رایحه ظهور

رازهای پنهان در خطبه 14 خرداد و تحولات آشکار جهانی

 

 در این چند روزی که از با شکوهترین نماز جمعه تاریخ ایران گذشته ، باز هم مثل همیشه زیبایی ها مظلوم مانده و به جای آن نگاههای رسانه های ما بیشتر به سمت این دو فرزند نوح دوخته شده که گویا کمی دیر دوزاری شان می افتد. و انشالله که بالاخره بیفتد!این نوشته برای تعظیم در برابر یک ملت دلاور است  که آن یکی دونفر آقازاده ی راه گم کرده در میانشان گم است و برای تکریم امر روح بلند آن یک نفر ایستاده است که خودش به تنهایی یک ملت است و دلهای بسیاری در محبتش می تپد!

» ابتدای نظرات (355)

در این چند روزی که از با شکوهترین نماز جمعه تاریخ ایران گذشته ، باز هم مثل همیشه زیبایی ها مظلوم مانده و به جای آن نگاههای رسانه های ما بیشتر به سمت این دو فرزند نوح دوخته شده که گویا کمی دیر دوزاری شان می افتد. و انشالله که بالاخره بیفتد!

این نوشته برای تعظیم در برابر یک ملت دلاور است  که آن یکی دونفر آقازاده ی راه گم کرده در میانشان گم است و برای تکریم امر روح بلند آن یک نفر ایستاده است که خودش به تنهایی یک ملت است و دلهای بسیاری در محبتش می تپد!

 

استادی می گوید در اخرالزمان مومنان برای افشای رازهای روحانی اجازه می یابند. از آنجا که همسرشهیدی که این خواب را دیده بود مرا از افشای آن منع نکرده است می نویسم. سال ۶۷ خواب دیده بود امام از دنیا رفته است و همه شیون می کنند .در همان حال یک کشتی بزرگ را در خواب دیده بود که بر عرشه جلوی آن مولانا سید علی خامنه ای ایستاده است و پرچم بزرگی را به سختی تمام بالای دست گرفته است و کشتی با سرعت به پیش می رود به سمت افقی که خیلی نورانی ست....

وقتی این خواب را برای خانواده و مادر بزرگوارش -که خود مادر شهید و از بانوان مهذب و نمونه است - تعریف کرده بود حتی برای او نیز باور آن عجیب بوده. همه می گفتند نه . قائم مقام رهبری اقای منتظری ست . و باز هم نه . چون انشالله سایه ی  امام تا انقلاب امام زمان بر سر ما خواهد بود! خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار . این فقط شعار نبود . دعای هر روز یک ملت بود و دعایی که با خون خودشان امضا می کردند خواستنش را .....ما هیچ کداممان تصور دنیای بعد از امام را نداشتیم ...خیلی ها دعا می کردند اگر امام برود آنها هم بروند و همین طور هم شد. 

هرگز یادم نمی رود  آن روزها کسانی را در گریه شدید بر امام دیدم که باور کردنی نبود. کسانی که نه امام را قبول داشتند و نه انقلاب را اما دست خودشان نبود مثل ابر بهار زار می زدند .....کار دل حساب و کتابش جداست .... شاید اگر فرشته ای مسئول جمع آوری آمار اشک های داغ مردم در آن یک هفته باشد گواهی  دهد که وقتی امام از میان ما رفت نمودار اشک های ما در آن بازه زمانی کوتاه اگر نه بیشتر ...حداقل پهلو به پهلوی ایام محرم می زد ....

می خواهم بگویم ما اصلا باور نمی کردیم که بی امام بمانیم...و البته باور ما درست بود....چون ما بی امام نماندیم ...هرچند آن امام ،  غریب ماند.  او جلودارمان شد اما غربانه .  ...هنوز هم به او نمی گویند امام در حالی که او جلودار حرکت این قافله صبح است و امام ماست....امامی که انقدر مظلوم است که بعد از بیست سال حتی بعد ازین  نماز جمعه با شکوه ، صدای سخن زیبای برحقش ، از آن چند تا آقازاده ی نازپرورده ی راه نابرده کمتر شنیده می شود!

کسی که همین امروز آرامش وامنیت کشورمان را مدیون او هستیم . به عراق نگاه کنید .می فهمید .وجود او چه برکتی ست برای همه ! حتی برای امثال موسوی که جام زهرشان را لحظه ای زمین نمی گذارند!  که اگر او نبود این ها نمی توانستند الان در مجلس عروسی فرزندانشان دور هم بنشینند و درباره نقشه بعدی حرف بزنند ... به قول استاد پناهیان مظلوم مقتدر غربتش خیلی بیشتر است...مظلومی که ایینه ی زهد و تقوا و دلاوری و شجاعت و مهربانی ست ...مظلومی که یقینا شبهای زیادی را از سختی تحمل این بار مسئولیت بزرگ خواب به چشمان مبارکش نیامده و ما راحت خوابیده ایم و مظلومی که ایینه تقوا و مهربانی ست و انروز با بوسیدن روی نوه امام پدری بزرگوارانه اش را به رخ همه فرزندان این کشور کشید و نشان داد با کسی دعوای شخصی ندارد و هدف او تنها رساندن این بار امانت الهی ست به صاحبش ........آنوقت امثال اقایان علی مطهری و حسن خمینی به جای یاری کردنش ، بر خلاف راه امام ، خون به دل این ولی خدا می کنند! ایا گناه این فرزندان ناخلف قابل بخشش است ؟

 جمعه رهبر عزیزم  از جوانان و محققان خواست تا  مسائل این خطبه را تبیین کنند. من محقق نیستم اما  از انجایی که رهبرم خودش در سن ۷۲ سالگی جوان ترین جوانان عاشق امام است و امام اهل بهشت است و امام حسین علیه السلام هم سید شباب اهل جنت!!! پس ما هم می توانیم انشالله مشمول این خطاب رهبر شویم و به فرمایشات ایشان فکر کنیم بلکه کمی جوان شدیم!

سخنان رهبرم دو محور اساسی داشت . اول تبین راه امام حقیقی و مشخص کردت تفاوتش با راه امام قلابی . دوم رصد کردن حرکت بزرگ جهانی امام زمان و توجه به انچه در این مسیر لازم است.

اما اگر دقیق تربه این خطبه نگاه کنیم این موارد در آن می بینیم.

اول .دعوت به استقامت . همان استقامتی که رسول خدا را پیر کرد ....: این حرف اخر برای کسانی که هدفشان را تشکیل دولت یار قرار داده اند.

دوم .تشریح اشداء علی الکفار بودن امام .مواضع امام بر عليه استكبار، مواضعش بر عليه ارتجاع، مواضعش بر عليه ليبرال دموكراسى غرب، مواضعش بر عليه منافقان و دورويان ....رسوا کردن صهیونیسم...مبارزه با حاكميتهاى زورگويانه و اقتدارطلب و ائتلاف نکردن و دوستی نداشتن با خطوط انحرافی ...:این قسمت به طور صریح کسانی را که در برابر خط جریان سبز سکوت کرده اند را شامل می شود. امثال اقایان سید حسن خمینی و مطهری و حتی کمی لاریجانی مجلس و ...هر کس در این مدت از شعار نه غزه نه لبنان جریان سبز برائت نجسته این جا باید حواسش را جمع کند!

سوم : تشریح نقش مردم در حرکت های انقلاب و یاد آوری این نکته که امام می فرمود :اگر مسئولين فلان كار را كه بايد انجام بدهند، انجام ندهند، مردم خودشان وارد ميشوند و انجام ميدهند. فهم این نکته برای کسانی که فکر می کنند همه کارها را مسئولین باید انجام دهند مهم است!

چهارم. معنویت و اتصال امام به خدا و اطمینان امام به وعده های خداوند با وجود سختی راه و کم بودن یار :این برای یاران حقیقی امام .بسیجی ها و عاشقان حقیقی امام که تا رساندن پرچم به دست حضرت مهدی روحی فداه باید از توشه مععنویت و اتصال به خدا غافل نشوند

پنجم.توجه به تقوای شخصی و اجتماعی به عنوان وسیله ای برای جذب یاری خداوند:این هم برای یاران امام زمان .که توشه بردارند!

ششم.تبیین رسالت جهانی نهضت امام که همان اتصال به قیام جهانی امام زمان عج است و تلاش برای نابودی نظام سلطه.(این ه) : برای منتظران حقیقی امام زمان که رسالت بزرگ خود را در این لحظات تاریخی بشناسند و مشغول کار دیگری نشوند .

هفتم. توجه به حال کنونی افراد به جای سوابق و عناوین و توجه به طلحه و زبیر های زمان و درس گرفتن ما از عاقبت بی تقوایی. :این قسمت به طور صریح تذکر است به افرادی مانند موسوی وهاشمی و علی مطهری و سید حسن خمینی و....هرکس اسم و رسم با امام بودن یا پسر بزرگان بودن را به یدک می کشد.

هشتم: توجه به نقطه عطف نبردجهانی حق و باطل که همان فلسطین است .محاصره غزه و کاروانهای آزادی و این که این کاروانها انشالله منجر به بیداری افکار عمومی جهانی و شکسته شدن نظام سلطه شیطانی صهیونیسم می شود. این هم توجه دوباره است به ما که هرکس منتظر امام زمان است مسئله فلسطین را مورد توجه خاص قرار دهد زیرا شیطان در انجا متمرکز شده و این جا محور نبرد حق و باطل است.

نهم:مسئله تحولات جهانی و پیدا شدن قطب بندی جدید در جهان با توجه به پیروزی بزرگ در ان پی تی .و اتحاد ۱۸۵ کشور برای افزایش فشار بین المللی بر اسرائیل که این موضوع هم ارتباط مستقیم با حکومت جهانی امام زمان دارد. چون دیو چو بیرون رود فرشته دراید !

هرچند به دلیل گرمای هوا و نبود سایه بان  وامکانات  از طرف متولی حرم مردم در گرما و  فشار بودند و نائب امام زمان بعد از طلب اجر از خداوند برای این مردم سخن خود را نیز کوتاه کرد ...

اما اگر در همین فرازهای روشن هم دقت کنیم  متوجه می شویم که امام خامنه ای با چه سختی این پرچم حق  را به دست گرفته اند ....و ما کشتی نشستگان لحظه به لحظه به آن  افق روشن نزدیک تر  می شویم .

  رازهای پنهان در خطبه 14 خرداد را نمی شنویم ..... آیا تحولات آشکار جهانی را هم نمی بینیم ؟

 با خامنه ای کسی نگردد گمراه

او در شب فتنه می درخشد چون ماه

 در هر نفسم برای او می خوانم

لا حول ولا قوه الابالله

 

  

برگرفته از وبلاگ : http://saharyar.blogfa.com/

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #355 عاشق المهدي عجل الله تعالي فرجه الشریف 1389-03-26 07:38
از سفیانی متنفرم متنفرم
نقل قول کردن
0 #354 دشمن رفسنجانی 1389-03-26 07:37
دادستان اقدام کن
رفسنجانی رو اعدام کن
نقل قول کردن
0 #353 یا ابوالحسن ثالث(ع) 1389-03-26 07:37
شهادت ((حضرت ابوالحسن ثالث علی ابن محمد النقی الهادی علیه السلام و الصلوة)) بر شیعیانش تسلیت باد
نقل قول کردن
0 #352 سارا 1389-03-26 07:37
ما همه پیرو خط رهبریم پرچم دشمنان حمله میبریم
نقل قول کردن
0 #351 ضد فتنه 1389-03-26 07:36
دیکتاتور واقعی
موسوی و خاتمی
نقل قول کردن
0 #350 رهگذر 1389-03-26 06:42
تركيا تقر خطة إجراءات عقابية ضد الكيان الصهيوني

www.paltoday.ps/arabic/News-83189.html

ترکیه طرح اجرای مجازاتها علیه رژیم صهیونیستی را تصویب کرد
بر اساس این طرح قطع ارتباط دیپلماتیک و قطع همکاریهای بین دو کشور در همه سطوح لحاظ شده است.
شورای امنیت ملی ترکیه به ریاست اردوغان و نیز جلسه وزیران ترکیه دیروز این طرح را تصویب کرد .
بر اساس این طرح پهلو گرفتن کلیه کشتیهای رژیم صهیونیستی در بنادر ترکیه ممنون است اعم از توریستی و مسافری و کشتی های حمل کالا.
بر اساس این قانون به هیچ یک از شهروندان اسرائیلی ویزا داده نمی شود . تعلیق همه پروژه های همکاری بین دو کشور در زمینه صنعتی و نظامی و همه قراردادهای کشاورزی
همچنین قراردادهایی که در زمینه کالاهای الکترونی و فن آوری داده ها بین دو کشور بسته شده لغو شده و سازمانهای ترکیه از هیچ یک از محصولات صهیونیستی در زمینه نرم افزار استفاده نخواهند کرد و همه انواع همکاریها در زمینه اموزشی و فرهنگی و ورزشی قطع خواهد شد.
نقل قول کردن
0 #349 طرفدار محیط زیست 1389-03-26 06:37
گستاخی نیرویهای دولت ايران در نقض آشکار حقوق خدادادی شهروندان به حدی است که نه تنها به تذکر بی معنی به بانوان باشعور ايرانی ختم نمی شود بلکه در سالهای اخیر پارا فراتر نهاده و در قالب نيروهای موسوم به امنیت اخلاقی چون کماندوهایی که به خانه های تيمی خرابکاران هجوم می برند، بدون هیچ دليلی و نه به اذن صاحب خانه ( به فرموده امام خویش) و آن هم نیمه شب به منزل شهروندان بیگناه به بهانه واهی هجوم برده، آنان را بازداشت کرده و مورد ضرب و شتم و در حبس قرار داده، اموال شخصی آنان را تصرف کرده و تنها بعد از محرز شده بیگناهی آنان را آزاد می نمايند و بعد از آن نيز به نحوی مزاحمت ايجاد می نمايند که شخص مجبور به ترک خانه خویش گردد. اين اعمال نه تنها مهر تاييدی بر سفاک بودن حکومت و یا به قول برخی از دوستان بخشی از حکومت دارد بلکه بحث کنونی درباره مساله حجاب را از ديدگاه هر صاحب نظر عاقلي خنده دار می نمایاند. در تازه ترين اظهار نظر يکی از مسئولين نيروی انتظامی به نحو مسخره ای در پاسخ به سوالی اظهار داشته است که در صورت برخورد اتوموبیل به عابرپياده در خارج از محدوده قانونی طرفی بر سواری نیست. اين نحو بيان نادانی کامل مسئولين نيروی انتظامی را در برخورد با مسائل می رساند.
نقل قول کردن
0 #348 ظهور نزدیک است 1389-03-26 06:27
البته علت موندن آمریکا فقط معادن افغانستان نیست افغانستان از نظر ژئوپولیکی و مکانی هم خیلی برای آمریکا با ارزشه
نقل قول کردن
0 #347 رهگذر 1389-03-26 06:25
بله جناب امیری حق با شماست. امریکا حاضر نیست از افغانستان بیرون برود تا کشور را تکه تکه کردم و با هر حکومت فدرالی آن قرارداد استخراج معادن را ببندند و مناقع چند دهه اینده خود را تامین نماید. تا پیش از این می گفتند افغانستان مگر چی دارد که امریکا به دنبال ان باشد سراسر بیابان و کوهستانهای خشک. اما امروز خود امریکا اعتراف میکند که معادن افغانستان قابل مقایسه با هیچ جای جهان نیست . خصوصا معادن لیتیوم افغانستان بسیار غنی تر و بیشتر از بولیوی است .
حضور نیروهای ناتو و غرب در افغانستان هم به همین دلیل است و الا کیست که نداند القاعده را امریکا خلق کرد تا اهداف خود را در خاورمیانه پیش ببرد؟
این القاعده چرا تا کنون یک حمله کوچک به اسرائیل نکرده؟؟و یک سفارت اسرائیل را به اتش نکشیده؟
نقل قول کردن
0 #346 رهگذر 1389-03-26 06:20
******** نتایج روز پنجم مسابقات جام جهانی فوتبال 2010 افریقای جنوبی********

**تصویب ساخت 1600 واحد مسکونی غیر قانونی در قالب ادامه شهرک سازیها در قدس در بدو ورود جرج میچل
**درگیریهای شدید در ناحیه سلوان قدس و آمادگی رژِیم صهیونیستی برای یورش به اردوگاه شعفاط
** کلید خوردن "پروژه توراتی المطاهر " گامی دیگر برای یهودی سازی قدس در جنوب مسجد الاقصی و شمال حی سلوان
**
www.assabeel.net/al-quds.html
نقل قول کردن
0 #345 امیری 1389-03-26 06:13
جناب رهگذر بنظر میرسد با این خبر امریکا اهداف ذیل را دنبال میکند
1-توجیه ماندن خود در افغانستان .هم برای نیروهای امریکایی وملت امریکا وهم توجیه حضورش در میان افغانها.
2-ایجاد تفرقه وجنگ در افغانستان وجدایی طلبی وتقسیم افغانستان
3-ارائه توجیه اقتصادی برای دولتهای هم پیمان امریکا در افغانستان
نقل قول کردن
0 #344 امیری 1389-03-26 05:56
جناب رهگذر متشکرم.موفق ومویدباشید .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >

نقل قول کردن
0 #343 امیری 1389-03-26 05:51
سلام
محروميت صدها دانشجودر دانشگاه كاليفرنيا به دليل هو كردن سفير اسرائيل
www.kayhannews.ir/890326/16.htm#other1605


==========
گسترش درگيري هاي خونين در قرقيزستان
اتباع خارجي بيشكك را ترك مي كنند
www.kayhannews.ir/890326/16.htm#other1609

توضیح:شاید یکی از موارد اشاره شده در روایات در مورد شورش ترکها

===========
صهيونيست هاي ترسو
تركيدن بادكنك در رستوراني در سرزمين هاي اشغالي باعث بر هم ريختن فضاي رستوران شد.
به گزارش خبرگزاري قدس، صهيونيست ها از ترس حملات موشكي فلسطيني ها و لبناني ها ترجيح مي دهند كه هميشه در منزل بمانند و جز در مواقع ضروري از منزل خارج نشوند.
www.kayhannews.ir/890326/16.htm#other1611
نقل قول کردن
0 #342 رهگذر 1389-03-26 05:51
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903251762

محسن رضايي:
در صورت نياز به غزه مي‌روم

خبرگزاري فارس: دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: در صورت نياز به غزه مي‌روم و تمام تلاشم را در دفاع از مردم مظلوم و بي‌دفاع غزه انجام خواهم كرد.
*********
پیام رهگذر به محسن رضایی :
خواهشا زحمت نکشید نیازی نیست شما به غزه بروید . می ترسیم به مقاومت حماس هم جام زهر بنوشانید و اینقدر ایه و حدیث بخوانید که وضعیت بحرانی است و اسرائیل قوی است که دو دستی مثل محمود عباس فلسطین را تسلیم صهیونیستها نمایید. .blogfa.com/cmt /images/4.gif"> خاطره دفاع مقدس را بیاد داریم
نقل قول کردن
0 #341 رهگذر 1389-03-26 05:47
جناب امیری . متن مقالات را ایمیل کردم برای شما و جناب شیرازی

این خبر را هم ببیند .
امریکا ادعا می کند افغانستان دارای معادن گران قیمتی است که در صورت بهره برداری از همه کشورهای دنیا پولدارتر خواهد شد . سرمایه این معادن طلا و مس و لیتیوم تریلیون دلار براورد شده است . معادن افغانستان در هیچ جای دنیا نظیر ندارد.
منابع لیتیوم افغانستان همانند منابع نفت سعودی برای آمریکا با ارزش و استراتژیک است.
*****نکته *******
این معادن بتازگی کشف نشده اند بلکه سالها قبل توسط شوروی سابق نیز به آن اعتراف شده بود. علاوه بر آن گفته می شود افغانستان روی دریایی از نفت قرار دارد که در همین خبر به ان اشاره شده است.
امریکایی ها سالها قبل با استفاده از هارپ و ماهواره ها پی به وجود معادن بسیار وسیع و غنی در افغانستان برده بودند و همه دروغهای القاعده و جنگ با تروریسم در این کشور تنها بهانه ای برای حضور طولانی مدت و تسلط بر ان است.
بر اساس طرح امریکا افغانستان باید تجزیه شود و حکومتهای فدرالی در ان تشکیل شود همانند پاکستان و عراق ...
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ...

*********
تقدر بنحو تريليون دولار
احتياطيات معدنية هائلة بأفغانستان
www.aljazeera.net/NR/exeres/CB33D8E3-3C75-4360-9822-D155BA6622CB.htm
نقل قول کردن
0 #340 آوای سبز 1389-03-26 05:45
یه روز سفيانی بچه بوده از غصه زبونش می گیره ميگه به اميد هرچه سريعتر ظهور ...پته ...پته .blogfa.com/cmt /images/4.gif">
نقل قول کردن
0 #339 رهگذر 1389-03-26 05:37
سلام و درود بر همه دوستان و جناب امیری عزیز و پوریای دانشمند و اقای امین رضا و .....

اولا باز هم بنده را به خاطر بدقولی ببخشید . بنده هم به شدت درگیر کارهای روزانه بوده و فرصت نکردم هنوز ترجمه ها را شروع کنم . اینجا هم برای زنگ تفریح و استراحت کوتاه دو سه دقیقه ای میام.

در مورد خروج سفیانی انچه عرض شد بر اساس حدس و گمان بود و نه یقین و البته معتقدم قبل از خروج سفیانی در ماه رجب زلزله شام می بایست واقع شود و بر همین اساس عرض شد احساسم این است که خروج سفیانی امسال نیست چون هنوز علائم آسمانی و زمینی و زلزله شام واقع نشده و در نهایت هم عرض شد الله اعلم .
*امروز یک زلزله با قدرت 5 و 7فت دهم ریشتر در کالیفرنیا امریکا امده است.
* یکی از احتمالات زلزله شام احداث قنات " بحرین" است که پروژه ای امریکایی - صهیونیستی- اردنی است و طرح آن شامل اتصال دریای احمر در جنوب اردن و اراضی اشغالی به دریاچه بحرالمیت در وسط مرز دو کشور است . کاشناسان زمین شناسی و محیط زیست گفته اند با احداث این قنات زلزله شدیدی در منطقه رخ خواهد داد. " رجوع کنید به مقاله دکتر " سفیان التل ". این قنات در سال جاری به اجرا در خواهد آمد .و البته زلزله منطقه شام بر اثر عوامل دیگری طبیعی و محیطی و واقع جغرافیایی هم ممکن است اتفاق بیفتد . الله اعلم .
اما احتمال زیادی داده اند با فشار آب و بالا آمدن حجم آب بحر المیت و کشیده شدن این قنات ، فشار زیادی بر روی گسل عربی - آفریقایی آمده و زلزله شدید رخ خواهد داد. علاوه بر آن بالا آمدن آب تمامی زمینهای کشاورزی اطراف بحر المیت را تخریب خواهد کرد و فاجعه زیست محیطی به بار خواهد آمد . معلوم نیست اردن چه اصراری برای انجام این طرح علیرغم همه زیانها و خسارتهایش دارد؟! ایا اعتقادات صهیونیستی و تخریب مسجد الاقصی و خروج سفیانی و ... از دلایل این طرح است؟
نقل قول کردن
0 #338 امیری 1389-03-26 05:19
سلام
خبر جالبی دیدم گفتم دوستان دلشون شاد بشه.اونم اعتراف دشمن مومنان نتانیاهو
هستش .واما خبر:
نتانياهو: روزهاي سياه اسرائيل در پيش است
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای سیاه میان‌سن در حال آماده کردن خود علیه ما هستند. من تماس‌هایی را از مقامات نگران کشورهای بالکان و اروپای شرقی دریافت کردم که درباره ایجاد این نیروها ابراز نگرانی کرده بودند.


نتانیاهو پیشتر در نشست کابینه نیز گفته بود که اسرائیل باید منتظر شگفتی حتی از متحدان خود باشد اگر چه وی تاکید کرد که کمیته تفحص حمله به کاروان آزادی به نفع اسرائیل کار خواهد کرد و نه علیه آن.
وی ادامه داد: این کمیته توانایی ما برای مبارزه در صحنه سیاسی بین‌المللی تقویت کرد. اگر ما چیزی انجام نمی‌دادیم من فکر می‌کنم که با بدترین چالش در جهان روبرو می‌شدیم. این بهای ویژه‌ای است که ما در حال پرداخت آن هستیم اما در شرایط کنونی این [ایجاد کمیته تفحص] بهترین اقدام ما بوده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: سیل تنفر از اسرائیل توسط دشمنان اسرائیل در تمام جهان در حال هدایت است.
www.khabaronline.ir/news-69075.aspx
نقل قول کردن
0 #337 پاکباز 1389-03-26 05:09
آسوشيتدپرس خبر داد:
كشف منابع معدني يك تريليون دلاري در افغانستان
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903241572

خبرگزاري فارس: به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، محققين آمريكايي توانسته‌اند در كشور جنگ‌زده و مبتلا به فقر افغانستان منابعي معدني را شناسايي كنند كه ارزش آنها يك تريليون دلار تخمين زده مي‌شود.
یک تریلیون دلار = 100000000000000 00 ریال = بیش از 500 برابر کل بودجه سالانه ایران >> با این پول آمریکا می تونه دنیا رو تصرف کنه >> اگه این پول دست این ارازل بیفته دیگه باید قید اسلام و مذهب و .. زد هز کی با هاشون مخالفت کنه یا با پول دهنشو می بندن و یا می کشنش.
نقل قول کردن
0 #336 امیری 1389-03-26 05:03
برادر گرامی رهگذر فعال .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
ممنون از تلاشتون برای افزایش اگاهی بنده وسایر مبشرین .امیدوارم که خدا یارتان باشد
ایمیل رو بازکردم متاسفانه هر دو لینک باز نمیشد البته از جایی که کامنت گذاشته بودید هم لینک باز نشد .کپی متن رو اگر بتونید بفرستید .
ازتاخیر در ترجمه هم متاسفم .به محض اینکه بتونم ترجمه رو تموم میکنم. .blogfa.com/cmt /images/8.gif">
نقل قول کردن
0 #335 پاکباز 1389-03-26 04:48
نسیما جانب بستان گذر کن بگو آن نازنین شمشاد ما را
به تشریف قدوم خود زمانی منور کن خراب آباد ما را
نقل قول کردن
0 #334 پاکباز 1389-03-26 04:45
طبق گفته شما فاصله خروج شعیب تا ظهور 72 ماهه اگه امسال نباشه باید شعیب بودن مش محمود فراموش کنیم و به فکر جایگزین باشیم که به نظر من بایستی منتظر انتخابات دوره بعد باشیم و بعد از اونم 72 ماه دیگم صبر کنیم تا ببینیم چی می شه ؟
خدایا ! زمین و آسمان از ظلم آدما خسته شدند
همه منتظر ظهور حق و نابودی باطل هستند.
آقا جونیمون داره سپری می شه ..نمی خوای بیای..تا کی باید به صفحات اینترنتی سر بزنم و اخبار روز رو پیگیری کنم تا بلکه خبری از نزیکی ظهورتون بگیرم... آقا تو نباشی دنیا به چه دردی می خوره ...یعنی میشه امسال سال ظهور شما نباشه ؟؟ نه خیالات .. ان شاء الله که ظهورتون نزدیک .. خیلی نزدیک.

دردی است غیر مردن کان را دوا نباشد
پس من چگونه گویم این درد را دوا کن
نقل قول کردن
0 #333 پوریا 1389-03-26 04:37
داوود اوغلو وزیر خارجه ترکیه: به زودی در مسجدالاقصی نماز برپا خواهیم کرد.
www.almanar.com.lb/NewsSite/NewsDetails.aspx?id=142165&
language=ar
نقل قول کردن
0 #332 پوریا 1389-03-26 04:32
کنفرانس تجاري اسرائيل و اسپانيا با فضاحت برپا شد
مادريد – حدود 50 فعال عضو جنبش " قطع سکوت" امروز سه شنبه در حمايت از مردم فلسطين با تشکيل زنجيره هاي انساني و سردادن شعارهاي ضد اسرائيلي از برپايي يک کنفرانس تجاري با حضور نمايندگان چندين شرکت اين رژيم جلوگيري کردند.
تظاهرکنندگان جهت اعتراض به جنايات رژيم صهيونيستي اسراييل در نوارغزه در مقابل در تئاتر "پريس" محل برگزاري کنفرانس "ابتکار تامين مالي، تجربه اسراييل" درمادريد اجتماع کرده و خواستار بايکوت اسرائيل شدند.
تظاهر کنندگان که تعداد شان حدود 50 نفربود با حمل چندين پلاکارد که برروي آنها پرچم فلسطين و شعارهاي "اسراييل با مصونيت به ترورو قتل مي پردازد"، "اسراييل بايکوت بايد گردد" نقش بسته بود به تشکيل زنجيره انساني درمقابل محل برگزاري کنفرانس مذکور پرداخته و مانع برگزاري آن شدند.
اقدام ماموران گارد ملي اسپانيا و آتش نشاني مادريد براي پراکنده کردن تظاهر کنندگان با شعارهاي تند "اسراييل قاتل" و ريختن رنگ قرمز به علامت خون هاي ريخته شده فلسطيني ها روبرو شد .
پليس ملي و ماموران آتش نشاني اسپانيا سرانجام با برهم زدن زنجيره هاي انساني و تلاش بسيار توانستند، محاصره درهاي ورودي را شکسته و شرکت کنندگان را پس از نيم ساعت تاخير وارد محل کنفرانس کنند.
تظاهرکنندگان درهمين حال برشدت اعتراضات خود افزوده به سردادن شعارهاي "قاتلان"، اسراييل بايکوت" و "معاملات تجاري خود را با خون فلسطيني ها آغشته کرده ايد" پرداختند.دراين کنفرانس "نيمرود لو" عضو کميته مديريت شرکت الکترونيکي "فرينگ"، "خيل خيدرون" رييس بنيادگذار اتاق بازرگاني اسپانيا و اسراييل و "ايهود لوي" يکي از روساي شرکت سرمايه گذاري "ورتکس ونتوره " شرکت داشتند.
جنبش "قطع سکوت" هدف خود ازاين اقدام را مخالفت با جنايات اسراييل در نوار غزه و قتل فعالان بين المللي حاضر در ناوگان آزادي که چندي پيش از سوي نيروهاي اسراييلي صورت گرفت ، عنوان کرده اند .
نقل قول کردن
0 #331 پوریا 1389-03-26 04:24
دانلود فيلم مستند ايران سبز با زيرنويس عربي و انگليسي
نقل قول کردن
0 #330 پوریا 1389-03-26 04:19
آقا جواد هر چی می دونی نباید بگی اخوی !
نقل قول کردن
0 #329 پوریا 1389-03-26 04:19
سلام بر رهگذر عزیز
از شما با کمالات بالا بعید بود در مورد امسال به این شکل نظر بدبد.
عزیز جان می خواهید به دوستان آرامش بدید ، بسیار عالیست . اما مراعات ما را هم بکنید .
دعایم برایتان همان قبلیست و محفوظ است.
مرد و قولش .......... !
نقل قول کردن
0 #328 امیری 1389-03-26 04:12
سلام بر سایر دوستان محترم خصوصا رهگذر ومجید شیرازی .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
دوستان گرامی بعلت مشغولیت کاری این روزها کمتر خدمتتان رسیده ام امیدوارم وبلکه مطمئنا رهگذر ومجید شیرازی وپوریا وشهاب وسایر دوستان عزیز جای بنده را پر کرده اند.
هنوز تازه به صفحه 18 کامنتها رسیده ام برم باقی را بخوانم ترجمه ها را هم به چشم .blogfa.com/cmt /images/2.gif"> .blogfa.com/cmt /images/16.gif" > .blogfa.com/cmt /images/8.gif"> .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #327 میلاد 1389-03-26 04:04
سلام
اقا رضا کدوم سوال جواب ندادم
مام باقر(ع) فرموده‌اند: «هنگامي كه قائم قيام كند، به مناطق و اقليم‌هاي مختلف زمين، هر منطقه يك مرد مي‌فرستد و به او مي‌فرمايد: عهد تو در دست تو است و اگر با مسئله‌اي مواجه شدي كه حقيقت آن را درك نكردي و نمي‌داني چه حكمي در مورد آن بايد بدهي، به دستت بنگر و به آنچه در آن آمده، عمل كن.»14 در اين روزها كه عصر پيشرفت وسايل ارتباطي است، اين مي‌تواند امري طبيعي و عادي به شمار آيد؛ زيرا اكنون تلفن همراه يا اينترنت و وسايل ارتباط جمعي ديگر در اختيار همه است و مي‌توان از آن براي برقراري ارتباط استفاده كرد.

ـ امام باقر(ع) فرموده‌اند: «اگر قائم ما قيام كند، خداوند به گوش‌ها و ديده‌هاي شيعيانمان كمك مي‌رساند تا اينكه ميان شيعيان و امام(عج) نامه‌رساني نباشد. امام با آنها سخن مي‌گويد و آنها سخن امام را (بلافاصله) مي‌شنوند و ايشان را مي‌بينند، در حالي كه امام در جاي خود است.»15 اين روزها كه عصر تلويزيون و پخش مستقيم ماهواره‌اي است، اين مسئله نيز بسيار آسان و ابتدايي به نظر مي‌آيد.

ـ امام باقر(ع) فرموده‌اند: «هنگامي كه امور به صاحب امر برسد، خداوند هر پستي از زمين را براي ايشان بلند مي‌سازد و هر بلندي را براي ايشان پايين مي‌آورد تا آنكه دنيا براي او به سان كف دستش شود، (حال) كدام يك از شما اگر مويي در كفِ دستش باشد، آن را نمي‌بيند.»16 در عصر علم و تكنولوژي و فضا، هر يك از ما مي‌توانيم هر بخش از زمين را كه بخواهيم از بالا (تصوير فضايي مستقيم) با اينترنت به وسيلة برنامة معروف «گوگل إرث» ببينيم و به اين ترتيب مي‌بينيم كه ترسيم شرايط عصر ظهور حضرت مهدي(ع) از سوي ائمة دين(ع) به ذهن كاملاً نزديك بوده و ديگر به نظر غيرقابل تصوّر نيست.

ـ امام باقر(ع) فرمودند: «مؤمن در زمان قائم(ع) در حالي كه در مشرق است، برادرش را كه در مغرب است مي‌بيند، همچنين كسي كه در مغرب است، برادرش را در مشرق مي‌بيند.»17 وجود وسايل ارتباط جمعي گوناگون ايجاد اين شرايط را كاملاًَ ممكن مي‌سازد.
نقل قول کردن
0 #324 محسن 1389-03-26 03:29
اگر احمدی نژاد کلیت طرح را که خواسته همه مومنین در سراسر کشور است را زیر سوال نمیبرد و فقط از قسمتهایی از طرح انتقاد میکرد حرفی نبود ولی افسوس...
نقل قول کردن
0 #323 محسن به جواد 1389-03-26 03:22
بسه دیگه اقا جواد
هرکار اشتباهی این احمدی نژاد میکنه میگین داره فیلم بازی میکنه و یک جوری میخواین توجیهش کنین
سر قضیه مشایی و زمین گذاشتن حکم اقا در حالی که بنده خودم شاهد بودم توی بیت رهبری از احمدی نژاد ناراحت بودن یه عده از دوستان داشتن کارش را توجیه میکردن
الان هم که همه افراد با بصیرت و خوش سابقه مانند خاتمی امام جمعه تهران حسین شریعتمداری حاج منصور و ...دارن از این کار دکتر انتقاد میکنن باز هم همونهایی که داشتن کار دکتر سر قضیه مشایی را توجیه میکردن الان هم باز شروع کردن به توجیه مورد جدید در حالی که اگر همان روز همه از دکتر انتقاد کرده و به او تذکر میدادیم کار به اینجا نمیکشید که بیاد توی برنامه زنده طرح امنیت اخلاقی را به سخره بگیره
نقل قول کردن
0 #322 سحریار 1389-03-26 03:02
به دلیل اینکه در نظرات این وبلاگ اقای قدیانی مورد نقد قرار گرفته بودند بر خودم واجب دانستم در این جا نیز از ایشان تشکر کنم .

سلام بر برادر بزرگوار

اقای قدیانی
چشم و دل ما را روشن کردید با این دفاع مستدل و منطقی جانانه از حق .

ما کمی از بابت کم گذاشتن قلم شما برای دفاع از دکتر دلخور بودیم.
وقتی لشکر جنگ نرم پارسال به هر بهانه ای دکتر را مورد هجوم رسانه ای خود قرار می داد.
ما انتظار دفاع جانانه تری از مظلومیت دکتر داشتیم از طرف شما.
و حالا خدا را شکر این مسئله حجاب سبب شد که که ارادت ما به صاحب این قلم که یقینا همان حنجره بابا اکبر شماست صد چندان شود

و خدا را شکر می کنم که با دیدن این نوشته فوق العاده که جامع و کامل بود

دل مارا خنک فرمودید

خدا به شما خیر و برکت بدهد
و دلتان را گلستان
و چشمتان را به نور امام زمان روشن کند. انشالله
خواهر شما سحریار
نقل قول کردن
0 #321 امین رضا 1389-03-26 02:46
در ضمن آقای رهگذر از شما انتظار نداشتیم، ایجاد شبه کنید!

چرا می گید خروج امسال نیست؟ هنوز زوده برای این حرفا. .blogfa.com/cmt /images/15.gif" >
نقل قول کردن
0 #320 منتظرالظهورالامام 1389-03-26 02:30
باسلام وتشكردردوموردخل ف وعده كرديد1)مقاله ي شعيب كه درسالگرد22خرداد قراربودمنتشر شود2)مقاله اي درباب ماجراهاي پس از رحلت حضرت رسول اكرم كه در فاطميه قراربود منتشر كنيد.جهت يادآوري به برادر علي اصغرمبشر ظهور.ياعلي.
نقل قول کردن
0 #319 حميدرضا 1389-03-26 02:29
سلام
بشارت
فايل صوتي 4 دقيقه پاياني گفتگوي دكتر احمدي نژاد در شبكه اول سيما
حجم: 800 كيلوبايت
لينك:
www.moshkan.com/u313/ahmadi-besharat.zip
نقل قول کردن
0 #318 امین رضا 1389-03-26 02:27
در ضمن اگر حدیث 72 ماه درست باشه و دکتر هم شعیب پس ظهور باید امسال باشه، درسته؟؟

چون طبیعتا منظور حدیث 72 ماه قمری بوده که میشه 70 ماه شمسی. پس اگر فرضا فرضا ظهور 10 محرم 1432 باشه، زمان خروج شعیب باید تقریبا اسفند 1383 باشه یعنی تقریبا زمان شروع تب و تاب انتخابات ریاست جمهوری 1384. والله اعلم.
نقل قول کردن
0 #317 Ali 1389-03-26 02:27
شنیده ها و گفته ها حاکی از حضور پرشور و راهپیمایی تاریخی نظامیان، بسیجیان، سپاهیان، لباس شخصیها و دیگر دلسوزان امنیت در خیابان های پایتخت می باشد. این حضور پرشور و خود جوش نظامیان بر امت ساندیس خور مبارک 25 خرداد 89
نقل قول کردن
0 #316 مرگ بر موسوی و خاتمی(کروبی هم که هیچی) 1389-03-26 02:19
نهضت ما حسینیه
سید علی خمینیه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد