رایحه ظهور

تشکل یافتن، ضرورت اول ولایتمداران / سفرنامه ای کوتاه از پیاده روی اربعین

در راه ، حضور جوانان آذربایجانی بسیار چشمگیر بود و این قطعاً با ممنوعیت عزداری محرم گذشته در آذربایجان ارتباط داشت ، با یکی از جوانان آذربایجانی هم کلام شدم ....

» ابتدای نظرات (577)

 

 صوت و فیلم سخنرانی استاد پناهیان در روز اربعین با حضور رهبر معظم انقلاب با موضوع تشکل یافتن، ضرورت اول ولایتمداران

صوت:

 

مدت: 60دقیقهدریافت با کیفیت: [پایین(8MB) | متوسط(17MB) ]

فیلم:

 

 

 سفرنامه ای کوتاه از پیاده روی اربعین

بدلایلی ضرورتی برای نوشتن از سفر اربعین امسال نمی دیدم اما در نهایت تصمیم گرفتم مختصری از شرح سفر را برای دوستان بنویسم :

از سال گذشته در انتظار اربعین امسال بودم ، با پیامک دوستان مبنی بر باز شدن مرز با پسرم و چند تن از فامیل حرکت کردیم ، مثل سال گذشته در موکب های شهر نهاوند و راه کرمانشاه توقف کردیم.

فضای موکبها بسیار معنوی بود و دیدن آن همه خدمتگزار عاشق امام حسین(ع) انسان را به وجد می آورد ، شب را در موکب راه کرمانشاه ماندیم و ساعت 5/3 صبح راه افتادیم .

صبحانه را در موکبی در ایلام صرف کردیم و به سمت مهران حرکت کردیم ، شهر مهران و اطرافش به تمام معنا به بزرگترین پارکینگ جهان تبدیل شده بود ، همه بسوی یک هدف می رفتند ، کربلا ، سرزمین عشاق.

درآمدن از آن همه ترافیک و شلوغی بسیار مشکل بود ولی بالاخره اذان ظهر از مرز رد شدیم ، دیدن جداسازی برادران و خواهران افغان و ممانعت از خروج آنها بسیار سخت بود ، عشق حسین(ع) ملیت نمی شناسد ، واقعا دلیل این سختگیری را نمی دانستم ، چرا باید دل هزاران شیعه را فقط به جرم ملیت و نژاد شکست؟!

نماز را در مرز خواندیم و حرکت کردیم ، مدتی پیاده رفتیم تا به ترمینال عراقی مهران رسیدیم ، سیل جمعیت ابتدا و انتها نداشت ، باد شدیدی شروع شد و گرد و غبار را با شدت به صورتها می پاشید ، به این راحتی ها وسیله ای برای نجف پیدا نمی شد ، ناگهان یک تریلی مسقف پیدا شد و بسیاری برای سوار شدن هجوم آوردند ، راننده عراقی با عراقی های ایثارگر اربعین فرق داشت وبه پول کرایه یک مسافر هم حساس بود ، پول زیادی نبود ، نفری 25 هزار ولی متاسفانه افرادی بودند که از دادن کرایه اکراه داشتند یا می گفتند پول را آخر می دهیم و راننده اصرار داشت که باید کرایه را اول بدهید ، در طول مسیر هم چندین بار بگو مگو بیین مسافران ایرانی درگرفت که با وساطت و خواهش و تمنا به خیر گذشت ، طی این مسافت 300 کیلومتری مهران تا نجف آن هم با آن تراکم جمعیت و این وسیله ناجور بسیار سخت بود. نماز مغرب و عشاء در یک موکب بین راهی توقف کردیم ، پذیرائی فلافل بود و چای ، افرادی به نماز ایستادند که باور نمی کردی اهل نماز باشند و به احتمال قوی در سایر اوقات نماز نمی خوانند ولی خب سفر کربلا بود و عشق حسین(ع) دل بسیاری از انسانها را با خدا پیوند زده بود ، هنری که از هزاران هزار کتاب و سمینار و کار فرهنگی برنمی آید.

شب ساعت یازده بود که رسیدیم نجف ، باز هم سیل جمعیت ، باز هم پیاده روی و حرکت به سمت حرم مولا ، فقر و وضعیت بد اطراف نجف بسیار چشمگیر بود و این را می توانستی در صحبتهای زائران به وفور ببینی و شکرشان از امنیت و نعمت سلامت و بهداشت کشورمان.

شب موکبی پیدا نکردیم و چون هوا در ابتدا زیاد سرد نبود ، در هوای آزاد بر روی چمن های مصنوعی خوابیدیم ولی در ادامه با تشدید سرما بیدار شدیم و آتشی روشن کردیم.

حوالی ساعت 4 بود که از ناچاری حرکت کردیم سمت حرم ، درهای حرم قبل از نماز صبح بسته بود و جمعیت با تراکم شدید در اطراف به امید باز شدن دربها ، یقین داشتیم که نمی توانیم به این راحتی ها وارد حرم شویم ، نماز صبح را کنار دیوار حرم خواندیم و همانجا دست جمعی زیارت نامه را خواندیم و حرکت کردیم برای آغاز پیاده روی به سمت کربلا ، با زیارت مومنین وادی السلام پیاده روی مان شروع شد ، چیزی در حدود صد و خورده ای عمود از داخل نجف و دویست و خورده ای عمود از بیرون نجف را رفته بودیم ،حوالی ساعت 7 شب بود که درد شدیدی را در کف پای چپم حس کردم ، طوری که حتی نمی توانستم پایم را زمین بگذارم ، چاره ای نداشتیم سوار یک ون شدیم تا زودتر برسیم به کربلا ، به علت ترافیک ، ون به جاده ی خاکی زد ، سرعت زیاد و چاله چوله های راه و رانندگی عجیب و غریب ، مجبورمان می کرد هرلحظه اشهدمان را بخوانیم! ون قبل از عمود 700 نگه داشت ، جلوتر نمی توانست برود ، به هر زحمتی بود ، موکبی پیدا کردیم تا شاید با استراحت و قرص و دارو ، بهتر شوم و بتوانیم بقیه راه را پیاده برویم.

صبح زود حرکت کردیم ، درد پایم چندان بهتر نشده بود ولی عادت کرده بودم و با لنگیدن سعی می کردم فشار کمتری به پای چپم بیاید ، فشار درد موجب می شد بارها در راه به یاد سختی پیاده روی اطفال و اهل بیت داغدار پیامبر(ص) که بعد از فاجعه کربلا همین راه را از کربلا تا نجف و کوفه طی کرده بودند ، بیافتم ، واقعا بسیارسخت است برای طفلی که مصیبت دیده ، تازیانه و سیلی بخورد و با اشک چشم و با کتک ماموران سنگدل با کمترین آب و غذا و استراحت ، این راه را برود.

بر اهل بیت پیامبر(ص) در این راه و مسیر رفت و برگشت شام چه گذشت خدایا ... ! یقیناً  این نورانیت و جذابیت دهها میلیونی اربعین و پیاده روی ها ، بخاطر همان مصائب و مشکلات در راه خدا و رضایش بوده و هست.

در راه ، حضور جوانان آذربایجانی بسیار چشمگیر بود و این قطعاً با ممنوعیت عزداری محرم گذشته در آذربایجان ارتباط داشت ، با یکی از جوانان آذربایجانی هم کلام شدم ، می گفت 273 اتوبوس آمده اند. صفای خاصی داشتند و البته عدم اطمینان از طرف مقابل ، که شاید از ماموران مخفی حکومت جبار آذربایجان باشد.

 

زن و مرد ، پیر و جوان ، کوچک و بزرگ با عشق و حرارت خاصی حرکت می کردند ، گویا دنیای پس از مرگ است و هرکس شتابان به سوی هدف و سرانجام خویش می رود ، و چه هدفی زیباتر از حسین(ع).

تبلیغات مهدوی همچون سال گذشته بسیار چشمگیر و جذاب بود ، پوسترها ، بنرها ، موکب ها ، دست نوشته ها و ... همه به یک چیز فرا می خواندند ، دعا برای فرج منجی عالم بشریت ، دعا برای خلاصی انسان و نابودی ظلم و ظالمان:

تبلیغات مهدوی در پیاده روی اربعین امسال

الحمدلله موکب " شباب المقاومه " جوانان مقاومت شامل دانشجویان ایرانی و عراقی ، بسیار متفاوت و جذاب و به روز بود ، هم از لحاظ برنامه های سخنرانی و عزاداری و هم برنامه های فرهنگی متنوع دیگر از ماکت رهبران و شخصیتهای مبارز جهان اسلام تا بسته های فرهنگی.

 

پرچم ها و بنرهای جذابی را می شد در طول مسیر دید ، از بنر شیعیان نیجریه تا بنرها و پرچم های "نحن ابناء الخمینی"

از دست نوشته هایی که از مردم دعوت کرده بود قدم هایشان را در این مسیر به نیت تعجیل در فرج بردارند. تا کوله پشتی های جذاب شیعیان ترکیه که تصویر هنگام قیام منجی عالم بشریت را نشان می داد.

در طول مسیر در چند جا و از جمله در موکبی نزدیک کربلا با برادران عرب عراقی در مورد نشانه ها و علائم ظهور دست و پا شکسته صحبت کردیم ، یکی شان نظر جالبی داشت : می گفت به نظر علامه کورانی اگر سایر علائم ظهورنیز بیاید ، در شرایط فعلی سیدخراسانی کسی جز امام خامنه ای نیست.

به هر زحمتی که بود لنگ لنگان شب بود که رسیدیم کربلا و در روی پل میثم تمار سلام دادیم ، بنا شد که کمی استراحت کنیم و بعد به نوبت به زیارت برویم ، از خوش اقبالی ما در فاصله نه چندان دور از حرم حضرت عباس(س) حدود ساعت 7 (چون دیرتر از این موکب تقریبا پیدا نمی شود) موکب کوچکی پیدا کردیم که بعد مشخص شد برای برادران حشدالشعبی اهل بصره است که نذر دارند و هر سال در ایام اربعین این موکب را بنا می کنند.

شب رفتیم زیارت ، به هر زحمتی بود وارد حرم شدیم ، از دور زیارت نامه خواندیم و سلام دادیم ولی مگر می شد به ضریح مطهر رسید با آن ازدحام ، روز بعد هم آمدیم زیارت ولی به علت مریضی یکی از همراهان مجبور شدیم به دنبال مطلب و دکتر برویم ، بعد از درمان یک ساعته ، از بین الحرمین زیارت کردیم و برگشتیم موکب . نماز ظهر را خواندیم ، ناهار نذری صرف کردیم و بعد از خرید مختصر سوغاتی دم دستی مهیا شدیم برای برگشت.

از  بی خبری ما آن روز، روز برگشت عراقی ها بود و هر ماشینی را که می دیدیم با بیشتر از ظرفیت خودش در حال برگشت بود ، بیش از 3 ساعت پیاده روی کردیم تا در آخر و در کمال ناامیدی یک تریلی که از فشار جمعیت در حال انفجار بود پیدا کردیم و به هر زحمتی بود سوار شدیم ، همه عراقی بودند و فقط ما چند نفر ایرانی بودیم بهمراه دو نفر دیگر ، چند ساعت با فشار شدید سرپا بودیم ، خیلی سخت بود ولی عشق زیارت و محبت حسین(ع) سختی ها را برای همه آسان می کرد.

در داخل تریلی در فاصله چند ساعته چندبار با همراهان عراقی که اکثراً جوان و نوجوان بودند هم صحبت شدیم ، یکی شان جوانی حدود 25 الی 30 ساله بود ، از او پرسیدم تا کنون ایران آمدی زیارت امام رضا(ع) گفت نه ، رفیقش گفت: می ترسد که پاسپورت آمریکایی اش مشکل دار شود! ( بخاطر تحریم جدیدی که بعد از برجام تصویب شد)

چند ساعت بعد رسیدیم ترمینال حله و به زحمت یک ون پیدا کردیم برای مهران .

...........

پ . ن :

- در سفر سال گذشته وقتی به خانه رسیدیم متوجه شدیم که کوله پشتی حاوی پاسپورتها و کمی سوغاتی به علت سردی شدید هوا در موکبی در شهر مهران جا مانده ، قیدش را زدیم و بی خیالش شدیم ، تا اینکه فردی زنگ زد و گفت که اهل ایلام است و کوله پشتی ما را پیدا کرده ، زحمت پستش را کشید و هرچه ما اصرار کردیم ، هزینه پست را نگرفت ، آری در این دنیای بی رحم ، انسانهای بامعرفت عاشق اهل بیت (ع) کم نیستند ، سلامتی همه شان صلوات.

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #577 ahmad 1396-01-11 23:54
t.me/lian_bodybuilding_1395

ارائه جديدترين و بروزترين راه کارهاي لاغري و تناسب اندام، مطالب جالب آموزشی (فیلم، عکس و ...) بدنسازی و فیتنس، تی آر ایکس و ...با تمرين در خانه لاغر شويد..
کانالی ویژه برای بانوان و آقایان
نقل قول کردن
+3 #576 رایحه ظهور 1395-10-02 13:16
مقاله جدید سایت منتشر شد :

u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1353-2016-12-22-07-47-41.html
نقل قول کردن
+2 #575 ف 1395-10-02 13:15
به نقل از احسان:
از آدمی که برای یه سخنرانی در کرمان مبلغ 8 میلیون تومان طلب میکنه توقع نداشته باشید که در مباحث مربوط به ظهور حرف حساب بزنه

آدم خوب نیست از روی باد هوا به دیگران تهمت بزنه!
شما این حرف رو از دهن مردم شنیدی یا سند داری؟!
نقل قول کردن
+5 #574 نیما 1395-10-02 13:02
به نقل از امیرعلی:
سلام به همه منتظران ظهور
مژده
فوت الیزابت الکساندرا مری پادشاه انگلیس= 2016

منتظر باشید خبرهایی در راه است.


احتملا شما این خبر رو خواندی که ابجدش رو گذاشتی.

ملکه انگلیس رو به موت است؟

تمامی برنامه های ویژه کریسمس ملکه انگلیس به دلیل اوضاع نامساعد جسمانی وی به هم خورد.

کاخ باکینگهام دلیل کسالت ملکه را «سرماخوردگی» شدید اعلام کرده این در حالی است که برخی منابع اعتقاد دارند حال ملکه انگلیس بدتر از چیزی است که سرماخوردگی تصور می شود و به عبارت دیگر او اینبار واقعا در پایان راه قرار گرفته است.

www.yjc.ir/fa/news/5907880/

-----------------------------

در ضمن جناب امیر علی شما که اصرار داری اتفاقاتی در بمهن 1395 در ایران میافتد آیا از ابجد به نتیجه خاصی در مورد بهمن رسیدی ؟

ابجدی در مورد ماه بهمن.

البته بنده رو اعداد ابجد 50 % حساب میکنم.
نقل قول کردن
+6 #573 بهین 1395-10-02 12:24
به نقل از سیدعطاءالله فیروزی:
رهبری فرمود :
مخالف مذاکره نیستم
خوش بین هم نیستم .
بگذریم از اینکه جمله اولی را نادیده گرفتند و فقط دومی را بوق کرنا کردن
اما مگه مذاکره فقط در دولت روحانی و توسط شخص ظریف صورت گرفته ؟
قبلش جلیلی میرفت پیش کاترین اشتون برای مذاکره یا برای کار دیگه ؟
قبلترش اردشیرخان لاریجانی میرفت پیش خاویرسولانا برای مذاکره یا مشاعره
قبلتر از قبلش که همین حسن روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بود میرفت مذاکره یا میرفت اونجا مدرک دانشگاه بگیره
علف به دهن همه شیرین بود به دهن جواد که رسید تلخ و اَخ و تَخ و بووه شد ؟؟؟

آن قبلی ها مذاکره می کردند جواد مبادله کرد.بتون کردن صنعت هسته ای و دهن ملت با خروس قندی مبادله شد.
نقل قول کردن
+5 #572 ben 1395-10-02 11:50
به نقل از امیرعلی:
سلام به همه منتظران ظهور
مژده
فوت الیزابت الکساندرا مری پادشاه انگلیس= 2016

منتظر باشید خبرهایی در راه است.

خیلی جالبه
الیزابت:الساندرا:مری:پادشاه
سه تا اسم خفن زنونه بعد پادشاه
میخوای به هدفت برسی داری بازی در میاری
"فوت الیزابت الکساندرا مری ملکه انگلیس" اجدش جه میشه
نقل قول کردن
+5 #571 جواد 1395-10-02 11:31
به نقل از رایحه ظهور:
گفت: دادستان تهران از سوءاستفاده‌های کلان در بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داده است.
گفتم: دیگه چی؟!
گفت: مثلا بانک سرمایه 700 میلیارد تومان به یک نفر وام داده و اسناد ملکی تعدادی از روستائیان را به عنوان ضمانت گرفته است! یا 500 میلیارد تومان به چند شرکت صوری که وجود خارجی ندارند وام داده است و تعدادی از کارتن‌خواب‌ها را به عنوان سهامداران این شرکت‌های صوری جا زده‌اند و...
گفتم: بعدش چی؟!
گفت: دادستان می‌گوید؛ آدم‌هایی که پشت سر مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه پنهان شده‌اند، رشوه‌ها را گرفته‌اند، افراد ناصالح را مدیر کرده‌اند، سهام را فروخته‌اند و...
گفتم: آن‌وقت اسم مدیران کار‌آزموده و نخبه و اقتصاددان و... هم روی خودشان گذاشته‌اند.
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: یکی از خلفای بنی‌عباس که ظلم و غارتگری را از حد گذرانده بود به مشاورش گفت؛ رسم خلفای بنی عباس این است که برای خود یک لقب انتخاب می‌کردند مثل المعتصم بالله، الواثق بالله و... حالا به نظر تو چه لقبی مناسب من است؟ مشاورش گفت العیاذ بالله!

بسپارید به امیر مختار ( وزیر بهداشت سابق ) تا حد را اجرا و حقوق مردم را برگرداند !!!!
من نمی دانم جلوی این فسادها را کی باید بگیرد؟! نکنه همه چی را سپردیم به ظهور امام زمان که بیاد فقط ازش کار بکشیم؟!!! این کشور سه قوه دارد.

می بخشید وقتی می گویند فساد سیستماتیک یعنی خیلی ها دستشون توکاره . واسه همین به جایی نمیرسه. تنها یک گزینه می مونه که مردم بیان تو عرصه که نمیان یعنی همون سیستم سرکوب می کنه.
سوال این است :
چرا تظاهرات سراسری بر علیه فساد تو کشور اعلام نمی شود؟!
یادمان باشد که بد حجابی سر امام حسین را نبرید. بلکه شکم های پر از حرام سر امام حسین را برید.
نقل قول کردن
-9 #570 امیرعلی 1395-10-02 11:28
سلام به همه منتظران ظهور
مژده
فوت الیزابت الکساندرا مری پادشاه انگلیس= 2016

منتظر باشید خبرهایی در راه است.
نقل قول کردن
+13 #569 رایحه ظهور 1395-10-02 10:08
دلار قرار بود 500 تومان شود اما از 4 هزار تومان هم گذشت!
در حالی که دلار دیروز از مرز 4 هزار تومان گذشت، یک روزنامه حامی دولت از حواله دلار 4070 تومانی خبر داده است.
روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت: دلار دیروز (پریروز) با ثبت نرخ سه هزار و 985 تومان، رکوردی دیگر به نام خود ثبت کرد و چهار راه استانبول را در شوک فرو برد؛ شوک افزایش قیمتی که دلیلی برای خود نمی‌دید و فقط افزایش قیمت می‌یافت. به گفته یکی از صرافان بازار آزاد، «زمزمه‌ای برای افزایش قیمت در بازار وجود ندارد اما خریدار در بازار هست و قیمت‌ها هم صعودی است.»
یک صراف می‌گوید: «نرخ سه هزار و 985 تومانی دیروز صبح، بالاترین نرخ بوده و دلیل خاصی هم ندارد. مردم انتظار داشتند که قیمت‌ها کاهش پیدا کند اما نکرد و خرید از سر گرفته شد؛ البته دلال بازی هم در بازار هست و همین امر به روند صعودی قیمت‌ها کمک کرده.»
او ارزش حواله‌های دلاری را در روزهایی که پیش‌بینی‌ها از شکسته شدن رکورد چهار هزار تومانی دلار در آینده نزدیک حکایت می‌کنند، بالای چهار هزار تومان اعلام می‌کند، «اسکناس دلار، این روزها کمتر از چهار هزار تومان ارزش دارد اما حواله آن، حدود چهار هزار و 60 تا چهار هزار و 70 تومان است.»
صعود قیمت دلار به بالای 4 هزار تومان در حالی است که اوایل سال گذشته در جشن و هیجان‌های خیابانی برانگیخته شده از سوی دولتمردان، کاهش قیمت دلار به هزار یا پانصد تومان (یک چهارم یا یک هشتم قیمت فعلی) القا می‌شد.
نقل قول کردن
+10 #568 رایحه ظهور 1395-10-02 10:06
گفت: دادستان تهران از سوءاستفاده‌های کلان در بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داده است.
گفتم: دیگه چی؟!
گفت: مثلا بانک سرمایه 700 میلیارد تومان به یک نفر وام داده و اسناد ملکی تعدادی از روستائیان را به عنوان ضمانت گرفته است! یا 500 میلیارد تومان به چند شرکت صوری که وجود خارجی ندارند وام داده است و تعدادی از کارتن‌خواب‌ها را به عنوان سهامداران این شرکت‌های صوری جا زده‌اند و...
گفتم: بعدش چی؟!
گفت: دادستان می‌گوید؛ آدم‌هایی که پشت سر مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه پنهان شده‌اند، رشوه‌ها را گرفته‌اند، افراد ناصالح را مدیر کرده‌اند، سهام را فروخته‌اند و...
گفتم: آن‌وقت اسم مدیران کار‌آزموده و نخبه و اقتصاددان و... هم روی خودشان گذاشته‌اند.
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: یکی از خلفای بنی‌عباس که ظلم و غارتگری را از حد گذرانده بود به مشاورش گفت؛ رسم خلفای بنی عباس این است که برای خود یک لقب انتخاب می‌کردند مثل المعتصم بالله، الواثق بالله و... حالا به نظر تو چه لقبی مناسب من است؟ مشاورش گفت العیاذ بالله!
نقل قول کردن
+11 #567 مرصاد 1395-10-02 07:22
به نقل از تولید وصادر کننده:
با سلام واحترام
شما در تئوری و فرضیات صبت میکنید ولی من توبازارم در مجموع قیمت ارز بالاتر باشه به نفع تولید کننده هست برید بیشتر مطالعه کنید وارادات گرون بشه باارز بالا مردم روی میارن به کالای داخلی وارز بالا برا صادرات عالیه ییشتر از این نیمتونم بگم مطمئنا کسی متوجه نخواهد شد

سلام و احترام متقابل و مضاعف

توضیح مختصرتون مقبول،اگر دقت بیشتری میکردید کامنت من تئوری صرف نبود و بیان و تکرار عرایضم برای تفهیم،جز دلزدگی گوینده و شنونده حاصلی ندارد.

حمایت از تولید داخلی شعاریه دهان پرکن با ساز و کار کنونی که سیطره اقتصاد دست دلالان و رانتخواران و مهندس پندارهای اطوکشیده خوش بحال افتاده،هیچوقت اوضاع به نفع مردم تمام نمیشه و نوسانات بازار،قشر متوسط و ضعیف را نفله میکنه.

در کامنت قبل به افزایش موقت نرخ ارز و صادرات خام اشاره شد، تولید داخلی و نرخ ارز با قدرت خرید مردم در یک محبس اند دنیای ایده آلها که نیست دنیا،دنیای هر کی به فکر خویشه،بازاری که بی اخلاقی و سود حداکثری و به هر قیمت در آن یکه تازی میکنه این مردمند که قربانی نوسانات بازار ارز و توسعه اقتصادی هستند اینقدر که گاهی محو شدند.
افزایش و رونق تولید که فرمودید را نمودهاش را ندیدیم مچ تولید داخلی در برابر افزایش نرخ دلار همیشه خوابیده چون اینجا جهان سوم و بهترین تعبیری که به ذهنیتم نزدیکه پرفسور محمود حسابی دارند:
جهان سوم جاییست که هرکس بخواهد مملکتش را آباد کند خانه اش خراب میشود و هرکس که بخواهد خانه اش را آباد کند باید در تخریب مملکتش بکوشد.
زیاده عرضی نیست با احترام والسلام.
نقل قول کردن
-20 #566 سیدعطاءالله فیروزی 1395-10-02 07:01
رهبری فرمود :
مخالف مذاکره نیستم
خوش بین هم نیستم .
بگذریم از اینکه جمله اولی را نادیده گرفتند و فقط دومی را بوق کرنا کردن
اما مگه مذاکره فقط در دولت روحانی و توسط شخص ظریف صورت گرفته ؟
قبلش جلیلی میرفت پیش کاترین اشتون برای مذاکره یا برای کار دیگه ؟
قبلترش اردشیرخان لاریجانی میرفت پیش خاویرسولانا برای مذاکره یا مشاعره
قبلتر از قبلش که همین حسن روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بود میرفت مذاکره یا میرفت اونجا مدرک دانشگاه بگیره
علف به دهن همه شیرین بود به دهن جواد که رسید تلخ و اَخ و تَخ و بووه شد ؟؟؟
نقل قول کردن
-15 #565 سیدعطاءالله فیروزی 1395-10-02 06:53
به نقل از رایحه ظهور:


سلامتی سردار سلیمانی و تمامی دلسوزان انقلاب و نابودی تمامی خائنین کدخداپرست صلوات

برای سلامتی نیکوکاران، صلوات میفرستن
صلوات تولی هست ...
برای نابودی کافران، لعن و نفرین میفرستن
لعن و نفرین تبری هست ...
با تولی که نمیشه تبری کرد
با تبری هم نمیشه تولی کرد
بلکه باید اینجوری باشه :
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم ........
نقل قول کردن
0 #564 احسان 1395-10-02 06:23
به نقل از رایحه ظهور:
چنین سخنرانی سخیف و غیرمستندی واقعا از ایشان بعید است

بنده بعداز ظهر چند اشتباه فاحش ایشان در این سخنرانی را عرض خواهم کرد.

دوستان هم اگر نظری داشتند بیان کنند.

از آدمی که برای یه سخنرانی در کرمان مبلغ 8 میلیون تومان طلب میکنه توقع نداشته باشید که در مباحث مربوط به ظهور حرف حساب بزنه
نقل قول کردن
+7 #563 سعاح 1395-10-02 05:27
آشنایی با ظرفیت های پنهان قعطنامه 2231!
استناد امریکا به قطعنامه برجامی ۲۲۳۱ برای جلوگیری از سفر حاج قاسم سلیمانی به سوریه و حلب

در شرایطی که دولت یازدهم تصویب قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت بواسطه امضاء برجام را یکی از بزرگترین دستاوردهای بین المللی خود مطرح کرده بود، سخنگوی کاخ سفید با استناد به همین قطعنامه مدعی شد سردار سلیمانی نباید به حلب سفر کند!

72sq.com/.../...
نقل قول کردن
0 #562 سعاح 1395-10-02 05:18
به نقل از شاداب:
برای بنده که به شخصه تفاوتی نداره رهبری سید خراسانی باشن یا نباشن
فقط امیدوارم سید یمانی و سید خراسانی هر که هستند قیام خودشات را اغاز و منجر به ظهور حضرت شوند هیچی بیشتر از این برای ما نباید اهمیت داشته باشه
سید خراسانی و سید یمانی با حرکتهایی که در اینده انجام خواهند داد میتوان بوهایی برد چه کسانی هستند

برعکس۔ برای بنده شناختن این بزرگواران قبل از خروج شان حیاتی هست چون اگر اینطور نباشد کلاه مون پس معرکه هست۔ در هنگام فتنه ها این بصیرت هست که آدمها رو بر خط راستین استوار نگه میدارد۔ بخاطر تحقیق و تفکر بسیار در این زمینه بنده با برخی منتظران و مبشران همسو هستم که بهترین گزینه ممکن برای سید خراسانی بودن آقا حفظه الله و سید یمانی سید حسن نصرالله می باشند و این تقریباً غیر ممکن بنظر میرسد که اگر در دوران ما ظهور رخ بدهد این دو بزرگواران در آن نقش اساسی نداشته باشند۔ نقشی که در روایات ظهور ترسیم شده است۔

شناخت درست نداشتن خزاین موجود و دل بستن به شخصیتهای افسانوی و خیالی که ناگهان ظاهر شده زمام امور رو در دست گیرند کار بسیار خطرناکی می باشد و می تواند بسوی سردرگمی و ضلالت سوق بدهد۔

باید سعی کنید که بروی شناخت نیاکان موجود بیشتر تحقیق کنید و نتیجه آن بدون توسل و مناجات و البته تقویٰ میسر نمی باشد۔

موفق و موید باشید۔
نقل قول کردن
+7 #561 سیمرغ 1395-10-02 00:02
نقل قول کردن
+4 #560 شاداب 1395-10-01 23:50
به نقل از صادق:
بنده اون جایی که گفت( اگه مقام معظم رهبری سید خراسانی باشه خیلی بده) رو قبول ندارم

برای بنده که به شخصه تفاوتی نداره رهبری سید خراسانی باشن یا نباشن
فقط امیدوارم سید یمانی و سید خراسانی هر که هستند قیام خودشات را اغاز و منجر به ظهور حضرت شوند هیچی بیشتر از این برای ما نباید اهمیت داشته باشه
سید خراسانی و سید یمانی با حرکتهایی که در اینده انجام خواهند داد میتوان بوهایی برد چه کسانی هستند
نقل قول کردن
+8 #559 محسن 1395-10-01 23:40
به نقل از سید میثم:
سخنان جالب دانشمند درباره علامات ظهور و مصداق سازی

s8.picofile.com/file/8279363100/mestaghtarashi_daneshmand.mp3.html

=D>

اوه اوه

میگه از امام صادق علیه السلام پرسیدند"اگر شما در زمان خروج سید خراسانی حضور داشتید ایا به وی کمک میکردید؟ امام علیه السلام میفرماید هرگز و ابدا"

:-? :-? :-?
نقل قول کردن
+18 #558 رایحه ظهور 1395-10-01 22:13
نقل قول کردن
-7 #557 تولید وصادر کننده 1395-10-01 22:12
به نقل از سها:
سلام
افزایش نرخ دلار به سودصادر کنندگان مواد
خام، دلالان ارز و رانتخوران و به نفع قاچاق کالاست. موجب افزایش رکود اقتادیو تشدید تورم و رکود و بیکاری بیشتر میشود.
فقط افزایش موقتی نرخ ارز به نفع صادرات خام هست که سهم کمی در اقتصاد کشور دارد.در مقابل صادرات فرآوری شده به دلیل اتکا به واردات مواد اولیه از خارج با افرایش نرخ دلار متضرر میشه و چرخه تشدید رکود و تورم و بیکاری تقویت میشود.
دونرخی بودن و ثبات قیمت دلار با تورم مهار نشده یا فزاینده به نفع اقتصاد نیست ولی اینطور هم نیست که علم اقتصاد را منحصر به اعداد و ارقام کرد و سریع و ضربتی در جهت اصلاح اقدام کرد. راهکارهای علمی این مقوله پیامدهای خاص خودش را دارد و زمان میبرد.

با سلام واحترام
شما در تئوری و فرضیات صبت میکنید ولی من توبازارم در مجموع قیمت ارز بالاتر باشه به نفع تولید کننده هست برید بیشتر مطالعه کنید وارادات گرون بشه باارز بالا مردم روی میارن به کالای داخلی وارز بالا برا صادرات عالیه ییشتر از این نیمتونم بگم مطمئنا کسی متوجه نخواهد شد
نقل قول کردن
+10 #556 رایحه ظهور 1395-10-01 21:58
بعد از تکذیب مضحک اظهارات ظریف توسط سخنگوی وزارت خارجه!

رنجبرزاده در گفت‌وگو با فارس:



بازبینی فیلم کمیسیون امنیت، صحت اظهارات کریمی‌قدوسی را تأیید کرد

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: بازبینی فیلم جلسه کمیسیون امنیت ملی با وزیر امور خارجه صحت اظهارات عضو این کمیسیون در خصوص صحبت‌های وزیر امور خارجه را تأیید کرد.

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: فیلم جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر امور خارجه بازبینی و اظهارات جواد کریمی‌قدوسی در خصوص صحبت‌های وزیر امور خارجه در این جلسه تأیید شد.

وی افزود: فیلم این جلسه با حضور بهروز نعمتی سخنگوی هیأت رئیسه،‌جهانبخش محبی‌نیا و جواد کریمی قدوسی بازبینی و صحبت‌های جواد کریمی‌قدوسی در خصوص اظهارات وزیر امور خارجه دراین جلسه توسط نعمتی و محبی‌نیا تأیید شد.

به گزارش فارس، جواد کریمی‌قدوسی اعلام کرده بود که وزیر امور خارجه در این جلسه به اشتباه خود در ارتباط با برجام اعتراف کرده و مسئولیت آن را پذیرفته است.



....
افرادی زیادی که نظر دادن ، به خاطر خسارات وارده و این افتضاح تاریخی خواستار برکناری و محاکمه ظریف شده اند.

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13951001001346
نقل قول کردن
+22 #555 رایحه ظهور 1395-10-01 21:49


سلامتی سردار سلیمانی و تمامی دلسوزان انقلاب و نابودی تمامی خائنین کدخداپرست صلوات
نقل قول کردن
+9 #554 مرصاد 1395-10-01 21:11
به نقل از تولید وصادر کننده:
سلام به همه دوستان عزیز
بهترین رنج قیمتی دلار برای من تولید کننده و صادر کننده بین 4000 تا 4500 تومان هست برای به صرفه بودن تولید و توان رقابت با تولیدکنندگان خارجی.با تشکر از دولت فهیم و با تدبیر امید و افراد توانمند در تیم اقتصادی ایشان.امیدوارم تا 4500 بره بالا.لطفا راجع به مسائل اقتصادی و پارامترهای آن با دانش و تحصیلات صحبت کنید حرف های هیجانی و بدون پشتوانه فکری مثل صادق ورایحه و خود شما ارزش چندانی ندارد.

سلام
افزایش نرخ دلار به سودصادر کنندگان مواد
خام، دلالان ارز و رانتخوران و به نفع قاچاق کالاست. موجب افزایش رکود اقتادیو تشدید تورم و رکود و بیکاری بیشتر میشود.
فقط افزایش موقتی نرخ ارز به نفع صادرات خام هست که سهم کمی در اقتصاد کشور دارد.در مقابل صادرات فرآوری شده به دلیل اتکا به واردات مواد اولیه از خارج با افرایش نرخ دلار متضرر میشه و چرخه تشدید رکود و تورم و بیکاری تقویت میشود.
دونرخی بودن و ثبات قیمت دلار با تورم مهار نشده یا فزاینده به نفع اقتصاد نیست ولی اینطور هم نیست که علم اقتصاد را منحصر به اعداد و ارقام کرد و سریع و ضربتی در جهت اصلاح اقدام کرد. راهکارهای علمی این مقوله پیامدهای خاص خودش را دارد و زمان میبرد.
نقل قول کردن
-4 #553 1.1.1.1.1 1395-10-01 19:42
به نقل از سیف:
نظر دوستان درباره بارش های چهل روزه ماه جمادی و رجب چیست؟ بعضی ها گفتند که از ۱۰ اسفند ۹۵ تا ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ شاهد این باران ها خواهیم بود. نظر شما چیست؟


بیشتر روایات از امدن بارانهای سیل اسا در سال ظهور و منتهی به قیام خبر میدهد/
چنانچه امسال سال ظهور باشد احتمالااین بارانها را از حدود همین ایام گفته شده خواهد بارید و بارش تابستانی هم خواهیم داشت تا مهرماه و زمان قیام که باعث خسارت به خانه ها و پوسیده شدن خرما و نابودی زراعت و ایجاد قحطی میشود بارانی که ظاهرش شر وباطنش خیرست/
از انجایی که هرچه به جلوتر میرویم مسلما بظهور هم نزدیکتر میشویم بد نیست نگاهی به سقف خانه و اندوخته ی غذایی داشته باشیم تا به وقت نیاز قادر به کمک به دیگران هم یاشیم/
نقل قول کردن
-7 #552 سیف 1395-10-01 19:42
به نقل از منتظر المهدی:
برادر سیف بعضی ها یعنی متخصصین هواشناسی یا همینطوری یحرفی زدی

کسیه که در زمینه مهدویت و آخرالزمان سالهاست کار کرده و تحقیق و پژوهش های زیادی انجام داده و گفته است که اگر اوضاع منطقه بدتر شود و درگیری ها و آشوب ها شدت بیشتری پیدا کند و زلزله ها هم زیاد تر شوند، در تاریخ مذکور باران های چهل روزه، می بارد
نقل قول کردن
+8 #551 لعنت بر دروغ‌گو! 1395-10-01 19:33
رحیم احمدی‌روشن عصر امروز در نشست شهدای جهاد علمی کشور در دانشگاه شیراز
-من تو را به چالش می‌کشم و شما که می‌گویی ما هیچ‌کدام از دانشمندان هسته‌ای را اخراج نکردیم؛ مگر در تاریخ فلان، به منزل شهید احمدی‌روشن نیامدی و من با چند نفر از اخراج شده‌ها تماس گرفتم و آن‌ها اطلاعات دقیق از محل کار و نحوه اخراج‌شان دادند و همان شب در منزل‌مان، من و حاج‌خانم (مادر مصطفی) یقه تو را گرفتیم و قرار شد که فردا صبح؛ آن‌ها را برگردانی سرکار.

وی اضافه کرد: به روح مصطفی و تمام شهدای شاهد و ناظر هسته‌ای که ما از آقای صالحی خواستیم که این بچه‌های اخراج شده از صنعت هسته‌ای را برگرداند سر کار اما وی در منزل ما عینک را برداشت و دست روی چشم گذاشت و سه بار گفت: «حاج‌خانم و حاج‌آقا به چشم»! اما فردا به تمام سایت‌ها نامه داد که این حرف‌ها تمام دروغ است و کسی در صنعت هسته‌ای کار خود را از دست نداده! لعنت بر دروغ‌گو!
قلب رآکتور اراک را برای خشنودی اربابان خارجی‌ات خراب می‌کنی؟ تو دانشمندی؟ تو دانشمندی یا آن بچه 22 ساله‌ای که در فردو و نطنز کار می‌کرد؟ شما دانشمند هستید که در سال‌های 82 تا 84 به‌موجب قرارداد سعدآباد همین خیانت امروز را باز نیز تکرار کردید.
چه‌ها قسم می‌خورند که زمانی آن مسؤول خارجی، با روحانی و دارو‌دسته‌اش صحبت می‌کرد، پا روی میز انداخته بود؛ انگار اربابی با نوکر خود حرف می‌زد و شمایی که ارزش برای خودتان قائل نیستید برای این ملت ارزش قائلید؟ و می‌خواهید از دستاوردهای این ملت حراست و حمایت کنید؟
حاج رحیم احمدی‌روشن افزود: شما پیش ملت ایران خوار و ذلیل شدید و باید به تاریخ جواب دهید و سه چیز را نمی‌شود بازی داد، خدا، وجدان و تاریخ و همین تاریخی که می‌نویسد 100 سال پیش فلان عاملان انگلیس و آمریکا چه‌کارهایی کردند، همان تاریخ در آینده می‌نویسد که شما عامل انگلیس و آمریکا بودید و شک نکنید.
آیا هنوز منتظرید ببینید که حضرت آقا چه می‌گوید؟ بدانید که ایشان خون‌دل می‌خورند و هرگاه این سید اولاد پیغمبر می‌خواهد صحبت کند، بغض می‌کند و اگر قدر این سید اولاد پیغمبر را ندانیم، مورد غضب خدا قرار می‌گیریم.
rajanews.com/.../...
نقل قول کردن
+10 #550 سیمرغ 1395-10-01 18:56
روایت کریمی‌قدوسی از جلسه کمیسیون امنیت ملی

اظهارات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در موضوع برجام در جلسه روز 28 آذر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

رئوس سخنان ظریف در این جلسه که از سوی عضو کمیسیون امنیت ملی در اختیار فارس قرار گرفت به شرح ذیل است:

* من اعتراف می‌کنم اشتباه کردم

* به حرف جان کری وزیر امور خارجه آمریکا اعتماد کردم

* اگر استراتژی خودم را دنبال می‌کردم اکنون با مشکل مواجه نمی‌شدم

* می‌پذیرم اشتباه کردم

* مسئولیت آن را می‌پذیرم

* ما با صحبت و قول آقای کری اظهار نظر کردیم

* این اشتباه بزرگی بوده که من کردم

* به جان کری بعد از نقض اخیر که درخواست مذاکره در ایتالیا را داشت گفتم: «شما کاری کردید که حضور من با شما در یک شهر غیرممکن است»

* قبلا جان کری وزیر خارجه و وزیر خزانه‌داری آمریکا به ما گفتند اگر قانون داماتو به سنا برود ما روش‌هایی داریم که جلوی آن را بگیریم
نقل قول کردن
+1 #549 منتظر المهدی 1395-10-01 18:06
برادر سیف بعضی ها یعنی متخصصین هواشناسی یا همینطوری یحرفی زدی
نقل قول کردن
+8 #548 علی جعفری 1395-10-01 17:51
آیا سال ۲۰۱۷، سال سقوط رژیم آل‌سعود خواهد بود؟

تبلیغات رسانه‌های غربی علیه رژیم آل‌سعود به علت سیاستهای منطقه‌ای و جنگهای نیابتی آن و حمایتهایش از افراط گرایی رو به افزایش است. شماری از کارشناسان بر اساس واقعیت‌های موجود پیش‌بینی کرده اند سال 2017 میلادی شاید سال سقوط حکومت سعودی باشد. [-O

شبکه تلویزیونی العالم با اعلام این مطلب در گزارشی افزود: منابع غربی پیش بینی می کنند عربستان به علت کثرت اشتباهاتش از یک طرف و بحران اقتصادی شدید ناشی از کاهش قیمت نفت به سرعت از نظر اقتصادی و سیاسی در حال متلاشی شدن است. کارشناسان همچنین پیش بینی کرده‌اند سال آینده میلادی سال سقوط حکومت آل سعود خواهد بود. [-O
...
شماری از کارشناسان بر اساس واقعیت‌های موجود پیش بینی کرده اند سال 2017میلادی شاید سال سقوط حکومت سعودی باشد و احتمالا پس از سقوط حکومت آل سعود در سراسر عربستان، جنگ خونینی رخ بدهد.

tn.ai/1274449

zz:

*-msz
نقل قول کردن
+5 #547 جواد م 1395-10-01 17:49
به نقل از سیف:
نظر دوستان درباره بارش های چهل روزه ماه جمادی و رجب چیست؟ بعضی ها گفتند که از ۱۰ اسفند ۹۵ تا ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ شاهد این باران ها خواهیم بود. نظر شما چیست؟

خوشسالی نشه بقیه پیش کش
نقل قول کردن
+5 #546 امیرعلی 1395-10-01 17:23
به نقل از تولید وصادر کننده:
سلام به همه دوستان عزیز
بهترین رنج قیمتی دلار برای من تولید کننده و صادر کننده بین 4000 تا 4500 تومان هست برای به صرفه بودن تولید و توان رقابت با تولیدکنندگان خارجی.با تشکر از دولت فهیم و با تدبیر امید و افراد توانمند در تیم اقتصادی ایشان.امیدوارم تا 4500 بره بالا.لطفا راجع به مسائل اقتصادی و پارامترهای آن با دانش و تحصیلات صحبت کنید حرف های هیجانی و بدون پشتوانه فکری مثل صادق ورایحه و خود شما ارزش چندانی ندارد.

برو کشکتو بساب! تو نه صادر کننده ای نه تولیدکننده! از همین کامنتت کاملا مشخصه که هیچی از اقتصاد نمیدونی. خواستی بگو تا برات ثابت کنم دلار بالای 1000توامن برای تولید کننده ی صادرکننده یعنی اینکه بیخیال فکر صادرات باش! یعنی هزینه تولید برای مصرف داخل هم یعنی مصیبت عظما!
کاری که از دوره ی هاشمی به منظور ضربه زدن به اقتصاد ایران شروع شد و تا حالا ادامه داره!
نقل قول کردن
+12 #545 رایحه ظهور 1395-10-01 16:57


بساط نور چشمی ها و نجومی ها را جمع کنید حقوق شهروندی تأمین می شود...
نقل قول کردن
+4 #544 سیف 1395-10-01 16:55
نظر دوستان درباره بارش های چهل روزه ماه جمادی و رجب چیست؟ بعضی ها گفتند که از ۱۰ اسفند ۹۵ تا ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ شاهد این باران ها خواهیم بود. نظر شما چیست؟
نقل قول کردن
+6 #543 جواد 1395-10-01 16:10
به نقل از F:
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13951001000632
ظریف: اشتباه کردم به حرف کری اعتماد کردم و مسئولیت آن را می‌پذیرم

خوب مسئولیتش را می پذیری اونوقت چه جوری جبران می کنی آقای خوش خنده؟!!
جبران که نمی تونین بکنین. همچین سنگی تو چاه انداختین که خیلی زمان می بره تا عاقل ها خارجش بکنند.

برو استعفا بده و رفتگری بکن تا بفهمی مردم چقدر سختی کشیدن برای استقلال و صنعت هسته ای کشور و تحمل تحریم ها ااا. شاید مردم ببخشن شاید هم نبخشن.
نقل قول کردن
+12 #542 جواد 1395-10-01 16:05
به نقل از تولید وصادر کننده:
سلام به همه دوستان عزیز
بهترین رنج قیمتی دلار برای من تولید کننده و صادر کننده بین 4000 تا 4500 تومان هست برای به صرفه بودن تولید و توان رقابت با تولیدکنندگان خارجی.با تشکر از دولت فهیم و با تدبیر امید و افراد توانمند در تیم اقتصادی ایشان.امیدوارم تا 4500 بره بالا.لطفا راجع به مسائل اقتصادی و پارامترهای آن با دانش و تحصیلات صحبت کنید حرف های هیجانی و بدون پشتوانه فکری مثل صادق ورایحه و خود شما ارزش چندانی ندارد.

مگر مملکت فقط مال تولیدی جنابعالی است ؟! تو اگر تولید کننده خوبی بودی وقتی دلار از 1000 به 3000 رسید تولید کننده خارجی را از رده خارج می کردی.
منظور اینها اینه که دلار بره بالا من رو قیمت جنسم بکشم و مصرف کننده ایرانی جیب منو پر کنه .
نقل قول کردن
+12 #541 مهدي 1395-10-01 14:17
دورغ هاي نجومي با حقوق هاي نجومي
مردم هم كشك
نقل قول کردن
+6 #540 مهدي 1395-10-01 14:16
به نقل از رایحه ظهور:
پس از کارشناسان
صندوق بین‌المللی پول هم رشد 7/4 درصدی را تأیید نکرد

kayhan.ir/fa/news/93132

احتمالا قوي رشد اقتصادي ما منفي 7/4 هست اشتباه نشده
چون بيكار بيشتر
ركود بيشتر
صنعت تعطيل
تورم بيشتر
ساختمان سازي تعطيل چون با اين وضعيت ادم خرجي زندگيش هم دربياد خدا رو شكر ديگه كي پول اضافي داره كه دنبال ساختمان سازي بيوفته
نقل قول کردن
+1 #539 بهین 1395-10-01 14:09
یکی دیگر از نشانه های آخرالزمان در حال رخ دادن است : خشک شدن رود نیل
امام صادق(ع):
... دشمنان، مصری ها را از مصر بیرون نمی کنند، بلکه رودخانه نیل، آن ها را بیرون می کند. آب آن خشک می شود، به صورتی که بستر آن به صورت تپه خاکی در می آید.
"" همان، ص 580
... مصر به وسیله خشک شدن رودخانه نیل، خراب و ویران می شود.
----------------------------------------
یک روزنامه مصری در اقدامی بسیار عجیب شاه عربستان را به دلیل عمل نکردن به توصیه‌های برادرش به باد انتقاد گرفت و او را «خائن» توصیف کرد.
afkarnews.ir/.../...
یکی از علت ها:
شاه سعودی مشاور خود را برای بازدید از سد النهضة در اتیوپی و حمایت از آن، به این کشور اعزام کرد.

گفته می‌شود حمایت عربستان از سد النهضة بر سر رود نیل در اتیوپی، تهدیدی برای امنیت ملی مصر به شمار می‌رود زیرا دریافتی مصر از آب نیل را محدود می‌کند و علت تنشی میان آدیس آبابا و قاهره به شمار می‌رود.
نقل قول کردن
0 #538 1.1.1.1.1 1395-10-01 13:33
به گزارش پایگاه خبری حامیان ولایت؛در جلسه اخیر ستاد انتخاباتی اعتدالیون ، یکی از حاضرین در جلسه مواردی را مطرح کرد :


«نظرسنجی های صورت گرفته توسط نهادها و ارگان ها و احزاب خودی (اصلاح طلبان و کارگزاران) نشان می دهد که هیچ امیدی به پیروزی روحانی در انتخابات آینده نیست»


طرح اول ) : ترامپیزه کردن فضای عمومی کشور

بر اساس این طرح (پیشنهاد) مقرر می گردد با استفاده از ظرفیت های رسانه ای در اختیار اعم از رسانه های شفاهی ، صوتی ، تصویری ، مکتوب ، دنیای مجازی و...نسبت به ترامپیزه کردن فضای عمومی کشور اقدام شود و در یک برنامه چند مرحله ای به شرح زیر مردم را به رأی دادن به روحانی ترغیب و تشویق کنند:

۱ ) : تبلیغ شود که ترامپ به شدت دنبال درست کردن بهانه برای شروع جنگ با ایران است.
۲ ) : فضای انتخابات را با شدت تمام به سمت دوقطبی دروغین «موافقین و مخالفین جنگ با امریکا» بکشانیم.
۳ ) : اگر چه بازی دوقطبی سازی مورد نظر با کنار رفتن احمدی نژاد تا حدودی خراب شده است اما باید به هر ظریف ممکن نامزد اصولگرایان را به عنوان نماینده جنگ طلبان به مردم معرفی کنیم.
۴ ) : به مردم القأ کنیم که اگر به نامزد اصولگرایان رأی بدهید جنگ و تبدیل شدن ایران به ویرانه ای شبیه سوریه قطعی است.

بررسی ها نشان می دهد......
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد