رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

آیا جریان نفاق خواهد توانست جنگ جمل را تکرار کند

برنامه فتنه گران برای آینده چیست؟در آستانه 14 خرداد عكسهاي سيد حسن نوه امام با سران فتنه در رسانه هاي ارتباط جمعي منتشر مي شود و اه از نهاد  بسياري از دلسوزان انقلاب بر مي آيد ،علاوه بر همراهي يكساله نوه امام با فتنه گران ، حضور غير قابل قبول ايشان و خنده هاي انچنانيش در بزم شياطين دست در دست سران فتنه ، دلخوري شديدي از وي در قلوب دلسوزان ومردم انقلابي ايجاد مي شود و به دنبال فرصتي هستند تا بتوانند اين عقده هاي فروخورده را فرياد بزنند.

» ابتدای نظرات (318)

شكل گيري فتنه اي جديد در آستانه سالروز فتنه  88

برنامه فتنه گران برای آینده چیست؟

آیا جریان نفاق خواهد توانست جنگ جمل را تکرار کند

در آستانه 14 خرداد عكسهاي سيد حسن نوه امام با سران فتنه در رسانه هاي ارتباط جمعي منتشر مي شود و اه از نهاد  بسياري از دلسوزان انقلاب بر مي آيد ،علاوه بر همراهي يكساله نوه امام با فتنه گران ، حضور غير قابل قبول ايشان و خنده هاي انچنانيش در بزم شياطين دست در دست سران فتنه ، دلخوري شديدي از وي در قلوب دلسوزان ومردم انقلابي ايجاد مي شود و به دنبال فرصتي هستند تا بتوانند اين عقده هاي فروخورده را فرياد بزنند.

بيست و يكمين سالگرد  رحلت امام(ره) نزديك مي شود ، قرائن نشان مي دهد كه جريان نفاق  كه در اطراف برخي از بستگان امام راحل(ره) رخنه كرده و مدتيست كه به دروغ علم " پيروي راه امام " را بلند نموده است ، قصد دارد تا از اين فرصت طلايي براي احياي مجدد خود و فرار از نابودي و احتمالا مهيا كردن زمينه آشوبهايي جديد در خرداد و تير ، بهره جويد ، سران جبهه حق نيز به خوبي به اين نكته بسيار مهم پي برده اند و در حال  بررسي راههاي سوزاندن اين فرصت احياء جريان نفاق  و جلوگيري از سوء استفاده مي باشند.

اولين اختلافات مدتي قبل از مراسم در برنامه ريزهاي روز مراسم خود را نشان مي دهد ؛ دو طرف از نيات هم به خوبي آگاه هستند و براي رسيدن به مقصود از تمام توان  و امكانات خود بهره مي جويند.

روز مراسم در ميان حول و هراس هر دو طرف آغاز مي گردد ، هيچ كدام نمي دانند كه دقيقا چه رخ خواهد داد و برنامه ريزيهاي خودشان را دارند.

ظاهرا جريان نفاق براي رسيدن به مقصود در لحظه آخر برنامه خود را عوض مي كند و سخنراني سيد حسن به بعد از سخنراني منتخب مردم موكول مي گردد. هدف نتيجه گيري بهتر از مراسم در جهت اهداف خاص جريان نفاق است.

اما رئيس جمهور كه به خوبي همه چيز را تحت نظر دارد تمام تلاش خود را براي گرفتن اين فرصت از دست فتنه گران به كار مي گيرد و در اين راه حتي از آبروي خويش هم مايه مي گذارد.

كار به  درگيري لفظي و حتي درگيري فيزيكي نيز مي كشد و با گستاخي فتنه گران ، زخم هاي دل عاشقان روح الله در طول يكسال گذشته سر باز مي كند و عقده هاي مانده در گلو كه از عملكرد سيد حسن و برخي بستگان امام راحل ايجاد شده است ،  فرصت رها شدن مي يابند و البته نور و شوري كه اخلاص و صداقت منتخب محبوب مردم در جريان سخنراني تاريخي خويش در نيمه خرداد در دلها مي افكند ، توده هاي مردمي را براي گرفتن انتقام از جريان نفاق مصم تر مي كند.

سيد حسن مي آيد در حالي كه با خشم عمومي و مشتهاي گره كرده و فريادهاي اعتراض سراسري و يكپارچه مردم روبرو شده است وهيچ التماسي كارساز نيست و با سرافكندگي بعد از خوردن سيلي جانانه مردمي  براي جبران شكست ، مزورانه دست به دامان ولايت مي شود.

مغز متفكر فتنه گران ، هاشمي كه آمده بود در اين ميان از عزاي امام براي خود كلاهي و براي جريان نفاق آبرويي بسازد ، با سري افكنده مجبور مي شود تا در محضر دادگاه انقلاب و افكار عمومي تا آخر بيانات معنادار و روشنگر رهبري مقتدر كه خطاب مستقيمش در طرح فتنه تاريخي طلحه و زبير ، به او بر مي گردد ، بنشيند و چه لحظات جانكاهي.

 

و اما ولايت عزيز در اين كارزار، حركت حماسي مردم را به طور غير مستقيم مي ستايد و ضمن ابراز حمايت كامل خود از جريان مقابل فتنه گران در قالب شاخص هاي حضرت امام (ره) در بياناتي تاريخي

اتمام حجت اخر را با فتنه گران مي نمايد.

امام خامنه اي چند روز بعد ، طي فرمايشات ديگري حركت و بصيرت مردمي را مي ستايد و تاييد مي نمايد و همه مي دانند كه منظور او چيست و كجاست!

نيمه خرداد 89 ماندگار مي شود روزي تاريخي از شكست مفتضحانه فتنه گران و سيلي محكم مردم بر گونه آنها ، هرچند جبهه حق نيز اندك هزينه اي داده است.

 شكستها قابل تحمل نيست ، فتنه گران فاز اهانت و هتاكي آشكار را كليد مي زنند و اهانت هاي سخفيف علي مطهري اوج خشم و كينه فتنه گران را نشان مي دهد ،  نامه منسوب به مهدي غزعلي نيز با همان مضامين  منتشر مي شود.

در سالروز صدور نامه فتنه ساز هاشمي ، مطلب ديگري كه سراسر فحش و تهمت به منتخب مردم و دولت و نظام است از طرف دفتر هاشمي منتشر مي گردد ، هدف يك چيز است برانگيخته كردن طرفداران  خود و تحريك طرف مقابل و ايجاد درگيري و احتمالا  خودزني براي  بهره برداري از فرصت سالروز اغتشاشات خرداد و تيرماه گذشته ، براي تقويت و بازسازي و در صورت امكان گرفتن امتيازات جديد از نظام و جبران شكستهاي قبلي.

صحبتهايي شنيده مي شود كه سيد حسن تهديد كرده است كه بيت امام(ره) را در اعتراض به نيمه خرداد به نجف مي برد.

خبرهاي ديگري مي رسد مبني بر اينكه سران فتنه قصد دارند تا با تحريك سيد حسن و بردن او به قم و شايد تحصن و ... زمينه تحريك افكار عمومي را فراهم نمايند علي الخصوص كه برخي از بزرگان قم مقداري از قافله عقب هستند و روند تحولات را نمي توانند دقيقا رصد كرده و گاهاً مواضع نادرستي مي گيرند.

دوتن از بزرگان قم در محكوميت حركت مردمي در سيلي به منافقين صحبت مي كنند.

با اجماع زورگويان جهاني قطعنامه چهارم سازمان ملل بر ضدايران به تصويب مي رسد و نوعي التهاب ايجاد مي شود و باالقوه كليد درگيرها آتي و جنگ آينده  رقم مي خورد.

 همزمان با تدارك جريان نفاق براي آشوب ، زمينه ايجاد فشار بيشتر خارجي فراهم مي گردد.

سمت و سوي تحولات به كجا منتهي خواهد شد؟

آيا شياطين موفق خواهند شد كه سيد حسن را در مسير بي بازگشت خروج بر عليه نظام قرار دهند؟

آيا با اجراي دوباره پروژه ندا آقا سلطان زمينه التهابات و آشوبهاي جديد  فراهم خواهد شد؟

آيا فتنه گران از ادامه مسير اتش افروزي منصرف خواهند شد؟

آيا اعمال تحريم هاي شديد بر عليه ايران مي تواند با دامن زدن به نارضايتي هاي اجتماعي ، پايگاه مردمي فتنه گران را تقويت نمايد؟

سران حق براي مقابله با اين مشكلات بزرگ چه تدابيري انديشيده اند؟

آيا با نزول رحمتهاي الهي بار ديگر ملت ايران براي گذراندن اين مشكلات سخت ، ياري خواهند شد.

آيا تلاقي همزمان اضطراب كفار و منافقين كه آنها را وادار با تحرك ديوانه وار در داخل و خارج نموده است بشارتي از بسيار بسيار نزديك بودن آغاز رويارويي حق و باطل و پيروزي و فتح نيست؟

انشاالله كه ملت ما مثل گذشته به فضل الهي اين فتنه ها را نيز پشت سر گذاشته و هرچه زودتر امانت مقدس و سنگين ياري حجت حق در هنگام ظهور را به دوش خواهند كشيد. انشاالله

 ......................................

 

شدت گرفتن توهين شياطين به بزرگان حق و وظيفه انقلابيون

 شياطين در اوضاع كنوني براي نجات از مرداب نابودي فاز جديد توهين و هتاكي را آغاز كرده اند كه به زعم خود با دادن روحيه به طرفداران خود طرف مقابل را در وضعيتي سخت قرار دهند در يك بازي دو سر باخت.

طرف مقابل اگر به اين هتاكي ها پاسخ افراطي بدهد به نوعي به نفع  آنها خواهد بود و اگر جواب ندهد باز به نفع آنها مي باشد

پاسخ افراطي به هتاكي ها دست آنها را براي آغاز دور جديد التهابات و درگيريها باز مي كند و بي تفاوت بدون نيز باعت جري تر شدن آنها و طرفدارانشان خواهد شد.

متن سراسر توهين زير را بخوانيد!

به نظر شما  مصاديق معاويه و  عمروعاص در ننگين نامه منسوب به مهدي خزعلي اشاره به چه كساني مي باشد؟!

بيست و يک سال از رحلت امام (ره) مي گذرد، در مراسم سوگ او در کنار مرقدش نواده او را منافق مي خوانند و اجازه نمي دهند سخن بگويد! سوت و کف براي اين است که صداي فرزند يادگار امام را نشنوند و نگذارند تا صدايي از بيت امام به مردم برسد! تاريخ تکرار مي شود، سي سال از رحلت پيامبر نگذشته  بود که حسن عليه السلام را خانه نشين مي کنند و در برابرش به منبر رفته و به وصي پيامبر اسائه ادب مي کنند، فرزندان بوسفيان پيامبر را مصادره کرده و اولاد او را خارجي مي خوانند! ده سال بعد جنازه سبط اکبر را تيرباران کرده و اجازه نمي دهند در خانه جدش يا پدرش دفن شود!  بيست سال بعد در کربلا، آب را بر حسين عليه السلام مي بندند و چون مي خواهد کوفيان را هشدار دهد، با سوت و کف و هلهله مانع رسيدن سخن نواده رسول خدا(ص) به مردم مي شوند.

همرزمان ؛ فریب معاویه و عمرعاص را نخورید ، قرآن های بر نیزه دروغ است، کسانی که به قرآن اعتقاد دارند آن را بر نیزه نمی کنند

اصحاب معاويه قرآن بر نيزه مي کنند و پيراهن عثمان را بهانه جنگ و قتال قرار مي دهند و اصحاب علي چون شهداي ما جان مي بازند. بياييد راه شهداي انقلاب را پي گيريم، باور کنيد کسي در عاشورا قران نسوزاند ، کسي عکس امام راحل را پاره نکرد و کسي به امام حسين عليه السلام اسائه ادب نکرد، جز اصحاب معاويه که براي فريب افکار عمومي قران و امام حسين و عکس امام را مستمسک قرار دادند و با اين حربه لشگر کشي کردند.

  اما شما ديديد کساني را که از شب قبل با لباس شخصي در حرم امام جا گرفتند تا حرمت امام و بيت امام را در سالگرد امام بشکنند، اين بازي بچه گانه کي تمام مي شود؟.....

 

بخشي از ننگين نامه منسوب به مهدي خزعلي

 

 همه عالم و آدم مي دانند كه منظور چه كساني هستند!

 توهين شياطين شدت زيادي به خود گرفته است و از توهين پياده نظامشان به سران حق به توهين علني بزرگانشان به بزرگان حق كشيده شده است.

هدف چيست؟ هدف تحريك جبهه مقابل به اتخاذ مواضعي تند و ايجاد درگيري و به صحنه كشاندن طرفداران خود در آستانه آشوبهاي سال گذشته است.

جريان نفاق كه اينك آخرين نفس هاي عمر منحوس خويش را مي كشد ، چاره اي جز دوئل و زدن به سيم آخر ندارد ، آنها خوب مي دانند كه فضاي بي تشنج ، آنها را به تدريج از اذهان پاك كرده و با تمام شدن نفس هاي باقيمانده عملاً نابود خواهد نمود ،  فلذا تصميم قاطع دارند تا در آستانه ايام آشوبهاي سال گذشته بتوانند زمينه هاي ايجاد تشنج و درگيري را فراهم نموده و با تحريك طرف مقابل و عصباني كردن آنها ، زمينه بروز حركاتي تند و خشن را فراهم نمايند و حتي به دست خود عناصر هتاك را نابود كرده و حريف را مقصر جلوه دهند تا ضمن مظلوم نمايي ، خيل طرفداران بي تفاوت خود را دوباره وارد ميدان درگيري و آشوب نمايند.

اجراي دوباره پرو‍ژه ندا آقا سلطان در مورد عناصر هتاك مي تواند نقشه آتي دشمنان براي ريختن بنزين بر روي شعله كم سو و در آستانه خاموش شدن التهابات باشد ، يقينا معترضين وآشوبگران، ديگر انگيزه آنچناني براي به ميدان آمدن ندارند ولي وقوع چند قتل فعالين  مطرح جبهه آنها مي تواند انگيزه جديد و تازه اي ايجاد نمايد و افكار عمومي را تا حدودي به نفع  آنها تغيير دهد.

پس شرايط اقتضا مي كند كه ضمن حفظ هوشياري بايد بسيار محتاطانه عمل كرد ، از طرفي نداشتن واكنش به موقع ، به اندازه و صحيح مي تواند آنها را براي برداشتن قدمهاي بعدي جري تر نمايد و اين هتاكي را تا جايي ادامه دهند تا انقلابيون مجبور به واكنش شوند و از طرفي ديگر واكنش افراطي ، شديد و بدون ملاحظه نيز بازي كردن در زمين آنان و برآورده كردن خواسته آنان است ، حركات افراطي ، زمينه اجراي نقشه هاي آنها در خودزني و به ميدان كشاندن طرفداران سرخورده را فراهم مي نمايد.

اراجيف مطهري و مهدي خزعلي (اگر منتسب به او باشد) و ننگ نامه دروغين دفتر هاشمي دقيقا در زمان انتشار سالروز  نامه فتنه ساز اول نشان مي دهد كه جريان نفاق به شدت پروژه زمينه سازي براي به ميدان كشاندن دوباره طرفدران خود را دنبال مي كند و يقينا اگر زودتر مراجع ذي صلاح پاسخ مناسبي به اين هتاكي ها ندهند ، قدم هاي بعدي برداشته خواهد شد.

ما ضمن اينكه نفرت و كينه خود را از اين شياطين در سينه انباشته مي سازيم از هر گونه حركت تند و افراطي مي پرهيزيم  تا اين شياطين در رسيدن به اهداف خبيثانه خود ناكام بمانند.

اما همزمان بايد به مراجع ذي صلاح فشار آورد تا از راههاي قانوني جلوي اين هتاكي ها را بگيرند و مانع حركت خودسرانه جوانان انقلابي كه صبرشان از اين توهين هاي بي سابقه و رذالت اميز به سر آمده است شوند.

اما بدون شك اگر اين حرمت شكني هاي آشكار و وقيحانه ادامه يابد و فدائيان ولايت از رسيدگي مراجع مسئول نااميد شوند ، در نابود كردن سلمان رشدي هاي داخلي ترديد نخواهند كرد.

ما فعلاً به قوه قضائيه اي كه نشانه هايي از جديت در مقابله با فتنه گران از خود نشان داده است ، اميدواريم

انشاالله كار به اقدام عملي ما و اجراي " بند ميم " وصيت نامه الهي سياسي خميني كبير نخواهد كشيد.

اين دسيسه و فتنه در اين مرحله با تيغ قانون ريشه كن خواهد شد اما اگر تيغ قانون كند شده باشد ، يقيناً ذوالفقار حيدري غيرت فرزندان روح الله و فدائيان سيدعلي هيچ گاه كند نخواهد شد.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #318 رامین احمدی 1389-04-09 14:38
با سلام
عده ای بر این باورند همانطور که احمدی نژاد با گذشتن از خویش به معنای حقیقی کلمه در آن مناظره تاریخی چشم فتنه را در آورد،مردم هم در 14 خرداد 89 فتنه ی دیگری را در نطفه خفه کردند.
نقل قول کردن
0 #317 سید ایمان 1389-03-24 05:09
این دفعه راستی راستی خدا حافظ
نقل قول کردن
0 #316 رهگذر 1389-03-24 05:07
صهیونیستها برای رسیدن به اهدافشان حتی حاضرند اوباما را ترور کنند
امروز در خبر ها بود که اوباما دشمن اسرائیل است . یعنی این دید اسرائیلی ها نسبت به اوباماست.
اینها هر لحظه ارزو دارند که به ایران حمله کنند و با حمایت امریکا ولی با بودن اوباما اگر تصمیم به خودش باشه این کار میسر نیست مگر اینکه تحت فشار لابی صهیونیستی قرار بگیره .
حملات 11 سپتامبر و .... به اسم مبارزه با تروریسم و دروغ سلاحهای کشتار جمعی عراق هم کار صهیونیستها بوده . به هر حال امریکا با دست اسرائیل در باتلاق فرو میره و هر روز بیش از پیش و تا از این غده سرطانی خلاص نشه امکان نداره نجات پیدا کنه .
نقل قول کردن
0 #315 سید ایمان 1389-03-24 05:07
بچه ها برام دعا کنید یه مشکل بزرگ سر راهم دارم که به امید خدا حلش میکنم ولی دعای دوستان قوت قلبه
مشکلم حل بشه ملی از خدا براتون دمش گرم می خوام
نقل قول کردن
0 #314 امیری 1389-03-24 05:04
مطالب جدید سایت ظهور
پشتیبان ولایت فقیه باشید تا بمملکت شما آسیبی نرسد.حضرت امام خمینی ره:

امام راحل همواره مصالح اسلام و انقلاب را به هرامردیگری ترجیح میدادند و نمونه ای ازآن که در تاریخ انقلاب ثبت شده برخورد با نوه شان سید حسین خمینی فرزند شهید والا مقام آیت الله سید مصطفی خمینی بود لذا ضروریست امت دین باوروهمیشه در صحنه بهوش با شند که خدای نا کرده این توصیه مهم امام راحل ( پشتیبانی از ولایت فقیه ) در این شرایط حساس انقلاب به وسيله حسودان طماع به جایگاه رهبری نطام تبد یل به پشتیبا نی از منسوبین و بستگان حضرت امام خمینی ره تفسیر نشود هرچند همه ملت قدر شنا س ایران اسلامی دعا گو و قدرشناس خانواده وفرزندان و منسوبین حضرت امام راحل بوده و خواهند بود خصوصا" حضرت حجه الاسلام حاج سید حسن خمینی این نور چشم امام راحل که بحق تا کنون بطور مستمر از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی ولایت پذیری داشته اند و همواره شاهد رهبری حکیمانه و هدایت مدبرانه کشتی انقلاب در حساس ترین شرایط توسط این جانشین خلف امام راحل بوده اند و این ولایت پذیری ایشان میبایست الگویی برای دیگران باشد. اما این کلام نورانی امام ره حدود همه اشخاص حتی عزیز ترین منسوبین بخود را تعیین نموده است واین هشدارجدی نیز از سنخ همان پیشگویی های مستحصله از حروف قرآن و منحصر به این سایت است که بکوشیم تا تلخی های تاریخ چون جنگ جمل تکرار نشود که هرگز تکرار نخواهد شد اما میتوان با هوشیاری و پیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری و دقت در گفتار و نوشته های مسموم وحرکات ایضا ئی مخالفان ولایت فقیه در این ایام از هزینه شدن عزیزان مان بدست نا اهلان دنیا زده و حسود جلوگیری نمود. تا تلخی های صدر اسلام تکرار نشود که نخواهد شد.
نقل قول کردن
0 #313 امیری 1389-03-24 05:02
سلام دوستان عزیز
سایت ظهور امروز مطالب جالبی را زده .هرچند این سایت یک کم مشکوکه ولی بد نیست در گفته هاش تعقل کنیم
مطالب جدید این سایت اینست:
هدف از ایجاد این سایت اطلاع رسانی در زمینه ظهور حجه ابن الحسن العسکری امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در آستانه ظهور آنحضرت علیه السلام در دهه ظهور خاص یا ظهور صغری از طرق مختلف از جمله از اسرار و پیشگویی های حروف قرآنی است اما مدیریت این سایت (کاشف رموز قرآنی ) وظیفه دارد این موضوع مهم را در این ایام خاص باطلاع شیعیان و منتظران حقیقی برساند که اکنون و در این ایام خطیر و سرنوشت ساز حمایت و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی قطعا"و یقینا" موجب رضایت ولی الله الاعظم امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف میباشد واین آشوب های اخیر مقدمه فتنه های بزرگ در حساس ترین مقطع تاریخ و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آستانه ظهور است که بزودی این انقلاب با رهبری مظلوم و حکیم آن بهمراه وفاداران به ولایت فقیه و منتظران واقعی متصل به ظهور منجی عالم امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد شد .انشا الله بهوش باشیم عناوین افراد و انتصا بشان به هر مقامی حتی حضرت امام خمینی ره ویاداشتن هر عنوانی از جمله مرجعیت و مفسر قرآن بودن و سوابق انقلابی و غیره منهای پایبندی و اعتقاد به رهبری حکیمانه رهبرمعظم و فرزانه انقلاب (حضرت آیت الله سید علی خامنه ای ) شمارا از مسیر حق منحرف نکند که مورد رضایت امام زمان حجه ابن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف و امام خمینی ره وموجب سعادت این کشورشیعه و دیگر مسلمین و مستضعفین عالم که چشم به یاری این انقلاب دوخته اند نخواهد بود چرا که امروزه اطاعت و پشتیبانی از ولایت فقیه کشور را از هرآسیبی در مقابل دشمنان قسم خورده ایران اسلامی حفظ خواهد کرد و تفرقه باعث ضعف و طمع دشمنان به ارزشهای معنوی احیا شده با خون هزاران شهید و جانبازدر طول سی سال گذشته خواهد شد .هر چند رهبری های حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی در طول سالیان گذشته و توصیه های امام خمینی ره در ارتباط با شخصیت ممتاز مقام معظم رهبری حجت را بر همگان تمام نموده و مسئله انتخاب معظم له از الطاف الهی بوده
نقل قول کردن
0 #312 سید ایمان 1389-03-24 05:02
دمت گرم رهگذر جان فعلا بای نه خداحافظ
فردا موقع نماز سایت منتظرم راستی فردا روزه یادتون نره خیلی ثواب داره
نقل قول کردن
0 #311 آوای سبز 1389-03-24 05:00
سلمان فارسي در دوران رجعت

www.rasekhoon.net/Article/Show-52280.aspx
نقل قول کردن
0 #310 رهگذر 1389-03-24 04:58
سید ایمان عزیز
من هم سخنرانی را نشنیدم . حقیقتش مشغول کار بودم اینجا . فکر کنم سایت فارس بزاره اگر گذاشت برات لینک میکنم
ممنون از صحبتها و محبتهای همه شما دوستان محترم .
.blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/7.gif"> .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #309 رهگذر 1389-03-24 04:56
بله جناب سامنی

فکر میکنم انتقام صهیونیستها از اوباماست . بریتیش پترولیوم دست اوناست و چون امریکا و اوباما حاضر نشده به ایران حمله کنه دارن ازش انتقام میگیرن . موضوع انفجار گاز هم بی ارتباط نیست با این قضایا. باید دید اخر این بازی به کجا می کشه .

حتی فشار امریکا به چین و روسیه برای تصویب قطعنامه علیه ایران گفته میشه برای اجتناب از جنگ بوده . چون لابی صهیونیستی و اسرائیل اوباما را بین هجوم علیه ایران و قطعنامه مخیر کرده بود اوباما هم قطعنامه را انتخاب کرد.
نقل قول کردن
0 #308 سید ایمان 1389-03-24 04:56
رهگذر خوابیدی ؟
به امید چتر فردایت خیس بارانم(اللهم عجل لولیک الفرج)
ما هم که هرچی داد زدیم یکی خلاصه سخنرانی دکتر رو کامنت کنه کسی کوش نکرد باشه من میرم ولی باز تو بدون همیشه یاد تو............. ............... ............. MG src="http://www .blogfa.com/cmt /images/6.gif">
نقل قول کردن
0 #307 مهدی سامنی 1389-03-24 04:52
سلام
جناب "blue" که فرمودین :

" باور کن اگه می خواستم ادامه بدم می تونستم آنچنان جنگ روانی درست کنم که تمام مخاطبان این سایت باور کنند که شما اسرائیلی هستید"

وصله ننگ به حامیان ولایت هرگز و هرگز نمیچسبه . من گفتم اگه قرار باشه اقدامی اعلیه دوستان این وبلاگ نجام بپذیره ضربه اول به خود شما خواهد بود . بهتره ماجرا همین جا ختم بشه .
نکته دیگه : تا اون جایی که من جناب رهگذر رو میشناسم ایشون اهل تهران اند . مثلا میخواید بگید که چی اهل خارج از ایرانن ؟ که مثلا دست انداز اند ؟ نه برادر نمیتونی با هر جنگ روانی ایشون رو ضد ولایت معرفی کنی .
نقل قول کردن
0 #306 مهدی سامنی 1389-03-24 04:43
سلام
جناب رهگذر
یادتان هست تحلیلی در مورد این که متوقف نکردن نفت در آمریکا دست اندازی یهودیان فراماسون بوده است ؟
من دقیقا یادم نمییاد که فرمودین برای چه این کار را کرده اند . فقط همین یادم هست که اوباما یه کاری کرده که به قول معروف پا رو دم اونا گذاشته .
حالا به نظر شما ماجرای انفجار گاز در آمریکا هم میتونه مریوط به اون باشه تا اوباما رو زیر فشار رسانه ای بذارن ؟
نقل قول کردن
0 #305 سحریار 1389-03-24 04:43
سلام به همه بزرگواران

درمصاحبه تلویزیونی فوق العاده عالی امشب در کانال یک
دکتر شعیب قهرمان قریب به این مضمون فرمود:

می خواهم به ملت ایران بشارت بدهم

که ارمان عشق و عدالت و ایمان و نام امام زمان به سرعت در حال گسترش است

و تا جهانی شدن نظام ایمان و عشق و عدالت در جهان راهی نمانده است .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #304 avec 1389-03-24 04:42
شب بخیر
آخرین پیام:
اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
0 #303 رهگذر 1389-03-24 04:35
سلام به همه دوستان محترم آقای سامنی و AVEC

ممنون از صحبتهای دلگرم کننده شما. تصور میکنم سو تفاهمی شده و آن هم بخاطر حذف شدن کامنتهای اقای بلو توسط مدیر سایت هست . ایشان بنده را با مدیر سایت اشتباه گرفتند و تصور میکنند بنده از اردن هستم حتما نفوذی موساد و سیا و دشمن هستم . خب جوانی است و هزار مشکلات دیگر و از جمله غرور و حجاب علم هم گاهی دردسر می شود . اخلاق هم چیز خوبی است در روابط اگر رعایت شود توسط برخی دوستان .

خبر دست اول

مصر به اعضای مجلس شورای اسلامی ایران برای ورود به غزه همراه با کاروان ازادی ویزا اعطا کرد
www.paltoday.ps/arabic/News-82931.html
نقل قول کردن
0 #302 سید ایمان 1389-03-24 04:32
به به پسر عمو هم که شدیم از این به بعد کسی به رهگذر بد نگاه کنه با من طرفه
از شوخی گذشته
پیامبر با ایرانی ها هم جنگید اگر با جنگیدن با یک ملت همه شون از یک قماش بپنداریم پیامبر هم باید گوش جناب سلمان رو می گرفتو از حجاز بیرونش می کرد بلو جان من وظیفه شناسی ات رو تحسین میکنم ولی به صرف اینکه فلانی از فلان جا به فلان جور کامنت میذاره نباید یقه اش کرد .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #301 مهدی سامنی 1389-03-24 04:29
سلام
درورد بر رهگذر عزیز .
عده ای سعی دارند در پوشش افرادی که ادعا میکنن دوست دار نظام اسلامی اند هویت برخی از افرد وبلاگ که دلسوز نظام اند از جمله جناب "رهگذر" رو خراب کنن.

مطمئن باشن که اگه قضیه سر IP و اپی کشی باشه اون ها بیش تر ضرر میکنن . اگه هویت واقعی لو بره خیلی براشون بد میشه .
-----
نکته در مورد IP:
IP یا همان Internet Protocol در واقع همان شماره تلفن فرد متصل شونده به شکل دیگر است . در ایران بر اساس قانون جدید جرایم اینترنتی اگر فردی قوانین مربوطه رو زیر پای بگذاره از طریق IP شناسایی و محل سکونت و نام کسی که شماره خط به نام اوست معین میشود .
دوستانی که جزو مرکز بررسی جرایم سازمان یافته ،اند دسترسی به این مشخصات دارند .
خب با این تفاسیر معین میشود که چه کسی در صورت دست اندازی در این وبلاگ ضرر میکن .
نقل قول کردن
0 #300 avec 1389-03-24 04:28
سلام بر آقای رهگذر
برادر ما شما را می شناسیم و خط فکری شما برای ما مشخص است و تاکنون سخن ناشایستی از شما ندیدیم.
من تعجب میکنم این برادر مون آقای بلو به چه انگیزه ای این رفتار را از خود نشان داد.
به هر حال ما شیعیان با ید خیلی با درایت و بینش در این شرایط عمل کنیم.
نقل قول کردن
0 #299 رهگذر 1389-03-24 04:17

درود بر داداش جواد . دعا میکنم قبول بشی برو خوب استراحت کن و درس بخون. فعلا که اقای مدیر سایت حاضره و داره کامنتهای اضافی را حذف میکنه . اگر هم نشد فردا صبح همه را حذف میکنه .
اقای بلو بد اخلاقی کافیه . اونایی که باید ما را بشناسن میشناسن . اگر شما جدید هستی برو کمی از بقیه سوال کن ببین ما کی هستیم بیخودی تهمت نزن .
ضمنا ما سگ نیستیم و مثل سگ هم نیستیم اخوی. به سادات توهین نکن اگر واقعا شیعه و مسلمون هستی .
یا علی
نقل قول کردن
0 #298 جواد 1389-03-24 04:13
جناب آبی

من الان فردا دوباره امتحان دارم میخوام برم بخوابم (راستی دعا کنید فردا قبول شم و مشروط نشم هیچی نخوندم .blogfa.com/cmt /images/2.gif"> )

ولی بعضی از دوستان اینجا میدونن من یه هکر بودم ( البته الان توبه کردم )
اگه زیاد بخوای پرو رو بازی دربیاری
آدرس خونتون و شماره تلفنتون رو تو سه دقیقه درمیارم میذارم اینجا همه ببیند تا بفهمی فضولی چه حالی داره!

در اخر درورد بر رهگذر .blogfa.com/cmt /images/4.gif">
نقل قول کردن
0 #297 سید ایمان 1389-03-24 04:04
چرا بد اخلاقی که چه عرض کنم بد رفتاریه
نقل قول کردن
0 #296 مهدی سامنی 1389-03-24 04:04
سلام
جناب "blue" بنده در وبلاگتان پیام گذاشتم مطالعه کنید .

دوما شما مثل این که تازه با فضای سایبر آشنا شدید که اینقدر دوست دارید IP افراد رو معین کنید .
اگه خیلی خوشتون میاد، یه سر به این وبلاگ بزنید (اگه خواسید آدرس رو میدم )تا من تمام مشخصات رایانه و نام سروری که از اون به اینتر نت وصل میشید و نام فردی که از اون اینترت میگیردو کلی مشخصات دیگه و اگه کار به جاهای باریک بکشه نام شما و فامیلتان رو در قسمت نظرات درج کنم . به نظرتون این کار خوبه ؟
نقل قول کردن
0 #295 رهگذر 1389-03-24 04:01
www.teribon.org/archives/8766

ریشه بداخلاقی های پس از انتخابات از زبان حسین فدائی؛
آقای هاشمی گفتند دفاع از دولت حرام است

پسر ایشان به ما پیغام فرستاد که اگر شما از پدر ما حمایت کنید حاضر هستیم به شما ۵ پست وزارت را بدهیم. اینها تاریخ هستند و مستند و تحلیلی در کار نیست. بعد دید ما مصمم هستیم از پدر ایشان حمایت نکنیم؛ پیغام دوم را فرستادند و گفتند که اگر شما همراهی نکنید ژنرالتون را می زنیم. در اوج برخورد نظام سلطه با قضیه هسته ای که قاعدتاً باید از دولت حمایت شود، آقای هاشمی در شورای مرکزی سیاست گذاری ائمه جمعه فرمود من حمایت از دولت را حرام می دانم. آیا این بداخلاقی نیست. و یا طرح شرایط بحرانی در کشور از همین قبیل است.
نقل قول کردن
0 #294 سید ایمان 1389-03-24 04:00
به هر حال رهگذر جان اگه از شوخی ما ناراحت شدی می بخشمت .blogfa.com/cmt /images/4.gif"> .blogfa.com/cmt /images/4.gif">
دمت گرم آدم با حالی هستی .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #293 سید ایمان 1389-03-24 03:58
من میگم چی گفتند شما میگید جالب بود ؟
بابا خودتون نمیگید یه جا رو نشون بدید ما از اونجا بخونیم
نقل قول کردن
0 #292 رهگذر 1389-03-24 03:58
ایول ایول داش جواد را ایول .blogfa.com/cmt /images/4.gif"> .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >

طبق نظر سنجی ها محبوب ترین چهره های جهان اسلام به ترتیب سید حسن نصر الله ، اسماعیل هنیه و احمدی نژاد هستند (البته هر از گاهی در این رده بندی جای "هنیه" با "خالد مشعل" عوض می شود) آیا این برای جهان اهل سنت یک ایراد نیست که دوتن از این سه نفر شیعه هستند؟ و نفر سوم هم (رهبران حماس) تابع و در مسیر دو نفر شیعه دیگرهستند؟

درود بر دکتر شعیب .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #291 جواد 1389-03-24 03:53
چند نکته راجع به این دور روزه بگم برم:
1- راجع به محکوم کردن علما و مراجع درمورد سید حسن . 14 خرداد زیاد بهش اهمیت ندید . بزرگی که فرد نزدیکی به مقام معظم رهبری هست رو دیدم بهش گله کردم از موضع علما که نابجاست و همچنین از بی بصیرتی و بی ادبی علی مطهری برگشت گفت: شما کار خودتون رو کردید و اعتراض خودتون رو نشون دادین به حسن خمینی ...حالا هرکی هر چی میخواد بگه ..شماها کارتون به حق بود و به خدا امیدوار باشین و کاری نداشته باشین بقیه چی میگن و اینا یه بازی هست شما فقط به آقا بچسبین ببینید چی میگه
بقیه رو بی خیال هرجی میخوان بگن،بگن به جهنم

2- دیروز آقای اکبر رفسنجانی طی مطالبی ، استدلالهای سخیف خودش رو به امام خامنه ای نسبت داده ، اصلا باور نکنید ..دروغ میگه ...قبلا هم از این دروغا گفته و سابقه داره یه دفعه که سر قضیه دانشگاه آزاد گفت من با رهبری صحبت کردم ایشون موافقت کرده که ما دانشگاه رو وقف کنیم!!!
اینقدر ضایع بود که دفتر آقا فرداش بیانیه داد که رهبری مخالف وقف هست
مثل همون که آقا تو نماز جمعه گفت دروغ میگه

3-امروز از قضا به خاطر امتحانم قم بودم ظهری زنگ زدن که بودو بریم دم دفتر صانعی شیخ کروبی اونجاست بریم اعتراض
من نرفتم گفتم شیخ بی سواد ارزشش رو نداره
اینو خدا زده ما چیکارش داریم دیگه ؟؟؟
هی میخواد دربیاد از پشت پنجره بگه: من کلا چقدر وقت دارم
بنده خدا گناه داره ...
4- امشب هم دکتر احمدی نژاد ترکوند ... خیلی صحبتهای جالبی بود
شعیب بن صالح داره خودش رو نشون میده
نقل قول کردن
0 #290 سید ایمان 1389-03-24 03:53
آأقا علی اصغر
کی منتظر مطلب بعدی باشیم
.blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #289 رهگذر 1389-03-24 03:50
ارتش لبنان و نيروهاي يونيفيل به حال آماده باش درآمدند

تحركات جديد نيروهاي ارتش رژيم صهيونيستي باعث آماده باش نيروهاي يونيفيل و ارتش لبنان مستقر در جنوب اين كشور شد.
به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي، نيروهاي زميني ارتش رژيم صهيونيستي از عصر روز پنجشنبه با تجهيزات نظامي خود در جنوب لبنان موضع گيري كردند و با استفاده از دوربين پايگاه هاي نظامي ارتش و يونيفيل را زير نظر گرفته و هواپيماهاي جاسوسي اين رژيم بر فراز مرزها به پرواز درآمد.
به دنبال اين تحركات ارتش لبنان و نيروهاي يونيفيل نيز فورا به حالت آماده باش درآمدند.
در همين رابطه «جان قهوه چي» فرمانده ارتش لبنان اظهار داشت:
ارتش، مقاومت و مردم در آمادگي كامل براي هر نوع حمله احتمالي رژيم صهيونيستي به سر مي برند و به تهديدات پاسخ كوبنده اي خواهند داد.
kayhannews.ir/890322/16.htm#other1600
نقل قول کردن
0 #288 سید ایمان 1389-03-24 03:50
بابا شوخی کردم بیاید اینجا رزروشن شب هم داره تا صبح سه شیفته بروبچه ها در تلاشند
متشکرم خانم گلبرگ
نقل قول کردن
0 #287 رهگذر 1389-03-24 03:49
چهل و سومین نشست از سلسله نشست‌هاي ماهانه فرهنگ مهدوي، پنجشنبه 27 خرداد ماه ساعت 15، با موضوع «فراماسونری، دجال آخرالزمان»، در سالن آمفي تئاتر كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان واقع در خيابان حجاب برگزار خواهد شد.
سخنران این همایش جناب آقای رائفی‌پور خواهند بود. نمايشگاه عرضه کتب و لوح فشرده از برنامه‌هاي جانبي اين همايش خواهد بود.

شايان ذکر است اين سلسله نشست‌ها آخرين پنج‌شنبه هرماه از طرف موسسه فرهنگى موعود در محل تالار آفرينش‌هاى فرهنگى و هنرى کانون پرورش فكري واقع در خيابان حجاب برگزار مى‌شود.

همچنين عموم علاقه‌مندان از همه نقاط کشور مى‌توانند لوح فشرده تمام نشست‌ها را از طريق پست دريافت نمايند.

تلفن دبيرخانه سلسله نشست‌هاي فرهنگ مهدوي:
66469784
نقل قول کردن
0 #286 سید ایمان 1389-03-24 03:46
یه عده اومدن اینجا دیدن آمادگی ظهور رو ندارن رفتن نشستن با کلی تلاش کذب الوقاتون رو حفظ کردن ره به ره میگن نه نمیشه
داداش علی اصغر دمت گرم بابا برین دیگه علی اصغر می خواد سایتو ببنده با دست کلید دم در وایساده .blogfa.com/cmt /images/4.gif">
نقل قول کردن
0 #285 گلبرگ 1389-03-24 03:45
2 جمله پایانی سخنان دکتر احمدی نژاد اختصاص به بشارت به ظهور بود.تا حالا اینقدر اشکارا به این صورت بشارتشون نبود.گفتن که اندیشه ایرانی ها بر مبنای ظهور امام عصر است وانتظار فرج وهمین اندیشه هست که از قدیمها باعثه ایستادگی بوده وهمکنون می خوام چیزی بگم که مهم نیست بقیه می خوان در موردش چی بگن وچی بنویسن واون هم اینکه "عدالت خواهی که از ایران بر خاسته داره به سرعت جهانی میشه.وملت ایران همه منتظر اون روزن .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > اون قدر براش دست زدم که نگو
نقل قول کردن
0 #284 سید ایمان 1389-03-24 03:43
این قرض گرفتنی نیست اکتسابی شما هم تلاش کنی به دست می آری .blogfa.com/cmt /images/4.gif">
نقل قول کردن
0 #283 جواد 1389-03-24 03:43
سلام
چه خبره اینجا؟
دو روز ما نبودیم به گند کشیدین اینجا رو ؟ .blogfa.com/cmt /images/13.gif" >
هرکی موافق نیست با نزدیک بودن ظهور میتونه بره!

هرکی هم با رهگذر خانم مشکل داره میتونه بره! .blogfa.com/cmt /images/13.gif" >
نقل قول کردن
0 #282 رهگذر 1389-03-24 03:42
سید ایمان عزیز
من در کل بطور اتفاقی دو بار اول شدم و یک بار 313 شدم
این سایت 500 تا پست داره .blogfa.com/cmt /images/4.gif"> اینم شد دلیل داشتم یوزر پس ورد؟
این هوش سرشار را از کی قرض گرفتید؟
نقل قول کردن
0 #281 گلبرگ 1389-03-24 03:40
بریده بریده نوشتم و خوردن کلماتم نشون می ده که چقدر هل شدم .blogfa.com/cmt /images/9.gif">
نقل قول کردن
0 #280 سید ایمان 1389-03-24 03:40
ما که ندیدیم خوش بحالتون حالا میشه بگید چی گفتند .blogfa.com/cmt /images/6.gif">
نقل قول کردن
0 #279 سید ایمان 1389-03-24 03:38
بچه ها سخرانی دکتر چی شد یه خلاصه ازش بندازید بالا .blogfa.com/cmt /images/7.gif">
واقعا مرد روزهای سخته این شعیب ما
.blogfa.com/cmt /images/7.gif">
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (318)