رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 63

پس لرزه هاي انتشار خبر " اثبات حقيقت بزرگ " در اردوگاه منافقان + جوابيه

 

همانگونه كه انتظار مي رفت موج تخريب " اثبات حقيقت بزرگ "  به سرعت بعد از انتشار مقاله مربوطه آغاز شد و ابتدا سايت ضداانقلابي " بالاترين" و در ادامه سايت صهيونيستي " پيك نت " به درج اين مقاله پرداخته و به نوعي خيل كاربران ملحد خود را براي فحاشي راهي سايت كردند ، در ادامه با كمال تاسف سايت " الف " نيز چون دو سايت ضد انقلابي و صهيونيستي اين مقاله را تيتر اول خود كرد  و با ادبياتي بدتر از آنها به كوبيدن حقيقت بزرگ پرداخت.

 

 

» ابتدای نظرات (306)

 

 

بسم الله الرحمن الرحيم


همانگونه كه انتظار مي رفت موج تخريب " اثبات حقيقت بزرگ "  به سرعت بعد از انتشار مقاله مربوطه آغاز شد و ابتدا سايت ضداانقلابي " بالاترين" و در ادامه سايت صهيونيستي " پيك نت " به درج اين مقاله پرداخته و به نوعي خيل كاربران ملحد خود را براي فحاشي راهي سايت كردند ، در ادامه با كمال تاسف سايت " الف " نيز چون دو سايت ضد انقلابي و صهيونيستي اين مقاله را تيتر اول خود كرد  و با ادبياتي بدتر از آنها به كوبيدن حقيقت بزرگ پرداخت.

همنوايي الف و سايتهاي مخالف نظام بر عليه احمدي نژاد ، سابقه اي طولاني دارد


مدافع و توجيه گر فتنه گران 88  از اين مقاله به عنوان فتنه اي ديگر! ياد كرده و بدون اشاره به محتوي مستدل صد و اندي صفحه اي اين مقاله كه با ادله و مستندات به اثبات ادعاي خويش پرداخته است ، از آن به عنوان توهمي ديگر ياد نمود.

http://alef.ir/1388/index.php?option=com_content&task=view&id=79133&Itemid=99999999

گردانندگان الف که به احتمال قریب به یقین به محتوی مستدل و مستند مقاله هیچ نگاهی نینداخته و تاملی نکرده اند به صرف وجود نام احمدی نژاد و کینه ای که از وی در دل دارند ، شمشیر ناسزا و فحاشی را کشیده و و تحت لوای دلسوزی برای فرهنگ مهدویت ، توهمات خویش را به نویسندگان مقاله نسبت داده اند.
اين سايت در بخش هاي اول به صراحت ديدگاه منحرف خويش در مورد " جدايي دين از سياست " را بيان مي كند و جدا بودن شخصيتهاي مذهبي از مسائل سياسي كشور را تلويحاً مورد تاييد قرار مي دهد.
سايت مذكور كه گويا از ابتدا سير مقدس سازي(بخوانيد محبوبيت سازي) مسئولان اجرايي را دنبال كرده و از آن به شدت نگران است ، اين مقاله را نيز در ادامه آن روند دانسته و سيل تهمتهاي بی پایه خويش را روانه نويسندگان مقاله مي نمايد.
پس بيجا نبوده است كه عشق و ارادت بي شائبه مردم به رئيس جمهور محبوبشان در سفرهاي استاني  اينگونه مورد غضب " الف " نشينان قرار مي گيرد ، شايد اينها هم در ادامه همان مقدس سازي ها باشد!!! و در كل مي توان به موفقيت رئيس جمهور مكتبي هم اين توهم را تعميم داده و  به اي نحو كان از موفقيت آن جلوگيري كرد تا اين مقدس سازي در ذهن عوام الناس شكل نگيرد!! چيزي كه پرونده سياه سايت الف و آقاي توكلي در چند سال گذشته در تخريب ناجوانمردانه دولت مكتبي به خوبي آن را نشان مي دهد كه مجال بيان جزء به ج‍زء آن نيست.
در بخش ديگري از توهم پراكني سايت " الف" از بسته شدن راه " نقد دولت" (بخوانيد تخريب دولت!) اظهار نگراني مي شود ! چيزي كه سايت الف و امثال تابناك مدتهاست كه نان خويش را در اين روغن مي بينند!
اينكه چگونه در فضاي فرهنگي  فقط  دلسوزاني مانند " بالاترين" و " پيك نت " و " الف " و " تابناك " و ... وجود دارد و اصولا نسبت اينها با هم چگونه تعريف مي شود ، خود بحث ديگري مي طلبد!


در مورد اين تخريب مغرضانه و البته عجولانه مطالبي به اطلاع عموم مي رسد :


1- اين مقاله تحقيقي توسط  افرادي به رشته تحرير درآمده است كه مقالات متعدد  ديگري نيز در زمينه مصداق شناسي و مباحث آخرالزمان در كارنامه خويش دارند و مقاله " اثبات شعيب بن صالح بودن احمدي نژاد " نيز در ادامه همان سلسله مقالات است.
مقالاتي چون :
۱- اثبات سيدخراساني بودن مقام معظم رهبري(مدظله)

http://www.u313.blogfa.com/post-151.aspx

۲- اثبات سفياني بودن عبدالله دوم پادشاه اردن

http://www.u313.blogfa.com/post-170.aspx

۳- مطالبي در مورد عبدالله موعود بودن " ملك عبدالله" پادشاه عربستان

http://www.u313.blogfa.com/post-15.aspx

۴- مقاله مرد مغربي و بررسي جنگ ايران و شمال آفريقا در نزديكي مرزهاي اسرائيل در آستانه ظهور

http://www.u313.blogfa.com/post-184.aspx

۵- بشارتهاي موجود در سوره يوسف

http://u313.blogfa.com/post-143.aspx

۶-  سلسله مقالات مهم بررسي علام طبيعي ظهور

http://www.u313.blogfa.com/post-191.aspx

و دهها مقاله ديگر در زمينه نشانه ها و مصاديق شخصيتهاي عصر ظهور
مباحث اين سايت آن قدر جدي و مستند و برپايه دلايل محكم و البته جذاب و در خور توجه است كه از مدتها پيش بعنوان اصلي ترين پايگاه شيفتگان و مبشران ظهور ، روزانه پذيراي هزاران عاشق مشتاق ظهور است.
و اين تهمت نادرست و وقيحانه سايت الف كه اين مقاله را مطلبي سازمان يافته ي برخي حلقه اطرافيان رئيس جمهور مي پندارد ، از نظر كاربران سايت و آگاهان ، خنده دار و مضحك و تهمتي ناشيانه و مغرضانه است.


اين كه چرا گردانندگان سايت مذكور و شخص توكلي در مورد ديگر مصاديق شخصيتهاي ظهور حتي ذره اي احساس خطر نمي كنند و با آمدن نام دكتر احمدي نژاد به يكباره از جا جسته و رگهاي گردنشان بيرون مي زند ، و مطلب صفحه اول سايت الف را به  هشدار نسبت به آن اختصاص مي دهند ، با توجه به رويه گذشته آنها در دشمني با دولت مكتبي ، عجيب نبوده و كاملاً قابل درك است!


2- برخلاف دروغ بزرگ و وقيحانه سايت الف كه مي كوشد  حقيقت شعيب بن صالح بودن احمدي نژاد را ساخته و پرداخته و توهم اين سايت و نويسندگان مقاله مذكور نشان داده  و  به حلقه اطرافيان رئيس جمهور عزيز نسبت دهد ، اين حقيقت نوراني اولين بار در حدود  4 سال پيش در كشور لبنان توسط محققين كشف و اثبات شده و در دهها سايت عربي سالهاست كه در اين مورد بحث و گفتگو مي شود حال اگر عده اي چشمان خود را بر روي هرچه در عالم مي گذرد بسته و تنها مترصد بهانه اي براي تخريب منتخب محبوب ملت هستند ، توهم خويش را به ديگران نسبت ندهند.

بر خلاف دروغ پراكني سايت الف ، بحث شعيب بن صالح بودن احمدي نژاد ابتدا در سال ۲۰۰۶ در لبنان توسط شادي فقيه در كتابي با نام " احمدي نژاد و انقلاب جهاني پيش رو " مطرح گرديد و صدها هزار نسخه از این کتاب به سرعت در میان شیعیان لبنان منتشر شد. همچنين كتابهاي ديكري مانند " دهه ۸۰ ، دهه ظهور " نيز  آن را بيان نموده و دهها سايت عربي سالهاست كه در مورد اين مسئله به بحث و گفتگو مي پردازند.

شعيب بن صالح بودن احمدي نژاد در سايتهاي عربي

http://vb.svalu.com/11/bft17760/

وبسایتی عربی در رابطه با بررسی شخصیت های ظهور

شعیب/سیدخراسانی/سید یمانی

http://www.alwahat.org/forums/index.php?showtopic=18700&mode=threaded

http://www.kuwait60.com/vb/showthread.php?t=6267

شعیب بن صالح تمیمی

http://www.lakii.com/vb/showthread.php?t=606505

هو أحمدي نجاد الملقب بالشعبي الصالح مردوميار

سایتهاي عربی با کاربران شیعه و غيرشيعه به بررسی تطبیق روایات شعیب بن صالح با دکتر می پردازند.


3- بر خلاف دروغ بزرگ سايت مذكور ، مولفان اين مقاله ذره اي تعصب بر روي اطرافيان دكتر احمدي نژاد نداشته و خود اشكالات متعددي را بر آنها وارد مي دانند و قائل به نقد منصفانه حتي در مورد خود دكتراحمدي نژاد هستند ، و نقد منصفانه را عاملي براي رشد و تعالي مي دانند ، البته نقد منصفانه و نه تخريب ناجوانمردانه به اسم نقد!


4- سايت الف در حالي اين مقالات را بر ضد فرهنگ مهدويت مي داند كه برخلاف ادعاي اين سايت  بفرموده بسياري از محققان ، در روايات شريف عصر ظهور بر ياري اين شخصيتها تاكيد شده است مثلاً مومنين عصر ظهور در احاديث مختلف به ياري كردن سيد خراساني و به تبع آن سردارش شعيب بن صالح  امر شده اند حال اين سئوال ساده مطرح است كه آيا ياري سيدخراساني و شعيب بدون شناخت آنها ممكن است ؟ و آيا ذكر صدها حديث در مورد مصاديق شخصتهاي ظهور اگر مورد استفاده و مصداق شناسي قرار نگيرد ، عبث و بيهوده نخواهد بود؟ در حالی که عمل بيهوده از ساحت پاك اهل بيت(ع) به دور است.
البته گردانندگان  سايت الف مقصر نيستند ، چون در اين فضاها نبوده اند ، به يك باره كينه ها و انگیزه های سیاسی آنها را به وادي مهدويت و ظهور كه براي آنها ناشناخته است ، مي كشاند و مجبور به هذيان گويي  مي شوند!


5- گردانندگان سايت مذكور در آخر بعنوان وكيل احمدي نژاد و از  قول او اين مطلب را رد مي كنند ، تا بار ديگر بعنوان وكيل الرعايا  ميزان پاي بندي خود را به آزادي عقيده و بيان نشان دهند و البته بعنوان دلسوز دولت و احمدي نژاد ! اين احتمال مضحك كه شايد اين مطالب ساخته و پرداخته دشمنان احمدي نژاد باشد را نيز مطرح مي كنند ، غافل از اينكه در این مدت ، آن قدر ناجوانمردانه دولت را تخريب كرده اند كه ديگر حناي دلسوزي آنها براي هيچ كس رنگي ندارد.

6- بررسي نظرات خوانندگان مطلب مذكور در سايت الف ، به خوبي ميزان نادرستي ادعاي متوهمان را نشان مي دهد. جالب توجه است با وجود اينكه سايت مزبور تيغ سانسور به نیمی از نظرات مقاله كشيده است، نيم نگاهي به نظرات كاربران اين مطلب به خوبي ميزان توهم الف نشینان را نشان مي دهد. در حالي كه مولفان این مقالات افتخار دارند با توجه به اطمينان و يقيني كه به راه و يافته هاي خود دارند ، از ابتداي شروع به كار در فضايي كاملاً آزاد ، بدون داشتن هیچ گونه فيلتری ، به طور كامل به نظرات مخالف امكان بروز و طرح مي دهند.


ما در انتها خرسندي و تاسف خويش را از اين عمل نابخردانه ابراز مي كنيم ، تاسف از اين جهت كه كينه هاي سياسي افراد به حوزه مذهب و مقدسات نيز راه مي يابد و باعث صدمه و تخريب در حوزه معارف ديني مي گردد و خرسندي  از اين جهت كه اين افراد غافل نادانسته به مبلغ اين " حقيقت بزرگ"  تبديل شده و ما را در رسيدن به هدفمان كه شناساندن سردار بزرگ سيدخراساني و امام زمان(عج) باشد ، ياري نمودند.
" عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد" ( البته عدو بیشتر شامل سایتهای ضد انقلابی " پیک نت " و " بالاترین " است و ما " الف " و " تابناک " و ... را در زمره غافلان می دانیم)
و يخربون بيوتهم بايديهم ...


در آخر از همه عزيزاني كه دلبسته فرهنگ مهدويت بوده و بي صبرانه در انتظار ظهور يوسف زهرا(س) هستند ، بخاطر روشنگري و دادن تذكر به موقع به خط تخريب و جلوگيري از مخدوش شدن اين راه مقدس و نوراني  تشكر و قدرداني مي كنيم.
اين احتمال وجو دارد كه با روشنگريهاي صورت گرفته ، گردانندگان اين سايت هم به اشتباه فاحش خويش پي برده و درصدد جبران باشند ، اصلاح تخريب عجولانه صورت گرفته كه شايد از روي غفلت بوده باشد ، حداقل انتظار ما سايت الف است.


خداوند همه ما را دستگيري فرمايد و از منتظران و ياوران راستين امام عصر(عج) قرار دهد.

والسلام علي من التبع الهدي

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #306 عبداله حکیم 1389-12-08 10:42
{خداست که به همه امور اگاه است }وظیفه ما پایبندی به مبانی اسلام و اطاعت از دستورات خداوند بارتعالی است و باید منتظر ظهور ولی عصر بمانیم.اللهم عجل لولیک الفرج(انشاءالله )
نقل قول کردن
0 #305 سید مجتبی 1389-12-02 15:41
به نظر من بدترین درد بزرگان ما غرور است و نه ناآگاهی،غرور بیجا به آنها اجازه نمیدهدتا حقیقت رابپذیرند.و گاها ضمیر ناخوداآگاه آنها بخاطر ترس از آمدن منجی بشریت آنها را به تحربف وامی دارد.کسی که با آمدن حضرت مهدی(عج) مسلما خیلی از بیت المال مسلمین را باید خزانه ملت برگرداند باید هم ظهور جمال دلربای بشر را انکار کند.
نقل قول کردن
+1 #304 امین عرب 1389-09-10 18:30
در حقانیت حضرت آیت الله خامنه ای شکی نیست.
اما ربط دادن ایشان به سید خراسانی (حتی اگر درست هم گفته باشید) کار درستی نیست. حداقل در شرایط کنونی بهتر بود این مطالب را منتشر نمی کردید.
با تشکر
نقل قول کردن
+1 #303 محمد 1389-07-18 16:38
اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+1 #302 نصراله 1389-06-14 18:16
علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را
که به ماسوا فکندی همه سایه‌ی هما را

دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین
به علی شناختم به خدا قسم خدا را

به خدا که در دو عالم اثر از فنا نماند
چو علی گرفته باشد سر چشمه‌ی بقا را

مگر ای سحاب رحمت تو بباری ارنه دوزخ
به شرار قهر سوزد همه جان ماسوا را

برو ای گدای مسکین در خانه‌ی علی زن
که نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را

بجز از علی که گوید به پسر که قاتل من
چو اسیر تست اکنون به اسیر کن مدارا

بجز از علی که آرد پسری ابوالعجائب
که علم کند به عالم شهدای کربلا را

چو به دوست عهد بندد ز میان پاکبازان
چو علی که میتواند که بسر برد وفا را

نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت
متحیرم چه نامم شه ملک لافتی را

بدو چشم خون فشانم هله ای نسیم رحمت
که ز کوی او غباری به من آر توتیا را

به امید آن که شاید برسد به خاک پایت
چه پیامها سپردم همه سوز دل صبا را

چو تویی قضای گردان به دعای مستمندان
که ز جان ما بگردان ره آفت قضا را

چه زنم چونای هردم ز نوای شوق او دم
که لسان غیب خوشتر بنوازد این نوا را

«همه شب در این امیدم که نسیم صبحگاهی
به پیام آشنائی بنوازد و آشنا را»

ز نوای مرغ یا حق بشنو که در دل شب
غم دل به دوست گفتن چه خوشست شهریارا
نقل قول کردن
+1 #301 نصراله 1389-06-14 18:13
باسلام
كسي كه اعتقادداره امام معصوم وحتي مريدان ذوب شده اين بزرگواران ازظهورووقت ان بي خبرندبايدبگم كه يا ماامام شناسي بسيارضعيفي داريم وهنوزمعني وجايگاه امام رادرك نكرده ايم وبهتراست دراين گونه مواردازاظهارنظر نيزخودداري كنيم چراكه امام يعني ظرف عالم كون ومكان وغيب ظرف افاضه فيوضات رباني ومديرومجري منويات حضرت حق وچطورميشودكه درتنفيذ جانشيني حضرت حق معاون اودربطن وفحواي امورواقف نباشد?
فقط اين روبگم كه ماشيعيان علي الظاهرامام شناسي بسيارضعيفي داريم البته با دفترودستك وكتاب وجزوه وعلوم اكتسابي ودانشگاه نميشه به عمق مطلب پي بردبلكه علم به امامشناسي نورهست وبايداين بهره درخودباروركنيم
نقل قول کردن
0 #300 قاسم 1389-06-14 18:12
آیة الله بهجت و امام زمان (عج)
سخنانی از آیة الله بهجت(ره) در باب فرج امام
ـــ بهترین کار برای به هلاکت نیفتادن در آخرالزّمان، دعای فرج امام زمان (عج) است؛ البته دعایی که در همه اعمال ما اثر بگذارد. قطعاً اگر کسانی در دعا جدّی و راستگو باشند، مبصراتی (دیدنی‌هایی) خواهند داشت. باید دعا را با شرایط آن خواند و «توبه از گناهان» از جمله شرایط دعا است.
ـــ خود حضرت مهدی(عج) هم منتظر روز موعود است و خودش می‌داند که چه وقت ظهور می‌کند. اینکه گفته می‌شود آن حضرت وقت ظهورش را نمی‌داند، درست نیست. دعای تعجیل فرج دوای همه دردهای ماست.
ـــ آقایی که زیاد به مسجد جمکران می‌رود، می‌گفت: «امام زمان(عج) را در مسجد جمکران دیدم به من فرمود: «به دل‌سوختگان ما بگو برای ما دعا کنند».
ـــ راه ایجاد و ارتباط با اهل بیت(ع) و مخصوصاً حضرت ولیّ‌عصر(عج) عبارت است از «معرفت خداوند متعال» و بعد «اطاعت محض از پروردگار». این دو، موجب حبّ به خداوند و محبّت نسبت به همه کسانی که خداوند آنها را دوست می‌دارد؛ مثل انبیا و اوصیا مخصوصاً علاقه و ارتباط با محمّد و آل محمّد(ع) می‌شود که نزدیک‌ترین آنها به ما حضرت صاحب‌الامر(عج) است.
ـــ لازم نیست که انسان در پی این باشد که به خدمت حضرت ولیّ‌عصر (عج) تشرّف حاصل کند. بلکه شاید خواندن دو رکعت نماز و سپس توسل به ائمه (ع) بهتر از تشرّف باشد، زیرا هرجا که باشیم آن حضرت می‌بیند و می‌شنوند. ضمناً عبادت در زمان غیبت افضل از عبادت در زمان حضور است و زیارت هر کدام از ائمه اطهار(ع) مانند زیارت خود حضرت حجّت(عج) است.
دلسوختگان برای فرج ما دعا کنند
گفتارهایی از آیةالله العظمی بهجت
تنظیم: گروه دین و اندیشه تبیان
نقل قول کردن
+1 #299 قاسم 1389-06-14 18:11
آقا شیخ عباس قمی پس از اتمام کتاب ارزشمند مفاتیح الجنان که این روزها با هاش خیلی سرو کار داریم ، این کتاب را جهت چاپ به چاپ خانه می برد بعد از چند ساعت می رود و کتاب را پس می گیرد ناشر که شیخ عباس رو به خوبی می شناخت و به وی اعتماد داشت با ناراحتی می گوید آشیخ عباس اگه پول می خواستی بهت می دادیم اصلا کتابت را مجانی برات چاپ می کردیم شیخ عباس می گوید مسئله این حرفها نیست با کتاب کاری دارم می برم و می آورم بعد از یک سال کتاب را می آورد ناشر با تعجب نگاهی به کتاب می کند و می بیند حتی یک صفحه هم تغییر نکرده با تعجب مسئله را از آقا شیخ عباس می پرسد وی می گوید کتاب را یک سال بردم و در تمام مناسبت ها خودم خواندم تا یک بار به آن اول عمل کرده باشم تا اول در دل خودم تاثیر گذارد آخه :
آنچه از دل برآید * لاجرم بر دل نشیند
خدایا اونها کجا بودند ما کجائیم فقط به خاطر علی امشب یه نگاهی به ما کن التماس دعا
نقل قول کردن
+1 #298 علی 1389-06-11 16:32
به نقل از رضا:
توی کتاب دادگستر جهان نوشته این نشانه های عجیب وغریب مثل طلوع خورشید از مغرب را بنی عباس جعل کردند که هرکسی جلوشون به اسم مهدویت قیام نکنه!



طلوع خورشید از مغرب یعنی مسلمانان برجسته و اسلام شناسان بزرگ که در عصر ظهور از جهان غرب برمیخیزند
نقل قول کردن
+1 #297 محمود 1389-05-27 17:05
با تشکر این مطالب لطمه ای که به کسی نمی زنه هیچ بلکه مردم مشتاق تر می شن که مطالعه در مورد زمان غیبت رو به طور جدی پیگیری کنندتا بفهمند کی راست میگه کی دروغ
بذارید دشمن های ریس جمهورم هر روزی یه بهونه ی تازه ای داشته باشن تا سرگرم باشند
نقل قول کردن
-3 #296 رضا 1389-05-19 22:23
دیگه بچه ها هم احساس کردند که دیر یا زود یه جنگ بزرگی در پیش است بهتره خودمونرا برای اون جنگ اماده کنیم وقتتون را با این مشایی تلف نکنید بگردید یه بشارتی پیدا کنید بگید جیگرمون حال بیاد
نقل قول کردن
-3 #295 رضا 1389-05-19 22:11
توی کتاب دادگستر جهان نوشته این نشانه های عجیب وغریب مثل طلوع خورشید از مغرب را بنی عباس جعل کردند که هرکسی جلوشون به اسم مهدویت قیام نکنه!
نقل قول کردن
+4 #294 amir 1389-05-19 02:12
مومن در برابر تخریب ها باکی ندارد و اصولا عربده های مخالفین امام زمان بزرگ ترین معیار صحت راهی است که پیش روی دارید . چراغها را روشن کنید که فرزند پاکان می آید ... به خدا قسم ظهور نزدیک است ...
نقل قول کردن
-1 #293 مجيد 1389-05-17 21:35
باسلام
اولا بايد اعتراف كنم كه در حد لاليگا جا خوردم!
من موندم اين همه اطلاعات رو شما از كجا آوردين و كي اين همه تحقيقات كردين!! واقعا قابل تحسينه .
بعدشم به نظر من اگه اين شبيه سازي ها اشتباه باشه هم لطمه اي كه به اعتقادات مردم نميزنه كه هيچ،بلكه اميد رو در دل اونها زنده نگه ميداره
مثلا من خودم اطلاعاتم در مورد اتفاقات قبل از ظهور خيلي كم بود اين مقاله ها (سفياني،شعيب،سي د خراساني و ... ) باعث شد تا مطالعاتم رو در اين زمينه خيلي بيشتر كنم
من حدودا ده سال پيش خواب ظهور امام زمانم رو ديدم و صداي صيحه آسماني رو شنيدم
اميدوارم تا اون لحظه باشكوه رو به چشم خودم در واقعيت هم ببينم
روزي كه به دست امام مهدي (ع) اون در بزرگ به روي بشريت باز ميشه و همه ما از اين تاريكي و ظلمات نجات پيدا ميكنيم و نور و روشنايي رو با تمام وجود احساس مي كنيم.
انشاا...
نقل قول کردن
-3 #292 علي 1389-05-16 12:19
دوستان عزيز
اين روايت را نيز مد نظر داشته باشيد كه در كتاب منتهي الامال شيخ عباس قمي آمده كه در بيان ظهور امام زمان ع ذكر شده است كه پس از اعلام ظهور توسط ايشان اولين كساني كه او را دروغ گو خطاب ميكنند روحاني ها و آخوندهاي زمانه هستند.كه همانا مراجع تقليد و علماي ما باشند.و امام زمان تمام آنها را از دم تيغ خواهد گذراند چرا كه بر ضد او موضع گرفته و او را كذاب نامند و بخاطر سوء استفاده دنيوي(مادي) از لباس روحانيت كشته خواهند شد.

به ما مسلمانان در روايات معتبر از ائمه سفارش شده است كه براي تعيين صحت روايت بايد آن را با معيار قرآن بعد سنت و بعد عقل و منطق سنجيد و اگر اختلافي مشاهده شد بنابر اين آن روايت را جعلي تلقي كنيم. حال روايات شما كه به آنها استناد كرده ايد با كجاي قرآن و سنت و عقل و منطق سازگار است؟ لطفا پاسخ دهيد.
در قرآن در هيچ كجاي آن اشاره اي به آمدن شخصي براي برقراري عدالت و مجازات كافرين نشده است و صرفا به وقوع حوادث طبيعي براي نيل به اين هدف اشاره شده است (قيامت صغري)كه پس از آن بندگان صالح تا زمان قيامت كبري زندگي خواهند كرد و پس از آن كه قيامت كبري حادث شد آنها نيز مرده و كليه انسانها برانگيخته شده تا نامه اعمال خود را دريافت كنند و به بهشت يا جهنم رهسپار شوند.
با تشكر
نقل قول کردن
+1 #291 علي 1389-05-16 12:15
سید الیاس نقیبی جلالی دوست عزيز با توجه به جوابيه شما (نظر 228) بايد بگويم كه
1-پس در حال حاضر تا 3 سال ديگر كه پايان دوره رياست جمهوري آقاي احمدي نژاد است خبري از قيام نيست. زيرا با توجه به اوضاع سياسي حاضر احتمال اينكه ايران بخواهد به اسراييل جهت فتح بيت المقدس حمله كند وجود ندارد و رهبر با اين شرايط چنين قصدي نخواهند كرد. بلكه بجاي ما اين دشمن است كه ممكن است بر عليه ما قيام كرده و به ايران حمله كند و اين باعث مي شود كه كليه نظريه پردازي هاي شما غلط از آب درآيند.
2- با توجه به نظريه شما بر طبق رواياتي كه صحت آنها قابل اثبات نيست فرمانده سپاه شدن احمدي نژاد بايد اينطور تفسير شود كه ايشان پس از پايان دوره رياست جمهوري به فرماندهي كل سپاه منصوب خواهند شد تا نظريه شما درست از آب درآيد. يا بايد صبر كنيم تا يك دوره حداقل 4 ساله بگذرد تا ايشان بتوانند دوباره براي رياست جمهوري كانديد شوند.( پس از اتمام اين دوره يعني تا 7-8 سال ديگر و لذا قيام مورد نظر شما حداقل تا 8 سال ديگر محقق نخواهد شد).
3- من به سايت ناسا و ديگر سايتهاي نجومي معتبر مراجعه كرده بودم و بر اساس آنها در مورد نيبيرو و ub313 نوشته بودم و در اين سايت ها اگر دقت فرماييد گفته شده است كه انتصاب نام ub313 به نيبيرو يك اشتباه است چرا كه نام ub313 يك نام موقتي براي سياره تازه كشف شده در سال 2005 است كه نامش را درحال حاضر اريس (Eris) گذاشته اند و نام نيبيرو از روايات اقوام قديمي مثل مايا ها برداشت شده است و در ابتدا تصور مي كردند كه ممكن است اين سياره كشف شده همان نيبيروي روايات باشد كه بعد مشخص شد كه مدار اين سياره هيچ شباهتي به مدار نيبيروي ذكر شده در روايات ندارد.ثانيا سياره ديگري كه قبلا كشف شده بود به نام سدنا(sedna) نيز در وراي مدار سياره نپتون و پلوتون است و به سياره زمين نزديك نخواهد شد زيرا ابتدا اين سياره نيز مورد ترديد بود كه شايد نيبيرو باشد.
4- در رابطه با بخش سوم استدلال در جايي روايتي از اهل سنت ديدم كه متعجب شدم زيرا تا آنجايي كه من ميدانم اهل سنت اعتقادي به وجود امام زمان ع ندارند.چون من با برخي از آنها همكار هستم و آنها معتقد هستند كه چنين فرزندي از امام حسن عسكري نبوده يا زنده نمانده است.!
نقل قول کردن
+2 #290 بنيادگرا 1389-05-16 10:21
سلام. اميدوارم وقت داشته باشي اخوي كه اين پيام مرا بخواني. درباره اين مطلبي كه كار كردي و مشابه آن يه نكته‌اي از اذهان مغول شده و باعث درگيري‌هاي ذهني خيليها ميشه و اون ناميدن بعضيها به لفظ منافق است. ما از امام بايد بياموزيم كه الفاظ را درست به كار ببريم. مثلاً عليرغم تصريح قرآن به كلمه يهود، امام از صهيونيسم و استكبار و امثال اينها استفاده ميكردند تا به دين‌ستيزي مشهور نشويم. اين دوران كم‌كم بايد اصطلاح ديگري براي منافقين و جريانهاي ديگري از اين دست(جريانهاي مخالف اسلاب ناب محمدي)براي مخاطبان جا بيفته و اون همان است كه آقاي شفيعي سروستاني با ظرافت آن را انتخاب كرده‌اند: مسلمانان صهيونيست؛ يعني، آن به ظاهر مسلماناني كه از هر مذهب و فرقه‌ي با رنگ و لعاب اسلامي كه عملاً در جبهه يا در جهت منافع صهيونيسم بين‌الملل گام برميدارند، خواه ايراني، خواه ترك، خواه عرب، خواه بهايي، خواه وهابي، خواه دكتر، خواه عوام.
نقل قول کردن
+2 #289 من 1389-05-16 01:51
به نقل از محمد مهدی:
به نقل از من:
سلام.
میخوام چند تا سوال بپرسم . لطفا جواب بدید. ممنون.
اولن سوال:اقای احمدی نژاد در مناظره با متهم کردن فرزندان اقای رفسنجانی و اینکه انها دزد بیت المال هستند باعث افزایش محبوبت خود شدند.
سپس رهبری بر خلاف صحبت های ایشون حرف زدند.
میخوام بگم اگه درست بود پس چرا پیگیری نشده و الان اقای رفسنجانی هنوز سر پست خودشون هستند. این نشون از اهمال در برقراری عدالت نیست؟
ایا درسته که اتهامی زده بشه و بعد پیگیری نشه؟
اگه درست نیست پس برای چه این حرف ها زده شد؟
ایا این طریقه ی یار امام مهدی میباشد؟
ایا در دولت امام مهدی جایی برای کسی این چنین وجود دارد؟
مگر نه اینکه یاران اینگونه توصیف شده اند که:اراه شان به گونه ای است که اگر به کوه ها روی آورند کوه هارا از جای میکنند.
پس کجاست این اراده؟ ویا مگر اینکه ایشون همانی نباشند که شما می فرمایید.
میخواستم باز هم بپرسم اماچه کنم که مرگ در میزند. فعلا خدانگهدار.

من سوال می پرسم شما جواب بده
چرا پسر هاشمی رفته لندن چرا تقاضای بازجویی از او شده چرا مسئولین قضایی گفتند ما حکم بازداشت از طریق اینترپل بفرستیم کارشکنی می کنند و بی فایده است چرا دولت بلاخره توانست در موضوع دانشگاه آزاد در موضع قوی تر قرار گیرد
چرا علی با این که حقش خلافت بود بر علیه سه خلیفه قیام نکرد ؟
این یکی را خودم جواب می دم چون جو جامعه مناسب نبود و باعث نابودی کامل اسلام و سوء استفاده رم و ایران می شد

سلام.
ممنون که جواب دادید. اما چه کنم که قانع نشدم.
ببیند مگر میشود اقای رفسنجانی در جریان کارهای فرزندان خود نباشد؟
خواهشا نگویید نه.چون انوقت من هم میگویم خوب انها تمام قدرت خود را به واسطه ی پدرشان و ارتباطات نزدیک او با دستگاه های مختلف کسب کرده اند. در این که شکی نیست.
پس خود ایشان هم باید محاکمه شوند. البته در صورت درستی صحبت اقای احمدی نژاد.
بعد هم واقعا قدرت اقای رفسنجانی به حدی است که با محاکمه ی ایشان مملکت دچار آشوب شود؟
مگر ایشان بالاتر از دستور خداوند درباره ی برقراری عدالت هستند؟
این مملکت بر اساس اسلام است یا اشخاص؟
اسلام اینها را تایید میکند یا اینها اسلام را؟
نقل قول کردن
-4 #288 زیلان 1389-05-15 19:30
قبلا مطالبتان را می خواندم و نظر می دادم.
ولی پس از اینکه آی پی قبلی ام را مسدود کردید (هنوز هم نفهمیده ام دلیلتان چه بود؟!) دیگر مطالبتان را نخوانده جواب می دهم:

هر چه باشد مطالب "الف" صحیح تر از مطالب شماست. به سه دلیل:
1- الف آی پی ملت را مسدید نمی کند.
2- الف آی پی ملت را همینجوری مسدید نمی کند.
3- الف آی پی ملت را همینجوری راحت مسدید نمی کند.
راستی این رو دیگه مسدود نکنید تا مطالبتون رو مطالعه کنیم!
نقل قول کردن
-1 #287 محمد مهدی 1389-05-14 18:26
به نقل از من:
سلام.
میخوام چند تا سوال بپرسم . لطفا جواب بدید. ممنون.
اولن سوال:اقای احمدی نژاد در مناظره با متهم کردن فرزندان اقای رفسنجانی و اینکه انها دزد بیت المال هستند باعث افزایش محبوبت خود شدند.
سپس رهبری بر خلاف صحبت های ایشون حرف زدند.
میخوام بگم اگه درست بود پس چرا پیگیری نشده و الان اقای رفسنجانی هنوز سر پست خودشون هستند. این نشون از اهمال در برقراری عدالت نیست؟
ایا درسته که اتهامی زده بشه و بعد پیگیری نشه؟
اگه درست نیست پس برای چه این حرف ها زده شد؟
ایا این طریقه ی یار امام مهدی میباشد؟
ایا در دولت امام مهدی جایی برای کسی این چنین وجود دارد؟
مگر نه اینکه یاران اینگونه توصیف شده اند که:اراه شان به گونه ای است که اگر به کوه ها روی آورند کوه هارا از جای میکنند.
پس کجاست این اراده؟ ویا مگر اینکه ایشون همانی نباشند که شما می فرمایید.
میخواستم باز هم بپرسم اماچه کنم که مرگ در میزند. فعلا خدانگهدار.

من سوال می پرسم شما جواب بده
چرا پسر هاشمی رفته لندن چرا تقاضای بازجویی از او شده چرا مسئولین قضایی گفتند ما حکم بازداشت از طریق اینترپل بفرستیم کارشکنی می کنند و بی فایده است چرا دولت بلاخره توانست در موضوع دانشگاه آزاد در موضع قوی تر قرار گیرد
چرا علی با این که حقش خلافت بود بر علیه سه خلیفه قیام نکرد ؟
این یکی را خودم جواب می دم چون جو جامعه مناسب نبود و باعث نابودی کامل اسلام و سوء استفاده رم و ایران می شد
نقل قول کردن
0 #286 من 1389-05-14 03:38
سلام.
میخوام چند تا سوال بپرسم . لطفا جواب بدید. ممنون.
اولن سوال:اقای احمدی نژاد در مناظره با متهم کردن فرزندان اقای رفسنجانی و اینکه انها دزد بیت المال هستند باعث افزایش محبوبت خود شدند.
سپس رهبری بر خلاف صحبت های ایشون حرف زدند.
میخوام بگم اگه درست بود پس چرا پیگیری نشده و الان اقای رفسنجانی هنوز سر پست خودشون هستند. این نشون از اهمال در برقراری عدالت نیست؟
ایا درسته که اتهامی زده بشه و بعد پیگیری نشه؟
اگه درست نیست پس برای چه این حرف ها زده شد؟
ایا این طریقه ی یار امام مهدی میباشد؟
ایا در دولت امام مهدی جایی برای کسی این چنین وجود دارد؟
مگر نه اینکه یاران اینگونه توصیف شده اند که:اراه شان به گونه ای است که اگر به کوه ها روی آورند کوه هارا از جای میکنند.
پس کجاست این اراده؟ ویا مگر اینکه ایشون همانی نباشند که شما می فرمایید.
میخواستم باز هم بپرسم اماچه کنم که مرگ در میزند. فعلا خدانگهدار.
نقل قول کردن
+4 #285 پوریا 1389-05-14 01:17
سایت یمانی صاحب آلبوم تصاویر شد:
yamani.ir/
نقل قول کردن
+3 #284 پوریا 1389-05-14 00:49
كيست نصرالله؟ نور ديده اهل دمشق
شمع شبعا، غازي غزه، شهاب شب‌شكن

نور صور، اميد صيدا، راحت و روح رفح
حامي قدس و هوادار فلسطين كهن

قلب عالم را مسخر كرد از آن رو كه او
در جهاد في سبيل‌الله گذشت از خويشتن

از شگفتي، دوستان انگشت حيرت مي‌گزند
باز مانده از تعجب، دشمنانت را دهن

شاهد شورآفريني هاي تو، بنت جبيل
مرجعيون و بقاع و صور و من فيهم سكن

فحل قانا، فر قبله، ماه قم، مهر نجف
نور چشم ملت ايران، اميد نسل من

مرد مردستان شيعه، افتخار اهل بيت
آن‌ كه از خوف خروشش، بوش را لرزد بدن

هيبت نام مهيبش بنگريد انداخته است
لرزه بر كاخ سفيد و رعشه بر خصم غبن

صخره پوي و تيزپاي و دوربين و سخت عزم
دشت‌سوز و دره در، دريا شكاف و كوهكن

اي عرب را كرده سرافراز، بر دل غم مگير
ژاژ اگر خائيد شيخ مكه چون زاغ و زغن

يا اگر در لندن و پاريس و روم و نيويورك
حرف مفتي زد ز روي غيظ، مشتي پيرزن

آفتابت با سر انگشت، پنهان كي شود
آتشت كي مي‌شود خاموش با اين فوت وفن

اين همان خشم خداوند است بر قوم يهود
يا كه دست نصرت حق است سوي قوم من

حبس مي‌گردد نفس در سينه دشمن را ز ترس
هر زمان با خلق، نصرالله مي‌گويد سخن

داد درس عبرت از غيرت به اسرائيليان
تا كه بر دارند دست از امتحان ممتحن

پاسدار راستي، دست خدا در آستين
يوسف لبنان و شمشير خدا، سيد حسن


*سروده سيد عبدالله حسيني
نقل قول کردن
+2 #283 پوریا 1389-05-14 00:48
بر مشامم مي‌رسد از صور بوي نسترن
بوي ‌سيب سرخ لبنان، يوسف گل پيرهن

بوي رحمان بر مشام مست مشتاقان دوست
اينك از بيروت مي‌آيد نه از سمت يمن

كيست نصرالله؟ تنها بوذري در ربذه
يا كه روح پاك و مشتاق اويسي در قرن

كيست نصرالله؟ شير شرزه‌اي در بعلبك
يا چريك چابك و هشيار، در دشت و دمن

كيست نصرالله؟ آن سردار سبز سرفراز
چشم بيروت و چراغ صور و شمع انجمن

كيست نصرالله؟ سر بر سجده‌اي شب زنده‌دار
يا كه آن سردار فاتح درنبرد تن به تن

اين ابوهادي است ياران آن‌ كه با نصرالله
نخل اسرائيل خواهد شد به دستش ريشه‌‌كن

آن‌ كه اسماعيل خود را خود به قربانگاه برد
آن ‌كه خود پيچيد بر بالاي فرزندش كفن

ياسر و ناصر* زخاطر رفت تا از ره رسيد
يوسف لبنان، عزيز مصر و موساي زمن

كيست نصرالله؟ موسايي كه در ميدان عشق
گاو اسرائيل را انداخت بر گردن رسن

كيست نصرالله؟ بازوي بلند انقلاب
آن ‌كه سيلي از صلابت زد به گوش اهرمن

مي‌برد اندوه را از دل تبسمهاي او
تا نظر مي‌افكني يك دم بر آن وجه حسن

قلب پاك و مهربانش پر ز مهر اهل بيت
سينه بي‌كينه‌اش آكنده از حب‌الوطن

راست قامت، چون بهشتي سبز چون خامنه‌اي
در نبرد حق و باطل چون خميني بت‌شكن

كيست نصرالله؟ مردي كه ربوده خواب را
از نگاه خصم بدكيش و سپاه اهرمن

گيج كرده ارتش غدار اسرائيل را
با تدابيري كه آگاهند از آن اهل فن

مي‌كند تحقير دشمن را تبسمهاي تو
پس تبسم كن، بخند، اي خنده‌ات دشمن‌شكن

با تبسمهاي تو كوچيد ياس از سينه‌ها
از تبسمهاي تو روييد ياس و ياسمن
نقل قول کردن
-4 #282 - 1389-05-14 00:33
به نقل از منتظران صبح ظهور:
به نقل از -:
به نقل از قاسم:
با سلام یکی شو برات می گم بسته =; یادمه وقتی آقا به شیراز رفته بودند و در جمع فرهیختگان شیرازی حضور یافتند و اون شاعر شیرازی در آخر یکی از ابیاتش خطاب به آقا گفت " ای سید خراسانی " بعد از اتمام شعر آقا فرمودند :"اگر مخاطب شعرتان من نبودم شما را بسیار تحصین می کردم " اینجا آقا سید خراسانی بودن خویش را خودشان تائید کردند . :-SS
[quote name="علي"]با سلام - دلايل ضعف استدلال مقاله شعيب و سيد خراساني
1- آقاي خامنه اي قيام نكردند بلكه توسط شوراي خبرگان رهبري پس از فوت امام خميني انتخاب شدند.
2- آقاي خامنه اي اهل خراسان نيستند و آذربايجاني هستند و هيچ برند يا نشاني شبيه پرچم هاي سياه از ايشان ما نديده ايم و پرچمهايي كه از آن مي گوييد مربوط به اعتقادات مردم ايران از چهار صد سال پيش است( عزاداري امام حسين ع).



همه مدعیان ادعای خودشون رو قبول دارن! باب هم اول ادعای باب بودن می کرد کم کم ادعاهای بیشتر هم کرد. مردم عدالت این آقا رو قبول ندارن چه برسه به ادعاهای دیگه. یه مورد: سعید مننژیت! کدوم گوریه این دروغگو؟ اسمال ماشین دزد کجاست؟


مردم یا سبزکی ها :D
فرق است بین مردم و یه مشت ارازل و اوباش


منتها ظاهرن سبزکی ها یا یه مشت ارازل و اوباش یه چند میلیونی میشن. این قدر که موقع آش رشته خوردن 13 به در هم باید سریاز بذاریم بالاسرشون! راجع به سعید مننژیت کامنتی ندارین احیانن؟ ایشون جزو عوامل خودسر نشدن هنوز؟
نقل قول کردن
0 #281 منتظران صبح ظهور 1389-05-14 00:22
به نقل از -:
به نقل از قاسم:
با سلام یکی شو برات می گم بسته =; یادمه وقتی آقا به شیراز رفته بودند و در جمع فرهیختگان شیرازی حضور یافتند و اون شاعر شیرازی در آخر یکی از ابیاتش خطاب به آقا گفت " ای سید خراسانی " بعد از اتمام شعر آقا فرمودند :"اگر مخاطب شعرتان من نبودم شما را بسیار تحصین می کردم " اینجا آقا سید خراسانی بودن خویش را خودشان تائید کردند . :-SS
[quote name="علي"]با سلام - دلايل ضعف استدلال مقاله شعيب و سيد خراساني
1- آقاي خامنه اي قيام نكردند بلكه توسط شوراي خبرگان رهبري پس از فوت امام خميني انتخاب شدند.
2- آقاي خامنه اي اهل خراسان نيستند و آذربايجاني هستند و هيچ برند يا نشاني شبيه پرچم هاي سياه از ايشان ما نديده ايم و پرچمهايي كه از آن مي گوييد مربوط به اعتقادات مردم ايران از چهار صد سال پيش است( عزاداري امام حسين ع).



همه مدعیان ادعای خودشون رو قبول دارن! باب هم اول ادعای باب بودن می کرد کم کم ادعاهای بیشتر هم کرد. مردم عدالت این آقا رو قبول ندارن چه برسه به ادعاهای دیگه. یه مورد: سعید مننژیت! کدوم گوریه این دروغگو؟ اسمال ماشین دزد کجاست؟


مردم یا سبزکی ها :D
فرق است بین مردم و یه مشت ارازل و اوباش
نقل قول کردن
-1 #280 - 1389-05-14 00:14
به نقل از قاسم:
با سلام یکی شو برات می گم بسته =; یادمه وقتی آقا به شیراز رفته بودند و در جمع فرهیختگان شیرازی حضور یافتند و اون شاعر شیرازی در آخر یکی از ابیاتش خطاب به آقا گفت " ای سید خراسانی " بعد از اتمام شعر آقا فرمودند :"اگر مخاطب شعرتان من نبودم شما را بسیار تحصین می کردم " اینجا آقا سید خراسانی بودن خویش را خودشان تائید کردند . :-SS
[quote name="علي"]با سلام - دلايل ضعف استدلال مقاله شعيب و سيد خراساني
1- آقاي خامنه اي قيام نكردند بلكه توسط شوراي خبرگان رهبري پس از فوت امام خميني انتخاب شدند.
2- آقاي خامنه اي اهل خراسان نيستند و آذربايجاني هستند و هيچ برند يا نشاني شبيه پرچم هاي سياه از ايشان ما نديده ايم و پرچمهايي كه از آن مي گوييد مربوط به اعتقادات مردم ايران از چهار صد سال پيش است( عزاداري امام حسين ع).



همه مدعیان ادعای خودشون رو قبول دارن! باب هم اول ادعای باب بودن می کرد کم کم ادعاهای بیشتر هم کرد. مردم عدالت این آقا رو قبول ندارن چه برسه به ادعاهای دیگه. یه مورد: سعید مننژیت! کدوم گوریه این دروغگو؟ اسمال ماشین دزد کجاست؟
نقل قول کردن
-2 #279 منتظران صبح ظهور 1389-05-14 00:09
به نقل از -:
"آدم در تحریم بود که در عرفات حوا را شناخت. یونس در شکم ماهی در تحریم بود."

وقتی آدم هر چرند و پرندی رو به هم ببافه یه عده هم براش سوت بزنن همین "مطالب جذاب" میشه. عزیز من لابد اهالی جهنم هم که در تحریم هستند یه چبزی ازشون درمیاد. :)


اره دیگه از کرده خودشون پشیمون اما هیچ سودی براشون نداره فرق تحریم های دنیاییو اخروی فقط تو همینه
نقل قول کردن
-2 #278 حميدرضا الوندي 1389-05-14 00:08
بچه ها دقت كردين
من هر روز كيهان مي خونم ولي مدتيه حمايت كيهان از دكتر خيلي كم شده، حرفهايش تيتر يك نيست و كلا حمايتي از دكتر نمي كنند. البته اين رو هم بدونيد كه دكتر منتقدان سرسختي در كيهان دارد كه ...
بگذريم اما به هر حال اين كار كيهان كمي عجيب است و جاي سوال هم دارد.
من به كيهان كاري ندارم چون حسين شريعتمداري رو خيلي دوست دارم و اونو آدم منصفي مي دونم اما اين خبر هم منو توي فكر فرو برد. :-?
آيت‌الله حائري شيرازي عنوان كرد؛
افشاي سناريوي تضعيف رهبري از طريق تضعيف رئيس‌جمهور

آيت‌الله حائري ابتدا از نوع ولايتمداري ميرحسين موسوي و هم‌چنين انتقاد از نوع تعامل وي با رييس‌جمهور در دوران نخست‌وزيري‌اش انتقاد كرد و سپس در مورد احمدي‌نژاد گفت: «بايد مواظب باشيد يك مسائل كوچكي را نسبت به رييس‌جمهور بزرگ نكنند. اين رييس‌جمهور تا زماني كه رهبري تاييدش كند كلامش حجت است وگرنه رييس‌جمهور در نظام ولايت فقيه في نفسه حجيت ندارد و اين تنفيذ رهبري است كه از آن كشف حجيت مي‌كند.»
اشاره آيت‌الله حائري به اتفاقات يك‌سال گذشته، از ماجراي انتصاب رحيم‌مشايي به‌عنوان معاون اول رئيس‌جمهور و متعاقب آن حكم رهبري تا اظهارات جنجالي او و برخي سخنان دكتر احمدي‌نژاد است. اظهاراتي كه موجب برخي اختلاف‌نظرها در ميان بدنه حامي احمدي‌نژاد شد و حتي رگه‌هايي از نااميدي در ميان اين بدنه به چشم مي‌خورد.
ادامه در ... (حتما بخوانيد)
rajanews.com/detail.asp?id=57266
نقل قول کردن
+1 #277 علی اکبر 1389-05-14 00:06
به نقل از داودازکرج:
سلام خدمت همگی
سوالی داشتم کسی در مورد روستایی در طالقان به نام منتظران ظهور چیزی شنیده و میدونه؟
اگر کسی چیزی شنیده یا میدونه خبر بده تا یه خبر خوب بهش بدم
یا علی مدد

بنام خدا
سلام آقا داود
بله بنده این روستا رو دیدم و مطالبی رو هم در موردش
شنیدم.

منتظر خبرتون هستم.

اللهم ارزقنا توفیق الطاعة و بعد المعصیة
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نقل قول کردن
+4 #276 منتظران صبح ظهور 1389-05-14 00:04
به نقل از علي:
با سلام - دلايل ضعف استدلال مقاله شعيب و سيد خراساني
1-31 نظر علم نجوم مي بايست اين نيبيرو در آسمان قابل رويت باشد كه نيست.
6- بعد از گذشت 5 سال از حكومت آقاي احمدي نژاد و 22 سال از حكومت رهبر جديد هنوز ما در جامعه عدالت و اجراي احكام دين اسلام بر طبق قرآن را شاهد نبوده ايم و همچنان ظلم و تبعيض و فساد از انواع مختلف و رانت خواري و رشوه و هزار كوفت و زهرمار ديگر را در جامعه به وضوح ديده مي شود پس بيخودي خيال بافي نكنيد . اين مقاله شما در حد يك نظر شخصي است و دلايل ذكر شده بر اساس يك سري استنباط هاي شخصي يا برداشت شخصي از روايت و علائم محيطي است بعبارت ديگر مثل اين است كه شما قرآن را تفسير به راي كرده باشيد كه قابل پذيرش نيست.
بعلت طولاني شده بحثم از ذكر استدلالهاي ديگر در جهت رد تك تك استدلالهاي شما صرف نظر مي كنم.
با تشكر


1 قیام امام خامنه ای هنوز رخ نداده و همزمان با قیام سفیانی خواهد بود
2 خوبه یه نگاهی به شناسنامه اقا بندازید راست میگید پدرشون اهل اذربایجان است و ایشان در مشهد متولد شده اند
3 اگه نمی دانید بدانید که بدون حکم تنفیذ رهبر ریاست جمهوری ایشان رسمیت ندارد و در واقع حکم تنفیذ رهبر به ایشان مشروعیت میدهد
4امیدواریم خیلی زودتر از اون زمان اقا بیایند و هیچ اعتقادی به2012و هر تاریخ دیگری نداریم و بلکه معتقدیم ظهور بسیار نزدیک است بدون انکه تاریخی را مشخص کنید چراکه تعیین کننده گان وقت دورغگویانند
5 مدعی نیستیم که با انقلاب اسلامی وبا دولت احمدی نزاد عدالت کامل اجرا میشود بلکه معتقدیم عطش عدالت و روح جمعی عدالت خواهی زنده می شود و این یعنی به دنبال کسی هستیم تا عدالت واقعی را اجرا کند و این یعنی منتظریم تا اقا بیاد
دیگه @};- [-O
نقل قول کردن
+3 #275 قاسم 1389-05-13 23:36
با سلام :
اصغر جونم توی سایت کور داریم و کرو لال
وقتت برات مهم نیست؟ هی میاری استدلال؟
اینا یه مشت بی کارند با بابا های پولدار
ویروس ها رو رها کن این کارو به ما بسپار
اینا نفوذی های سران فتنه هستند
آخر کارشونه چار دست و پا می لنگند ~x(
@};- علی اصغر جان یه توسل به حضرت علی اصغر ع بگیر همون آقائی که خدا فقط برا مصیبت او به ابی عبداله تسلیت گفت و بی واهمه مقاله سوم یعنی تیر خلاص و رو کن مطمئنم خیلی ها رو غربال می کنه @};-
نقل قول کردن
+1 #274 b_taab313 1389-05-13 22:52
نقل قول آقای حسن از سایت الف :
بیست سال بعد از انتشار کتاب قبض و بسط تئوریک عبدالکریم سروش، رییس دفتر دولت اسلامی بر همان مبانی پای فشرده و هدف دولت را مکتب ایران نه مکتب اسلام دانست، چرا که برداشت های مختلفی از اسلام وجود دارد.
به گزارش "الف" از فارس، رئيس دفتر رئيس‌جمهور با بيان اينكه برخي‌ها از من خرده مي‌گيرند كه چرا نمي‌گويي مكتب اسلام و مي‌گويي مكتب ايران، گفت: از مكتب اسلام دريافت‌هاي متنوعي وجود دارد اما دريافت ما از حقيقت ايران و حقيقت اسلام، مكتب ايران است و ما بايد از اين به بعد مكتب ايران را به دنيا معرفي كنيم.

***********************
با سلام

خب حالا چرا حرفهای مشایی رو با سروش ملعون مقایسه کرده!!!
این کجاش حرف بدیه؟!!!!!
" از *مكتب اسلام* دريافت‌هاي متنوعي وجود دارد اما دريافت ما از *حقيقت ايران* و *حقيقت اسلام*، *مكتب ايران* است و ما بايد از اين به بعد مكتب ايران را به دنيا معرفي كنيم"
مگه در حال حاضر ایران و اسلام جدای از هم هستند ؟!!!!
بهترین و زیباترین چهره اسلام از ایران به تمام جهان معرفی شده؛
به نظر من منظور مشایی هم از بیان این جمله فقط همین بوده!
و هدفش هم هدف درستیه!

البته مثل گفته های قبلیش یه خورده بد بیان شده!

به خدا این مشایی خیلی مظلومه؛
و مظلومیتش بیشتر از دکتر نباشه، کمتر از دکتر عزیز (شعیب خودمون) نیست!

حالا ببینید کی گفتم؟!!!
واقعا "نفس پاکی" داره
ولی مثل دکتر عزیزم ، در بیان کلمات گاهی دچار اشتباه میشه!
البته دکتر عزیزم به نوعی و مشایی هم به نوعی دیگر!

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه [-O
الهی آمین

یا علی
نقل قول کردن
+2 #273 قاسم 1389-05-13 22:52
با سلام یکی شو برات می گم بسته =; یادمه وقتی آقا به شیراز رفته بودند و در جمع فرهیختگان شیرازی حضور یافتند و اون شاعر شیرازی در آخر یکی از ابیاتش خطاب به آقا گفت " ای سید خراسانی " بعد از اتمام شعر آقا فرمودند :"اگر مخاطب شعرتان من نبودم شما را بسیار تحصین می کردم " اینجا آقا سید خراسانی بودن خویش را خودشان تائید کردند . :-SS
[quote name="علي"]با سلام - دلايل ضعف استدلال مقاله شعيب و سيد خراساني
1- آقاي خامنه اي قيام نكردند بلكه توسط شوراي خبرگان رهبري پس از فوت امام خميني انتخاب شدند.
2- آقاي خامنه اي اهل خراسان نيستند و آذربايجاني هستند و هيچ برند يا نشاني شبيه پرچم هاي سياه از ايشان ما نديده ايم و پرچمهايي كه از آن مي گوييد مربوط به اعتقادات مردم ايران از چهار صد سال پيش است( عزاداري امام حسين ع).
نقل قول کردن
-2 #272 - 1389-05-13 22:30
"آدم در تحریم بود که در عرفات حوا را شناخت. یونس در شکم ماهی در تحریم بود."

وقتی آدم هر چرند و پرندی رو به هم ببافه یه عده هم براش سوت بزنن همین "مطالب جذاب" میشه. عزیز من لابد اهالی جهنم هم که در تحریم هستند یه چبزی ازشون درمیاد. :)
نقل قول کردن
+4 #271 میلاد 1389-05-13 22:10
دوستان عزیز من بدانند که کلی مقاله در مورد مصداق یابی ارائه شد هیج کس حتی حرفی نزد من یادم حتی سایت تابناک سر سپرده از مقاله سفیانی استقبال کرد
اگه عزیزان امروز میبینند این همه سرو صدا شده به خاطر اسم دکتر است باور بفرمایید اگر ایشون مثل قبلی ها کمی اهل باجدهی بودند وضع ایشون اینگونه نبود
نگاه نکنید کیا دارن انتقاد میکنند طلحه و زبیر هم از صحابه به امام علی انتقاد کرده اند ببینید دارند چی میگن و چی میخوان بهشون بگید شما هم به قول امام حسین اگر دین ندارید لا اقل آزاد مرد باشید
نقل قول کردن
0 #270 میلاد 1389-05-13 22:02
سلام
دوستان یک چیزو بدونند که در بعضی از احادیث داریم که فلان حوادث و یا فلان امکانات هست با دقت خواندن این احادیث به این نتیجه می رسیم که درست است که گفتن زمان ظهور پوشیده است ولی زمان ما نزدیک ترین زمان به ظهور خورشید ما می باشد
مثلا فکر کنم امام علی "ع" فرموده اند در زمان ظهور قائم خانه ها محکم می باشد
یا در روایتی داریم که در زمان ظهور امام مومنی در شرق با نگاه کردن به دست خود مومنی در غرب را میبیند و سوالهای خود را مطرح میکند(فعلا مصداق موبایل خودمون رو داره)
از عزیزانی که تازه به اینجا اومدن خواهشمندم که قبل از هر اظهار نظری لطفا مطالب دیگر سایت را بخوانند باور بفرمایید روز اول برای من هم امری بعید و شاید باور نکردنی بود ولی خدا میداند که الان چشم براه ظهور آقا هستم انشا الله زمانی که مقاله پرچم های سیاه خراسانی بیرون بیاد بیشتر این اعتراضات جواب داده می شود
راستی کسی از جناب خادم الامام خبری نداره؟
نقل قول کردن
0 #269 حسن 1389-05-13 21:58
رییس دفتر رییس جمهور: هدف ما از اين پس معرفي "مكتب ايران" است نه "مكتب اسلام"
۱۳ مرداد ۱۳۸۹
بیست سال بعد از انتشار کتاب قبض و بسط تئوریک عبدالکریم سروش، رییس دفتر دولت اسلامی بر همان مبانی پای فشرده و هدف دولت را مکتب ایران نه مکتب اسلام دانست، چرا که برداشت های مختلفی از اسلام وجود دارد.

به گزارش "الف" از فارس، رئيس دفتر رئيس‌جمهور با بيان اينكه برخي‌ها از من خرده مي‌گيرند كه چرا نمي‌گويي مكتب اسلام و مي‌گويي مكتب ايران، گفت: از مكتب اسلام دريافت‌هاي متنوعي وجود دارد اما دريافت ما از حقيقت ايران و حقيقت اسلام، مكتب ايران است و ما بايد از اين به بعد مكتب ايران را به دنيا معرفي كنيم.
بنابراین گزارش، مشخص نیست اظهارات انحرافی معاون اول معزول احمدی نژاد با چه واکنشی از سوی رییس جمهوری که خود زمانی عقاید انحرافی مبتنی بر هرمنیوتیک را محکوم می کرد مواجه خواهد شد. اما آنچه مشخص است واکنش شدید مردم مذهبی و مجلس است که جز به عزل مشایی از ریاست دفتری احمدی نژاد راضی نخواهند شد.
منتقدان بارها به رییس دفتر رییس جمهور هشدار داده بودند که در مواردی که تخصص ندارد وارد نشود.
پذیرفتن اعتقادات ترجمه شده از متون فلسفی غرب که در دوران اوج خود در ایران با انتشار کتاب های عبدالکریم سروش تبلور یافت، بعدها به مبنایی برای ترویج عدم لزوم برداشت واحد از دین تبدیل شد و مبنای فکری حرکات سیاسی علیه نظام مبتنی بر اسلام قرار گرفت و اینک رییس دفتر رییس جمهور اسلامی بر همان افکار پای می فشارد.
نقل قول کردن
+2 #268 محسن بستانی 1389-05-13 21:32
با تشکر از روشنگری شما عاقبت از متقین است
نقل قول کردن
+2 #267 m.h 1389-05-13 21:18
سلام به همه عزیزان خسته نباشید با مقاله ی علی اصغر دیگه در بین دوستان داره مشخص میشه که کار از احتمال خارج شده و بحث بر سر یقین است یادمه قبل از مقاله سفیانی خادم الامام با این کار مخالفت می کرد می کرد و به این نکته تاکید داشتند که هرچه می گوییم احتمالاً یا انشاالله را به آن اضافه کنیم خیلی حرف ها زده شد ا.خوب هر طرف دلایل خودش رو داشته و داره اما با احتیاط حرکت کردن خیلی مهمه . ازاینک با چند تا نشونه که مثلاً چون فلانی بیشتر از همه از امام زمان (عج) صحبت می کنه یا از نظر ظاهری شباهت بیشتری داره رو ...... من منکر نیستم اما میگم اینجوری محکم از آینده حرف زدن شاید درست نباشه .الله اعلم
موفق و سربلند باشید انشاالله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (306)