رایحه ظهور

مشورتي در باب ساختن فيلم مستند با استاد پناهیان

چند هفته اي هست كه "دست ما كوتاه و خرما بر نخيل" دنبال صحبت و جلسه اي خصوصي با استاد پناهيان بودم ،هرچند خود ايشان خاكي تر از كلاس گذاشتن و وقت ندادن هستند ولي به دلايل مختلفي من جمله ناخوشي بد موقع از شانس ما و "هزار وعده خوبان..." و ... توفيق زيارت و حضور نبود تا اينكه چند روز پيش ،جناب شمع سوخته تماس گرفتند و فرمودند كه فردا جلسه اي با حضور حاج آقا و يك كارگردان و برخي رفقاي فعال مهدويت در مورد ساخت فيلم مستند داريم ،شما هم خودتون رو برسونيد.

» ابتدای نظرات (259)

 

چند هفته اي هست كه " دست ما كوتاه و خرما بر نخيل " دنبال صحبت و جلسه اي خصوصي با استاد پناهيان بودم ، هرچند خود ايشان خاكي تر از كلاس گذاشتن و وقت ندادن هستند ولي به دلايل مختلفي من جمله ناخوشي بد موقع از شانس ما  و " هزار وعده خوبان .... " و ...  توفيق زيارت و حضور نبود تا اينكه چند روز پيش ، جناب شمع سوخته تماس گرفتند و پيرو صحبتهاي قبلي كه در مورد ساخت مستند داشتيم فرمودند كه فردا جلسه اي با حضور حاج آقا و يك كارگردان و برخي رفقاي فعال مهدويت در مورد ساخت فيلم مستند داريم ، شما هم خودتون رو برسونيد.

با وجود مشغله كاري و فرصت اندك ، قول دادم و كارها رو براي جلسه فردا راست و ريس كردم.

قبل از ادامه عرض كنم با توجه به جذاب و اثرگذار بودن مستند نشانه ها و مصاديق شخصيتهاي ظهور ، برخي از عزيزان براي انتشار فيلم اهتمام و عجله زيادي از خود نشان مي دادند بعنوان مثال دوست عزيزمان از یکی شهرها ( كه اگر خاطر مباركتان باشد روياي جالب بشارت ظهور رو ديده بودند ، طي تماسي فرمودند كه تصميم دارند 1000 عدد از فيلم مستند شمع سوخته با برچسب سي دي مخصوص رايت كرده  منتشر كنند ، اين رفيق عزيز ما كه مهندس ساختمان نيز مي باشد در اقدام ديگري بالاي 10000 برگه تبليغاتي روز 14 خرداد را تكثير كرده و با كمك رفقايشان در كاروانهاي عبوري به سمت حرم مطهر توزيع نمودند.( اينها رو عرض كردم كه شايد به غيرت برخي از اعضايي كه مثل ما خواب هستند بربخورد و قبل از آنكه دير شود و فرصت دوندگي براي مهدي فاطمه(عج) از دست برود از خواب بيداري شويم)

طرح اوليه فيلم مستند  در ذهنم بود با اين حال تا كنون آن را روي كاغذ نياورده بودم ديروز تصميم گرفتم قبل از جلسه آن را مكتوب كنم.

مقدار زيادي از طرح را مكتوب كرده بودم ، سوار ماشين پژوي قم - تهران كه شدم تصميم داشتم بقيه را در راه كامل كنم ، بعد از سوار شدن متوجه شدم كه بله  صدا دارام و درومب  و آواز شيطاني روشن است ، از راننده خواستم كه چون من مي خواهم مطلبي بنويسم و مطالعه كنم و اين صدا مزاحم است ، آن را خاموش كند ، فرصت بحث ريشه اي نبود . او هم به اكراه قبول كرد.

جالب است و البته جاي تاسف دارد كه ما انسانها حرف مخلوقاتي مثل خودمان را قبول مي كنيم اما حرف خدا را نه!!!!!  شروع به نوشتن كردم ، 20 دقيقه اي نگذشته بود كه سر را بلند كردم و ديدم به به جناب شيطان در غياب و خواب ما بدجوري مي تازد و مي خواند ، ما چرتمان زده و اين رفيق ما هم ... بيداري حزب الله همانا و فرار دوباره شيطان همانا !!!

به تهران رسيدم و با عجله وارد مترو شده و با سرعت به سمت مصلي ، چون عجله دارم زودتر به بحث اصلي برسم ديگر به مباحث حاشيه اي مانند وضع حجاب تهران و خوش قولي رفيقمان و ... نمي پردازم

جلسه ما قبل از سخنراني استاد در هيئت محبين اهل بيت(ع) در ميدان آر‍ژانتين بود و قبل از جلسه ما هم استاد با گروه ديگري جلسه داشت ، در فرصت يك ساعته اي كه داشتيم در جمع دوستانه اي مباحث را مرور كرديم ، يكي از دوستان ما كه سيد جوان خوش ذوق و قريحه و البته دقيق و پرچانه (مثل خودم)  شروع به بيان مطالب عجيبي از بسيار بسيار نزديك بودن ظهور كه كشف كرده است ، پرداخت از نشانه هاي ظهور كه رخ داده و يا در حال رخ دادن است ، چون ادعاي اين دوست ما در مورد امسال خيلي تند و بحث برانگيز است از طرح آن خودداري مي كنم ، هرچند برخي مطالبش قابل خدشه بود ولي مسائل جالب و عجيبي را مطرح كرد.

بنده هم محتوي مستندي را كه در 9 فصل آماده كرده بودم براي آقاي دوستمان كه در اين طرح قدم پيش گذاشته است مطرح كردم ، از بشارت بزرگان تا نشانه هاي ظهور و زمينه هاي ظهور و طرح شبهات بزرگ و پاسخ به آنها در مستند تا نزديكي ظهور در اديان ديگر و تصوير جهنم قبل از ظهور و بهشت بعد از آن و وظايف منتظران و ....

بحثهاي مختلفي در مورد هر فصل داشتيم. انتظار ما طولاني شد و جلسه قبلي هنوز تمام نشده بود ، بالاخره با چند بار اخطار و اولتيماتوم آخرش هم با زور وارد  اتاق استاد شديم !!! و البته در ابتداي ورود هم چند تا تيكه آبدار به استاد محبوبمان انداختيم!

البته بگذريم از اينكه هر كسي كه او را گير مي آورد به راحتي از او دل نمي كند و شايد مثل دفعه قبلي كه ناخودآگاه مي گفت گاه پيش مي آيد كه صبح تا شب حتي فرصت خوردن چيزي پيدا نمي كند چه برسد به استراحت.

خلاصه جلسه شروع شد و بنده شروع به توضيح طرح و هدف از جلسه نمودم و طرح 9 فصلي خودم رو مطرح كردم ، استاد به دقت گوش مي كرد.

بعد از اتمام 9 سر فصل نكات جالبي فرمود كه هرچند بنده در ابتدا مخالف بودم ولي بعدا به صحت و درستي و زيبايي آنها پي بردم.

ايشان فرمودند كه شايد از سال 76 و زماني كه هنوز استفاده از سي دي رايج نشده بود در كار بشارت ظهور هستند و اتفاقا بعد از يكي از سخنراني هاي مهم ايشان در باب نزديكي ظهور كه گل كرد و طرفدار زيادي پيدا نمود و علاقه مندان كاست آن را دست به دست مي چرخاندند فلان موسسه معروف هم در رد سخنراني ايشان  مقاله اي زد در حالي كه امروز اين شور و اشتياق  همه را فرا گرفته است.

يا تعريف مي كردند در يكي از اردوهاي مختلط دانشگاهي كه در طي سالهاي گذشته برگزار شده بود و ايشان شبانه در محيط اردو حضور مي يابند و جو بسيار زننده حضور دختران و پسران را مي بينند كه مي ترسند (ايشان مي گفت من كم اتفاق مي افتد كه از چيزي بترسم ولي آن روز  فضا طوري بود كه آن وضع اختلاط و حجاب را كه ديدم ترسيدم) تصميم گرفتم كه از علائم ظهور و بشارت ظهور بگويم و از فردا آن وضع اصلاح شد ( منظور استاد اثرات بسيار زياد بشارت  و نزديك ديدن ظهور در اصلاح انسانها بود)

بنده توضيح داده بودم كه فيلم مستند  بعد از يكي دو دقيقه مطالب جذاب مقدماتي وارد بشارت بزرگان و مراجع خواهد شد.

ايشان با طرح بشارت بزرگان در ابتداي فيلم مخالفت كردند و آن را در اخر فيلم اثرگذارتر دانستند.

هرچند بنده فسفه طرح اين فصل در ابتداي فيلم كه همان زدودن تهمت انجمن حجتيه اي بودن است را مطرح كردم ولي ايشان فرمودند با طرح برخي موارد مانند انقلاب مردم مشرق زمين و يا لزوم مقابله با ظلم( كه مخالف عقايد انجمن حجتيه است) مي توانيد تا حدود زيادي به اين هدف برسيد.

در ادامه ايشان فرمودند كه اگر شما مستند را با طرح يك بحث قوي عقلاني شروع كنيد بهتر و جذاب تر خواهد بود ، بعنوان يك ناظر جستجوگر كه گاه حرفهاي خودتان را هم زير سئوال مي بريد ولي صحنه را طوري مي چينيد كه بيننده در پاي فيلم ميخكوب شود و بحث را دنبال كند و خود نتيجه گيري كند نه اينكه لقمه آماده را به او بدهيد كه از پذيرش آن اكراه داشته باشد.

از مسائل مهمي كه استاد بر آن تاكيد كرد و با پرسش و پاسخي كه مطرح نمود، وجود آن را خيلي اثرگذار دانست ، حضور يك راوي و مجري در طول فيلم بود كه بتواند با بيننده ارتباط برقرار كند و فيلم را با پرسش و پاسخ و ... جلو ببرد . ايشان مستندات قوي مايكل مور ، مستند ساز مطرح آمريكايي را بعنوان نمونه اي موفق ذكر نمود كه از برخي جهات مانند حضور فعال مجري و برخي جهات مورد توجه قرار گيرد.

ايشان ذكر برخي فصلها مانند پرداختن به شبهات و دنياي قبل و بعد از ظهور و .... را غيرضروي دانستند و تمركز بر روي بشارت ظهور را اثرگذارتر بيان نمودند.

وي همچنين خواستار تمركز و بيان شفاف در موردي برخي مصاديق مانند سيدخراساني بودن امام خامنه اي شدند و طرح سئوال گونه و احتمالي برخي ديگر از مصاديق مانند شعيب بودن دكتر احمدي نژاد را بهتر دانستند و حتي به بيان شبهه اي در مورد شعيب بودن دكتر پرداخته و خود به آن پاسخ دادند ولي در كل بيان كردن احتمالي  و غير قطعي بودن آن را براي قبول كردن مخاطب مفيدتر دانستند.

از موارد جالب ديروز صحبت نيم ساعتي رفيق محقق و سيد ما در مورد بسيار بسيار نزديك بودن ظهور بود (كه البته نحوه بيان ايشان به طور ديگري بود كه بنده جرات اظهار ان را ندارم) و نكته قابل توجه سكوت و عدم واكنش استاد در مقابل با اين بحث بود كه اگر اشتباه نكنم نشان ميداد احتمالا با اين مباحث مخالفت جدي ندارد كه احتمالا آن را قبول دراد  و يا وجود آن را داراي ثمرات زيادي مي داند. هرچند در اخر بحث با خنده به اين رفيق ما تيكه اي انداختند. البته تيكه اي از باب بيان و نه انكار.

در اخر جلسه يكي از اين بچه هاي هيئت محبين (كه من سفارش مي كنم رفقاي تهراني حتما در اين هيئت شركت كنند چهار شنبه ها غروب - ميدان آرژانتين) با حضور و چشم غره خود نونستند كه استاد رو از دست ما نجات بدهند والا بحثها اونقدر شيرين بود كه با يكي دو روز تموم نميشد. (البته ما هم پرروتر از اون بوديم كه آن محفل دوستانه را به خاطر چشم غره (البته مزاح مي كنم ) ازدست بدهيم ولي استاد واقعا خسته بودند چون  بعد از اين صحبتهاي متوالي كه از ظهر تا ساعت 8 غروب داشتند ، تازه بايد تا اذان مغرب  در هيئت نيز سخنراني مي كردند ، اينگونه مداوم و پيوسته و تلاش كردن ، انرژي زيادي مي خواهد كه تنها از عاشقان امام زمان(عج) بر مي آيد و انسان را ياد حاج محمود مي اندازد ، هرچند تلاش 25 ساعته حاج محمود واقعا با هيچ كس قابل مقايسه نيست الحق و الانصاف كه او را به درست به اراده شكست ناپذير ستوده اند.

اگر در وصف مجنون و فرهاد  آنگونه سروده اند ، غريب نيست كه روايات شريف نيز در وصف محمود شعيب اينگونه بسرايند اراده اي شكست ناپذير كه اگر با كوهها روبرو شود آنها را از جاي خود برمي كند.

انشاالله قصد داريم كه به فضل الهي مستندي عالي بسازيم و براي ساختن آن حتي به كشورهاي مختلف خاورميانه هم سفر كنيم ، مثلا سرزمين بيداء در عربستان ، وادي يابس در اردن (اگر بتوانيم) ، مسجد كوفه و ... در عراق ، مرزهاي اسرائيل و مسجد شام ، محل اولين خطبه سفياني

عزيزان دعا كنيد كه توفيق اين قدم ارزشمند رابراي آشنايي عميق جامعه با نزديكي ظهور داشته باشيم ، در نظر هست كه بعد از تهيه حرفه اي اين مستند عالي صدها هزار نسخه از آن در سراسر كشور توزيع گردد.

...................................................................................

در آخر سخنراني با تذكر دوستان(چون يك ساعت پيش در جمع خودماني آنها گفته بودم) ، بنده خواب جالب و عجيبي  كه 7 سال پيش براي استاد ديده بودم را براي ايشان تعريف كردم. كه خب چون شما زياد اصرار مي كنيد كه براي شما هم بگم ، مجبورم كه بگم!

بگم؟ بگم ؟ نميشه حالا نگم؟ امان از دست شما دوستان سمج! فقط به خاطر شما ، چون اصرار كرديد عرض مي كنم ها فكر نكنيد ما يه وقت خودمون شديداً دوست داشتيم و داريم كه اين خواب بشارت دار رو به رفقا بگيم!

قبل از توضيح خواب عرض كنم كه بنده حوالي سال ۸۰ با يكي از مداحان كشوري كه در مسجد دانشگاه تهران زياد حضور داشت از نزديك آشنا بودم و برخي از صحبتها و حركات او را نمي پسنديدم .

شبي در خواب ديدم حياط بزرگي است كه از سطح زمين پايين تر است و با چند پله به در ورودي كه در بيرون است ختم مي شود.

ما حدودا 10 الي 15 نفر بوديم كه در خواب توسط اين مداح نرمش و تمرين مي كرديم و ايشان مثل مربي ها به ما مي گفت بشين پاشو  بدو ....  ، مثل تمرينات رزمي رزمندگان

در حين نرمش و تمرين بوديم كه ناگهان نگاه نگاهم به چارچوبه در ورودي حياط افتاد و دو نفر در آن ظاهر شدند ، يكي استاد پناهيان كه نگاه غمگين و عميق او به افق هنوز كه هنوز است بعد از 7 سال در ذهنم مانده است ديگري فرد بلندي قدي كه در نگاه اول ، عرب بودن ، بلند قد بودن ، زيبا و دلنشين بودن و رشيد بودن او به چشم مي آمد و مشخص بود.

اين بزرگواران از پله ها پايين آمدند و وارد حياط شدند و من از اون جمع جدا شدم ، با وجود اينكه سالها بود كه استاد پناهيان رو از نزديك مي شناختم و به ايشان عشق مي ورزيدم ولي نزد ايشان نرفتم و نزد آن آقاي بزرگواري كه استاد پناهيان با احترام در كنارش حركت مي كرد و علي الظاهر نمي شناختم رفتم و بعد از سلام ( كه دقيقا يادم نيست كه عرض كردم يا نه) پرسيدم كه آقا به نظر شما ظهور كي خواهد بود؟ ايشان با كمي تامل فرمودند : اونقدري كه طول ميكشه دندان هاي يه بچه دربياد! (يا كامل بشه ، درست يادم نيست)

مدتها بود كه معني دقيق اين عبارت پرمفهوم را دقيقا نمي دانستم و همان موقع فكر مي كردم كه خب دندانهاي يه بچه نهايتا در دو الي سه سال در مياد اما  طي چند هفته گذشته وقتي براي يكي از عزيزان اين رويا رو تعريف مي كردم به ذهنم اومد كه اين داندانهايي كه در دو تا سه سال درمياد دندان شيري است و از بين خواهد رفت و دندانهاي كامل و دائمي انسان 7 الي 9 سال طول ميكشه تا دربياد.

جالب اينجاست كه مفهوم و پيام اين روياي عجيب به طور جالبي با چند مطلب ديگر مطابقت دارد

سال ديدن اين رويا 82 بوده است كه با فاصله زماني 7 الي 9 سال ميشود 89 تا 91

اين مسئله با روايت 72 ماه شعيب هم مطابقت دارد ، بر طبق روايات شعيب تقريبا 72 ماه قبل از ظهور در تهران ظاهر مي شود كه تقريبا حوالي سال 90 فهميده مي شود.

عزيزاني كه بشارت سوره سوره را ملاحظه كرده باشند يادشان هست كه بر طبق آن بشارتهاي سال 90 احتمال حوادث بسيار عظيم ومبارك وجود داشت

جالب است كه اين مسائل با تاريخ جنجالي 2012 مطالبقت دارد.

البته چيزي كه بايد در نظر داشت اين است كه اينها احتمال است و قطعي و يقيني نيست.

موفق باشيد - التماس دعا

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #259 منتظر ظهور 1389-09-17 15:12
سلام بر تمام مبشران و منتظران
ما چه وقتی میتونیم این مستند جذاب رو ببینیم
خواهش می کنم ما رو باخبر کنید
از شما ممنونم
نقل قول کردن
+2 #258 منتظر منتقم 1389-06-22 16:41
سلام
پس کی این مستند جدیدتون آماده میشه؟
وقتی که آقا اومد؟
التماس دعا
نقل قول کردن
+1 #257 milad 1389-04-30 01:45
سلام
بچه ها خسته نباشید .
آقا اگه نمیگین قضیه ثبت نام و ع ضویت تو اینجا چیه برین وبلاگ قبلی من خودم تنهایی نظر بدم
راستی نباید هرکسی به خوابی که دیده رو تعریف کنه البته خوبه ولی بقییه سو استفاده می کنند
لطغا بگین من چگونه عضو رسمی شم
ممنون
نقل قول کردن
+1 #256 رامین احمدی 1389-04-14 16:43
....در ضمن،روی تصاویر دلخراش کودکان(روایت ورود سپاه روم به عراق)بیش از حد معمول تکیه و مکث نشود.
نقل قول کردن
+1 #255 رامین احمدی 1389-04-09 10:54
باسلام
امیدواریم در ساختن سری جدید فیلم مستند علائم ظهور اشکالات بر طرف گردبده و بهتر و پخته تر عمل گردد و خروجی آن برای مخاطب،جذاب و گیراو تاثیر پذیر باشد.در ضمن، اگر تداخل صوتی و روایت 72 ماه تا ظهور، حذف شود برای مخاطب عموم بهتر است.
نقل قول کردن
+1 #254 پوریا 1389-03-27 15:08
یک نکته قابل تامل
یکی از روشهایی که بنده برای کسب خبر جدید از آن استفاده می نمایم جستجو در بخش اخبار گوگل می باشد و یکی از keyword های اصلی جستجوی بنده کلمه jordan (اردن) است. نکته جالب اینکه پس از فاجعه زیست محیطی لکه نفتی در امریکا ، نتایج جستجوی کلمه jordan به دو بخش اخبار اردن و اخبار لکه نفتی تقسیم می گردد.
علت این امر تاثیر زیست محیطی نشت نفت در رودخانه jordan در شهر سالت لیک امریکاست. اگر این مسئله را بر اساس استراتژی بازاریابی معکوس بررسی کنیم این اتفاق قابل تامل خواهد بود.
نقل قول کردن
+1 #253 مجید شیرازی 1389-03-27 15:08
بلکه همین الان در تمام جهان پر از ظلم و جور شده و مدتهاست این واقعه اتفاق افتاده و پر شدن زمین از ظلم و جور از آغاز اسلام وجود داشته و حتی خیلی پیشتر از آن در زمان شهادت هابیل بدست برادر ملعونش قابیل بوده است و جز ذر زمانها و مکانهای کمی در تاریخ و جهان که شاهد حکومت محدود و کوتاه اولیاء خدا بوده در تمام طو.ل تاریخ بشیرت در تمام جهان شاهد ظلم و جور فراگیر بوده ایم و در همین کشور خودمان هم از طرف دشمنان داخلی و خارجی دولت و ملت ایران ظلمها و ستمهای فراوانی بر مردم ما رفته و هنوز هم ادامه دارد.

"ظهر فساد فی البر و البحر بما کسبت ایدی الناس..."(الروم آیه 41)
"فساد در زمین و دریا بدست مردم آشکار شد"

درباره رؤيت حضرت حجه(عج) در تمام نقاط دنیا توسط افراد موثق و راستگو اخباری به ما رسیده است و آن حضرت بارها در نقاط مختلف دنیا در شرق و غرب عالم به دیدار بسیاری از افراد رفته اند در حدیثی داریم که وقتی حضرت ظهور می کند بسیاری از افراد می گویند ما ایشان را بارها پیش از این دیده ایم و حتی در بین سرخ پوستان آمریکایی هم از شخصی به نام مهدی نام برده شده که در زمانهای مختلف هنگام نیاز به کمک آنها میامده. الان منابع این مطالب در دستم نیست ولی اینها را از منابع معتبر شنیده ام و خوانده ام و احتمالا دوستان دیگر هم شنیده اند.

2-سلام جناب رهگذر شما شکسته نفسی می فرمایید بنده باید سالها زیر نظر شما و جناب امیری شاگردی کنم. .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/10.gif" >

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
+1 #252 مجید شیرازی 1389-03-27 15:07
با سلام مجدد خدمت همه دوستان عزیز

1-سلام و درود خدمت آقای " ارمیا"
برادر عزیز این سایت " ظهور" به هیچ وجه منبع موثقی برای مباحث مهدویت نیست و این اخبار جدید هم بدون هیچ دلیل و سندی هست و تنها نویسنده مجعول آن ادعای داشتن منبع معتبر از علوم مجعول و غریبه غیر قابل اثبات دارد و مصداق تعیین وقت و همان کذب الوقاتون هست. و ادعای نویسنده این سایت که حتی جرات بیان اسم کوچک خود را ندارد و با یک شماره خودش را معرفی می کند تماما کذب محض است و نشان از بی اطلاعی این شخص از مباحث مهدویت دارد ویا مغرضانه به تخریب مباحث مهدویت می پردازد و حتی سیستم نظر سنجی سایتش هم مثل بعضی دیگر از همین مدعیان بسته هست!
ردپای انجمن حجتیه در این قسمت سخنان ایشان به خوبی دیده می شود:
" حمله همه جانبه آمريكا و اسراييل به جمهوری اسلامی ايران ونهايت ظلم و جور به ملت مسلمان ايران و تحقق (بعد ما ملئت ظلمآ و جورآ) كه منجر به ظهور امام مهدی عج ميشود"
نقل قول کردن
+1 #251 پوریا 1389-03-27 14:56
سلام بر خانم سحریار
لینک های دانلودی کار نمی کنند ، لطفا اصلاح فرمایید.
سپاس
نقل قول کردن
+1 #250 رهگذر 1389-03-27 14:44
سلام و درود بر همه دوستان .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
سلام بر آقای مجید شیرازی .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > خدا قوت برادر. کار ترجمه شما بسیار عالی است و من هم به پای شما نمیرسم . این مطالب را پیشنهاد میکنم اقای مدیر سایت در یک پست منتشر کنند.این مقاله بسیار مقاله مهمی است. از سویی اتحاد کردها و اسرائیل موجب قیام ترکیه علیه کردها در شمال عراق شده و جنگ در مرزهای شمالی را موجب می شود . شاید این هم یکی از دلایل حوادث اخرالزمان و نزدیک ظهور باشد. یعنی ورود ترکها (روم ) به جزیره ( بین النهرین) و نیز ممکن است محلی که بعدها جنگ غیر مسلمانان در ان درمی گیرد در همین نقطه ( قرقیسیا) بی ربط به حوادث کنونی ان نباشد. البته اینها همه احتمال است ولی تشنج د راین منطقه با ورود اسرائیل و تجزیه عراق بدون شک بیشتر خواهد شد.
بنده هم نظرات خانمها سحریار و مومنی را در مورد مسئله حجاب تایید میکینم و معتقدم غیر از بعد قانونی ان که باید صرفنظر از دوست داشتن یا نداشتن ، به عنوان قانون کشور رعایت حجاب را نمود ، کار فرهنگی ضرورت زیادی در محو معظل بدحجابی دارد. اگر زور و قوه قهریه در رفع این مشکل جوابگو بود می بایست بعد از سی سال ما یک نفر بدحجاب هم در سطح شهرها نمی دیدیم . لذا باید در روشهایمان تجدید نظر کنیم و معتقدم رئیس جمهور هم منظورش همین بود و نه اینکه کنار گذاشتن همه راههای مبارزه با بدحجابی.
در این زمینه معتقدم بیشترین کم کاری را بخش حوزه و مذهبی ما و همین روحانیون و مسئولان فرهنگی ما مرتکب شدند. اگر دستورات اسلامی به شیوه ای مدرن و امروزی تدوین می شد بعد از سی سال همانقدر که در زمینه های دیگر خدکفا شده و پیشرفت کرده بودیم ، باید در زمینه حجاب و بدحجابی نیز مشکلات ما حل شده بود.
نقل قول کردن
+1 #249 ارمیا 1389-03-27 14:15
مهمترين علامت قبل از ظهور صيحه ی آسمانی در 23 رمضان 3ماه قبل از ظهور
خروج سفيانی سال ظهور
جزيره خضراء دروغ بزرگ و وتاييد كنندگان آن ساده لوحانی غافل...
عربستان (مدينة االنبی محل زندگی امام مهدی (عج)
رؤيت های دروغين:
( بنا بر غيبت است نه رؤيت ) ادعا های كاذب تشرفات عده ای در غير از مكه و مدينه برای بزرگ جلوه نمودن خود .ادعای رؤيت در مكه و مدينه ممكن است آنهم نه هر ادعايی و از هركسی

ورود امام مهدی (عج)به تهران فقط در سال ظهور

زلزله شديد در تهران در اول محرم سال هزارو چهارصدو... هجری قمری و بدنبال آن حمله همه جانبه آمريكا و اسراييل به جمهوری اسلامی ايران ونهايت ظلم و جور به ملت مسلمان ايران و تحقق (بعد ما ملئت ظلمآ و جورآ) كه منجر به ظهور امام مهدی عج ميشود ( هر سه حادثه زلزله ،حمله وظهور درظرف ده روزخواهد بود از اول محرم تا دهم محرم)
زيارت امام مهدی (عج) از كربلا فقط در سال ظهور( براای انتقام از خون جدش سيد الشهداء عليه السلام)
تمام موارد فوق الذكر مستند و علم و اسناد آن نزد كاشف رموز قرآنی 1184 مدير سايت ظهور ميباشد و ذكر آن در سايت های ديگر شرعآ مجاز نمی باشد رجب 1431 1389/3/26
نقل قول کردن
0 #248 ارمیا 1389-03-27 14:15
جدیدترین کشفیات سایت ظهور
بسم الله الرحمن الرحيم و صلی الله علی محمّد و آله الطاهرين
حوادثی مهم در جهان و جرياناتی ضد ولايت در درون نظانم مقدس جمهوری اسلامِ در حال شكل گيری است لذا برای باور توصيه های ولايی سايت ظهور بجهت بالا بردن بصيرت ملت دين باور لازم شد بعضی از اسرار و رموز تاريخ و آينده را واضح تر باز گو نمايم.
تمام اطلاعات مربوط به ظهور امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشريف و جمهوری اسلامی ايران و رهبر حكيم آن در اين سايت مستند ميباشد كه بخشی از مستندات آن استناد به استحصال علم ارزشهای حروف قرآن كريم ميباشد از جمله :

سال 1357 سال پايان حكومت سلطنتی ايران و سال مقدمه ظهور امام مهدی (عج) بود

امام خمينی ره (روح الله مصطفوی الموسوی) بنيان گذار جمهوری اسلامی ايران بزرگترين شخصيّت تاريخ بعد از حضرات ائمه معصومين عليهماالسلام
جمهوری اسلامی ايران مقدمه ظهور امام مهدی (عج)
حضرت اية الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب نايب امام مهدی (عج)و فرمانده سپاه امام در هنگام ظهور
ديدار رهبر جمهوری اسلامی ايران با امام مهدی 1438هجری قمری
چهل سال بعد از پيروزی جمهوری اسلامی ايران (ظهور امام مهدی (ع)
نقل قول کردن
0 #247 سحریار 1389-03-27 13:39
با سلام خدمت جناب پوریا و همه بزرگواران

متن مکالمه با استاد پناهیان درباره مسئله حجاب را هم به محض انکه پیاده کنم عینا در اختیار بزرگواران قرار می دهم. انچه نوشتم مضمون بود . کلمه به کلمه ان را هم می گذارم انشالله.

جلسه دیشب استاد پناهیان ناظر به بشارت ظهور بسیار روشنی بود

لینک سخنان بسیار بسیار بسیار زیبا و راهگشا و نورانی ایشان این است .

با موبایل ضبط شده و از بایت کیفیت عذر خواهی می کنم . همین طور متاسفانه یک ربع دیر رسیدم .
اگر یکی از عزیزان مبشر زحمت پیاده کردن بخش بشارت را فکرکنم -در قسمت 2 یا 3 باشد - متقبل شود وبقیه را مستفیض کند عالی ست.

امیدوارم این کلام نورانی را به گوش دل بشنویم و از نورانیت وافر این بیانات روشن بهره ببریم و بتوانیم قدمهای محکم تری در راه یاری امام زمان برداریم .

این سخنان ناظر بر ایه توصیف یاران امام زمان است

همان ایه زیبای یحبهم و یحبونه ......سوره طعامهای اسمانی ...مائده

www.persiangig.com/pages/download/?dl=roshan313.persiangig.com/audio/panahian/panahian1_89_03-26.amr

www.persiangig.com/pages/download/?dl=roshan313.persiangig.com/audio/panahian/panahian2_89_03-26.amr

www.persiangig.com/pages/download/?dl=roshan313.persiangig.com/audio/panahian/panahian3_89_03-26.amr

www.persiangig.com/pages/download/?dl=roshan313.persiangig.com/audio/panahian/panahian4_89_03-26.amr
نقل قول کردن
+1 #246 تفاوت 1389-03-27 13:11
اين كجا ؟ و ان كجا؟


احمدی نژاد : امام زنده است و در میان ماست

سید حسن خمینی: برای امام فاتحه بخوانید!
نقل قول کردن
+1 #245 مجید شیرازی 1389-03-27 12:53
سازمان جاسوسی موساد با کمک سربازان کرد حملات زیادی بر علیه مسیحیان کلدانی عراق در مناطق موصل، اربیل، حمدانیه، تل اسقف، قره قوش ، عقره و... انجام دادند که آن را به سازمان القاعده نسبت دادند. هدف آنها کوچاندن اجباری ساکنان اصلی این مناطق که مسیحیان کلدانی هستند بود تا بر سرزمین یهودی تورات دست یابند.

وین مادسن می گوید: هدف صهیونیستها ساکن کردن یهودیان کرد در سرزمین کلدان و آشوری ها است. همکاری موساد با دو حزب بزرگ کردستان عراق یعنی اتحاد میهنی به رهبری جلال طالبانی و حزب دموکرات به رهبری مسعود بارزانی در انجام این فعالیت ها همانند عملکرد صهیونیست ها در فلسطین در زمان سلطه انگلیس بر آن پس از جنگ جهانی دوم است.
انشاء الله ادامه دارد...

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
+1 #244 مجید شیرازی 1389-03-27 12:52
در ادامه مقاله روزنامه اردنی از هفت شرکت بزرگ اسرائیلی که از طریق شرکت های غربی وارد عراق شده اند نام می برد و بیان می کند بیشتر شرکت های اسرائیلی از طریق ادغام با شرکتهای غربی وارد عراق شده اند.

همچنین از قول سیمور هرش در روزنامه گاردین انگلیس می نوسید: واضح است که که حضور و فعالیت اسرائیل در مناطق مرزی ایران برای جاسوسی به خصوص در زمینه برنامه هسته ای ایران است.

در ادامه می نویسد: کارشناسان آمریکایی متوجه شده اند که دلیل سیطره اسرائیل بر اجزای حکومت عراق تحقق رویای "اسرائیل بزرگ" است. خبرنگار آمریکایی "وین مادسن" در یک نشریه اینترنتی می نویسد تحقیقات نشان داده حضور اسرائیل در منطقه کردنشین شمال عراق با پوشش زیارت از قبور و آثار یهودیان قدیم در شهرهای موصل و نینوا انجام می شود.

در ادامه آورده است: در سخنان وزیر جنگ سابق اسرائیل ،آفی دیختر، درباره حضور اسرائیل در عراق آمده است، کشور عراق برای امنیت صهیونیست ها از اهمیت استراتژیکی برخوردار است و هدف تدریجی ما تجزیه و تقسیم عراق است. برای همین هدف اسرائیل مبادرت به تجهیز کردها به سلاح و آموزش آنها و همکاریهای امنیتی به منظور تاسیس دولت مستقل کردی در شمال عراق نموده تا بر نفت کرکوک و کردستان سیطره یابد.

وین مادسن می نویسد: در جنگ 2003 آمریکا علیه عراق کردهای یهودی پیشگامان جنگ بودند در منطقه ای که آن را "سرزمین تاریخی یهود" می نامیدند. آنها اهتمام ویژه ای به آنجا داشتند و معتقدند آنجا خواستگاه پیامبر بنی اسرائیل مانند ناحوم، یونس و دانیال و همچنین حزقیل و عزرا و دیگران است، به همین دلیل صهیونیستها آنجا را بخشی از سرزمین اسرائیل می دانند و معتقدند همانند قدس ارزشمند است که نام آن را یهودا و سامره گذاشته اند.
نقل قول کردن
+1 #243 مجید شیرازی 1389-03-27 12:50
دوستان چون فرصت ترجمه کامل این مقاله رو ندارم در ادامه بطور خلاصه مضمون مقاله رو می نویسم:
این روزنامه صهیونیستی در ادامه بیان می کند اغلب این دانشجویان دوست دارند درباره اوضاع سیاسی و اجتماعی اسرائیل بیشتر بدانند حتی به اسرائیل سفر کنند و توصیه میکند تا در بین آنها و مردم عراق فیلمها و موسیقی ها و کتب و جزوات اسرائیلی توزیع شود و مربیان واساتید صهیونیست به تعلیم عراقی ها گمارده شوند و دانشگاههای اسرائیلی با دانشگاه های عراقی قرارداد همکاری و تبادل استاد داشته باشند چون در حال حاضر دانشگاههای عراقی با کمبود استاد و متخصص و منابع علمی مواجه است و این فرصت خوبی برای اسرائیلی ها هست.

روزنامه اردنی در ادامه بیان می کند که حضور اسرائیلی ها در عراق امروزه امری اثبات شده است و میگوید شبکه بی بی سی بریتانیا در تابستان گذشته اذعان کرد که مسئول سابق زندان آمریکایی ابو غریب ،ژانت کاربنسکی، به آنها گفته است بازرسان اسرائیلی مجری عملیات(شکنجه) در این زندان هستند.

همچنین در همین زمینه تعدادی از افراد که با لهجه ای شبیه به لهجه لبنانی ها در حوزه علمیه نجف تردد می کنند و درباره شعبه ها و دفاتر حزب الله لبنان و جنبش حماس در بین عراقی ها و همچنین سپاه پاسداران ایران به جمع آوری اطلاعات می پردازند. علاوه بر آن درباره مقامات پیامبران بنی اسرائیل و آثار باستانی یهود در عراق تحقیق می کنند در حالی که واضح است این افراد زبان عربی را آموزش دیده اند و عرب زبان نیستند. همچنین به نقل از ششبکه بی بی سی بیان می کند متخصصان اسرائیلی مبادرت به آموزش سربازان کرد شمال عراق می کنند.

در ادامه این روزنامه اردنی اذعان می کند که از سال 2005 شاهد حضور گسترده شرکتهای اسرائیلی در زمینه های مختلف در عراق هستند بطوری که روزنامه معاریف اسرائیل مینویسد در سال 2007 به سمت تشکیل اسرائیل بزرگ در عراق پیش می رویم.
نقل قول کردن
+1 #242 مجید شیرازی 1389-03-27 12:50
با سلام مجدد خدمت همه دوستان

مقاله زیر در روزنامه اللواء اردن منتشر شده

موساد از طبقه هفتم خیابان الرشید بر عراق حکومت می کند

گزارشات گروه های حقوق بشر عربی در بازدید های اخیر خود از زندانیان اردنی در عراق درباره تحقیق افرادی از سازمان جاسوسی اسرائیل موساد از آنان از نفوذ گسترده اسرائیل در تشکیلات امنیتی و سیاسی و اطلاعاتی عراق بعد از فتح عراق توسط آمریکا و باز شدن درهای عراق به روی اسرائیل خبر می دهد.
حتی یهودیان اعیادشان را در کاخ الجمهوری عراق برپا می کنند. نویسنده یهودی خانم "الیزابت روبنس" می گوید:"پس از سالهای طولانی ما دوباره در بغداد در کاخ الجمهوری شمعدان "رمز یهود" را برپا کردیم. برای صدام؟ به زبان عبری درود بفرستید بخاطر بازگرداندن و پس دادن لوازم دینیمان! و در چنین شبی ما خوراکهای یهودی می خوریم، ولی مهمترین چیز اینست که ما در این سال اینجا هستیم در سرزمین عراق، سرزمین اجدادمان!

روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرونوت می نویسد: یکی از مسئولان عراقی از امکان برقراری روابط قوی با اسرائیل می گوید و این بخاطر روابط تاریخی ما در گذشته عراق است، مهمترین موضوع دعوت به صلح با اسرائیل است و گفتگو برای برقراری روابط عادی با اسرائیل است که مدتها در ذهنا زندانی بوده است، در حالی که بعد از صدام تغییر اساسی در آن ایجاد نشده و این وظیفه الان مسئولین عراقی است.

این روزنامه اشاره می کند:تعلیم زبان عبری در بین دانشجویان عراقی در منطقه سبز بغداد در حال افزایش است و شمار آنها بیش از 200 تن است که اکثر آنها جوانانی هستند که درباره اسرائیل اختلاف نظر دارند.
این روزنامه می نویسد: نظر بسیاری از این دانشجویان به اسرائیل منفی است به دنبال تصرف عراق و سقوط بغداد در سال 2003 بدست نیروهای ائتلاف، بسیاری از عراقی ها برای اولین بار از امکان تردد اسرائیلیها در خاکشان صحبت می کنند، علاوه بر این ارتباط تعداد زیادی از یهودیان عراقی ساکن اسرائیل با فرزندان و خانواده هایشان که در عراق زندگی می کنند همچنین رابطه آنها با بعضی از مسئولان بغداد موجب بهبود وضع یهودیان عراقی می شود و ارسال کمکهای انساندوستانه برای آنها الزامی است.
نقل قول کردن
0 #241 مجید شیرازی 1389-03-27 12:46
پس می بینید کار فرهنگی اولویت دارد و بسیار هم قشنگ تر است. البته باید کار بشود ها نه اینکه دست روی دست گذاشت اگر همین مراجع محترم با صدور فتواهای محکم و تبیین میزان حجاب کامل و عواقب بد حجابی در دنیا و آخرت می پرداختند اگر در سینماهایمان شاهد بد حجابی بازیگران زن نبودیم اگر در صدا و سیما به اهمیت و زیبای و مصونیت حجاب برای بانوان پرداخته می شد اگر در خانواده ها از کودکی به دخترانشان اهمیت حجاب آموزش داده می شد اگر در مدارس این آموزشها بیان می شد و اگر .... الان شاهد این معضلات نبودیم من شهرهای بزرگ رو نمی دونم ولی در بسیاری از روستا های تا همین 10- 15 سال پیش بزرگترین آرزوی دختر ها داشتن یک چادر خوب بود طرفای ما چادر عربی مشکی خیلی طرفدار داشت اما از زمان دولت اصلاحات! مانتو جای چادر رو گرفت کم کم شار جای حجاب رو گرفت و مانتو ها آب رفتند الان توی تمام بازار های شهر ها رو بگردی یک مانتو که حداقل تا روی زانوها رو بپوشونه پیدا می شه؟ وقتی نیست چطور خانم ها مانتو بلند بپوشند؟

اینا کارهای فرهنگی هست که باید انجام بشه تازه خیلی هاش رو نگفتم تازه باید روی آقایان و پسر ها هم کار فرهنگی بشه حتی بیشتر از خانم ها امروزه معضلات مردان بمراتب بیشتر از خانم ها است.

2- باز هم می گویم برادان و آقایان عزیز بهتر است از مشکلات و معضلات مردان سخن بگویند و بحث حجاب رو به خود خانم ها واگذار کنند که خیلی بهتر و منطقی تر و البته دور از تعصب به این موضوع نگاه می کنند خودتون یه مقایسه بین نظرات خانمهای محترم مومنی، آناهید، سحریار و زهرا خانم و بعضی آقایان بکنید حساب کار دستتون میاد انشاءالله. .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >

3- با تشکر از جناب امیری عزیز و جناب رهگذر عزیز به بنده لطف دارید می دانم این ترجمه های من خالی از اشکال نیست و به پای ایشان نمی رسد ولی قسمت سوم اون مقاله رو ترجمه کردم به همراه دو قسمت قبلی می ذارم ولی هنوز مقاله ادامه داره. .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >

4- علی اصغر بابا دیگه وقتشه یه پست جدید راه بندازی چند وقته دیگه محدودیت نظرات پر می شه ما که نمیتونیم جلوی نظر دادنمون رو بگیریم مجبوریم برگردیم تو پستای قبلی نظر بدیم ها!!! از من گفتن بود ها!!! .blogfa.com/cmt /images/10.gif" > .blogfa.com/cmt /images/3.gif"> .blogfa.com/cmt /images/4.gif"> .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما! .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #240 مجید شیرازی 1389-03-27 12:45
با سلام خدمت همه دوستان محترم

مثل اینکه دوستان ول کن این بحث حجاب نیستند! بنده باز هم می گویم اگر قرار است اقدامی در این زمینه انجام شود چه از لحاظ فرهنگی یا حتی قهوه قهریه باید خانم ها مجری باشند بحث در این زمینه هم باید خود خانم ها پیگیر باشند. دلیل هم دارم.

1- همانطور که آقا جواد و آقا سیاوش عزیز گفتند این دوستانی که رگهای گردنشان از غضب به رئیس جمهور باد کرده و فریاد وا اسلاما و وا حجابا سر می دهند یک لحظه خودشان را در دو موقعیت قرار دهند"

موقعیت اول: به جای همان مامور اجرائی قوه قهریه _یعنی همان سرباز نیروی انتظامی_ شما چطور می خواهید با یک خانم بد حجاب برخورد کیند؟ آیا حاضرید با یک باطوم بر سر این خانم ها بزنید؟ آیا آنها را به زور سوار ماشین نیروی انتظامی می کنید؟ چطور می خواهید به یک خانم نامحرم دست بزنید آیا این کار شرعی است؟....؟؟؟ توجه کنید امروزه بیشتر موبایل ها قادر به فیلم برداری هستند و هر آن امکان دارد این اعمال از اینترنت و تمام شبکه های خبری جهان سر در بیاورند!!! .blogfa.com/cmt /images/13.gif" > .blogfa.com/cmt /images/17.gif" >

موقعیت دوم: احتمالا در بین فامیل و آشنایان تمام دوستان خانم هایی هستند که تا حدودی مقید به حجاب نیستند یا چندان به آن اهمیت نمی دهند شما تصور کنید در حالی که در خیابان راه می روید یکی از همین آشنایان شما در حالی که مامورین قوه قهریه در حال برخورد با آنها هستند با داد و ضجه از شما کمک می خواهد عملکرد شما آنجا چیست؟ آیا به کمش می روید و با سربازان نیروی انتظامی برخورد می کنید؟ آیا به کمک سربازان اسلام می روید که در حال نهی از منکر یک خانم بد حجاب هستند؟...؟؟؟ .blogfa.com/cmt /images/13.gif" > .blogfa.com/cmt /images/19.gif" > .blogfa.com/cmt /images/2.gif"> .blogfa.com/cmt /images/16.gif" >
نقل قول کردن
0 #239 وحید 1389-03-27 12:42
سلام

با پست ِ ( بدون شرح ) در خدمتم .
نقل قول کردن
0 #238 سحریار 1389-03-27 12:35
برادر بزرگوار جناب حسن اقا فرمودند

" تفاوت دیدگاه های اقا با دکتر خیلی واضحه واقعا شما این تفاوت دیدگاه را نمیبینی"

دوست عزیز دکتر میگه فقط کار فرهنگی
ولی اقا میگه نیروی انتظامی هم باید وارد مبارزه با مفاسد اجتماعی بشه

اولا تاکید رهبر بزرگوار برکار فرهنگی را نشنیده و ندیده اید که اتفاقا در چند سال گذشته بارها این مطالبه خود را بیان کرده اند ؟ صدا و سیما چه کرده ؟ الان از اقایان متدین این سوال جدی هست که چرا صدا و سیما مورد مواخذه مومنین قرار نمی گیرد ؟
مگر رهبر ملاک نیست ؟
با این همه کار ضعیف که حتی سبب شد رهبر بزرگوار حجم اقای ضرغامی را دیر بدهند و مهلت یک ساله برای اصلاح بدهند. ؟؟

چه شده که ولایت مدار اقایان سبب نمی شود این درخواست های صریح رهبر موجب حرکتی در اقایان بشود؟ همه خواب تشریف دارند ؟؟ امام وقتی دکتر می فرماید شیوه امر به معروف شما صحیح نیست همه داد می کشند ؟؟؟؟؟؟

پیام رهبر را دقت بفرمایید :
رهبر هم شیوه ورود نیرو انتظامی را قوی و صحیح می خواهند!!! رئیس جمهور هم تاکیدشان همین بود که به هر شیوه ای نمی توان واردشد .
ایا این گشت نسبت صحیح بود ؟
ایا اینکه یک مامور علی رغم اینکه خودش شرایط امر به معروف را ندارد دست به این کار بزند صحیح است ؟
ایا برخورد با مردم عادی صحیح است یا با ریشه ها ؟؟؟

من نمی دانم چرا بعضی اقایان نمی توانند این حقیقت روشن را درک کنند. واقعا برایم سوال است؟

دکتر همان نظر رهبر و امام بزرگوار را دارد. شیوه برخورد ها باید معروف باشد نه منکرجدید !!! توجه کنید !
نقل قول کردن
0 #237 سحریار 1389-03-27 12:24
سلام بر همه بزرگواران
اقای احمدیان .کسی نگفته بی حیایی خوب است . بلکه روش بحث در روش امر به معروف است .ایا درست است که روش امر به معروف منکر باشد؟؟؟؟

خانم رعنا رهبر و رئیس جمهور یک حرف می زنند . اتفاقا جملاتی که از رهبر نقل شده است نشان دهنده این است که رهبر بزرگوارما در همان زمانی که ریشه های فساد شکل می گرفت .یعنی زمان خاتمی به این مسئله هشدار داده بودند

تخم فسادهایی که خاتمی ایجاد کرد یکی یکی دارد میوه های جهنمی اش می دهد بیرون و کار دکتر احمدی نژاد درست کردن ریشه هاست ....

این کلام هم از استاد مطهری درباره شرایط امر به معروف :

كسى جايز نمى‏دانند به عنوان امر به معروف و نهى از منكر متعرض ديگران بشود، خصوصاً اگر آن‏ تعرض شديد باشد و پاى مزاحمت و زد و خورد و خونريزى باشد كه آنوقت شرايط زيادى دارد. دو شرط از شرايط امر به معروف و نهى از منكر از شرايط اوليه است كه در همهء موارد لازم است و خوارج فاقد هردو شرط بودند بلكه منكر يكى از اين دو شرط بودند. آن دو شرط يكى بصيرت در دين است و يكى بصيرت در عمل.

www.mortezamotahari.com/.../BookView.aspx?BookID=367&LanguageID=1&BookArticleID=17620
نقل قول کردن
0 #236 جلال 1389-03-27 12:11
علی اصغر جان منتظر جواب پیام خصوصی هستم مشکل خود را بصورت پیغام خصوصی فرستادم
نقل قول کردن
0 #234 محسن 1389-03-26 03:29
اگر احمدی نژاد کلیت طرح را که خواسته همه مومنین در سراسر کشور است را زیر سوال نمیبرد و فقط از قسمتهایی از طرح انتقاد میکرد حرفی نبود ولی افسوس...
نقل قول کردن
0 #233 محسن به جواد 1389-03-26 03:22
بسه دیگه اقا جواد
هرکار اشتباهی این احمدی نژاد میکنه میگین داره فیلم بازی میکنه و یک جوری میخواین توجیهش کنین
سر قضیه مشایی و زمین گذاشتن حکم اقا در حالی که بنده خودم شاهد بودم توی بیت رهبری از احمدی نژاد ناراحت بودن یه عده از دوستان داشتن کارش را توجیه میکردن
الان هم که همه افراد با بصیرت و خوش سابقه مانند خاتمی امام جمعه تهران حسین شریعتمداری حاج منصور و ...دارن از این کار دکتر انتقاد میکنن باز هم همونهایی که داشتن کار دکتر سر قضیه مشایی را توجیه میکردن الان هم باز شروع کردن به توجیه مورد جدید در حالی که اگر همان روز همه از دکتر انتقاد کرده و به او تذکر میدادیم کار به اینجا نمیکشید که بیاد توی برنامه زنده طرح امنیت اخلاقی را به سخره بگیره
نقل قول کردن
0 #232 سحریار 1389-03-26 03:02
به دلیل اینکه در نظرات این وبلاگ اقای قدیانی مورد نقد قرار گرفته بودند بر خودم واجب دانستم در این جا نیز از ایشان تشکر کنم .

سلام بر برادر بزرگوار

اقای قدیانی
چشم و دل ما را روشن کردید با این دفاع مستدل و منطقی جانانه از حق .

ما کمی از بابت کم گذاشتن قلم شما برای دفاع از دکتر دلخور بودیم.
وقتی لشکر جنگ نرم پارسال به هر بهانه ای دکتر را مورد هجوم رسانه ای خود قرار می داد.
ما انتظار دفاع جانانه تری از مظلومیت دکتر داشتیم از طرف شما.
و حالا خدا را شکر این مسئله حجاب سبب شد که که ارادت ما به صاحب این قلم که یقینا همان حنجره بابا اکبر شماست صد چندان شود

و خدا را شکر می کنم که با دیدن این نوشته فوق العاده که جامع و کامل بود

دل مارا خنک فرمودید

خدا به شما خیر و برکت بدهد
و دلتان را گلستان
و چشمتان را به نور امام زمان روشن کند. انشالله
خواهر شما سحریار
نقل قول کردن
0 #231 امین رضا 1389-03-26 02:46
در ضمن آقای رهگذر از شما انتظار نداشتیم، ایجاد شبه کنید!

چرا می گید خروج امسال نیست؟ هنوز زوده برای این حرفا. .blogfa.com/cmt /images/15.gif" >
نقل قول کردن
0 #230 منتظرالظهورالامام 1389-03-26 02:30
باسلام وتشكردردوموردخل ف وعده كرديد1)مقاله ي شعيب كه درسالگرد22خرداد قراربودمنتشر شود2)مقاله اي درباب ماجراهاي پس از رحلت حضرت رسول اكرم كه در فاطميه قراربود منتشر كنيد.جهت يادآوري به برادر علي اصغرمبشر ظهور.ياعلي.
نقل قول کردن
0 #229 حميدرضا 1389-03-26 02:29
سلام
بشارت
فايل صوتي 4 دقيقه پاياني گفتگوي دكتر احمدي نژاد در شبكه اول سيما
حجم: 800 كيلوبايت
لينك:
www.moshkan.com/u313/ahmadi-besharat.zip
نقل قول کردن
0 #228 امین رضا 1389-03-26 02:27
در ضمن اگر حدیث 72 ماه درست باشه و دکتر هم شعیب پس ظهور باید امسال باشه، درسته؟؟

چون طبیعتا منظور حدیث 72 ماه قمری بوده که میشه 70 ماه شمسی. پس اگر فرضا فرضا ظهور 10 محرم 1432 باشه، زمان خروج شعیب باید تقریبا اسفند 1383 باشه یعنی تقریبا زمان شروع تب و تاب انتخابات ریاست جمهوری 1384. والله اعلم.
نقل قول کردن
0 #227 Ali 1389-03-26 02:27
شنیده ها و گفته ها حاکی از حضور پرشور و راهپیمایی تاریخی نظامیان، بسیجیان، سپاهیان، لباس شخصیها و دیگر دلسوزان امنیت در خیابان های پایتخت می باشد. این حضور پرشور و خود جوش نظامیان بر امت ساندیس خور مبارک 25 خرداد 89
نقل قول کردن
0 #226 مرگ بر موسوی و خاتمی(کروبی هم که هیچی) 1389-03-26 02:19
نهضت ما حسینیه
سید علی خمینیه
نقل قول کردن
0 #225 ....... 1389-03-26 01:53
مير حسين موسوی در بیانیه ای که برای حمایت از يك روحاني نما - كه به مدد روزنامه هاي زنجيره اي چند صباحي نام مرجع را يدك مي كشيد - صادر کرده است بار دیگر در همنوایی آشکار با اربابان صهیونیستش نسبت به اقدامات خود جوش مردمی در روز 14 خرداد و اعتراضات مردمی نسبت به حضور شیخ ساده لوح؛ اعتراض نموده و به مردم انقلابی و دولت دهم توهین آشکاری نموده است.
به گزارش صراط نیوز، میر حسین موسوی یکی از سران فتنه ، در يك خط دهي آشكار حمله به مهدی کروبی و دفتر صانعی را "ورود به مرحله جدیدی از بحران سازی ها" دانسته و گفته است: " آمران و عاملان این اقدام خطرناک بدانند که حمله به مراجع! و هتک حرمت و زیر فشار قرار دادن آنها تنها مشروعیت نظام! را از بین می برد."
البته موسوي به اين نكته اشاره نكرده است كه كروبي و صانعي در كدام ركن اين نظام قرار دارند؟!
اين كانديداي شكست خورده انتخابات رياست جمهوري با صدور بیانیه ای گفته است خودداری از صدور مجوز راهپیمایی برای روز 22 خرداد بیش از هر چیز نشان دهنده ترس دولتیان از تکرار حماسه 25 خرداد سال 88 است.
گفتنی است موسوی بی آبرو شدن دولت آمریکا را زیر سوال برده و با وارونه جلوه دادن دستاوردهای بیانیه تهران در حوزه دیپلماسی آن را اقدام دولت جهت عوام فریبی دانسته است! وی افزود حملات اخیر به مردم، دانشگاهیان و مراجع بهانه ای به بدست دولت نداد تا "پیامدهای ناشی از قطعنامه 1929 شورای امنیت را که به دلیل سوء مدیریت و سیاست عوام فریبانه! بر سر کشور و ملت ما تحمیل شده است بپوشاند و نیز عواقب اقدامات منافقانه و ظالمانه در مراسم روز 14 خرداد را از یادها ببرد."
نقل قول کردن
0 #224 جواد 1389-03-26 01:44
چند تا لینک:

دور جدید تخریب رئیس جمهور به بهانه مبارزه با بدحجابی

nahalnews.com/news/1389-03-25/news438.aspx

....................................................................................

خود زنی دفتر صانعی+ عکس

nahalnews.com/news/1389-03-25/news446.aspx

.......................................................................................

شریعتمداری:چرا برخی مراجع‌عظام در برابراهانت‌های سران‌فتنه احساس ‌تکلیف نفرمودند؟!
nahalnews.com/news/1389-03-25/news435.aspx
......................................................................................
استقبال گسترده و بی نظیر مردم قم از کروبی در محل بیت صانعی ! + عکس
nahalnews.com/news/1389-03-24/news422.aspx
نقل قول کردن
0 #223 جواد 1389-03-26 01:39
2- الان 3 روز هست امام خامنه ای قم هستند و بچه ها ایشون رو تو جمکران دیدند با لباس مبدل .blogfa.com/cmt /images/4.gif"> در ضمن امام خامنه ای با آیت الله مکار شیرازی و صافی گلپایگانی و نوری همدانی دیدار محرمانه و خصوصی داشتند

نمیدونم چی گفتند به هم
ولی باید مهم باشه


.blogfa.com/cmt /images/17.gif" >
نقل قول کردن
0 #222 جواد 1389-03-26 01:38
سلام به همه علی اصغر، رهگذر، شیرازی، امیری ، عاشق خراسانی و غیره......
من اومدم
امتحانم تموم شده فعلا 18 ساعته وقتم خالیه!

چند مورد رو بگم برم :
1- سخنان رئیس جمهور راجع به بدحجابی در تلویزیون از چند بعد قابل بررسی هست و هرچقدر بیشتر این رو تحلیل میکنیم به عمق زیرکی دکتر پی میبریم. اولا این موضع دکتر، موضع جدیدی نبود و ایشون از اول ریاست جمهوریش همین حرفا رو میزده دوما الان وضعیت کشور ملتهی و ناآرام هست قطعنامه بر ضد ایران تصویب شده، هنوز کشور تو شوک قضیه سید حسن هست، سالگرد انتخابات هست و فتنه گران تمام توان خود را برای خودنمایی به عرصه گذاشتن، علما بدجوری دارن بی بصیرتی میکنن، مهدی کروبی رفت قم و شلوغش کرد، به بیت آیت الله نوری همدانی حمله شد خلاصه فضا نا آروم هستو دکتر احمدی نژاد طبق معمول با یک بحث فرعی تمام حواس ها رو به سمت خودش برد تا حواسها پرت بشه و این فداکاریش رو میرسونه

.blogfa.com/cmt /images/7.gif"> .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #221 رهگذر 1389-03-26 01:09
سلام آقا مجتبی

نگران نباش برادر . اتفاق بدی نمی افته . من یقین دارم پدر و مادر سالم میرن و برمیگردن ان شاء الله . امسال جنگ نمیشه برادر .

یک خبر مهم :
کشورهای منطقه اعلام کردن امسال اولین سال خشکسالی است . در سوریه و در اردن خشکسالی شده و درخواست برای وارد کردن گندم داده اند . قیام سفیانی احتمالا امسال نیست . شاید من اینطوری حس میکنم . الله اعلم
نقل قول کردن
0 #220 عاشق امام 1389-03-26 00:56
آقای رهگذر
آقای شیرازی
از اینکه توجه کردید ممنون مثل اینکه فقط شما دو تا این کامنت رو دیدین
متاسفانه این بلاگ مال خودم نیست که این وبلاگ رو لینک کنم مطالب هم از من نیست اما وبلاگ خوبی است
من خودم همیشه این دو وبلاگ رو با هم باز می کنم و استفاده حداکثری!!!!!!! از صفحه مانیتور م می کنم میشه توی مباحث اون وبلاگ هم شرکت کرداینجا هم بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد