رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

اربعین شاهراه رسیدن به ظهور / سلسله مقالاتی پیرامون ارتباط اربعین و زمینه سازی ظهور (2)

حماسه عظیم اربعین در طی سالهای گذشته علی الخصوص چند سال اخیر در کوران حوادث فوق العاده حساس منطقه ، بسیاری از متفکران و آگاهان را به واکاوی ارتباط این پدیده خارق العاده با نزدیکی ظهور واداشته اشت ،

در این مقاله سعی داریم گوشه ای از این پدیده مبارک را انعکاس دهیم :

» ابتدای نظرات (775)

 

 اربعین تاسوعای مهدوی و زمینه ساز ظهور است

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوالقاسمی، استاد اخلاق حوزه علمیه (۱۴ آبان ماه) در اجتماع ملی زائران اربعین حسینی که در مصلی‌ حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) : ریشه عاشورا عشر نیست بلکه از معاشرت است؛ عاشورا روزی است که امام حسین(ع) میل به معاشرت دارد و عاشورا روز محبت مردم به امام است هرکس حُب ایشان را در دل داشته باشد به نزد امام می‌رود و او را یاری می‌کند. این میل را امام ایجاد می‌کند زیرا با این عمل می‌خواهند محبت‌شان را نشان بدهند، البته برای همنشینی با ایشان سعی و تلاش ما هم لازم است.

  تاسوعا، "تَسعه" نیست بلکه اتصال و ظرفیت و توسعه دادن است، امام حسین(ع) در شب تاسوعا از دشمن، زمان می‌گیرد تا افرادی همانند حُر آماده شوند و ظرفیت ملحق شدن به یاران امام را کسب کنند پس عاشورا به تاسوعا نیاز دارد تا ظرفیت خود را برای معاشرت با امام حسین(ع) توسعه بدهد.

هر ساله به جمعیت زائران اربعین اضافه می‌شود به هرحال توسعه جمعیت شیعه در اربعین حسینی خود نقشی تربیتی و فرهنگی دارد و این امر لیاقت همنشینی با امام را فراهم می‌کند، عاشورا و تاسوعا ظهور اربعین است. این اربعین با اربعین سال ۶۲ و یا ۶۳ هجری متفاوت است چراکه در مسیر این پیاده روی زیارت صرف مطرح نیست بلکه باید در این مسیر اهل عالم و تمام زائران امام حسین(ع) را بشناسند چرا که اگر اهل عالم امام حسین (ع) را بشناسند، وقتی حضرت مهدی (عج) ظهور کند و بفرمایید که پسر حسین (ع) است همه او را می‌شناسند پس اربعین زمینه ساز ظهور است.

اربعین تاسوعای مهدوی است، ما اگر می‌خواهیم زمینه ساز ظهور باشیم اکنون وقت آن است. اگر با خود می‌گوییم ما اگر در کربلا بودیم به کمک امام حسین(ع) می‌رفتیم اکنون باید برای امام زمان(عج) آماده حرکت و کمک باشیم، مگر می‌شود در پیاده روی اربعین شرکت کرد و نامی از امام زمان (عج) نبرد؟! اگر امروز برای امام زمان (عج) کاری نکنیم پس اگر در عاشورا هم بودیم برای امام حسین (ع) کاری نمی‌کردیم.

 

جملۀ اصلی زیارت اربعین چیست؟

شاید عصارۀ زیارت اربعین جملۀ «وَ نُصْرَتِی لَکُمْ مُعَدَّةٌ» باشد که اعلام آمادگی برای نصرت است!/ در زیارت اربعین «اعلامِ حضور ما» در کربلا مهم است؛ لذا «سلام می‌دهیم» و برمی‌گردیم + یک پیشنهاد مهم! / زائرین اربعین به یک زیارت مختصر در کربلا کفایت کنند و بروند؛ تا سایر مؤمنین هم بتوانند بیایند زیارت کنند/ اگر در اربعین، به‌خاطر ازدحام نتوانستیم وارد حرم شویم، عیبی ندارد؛ عتبه بوسی می‌کنیم و برمی‌گردیم/ برای زیارت اربعین، یک پیشنهاد هم دارم

حجت الاسلام پناهیان:

  •  توصیۀ بنده به همۀ زائرین اربعین این است که به حداقل زیارت کفایت کنند؛ یک‌بار بیایند حرم را ببینند و بیرون بروند. این‌را در نظر داشته باشیم که در ایام اربعین، ما فقط می‌خواهیم اسممان را بنویسیم و برگردیم. اعلام آمادگی کنیم و برگردیم. بنده امروز به‌خاطر ازدحام هنوز نتوانسته‌ام داخل بین‌الحرمین بشوم، چه رسد به داخل حرم! حالا شاید بروم و شاید هم توفیق پیدا نکنم، که اگر نتوانستم بروم، دلم اینجا می‌ماند و برمی‌گردم تا ان‌شاءالله یک وقت دیگری دوباره به کربلا بیایم

ادامه در :

بیان معنوی

 

اربعین اعجاز سیدالشهدا در قرن ۲۱ است/ ارتباط میان اربعین و ظهور

شیخ مهدی بنیانیان، واعظ و کارشناس دینی گفت: به نظر من اربعین اعجاز سیدالشهدا در قرن ۲۱ است چون ۲۰ میلیون انسان که نه فرهنگ مشترکی دارند، نه زبان هم را متوجه می‌شوند با امنیت تمام دور هم جمع می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، بسیاری از کارشناسان، پدیده اربعین را نقطه عزیمتی برای تشکیل جامعه مهدوی می‌دانند. حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی بنیانیان با اشاره به نامه حضرت صاحب الزمان به شیخ مفید در دلایل طولانی شدن غیبت، دور شدن دل های شیعیان از یکدیگر را یکی از این عوامل خواندند و معتقدند پدیده اربعین تمرین نزدیکی دل های شیعیان و به تبع آن هموار شدن مسیر ظهور خواهد بود. متن زیر مشروح گفتگوی مهر با این کارشناس و واعظ دینی است.

*رهبر انقلاب تعبیری راجع به موضوع اربعین دارند که می‌فرمایند اربعین شروع جاذبه مغناطیس حسینی است. برای شروع بفرمایید که این تعبیر رهبر انقلاب از چه حیثی است و چطور می‌شود این را تبیین کرد؟

خبرگزاری مهر

 

 

« مانور جهانی اربعین »

تدبیر امام عسگری علیه السلام  برای مقابله با « اردوگاه سفیانی » و پایگاه اعلان عالم گیر مهدی موعود علیه السلام :

 

 برد زمانی ومکانی امامت از نکات مهمی است که باید بیشتر به آن توجه کرد ، حتّی در زیارت های این وجودهای نورانی به ما تفهیم می کنند که حاضر و غائب و از دنیا رفته و زنده ی ایشان تفاوتی باهم ندارند .

به عنوان مثال یکی از معجزات امام حسن عسگری علیه السلام را که می توان در این روزها آشکارا دیده و تدبیر ایشان در برابر فتنه بزرگی که در منطقه در حال شکل گیری است را نظاره کرد ، همین مانور « #زیارت_‌اربعین » است .

مقابله با تجمع مولودان اسلام عربستان و ترکیه و قطر و در یک کلام مریدان اسلام آمریکایی انگلیسی در منطقه و شکستن جو دروغین اسلام هراسی صهیونیست و محو نمایش جفاکارانه و غیر انسانی از اسلام در تشتت جبهه محبان أهل بیت علیهم السلام و خواب و بی خبری و خودخواهی و خود محوری های خواص جبهه خودی بر عهده کیست ؟ و چه سازوکاری این تنبلی و واداگی جبهه مدعیان شیعه گی را باید جبران کند ؟!

 

« مانور بوی سیب اربعین » خنثی کننده ی بوی عفن « اردوگاه سفیانی » :

  راه مقابله با همایش شیطانی تکفیری ها و دشمنان متعفن ولایت و امویان آخرالزّمان که بال دیگر رژیم صهیونیستی در منطقه هستند ، فقط و فقط همایشی از جنس بوی سیب می باشد و دفع این جنود ابلیس خبیث ، جنود رحمانی از عشق و دلدادگی  می خواهد که امام یازدهم ما بیش از هزار و دویست سال پیش آنرا مدیریت کرده و جهانی را شگف زده ی خود ساخته .

 آن روز که امام حسن عسگری علیه السلام زیارت اربعین را از نشانه های مؤمن دانستند تا به امروز خیلی از ما بنابر باور غلطی آنرا فقط عبادتی فردی بیش نمی دانستیم ولی امروز که صف ایمان و نفاق و شرک و کفر در بین مسلمانان و جهانیان جدا می شود و در غربال روزگار صف بندی نهایی سعیدان و شقیان آشکار تر می شود ، اهمیّت مانور مؤمنان در زیارت اربعین برایمان بیشتر لمس می شود.

 

 شکوه اربعین مرهون امام عصر علیه السلام و پایگاه اعلان جهانی ظهور :

 امام راحل ( رضوان الله تعالی علیه ) درباره ی مجالس و مراسمات حسینی علیه السلام می فرمایند :

« اگر دولت هاى ديگر بخواهند هماهنگى بين تمام قشرها پيدا كنند ميسور نيست برايشان. با صدها ميليارد تومان هم برايشان ميسور نيست. ما را سيدالشهدا اين‏طور هماهنگ كرده. »

( صحيفه نور    ج‏۱۱  ص ۹۹ )

حضرت امام حرارت و شور حسینی در قلوب مؤمنین را « سنگر » می دانستند ، چون اعتقاد داشتند که توجه دادن اهل بیت به گریه بر سیدالشهداء بیشتر توجه به مسائل سیاسی آن بوده و می فرمودند :

« جنبه ی سیاسی مجالس روضه بالاتر از همه جنبه های دیگر است . »

( صحیفه نور ج ۱۳ ص ۱۵۳ )

 

 حال در شرایطی که منافقان امّت و کافران حربی برای مدیریت مسلمانان قیامی جدّی کرده اند و پادگان سفیانی را در منطقه تجهیز می کنند ، این مدیریتِ فراتر از زمان و مکان امام‌_عسگری‌_علیه‌السلام است که با این مکر مقابله کرده و با به رخ کشاندن سپاهیان عشق و محبت که به جای بوی باروت و بمب ، رایحه ی بصیرت افزای سیب را در مسیر عشق خود جهانی می کنند ، کنگره ای از اسلام ناب محبت آمیز به وجود آورده که نبود حج ابراهیمی در این زمان را جبران کرده است !

 

بنابر این عوامل انگلیس خبیث در داخل و خارج با کیسه دوختن برای این مانور عظیم به دنبال کمرنگ کردن آن هستند ، ولی ما باید بیشترین بهره را از این شور حماسی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم حضرت بقیة الله الأعظم ارواحنا فداه به کار بگیریم و همانگونه که جهانی شدن نام حسین علیه السلام زمینه ساز ظهور است این همایش بزرگ جهانی را به گسترش مهدی خواهی جهانیان مبدّل کنیم و باید بدانیم که این گردهمایی بزرگ جهانی مرهون مدیریت امام عصر علیه السلام می باشد و عده ای مغرور در توهم قدرت طلبانه خویش خیال کرده اند که این سیل خروشان جهانی را می توانند مصادره کرده و به نام کوچک خویش بچسبانند ، غافل از اینکه تمام این  شکوه دلدادگی بندگان خدا به یکدیگر در این مسیر عشق از تدبیر امام عصر ارواحنا فداه می باشد و إن شاالله این طلیعه و بشارت تحقق آن دولت جهانی است ، پس به جاست کسانیکه توفیق قطره شدن در این دریای بیکران را دارند مشغول صاحبخانه شده و با ابراز همگانی دلدادگی به امام زمان علیه السلام عطش انتظار را اعلان جهانی کنند !

 

مسعود شفیعی کیا

 

استقبال از ظهور با جاذبه‌ی مغناطیس اربعین

   پرشورتر و پررونق‌تر شدن تمام مراسم‌های منتسب به امام حسین(علیه‌السلام) از جمله اربعین را باید انشاالله از مقدمات ظهور حضرت صاحب(علیه‌السلام) به حساب آورد؛ چرا که آن‌حضرت پس از ظهور، خود را فرزند «شهید لب‌تشنه‌ی» کربلا معرفی می‌کنند و طبیعی است که مردم دنیا باید قبلاً نسبت به سیدالشهدا(علیه‌السلام) شناختی کسب کرده باشند تا این معرفی، مفید و موثر باشد.
اربعین

رهروان ولایت ـ موج سهمگینی که زینب کبری و زین‌العابدین(علیهماالسلام) در کوفه و شام ایجاد کرده بودند و با خطابه‌های روشنگرانه‌ی خود، زلزله‌ای را بر حکومت منحوس اموی، تحمیل نمودند سبب شد تا ورق برگردد و کارگزاران جنایت‌پیشه و سنگ‌دلِ یزیدی را از موضع قلدری به موضع ضعف و استیصال بکشاند.

دست امویان برای مردم رو شده بود و حیله‌های چند ده ساله‌ی معاویه، نقش بر آب گردید. کار به جایی رسید که یزید مجبور به دلجویی و اظهار طرفداریِ از اهل‌بیت گردید. پس از هفت روز اقامت در شام، «در هنگام حركت، يزيد، امام سجاد(عليه‌السلام) را فرا خواند تا با او وداع كند و گفت: خدا پسر مرجانه را لعنت كند! اگر من با پدرت حسين ملاقات كرده بودم، هر خواسته‏‌اى كه داشت، مى‌‏پذيرفتم! و كشته‌شدن را به هر نحوى كه بود، گرچه بعضى از فرزندانم كشته مى‏‌شدند از او دور مى‏‌كردم! ولى همانگونه كه ديدى شهادت او قضاى الهى بود! چون به وطن رفتى و در آنجا استقرار يافتى، پيوسته با من مكاتبه كن و حاجات و خواسته‏‌هاى خود را براى من بنويس!»[1] همین درماندگی و سرگشتگیِ یزید -به همراه بی‌فکری ذاتی او- سبب شد تا نفهمد که چه حکمتی در ورای حضور مجدد کاروان اهل‌بیت در سرزمین کربلا وجود دارد. علاوه بر این‌که، خیال می‌کردند که این فقط یک محبت خانوادگی و فامیلی است که باعث حضور مجدد در کربلا شده است.

کاروان داغدیده‌ی اهل‌بیت از یک‌سو، و زائرانی مانند جابربن‌عبدالله انصاری و هم‌چنین زنانی از روستاهای مجاور از سوی دیگر، تقریباً به‌طور هم‌زمان وارد کربلا شدند تا اولین اجتماع عاشقان و پیروان حضرت ثارالله(علیه‌السلام) شکل بگیرد.[2] اجتماعی که اساس آن «جاذبه‌ی مغناطیس حسینی»[3] بود و همین جاذبه است که سبب می‌شود هرساله، خیل عظیم مردم دلداده‌ی حقیقت، از گوشه و کنار دنیا و حتی با پای پیاده، خود را به مرقد نورانی سالار شهیدان برسانند و حرکت و اجتماعی بی‌نظیر را رقم بزنند.

پرشورتر و پررونق‌تر شدن تمام مراسم‌های منتسب به امام حسین(علیه‌السلام) از جمله اربعین را باید انشاالله از مقدمات ظهور حضرت صاحب(علیه‌السلام) به حساب آورد؛ چرا که آن‌حضرت پس از ظهور -با تعابیر مختلف- خود را فرزند «شهید لب‌تشنه‌ی» کربلا معرفی می‌کنند[4] و طبیعی است که مردم دنیا باید قبلاً نسبت به سیدالشهدا(علیه‌السلام) شناختی کسب کرده باشند تا این معرفی، مفید و موثر باشد. بنابراین، حضور در چنین صحنه‌هایی علاوه بر داشتن اجر غیرقابل وصفِ زیارت اباعبدالله(علیه‌السلام)، می‌تواند از عوامل زمینه‌ساز برای ظهور مهدوی هم باشد... «أین الطالب بدم المقتول بکربلا»[5]

منبع : رهروان ولایت

 

.................

سفرنامه اربعین - پناهیان

اربعین زمینه ساز ظهور

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #775 مهرداد/بچه مثبت 1395-09-26 00:05

ماموریت ایستادگی رزمنده کهنه کار دفاع مقدس و جنگ نرم در برابر منافقین داخلی




حسن عباسی در واکنش به دختری که در وسط سخنانش پرسید: تو چرا سوریه نمیری ؟” یقه پیراهنش را بازکرد وپلاکش را نشان دادوگفت: “به من ماموریت دادن جلوی اربابان تو واستم….

حرکت جنجالی سخنران اصولگراها مقابل دختر دانشجو
www.ion.ir/News/154283.html

zz:
نقل قول کردن
+1 #774 ناظر سپیده 1395-09-19 19:25
به نقل از صادق:
نخود و لوبیا کیلویی ده هزار تومن شده!
لذت ........رو هم از اقشار آسیب پذیر گرفتن :((

:)) :)) :))
خدا خفت کنه هی :))
نقل قول کردن
+3 #773 رایحه ظهور 1395-09-18 19:32
مطلب جدید سایت منتشر شد :

u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1351-2016-12-08-07-41-58.html
نقل قول کردن
-1 #772 مالک 1395-09-18 19:00
به نقل از امیدوار به فضل الهی:
دوست عزیز یه نفر قبلا اینجا بود به نام سعد الدین
او هم از این جور پیش گویی ها زیاد می کرد و مرتب هم غلط از آب در می آمد . اینقدر پیش گویی کرد و آسمان را به ریسمان بافت تا بی اعتبار شد . این آخری ها هم فحش می خورد ! لذا توصیه برادرانه می کنم برای حفظ وجهه خودتان هم که شده دست از این گونه پیش گویی ها بردارید . اگر بهمن و اسفند آمد و در ایران و جهان اتفاق خاصی نیفتاد چه ؟
از سوی دیگر مشتاقم دلایل متقن شما را هم بشنوم .


سلام شاید حرف ایشان درست باشد .یه دلیلش حذف احمدی نژاد از کاندیداتوری توسط رهبری است.الان هم برجام رفته هوا و روحانی در نهایت ارامش یا باید برادامه این راه احمقانه اعتماد به امریکا تاکید کند ویا باید استراتژژی جدید خود را ارایه دهد که ندارد یا با شرمندگی استراتژی فولادین شعیب ابن صالح اصلی را بشنود
در واقع حوادث پیش گویی شده منجر به معرفی گمنام تمیممی اصلی خواهد شد و باعث ذلت منافقان حرام خوار خواهد شد
نقل قول کردن
-5 #771 صادق 1395-09-18 18:14
نخود و لوبیا کیلویی ده هزار تومن شده!
لذت ........رو هم از اقشار آسیب پذیر گرفتن :((
نقل قول کردن
-4 #770 منتظر المهدی 1395-09-18 14:49
برادر امیر علی اجرت با امام زمان اگر اطلاعاتت دقیق است وامیدواری واهی نمی دهی فردا اغا امامت امام زمان است به ما عیدی بده با اطلاعات ناب
نقل قول کردن
+6 #769 وادی السلام 1395-09-18 14:25
به نقل از رایحه ظهور:
کانال کمیل ظهیر معصومی :

جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران استان خوزستان #طوماری نوشته با امضای فرزندان و پدران و مادران شهدا و از حضرت آقا ، امام خامنه ای درخواست کردند با توجه به شرایط فعلی اجازه #حضور_دکتر_احمدی_نژاد در انتخابات سال آینده را بدهند...


اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که امدن ان شخص به صلاح خودش و کشور نیست.. این سوال پیش می اید که ایا ایشان چنین احتمال نداده اند که ممکن است باز همین رییس جمهور فعلی و طیف این جماعت رویکار بمانند ؟!ایا اگر چنین احتمالی داده اند ایا کدام مصلحت بالاتر است ؟! بهرحال این سوال بزرگی ست و بحسب ظاهر گریزی از این سوال نیست....
البته و صد البته حقیر باتوجه به کلام بزرگان و اولیا دولت نور و طهارت مطلقه را بسیار نزدیک میدانم و امید داریم در همین حوالی ورق برگردد و فصل جدید اغاز شود... به امیدخدا
نقل قول کردن
+7 #768 مهرداد/بچه مثبت 1395-09-18 14:11
مرحوم آیت‌الله قندهاری: فتنه‌هایی می‌آیند که من در آن زمان نیستم و شما باید سینه‌هایتان را سپر این سید عظیم‌الشأن (آیت‌الله خامنه‌ای) کنید.



مرحوم آیت‌الله مولوی قندهاری:
فتنه‌هایی می‌آیند که من در آن زمان نیستم و شما باید سینه‌هایتان را سپر این سید عظیم‌الشأن(آیت‌ الله خامنه‌ای) کنید. ایشان سپهسالار امام زمان (عج) هستند. من نیستم می‌بینید روز به روز به جمال و کمال این سید افزوده می‌شود.
همچنین آیت‌الله قندهاری همین فتنه 88 را پیش‌بینی کردند، گفته بودند که فتنه‌ای به وجود می‌آید که بعد از آن فتنه اکبر است. بعد فرمود: من در آن زمان نیستم اما شما خودتان را سپر بلای این سید عظیم الشأن قرار دهید!
ایشان این سخنان را در حالی مطرح می‌کردند که از رهبر معظم انقلاب 40 سال بزرگ‌تر بودند. بارها مشاهده کرده بودم که علی‌رغم این فاصله سنی و کسالت جسمی که آیت‌الله قندهاری داشتند هربار که رهبر انقلاب به مشهد سفر می‌کردند این آیت‌الله قندهاری بودند که به ملاقات ایشان می‌رفتند. می‌گفتند: ایشان که می‌آید سریع به من خبر دهید! و به دیدن ایشان می‌رفتند.
به نقل از: آیت الله قرهی موسس حوزه علمیه امام مهدی عج

منبع:
www.tasnimnews.com/Home/Single/60148

zz:
نقل قول کردن
-11 #767 آنتی بیوتیک 1395-09-18 13:54
سی و هشت ساله حق ملت ایران در حلقوم این فلسطینی های کثیف ریخته میشه
به بهانه دفاع از اسلام
زمان جنگ همین فلسطینی های نامرد نیرو به عراق میدادن
حقمونه
یادتونه همین فلسطین از حمله احتمالی اسراییل به ایران حمایت کرد؟
کاملاً حقمونه
انقدر این جماعت پست و نامردن که خود کشورهای عربی هم دیگه ازشون حمایت نمیکنن
نقل قول کردن
+4 #766 انتظار 1395-09-18 12:48
به نقل از ببقرار:
شود آیا که در میکد ها بگشایند-گره از کار فرو بسته ی ما بگشایند

درهوایت بی قرارم روزو شب
نقل قول کردن
+3 #765 gomnam 1395-09-18 11:00
به نقل از سید میثم:
s8.picofile.com/file/8277655076/IMG_20161207_223723.jpg


مردم غزه به دفاع از تروریست های در محاصره راهپیمایی کردندو از سازمان ملل خواستند تا حلب را از دست ارتش سوریه ازاد کنید و جلوی کشته شدن مسلحین را بگیرید

بله یکسری از مردم غزه هم به دلایل مختلف (فقر اطلاعاتی، خیانت رهبران،نفوذ نیرو های تروریستی و ...) از تروریست ها حمایت می کنند - جالبه اون مردمی که الآن در سوریه در حال جنگیدن هستن و شهید میدن صدا و تصویری ازشون در نمی آید.
نقل قول کردن
+17 #764 ..... 1395-09-18 10:12
ﺳﻌﺪﯾﺎ ! ﺷﺮﻣﯽ ﺑﺪﺍﺭ ، ﺁﺧﺮ ﭼﻪ ﻣﯽ ﺗﺮﺳﯽ ، ﺑﮕﻮ
ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻌﺪ ﻣﺼﻄﻔﯽ (ﺹ) ﻣﻮﻻ‌ﯼ ﻣﺎ ﺍﻻ‌ ﻋﻠﯽ (ﻉ)
نقل قول کردن
+22 #763 ..... 1395-09-18 10:01
بر پرچم سبز عربستان سعودی @یا حیدر کرار زنیم نقش ب زودی?
نقل قول کردن
+3 #762 ..... 1395-09-18 09:57
مطلبی داریدبزارید عکس بازی یعنی چی اونم تکراری
نقل قول کردن
-1 #761 بصیرت 1395-09-18 09:55
به نقل از التماس دعای فرج:

کانال دکتر داوری، به نقل از مهدی محمدی:

توضیح جناب مهدی محمدی در مورد برخی مطالب این کانال

سلام عليكم
من محمدي هستم
توضيح زير را درباره بعضي پست هاي اخيرتان در كانال منتشر كنيد تا خوانندگانتان بتوانند بهتر ميان بنده و شما قضاوت كنند
التماس دعا

وقتی توافق انجام شد سوال اصلی پیش روی جریان انقلابی این بود که چه موضعی باید در مقابل آن گرفت. یک دیدگاه این بود که باید موضع سفت و سخت و محکمی از همان لحظه اول -و حتی در حالی که هیچ کس متن را نخوانده بود- گرفت. من این نگاه را قبول نداشتم. با وجود اینکه تا لحظه آخر -و بدون شک بسیار بیش از سرجمع همه مدعیان نقد برجام- علیه این مذاکرات جنگیده بودم، عقیده داشتم حال که نظام توافق را با اکراه پذیرفته باید اجازه بدهیم تجربه ای که مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی از پذیرش برجام است در ذهن مردم شکل بگیرد. آقا می خواستند مردم به طور کاملا طبیعی ببینند نظام در حالی که هیچ اعتقادی به توافق با امریکا نداشت این توافق را پذیرفت فقط به این دلیل که روشن شود مشکلات کشور از مسیر اعتماد به امریکا و توافق با امریکا حل نخواهد شد. برای اینکه چنین تجربه ای شکل بگیرد لازم بود در قدم اول این ذهنیت زدوده شود که جریان انقلابی از همین ثانیه اول ایستاده که برجام شکست بخورد. من می توانستم عافیت طلبانه بنشینم و و چنانکه بسیار بهتر از خیلی ها بلدم علیه برجام داد و فریاد راه بیندازم. ولی تصمیم گرفتم به خلق این تجربه تاریخی کمک کنم و آن کمک این بود که به مردم بگوییم "بفرمایید تجربه کنید". برای اینکه این تجربه درست شکل بگیرد مردم باید در یک فرآیند طبیعی غیر قابل اعتماد بودن امریکا و ساده لوحی این حضرا ت و در نتیجه فاجعه بار بودن برجام را مشاهده می کردند. دقیقا به همین دلیل هم بود که آقا گاهی به طرز عجیبی از این آقایان -که بهتر از هرکسی آنها را می شناختند- حمایت کردند. هدف آن موضعگیری این بود که ملت ببیند ما کمر به نابودی برجام نبسته ایم اما زا این توافق آبی برای آنها گرم نخواهد شد. دیدگاه دومی بود که این عقاید را قبول داشت و تلاش کرد به تدریج و همز مان با رشد تاریخی درک مردم از کارنامه برجام، ماهیت آن را آشکار کند. من فکر می کنم این دیدگاه هوشمندانه تر، استراتژیک تر و اکنون سربلندتر است.

telegram.me/abdolrezadavari/4764


سخنی با جناب مهدی محمدی| "قدرت" و دیگر هیچ

جناب مهدی محمدی در واکنش به برخی انتقادات مطروحه از موضع سال گذشته ایشان در باب "متوازن نامیدن برجام" و ادعای "ورود رهبری در جزئیات توافق" توضیحاتی را ارسال کردند؛ جمع بندی توضیحات ایشان این است که نخواسته اند از همان ابتدا با اتخاذ موضع منفی در برابر برجام، مانعی در برابر رشد آگاهی عمومی از ماهیت طرف امریکایی ایجاد کنند و تلاش کرده اند تا با ایجاد بستری آرام، افکار عمومی داخلی را به سمت شناخت ماهیت واقعی امریکا رهنمون شوند. جناب مهدی محمدی در همین رابطه نوشته اند:"هدف آن موضعگیری این بود که ملت ببیند ما کمر به نابودی برجام نبسته ایم اما از این توافق آبی برای آنها گرم نخواهد شد."

ضمن تشکر از پاسخگویی جناب مهدی محمدی در قبال انتقادات مطروحه، چند پرسش زیر را در باب توضیحات ایشان مطرح می کنم:

آیا لازمه اینکه کسی بگوید من "دشمن برجام" نیستم، این است که خود را "دوست برجام" معرفی کند و آن را محصول "ورود رهبر معظم انقلاب به جزئیات مذاکرات" و "سندی متوازن" بنامد؟
جناب محمدی می فرمایند که نمی خواستیم از اول "موضع مخالف" بگیریم، سلمنا! پرسش این است که چرا "موضع موافق" گرفتید و خط تبلیغی"برجام توافقی متوازن است" را گشودید؟ چرا ترویج کردید که با تدابیر رهبر معظم انقلاب و "ورود ایشان به جزییات"، "توافق بد" ژنو و لوزان ناگهان به "توافق متوازن"برجام تبدیل شد و متعاقب آن بخشنامه های حمایتی از برجام نیز به رسانه ها ابلاغ گردید؟

ماجرا اینگونه که جناب مهدی محمدی روایت میکنند، نبود! صاحب این قلم معتقد است که این رویکرد جناب محمدی و همفکرانشان بیش از آنکه به دغدغه "رشد آگاهی عمومی" متکی باشد به دغدغه "مصادره به مطلوب" برجام در آستانه انتخابات مجلس دهم مرتبط است.
مروجان این رویکرد نگران بودند که کلید برجام، قفل مجلس دهم را برای "جریان سازش" بگشاید و تلاش کردند با حمایت از برجام، آن کلید را در جیب خود قرار دهند و البته به دلیل همین رویکرد و محاسبه "قدرت مدار"، حمایتشان از برجام نیز برای مردم "باور پذیر" نشد تا انتخابات هفتم اسفند 94 به کام "سازش گرایان" شیرین گردد.
بر همین اساس حملات امروز جناب محمدی و دوستانشان به برجام نیز ناشی از رشدیافتگی آگاهی عمومی از ماهیت غیرقابل اعتماد امریکا طی یک سال اخیر نیست؛ ایشان دریافته اند که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 96، چاره ای جز رقابت با حسن روحانی ندارند و چون روحانی نه "نهی پذیر" است و نه قابل "ردصلاحیت"؛ پس این بار به جای "حمایت از برجام"، فرمان "حمله به برجام" در دستور کار جناب مهدی محمدی و دوستانشان قرار گرفته تا با استفاده از فرصت حضور ترامپ در کاخ سفید، تنها کالای موجود در ویترین دولت حسن روحانی را کالایی بنجل و تقلبی نمایش دهند.
جناب محمدی به ما حق بدهند که دغدغه ایشان و دوستانشان در باب "ضرورت رشد آگاهی عمومی" را باور نکنیم.
به راستی اگر جناب مهدی محمدی و دوستانشان چنین دغدغه ای داشتند، چرا در مواجهه با "جریان انحرافی" مورد ادعایشان در دولت سابق، صبر نکردند تا مردم خود به ماجرای "انحراف" واقف شوند؟ چرا بلافاصله پس از 9 دی 88 و به حاشیه راندن جریان نزدیک به جناب هاشمی رفسنجانی و اصلاح طلبان، سناریوی حذف دکتر احمدی نژاد را کلید زدند و از پستوهای اتاق فکرشان، انگ و برچسب "جریان انحرافی" را به پیشانی رییس جمهور سابق و همکارانش حواله کردند؟ اگر به زعم جناب مهدی محمدی، دکتر احمدی نژاد و اطرافیانشان "منحرف" بودند خب صبر میکردند تا افکارعمومی با عملکرد آنان مواجه شود و به این "انحراف ادعایی" آگاهی یابد نه آنکه برچسب بسازند و برچسب زنی کنند و با عملیات روانی و ارعاب و تهدید و بگیر و ببند و تولید کوهی از اخبار ضد و نقیض، بخواهند دکتر احمدی نژاد و نزدیکانشان را بر صندلی "انحراف" بنشانند.
آیا واقعا آن پروژه سنگین امنیتی سالهای 90 تا 92 علیه دولت سابق، که جناب مهدی محمدی نیز در بخش رسانه ای آن فعال بودند، با هدف "رشد آگاهی عمومی" درباره ماهیت رییس دولت سابق طراحی و پیاده سازی شد یا آنکه اقتدارگرایانه، حذف دکتر احمدی نژاد را دنبال می کرد؟
جناب مهدی محمدی عزیز!
در عین احترامی که برای جنابعالی قائلم اما سیره شما و دوستانتان نشان میدهد که "رشد آگاهی افکار عمومی" هرگز در میان فهرست دغدغه هایتان جایی نداشته و دغدغه کانونی تان تنها و تنها یک عنصر است؛ "قدرت" و دیگر هیج!


telegram.me/abdolrezadavar
نقل قول کردن
+13 #760 منتظر اصلاح 1395-09-18 08:47
[quote name="امیدوار به فضل الهی"]آیا این همان ندای پیروزی است که از سمت دمشق می رسد و بعد از آن باید منتظر خروج سفیانی ملعون باشیم ؟
انشاالله خدا چنین بخواهد
نقل قول کردن
+5 #759 باید محاکمه شود 1395-09-18 07:41
حجت الاسلام سیدحمید روحانی مسئول سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی

-- بی‌ایمانی غوغا می‌کند من در عمر خود ندیدم کسی که این قدر دروغ بگوید و مردم را فریب دهد و به انقلاب پشت کند به نظام اسلامی پشت کند، شهدا را نادیده بگیرد، لذا آفرین بر خانواده‌های شهدای هسته‌ای که این افراد را در منزل خود راه ندادند، دولتی که از این مردم رأی گرفته، اما مردم را به حساب نمی‌آورد و مردم را بیگانه حساب می‌کند، مردم را به حساب نمی‌آورد.
--ملت ایران به کسی که به این ملت ظلم کرده و ملت را از صحنه بیرون کرده و اقتصاد مملکت را فلج کرده و برنامه هسته‌ای را خواباند، رآکتور اتمی اراک را گِل گرفتند، رأی نمی‌دهند، بلکه باید محاکمه شود نه اینکه در دوره بعد بخواهد تخت بنشینند.
rajanews.com/.../...

حسن عباسی در مراسم گرامیداشت 16 آذر:
--آقای آملی لاریجانی! برای حفظ جایگاه روحانیت حسن روحانی را به دادگاه بکشانید/ روحانی 49 تهمت به ما زد، ما یک بار هم شکایت نکردیم/ امروز برای اولین بار در تاریخ شیعه قراردادی ننگین توسط یک روحانی امضا شد
rajanews.com/.../...

واکنش دکتر فریدون عباسی به نقض برجام از سوی امریکا؛

--استعفا و کنار رفتن حداقل کاری است که روحانی و ظریف می­‌توانند انجام بدهند

rajanews.com/.../...
نقل قول کردن
+1 #758 ببقرار 1395-09-18 03:00
شود آیا که در میکد ها بگشایند-گره از کار فرو بسته ی ما بگشایند
نقل قول کردن
+16 #757 مهرداد/بچه مثبت 1395-09-18 01:30

حضرت محمد(ص) : از منافقین در امتم از همه چیز بیشتر میترسم ؛ چرا که در زبان دانا و دل پسند سخن می گویند ولی در دل منافقند.




مولا علی علیه السلام در نامه 27 نهج البلاغه میفرماید:
پیامبر به من فرمود: من بر امتم نه از مؤمن می ترسم و نه از مشرک . چرا که مؤمن ایمانش او را بازمی دارد و مشرک را خداوند به وسیله شرکش نابود می سازد . تنها کسانیکه از شر آنها بر شما می ترسم آنها هستند که در دل منافقند و در زبان دانا سخنانی می گویند دل پسند ولی اعمالی دارند زشت و ناپسند.
منبع:
serajnet.org/userfiles/nahjolbalagh/nameh21-30.htm


zz:
نقل قول کردن
+2 #756 عباس منصوری 1395-09-18 00:45
کانال تلگرامی اباصالح علیه السلام
telegram.me/entezaremosleh
نقل قول کردن
+19 #755 بهین 1395-09-18 00:42
به نقل از امیدوار به فضل الهی:
آیا این همان ندای پیروزی است که از سمت دمشق می رسد و بعد از آن باید منتظر خروج سفیانی ملعون باشیم ؟

انشالله
zz:
نقل قول کردن
-2 #754 سید میثم 1395-09-18 00:35



مردم غزه به دفاع از تروریست های در محاصره راهپیمایی کردندو از سازمان ملل خواستند تا حلب را از دست ارتش سوریه ازاد کنید و جلوی کشته شدن مسلحین را بگیرید
نقل قول کردن
+9 #753 علی جعفری 1395-09-18 00:30
آیا حفظ امام ‏مهدی(عج) راهی جز غیبت نداشت؟

برای پاسخ به این سوال که آیا خداوند نمی‌توانست حضرت ‏مهدی ‏(عجل الله تعالی فرجه) را بدون غیبت حفظ کند؟ به چند نکته باید توجه داشت:

1- این که اعجاز، در نظام طبیعت و تكوین خلاف اصل است، مگر آنكه ضرورتی اقتضا كند و در مورد حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) اراده خداوند بر این تعلّق گرفته كه محافظت حضرت(عج) از راه غیبت باشد.

2- مصالح و مفاسد و تقدیرات الهی به تبع واقعیت‌های الهی تغییر پیدا می‌كند. خداوند متعال برای امت اسلامی یازده امام معصوم(ع) به جهت هدایتشان فرستاد، ولی یكی پس از دیگری آنان را به شهادت رساندند و با این عملكرد بد و كارنامه سوئی كه از خود نشان دادند تقدیر خداوند بر این تعلّق گرفت كه امام دوازدهم(عج) را تا مدتی در پشت پرده غیبت قرار دهد تا محرومیت غیبت امام(عج) را احساس كنند و با ظهور حضرتش(عج) قدر او را بدانند.

3- مطابق آیات و روایات، یكی از سنّت‏‌های حتمی خداوند متعال مسأله امتحان امت‌‏هاست. امت اسلامی نیز از این قانون مستثنی نیست و هر امتی به نحوی امتحان خواهد شد. امتحان امت اسلامی در این عصر و زمان به غیبت امام زمان(عج) آنهاست، كه آیا با این حالت بر دین و مذهب خود استقامت دارند یا خیر؟

برگرفته از کتاب «موعودشناسی و پاسخ به شبهات» نوشته علی اصغر رضوانی


zz:

*-msz

www.shabestan.ir/detail/News/590537

نقل قول کردن
+1 #752 التماس دعای فرج 1395-09-18 00:22
به نقل از سید میثم:


این هم بلندگو!!

سلام

ظاهراً پشت بلندگو هم اثر نداشته، «یک آقایی» و «آشیخ عبدالعالی» هم اثر نداشته»، «بهتر از دیگران می شناسیم» هم اثر نداشته؛ و همچنان عده ای واقعیت را نفهمیده اند و غرق خیالات هستند!

هرگز اتفاق مطلوبشان در بیداری نخواهد افتاد. L-)


___________________________________________________________


از کانال دکتر داوری، به نقل از مهدی محمدی:

توضیح جناب مهدی محمدی در مورد برخی مطالب این کانال

سلام عليكم
من محمدي هستم
توضيح زير را درباره بعضي پست هاي اخيرتان در كانال منتشر كنيد تا خوانندگانتان بتوانند بهتر ميان بنده و شما قضاوت كنند
التماس دعا

وقتی توافق انجام شد سوال اصلی پیش روی جریان انقلابی این بود که چه موضعی باید در مقابل آن گرفت. یک دیدگاه این بود که باید موضع سفت و سخت و محکمی از همان لحظه اول -و حتی در حالی که هیچ کس متن را نخوانده بود- گرفت. من این نگاه را قبول نداشتم. با وجود اینکه تا لحظه آخر -و بدون شک بسیار بیش از سرجمع همه مدعیان نقد برجام- علیه این مذاکرات جنگیده بودم، عقیده داشتم حال که نظام توافق را با اکراه پذیرفته باید اجازه بدهیم تجربه ای که مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی از پذیرش برجام است در ذهن مردم شکل بگیرد. آقا می خواستند مردم به طور کاملا طبیعی ببینند نظام در حالی که هیچ اعتقادی به توافق با امریکا نداشت این توافق را پذیرفت فقط به این دلیل که روشن شود مشکلات کشور از مسیر اعتماد به امریکا و توافق با امریکا حل نخواهد شد. برای اینکه چنین تجربه ای شکل بگیرد لازم بود در قدم اول این ذهنیت زدوده شود که جریان انقلابی از همین ثانیه اول ایستاده که برجام شکست بخورد. من می توانستم عافیت طلبانه بنشینم و و چنانکه بسیار بهتر از خیلی ها بلدم علیه برجام داد و فریاد راه بیندازم. ولی تصمیم گرفتم به خلق این تجربه تاریخی کمک کنم و آن کمک این بود که به مردم بگوییم "بفرمایید تجربه کنید". برای اینکه این تجربه درست شکل بگیرد مردم باید در یک فرآیند طبیعی غیر قابل اعتماد بودن امریکا و ساده لوحی این حضرا ت و در نتیجه فاجعه بار بودن برجام را مشاهده می کردند. دقیقا به همین دلیل هم بود که آقا گاهی به طرز عجیبی از این آقایان -که بهتر از هرکسی آنها را می شناختند- حمایت کردند. هدف آن موضعگیری این بود که ملت ببیند ما کمر به نابودی برجام نبسته ایم اما زا این توافق آبی برای آنها گرم نخواهد شد. دیدگاه دومی بود که این عقاید را قبول داشت و تلاش کرد به تدریج و همز مان با رشد تاریخی درک مردم از کارنامه برجام، ماهیت آن را آشکار کند. من فکر می کنم این دیدگاه هوشمندانه تر، استراتژیک تر و اکنون سربلندتر است.

telegram.me/abdolrezadavari/4764
نقل قول کردن
+17 #751 علی جعفری 1395-09-18 00:13
سخنان آیت الله بهجت درباره شهادت امام حسن عسکری(ع)

آیت الله بهجت (ره) در بخشی از سخنان خود در خصوص شهادت امام حسن عسکری(ع) گفته است:

مصیبت امام حسن عسکری سلام‌الله‌علیه، خیال می‌کنم که خیلی‌خیلی شدیدتر بود از مصائب آباء مطهّرینش علیهم‌السلام، به‌جهت اینکه دید و رسید به آنچه که حضرت رسول صلی‌الله‌علیه‌و آله‌وسلم فرموده بود که «غیبت می‌کند، تا پر بشود زمین از ظلم و جور، بعد ظهور می‌کند»دید که وقتش شده است.

چقدر بر او این مطلب سخت بود. امام حسن عسکری به امام عصر علیهما‌السلام فرمود:

یا سیّد اهل‌بیته، در بلاد و... نمان، برو در بیابان‌ها؛ جایی نمان که تو را ببینند و بشناسند و بکشند! :((
zz:

*-msz

www.mashreghnews.ir/fa/news/663645
نقل قول کردن
+19 #750 جدىد 1395-09-18 00:13
براى تسلاى دل امام زمان علىه السلام14صلوات -:as
نقل قول کردن
+20 #749 علی جعفری 1395-09-18 00:08
@};- شهادت امام حسن عسکری(ع) بر امام زمان (عج) و همه شیعیان و محبان اهل بیت(ع) تسلیت و تعزیت باد @};-

zz:

*-msz
نقل قول کردن
+7 #748 امیدوار به فضل الهی 1395-09-17 23:58
به نقل از امیرعلی:
برجهای 11 و 12.....بهمن و اسفندماه 1395 مطابق با جمادی اول و جمادی الثانی 1438
اتفاقات مهمی در ایران و جهان رخ خواهد داد! دلایل متقن دارم!

دوست عزیز یه نفر قبلا اینجا بود به نام سعد الدین
او هم از این جور پیش گویی ها زیاد می کرد و مرتب هم غلط از آب در می آمد . اینقدر پیش گویی کرد و آسمان را به ریسمان بافت تا بی اعتبار شد . این آخری ها هم فحش می خورد ! لذا توصیه برادرانه می کنم برای حفظ وجهه خودتان هم که شده دست از این گونه پیش گویی ها بردارید . اگر بهمن و اسفند آمد و در ایران و جهان اتفاق خاصی نیفتاد چه ؟
از سوی دیگر مشتاقم دلایل متقن شما را هم بشنوم .
نقل قول کردن
+12 #747 امیدوار به فضل الهی 1395-09-17 23:42
به نقل از بهین:
النشره گزارش داد:
بشار اسد در حال نوشتن متن سخنرانی پیروزی است/ رئیس‌جمهور سوریه، اسطوره پایداری

yjc.ir/.../...
-------------------------------------
روحانی ما هم اسطوره آچمز شدنه ~x(

آیا این همان ندای پیروزی است که از سمت دمشق می رسد و بعد از آن باید منتظر خروج سفیانی ملعون باشیم ؟
نقل قول کردن
+19 #746 بصیرت 1395-09-17 23:16
آجرک الله یا بقیة الله در غم شهادت مظلومانه پدر عزیزتان

آقاجان سرتان سلامت

نقل قول کردن
+11 #745 سید میثم 1395-09-17 22:29


این هم بلندگو!!
نقل قول کردن
+11 #744 mahmood 1395-09-17 22:20
امسال روز شهادت امام حسن عسکری(ع) روز پنجشنبه است و پنجشنبه هم متعلق به امام حسن عسکری(ع) است.
روز پنجشنبه روز حضرت امام حسن عسكري عليه السلام است بگو در زيارت آن حضرت:
اَلسَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا وَلِيَّ اللَّهِ اَلسَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا حُجَّهَ اللَّهِ وَ خَالِصَتَهُ اَلسَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا إِمَامَ الْمُؤْمِنِينَ وَ وَارِثَ الْمُرْسَلِينَ وَ حُجَّهَ رَبِّ الْعَالَمِينَ صَلَّي اللَّهُ عَلَيْكَ وَ عَلَي آلِ بَيْتِكَ الطَّيِّبِينَ الطَّاهِرِينَ يَا مَوْلاَيَ يَا أَبَا مُحَمَّدٍ الْحَسَنَ بْنَ عَلِيٍّ أَنَا مَوْلًي لَكَ وَ ﻵِلِ بَيْتِكَ وَ هَذَا يَوْمُكَ وَ هُوَ يَوْمُ الْخَمِيسِ وَ أَنَا ضَيْفُكَ فِيهِ وَ مُسْتَجِيرٌ بِكَ فِيهِ فَأَحْسِنْ ضِيَافَتِي وَ إِجَارَتِي بِحَقِّ آلِ بَيْتِكَ الطَّيِّبِينَ الطَّاهِرِينَ
نقل قول کردن
+17 #743 رایحه ظهور 1395-09-17 22:14
روحانی:هدف از مذاکرات اثبات دروغگویی آمریکا بود

پ.ن:
لاریجانی:هدف از تصویب 20دقیقه ای برجام؛ تست سرعت عملکرد مجلس بود

آدم‌ابن‌حوّا
نقل قول کردن
-7 #742 رایحه ظهور 1395-09-17 22:11
به نقل از رایحه ظهور:
برخی خبرها در کانالهای تلگرامی :


قبل از طومار فرزندان شهدا در شهرهای مختلف :
اخیرا بیش از هزار نفر از طلاب و روحانیون انقلابی حوزه علمیه قم با تنظیم نامه ای، ضمن ابراز نگرانی شدید نسبت به آینده نظام و آرمان های انقلاب، از محضر مبارک ایشان استدعا نموده اند با توجه به تحولات چند ماه اخیر، اجازه حضور دکتر احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ صادر گردد.

telegram.me/joinchat/As0GszuwSXYcwoV0GXT0Vg
@falgosh96


کانال کمیل ظهیر معصومی :

جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران استان خوزستان #طوماری نوشته با امضای فرزندان و پدران و مادران شهدا و از حضرت آقا ، امام خامنه ای درخواست کردند با توجه به شرایط فعلی اجازه #حضور_دکتر_احمد ی_نژاد در انتخابات سال آینده را بدهند...
نقل قول کردن
-5 #741 رایحه ظهور 1395-09-17 22:08
برخی خبرها در کانالهای تلگرامی :


قبل از طومار فرزندان شهدا در شهرهای مختلف :
اخیرا بیش از هزار نفر از طلاب و روحانیون انقلابی حوزه علمیه قم با تنظیم نامه ای، ضمن ابراز نگرانی شدید نسبت به آینده نظام و آرمان های انقلاب، از محضر مبارک ایشان استدعا نموده اند با توجه به تحولات چند ماه اخیر، اجازه حضور دکتر احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ صادر گردد.

telegram.me/joinchat/As0GszuwSXYcwoV0GXT0Vg
@falgosh96
نقل قول کردن
-12 #740 امیرعلی 1395-09-17 21:11
به نقل از امیرعلی:
سلام علیکم

( آخرین رییس جمهور = 1395 )

برجهای 11 و 12.....بهمن و اسفندماه 1395 مطابق با جمادی اول و جمادی الثانی 1438
اتفاقات مهمی در ایران و جهان رخ خواهد داد! دلایل متقن دارم!
نقل قول کردن
-15 #739 امیرعلی 1395-09-17 21:08
به نقل از شاه بیگی:
رییس جمهور آینده کشورمان دکتر الهام است. صبر کنید و ببینید.

سلام علیکم

( آخرین رییس جمهور = 1395 )
نقل قول کردن
-31 #738 شاه بیگی 1395-09-17 20:49
رییس جمهور آینده کشورمان دکتر الهام است. صبر کنید و ببینید.
نقل قول کردن
+8 #737 شاه بیگی 1395-09-17 20:45
مطابق اصل 167 قانون اساسی اعضای شورای عالی امنیت ملی افراد زیر هستند:

1- حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحانی رییس جمهور و رییس شورای عالی امنیت ملی/
2- علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی.
3- آیت الله صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه.
4- علی شمخانی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و دبیر شورای عالی امنیت ملی.
5- سعید جلیلی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی.
6- سرلشکر عطاء الله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران.
7- سرلشکر محمد علی جعفری، فرمانده کل سپلاه پاسداران انقلاب اسلامی.
8- محمد باقر نوبخت، معاون برنامه ریزی رییس جمهور.
9- عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور.
10- محمد جواد ظریف، وزیر خارجه.
11- حجت الاسلام والمسلمين علوی، وزیر اطلاعات.
12- سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح.
از مجموع افراد شش نفر از دولت هستند؟
نقل قول کردن
+10 #736 رایحه ظهور 1395-09-17 20:44
به نقل از 1.1.1.1.1:
اللهم عجل لویک الفرج
شکنجه کودک خردسال میانماری با برق/
بنظرم گاهی هم دیدن این صحنه ها واجب است/
نفرین از ته قلب یادتون نره/
fa.alalam.ir/news/1894075

پناه بر خدا از این همه سنگدلی و شقاوت

به لطف خدا این شیطان انسان نما و دیگر جانیان همانند وی هرچه زودتر با ظهور منجی عالم بشریت نابود خواهند شد ، تا نسل بشر دیگر شاهد چنین بی رحمی های جانکاهی که قلب انسان را می شکند نباشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (775)