس از فتح مکه بلند و دور

آیا "آية سورت نصر ،" آخرین آیه نازل شده به پیامبر پیش از مرگ

این کار از فتح مکه معنی نیست.

نظر گرفته شده است می توان از بشارت ظهور مهدی فتح و وعده داده

رسول می گوید : آن را در مردم یمن "مباركـ" فاش شد

مردم اهل دل خوب خالص
خلوص متوسط از خود و روح تنها
ایمان معنى يمانى . حکمت معنى ، و بيامبر یمانی
من رسول می گوید : أنا یمانی!!!!!
مسند احمد - با که رسول در یمن متولد نشده بود

در یک زمان در مقابل جعفر صادق
بپرسید کسی که آمد به جلو
مردم بیرون آمد او می گوید یمانی

لا نه گفتن صادقانه امام صادق!!
یمانی شيعيى موالى شیعه وفادار به علی بن ابیطالب
نام سه شخصیت.!

نام رهبر محبوب مقاومت وعده است سه شخصیت حسن نصرالله یا
3 ح س ن
ن ص ر
سورت نصر و نمادین سه آیات 3 أمر عجيب!!!!
نقل قول کردن
+5 #417 عمار بيروزى 1389-08-23 13:28
حديث عن رسول الله ( تخرج رايات سود من المشرق و رايات صفر من المغرب فتلتقي في سرة الشام ) .

رسول خدا گفت ، "از زمین از شرق به معنی پرچم سیاه و سفید (ایران)

و غرب اقصى از پرچم های زرد از زمین ، به معنی از (لبنان)

می شود جنگ در مرکز ناف متوسط القاعده شام اردن + سوریه

من خطبة امام المتقين علي بن ابي طالب يصف ابنه المهدي ( كأنك يا بني بتأييد نصر الله و قد آن و بتيسير الفرج و علو الكعب و قد حان ، وبالرايات الصفر و الأعلام البيض تخفق على أثناء أعطافك ما بين حطيم و زمزم).





اعلام سود (سياه)







رايات مقاومت لبنان ( علمدار ظهور زرد)
نقل قول کردن
+5 #416 عمار بيروزى 1389-08-23 13:08
من كتاب السني ( تذكرة القرطبي في أحوال الموتى وأمور الآخرة) باب/ خروج المهدي وفتن وملاحم وعلائم آخر زمان .

روى ابن مسعود عن رسول الله (يخرج ـــ منصورـــ في آخر الزمان من المغرب الأقصى، يمشي النصر بين يديه أربعين ميلا، راياته بيض و صفر ، فيها رقوم إسم الله الأعظم مكتوب، فلا تهزم له راية ، وقيام هذه الرايات وانبعثاها من ساحل البحر بموضع يقال له ماسنة من قبل المغرب ، فيعقد هذه الرايات مع قوم أخذ الله لهم ميثاق النصر و الظفر أولئك حزب ألا إن حزب الله هم المفلحون) .انتهى

پیامبر ص می گوید : خروج از مرد لقبه"منصور" در دهه گذشته
به دور از مجاورت فلسطین ، پیاده روی به پیروزی او 40 ماه ،
علمدار زرد و سفید و آگهی ها ،
از کجا آرم -- الله اکبر -- بزرگ ترین نام خدا اعظم نوشته شده است
محل در نزدیکی ساحل دریای به طور متوسط به نام "ماسنه"
نگاهی به تعهد و وفاداری از مردم خدا آنها را نوشت و پیروزی و پیروزی، بيامبر كفت ((أولئك حزب الله ألا إن حزب الله هم المفلحون))کسانی که نه حزب الله هستند که حزب الله موفق.

راياته صفراء "أصفر و أبيض "بيضاء" وعليها (( رقوم )) معنى از عربى شعار = رمز = نقش

اسم الله أعظم مكتوب (حزب الله) جنوب لبنان



سيد منصور يمانى+علمدار حزب الله +علمدار لبنان





يا على بن موسى الرضا مدد
نقل قول کردن
+5 #415 عمار بيروزى 1389-08-23 01:33
رمان در کتاب "بحار الانوار" 52\ 213در نشانه ای از آمدن مهدی ، امام
زين العابدين ع كفت((يكون قبل خروجه-اي مهدى- خروج رجل يقال له "عوف السلمي"بأرض الجزيرة ويكون مأواه تكريت أو كويت وقتله بمسجد دمشق . ثم يكون خروج شعيب بن صالح من سمرقند-نيشابور قزوين- ، ثم يخرج السفياني الملعون من الوادي اليابس))انتهى
در این بحث علامت ظهور یک سیاسى تمدار مخالفت با دولت جمهوری عربی سوریه عنوان لقب (صلح آمیز (به معنی مرد یا ابرو بزرگ در فرهنگ عربی به نام او نمی باشد! "يقال له" وليس اسمه!
به معنی "مرد سلم صلح" و یا "مرد سلام صلح" و یا "مرد سلمي آرام" كنيته
می شود از جزیره عربستان -- شبه جزیرة عربستان (سعوديه)، میانگین دختر و با این نسخهها کار پیمانکار در منطقه از "کویت" تصحيف! و کشتن او را در یک مسجد در دمشق ترور
"مسجد" در زبان عربی به معنی زمین "ارض"
قول رسول پیامبر ص : جعلت الارض لي مسجدا طهورا --من به زمین مسجد خالص
راه اندازی دمشق کلمه سراسر این سرزمین گسترده ای از شام و باستانی شامل سوریه، و لبنان بیروت.
و فرد مورد نظر در اینجا انطباق مصداق رئيس دولت لبنان شهيد)) رفیق الحریری)) زعيم تيار مستقبل --آینده رهبر جنبش برای صلح و مسالمت آمیز توافقنامه "طائف" و"طائف" ارض بجوار مكة مقدسة
حريرى تاجر مشهور دارای تابعیت لبنان ، و عربستان سعودی
نقش بازی در پایان دادن به جنگ داخلی لبنان
و آنان که ازدواج کرده و زندگی در عربستان سعودی
است ، که سنگین و ابرو به عنوان یک مقاول مهندس بترول در خلیج فارس مشغول به کار
شد تا در بیروت دمیده شده ، و در کنار مسجد خود ، دمشق 2005 فوریه 14 میلادی به خاک سپرده شد
حديث ذكر مورد حرف زمني ((ثم)) --((ثم يكون خروج))
و پس از رئيس جمهور به دست آورد دولت در انتخابات مردمی ، احمدینژاد شعبى در سال 2006 میلادی
سیاسی و شخصی حریری اطلاعات شناخته شده است و به یک میلیونر
رویداد مهم مرگ هیچ است
زلزله سیاسی یا لرزش دادن حس اختلاف انطباق((فتنة شام))
همراه با ظهور سفيانى دوم
این رویدادهای مربوط به یکدیگر ، مثل افتادن توپ برف
که به کشته شدن محمد باقر حکیم در عراق که رفیق حریری در لبنان. کشته شدند آیا به دنبال سفياني دوم
نقل قول
نقل قول کردن
+2 #414 عمار بيروزى 1389-08-23 01:31
www.youtube.com/watch?v=0CL0BtZ3GtI


عوف سلمي = مرد سلمى = رفيق حريرى
لبنانى سعودى عمل في كويت واغتيل في بيروت دمشق


www.aljazeeratalk.net/forum/upload/26930/1202216165.jpg








ar.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D9%81%D9%8A%D9%82_%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%B1%D9%8A%D8%B1%D9%8A
نقل قول کردن
+4 #413 عمار بيروزى 1389-08-23 01:23
رسول الله كفت(( لا تذهب الأيام والليالي حتى يملك العجم رجل من الموالي يقال له جهجاه أو جاه جاه )) / صحيح مسلم

رسول الله كفت ( إن أخنع (أبغض) إسم عند الله عز وجل رجل تسمى ملك الآملاك مثل شاهان شاه ، لا ملك إلا لله لا ملك أعظم ولا أكبر منه )) صحيح مسلم / باب آداب أسماء

www.al-eman.com/hadeeth/viewchp.asp?BID=1&CID=116&SW=شاهان-شاه#SR1

جاه جاه = شاه شاه = شاهنشاه = ملك ملوك = رضا شاه پهلوی زنديق مقبور

www.youtube.com/watch?v=myDfE6wboNs

www.youtube.com/watch?v=haV1OUjP6EM

www.youtube.com/watch?v=-m2p0fWAYqQ

www.youtube.com/watch?v=7Is1XNzkCq8

www.youtube.com/watch?v=hYqn9nYaEbs

وبشر الصابرين ...!
نقل قول
نقل قول کردن
+1 #412 رضا مهرانی 1389-08-07 20:03
سلام و خسته نباشید
بارها پیش اومده که من توی بحثهای اعتقادی و یا سیاسی متهم به تعصب شدم و اینکه کورکورانه دارم از آقایون! حمایت می کنم. ولی الآن می بینم امثال همون کسایی که مارو متهم می کنن توی تعصب از ما خیلی جلوترند. شما نویسنده های سایت هم لازم نیس خودتون رو به خاطر انتقادهای سازنده سایت موعود و یا آن قصه گو و یا دیگران ناراحت کنین. اونطور که من فهمیدم اینها همشون با دکتر محمود مشکل دارن. و حاضرا قید همه چی رو بزنن تا این آقا نباشه! مطمئن باشین اگه اسم این آقا از لیست شما حذف بشه این سیل انتقادات فروکش میکنه.
به آقایون غیر متعصب! هم عرض میکنم که من و خیلی از امثال من هم با آقای احمدی نژاد 100 در صد موافق نیستیم و بهش خرده می گیریم(البته جنس انتقادای ما با شما متفاوته) ولی هیچ وقت منکر خیلی از خصوصیات بارز اخلاقی ایشون نمیشم. به مطالب این سایت هم به چشم نقشه راهی نگاه می کنم که از طرف اهل بیت (ع) جلوی پای ما گذاشته شده و این مصادیق هم کسانی هستند که درصد بسیار بالایی از نشانه ها با اونها تطبیق می کنه ولی هیچ وقت صد در صد نمی تونیم به این مصادیق ایمان داشته باشیم. در هر صورت به شما (خصوصا بر و بچه های مذهبی) توصیه می کنم با چشمای باز به مسائل نگاه کنین و تا اسم شخص یا اشخاصی رو جایی می بینین شروع به انتقاد یا استهزا نکنین
به امید ظهور مصلح (عج)
یا علی مدد
نقل قول کردن
+1 #411 علی 1389-07-21 14:28
عربستان به "تبعيض روشمند " عليه شيعيان اين كشور ادامه مي‌دهد

به گزارش فارس، به نقل از پايگاه خبري "الملتقي "، ديده‌بان حقوق بشر اخيرا گزارشي را درباره ارزيابي حقوق بشر در عربستان با گذشت پنج سال از اصلاحات ملك عبدالله منتشر كرده است.
در اين گزارش آمده است: ملك عبدالله از زمان تصدي قدرت در آگوست 2005 اقدام به كاهش محدوديت‌ها از جامعه سعودي كرده است اما اين تغييرات كه در زمينه‌هاي حقوق زنان، آزادي بيان، پاكسازي در سيستم قضايي و مداراي مذهبي حاصل شده، بسيار اندك است.
در بخش "مداراي مذهبي " اين گزارش آمده است حمايت ملك عبدالله از گفت‌وگوي اديان در سطح جهاني، در داخل اين كشور نمود و نتيجه‌اي نداشته است و روابط بين اهل تسنن و شيعيان همچون گذشته پرتنش و متشنج است.
در ادامه گزارش آمده است دولت همچنان به تبعيض روشمند عليه شيعيان ادامه مي‌دهد و دشمني تاريخي از سوي اكثريت اهل تسنن وهابي عليه اقليت شيعيان در عربستان همچنان پابرجاست.
گزارش مذكور تاكيد كرد برخي از مفتي‌‌ها و شخصيت‌هاي وهابي از سوي دولت موظف شده‌اند كه خواستار تعبيض عليه شيعيان شوند و برخي از شيعيان نيز كه خواستار برابري بين طوائف هستند به زندان افتاده و شكنجه مي‌شوند
نقل قول کردن
+1 #410 علی 1389-07-21 14:26
سارا پیلن فرماندار سابق ایالت آلاسکا و نامزد معاونت جان مک کین رقیب انتخاباتی جمهوریخواه باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا مدعی شد که دست یابی ایران به سلاح هسته ای منجر به جنگ جهانی سوم و کشتار بخش قابل توجهی از جمعیت جهان مي شود!

به گزارش عصر ایران این چهره محافظه کار آمریکا در مصاحبه با وب سایت آمریکایی " نیوز مکس " با اشاره به اینکه باید همه گزینه ها از جمله گزینه نظامی در برخورد با برنامه هسته ای ایران روی میز باشد از افزایش فشارهای تحریمی ، برخورد نظامی و نیز مذاکره به عنوان سه راهکار همزمان برای برخورد با بر نامه های هسته ای ایران دفاع کرد.

وي گفت : " ما باید بدانیم که سلاح هسته ای در دست چنین کشوری ( ایران ) تنها مشکل اسراییل یا آمریکا نیست ، بلکه مشکلی جهانی است . این مساله ممکن است به یک آرماگدون ( نبرد آخرالزمان ) بینجامد . این مساله ممکن است به جنگ جهانی سوم ختم شود که بخش های بزرگی از کره زمین را نابود کند . "

آرماگدون نام کوهی در منطقه فلسطین است که در کتب مذهبی مسیحیان ، ظهور مسیح با وقوع نبرد آخر الزمان بین دو نیروی خیر و شر در این منطقه، به وقوع خواهد پیوست .

پیلن در برنامه ای که با شعار انتخاباتی معروف پرزیدنت ریگان در انتخابات سال 1980 " آمریکا را بار دیگر بزرگ سازیم " ، پخش می شود و مجری آن " مایکل ریگان " فرزند ارشد ریگان است ، شرکت کرده بود با حمله مجدد به سیاست های اوباما ، احتمال شرکت خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 آمریکا را منوط به تحولات سیاسی آینده دانست و افزود که فعلا برای او انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار است .

با این حال ناظران بر این گمانند که حضور پیلن در"نیوز مکس" که پربیننده ترین وب سایت حامی محافظه کاران در آمریکا محسوب می شود ، نشانه ای از تمایل او برای به چالش کشیدن اوباما در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 آمریکا است .

پیلن در این مصاحبه بار دیگر به شدت به سیاست های اقتصادی اوباما انتقاد کرد و گفت که رییس جمهوری دموکرات آمریکا نتوانسته امیدها و انتظارات مردم را پاسخ گوید .
نقل قول کردن
+1 #409 علی 1389-07-21 14:25
با ورود به مرحله نهایی نهضت که در نگاه آخرالزمانی همان وقایع پیش از ظهور امام مهدی علیه السلام است، عملا نقشه راهبردی پیشرفت ایران اسلامی و نیل به اهداف انقلاب اسلامی منطبق با مراحل واپسین ظهور گشته و رفته رفته فهم پیام جهانی انقلاب برای همگان میسر می گردد و به موازات آن نه تنها حقانیت این پرچم برافراشته یکبار دیگر و بطور گسترده یی اثبات می گردد ، بلکه همه حق طلبان و عدالت خواهان جهان را به پیشوائی خود به سرمنزل عدل و توحید رهنمون می گردد .
نقل قول کردن
+1 #408 علی 1389-07-21 14:23
به نقل از قاسم:
درگيري‌ها در جنوب يمن 3 كشته برجاي گذاشت
خبرگزاري فارس: بر اثر درگيري‌ افراد مسلح با نيروهاي امنيتي در مناطق جنوبي يمن سه نفر شامل يك نظامي ارتش اين كشور كشته شدند.

به گزارش مانيتورينگ فارس به نقل از شبكه تلويزيوني الجزيره، بر اثر درگيري‌هاي شديد بين افراد مسلح و نيروهاي امنيتي يمن در استان "لحج " در جنوب اين كشور سه فرد مسلح شامل يك نظامي يمني كشته شدند.
اين در حالي است كه شب گذشته نيز درگيري‌ مشابه ديگري در اين استان رخ داد كه بر اثر آن چهار سرباز ارتش يمن زخمي شدند.
از سوي ديگر در استان "ابيان " شاهدان عيني اعلام كردند كه در حمله افراد مسلح در كمين خودروي ارتش اين كشور هنگام توزيع غذاي افطار در ميان نظاميان، يك سرباز يمني كشته و يك نظامي ديگر نيز زخمي شدند.
اين در حالي است كه افزايش درگيري‌ها در جنوب اين كشور موجب آن شد كه "علي عبدالله صالح " رئيس جمهور يمن عليه گروه القاعده اين كشور اعلام جنگ كرده و از مردم كشورش خواست تا با مشاركت خود در مقابله با برنامه‌هاي آنان بايستند.
اين اعلام جنگ رئيس جمهور يمن پس از حمله به يك پايگاه نظامي ارتش اين كشور در استان جنوبي "ابيان " طي روزهاي گذشته صورت گرفت.

??????????????? ????????????
نقل قول کردن
+2 #407 علی 1389-07-21 14:22
به نقل از مبشر گمنام:

aliiiiiiiiiie dadash
نقل قول کردن
+2 #406 علی 1389-07-21 14:21
به نقل از مبشر گمنام:

BAH BAHبه نقل از جواد:

امروز:تمثال زیبای سید خراسانی در دست سردار بزرگش دکتر شعیب(ان شا الله)




تا کور شود هر آنکه نتواند دید

gush b farman toeim
نقل قول کردن
+1 #405 علی 1389-07-21 14:09
قطعا بشارت نزديكي پيروزي در هر رويارويي آثار شگفت انگيزي بر هر طرف جبهه درگيري خواهد داشت مخصوصا كه اين بشارت و نزديكي ، بشارت به پيروزي در نبرد آخرين باشد و نويد ظهور منجي عالم بشريت كه قرنهاست جهانيان در اديان گوناگون چشم براهش بوده اند. كسي كه ريشه ظلم را خواهد كند و جهان را از لوث جهانخواران پاك خواهد نمود. پس قابل درك است كه دشمنان با دستپاچگي به تكاپو بيفتند و به خيال خام خود به دنبال راه چاره باشند.

اما در اين ميان منتظران اين آينده درخشان و آنانكه يقين به در پيش بودن ظهور در آينده بسيار نزديك دارند بايد كه با تمام توان و به هر شكل ممكن اين موج هستي بخش و بهجت زا را گسترش دهند تا جامعه شيعي با امواج اين بشارت روحي تازه بگيرد و بتواند در اين فتنه هاي سخت آخرالزمان با تجديد قوا و با انگيزه و اميد به آينده اي روشن ، گام آخر تا ظهور را با قاطعيت و قدرت بردارد.
نقل قول کردن
+1 #404 شهید 1389-07-16 22:31
سلام علیکم

واقعا عالی بود ممنون از مقاله ات.

به دوستانی هم که این سخنان رو قبول ندارن به نظر من از ضعف در تقوای است.

چون انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا
نقل قول کردن
0 #403 علی 1389-06-28 12:46
معنی نام برادر پادشاه عربستان " یوزپلنگ" میباشد
نقل قول کردن
+2 #402 قاسم 1389-06-13 16:28
کتابی که فتنه گران خواندن آنرا توصیه کردند

جریان فروپاشیده فتنه در تقلای دوباره برای ادامه زیست سیاسی خود از هواداران خود خواسته تا به مطالعه هدفمند روی آورند.

جریان فروپاشیده فتنه در تقلای دوباره برای ادامه زیست سیاسی خود از هواداران خود خواسته تا به مطالعه هدفمند روی آورند.
به گزارش جهان، پیش از این جریان فتنه در قالب بیانیه‌های متعدد هواداران خود را تشویق به حضور در محافل عمومی می‌کرد که پس از ناکامی درجذب مخاطب و بی‌توجهی‌های عمومی به این جریان تغییر تاکتیک داده واز معدود هواداران خود خواسته تا به مطالعه بپردازند.
جریان فتنه در دستورالعملی از آنان خواسته تا کتاب‌هایی به قلم یک نویسنده چک را مطالعه کنند. کتاب‌های وی که توسط جریان فتنه سفارش شده است، با محتوایی درباره سرکوب مردم، القای رخوت و سستی در جامعه ،‌ القای وجود دروغ در جامعه ، دیکتاتوری رهبران،‌ عوامفریبی مسئولان، راهکارهای اعتراضات مدنی و آشوب‌های اجتماعی منتشر شده است و این جریان بر مطالعه عمیق آن اصرار دارد.

79.175.167.47/N site/FullStory/ ?Id=314480
نقل قول کردن
+2 #401 قاسم 1389-06-13 16:23
درگيري‌ها در جنوب يمن 3 كشته برجاي گذاشت
خبرگزاري فارس: بر اثر درگيري‌ افراد مسلح با نيروهاي امنيتي در مناطق جنوبي يمن سه نفر شامل يك نظامي ارتش اين كشور كشته شدند.

به گزارش مانيتورينگ فارس به نقل از شبكه تلويزيوني الجزيره، بر اثر درگيري‌هاي شديد بين افراد مسلح و نيروهاي امنيتي يمن در استان "لحج " در جنوب اين كشور سه فرد مسلح شامل يك نظامي يمني كشته شدند.
اين در حالي است كه شب گذشته نيز درگيري‌ مشابه ديگري در اين استان رخ داد كه بر اثر آن چهار سرباز ارتش يمن زخمي شدند.
از سوي ديگر در استان "ابيان " شاهدان عيني اعلام كردند كه در حمله افراد مسلح در كمين خودروي ارتش اين كشور هنگام توزيع غذاي افطار در ميان نظاميان، يك سرباز يمني كشته و يك نظامي ديگر نيز زخمي شدند.
اين در حالي است كه افزايش درگيري‌ها در جنوب اين كشور موجب آن شد كه "علي عبدالله صالح " رئيس جمهور يمن عليه گروه القاعده اين كشور اعلام جنگ كرده و از مردم كشورش خواست تا با مشاركت خود در مقابله با برنامه‌هاي آنان بايستند.
اين اعلام جنگ رئيس جمهور يمن پس از حمله به يك پايگاه نظامي ارتش اين كشور در استان جنوبي "ابيان " طي روزهاي گذشته صورت گرفت.
نقل قول کردن
+1 #400 منتظر او 1389-06-13 16:08
دکتر احمدی نژاد:دعوت به امام عصر، مهمترين كار در دنيا

هيچ كاري مهم¬تر از دعوت به امام در دنيا وجود ندارد، دعوت به منجي و دعوت به انسان كامل صالح؛ هيچ چيز مهم¬تر از اين نيست. اصلاً وظيفة صلحا در دوران غيبت همين است، حالا اين دعوت هم بايد با بيان و عمل باشد و هم با مبارزه با ظلم باشد. همة اينها، منتها از ته دل همه اش اين باشد. يعني اطاعت امر امام كه مبارزه با ظالم است، اطاعت امر امام كه دفاع از مظلوم و خدمت به مردم است و اطاعت از امر امام كه تبليغ است، ارادت و هر چيز است، اين مهم ترين كاري است كه يك نفر مي¬تواند انجام بدهد و البته ارزشمندترين كار، و جز اين كاري نيست، نه اينكه مشغله و علافي نيست، علافي در عالم زياد است. سر كاري هم خيلي، همه سركارند...و در طول تاريخ سر كار بوده¬اند.
كار حقيقي آن چيزي است كه متصل به امام و براي امام در تبعيت از امام و دعوت به امام است. به نظرم دنيا هم پذيراي اين هست.

[سخنراني در ديدار با دست اندركاران همايش دكترين مهدويت - پنج شنبه 1 شهريور 1386]
منبع:http://www.president.ir/fa/
نقل قول کردن
+1 #399 محمد رضا 1389-06-13 16:04
يك واقعه عظيم الهي

حجت الاسلام استاد قائم مقامي


هنگامي كه حادثه اي قرار است واقع شود ، آن حادثه علائم و شرايطي دارد كه هرچه به آن نزديكتر مي شويم ، آن علائم آشكارتر و روشن ترمي شود . همچنين براي طلوع خورشيد حقيقت ، علائم و نشانه هايي وجود دارد كه مهمترين آنها شدت گرفتن دو جريان كاملاً‌ متضاد است كه يك جريان ناظر به حفظ وضع قبل از طلوع و جريان ديگر از سنخ طلوع است.


علائم جريان اول كه در اخبار و احاديث بعنوان علائم عام نزديكي ظهور و فرج از آنها ياد شده، همين شيوع قضيه گناه و منكرات و توسعه امواج كفر و قساوت است كه در زمان ما به تشكيل دولت اسرائيل و حاكميت آمريكا منجر مي شود و علامت جريان دوم ، شروع توبه جمعي آدميان و ميل به تقـوي و عبـادت خـداوند است كه تمثل عيني آن در اين زمان تشكيل دولت اسلامي در ايران است .


به اعتقاد اينجانب تشكيل اين دو دولت از مهمترين علائم نزديكي يك واقعه عظيم الهي است . البته براي اين واقعه مبارك علائم خاص ديگري نيز وجود دارد كه مهمترين آنها خروج سفياني و صيحه آسماني است و ما اميدواريم هرچه زودتر صدائي از آُسمان شنيده شود كه تمام جهانيان را به ظهور قائم آل محمد(عج) بشارت مي دهد.


حادثه ظهور مقدس و نوراني امام زمان (عليه السلام ) البته به طور عام و با جلواتش شروع شده و ما اكنون در متن اين تجليات قرار گرفته ايم و در درون كشور اسلامي في الواقع در دولت امام زمـان (عليه السلام ) به سر مي بريم و بديهي است كه تا ظاهر شدن اصل آفتاب ، سختي ها
و مشكلات و گرفتاري ها خواهيم داشت ... نشريه موعود – شماره 16
نقل قول کردن
0 #398 عسگري 1389-06-13 15:59
باسلام
كسي كه اعتقادداره امام معصوم وحتي مريدان ذوب شده اين بزرگواران ازظهورووقت ان بي خبرندبايدبگم كه يا ماامام شناسي بسيارضعيفي داريم وهنوزمعني وجايگاه امام رادرك نكرده ايم وبهتراست دراين گونه مواردازاظهارنظر نيزخودداري كنيم چراكه امام يعني ظرف عالم كون ومكان وغيب ظرف افاضه فيوضات رباني ومديرومجري منويات حضرت حق وچطورميشودكه درتنفيذ جانشيني حضرت حق معاون اودربطن وفحواي امورواقف نباشد?
فقط اين روبگم كه ماشيعيان علي الظاهرامام شناسي بسيارضعيفي داريم البته با دفترودستك وكتاب وجزوه وعلوم اكتسابي ودانشگاه نميشه به عمق مطلب پي بردبلكه علم به امامشناسي نورهست وبايداين بهره درخودباروركنيم
نقل قول کردن
+1 #397 قاسم 1389-06-13 15:55
آیة الله بهجت و امام زمان (عج)
سخنانی از آیة الله بهجت(ره) در باب فرج امام

ـــ بهترین کار برای به هلاکت نیفتادن در آخرالزّمان، دعای فرج امام زمان (عج) است؛ البته دعایی که در همه اعمال ما اثر بگذارد. قطعاً اگر کسانی در دعا جدّی و راستگو باشند، مبصراتی (دیدنی‌هایی) خواهند داشت. باید دعا را با شرایط آن خواند و «توبه از گناهان» از جمله شرایط دعا است.
ـــ خود حضرت مهدی(عج) هم منتظر روز موعود است و خودش می‌داند که چه وقت ظهور می‌کند. اینکه گفته می‌شود آن حضرت وقت ظهورش را نمی‌داند، درست نیست. دعای تعجیل فرج دوای همه دردهای ماست.
ـــ آقایی که زیاد به مسجد جمکران می‌رود، می‌گفت: «امام زمان(عج) را در مسجد جمکران دیدم به من فرمود: «به دل‌سوختگان ما بگو برای ما دعا کنند».
ـــ راه ایجاد و ارتباط با اهل بیت(ع) و مخصوصاً حضرت ولیّ‌عصر(عج) عبارت است از «معرفت خداوند متعال» و بعد «اطاعت محض از پروردگار». این دو، موجب حبّ به خداوند و محبّت نسبت به همه کسانی که خداوند آنها را دوست می‌دارد؛ مثل انبیا و اوصیا مخصوصاً علاقه و ارتباط با محمّد و آل محمّد(ع) می‌شود که نزدیک‌ترین آنها به ما حضرت صاحب‌الامر(عج) است.
ـــ لازم نیست که انسان در پی این باشد که به خدمت حضرت ولیّ‌عصر (عج) تشرّف حاصل کند. بلکه شاید خواندن دو رکعت نماز و سپس توسل به ائمه (ع) بهتر از تشرّف باشد، زیرا هرجا که باشیم آن حضرت می‌بیند و می‌شنوند. ضمناً عبادت در زمان غیبت افضل از عبادت در زمان حضور است و زیارت هر کدام از ائمه اطهار(ع) مانند زیارت خود حضرت حجّت(عج) است.

دلسوختگان برای فرج ما دعا کنند


گفتارهایی از آیةالله العظمی بهجت

تنظیم: گروه دین و اندیشه تبیان
نقل قول کردن
+2 #396 علي رضا 1389-06-12 07:29
سلام
حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی بهجت فرزند آیت الله بهجت از علت انجام این مصاحبه را اتمام حجت برای کسانی دانست که جواب شایعات را نمی دانند و هم چنین تاکید کرد که کسانی که دست به چنین سخنانی می زنند اگر دست برندارند، برای مردم پشت پرده این نسبت های خلاف را خواهم گفت.
اصل گفته آيت الله بهجت در مورد ظهور:
وی ابراز داشت: در نقل و قول این شایعه ای که گفته شده است آیت الله بهجت از یکی از دوستانش در مورد ظهور می پرسد و او می گوید که امام زمان فرموده پیرمردها هم امید داشته باشند مقداری اشتباه صورت گرفته شده است و ایشان از کسی این سووال را نپرسیده بلکه درستش این است که آیت الله ناصری از آیت الله بهجت پرسیده آیا بشارتی از ظهور دارید که ایشان می گوید کسی بعد از نماز آمد کنار محراب و گفت امام زمان گفته است پیرمردتر از تو و آیت الله بهجت هم امید داشته باشند که ظهور را درک خواهند کرد.
به اميد همه در ركاب آقا باشيم
منبع: www.jahannews.com/vdcdzx0fkyt0sk6.2a2y.html
نقل قول کردن
+1 #395 يك منتظر 1389-06-06 13:54
من جديدا" متوجه شدم كه احمدي نژاد يه پيامبر جديده.
بايد همه بهش ايمان بياريم.
نقل قول کردن
-2 #394 يك منتظر سينه چاك 1389-06-06 10:38
من يك حقيقت بزرگ ديگه كشف كردم. ولي بين خودمون باشه.
احمدي نژاد خود امام زمانه. راست ميگم باور كن. خودش به من گفت ظهورش نزديك شده. الان توي ظهور صغراست.
به اميد ظهور كبراي آقاي حمدي نژاد(امام زمان)
ان شاء الله همه ما با بمبهاي اتمي آمريكا و اسرائيل بيشعور شهيد بشيم.
جانم فداي ولايت
نقل قول کردن
+1 #393 رستگار 1389-06-04 17:07
خودتونو جمع کنید
خواهشا
نقل قول کردن
-3 #392 محمد علي 1389-06-04 15:03
سلام كسي هست؟ : :-$
نقل قول کردن
+4 #391 حق طلب 1389-06-01 02:32
من مدت ها طرفدار اصلاح طلب ها بودم و از آن ها حمایت می کردم،و پارسال در ایام قبل از انتخابات این حمایت و طرفداری شکل جدی تر به خودش گرفت .رسانه هایی که هدفشان تخریت احمدی نژاد بوده و در این راه دست به هر کاری می زدند تا بار دیگر این فرد در مسند قدرت قرار نگیرد.چون که دیگه نمی خواستند ایران پیشرفت کنند ، نمی خواستند ایران قدرتمندتر شود ونمی خواستند اسلام بزرگتر وقوی تر شود.امروزه می بینیم که چقدر ایران اقتدار پیدا کرده است.این را خود دشمنان ما هم اذعان داشته اند. امروز دشمنان وبیگانگان حرف از موفقیت ایران در زمینه های علمی می زنند و روز به روزخبر از پیشرفت های عظیم در تمامی زمینه ها را مشاهده می کنیم.آخرین آن سوخت گذاری نیروگاه اتمی و ساخت جنگنده بمب افکن بدون سر نشین کرار بوده است . و سردمدار این موفقیت ها همه به دوش رهبر و رئیس جمهور گرانقدرمان می باشد که با اعتقاد به خدا و امام زمانشان و با کمک ملت شریف ایران تلاش های روز افزون خود را ادامه می دهند تا روزی که آقا امام زمان (عج) ظهور نماید و رهبری امت مسلمین را بر عهده بگیرد.(ان شاء الله)
خلاصه من پارسال بعد از فتنه های انتخابات و ماجراهایی که اتفاق افتاد کم کم و با گذشت زمان و آشکار شدن حقایق به این نتیجه رسیدم که سالیان قبل در مسیر اشتباهی به سر می بردم.با این مقاله شما دوست عزیز کمک بزرگی می توانید بکنید در برابر این فتنه هایی که جوانان را به خود مشغول کرده و می توانید آن ها را به راه درست برگردانید.همانط ور که من را برگردوند.
به امید تعجیل در ظهور آقا امام زمان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (430)