رایحه ظهور

شکستی بزرگ برای جریان نفاق و گامی بلند به سوی ظهور

 

بصیرتی تاریخی برای کنار زدن منکران ولایت و حماسه ای از جنس 15 خرداد 42 ؛ کسانيکه درست خط مقابل امام حرکت ميکنند در مساله قدس و در روز قدس آنطور موضعگيري کردند، در روز عاشورا آن فضاحت را به بار آوردند و بعد ما در مقابل، با کساني که با اساس مبناي امام صريحا مخالف هستند اظهار همراهي کنيم و خود را در کنار آنها قرار دهيم و تعريف کنيم و يا در مقابل آنها سکوت کنيم و در عين حال بگوييم دنباله رو امام هستيم.چنين ديدگاهي قابل قبول نيست و ملت هم خوب اين مساله را فهميد و شناخت.

 

» ابتدای نظرات (104)

 

 

نیمه خرداخرداد 89 

 بصیرتی تاریخی برای کنار زدن منکران ولایت

حماسه ای از جنس 15 خرداد 42

کساني که درست خط مقابل امام حرکت مي کنند در مساله قدس و در روز قدس آنطور موضعگيري کردند، در روز عاشورا آن فضاحت را به بار آوردند و بعد ما در مقابل، با کساني که با اساس مبناي امام صريحا مخالف هستند اظهار همراهي کنيم و خود را در کنار آنها قرار دهيم و تعريف کنيم و يا در مقابل آنها سکوت کنيم و در عين حال بگوييم دنباله رو امام هستيم.

چنين ديدگاهي قابل قبول نيست و ملت هم خوب اين مساله را خوب فهميد و شناخت

مقام معظم رهبری(مدظله) - ۱۴ خرداد ۸۹

 14 خرداد 89 روزی بسیار مهم  ، تاریخی و حماسی در مسیر ملت ایران بود . ظهور این بصیرت عمیق یکی از " لحظه " شناسی های بی نظیر در مسیر انقلاب می باشد.  گذشت زمان این حقیقت را به خوبی به اثبات خواهد رساند.

شاید برای عده ای بکار بردن تعابیر حماسه و بصیرتی تاریخی کمی غلو آمیز و نادرست به نظر آید ولی تامل بیشتر در وقایع یک سال گذشته و برنامه های جریان فتنه و نفاق برای آینده به خوبی صحت این حقایق را نشان می دهد.

دلسوزان نظام می دانند که جریان نفاق سالهاست با استفاده از گسترش روابط فامیلی و شیوه های دیگر در اطراف برخی از بستگان امام(ره) امام نفوذی عجیب پیدا کرد که این میزان نفوذ و اثرگذاری و خط فکری  جریان نفاق در طول  تحولات یک سال گذشته به خوبی خود را نشان داد.

زمانی که در آستانه انتخابات و در حین و بعد ازآن  سید حسن خمینی که بواسطه انتساب به حضرت امام(ره) و بر عهده داشتن تولیت مرقد شریف امام راحل و موسسه نشر و تنظیم ، می بایست در مباحث سیاسی حداقل موضعی بی طرف و فراجناحی را اتخاذ کند ، در شیوه ای ناپسند و مذموم ، تمام قامت در حمایت از سران فتنه و آشوبگران و هتاکان عاشورا به پا خواست و عملاً در طول یکسال گذشته به تخطئه و مذمت جریان انقلابی اصرار ورزید میزان نفوذ جریان فتنه آشکار شد.

اما این کل ماجرا نیست ؛ جریان نفاق که سالهاست با آمدن مردی شکست ناپذیر  خارج از دایره مدیران تعریف شده ، هر روز شکست تازه ای را تجربه می کند بعد از شکست سنگین در انتخابات اخیر و آشوبهای بعد از آن و از دست دادن یک به یک مراکز اشغالی عملاْ در ضعیف ترین حالت خود در طول سه دهه گذشته خود قرار گرفته بود ، درنظر داشت تا در آینده نزدیک به تدریج از مهمترین ، مقبول ترین و آخرین سرمایه خود استفاده کند و آن کسی نبود جز شخص سید حسن !

بنا بر برخی خبرها و تحلیل ها ، جریان نفاق در نظر داشت به تدریج با قویتر کردن نقش این مهره خود و کسب اعتماد مردمی ، تمامی شکستهای چندین ساله خود را در انتخابات آتی ریاست جمهوری جبران کرده و در حالی که به گمان خود جریان رقیب، فرد مطرح و شاخصی ندارد ؛ با سوء استفاده از چهره و موقعیت نوه امام  و کسب رای بالای مردمی با تسلط بر قوه مجریه ، ضمن جبران شکستهای قبلی خود و بعد از فتح جایگاه ریاست جمهوری ، بزرگترین آرزوی خود را که همانا دست یافتن بر جایگاه  رهبری است چه در زمان حیات امام خامنه ای و چه به خیال خود بعد ازحیات معظم له ، با وجود مهره ای چون سید حسن  جامه عمل بپوشاند.

و این تمام امید و آرزوی جریان نفاق برای بازگشت به حاکمیت در کوتاه مدت بود اما به برکت انفاس قدسی امام راحل(ره) و خون شهدای 15 خرداد با درخشش بصیرت و غیرت عاشقان امام راحل  ، این سرمایه غصبی منافقین تماما سوخت و خاکستر شد و فتنه ای بزرگ در نطفه خاموش گردید.

دیروز را می توان روز مرگ سیاسی سید حسن نامید عاقبتی که خود در جریان حمایتهای فضاحت بار یکسال خویش از فتنه گران و منافقین رقم زده بود. اما این مسئله ای فردی و شخصی نبود ، دیروز را می توان روز نابودی امید مافیای تزویر و نفاق برای بازگشت به نظام نامگذاری کرد که با هوشیاری و بصیرت امت حزب الله حاصل شد.

روز نابودی مدعیان خط امام که با دشمنان امام و انقلابش پیوند خورده بودند.

آتش عشق عاشقان روح الله دیروز ریشه ی فتنه آینده را خشکانید فتنه ای که به مرور میرفت تا در مقابل ولایت و نظام قدعلم کند.

حرکت هوشمندانه مردم انقلابی در نمایش بصیرت 14 خرداد علاوه بر ریشه کنی فتنه در حال شکل گیری اخطاری شدید بود به خواص بی بصیرت و چند پهلو ، امیدواریم صدای این سیلی محکم بر گونه جریان نفاق بسیاری ازخواب الودگان در رویای قدرت و منصب را از خواب بیدار کرده باشد.

جایی که عقاب پر بریزد از پشه لاغری چه خیزد؟!

مردم انقلابی و جوانان پرشور ما نشان دادند همانگونه که رهبری عزیز فرمودند از امتحانات فتنه های اخیر با موفقیت و سربلندی به خوبی گذشته و آبدیده شده اند تا جایی که فتنه های پیش رو را قبل از شکل گیری کامل ، خنثی و بی اثر می کنند.

اینک می توان به جرات گفت که جریان نفاق در ایران انقلابی آبرویی ندارد و عملاً نابود شده است هرچند در پیکره متعفن ممکن است در این سکرات موت دست و پایی هم بزند و برخی حرکات افراطی را نیز بیازماید که نباید از این امر غافل بود.

اینک تنها یک محور قدرتمند و درخشان در میان ایرانیان زمینه ساز وجود دارد و آن محور مقدس و نورانی ولایت فقیه است ، که در مراسم تاریخی دیروز به گونه ای دیگر این حقایق را بیان نمود و از " بشارتهای الهی به ملت ایران" فرمود.

جای تامل دارد که چرا معظم له این بشارتها را مختص ملت ایران دانست و چرا وقوع آنها را امری الهی ذکر فرمود ، آنچه روشن است خداوند مهربان اراده کرده است تا شیعیان ایران، حلقه اصلی یاران موعود را با وقوع بشارتهای متعدد برای برداشتن گام آخر آماده سازد و این اراده ای الهی است

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجهلم الائمه و نجعلهم الوارثین

بصیرت بالای یاران خراسانی از نزدیک بودن لحظه قیام سید خراسانی حکایت دارد همچنانکه هزاران دلیل و نشانه ، قریب الوقوع بودن این قیام مبارک را نشان میدهد

.................................................

شیطنت سخیف و مضحک موسسه نشر آثار در انتساب امام راحل(ره) به فرقه صهیونیستی سبز در صفحه اول مجله توزیع شده در ۱۴ خرداد امسال

این تذهبون؟

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #104 رامین احمدی 1389-04-14 16:54
از مسئول محترم فنی سایت درخواست میشه هر مطلب بیجا و ناپخته ای را نمایش ندهند.البته نقد به معنای حقیقی کلمه چیزیست که دوست ما در مورد آن دچار سوءتفاهم شده است.(نقل قول33)
نقل قول کردن
0 #103 رامین احمدی 1389-04-09 11:03
با سلام
عقیده شخصی من این است همانطور که احمدی نژاد چشم فتنه را در ان مناظره تاریخی در آورد مردم هم در 14 خرداد 89 که بنده از نزدیک شاهد آن بودم فتنه ی دیگری را در نطفه خفه کردند.
نقل قول کردن
0 #102 حبیبی مشکینی 1389-03-15 18:39
فوري/
يورش رژيم صهيونيستي به كشتي "راشل‌كوري "

خبرگزاري فارس: رژيم صهيونيستي صبح امروز به كشتي ايرلندي حامل كمكهاي انسان‌دوستانه به نوار غزه حمله كرد.

به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري "فلسطين اليوم "، يك منبع آگاه از سازمان‌دهندگان سفر كشتي ايرلندي "راشل‌كوري " به نوار غزه اعلام كرد كه دزدان درياي صهيونيسم صبح امروز به اين كشتي در نزديكي آبهاي غزه حمله كردند و سربازان اسرائيلي وارد عرشه اين كشتي شدند.
هنوز اطلاعاتي درباره جزئيات اين اقدام رژيم صهيونيستي در دست نيست.
اين در حالي است كه قرار بود اين كشتي در ساعت 9 صبح امروز وارد آبهاي غزه شود.
اين در حالي است كه تمام ارتباطات با اين كشتي از صبح امروز قطع شده است.
در اين كشتي ايرلندي، 5 فعال صلح ايرلندي، 6 فعال مالزيايي، 4 نفر از اندونزي، دو نفر از اسكاتلند و برخي كادرهاي اطلاع‌رساني حضور داشتند.

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903150498
با سلام و درود بر حبیبی عزیز

بابت اطلاع رسانی دقیق و به موقع از شما تشکر می کنم

انشاالله که بزودی خبرهای بزری و شادی بخش ظهور منتشر خواهد شد.

در پناه حق - التماس دعا
نقل قول کردن
0 #101 رهگذر 1389-03-15 18:38
ویتنام سفر شیمون پرز به هانوی را به خاطر حمله رژیم صهیونیستی به کشتی های کاروان ازادی لغو کرد.

افتضاح سیاسی دیگری برای رژیم صهیونیستی

www.paltoday.ps/arabic/News-82035.html
نقل قول کردن
0 #100 حبیبی مشکینی 1389-03-15 18:36
ترکیه در صورت ادامه روند مقابله به رژیم صهیونیستی می تواند در جبهه حق قرار گیرد اما روایات اخرالزمانی عاقبت خوشی را برای ترک ها پیش بینی نکرده اند اما همین تحرکات ابتدایی انها قبل از انحراف از مسیر حق می تواند در مراحل مقدماتی ظهور تاثیر گذار باشد
نقل قول کردن
0 #99 سارا مومني 1389-03-15 18:35
پذیرش ریسک خطرات فراوان حمله به کشتی راشل کوری از سوی اسرائیل

هدف اسرائیل واضح است . حمله به کاروان کشتی ها تا زمانی که سازمان ملل وارد قضیه شود و موضوع بطور قانونی از طریق سازمان ملل پیگیری شود .
اسرائیل در نظر دارد رفتارهای غیر قانونی خود را از طریق مرجع قانونی سازمان ملل اعمال نماید و به ان وجهه قانونی بدهد.
زمانی که سازمان ملل یا ناتو در صحنه حاضر می شوند مقاومت علیه اسرائیل فاقد وجاهت قانونی خواهد شد و این همان موضوعی است که اسرائیل مدتهای زیادی است به دنبال ان است.
از سویی دیگر ارسال کمکهای مردمی به هر کشوری مجاز است و نیاز به اجازه سازمان ملل ندارد اما ورود سازمان ملل به این موضوع به معنای اجرای دستورات اسرائیل و اعمال نظر اسرائیل از سوی مرجع قانونی بین المللی و شکستن قوانین بین المللیتوسط مراجع قانونی بین المللی است.
اسرائیل سال 2006 مرزهای شمالی خود را بوسیله نیروهای یونیفل امنیت بخشید و بیش از 8000 بار تا کنون مرزهای لبنان را با پروازهای غیر قانونی و ورود غیر قانونی به خاک لبنان ، قوانین بین المللی و قطعنامه 1701 را نقض کرده است و لبنان کوچکترن پاسخی به این تجاوزات نداده و سازمان ملل هم حتی یک بار اسرائیل را متهم نکرده است.
اسرائیل الان هم سعی دارد مرزهای جنوبی و غزه را توسط نیروهای بین المللی مهار کند و همانطور که به تجاوزات خود علیه لبنان ادامه می دهد باز به تجاوز علیه غزه و کرانه غربی در سایه نیروهای بین المللی ادامه بدهد و در حقیقت ورود نیروهای سازمان ملل به غزه برای تامین امنیت اسرائیل و قاونی کردن محاصره مقاومت برای جلوگیری از هر گونه عملیات علیه اسرائیل است.
نقل قول کردن
0 #98 حبیبی مشکینی 1389-03-15 18:32
همزمان با محاصره كشتي توسط صهيونيست‌ها؛
آمريكا از كشتي ايرلندي خواست به بندر "اشدود " برود

خبرگزاري فارس: دولت آمريكا نيز همصدا با رژيم صهيونيستي ازمسافران كشتي كمك‌هاي بشر دوستانه "راشل كوري " خواست تا از رفتن به غزه صرف نظر كرده و به بندر اشدود بروند.

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903150379
نقل قول کردن
0 #97 حبیبی مشکینی 1389-03-15 18:30
الجزيره گزارش داد:
حمله نژادپرستانه صهيونيست‌ها به خبرنگاران در بندر اشدود

خبرگزاري فارس: لحظاتي پيش خبرنگار الجزيره از قدس شريف از هجوم گروه‌هاي نژادپرست صهيونيست‌ به خبرنگاران عرب در بندر اشدود خبر داد.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903150407
نقل قول کردن
0 #96 سارا مومني 1389-03-15 18:30
کمترین ضرر این قضیه به رسمیت شناختن اسرائیل به عنوان یک کشور عضو شورای امنیت و دارای حقوق معمول سایر کشور ها است زیرا در این قضیه شورای امنیت سازمان ملل به اسرائیل به چشم یک کشور غاصب حقوق و اراضی فلسطینی نگاه نخواهد کرد و از سوی دیگر مقاومت در موضوع فلسطین معنایی نخواهد داشت زیرا در این صورت فلسطین و مقاومت باید تابع مقررات بین المللی باشند که اسرائیل از طریق شورای امنیت و حق وتوی امریکایی و تصمیم گیری قدرتهای بزرگ که همواره مدافع اسرائیل بوده اند بر آنان تحمیل می کند و این همان فتنه در حال شکل گیری در سرزمینهای اشغالی فلسطین است.

و من علامات قیام قائم :... ونزول الترك الجزيرة. ونزول الروم الرملة،
نقل قول کردن
0 #95 متولد نیمه خرداد 1389-03-15 14:26
و امروز نیمه خرداد
سالروز آغاز ولایت "سید خراسانی"
.blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #94 . 1389-03-15 14:21
سلام دوستان

شما همه مشکل تو وارد شدن به سایتها دارید یا فقط من ...!!!!
من که با فیلتر شکن میام تو سایت!! .blogfa.com/cmt /images/14.gif" >
نقل قول کردن
0 #91 1397 1389-03-15 13:52
رهروآن است که آهسته وپیوسته رود
رهروآن نیست که گهی تند وگهی خسته رود .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #90 منتظر 1389-03-15 13:10
آقای منتظر جدید لطفا از نام مستعار من استفاده نکن
نقل قول کردن
0 #89 سحریار 1389-03-15 12:25
در مترو هم نزدیک حرم امام که رسیدیم خانمی با صدای بلند شروع کرد به صلوات گرفتن از ملت . و لحظه به لحظه صلواتهای بهتری می گرفت و اخرش هم گفت برای ظهور اقا امام زمان صلوات . برای اینکه این جمع سال دیگه نماز بخوانند پشت سر اقا امام زمان صلوات . برای اینکه خداوند دست رهبر رو به دست امام زمان برسونه صلوات .
من شاهد بودم همه جمعیت با چه تیپ هایی که فکرشم نمی کردی با شوق و لبخند صلوات می دادندو...

البته جناب مدیرعامل مترو انتقام این شوق مردمو ازشون گرفت ! و تاوان محبتشون رو پس دادن مردم..
مسافرها رو یکی بعد از دیگری روی سر هم پیاده می کردن زن و مرد. با سیستم پرفشار ! 130 نفرم اسیب دیدن در جمع . حالا تعداد گرما زده ها و بدحالان بماند. تو فشار مترو فریاد همه بلند شده بود .
ایستگاه مترو اخر خطه. دو تا درب خروج داره یکی این ور ریل یکی در جهت مخالف.

اگر یک کم به مغزشون فشار می اوردن می توانستند یک قطار رو این طرف پیاده کنند یک قطار رو دور بزنند در سمت مخالف پیاده کنند.
این طوری هر دو راه پله استفاده می شد و مردم هم راحت می رفتن بالا.

ولی این ای کیو های خانوادگی که می رن دکترای لندن می گیرن به فکرشون نمی رسه این کارها. همه رو روی سر هم پیاده می کردن .هم محرم نامحرمی هم فشار زیاد و فریاد پیر زنها و پیرمردها...گرما ی هوا و بی سایه بونی و بی ابی هم که بماند...خداخیرش ون نده الهی .
تازه جالبه وقتی برگشتم یک سبزی می گفت خب رفتین حرم امام نهار گرم بهتون چی دادن ؟ گفتم نهار گرم دیگه چیه ؟ گفت مگه اعلام نکرده بودن به فقرا نهار می دن که شلوغ بشه ؟ !!!!
نقل قول کردن
0 #88 سحریار 1389-03-15 12:24
سلام و عرض ارادت به جناب پوریا و جناب رهگذر و همه بزرگوارانی که تراکت پخش کردند و هم همه بزرگوارانی که از راه دور شاهد تحولات بزرگ رخ داده در کنار حرم امام بودند.

من فکر می کنم در میان خانمها کشش و استعداد و پذیرشی به مراتب قوی تری هست به نسبت اقایان. اگر محل قرار داخل حرم معلوم بود حتما برای پخش تراکت در میان خانمها در خدمت بودیم. البته شایدم قصور از خودم بود که انشالله خدا توفیق دهد جبران شود

در همین برنامه دیروز به طور کاملا رندوم بنده با سه نفر از خانمها صحبت کردم که وقتی در مورد نزدیک بودن ظهور می گفتم اشک از چشمانشان جاری می شد (البته یکی از سه بزرگوار این طوری بود) و گفت : من احساس تحولات عجیبی می کنم خیلی روشنه که ظهور نزدیکه و وقتی من از سید خراسانی و سردارش شعیب بن صالح در روایات ظهور تعریف کردم گفت من این ها را نمی شناسم اما قلبم می گوید ظهور خیلی نزدیک است و این احمدی نژاد نقش بزرگی در ظهور داره . اصلا ازش بزرگی می باره .چرا بعدا سردار سپاه امام زمان نباشه وقتی الان هست؟؟؟

یکی دیگه هم باز صحبت از ظهور رو به دقت گوش می کرد و همش می گفت اره این اتفاقات پارسال تاحالا خیلی عجیبه . مثل اینکه خبری باشه ..

و یکی دیگه هم می گفت اره حس می کنم ظهور نزدیکه ولی شاید خودم نبینم اما دخترش که 11 ساله بود پا چادر کامل را به من نشان داد و گفت از خدا برای این دختر دعاهای بزرگی کرده ام . که می دانم دعایم برآورده می شود . دوست دارم ازمشاهیر علم و تقوا شود. شاید بعد از ظهور ...و این حوادث کشتی ازادی رو نشونه نزدیکی ظهور می دونست.

و البته می دانیم که بعد از ظهور امام زمان رتبه و رشد وعلمی بانوان جهش چشمگیر پیدا می کند. و زنان در خانه های خود با احکام الهی حکم می کنند.
نقل قول کردن
0 #87 رهگذر 1389-03-15 02:39
سلام بر خانم سحریار محترم
خدا به شما اجر بده .من فقط خطبه ها را تونستم ببینم و بقیه مراسم را دوربینها نشون نمیداد . خطبه ها خیلی شور و حال داشت خیلی روحیه می داد به ادم . خیلی روشنگر و صریح بیان شد و خیلی درس و عبرت داشت. این مرحله به نظر من مرحله رسوا کردن فتنه گران بدون هیچ ملاحظه است .
دوستان از سخنان امام خامنه ای در این روز بزرگ باید به نحو احسن استفاده کنیم در جهت تبیین راه امام و کلام امام و ارمانهای امام عزیز و سخنان ایشان انقلاب ما را واکسینه کرد برای یک دهه و بیشتر و خط مستقیم را به ما نشان داد و یاد داد برای دفاع از اسلام نباید از سوابق با ارزش طلحه هاو زبیرها ترسید .
اصلا هرگز به این صراحت سخنی بیان نشده بود. ایکاش قدر امام خامنه ای را بدانیم .
درست است شعار می دهیم ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند اما والله باز هم این امام خامنه ای است که خود را سپر بلا کرده تا از امام خمینی و انقلاب اسلامی و ارزشها و ارمانها ما دفاع کند و ما باز هم با مصلحت اندیشی سعی داریم پشت سر ایشان پناه بگیریم و حرکات و رفتار و سخنان واضح ایشان را تعبیر به رای کنیم . اگر کمی فکر کنیم ایشان کدهای بسیاری را به ما دادند برای مبارزه با منافقان.
رعایت تقوا در کلام به معنای تعارفات و هندوانه گذاشتن زیر بغل شخصیتهای استوانه ای نیست. رعایت تقوا یعنی گفتن کلام حق ولو تلخ باشد.
ملاک حال افراد است
بوسیدن پیشانی سید حسن احترام به جد او بود و به پدر بزرگوارش و اخرین اتمام حجت با ایشان. مردم دیدند که امام خامنه ای دشمنی با شخص ندارد.
امام خامنه ای ( حفظه الله) از ریزش نیروهای همراه امام در فرانسه و هواپیماو انحرافشان سخن گفت و طرد شدنشان به دلیل حفظ انقلاب . سخن از این صریحتر؟؟؟
امام خامنه ای به ما صریحا فرمود اگر می خواهید انقلاب خود را حفظ کنید از خط امام منحرف نشوید
امام خامنه ای تاکید کرد انهایی که راه و مشی امام و افکار امام را قبول ندارند ( مثل لیبرالها و امثال خانم اشراقی ) اینها اصلا خارج دایره اند و کاری با انها نداریم یعنی حتی از دایره بیت امام و انلاب و مسیر انقلاب خارجند . باز هم کد از این روشنتر؟
نقل قول کردن
0 #86 یار سید خراسانی 1389-03-15 00:36
سلام به همگی

1- بعضیها میگن چرا امام خامنه ای از لفظ سگ برای اسرائیل استفاده کرد.
اشکالش چیه؟ قرآن هم بعضیها را خر و بلکه بدتر از خر و یا سگ خطاب میکنه. باید دید آیا اینها توهین است یا عین واقعیت. امام هم گفت که اسرائیل به دریا دست بزنه دریا نجس میشه. در ضمن با این بیان امام خامنه ای میزان نفرت خود را نسبت به این غده سرطانی اعلام کردند.
2- چکیده صحبتهای ایشان درخصوص برخورد مردم با سید حسن این میشود که: بله درست است. سید حسن از خط انقلاب منحرف شده. ضد ولایت فقیه است. یکی از سران فتنه است. اما شما نباید آبروی او را در چنین مکانی ببرید. شان ایشان را حفظ کنید.
3- بوسیدن امام خامنه ای پیشانی سید حسن را به معنی این نیست که دستت درد نکنه که داری فتنه میکنی. یعنی چون نوه اما هستی یاران من باید بیشتر احترامت را نگه میداشتند.
با سلام و درود بر دوست عزیز
اگر قبول دارید که متاسفانه ایشان از سران فتنه و ازیاران و تقویت کنندگان آنهاست پس آیا دیگر قسمت دوم فرمایش شما چیست؟
ضرب المثلی داریم که می گوید حرمت امامزاده با متولیشه

الان سالهاست که سیدحسن و موسسه نشر آثار به تخریب راه امام و آرمانهای او می پردازند
ای کاش مجله منتشر شده توسط موسسه را می دیدید.
انشاالله در پست خواهم گذاشت که چگونه با وقاحت تمام امام عزیز رو هم به فرقه صهیونیستی سبز منتسب کرده بودند و در اقدامی غیر متعارف و مضحک امام را در صفحه دوم مجله با عبای سبز !!!!!!!!!!!! به تصویر کشانده بودند و البته فتنه انگیزی درصفحه به صفحه این مجله
ادامه دارد ....
نقل قول کردن
0 #85 شهاب 1389-03-15 00:32
130 مصدوم و يک نفر ضربه مغزي نتيجه ازدحام امروز در مترو .blogfa.com/cmt /images/2.gif">
www.rajanews.com/detail.asp?id=51923
نقل قول کردن
0 #84 مهدی سامنی 1389-03-14 23:39
سلام
جناب "....." اولا باید بدانیم که سخن ناشایست چیست . دوما اگر ابن گونه تفکر کنیم پس امام خمینی هم ناسزا گفتن (همان جمله معروف آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.) اون جمله که ارهبری فرمودن چون ما از دهان ایشا تا به حال نشنیده بودیم برایمان عجیب بود .

آقای "طرفدار سرسخت رهبر و رئیس جمهور"
ممنون از شما البته که دشمن خسته شد . شما تهران نبودید ؟
منظور شما رو که فرمودین "در بین بشارت ها" رو نفهمیدم ولی نکته جالب این جا بود که در هنگام پخش اطلاعیه گروه مبشران،متوجه شدم مردم چقدر تشنه ظهور اند .همه موقعی که اطلاعیه رو میدادم مخصوصا خبر نگار ها با اشتیاق تمام اون رو میخوندن این در حالی بود که اطلاعیه ها ی دیگر که دیگران میدادند به دستشون میرسید آنان خیلی به آن ها علاقه ای نشان نمیدادند .
نقل قول کردن
0 #83 مجید شیرازی 1389-03-14 23:38
قبل از سخنرانی سید خراسانی در خطبه های نماز جمعه وارد یک نقطه کور رادیویی شدم دیگه کارم شده بود حرص خوردن و گاز دادن تا به محلی برسم که رادیو آنتن بدهد خوشبختانه تونستم از نیمه های خطبه اول سخنان آقا رو بشنوم اون موقع خیلی از مطالب ایشان تو ذهنم بود که بنویسم اما حالا بیشترش یادم رفته امیدوارم بتونم امشب تکرار خطبه ها رو ببینم. فقط یه نکته که یادم هست بگم آقا درباره برخورد امام علی(ع) باطلحه و زبیر گفتند و درباره سابقه زبیر که در ماجرای سقیفه جزء مدافعان ولایت علی(ع) بود و از اولین کسانی بود که بر شایسته تر بودن ایشان بر خلافت مسلمین تاکید کرده بود اما 25 سال بعد بر روی ایشان شمشیر کشید و به جنگ ایشان رفت. این سخنان منو بیاد رفسنجانی انداخت که 21 سال پیش جزء اولین کسانی بود که بر ولایت سید علی تاکید داشت و ایشان را شایسته ترین فرد برای رهبری بیان میکرد اما الان....
خدایا تا کی باید سید خراسانی مظلومانه در مقابل این فتنه گران بنشینند و به سخنان وقیحانه شان گوش دهند و درخود بریزند و دم بر نیاورند:
"لب باز نکردم به خروشی و فغانی***من محرم راز دل توفانی خویشم"
توی راه با فکر این حوادث دو بیت شعر سرودم که خدمت دوستان عرض میکنم:
تا کی نشیند علی خاموش اندر مجلس مکر*
تا کی ببیند بر منبر پیغمبری امثال بوبکر*
خداوندا الها کی شود مهدی بیاید*
درون قلب سید جای غم شادی نشاند*

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #82 مجید شیرازی 1389-03-14 23:37
با سلام خدمت همه دوستان
و عرض تسلیت به مناسبت سالروز عروج ملکوتی روح خدا این بزرگترین معجزه قرون غیبت کبری و دست آشکار خدا برای یاری آخرین ذخیره اش در روی زمین و همچنین سالروز به خون نشستن اولین قیام حرکت ظهور و ابتدای انقلاب مهدوی در 15 خرداد سال 42

من چند روز مسافرت بودم و نتونستم به دوستان سر بزنم الان هم اول این نظرات رو می نویسم تا یادم نرفنه بعد میرم نظرات دوستان رو مطالعه میکنم. امروز از صبح دلشوره داشتم که نکند مراسم سالگرد امام(ره) به تریبونی برای جریان فتنه تبدیل شود آنهم در حضور سید خراسانی و دکتر شعیب عزیز هنگام سخنرانی دکتر توی ماشین بودم و از رادیو مراسم رو دنبال میکردم مطمئنا همه دوستان متوجه بشارتهای مکرر او درباره نزدیکی ظهور رو شنیدند که باعث امیدواری زیادی در من شد اما همچنان نگران بودم که سید حسن خمینی چه میخواهد بگوید وقتی رادیو اعلام کرد سخنران بعدی اوست دلم به شدت می تپید و امیدوار بودم رادیو این سخنان رو پخش نکنه اما وقتی صدای مردم مسلمان رو که فریاد مرگ بر منافق سر میدادند شنیدم به بصیرت امت امام آفرین گفتم براستی که خمینی کبیر(ره) این بصیرت رو برای امیدها و نویدهایشان به یادگار گذاشت. وقتی این شخص وقیحانه این شعار مردم رو ابراز احساسات مردم به امام خامنه ای بیان کرد از خشم به خودم پیچیدم براستی یک انسان تا چه اندازه می تواند وقیح باشد! خوشبختانه مردم اجازه ندادند بتواند زیاد سخن بگوید الان متوجه شدم تلوزیون و سیما صدای مردم رو هنگام سخنرانی قطع کرده بود ای کاش این کار را نمیکردند. اما در رادیو با اینکه صدای مردم رو کم کرده بودند فریادهای مرگ بر منافقشان به وضوح شنیده میشد.
نقل قول کردن
0 #81 امیری 1389-03-14 23:36
از بروبچه های حاضر در نماز جمعه اگر کسی عکس واضحی از رهبر عزیز انقلاب گرفته اند در اختیارمان بگذاریدتا بعنوان عکس زمینه در کامپیوتر ذخیره کنیم.
باتشکر .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #80 ناصر-ق -3443-68686-30 03:25
محاصره كشتي ايرلندي توسط كشتي‌هاي جنگي رژيم صهيونيستي
خبرگزاري فارس: تلويزيون الجزيره در خبري فوري اعلام كرد كه نيروي دريايي ارتش رژيم صهيونيستي ضمن محاصره كشتي ايرلندي كمك‌هاي بشردوستانه "راشل كوري " مانع ادامه مسير اين كشتي به سمت نوار غزه شده است.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903140579
نقل قول کردن
0 #79 آنتی دجال -3443-68686-30 03:25
موضع گیری پاپ درباره حمله به کاروان آزادی

پاپ بندیکیت شانزدهم، روز جمعه در مسیر خود از ایتالیا به قبرس به خبرنگاران در هواپیما گفت : باید هرلحظه در انتظار تمام شدن صبر جهانی در قبال نامردمی ها باشیم و پس از حمله به کاروان صلح، دیگر تمایلی به پیگیری صلح خاورمیانه ندارم.
به گزارش «اديان نيوز» ،روزنامه "القدس العربی" با انتشار خبر بالا نوشت: پاپ در ادامه تاکید کرد، پس از هر حادثه باید امید خود را از دست ندهیم و با بزرگواری چشم خود را بر آنچه گذشته ببندیم و به آینده های روشن و موفق فکر کنیم.

بندیکیت شانزدهم افزود : صلح یک شبه بدست نمی آید و سیاست و سیاستمردان نیستند که صلح را به جهان هدیه می کنند بلکه همه مردم جهان باید در اندیشه زندگی آرام و مسالمت آمیز باشد و آنگاه می توان امیدوار بود که جهان از صلح و آرامش برخوردار باشد.

او برای اولین بار مسلمانان را برادران مسیحیان خواند و افزود : باید بتوانیم راه کارهای گفتگو را با برادران مسلمان خود باز کنیم و این تعامل را تا رسیدن به زندگی آرام و هرچه بیشتر در صلح ، ادامه دهیم./نقل از: تابناك
نقل قول کردن
0 #78 . -3443-68686-30 03:25
حتما ببینید

asriran.com/.../...
نقل قول کردن
0 #77 مجید شیرازی -3443-68686-30 03:25
با سلام مجدد خدمت همه دوستان

بنا‌بر گفتة بزرگان، حضرت ولي‌عصر (ارواحنافداه) نسبت به سه مصيبت حضرت سيدالشهداء حساسيت بيشتري دارند كه تمسك و توسل به وجود مبارك سالار شهيدان (عليه‌السلام) از اين طريق مي‌تواند راهگشاي ارتباط ويژه‌اي بين ما و آن يگانة دوران گردد:
1) مصيبت عمة بزرگوارشان، حضرت زينب كبري (سلام‌الله‌عليها).
2) مصيبت عموي وفادارشان، حضرت اباالفضل‌العباس (عليه‌السلام).
3) مصيت عموي شش ماهه، حضرت علي‌اصغر (عليه‌السلام).

حاج ملاسلطانعلي، روضه خوان تبريزي كه از جملة عبّاد و زهاد بوده است، مي‌گويد: در عالم خواب به محضر والاي امام زمان عليه السلام مشرف شدم و عرض كردم: مولانا! آيا آنچه در زيارت ناحية مقدسه با اين عبارت ذكر شده، درست است كه مي‌فرمايد: فَلَاَنْدُبَنَّ كَ صَباحاً وَ مَساءً وَ لَاَبْكِيَّنَ عَلَيْكَ بَدَلَ الدُّمُوعِ دَماً (پس صبح و شب بر شما ندبه كرده و به جاي اشك خون مي‌گريم) صحيح است؟ فرمودند: بلي. عرض كردم:‌ آن مصيبتي كه در آن به جاي اشك خون گريه مي‌كنيد كدام است؟ آيا مصيبت علي اكبر عليه السلام است؟ فرمود: نه، اگر علي اكبر زنده بود، او نيز در اين مصيبت خون گريه مي‌كرد. گفتم: آيا مصيبت حضرت عباس عليه السلام است؟ فرمودند: نه، اگر حضرت عباس هم در حيات مي‌بود، ‌او هم در اين مصيبت خون مي‌گريست. گفتم: البته مصيبت حضرت سيدالشهدا عليه السلام است؟! فرمودند: نه، حضرت سيدالشهدا هم اگر زنده مي‌بود، در اين مصيبت خون گريه مي‌كرد. پرسيدم پس آن مصيبت كدام است؟ فرمود: آن مصيبت اسيري عمه ام زينب سلام الله عليها است؛ احمد ‌قاضي زاهدي، شيفتگان حضرت مهدي، ‌ج 2، ص 144 ـ 145.

حضرت مهدی(عج):
"به شيعيان و دوستان ما بگوييد که خدا را به حقّ عمّه ام حضرت زينب(س) قسم دهند که فرج را نزديک گرداند." شيفتگان حضرت مهدي(ع)، ج 1، ص 251.

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #76 رصد -3443-68686-30 03:25
سلام و خدا قوت .

یه پیشنهادداشتم
در بشارت هایی که از بزرگان پیگیری می کنید از سید شهیدان اهل قلم شهید اوینی هم یاد کنید.

بشارتهای این عزیز از بشارت خیلی از بزرگانی مثل اقای مکارم مهم تره . چون ایشون از سید خراسانی لقب خاص داره و در زمان خودش روشنگری های بزرگی کرده که بقیه این بزرگان نکرده اند
این هم یک ویژه نامه انتظار فرج:

yaran14.persiangig.com/document/EntezarFaraj/EntezarFaraj%20(1).pdf

ویژه نامه انتظار فرج

yaran14.persiangig.com/document/EntezarFaraj/EntezarFaraj%20(1).pdf
نقل قول کردن
0 #75 مجید شیرازی -3443-68686-30 03:25
در مورد آیات قرآنی که استفاده میکنم هم از دو نرم افزار "قرآن کریم" تولیدی "پارس آسان افزار" برای موبایل با امکان جستجو در متن و ترجمه قرآن و نرم افزار "قرآن حکیم" با امکاناتی مثل چهار قرائت کامل قرآن توسط اساتید برجسته "عبدالباسط، منشاوی، پرهیزکار و شاطری" ، سه تفسیر کامل قرآن " تفسیر المیزان علامه طباطبایی، تفسیر نمونه آیت الله مکارم شیرازی به زبان فارسی و تفسیر کشاف به زبان عربی" با امکان مقایسه هم زمان سه تفسیر و نیز امکان جستجو در متن و ترجمه و تفسیر قرآن و دهها ترجمه به زبان فارسی و دیگر زبانها از مترجمان مختلف استفاده میکنم و به دگر دوستان هم توصیه میکنم این نم افزارها رو تهیه و استفاده کنند. نرم افزار موبایل رایگان است و نرم افزار قرآن حکیم تولید شده توسط "موسسه فرهنگی حکیم نور" تولید شده در یک سی دی و با قیمت بسیار مناسب در بازار موجود است. لطفا نسخه اصلی بخرید!
"و قال الرسول یا رب ان قومی اتخذوا هذا القران مهجورا"(الفرقان آیه 30)
"در آن روز(قیامت) رسول (به شکایت از امت در پیشگاه پروردگار) عرض کند: بار الها امت من این قرآن را به کلی متروک و رها کردند."

از طولانی شدن مطلب عذر خواهی میکنم.

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #74 مجید شیرازی -3443-68686-30 03:25
4-با سلام خدمت "یار سید خراسانی" عزیز. ببینم برادر شما همون داروغه قدیمی نیستین که رهگذر جان برات این اسم رو انتخاب کرد؟ برادر من این کلمه "احمق نشین" چیه دیگه بابا یه کم ملاحضه کن زن و بچه میان تو این سایت! بابا اگه همینطور تند بری که دوباره علی اصغر جون تبعیدت میکنه البته ایندفعه به جزیره رابینسون کروزه که بری با اسکلتش هم کلام بشی!
در آیه 104 سوره بقره بیان میکنه که مومنین نباید از کلمه "راعنا"(رعایتما ن کن) استفاده کنند به جای آن از کلمه "انظرنا"(نظلره گر مان باش) استفاده کنند چون "راعنا" علاوه بر معنی اول یه معنی دیگه داشت که خودمونیش میشه "بچرونمون" و یهودیان و مشرکان سوء استفاده میکردند و مسلمانان رو مسخره میکردند. بنابر این مومن باید در انتخاب کلمات بسیار دقت کند تا را سوء استفاده رو ببنده.
5-بنده با اینکه در نظراتم خودمو عوام الناس -که البته هستم- و روستایی -که بازم هستم و تا پنجم دبستان در روستا زندگی میکردم و از راهنمایی به شهر شیراز مهاجرت کردیم- خطاب میکنم اما اینگونه نیست که هیچ اطلاعی از مباحث مطروحه ندارم! من ده ها کتاب و صدها سایت و مطلب دینی مطالعه کرده ام و بیشتر نظراتی که میدهم بر اساس همین مطالعاتم هست اما چون آلزایمر موضوعی دارم -این کلمه اختراع خودم هست- اسامی و منابع در ذهنم نمیمونه که بیان کنم اما رو هوا هم نظر نمیدم.
نقل قول کردن
0 #73 مجید شیرازی -3443-68686-30 03:25
حالا چند تا نکته و تذکر به روش خود میگم:
1- شاید بعض از دوستان بگن این شخص مرتب در حال توصیه و تذکر به دیگران هست اما خودش هم ایرداتی دارد و اصلاح نمی کند. بله دوستان قطعا بنده حقیر هم خالی از ایراد و اشکال نیستم اما از آنجایی که مومنین آینه های یکدیگرند بنده هم خوبی ها و ایرادات دیگران رو می بینم و بیان میکنم تا خوبیها تشویق و تایید شود و ایرادات اصلاح شود دوستان هم بایدایرادات مرا بیان کنند تا خود را اصلاح کنم چون آینه ایرادات خود را نمیبیند.
2-مدتی بود احساس میکردم بعضی از دوستان قدیمی و صاحب نظر مثل آقایان حبیبی، شهاب، سامنی و ...و البته خانمهای محترم مومنی، سحریار، آناهید و ... کم پیدا هستند و من و تعدادی از دوستان که بیشتر خواننده مطالب و نظرات کارشناسانه این دوستان بودیم در بخش نظرات فعالتر شدیم البته نظرات آبکی -خود رو عرض میکنم- میدم. از بابت این موضوع هم عذرخواهی میکنم.
3- شاید دوستان آنلاینی مثل جناب رهگذر متوجه این موضوع نشوند ولی برای افرادی مثل من که چند وقت یکبار فرصت بازدید از این سایت رو دارند بعضا با مطالب عجیبی برخورد میکنیم مثلا شخصی نظر داده و به شدت با کسی برخورد کرده و او را تقبیح کرده اما در قسمت بالایی نظرات خوب دوستانی مثلا چون نراقی عزیز و جناب رهگذر و آقا مجید زنجانی و ... میبنیم یا دوستی نوشته اند به این کامنت بالایی و کلی بد بیراه گفته اند یا نوشته اند علی اصغر جون این نظر بالایی رو پاک کن. برای من چون با سبک و سیاق این سایت آشنا هستم مشخصه فرد منافق یا فاسق مغرضی نظر توهین آمیزی نوشته که بعدا پاک شده اما دوستان تازه وارد شاید متوجه این موضوع نشوند و فکر کنند این افراد با هم درگیری دارند.
خواهشی از دوستان داشتم اصلا به این افراد به هیچ وجه جواب ندهند اگر هم نمیتوانند جواب ندهند لااقل بگن فلانی که با اسم کاربری "فلان" نظر دادی این جوابته از علی اصغر عزیز هم خواهش میکنم بعد از پاک کردن نظرات منافقان جوابیه های دوستانی که ممکن است چنین برداشت هایی شود حتما پاک کند.
نقل قول کردن
0 #72 مجید شیرازی -3443-68686-30 03:25
با سلام خدمت همه دوستان
همون طور که قبلا گفتم من از رادیو مراسم رو گوش میکردم و رادیو هم مرطب پارازیت میداد و به خصوص صدای شعارهای مردم رو کم کرده بودن قضیه روبوسی امام خامنه ای با سید حسن خمینی هم نباید به دفاع ایشان از عملکرد او تفسیر بشه در همین زمینه توجه شما رو به یک حادثه مشابه در صدر اسلام جلب میکنم:
پس از قیام عاشورا موج مبازه و قیام علیه حکومت اموی به راه افتاد از جمله در بین سادات. تحت ظلم امویان موج منجی خواهی و تقاضا برای ظهور حضرت مهدی(عج) در آن زمان بوجود آمده بود گروهی از سادات نیز مردم رو برای به قدرت رسیدن بسوی خود می خواندند البته بسیاری از سادات با کسب اجازه از امامان زمان خود و با تایید ایشان قیام میکردند و شهید می شدند اما بودند گروهی از سادات که برای خودشان به اسم مهدویت تبلیغ می کردند یکی از این سادات حسن المثنی فرزند امام حسن مجتبی(ع) بود که برای پسرش محمد ابن حسن به عنوان مهدی موعود از مردم بیعت می گرفت که با برخورد سخت امام علی ابن حسین زین العابدین(ع) مواجه شد زمانی که حسن المثنی برای گرفتن بیعت برای پسرش خدمت امان سجاد(ع) رفت ایشان به شدت او را از این کار نهی کردند و درباره عاقبت این فتنه به او هشدار دادند تا اینکه این شخص عصبانی شد و گفت: شما نمی خواهید مهدویت پسرم را قبول کنید و به او حسادت می کنید و با حالت قهر از امام(ع) جدا شد. عصر همان روز امام سجاد(ع) پیش او رفت و با او روبوسی و معانقه کرد و گفت نباید بین خویشاوندان کدورت باشد و با او آشتی کرد اما شیعیان را هم از پیوستن به این فتنه باز می داشتند و هر گونه همکاری و تایید این حرکت را ممنوع کردند البته محمد ابن حسن با اداعای مهدویت قیام کرد و خود و پیروانش هم کشته شدند.
بله این اولین باری نیست که سید حسن ها در مقابل سید علی های قرار می گیرند و اگر سید علی ها با بزرگواری با ایشان روبوسی می کنند دلیل تایید حرکت های فتنه گرایانه ایشان نیست.
نقل قول کردن
0 #71 امین رضا -3443-68686-30 03:25
کمی هم به حاشیه بپردازیم! اون "پرجم سیاه" سمت راست جایگاه خیلی حالب بود. نمی دونم کسانی که اون رو طراحی و نصب کردن عمدی داشتن (اشاره به پرچم های سیاه خراسان) یا که صرفا به مناسبت ساگرد رحلت امام بوده .blogfa.com/cmt /images/7.gif">
نقل قول کردن
0 #70 توجه توجه توجه شبنم تهرانی -3443-68686-30 03:25
یک اشتباهی که به عمد بعضی از سایتهای اصولگرا نما کردن این بود که گفتن اقا پیشانی سید حسن را بوسید!!!!!!! در حالی که خود سید حسن به طرف اقا امد و با ایشان روبوسی کرد! پیشانی بوسی در کار نبود!
نقل قول کردن
0 #69 پوریا -3443-68686-30 03:25
و "مانور سایبری ولایت"
نقل قول کردن
0 #68 پوریا -3443-68686-30 03:25
امروز "چرا باید بگوییم امام خامنه ای؟!! " رقیب ما بود از نظر پخش تراکت.
نقل قول کردن
0 #67 پوریا -3443-68686-30 03:25
سلام بر خانم سحریار
مسلما ما به بالای 5 درصد هم بروشور ندادیم ولی سعی کردیم هدف دار بدیم و البته چون کسی به قسمت خانم ها دسترسی نداشت نتونستیم اونجا رو پوشش بدیم
به هر حال ضعف از ماست
ان شاء الله خبر ظهور را بهتر اطلاع رسانی خواهیم کرد
نقل قول کردن
0 #66 رهگذر -3443-68686-30 03:25
ایا امروز یک بار حتی یک بار اشاره کرد به اینکه سوابق افراد با ارزش است؟
قرار نیست جلوتر از امام حرکت کنیم ولی نباید از سخنان ایشان هم غفلت کنیم . همین قلمهای ما است که فتنه ها را تبیین کرد و خاموش کرد و همین بیداری نسل جوان است که سید خراسانی را دلبسته یاران خویش کرده . همین بصیرت و بی کله بودن و نترسیدن ما بی منصب و مقامهای دولتی است که می توانیم بدون ملاحظه پست و مقام راحت حرف بزنیم و حق را بگیم . ایشان از مظلومیت و تنهایی رو به جوانان کرد . دیگر نگفت مسئولین تبیین کنند و بلکه خطاب به جوانان سخن گفت
قدر خودمان را بدانیم و حتی شده با یک کلمه از امام و ارمانهای امام دفاع کنیم
حتی اگر به قیمت جان ما تمام شود.
احسنت بر رهگذر عزیز

نقل قول کردن
0 #65 رهگذر -3443-68686-30 03:25
سلام دوستان
اولا از دوستانیکه تشویق کردن بخاطر نوشتن خاطرات "چگونه بعد از سی سال زبیر شدم؟" بخصوص یار سید خراسانی عزیز خیلی متشکرم .blogfa.com/cmt /images/7.gif">

از آقای امیری هم عذرخواهی می کنم اگر ناراحت شدن

خب دیگه ما هم خطبه را که دیدیم و بعدش شکنجه مردم را تو اون گرما بوسیله مسئولین شهرداری و مترو ، فکر کردیم با مایه طنز یه جوری حرفمون را بزنیم.

از این دست خاطرات قبلا هم نوشته شده البته اینجانب رهگذر شخصا اولین بار بود از این نوع خاطرات می نوشتم ولی یکی از وبلاگهای معروف قبلا هم از این خاطرات نوشته بود که اخر خنده است هیچ اتفاقی هم نیفتاد براش نگران نباشید هنوز هم وبلاگش پابرجاست .blogfa.com/cmt /images/4.gif"> مخلص داداش مجید زنجانی

اما در باره سید حسن عرض شود امام خامنه ای به این افراد خیلی محترمانه و منصفانه مهلت میده. قبلا تو مناظرات دیدید که امام خامنه ای با چه سعه صدری از هاشمی دفاع کرد که ساکت بشه و سر عقل بیاد و نشد و بعد اون فتنه ها را دراورد. در نماز جمعه بعد از شلوغی ها مستقیم و صریح صحبت کرد باز عبرت نگرفت و اکنون بعد از یک سال حتی یک کلمه ازش دفاع نکرد هیچ بلکه با زبیر مقایسه اش کرد.
سید حسن هم اگر نخواهد راهش را از فتنه گران جدا کنه مشمول همین استدراج میشه . ما درسته به خانواده امام خمینی احترام میگذاریم ولی قرار نیست به کسانی که به امام توهین میکنند جایزه هم بدیم و دفاع کنیم . صحبتهای امروز امام خامنه ای هیچ شک و شبهه ای را در مبارزه علنی با زبیرها و طلحه ها باقی نگذاشت. امام خامنه ای این سید بزرگوار چطور باید بگه که برای دافع از اسلام و ارمانهای انقلاب گذشته و استوانه و سوابق را کنار بگذارید و ملاک حال افراد است را ببینید ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد