رایحه ظهور

از شراره های خشم و غیرت فدائیان ولایت برحذر باشید!

 

بسم الله القهار الجبار ؛ بيانيه جمعي از فدائيان ولايت ؛  در پي اهانت وقيحانه مزدوران خودفروخته به ساحت ملكوتي ولايت ؛ بار ديگر دست شيطان از آستين عنصري زبون و خودفروخته بيرون آمد تا بر چهره درخشان نائب امام زمان(عج) پنجه كشد تا ضمن اينكه اندكي از شراره هاي آتش خشم ناشي از شكستهاي گذشته را فرو مي نشاند ، اذهان را از فرمايشات بسيار مهم و نهايي ولي امر مسلمين در برخورد با سران فتنه منحرف نمايد.علی مطهری که یکسال تمام است ...

 

» ابتدای نظرات (571)

 

بسم الله القهار الجبار

 

بيانيه جمعي از فدائيان ولايت

 در پي اهانت وقيحانه مزدوران خودفروخته به ساحت ملكوتي ولايت

بار ديگر دست شيطان از آستين عنصري زبون و خودفروخته بيرون آمد تا بر چهره درخشان نائب امام زمان(عج) پنجه كشد تا ضمن اينكه اندكي از شراره هاي آتش خشم ناشي از شكستهاي گذشته را فرو مي نشاند ، اذهان را از فرمايشات بسيار مهم و نهايي ولي امر مسلمين در برخورد با سران فتنه منحرف نمايد.

علی مطهری که یکسال تمام است همدست با سران فتنه اهانتهای مکرری را به مردم ،  منتخب مردم و نظام اسلامی  روا داشته است در اقدامی غیر قابل باور  در نهایت رذالت و پستی به ولی امر مسلمین نیز توهینی بی سابقه و بهت آوری کرد.

اين هتاكي بيشرمانه، سخيف و شيطنت آميز در حالي صورت گرفت كه اين عنصر مفلوك قبلاً نيز بارها بلاهت و حماقت خويش را در اهانت به بزرگان نشان داده  و به نوعي مهره سوخته و غيرقابل اعتنا تبديل گرديده بود.

استدلالات كودكانه اين عنصر زبون در هتاكي ها آن قدر سست و بي پايه است كه هيچ برداشتي جز هتاكي و پرده دري از اراجيفش به ذهن نمي رسد.

ما از اين هتاك مزدور ديگر انتظاري نداريم ، نه انتظار توبه و بازگشت و نه انتظار سكوت ، چون او بعد از اين جنايت بزرگ ، با شتاب در شعله هاي آتش جهنم سقوط كرده است و ديگر اختياري ندارد.

انتظار ما از مراجع قانوني و ذي صلاحي است كه ذره اي وجدان و غيرت و شرف و حميت دارند و موظف به برخورد قانوني با اين هتاكان و سلب كنندگان آرامش فكري و روحي جامعه و برپاكنندگان فتنه مي باشند.

اگر شعله هاي خشم فدائيان ولايت اين عنصر بي مقدار را در كام خويش فرو نمي كشد فقط و فقط به خاطر احترام به قانون و فرمان ولايت در رعايت آن است ، والا اين آلت دست جريان نفاق بعد از اين وقاحت كامل ، به سرعت به سزاي عمل ننگينش مي رسيد.

حال سئوال ما از مراجع مسئول اين است چرا به تكليف شرعي و قانوني خويش عمل نمي كنيد؟ منتظر چه چيزي هستيد؟

اگر دين نداريد ، لااقل آزاده باشيد! آيا حتي در دنياي غرب هم هتاكي به بزرگان و رهبران از لحاظ  قانوني قابل گذشت است؟

آيا گمان كرده ايد كه فرزندان روح الله و عاشقان امام خامنه اي  مرده اند كه اينگونه زبان در كام گرفته و در سكرات موت به سر مي بريد؟ آيا از آتش خشم غيرتمندان ولايت نمي ترسيد كه اينگونه آرام و بي دغدغه ايد؟

شياطين و مسئولان غافل يقين داشته باشند همانگونه كه امام غيوران در مواجهه با سلمان رشدي شيطان ملاحظه قيود جامعه بين المللي را نكرده و بر نابوديش حكم قاطع و بي ترديد دادند ، اگر مقدسات ما در اين جامعه محترم شمرده نشود و مورد هتاكي قرار گيرد ، ديگر هيچ خط قرمزي براي ما اهميت ندارد و خميني بت شكن با " بند ميم" وصيت نامه الهي سياسي خويش تكليف ما را روشن كرده است.

اين هتاكي بيشرمانه و سكوت و عدم واكنش جدي مسئولان جراحتي عميق بر قلوب عاشقان ولايت وارد كرده است كه هيچگاه التيام نخواهد يافت.

اگر مي خواهيد كه شعله هاي خشم مقدس ما براي سوزاندان هستي شياطين هتاك زبانه نكشد ، زودتر وارد عمل شويد و قانون را به اجرا بگذاريد ، انتظار جامعه اسلامي از شما اين است.

اگر امواج خروشان و خشمگين عاشقان ولايت از سراسر كشور به حركت درنيامدند تا با تحصن در جلوي خانه ملت اين عنصر خودفروخته را از اين مكان مقدس بيرون كشيده و به سزاي عمل ننگينش برسانند به اين خاطر بود كه به قانون و مجريان قانون، فرصت عمل به وظيفه داده شود ، علي الخصوص مدتي است كه حركتي بدين سو در مسئولان مربوطه ديده مي شود.

مردم ما بارها ولايتمداري خويش را ثابت كرده است و خوب مي داند امنيت امروز كشور مرهون ولايت است و با تمام هستي خود از آن محافظت خواهد كرد.

ملت ما اين عناصر خائن كه با دروغ و تزوير وارد خانه ملت شدند را ديگر نماينده خود ندانسته و از اعمال خبيثانه آنها ابراز برائت و بيزاري مي كند.

ما از نمايندگان ولائي مجلس و مسئولان مربوطه انتظار داريم پيش از آنكه در پي اهانت بيشرمانه بعدي اين مزدور شیطان، توده هاي مردمي و جوانان غيرتمند ولايي از سراسر كشور به سمت خانه ملت سرازير شوند ، بنابر تكليف شرعي و قانوني خود آتش اين فتنه را بخوابانند و ضمن اخراج اين غاصب از خانه ملت ، او را بر طبق قانون و شرع محاكمه كنند.

شياطين خوب مي دانند كه غربت و مظلوميت حق در عاشوراي حسين(ع) تمام شده است و اينك جبهه حق بسيار قدرتمندت و مقتدر براي برپايي حكومت صالحان در عاشوراي مهدي(عج) در سراسر جهان به پيش ميرود.

باطل و مزدورانش در نهايت ضعف و زبوني چاره اي جز هتاكي و اهانت ندارند اما شعله ي عشق و خشم مقدس عاشقان ديگر اجازه چنين وقاحتي را نخواهد داد ، اگر يك قدم ديگر بردارند....

۱۸/۳/۸۹

جمعي از فدائيان ولايت 

 .............................................................

اهانت مطهري به ولي امر مسلمين ، مردم و احمدي‌نژاد از جايگاه وكيل مدافعي سران فتنه

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=51990

 
آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-1 #571 حسين 1389-09-28 13:26
عكس يزيد زمان كنار شهداي عزيز انقلاب اسلامي چكار مي كند يزيد وشهدا كه با هم جمع بسته نمي شوند كه
نقل قول کردن
-1 #570 بی نام 1389-04-03 06:44
سلام.در هیچ جای روایات نیامده است در زمان غیبت کبری امام زمان نایب دارد!!!!!!!!!!! !!!
نقل قول کردن
-1 #569 يك دوست 1389-03-24 18:45
با سلام با ادبياتي صحبت نكنيد كه در سايت جندالله مي‌نويسند وقتي مطالب شما را مي خوانم همان ادبيات احساس مي‌شود در خط ولايت باشيد و از ولي خدا جلو نزنيد.
با تشكر از مطالب نويد بخش و سايت خوبتان.
نقل قول کردن
0 #568 منتظران صبح ظهور 1389-03-24 11:15
مقصر مطهری نیست
مقصز اصلی اقای متوهم است
اوست که این دار ودسته را متوهم کرده
یکی نیست به این مطهری بگه
پدرت به خاطر عشق به ولایت مطهری شد تو نه تنها راهش را نمی ری بلکه داری با نام مطهری لطمه می زنی یکی نیست به این ملعون بگه حرف های با منظور و کنایه ای نداریم مردی با صراحت مثل دکتر جون صحبت کن بلد نیستی حرف بزنی نزن
فقط به خاطر استاد مطهری به خود اجازه نمی دهم بهت توهین کنم برو خودتا اصلاح کن بدبخت داری طرد میشی
نقل قول کردن
+2 #567 ........ 1389-03-22 16:34
شما كه خودتون لحن حرف زدنتون اين جوريه ديگه معلومه كه كي هستين واز كجا دستور ميگيرين
شما همون كس كشايي هستين كه تو كهريزك به نواميس مردم تجاوز كردين رهبروفرمانده تونم اون مصباح (تمساح) ...نيه
نقل قول کردن
-1 #566 علی 1389-03-21 15:18
اینا یک گروه هستن که می خان ولایت رو اونقدر تحت فشار قرار بدن تا تسلیم بشه و تن به زیادی خواهی و دخالت در امور مملکت رو داشته باشن ولی دیگه کور خوندن

انشاله همین مردم روزی یه کاری می کنن که خون مملکت پالایش بشه و این غده های سرطانی و چرکین پاک بشن

جبهه حق و عدالت و مردم همیشه پیروز میدان خواهد بود و چهره شیطان و شیطان صفتان برای مردم داره مشخص میشه که چقدر اینها احمق و ابله هستن
مرگ بر منافق
نقل قول کردن
-1 #565 علی 1389-03-21 15:08
واقعا از همه متشکرم

دوستان متوجه شدن مدتی هست یه جریانی کلی به وجود اومده و اونم کم رنگ و بی ارزش جلوه دادن ساحت ولایت و رهبری هست

پس هواس همه جمع باشه

یه گروه مفلوک و از خدا بی خبر که همه خبر دارین کیاهستن می خان تیشه به ریشه انقلاب و امام و رهبری بزنن

باید حواسمون جمع باشه توی جامعه افکار شیطانی این گروه رو لو بدیم اگر چه قیافیه منافقانه شون لو رفته و دیگه تو مردم هیچ جایگاهی ندارن و خودشون رو وصله انقلاب کردن و از صدقه سر مظلومین و شهدا و ملت سیر می خورن و آخرشم نمکدان رو می نرنن سر ملت و آشوب به بپا می کنن

قانون برای همه یکسانه چی برای نوح و چی برای پسر نوح خروج از مقدسات به بخصوص ضربه زدن به نظام بصورت مزورانه از خروج منافق هم بتر هست

بس مرگ بر ساختار شکنان و منافقان آخرزمان
نقل قول کردن
0 #564 سیاوش 1389-03-21 05:15
سلام بر همه عاشقان امام زمان (عج)

و اما در مورد قطعنامه شورای امنیت جناب آقای رهگذر توضیحات خوبی را ارائه نمودند

البته به جناب بسیجی هم حق می دهم ولی یاد آوری می کنم اگر ما اعتراضی بخواهیم بکنیم بعد از 25 خرداد خواهد بود چرا که ممکن است دشمن تدارکاتی برای 22 و 25 خرداد دیده باشد
و یک تذکر به برادر یا خواهر بسیجی :
ما باید پشتیبان ولایت باشیم و سر خود عمل نکنیم چرا که ممکن است ناخود آگاه به نفع دشمن کار بکنیم حالا این قطعنامه و جریان کشتی ها به تصویب رسیده و من دولت یا حکومت ایران را در این مورد مقصر نمی دانم بنابراین با قانون کاپیتالاسیون کمی تفاوت دارد
ما نیز باید با درایت در این موضوع رفتار کنیم مطمئنا هدف دشمن تحریک ایران است و بهانه دادن به دست منافقان داخلی برای اعتراض به دولت منتخب
همچنین با این نظر شما که فرمودید باید ایران اعلام کند با بازرسی کشتی ها مخالف است و با این موضوع برخورد نظامی می کند موافقم ولی احتمالا هنوز موقع این سخن فرا نرسیده است
ضمنا بعضی از سخنان دوستان را جدی نگیرید بعضی ها اینجا با شوخی مسائلی را مطرح می کنند ولی خوب کار درستی نیست من از شما معذرت می خواهم
من حرف شما را مبنی بر اینکه تازه وارد هستید قبول دارم

موفق و موید باشید

خدايا به حق مظلوميتهاي زينب کبري (س) حکومت جهاني عدالت را برپا فرما .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/11.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #563 . 1389-03-21 05:09
آقا سلام
من دوباره اومدم.اولا به پیر وپیغمبر من احمد نیستم.میتونید از علی اصغر بپرسید.
ثانیا خواهش میکنم این بحثها رو به دعوا بین خودمون تبدیل نکنیم.ما اگه قراره بین خودمون هم نتونیم بدون دعوا و توهین یه بحث اساسی داشته باشیم وای به وقتی که بخواهیم این بحثها رو در جامعه مطرح کنیم.
ثالثا من به علی اصغر و سحریار و نراقی و رهگذر ارادت دارم.و وجود این افراد را در این جا یک نعمت میدانم.البته جناب نراقی و خواهر سحریار کمی زودرنج هستند ولی با این حال ما ارادت داریم.
رابعا من نمیدونم این سید احمد چه هیزم تری به شما فروخته که این قدر باهاش بد هستین!!؟
خامسا درمورد قضیه مشایی دکتر کمی در پاسخگویی کم مایه گذاشته اند.برای مثال خود من و عده ای از دانشجویان در دیداری که با ایشان داشتیم.این مساله مطرح شد که ایشان دراین باره تنها جوابی که دادند این بود که صبر کنید تا در آینده به عمق این مطالب پی خواهید برد!!!!!!!!!!(ت فره رفتن از جواب)
سادسا من فکر میکنم این قضیه امروز امتحانی برای ما بود.به این فکر کنیم که واقعا چرا ما نمیتوانیم دربین خودمان یک بحث درست و حسابی داشته باشیم و کار به توهین و تهمت میکشد!!!؟
در پایان هم میگویم که با اینکه خیل عظیمی از اشتاباهات توکلی افشا شد اما باز هم نمیتوان ایشان را مافق به معنای حقیقی کلمه نامید
یا علی...
نقل قول کردن
0 #562 امیری 1389-03-21 04:59
درتوضیح نحوه ایجادبحران بین ایران وکشورهای حاشیه خلیج فارس
هنگامی که به بهانه های مختلف کالاهای عازم ایران را در دریاهای ازاد متوقف کنند ایران هم در جهت مقابله به مثل از ورود وخروج کشتیهای دول متخاصم با ایران از راه تنگه هرمز جلوگیری خواهد کرد که این امر میتواند در روابط بین ایران وان کشورها تنش ایجاد کند.
نقل قول کردن
0 #561 رهگذر 1389-03-21 04:59
سلااااااام جناب امیری عزیز

سلام بر پوریای دانشمند انقلابی بسیجی و با بصیرت

بچه ها پست جدید زده شده بیایید بالا
دوباره من اول شدم السابقون والسابقون اولئک المقربون .blogfa.com/cmt /images/4.gif">
نقل قول کردن
0 #560 پوریا 1389-03-21 04:55
یمن : 500 مهاجر آفریقایی دستگیر شدند.
www.africanews.com/site/Yemen_500_African_migrants_arrested/list_messages/32600

ده زخمی در تظاهرات در جنوب یمن در Daleh
www.france24.com/en/20100610-ten-wounded-south-yemen-demo

یمن ، ترکیه گفتگوی سیاسی در پایتخت ترکیه ، آنکارا
www.sabanews.net/en/news216796.htm
نقل قول کردن
0 #559 نراقی 1389-03-21 04:55
اسمت چی بود داروغه جون؟ .blogfa.com/cmt /images/7.gif">
نقل قول کردن
0 #558 یار سید خراسانی 1389-03-21 04:51
سلام داش حسین
همان موقع خوندم و با یک اسم دیگه برات نظر گذاشتم. .blogfa.com/cmt /images/7.gif"> شب بخیر
نقل قول کردن
0 #557 نراقی 1389-03-21 04:51
این نظر بسیجی شبیه نظر یه آقایی بود به اسم ؟
اسمش را یادم نمیاد
چی بود رهگذر؟
یادم اومد
س مثل سید
ا مثل احمد


بعضیا چقدر تابلو بازی در میارن
حداقل دو تا نظر میذاری با دوتا اسم
نگاه کن متن هاش شبیه به هم نباشه


.blogfa.com/cmt /images/5.gif">
نقل قول کردن
0 #556 نراقی 1389-03-21 04:48
بسیجی جون کی تو را از خواب بیدار کرد؟
عاقلان دانند .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #555 بسیجی 1389-03-21 04:38
باسلام
چشم بنده منتظر دستور ولایت فقیه هستم ولی از این قطعنامه هم به راحتی نمی گذرم
آقای رهگذر چین و روسیه غلط کرده این حرفها رو زده اینها من و شما رو خر فرض کردند ولی کور خواندند
شما حرف این کشور های دو رو را برای من دلیل می آورید ؟
اینها فقط فکر منافع خودشان هستند
اگر آمریکاییها حتی نتوانند کشتی های ایرانی رو بازرسی بکنند باز هم این بخش قطعنامه باید حذف شود در این بخش قطعنامه به ملت ایران توهین شده و تمامیت ارضی ایران نقض شده شما نظر دیگری دارید ؟ چگونه می خواهید به نسلهای بعدی انقلاب توضیح دهید ؟ لطفا جواب بدهید
من به کمتر از این راضی نمی شوم شما را نمیدانم
من راضی نمی شوم این چنین قطعنامه های بی سر و صدا بر ملت ایران تحمیل شود شاید این قطعنامه سالیان سال پایدار بماند
ضمنا بعضی وقتها اگر می بینید سیاستمداران ایران قطعنامه ها یا تحریم ها را بی ارزش اعلام می کنند برای عوام ملت است تا روحیه خودشان را از دست ندهند
نه من و شما که یک سوادی توی سیاست داریم
اینها با این تحریم ها به ما خسارات فراوانی زده اند شما که بهتر از من می دانید
به هر حال من منتظر دستور ولایت فقیه هستم و ایشان را هم یک بسیجی مخلص می دانم که به این راحتی ها به کسی نام صور اسراییل و احمد و احمق و .... نمی دهند نمیدانم اینجا در خدمت چه کسانی هستم بسیجیان ولایتی که الگوی آنها باید ولی فقیه باشد یا بسیجیانی که به راحتی به دیگران تهمت می زنند و نامشان را بسیجی گذاشته اند

جناب بسیجی ، رهگذر با این چیزا خر نمیشه . شما را نمیدونم
ضمنا کسی به شما احمق نگفت!
این تهمت زدن هم تیکه کلام یک شخص معروفه حالا دیگه ... اسم نمی بریم
یا علی برادر .برو بخواب فردا صبح باید بری نماز جمعه و دعای ندبه . بسیجی از کوره در نمیره
نقل قول کردن
0 #554 امیری 1389-03-21 04:36
بنظر بنده یکی از اهداف قطعنامه اخیر برعلیه ایران ایجاد تشنج وبحران در روابط بین ایران وکشورهای اسلامی حاشیه خلیج فارس و ایجاد فاصله بین ما ودولتهای عربی است.ضمنا این امر یعنی ایجاد بحران باعث فروش تسلیحات کارخانه های اسلحه سازی انها و کمی از فشار بحران اقتصادی که هم اکنون درگیر ان هستند راکم کنند.همچنین این قطعنامه در جهت به فراموشی سپردن کاروانهای کمک به غزه و گند کاریهای رژیم اشغالگر قدس به تصویب رسیده است.
نقل قول کردن
0 #553 پوریا 1389-03-21 04:34
سلام بر مدافعان ولایت
روز اول جام جهانی ؛ فردا ، جمعه است.
جمعه - 21/3/89
نقل قول کردن
0 #552 نراقی 1389-03-21 04:28
سلام بر یار خراسانی
عزیز تو همون داروغه قدیم نیستی؟
یه مطلب دارم در مورد قضایای مشایی توی وبلاگمه ارشیو را ببین برای اسفند 88 بخونش
شاید توجیه شدی .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #551 سید رهگذر 1389-03-21 04:28
اقای سید احمد

من موندم بعد از این همه مدت نه سلامی نه علیکی . عادت کردی فقط بیایی بدو بیراه بگی و همه را متهم کنی از بالا تا پایین و بری

تو همیشه اعتراض داری و همیشه همه را دشمن خودت میدونی و فکر کنم مشکل روانی داری .

حتی عمیقا منتظر هستی تا هر چی تو این سات گفته شده دروغ در بیاد تا دلت خنک بشه و این دیگه خیلی جالب بود برام.

اخه یک مسلمان که اینهمه ادعا داره که نباید با این روحیه با برادرانش برخورد کنه . مگه ما چی گفتیم؟ تو نه هر کس دیگه برای ما مهم افکاری است که در صفحه نمایش داده میشه نه اسم . حالا هزار تا اسم هم باشه باز نماینده همه این اسمها و افکار یکی است برای ما . شاید در اسم متفاوت باشه. می بینی که خیلی زود هم دردت میگیره داد میزنی .blogfa.com/cmt /images/4.gif">

حالا بحث سفیانی به کنار . یعنی هیچ کدام از مطالب این سایت با این زحماتی که اقای علی اصغر می کشند مورد تایید شما نیست؟ مگه امکان داره؟شما اصلا کدام جبهه هستی؟ از ولی فقیه دفاع میشه غایبی .. از امریکا انتقاد میشه غایبی ... از سفیانی حرف زده میشه غایبی ... وقتی یک ادم مخالف میاد تو سایت یک دفعه ظاهر میشی و از عقیده مخالف دفاع می کنی و همه را متهم میکنی و به همه بد و بیراه میگی و مظلوم نمایی و خودزنی و ....
اون کسی که اول از همه رفت شناسنامه دراورد کی بود؟ خودت بودی برادر؟ خود کرده را تدبیر نیست؟
کی به حسین نراقی گیر داد که فلان دانشگاه بودی و بابات فلان شغل را داره؟ تو بودی رفتی شناسنامه دراوردی و مثلا خواستی بگی پرونده همه دستته! حالا از اینکه بگن بهت اقای یزدی متولد 13... دارای فلان شغل در شهر دلیجان در دفتر ... الله ... فلانی ناراحت میشی؟ .blogfa.com/cmt /images/4.gif">
نقل قول کردن
0 #550 امیری 1389-03-21 04:24
مخلص اقای رهگذر مجید شیرازی وسایر دوستان

دوستان بزرگوار البته من کوچکتر از ان هستم که به شما پند دهم؛سعی من بر انست که تذکر دهنده باشم،قران کریم میفرماید:
ادع الي سبيل ربک بالحکمه و الموعظه الحسنه (نحل: 125)
مردم را با حکمت و موعظه حسنه به راه خدا دعوت کن.

.blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #549 یار سید خراسانی 1389-03-21 04:23
سلام بر خواهر سحر یار

1- داره یکسال از انتصاب مشایی میگذره و هنوز تا حالا یک حرف عقل پسند در مورد رفتار حاج محمود ندیدم. خوشحال میشم کسی من و خیلی از طرفداران ولایت را توجیه کند. بزاریم برای بعد از مقاله شعیب.
2- دکتر خاک پای رهبر هم نیست . مواظب باشیم در دیگران ذوب نشیم که بارها تجربه کردیم و سرخورده شدیم.
ما برای ولایت احمدی نزاد امتحان نشدیم و نخواهیم شد. امتحان فقط از ولایت فقیه است که حاج محمود بد جور سوتی داد.
3-جوانان بسيجى بايد ايمان را، بصيرت را، انگيزه را، رعايت موازين و معيارها را، اينها همه را با هم ملاحظه كنند
مواظب باشيد، نميشود هر كسى را بمجرد يك خطائى يا اشتباهى گفت منافق؛ نميشود هر كسى را بمجرد اينكه يك كلمه حرفى برخلاف آنچه كه من و شما فكر ميكنيم، زد، بگوئيم آقا اين ضد ولايت فقيه است. در تشخيصها خيلى بايد مراقبت كنيد
4- ما نوکر صفار و پناهیان هم هستیم. ولی جایی که مرجع تقلید زمین بخوره پناهیان جای خود داره. منظورم اینه که در افراد ذوب نشیم. هر روز احتمال سقوط افراد را داشته باشید . تا وقتی در مسیر ولایت هستند برایمان ارزشمند هستند.
نقل قول کردن
0 #548 ناصر-ق 1389-03-21 04:22
رقص ندا آقاسلطان در شبکه صدای آمریکا صداي آمريکا با پخش مستند «براي ندا» به انتشار عکس ها و ويدئوهاي محرمانه ندا آقاسلطان پرداخت.

www.rahva.ir/100/10135-89.html
نقل قول کردن
0 #547 نراقی 1389-03-21 04:15
کامنتها از خودمه
اینم ایمیلمه که علی اصغر میتونه ببینه
روی حرفم هم هستم
شما لطف کن بگو چی از من میدونی
خوب نیست آدم الکی یه حرفی بزنه و بره
نقل قول کردن
0 #546 رهگذر 1389-03-21 04:15
همین الان اسرائیل زرد کرده برین فلسطین الیوم ... انتظار دارن با ورود کشتی کمکهای ایران به غزه جنگ تمام عیار بین ایران و اسرائیل دربگیره و این اعرتاف اسرائیله . وقتی از یک کشتی حامل کمکهای مردمی با مردم عادی مثل سگ می ترسند جرات دارند جلوی کشتی های جنگی ایران را بگیرند؟؟؟ اونم تو ابهای ازاد؟؟؟

در نهایت هیچ کشوری حاضر نمی شود خود را بخاطر منافع امریکا با ایران عملا درگیر کند لذا نتیجه می گیریم این قطعنامه کاغذ توالت است و عملا قابل اجرا نیست. شما فكر میکنید چین و روسیه و سایر کشورها بیان تو ابهای آزاد با ایران درگیر بشن بگن چند من؟ اصلا وقتی ایران با این کشورها رابطه اقتصادی و سیاسی داره معقول نیست بیخودی برای یک تکه کاغذ پاره بیان بی دلیل کشور خودشان را بی اعتبار کنن.
به شما قول میدهم اگر امریکا جرات کند یک گلوله در خلیج فارس شلیک کند ، اولین واکنش ایران غرق کردن یک ناو امریکایی در تنگه هرمز و بستن تنگه هرمز است و این کمترین کاری است که ظرف یک ساعت اول انجام خواهد شد . حتی یک ناوچه ایرانی که در تنگه هرمز به دست خودمان غرق شود راه را برای ورود و خروج هر نوع شناور در خلیج فارس خواهد بست . بعدش آتیش بازی ما شروع میشه .blogfa.com/cmt /images/4.gif">
مثل بازیهای پلی استیشن هر چی کشتی باشه میزنیم نفتی غیر نفتی نظامی و ...+ سه ناو جنگی اسرائیل! .blogfa.com/cmt /images/4.gif"> چه کیفی میده اسرائیل یک بهانه دست ما بده تا برای همیشه نابودش کنیم .
نقل قول کردن
0 #545 رهگذر 1389-03-21 04:15
د رهمین زمان تحریمها و صدور سه قطعنامه از 4 سال قبل تا کنون کشورهای امریکایی بالاترین حجم تبادل اقتصادی را با ایران نسبت به گذشته داشته اند! خود امریکا می داند که این موضوع حتی قابل تطبیق در امریکا نیست چه رسد به سایر کشورها ! حتی ما علیرغم تحریمها از خود اروپا هواپیما خریدیم!بالاتر از این ؟!
2- امریکا و کشورهای 5+1 تلاش زیادی کردند تا بازرسیهای متعددی را از تاسیسات ما انجام بدهند و وقت و بی وقت به بهانه اعتماد سازی وارد کشور شدند و بازدید کردن . حال با این قطعنامه همه این همکاریها قطع خواهد شد و این به لحاظ دیپلماسی گامی به عقب برای امریکا و غرب است. چندین سال مذاکره برای رسیدن به این نقطه و یکباره همه چیز را بر هم زدن و رفتن سر مربع اول! باز هم افتضاح سیاسی است.
3- ایران پس از این اجازه بازدید از تاسیسات جدید را به آژانس نمی دهد . دوربینهای مراقبت را هم برمی دارد. غنی سازی را هم تا حد دلخواه خود انجام میدهد و سوخت و میله سوخت را هم ان شاء الله تامین خواهد کرد. به لحاظ دفاعی موشکهای اس 300 هم به ایران وارد خواهد شد و جای نگرانی نیست و تاسیسات بوشهر هم شامل قطعنامه نمی شود . لذا ایران ضرر نکرده بلکه این غرب است که همه درهای گفتگو و تفتیش تاسیسات و توافقهای قبلی را با یک قطعنامه بر خود بسته است و این یک افتضاح برای غرب است نه پیروزی .
4- در صورت هر گونه تعرض به ایران از سوی امریکا و اسرائیل ایران پاسخ کوبنده ای را با تکه تکه کردن 200 هزار سرباز امریکا یی در افغانستان و عراق خواهد داد . ضمنا از اسرائیل یک قوطی خاکستر به امریکا تحویل خواهد داد .blogfa.com/cmt /images/4.gif"> و به عبارت دیگر اسرائیل بعد از هجوم احمقانه ولو با یک بمب و یا موشک به ایران باید تا اخر عمرش روی صندلی چرخدار بنشیند .blogfa.com/cmt /images/4.gif"> ... این نتیجه قطعنامه شورای امنیت و هجوم علیه ایران. آیا امریکا تحمل همه عواقب قطعنامه را خواهد داشت؟ مسلما خیر.
نقل قول کردن
0 #544 رهگذر 1389-03-21 04:14
*************** * در باره قطعنامه *************** ****

امریکا و کشورهای مجموعه 5+1 یک سال تلاش کردند تا 1200 کیلو اورانیوم ضعیف ایران را از ایران خارج کنند و ان را یک گام بزرگ دیپلماتیک برای جلوگیری ازانحراف برنامه هسته ای ایران و نشانه حسن نیت ایران می دانستند . ایران سر انجام این پیشنهاد را با وساطت ترکیه و برزیل قبول کرد.
این بیانیه تبعات زیادی برای امریکا و اسرائیل و کشورهار اروپایی و طرف مذاکره کننده ایران داشت و نشانه عجز و دورویی و عدم صلاحیت انها برای اعتماد سازی و ادامه مذاکرات بود و نشانه حسن نیت ایران و نفوذ و تاثیر گذاری ترکیه و برزیل به عنوا ن کشورها ی مطرح در زمینه سیاسی در سطح بین المللی بود
ظاهرا غرب این را نتوانست تحمل کند زیرا هدف غرب خارج کردن اورانیوم ایران و معدوم کردن آن بود نه دادن میله های سوخت برای راه اندازی تاسیاست صلح امیز ایران و از سویی غرب نمی توانست بپذیرد که کاری که 6 کشور به زعم خود ابرقدرت و مهم نتوانستند انجام بدهند دو کشور ترکیه و برزیل با خوبی از عهده انها بربیایند و با اطمینان از تحویل سوخت به ایران اورانیوم را از ایران خارج سازند.
لذا واکنش غرب به بیانیه تهران ، قطعنامه بی منطق شورای امنیت بود .
اما چرا می گوییم این قطعنامه نشانه شکست فضیحت بار امریکا و اروپا در سطح بین المللی است ؟
1-اگر کشورهای 5+1 یک سال تمام تلاش خود را گذاشتند تا ایران با خروج اورانیوم موافقت کند ، با صدور این قطعنامه ای که همه به بی اثر بودن ان اعتراف دارند ، باعث شدند تا ایران بهانه خوبی برای نگه داشتن 1200 کیلوگرم اورانیوم در خاک خود و بی توجهی به همه خواسته های غرب داشته باشد و این در سطح دیپلماتیک یک افتضاح است! یعنی رفتن به مربع اول ! در حقیقت قطعنامه صادر شده هیچ نفعی برای غرب و امریکا نداشته بلکه نشانه شکست کشورهای غربی در برابر ایران است.
نقل قول کردن
0 #543 پوریا 1389-03-21 04:14
انتخابات محلی فلسطین به تعویق افتاد
www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3903431,00.html

توافق ترکیه ، لبنان ، اردن ، سوریه ای را برای ایجاد منطقه تجارت آزاد
www.iloubnan.info/.../Turkey,-Lebanon,-Jordan,-Syria-to-set-up-free-trade-zone


problem is real
problemisreal.blog.com/
نقل قول کردن
0 #542 ..................................... 1389-03-21 04:10
نکته:

حسین نراقی گفت چند روز میره تهران و حضور نخواهد داشت. احتمالا این کامنتها که احمد میگه از حسین نیست
نقل قول کردن
0 #541 نراقی 1389-03-21 04:08
موافقم در مورد استادپناهیان من میخواستم کامنت بذارم و بگم که قاطی کردنش با صفار درست نیست که خانم سحریار زحمتشو کشیدن
فرق فوکوله؟؟؟؟؟؟؟ MG src="http://www .blogfa.com/cmt /images/12.gif" >
نقل قول کردن
0 #540 دیدار مردم مازندران در سالگرد حماسه 6 به 1389-03-21 04:06
بدانيد عزيزان من! دست قدرت و اراده‌ى الهى، بر حسب قرائن فراوان، پشتيبان شما ملت است. بدانيد ان‌شاءاللَّه دعاى مستجاب ولى‌عصر )ارواحنا فداه( متوجه شما ملت است. و بدانيد خداى متعال به توفيق و فضل خود، اين ملت را به هدفهاى بلند و به آرزوهاى بزرگ خود خواهد رسانيد و ان‌شاءاللَّه دشمن را در مقابل شما ذليل و خاكسار خواهد كرد.
نقل قول کردن
0 #539 سید احمد 1389-03-21 04:00
اینها نظرات یکی از به اصطلاح منتظرین امام زمانه که ظاهرا فحاشی و بد اخلاقی تو خونشه و خیلی هم مورد تایید شماست!!! شما چندین بار نظرات انتقادی بنده رو پاک کردی و من رو به بی بصیرتی متهم کردی. حالا با بصیرت کامل این فحاشی ها رو نگه داشتی و زحمت یه تذکر خشک و خالی هم به این رفیقت نمیدی. در حالی که میبینم به خیلی از نظرات جواب میدی. یادته شما از سکوت آقا ، کشف کردی که آقا راضیه که بهش بگن سید خراسانی؟؟؟ پس به من هم حق بده که از سکوت شما کشف کنم که با این فحاشی ها و تهمت ها موافق هستی. امیرالمومنین فرمود: "الراضی بفعل قوم کالداخل فیهم" . با این توصیفات تا وقتی این ایرادات در شما و رفیقاتون باشه توصیه میکنم به جای انتظار فرج برای تاخیر فرج دعا کنید. چون خیلی بعیده اینطوری تو لشکر آقا قرار بگیرید. بعید که نه، محاله. مگر این که تغییر رویه بدید و متعصبانه با وقایع و اشخاص رفتار نکنید.
البته دلم نمیخواد من هم مثل این بنده خدا رفتار کنم و با ذکر بعضی امور اعلام کنم که بله من هم درباره شما فلان اطلاعات رو دارم. چون این کار رو زشت و بچه گانه میدونم. حالا به فرض همه فامیل من رو بدونن. مگه چی میشه؟ این کارها بیشتر شبیه دعوای دختر بچه هاست. نه کسانی که ادعای فهم و سواد دارن.
چون دوستت دارم و میدونم قصدت خیره این مطلبو عرض میکنم که بحث حضرت امام در چهل حدیث در باب تعصب رو حتما حتما بخون. متاسفانه فعلا وقتشو ندارم و گرنه خودم خلاصه بحثش رو روی وبلاگم میگذاشتم. ان شاء الله که من و شما جزء متعصبین نباشیم.
بنده از فردا تا یک هفته قم هستم. خوشحال میشم ببینمت.
نقل قول کردن
0 #538 بيانات در ديدار مردم قم در سالگرد قيام 1 1389-03-21 04:00
در شرائط فتنه، كار دشوارتر است؛ تشخيص دشوارتر است. البته خداى متعال حجت را هميشه تمام ميكند؛ هيچ وقت نميگذارد مردم از خداى متعال طلبگار باشند و بگويند تو حجت را براى ما تمام نكردى، راهنما نفرستادى، ما از اين جهت گمراه شديم. در قرآن مكرر اين معنا ذكر شده است. دست اشاره ى الهى همه جا قابل ديدن است؛ منتها چشم باز ميخواهد. اگر چشم را باز نكرديم، هلال شب اول ماه را هم نخواهيم ديد؛ اما هلال هست. بايد چشم باز كنيم، بايد نگاه كنيم، دقت كنيم، از همه ى امكاناتمان استفاده كنيم تا اين حقيقت را كه خدا در مقابل ما قرار داده است، ببينيم.

حجت بر همه تمام شده است. حركت عظيم روز چهارشنبه ى نهم دى ماه حجت را بر همه تمام كرد
نقل قول کردن
0 #537 سید احمد 1389-03-21 04:00
السلام لاهل السلام
جناب علی اصغر
میبینم باز یه بیچاره ای نظرش با شما فرق داشته و بی نصیب از فحاشی ها و تهمتهای بعضی ها نمونده.
حدس میزنم این کامنت رو هم پاک کنی که خیلی هم مهم نیست. ولی دلم میخواد لا اقل اول خوب بخونی و بهش فکر کنی بعد پاکش کنی. البته من متن این نظر رو توی وبلاگ خودم میزارم تا اگر شما پاکش کردی هر کی دلش خواست بره بخوندش.
اول عرض کنم که خودت هم میدونی من با اسم دیگه ای نظر نمیذارم. شما که وبلاگ رو تبدیل به سایت کردی و میتونی آی پی رو چک کنی. از طرفی هم قبلا بهت گفتم که من نظر نمیدم. ولی نظرات رو میخونم. دلیلش هم اینه که مطمئنم که ... حالا بماند که چی . اگه عمری بود بعد از این که اتفاق مورد نظر رخ داد بهت میگم .
یه بار خوب به این نظرات رفیقت نگاه کن:
"""ضمنا به آقای . میگم شدیدا بودی احمد گندیده را میدی
به منم نگید یواش تر
با منافقین باید مثل خودشون رفتار کرد
آخه احمق تو که جرات نداری اسمتو بنویسی بی جا میکین میای ینظر میدی
یه ذره جرات هم خوب چیزیه والا
یکی از همین مننافقین این احمد هست که با . نظر میذاره
خاک تو سرت بدبخت بی نوای مفلوک که جرات ابراز عقیده هم نداری
رهگذر کجایی که تابلو بازی این منافق را ببینی
احمد اقا که فی قلوبهم مرض هست
من چون خیلی نزدیکم به احمد آقای یزدی
الان از این اسم بسیجی دارم بوی احمد را میشنوم
ماشاءالله همه را میشناسه
دقت کردید که بچه های فعال را خوب میشناسه
بوکنید یه بویی میاد....بوی احمد """
نقل قول کردن
0 #536 سحریار 1389-03-21 03:58
به هدا خانم هم عرض کنم که به نکته خوبی اشاره کردید
انشالله سرعت افشای منافقان ازین هم بیشتر می شود
به سرعت به ظهور خواهیم رسید

این یکی از علامت های ظهور است .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #535 سحریار 1389-03-21 03:56
جناب رهگذر
شما همون اقا بمانید لطفا . بنده هم همان خانم . یکی خانم جنگی به از صد هزار!!!

اما از اینکه پست را تحویل گرفتید خیلی متشکرم از شما


جناب یار خراسانی . این چند تا جمله یعنی چی او وقت؟

"بی کله بودن در دفاع از حریم ولایت " فکر نکنم استدلالهای بنده نشانی از بی کله گی داشت ! یک بار دیگر بخوانید ! اتفاقا خیلی درش کله به کار رفته بود! یعنی منظورم مغزه!

البته در مورد دشمن همسنگر نامیدن توکلی زیاد با شما موافق نیستم/ بیشتر همون منافق درسته!

در مورد اقای صفار و استاد پناهیان . لا یستوون . این ها یکی نیستند .

اقای صفار سر مشایی پشت دکتر را خالی کرد . اما استاد پناهیان نه .

خیلی فرق فوکوله ! برادر!

5 -قطب نمای ولایت چرخید سمت امام خامنه ای و رییس جمهور فقط رییس جمهور باقی ماند نه بیشتر.
مگه قطب نمای ولایت سمت کی بود که با موضوع مشایی چرخیده باشه!!!!
نخیر
موضوع مشایی یک امتحان بود . برای انکه معلوم شود چه کسانی متوجه صحنه ارایی شده اند و طرفداران خالص دکتر و رهبر شناسایی شوند.

دکتر خط مقدم است . میان دکتر و رهبر فاصله ای نیست !

هرکس فهمید برده هرکس نفهمید باخته . .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >

اما خوب درجمع نظر شما مقبول است !
انشالله تا اخر خط یار سید خراسانی بمانید .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #534 بیانات در دیدار با جمعی از طلاب و روحانی 1389-03-21 03:53
آن كسى كه براى انقلاب، براى امام، براى اسلام كار ميكند، بمجردى كه ببيند حرف او، حركت او موجب شده است كه يك جهتگيرى‌اى عليه اين اصول به وجود بيايد، فوراً متنبه ميشود. چرا متنبه نميشوند؟
نقل قول کردن
0 #533 بیانات در دیدار با جمعی از طلاب و روحانی 1389-03-21 03:51
ما البته درخواستمان از مردم اين است: در اين قضاياى اهانت به امام راحل (رضوان اللَّه عليه)، مردم ما عصبانى شدند، خشمگين شدند؛ حق هم دارند. اعلام برائت كردند، جا هم داشت، خوب هم بود؛ لكن آرامش‌شان را حفظ كنند. از دانشجوها هم ما همين درخواست را داريم: آرامش را حفظ كنيد. اين كسانى كه در مقابل شما قرار دارند، اينها كسانى نيستند كه ريشه‌اى داشته باشند، بتوانند بمانند، بتوانند در مقابل عظمت اين ملت و عظمت اين انقلاب، مقاومت كنند؛ نه. با آرامش؛ همه كار با آرامش. اگر يك وقتى لازم بشود، خود مسئولين، خود قانون و حافظان قانون، آنچه كه وظيفه‌شان باشد، انجام ميدهند
اين بناى استوار كه هندسه‌ى آن الهى است، بناى آن هم با دست يك مرد الهى است، بقاء آن هم با اراده‌ى اين ملت عظيم و با ايمان اين ملت عظيم است، استوار خواهد ماند و ان‌شاءاللَّه اين درخت روزبه‌روز ريشه‌دارتر خواهد شد و خواهيد ديد كه اين مخالفان، اين كسانى كه با اين بنا، با اين حق و حقيقت مخالفت ميكنند، «فيذهب جفاء»؛ اينها در مقابل چشم شما ان‌شاءاللَّه نابود خواهند بود.
نقل قول کردن
0 #532 آنتی بالاترین 1389-03-21 03:43
بسم الله الرحمن الرحیم
مدیریت وبلاگ، ظهور بسار نزدیک است (انشاالله) ؛سلام علیکم

بنا به فرموده مقام معظم رهبری ، امام خامنه ای (مد ظله العالی) ،گامی در جهت مبارزه فرهنگی و سایبری مقابل عوامل مجازی ضد انقلاب و ضد اسلام و گروه های انحرافی برداشته ایم ،لذا از شما مدیر انقلابی درخواست میکنیم به جهت اطلاع رسانی به کاربران فضای مجازی ،وبالابردن آمار وبلاگ های انقلابی و ارزشی ،وبلاگ آنتی بالاترین را با همین نام لینک نمائید و به ما نیز اطلاع دهید تا ما شما را لینک کنیم

www.balatarinsooti.blogfa.com

سایه رهبر مستدام باد
التماس دعا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد