رایحه ظهور

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 62

یاران امام زمان درآیات و روایات / 1.5

 

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

 

» افزودن نظر جدید

 

آیا خصوصیاتی که برای یاران امام زمان روحی فداه ذکر شده است را می شناسیم ؟اگر دکتر احمدی نژاد بخواهد بطورخاص سردار سپاه امام زمان عج ، یعنی جناب شعیب بن صالح باشد ، باید همانند همه بزرگوارانی که یاران امام زمان عج هستند ویژگی های عمومی یاران امام را دارا باشد.

سوال ما این است که آیا ویژگی های عمومی که در آیات وروایات برای یاران امام زمان عج ذکر شده است ، در دکتر احمدی نژاد بارز و آشکار است یاخیر ؟

در این مبحث دو آیه ی شریف از قرآن کردیم ، درشرح اوصاف یاران امام زمان عج مورد بررسی قرارمی گیرد . البته اثبات وجود برخی ازین صفات مانند محبت و عشق با عصای چوبین و لنگان عقل و مستندات قابل مشاهده مادی یقینا کار مشکلی ست . اما ما سعی می کنیم شواهدی قابل مشاهده و مشهور ازین خصلت ها و صفات را بررسی کنیم و ببینیم آیا خصوصیات ذکر شده دراین آیات با خصوصیات روحی و اخلاقی و مشهور دکتراحمدی نژاد منطبق است یا خیر؟

آیات مورد بررسی در این مبحث :

آیه اول : سلیمان بن هارون عجلی از امام صادق علیه السلام روایت می کند که فرمود: « یاران مهدی علیه السلام کسانی هستند که خداوند درباره آنان می فرماید: «یا ایها الذین آمنوا من یرتدّ منکم عن دینه فسوف یأتی الله بقوم یحبّهم و یحبّونه اذلّه علی المؤمنین اعزّه علی الکافرین یجاهدون فی سبیل الله و لا یخافون لومه لائم ذلک فضل الله یؤتیه من یشاء و الله واسع علیم « مائده: 54» منابع: بحارالانوار، ج 51، ص 57، حدیث 47تفسیر عیاشی /بحارالانوار، ج 52، ص370، حدیث 160غیبه النعمانی (لینک)

ویژگی های برجسته یاران امام زمان عج که ازین آیه قابل استخراج است :1- محبت شدید به خداوند و محبت شدید خداوند به آنان یحبّهم و یحبّونه/2-خاکساری و تواضع در برابر مومنان اذلّه علی المؤمنین/3- عزتمندی و قاطعیت و شجاعت در برابرکافران عزّه علی الکافرین/4- جهاد در راه خدا یجاهدون فی سبیل الله/5-نهراسیدن از سرزنش سرزنش کنندگان و لا یخافون لومه لائم

آیه دوم : امام باقر علیه السلام هنگام تلاوت آیه: « بعثنا علیکم عباداً لنا اولی بأس شدید« علیه شما بندگانی از خود را که جنگاورانی سخت کوش هستند بر می انگیزیم» می فرمود: آنان قائم علیه السلام و یارانش هستند، آن ها جنگاورانی سخت کوش هستند.   ازین آیه و روایت این خصلت ها در رابطه با یاران امام زمان عج قابل استخراج است :
1. بارز بودن صفت بندگی خداوند - "عبادا لنا" /2.بارزبودن قدرت نظامی - "اولی باس شدید"/3. ایمان و توان و انگیزه و قدرت رویارویی با فساد بنی اسرائیل "بعثنا علیکم " - لینک مرتبط :( بشارت قرآن کريم بر نابودي اسرائيل )/4. جنگ آور و سخت کوش

1- یحبهم و یحبونه : ایمان ،عمل صالح، اراده قوی و قلب محکم نتیجه ی محبت شدید خداوند به یاران امام زمان عج

« ورجال كانّ قلوبهم زبر الحديد، لا يشوبها شك في ذات اللّه أشد من الحجر ...كانّ قلوبهم القناديل »* بحار الانوار ، ج 52، ص 308
<< مردانى كه دلهاشان بسان پاره ى آهن است. در ايمانشان به خدا و وعده ى او ذرّه اى ترديد ندارند و باور آنان از كوه سخت تر است . ."

بی تردید مهمترین خصلت یاران امام زمان عج داشتن ایمان و اراده قوی و قلب محکم به خاطر عشق شدید به خداوند است .
عشق شدید به خداوند تجلی های بیرونی و ظاهری گوناگونی دارد . البته اثبات عقلی و نقلی اینکه کسی عاشق خداهست یانه ممکن نیست . بنابر این به ناچار ما دراین بخش سعی می کنیم فقط آنچه را که میان دوست و دشمن دراین رابطه مشهوراست را بررسی نماییم. که بضاعت ما درهمین اندازه است و خدمت مولای خود عرضه می داریم که ای آخرین بازمانده ی خدادرزمین .سلام خدابرشما . توکه کیمیا فروشی نظری به قلب ماکن . که بضاعتی نداریم و فکنده ایم دامی!

ما درباره رابطه محب و محبوبی میان خداوند و یاران امام زمان عج به این دو ایه شریف استناد می کنیم که فرمود : “بگو اگر خدا را دوست داريد از من پيروى كنيد تا خدا دوستتان بدارد و گناهان شما را بر شما ببخشايد و خداوند آمرزنده مهربان است”

طبق این آیه شریفه ، اگر بنده ای خداوند را دوست بدارد از او پیروی می کند و از صاحبان امر و فرمان خدا یعنی فرستادگان او اطاعت می کند و با این اطاعت به مقام محبوبی خداوند می رسد.

بر طبق قرآن, انسانهايي كه خداوند دوستشان دارد انسانهايي هستند كه:از خود در برابر گناه محافظت مي كنند (۳:۷۶, ۹:۴, ۹:۷)منصفانه قضاوت مي كنند (۵:۴۲, ۴۹:۹, ۶۰:۸)شدر راه خدا تلاش و مجاهده مي كنند (۶۱:۴)شخود را براي خداوند خالص مي كنند (۲:۲۲۲, ۹:۱۰۸)ش توبه مي كنند (۲:۲۲۲)شبه خداوند توكل مي كنند (۳:۱۵۹)شو در برابرمشكلات صبور هستند (۳:۱۴۶) ش

سوال این است که آیا دکتراحمدی نژاد یک مومن راستین و یک پیرو حقیقی دستورات الهی نیست ؟ آیا او به ایمان قوی و رعایت همه موازین شرعی و حدود الهی وخلوص فوق العاده مشهور نیست ؟

یاران مهدی علیه السلام کسانی هستند که خداوند درباره آنان می فرماید:یحبهم و یحبونه

بگو اگر خدا را دوست داريد از من پيروى كنيد تا خدا دوستتان بدارد !

دکتر احمدی نژاد : ایمان قوی ، اراده مستحکم ، عاشق خداوند و تابع فرامین الهی

شرح تقید و دینداری و اخلاق و منش دکتر دراین بخش میسرنیست . اما بطور خلاصه می توانیم تمام ویژگی های یک مسلمان و مومن برجسته و ممتاز را درایشان مجسم ببینیم .محبت شدید قلبی به امام زمان عج و بیان دائم آن ، ولایت پذیری و محبت شدید به اهل بیت عصمت و طهارت و پیروی از دستورات آنها ، محبت شدید به امام خمینی و سیدخراسانی و ولایت پذیری و همه اولیاء الهی و شهدا و صلحا و متقیان و مومنان ، تقیدشدید به نماز اول وقت ، دائم الوضو بودن ، نظم و ترتیب فوق العاده ، تقید شدید به خمس ،صبوری و متانت درسختی ها ،متوکل درخدا در انجام کارها، محبت و احترام شدیدبه مادر،(تلفنی که احمدی نژادهمیشه پاسخ می دهد) خانواده ی سالم و پاک و ایمانی و محجبه ، فرزندان صالح ، تواضع و فروتنی مثال زدنی ، خاکساری و دستبوسی مومنان و مردم عادی ، عزت نفس و شجاعت مثال زدنی دربرابر مستکبران ، برنامه ریزی دقیق و منسجم برای لحظات فرصت عمر ، دوری از شنیدن هرنوع موسیقی غیرسازنده ، دوری از هرنوع و بطالت و اتلاف وقت ، سپاسگذاری دائم از خداوند (در آغاز هرسخنرانی دکتر شاهد بروز این خصلت هستیم)، رعایت شدید بیت المال ، ساده زیستی ،اهل کارهای خیر و شادکردن دل دیگران ، اهل بخشش و ایثارو ازخود گذشتگی شدید ، دوری از اسراف و تجمل گرایی و لذت های مادی و قدرت طلبانه ، عدم وابستگی به هرنوع حزب و باند و گروه ، اهل مشورت با دیگران ، اهل همنشینی بامومنان ، سخت کوش و دارای قدرت بدنی فوق العاده ، جهاد در راه خدا برای انجام وظالف سخت ، زکاوت و تیزبینی ، دارای دغدغه و نگرانی با دیدن رنج جامعه بشری ، مهربانی و دلسوزی فوق العاده برای هرنیازمند در هرکجای جهان ، اهل تعامل و تعاون و گفتگو با مردم اهل صداقت و یکرنگی ، قدرت گرد آوری افراد با نگرش ها ی مختلف به خاطر محبت قلبی ، جدیت درکار ، نشاط و شور و امید ، سرعت و تیزهوشی در تصمیم گیری ، تسلط به علوم مختلف در حد یک کارشناس خبره و صاحب نظر ، هوشمندی و بصیرت فوق العاده و آرزوی شهادت در راه خدا داشتن......تنهابخش کوچکی از خصلت های ایمانی فوق العاده درخشان در دکتر احمدی نژاد است .

 

2- یحبهم و یحبونه : ولایت پذیری : محبت شدید به امام زمان ارواحنا فداه و نائب بر حق او سیدخراسانی دامت برکاته

ویژگی دومی که در این آیات دلیلی بر وجود رابطه محب و محبوبی میان خداوند و عبد مومن ذکر شده است اطاعت از پیام آوران الهی ست که بی تردید در این زمان اطاعت از امر امام زمان عج ملاک وجود این محبت است . در دو روایت دیگر از معصوم درباره محبت و اردت شدید یاران امام زمان عج به ایشان چنین آمده است .

امام صادق علیه السلام : ايشان در فرمانبردارى از سالار خويش مطيع تر از كنيز نسبت به مولاى خود مى باشنـد .هم أطوع له من الأُمّة لسيّدها .بحار الانوار ، ج 52، ص 308

امام صادق علیه السلام : در عشق به حضرت چنانند كه زين مركب او را براى تبرّك جستن مسح مى كنند و بر گرد يار حلقه مى زنند و در فراز و نشيبها و پيكارها او را بسان جان شيرين با همه ى وجود محافظت مى كنند و هر دستورى دهد او را بسنده اند و به انجام رساننده . يتمسّحون بسرج الامام يطلبون بذلك البركة ويحفّون به، يقون بأنفسهم في الحروب ويكفونه ما يريد .بحارالانوار، ج 52، ص 308

یکی از شواهد وجود عشق ومحبت و اطاعت میان محب و محبوب ذکر مدام محبوب بر لبان محب است . آیا دکتر احمدی نژاد به خواندن دعای فرج و اعتلای نام امام زمان عج در تمام عالم مشهور نیست ؟ و آیا این ذکر مدامی که از محبوب خود برلب دارد دلیلی بر وجود رابطه قلبی میان او و امام زمان نیست ؟ آیا تلاش و کوشش او در راه اجرای عدالت و صلح و امنیت درجهان ، تلاش بی نظیری نیست ؟ آیا پیام حضور امام زمان و در دست گرفتن مدیریت جهانی توسط امام زمان سخنی نیست که او بارها و بارها در رسمی ترین مجامع بین المللی مطرح کرده است ؟ و تلاش او آنقدر بی نظیر نبوده است که حتی دشمنان نیز درکتابهای هرچند تخریبی خود از احمدی نژادرا مردی آرمانگرا و تندرو می دانند که معتقد به بازگشت مسیح و تشکیل دولت امام زمان است ؟ احمدی نژاد در انتظار امام زمان .

 

همچنین بنابر دستور و توصیه ی امام زمان عج برای دوران غیبت ، مومن موحد از نائب امام زمان عج در دوران غیبت پیروی می کند و دربرابر او ولایت پذیر است . در زمان ما امام خمینی ره و رهبر عزیزمان آیت الله خامنه ای فقیهان پرچم دار نیابت عامه از طرف امام زمان عج هستند . آیا دکتر احمدی نژاد به پیروی از این بزرگواران و محبت آنان شهرت ندارد؟ حضور ایشان از جوانی در دیدارها با امام خمینی ، گوش به فرمان امام بودن در زمان جنگ و رفتن به جبهه ها ، مطالعه مستمر و مداوم صحیفه نور امام .

 

گوش به فرمان رهبری داشتن ، که اوج این نمایش محبت در سال 84 بود .

وقتی که جریان سیاسی کشور بر علیه ولایت فقیه کار می کرد دکتر احمدی نژاد با بوسه بر دستان رهبر عملا به همگان نشان داد که چقدر دلبسته این جریان نورانی ولایت است و تا امروز نیز به سبب ولایت پذیری درخشان خود مدالهای افتخار بسیاری را از رهبر عزیزمان دریافت کرده است تا آنجا که در تنفید ریاست جمهوری ، سید خراسانی ما ، دکتر را به لقب این مرد شجاع و هوشمند و ملقب کردند .و خود دکتر در وصف رابطه خود با نائب امام زمان می گوید : زندگی در سایه ولایت فقیه تمرین زندگی در سایه ی معصوم است . و می گوید : رابطه میان من و رهبری عزیز رابطه پدر و فرزندی ست و این نشانگر اوج محبت و اتکای دکتر به رهبر عزیز است .

امام صادق علیه السلام : ايشان در فرمانبردارى از سالار خويش مطيع تر از كنيز نسبت به مولاى خود مى باشنـد.

ارادت و محبت شدید دکتر احمدی نژاد به نائب امام زمان عج نشانه چیست ؟

 

3- ان الذین امنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا : محبوبیت یاران امام زمان : ثمره ایمان و عمل صالح

برطبق آیات سوره مبارکه "والعصر" -که سوره خاص امام زمان عج است - همه انسانها اهل خسارت اند مگر آنانکه با ایمان و عمل صالح درمسیر بندگی خداگام برمی دارند و یکدیگر را به حق و صبر در راه خداتوصیه می کنند.همچنین وعده خداوند بر این قرارگرفته که مدیریت اهل زمین را به بندگان صالح خودش خواهد داد ."ولقدکتبا فی الزبور من بعد الذکر ان الارض یرثها عبادی الصالحون" . اما ایمان و عمل صالح چه نمودی دارد ؟

یکی از اثرات درخت ایمان و عمل صالح ، محبوب شدن در دل مردم مومن است. یقینا محب و محبوب خداوند ، از ثمرات و برکات ایمان و عمل صالح است . با توجه به آیه شریفه ی "ان الذین امنوا و عملواالصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا " خصلت ایمان و عمل صالح در مومن ، سبب ایجاد محبت دردل مردم می شود. آیا نمی دانیم که قلب انسانها دست خداوند است و اوست که محبت را ایجاد می کند (والف بین قلوبکم) و خداوند است که بندگان خوبش را محبوب قلب ها می گرداند ؟

سوال این است که آیا به سبب نیکوکاربودن ، ویژگی درخشان محبوب قلوب مومنان بودن در دکتر احمدی نژاد جلوه ای روشن و خاص ندارد ؟ آیا ابراز محبت مردم در ایران و همه کشورهای جهان نسبت به دکتر احمدی نژاد ، ایشان را به طرز بارزی در خصلت محبوب بودن نسبت به سایرهمتایان خود متمایزنکرده است ؟

آیا رای 25 میلیونی مردم ایران به دکتر احمدی نژاد در بی نظیرترین انتخابات مردمی جهان و با وجود همه شرایط سنگین تخریبی و جنگ روانی در سال 88 نشان دهنده اوج محبوبیت ایشان نبود ؟ آنهم در فضایی که در طول چهارسال ریاست جمهوری ایشان رسانه ملی نه تنها مانند روسای جمهور گذشته برمحبوبیت و مقبولیت کار رسانه ای و تبلیغاتی نکرده بود بلکه موفقیت ها و درخشش عملکرد ایشان نیز سانسور شده بود ؟
آیا استقبالهای گسترده مردمی با شعارهای "احمدی دوست داریم " - "دکتر دوستت داریم " ، "احمدی نژادو عشق است " ، "محمود احمدی نژاد . ملت فقط تورو می خواد" ، "عشق است احمدی نژاد" و..... نشان دهنده اوج محبوبیت ایشان در میان مردم ایران نبود ؟
آیا درمیان خیل عظیم نامه هایی که برای او ارسال می شد چقدر از نامه ها حاوی ابراز احساسات به شخص ایشان بوده است ؟ چقدر هدایای بزرگ و کوچک به شخص ایشان از سرتا سرایران و حتی جهان رسیده است ؟ آیا بجز رهبری عزیز در میان سایر روسای جمهور ایران شاهد این حجم از نامه های ابراز محبت یا هدایا بوده ایم ؟ چند نفر از مردم ایران برای انتخاب مجدد دکتر احمدی نژاد به انواع نذر و نیاز ها ی مادی و معنوی علاقه و محبت خودرا ابرازکرده و ازخداوند ادامه ریاست جمهوری او را طلب کرده اند ؟ چرا دکتر احمدی نژاد درمیان مردم کشورهای جهان از هرگروه و دسته و حتی دین و آیینی محبوب است ؟ علت چیست که دامنه این محبوبیت در قاره های آفریقا آسیا اروپا و حتی آمریکا نیز گسترده شده است ؟
این همه محبوبیت برای چیست ؟ راز این محبوبیت درچیست ؟

محبوبیت دکتر احمدی نژاد آنقدر شهرت دارد که دشمن نیزبارها به آن اعتراف کرده است و به قول علما( الفضل ما شهدت به الأعداء) فضیلت آنست که دشمن بدان معترف باشد :

خبرگزاری رویترز در تحلیل سفر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران به عراق نوشت: احمدی نژاد همواره یک شخصیت بسیار نگران کننده است و اکنون این دلواپسی وجود دارد که وی خود را بیش از حد در دل دولت عراق جا کند.(عصرایران )

دامنه محبوبیت دکتر احمدی نژاد کشورهای مختلفی را در برمیگیرد . جمع آوری اسناد و مدارک گسترش روز افزون این محبوبیت که برخاسته از پیام الهی انقلاب است حقیقتا امکان پذیر نیست و آنچه در این بضاعت اندک گرد اوری شده است بسیار ناچیز است . شاید عناوین خبری زیر یک هزارم اخباری باشد که روزانه در تلتکس های خبری داخلی و خارجی و سایتها دراین باره مخابره می شود و همچنان اخبار ناگفته و نانوشته دراین باره بسیار است:

بانوی کهن سال اهل کربلا ازخیرین مدرسه ساز :سلام به رئیس جمهور عزیزمون که عزیزتر از جانمه به والله /دانلود کلیپ تصویری/کودکی در آفریقا که عکس دکتر احمدی نژاد را بر تخته کلاسش نقاشی می کند./پیراهن تیم ملی برزیل و کتاب عکس "پله" هدیه مردم برزیل به دکتر محبوب ملت ایران/من تمام دیوار هاى اتاقم را پر از عکس شما کرده ام(خاطره ٩٢و٩١ کتاب فرزند ملت)/محبوبیت دکتر احمدی نژاد در چین/محبوبیت دکتر احمدی نژاد در کشورهای آفریقایی/ نظرکاربران الجزیزه درباره دکتر احمدی نژاد /آرزوی ملاقات احمدی نژاد را دارم/ ماجرای تقاضای عکس انداختن چند نظامی امریکایی درعراق با دکتر و ابراز محبت به او /آسیب دیدن رئیس جمهور در هجوم مردم و ابراز احساسات به دکتر (خاطره ۶١ ازکتاب فرزندملت )/اعتراض به تبلیغات ضد احمدی نژاد در آمریکا +عکس/ فیلم فریاد شوق" احمدی دوست داریم". در سخنرانی دکتر در خرمشهر!/ نمایش"محموداحمدی نژاد"در فرانسه به روی صحنه رفت/حاشيه‌هاي بازديد احمدي‌نژاد از سالن ايران در اکسپوي شانگهاي/چیزی فراتر از ساندیس!/و...........


سوال این است که آیا این محبوبیت الهی ، اینک به پیام آوری برای گسترش نفوذ انقلاب الهی ملت ایران درتمام جهان تبدیل نشده است ؟ انقلابی که به فرموده امام خمینی ره مقدمه ساز ظهور امام زمان ارواحنا فداه خواهد بود ؟ آیا گسترش این محبوبیت ، زمینه ساز حضور و فرماندهی امام زمان ارواحنا فداه درجهان نخواهد بود ؟ آیا این محبوبیت ، سفیر ظهور آخرین بازمانده ی خداوند در زمین نیست؟

 

 

4- یحبهم یحبونه : فداکاری تا پای جان . خصلت یاران امام زمان عج .

حضرت صادق ـ عليه السلام ـ می فرمایند:« يدعون بالشهادة ويتمنّون أن يقتلوا في سبيل اللّه، شعارهم يالثارات الحسين »بحارالانوار، ج 52، ص 308
(یاران امام زمان عج) براى خود طلب شهادت مى كنند و آرزو دارند كه در راه خدا كشته شوند و شعار آنان خونخواهى حسين ـ عليه السلام ـ است.

آیا محبت شدید نسبت به محبوب سبب نمی شود که عاشق بخواهد تمام هستی اش را در راه محبوبش فداکند ؟ آیا این خصلت فداکردن خود ، دردکتر احمدی نژاد مشهور است ؟ آیا مردم دکتر احمدی نژاد را ایثارگری بزرگ می دانند که با تمام هستی اش در راه محبوبش کوشش می کند ؟ اگر چه شرح ایثار و از خودگذشتگی دکتر مانند بقیه خصلت های ایشان مثنویی هست که نوشتنش هفتاد من کاغذ طلب می کند ، اما فراموش نکرده ایم که دکتر به مدد سید خراسانی ، برای اجرای عدالت که هدف همه انبیا و اولیای الهی ست متحمل چه فشارها و سختی هایی شده است . از همان سال 84 که با دست خالی برای کاندیداتوری اقدام کرد و با کمترین امکانات برای روشنگری ذهن مردم شهر به شهر سفرکرد تا سفرهای استانی و اجرای طرح های بزرگ مانند سمیه بندی کردن بنزین اتمام پروژهای نیمه تمام ، بازکردن مسیر سرمایه گذاری خارجی و .....که درتمام این سالها از سرزنش و شماتت مدعیان گرفته تا تخریب و سعایت دشمنان بی نصیب نبود است اما تحمل سختی ها برای او آسان است .زیرا او فداشدن در راه محبوب را خود برگزیده است .
یکی از نمونه های این تمایل برای فداکردن دراجرای طرح هدفمندی یارانه ها که یک گام بزرگ به سوی عدالت اجتماعی ست بروز و نمود پیداکرد . می دانیم که سالهای ست بازشدن گره های اقتصادی ازدست و پای مردم و اجرای طرح هدفمندی یارانه ها از آرزو های نظام است و نزدیک به دوسال است که این کار با طی کردن پیچ و خم های زیاد وارد صحن مجلس شده است اما هنوز باند مزدوری مستقر درمجلس از اجرایی شدن این طرح بزرگ جلوگیری می کنند و آنقدر مانع تراشی و دسیسه چینی می کنند که بارها رهبر عزیزمان در مجامع عمومی و خصوصی ، مجلس را به یاری کردن دولت در اجرای هدفمندی یارانه ها توصیه کرده است . تا آنجا که دکتر احمدي‌نژاد اجرای هدفمندی یارانه هارا زمینه اجرای عدالت و یک گام به سوی ظهور خواند و گفت که حاضر است تمام اعتبار و ابروی خود را بدهد اما این طرح را اجراکند: من كه نمي‌خواهم در دوره آينده رأي بياورم بنابراين خود و دولت را برای اجرای هدفمندي يارانه‌ها فدا مي‌كنم.

فداکاری تا پای جان و ایستادگی بر آرمان تشکیل حکومت صالحان ، ویژگی بارز و شناخته شده ی دکتر احمدی نژاد است . یک قطره ی کوچک از دریای شواهدی که بر این مسئله هست در روز شهادت حضرت زهرا مرضیه در جمع عزاداران میدان ولی عصر است که دکتراحمدی نژاد گفت : برخي‌ها به نام مسلماني از نام امام عصر (عج) وحشت دارند و در برابر بردن نام آن امام، تمسخر و توهين مي‌كنند اما دنيا بايد بداند اگر چه مظلوميت ارثيه حضرت زهرا (س) است اما ملت ايران مظلوميت فاطمي، علوي و حسيني را به افتخار تمجيد قدرتهاي بزرگ نخواهد فروخت.
ما سينه‌ها و گلوي خود را براي شمشيرها و نيزه‌ها آماده كرده‌ايم اما براي تسليم در برابر زورگويي‌هاي دشمنان و فاسدان و دزدان، «هيهات منا الذله».

نمونه بارز دیگر خصلت فداکاری و ایثار در دکتر احمدی نژاد ، درافتادن او با سیستم های نادرست قانون گذاری و اجرایی و فرهنگی پایه گذاری شده در دولت های قبلی و نهراسیدن از تخریب های باندی و حزبی و گروهی و فامیلی و ایستادگی تا پای جان برای آرمانها و دادن تمام آبرو و حیثیت خود در این راه است . که سخت تر از دادن جان است ./احمدی نژاد:دست و گردنم را می دهم مگر مجمع تشخیص مصلحت نظام، مافوق شرع و قانون اساسی است؟

یکی از یاران دکتر احمدی نژاد از قول ایشان می گفت : دوست دارم تمام هستی ام را چنان درراه خدا فداکنم که هیچ ذره ای از جسمم دراین جهان باقی نماند.

5- دلهایی لبریزاز مهر و محبت و خیرخواهی : خصلت یاران امام زمان عج .

حضرت اميرالمؤمنين على عليه السلام فرمود:« يؤلّف اللّه بين قلوبهم" خداوند میان دلهای یاران مهدی عج مهر و محبت و الفت برقرار می کند.معجم احاديث الامام المهدي ، ج 3 ص 100، مستدرك الصحيحين ج 4 ص 554
از امير مؤمنان ـ عليه السلام ـ در وصف یاران امام زمان عج آمده است:« كأنّما ربّاهم ابٌ واحد وأُمٌّ واحدة، قلوبهم مجتمعة بالمحبّة والنصيحة » گويى يك پدر و مادر آنان را پرورانده و دلهايشان لبريز از مهر و محبّت و خيرخواهى است.

آیا دکتر احمدی نژاد به داشتن خصلت محبت شدید نسبت به همه مردم مشهور نیست ؟ آیا ایشان این محبت قلبی به همه جهان آفرینش و همه ی مردم را ابرازمیکند ؟بجز سخنان خود دکتر احمدی نژاد که در آن بارها و بارها وجود عشق و علاقه نسبت به مردم را ابرازکرده است . آیا دکتر درمیان مردم چنین شهرتی ندارد؟

در تبلیغات انتخاباتی دکتر در سال 88 در مصلای تهران ، مجری برنامه درمعرفی دکترگفت : احمدی نژاد ، مردی که قلبش با انرژی هسته ای کارمی کند . آیا این دلیل برشهرت ایشان به صفت مهربانی نیست ؟

دلهايشان لبريز از مهر و محبّت و خيرخواهى است


آیا یادمان هست که درمناظره با آقای موسوی بعد از شنیدن تخریب ها و ناسزاهای سنگین توسط ایشان دکتر احمدی نژاد درجواب اول هر سخن تکرارکرد" آقای موسوی من به شما علاقه مندم اما ....". کسی که دربرابر سنگین ترین هتک حرمت ها و دروغ ها وناسزاها اول علاقه قلبی اش را به او متذکر می شود چه نوع خصلتی دراو بارز است بجز محبت و عشق شدید قلبی ؟
آیا نمی توان گفت این محبت قلبی دکترو یارانش و اظهار آن ، از حد معمول بیشتراست و آنقدر زیاد است که گاهی از نظر سایر مردم درک نمی شود و نمی توانند عمق این نگاه محبتی را دریابند و همین کوته فکری ها سبب جنجال های رسانه ای وناشناخته ماندن ایشان می شود ؟ نمونه آن وقتی آقای مشایی گفت ما همه مردم جهان را دوست داریم حتی مردم اسرائیل را . ذکر همین مسئله ی" دوست داشتن مردم جهان و حتی مردم اسرائیل " تا ماهها تبدیل به جنجال رسانه ای و جنگ روانی برعلیه دکتر شده بود که چرا مشاور او جنایتکاران را هم دوست دارد؟ و آیا یادمان هست هرنوع توضیح دکتر دراین باره که این دوست داشتن نوعی نگاه عام و فراگیر به همه مردم جهان است و ذکر اسرائیل از باب اغراق بوده است ، اما این مسئله توسط بسیاری از مردم درک نمی شد و هنوز هم درک نشده و به بهانه ای برای تخریب اطرافیان دکتر تبدیل شده است ؟

خصلت محبت قلبی در دکتر نسبت به همه مردم جهان در سخنان دکتر احمدی نژاد بارها و بارها ذکر شده است . برای جلب توجه بیشتر به این نکته که دکتراحمدی نژاد قلبا به تمام مردم جهان عشق می ورزد و عشق ورزی و محبت در روحیه او یک خصوصیت بارز و شاخص است ما فقط کلمه "عشق" را در میان آرشیو سخنان دکتر احمدی نژاد در سایت ریاست جمهور جستجو کردیم .

ازمیان سخنرانی های آرشیو شده ی ایشان تا زمان نوشتن این مقاله ، 911 سخنرانی از ایشان حاوی کلمه عشق بوده و 837 بار کلمه "محبت" تکرار شده است . که اولین آن مربوط به سال 80 در دیدار با مردم بم بعد از دعای فرج و سپاسگزاری از خداوند برای توفیق حضور درمیان مردم بیان شده " سلام بر شما وارثان عشق و ایمان" و درهمین سخنرانی " صدای دلنواز معلم دلهای این نوجوانان را به درس محبت و عشق و ایمان و صلابت مینوازد " و در هریک ازین سخنان ، جمله و جملاتی چند درباره محبت و عشق و مرتبط با آن بیان شده است .
صرفه نظر از مشی و عملکرد دکتر که چون آیینه ای از عشق و ایثار روبروی دیدگان بیناست ، آیا خود تکرارهمین کلمات خود نشان دهنده بارز و شاخص بودن خصلت محبت و عشق در شخصیت دکتر احمدی نژاد نیست ؟

سخنرانی دکتر درسازمان ملل : سلام بر انسان کامل ، آن انسان عاشق انسان

 

6- اذله علی المومنین : دومین خصلت های برجسته یاران امام زمان عج در سوره مائده خاکساری و تواضع در برابر مومنان است .


آیا این خصلت در دکتر احمدی نژاد نمود بارز و روشنی دارد یا خیر؟ آیا به تایید دوست و دشمن دکتر احمدی نژاد در دستبوسی و خاکساری در برابر مومنان مشهور نیست ؟
آیا درمهرورزی و عطوفت با مومنان از هر گروه و دسته و طبقه ای باشند ممتاز و ویژه نیست ؟ اگر به سخنرانی های دکتر احمدی نژاد نگاهی از سر دقت بیندازیم متوجه می شویم که ایشان همواره موفقیت ها را به حساب ملت ایران و آرمان بزرگ امام و انقلاب می داند و هیچ خود بینی و خودستایی از خود ندارد و آنقدر فروتن و متواضع است که بسیاری از مردم به سبب همین خصلت او ، او را ممتاز و برجسته می دانند و به او رای داده اند .
یکی از راههای درک این خصلت بارز در دکتر احمدی نژاد مقایسه ایشان با سایر روسای جمهور است .
بجز رهبری عزیزمان ، کدام مقام کشوری را در جمهوری اسلامی سراغ داشتیم که چنین تواضع و فروتنی دربرابر مومنان داشته باشد ؟ آیا فراموش کرده ایم که آقای هاشمی چه غروری در برخورد با مردم داشت ؟ آیا فراموش کرده ایم که هاشمی آنقدر بر "من "خود تاکید می کرد که حتی خود را از امام خمینی هم برتر می دانست . آیا ترویج روحیات سکولار غربی و توهین ها و تندخویی های باند خاتمی را به محرومان ، مومنان و بسیجیان و هرکس که رنگ و بوی ظاهری ایمانی داشت از یاد برده ایم ؟ درجه بندی کردن مردم در ادبیات دوم خردادی خاتمی و توهین آمیز سخن گفتن او با محرومان و مستضعفانی که نتیجه روش های غلط اقتصادی خود آقایان بودند و شکستن شخصیت مردم عادی و بالا بردن افراد متول و قدرت مدار در سیستم رسانه ای دوم خرداد را به یاد بیاوریم . این ویژگی تواضع و فروتنی و خاکساری در دکتر احمدی نژاد آنقدر بارز است که باند فتنه گر دوم خرداد نیز ایشان را با به کاربردن کلماتی مانند گداپرور - بی کلاس - بی پستیژ - عصرحجری - عقب افتاده فرهنگی و... مورد خطاب قرار می دادند و با این ناسزاها عملا به این تواضع و فروتنی بی انتهای ایشان اعتراف می کردند ! اما او آنچنان است که خدا دوست می دارد !

یاران مهدی علیه السلام کسانی هستند که خداوند درباره آنان می فرماید:اذله علی المومنین

خصلت برجسته یاران امام زمان عج در سوره مائده ، خاکساری و تواضع در برابر مومنان .


 

7- اعزه علی الکافرین : عزتمند بودن در برابر کافران و مستکبران ویژگی دیگریاران امام زمان عج است .

امیرمومنان علی علیه السلام می فرمابد : ايشان از كسى و قدرتى وحشت ندارند و نه بخاطر پيوستن فرد يا قدرتى به گروهشان دچار شادمانى و غرور مى گردند .لا يستوحشون من أحد ولا يفرحون بأحد يدخل فيهم .معجم احاديث الامام المهدي ، ج 3 ص 100، مستدرك الصحيحين ج 4 ص 554

امير مؤمنان ـ عليه السلام : آنها همچون شيرانى كه از بيشه ى خود خارج شده اند بر گرد آن حضرت حلقه مى زنند ودلشان بسان فولاد آبدیده ، محکم است . كانّهم ليوث قد خرجوا من غاباتهم مثل زبر الحديد.* الزام الناصب، ج 2؟ ص 200

سوال این است که آیا در دکتر احمدی نژاد این صفت به طور بارزی تجلی داشته است یانه ؟
آیا می توانیم بگوییم این خصلت در دکتر احمدی نژاد آنقدر بارز و چشمگیر است که دوست و دشمن در سرتاسرجهان به این مطلب اذعان کرده اند؟ باز هم جمع آوری تمام مدارکی که نشان دهنده اوج عزتمندی و شجاعت دکتر احمدی نژاد در برخورد با مستکبران است دریک مقاله ممکن نیست و کتابهای بسیاری در شرح آن نوشته خواهد شد اما به عنوان نمونه هایی کوچک برخی ازین مواردی را جمع آوری کرده ایم .

ایجاد تحول زیر بنایی در برخورد با مستکبران درعرصه بین المللی/ طرح مسئله هولوکاست و به چالش کشیدن اسرائیل / ایستادگی عزتمندانه در برابر فشارهای گوناگون غرب در ماجرای هسته ای وقتی همه احزاب داخلی و رسانه ها به شدت از عواقب ایستادگی هسته ای میترسیدند و هشدار می دادند اما دکتر محکم و مثل فولاد آبدیده ایستادگی کرد / ماجرای دانشگاه کلمبیا و اهانت ها رئیس آن و حیرت انگیز بودن استحکام درونی دکتر که حیرت جهانیان را برانگیخت .عصبانیت شدید صهیونیست ها بعد از ماجرای دانشگاه کلمبیا و اعتراف به این نکته که ما قدرت احمدی نژاد را دست کم گرفته بودیم و نامه هایی که بعد از ماجرای دانشگاه کلمبیا که صهیونیست های ترتیب دهنده این برنامه را برای شکستن پرستیژ آمریکا سرزنش کرده بودند و نامه های تایید و احترام برای دکتر و ملت ایران بعد از آن ماجرا ، تنها یک نمونه از نتایج درخشان برخورد عزتمندانه دکتر با کافران است .
سخنان قاطع و مستحکم ایشان در اوج فشارهای داخلی و خارجی در رسانه های خارجی /تلاش برای تشکیل جبهه متمرکزی از کشورهای محروم دربرابر آمریکا و مستکبران / سخنرانی در ژنو و ایجاد موج بزرگ ضد اسرائیلی درجهان و...... دکتر احمدی نژاد را به یکی از بزرگترین نمادهای قدرت نمایی ملت ایران در برابر غرب تبدیل کرده است .فراموش نکنیم که در دعای ندبه در وصف صفات امام زمان ارواحنا له الفداه ، می خوانیم "این قاسم شوکه المعتدین" ؟کیست آنکه شوکت و جلال ستمگران را می شکند و فرو می ریزد ؟ پس عجیب نیست اگر سردار امام زمان عج چنین باشد که وجودش مایه ترس مستکبران باشد.

عصبانیت رئیس دانشگاه کلمبیا بعد از دعوت از ایشان و اعتراف به این نکته که ما قدرت احمدی نژاد را دست کم گرفته بودیم و پایین امدن آمار محبوبیش و نامه هایی که بعد از ماجرای دانشگاه کلمبیا که او را برای شکستن پرستیژ آمریکا سرزنش کرده بودند تنها یک نمونه از نتایج درخشان برخورد عزتمندانه دکتر با کافران است .
همچنین به آنچه دراین مقاله جالب است تفاوت های اصلی دیدگاه دکتر با اصلاح طلبان در مسئله هسته ای و هولوکاست است که هر دو مسئله ، شیوه نو آورانه ی دکتر احمدی نژاد در برخورد عزتمندانه و از موضع بالا در عرصه بین المللی بود .

او تنها مردی ست که ترس به دل دولتهای غربی و سران رژیم صهیونیستی می اندازد.احمدی نژاد در برابر غرب شجاع است.

سخن رهبر عزیز درباره روحیه استکبار ستیزی شخص دکتر :

بخش ديگر قضيه اين بود كه قدرتهاى گوناگون، پُررو، متجاوز، زورگو و دنباله‏ها و اقمار بى‏ارزش آنها، ميخواستند حرف خودشان را در اين زمينه بر ملت ايران تحميل كنند. خب، ملت ايران، دولتِ شما و شخص رئيس‏جمهور، در مقابل اين زورگويى و اين تحميل و اين افزون‏طلبى ايستاديد؛ خداى متعال هم كمك كرد؛ پيش رفتيد. اينها آن بخشها و اجزاء گفتمان عمومى اين دولت است كه براى من اهميت دارد.

چرا نام احمدی نژاد لرزه بر اندام مستکبران می اندازد

 

8- یجاهدون فی سبیل الله : جهاد مدام در راه خدا ، یکی از ویژگی های درخشان یاران امام عصر عج .

جهاد در هرزمان به نوعی و گونه ای قابل تعریف و انجام است .بی تردید در این زمان که ایران بزرگترین جبهه الهی و رو در روی شیطان بزرگ قرار دارد یکی از برجسته ترین نمادهای جهاد در راه خدا حرکت درمسیر تقویت جبهه حق و شکستن جبهه باطل است . آیا نمی توان گفت دکتر احمدی نژاد از دوران جوانی زندگی جهادی و پرشوری در این جهت داشته است ؟


از حضور در جبهه ها درایام جوانی تا جهاد و تلاش برای ساختن ایران و رفع محرومیت در دوران فرمانداری ، تا جهاد علمی در عرصه دانشگاه و جهاد فرهنگی و تا امروز که به عنوان رئیس جمهور ایران پرچم دار مبارزه با صهیونیست و فساد شده است و نامش لرزه بر اندام دشمنان می اندازد .موفقیت های ایران در عرصه علمی و سازندگی و رشد اقتصادی ایران ، موفقیت های دیپلماسی فعال ایران و....هزاران نمونه دیگر که همگی در جهت تقویت این نظام الهی بوده است ، مصداق جهاد دائم در راه خداست . ویژگیی که در دکتر احمدی نژاد به طرز بارز و درخشانی نمود دارد.

9- ولا یخافون لومه لائم : نهراسیدن از تخریب ها و سرزنش ها و استقامت در مسیرحق یکی از بارزترین ویژگی های یاران امام زمان عج .

حضرت اميرالمؤمنين على عليه السلام در وصف یاران امام زمان عج می فرماید : لا يستوحشون من أحد ولا يفرحون بأحد يدخل فيهم »
[یاران امام زمان] نه از كسى و از قدرتى وحشت دارند و نه بخاطر پيوستن فرد يا قدرتى به گروهشان دچار شادمانى و غرور مى گردند >>.معجم احاديث الامام المهدي ، ج 3 ص 100، مستدرك الصحيحين ج 4 ص 554
نهراسیدن از تنهایی ، نهراسیدن از تیرباران شماتت ها و سرزنش ها ، استقامت در مسیرحق و انجام کاری که مورد رضایت محبوب است صفت یاران امام عصر عج است .
آیا دکتر احمدی نژاد به نماد شجاعت و تهور در اجرای تصمیمات بزرگ و نهراسیدن ازسنگین ترین طوفان تخریب ها و سرزنش ها تبدیل نشده است؟
به یاد بیاوریم در طول سالهای گذشته چه حجم سنگینی از سرزنش ها و تخریب ها توسط رسانه های داخلی و خارجی درموردتک تک کارهای بزرگ او صورت گرفت . فقط در سه سال اول فعالیت دولت نهم ‪ ۳۹ هزار و ۶۸۲ ‬مورد سیاه نمایی درفضای رسانه‌ای و تبلیغاتی کشورعلیه دولت نهم انجام شده است. و بر اساس همین آمار در ۳ سال فعالیت دولت نهم ‪ ۱۶۸۹‬مورد توهین مستقیم به رییس جمهوری در فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی صورت گرفته است. اما جالب است که دیدیم این سرزنش ها و تخریب ها کوچکترین خللی درعزم ایشان برای تلاش در راه آرمان بزرگ عدالت و صلح و ایمان برجای نگذاشت .

به عنوان نمونه ای کوچک از بازتاب سرزنش های دیگران و استقامت دکتر یک اعتراف از دشمن می آوریم . این مقاله در June 06, 2009 از فاکس نیوز هرچند خط تخریب دکتر در افکارعمومی جهان را دنبال می کند جملاتی دارد که به خوبی نمایانگر موج عظیم سرزنش های مدعیان برعلیه دکتر و تفاوت دکتر با سایرهمتایان سیاسی خود و شهرت دکتربه ایستادگی بر موضع برحق خویش است که اعترافی گویاتراز اذعان دشمن نیست ........

Iran's Powerful Former President Attacks Ahmadinejad, Vows to Sue Hard-Line Leader

http://www.foxnews.com/story/0,2933,525300,00.html

دراین مقاله با اشاره به ناراحتی اقای رفسنجانی از دکتر احمدی نژاد در مناظره به سبب اسم بردن از او ادامه می دهد: اصولا چالش اصلی احمدی نژاد با اصلاح طلبان بر سر مسئله سازش با غرب است و همچنین اینکه احمدی نژاد تعلیق غنی سازی در دوران خاتمی را نشانه ضعف می داند وتمرکز خود را بر سر مسئله هسته ای قرار داده است و اینکه موسوی درمناظره ، احمدی نژاد را به خاطر مطرح کردن بحث هلوکاست محکوم کرده است!

نهراسیدن از سرزنش ها و ملامت های دوستان و تخریب ها وجنگ های روانی دشمنان در انجام کاری که برحق است درموارد بسیاری در عملکرد دکتر احمدی نژاد در سطح داخلی و بین المللی نمود داشته است.

این حالت روحی شجاعانه در دکتر احمدی نژاد چنان مشهور است که رهبرعزیز می فرماید :
حالت روحى اين دولت اين است كه براى تحول‏آفرينى جرأت دارد و اقدام مى‏كند. ....جرأت در مقابله‏ى با فساد.... مقابله‏ى با فساد خيلى كار سختى است. ... اين اژدهاى هفت سرِ فساد را به اين آسانى نميشود قلع و قمع كرد؛ خيلى كار سختى است. اما بالاخره جرأت در مقابله‏ى با فساد يك امتيازى است كه در شما هست.
مى‏بينيد همه‏شان - واقعاً مثل جنگ احزاب - دست به دست هم داده‏اند و دارند فشار مى‏آورند كه اين دولت را بكوبند...... ميفهميم كه چطور مجموعه‏ى دولت آماج حملات است.

گرمن از سرزنش مدعیان اندیشم /شیوه مستی ورندی نرود ازپیشم/ زهد رندان نو آموخته راهی به دهیست /من که بد نام جهانم چه صلاح اندیشم!


10- عبادا لنا : بندگی خاص و خالصانه ی خدا اصلی ترین خصلت یاران امام عصر عج .

همیشه اولین ویژگی صالحان در نبرد میان حق و باطل مشخصه بندگی خالصانه آنان دربرابر پروردگار است.
بنده خدا بودن همانند بحث محب خدا بودن نمادهای و تجلی های گوناگونی دارد و پرداختن به آن عمق آن از فرصت و بضاعت اندک ما خارج است . اما به عنوان نمونه چند نماد از بندگی خدا را در این جا مورد بحث قرار می دهیم و بررسی می کنیم آیا این خصلت ها در دکتر احمدی نژاد شاخص و بارز است یا خیر ؟ پیشاپیش از کمی بضاعت خود ، عذر خواه امام زمان ارواحنا فداه هستیم .

دکتر احمدی نژاد نمونه بندگی خدا در جهاد

آیا نمی توان گفت انسانی که تحت فرمانبرداری و بندگی خداست از هرنوع بندگی غیر او آزاد است ؟ آیا انسانی که بندگی غیر خدا را نپذیرد دربرابر طواغیت و هر آنچه غیرخداست محکم و شجاع نمی شود ؟ آیا نمی توان گفت کسی که بنده خداست از هیچ قدرتی نمی هراسد و وامدار هیچ گروه جریان حزب و دسته ای نمی شود ؟ آیا اولین اثر نپذیرفتن بندگی غیرخدا ایستادگی و شجاعت حیرت انگیز در برابر قدرت های پوشالی نیست ؟ آیا نمونه های روشنی از ایستادگی شخص دکتر دربرابر قدرت ها و فشارهای داخلی و خارجی مستکبران و زورمندان ندیده ایم ؟ آیا دکتر به شهامت و شجاعت و دلاوری شهرت ویژه ندارد؟

دکتر احمدی نژاد نماد آزادی از اطاعت غیر خدا و شجاعت درمقابل مستکبران و حلقه های زر و زور و تزویر

این ها بخشی از شهرت دکتر احمدی نژاد به داشتن این صفت است .ایستادگی دربرابر حلقه های فساد و زورمندان داخلی تا آنجاکه شعارمردم در انتخابات این بود" احمدی بت شکن . بت بزرگ رو بشکن " .مقابله با جریان زر و زور و تزویر داخلی . ایستادگی در برابر موج هجمه های روانی و اجرایی مستکبران و سخن گفتن با آنان همواره و همیشه از موضع قدرت حتی در اوج فشارهای مانند فشاردر انرژی هسته ای و تحریم ها و...

11. اولی باس شدید : بارزبودن قدرت نظامی یاران امام زمان عج :

دشمنان امام زمان ارواحنا فداه ، دجال و نیروهای اهریمنی و فساد انگیز جهان هستند .و فراماسونری مستقردر اسرائیل و آمریکا به عنوان نماد بی عدالتی و جرثومه فساد و قتل و جنگ و فریب و خونریزی و شهوترانی و ماده پرستی در جهان امروز مظهر آن است . بدون شک اجرای عدالت منافع زورگویان را به خطر می اندازد و آنان را به جنگ افروزی و فساد و جنگ و خونریزی بیشترو رودر رویی و مقابله ی نظامی با جریان صالح خوبان و پاکان به فرماندهی امام زمان عج وادارمیکند . جنگی که سرنوشت آنان را یکسره خواهد کرد. بنابراین داشتن آمادگی نظامی برای این مقابله ی بزرگ از شروط یاران امام زمان عج است.
فرمانده لشکر امام زمان باید به افزایش توانایی نظامی یاران امام زمان در توجه خاص داشته باشد و خودش نیزباید از مهارت های مدیریتی و هوشی و فکری و نظامی کافی برخوردارباشد .آیا دکتر احمدی نژاد هوش و توانایی مدیریت و فرماندهی لشکر در زمان جنگ را داراست ؟ آیا ازنظر تجربه نظامی ، قدرت بدنی ، سرعت و دقت در تصمیم گیری ، تسلط هوشمندانه بر شرایط بحرانی دارای ویژگی های ممتاز و برجسته نیست ؟

هوشمندی ،قدرت مدیریت در شرایط سخت و قدرت نظامی یاران امام زمان عج


آیا در زمان ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد ایران به لحاظ افزایش قدرت دفاعی و نظامی رشد چشمگیر نداشته است ؟

 

یادمان هست که در اوج فشار آمریکا بر ایران ، درزمان خاتمی بودجه های نظامی نیز توسط اصلاح طلبان کاهش پیداکرده بود تا ایران در اوج شرایط ضعف دفاعی قرارگیرد اما با ظهور دکتر احمدی نژاد در دنیای سیاست ایران به لطف و مدد امام زمان عج به مرور سایه ی تهدید ها از سر ایران برداشته شد و شاید یکی از عوامل موثر در این راه عمل به آیه قرآن "و اعدوا لهم ماستطعتم من قوه " است . بودجه بندی دکتر احمدی نژاد درهمان سال 84 به سمت توجه به تقویت زیرساخت های دفاعی و نظامی ایران آنقدر بارزبود که در رسانه های داخلی و خارجی از دکتر احمدی نژاد به عنوان جنگجو و خشونت طلب و نظامی یادمی کردند!اما ایران اسلامی در سایه درایت و ایستادگی سیدخراسانی و سردارش ، روز به روز در عرصه های نظامی قدرتمندتر و پیشرفته تر می شود و رعب و وحشت بیشتری در دل دشمنان ایجاد می کند .

افزایش قدرت دفاعی و نظامی ایران در زمان ریاست جمهوری دکتراحمدی نژاد

 

پیروزی حزب الله لبنان یکی از دستاوردهای این قدرتمند شدن تاکتیکی ایران بود . برگزاری انواع مانورهای نظامی در دریا و خشکی توسط نیروهای مسلح ایران ، ساخت موشک های پیشرفته . ناو شکن جماران . مانور دریایی در خلیج فارس و تنگه ی هرمز . حفاظت از کشتی های ایران در برابر دزدی های دریایی قرن بیستم و ورود ایران به عرصه جنگ الکترونیک تنها گوشه ای از تحولات و افزایش قدرت نظامی ایران است

.


12. بعثنا علیکم : ایمان و توان و انگیزه و قدرت رویارویی با فساد بنی اسرائیل این جرثومه فساد در عصر حاضر.


یکی از ویژگی های یاران امام زمان عج نبرد با بدترین و شیطانی ترین افکار و دولت ها و حکومت های جهان است .یعنی اسرائیل . نگاهی گذرا به سخنرانی های دکتر و همچنین شهرت ایشان نشان می دهد که انگیزه و توان و استقامت و هوشمندی او درمبارزه با جنگ نرم با اسرائیل ، او را به مشهورترین فرد سیاسی جهان در این زمینه مبدل کرده است . چنان هراسی از او در دل دشمنان بشریت وجود دارد که اسرائیل می گوید ما حتی قهوه خوردن احمدی نژاد را هم زیر نظر داریم! . اسرائیل ستیزی دکتر احمدی نژاد چنان مشهور است که حتی خود آن ها نیز بارها و بارها به آن اعتراف کرده اند .دستیابی به دستاوردهای بزرگ نظامی در سالهای اخیر مرهون همین روحیه است.

دستاوردهای بزرگ ایران درحوزه جنگ نرم و سخت با اسرائیل با ریاست جمهوری دکتر

دکتر احمدی نژاد : نماد مبارزه و رویارویی با اسرائیل

امروز اعتراف به موفقیت دکتراحمدی نژاد در منزوی کردن اسرائیل در جنگ نرم و به چالش کشیدن توان دفاعی در جنگ سخت ، نکته ای بسیار مهم درشناخت سردار صالح امام زمان است . عاملی که سبب محبوبیت بیشتر دکتر احمدی نژاد در جهان عرب و مستضعفان و محرومان جهان انقلاب ایران است .زیرا دکتر نزد همه مردم جهان نماد مبارزه و رویارویی با اسرائیل است .

13 -خستگی ناپذیری ، سخت کوشی و جهاد شبانه روزی ، خصلت یاران امام عصر عج

امام باقر علیه السلام ویژگی بارز سخت کوشی را برای مبارزه بی امان با فساد بنی اسرائیل جزو وخصلت های مهم یاران امام زمان عج می شمارند .

و امام صادق ـ عليه السلام ـ در توصیف یاران امام می فرماید: « رجال لا ينامون الليل، لهم دوّى في صلاتهم كدوّى النحل، يبيتون قياماً على أطرافهم ويصبحون على خيولهم، رهبانٌ بالليل، ليوث بالنهار »* بحار الانوار ، ج 52، ص 308

آیا دکتر احمدی نژاد به خستگی ناپذیری و تلاش شبانه روزی معروف و زبانزد خاص و عام نیست؟ آیا این خصلت در او شهرت عام ندارد ؟آیا از میان مسئولان کشور در سه قوه مقننه و مجریه و قضائیه به جزشهیدان بزرگوار ورهبری ، به ترتیب در زمان آقایان موسوی به عنوان نخست وزیر دو دوره ، هاشمی و خاتمی به عنوان رئیس جمهور دو دوره ، کروبی ، لاریجانی به عنوان روسای مجلس کدامیک ازین مسئولان به پرکاری و خستگی ناپذیری شهرت دارند ؟ آیا سابقه داشته مسئولی در تمام شبانه روزو همه ایام هفته و تعطیلات این چنین با کار شبانه روزی خود را فدای آرمان بزرگ محبوب و مولای خود نماید ؟

آیا کارکردن در تمام ایام هفته ، حتی تعطیلات آنهم به صورت بسیار سنگین و فشرده خصلت بارز و مشهوردر دکتر احمدی نژاد نیست ؟ ؟

خستگی ناپذیر ، پرتلاش و پرکار ویژگی برجسته یاران امام عصر عج

چرا دکتر احمدی نژاد دردوسال گذشته در آغاز سخنرانی هایش در میان خیل کثیرمشتاقانی که ساعتها برای دیدار او لحظه شماری کرده اند ازمردم می پرسد؟ چند ساعت است ایستاده اید ؟ یک ساعت .نه. دوساعت .نه.وبعد از شور وشوق مردم تاکید میکند: آیا خسته شده اید؟ وقتی مردم با شور وشوق فریاد می زنند نه ، او می گوید : کی خسته است ؟ و مردم می گویند دشمن ؟ و این ماجرا بارها و بارها تکرار شده است ؟ آیا این نشان نمی دهد که سردار امام زمان ، علاوه برداشتن روحیه خستگی ناپذیری در خود مردم را نیز به خاطرخستگی ناپذیری در راه خدا تشویق می کند ؟

پرکاربودن و خستگی ناپذیری دکتر احمدی نژاد به خاطر عشق زیاد به آرمان الهی اش آنقدر شدید است که درآغاز دوره اول ریاست جمهوری از طرف رهبرعزیز به ایشان امرولایی می شود که استراحت کافی داشته باشند (کتاب فرزند ملت) و البته رهبرعزیز این خستگی ناپذیری را مدال افتخاری برای دکتر می دانند :

رئيس جمهور، اهل كار، اهل ابتكار، اهل خدمت، اهل عمل،است . وارد ميدان می شود و خسته نمیشود .....اين، افقها را روشن مى‏كند. 28/11/1385 - بيانات رهبر عزیز در ديدار عمومى مردم آذربايجان شرقي‏.

یاران امام زمان عج پرتلاش و خستگی ناپذیر

 

مقام معظم رهبری: در حالی که این دولت انصافا پرکار و در بعضی خصوصیت ها نمونه هست. کلیپ صوتی

برای اثبات بیشتر این مدعا که خستگی ناپذیری دکتر احمدی نژاد درکارها از عشق درونی ایشان نشات می گیرد یک جمله از خود دکتر نقل می کنیم زیرا برای اثبات یک وجود یک مدعا شاهدی بهتراز دیدن خود آن مدعا نیست :خوددکتر احمدی نژاد می گوید :اگر در كاري عشق و اميد نباشد، آن كار سخت است، اما براي كسي كه به دنبال آرمان‌هاي بزرگ است خستگي معنا ندارد، زيرا در كار آرماني، شيريني و لذتي وجود دارد كه با هيچ چيز قابل معاوضه نيست!
به راستی این آرمان بزرگ چیست و این کدام محبوب بزرگ است که او را برای آرمانهای بزرگ آماده کرده است ؟

 

رهبر عزیز سیدخراسانی ما در توصیف خستگی ناپذیری دکتر احمدی نژاد فرمود :


آقاى رئيس جمهور ما هم كه بحمداللَّه پرانرژى و خستگى‌‌‌‌‌‌نشناس حقاً؛ پابه‌‌‌‌‌‌پاى ايشان دويدن هم خيلى سخت است. خدا كمكتان كند بتوانيد پابه‌‌‌‌‌‌پاى ايشان بدويد و برسيد به مقاصدتان؛ واقعاً كار دشوارى است. ايشان خيلى زياد زحمت ميكشند، زياد تلاش ميكنند، بحمداللَّه پرانرژى هم هستند؛ خدا را شكر. به ظاهر ايشان هم اين همه نمى‌‌‌‌‌‌آيد. الحمدللَّه. خداوند ان‌‌‌‌‌‌شاءاللَّه بيشتر كمك كند، بيشتر انرژى بدهد، بيشتر توان بدهد. البته ما مرتب دعا ميكنيم؛ من هيچ شبانه‌‌‌‌‌‌روزى نيست كه به آقاى رئيس جمهور و بعضى ديگر از مسئولين دعا نكنم..18/6/1388



14- جنگاورانی قدرتمند ، توصیف امام باقر علیه السلام درباره یاران امام زمان ارواحنا فداه

جنگ آوری در عرصه نبرد نرم و سخت یکی از خصلت های بارز یاران امام زمان است . از آنجایی که جنگ درجهان امروز جنگ نرم و سخت هر دو را شامل می شود سردار امام زمان باید از قدرت مدیریت ، هوش و توانایی فکری و تسلط بر شرایط در هر محیط جنگ نرم و سخت برخوردارباشد . آیا نمی بینیم که دکتر احمدی نژاد به اعتراف دشمن در جنگ نرم علیه اسرائیل پیروز قطعی این میدان بوده است ؟

 

 

آیا این دلیل بر قدرت جنگاوری دکتر احمدی نژاد در مدیریت شرایط سخت نیست ؟ آیا گرفتن مدال مرد شجاع و هوشمند از دست نائب امام زمان دلیل روشنی بر قدرت فکری و تسلط او بر ابراز جنگاوری جنگ نرم در عصر امروز نیست ؟

تاریخ این 5 ساله مدیریت دکتر احمدی نژاد نشان می دهد که او مرد مبارزه و جهاد و مدیریت در شرایط سخت و پیچیده است و همین است که از او دلاوری جنگاور و مدیری سخت کوش با قدرت بالای فکری و بدنی ساخته است که امید آن داریم با یاری خدا ، فتوحاتی بیشتر ازین را خداوند نصیب همه جهان گرداند .

 

 

 


آخرین ویرایش در

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد