رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

اربعین شاهراه رسیدن به ظهور / سلسله مقالاتی پیرامون ارتباط اربعین و زمینه سازی ظهور (1)

 

 حماسه عظیم اربعین در طی سالهای گذشته علی الخصوص چند سال اخیر در کوران حوادث فوق العاده حساس منطقه ، بسیاری از متفکران و آگاهان را به واکاوی ارتباط این پدیده خارق العاده با نزدیکی ظهور واداشته اشت ،

» ابتدای نظرات (654)

در این مقاله سعی داریم گوشه ای از این پدیده مبارک را انعکاس دهیم :

 برخی می‌گویند: آیا لازم است در اربعین به کربلا برویم؟ خُب یک وقتی می‌رویم که خلوت‌تر باشد! 

 فقط این نیست که به حرم برسی؛ مهم اینست که جمعیت را زیادتر کنی، این تجمع مؤمنین خیلی مهم است؛ چون باعث پیروزی حق می‌شود!/ مهمترین شرط احقاقِ حق و ظهور، جمع شدن مردم است/ اما شرط بعدی، همدلیِ جمعیت و باطن و نیّت این حرکت است؛ خیلی باید روی باطن و نیت کار کنیم!/ آیا نیت ما در مورد کمک به حسین(ع) صادقانه است؟/ هر قدمی که به سمت حرم برمی‌داری بگو: حسین! من راست می‌گویم: آمادۀ جانفشانی ام
  • بنده تعجب می‌کنم که هنوز برخی سؤال می‌کنند: «آیا لازم است اربعین برویم کربلا؟ خُب وقت دیگری می‌رویم که خلوت‌تر باشد!» به آنها می‌گوییم: فقط این نیست که تو خودت را به حرم برسانی! مهم این است که این جمعیت را زیادتر کنی. بگو: «چون همه آمده‌اند، من هم آمدم» این تجمع مؤمنین خیلی مهم است.
  •  پیاده شدنِ حق که سخت نیست، فقط یک‌سری شرایط می‌خواهد. مهمترین شرط احقاقِ حق(لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ؛ فتح/28) جمع شدنِ مردم است. لذا ما خیلی به این راهپیمایی عظیم اربعین امیدواریم، در طول تاریخ هیچگاه این‌قدر که امروز شما در اربعین جمع شده‌اید، مؤمنین جمع نشده بودند. اما قدمِ بعدی همدلی‌ای است که باید در این جمعیت باشد که همان باطن و نیّت این حرکت است

بیان معنوی

 پناهیان: امید است حماسۀ زیارت اربعین مقدمۀ حماسۀ ظهور باشد/ شاید اربعین آخرین مرحلۀ اتمام حجت قبل از ظهور باشد/باید ابواب «رحمه الله الواسعه» را به روی تمام مردم عالم گشود/ هر کسی می‌تواند، در پذیرایی زائرین اربعین مشارکت کند

 حجت الاسلام پناهیان در جمع اصحاب رسانه ضمن تبیین اهمیت پیاده‌روی اربعین در بیدارسازی و تحول قلوب انسان‌ها و جذب آنها به جبهۀ حق، به وظیفۀ اهل رسانه در رساندن پیام اربعین به اهل عالم اشاره کرد و گفت: اگر باور داریم که امام حسین(ع) مظهر رحمة الله الواسعه است، و این رحمت خودش را در اربعین در یک میعادگاه بزرگ تجلی می‌دهد، باید میدان دهیم که همه تحت پوشش نور این رحمت قرار بگیرند. باید تا جایی که می‌توانیم با انعکاس خبر اربعین حسینی، ابواب «رحمة الله الواسعه» را به روی تمام مردم عالم بگشاییم.

مشروح گفتگوی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در جمع اصحاب رسانه درباره پیاده روی عظیم اربعین را در ادامه می‌خوانید:

بیان معنوی

 

راهپیمایی اربعین زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است

بسیج مداحان:رائفی‌پور با اشاره به عظمت و شکوه راهپیمایی اربعین گفت: راهپیمایی اربعین زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است.
علی اکبر رائفی پور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار بسیج مداحان در ارتباط با علت عظمت و شکوه اربعین حسینی اظهار داشت: اعتقاد من این است که اربعین، کاری زمینی نبوده و خدایی است. خداوند متعال با بندگان خود اتمام حجت می‌کند و من عقیده دارم که راهپیمایی اربعین یکی از نشانه‌های ظهور است.

این محقق و پژوهشگر تاریخی و اسلامی ادامه داد: ماجرای امام حسین (ع) در آخرالزمان نمایان و پررنگ می‌شود. هم یزیدیان و هم حسینی‌ها دوباره رجعت می‌کنند. با آمدن داعش، همه به بریدن سر کودکان، بی گناه کشته شدن مظلومان و به اسارت گرفتن ناموس مردم اطمینان پیدا کرده‌اند و در نتیجه کسی واقع عاشورا را دور از ذهن نمی‌داند.

ادامه در :

بسیج نیوز

کنگره عظیم اربعین در کربلا، زمینه ساز ظهور

زیارة الاربعین

گویا این زائران پرشور، آمادگان پیوستن به انقلاب جهانی مهدوی و یاران و انصار پا به رکاب آن حضرت هستند؛ چراکه امروز اربعین پیوند دهنده عینی ظهور با عاشوراست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کنگره عظیم اربعین در سرزمین کربلا که نوعی ابراز ارادت به ساحت مقدس امام حسین (علیه السلام) و شهدا و اسرای کربلا است، از سوی صاحبنظران به عنوان حرکتی جمعی در زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (علیه السلام) معرفی شده است. به اعتقاد ایشان این حضور مردمی خالصانه و عارفانه فراتر از تجربه های ناب شخصی، دربردارنده پیامهای جهانی حق طلبی و ظلم ستیزی است. متن پیش رو به بررسی آن ویژگی در تجمع بزرگ اربعین می پردازد که آن را زمینه ساز ظهور قرار می دهد. در ذیل ابتدا دیدگاه برخی صاحب نظران را در این زمینه می آوریم.

 ادامه در :

تبیان

 زائران اربعین ، زمینه سازان ظهور

وقتی وجود نازنین امام زمان تشریف می آورند، خود را با انتساب به امام حسین معرفی می کنند؛ همیشه کسی که خود را معرفی می کند باید چیزی را برای معرفی خود اشاره کند که از خودش معروف تر و مشهورتر باشد.

 به گزارش خبرنگار سرویس مداحان روضه نیوز ؛مهدی رسولی همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی گفتگویی خواندنی با تحریریه روضه نیوز داشته است که در ادامه می خوانید:

 زائران اربعین حسینی؛ زمینه سازان ظهور

اربعین؛ زمینه ساز ظهور امام زمان(عج)
 
حجت‌الاسلام المسلمین عالی: اینکه حضرت حجت(عج) خود را از طریق امام حسین(ع) معرفی می‌کند، نشان می‌دهد باید قبل از ظهور حضرت سید‌الشهدا برای همه جهانیان شناخته شده باشد.
اربعین؛ زمینه ساز ظهور امام زمان(عج)
 
به گزارش ایران اسلامی به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی با اشاره به زمینه‌سازی راهپیمایی اربعین برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) گفت: بدون شک عاشورای حضرت اباعبدالله(ع) زمینه‌ساز ظهور خواهد بود چرا که بزرگترین ابزار برای به کمال رسیدن شیعیان و آماده‌سازی دل‌های حق طلب همین دستگاه امام حسین(ع) است.
 
 
 
 تأثیر پیاده‌روی اربعین در ظهور امام زمان (عج)
 


در اربعین میلیون‌ها زائر با پای پیاده و تحمل رنج و سختی‌های طاقت فرسا به سوی کربلا می‌روند. جدای از زیبایی‌ها و ثواب‌های مختلف پیاده‌روی اربعین و اثرات آن در وضعیت اجتماعی و فرهنگی مردم که درباره آن هرچه بنویسند و بگویند باز کم است، ابعاد بین‌اللملی و تاثیرات جهانی آن بسیار قابل تامل است.

ادامه در :

فرهنگ نیوز

پیاده روی اربعین ماکتی زیبا از آمادگی عمومی برای ظهور است

پیاده روی اربعین

قدس آنلاین- آمنه مستقیمی: در اربعین امام حسین (ع) نیز حرکتی جهانی رخ می‌دهد مثل اینکه اربعین همه دل‌ها را زنده کرده و به سمت قبر مطهر اباعبدالله (ع) می‌کشاند و این دقیقا‌‌ همان کاری است که امام عصر (عج) می‌خواهند.

به گزارش قدس آنلاین، پیاده روی اربعین حسینی با آن همه شور و اشتیاق نویدبخش عصر ظهور و حضور پرشور مردم در رکاب حضرت حجت (عج) است. از این رو با حجت الاسلام علی محمد باقی، کار‌شناس مرکز تخصصی مهدویت و مدرس حوزوی درباره وجوه شباهت این راهپیمایی عظیم با آنچه در عصر ظهور رخ می‌دهد به گفتگو پردا خته‌ایم که مشروح آن از نظرتان می‌گذرد:

ادامه در :

قدس آنلاین

 

...................
 

کلیپ پیاده‌روی اربعین از علائم ظهور

کلیپ رابطه اربعین با ظهور امام زمان(عج)

کلیپ پیاده روی اربعین ، رزمایش ظهور

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #654 javad711 1395-09-16 14:01
انتشار خبر ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی در مراسم روز دانشجو:
آقای روحانی! به جای «مزخرف خواندن مسکن مهر» مردم را خانه‌دار می‌کردید =D>

نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی! در این سه سال و نیم می‌شد به جای مزخرف نامیدن مسکن مهر، بر وعده‌هایتان پایبند می‌ماندید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا» مراسم روز دانشجو امروز(سه‌شنبه، 16 آذر) در دانشگاه تهران برگزار شد که نمایندگان تشکل‌ها و اتحادیه‌های دانشجویی نیز در این مراسم سخنرانی کردند.

در این مراسم علیرضا‌فقیر نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی طی سخنانی گفت: تا جایی که یادمان است قرار بود صدای ترک برداشتن دیوارهای تحریم اقتصادی را بشنویم نه عربده کشی مکرر مستکبران غربی را.

متن کامل سخنرانی علیرضا فقیر نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی در حضور رئیس جمهور به شرح ذیل است:

سلام آقای رئیس‌جمهور! خدای را شاکریم که این برنامه با مهندسی مدیران دانشگاهی‌تان به جنگ شادی و استندآپ کمدی تبدیل نشد تا آئین‌های روز دانشجو بیش از این مایه شرمساری شما نباشد. اما چرا از حاشیه نشین‌های فراموش شده کارگران غریب، کامیون‌داران بی‌تریبون، کارتن‌خواب‌های بی‌پناه، قربانیان فقر و فساد و تبعیض و در یک کلمه از پابرهنگان مظلوم، احساس شرمساری نمی‌کنید؟ :))

صبر بفرمایید آقای رئیس‌جمهور! ما را به جهنم حواله ندهید، =)) هر چند اگر بدانیم با ورود ما به جهنم صاحبان فیش‌های نجومی ذخایر زیاده‌خوار نظام، غارتگران صندوق فرهنگیان و اصحاب زر و زور و تزویر نیز با ما به جهنم خواهند آمد آتش جهنم را هم به جان می‌خریم. >:D =))

آقای رئیس‌جمهور! ما از یک راه طی شده با شما سخن می‌گوییم، راه اعتماد و تکیه بر توان داخل، راه شهریاری‌ها، راه طهرانی‌‌مقدم‌ها ، راهی که خیلی زود خسته و پشیمان از آن برگشتید، می‌دانید چه زمانی؟ از آن روز که طبل پایان انقلابی‌گری را به بهانه بازگشت به عقلانیت زدید و کوشیدید انقلابی‌گری را بر خلاف باورهای پیشین خود افراطی‌گری بنامید. =D>

میوه این حرکت شتابان به سمت غرب را در برجام بی‌ثمرتان دیدیم، تا جایی که یادمان است قرار بود صدای ترک برداشتن دیوارهای تحریم اقتصادی را بشنویم نه عربده کشی مکرر مستکبران غربی را. =D>

شما برای دلبری از فرنگی‌های پررو حتی فتیله حمایت از مظلومان امیدوار به انقلاب اسلامی را هم در سراسر جهان پایین کشیدید. اما آنچه به دست آوردیم چه بود؟ به قول خزانه‌دارتان تقریبا هیچ. =D> احسنت به جنبش عدالتخواه احسنت =D>

آقای روحانی! در این سه سال و نیم می‌شد به جای مزخرف نامیدن مسکن مهر، بر وعده‌هایتان پایبند می‌ماندید و یک میلیون خانوار چشم انتظار مسکن مهر را خانه‌دار می‌کردید؛ می‌شد به جای تزریق پول‌های کلان به جیب بعضی پزشکان کاسب‌کار به هشدارهای کارشناسان نظام سلامت گوش می‌دادید و پیشگیری را مقدم بر درمان می‌دانستید. =D>

می‌شد به جای اعتماد به شرکت‌های بدعهد خارجی و برخورد گازانبری با دانشجویان معترض به قراردادهای آی‌پی‌سی در برابر وزارت نفت به شرکت‌های داخلی اعتماد می‌کردید؛ می‌شد به جای حذف طرح‌هایی همچون شبنم، کارت سوخت و ایران کد به وعده‌هایتان عمل می‌کردید و به شفاف‌سازی اقتصادی در کشور روی می‌آوردید.

جناب آقای رئیس‌جمهور! لازمه مقابله با فساد، سیستمی شفاف اطلاعات است نه همایش‌های کلیشه‌ای، راه مقابله با فساد سیستمی آن است که حسن روحانی علی لاریجانی و صادق آملی‌لاریجانی به جای شعار، شفافیت را از خودشان آغاز کنند. لیست اموال و دارایی‌هایتان را به افکار عمومی اعلام کنید، به جای ابلاغیه‌های نمایشی، فیش حقوقی‌تان را منتشر کنید. دانستن حق مردم است. =D> =D> >:D =D>
نقل قول کردن
+7 #653 مهرداد/بچه مثبت 1395-08-26 08:50
دل همه کسایی که جا مونده بسوزه ... ولی اگر نشد ، ان شا الله سال بعد ...



کانال عکس اربعین
telegram.me/aksarbain

zz:
نقل قول کردن
+3 #652 مرصاد 1395-08-26 00:43
به نقل از وهابی شناس:
سلام
شکرخدا و هزاران درود بر شیر زنان ایرانی خواهر عزیزو محترمم تا زمانی که در جمهوری اسلامی شیر زنان با بصیرتی مثل شما وجود داره آدم خیالش راحته از بابت پروژه نفوذی که امثال کاربر نجوا سرباز پیاده این بازی نفوذ هستند راحته. امثال کاربر نجوا ناموسشون رو هم به رایگان در اختیار اعراب و انگلیس قرار می دهند امثال این آغا خود فروخته هستند فکر میکنند انگلیس برای اونها ارزش قائله.این مواجب بگیر وهابی های کثیف عربستان در داخل کشور عمدتا در استان های کردستان و آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان هستندو برای چندر غاز دست بوسی وهابی های کثیف رو میکنن.این آدم خیلی خطرناک بود و مشخصه که آموزش دیده سرویس های اطلاعاتیه مثل موساد و انگلستان و آمریکا و عربستانه.خدا میدونه تا حالا چقدر ضربه زده به امنیت کشورمون و مقدسات مذهب شیعه ( حذف شد).مجدد بارک الله و احسن و هزاران آفرین به میزان درک و شعور و بصیرت شما و انشالله که دختران و زنان جمهوری مقدس اسلامی شماها رو الگوی خودشون قرار بدند.کاربر محسن هم انشالله خفه خون بگیره و با حماقت خداحافظی کنه.جناب محسن ببخشید من اینجوری به شما گفتم چون ظاهرا به قول جناب سها شما از مریدهای این وهابی کثیف هستید

سلام ، عرض ادب و احترام
هموطن بزرگوارم از نزولات اندیشه پربارتان بهره بردم ممنون از اظهار لطف و نظرتان

خداست که عزت میدهد و بی اذن او حتی برگی به زمین نمیریزد هرچه که پیش آمد خیر است چون در دل هر اتفاق و رخدادی،پیامی نهفته و فرصتی برای رشد هست که اگر بیتابی کنیم و گله کنیم پیامش را نمیگیریم برای همین صبورم و آستانه تحملم بالاست و برای اینا بهم نمیریزم.

خدا مدافع کسی هست که بی گناه مورد تهمت قرار گرفته و درباره تهمت اشدالمعاقبین/به شدت منتقم است.
آبروی مومن آنقدر ارزش دارد که گفتند بزرگتر از کعبه و خداوند عهده دارش هست و انتقام میگیرد.
بصیرت و مدیریت خوب میتواند تهمت و توطئه بى اساس را خنثی کند. حرفهایی زده شد و بهتانی مضحک و احمقانه که جز نابخردان آن را نمی پذیرند.

دفاع از آبروی مومن تاکید شده .شما انسان محترمی هستید و بهتر از من میدونید که به سادگی نباید در مورد دیگران قضاوت کرد درباره نجوا این بی انصافیه که خاموش باشم انسان بسیار فهمیده و متشرعی هست.اصلا این فکرها را نکنید در مورد پاکی خودش و خانواده محترمش شکی نیست بسیار هم قائل به رعایت حد و مرز حرام و حلال و حریم عفاف هستند و این مورد استثناء را تعمیم ندید.

انسانهایی که به درجات بالای رشد و عرفان رسیدند مرزهای جهان مادی را شکستند به موازاتش در معرض آزمونها سخت تری هستند و بیراهه های مسیر سلوک و عرفان و چاله های ابتلا براشون بزرگتر و سخت تر هست.

از نگفته ها پرسیدید اگر گفتنی بود که نون نفی را نداشت. خداروشکر اون آدم اهل سوءاستفاده نیست نه من خام و دم دستی و نه هیچ نقطه تاریکی در زندگیم دارم که بپوشانم یا بر علیه من استفاده بشه.
نزغ شیطان بود و غفلت انسان ممکن الخطا که اسیر وسوسه و القائات
باطل شد.مبارزه با ابلیس و قدم گذاشتن در وادی آن ملعون تاوان دارد که بارها به نجوا تذکر دادم و تا حدی هم رعایت کرد اما آخرش این شد.

فامیل نزدیک در وزارت اطلاعات دارم.خیلی هم ممنون از شما-
به وقتش دفاع هم کردم و بلدم نقره داغ کنم و کردم چون حقش بود اما لغزشها در چارچوب فرامادی بود و ارتباطمون شکل مادی نداشت.

تحقیق درباره نخبه کشوری و کسی که از مرزهای جهان مادی گذشته و قابلیتهایی مثل تکثیر و محو و چه و چه دارد کار آسانی نیست و به حریمش نمیشه نزدیک شد مگر به ماوراء و متافیزیک آشنا باشید که در آنصورت آدرس و نشانی نیاز نیست.

تشکر مجدد؛ پاینده باشید.
نقل قول کردن
+2 #651 وهابی شناس 1395-08-25 14:53
به نقل از سها:
سلام به همگی و سلام وهابی شناس گرامی

از دقت نظرتون تشکر میکنم و پوزش از تاخیر در پاسخ.درباره کاربر نجوا حرف برای نگفتن زیاد هست.نمیخوام حرمتی از بین بره و آبرویی ریخته بشه.
تا اونجاییکه ازم بر بیاد و بتونم در انجام وظیفه کوتاهی نمیکنم و باکی ندارم از هجمه خودش و مریدهاش که خودشون بهتر میدونن کمتر از تعداد منفیها هستند.

سلام جناب سها میشه بیشتر راجع به این قسمت که مشخص کردم توضیح بدید؟چه چیزی هست که قابل نگفتنه؟راستی شما چرا با دستگاه های امنیتی گزارش نمی دید؟مطمئن هستید نمی تونه بهتون آسیب بزنه؟اطلاعات شخصی که بهش ندادید؟اگر کمک خواستید من درخدمتم تو نهاد های امنیتی آشنا به درد بخور دارم.آدم خوبیه حتما کمکتون میکنه.شما صبرتون زیاده یعنی تا حد بی آبرویی رفته و شما هیچ کاری نکردید.دوستان عزیز ببینید و عبرت بگیرید.ببینید دشمن با چه نقاب هایی داره تلاش میکنه!!!!!اینجا ست که آدم باید بصیرت داشته باشه.این آدم حرف های زیبایی می زد و با قرآن داشت اعتقادات ما رو محک می زد و له می کرد.واقعا فتنه های کورکننده و کر کننده آخرالزمان که میگن دیدنیه.خیلی دوست دارم راجع به شخص ایشون تحقیق کنم می تونید کمکم کنید؟ @};-
نقل قول کردن
0 #650 رصد 1395-08-25 14:44
به نقل از وهابی شناس:
سلام
جناب رصد چرا نظرات من سانسور میشه؟خوب برادر من اونجایی که به مذاقت خوش نمیاد رو بنویس حذف شد!بعد میگن چرا آدم عصبانی میشه؟مثل اینکه جنابعالی هم سر وسری با وهابی ها داری!!!!!!!!!!!!!!!


سلام بر شما

نظرات شما سانسور نمیشود بلکه به خاطر اینکه جزء کاربران ثبت نام شده نیستید انتشار نظرتان انلاین نیست و منوط به تایید مدیریت است.
اگر مایلید نظرتان انلاین منتشر شود در سایت ثبت نام کنید.



رصد
نقل قول کردن
0 #649 وهابی شناس 1395-08-25 12:29
سلام
جناب رصد چرا نظرات من سانسور میشه؟خوب برادر من اونجایی که به مذاقت خوش نمیاد رو بنویس حذف شد!بعد میگن چرا آدم عصبانی میشه؟مثل اینکه جنابعالی هم سر وسری با وهابی ها داری!!!!!!!!!!! !!!!
نقل قول کردن
+1 #648 سید میثم 1395-08-25 11:53
به نقل از سیدعطاءالله فیروزی:
موسسه واشنگتن گزارش داد
تصمیم ملک سلمان برای کناره گیری از قدرت به نفع بن سلمان/ بن نایف برکنار می‌شود
tasnimnews.com/.../...


خبر برای سال پیشه..نمیدونم چرا دوباره باز نشر شده

پارسال هم همین خبرگزاری خارجی...همین ادبیات ..انتقال قدرت تا چند هفته دیگه

بیان کرده بود
نقل قول کردن
+1 #647 ابوالفضل 1395-08-25 11:33
آمریکا بزودی دچار مصائب و مشکلات بسیار زیادی خواهد شد . بسیاری از مردم آمریکا از انتخاب ترامپ ناخشنود هستند و از ترامپ متنفر هستند. او یک فرد دیوانه قمار باز است و غیر قابل کنترل .
دو ماه باقیمانده تا شروع فعالیت رسمی دولت این دیوانه روانی اتفاقات عجیبی رخ خواهند داد که آمریکا به شدت تضعیف خواهد کرد.
نقل قول کردن
-2 #646 حبیب 1395-08-25 11:23
یه خبر خوش



mashreghnews.ir/.../...
نقل قول کردن
-1 #645 بهین 1395-08-25 11:19
به نقل از امير:
نتيجه كار مهمه!!! الان به قول شما ما داريم در مقابل إبر قدرت ها مقاومت مي كنيم؟؟؟!!!! يا خاك ذلت داريم بر سر مي كنيم؟؟؟ اگر جايى موفقيتى هم بوده به خاطر حضور مردم مظلوم و حزب اللهى هاى واقعى گمنام بوده است.... بهتر است به سوابق بعضي از همين حزب اللهي هاي سكولار نگاه كنيد كه در كدام نهاد ها به بيرون خزيده اند: يك مثال بزنم برو حساب كارت رو بكن : گنجى!!! همونطور كه گفتم حفظ نظام كه با خون پاك شهدا بوده با لجني كه الان در اون غوطه وريم در يك كلام نيار كه مديون ميشى. آدم هاى سازنده از تو همين دولت هاي به ظاهر حزب الهي و از مافياهاي قدرت و ثروت با مارك حزب الله بيرون نيامده اند ....

نتیجه کار باقی ماندن انقلاب اسلامی و صدور آن در عراق ،لینان ،سوریه و یمن می باشد
البته هیچی نگفته انقلابی بودن همان حزب الهی بودن است حتی ممکنه کسی کراوات هم بزنه ولی انقلابی باشه و از همون قلب آمریکا برای کشورش و رهبرش قلبش پتبه.
هدف اینه این نظام حفظ شود تا تمدن اسلامی ریشه بزنه و پا بگیره .همون جور که نتیجه چهل سال مقاوت ملت نتیجه اش شد پدیده ای به اسم راهپیمایی اربعین و این یعنی تولید قدرت.وقتی تولید قدرت حق ایجاد بشه ،نظام و ساختار اقتصادی تولید ثروت اسلامی هم بوجود می آید انشالله
به نظر من شما باید پدیده انقلاب اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی با پیشتازی ایران را باید کلی نگاه کنید و نگاه از بالا به قضیه داشته باشد تا گرفتار پیچیدگی های جزئی کار نشید.
نقل قول کردن
-2 #644 پارسا دخت 1395-08-25 11:18
به نقل از سها:
سلام به همگی و سلام وهابی شناس گرامی

از دقت نظرتون تشکر میکنم و پوزش از تاخیر در پاسخ.درباره کاربر نجوا حرف برای نگفتن زیاد هست.نمیخوام حرمتی از بین بره و آبرویی ریخته بشه...

یه سری اسم بردن که خودشونم نمیدونن این وسط چه نقشی دارند.وخامت حالش تاسف آوره و این سوءظنی که نیاز به معالجه داره و گردابی که داره میبلعدش و به خیالش ناجی دیگرانه...
همین قدر که خودم میدونم و خدا کافیه و مسئول توهمات و هذیانهای روانپریشانه جنابشون نیستم. حرفهاش اینقدر پوچه که بعید میدونستم کسی باورش بشه...
در پایان با پوزش از اطاله کلام،عرض آخر این که بخیل نیستم که منکر زیبایی نوشتارش باشم ولی زیبایی در حقیقت هست نه این مهملات دروغ و نه در گناه.با این اتهامات بی اساس، عیارش را بیش از پیش نشون داد.خدایی هم هست به خودش واگذار میکنم.


دقيقاً همينطوره.... متوهمانه مرا هم به‌جاي شما پنداشته بود... از آنجايي كه مشابه اينتوهمات اينجا زياد اتفاق افتاده، ترجيح دادم كه پاسخي ندهم ...
-:as zz: u:313 [-O
نقل قول کردن
-2 #643 سیدعطاءالله فیروزی 1395-08-25 11:14
به نقل از سیدعطاءالله فیروزی:
تایمز: ترامپ روسی‌ الاصل است
روزنامه تایمز نوشت رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، روسی‌الاصل و از نوادگان موسس روسیه است.
امتیاز خبر: 36 از 100 تعداد رای دهندگان 1383
خبرگزاری تسنیم: روزنامه تایمز نوشت: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا از نوادگان «روریک» بنیانگذار روسیه است.

به نوشته یک روزنامه روسی، بعد از بررسی اطلاعات مربوط به شجره‌نامه، مشخص شد که مادر ترامپ، اسکاتلندی و از بستگان روریک، موسس روسیه در قرن نهم دارد.

«ماری‌آن ترامپ» مادر رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در سال 1912 در اسکاتلند متولد شد و زمانی که 17 سال داشت به ایالات متحده نقل مکان کرد.

به نوشته این روزنامه روسی، ترامپ از نسل سی و ششم روریک است.

این روزنامه افزود: اجداد ترامپ از بستگان نزدیک روریک و «هنری سوم» پادشاه انگلیس هستند.

«سلاله خانواده روریک از قدیمی‌ترین نژادها در اروپای قدیم محسوب می‌شود که تا سال 1598 در روسیه حکومت می‌کردند.»

موسسه واشنگتن گزارش داد
تصمیم ملک سلمان برای کناره گیری از قدرت به نفع بن سلمان/ بن نایف برکنار می‌شود
tasnimnews.com/.../...
نقل قول کردن
-1 #642 سیدعطاءالله فیروزی 1395-08-25 11:11
تایمز: ترامپ روسی‌ الاصل است
روزنامه تایمز نوشت رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، روسی‌الاصل و از نوادگان موسس روسیه است.
امتیاز خبر: 36 از 100 تعداد رای دهندگان 1383
خبرگزاری تسنیم: روزنامه تایمز نوشت: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا از نوادگان «روریک» بنیانگذار روسیه است.

به نوشته یک روزنامه روسی، بعد از بررسی اطلاعات مربوط به شجره‌نامه، مشخص شد که مادر ترامپ، اسکاتلندی و از بستگان روریک، موسس روسیه در قرن نهم دارد.

«ماری‌آن ترامپ» مادر رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در سال 1912 در اسکاتلند متولد شد و زمانی که 17 سال داشت به ایالات متحده نقل مکان کرد.

به نوشته این روزنامه روسی، ترامپ از نسل سی و ششم روریک است.

این روزنامه افزود: اجداد ترامپ از بستگان نزدیک روریک و «هنری سوم» پادشاه انگلیس هستند.

«سلاله خانواده روریک از قدیمی‌ترین نژادها در اروپای قدیم محسوب می‌شود که تا سال 1598 در روسیه حکومت می‌کردند.»
نقل قول کردن
-3 #641 پارسا دخت 1395-08-25 11:04
به نقل از صادق:
فوری:
ترامپ: طرح مهمی برای نابودی داعش دارم ولی مثل قبلی ها نادان نیستم که آن را فاش کنم!

سلام بر منتظران
احتمالاً قصد دارد كه سفياني را رو كند....
-:as zz: u:313 [-O
نقل قول کردن
+1 #640 وهابی شناس 1395-08-25 10:20
به نقل از سها:
سلام به همگی و سلام وهابی شناس گرامی
از دقت نظرتون تشکر میکنم و پوزش از تاخیر در پاسخ.درباره کاربر نجوا حرف برای نگفتن زیاد هست.نمیخوام حرمتی از بین بره و آبرویی ریخته بشه.

سلام
شکرخدا و هزاران درود بر شیر زنان ایرانی خواهر عزیزو محترمم تا زمانی که در جمهوری اسلامی شیر زنان با بصیرتی مثل شما وجود داره آدم خیالش راحته از بابت پروژه نفوذی که امثال کاربر نجوا سرباز پیاده این بازی نفوذ هستند راحته. امثال کاربر نجوا ناموسشون رو هم به رایگان در اختیار اعراب و انگلیس قرار می دهند امثال این آغا خود فروخته هستند فکر میکنند انگلیس برای اونها ارزش قائله.این مواجب بگیر وهابی های کثیف عربستان در داخل کشور عمدتا در استان های کردستان و آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان هستندو برای چندر غاز دست بوسی وهابی های کثیف رو میکنن.این آدم خیلی خطرناک بود و مشخصه که آموزش دیده سرویس های اطلاعاتیه مثل موساد و انگلستان و آمریکا و عربستانه.خدا میدونه تا حالا چقدر ضربه زده به امنیت کشورمون و مقدسات مذهب شیعه ( حذف شد).مجدد بارک الله و احسن و هزاران آفرین به میزان درک و شعور و بصیرت شما و انشالله که دختران و زنان جمهوری مقدس اسلامی شماها رو الگوی خودشون قرار بدند.کاربر محسن هم انشالله خفه خون بگیره و با حماقت خداحافظی کنه.جناب محسن ببخشید من اینجوری به شما گفتم چون ظاهرا به قول جناب سها شما از مریدهای این وهابی کثیف هستید
نقل قول کردن
-11 #639 سیدعطاءالله فیروزی 1395-08-25 03:03
انقلاب اسلامی ما خدای نکرده ممکنه از اسب بیفته
اما از اصل هرگز نمیفته
این انقلاب توسط امام زمان و اهل بیت تضمین شده و اصل اسلام را اونها حامی هستن
پس خواهشا کسی دایه مهربونتر از مادر نشه
من ایمان دارم جای اینکه ذهن خودمون را بزاریم برای انتخابات 96 چنانچه همین دغدغه را تبدیل کنیم به یه اظهار عجزی مقابل خدا برای ظهور میتونیم تا قبل انتخابات 96 به ظهور برسیم
باید روح خود را لطیف و معنوی و تعبدی کنیم
باید از سیاست و مادیات و مقامها و حرص و جوشهای دنیوی دوری کنیم
باید در اعمال و رفتار خودمون به موقع خوف از خدا داشته باشیم و به موقع رجا داشته باشیم و این رجا میتونه مارا خیلی زود به ظهور برسونه
اما پرداختن به حسن یا جلیلی یا محمودنژاد هیچ نقشی در رسیدن به ظهور نداره .
سیجانی بگو الله اکبر
تکبیر بفرست
نقل قول کردن
-6 #638 y 1395-08-25 01:46
حقوق بشرامریکایی
امروز در امریکا مردم دارند تظاهرات میکنند وبحق هم دارند تظاهرات می کنند چون با وجودی که رای کلینتون 250000 بیشتر از ترامپ بود اما این قانون من دراوردی کارت الکترال منتخب مردم امریکا را رد کرد وترامپ را پیروز انتخابات اعلام کرد البته این کلینتون ها هم انقدر به خود اطمینان داشتند که فکر نکردند ممکن است کارت الکترال بضرر انها شود خود را اماده کرده بودند برای پیروز ی حتمی اما حالا که یهویی می بینند یکی دیگر پیروز شده امدند ومی گویند نه قبول نداریم خوب این یک اتفاقی افتاده به هر حال وحالا ترامپ برنده اعلام شده وتقربیا نصف مردم امریکا مخالف این رای گیری هستند حال که اینها دارند اعتراض می کنند ایا باید اینها را سرکوب کرد وحتی انها را کشت وزخمی کرد ویا دستگیر کرد ایا این حقوق بشر امریکایی است اگر بفرض در یک کشور دیگر چنین اتفاقی می افتاد چه هیاهویی راه می انداختند الان با اختلاف 250000 هزار رای که باید کلینتون هم برنده می شد اما حالا براثر قانون غلط ترامپ برنده شده چطور دارند مردم بیچاره را سرکوب می کنند این حقوق بشر امریکایی است اما انگاه که دولت قبلی اختلافش با موسوی 10000000 رای بود چطور امدند وبنفع طرف بازنده وارد ماجرا شدندومرتب دولت ایران را محکوم کردند وهزاران توطئه راه انداختند اینها هر جا بنفع انها باشد هر چه می خواهند میکنند حتی اگر کشتار دستجمعی باشد مثل کشتار دسته جمعی در ژاپن 200 هزار نفر در هیروشیما وناکازکی یا یک میلیون نفردر عراق یا ششصد هزار نفر بوسیله داعش یا زدن هواپیمای ارباس جمهوری اسلامی ویا جنگ تحمیلی کشتارهای که براثر ان صدام انجام داد ویا کشتار حاجی ها که 7000 نفر در مدت یک روز یا کشتار مسلمانان یمن 10000 نفر وهزاران زخمی و........
اینها همه ضد حقوق بشر نیست وکسی هم نباید در باره اینها صحبت کند چون حق حقیقی امریکا ونوکران انهاست امااگر ایران چهار تا مجرم ادمکش وقاچاقچی مواد مخدر وتروریست را اعدام کند انگاه واویلا چنان رگ حقوق بشری انها کلفت می شود که نگو تا انوقت که تروریست ها انسانها بی کناه را می کشتند اصلا هیچ مشکلی نبود تا مسلمانان انها را محاصره کردند فورا حقوق بشری ها بیدار شدند ومرتب قطعنامه دادند پس از این موضوع میفهمیم که حقوق بشر یک ابزار امپریالیسم است برای فشار بر مخالفان خود نه واقعیت موجود این هم مثل بقیه کارهایش یک اسلحه است که هر وقت کم می اورد این سلاح را بکار می برد همانطور که در موضوع هسته ای هم علیرغم اینکه همه انها سلاحهای هسته ای در انبار داشتند ایران رامحکوم می کردند که یک وقت نکند سلاح هسته ای بسازد اخرش هم یک مشت کلابی رفتند بخیال اینکه واقعا اینها راست می گویند یک قرار دادسردر گم بستند وامدند که نصیب ملت فقط درد ورنج بود ونابود زیر ساخت های هسته ای وخوشحال کردن دشمن غدار
نقل قول کردن
-1 #637 التماس دعای فرج 1395-08-25 01:38
به نقل از امير:
نتيجه كار مهمه!!! الان به قول شما ما داريم در مقابل إبر قدرت ها مقاومت مي كنيم؟؟؟!!!! يا خاك ذلت داريم بر سر مي كنيم؟؟؟ ......
.....
....

سلام

به نظر من الآن -موقتاً- در مقابل ابرقدرتها مقاومت نمی کنیم، چون قبل از انتخابات احساسات مردم در جهت ایجاد اختلاف به کار گرفته شد و غیره.
الله اعلم...

ان شاءالله این وضع ادامه نخواهد داشت.


zz:
نقل قول کردن
-2 #636 علی جعفری 1395-08-25 00:32
علمای افغانستان علیه داعش اعلام جهاد کردند

ده‌ها نفر از علمای افغانستان با تجمع در کابل، جهاد علیه گروه تروریستی داعش را واجب اعلام کردند.

... tabnak.ir/fa/news/640726
نقل قول کردن
-1 #635 مرصاد 1395-08-25 00:15
به نقل از b:
سلام جناب سها
اینهایی که نوشتی یعنی چی کی منوجای شماگرفته موضوع چیست دعوا
سرچیست
خدای نکرده کیاتوهم زدن
نقل قول:
از ماهها قبل جناب b را جای من فرض کرده که یکی هستیم و اخیرا هم چندنفر دیگر را جمع زده و اسم آورده در سایه سکوت کاربر b و این کذبیات توهمیش که فکر سلیمی پشتش نیست.

سلام بر شما
محوریت صحبت درباره کاربر تماشاگه راز،مسافر آسمان یا نجوا بود که هر بار با نامی جدید میاد و با جنجال و...
خطاب به شما نوشت خوندین که؟
کامنت 534 را میگم و الان که مرور کردم کامنتی ظاهرا از جانب شما بهش جواب داه با نام کاربری ع که نبود اونروز.این حرفا ،حرف این آدمه میشناسمش که میگم.
نقل قول کردن
-4 #634 1.1.1.1.1 1395-08-24 23:39
دبکا:اولین اقدام نظامی ترامپ علیه ایران است/
مضهک ترین خبری بود که دیروز خوندم
یعنی فقط یک حاکم بتمام معنی ابله و خودسر میتونه دستورحمله مستقیم به ایران را صادر کنه مطمعن باشید حتی اگر یک چنین دیوانه ای پیدا شود قبل از ایران خود ترامپ تو دهنش خواهد زد/
نقل قول کردن
-8 #633 b 1395-08-24 23:18
اولین منفی دوست گرامی سوالی کردم
چرامنفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
-2 #632 b 1395-08-24 23:14
سلام جناب سها
اینهایی که نوشتی یعنی چی کی منوجای شماگرفته موضوع چیست دعوا
سرچیست
خدای نکرده کیاتوهم زدن
نقل قول:
از ماهها قبل جناب b را جای من فرض کرده که یکی هستیم و اخیرا هم چندنفر دیگر را جمع زده و اسم آورده در سایه سکوت کاربر b و این کذبیات توهمیش که فکر سلیمی پشتش نیست.
نقل قول کردن
+1 #631 سید میثم 1395-08-24 22:47
به نقل از سید میثم:

نشست محرمانه پدر انقلاب‌های رنگی با دموکرات‌ها برای بازپس‌گیری قدرت از ترامپمیلیاردر جنجالی آمریکایی و پدر انقلاب‌های رنگی نشستی با اعضای حزب دموکرات با هدف مقابله با رئیس‌جمهور منتخب آمریکا برگزار کرده است.


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جورج سوروس»، میلیاردر جنجالی آمریکایی که به پدر انقلاب‌های رنگی مشهور شده نشستی سه روزه با اعضای حزب دموکرات را با هدف تدوین راهبردهایی برای مقابله با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا و بازپس‌گیری قدرت از وی آغاز کرده است.
نشریه پالیتیکو روز دوشنبه گزارش داد سوروس و چندین نفر از دیگر ثروتمندان لیبرال آمریکا که میلیون‌ها دلار برای به قدرت رساندن هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هزینه کردند، از روز یکشنبه نشست سه روزه‌ای را پشت درهای بسته برگزار کرده‌اند. هدف این نشست، سرازیر کردن منابع مالی برای ضدیت با دونالد ترامپ ات.
پالیتیکو بر اساس اسنادی که از برنامه‌های این نشست به دست آورده گزارش داده که در این کنفرانس که از یکشنبه شب در هتل گران‌قیمت «ماندارین» در واشنگتن با حمایت باشگاه «ائتلاف دموکراسی» آغاز شده چهره‌های مطرح حزب دموکرات مانند نانسی پلوسی و الیزابت وارن حضور خواهند داشت.
این اولین نشست عمده چهره‌های شاخص جناح چپ از زمان پیروزی شگفتی‌ساز ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است. پالیتیکو نوشته اگر بتوان از برنامه‌های کنفرانس به چیزی دست یافت این است که لیبرال‌ها در اندیشه سازمان‌دهی نبردی تمام‌عیار علیه ترامپ از اولین روز ورود وی به کاخ سفید هستند.
برخی از برنامه‌های این گروه بر آماده شدن دموکرات‌ها برای انتخابات کنگره در سال 2017 و 2018 متمرکز است، در حالی که برنامه‌های دیگر بر مانع‌تراشی در برنامه صد روزه ترامپ تمرکز دارند.

__________________



جرج سوروس رفیق شفیق خاتمی....که اکثر انقلاب های رنگی طرح ریزی کرده

حالا جلسه گذاشتن کنار زدن ترامپ
نقل قول کردن
-1 #630 امير 1395-08-24 22:45
نتيجه كار مهمه!!! الان به قول شما ما داريم در مقابل إبر قدرت ها مقاومت مي كنيم؟؟؟!!!! يا خاك ذلت داريم بر سر مي كنيم؟؟؟ اگر جايى موفقيتى هم بوده به خاطر حضور مردم مظلوم و حزب اللهى هاى واقعى گمنام بوده است.... بهتر است به سوابق بعضي از همين حزب اللهي هاي سكولار نگاه كنيد كه در كدام نهاد ها به بيرون خزيده اند: يك مثال بزنم برو حساب كارت رو بكن : گنجى!!! همونطور كه گفتم حفظ نظام كه با خون پاك شهدا بوده با لجني كه الان در اون غوطه وريم در يك كلام نيار كه مديون ميشى. آدم هاى سازنده از تو همين دولت هاي به ظاهر حزب الهي و از مافياهاي قدرت و ثروت با مارك حزب الله بيرون نيامده اند ....
به نقل از بهین:
سلام.
اگه این ارگان هایی که شما اسم برده بردید هم دست سکولارهای اصلاحاتی بود که دیگه الان من و شما دیگه اینجا نبودیم دیگه انقلاب اسلامی وجود نداشت.همونجور که خیلی چیزای مملکت را دادن رفت.
یه جوری صحبت میکنی انگار 40 سال مقاومت کردن جلوی ابر قدرت ها کشکی بوده!!
در ضمن منظور از حزب الهی یک فرد انقلابی و از خودگذشته است. کی و چه موقع اقتصاد و تئوری های اقتصادی کلی ایران دست امسال شهید طهرانی ها و قاسم سلیمانی ها بوده؟
این را همیشه یادت باشه حفظ نظام اوجب واجبات است حتی اگه از آسمان سنگ بباره ....
شهید طهرانی مقدم:
فقط آدم های ضعیف به اندازه امکانات کار می کنند
نقل قول کردن
+1 #629 سید میثم 1395-08-24 22:31

نشست محرمانه پدر انقلاب‌های رنگی با دموکرات‌ها برای بازپس‌گیری قدرت از ترامپمیلیاردر جنجالی آمریکایی و پدر انقلاب‌های رنگی نشستی با اعضای حزب دموکرات با هدف مقابله با رئیس‌جمهور منتخب آمریکا برگزار کرده است.


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جورج سوروس»، میلیاردر جنجالی آمریکایی که به پدر انقلاب‌های رنگی مشهور شده نشستی سه روزه با اعضای حزب دموکرات را با هدف تدوین راهبردهایی برای مقابله با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا و بازپس‌گیری قدرت از وی آغاز کرده است.
نشریه پالیتیکو روز دوشنبه گزارش داد سوروس و چندین نفر از دیگر ثروتمندان لیبرال آمریکا که میلیون‌ها دلار برای به قدرت رساندن هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هزینه کردند، از روز یکشنبه نشست سه روزه‌ای را پشت درهای بسته برگزار کرده‌اند. هدف این نشست، سرازیر کردن منابع مالی برای ضدیت با دونالد ترامپ ات.
پالیتیکو بر اساس اسنادی که از برنامه‌های این نشست به دست آورده گزارش داده که در این کنفرانس که از یکشنبه شب در هتل گران‌قیمت «ماندارین» در واشنگتن با حمایت باشگاه «ائتلاف دموکراسی» آغاز شده چهره‌های مطرح حزب دموکرات مانند نانسی پلوسی و الیزابت وارن حضور خواهند داشت.
این اولین نشست عمده چهره‌های شاخص جناح چپ از زمان پیروزی شگفتی‌ساز ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است. پالیتیکو نوشته اگر بتوان از برنامه‌های کنفرانس به چیزی دست یافت این است که لیبرال‌ها در اندیشه سازمان‌دهی نبردی تمام‌عیار علیه ترامپ از اولین روز ورود وی به کاخ سفید هستند.
برخی از برنامه‌های این گروه بر آماده شدن دموکرات‌ها برای انتخابات کنگره در سال 2017 و 2018 متمرکز است، در حالی که برنامه‌های دیگر بر مانع‌تراشی در برنامه صد روزه ترامپ تمرکز دارند.

__________________
نقل قول کردن
-7 #628 امير 1395-08-24 22:31
مشكل نادانى شماست كه دولت هاى دست و پا بسته كه سياست هاى عمده شان توسط عده اي ديگر تعيين و با زد و بند با بعضى از همين هايى كه حزب الهي ناميده مى شوند رو علم كرده ايد و آن كسان ديگر كه بعضا حضور مشترك در دولت ها نيز داشته اند و قدرت و ثروت و مراكز تصميم گيرى در اختيارشان بوده است و در زمان خودشان يك عده نادان!!! هم آنها را حزب الهى و ضديت با آنها را ضديت با اسلام قلمداد مى كرده اند را سعى مي كنيد حذف كنيد و عملكرد آنها را مثبت ارزيابى كنيد... در ضمن كهريزك موردى بود كه لو رفت !!! از اين قبيل گناهان زياد بوده است اتفاقا در دولت هايى كه امثال شما در زمان خودشان آنها را حزب الهى خطاب مى كردند...
به نقل از التماس دعای فرج:
سلام

اولا؛ نهادهایی که ذکر کردید عمدتاً عملکرد مطلوب داشته و نمره شان بد نیست. حتی امثال سپاه و وزارت عملکردشان بهتر از توقع بوده.

ثانیاً؛ بنده گفتم دولت!

ثالثاً؛ ترکیب شوراهای یاد شده متأثر از دولت است.


----------------------------------------------------------------

شما به سؤال من پاسخ ندادید:

از ابتدای انقلاب کدام دولت دست حزب اللهی ها بوده؟

- دولت بازرگان و ملی-مذهبی ها و مصدقی ها؟!
- دولت موسوی؟!
- دولت هاشمی و کارگزارن و امثال کرباسچی؟!
- دولت خاتمی؟!
- دولت احمدی نژاد و امثال رحیمی و مشایی و بقایی و مرتضوی؟!
- دولت روحانی؟!


همه ی این ها که سیبل حمله ی حزب اللهی ها بوده اند. نبوده اند؟! :-/

بعد شما عملکرد اینها را پای حزب اللهی ها می گذارید؟ :-O




________________________________________________________________

سلام

به نظر من اگر گناه همه ی مسئولین را روی یک کفه ترازو بگذارند و کهریزک را روی کفه ی دیگر، کفه ی دیگر سنگینی می کند.
نقل قول کردن
+3 #627 مرصاد 1395-08-24 22:23
به نقل از وهابی شناس:
بسم تعالی
با سلام خدمت همه دوستان عزیز
اون ادعاهایی که کرد و قسم هایی که خورد حقیقتا منم به شک افتادم تا همون روزها رفتم به قول خودش دوباره و با دقت کامنت هاش رو خوندم....ما ها خیلی ساده هستیم و ابله.چند نمونه که من کم عقل فهمیدم رو برات مینویسم حساب کار بیاد دستت
-توهین های مکرر به امام خامنه ای و همچنین امام روح الله(ره)
-توهین های مکرر به همه مسئولین این نظام مقدس و زیر سوال بردن زمینه سازی برا ظهور
-توهین های مکرر به قبور ائمه علیه اسلام وادعای تخریب اونا توسط امام زمان(عج)
-توهین های مکرر به علما از جمله آیت الله حسن زاده آملی که تقریبا همه به روی متعالی بودن شخصیت ایشون اجماع دارند
-زیر سوال بردن نظام بانکی برخلاف نظرات مراجع عظام
-تخریب روحی جناب حمید و جناب سها برای القائات کثیفش
-سواستفاده از خواب جناب حمید یا همون بیت العباس عزیز....جالب اینجاست زمانی که جناب حمید میگه تو خواب می شنیدم که یکی مکرر میگفت از رصد سوال کن 10 دقیقه بعدش این ملعون زیرکانه میگه در خواب هم ساکت نیستم و اون موقع هیشکی نفهمید حقه این رذل کثیف رو
-الان هم که داره به جناب سها تهمت میزنه با چند تا اسم کاربری نظر گذاشته و دنبال اون ملعونه و اونم داره براش ناز میکنه....خداوکیلی قباحت تا این اندازه؟!این یارو ناموس نداره احتمالا نداره یا داره و دست خودش نیست
-به تمسخر گرفتن قسم جلاله اونم برا چندین بار
-یه مورد دیگه هم که کسی نفهمید این بود که این آقا با فحاشی ناموسی به جناب عمار ولایت با یه اسم دیگه باعث دوری جناب عمار ولایت از سایت شد که با فراق بال بتونه ماموریتش رو انجام بده و متاسفانه این شرایط رو رصد و مسئولین سایت برایش فراهم کردند و فکر میکرد که فقط جناب عمار ولایت بود که میتونست خفه اش کنه اما نمیدونست که امثال جناب حمید یا همون بیت العباس و جناب سها و دیگر عزیزان از نظام مقدس و ارزش هاش دفاع میکنند و پوزه اش رو مثل سگ به خاک میمالونند.
-این سگ وهابی کثیف خدا میدونه دوباره دنبال چیه؟الان اومده جناب سها رو تخریب کنه با تهمت هاش و احتمالا چند وقت دیگه جناب حمید رو ودوباره به قول جناب سها طلوعی دوباره
این ها بخشی از اکتشافات من درباره وهابی کثیف که با اسم نجوا نظر میگذاشت واقدامات و ادعاهای مخربی علیه تشیع انجام داد.جناب سها شما وظیفه شرعی دارید هویت این ملعون رو افشا کنید اگه چیزی میدونید تا دیگه امثال این محسن و اونایی که مثبت دادن این ملعون دوباره وراجی کنه از حماقتشون کاسته بشه.شماها امام زمان رو دوست دارید ولی محبت تنها کافی نیست باید شعور هم داشته باشیم تاگول نخوریم

سلام به همگی و سلام وهابی شناس گرامی

از دقت نظرتون تشکر میکنم و پوزش از تاخیر در پاسخ.درباره کاربر نجوا حرف برای نگفتن زیاد هست.نمیخوام حرمتی از بین بره و آبرویی ریخته بشه.

تا اونجاییکه ازم بر بیاد و بتونم در انجام وظیفه کوتاهی نمیکنم و باکی ندارم از هجمه خودش و مریدهاش که خودشون بهتر میدونن کمتر از تعداد منفیها هستند.

بیشتر از همه تون و بیش از اونی که خودش فکر میکنه میشناسمش و هیچم و ادعایی ندارم.افشای هویتش وقتی در فاز خنثی باشه موردی نداره و این در سخنوری و تزهای فکری فعاله و یه سری را محدود و موقت دور خودش جمع میکنه.

یه سری اسم بردن که خودشونم نمیدونن این وسط چه نقشی دارند.وخامت حالش تاسف آوره و این سوءظنی که نیاز به معالجه داره و گردابی که داره میبلعدش و به خیالش ناجی دیگرانه.

وجه اشتراک ما همراهی در یک کار ارزشی و درجهت روشنگری بود و مبارزه با شخص و اشخاصی که ارتباطات و فعالیتهای شیطانی داشتند و اعتقادات را نشونه گرفته بودند مدتهاست اون وب به کما رفته و کار اونجا تموم شد.

اینم سابقه داره و بار اولش نیست و این خودش دلیلی شد که ادعاهای اتصال به عالم غیب و ملکوت و اونطور حرفها رو نپذیرم چون در درک بدیهیات مشکل داره و فاقد بصیرته و ذهنیات مسمومش را وحی منزل میدونه و اصرار به القای اون داره.

با اونهمه ادعای کرامات،ازحداقل فرقان و نورباطن برای تشخیص مسئله به این واضحی برخوردار نیست.از ماهها قبل جناب b را جای من فرض کرده که یکی هستیم و اخیرا هم چندنفر دیگر را جمع زده و اسم آورده در سایه سکوت کاربر b و این کذبیات توهمیش که فکر سلیمی پشتش نیست.
چه سودی داره که من اون باشم یا اونای دیگه باشم.
از اون جمع یکیشون حتما با ایشون ارتباط داره که مسلمه فکرشو میکنم که این چند ماه را چند بار تکذیب کرده و این دست بردار نیست.من اگر جای اون آدم بودم تلاشی نمیکردم چون فایده نداره و این یه مورد فقط نیست.وقتی این وضع را داره چی میخوای ازش یادبگیری و این اگر راهنماست که به کوره راه میبره.

بعد از اینکه نقاب را برداشت و چنته خالی از بصیرتش رو شد،شبهه ای نماند و بریدم و برام تموم شد.
حمله و توهین به ارکان نظام و مراجع و شخصیتهای موجه علمی و مذهبی و رهبری را هم مورد عنایت قرار داد و تهمت زشتی که به رهبر زد. تشخیصش راحته برای کاربران که نور و ظلمت کدام طرفه و حق با کیه که گرفتار ویترین خوش نقش و ظاهرالصلاحی و لفاظی هاش نباشند.
هرکسی مخیر و مختاره اما،غزال اگر به کمند افتد عجیب نیست/عجیب فتادن مرد است در کمند غزال
فرقان برای اهل تقوا تضمین شده.لغزش و گمراهی ناشی از غفلته. هر آن غافل زید غافل خورد تیر-
شکار شدن ناگهانی نتیجه غفلت است.این فرموده امام صادق ع است که هیچ پرنده ای در حال ذکر تیر نمیخورد هر تیری به پرنده یا جاندار دیگری در میدان شکار اصابت کند در حال غفلت است.

همیشه هم موارد به وضوح امثال سعدالدین نیست که زحمتی ندارند و از همون اول مشخصه که قضیه چیه.

هرجا که هست کنارشونم که کذب محضه و بقیه تهمتهاش خدا به دادش برسه اگر با گریه یا زهرا بگم.حکایت ما مثل جن و بسم الله ست همونقدر مرتبط و پیوسته.

همین قدر که خودم میدونم و خدا کافیه و مسئول توهمات و هذیانهای روانپریشانه جنابشون نیستم. حرفهاش اینقدر پوچه که بعید میدونستم کسی باورش بشه.

میدونم که میخونه اینجا رو و کلاغه براش میبره.با همه قصوراتی که رنگ حق الناس هم گرفته همیشه تهش میره در فاز حق به جانبی و بخشش و حلالیت و زمین و آسمان را بهم میدوزه برای مانور بزرگ منشی و تحقیر و سرکوب و حق کشی و جایی هم بند نمیشه و اول و آخرش دعواست.

دلخوش باش به افکار مسموم و حمایت مریدان و بهتر بگم شخصی خاص که حضورش محسوسه با منفیهای متعدد و آنی برای کامنتهای آقای حمید جناب سعاح و ما که باهات بحث داشتیم اعلام حضور میکنه و کامنت که میزارم منتظرم بیاد و سهمم را بده.ازش تشکر میکنم در تحکیم عقایدم موثر بود.

در پایان با پوزش از اطاله کلام،عرض آخر این که بخیل نیستم که منکر زیبایی نوشتارش باشم ولی زیبایی در حقیقت هست نه این مهملات دروغ و نه در گناه.با این اتهامات بی اساس، عیارش را بیش از پیش نشون داد.خدایی هم هست به خودش واگذار میکنم.
نقل قول کردن
+5 #626 عمار ولایت. 1395-08-24 21:51
نقل قول:

به نقل از التماس دعای فرج:
به نظر من اگر گناه همه ی مسئولین را روی یک کفه ترازو بگذارند و کهریزک را روی کفه ی دیگر، کفه ی دیگر سنگینی می کند
بزرگترین گناه از نظر رهبر انقلاب ( فتنه 88 ) است .
کهریزک بخشی از یک فتنه بزرگ بود . که شما این بخش رو مهمتر از اصل فتنه معرفی میکنید .

نباید اینقدر عقب عقب برید که از اون طرف پشت بوم بیفتید .
نقل قول کردن
+5 #625 صادق 1395-08-24 21:12
فوری:
ترامپ: طرح مهمی برای نابودی داعش دارم ولی مثل قبلی ها نادان نیستم که آن را فاش کنم!
نقل قول کردن
-8 #624 التماس دعای فرج 1395-08-24 20:58
به نقل از امير:
شعور هم چيز خوبي است.
امثال سپاه و وزارت اطلاعات و قوه قضاييه و شوراي عالي امنيت ملي و شوراي عالي انقلاب فرهنگي و ارگان هاي بالاتر و .... تا حالا دست عمه من بوده ؟؟؟!!! ........
.....

سلام

اولا؛ نهادهایی که ذکر کردید عمدتاً عملکرد مطلوب داشته و نمره شان بد نیست. حتی امثال سپاه و وزارت عملکردشان بهتر از توقع بوده.

ثانیاً؛ بنده گفتم دولت!

ثالثاً؛ ترکیب شوراهای یاد شده متأثر از دولت است.


----------------------------------------------------------------


به نقل از امير:
....
.... وزراي دول مختلف و خود روساي دول مختلف با ألقاب آنچنانه كه آخريش "دانشمند و ...." از سوي بالاترين مقام كشور مزين شده اند را كجا بگذاريم!!؟؟. انتصاب صفت حزب الهي به همين ها از سوي همان ها كه شما براشون سينه چاك مي كنيد را به چه حساب بگذاريم؟؟؟
...........
......

شما به سؤال من پاسخ ندادید:

از ابتدای انقلاب کدام دولت دست حزب اللهی ها بوده؟

- دولت بازرگان و ملی-مذهبی ها و مصدقی ها؟!
- دولت موسوی؟!
- دولت هاشمی و کارگزارن و امثال کرباسچی؟!
- دولت خاتمی؟!
- دولت احمدی نژاد و امثال رحیمی و مشایی و بقایی و مرتضوی؟!
- دولت روحانی؟!


همه ی این ها که سیبل حمله ی حزب اللهی ها بوده اند. نبوده اند؟! :-/

بعد شما عملکرد اینها را پای حزب اللهی ها می گذارید؟ :-O




________________________________________________________________


به نقل از صادق:
پست اینستاگرامی محمد علی ابطحی برای مرتضوی:
ای کاش چند روز پیش که عازم کربلا بودی و از حرم امام رد شدی یه نگاهی هم به سمت راستت کهریزک می کردی! =D>

سلام

به نظر من اگر گناه همه ی مسئولین را روی یک کفه ترازو بگذارند و کهریزک را روی کفه ی دیگر، کفه ی دیگر سنگینی می کند.
نقل قول کردن
+1 #623 بهین 1395-08-24 20:47
به نقل از امير:
شعور هم چيز خوبي است.
امثال سپاه و وزارت اطلاعات و قوه قضاييه و شوراي عالي امنيت ملي و شوراي عالي انقلاب فرهنگي و ارگان هاي بالاتر و .... تا حالا دست عمه من بوده ؟؟؟!!! اينها لابد ارگان إجرائي حساب نمي شوند تو قاموس شما!!! وزراي دول مختلف و خود روساي دول مختلف با ألقاب آنچنانه كه آخريش "دانشمند و ...." از سوي بالاترين مقام كشور مزين شده اند را كجا بگذاريم!!؟؟. انتصاب صفت حزب الهي به همين ها از سوي همان ها كه شما براشون سينه چاك مي كنيد را به چه حساب بگذاريم؟؟؟
يك چيزي بگوييد كه بگنجد لا اقل. راستي يادم رفت ، تريبونهاي نماز جمعه، صدا و سيما و سازمان تبليغات اسلامي و مجلسي كه در راس امور است و رييس آن چنين و چنان است از كدام ارگان و نهاد ريشه تشريف آورده اند ؟؟ آيا نهاد ها هميشه و به صورت صد در صد و بي كم و كاست انتصاب و حمايت مستقيم از سوي آنچه شما حزب الله مي خوانيدشان نداشته اند؟
اينجوري تو حرفه وكالت حرف باطل واضح رو حق به جانب وارونه نشان مي دهيد؟

سلام.
اگه این ارگان هایی که شما اسم برده بردید هم دست سکولارهای اصلاحاتی بود که دیگه الان من و شما دیگه اینجا نبودیم دیگه انقلاب اسلامی وجود نداشت.همونجور که خیلی چیزای مملکت را دادن رفت.
یه جوری صحبت میکنی انگار 40 سال مقاومت کردن جلوی ابر قدرت ها کشکی بوده!!
در ضمن منظور از حزب الهی یک فرد انقلابی و از خودگذشته است. کی و چه موقع اقتصاد و تئوری های اقتصادی کلی ایران دست امسال شهید طهرانی ها و قاسم سلیمانی ها بوده؟
این را همیشه یادت باشه حفظ نظام اوجب واجبات است حتی اگه از آسمان سنگ بباره ....
شهید طهرانی مقدم:
فقط آدم های ضعیف به اندازه امکانات کار می کنند
نقل قول کردن
-3 #622 1.1.1.1.1 1395-08-24 20:28
به نقل از 1.1.1.1.1:
20 تریلیون دلار بدهی
وتریلیونها دلار بدون پشتوانه ی دیگر که به هزار عنوان در کل دنیا پخش و دپو شده درحال سر ریز شدن و باز گشت به خانه است/
نفتی که جایگاهش تنزل یافته و دهها دلیل افشا شده و نشده ی دیگر همه نشان میدهد که بند تنبان امریکا در رفته/
در واقع ترامپ و حزب جمهوریخواه با هیبتی جنگ طلبانه امده زمان بخرد تا پروژه ساخت ایالات متفرقه با کمترین خسارت برای هیئت اداره کننده ی امریکا به پایان برسد و هر انچه که از بدهی و ضمانت و تعهدات دلاری دارند وبال گردن چند ایالت شده و اگر جنگی و مو شکی و بمب اتمی هست سهم این چند ایالات شده/
گرچه متظاهرین فکر میکند برای هدفی ارزشمند به خیابان امده اند اما واقعیت اینست که اینان بدون اینکه متوجه ی خطر اصلی باشند در زمین قوم یهود و ترامپیان بازی و اهداف انانرا بپیش میبرند./

پرده ی دوم نمایش
صرف نظر از اینکه ترامپ در 20اسفند در جایگاهش ابقا شود یا خیر سیاست امریکا به سمت جذب دلارهای سرمایه داران غیر خودی یعنی غیر از هیئت اداره کننده ی امریکا یا قوم یهودبوسیله ی افزایش نرخ بهره رفته و بزودی سیل دلارها از تمامی نقاط دنیا و حتی ایران!بسمت خانه یعنی امریکا اغاز میشود برای بردن سود بیشتر در پناه تبلیغات اغوا کننده ی امریکایی /
این حرف یعنی سرمایه دارن دنیا خریدطلا صرف نمیکنه بفروشید اینجا بیایید و سودهای کلان و تضمین شده ببرید بعبارتی یعنی سقوط ازاد قیمت طلا و سپس باخرید بی سرو صدای ان به عناوین گوناگون و پوششهای زیبا و منطقی مثلا قویتر کردن پشتوانه دلار تا اینکه سرمایه داران با خیال راحت و بهتر حال سودشان از سرمایه گذاری را ببرند./
از اینجا به بعد کاملا واضح است چه خواهد شد با پایین اوردن نرخ بهره و تسویه حساب بدون کم کاست دلاری با مشتریانش و بلکه منفی کردن نرخ بهره این دلارها از امریکا باز متواری شده و اگر دولت امریکا در مرحله ی بعد قیمت طلا را هم بالا نکشد این دلارهای متواری و گرسنه چنان قیمت طلا را بالا بکشند که دولتها و .....بانکهای مرکزی کل دنیا ورشکسته و مردم دنیا از افریقا گرفته تا اروپا بروز رسوایی و گدایی بیافتند ....در اخرازمان نرخها اینگونه گران میشود/
نقل قول کردن
0 #621 صادق 1395-08-24 20:00
پست اینستاگرامی محمد علی ابطحی برای مرتضوی:
ای کاش چند روز پیش که عازم کربلا بودی و از حرم امام رد شدی یه نگاهی هم به سمت راستت کهریزک می کردی! =D>
نقل قول کردن
+1 #620 صادق 1395-08-24 19:35
به نقل از امير:
شعور هم چيز خوبي است.
امثال سپاه و وزارت اطلاعات و قوه قضاييه و شوراي عالي امنيت ملي و شوراي عالي انقلاب فرهنگي و ارگان هاي بالاتر و .... تا حالا دست عمه من بوده ؟؟؟!!! اينها لابد ارگان إجرائي حساب نمي شوند تو قاموس شما!!! وزراي دول مختلف و خود روساي دول مختلف با ألقاب آنچنانه كه آخريش "دانشمند و ...." از سوي بالاترين مقام كشور مزين شده اند را كجا بگذاريم!!؟؟. انتصاب صفت حزب الهي به همين ها از سوي همان ها كه شما براشون سينه چاك مي كنيد را به چه حساب بگذاريم؟؟؟
يك چيزي بگوييد كه بگنجد لا اقل. راستي يادم رفت ، تريبونهاي نماز جمعه، صدا و سيما و سازمان تبليغات اسلامي و مجلسي كه در راس امور است و رييس آن چنين و چنان است از كدام ارگان و نهاد ريشه تشريف آورده اند ؟؟ آيا نهاد ها هميشه و به صورت صد در صد و بي كم و كاست انتصاب و حمايت مستقيم از سوي آنچه شما حزب الله مي خوانيدشان نداشته اند؟
اينجوري تو حرفه وكالت حرف باطل واضح رو حق به جانب وارونه نشان مي دهيد؟

احسنت..... شیر مادرت حلالت @};-
نقل قول کردن
-3 #619 سید میثم 1395-08-24 17:59
اقدام غیر منتظره اوباما برای آچمز کردن ترامپ در صحنه سوریه


در حالی که دونالد ترامپ طی سخنرانی های انتخاباتی خود تقریبا به کلی رهیافت متفاوتی با دیپلماسی و سیاست خارجی باراک اوباما را اتخاذ کرده است، یکی از مهمترین سخنان وی در مورد سوریه و جنگ داخلی این کشور بوده است. ترامپ وعده نابودی داعش و قطع حمایت از شورشیان مسلح را داده است و اکنون دبکا مدعی شده است باراک اوباما برای آچمز کردن ترامپ در سوریه دست به یک اقدام غیر منتظره زده است.

به گزارش «تابناک» وب سایت اسرائیلی دبکا فایل مدعی شده است چندین کاروان عریض و طویل از تسلیحات و کمک های نظامی آمریکا که با عجله و شتاب توسط مقرهای فرماندهی ایالات متحده در بغداد دست و پا شده است، به سرعت طی سه روز گذشته از مرزهای سوریه گذشته اند تا به دست نظامیان حزب دموکرات کردستان برسند.

به گفته این نشریه دستور حرکت این کاروان ها به صراحت و به شکل فوری از سوی باراک اوباما رئیس جمهور فعلی آمریکا صادر شده است که در واقع یک تغییر جهت بسیار بزرگ از سیاست 5 ساله وی در سوریه برای ممانعت از تسلیح نیروهای کرد با سلاح های آمریکایی از جمله تسلیحات ضد هوایی و ضد تانک است.


tabnak.ir/fa/news/640643/%D8%A7%D9%82%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%BA%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D9%88%D8%A8%D8%A7%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%DA%86%D9%85%D8%B2-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%BE-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D8%AD%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87
نقل قول کردن
-1 #618 امير 1395-08-24 16:02
شعور هم چيز خوبي است.
امثال سپاه و وزارت اطلاعات و قوه قضاييه و شوراي عالي امنيت ملي و شوراي عالي انقلاب فرهنگي و ارگان هاي بالاتر و .... تا حالا دست عمه من بوده ؟؟؟!!! اينها لابد ارگان إجرائي حساب نمي شوند تو قاموس شما!!! وزراي دول مختلف و خود روساي دول مختلف با ألقاب آنچنانه كه آخريش "دانشمند و ...." از سوي بالاترين مقام كشور مزين شده اند را كجا بگذاريم!!؟؟. انتصاب صفت حزب الهي به همين ها از سوي همان ها كه شما براشون سينه چاك مي كنيد را به چه حساب بگذاريم؟؟؟
يك چيزي بگوييد كه بگنجد لا اقل. راستي يادم رفت ، تريبونهاي نماز جمعه، صدا و سيما و سازمان تبليغات اسلامي و مجلسي كه در راس امور است و رييس آن چنين و چنان است از كدام ارگان و نهاد ريشه تشريف آورده اند ؟؟ آيا نهاد ها هميشه و به صورت صد در صد و بي كم و كاست انتصاب و حمايت مستقيم از سوي آنچه شما حزب الله مي خوانيدشان نداشته اند؟
اينجوري تو حرفه وكالت حرف باطل واضح رو حق به جانب وارونه نشان مي دهيد؟
به نقل از التماس دعای فرج:
سلام

اگر حزب اللهی حساب کنم، الآن چه جوابی به صادق بدهم؟! :-/


اگر حزب اللهی حساب کنم تسلیم صادق می شوم و می پذیرم درست شدنی نیست و بی خیال و الفاتحه ...

اگر حزب اللهی حساب کنم، جز تز منتسب به حجتیه؛ جواب و پیشنهادی برای صادق ندارم. :(



_________________________________________________________

سلام

از ابتدای انقلاب کدام دولت دست حزب اللهی ها بوده؟

- دولت بازرگان و ملی-مذهبی ها و مصدقی ها؟!
- دولت موسوی؟!
- دولت هاشمی و کارگزارن و امثال کرباسچی؟!
- دولت خاتمی؟!
- دولت احمدی نژاد و امثال رحیمی و مشایی و بقایی و مرتضوی؟!


همه ی این ها که سیبل حزب اللهی ها بوده اند. همه ی این ها که در لیست ترور حزب اللهی ها بوده اند... :-/
نقل قول کردن
+6 #617 التماس دعای فرج 1395-08-24 14:13
نقل قول کردن
-12 #616 التماس دعای فرج 1395-08-24 14:06
به نقل از خراسانی:

احمدی نژاد رو حزب الهی حساب نمی کنید؟

سلام

اگر حزب اللهی حساب کنم، الآن چه جوابی به صادق بدهم؟! :-/


اگر حزب اللهی حساب کنم تسلیم صادق می شوم و می پذیرم درست شدنی نیست و بی خیال و الفاتحه ...

اگر حزب اللهی حساب کنم، جز تز منتسب به حجتیه؛ جواب و پیشنهادی برای صادق ندارم. :(



_________________________________________________________


به نقل از امير:
انقلاب از اول تا به حال دست همين كسايى كه شما حزب اللهي صدايشان مي كنيد بوده است ،........
..............

سلام

از ابتدای انقلاب کدام دولت دست حزب اللهی ها بوده؟

- دولت بازرگان و ملی-مذهبی ها و مصدقی ها؟!
- دولت موسوی؟!
- دولت هاشمی و کارگزارن و امثال کرباسچی؟!
- دولت خاتمی؟!
- دولت احمدی نژاد و امثال رحیمی و مشایی و بقایی و مرتضوی؟!


همه ی این ها که سیبل حزب اللهی ها بوده اند. همه ی این ها که در لیست ترور حزب اللهی ها بوده اند... :-/
نقل قول کردن
+2 #615 b 1395-08-24 13:59
به نقل از صادق:
اولا قوه مجریه قبلا در دست یه حزب اللهی به نام احمدی نژاد بوده و اگه احمدی نژاد رو به عنوان حزب اللهی قبول نداری الان پس چرا قوه قضاییه در دست حزب اللهی ها است ولی این همه فساد توش هست؟!!!!!!!

بازم میگم تا زمانی که مملکت از پایه اصلاح نشه هر کی بیاد رو کار وضع همینه!

هیچ کس توان اصلاحی که خداوندجل جلاله وکرامت انسان خلیفه می خواد را نداره جز نشان شده خدا ومعرفی شده پیامبران وائمه سلام الله علیه
به این خاطر وعلل دیگر است که معصومین گفته اند قبل ظهور تشکیل ح اسلام شدنی نیست وحتی اشکال دارد و...الله اعلم ولی سعی مومنین که دغدغه حکومت دارند اجرای عملی احکام به روش صحیح وبدون اغماض برخود ونزدیکان وسفارش به گماشتگان که تخطی سخت مجازات دارد.میوه این روش خود نشان عدالت است وعدلت موجب گرویدن و
حمایت انسانهای پاک سرست وسرگشته شود.وگرنه سخت نگرفتن بر خود ودوست داران
ومشغولیت به چرب وشیرین زندگی مسولین وشعار برای توده ثمری جز طغیان توده برعلیه
حاکمیت دنیاخواهان دین نما نخواهد داشت.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (654)