رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

نبرد سرنوشت ساز جبهه حق و باطل در انتخابات 88

 يك سال پيش در چنين روزي حادثه اي بسيار بزرگ رقم خورد ، حادثه اي كه حكومت ايرانيان زمينه ساز ظهور را وارد مرحله اي تازه نمود.ما مدتي بعد از اين واقعه در طي مقاله اي به بررسي اين پديده مبارك پرداختيم و در طي اين مقاله بيان كرديم كه كه اين رويارويي نه يك رويارويي ساده كه رويارويي بسيار بزرگي ميان سردار بزرگ امام زمان(عج) شعيب قهرمان و عضوي مهم از شبكه مخوف فراماسونها بود ، هرچند اين رويارويي نرم بود ولي دشمن پس از شكستي بزرگ به سرعت در نظر داشت كه ...

 

» ابتدای نظرات (204)

 

 

 يك سال پيش در چنين روزي حادثه اي بسيار بزرگ رقم خورد ، حادثه اي كه حكومت ايرانيان زمينه ساز ظهور را وارد مرحله اي تازه نمود.

ما مدتي بعد از اين واقعه در طي مقاله اي به بررسي اين پديده مبارك پرداختيم و در طي اين مقاله بيان كرديم كه كه اين رويارويي نه يك رويارويي ساده كه رويارويي بسيار بزرگي ميان سردار بزرگ امام زمان(عج) شعيب قهرمان و عضوي مهم از شبكه مخوف فراماسونها بود ، هرچند اين رويارويي نرم بود ولي دشمن پس از شكستي بزرگ به سرعت در نظر داشت كه آن را به يك رويارويي و جنگ سخت بكشاند و ضمن گسترش آن به كل ايران اسلامي زمينه دخالت نظامي جهانخواران را فراهم كند.

كه به فضل الهي و با رهبري امام گونه ولي امر مسلمين ، اين هجوم دجالان نيز شكست خورد و به رسوائي و نابودي آنها در داخل كشور منجر شد و جهان يك قدم مهم ديگر به ظهور نزديك شد.

هنگامي كه اين مقاله نگاشته شد براي بسياري قبول حقيقت اين رويارويي آسان نبود ، اما وقايع بعدي مانند حرمت شكني روز عاشورا كمترين ترديد در باطن پليد و دجال گونه اين شياطين باقي نگذاشت.

در سالروز اين فتح بزرگ ؛ همه عزيزان را به مرور دگر باره اين مقاله و بررسي حقيقت دو طرف درگيري جلب مي كنيم.

 

حدیث معروفی که در زمان انتخابات از امام علی(ع) در مورد یاران سبزپوش دجال بطور گسترده منتشر شد ، تا چه اندازه صحیح بود؟!

علت دفاع همه جانبه استکبار از موسوی و فرقه سبزش در چه بود؟!

اگر احمدی نژاد در انتخابات ۸۸ حضور نداشت یا شکست می خورد ، انقلاب اسلامی در زیر چکمه های فرقه سبز دچار چه سرنوشتی می گردید؟!

انتخابات ۸۸ که مدتها دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد در حوادث عصر ظهور و اتفاقات آخرالزمانی چه جایگاهی دارد؟

مقام معظم رهبری(مدظله) چه حقیقتی را مشاهده می فرمود که با تعبیر شاه سلطان حسین ها و خطر نابودی انقلاب ، خواهان حضور جدی تمام نیروهای انقلابی در صحنه انتخابات شد؟!

آیا ادامه دار بودن فتنه انتخابات ۸۸ مسئله ای عادیست؟!

 

بر همگان  آشکار است که انتخابات 22 خرداد 88 از جنبه های مختلف تفاوت آشکاری با انتخابات 30 سال گذشته داشت ، چیزی بود فراتر ، بسیار مهم تر و حساس تر از یک انتخابات ساده ! ، حساسیت بالای این انتخابات از مدتها پیش آشکار بود ، و دو طرف  مدعی با پیش بینی نبردی سنگین از مدتها پیش خود را برای یک رویارویی بزرگ و گسترده  آماده کرده بودند ، این انتخابات یه نقطه عطف بود که می توانست مسیر حرکت انقلاب را ۱۸۰ درجه تغییر دهد.

(حساسیت بسیار بالا و شور و التهاب انتخابات ۸۸ بطور بی نظیری در همه جا به چشم می خورد)

شاهد این ادعا همین بس که مقام معظم رهبری(مدظله) در 6 ماه مانده به انتخابات در دانشگاه علم و صنعت خطر بزرکی را به دلسوزان انقلاب در رابطه با این انتخابات گوشزد فرمودند ، به قدرت رسیدن شاه سلطان حسین ها  و نابودی انقلاب!!!! و بطور غیر مستقیم خواهان حضور جدی تمام دلسوزان انقلاب در صحنه انتخابات شدند.

ایشان چه حقیقت خطرناکی را مشاهده می فرمودند که با وجود تبعات طرح مسئله شاه سلطان حسین ها در جامعه ، در آن فضای حساس که باید از تنش ها کاسته شود ، باز هم گوشه ای از خطر بزرگ را در قالب مسئله شاه سلطان حسین ها و نابودی انقلاب بیان فرمودند؟!

 

« اگر شاه سلطان حسین ها بیایند ، کار جمهوری اسلامی تمام است»

(شاه سلطان حسین ، آخرین پادشاه صفوی بود که به شهوترانی ، سستی و ترس معروف بود و کشور قدرتمند ایران را بر اثر بی لیاقتی به افغانها واگذار کرد)

مصداق شاه سلطان حسین در انتخابات گذشته (مخصوصاً بعد از آشکار شدن پشت پرده مسائل در زمان اغتشاشات) آشکارتر از آن است که نیاز به توضیح و تفسیر داشته باشد ، فعلاً هدف ما از نقل این فراز از فرمایشات آقا این است که دریابیم  اوضاع چقدر حساس بود تا جایی که خطر نابودی انقلاب وجود داشت ، یعنی بنا بر فرمایشات آقا اولاً شاه سلطان حسین  در انتخابات حضور داشت  و ثانیاً قدرت و امکان رای آوری هم داشت  والا بیان این مطالب و ایجاد جو تهمت و تشدید فضای دو قطبی در انتخابات به مصلحت کشور نبود  که از ساحت مقدس آقا به دور است .

پس تایید می فرمائید  که انتخابات 22 خرداد ، بسیار حساس بود،  فراتر از به قدرت رسیدن این جریان یا آن جریان ، تا جایی که خطر نابودی کل انقلاب وجود داشت.

ما بر آنیم این موضوع را از دیدگاه آخرالزمان و تحولات عصر ظهور مورد بررسی قرار دهیم :

نبرد حساس شعیب بن صالح  فرمانده لشگریان امام زمان(عج)(دکتر احمدی نژاد) 

با فردی از فراماسونری ( دجال آخرالزمان)(موسوی)  

در انتخابات ۲۲ خرداد

در ایام انتخابات حدیثی سینه به سینه و گوشی به گوشی! در میان مردم نقل می شد ، حدیثی که موسوی و طرفدارانش را متهم به حضور در جرگه یاران دجال می کرد :

حضرت علی (ع ) به اصبغ ابن نباته فرموده اند که: الا و ان اکثر اتباعه یومئذ ... اصحاب الطیالسه الخضر ... بدانید که بیشتر پیروان او(دجال) ... صاحبان پوستین های سبزند (کمال الدین ص 313)

قبول این حدیث برای عده ای سخت و باورنکردنی بود حتی برای بنده که از مخالفان سرسخت موسوی بودم ولی سختی قبول این حدیث مربوط به جهل ما نسبت به دجال آخرالزمان بود ، به عبارتی دیگر ما چون دجال را درست نشناخته بودیم و چیزی در حدود یه حیوان عجیب الخلقه یا چیزی موهوم یا نهایتا یک فرد نامشخص در نظرمان می آمد ، نمی توانستیم به راحتی این مطلب را بپذیریم چه برسد به طرفداران موسوی که با سبز به خیال خود می خواستند خود را به مقدسات بچسبانند!

 

اما شناخت دقیق دجال آخرالزمان ، فراماسونری ، پذیرش این مطلب را آسان می کند ، موقعی که بدانیم فراماسونری مجموعه ای متشکل از افراد پلید و متنفذ می باشد با نشانه ها و علاماتی که دقیقاً روایات شریف در مورد دجال بر آنها صدق می کند و در تلاشند تا با به قدرت رساندن فرد مورد نظر خود در هر کشوری به تدریج امپراطوری جهانی خود را تشکیل دهند ، و برای همین از تمام کشورها عضو می گیرند.

بنا بر اسناد ، میرحسین موسوی یکی از اعضا فراماسونری

جالب است آقای موسوی و همسر مکرمه!(که محبوب موسسات و مراکز دشمن اسلام هستند) که سابقه قابل توجهی در مبارزات ضد طاغوتی ندارد  ، زمانی که ملت ایران و جوانان این مرز و بوم یکپارچه با قیام و خروش بر ضد رژیم شاهنشاهی با جان و هستی خود برای پیروزی ایثار می کنند ، با حضور مرموز در سالهای  56  و 57 در آمریکا ، مهد فراماسونری و برگشت به ایران به طور اسرارآمیز و با کمک دستهای پنهان به بالاترین مقامات در انقلاب می رسد و وجودش را بر نظام تحمیل می کند.

میرحسین موسوی قبل از انقلاب

 تعدادی از فراماسونهای ایران قبل از انقلاب ( محمد علی هویدا - جعفر شریف امامی -میرزاملکم خان)

به علامت فراماسوني روي سينه هويدا دقت كنيد

افراد مختلفی بحث فراماسون بودن موسوی را مطرح کرده اند که یک نمونه آن شهید آیت بود(۱) که در سال 60 بعد از درگیریهای مختلف با موسوی هنگامی که قصد داشت تا با ارائه اسنادی چهره واقعی او را افشا کند ، در صبح همان روز بعد از ترور،  اسنادش به سرقت می رود.

(شهید آیت و دیالمه که از مخالفان سرسخت موسوی بودند)

شهید آیت  در حالی که قصد داشت اسناد مهمی را بر علیه موسوی افشا کند ترور و اسنادش ربوده شد)

 

نمونه ای آشکار از فراماسونی بودن فرقه سبز

                 نماد "صهيونيستي" روي طرح هاي سبزها؛ دين سبز به مرحله تبليغ رسيد

                                چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۳۹


خبرنامه دانشجويان ايران : جريان سبز اموي كه كار خود با سوء استفاده از نماد سبز شروع كرد امروز به سمتي مي رود كه نمادهاي فراماسونري و صهيونيستي را در طرح هاي خود پوشش مي دهد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجويان ايران»، سايت هاي حامي مهندس موسوي جديدا نماد هاي ضد اسلامي و ضد شيعي كه نشان دهنده آرمان هاي صهيونيست هستند، را به صورت گسترده در طرح هاي خود پوشش مي دهند.

سايت جرس متعلق به عطا الله مهاجراني اين طرح ها را منتشر كرده است.
بنابر اين گزارش در حال حاضر وجه مشترك تمامي اين طرح ها را مي توان چشم داخل مثلث دانست. لازم به ذكر است اين طر ح نماد فراماسونري است كه در تمامي طرح هاي صهيونيستي كه به آخر الزمان اشاره دارد آممده است.

جالب آنكه اين طرح -چشم داخل مثلث- در پول ملي آمريكا «دلار» كه طراحش ايدئولوژيست هاي صهيونيست هستند، نيز به كار رفته است.
 

پيش از اين نيز متفكران جنبش سبز اموي نمونه هاي انحراف خود با به كار بردن نام «دين سبز» كه در آن همجنس گرايان و بهاييان نيز مقبول هستند را نشان داده بودند.

نمايش اين نماد در طرح ها و پوستر هاي جنبش سبز اموي نشان مي دهد اين جنبش مسير رسيدن به آرمان هاي صهيونيست را سريعتر از حد ممكن پيش گرفته است.

قابل توجه آنكه نماد چشم داخل مثلث نشان دجال نيز مي باشد. ظهور دجال يك چشم يكي از نشانه هاي مدنظر و دلخواه صهيونيست ها براي به راه انداختن جنگ جهاني دلخواهشان به نام آرماگدون است.

 

با این توضیحات اگر بپذیریم که موسوی فراماسون بوده(۱) و فراماسون دجال آخرالزمان است ، معنی حدیث شریف امام علی(ع) به زیبایی آشکار می گردد. اقدامات خبیثانه موسوی و اصرار بر ادامه اغتشاشات بعد از انتخابات که کشور را یکماه در بحران فرو برد ، و هم اینک نیز ادامه دارد ، بهترین گواه بر این ادعاست.

دکتر احمدی نژاد ، شعیب بن صالح (فرمانده لشگریان امام زمان(عج)در هنگام ظهور)

اما در طرف دیگر رقیب جدی موسوی، احمدی نژاد بود که سالهاست نام و یاد و عطر امام زمان(عج) را نه تنها در ایران اسلامی بلکه در تمام جهان و حتی بارها و بارها در سازمان ملل با مخاطبان چند صد میلیونی از

(احمدی نژاد در سازمان ملل ، بارها و بارها موضوع مهدویت و نزدیک بودن ظهور را مطرح نمود)

سراسر جهان طنین انداز کرده است و با فریاد عدالتخواهی اش اصلی ترین شعار امام زمان(عج) را بر سر دست گرفت و امید را درمستضعفان زنده کرد ، دوست و دشمن آمدن او را به موج دوم انقلاب خمینی تعبیر کرده  که با قدرت و صلابت ارکان استکبار خصوصاَ اسرائیل را به لرزه در آورده و محبوبیتی عجیب در میان مسلمانان جهان از هر فرقه و گروهی پیدا کرده است. همه از او بعنوان یکی از شخصیهای بسیار تاثیر گذار قرن جدید یاد می کنند و او را پدیده ای در عالم سیاست می شمرند.

مهدویت ، خدمتگزاری و عدالت اصلی ترین محورهای کاری و گفتمانی احمدی نژاد است ، او که تمام صحبتها و سخنرانی هایش را با دعای برای ظهور و سلامتی حضرت مهدی(عج) آغاز می کند و اصلی ترین فلسفه انقلاب اسلامی را مقدمه سازی برای ظهور می شمرد.

 بشارت به نزدیک بودن ظهور در صحبتهای او بسیار پر رنگ است. گفتمان مهدویت بعد از ظهور احمدی نژاد در آسمان سیاست ایران در جامعه رشد چشمگیری داشته است. اما در این میان عده ای از محققین با بررسی نشانه های یکی از شخصیتهای برجسته دوران ظهور ، شعیب بن صالح ، فرمانده لشگریان امام زمان(عج) او را بر دکتر احمدی نژاد منطبق دانسته اند.  

 صفات روایت شده بر شعیب بن صالح دقیقاً منطبق بر دکتر است از قد کوتاه و اراده قوی و قبیله بنی تمیم ( که بفرموده محققین قبیله ای بسیار بزرگ در قبل از اسلام بوده است ولی الان بجز عده ای معدود همگی ناشناخته هستند و شاید مراد عموم مردم و مستضعفین گمنام امت اسلامی باشد) قیام از اطراف ری(تهران)(ظهور احمدی نژاد از تهران است و مراد محل تولدش نیست) ، شاب بودن( سرزنده و سرحال بودن) و خود کلمه شعیب بن صالح ( که بفرموده محققین بصورت رمز است برای حفظ جان شعیب ، شعیب از شعب یعنی مردم و مردمی بودن و منتخب مردم بودن و صالح نیز پیامبری بوده که شغل او آهنگری بوده است مانند احمدی نژاد که آهنگرزاده است ) و صورت گندمگون!

راز محبوبیت عجیب و فراگیر احمدی نژاد در جهان اسلام در چیست؟!

محبوبیت و مقبولیت عجیب احمدی نژاد در میان مسلمانان سراسر جهان و ایستادگی و شجاعت او اینک شهره خاص و عام است و این محبوبیت ،لازمه ، نوید بخش و زمینه ساز بر دوش گرفتن رسالت سنگین و تاریخی شعیب در فرماندهی لشگریان امام زمان(عج) که قطعاً از تمام ادیان و فرقه ها در این لشگر حضور خواهند داشت و عقلاً شخصیت شعیب باید شخصیتی جهانی و محبوب باشد تا بتواند رسالت خود را به خوبی به نتیجه برساند. 

                          

استقبال گسترده از قهرمان ضداسرائيلي در تركيه!

( درحالی که سفر بسیاری از رهبران جهان به نقاط مختلف جهان با بی تفاوتی و گاه اعتراض همراه است ، استقبال توده های مردمی مستضعفین از احمدی نژاد برای سیاستمداران جهان عجیب است)

زمزمه شعییب بن صالح بودن احمدی نژاد  در میان منتظران مهدی فاطمه(عج) در سراسر جهان پیچیده است ، از شیعیان لبنان با کتاب « احمدی نژاد و انقلاب جهانی پیش رو»  گرفته تا شیعیان جنوب خلیج همیشه فارس تا ایران اسلامی و از گفتگوهای محاوره ای تا فضای مجازی!

در اینجا بیش از این در پی اثبات این ادعا نیستیم که عزیزان محقق آن را بصورت مستند در 60 صفحه ثابت کرده اند! که انشاالله بزودی منتشر خواهد شد.

اگربپذیریم موسوی جزو گروه فراماسونها( دجال آخرالزمان) باشد (که بنا براسناد هست) و اگر احمدی نژاد شعیب بن صالح ، فرمانده لشگریان امام زمان(عج) باشد (که بنا براسناد هست) ، آن وقت با این مقدمه درمی یابیم که انتخابات 22 خرداد تا چه اندازه حساس و سرنوشت ساز بوده است ، رویارویی دجال با شعیب بن صالح ، نماینده استکبار( که با تمام توان از موسوی حمایت کرد)  با پدید آورنده موج دوم انقلاب خمینی ، خیز بلند جبهه باطل برای تسخیر و نابودی کانون بیداری جهانی ، ایران قهرمان ،  دقیقاً همان مفهومی که مقام معظم رهبری(مدظله) با بیانی ساده فرمودند که :

 اگر شاه سلطان حسین ها بیایند کار جمهوری اسلامی تمام است!!

 

حضور تمام قد جبهه باطل در انتخابات به امید پیروزی و

فرمان درگیری و اغتشاش بعد از شکست به امید تسلیم کردن نظام

و اینجاست که آشکار می گردد  چرا تمام گروههای معاند در داخل و خارج دست به دست هم در بزرگترین جنگ نرم تاریخ همراه با ساده لوحان داخلی در یک صف واحد بصورت متحد و با تمام توان ، هر آنچه داشتند را به میدان آوردند و پس از شکست سنگین ، تاب تحمل شکست را نداشته و کشور را به اغتشاش کشاندند ، چون دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند موسوی بعنوان اصلی ترین فرد آنها به مهره ای سوخته تبدیل شده بود.

صدور فرمان اغتشاشات توسط موسوی!

او دیگر چیزی برای باختن نداشت ، مهره ای سوخته! برای فراماسونها! 

(اغتشاشات تهران که در صورت عدم مهار می توانست به سراسر کشور گسترش یابد)

به عبارت دیگر آنها با ایجاد و گسترش اغتشاشات  در نظر داشتند جنگ نرم باخته انتخابات 22 خرداد را تبدیل به جنگ سخت کنند و آن چه را به راحتی نتوانسته بودند به دست آورند در کف خیابانها و بر روی پشته کشته ها قبضه کنند ، آمادگی دشمنان خارجی برای حمله گسترده به ایران در صورت گسترش درگیریها گواهی بر این مدعاست که اسناد آن منتشر شد. که این توهم نیز با  رهبری زیرکانه ، مقتدرانه و الهی ولی امر مسلمین شکست خورد و پروژه تبدیل جنگ نرم باخته به جنگ سخت برده و یا حداقل تحمیل شروط خود و تسلیم نظام اسلامی که هدف دیگر دشمنان بود ، بر باد رفت.

انتخابات سرنوشت ساز ، فتنه ای آخرالزمانی!

امتحان بزرگ خواص ، مردودیها و نمرات ضعیف!

از سویی دیگر انتخابات 22 خرداد در قبل و بعد از خود ، امتحانات بسیار سختی را برای بزرگان و خواص داشت که مردودی عده ای را در پی داشت و عملکرد  و نمرات ضعیف بسیاری از بزرگان نیز نشان داد که این فتنه بزرگ موضوعی عادی نبوده و از جنس فتنه های آخرالزمان و نزدیک به ظهور است.

افشای چهره تعدادی از افراد که تاکنون در پناه عناوین مختلف مشغول ضربه زدن به انقلاب بودند از برکات این واقعه بود ، انقلابیون پوسیده و خسته ای که در نظر داشتند انقلاب را برای منافع شخصی خود قبضه کنند در این غربال سخت سقوط کردند.

 همچنانکه  این انتخابات به اختلافات زیادی در بین عوام دامن زد که این نکته نیز از خصوصیات زمان نزدیک به ظهور است ، به حدیثی جالب توجه از امام حسین (ع) دقت فرمائید:

 اين امر (ظهور) که منتظر آن هستيد تحقق نمي يابد مگر اينکه برخي از شما از برخي ديگر تبري جسته (و ابراز بيزاري کند) و برخي آب دهان به روي گروه ديگر بيفکند (به کنايه از نهايت ابراز کينه و دشمني) و برخي گروه ديگر را لعن کنند (و بگويند مرگ بر اين و آن) و برخي به کفر (و نفاق) ديگري شهادت دهند .راوي مي گويد گفتم در اين زمان هيچ خيري نيست و امام پاسخ داد؛ «الخير کله في ذلک الزمان لان يقوم القائم و يدفع ذلک کله» خير و خوبي همه اش در اين زمان است زيرا قائم در اين زمان قيام کرده و همه اختلافات را برطرف مي کند.    بشاره الاسلام، ص 81

تحقق روایت فوق را عزیزان (مخصوصاً در قبل و بعد از انتخابات 22 خرداد) با چشم خود دیده اند و نیاز به توضیح بیشتر نیست.

انتخابات ۸۸ و تاثیری جهانی!

دوست و دشمن همه نگران!

 اهمیت بسیار بالای انتخابات گذشته در خارج از ایران نیز قبل توجه است ، تدوین برنامه جامع کودتای نرم و مخملین توسط استکبار استکبار جهانی با قدرت توپخانه تبلیغاتی سنگین و رسانه ای و بهره گیری از آخرین پیشرفتها و تکنیکهای ارتباطی روز و سلطه رسانه ای چندین ساله خود و کارشکنی های متعدد در سیاست خارجی و از طرف دیگر با هماهنگی آشکار با داخل ،  در ایام انتخابات و اجرای موی به موی برنامه ها ، توسط مزدوران داخلی و عوامل بعضی سفارتخانه ها ، همه و همه بیانکر این مطلب بود ، که پیروزی در این انتخابات برای آنها بسیار حیاتی و مهم است.

از سوی دیگر آزادیخواهان و مستضعفان جهان که با درخشش ستاره احمدی نژاد امید خویش را بازیافته بودند در این ایام سرنوشت ساز  چاره ای جز انتظار و دعا نداشتند.

و ذکر این مسائل از جهت است که دریابیم این انتخابات تعیین کننده ، تمام جهان  اعم از جبهه حق و باطل و مستکبرین و مستضعفین را تحت تاثیر خود داشت تا جایی که مهترین بحث خبری جهان تا مدتها انتخابات و اغتشاشات ایران بود که نشان می دهد تحلیل فوق در مورد انتخابات دهم  در سرنوشت ساز بودن این واقعه مهم و کلید خوردن تحولات بزرگ تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است.

پیروزی بزرگ جبهه حق در ۲۲ خرداد و پیشروی مقتدارنه در جهان!

شکستهای پی در پی جبهه باطل ، کودتایی بزرگ برای نجات توسط سفیانی!

و اینک با پیروزی مقتدرانه جبهه حق در این رویارویی بزرگ  و ادامه پیش روی نرم در خاورمیانه و جهان ، و آشکار شدن بسیاری از نشانه ها و بشارتهای پیروزی قریب الوقوع جهانی اسلام ناب ، جبهه باطل که خود را در پرتگاه نابودی می بیند ،  دچار اختلاف و دودستگی شدید است ، بخشی  از جبهه باطل که فعلا کمتر احساس خطر می کند ، راهکار غیر نظامی کم هزینه را ترجیح می دهد اما  اسرائیل و بسیاری از سران مزدور خاورمیانه که در معرض خطر تهدید نابودی کوتاه مدت هستند ، عنان از کف داده ، با اضطراب و دستپاچگی خود را برای رویارویی های سخت و خونین آماده می کنند. بسیاری از خبرهای دریافتی ، تهدیدات ، تمهیدات ، تحرکات و درگیریهای منطقه ای موید این مطلب است.

هسته های مقاومت و امواج بزرگ طوفان زای مردمی در بسیاری از کشورها شکل گرفته و در انتظار آغاز تحولات بزرگ منطقه ای و تسخیر کاخهای پوسیده ظلم و ستم مزدوران است ، از سویی دیگر هماهنگی های آشکاری در خاورمیانه برای آغاز حرکت بزرگ و وحشتناک اشرار(که در روایات شریف از آن بعنوان خروج سفیانی نام برده می شود) برای تسلط دوباره بر این شاهرگ حیاتی و تاریخی جهان و کنترل یا  نابودی اسلام انقلابی وجود دارد.

دو جبهه در حال بررسی آخرین تحولات و برنامه ریزی برای هجوم و مقابله هستند و هر لحظه احتمال آغاز این درگیری بزرگ و سرنوشت ساز وجود دارد و تکلیف  ما را در این لحظات حساس ولی امر مسلمین مشخص کرده است :

علما و روشنفکران و سیاستمداران دنیای اسلام درس وحدت و یکپارچگی را برای ملتهای خود تکرار کنند و جوانان بالنده این نسل را برای رویارویی با حوادث بزرگ و به دوش کشیدن بار امانتی سنگین و شالوده ریزی امت متحد و یکپارچه اسلام آماده سازند.  (پیام حج  سال 81)

آری عزیزان بشتابید ، ای وارثان شهدا! ای جوانان غیرتمند شیعی! ای آزادیخواهان و مستضعفان جهان! باید مردانه بپا خواست و امانت سنگین یاری حجت خدا(عج) را در کوران حوادث بزرگ بر دوش گرفت.

تاریخ در انتظار است ، شهدا در انتظارند ، مستضعفان جهان در انتظارند! مهدی فاطمه(عج) در انتظار یاران خویش است ، ای یاران برخیزید! لحظات سرنوشت ساز تاریخ فرا رسیده است ، ای عاشقان حسین! که سالهای سال در در عزای ارباب تشنه لب خون گریسته اید ، اینک وقت انتقام فرا رسیده است ، ای شیعیانی که همه عمر آروزی حضور در کربلا و یاری حسین(ع) را در سینه داشته اید ، خورشید عاشورای مهدی(عج) در حال دمیدن  است!

بشتابید که یزیدیان همه صف کشیده اند و مهیا و خداوند در انتظار فرا رسیدن یاران عاشورایی منتقم خون خداست!

بشتابید که همه در انتظار شما هستند ، در انتظار آمادگی شما و بیائید این محرم را برای سرور و سالار شهیدان فقط به این نیت عزاداری کنیم ، آمادگی برای یاری خونخواه حسین(ع) در آینده ای بسیار نزدیک . و زمزمه لبهایمان در این محرم حسینی فقط یک چیز باشد :

این الطالب بدم المقتول بکربلا

 

 ............................

گواه فعالیت فراماسونری در جنبش سبز

فراماسونها و رابطه تنگاتنگ با فرقه سبز!

شهید آیت و فراماسون بودن موسوی!

افشا اسناد سری موسوی و واکنش ها

(۱) ابراهیم اسرافیلیان :

«روزي كه آيت ترور شد، همراه خود اسناد ارتباط فردي با فراماسونري را داشت كه آن فرد مي خواست پستي بگيرد و آيت آن اسناد را به همراه داشت تا برود و تكليف آن فرد را روشن كند. وقتي هم كه ترور شد آن پوشه را بردند و بعدا باجناق آيت هرچه دنبال آن پوشه رفت تا بگيرد، نتيجه اي نگرفت.» (شهروند امروز، شماره 59،‌ 27 خرداد 1387، صفحه 62)

نقي زاده سهي هم در مورد ادعای ماسون بودن میرحسین موسوی چنین مي گويد:‌
«البته از شهید آیت چنین مطلبی نشنیده ام. آخرین بار هم که ایشان را دیدم، حدود سه هفته قبل از ترور بود. اما آقای «ک»، يكي از دوستان حزبي، از محمد مُكری، اولين سفير جمهوري اسلامي در شوروي، نقل مي كرد كه ميرحسين موسوي فراماسون است.»

(محمد مکری، متولد 1305 کرمانشاه، متوفای 1386 پاریس، از سال 1358 تا 1362، سفیر جمهوری اسلامی در شوروی و مغولستان بوده است. مکری در دانشگاه سوربن پاریس نیز سمت استادی داشته است.)

از سوی دیگر، اسرافیلیان در مصاحبه با وطن امروز، بر وجود چنین قولی از محمد مکری اینگونه صحه می گذارد:
«پروفسور محمد مکری هم که استاد تاریخ و جغرافیا در دانشگاه سوربن پاریس بود و مدتی در ایران زندگی می‌کرد، می‌گفت یکسری اسناد دارد که از آیت و دیالمه گرفته است، اما الآن هیچ خبری از پروفسور مکری ندارم و اصلا نمی‌دانم زنده است یا نه.»

توجه به سه نكته در زندگی میرحسین موسوی، تصور عضويت او در تشکیلات فراماسونري را که در نظر اول دور از ذهن به نظر می رسد، امکان پذير مي كند:

1- موسوي در زمان پيروزي انقلاب اسلامي، 37 ساله بوده است. تشکیلاتی كه با جوانان میانه چندانی ندارد و 21 سالگي، حداقل سن براي عضويت در آن است.

2- موسوي، با آنكه 37 سال از عمرش را دوران پهلوي گذرانده است، بر خلاف اکثر قریب به اتفاق هم رده هایش، که بعضا کم سن و سالتر از او هم بوده اند، سابقه حتي يك روز بازداشت، زندان يا تبعيد را در این دوران ندارد.

3- ميرحسين موسوي و زهرا رهنورد، در سالهاي 1356 و 1357، بدون قصد تحصيل و دانشجويي، يك سال و نيم در آمريكا زندگي كرده اند. كشوري كه مهد فراماسونری و سازمانهای شبه ماسونی است و از جمعيت نزدیک به 240 ميليوني آن در سال 1980، حدود 4 ميليون نفر، ‌عضو لژهاي فراماسونري بوده اند.

عبدالله شهبازی، یهودپژوه و ماسون پژوه مشهور، که پس از دیدار خصوصی اش با میرحسین موسوی در زمستان 1387، به طرفدار سفت و سخت او تبدیل شده است و با وجود ایستادگی موسوی در برابر جمهوری اسلامی و حمایت همه جانبه غرب از او، هنوز از این طرفداری دست بردار نیست، در یادداشتی به تاریخ 21 تیر 1388 چنین می نویسد:

«چگونه مي‌توانم باز هم از فراماسونري سخن بگويم زماني که بي‌پروا، برجسته‌ترين چهره‌هاي تاريخ انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي ايران، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و ميرحسين موسوي و سيد محمد خاتمي، را به «فراماسون» بودن متهم مي‌کنند!»

این در حالی است که در آن تاریخ، هیچ سایت یا نشریه ای وابسته به جریان مورد اشاره عبدالله شهبازی، چنین اتهامی را در مورد موسوی منتشر نکرده بود. و البته تاکنون نیز با صراحت، چنین اتهامی منتشر نشده است. می توان گفت مقاله ای که خواندید، اولین مطلبی است که با صراحت چنین اتهامی را مطرح می کند.

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #204 نژادخیر 1394-04-30 15:26
حمایتت می کنیم اماما.
نقل قول کردن
+1 #203 امیر 1390-01-02 15:28
اون احمق هایی که میگن مهندس موسوی قبل از انقلاب فعالیت نداشته بخونن اون دنیا باید جواب بدین به تک تک کسایی که ذهنشونو شستید به خدا
پیش از انقلاب

او در اواخر دههٔ چهل و اوایل دههٔ پنجاه خورشیدی، با گروه‌های ملی - مذهبی مثل نهضت آزادی و نهضت خداپرستان سوسیالیست نزدیکی داشت و از جمله کسانی بود که در جلسه‌های سخنرانی علی شریعتی در حسینیه ارشاد تهران حاضر می‌شد. میرحسین موسوی، که در آن دوران با نام هنری حسین رهجو فعالیت می‌کرد، از جمله افرادی بود که در تأسیس جنبش مسلمانان مبارز با حبیب الله پیمان همکاری کرد.

موسوی در سال ۱۳۴۸ زمانی که فارغ‌‏التحصیلی‌ اش را جشن می‌گرفت، در یک نمایشگاه نقاشی که زهرا رهنورد از دانشجویان رشتهٔ مجسمه سازی ترتیب داده بود، بااو آشنا شد و ازدواج کرد.[۲۰] در همان سال‌ها او به دلیل سازمان‌دهی اعتراضات خیابانی بر علیه حکومت، بازداشت و زندانی شد.[۲۱] میرحسین موسوی در سال ۱۳۵۵ تحت تعقیب ساواک و سازمان های امنیتی به همراه همسرش زهرا رهنورد مجبور به ترک ایران شد و به مدت ۱۰ ماه در آمریکا با عضویت در کنفدراسیون دانشجویان ‏ایرانی بر ضد حکومت پهلوی دست به مبارزه زد و در سال ۱۳۵۶ با بازگشت به ایران مبارزات خود را ادامه داد.[۲۲] [۲۳]

با نزدیک شدن به انقلاب ایران و پررنگ شدن نقش رهبری روح الله خمینی در مبارزات ضد حکومت پهلوی، میرحسین موسوی نیز بیشتر به این جریان گرایش پیدا کرد و به ویژه به محمد حسینی بهشتی، از روحانیان بانفوذ نزدیک به روح الله خمینی، نزدیک شد.
نقل قول کردن
+1 #202 امیر 1390-01-02 11:20
سلام تو ص313 کتاب کمال الدین این حدیث جعلی نبود من ای میل هم گذاشتم تا متن کتاب و برام بفرستید اینم متن ص313 کتاب کمال الدین ترجمه کمره ای:
كمال الدين-ترجمه كمره‏اى، ج‏2، ص: 313
دراز باشد مرگ ميرسد (1) و كسى كه بار بسته بناچار ميكوچد هر چه گردآورده پراكنده مى‏شود و هر كارى كرده ناتمام ميماند و هر چه ساخته ويران مى‏شود نامش مجهول و يادش فراموش خواهد شد.
خانوادگيش ناشناس و تنش پوسيده و شرفش زير پا و نعمتش وبال و كسبش زيان خواهد بود سلطنتش را ديگران ميبرند و نسلش خوار و حرمش مباح و عهودش شكسته و پناهش بى‏پناه و آثارش مندرس و محو مى‏شود، مالش پخش شود و دستگاهش برچيده گردد و دشمنش شاد و ملكش برباد گردد تا حشرا ديگرى برسد و بر تختش جانشينى بر آيد و برهنه از خانه‏اش بيرون شود و بگورش برند و در آتش افكنند در حال تنهائى و غربت و ظلمت و وحشت و خوارى و بيچارگى از دوستان جدا شده و طرفدارانش او را تسليم مرگ كردند نه هرگز وحشتش را انس باشد و نه از غربت برگردد، بدان كه بر مرد خردمند لازمست خود را تربيت كند مانند امام عادل و عاقبت انديشى كه عموم مردم را تايب مينمايد و رعيت را اصلاح ميكند و بدان چه مصلحت آن‏ها است فرمان ميدهد و از آنچه تباهى دارد باز ميدارد و هر كس نافرمانى كرد كيفر ميدهد و هر كس فرمان برد گرامى ميدارد، مرد خردمند بايد خود را از نظر اخلاق و هوس‏ها و شهوات ادب كند و منظم نمايد و خويش را برعايت مصالح وادارد اگر چه بد دارد و از زيان‏ها بركنار دارد خود را با شادى در برابر عمل نيك ثواب بخشد و با سرزنش و بدحالى بر كردار بد كيفر دهد بر خردمند بايست است كه هر كارى پيش او آيد بسنجد و درست آن را بكند و خود را از ناشايست آن باز دارد و بدانش و رأى خود نبالد تا خودبين گردد خداى عز و جل خردمندان را ستوده و خودبينان و بيخردان را نكوهش نموده با خرد باذن خداى تبارك و تعالى ميتوان همه خوب‏ها را دريافت و نادان

و من منتظره جواب هستم
نقل قول کردن
0 #201 نقد یک وبلاگ نویس ارزشی 1389-03-25 03:05
چندی پیش رییس جمهور محترم در نامه ای به فرماندهی ناجا ، از نصب دوربین در معابر به شدت انتقاد کرده و آن را مغایر با حقوق شهروندی دانستند . در حالی که پس از فتنه ۸۸ و درگیری های خیابانی همین دوربین ها نقش بسیار مهمی در مقابله با فتنه گران فرقه سبز و شناسایی این منافقین و محاربین داشت . هر چند که نقض حقوق شهروندی هم ، توسط این دوربین ها در زمانی که بسیاری از خانه ها آیفون تصویری داشته ، بانک ها ، موسسات ، شرکت ها ، سارمان ها به شکل انبوه از دوربین های مداربسته در معابر و پیاده روها استفاده می نمایند و تعداد بسیار زیادی از مردم تلفن های همراه دوربین دار دارند ، چندان منطقی به نظر نمی رسد .

بگذریم ... در فتنه اخیر ناجا از همه خورد . بدون استثنا . تعداد زیادی مجروح و معلول بر دستش ماند و دست آخر همه هم او را کوبیدند . اصولگرایان از بی ادبی به دانشجویان کوی دانشگاه متاثر شده و چپ و راست کمیته تشکیل می دادند . آن یکی طرفداران وحشی خود را به جان بچه های ناجا انداخته و بعد ناجا را مشتی مزدور و وحشی می خواند . قشر روشنفکر بالا شهری تهران هم که از صبح تا شب فحش هایی که شایسته خود و خانواده هایشان بود را به این بنده خداها نسبت می دادند . دستگاه قضا هم که خدا خیرش دهد ؛ روز عاشورا به جای سراغ محاربین رفتن ، مسئولین ناجا را احضار کرده و سوال پیچ می نماید . چهار تا خودسر مثل من هم شاکی از ناجا به خاطر عدم شدت عمل در برخورد با محاربین فرقه سبز ! ... خب ؛ انگار باز دیواری کوتاه تر از دیوار ناجا پیدا نشده است . از طرفی مردم مسلمان خسته از بی حرمتی و گستاخی مشتی فاحشه تقاضای برخورد با عاملین این فجایع روزمره شده را دارند و از طرفی دیگر رییس جمهور محترم برای این فواحش گریبان چاک می دهد . بدبختی آنکه مستمسک رییس جمهور برای تاختن به ناجا ، چیزی جز یک لطیفه هم نیست .

یک جوک ؛ مثل همه جوک های دیگر که قشر روشنفکر تهرانی با آن سرگرم است ؛ گشت نسبت !!! بد نیست رییس جمهور محترم می گفتند که این گشت ها در کجای تهران فعال هستند ؟ طرح فعلی برخورد با بد حجاب ها را ناجا کی عملیاتی کرده که من نوعی که هر روز نصف تهران را باید بچرخم چیزی ندیده ام !؟ در ثانی ، اگر ناجا این طرح را عملیاتی کرده مگر جز خواست مردم مسلمانی بوده که از گستاخی هر روزه این جماعت بی شرف خسته شده اند ؟!
نقل قول کردن
0 #200 سید ایمان 1389-03-25 03:02
سلام رهگذر چاکریم اخوی
اقا نبودی ببینی یه عده بچه پرو هرچی دلشون خواست به طرفدار های دکتر حواله کردند
اونم چی تو سایت خودمون خائن و ترسو و ساندیس خور و از این جور غلط کاری ها
همچین گذاشتمش سینه دیوار گرفتم به باد جواب دندون شکن کاسه کوزه شون رو جمع کردن رفتند
نامردا عصری میآن سایت که خلوت باشه از بخت بدش خورد به پست من .blogfa.com/cmt /images/15.gif" > .blogfa.com/cmt /images/4.gif">
نقل قول کردن
0 #199 رهگذر 1389-03-25 03:00
در پاسخ به آقا رضا

www.jahannews.com/vgljhhevtuqevhw..suufzfb8.html

آتش زدن بیت آیت الله نوری همدانی/عکس

******
نقل قول کردن
0 #198 blue 1389-03-25 02:59
دوست داشتم باشم و استفاده کنم از مطالب دوستان اما فردا امتحان دارم فکر کنم تا صبح باید بیدار بمونم . تا فردا خدا نگهدار
نقل قول کردن
0 #197 رهگذر 1389-03-25 02:59
((((((((((( نتایج مسابقات فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی )))))))))))))))
((((((((((((((((((((((((((((((( روز چهارم )))))))))))))))))))))))))))))))))

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903241242
يورش گسترده نظاميان صهيونيست به كرانه باختري

*****
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903241086
درپي حمله به 3نظامي صهيونيست در الخليل صورت گرفت؛
تشديد تدابير امنيتي گسترده نظاميان صهيونيست در كرانه باختري
*****
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903241209
رژيم صهيونيستي كاهش محاصره غزه را پيروزي براي حماس دانست
*******
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903241597
محمود عباس: رفع محاصره غزه مشروط به برقراري آشتي است
*******
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903241016
تماس‌هاي محرمانه تل‌آويو براي ابقاي محاصره غزه
********
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903241695
نخست وزير رژيم صهيونيستي طي سخناني گفت كه اسرائيل بايد خود را براي روزهاي سخت آماده كند و روزهاي سياهي براي اسرائيل در پيش است.
******
نقل قول کردن
0 #196 رضا 1389-03-25 02:56
"شما وقتی منافقین فتنه جوی طرفدار موسوی و کروبی مسجد لولاگر را آتش زدند و قرانها و مسجد را با هم سوزاندند کجا بودی؟ ندیدیم اعتراضی به انها داشته باشید؟ "
-
عجب !!! مگه شما میدونی من کیم که بعد میگی بودی یا نبودی !!
هر کس اون کار رو کرده جنایت بوده .
----
ولی ببینید همش دارید از جواب به اون دو سوال مهم من در مورد زیر پا انداختن قرآن و بدون سابقه بودن اینطور رفتارها در بین مقلدین مراجع متفاوت شیعه طفره میرید .
اینها سوالهای مهم من هستن .
وقتی جواب نمی دید یعنی اعتراف کردید که کارتون اشتباه بوده .
----------
در ضمن این رو بدونین خدا و قرآن و محبت چهارده معصوم برای من از هرچیزی بالاتره . همه وجودم به فدای اینها . این رو گفتم بدونید درد دین دارم که این حرفا رو زدم .
------
نقل قول کردن
0 #195 رهگذر 1389-03-25 02:54
سلام blue

مخلصیم برادر . زنده باشی به کمک شما هم نیاز داریم . همه با هم در یک صف و جبهه هستیم.

التماس دعا
نقل قول کردن
0 #194 عاشق امام 1389-03-25 02:53
به نظرم از ابتدا هم اعمال ترکیه در رابطه با اسرائیل مشکوک بود

شاید میخوان مسلمانها را گمراه کنن و توطئه هایی دارن که فعلا خیلی مخ میخواد بفهمیم
نقل قول کردن
0 #193 قدیر 1389-03-25 02:53
حدود یک ماه پس از اعتراضات مردم بابل علیه نریمان صورت گرفت؛
بی‌توجهی نماینده بابل به تاکیدات مکرر رهبر انقلاب

inn.ir/newsdetail.aspx?id=44276
نقل قول کردن
0 #192 رهگذر 1389-03-25 02:52
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903241401

مذاكرات آمريكا و اردن درباره همكاري‌هاي هسته‌اي
يك روزنامه آمريكايي در گزارشي از مذاكرات مقامات آمريكا و اردن در خصوص توافقنامه همكاري‌هاي هسته‌اي ميان امان و واشنگتن خبر داد.
*******
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903241144

مبارك و سمير جعجع آخرين تحولات لبنان را بررسي كردند
به گزارش فارس به نقل از روزنامه "الرياض " چاپ عربستان، "سمير جعجع "، روز گذشته با "حسني مبارك "، رئيس جمهور مصر ديدار كرده و دو طرف آخرين تحولات لبنان در سايه تمايل مصر براي حمايت از ثبات لبنان را مورد بررسي قرار دادند.
"جعجع "، شنبه گذشته نيز با "احمد ابوالغيط "، وزير خارجه مصر نيز درباره تحولات لبنان و ارتباط جاري ميان گروههاي سياسي اين كشور مذاكره كرد.
"جعجع " پس از ديدار با مبارك تصريح كرد: در اين نشست به اوضاع لبنان در سايه فضاي آشفته فعلي در منطقه پرداختيم.
وي ضمن تمجيد از رئيس جمهور، دولت و مردم مصر در حمايت از لبنان، به اين مساله اشاره كرد كه روند صلح اسرائيل و فلسطين نيز به آشتي ملي فلسطين مرتبط است، اما تلاشهاي مصر و برخي گروههاي عربي متاسفانه تاكنون به نتيجه نرسيده است.
رئيس هيات اجرايي حزب "نيروهاي لبناني "، امروز به ديدار 3 روزه خود از مصر پايان داد و راهي فرانسه شد.
نقل قول کردن
0 #191 blue 1389-03-25 02:52
رهگذر تو یک تنه خودت یک گردانی .
بچه ها قدر رهگذر رو بدونید . خیلی خیلی خیلی
نقل قول کردن
0 #190 رهگذر 1389-03-25 02:50
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903241256

احتمال كنترل مرزهاي غزه توسط ارتش تركيه
پايگاه خبري اينترنت خبر تركيه به نقل روزنامه لبناني الديار از احتمال واگذاري ماموريت كنترل مرزهاي منتهي به نوار غزه به ارتش تركيه خبر داد.
روزنامه مذكور به نقل از يكي منبع ديپلماتيك عرب كه نامش را فاش نساخت مدعي شد كه احتمال دارد ارتش تركيه متعهد شود كه علاوه بر كنترل كليه ورود كليه كمك هاي انساندوستانه ارسالي به نوار غزه از رسيدن كمك هاي مالي و اسلحه به جنبش مقاومت اسلامي فلسطين حماس نيز جلوگيري كند.
روزنامه الديار تصريح كرد كه در اين صورت تركيه در روند لغو محاصره نوار غزه نقش مهمي ايفا نموده و در آينده مي تواند نقش ميانجي بين اسرائيل و اعراب را نيز بازي كند.
نقل قول کردن
0 #189 قدیر 1389-03-25 02:41
بابا شماها چقدر دعوا می کنید!
امروز روز اول ماه رجب بود.حواستون هست یا نه؟
ظاهرا همه جا امن و امانه.ولی نه تحولات عراق کمی مشکوکه اینطور نیست؟
نقل قول کردن
0 #188 سید مجتبی 1389-03-25 02:38
حاج علی اصغر چرا به صحبتهای دیشب دکتر احمدی نژاد اعتراض نمیکنین؟
کل طرح امنیت اجتماعی را زیر سوال برد .blogfa.com/cmt /images/2.gif">
نقل قول کردن
0 #187 پارسا 1389-03-25 02:35
نرم‌افزار "جرزن‌ها به بهشت نمی‌روند" منتشر شد

نرم افزار هنر و ادبیات "هشت ماه دفاع مقدس" با عنوان "جرزن ها به بهشت نمی روند" توسط جمعی از طلاب مدرسه علمیه معصومیه تولید و منتشر شد.

اين نرم افزار شامل بیش از 170 شعر، 75 متن ادبی و طنز، صدها سرود و شعار و پیامک مرتبط ، 370 پوستر و کاریکاتور و 165 تصویر مستند از حماسه تاريخي 9 دی می باشد.

این نرم افزار به صورت خودجوش و کاملا مردمی تولید شده و تاکنون به صورت رسمی توسط هیچ موسسه ای انتشار نیافته اما به صورت مردمي و پارتیزانی در برخی از استان ها توزیع شده است.

هدف از تولید این نرم افزار، گردآوری و ثبت کلیه آثار ادبي و تجسمي هنرمندان متعهد و نوظهور انقلابی در یک مجموعه بوده است.

نام طنزگونه نرم افزار برگرفته از شعر زیبای آقای محمد علی مهران فر می باشد.

تولیدکنندگان؛ این مجموعه را به شهیدان امیر حسام ذوالعلی، غلام کبیری و همه شهدای بسیجی سال 1388 که مظلومانه به شهادت رسیدند تقدیم کرده اند.

علاقه مندان براي تهيه نرم افزار و هرگونه ارتباط با تیم تولید نرم افزار و طرح هرگونه انتقاد و پیشنهاد و یا کمک جهت تکثیر آن می توانند به آدرس ایمیل بزنند.

www.rajanews.com/detail.asp?id=52846
نقل قول کردن
0 #186 رضا 1389-03-25 02:31
شما واقعا بدجور گمراه شدید .
یه کم بیشتر در مورد خوارج و اینکه کی بودن و چه رفتاری داشتن بخونید .
من دارم میگم قرآن رو زیر پا انداختن شما موضوع به این مهمی و جنایت به این بزرگی رو ول کردید چسبیدید به مرجعیت خامنه ای.
در مورد اون هم گفتم :
اگه به فرض محال هم که باشه لامذهب ها تو کدوم دوره شیعه سراغ دارید که مقلدین یک مرجع تقلید فقط مرجع خودشون رو برحق بدونن و هر مرجعی حرفی خلافش زد بگن منافقه و بهش حمله کنن و این بلاها رو سرش در بیارن و با قرآن این کار رو انجام بدن ؟
جواب این رو ولی ندادید .
ضربه ای که شما به شیعه زدید در تاریخ سابقه نداره .
--------
در روایات آخرالزمان پیامبر می فرماید نمی آید تا زمانیکه شما شیعه به صورت یکدیگر تف بیندازید .
------
آقا رضا
شما وقتی منافقین فتنه جوی طرفدار موسوی و کروبی مسجد لولاگر را آتش زدند و قرانها و مسجد را با هم سوزاندند کجا بودی؟ ندیدیم اعتراضی به انها داشته باشید؟



نقل قول کردن
0 #185 عاشق امام 1389-03-25 02:19
به رضا سرباز امام زمان
دعاکن و دعا کنیم که همه ی ما سربازان واقعی امام زمانمان باشیم
بعدش هم اقداماتی عملی برای اینکه یک وقت از قافله ی سربازی عقب نیفتیم
خدا قوت
نقل قول کردن
0 #184 عاشق خراسانی 1389-03-25 02:17
اولا دفتر صانعی داره مظلوم نمایی میکنه
خودشون زدن شکستند دارن میندازن گردن حزب اللهی ها ( بچه های حزب اللهی فقط شیشه های بیرون بیت رو شکستند واون هم به خاطر این بود که اعتراضشون رو به کروبی نشون بدند)

بعد جالبه تو عکساشون دو تا قرآن رو انداختن روی شیشه های شکسته بعد عکس گرفتن که وا اسلاما و وا قرآنا ! که بی احترامی شد!


بنده خدا بیت آیت الله نوری همدانی رو کاملا سوزوندن ایشون یک کلمه حرف نزده و اعتراض نکرده و مظلومانه سکوت رو در پیش گرفته

مرگ بر آخوند انگلیسی



در ضمن آقای رضا حرف دهنت رو بفهم
آقا مرجع تقلید هست و از تمام مراجع تقلید زمان خودش اجازه اجتهاد داره و به جکم علما مرجع هست و فعلا در زمان حاضر اعلم تر از ایشون نیست

با خامنه ای کسی نگردد گمراه
او در شب فتنه میدرخشد چون ماه
در هر نفسم برای او میخوانم
لا حول و لا قوه الا بالله .blogfa.com/cmt /images/7.gif">
نقل قول کردن
0 #183 رهگذر 1389-03-25 02:10
انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران به عنوان بخش مهمي از جريان دانشجويي كشور ضمن حمايت از رسانه‌هاي ارزشي و افشاگر، هرگز اجازه نخواهند داد كه دشمنان انقلاب اسلامي كساني مانند شما را فريب دهند و اصل مهم بصيرت را از شما سلب كنند. اميدواريم روزي شاهد اين باشيم كه جنابعالي با پيروي ملموس از ارزش‌هاي امام و انقلاب، آينه تمام نماي خواص با بصيرت و ولايتمدار باشيد.

به گزارش فارس، اين نامه از سوي تشكل‌هاي دانشجويي ذيل صادر شده است:
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه شريف
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علامه طباطبايي
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شاهد
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تربيت معلم تهران
نقل قول کردن
0 #182 رهگذر 1389-03-25 02:10
4- جناب آقاي هاشمي رفسنجاني، همان "بلوغ عقلي و سياسي آن جوانان روشن‌ضمير و پرسشگر " كه در نامه‌تان عنوان كرده‌ايد از حضرت عالي كه خود را نگران راي مردم و پيرو ولايت مي‌دانيد مي‌پرسند كه؛ چرا با طرح سوالات موهوني در آن جوابيه، سلامت انتخابات‌هايي را كه صحت آنها به تأييد مراجع قانوني كشور رسيده است را زير سوال مي‌بريد؟ اصولا چرا در سالگرد فتنه، عكس‌هاي نمازجمعه‌اي را بر روي سايت اطلاع‌رساني‌تان قرار مي‌دهيد كه در آن فتنه‌گران دختر و پسر دوشادوش هم و با كفش و بدون وضو به نماز ايستادند؟

5- جناب آقاي هاشمي، بسيجيان امروز با حفظ اصالت خويش، همچون بسيجيان دوران دفاع مقدس همواره بر آرمان‌هاي انقلاب، امام و شهداي والا مقام پايبند بوده هستند و به كررات نشان داده‌اند كه اگر بسيجيان دوران جنگ تحميلي شجاعانه در مقابل كافران حربي ايستادند، بسيجيان حال نيز با به ارث بردن دلاوري همان‌ها در مقابل فتنه‌گران مي‌ايستند و خود را سپر در مقابل مردم و نظام اسلامي قرار مي‌دهند. آنها مي‌دانند كه دشمنان از جبهه‌هاي جنگ سخت و تقابل رو در رو به جبهه جنگ نرم و در لواي دوستان خودي و انقلابي بدل شده‌اند و بي‌شك بسيار خطرناك تر از معاندان بيگانه هستند. جناب آقاي هاشمي، بهتر است بدانيد كه مقتداي بسيجيان از همان دوران رهبر و مولاي زمانشان بوده، هست و خواهد بود. روزي امام عظيم الشان و رهبر كبير انقلاب حضرت امام خميني(ره) پيروي مي‌نمودند و روزي ديگر از نايب بر حقش حضرت امام خامنه‌اي (ارواحنا له الفداء).

6- آقاي هاشمي! اعتراض به نحوه فعاليت شما و نزديكانتان از 13 خرداد نه، بلكه از دوران رياست جمهوري شما رقم خورد. آن گاه كه مردم ايران با گوشت و پوست خود تورم 50 درصدي را احساس كردند و آنگاه كه صداي خرد شدن استخوان‌هاي خود را زير چرخ‌هاي توسعه غربي شنيدند و... سخن آخر اينكه چه دليل دارد كه شما خود را آن چنان بالا مي‌دانيد كه دشمني با خود را مقدمه اسلام ستيزي مي‌دانيد؟ مگر برهاني از قداست خود و همترازي با قرآن و اسلام د اريد و يا بر شما دليلي از جانب خداوند به وحي رسيده است؟
نقل قول کردن
0 #181 رهگذر 1389-03-25 02:09
جناب آقاي هاشمي شما كه خود و خانواده خود را از مسائل ياد شده در محافل، مجالس و رسانه‌ها بري مي‌دانيد، بهتر نيست بگوييد كه چرا فرزندانتان در طول انتخابات آن چنان تمام قد به حمايت از يك نامزد خاص پرداختند و با هزينه‌هاي گزافي كه معلوم نيست از كجا آمده بود به طرق مختلفي چون راه‌اندازي سايت‌هاي اينترنتي به تخطئه ديگر نامزد انتخابات پرداختند؟ و يا مي‌توانيد بگوييد كه همسر مكرمه شما با كدام دليل و برهاني در صبح انتخابات 22 خرداد بيان نمود كه اگر موسوي راي نياورد در انتخابات تقلب شده و به خيابان‌ها بريزيد؟ و يا حتي دلايل حضور فرزندانتان، ياسر و فائزه و... را در تجمعات موهن و غير قانوني ( از جمله افتضاح به وجود آمده در روز عاشورا ) را بيان كنيد؟

2- جنابعالي كه در قامت حمايت و برائت سران فتنه برآمده و از افرادي چون مهدي كروبي نام مي‌بريد، فراموش كرده‌ايد كه اين افراد طي يك سال اخير براي نابودي و سقوط نظام اسلامي روز و شب نداشتند و آنگاه كه از اين امر عاجز شدند، نظام را آماج افترا و تهمت‌هاي كذب و از اساس بي‌پايه قرار دادند؟ مهدي كروبي كه تهمت‌هاي وي به دولت و نظام باعث مي‌شود روزي تيتر اول روزنامه‌هاي خارجي و معاند شود و روز ديگري در صدر اخبار رسانه‌هاي معاند ديگري چون bbc، راديو فردا و ... قرار گيرد در نامه شما مورد حمايت قرار مي‌گيرد!

3- شما كه نامه خود به رهبر انقلاب را دفاع از دستاوردهاي 30 ساله انقلاب مي‌دانيد، آيا نسبت دادن تهمت‌هايي چون منافق و يا لجن پراكن به رئيس جمهور قانوني كشور، دفاع از دستاوردهاي انقلاب است و يا بشارت اغتشاش و آشوب!؟
نقل قول کردن
0 #180 رهگذر 1389-03-25 02:09
اما به راستي كه حضرت امام خميني(ره) چه بسيار دقيق و هوشمندانه آينده انقلاب را پيش بيني نمودند و با توصيه‌هاي خود خطرات پيش رو را به مردم و مسئولان متذكر شدند و چه بسيار عالمانه از آينده رفتاري بعضي از دوستان انقلاب پرده برداشتند. و رهبر انقلاب نيز بارها و بارها آن سخنان را در زمان حال تبيين و بازخواني نمودند.

جناب آقاي هاشمي رفسنجاني
چند روز پيش، دفتر جنابعالي به بهانه پاسخگويي به متن مندرج در روزنامه وطن امروز، جوابيه‌اي را تحت عنوان "اطلاعيه " تنظيم و منتشر نموده كه سراسر آن مملو از اظهارات ضد و نقيض و مواضع غير اصولي است كه از چشمان تيزبين دانشجويان دانشگاه‌هاي اين مرز و بوم پنهان نخواهد ماند.

اين گونه نامه نگاري‌ها كه نه تنها در اين برهه و حتي زمان انتخابات، بلكه از سال‌ها قبل و در زمان حيات مبارك حضرت امام خميني(ره) در سير و سلوك شما بوده است، آنچنان عجيب و منحصر به فرد به نظر نمي‌رسد كه بخواهيم به آن بپردازيم اما در مقام تنوير افكار عمومي، بر خود لازم دانستيم در كلام مختصر چند نكته را پيرامون جوابيه مذكور خدمتتان يادآور شويم.

1- شما كه داعيه صداقت داريد و همه را غير از خود دروغگو مي‌پنداريد، بهتر نبود به چند سوالي كه مردم از شما و نزديكانتان دارند پاسخ مي‌گفتيد؟ شايد هم اكنون هم براي انقلاب مفيد باشيد!
نقل قول کردن
0 #179 رهگذر 1389-03-25 02:08
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903241486

نامه سرگشاده انجمن اسلامي 5 دانشگاه تهران به هاشمي رفسنجاني
****
جناب آقاي هاشمي رفسنجاني
سلام عليكم
در ابتدا لازم مي‌دانيم توجه شما را به قسمتي از وصيتنامه سياسي الهي امام خميني (ره) و سپس قسمتي از سخنان امام و مولايمان حضرت آيت الله خامنه‌اي (مدظله) در نماز جمعه تاريخي 14 خرداد جلب نماييم.
حضرت امام خميني (ره) در آخرين بند از وصاياي حكيمانه خود به ملت ايران متذكر شدند كه:
" من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسي و اسلام نمايي بعضي افراد ذكري از آنان كرده و تمجيدي نموده‌ام، كه بعد فهميدم از دغلبازي آنان اغفال شده‌‌ام. آن تمجيدها در حالي بود كه خود را به جمهوري اسلامي متعهد و وفادار مي‌نماياندند، و نبايد از آن مسائل سوءاستفاده شود و ميزان در هر كس حال فعلي او است. "
نقل قول کردن
0 #178 blue 1389-03-25 01:57
وستر زیر با محتوای "به آپارتاید در فلسطین پایان دهید" به طور چشمگیری در سراسر محل برگزاری مسابقات نوزدهمین دوره جام جهانی فوتبال مشاهده می شود.

tabnak.ir/fa/pages/?cid=104356
نقل قول کردن
0 #177 سید ابوالفضل بهali 1389-03-25 01:52
بشينيم قرآن بخوانيم شما بريد كشور امام زمان را تحويل آمريكا بدهيد ما همچنان بيداريم و ضمن قرائت قرآن ديدبان ارزشها و انقلاب مي مانيم
نقل قول کردن
0 #176 رهگذر 1389-03-25 01:46
خب دوستان عزیز حاضر در سایت .blogfa.com/cmt /images/7.gif">
این هم مال غایبین سایت .blogfa.com/cmt /images/7.gif"> .blogfa.com/cmt /images/7.gif"> .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >

در مورد طرح صبح خواستم عرض کنم . فشارهای صهیونیستها به فلسطینی های کرانه باختری روز به روز داره بیشتر میشه . مهمترین اخباری که در این دو روز روی انتن های فلسطینی بود :
اخراج 300 شخصیت برجسته فلسطینی در سکوت خبری جهان عرب و اسلام .
رژیم صیهونیستی قصد دارد در راستای طرحهای شیطانی خود برای یهودی سازی کرانه غربی نمایندگان مجلس و شخصیتهای برجسته فلسطینی را از کرانه باختری و قدس اخراج کند. این طرح در راستای دستور نظامی مصوب چند ماه قبل این رژیم است مبنی بر اخراج 80 هزار نفر فلسطینی از کرانه غربی. البته این 80 هزار نفر غیر از سیصد شخصیت سیاسی و مذهبی و حقوقی و نمایندگان مجلس فلسطینی است که رژیم صهیونیستی به زودی و در همین یکماه در سکوت خبری جام جهانی قصد اخراج انها را دارد.
همچنین حی سلوان در محوطه مسجد الاقصی شمارش معکوس برای تخریب آن اغاز شده.رژیم صهیونیستی همه جوانان منطقه سلوان را یادستگیر و زندانی کرده و با اخراج کرده و متاسفانه در همین ماه حی سلوان بطور کامل تخریب خواهد شد و ضمیمه طرحهای یهودی اطراف مسجد الاقصی خواهد شد
نقل قول کردن
0 #175 رهگذر 1389-03-25 01:40
سلام آقا شهاب عزیز
مخلصیم برادر. خب دیگه آقای علی اصغر هوای همه بچه ها را دارند و هوا و زمین ما را هم با هم دارند و لو نمیدن .blogfa.com/cmt /images/4.gif"> . بنده عرض شد سید رهگذر قزوینی اصل تهرانی با تهرانی اصل قزوینی .این دومی بهتره .blogfa.com/cmt /images/1.gif">
حالا شما اهل کجایی؟.
نقل قول کردن
0 #174 مجتبي 1389-03-25 01:37
رهگذر دستت درد نكنه
اووووووووووو..... الان هنوز حركت نكرد
من اول فكر كردم، اين جمعه پيش حركت كرده
عكس اتاق صانعي ديديد، دلم خنك شد .blogfa.com/cmt /images/14.gif" >
نقل قول کردن
0 #173 رهگذر 1389-03-25 01:37
سلام به آقا مجتبی

خبری که دنبالش بودید :

كشتي ايراني "به سوي غزه " هفته آينده راهي فلسطين مي‌شود.محمد علي نوراني جانشين دبيركل جمعيت دفاع از ملت فلسطين در نشست خبري صبح امروز خود با اعلام خبر اعزام كشتي حاوي كمكهاي ملت ايران به مردم مظلوم و تحت محاصره غزه طي هفته آينده گفت: نام اين كشتي "به سوي غزه " بوده و از بندرعباس عازم اين منطقه خواهد شد.
احمدي‌‌‌بيغش نماينده شازند، سروري نماينده تهران، جويجري نماينده اهواز و حيدرپور نماينده شهرضا، 4 نماينده‌اي هستند كه در صورت موافقت دولت مصر ، آخر هفته جاري به غزه اعزام مي‌شوند.لازم به ذكر است حدود 200 نماينده مجلس براي اعزام به غزه داوطلب شده بودند.

جانشين فرمانده كل سپاه با اشاره به اعزام كشتي‌هاي حامل كمك‌هاي انسان دوستانه به غزه، اظهار داشت: اسكورت اين كشتي‌ها توسط نيروي دريايي در دستور كار سپاه پاسداران نيست.

قائم مقام جمعيت دفاع از ملت فلسطين در خصوص تهديدات رژيم صهيونيستي گفت: نهايت قضيه اين است كه يا كشتي ما را اسير كرده و يا افراد را به شهادت برسانند و يا اينكه اين كشتي به سلامت به غزه رسيده و كمك‌هاي مردمي را تحويل مردم آنجا دهد كه در هر صورت برد با ما خواهد بود.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903240637
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903240795
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903240720
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903240487
نقل قول کردن
0 #172 شهاب 1389-03-25 01:28
رهگذر جان سلام برادر
تو همشهری ما بودی و صدات در نمیاد!!!؟ .blogfa.com/cmt /images/13.gif" > .blogfa.com/cmt /images/5.gif">
من که هر چی به این علی اصغر گفتم رهگذرو به من معرفی کن گفت از من قول گرفته که لو ندمش!!!!
التماس دعا
نقل قول کردن
0 #171 شهاب 1389-03-25 01:26
خطاب به رضا:
به کتاب مرجعیت آیت الله خامنه ای مراجعه کن و تمام تایید بزرگان و دیگر مراجع را درباره مرجعیت ایشان بخوان

اگه آدم هر چی به گوشش برسه سریع قبول کنه نتیجش این میشه که وقتی خبر شهادت امیرالمومنین را بهش دادند میگه:مگه علی نماز هم میخوند که حالا بخواد در محراب کشته بشه!!!
خدا کنه ما مثل مردم شام نباشیم که همه بدگوییهای امویان در حق ولی را به راحتی بپذیریم.
نقل قول کردن
0 #170 رهگذر 1389-03-25 01:24
سلام آقا مجتبی برادر عزیزم

فکر کنم یک هفته دیگر اولین کشتی حرکت میکنه . امروز تو اخبار عربی خوندم . در اخبار فارسی هنوز دیدم اجازه بدید لینکش را پیدا کنم براتون .
نقل قول کردن
0 #169 مجتبي 1389-03-25 01:22
آقاي رهگذر
زحمتي نيست جوابي به من بدهيد
كاروان كشتي ايراني به غزه تا كجا رسيد مگر هنوز حركت نكرد
نقل قول کردن
0 #168 رهگذر 1389-03-25 01:09
در پاسخ به آقای رضا

اولا امام خامنه ای برای ما حکم امام و ولی فقیه را داره و نه مرجع تقلید تنها .

اطاعت از ولی فقیه بر همه واجب است حتی اگر مرجع تقلید نباشد.

ضمنا اقای صانعی از مرجعیت خلع شده اند به فتوای بزرگان حوزه علمیه و مرجع نیستند و رجوع به ایشان معنایی ندارد. لذا مقایسه شما بدون معنا و منطق است
نقل قول کردن
0 #167 رضا*سرباز امام زمان* 1389-03-25 01:07
سلام برادر رهگذر
داداش چشم هر جور مايليد كار كنيد.
بريم نماز
التماس دعا.
يامهدي .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #166 سید رهگذر قزوینی اصل تهرانی 1389-03-25 01:05
سلاااام پسر عمو ایمان
خوبی اخوی؟

بنده اینجایم . فعلا از مدیر سایت اجازه گرفتم یه خورده بحث کنم در چارچوب قوانین سایت . در خدمتیم
نقل قول کردن
0 #165 سید ابوالفضل 1389-03-25 01:02
پسر خوب آخه صانعی بی ادب که به یک بنده صالح خدا می گه حرامزاده مرجع تقلید است با آن قیافه فرعونی اش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (204)