رایحه ظهور

نماد فراماسونی در اطراف حرم امام خمینی (ره)!!!!

یکی  از  نمادهایی  که  در  فراماسونری  کاربرد  فراوان  دارد،  علامت   و   نماد  « چشم جهان بین :All seeing eye  » است که به صورت یک  هرم و چشم  در انتهای  آن  می باشد.  این  نماد  مربوط  به   یکی   از   خدایان   مصر   باستان  بوده است.

با کمال تاسف با مشاهده برخی تصاویر اینترنتی گرفته شده از حرم حضرت امام خمینی ره و نیز تصاویر ماهواره ای اخذ شده از گوگل پی برده شد که نماد هرم حتی در این مکان مبارک نیز احداث شده است.

» ابتدای نظرات (245)


بسم الله الرحمن الرحیم


یکی  از  نمادهایی  که  در  فراماسونری  کاربرد  فراوان  دارد،  علامت   و   نماد  « چشم جهان بین :All seeing eye  » است که به صورت یک  هرم و چشم  در انتهای  آن  می باشد.  این  نماد  مربوط  به   یکی   از   خدایان   مصر   باستان  بوده است.

 

این نماد به وفور در کشورهای حامی فراماسونری وجود دارد که برای نمونه نظر شما را به تصاویر زیر جلب می کنم 

 


يکي از ميادين شهر ايلات اسراييل, که در آن نمادهاي هرم وچشم جهان بين, پرگار وگونيا وساير علايم ماسوني ديده مي شود.


 


عکس راست: علامت هرم وچشم جهان بين در يکي از ميادين شهر ايلات اسراييل (نماي بزرگتر عکس قبل).
عکس چپ: علامت پرگار وگونيا در يکي از ميادين شهر ايلات اسراييل (نماي بزرگتر عکس قبل).



·         یکی از ساختمان های شهر ایلات که به صورت هرم ساخته شده است.
 

 

يکي از بناهاي شهر ايلات که به شکل هرم ساخته شده است.

وجود نماد فراماسونری در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)
 
با کمال تاسف با مشاهده برخی تصاویر اینترنتی گرفته شده از حرم حضرت امام خمینی ره و نیز تصاویر ماهواره ای اخذ شده از گوگل پی برده شد که نماد هرم حتی در این مکان مبارک نیز احداث شده است.

هرم های ساخته شده در این بنا بر خلاف روال معمول هرم ها که سه گوش مب اشند، چهار گوش هستند. هرم چهار گوش نیز از علایم فراماسونری محسوب می شود.

به تصاویر زیر که با نرم افزار گوگل ارث تهیه شده توجه فرمایید:




تصویر ماهواره ای از حرم مطهر حضرت امام خمینی ره ـ چهار هرم در اطراف گنبد به چشم می خورد
برای مشاهده تصویر بزرگتر روی عکس کلیک کنید
تصویر با استفاده از نرم افزار Google Earth تهیه شده است



چهار هرم در اطراف گنبد به چشم می خورد برای مشاهده تصویر بزرگتر روی عکس کلیک کنید


برای درک بهتر به تصاویر زیر نگاه کنید



چهار هرم در اطراف گنبد حضرت امام ره







وجود نماد فراماسونری در اطراف گنبد حضرت امام خمینی ره



تعاليم الحادي و شيطاني  کابالا  و  فراماسونري،  مباني  خود  را  از  فرهنگ  و  تمدن  طاغوتي فراعنه ي مصر باستان کسب کرده است. اين مباني مصري از چنان اهميتي در فراماسونري برخوردار است که حتي گروه هاي فراماسونري مانند طيف  (Shriner)  که  به  آداب  و  رسوم  الحادي  اعراب  جاهلي  علاقه  نشان مي دهند، کماکان  از  مباني  مصري  نيز  تبعيت  مي نمايند.  در واقع  مي توان  گفت  که شالوده ي کابالا و فراماسونري نيز از تعاليم و نمادهاي مصر باستان تشکيل  شده  است.  در  تصاوير  زير  نيز  بخشي  از  اين  نماد ها  را  ملاحظه مي فرماييد:


 
 
تعدادي از نماد هاي مشابه فراماسونري و مصر باستان

لذا اسلام اقدام معرفي مکرر فرعون به عنوان يکي از بزرگترين  طاغوت ها نموده است.

همان گونه که ملاحظه فرموديد، تعداد زيادي از نمادهاي فراماسونري، مشابه نمادهاي مصر باستان هستند و اين مطلب نيز اقتباس فراماسونري را از فرهنگ الحادي مصر باستان، تاييد مي نمايد.

البته این اولین بار نیست که شاهد احداث چنین نمادهایی در ایران اسلامی هستیم و قبلا به صورت مکرر در آستان قدس رضوی به تولیت آیت الله واعظ طبسی مشاهده شده که متاسفانه اقدامی نیز در این خصوص صورت نگرفته است.

حال باید از تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی ره پرسید این نمادهای کفرآمیز در حرم منادی یکتاپرستی و اتحاد مسلمانان بر علیه فرعون های معاصر (امریکا و اسرائیل و ایادی آن) چه می کند؟
برگرفته از وبلاگ : http://apocalypse.blogfa.com/


علامت معروف فراماسونری    چشم horus یا چشم ra (خدای خورشید ) در مصر باستان



برای مطالعه بیشتر به لینک مقابل مراجعه کنید: http://www.apocalypse.ir/post-38.aspx

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #245 Ellliardy 1398-10-23 16:26
Kamagra Oral Jelly 100mg Sildenafil Citrato Levitra 10mg Orange Best Discounts Rx In Canada Buy Cialis Buy Synthroid Online No Rx
نقل قول کردن
+7 #244 اکبرزاده 1395-04-08 12:25
کاخ نسازید پول بیت المال را خرج خودشان کنید امام انقدر بزرگ هست که نیاز ندارد به حرم وامام معصوم نیست یا به قول فرزندم که میگه بابا ایشان امام 13(سیزدهم)هستند گفتم نه گفت چراضریحشان نقره وطلاست وحرمشان اینه کاری من نمی دانم چه جواب بدهم
نقل قول کردن
+13 #243 اکبرزاده 1395-04-08 12:19
نباید خرج حرم میکردن ضریح میسا ختن اخه خودشونم به تجملات اهمیت نمی دادند من یک
مشهدی اصیلم بجای ان برن منطقه19تهران جای کوره ها به داد مردم بی گناه برسید
نقل قول کردن
-10 #242 منطق 1394-03-16 11:12
آقا این چرت و پرتا چیه که به هم میبافید؟یه دفعه بگید تو ریاضی گرفتن مساحت هرم حرامه
یا میخواید فتوا بدید به کار بردن حرف ایکس تو انگلیسی حرامه و حکمش اعدامه
بعد میگن چرا مسلمونا عقب موندن
نقل قول کردن
0 #241 مهدی 1389-05-09 17:49
این اهرام بهانه خوبیه براتون که حرمو خراب کنید که دیگه از امام خمینی حتی قبرش هم نمونه
نقل قول کردن
0 #240 محمد 1389-05-06 15:31
یعنی اند توهم توطئه ای داداش!! مواظب باش خیابون که میری کسی زیرت نگیره اخوی!! حیف اینترنت مفتی که زیر دست توئه!!
نقل قول کردن
-6 #239 reza 1389-05-05 16:04
shoma hagh nadarid kasi r joz rahbar namayandeye emam zaman moarefi konid :-h
نقل قول کردن
+6 #238 سحر 1389-04-19 23:58
سلام ،میتونید کلیپ سخنرانی احمدی نژاد در حرم امام بگذارید.چند تا سوال دارم .میخوام ببینم واقعا احمدی نژاد آخر سخنرانیش گفته به سخنان رهبر گوش میدهیم با اینکه میدونسته سخنران بعدی سید حسنه ویا صحنه تذکر احمدی نژاد به انصاری وجود داره؟
نقل قول کردن
+8 #237 راهی 1389-04-14 15:13
واسه توجیه دلایل زیادی آورده میشه من جمله ایجاد این همانی با سازه های چادری فرودگاه جده . اما به نظر بی مناسبت میاد ... چون دلیلی برای این یادآوری در حرم امام وجود نداره .. یه سری هم میگن این هم یه فرمه مثل فرم های دیگه و دلیلی برای حساسیت نیست ..اما مشکل اینه که این فرم هیچ گونه توجیه و جایگاهی در معماری اسلامی نداره ...
نقل قول کردن
+7 #236 رامین احمدی 1389-04-14 11:58
با سلام
یکی نیست بگه از نظر کارشناسی، معماری و سازه و ساختمان،این کار چه توجیهی داشته،
آب که از سر گذشت...
نقل قول کردن
+6 #235 لیله 1389-03-27 15:24
وقتی راهنمایی بودم یه روز مامانم اومدن طبق معمول سر بزنن مدرسه، یکی از معلمهامون خیلی پایبند به حجاب و ... نبود از اون فرنگ روها و ... . به روال اون موقع بدترین بی حجابی بیرون گذاشتن مو به صورت طاقدیس! بود و ایشون هم توی مدرسه اینطوری بودن . مامانم گفت همین که منو دید که با چادر وارد شدم خودشو جمع و جور کرد و ... .
زمان سپری می شد و ما می دیدیم کم کم از قبح بی حجابی و بی عفتی کاسته میشه و بر مظلومیت محجبه ها افزوده تا جایی که عقب مونده وامل حساب میشدن و...

قطعا برخی سیاستهای فرهنگی اول انقلاب و سختگیریهای (من درآوردی) اون دوران اشتباه بوده که حتی باعث برخورد امام عزیزمون هم شد، اما به علت شرایط انقلابی و مذهبی ای که اون موقع تو جامعه بروز زیادی داشته حجاب یه "معروف" محسوب میشده واگه یه با حجاب می دیدن، به چشم یه " معروف" می دیدن و خودشونو با اون معروف مورد پسند و ارزش جامعه تطبیق می دادن حتی احتیاج به تذکر زبانی هم نبوده و جدای از اینکه اعتقاد داشته یا نه حداقل حرمت حضور در اجتماع رو رعایت می کرده.......

اما خدا لعنت کنه اون کسانی رو که با حرفها و سیاست های شیطانیشون " نرم نرمک " جامعه رو ازهویت انقلاب دور کردند. اون ممد تمدن که هی چپ و راست می رفت و می اومد می گفت آهای آزادی! آزادی! حقوق بانوان! حقوق بانوان! و باسیاست هاشون آزادیو چسبوندن به حقوق بانوان و مهمترین قسمت حقوق بانوان خلاصه شد در بی حجابی؛ و با اون وزیری که گذاشته بود تو ارشاد کارهاشونو تکمیل کردن تا جایی که وزیر ارشادش وقتی می خواست جیم فنگ بشه گفته بود ما کار خودمونو کردیم الان ...درصد از دخترها شبها نمی روند خونه!!! خلاصه این آقایون و خانوم ها اونقدر شبه و بدو بیراه به دین و احکامش گفتن که پایه های دین و همه دستورات الهی رو توی ذهن مردم خصوصا جوونها لرزان و حتی ویران کردن و خیلی با کلاس معروف رو کردن منکر ، منکر رو کردن معروف ( درست مثل اولی و دومی و سومی - لعنت ا... علیهم اجمعین- که احکام و دستورات صریح الهی رو از موضع خودش خارج کردن) آخرها هم که رسما با زنان اجنبی دست دادن و کلا به دین خدا نیشخند تحویل دادن
وقتی که فکر می کنم یه دوره چه خناس هایی امورات مملکت امام زمان ارواحنا فداه رو در دست داشتن دلم از بغض و غصه وغضب و ... میخواد بترکه !!!

ادامه...
نقل قول کردن
+2 #234 پوریا 1389-03-27 15:08
یک نکته قابل تامل
یکی از روشهایی که بنده برای کسب خبر جدید از آن استفاده می نمایم جستجو در بخش اخبار گوگل می باشد و یکی از keyword های اصلی جستجوی بنده کلمه jordan (اردن) است. نکته جالب اینکه پس از فاجعه زیست محیطی لکه نفتی در امریکا ، نتایج جستجوی کلمه jordan به دو بخش اخبار اردن و اخبار لکه نفتی تقسیم می گردد.
علت این امر تاثیر زیست محیطی نشت نفت در رودخانه jordan در شهر سالت لیک امریکاست. اگر این مسئله را بر اساس استراتژی بازاریابی معکوس بررسی کنیم این اتفاق قابل تامل خواهد بود.
نقل قول کردن
0 #233 مجید شیرازی 1389-03-27 15:08
بلکه همین الان در تمام جهان پر از ظلم و جور شده و مدتهاست این واقعه اتفاق افتاده و پر شدن زمین از ظلم و جور از آغاز اسلام وجود داشته و حتی خیلی پیشتر از آن در زمان شهادت هابیل بدست برادر ملعونش قابیل بوده است و جز ذر زمانها و مکانهای کمی در تاریخ و جهان که شاهد حکومت محدود و کوتاه اولیاء خدا بوده در تمام طو.ل تاریخ بشیرت در تمام جهان شاهد ظلم و جور فراگیر بوده ایم و در همین کشور خودمان هم از طرف دشمنان داخلی و خارجی دولت و ملت ایران ظلمها و ستمهای فراوانی بر مردم ما رفته و هنوز هم ادامه دارد.

"ظهر فساد فی البر و البحر بما کسبت ایدی الناس..."(الروم آیه 41)
"فساد در زمین و دریا بدست مردم آشکار شد"

درباره رؤيت حضرت حجه(عج) در تمام نقاط دنیا توسط افراد موثق و راستگو اخباری به ما رسیده است و آن حضرت بارها در نقاط مختلف دنیا در شرق و غرب عالم به دیدار بسیاری از افراد رفته اند در حدیثی داریم که وقتی حضرت ظهور می کند بسیاری از افراد می گویند ما ایشان را بارها پیش از این دیده ایم و حتی در بین سرخ پوستان آمریکایی هم از شخصی به نام مهدی نام برده شده که در زمانهای مختلف هنگام نیاز به کمک آنها میامده. الان منابع این مطالب در دستم نیست ولی اینها را از منابع معتبر شنیده ام و خوانده ام و احتمالا دوستان دیگر هم شنیده اند.

2-سلام جناب رهگذر شما شکسته نفسی می فرمایید بنده باید سالها زیر نظر شما و جناب امیری شاگردی کنم. .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/10.gif" >

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
-1 #232 مجید شیرازی 1389-03-27 15:07
با سلام مجدد خدمت همه دوستان عزیز

1-سلام و درود خدمت آقای " ارمیا"
برادر عزیز این سایت " ظهور" به هیچ وجه منبع موثقی برای مباحث مهدویت نیست و این اخبار جدید هم بدون هیچ دلیل و سندی هست و تنها نویسنده مجعول آن ادعای داشتن منبع معتبر از علوم مجعول و غریبه غیر قابل اثبات دارد و مصداق تعیین وقت و همان کذب الوقاتون هست. و ادعای نویسنده این سایت که حتی جرات بیان اسم کوچک خود را ندارد و با یک شماره خودش را معرفی می کند تماما کذب محض است و نشان از بی اطلاعی این شخص از مباحث مهدویت دارد ویا مغرضانه به تخریب مباحث مهدویت می پردازد و حتی سیستم نظر سنجی سایتش هم مثل بعضی دیگر از همین مدعیان بسته هست!
ردپای انجمن حجتیه در این قسمت سخنان ایشان به خوبی دیده می شود:
" حمله همه جانبه آمريكا و اسراييل به جمهوری اسلامی ايران ونهايت ظلم و جور به ملت مسلمان ايران و تحقق (بعد ما ملئت ظلمآ و جورآ) كه منجر به ظهور امام مهدی عج ميشود"
نقل قول کردن
-1 #231 پوریا 1389-03-27 14:56
سلام بر خانم سحریار
لینک های دانلودی کار نمی کنند ، لطفا اصلاح فرمایید.
سپاس
نقل قول کردن
-4 #230 رهگذر 1389-03-27 14:44
سلام و درود بر همه دوستان .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
سلام بر آقای مجید شیرازی .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > خدا قوت برادر. کار ترجمه شما بسیار عالی است و من هم به پای شما نمیرسم . این مطالب را پیشنهاد میکنم اقای مدیر سایت در یک پست منتشر کنند.این مقاله بسیار مقاله مهمی است. از سویی اتحاد کردها و اسرائیل موجب قیام ترکیه علیه کردها در شمال عراق شده و جنگ در مرزهای شمالی را موجب می شود . شاید این هم یکی از دلایل حوادث اخرالزمان و نزدیک ظهور باشد. یعنی ورود ترکها (روم ) به جزیره ( بین النهرین) و نیز ممکن است محلی که بعدها جنگ غیر مسلمانان در ان درمی گیرد در همین نقطه ( قرقیسیا) بی ربط به حوادث کنونی ان نباشد. البته اینها همه احتمال است ولی تشنج د راین منطقه با ورود اسرائیل و تجزیه عراق بدون شک بیشتر خواهد شد.
بنده هم نظرات خانمها سحریار و مومنی را در مورد مسئله حجاب تایید میکینم و معتقدم غیر از بعد قانونی ان که باید صرفنظر از دوست داشتن یا نداشتن ، به عنوان قانون کشور رعایت حجاب را نمود ، کار فرهنگی ضرورت زیادی در محو معظل بدحجابی دارد. اگر زور و قوه قهریه در رفع این مشکل جوابگو بود می بایست بعد از سی سال ما یک نفر بدحجاب هم در سطح شهرها نمی دیدیم . لذا باید در روشهایمان تجدید نظر کنیم و معتقدم رئیس جمهور هم منظورش همین بود و نه اینکه کنار گذاشتن همه راههای مبارزه با بدحجابی.
در این زمینه معتقدم بیشترین کم کاری را بخش حوزه و مذهبی ما و همین روحانیون و مسئولان فرهنگی ما مرتکب شدند. اگر دستورات اسلامی به شیوه ای مدرن و امروزی تدوین می شد بعد از سی سال همانقدر که در زمینه های دیگر خدکفا شده و پیشرفت کرده بودیم ، باید در زمینه حجاب و بدحجابی نیز مشکلات ما حل شده بود.
نقل قول کردن
0 #229 ارمیا 1389-03-27 14:15
مهمترين علامت قبل از ظهور صيحه ی آسمانی در 23 رمضان 3ماه قبل از ظهور
خروج سفيانی سال ظهور
جزيره خضراء دروغ بزرگ و وتاييد كنندگان آن ساده لوحانی غافل...
عربستان (مدينة االنبی محل زندگی امام مهدی (عج)
رؤيت های دروغين:
( بنا بر غيبت است نه رؤيت ) ادعا های كاذب تشرفات عده ای در غير از مكه و مدينه برای بزرگ جلوه نمودن خود .ادعای رؤيت در مكه و مدينه ممكن است آنهم نه هر ادعايی و از هركسی

ورود امام مهدی (عج)به تهران فقط در سال ظهور

زلزله شديد در تهران در اول محرم سال هزارو چهارصدو... هجری قمری و بدنبال آن حمله همه جانبه آمريكا و اسراييل به جمهوری اسلامی ايران ونهايت ظلم و جور به ملت مسلمان ايران و تحقق (بعد ما ملئت ظلمآ و جورآ) كه منجر به ظهور امام مهدی عج ميشود ( هر سه حادثه زلزله ،حمله وظهور درظرف ده روزخواهد بود از اول محرم تا دهم محرم)
زيارت امام مهدی (عج) از كربلا فقط در سال ظهور( براای انتقام از خون جدش سيد الشهداء عليه السلام)
تمام موارد فوق الذكر مستند و علم و اسناد آن نزد كاشف رموز قرآنی 1184 مدير سايت ظهور ميباشد و ذكر آن در سايت های ديگر شرعآ مجاز نمی باشد رجب 1431 1389/3/26
نقل قول کردن
-3 #228 ارمیا 1389-03-27 14:15
جدیدترین کشفیات سایت ظهور
بسم الله الرحمن الرحيم و صلی الله علی محمّد و آله الطاهرين
حوادثی مهم در جهان و جرياناتی ضد ولايت در درون نظانم مقدس جمهوری اسلامِ در حال شكل گيری است لذا برای باور توصيه های ولايی سايت ظهور بجهت بالا بردن بصيرت ملت دين باور لازم شد بعضی از اسرار و رموز تاريخ و آينده را واضح تر باز گو نمايم.
تمام اطلاعات مربوط به ظهور امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشريف و جمهوری اسلامی ايران و رهبر حكيم آن در اين سايت مستند ميباشد كه بخشی از مستندات آن استناد به استحصال علم ارزشهای حروف قرآن كريم ميباشد از جمله :

سال 1357 سال پايان حكومت سلطنتی ايران و سال مقدمه ظهور امام مهدی (عج) بود

امام خمينی ره (روح الله مصطفوی الموسوی) بنيان گذار جمهوری اسلامی ايران بزرگترين شخصيّت تاريخ بعد از حضرات ائمه معصومين عليهماالسلام
جمهوری اسلامی ايران مقدمه ظهور امام مهدی (عج)
حضرت اية الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب نايب امام مهدی (عج)و فرمانده سپاه امام در هنگام ظهور
ديدار رهبر جمهوری اسلامی ايران با امام مهدی 1438هجری قمری
چهل سال بعد از پيروزی جمهوری اسلامی ايران (ظهور امام مهدی (ع)
نقل قول کردن
-1 #227 سحریار 1389-03-27 13:39
با سلام خدمت جناب پوریا و همه بزرگواران

متن مکالمه با استاد پناهیان درباره مسئله حجاب را هم به محض انکه پیاده کنم عینا در اختیار بزرگواران قرار می دهم. انچه نوشتم مضمون بود . کلمه به کلمه ان را هم می گذارم انشالله.

جلسه دیشب استاد پناهیان ناظر به بشارت ظهور بسیار روشنی بود

لینک سخنان بسیار بسیار بسیار زیبا و راهگشا و نورانی ایشان این است .

با موبایل ضبط شده و از بایت کیفیت عذر خواهی می کنم . همین طور متاسفانه یک ربع دیر رسیدم .
اگر یکی از عزیزان مبشر زحمت پیاده کردن بخش بشارت را فکرکنم -در قسمت 2 یا 3 باشد - متقبل شود وبقیه را مستفیض کند عالی ست.

امیدوارم این کلام نورانی را به گوش دل بشنویم و از نورانیت وافر این بیانات روشن بهره ببریم و بتوانیم قدمهای محکم تری در راه یاری امام زمان برداریم .

این سخنان ناظر بر ایه توصیف یاران امام زمان است

همان ایه زیبای یحبهم و یحبونه ......سوره طعامهای اسمانی ...مائده

www.persiangig.com/pages/download/?dl=roshan313.persiangig.com/audio/panahian/panahian1_89_03-26.amr

www.persiangig.com/pages/download/?dl=roshan313.persiangig.com/audio/panahian/panahian2_89_03-26.amr

www.persiangig.com/pages/download/?dl=roshan313.persiangig.com/audio/panahian/panahian3_89_03-26.amr

www.persiangig.com/pages/download/?dl=roshan313.persiangig.com/audio/panahian/panahian4_89_03-26.amr
نقل قول کردن
0 #226 تفاوت 1389-03-27 13:11
اين كجا ؟ و ان كجا؟


احمدی نژاد : امام زنده است و در میان ماست

سید حسن خمینی: برای امام فاتحه بخوانید!
نقل قول کردن
-1 #225 راهی 1389-03-23 01:24
سلام . به چشم . انجام شد
نقل قول کردن
0 #224 قدیر 1389-03-23 01:21
چشمم روشن آقای مهندس شما قبل از انقلاب 2 سال آمریکا بودید؟اونجا چه خبر با بروبچ رفته بودید یا تنهایی و مجردی؟ ای ناقلا پس بگو داشتی آموزش های سیا را طی می کردی تا بدرد یک همچنین روزهایی بخوری ای کلک

تایید حضور 2 ساله میرحسین و رهنورد در آمریکا:
زهرا رهنورد در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی «رپوبلیکا» برای نخستین بار به حضور خود و همسرش میرحسین موسوی در آمریکا در سال های پیش از پیروزی انقلاب اذعان کرد.
گزارش مفصله خوتان بخوانید:
political.yjc.ir/NewsDesc.aspx?newsid=10003701
نقل قول کردن
-1 #223 قدیر 1389-03-23 01:13
گزارشي از شرايط عصر امروز تهران:

به گزارش جهان عليرغم تبليغات گسترده اغتشاشگران براي برهم زدن جو دانشگاه تهران، تجمع 50 نفره آشوب طلبان به سرعت با بي توجهي دانشجويان از بين رفت.عده اي از اين دانشجو نماها قصد خروج از دانشگاه را داشتند که حراست دانشگاه مانع شد.

با اين حال ساعتي پيش جمع 10 تا 15 نفره ارازل و اوباش در اطراف دانشگاه تهران تجمع کردند که بلافاصله با تدبير نيروي انتظامي از محل دور شدند.

از سمت پل حافظ تا خيابان وصال تعدادي از مردم براي تماشا و کنجکاوي تجمع کردند که البته لابه لاي مردم برخي نيز با نيروي انتظامي وارد مشاجره شدند، همين امر باعث شده است که کمي عبور و مرور ماشين ها در اين منطقه به کندي صورت گيرد.

در زير پل حافظ يک پيرزن شروع به شعار دادن کرد که با راهنمائي مردم راه منزلش را پيدا کرد.

از سمت چهارراه ولي عصر گروههاي 10 نفره سازماندهي شده اي قصد ورود به خيابان انقلاب را داشتند که با هدايت نيروي انتظامي متفرق و از خيابان انقلاب به سمت ولي عصر خارج شدند.

در ميدان ونک نيز عده اي که يا از سر کار برمي گشتند و يا براي خريد به ميدان ونک آمده بودند، به تماشاي ون ها و تيپ نيروهاي آماده باش نيروي انتظامي نشستند.

در حوالي ميدان امام حسين عليرغم تبلغات گسترده هيچ کس حضور پيدا نکرده است.

در دانشگاه شريف هم عده اي پس از گفتن الله اکبر به خوابگاه خودشان رفتند و درحال حاضر دانشگاه آرام است.

ميدان هفت تير برخلاف انتظار هيچ خبري نيست.
www.javanonline.ir/Nsite/FullStory/?Id=298414
نقل قول کردن
-5 #222 قدیر 1389-03-23 01:08
خبر فوری...

کتک کاری سبزها در دانشگاه شریف

بار دیگر حامیان موسوی در یکی دیگر از دانشگاه های کشور با حمله به دانشجویان وضعیتی اسف بار ایجاد کردند.

---------------------------------------------------------------------------------------
بار دیگر حامیان موسوی در یکی دیگر از دانشگاه های کشور با حمله به دانشجویان وضعیتی اسف بار ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، حامیان میرحسین موسوی باردیگر اوج توحش خود را با ضرب و شتم دانشجویان اثبات کردند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف دقایقی پیش به مناسبت حماسه 22 خرداد تجمع خود را آغاز کردند.

در این بین حامیان مسوی هم که جمعیت انها حدود 50 نفر بود از ساختمان ابن سینا به سمت درب اصلی دانشگاه امده و شعارهای رادیکالی را فریاد می زدند.

حامیان موسوی که با جمعیت دانشجویان ارزشی روبه رو شدند تنها راهکار خود را در هجمه و حمله به دانشجویان دیدند.

حدود بیست نفر از این سبز پوشان با حمله به دانشجویانی که در حال فیلم برداری از این اقلیت رادیکال بودند این دانشجویان را به شدت مضروب کردند. قالب توجه است که حامیان موسوی با شعار مزدور مزدور این دانشجویان را به شدت زخمی و مجروح کردند.

در حال حاضر دانشجوی مصدوم به علت ضربه به ناحیه شکم دچار تهوع و عارضه تنفسی شده است.

دانشجویان با سر دادن شعارهای انقلابی مانند "الله اکبر " و "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی " و شعارهای ضد استکباری همچون "مرگ بر آمریکا "، "مرگ بر اسرائیل " و "مرگ بر اسرائیل "خشم و انزجار خود را از دخالت بیگانگان در مسائل کشورمان اعلام کردند.

در حال حاضر دانشجویان شعار "میکشم میکشم آنکه برادرم کشت" را سر می دهند.
www.javanonline.ir/Nsite/FullStory/?id=298448
نقل قول کردن
-2 #221 قدیر 1389-03-23 01:06
انتقاد اکبر هاشمی رفسنجانی:

تفرقه براي ما سم است
رنجاندن بيت امام كار درستي نبود
اقدام اخير غرب جنگ رواني براي تسليم ايران است
-------------------------------------------------------------------------------------
طرفداری از سید حسن مصطفوی:
...شخص حسن آقاي خميني، يك عالم جليل‌القدر و حقيقتاً دانشمند جامعي است، از تبار امام(ره) كه اهانت به او، معلوم است كه در جامعه سخت است. مردم فراموش نمي‌كنند تصاوير فرزند حاج احمد آقا را در كنار امام با چه فضاي محبت‌آميزي منتشر مي‌كنند و آنها را در خانه‌هايشان دارند. ‌اين‌جور رفتار، رنجاندن بيت امام(ره) كار درستي نبود، كار بدي بود.
-------------------------------------------------------------------------------------------
توصیه به وحدت کلمه!!!

...سعي كنند، فضا را فضاي همدلي كنند به جاي فضاي برخورد و طرد و خصومت و كينه كه تفرقه براي ما سم است. ان‌شاءالله كه خداوند همان وحدت كلمه كه انقلابمان را پيروز كرد و از همه گردنه‌ها عبور داد، دوباره به ما هديه بفرمايد كه بتوانيم خودمان را آماده كنيم براي مراحل توسعه انقلاب.
--------------------------------------------------------------------------
ما از ایشان خواهش می کنیم در مورد وحدت کلمه حرفی نزنند.
isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1556215&Lang=P
نقل قول کردن
0 #220 شهاب 1389-03-23 01:00
سلام
آقا قسمت نظرات مقاله فراماسونری در مقابل شعیب بعضیهاش خیلی هتاکانه هست که باید سریع پاکشون کنید. .blogfa.com/cmt /images/13.gif" >
نقل قول کردن
0 #219 قدیر 1389-03-23 00:52
اوا زهرا خانم!

پس از ناتوانی در احیای آشوب ها؛
رهنورد: برای چوبه دار آماده‌ام!

به گزارش شبکه ایران، درحالی که مردم ایران منتظر برگزاری جلسه نهایی عبدالمالک ریگی، سرکرده گروهک تروریستی ریگی و اعدام او هستند، همسر میرحسین موسوی اعلام کرد که خود را برای چوبه دار آماده کرده است!

زهرا رهنورد در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی "کوریره دلاسرا"، مدعی شده است: "من آماده‌ام پای چوبه دار بروم."

وی که هم اکنون در محافل بیگانه به عنوان یکی از مخالفان نظام شناخته می شود، در بیان دلیل این گفته خود، مدعی شد که "از جمهوری اسلامی تنها نامش باقی مانده است."

این سخنان خانم رهنورد درحالی مطرح شده که فعالان سیاسی معتقدند این صحبت‌ها از روی اجبار و به دلیل ناکامی در به خیابان کشیدن هواداران دچار ریزش شده جریان فتنه، در ماه خرداد است.

inn.ir/newsdetail.aspx?id=44055
نقل قول کردن
0 #218 دل بسته سيد يمانی 1389-03-23 00:30
با سلام....
با جستجویی که من راجع به مقوله ظهور و علائم آن در اینترنت داشته ام مشاهده نموده ام که اغلب علائم ظهور را به دو گروه قطعی و غیر قطعی دسته بندی کرده اند، و خروج سيد يمانی و سفيانی را از جمله علائم قطعی دانسته و هم چنين بر برحق بودن سيد یمانی بیشتر تاکيد شده است. ّبا توجه به تاکيد زياد شما بر نقش رهبر معظم به عنوان سيد خراسانی در سناریوهای پیش رو ، آيا مناسب نمی دانيد که به احتمالی هر چند اندک سناریوهای پیش رو در صورت عدم انطباق رهبر معظم با شخصيت سيد خراسانی را نيز در نظر بگيريد ؟
هم چنين با توجه به نقش انکارناپذير غرب در منطقه که شامل بر حضور نظامی می باشد، کم بودن احتمال عقب نشينی غرب در قبال منافع خود در منطقه و بيان شبه باستاني جنگهای دوران ظهور ، چريکی بودن نيروهای حزب الله، اتمی بودن اسرائيل آيا تحليلهای شما از آينده رويدادهای رخ داده در منطقه کمی دور از ذهن نيست؟

ممنون
نقل قول کردن
-1 #217 احسان 1389-03-23 00:14
بنده دوستان را به بازخوانی خاطره ای که مقام معظم رهبری در 14 خرداد از امام خمینی نقل کردند دعوت می کنم. امام رحمت حتی در مورد آن شخص خارجی احتیاط کردند آنوقت شماها یک لیست از افراد را منافق می دانید!


عجبا
نقل قول کردن
0 #216 احسان 1389-03-23 00:08
لطفا در نسبت دادن واژه منافق به افراد احتیاط کنید.

احتمالا با این روش شما لیست بعدی اصولگرایان در مجلس خالی خواهد بود! چون همه منافق هستند.
نقل قول کردن
0 #215 خبرنگار ظهور 1389-03-23 00:01
اقدام فرهنگي شهروندان اردن جهت شكستن محاصره غزه


خبرگزاري فارس: جمعي از نويسندگان، هنرمندان، دست اندركاران فرهنگي و دانشگاهيان اردني در اقدامي انسان دوستانه مشغول جمع آوري كتب مختلف جهت ارسال به نوار غزه هستند.

به گزارش خبرگزاري فارس، تاكنون 3000 جلد كتب در زمينه‌هاي مختلف علمي، فرهنگي، ديني و معرفتي جمع آوري شده و پيش بيني مي‌شود طي روزهاي آينده تعداد اين كتاب‌ها به 8000 جلد برسد.
اين اقدام در پاسخ به درخواست ساكنان غزه و در راستاي شكستن محاصره غزه بويژه محاصره فرهنگي اين منطقه صورت مي گيرد.
كميته جمع آوري اين كتب اعلام كرد كه داوطلبان همكاري با اين طرح مي توانند در بخش هاي مختلف از جمله اهداي كتاب، شمارش و دسته بندي آن با كميته مذكور همكاري داشته باشند.
يكي از مسئولان اين طرح در رابطه با دليل اتخاذ چنين تصميمي گفت: ملت مظلوم غزه مدت هاست كه در يك محاصره وحشيانه زندگي مي‌كنند و هر كس به هر نحوي كه شده بايد به ساكنان اين منطقه كمك نمايد.
وي افزود: درست است كه مواد غذايي ، پزشكي و بهداشتي جزء ضروريات ادامه زندگي در غزه به شمار مي رود ولي نبايد فراموش كرد كه اهالي اين منطقه مشاهير بزرگي را تقديم جهان كرده اند و از همين رو حق آنان است كه بتوانند از لحاظ روحي نيز خود را تغذيه نمايند.
اين فعال حقوق بشر كه نخواست نامش فاش شود در پايان اظهار اميدواري كرد كه هرچه زودتر شاهد شكستن كامل و دائم محاصره باريكه غزه باشيم.
نقل قول کردن
0 #214 احسان 1389-03-22 23:57
سحریار آقای توکلی را از سال 72 تا کنون در نظر بگیرید و مخالفت آقای دکتر توکلی با آقای احمدی نژاد سلیقه ای بود که ایشان داشتند. البته من تذکر به جای ایشان در سالهای اول ریاست جمهوری دکتر را کاملا به جا می دانستم و می دانم. و آن قضیه تورم بود که خود دکتر احمدی نژاد هم پذیرفت. واقعا منظور شما از تخریب اذهان عمومی را نمی دانم یک نمونه بیان کنید.
اگر نماینده مجلس نتواند دولت را نقد کند که باید مجلس را تعطیل کرد. بنده در قضیه تورم حق را به آقای دکتر توکلی می دهم.
نقل قول کردن
0 #213 سحریار 1389-03-22 23:34
سلام به اقای شهاب و سید خراسانی

انشالله که تمام مواردی که اقای توکلی در تخریب اذهان عمومی نسبت به دکتر و انقلاب و حمایت مخفی از فتنه گران و ضربه زدن به منافع ملی در مجلس لطف فرموده انجام داده اند تمامش مرحمت و لطف لطیف ایشان بوده

از جنس همان لطف لطیف میرخسین اقای موسوی گل گلاب!!!!
و انشالله همه اش گربه بوده است !!!! و بخوایید که شب دراز است !!!

و انشالله تا این اقایان ضربه به ریشه نزنند و مثل علی مطهری اشکارا و وقیحانه ولایت را هدف قرار ندهند شما خواب ناز از چشمان مبارکتان نپرد!!! که مبادا گناه کنید از تهمت زدن به افراد و تقوای شما دراین باره خیلی دیدنی ست!!!!!

انهم چند وقت بعد که درونهای بیمار در فشار های والعصر روزگار ظهور

هویت خود را اشکار می کنند!!!
البته این هم به دلیل جوانی و قلب مهربان شماست. اما

از قدیم گفته اند پیر در خشت خام چیزی می بیند که جوان در اینه نمی بیند!

وعده ما چند ماه بعد !!!
نقل قول کردن
0 #212 سلام بر منتظران 1389-03-22 22:23
سلام علیکم

"آتشی از غرب" در وقوع شعله ور شدن است !!!
www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=1171942
نقل قول کردن
0 #211 منتظر المهدي 1389-03-22 22:13
سلام عليكم...
آقا علي اصغر در مورد فيلمي كه خيلي دير به فكر ساختنش افتاديد.
به نظرم اين فيلم رو متمركز كنيد روي دو بخش :1.معرفي مصاديق شخصيت ها
و وقايع به ترتيب زمان.2.بشارت ظهور
نيازي به رفتن به عربستان و وادي يابس نيست.
با عكس هم مي توان وادي يابس را نشان داد.
استفاده از فيلم خيلي تاثير گذار تر از تصوير است.
مثلا من اگر قرار باشد مسئول اين مستند باشم اين گونه عمل مي كنم.
تصاوير ي از جنگ جهاني اول و دوم را نشان مي دهم و سپس
حديث مربوط كه كفار به جان هم مي افتند را از زبان گوينده بيان مي كردم.
سپس تصاويري از دوران پهلوي و روي كار آمدن رضا شاه نشان مي دادم همراه احاديث مربوطه.
بعد به انقلاب مي رسيدم بعد نشان دادن تصاوير كلي احاديث را قسمت قسمت مي
كردم و تصاوير مربوط هر قسمت رو نشان مي دادم.
مثلا در جايي آمده سيد خراساني رهبري را قبول نمي كند ...
تصاوير مربوط به جلسه ي مجلس خبرگان را كه در آن امام خامنه اي رهبري را قبول
نيم كنند نشان مي دادم.
در مورد بقيه ي وقايع هم همين طور.
مثلا مي توانيد تصاوبري از سخنراني هاي سيد حسن را پخش كنيد به عنوان يماني
درفش زرد هدايت.
و تصاويري از حماس درفش سبز هدايت.
در انتها هم مي توانيد نشانه هايي مثل سفياني و انقلاب يمن را با نشان دادن
تصاوري از الحوثي و عبدالله ثاني معرفي كنيد.
در واقع به اعتقاد من از تصاوير آرشيوي با منتاژ استفاده كنيد. باسلام و درود بر دوست عزيز
ممنون از لطلف شما
مطالبتان پر بار بود
دعا كنيد خدا ياريمان كند و همتي مضاعف عطا فرمايد
نقل قول کردن
0 #210 مهدی سامنی 1389-03-22 22:01
سلام

فتنه سال پیش؛ خطرناک تر از جنگ تحمیلی

سرلشکر جعفري: هر چند فتنه سال گذشته حدود هشت ماه بيشتر طول نکشيد، اما بسيار خطرناک‌تر از جنگ تحميلي بود. وي فتنه عميق سال گذشته را پايان انحرافي دانست که از اواسط دوران 30 ساله انقلاب عده‌اي به نام امام (ره) آن را آغاز کردند.

gerdab.ir/fa/pages/?cid=1065

--------
یکی از دوستانمون یه وبلاگ خوب درست کردن در باب شناخت فراماسون و رد پای فراماسون در کشور و جهان . وبلاگ خوبیه :

masonyab.blogfa.com
.
نقل قول کردن
0 #209 راهی 1389-03-22 21:43
سلام . برادر عکستون رو برداشتین ؟ من این عکسو تو گروه مبشران در فرندفا درج کرده بودم . اگه لازمه بگین از اونجا هم بردارم ؟
نقل قول کردن
0 #208 منتظر چشم براه 1389-03-22 21:33
صحبت از رویا شد دیدم بد نیست من هم بگم که : حدودا یک سال پیش و یا بیشتر خواب دیدم که در شرایطی هستم که آقا ظهور کرده ولی مردم نمی دونند . تو اتاقی خودم می دیدم که مشغول وارسی چند دستگاه هستم که قراره برای انجام یه سرس کار هائی در زمینه ظهور به جاهائی فرستاده بشه و من بایستی اونا رو چک می کردم و می فرستادم حدودا 5 دستگاه بود که سه تای آنها نو تر و مدرن تر بود و دو تای دیگه کهنه و قدیمی و دستی بود یعنی با برق کار نمی کرد که از نظر من اصلا به درد نمی خورد و گذاشته بودمشون کنار و داشتم روی یکی از دستگاه های نو تر کار می کردم در حالی احساس ناتوانی و عجز می کردم ونمی تونستم تصمیم بگیرم که دستگاه سالمه یا نه در همین حین آقا امام زمان در هیات مردی جوان وارد شدند در حالی که خسته بنظر می رسیدند نگاهی به دستگاه کردند و کمی وارسی کرده فرمودند خوب است بفرستید برود و همین طور که داشتند به سمت گوشه ی اتاق می رفنتد فرمودند آن دو دستگاه ( همان دستگاه های کهنه و دستی ) را هم بفرستید ! من خیلی تعجب کردم که این دستگاه های الکن هم آیا لازمند ؟ آقا به کنار اتاق رفته و روی زمین خالی داراز کشیدند ( بنظر خیلی خسته می رسیدند گویا در رابطه با ظهور بسیار فعالیت داشته اند ) بالای سر آقا رفته و دو زانو نشستم و بهآقا عرض کردم ( در حالی که آقا چشم به سقف دوخته بودند و متفکرانه بنظر می رسیدند ) اگر به مردم اعلام کنید که آمده اید کمک های بسیار زیادی ( منظورم دستگاه ها و وسایل بسیار بهتری بود ) به ما می رسد . ایشان آهسته روی مبارکشان را به من کردند چشم به من دوخته و فقط لبخند زدند ( چهره خسته و تاحدودی غمناک داشتند ) و من از خواب بیدار شدم هنوز هم از بیاد آوردن آن خواب و آن چهره بسیار غمگین می شوم
نقل قول کردن
0 #207 پاسا 1389-03-22 21:18
به گزارش فارس، "فيدل كاسترو "، رهبر انقلاب كوبا با انتشار يادداشت جديدي در مطبوعات اين كشور با عنوان «در آستانه تراژدي»، به تشريح مسائل مربوط به موضوع هسته‌اي ايران و تهديداتي كه با آن مواجه است پرداخت.

رهبر انقلاب كوبا با اشاره به "تعصبات فاشيستي " رهبران رژيم صهيونيستي مي‌نويسد: به زودي، ارتجاعيون كهنه‌پرستي كه بر اسرائيل حكم مي‌رانند به مقابله با ايرانِ تسليم‌ناپذير دست خواهند زد،

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903221398
نقل قول کردن
0 #206 رهگذر 1389-03-22 21:08
وي در بخش پاياني سخنانش مي گويد: «همين حالا هم اين موضوع پنهاني نيست كه ما از موسوي و خاتمي حمايت مي كنيم اما علني شدن اين حمايت همزمان با اعمال تحريم ها مي تواند اين فايده را داشته باشد كه مردم ايران به اين نتيجه برسند كه تنها راه رهايي از تحريم ها گرايش به اين افراد است.»
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد