رایحه ظهور

متن سخنرانی علامه کورانی در مراسم اعتکاف امسال با موضوع مهدویت و ظهور - قسمت اول + فایل صوتی

امام مهدی عج در روز عاشورا ظاهر می شود و شب عاشورا مکه را میگیرد. همین یمانی ها که 7 ماه قبل از ظهور حضرت با امام هستند؛ و همین نائب خاص حضرت، یمانی ست و از نواب خاص حضرت است که حاکم یمن می شود؛ و این شخص ارتش و نیرو میفرستد و مسجد الحرام و مکه را در روز جمعه میگیرند؛ و روز شنبه که روز عاشورا یعنی روز شهادت جدش امام حسین علیه السلام است ظهور می شود.

» ابتدای نظرات (759)

 بسم ‌الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم

الحمد‌لله ربّ العالمین و أقبل الصّلاة و أتم السّلام علی سیّدنا و حبیبنا و نبیّنا و شفیعنا محمّد و آله الطّیّبین الطّاهرین

 اولا افتخار میکنم که دعوت آیت الله میرلوحی این سید بزرگوار محترم و دعوت برادرانی که در حال عبادت خدا هستند پذیرفتم و این توفیق است، خدا ان شاء لله بنده را جزو این دوستان و مومنین بنویسد.

در ابتدا چند کلمه مختصر و نیم ساعت صحبت میکنم و بعد به سوالات دوستان ان شاء الله پاسخ میدم .

با تشکر فراوان از سماحت آیت لله سید میرلوحی

 امروز روز وفات حضرت زینب سلام الله علیه است.

حضرت زینب نمونه خاصی است، روایات مکتوب در مورد حضرت زینب سلام الله علیها کم است اما پرمحتوا. فقط اگر خواستید تحلیل کنید خطبه حضرت زینب سلام الله علیها در کوفه، خطبه حضرت زینب سلام الله علیها در کاخ یزید در مقابل یزید را ببینید، خودش شخصیت غیر معمولی حضرت زینب سلام الله علیهما را نشان میدهد ... ما افتخار میکنیم؛

عرب ها می گویند بطلة کربلا زینب سلام الله علیها است، مصری ها می گویند ام هاشم؛ می گویند رئیسة الدیوان، یعنی رئیس دیوان امام حسین علیه السلام. مقام مجللی در مصر دارد، و در دنیا هم به حمد الهی همینطور است... این چند کلام مختصر درباره حضرت زینب سلام الله علیها.

درباره اعتکاف؛

اعتکاف عبادت است و در ادیان سابق هم وجود داشت. حضرت ابراهیم اعتکاف کرد. همین غار حرا که میبینید جای اعتکاف است، عبدالمطلب و پیغمبر صلوات الله علیه اعتکافش آنجا بوده. اعتکاف توفیق بزرگی ست و مهمترین چیزی که دارد قطع و برطرف کردن موانع ایمان است، و همچنین خشوع و خضوع و بینش و دیدن واقعیت ها و قطع روابط با دنیا که باعث میشوند انسان بیشتر ببینید و بفهمد. الحمدلله لابد خیلی چیزها در این اعتکاف فهمیدید و استفاده کردید... خوش به حالتان... ان شاء الله موفق و موید باشید

 

ما در ایام ولادت امیرالمومنین صلوات الله علیه هستیم... چند کلمه ای درباره حضرت صحبت میکنیم و بعد شروع میکنیم درباره موضوع ان شاء لله

درباره امیرالمومنین صلوات الله علیه سنی ها روایت میکنند؛ بنده تعجب کردم که احمد حنبل به نقل از حضرت محمد صلوات الله علیه حدیثی می گوید" کنت انا وعلی نورا بین یدی الله قبل ان یخلق الله ادم بأربعه عشر الف عام " در عالم انوار با علی بودید. عالم انوار یعنی چی؟ عالم انوار یعنی وجودهای نورانی "یطوفون حول العرش" . عالم الانوار در روایات شیعه و سنی هم آمده که مخصوص به پیغمبر و اهل بیت او صلوات الله علیهم اجمعین است. و این مخلوقات نورانی دور عرش خدا تسبیح و تحمید و تهلیل میکردند. گفت وقتی خداوند تبارک و تعالی ملائکه را خلق کرد، ملائکه نگاه کردند به اینها(انوار)، چه عظمتی، چه احترامی... ترسیدند که ملائکه فکر کنند اینها خدا هستند، تا اینکه رأسا پیامبر و امیرالمومنین علیه السلام گفتند "سبوحٌ قدوس" و ملائکه پشت سرشان گفتند سبوحٌ قدوس. چیزهای دیگر از فضائل پیغمبر و اهل البیت دیدند که به همراه آنها گفتند الحمد لله رب العالمین. پنج چیز را این انوار به ملائکه دادند، تقدیس، تحمید، تسبیح(سبحان الله)، تهلیل(لا اله الا الله)، تکبیر(الله اکبر). این پنج تا درس است که هر درسی هم معانی عمیقی وجود دارد. این ها را اهل بیت به ملائکه دادند و اساتید ملائکه اهل بیت سلام الله علیهم اجمعین هستند.

حضرت آدم وقتی که نگاه کرد و خدا برایشان چشم برزخی را باز کرد گفت خدایا اینها کی هستند؟ اینها که با این عظمت دور و بر عرش خدا طواف میکنند. خداوند عز و جل فرمود، ای آدم شما را برای اینها خلق کردم. اینها انوارشان در صلب شما جریان پیدا می کند تا در وقتشان برای اهل زمین ظاهر شوند. وقتی که حضرت آدم خواست توبه کند در قرآن داریم " فتلقي آدم من ربه كلمات فتاب عليه " چه چیزی از خدا یاد گرفت که توبه کرد؟ ما روایت نمیکنیم، سیوطی در "دُرّ منصور" روایت میکند که " اللهم اني اسالك بحق محمد وعلي و فاطمة والحسن والحسين الا غفرت لی " حضرت آدم به این انوار متوسل شد. این عظمت اهل بیت سلام الله علیهم اجمعین است. این امیرالمومنین علیه السلام در عالم انوار بود.

در این عالم چه بود؟ وقتی که متولد شد پیغمبر 30 سالش بوده و در خانه ابی طالب بود و ازدواجش بعد از 3 سال از ولادت امیرالمومنین در 32-33 سالگی با حضرت خدیجه سلام الله علیه بوده است. پیامبر از کودکی به علی علیه السلام علاقه داشت. به فاطمه بنت اسد وقتی که علی علیه السلام در گهواره بود میگفت علی را نزد من بیاور تا در شب به او و گریه هایش رسیدگی کنم. بعدا که علی علیه السلام بزرگ شد، به او غذا میخوراند. پیغمبر خرما میخورد و در دهان علی هم میگذاشت. میدانند علی عزیز رسول الله صلوات الله علیه است.

پیامبر ازدواج کرد و رفت خانه حضرت خدیجه سلام الله علیها. روزی نزد عمویش ابوطالب آمد و گفت شما لطف کردید و من را بزرگ کردید و من از شما میخواهم که یکی از پسرانت را بدهی تا بازوی من باشد. عمو گفت هر کدام را میخواهی انتخاب کن. پیامبر علی را انتخاب کرد که سه سالش بود... بزرگش کرد، حضرت خدیجه سلام الله علیها مادرش بود. علی علیه السلام بین خانه پیغمبر صلی الله علیه و آله، و خانه خودش در رفت و آمد بود.

امیرالمومنین صلوات الله و سلام علیه سیستم بدنش هم خدادادی فرق داشت... در روایات ما آمده که چشمان درشت داشت، شانه های بزرگ داشت، بازو و ساق و ساعدش انگار یکی شده و ادغام شده بودند. مثلا علی علیه السلام در 15-16 سالگی یک اسب رم کرده را در همان حال دویدن با دستش و با گرفتن سینه اسب متوقف کرد. امیرالمومنین با فداکاری در راه اسلام همراه پیغمبر سلام الله علیه بوده و در این فرصت اندک نمی شود از فضائل امیرالمومنین گفت...

الان از حقوق بشر می گویند. حقوق بشر یعنی کسی به اراده و حیثیت و نظر دیگران احترام بگذارد... چه کسی از عرب ها، حتی صحابه حقوق بشر را رعایت میکرد؟ میبینیم تنها پیغمبر و اهل بیتش هستند. امیرالمومنین تنها خلیفه ای ست که اجبار نکرد بر بیعتش. گفت آزادند. بقیه خلفا میگفتند حمله کنید به خانه حضرت فاطمه! وگرنه آتش میزنیم... بیعت کن!!

برای خلافت امیرالمومنین سلام الله علیه، موج مسلمین بعد از اینکه عثمان را کشتند آمدند و گفتند غیر از شما نداریم یا علی، و با امیر المومنین علیه السلام بیعت کردند. اصحاب حضرت آمدند گفتند که چند نفر از اینها(مخالفان خلافت علی علیه السلام) بیعت نکردند. مالک اشتر گفت اینها را بیاوریم؟ سعد بن ابی وقاص و عبدالله بن عمر و اسامه از مخالفینی بودند که بیعت نکردند. علی علیه اسلام گفت خیر!! کسی را مجبور نمیکنم که با من بیعت کند . آزادند... این احترام به بشر و حقوق بشر است. تنها خلیفه ای که کسی را مجبور نکرد با آنها بجنگد علی علیه السلام بود. اگر معتقد است بجنگد و اگر نه نجنگد.

خواجه ربیع در مشهد مدفون است و بنده برای زیارتش نمیروم، اما مردم می روند. خواجه ربیع صوفی و عابد بود؛ نزد علی علیه سلام آمد در کوفه و گفت یا ابا الحسن من شک دارم که در صفین و در جنگ با معاویه با شما باشم. علی علیه السلام گفت بسیار خوب، پس به فتوحات برو. و افرادی که مشابه خودت هستند و شک و تردید دارند جمع کن. بعد از مدتی آمد؛ علی علیه السلام پرسید کسی را با خودت همراه کردی؟ که گفت حدود 400 نفر هستند که شک دارند. برای فتوحات آنها را طرف آذربایجان و مرز شوروی فرستاد.

اعتقاد ندارید آزادید. این احترام به حیثیت انسان و حقوق بشر است و کسی به مانند علی علیه السلام دارای این صفات نیست...

اینها شمه مختصری از خصوصیات علی علیه السلام بود.

 

و اما امام مهدی روحی له الفدا...

مسئله امام مهدی سلام الله علیه مسئله بزرگی ست... خیلی بزرگ است. آمدن ایشان را انبیاء بشارت دادند و در کتاب های آسمانی خداوند بشارت داده است... از وقتی که خداوند تبارک و تعالی آدم را در زمین سکونت داد "اذ قال ربك للملائكه انى جاعل فى الارض خليفه قالوا اتجعل فيها من يفسد فيها و يسفك الدماء" ملائکه گفتند خدایا، آدم خوب است اما ذریه او در زمین فساد و خونریزی میکنند و خداوند تبارک و تعالی نفی نکرد و فرمود درست است، ولی من برنامه دارم.  انی اعلم ما لا تعلمون یعنی چی؟ من خداوند چه چیزی را میدانم که شما نمیدانید؟ چی هست آن؟ اینکه من وقت میدهم، مدت میدهم به ظلم و طاغوت، مدتی زمان میدهم تا وقتش برسد، اگر وقتش رسید بعد آن ظلم تمام می شود. برنامه دارم... دوازه امام، امام دوازدهم و حضرت عیسی علیه السلام را برایش نگه داشت تا کمکش کنند.

دولت عدل الهی که تا روز قیامت ادامه دارد به دست کیست؟

شخصی از امام صادق علیه السلام پرسید: یابن رسول لله آیا شما قائمی هستید که قیام میکند؟ فرمودند کلّنا.. همه ی ما قائمون بالحق هستیم. اما کسی که زمین را پر از عدل و داد می کند و ظلم را از زمین قطع میکند او پنجمین نفر از اولادمان است. و همان عبارت که " لو ادرکته لخدمته ایام حیاتی "

امام صادق علیه السلام فرمودند من ضعیفم(با اینکه از ما انسانهای معمولی خیلی قویتر هستند) این را گفتند چون امام مهدی که میخواهد زمین را پر از عدل و داد کند ویژگی های خاص دارد و مثلا میتواند با یک دست درخت را از ریشه بکند.

آمدن امام مهدی سلام الله علیه را انبیاء خدا مژده داده اند. اعتتقاد به امام مهدی روحی له الفدا اعتقاد تمام مسلمین است؛ حتی همین وهابی ها... ابن تیمیه، غیر تیمیه، همه شان به امام مهدی معتقدند و مجبورند بگویند که درست است و از فرزندان امام علی ع و فاطمه س هستند.

در یک شبکه تلویزیونی در پخش مستقیم مباحثه با علمای وهابی را دیدم که اینها نشان می دادند امام مهدی عج را دوست ندارند... یکی از اینها گفت این برنامه درباره حضرت در هر هفته چه معنی میدهد؟ مهدی مهدی مهدی! گفتم یعنی زیاده؟ گفت بله. گفتم نظر شما چیست که یک برنامه هفتگی درباره ابن تیمیه بگیریم؟ گفتند خیلی خوبه اگر از شیخ الاسلام باشه... برای شیخشان خوبه، اما برای امام مهدی عج زیاده...

چرا دوست ندارند؟

اولین دلیل این است که از فرزندان علی ع و فاطمه س است. و چون علی و فاطمه را دوست ندارند، و هند و معاویه و یزید را دوست دارند، بنابراین علاقه ای به این مباحثات هم ندارند.

دوم اینکه یاران امام مهدی عج رایات خراسان یا اهل خراسان هستند. زمینه سازان ظهور امام مهدی عج و یارانش وقت ظهورش و فرمانده تمام نیروهای ایشان ایرانی هستند. به همین دلیل به شیعیان ایرانی می گویند فرسٌ مجوس!

دلیل سوم؛ امام کجا مستقر می شوند؟ عراق... باز هم شیعه... بنابراین دلایل دوست نداشتن حضرت مهدی عج این سه مورد است. اینها در واقع امیرالمومنین را دوست ندارند.

 

یکی از این وهابی ها با من تماس گرفت و گفت آقای کورانی چرا شما میگوئید هر وهابی، ناصبی ست؟

اول؛ گفتم گوش کن! شما یک مدرسه در قطیف دارید که اسم آن را مدرسه علی بن ابی طالب گذاشته اید، مدیر مدرسه نامه نوشت به وزارت آموزش و امضای آن به اسم فلانی مدیر مدرسه الامام علی ع بود، به همین دلیل مدرسه تعطیل شد و او از کار برکنار شد و خواسته شد در هیچ وزارت خانه ای استخدام نشود! الامام مگر برای علی بن ابی طالب زیاد است؟؟ دارید الامام ابن تیمیه، الامام ابن باز، الامام محمد بن سعود، دانشگاه الامام... ولی برای علی نه! زیاد است؟ گفتم این بغض است.

دوم؛ ینبوع یک شهری در عربستان است که امیرالمومنین به این اسم گذاشت؛ زمینی بایر است که پیامبر به امیرالمومنین داد. امیرالمومنین دید زمین زیرش آب است، صد سرچشمه استخراج کرد و همه اش باغ های نخل شد. در زمان امیرالمومنین 40 هزار دینار واردات و غله و ... را از این منبع خرج میکند و از بیت المال خرج نمیکند. این شهر ینبوع که اسمش را علی ع گذاشته اسم خیابان هایش را گذاشتند خیابان الخلیفه ابی بکر الصدیق، خیابان الخلیفه عمر الفاروق، خیابان علی بن ابی طالب! بدون هیچ پیشوندی! گفتم این چی؟ این می شود دوستی؟!

سوم؛ گفتم شما می گوئید حنبلی ها؛ مُسند احمد حنبل پر از "کرم الله وجهه" یعنی خداست. پیشانی و صورت امیرالمومنین علیه السلام که بر بت سجده نکرد را تکریم کرده؛ این معنی کرم الله وجهه است. وقتی که می گویند علی، یعنی کرم الله وجهه، از کودکی در خانه پیامبر بزرگ شد. سنی ها به علی می گویند کرم الله وجهه. اما وهابی ها که آمدند می گویند حرام است! اصلا نگوئید کرم الله وجهه! وقتی می گوئید کرم الله وجهه یعنی داری اشاره میکنی بر فلانی و فلان که چهل سال را بر بت سجده کردند! یعنی داری بقیه را مذمت میکنی به پرستش بت! یعنی چی؟ این چه دلیلی ست؟ یعنی وقتی من به شما بگویم دکتر یعنی بغلی شما نفهم است؟! "یحرم ان تقول لعلی کرم الله وجهه، لان فیها تعریض بابی بکر الصدیق و عمر الفاروق" تا این حد کینه نسبت به علی ابن ابی طالب علیه السلام دارند.

به هر حال به امام زمان سلام الله علیه اعتقاد دارند؛ مجبورند اعتقاد داشته باشند به دلیل احادیث فراوان؛ تقریبا 150 حدیث از پیامبر درباره حضرت مهدی سلام الله علیه داریم. پیامبر می گوید: "ابشرک یا فاطمه، المهدی من ولده، يملأ الارض عدلاً و قسطاً كما ملئت ظلما و جوراً" ای دخترم به شما مژده میدهم ...

فلذا مسئله امام مهدی علیه السلام از عقاید اصلی اسلام است؛ و به فتوای ابن تیمیه و همه اینها کسی که منکر حضرت مهدی عج شود خارج از اسلام است. چرا که از ضروریات اعتقاد به اسلام، اعتقاد به امام مهدی سلام الله علیها است.

مسئله امام مهدی چی هست؟ این است که یک مرحله جدید از زندگی انسان روی زمین است. یعنی اعلامی از سوی خدا به اهل زمین است که ای اهل زمین، ای مردم وقت و اجازه ظلم و ستم تمام شد! در ندای آسمانی که چند ماه قبل از ظهور حضرت مهدی عج جبرئیل به چند زبان ندا می کند که "یا اهل الارض کفیکم ظلمً" کافی ست دیگر! از اینجا به بعد ممنوع است. خدا نماینده اش را فرستاده. لا ظلمَ یعنی طاغوت ها تمام می شود، و دولت عدل الهی بر زمین بر پا می شود.

اصلا خدا برای چی 2000 سال حضرت عیسی علیه السلام را نگه داشت؟ وقتی که امام مهدی عج را خدا میفرستند مشکل اصلی دولت عدل الهی ایشان همین غربی ها هستند که به دین حضرت عیسی علیه السلام هستند، و به همین دلیل خدا ایشان را حفظ کرد تا روزی غربی ها را متقاعد کند به بیعت.

امام مهدی عج در روز عاشورا ظاهر می شود و شب عاشورا مکه را میگیرد. همین یمانی ها که 7 ماه قبل از ظهور حضرت با امام هستند؛ و همین نائب خاص حضرت، یمانی ست و از نواب خاص حضرت است که حاکم یمن می شود؛ و این شخص ارتش و نیرو میفرستد و مسجد الحرام و مکه را در روز جمعه میگیرند؛ و روز شنبه که روز عاشورا یعنی روز شهادت جدش امام حسین علیه السلام است ظهور می شود. و امام صادق علیه السلام پیغام و خطبه اول امام خطاب به جهانیان را اطلاع می دهند. خلاصه اش این است که امام بعد از ظهور میفرمایند ما منظومه ی امامتیم و خدا ما را فرستاد که عدل را در زمین قرار دهیم امری که قریش و اصحاب پیغمبر نگذاشتند، و انواع دشمنی ها علیه ما کردند و اجداد ما را کشتند و امر رسید به من.

خداوند تبارک تعالی فرمود اجازه نمیدهم دشمنی به ایشان هم برسد؛ و عمر ایشان را به مانند حضرت خضر تمدید کرد تا به وقتش بیاید. الان آمدم که "لیظهره علی الدین کله".

" وهو الّذى ارسل رسوله بالهدى و دين الحق ليظهره على الّذين كلّه، اظهر بعد ذلك " برای چیست؟ که بر تمام زمین ظاهر شود. الان بر تمام زمین ظاهر نشد و خودشان بر ما ظاهر و غالبند، اما بر زمین ظاهر نیستند.

امام سلام الله علیه در مکه ظاهر می شود و تقریبا دو ماه آنجا هستند و بعد حرکت میکنند به سمت مدینه. در مدینه در آنوقت دولت ضعیف عربستان نیرو از سفیانی میگیرد(سفیانی 7 ماه قبل از ظهور حضرت حاکم سوریه میشود و دشمن سرسخت امام سلام الله علیه است) و برای حفظ امنیت مدینه به این شهر نیرو میفرستد. بعدا همین نیرو را به سمت مکه میفرستد که با حضرت بجنگد، که در آنجا خسف می شود. بعد از مسجد شجره که منطقه البیداء و پر از کوه است زمین در اثر خسف صاف می شود. و پیامبر اشاره به این مکان داشتند که در اینجا و در زمان حضرت مهدی عج اینجا خسف می شود.

امام بعد از 2 ماه از مکه به مدینه می روند و کارها میکنند. اظهار واقعیت، مظلومیت حضرت زهرا س، مظلومیت علی ع و جریان سقیفه. شاید فیلم دارد. الان با توجه پیشرفت علم می شود استخراج کرد، چرا امام مهدی عج این کار را نکند؟ برای اتمام حجت بر تمام مردم، مظلومیت اهل البیت را اظهار میکند و مسجد پیفمبر ص را تجدید بنا می کند، بعضی مرده ها زنده می کند و محاکمه میکند و بعد حرکت میکند به سمت عراق. وارد نجف می شود و مردم عراق همه فوج فوج برای بیعت می آیند و مانند زیارت اربعین می آیند خدمت امام و با ایشان بیعت میکنند و ایشان حکومت تشکیل می دهند و آزادی به مردم می دهند که همین آزادی باعث حرکتی در آنجا بر علیه ایشان می شود به نام البطریه. بطریه یعنی کسانی که ولایت می خواهند اما برائت نمی خواهند. میگویند ما اهل البیت را قبول داریم اما فلان و فلان رضی الله عنه! و اینها مخلوطند و معممین شیعه هم بین آنها ست. از معممین شیعه منحرفم هست، اینها زیادند. حرکت البطریه 16 هزار نیروهای مسلح دارند. از شوخی هایی که ما در جنوب لبنان داریم درباره معمم فاسد میگوییم که گردنش محل شمشیر امام زمان است و باید بوسید.

البته اینها کمند اما از بطریه بین آنها در عراق هست. بعد امام بر اینها پیروز می شوند. و بعد خوارج مقابله بعدی امام است که در بر حسب روایات در دیار بعقوبه است. بعدا عراق از دشمنان حضرت پاک می شود و امام زمان مسلط می شود. و امام به سمت سفیانی حرکت میکند که حاکم سوریه، اردن و فلسطین است و سفیانی با یهود پیمان دارد. جنگ امام زمان سلام الله علیه با سفیانی پشت سرش یهود و اسرائیل است. و به همین دلیل محور جنگ امام محور دمشق و درباره قدس است. و وقت پیروزی امام وارد قدس می شوند. یعنی چی؟ یعنی اسرائیل را شکست میدهد.

مردم دنیا و غربی ها می گویند چه شده که فرزند پیغمیر به این زودی در 8 ماه کل جهان عرب را گرفت و بیشتر جهان اسلام در دستش است و اسرائیل را شکست داد! و شروع میکنند به آمادگی برای جنگ با حضرت. در حال آماده شدن و اعزام نیرو هستند که امام می گوید که حضرت عیسی علیه السلام در روز فلان در ساعت فلان( مثلا در واتیکان، در لندن، در واشنگتن، در یک مکانش مشخص) در فلان جا برای شما ظاهر می شود و منتظر باشید حضرت عیسی برای شما ظاهر شود. تعجب میکنند چون حضرت عیسی علیه السلام از آسمان در همان زمان و مکانی که حضرت فرمودند ظاهر می شود. و تمام اینهایی که حتی قبلا ایمان نداشتند به حضرت عیسی ایمان می آورند. آیه قرآن می فرماید " و ان من اهل الکتاب الا لیومنن به قبل موته " الان یهود به حضرت عیسی ایمان ندارند و حتی به مادر ایشان حضرت مریم سلام الله علیها فحش می دهند. همین پاپ وقتی به تلاویو رفت بر علیه اینها شعارها در کلیساها نوشتند و به حضرت مریم س فحش ها دادند. اما مجبور می شوند وقتی حضرت نازل می شود. و می گویند ما ایشان را دیدیم، عکسشان را دیدیم، در کانال های غربی دیدیم و ...

حضرت عیسی علیه السلام بر جوامع غربی نازل می شود نه بر ما. اونوقت حتما تظاهرات میلیونی در حمایت از حضرت خواهند داشت. و حضرت عیسی سلام الله علیه در ابتدا می گوید میخواهیم با حضرت مهدی عج صلح کنیم. خودش به عنوان رهبر غربی هاست و اینها بندگانش هستند. چرا که غربی ها ایشان را به عنوان خدا قبول دارند. ایشان می گویند باید با حضرت مهدی صلح کنیم و غربی ها قبول می کنند و هیئت مذاکره کننده ای تشکیل می دهند و امام مهدی سلام الله علیه هم هیئت مذاکره ای ترتیب می دهند( شبیه همین مذاکرات 5+1). هیئت مذاکره میفرستند و با اینها به توافق می رسند و آتش جنگ خاموش می شود، توافقشان تا 10 سال است. صلح امام مهدی سلام الله علیه با روم بر حسب روایت پیامبر صلوات الله علیه " آخر هدنة تکون بینکم و بین الروم علی لدی المهدی من ولدی لعشر سنین تدوم سبعا " مدتش 10 سال است. در این 10 سال آرامش حضرت عیسی برای غربی ها برنامه دارد. تمام کلیساهای غرب را به کار میگیرد و با برنامه های مختلف تحول جوامع غربی با دست حضرت عیسی علیه السلام شکل میگیرد. حاضر نیستند غربی ها از عرب و یا حتی از فارس بشنوند. به ایرانی ها احترام میگذارند اما میخواهند کسی از خودشان باشد.

تحول در غربی ها شکل می گیرد و امام زمان علیه السلام در این مدت دولتش را می سازد. چگونه می سازد؟ " یضیف الی العلوم خمسا و عشرین جزء " 25 برابر. مثلا طب؛ طبیبان بزرگ را جمع میکند و اصول می دهد به اینها. اصول طبی می دهد در حد 25 برابر. و اینها استخراج می کنند و میبینند و پیشرفت علم طب 25 برابر می شود. چه میشود؟ معالجه سرطان، معالجه پیری و .... پیشرفت رخ می دهد.

همینجور علوم دیگر. در هر علمی اصولش را به متخصصینش می دهد و به این اصول امروزی اضافه میکنند. دست مردم در حال حاضر 2 جزء است و امام مهدی علیه السلام 25 جزء را اضافه می کند. بخش که میکنند 27 جزء است. "یبثها فی الناس سبعا و عشرین". در این 7 سال رفتن به زمین های دیگر، به آسمان و استخراج ثروت های زمین، آبیاری در زمین و ... باعث می شود که کشور امام مهدی علیه السلام کشورش از غربی ها در همین 7 سال پیشرفت بیشتری کرده است. وقتی حکومت های غربی این وضع پیشرفت را در 7 سال میبینند و هم اینکه طرفداران عیسی ع زیاد می شوند و به سمت حضرت می روند و .... فکر میکنند که نابود می شوند. این زمان است که جوان غربی افتخار و التماس میکند که در دانشگاهی در کشور امام مهدی قبول شود. و آنوقت اونها اعلام جنگ می کنند!

با اعلام جنگ حضرت عیسی علیه السلام تلاش در منصرف کردن آنها دارند اما وقتی منصرف نمی شوند حضرت عیسی علیه السلام اعلام موضع میکنند و می آیند و پشت سر امام مهدی عج نماز می خوانند. یعنی موضعم با ایشان است

و جنگ بزرگی رخ می دهد. جنگ جهانی بین غربی ها و امام مهدی عج. و پیروز می شود و با حضرت عیسی علیه السلام وارد پایتخت های غربی می شوند و مورد استقبال قرار میگیرند. اونوقت مردم غرب حکومت های موافق با حضرت عیسی و حضرت مهدی عج تشکیل می دهند. اینجور امام جهان را می گیرد. یعنی اینها به اختیار خودشان این کار را می کنند.

اونوقت با غربی ها همان جنگ یعنی جنگ جهانی دارد اما در این منطقه. منطقه حیفا تا ترکیه. جنگ و موشک و ... امام سلام الله علیه از اسلحه های موجود استفاده میکند. خودش اسلحه مخصوص دارد اما از معجزه هم استفاده می کند.

 

نقش ایرانی ها در ظهور امام مهدی متفق علیه است که اولین زمینه سازان امام مهدی سلام الله علیه قوم سلمان؛ قوم اهل خراسان، اهل سرزمین مشرق، اهل طالقان( اهل کوهها به معنی اهل کوههای البرز) است. اشاره به منطقه دارد. اسمی هم برای این سرزمین گذاشتند. اهل البیت سلام الله علیه اسمی برای کل ایران گذاشتند به نام اهل قم. روایتی از امام هادی سلام الله علیه داریم که گفت من أین القوم؟ اهل کجا؟ گفتند اهل ری. فرمودند اهلا باهل قم. گفتند یا بن رسوال الله نحن من اهل الری. فرموند اهلا باهل قم. هر چی عیان است خراسان است. خراسان هم همین خراسان نیست، بلکه از پنجوین تا بخارا کلا خراسان است. تا الان حتی. از بیابانی های عرب در عراق شنیدم که وقتی میگویی به کجا رفتی می گویند رحل خریسان. خراسان اسم عمومی منطقه است و اینها اولین زمینه سازان امام مهدی سلام الله علیه هستند. سال ظهور حضرت در داخل کشور کشمکش می شود و قسمتی می گویند پرچم را به حضرت می دهند و قسمتی مخالفند. و بعدا تا حرکت از ایران. یاران خراسانی یعنی شعیب پیروز می شود و اونوقت می روند خدمت حضرت در عراق و پرچم ایران به حضرت می دهند و بیعت می کنند با امام سلام الله علیه.

خوش به حالتان یاران امام مهدی عج... اولین زمینه سازان امام مهدی سلام الله علیه....

به همین مقدار اکتفا میکنم و سوالاتتان را میشنوم

صل علی محمد و آل محمد

دانلود فایل صوتی

- با تشکر از عزیزانی که در پیاده سازی این سخنرانی ارزشمند زحمت کشیدند

- بخش دوم که شامل پرسش و پاسخ از علامه کورانی در مباحث ظهور می باشد در قسمت بعدی منتشر خواهد شد.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+5 #759 هه 1395-03-28 20:08
امید غریبانه تنها کجایی؟ ...چراغ سر قبر زهرا کجایی? تجلی طاها گل اشک مولا @};-
...امام محمد باقر ( ع) : ... و مهدی موعود ظهور خواهد کرد در حالی که بر حجرالاسود تکیه داده است...

برای تعجیل در ظهور امام زمان عج سه صلوات بفرستید. الهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نقل قول کردن
+1 #758 ناشناس، 1395-03-19 17:30
با عرض سلام و خسته نباشین خدمت مهدی یاوران عزیز،

اگه از جمع منتظران مهدی موعود عج کسانی هستند که در این جمع دستشون بازه یا فردی آشنایی یا با مقامات ارشد کشوری و لشکری در ارتباط هستند

درخواست کمک دارم که بنده متقاضی استخدامی در نیروی انتظامی هستن ولی به لطف این دولت که همه استخدامی ها لغو شده درخواست کمک دارم

اگه فردی در اینجا هست و می تونه کمکم کنه کارمو درست کنه به عنوان یه افسر ساده نیروی انتظامی که هم از بیکاری نجات پیدا کنم و هم سرپرست هانوادم بتونم کمک خرجی برای خانوادم باشم خواهشا کمکی کنن پیام بدن یا زنگ بزنن بهم،

۰۹۳۶۰۸۳۸۸۵۴
نقل قول کردن
+2 #757 مهرداد/بچه مثبت 1395-03-19 15:21


چرا شجریان آهنگ تفنگت را زمین بگذار را در سال 88 علیه حافظان امنیت کشور و دفاع از داعشی ها خواند ؟




شجریان در اوج فتنه88 آهنگ تفنگت را زمین بگذار را علیه نیروی انتظامی و حافظان امنیت خواند تا داعشی ها راحت تر بانکها و خیابان و کشور را به آتش بکشند!

بد نیست برخی مواضع توهین‌آمیز شجریان نسبت به احکام اسلامی و انقلاب اسلامی بازخوانی شود تا مشخص گردد که مظلوم‌نمایی این روزهای او، ناشی از استیصال و رویگردانی مردم از اقداماتش است و نه از سر ارادت به باورهای مردم این سرزمین.

- همراهی با فتنه‌گران در سال 88 به منظور براندازی نظام

- حضور در رسانه‌های فارسی زبان بیگانه (تلویزیون ملکه انگلیس و تلویزیون کاخ سفید) و هتاکی نسبت به جمهوری اسلامی ایران

- همراهی و همنوایی با رقاصه‌ها و ستاره‌های کاباره‌ای

- هتاکی علیه احکام شرعی با بیان عباراتی نظیر: «اینها هرگز با هنر کنار نمی‌آیند، هرگز و هرگز؛ همچنان که در طول 1400 سال با هنر کنار نیامدن. باز هم نخواهند آمد، موسیقی هم مانند خیلی از هنرها نمی‌تواند در خدمت اینها باشد.»

- اعتراف صریح شجریان مبنی بر عناد با انقلاب اسلامی در مصاحبه با بی‌بی‌سی که گفت: «حقیقتش من از اول هم انقلابی نبودم.»

منبع:
yon.ir/shajar
zz:

متن آهنگ:
تفنگت را زمین بگذار
که من بیزارم از دیدار این خونبار ناهنجار
تفنگ دست تو یعنی زبان آتش و آهن
من اما پیش این اهریمنی ابزار بنیان‌کن
ندارم جز زبان دل، دلی لبریز مهر تو،
تو ای با دوستی دشمن!
زبان آتش و آهن
زبان خشم و خونریزی ست
زبان قهر چنگیزی ست
بیا، بنشین، بگو، بشنو سخن شاید
فروغ آدمیت راه در قلب تو بگشاید
برادر گر که می‌خوانی مرا،
بنشین برادر وار

تفنگت را زمین بگذار،
تفنگت را زمین بگذار تا از جسم تو
این دیو انسان‌کُش برون آید.
تو از آیین انسانی چه می‌دانی؟
اگر جان را خدا داده ست
چرا باید تو بستانی؟
چرا باید که با یک لحظه، غفلت،
این برادر را
به خاک و خون بغلطانی؟
گرفتم در همه
احوال حق‌گویی و حق‌جویی...
و حق با توست
ولی حق را ــ برادر جان ــ
به‌زور این زبان نافهم آتش‌بار
نباید جست...
اگر این بار شد وجدان خواب
آلوده‌ات بیدار

تفنگت را زمین بگذار...
منبع و تاریخ انتشار:
www.musicema.com/node/150106
نقل قول کردن
+2 #756 سها 1395-03-19 12:48
به نقل از پارسادخت:
@};-
zz: *-msz -:as [-O

@};- @};- @};-
نقل قول کردن
+1 #755 ... 1395-03-18 15:07
به نقل از رایحه ظهور:
با سلام به دوستان عزیز

مقاله جدید سایت منتشر شد :

www.u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1335-2016-06-07-05-49-51.html


...
نقل قول کردن
+4 #754 روزگرد 1395-03-18 11:53


برجام جز این که عقب ماندگی علمی و وابستگی به غرب و زیر سوال بردن استقلال کشور را به همراه داشته ،دیگر چه داشته!؟
نقل قول کردن
-10 #753 مهدی 1395-03-18 11:47
به نقل از رایحه ظهور:
ان شاالله بزودی زود ...





ایران که قهوه ای شد حالا به اون سر دنیا هم رحم نمیکنین!
نقل قول کردن
+4 #752 روزگرد 1395-03-18 11:44
نقل قول کردن
+14 #751 رایحه ظهور 1395-03-18 11:31
ان شاالله بزودی زود ...

نقل قول کردن
+9 #750 محمد بصیر 1395-03-18 11:20
نقل قول کردن
+1 #749 b 1395-03-18 11:15
برادرعزیزم بیت العباس سلام دوست دارم کمی با هم از طریق ایمیل صحبت کنیم
موافقی
نقل قول کردن
+4 #748 رایحه ظهور 1395-03-18 11:10
با سلام به دوستان عزیز

مقاله جدید سایت منتشر شد :

www.u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1335-2016-06-07-05-49-51.html
نقل قول کردن
+1 #747 b 1395-03-18 11:10
زمانی زیر بند7منشورشورای امنیت بودیم یعنی مجوز حمله به مارو داشتن حال این منشورغلط یادرست هست ما کاره ای نیستم مستکبرین جهانی دول پیروز جنگ2جهانی درس کردن خیرسرشون-حال دیگه زیر ان بند نیستیم واحتمال حمله به مانزدیک صفراست وبه این خاطر توقیت کنندگان بادشان خالی ونمی تونندحرفی برا گفتن داشته باشنذ وتفسیربه رای احادیث کنند تا اتفاقاتی که در احادیث گفته شده نیفته خبری نیست مگر بگوییم احادیث جعلیند که در اون صورت اصل موضوع زیر سوال میره.والسلام
نقل قول کردن
+6 #746 بیت العباس 1395-03-18 11:02
اللهم عجل لولیک الفرج



فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ؛

ماه ایستادگی و مبارزه با دشمن بزرگی بنام " خود " بر همگان مبارک باد.

می گویند هر وقت آب می نوشی بگو یا حسین(ع)،

این روزها که آب می بینی و نمی نوشی آرام بگو یا اباالفضل(ع)
نقل قول کردن
+4 #745 b 1395-03-18 10:57
به نقل از سید میثم:
مانع اصلی ظهور وقت تعیین کردنه

ک این شیخ چندبار وقت تعیین کرده

ذلالت میدونی یعنی چی یعنی در یه راه اشتباه بیفتی وبه دلیلی غرورشخصیتی و....نتونی ازش بیرون بیای وعمرخودت و یه عده را بر باد دهی
نقل قول کردن
+1 #744 bbb 1395-03-18 10:52
به نقل از bb:
خداشفا بده به حق این ماه عزیز انشالله

حالا چرا اینقد جدی گرفتی؟! یه شوخی بود گفتیم بچه ها یه خورده گلویی تازه کنن!
نقل قول کردن
+6 #743 پارسادخت 1395-03-18 10:48
به نقل از سها:
اَیْنَ الشّموس الطّالِقَه؟ اَیْنَ الْأَقْمارُ الْمُنیرهُ؟ اَیْنَ الْأَنْجُمُ الزّاهِرَةُ؟
مولای خوبیها سلام بجوامع السلام...
در سماع بی وقفه زمین به اغمای نامیرای شبهای نیامدنت،
سرگردان تر از بادم مثل دلِ تنگِ از قفس رمیده ماه آسمانم را گم کرده ام.
تاریکی دنیای آدمها می ترساندم.تا صبح موعود روی دیوار دلتنگی راه میروم.پناه میبرم به خدا از غفلتهایی که بیراهه را راه می نمایاند.
خوابی شدی که به چشمانم نمی آید،شب را تا صبح هزار بار بیدارم.آتش به تمام آبها قسم خورده که در دلم بیفتد.
درهجر تو جملگی به عسریم و حرج...
السلام علیک حین تصبح و تمسی.آقای خوبیها رمضان مبارک
و مبارک به همه منتظرانش

@};-
zz: *-msz -:as [-O
نقل قول کردن
-1 #742 b 1395-03-18 10:44
به نقل از b:
دوستان یه اعلام حضور بزنید ببینیم کیا هستن

اونی که دنبالش هستی، هست.
نقل قول کردن
-6 #741 سید میثم 1395-03-18 10:42
به نقل از :
مانع اصلی ظهور ...



مانع اصلی ظهور وقت تعیین کردنه

ک این شیخ چندبار وقت تعیین کرده
نقل قول کردن
-2 #740 bb 1395-03-18 10:28
به نقل از bbb:
من هستم

خداشفا بده به حق این ماه عزیز انشالله
نقل قول کردن
-1 #739 bbb 1395-03-18 10:14
به نقل از bb:
که چی؟دنبال شخص خاصی هستی یا برنامه ختم قران داری؟

من هستم
نقل قول کردن
+2 #738 bb 1395-03-18 10:11
به نقل از b:
دوستان یه اعلام حضور بزنید ببینیم کیا هستن

که چی؟دنبال شخص خاصی هستی یا برنامه ختم قران داری؟
نقل قول کردن
-3 #737 b 1395-03-18 09:59
دوستان یه اعلام حضور بزنید ببینیم کیا هستن
نقل قول کردن
-9 #736 a 1395-03-18 09:46
به نقل از ج.ع:
یعنی این روحانی داره رودروی رهبری فقط ساز مخالف میزنه :

رهبر انقلاب :
بعضی‌ها که در حرف‌ها و نوشتجات و اظهارات این تعبیر «اسلام رحمانی» را به کار می‌برند، انسان مشاهده می‌کند و خوب احساس می‌کند که این اسلام رحمانی یک کلیدواژه‌ای است برای معارف نشئت‌گرفته‌ی از لیبرالیسم، یعنی آن چیزی که در غرب به آن لیبرالیسم گفته می‌شود. ۱۳۹۴/۰۴/۲۰

روحانی :

رئیس ﺟﻤﻬﻮری اسلامی ایران، از سران کشورهای اسلامی خواست با مشارکت جمعی، همدلی و همبستگی و ارائه تصویر واقعی اسلام رحمانی، برای ساخت جهانی عاری از خشونت و افراطی گری پیشگام شوند. ۹۵/۰۳/۱۷

دوشان بروجنگت باارمنستان بکن اینجاقمپز درنکن
نقل قول کردن
0 #735 مسافر... 1395-03-18 08:45
به نقل از بیت العباس:
کجا بروم تازه فهمیدم کی به کیه توی این سایت،تازه فهمیدم پا روی دم چه کسانی گذاشتم!
تازه فهمیدم چه گوهری دستم هست،فراموش که نکردی ماهی لیز بیت العباس رو
درسته تو نمی فهمی ولی من که می فهمم


برادرم بیت العباس جان
تلاش شما برای دفاع از عقایدتون ستودنی است،اما این زمین که بر آن بذر می کارید عقیم است...گفته ها و نگفته ها یتان را می دانم و اگر مرا وقت بود زودتر خدمتتان عرض می کردم که اینقدر به زحمت نیافتید...ولی با این حال باز ببخشید که باعث زحمت شدم وتشکر میکنم بابت قلم رنجه تان...خدا مرا ببخشد... منظوری از اینکه گفتم شما ها کجا زندگی می کنید که فساد دربطن جامعه و حاکمیت را نمی بینید نداشتم و با علم به اینکه ساکن قم هستید و مظاهر فساد کمتر در شهر های مذهبی دیده می شود، این را عرض کردم...باز عذر خواهی می کنم اگر رنجیده خاطر شدید...تهدید کردید که برخورد می کنید و دلم راضی نمی شود به خاطر کلام من خدای نکرده از دایره تقوی و ادب خارج شوید...باور کنید من هنوز هیچ نگفتم شاید بیتی از شاهنامه را گفتم و شاید هم کمتر...علی ایها الحال سعی می کنم دیگر اینگونه ننویسم که باعث رنجش شماها بشوم...اما ذکر چند نکته ضروریست...
باورها و اعتقادات چه کسانی را سست کردیم؟...اساسا باورهایی که تکیه بر علم الهی و تقوی داشته باشد که سست نمی شود...باورهایی که ریشه در کتاب خداوند و سیره ائمه اطهار داشته باشد که سستی در آن راه ندارد...کسی که مولایش اباصالح المهدی(عج) باشد که سست نمی شود باورهایش...کسی که کتاب خداوند در نزدش باشد و کلام مولایمان امیر متقیان علی(ع) ورد زبانش باشد که باورش سست نمی شود...
این چه باورهایی است که با گفتن چند جمله مصداقی سست می شود؟
خودتان را طرفدار حق دانستید و ما را طرفدار باطل...عجب نتیجه و قضاوتی!!! اما قاضی پروردگار حکیم است دوست محترم...ما را از خود بدانید و ما هم مذهب و وطنمان برایمان مهم است و در راهش هزینه داده و میدهیم... ابتدای عرایضم در چند روز گذشته گفتم که نظر شخصی خودم نظم حداقلی بهتر از بی نظمی و امنیت حداقلی بهتر از نا امنی است و...خاطرمبارکتا ن نیست؟...شما مرا نمی شناسید قضاوت نکنید...در رابطه با جناب عمار هم وقتی کامنت ایشان رو خواندم ابتدا تصور کردم ایشان شوخی می کند؟...بگذریم اگر بخواهم جواب ایشان را بدهم یک بیت دیگر از این شاهنامه را باید بگویم که خود سرآغاز بحث های بی نتیجه و رنجش دوستان می شود...اما نکته ای هم با ایشان عرض کنم که با عرض معذرت: عمار کدام ولایتی که به شما اجازه اینگونه سخن گفتن را می دهد؟...عمار و عمارها شاخصی هستند که پیامبر رحمت(ص)جهت تشخیص جبهه حق وباطل معرفی فرمودند...بعد از این سر قولم هستم و سعی می کنم جوری دیگر بنویسم که حاشیه ایجاد نکند...در ضمن پای محبان مهدی(عج) برروی دیدگان ما جای دارد...پا روی دیدگانمان گذاشتید نه دم...هر چی نگاه کردیم دمی ندیدیم خدای را شاکرم از حیوانیت رسته ایم ودمی نداریم...
نشانه ها نشان از حضور دوستی مهربان و دل شکسته می دهد که غمگین است...دل گواهی می دهد و چند روزی هم هست که گواهی می دهد...دوست دل شکسته می دارد دوست...
ذکر مولایم علی اعجاز کرد عقده ها را از زبانم باز کرد
نام او سر حلقه ی ذکر من است کز فروغ او زبانم روشن است
گر نباشد جذبه روشن نیستم این که غوغا میکند من نیستم
من چو مجنونم که در لیلای خود نیستم در هستی مولای خود
نقل قول کردن
+8 #734 سها 1395-03-18 08:12
اَیْنَ الشّموس الطّالِقَه؟ اَیْنَ الْأَقْمارُ الْمُنیرهُ؟ اَیْنَ الْأَنْجُمُ الزّاهِرَةُ؟
مولای خوبیها سلام بجوامع السلام...
در سماع بی وقفه زمین به اغمای نامیرای شبهای نیامدنت،
سرگردان تر از بادم مثل دلِ تنگِ از قفس رمیده ماه آسمانم را گم کرده ام.
تاریکی دنیای آدمها می ترساندم.تا صبح موعود روی دیوار دلتنگی راه میروم.پناه میبرم به خدا از غفلتهایی که بیراهه را راه می نمایاند.
خوابی شدی که به چشمانم نمی آید،شب را تا صبح هزار بار بیدارم.آتش به تمام آبها قسم خورده که در دلم بیفتد.
درهجر تو جملگی به عسریم و حرج...
السلام علیک حین تصبح و تمسی.آقای خوبیها رمضان مبارک
و مبارک به همه منتظرانش
نقل قول کردن
+3 #733 ...ali 1395-03-18 07:36
به نقل از رایحه ظهور:
مانع اصلی ظهور ...


ظهور در وقت معلوم انجام میشه وبد جور ریزش داریم حتی اونایی که برای تشریف فرمایی خلیفة الله حضرت بقیة الله الاعظم اروحنا الفداه سر ودست میشکونن تبلیغات میکنن راه حضرت صراط مستقیم وسبل سلام که برای تقریبا همه ما حکم اهن گداخته تو دست گرفتن
قُل لاَّ أَمْلِكُ لِنَفْسِي ضَرًّا وَلاَ نَفْعًا إِلاَّ مَا شَاء اللّهُ لِكُلِّ أُمَّةٍ أَجَلٌ إِذَا جَاء أَجَلُهُمْ فَلاَ يَسْتَأْخِرُونَ سَاعَةً وَلاَ يَسْتَقْدِمُونَ
أَلا إِنَّ لِلّهِ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ أَلاَ إِنَّ وَعْدَ اللّهِ حَقٌّ وَلَكِنَّ أَكْثَرَهُمْ لاَ يَعْلَمُونَ
نقل قول کردن
+3 #732 ج.ع 1395-03-18 06:15
یعنی این روحانی داره رودروی رهبری فقط ساز مخالف میزنه :

رهبر انقلاب :
بعضی‌ها که در حرف‌ها و نوشتجات و اظهارات این تعبیر «اسلام رحمانی» را به کار می‌برند، انسان مشاهده می‌کند و خوب احساس می‌کند که این اسلام رحمانی یک کلیدواژه‌ای است برای معارف نشئت‌گرفته‌ی از لیبرالیسم، یعنی آن چیزی که در غرب به آن لیبرالیسم گفته می‌شود. ۱۳۹۴/۰۴/۲۰

روحانی :

رئیس ﺟﻤﻬﻮری اسلامی ایران، از سران کشورهای اسلامی خواست با مشارکت جمعی، همدلی و همبستگی و ارائه تصویر واقعی اسلام رحمانی، برای ساخت جهانی عاری از خشونت و افراطی گری پیشگام شوند. ۹۵/۰۳/۱۷
نقل قول کردن
+5 #731 سعاح 1395-03-18 04:35
با سلام، مهر و احترام @};-

خدایا به برکت ماه ضیافت الهی، تک تک آیات قرآن رو در کل وجود ما سریان عطا فرما تا بتوانیم با امام زمان روحی و ارواحنا له الفداه محشور شویم، إِنَّكَ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ @};- وَأَنتَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِينَ ، بحق پنج تن آل عباء آل کساء صلوات الله علیه۔
نقل قول کردن
-1 #730 طا 1395-03-18 01:04
به نقل از رایحه ظهور:
مانع اصلی ظهور ...


وزیر شعار
نقل قول کردن
+2 #729 طا 1395-03-18 00:59
به نقل از k:
موضوع بیکاری یک جا سوء استفاده ای که از بیکاری مردم می شود یک جا اول اینکه مردم وجوانان بیکارند وپولی ندارند خوب این یک معزل است اما معزل بعدی یک گروه افراد از خدا بی خبر که هر روز یک اطلاعیه پر زرق وبرق می دهند وهمان اندک پولی را که این افراد بیکار دارند به سمن بخت بالا می کشند این مصیبت دوم است اول از خود دولت شروع می کنیم که یک عده را به اسم استخدام در اموزش وپرورش می خواسته استخدام کند وبعد گفته باید انها خرج اموزش خود را خود بدهند وقرار بوده که این را وام بدهند که ندادند وحالا هم که مقادیر زیادی از انها گرفتند هنوز این موضوع استخدام انها پا در هوا مانده است این از دولت خوب حالا می اییم سر شرکتهای خصوصی که عجب جیبی پر کردند از این بیکاری مردم هر وقت وهر ان در روزنامه ها اطلاعیه می زنند که استخدام می کنیم ومقادیر مختلفی هم می گیرند تحت عنوان اموزش یا ساخت سایت ویا اعطای نمایندگی وهزار عنوان مزخرف دیگر بعد می بینیم واقعیت که این شغلی که اینها تبلیغ انرا می کردند ومثلا 200 هزار تومان یا بیشتر گرفتند وگفتند که فقط با یک قلم ان می توانید به درامد های میلیونی برسید نه تنها پولی درامد ندارد بلکه کلا یک کلاه برداری صرف بوده است نمونه ان همین شرکت رباتیک اراد از مشهد است که می گویند در امد انچنانی می دهد واطلاعیه اش در همه جا است وبدون سابقه کار هم مثلا استخدام می کند اما در حقیقت استخدام نمی کند کلاه برداری میکند وهزاران نمونه از این دست که پو ل این افراد بیچاره را بالا می کشند وهیچکس جوابگو نیست وهزاران اطلاعیه دیگر که بیایید شغل درامد زایی برایتان تهیه کردیم اگر واقعا اینها درست است واینها کارساز است چرا دولت اینها را واین طرح ها را نمی خرد وبه بیکاران ارائه کند اما اگر این طرح ها مزخرف است وکلاهبرداری چرا به این وفور در سایت ها وروزنامه ارائه می شود راستی چرا این طور افراد را بازیچه خود می کنندبیکاری یک جهت وکلاهبراداری یک عده حقه باز یک طرف جوابگوی ای قبیل کارها ضد مردمی کیست چرا دولت اقدام نمی کند تا کی باید یک عده خون مردم را در شیشه کنند ازهمین موضوع بیکاری چه سوء استفاده ها که نمی شود مثلا قبلا زود تا می خواستند در انتخابات برنده شوند میگفتند ما سد می سازیم اما امروزه با وجود این همه سد دیگر این موضوع دندان گیری نیست ورو اوردند به این حربه که میخواهیم جوانان را ازبیکاری نجات دهیم نمونه اش همین حسن که قول حل مسائل بیکاری را در 90 و100 روزه داد تا بحال کاری نکرده است ودر انتخابات مجلس شورا باز همین موضوع مورد سوء استفاده قرار گرفته است واین را حل نمی کنند تا باشد برگ برند شان در انتخابات بعدی تا ببینیم کدام مرد مومن پیدا شود واین حربه تبلیغاتی را از اینها بگیرد وجوانان ما را ازشر این ادمهای سودجو نجات دهد

جونم خبری نیست هرکی بیاد همین آش و همین کاسست
10ملیون بیکار را کی میتونه شاغل کنه کوشه عذلت گیر شایدفرجی یا ازدواج کن
نقل قول کردن
+6 #728 k 1395-03-18 00:27
موضوع بیکاری یک جا سوء استفاده ای که از بیکاری مردم می شود یک جا اول اینکه مردم وجوانان بیکارند وپولی ندارند خوب این یک معزل است اما معزل بعدی یک گروه افراد از خدا بی خبر که هر روز یک اطلاعیه پر زرق وبرق می دهند وهمان اندک پولی را که این افراد بیکار دارند به سمن بخت بالا می کشند این مصیبت دوم است اول از خود دولت شروع می کنیم که یک عده را به اسم استخدام در اموزش وپرورش می خواسته استخدام کند وبعد گفته باید انها خرج اموزش خود را خود بدهند وقرار بوده که این را وام بدهند که ندادند وحالا هم که مقادیر زیادی از انها گرفتند هنوز این موضوع استخدام انها پا در هوا مانده است این از دولت خوب حالا می اییم سر شرکتهای خصوصی که عجب جیبی پر کردند از این بیکاری مردم هر وقت وهر ان در روزنامه ها اطلاعیه می زنند که استخدام می کنیم ومقادیر مختلفی هم می گیرند تحت عنوان اموزش یا ساخت سایت ویا اعطای نمایندگی وهزار عنوان مزخرف دیگر بعد می بینیم واقعیت که این شغلی که اینها تبلیغ انرا می کردند ومثلا 200 هزار تومان یا بیشتر گرفتند وگفتند که فقط با یک قلم ان می توانید به درامد های میلیونی برسید نه تنها پولی درامد ندارد بلکه کلا یک کلاه برداری صرف بوده است نمونه ان همین شرکت رباتیک اراد از مشهد است که می گویند در امد انچنانی می دهد واطلاعیه اش در همه جا است وبدون سابقه کار هم مثلا استخدام می کند اما در حقیقت استخدام نمی کند کلاه برداری میکند وهزاران نمونه از این دست که پو ل این افراد بیچاره را بالا می کشند وهیچکس جوابگو نیست وهزاران اطلاعیه دیگر که بیایید شغل درامد زایی برایتان تهیه کردیم اگر واقعا اینها درست است واینها کارساز است چرا دولت اینها را واین طرح ها را نمی خرد وبه بیکاران ارائه کند اما اگر این طرح ها مزخرف است وکلاهبرداری چرا به این وفور در سایت ها وروزنامه ارائه می شود راستی چرا این طور افراد را بازیچه خود می کنندبیکاری یک جهت وکلاهبراداری یک عده حقه باز یک طرف جوابگوی ای قبیل کارها ضد مردمی کیست چرا دولت اقدام نمی کند تا کی باید یک عده خون مردم را در شیشه کنند ازهمین موضوع بیکاری چه سوء استفاده ها که نمی شود مثلا قبلا زود تا می خواستند در انتخابات برنده شوند میگفتند ما سد می سازیم اما امروزه با وجود این همه سد دیگر این موضوع دندان گیری نیست ورو اوردند به این حربه که میخواهیم جوانان را ازبیکاری نجات دهیم نمونه اش همین حسن که قول حل مسائل بیکاری را در 90 و100 روزه داد تا بحال کاری نکرده است ودر انتخابات مجلس شورا باز همین موضوع مورد سوء استفاده قرار گرفته است واین را حل نمی کنند تا باشد برگ برند شان در انتخابات بعدی تا ببینیم کدام مرد مومن پیدا شود واین حربه تبلیغاتی را از اینها بگیرد وجوانان ما را ازشر این ادمهای سودجو نجات دهد
نقل قول کردن
0 #727 ج.ع 1395-03-18 00:08
به نقل از هه:
ارائه طرح تعطیلی جمعه و شنبه به دولت!
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: در همه‌جای دنیا شنبه و یکشنبه تعطیل است و چون در ایران تعطیلات آخر هفته پنجشنبه و جمعه است از لحاظ اقتصادی این امر سبب شده که ما عملاً چهار روز تعطیل باشیم و دو روز از بازار جهانی عقب بمانیم!!!
irinn.ir/.../...

همین مونده بود که تقصیر رکود اقتصادی رو بندازن به گردن تعطیلات آخر هفته!!! واقعا توی فکر این جماعت چی میگذره خدا میدونه!

اصل جمعه هست. تازه یک روز بعدش تعطیل باشه بهتره مردم راحتتر به عبادات جمعه میرسند.
نقل قول کردن
+3 #726 شب گرد 1395-03-18 00:03
به خاطر رعایت حجم اینترنت دوستان مابقی روشنگری ها رادر این صفحه پیگیری نمائید

telegram.me/enghelabyon
نقل قول کردن
+14 #725 mahmood 1395-03-17 23:55
به هواپیما ماه مبارک رمضان خوش آمدید

شماره پرواز 1437هجری

مقصد ما به سوی مغفرت و رضایت خداست.
مدت زمان پرواز 30روز میباشد.

ودر طول روز 15 تا16 ساعت پرواز خواهیم کرد

در طول پرواز سیگار کشیدن و گناه کردن با هر وسیله ای ممنوع میباشد.
از مسافرین محترم خواهشمندیم کمربند ایمان و پرهیزگاری خود را در طول پرواز بسته نگه دارند.

خلبان پرواز قرآن کریم

همه فرشتگان سفر خوشی را برای شما آرزومند هستند.
با آروزی موفقیت شما مسافران عزیز همراه با صبر و تقوی تا إنشاالله به سلامت به مقصد که همان رضایت خداوند باشد برسیم.

ماه رمضان مبارک ، التماس دعای فراوان
نقل قول کردن
-4 #724 b 1395-03-17 23:54
عکس بازی نکن بچه سایت امام است
استفاده ابزاری برا رسیدن به چی
تهمت افترا بردن ابرو ...
این ره به ترررررررررررررر ررررکستان است
نقل قول کردن
+18 #723 شب گرد 1395-03-17 23:47

:-h
نقل قول کردن
+9 #722 b 1395-03-17 23:44
هین سخن تازه بگو-×÷÷×تادوجها ن تازه شود
دوستان مجیزگوی هیچ کس نباشید-هرکه به غیرخدا تکیه کند خاروذلیل گردد
به عشق امام
دردم از یار است و درمان نیز هم

دل فدای او شد و جان نیز هم

این که می‌گویند آن خوشتر ز حسن

یار ما این دارد و آن نیز هم

یاد باد آن کو به قصد خون ما

عهد را بشکست و پیمان نیز هم

دوستان در پرده می‌گویم سخن

گفته خواهد شد به دستان نیز هم

چون سر آمد دولت شب‌های وصل

بگذرد ایام هجران نیز هم

هر دو عالم یک فروغ روی اوست

گفتمت پیدا و پنهان نیز هم

اعتمادی نیست بر کار جهان

بلکه بر گردون گردان نیز هم

عاشق از قاضی نترسد می بیار

بلکه از یرغوی دیوان نیز هم

محتسب داند که حافظ عاشق است

و آصف ملک سلیمان نیز هم
نقل قول کردن
+7 #721 شب گرد 1395-03-17 23:41
نقل قول کردن
+9 #720 شب گرد 1395-03-17 23:36
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد