رایحه ظهور

شیخ شهید؛ بالای چوبه دار ظلم آل سعود ، جنایتکاران در وحشت انتقام ، شمارش معکوس فروپاشی آل سعود

 
 هنوز دستان کثیف حکام پلید آل سعود از خون شهدای منا و مظلومان یمن پاک نشده که مرتکب جنایت هولناک دیگری گردید ، انتقام کور آل صهیون در ارتکاب این عمل شیطانی را می توان ناشی از ضربه سنگین وارده بر محور شرارت در سوریه و عراق و بر باد رفتن توطئه ها و نقشه های شوم آنها دانست.
» ابتدای نظرات (1261)
اما هیهات که شیعیان عربستان و بزرگان شیعه در جهان اسلام در برابر این فاجعه بزرگ ساکت نشینند و دم فروبندند ، به یقین اگر این عمل شیطانی پاسخ درخور و متناسب خود را دریافت نکند باید منتظر قتل عام دیگر رهبران شیعی دربند ستمکران و غیر آنها بود.
اینک جهان اسلام و تشیع در انتظار طوفان غیرت جوانان شیعه عربستان است تا با حرکت تاریخی خود آخرین ضربه را بر بنای پوسیده ی آل سعود وارد آورده و انتقام خون رهبر مظلوم خود را بگیرد.
تاریخ هرگز فراموش نمی کند که جوانان و ملت غیور ایران اسلامی در برابر دستگیری رهبر خود در سال 42 چه حماسه ای آفرید و در برابر آن بی حرمتی ، صدها و هزاران پیکر پاک به خون افتاد و مبدئی شد برای نابودی طاغوت پهلوی.
اینک چشم جهانیان  و تاریخ به غیرت و شجاعت شیرمردان شیعه سرزمین وحی است تا درسی فراموش ناشدنی به شیاطین وهابی و سرانشان بدهند و آنها را از کرده خود پشیمان سازند.
بی گمان سران مزدور عربستان پس از این جنایت روی آرامش و آسایش نخواهند دید و صبح و شام باید در کابوس انتقام باشند و وحشت زده گذشت ثانیه ها را بشمارند.
امیدواریم همانگونه که شیخ شهید پیش بینی کرده بود خون پاک وی عاملی باشد برای تحرک و انقلاب جوانان و ملت عربستان.
اقیانوس خون مظلومان یمن ، خون پاک شیخ شهید ،خون صدها و میلیونها انسان بی گناه در سوریه و عراق و سایر بلاد اسلامی که با سرپنجه کثیف آل سعود بر زمین ریخته شده بزودی نفس های به شماره افتاده حکام فرتوت سعودی را خواهد برید و انقلاب مستضعفان از سرزمین وحی آغاز خواهد گردید.
 
 ..........
 آل سعود، «شیخ نمر» را اعدام کرد / شیخ شهید؛ بالای چوبه دار ظلم آل سعود/ انتظار از دولت ایران برای استفاده از گزینه های متعدد روی میز در قبال جنایت عربستان
وزارت کشور عربستان با صدور بیانیه‌ای از اجرای حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر، رهبر شیعیان این کشور خبر داد.

وزارت کشور عربستان با صدور بیانیه‌ای از اجرای حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان خبر داد.

 شبکه خبری «العربیه»، خبر داد بر اساس بیانیه وزارت کشور عربستان، حکم اعدام شیخ نمر به همراه ۴۶ متهم دیگر که اغلب آنها تروریست معرفی شده‌اند روز شنبه (امروز) در ۱۲ منطقه در عربستان اجرا شده است.

 در میان افرادی که وزارت کشور عربستان می‌گوید آنها را اعدام کرده «فارس آل شویل الزهرانی» نیز به چشم می‌خورد که از اعضای شناخته شده القاعده در عربستان به شمار می‌رود.

 برادر شیخ نمر «محمد النمر» در گفت‌وگو با شبکه خبری «المیادین»، ضمن تأیید خبر اعدام برادرش این اقدام آل سعود را محکوم کرد و آن را (شنیع) توصیف کرد.

 وی افزود با وجود اینکه انتظار عقلانیت بیشتری از مقامات سعودی داشتیم، در اعتراض به این اقدام به سازمان‌های بین المللی مراجعه نخواهیم کرد زیرا می‌دانیم از دست این سازمان‌ها کاری بر نمی‌آید.

وی همچنین خواستار شد اعتراضات مردمی در شأن جایگاه رهبر شیعیان عربستان و به صورت مسالمت آمیز برگزار شود.

 برادر شیخ نمر در صفحه توییتر خود با انتشار توییتی نوشت: 

خداوندا شهادت او را قبول کن و او را با محمد و آل محمد محشور بدار 

 

 در حالی که اتهامات وارد شده به شیخ نمر مربوط به فعالیت‌های سیاسی و حقوق بشری او بوده ریاض با قرار دادن نام او در کنار نام افرادی که دست به فعالیت‌های تروریستی زده‌اند مدعی شده که او یک تروریست بوده است.

 شیخ نمر باقر النمر متولد سال ۱۳۷۹ هجری قمری در عوامیه (در شرق عربستان) یک مجتهد شیعه و فعال حقوق بشر عربستانی است.

 

او در پی اعتراضات شیعیان عربستان در سال ۲۰۱۲ بازداشت شد و در ۲۳ مهرماه ۱۳۹۳ دادگاه جنایی عربستان سعودی شیخ نمر را به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و محاربه، به «اعدام با شمشیر و به صلیب کشیده شدن در انظار عمومی» محکوم کرد (جزئیات بیشتر).

 

در کمتر از سه ماه پیش وزارت کشور عربستان با امضای «محمد بن نایف» ولی‌عهد این کشور حکم اعدام شیخ «نمر باقر النمر» روحانی مبارز شیعه عربستانی را تأیید کرد، که این به معنای مجوز به وزارت کشور برای اعدام شیخ نمر تنها با امضای «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان برای اجرای حکم اعدام بود.

 حکم اعدام شیخ نمر بارها از سوی سازمان‌های حقوق بشری محکوم شده و از عربستان خواسته شده بود که این حکم را اجرا نکند.

 باید با عربستان همکاری گسترده داشته باشیم!

 گفتنی است محمود سریع‌القلم، مشاور ارشد رئیس جمهور خردادماه امسال در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: ایران فی‌الذاته باید قدرتش درهمه صحنه‌ها افزایش پیدا کند. اما اگر این افزایش قدرت باعث شود که ما با همسایگان خود وارد یک جنگ سرد شویم، آنگاه معلوم است که درتاکتیک‌ها و روش‌هایمان ایراد وجود دارد. چه ما بخواهیم و چه نخواهیم، عربستان یک کشور مهم منطقه است؛ به لحاظ سیاسی، نظامی، نفتی و اقتصادی. ما باید نهایت تلاشمان را بکنیم که با عربستان همکاری داشته باشیم و آنها از اینکه قدرت ما افزایش یابد، هراسی نداشته باشند. آنها احساس می‌کنند ما حاضر نیستیم شریک‌شان شویم.
 
 
وی می‌افزاید: عربستان در محافل بین‌المللی خیلی می‌گوید بیاییم در مسائل منطقه‌ای با همدیگر شریک شویم. شما سیاست خارجی‌تان را چند جانبه‌گرایی کنید. حتی عربستان بارها این را گفته که حضور ایران در عراق، ضرورتی ژئوپلیتیک است اما اگر قرار باشد این حضور به ضرر دیگران باشد، خوب نیست. این حضور باید با همکاری دیگران باشد. بالاخره عراق و عربستان با همدیگر همسایه و عرب هستند و تاریخ مشترک هم دارند. حتی آنها تا آنجا پیش می‌روند که می‌گویند حضور ایران در سوریه و لبنان هم یک ضرورت ژئوپلیتیک است. اما اگر قرار باشد این یک بازی صفر-یک باشد و ایران با قدرت‌های منطقه‌ای همکاری نکند، آنها هم می‌روند و با بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای شریک می‌شوند و قدرت نظامی خودشان را روز به روز افزایش می‌دهند.
 
سریع‌القلم با تخطئه فرهنگ مردم ایران گفت: ما با دولت‌های منطقه، همکاری‌های جدی و پایداری نداشته‌ایم. البته از دیدگاه توسعه‌گرایان، من این را به فرهنگ ایرانی مرتبط می‌دانم. امیدوارم اشتباه کنم. ولی مطالعه و تحقیق و مشاهده، این را به من می‌گوید. حتی به لحاظ تاریخی، من از فرهنگ عمومی و رایج ایرانی این را می‌فهمم که ایرانی‌ها در سهیم شدن با همدیگر مشکل دارند. به نظر می‌رسد که لابه‌لای رفتارهای فرهنگی ما چنین ناخودآگاهی وجود دارد که اگر من با کسی همکاری کنم، از ابهت، شوکت، جایگاه و امنیتم کم می‌شود. بنابراین حس همکاری در ایرانی‌ها بسیار کم است.- منبع رجانیوز
 
 
آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-1 #1261 مبشر 1394-11-06 09:16
به نام خدا
سلام
کانال تلگرام راه اندازی شده است
اخبار خاص ظهور را در این کانال بخوانید

telegram.me/islamicw

islamicw@
نقل قول کردن
0 #1260 علی 1394-11-01 13:52
به نقل از یوسف -تاریخ و آینده-:
با سلام . مطلب مذکور درباره کذاب س م ر را حقیر در کانال شمارش معکوس نوشتم و پای حرف خودم هم هستم . کسی که منیت در سخنش هست از طرف اینجانب بزنید در دهانش . این چند روز اول سایت زده است کسی به توصیه ما در تمتع توجهی نکرد کسی به ما کسی به ما ... چنان به سوی خود میخوانند که انگار عالم در دست ایشان است . اگر کاشف قرآنی هستند مینوشتند کسی به رموز قرآن توجهی نکرد نه کسی به ما !

برخی هم چنان سید میگویند انگار ایشان معصوم هست ... فرزند امام هادی روحی و مالی له الفداء یکی میشود حسن عسکری حجت خدا بر زمین ، یکی میشود جعفر کذاب ادعای امام زمانی میکند . مراقب وانفسای آخرالزمان باشید.

مقام معظم رهبری فرمودند از تسلیم شدن در برابر اینگونه کارهای بدون سند و مدرک به شدت پرهیز کنید که راه برای مدعیان دروغین باز نشود.

آنهایی که با جمع شدن دور این کذاب و تسلیم شدن برابر ادعاهای بدون سند و مدرک من جمله تعیین زمان برای ظهور به ایشان انرژی میدهند تا به کذب های خویش اضافه کند بدانید و آگاه باشید در گناه ایشان شریکید و این عین وعده خداوند است .

داستانی در باب کرامت در کامنت بعدی برای شما قرار میدهم که بدانید کسانی که مدعی کرامتند در معرض چه لغزش هایی هستند.

کاملا با شما موافق هستم. من چند مورد مچشو گرفتم. یک بار با خط اصلی بهش پیامک دادم رفته بود شمارمو تو اینترنت زده بود اسم و اطلاعات گرفته بود بهم جواب داد آقای فلانی که فلان فعالیت رو داشتی حاج آقا میگن ما از اسرار باخبریم. بعدش من یه خط ایرانسل دیگه داشتم با اون بهش پیام دادم یکم که گذشت نفهمید من کی هستم، گفتم حاج آقا انگار آنتن اسرارگیریش با ایرانسل کار نمیکنه ها! من همونم!! کلی کلافه شده بود.
کلی سوتی دیگه هم داره، پیش بینی ریاست جمهوریش هم که آخرش بود.
نقل قول کردن
+12 #1259 مهرداد/بچه مثبت 1394-10-23 07:15
شهید احمدی روشن: ظهور اتفاق می افتد مهم این است ما کجای ظهور ایستاده ایم؟



مادر شهید مصطی احمدی روشن:
مصطفی می‌دانست که چه راه سختی را درپیش دارد. خسته نمی‌شد. او همیشه به دوستانش می‌گفت، ظهور اتفاق می‌افتد، مهم این است که ما کجای این ظهور باشیم!
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901127000987

zz:
نقل قول کردن
+7 #1258 b 1394-10-22 17:24
نیست در سایت نگاری که دل ما ببرد
نقل قول کردن
+15 #1257 یوسف -تاریخ و آینده- 1394-10-22 13:21
پرسش مهم این است که آیا واقعاً ممکن است، کسی از طریق شیطان به بعضی مقامات به ظاهر معنوی برسد و موفّق به اظهار امور خارق‌العادّه، مانند مکاشفه و خبر از غیب شود؟

در پاسخ باید گفت: بله، این امر شدنی است. حتّی ممکن است گاهی شخصی به مقاماتی برسد، بی‌آنکه متوجّه باشد این مقامات شیطانی است، نه الهی. توجّه به حکایتی که از زندگی آیت الله سیّدموسی زرآبادی(ره) نقل شده، در این زمینه بسیار راهگشاست.

آیت الله سیّدموسی زرآبادی (1294 ـ 1353 ق.) از علمای بزرگ قزوین، پیشتاز عرصۀ فقاهت، زهد، تقوا و تهذیب نفس.
مرحوم زرآبادی شاگردان برجسته‌ای تربیت کرده که از آن جمله است:
شیخ هاشم قزوینی (1380 ق.)؛ شیخ مجتبی قزوینی (1386 ق.)؛ شیخ علی اکبر الهیان (1380 ق.)؛ سیّد ابوالحسن حافظیان (1401 ق.).

روز ششم صفر 1415 ق. مرحوم سیّد جلیل زرآبادی (فرزند آیت الله سیّدموسی زرآبادی) را در صحن مطهّر "امامزاده حسین قزوین"، در کنار قبر پدرش دفن می‌کردند که دیوارۀ لحد فرو ریخت و پیکر مطهّر مرحوم زرآبادی پس از 62 سال تر و تازه مشاهده گردید.
نگارنده به قزوین رفتم تا این قضیه را از شاهدان عینی بشنوم و در کتاب "اجساد جاویدان" بنویسم.
در آن ایّام که شرح حال مرحوم زرآبادی را بررسی می‌کردم، از آیت الله حاج آقای موسی شبیری زنجانی در مورد ایشان سؤال کردم، فرمودند:
اگر در میان علمای شیعه، دو نفر به طور قطع صاحب کرامت باشد، یکی از آنها سیّد موسی زرآبادی است.

سپس فرمودند:
ایشان داستان جالبی دارند که من آن را از آیت الله ملکی شنیده‌ام.
استاد ما، مرحوم آیت الله حاج شیخ محمّد باقر ملکی، در آن ایّام در قید حیات بود، بنابراین به محضر ایشان رفتم و داستان را از ایشان شنیدم.

و اینک اصل داستان به نقل آیت الله ملکی، توسط مرحوم آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، از مرحوم آیت الله زرآبادی: در ایّامی که در قزوین، امام جماعت بودم، مدّتی به سیر و سلوک پرداختم، به قدری پیش رفتم که پرده‌ها از جلوی چشمم برداشته شد، دیوارها در برابر من حائل نبود، در خانه نشسته بودم، رهگذرها را در کوچه و خیابان می‌دیدم.
روزی در کنار سجّاده نشسته بودم، صدایی از زیر سقف اطاق شنیدم که گوینده‌ای خطاب به من گفت:
حالا که به این مقام رسیده‌ای، اگر بخواهی به مدارج بالاتر و مقامات والاتر برسی، فقط یک راه دارد و آن ترک اعمال ظاهری است!!

گفتم: این اعمال ظاهری با دلایل قطعی و براهین مسلّم شرعی به ما ثابت شده است و من تا زنده هستم، هرگز آنها را ترک نخواهم کرد.
گفت: در این صورت آنچه به تو داده‌ایم، از توپس می‌گیریم.
گفتم: به جهنّم.

تا این جلمه را بر زبان جاری کردم، آن حال از من گرفته شد، دیگر نه پشت دیوار را می‌دیدم و نه از درون کسی خبر داشتم و از آن کشف و شهود دیگر هیچ خبری نبود.
تا حدود یک هفته بسیار ناراحت بودم که من پس از سال‌ها تلاش و تحصیل و تهذیب نفس، چگونه بازیچۀ شیطان شده بودم؟

پس از یک هفته به حضرت رسول اکرم(ص) متوسّل شدم، قلبم آرام شد و متوجّه شدم که شیطان از این اعمال ظاهری ما، با آن همه نقصی که دارد، آن‌قدر در رنج و عذاب است که سال‌ها تلاش می‌کند تا آن را از ما بگیرد.

بنابراین تصمیم گرفتم که با تمام قدرت به واجبات و مستحبّات بپردازم و در حدّ توان، هیچ عمل مستحبّی را ترک نکنم و از فضل پروردگار در پرتوی التزام به شرع مبین، حالاتی به من دست داد که حالات پیشین در برابر آن بسیار ناچیز بود.
نقل قول کردن
+11 #1256 یوسف -تاریخ و آینده- 1394-10-22 13:20
به نقل از نجم الثاقب:
عجیب هست هنوز بصیرت کافی ندارید و چنین بر می آشفتید و بنده را که حتی نقل قول این نوشته را از تلگرام رایحه ظهور عنوان کرده ام
u:313


با سلام . مطلب مذکور درباره کذاب س م ر را حقیر در کانال شمارش معکوس نوشتم و پای حرف خودم هم هستم . کسی که منیت در سخنش هست از طرف اینجانب بزنید در دهانش . این چند روز اول سایت زده است کسی به توصیه ما در تمتع توجهی نکرد کسی به ما کسی به ما ... چنان به سوی خود میخوانند که انگار عالم در دست ایشان است . اگر کاشف قرآنی هستند مینوشتند کسی به رموز قرآن توجهی نکرد نه کسی به ما !

برخی هم چنان سید میگویند انگار ایشان معصوم هست ... فرزند امام هادی روحی و مالی له الفداء یکی میشود حسن عسکری حجت خدا بر زمین ، یکی میشود جعفر کذاب ادعای امام زمانی میکند . مراقب وانفسای آخرالزمان باشید.

مقام معظم رهبری فرمودند از تسلیم شدن در برابر اینگونه کارهای بدون سند و مدرک به شدت پرهیز کنید که راه برای مدعیان دروغین باز نشود.

آنهایی که با جمع شدن دور این کذاب و تسلیم شدن برابر ادعاهای بدون سند و مدرک من جمله تعیین زمان برای ظهور به ایشان انرژی میدهند تا به کذب های خویش اضافه کند بدانید و آگاه باشید در گناه ایشان شریکید و این عین وعده خداوند است .

داستانی در باب کرامت در کامنت بعدی برای شما قرار میدهم که بدانید کسانی که مدعی کرامتند در معرض چه لغزش هایی هستند.
نقل قول کردن
-2 #1255 و نراه قریبا 1394-10-22 13:10
به نقل از سعاح:
مخالفان ما خواستند قبول کنند یا نکنند، احساس خودم رو دارم عرض می کنم: از وقتی که یارانه دولت قبلی که هدیه امام زمان عج به مردم انقلابی و حقشون بود رو گداپروری نامیده باهاش دشمنی ورزیدند برکت پول نفت [با هربهانه ای] از بین رفت و ارزش اش سقوط آزاد کرد۔

خلاصه از ماست که برماست!

در ضمن بنده می خواهم یک دایرۃ المعارف کوچولو تهیه کنم که در آن افاضات همه خواص "خودی" و "بیخودی" در باره نکات ضعف آقای احمدی نژاد جمع آوری شود تا معلوم شود چه کسانی فقط لب به منفی بافی گشوده اند و حاضر نشدند حتی یک نکته مثبت از دولت سابق بیان کنند، برخلاف دستور صریح ولایت۔


این واژه گدا پروری را بنده اولین بار از سخنان جوادی آملی شنیدم
آیا می توان گفت در بین کسانی هم که ما مرجع تقلید می خوانیم افراد بی بصیرت وجود دارد ؟
نقل قول کردن
+10 #1254 رایحه ظهور 1394-10-22 13:03
مقاله جدید سایت با عنوان :

حکومت ولایی و زمینه سازی ظهور



منتشر شد

u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1315-2016-01-12-09-20-44.html
نقل قول کردن
+6 #1253 و نراه قریبا 1394-10-22 12:34
به نقل از هه:
اندیشکده «واشنگتن» در گزارشی به وضعیت مبهم جانشینی پادشاه عربستان اشاره کرده و نوشته است :
که گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر آنکه حاکم بعدی عربستان سعودی بعد از «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان، «محمد بن نایف» ولیعهد عربستان نخواهد بود بلکه پسر 30 ساله خود سلمان یعنی «محمد بن سلمان» معاون ولیعهد عربستان شاه خواهد شد!

محمد بن سلمان به نقل از وینستول چرچیل گفته است که فرصت‌ها در طول بحران به وجود می‌آید!!!

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13941021001327


خوب همان طور که قبلا هم عنوان شد بنابر همه شواهد روایی و عقلی و نقلی حجاز آل سعود به پایان راه خود رسیده و دیگر مجالش برای انجام هر گونه شر در جهان اسلام پایان بافته و همانند ابلیس رو به فنا دارد آخرین نفس های خود را در منطقه می کشد و در برابر یمن فقیر چنین ناتوان و مغلوب هست و در منطقه هم که وهابی های تکفیری با ثروت های نفتی آنان دارند جورش را می کشند و در برابر ایران هم بدش نمی آید ماجراجوبی جدیدی به نیابت از غرب آغاز کند و همان ماجرای فرار شاهزادگان که در روایات آمده اما این سخنان رهبری هم در قبال آنان بسیار تامل برانگیز هست که دیگر سیاست بزن و در رو تمام شده و هر کجای جهان هم که بروند با خشم و انزجار و محاکمه مردمش مواجه خواهند شد فقط تعجب آنکه چرا تا به حال اقدام قاطعی از سوی شیعیان این کشور در منطقه شرق که منابع نفتی هم همگی آنجاست علیه پالایشگاه ها صورت نگرفته
نقل قول کردن
+4 #1252 نجم الثاقب 1394-10-22 12:18
به نقل از التماس دعای فرج:
سلام

چند ساله مدام اینجا نام «س م ر» را می بینم. در این چند ساله شاید کمتر از 10 بار، آنهم از سر کنجکاوی به سایت منتسب به وی سر زدم ولی حوصله ام نیامد بیشتر از چند دقیقه بمانم ...

الغرض، شما که از مطالبش خوشتان نمی آید مگر مجبورید بخوانید؟! X(

این چه اخلاق بدی است که مدام آنجا سرک بکشید و اینجا در غیاب او علیه او حرف بزنید؟ X( X(

نگرانید که یهو جامعه را خراب کند؛ مردم را منحرف کند؟! نگران نباشید! اگر روی شماها تأثیر نداشته؛ خیالتان تخت، روی هیچ ایرانی دیگری هم پس نمی تواند تأثیر گذارد. L-)


--------------------
از یکطرف می گویند مجهول الهویه است، از آنطرف می گویند نامش سید مهدی رحمتی است! :-O

zz:


____________________________________________________

عجیب هست هنوز بصیرت کافی ندارید و چنین بر می آشفتید و بنده را که حتی نقل قول این نوشته را از تلگرام رایحه ظهور عنوان کرده ام چنین متهم می کنید در حالی که حتی یک بار فقط به سایتش سر زده و آن هم در قسمت پروفایلش و بی خبر از آنچه می گوید و نقل و ادعا می کند چون من تا به حال سایت های مرجع خود را شناخته ام و نیازی به پیگیری چنین پیشگویی های نوستراداموسی ندارم وقتی که آیات و روایات و سخن بزرگان راهنمای راه ما در این مسیر هستند فقط چون بیشتر به این سایت سر می زنم همین بس که یک بار کاربری که طالبی از سایتش اینجا گذاشت و من در همانجا به نکته عجیب و متضادی با روایات اصل ظهور در مورد لباس امام زمان عج پی بردم و وقتی عنوان کردم کاربری به نام س م ر به جای پاسخگویی شفاف آمد و با الفاظی بی ادبانه مرا متهم کرد به نادانی و جالب سوال من هم از او این بود که با این کارتان می خواهید کدام مهدی جدیدی را علم و معرفی نمایید ضمن آنکه اینجا احادیث تکان دهنده ای عنوان شد از عقوبت افرادی که با دست نویسی و جعل و تحریف و سخصیت سازی سعی در گمراه کردن دیگران دارند که بدترین عذاب های دوزخ از آنان هست چرا که دارند عده ای را به سمت شخصیت های ساختگی و مورد ادعای خود سوق می دهند و بدترین لقمه های حرام هم همین درآمدها عنوان شده اما عده ای صمی بکم عمی فهم لا یرجعون مثل اینکه شده اند و لقمه های حرام مانع از درک حق و حقیقت برایشان شده و به جای حق بینی و حق طلبی با آن می ستیزند.
u:313
نقل قول کردن
+15 #1251 به نیابت از ملالغتی 1394-10-22 12:00
به نقل از رایحه ظهور:
ان شاالله ما را هم در خیل سربازان مهدی بپذیرند


ما سربازان آخرالزمانی مهدی فاطمیه ایم
همانگونه که در قیام 15 خرداد 42 امام راحل فرمودند فرزندان من در گهواره هستند امید باشد ما نسل های بعد از انقلاب و جنگ هم سربازان در گهواره یوسف گمگشته زهرا (س) باشبم
نقل قول کردن
+5 #1250 بیت العباس 1394-10-22 11:32
به نقل از سعاح:
یکی از روحانیون برجسته شده در سیما می فرمایند:

"شاهد روشنی بر اثبات کشف و شهودِ اهل دل، از طریق آیات قرآنی و روایات اهل بیت(علیهم السلام) در منظر ما وجود ندارد"۔

پس مفهوم ملکوت در امثال این آیت چیست؟:

@};- وَكَذَٰلِكَ نُرِي إِبْرَاهِيمَ مَلَكُوتَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَلِيَكُونَ مِنَ الْمُوقِنِينَ @};-

دوستان، باید در مورد مسایل کلان ریشه یابی کرد۔ قبلاً هم عرض کرده ام که این دشمنی با مبانی انقلاب بود که منجر به دشمنی با احمدی نژاد شد۔ اگر احمدی نژاد هیمنه تحجر رو تکون نمی داد این مشکلات هرگز برسر او فرود نمی آمدند۔ متاسفانه خیلی از دوستان انقلابی خودشون حضرت امام رضوان الله علیه و آقا حفظه الله رو بعنوان سالک و مجذوب الی الله نمی شناسند و بُعد سیاسی این بزرگواران چنین چشمها رو خیره کرده است که شخصیت اصلی آنها پنهان مانده است۔ اما دشمن اینگونه نیست۔ او همیشه بدنبال ریشه یابیست تا بتواند ریشه رو بزند۔

اجازه بدهید رُک بیان کنم: کسانی که از زمان کودکی خود یک کینه و نفرت علیه فلسفه و عرفان در دل پیدا کرده بودند [مثلاً یکی بخاطر اینکه پدرش شاگرد یک فقیه متحجر بوده و دیگری بخاطر اینکه خودش شاگرد آن طلبه پابه فرار گذاشته و کم حوصله بود]، علیه فلسفه و عرفان بپا خواستند و همه هم و غم زندگی شان شد این دشمنی۔

اینها و امثالهم از جانب اغیار پنهان و آشکار حمایت می شوند چون مکتب اینها در مقابل تفکر و خط امام قرار دارد گرچه نمی خواهند بین مردم بعنوان دشمن نظام و انقلاب مطرح شوند۔ اما اگر کسی خواست علیه ولایت فقیه و مبانی نظام قد علم کند از حمایت همه جانبه این طیف برخوردار می شود۔

این وسط "انقلابیون" اکثراً هاح و واج می مانند چون ملاک شون حق نیست و شخصیات هستند۔ خودشون رو پیرو خط امام می پندارند اما تا جاییکه از سیاست و مدیریت حرف زده شود و هروقت بحث مبنایی و زیربنایی پیش آمد فرار می کنند که آقا مارو چه به فلسفه؟ و عرفان هم یک امر ذوقیست! اینگونه انقلابیون، همانی که از تفکر اصلی حضرت امام رضوان الله علیه و آقا حفظه الله عقب مانده اند شاید عاقبت بخیر نشوند مگر اینکه خداوند رحم فرماید۔

وقتی اعلیٰ ترین شخصیات نظام بخواهند بی محابا کسی رو تهمت بارون کنند و انواع و اقسام انگ و چسپ بهش بزنند این نشانه اینست که اصل مسئله و ریشه در جای دیگریست که نمی توانند برای مردم عنوان کنند۔ چون اگر اصل مسئله رو بیان کردند شخصیت حضرت امام رضوان الله علیه و آقا حفظه الله زیر سوال خواهد رفت۔

اگر بخواهی انقلاب و نظام باقی بماند، اول باید مبانی انقلاب رو درست فهمید که از فلسفه و عرفان اسلامی نشئت گرفته است۔ بعد از آن باید کسانی رو شناخت که بخاطر جهل خود یا نفرت و کینه عمیق خود با فلسفه و عرفان دست به دشمنی با نظام بسته اند و موریانه دارند ریشه ها رو می جوند۔

اگر دوستان در این باره سوال داشتند، در خدمت ام۔


جانا سخن از زبان ما می گوئی
با نظر شما موافقمT تمام مطالب شما اتفاقات درونی افراد را که در سطح جامعه مسلمین چه در سطح فردی و چه در سطح حزب و یا گروه و حتی چهره های انقلابی به وضوح قابل مشاهده اند را بیان می کند.
به نظر من دفاع شما از احمدی نژاد دفاع از یک فرد نیست شما حداقل آرمان ها و باورهای اعتقادی و مکتبی ای خودتان را در افکار و عملکرد دکتر احمدی نژاد دیده اید.
ولی سوال من اینجاست اگر فرد دیگری با همین گفتمان و یا بهتر روبری دکتر قرار بگیرد ملاک شما برای انتخاب و یا حمایت از آن فرد چگونه است! @};-
نقل قول کردن
+12 #1249 هه 1394-10-22 11:30
شباهت این‌ روزهای رژیم آل‌سعود به آخرین‌ روزهای شاه مخلوع

وضعیت کنونی عربستان، نگارنده را به یاد آخرین سال‌های شاه می‌اندازد که اتفاقا فکر می‌کرد دوران اوج قدرت اوست. درآمد نفت و احساس قدرت ناشی از آن، هواپیماهای اف ٥ و اف ١٤ در آشیانه، تانک‌ها، توپخانه‌ها، نیروی دریایی، ذخایر ارزی و صنایع در‌حال‌شتاب، خیلی هم ریشه‌دارتر از وضعیت کنونی سعودی بود.
خلبان‌ها و ناوبان‌های ایرانی در برترین مراکز آموزشی اروپا و آمریکا دوره می‌دیدند و نیازی به «پرسنل اجاره‌ای» نداشتند. صنایع ذوب‌آهن، ماشین‌سازی، اتومبیل و... فعال بود و ایران جزیره ثبات و ژاندارم خلیج‌فارس نامیده می‌شد. پس چه شد که با آن‌همه اقتدار، نتوانست بر تحول درونی و دوگانگی شدید فرهنگی و اجتماعی - که در آن روزگار میان اقلیت کوچک الیت حاکم و اکثریت مطلق توده سربرآورده از محرومیت‌های قرون و اعصار به وجود آمده بود- فائق آید؟ عربستان امروز نه «مشروطه»‌ای را از سر گذرانده که دعوا بر سر کیفیت آن و عدول «سلطنت» از مرزهای آن باشد، نه خزانه ملی و بودجه دولتی به معنای آن روز ایران دارد که درآمدها متعلق به ملت دانسته شود و دعوا بر سر چگونگی هزینه‌کردن و جلوگیری از ریخت‌وپاش و سوءاستفاده از آن باشد. در عربستان، بخش عمده درآمد ملی، ملک طلق خاندانی است که مالک و سوار بر ملت‌اند و گویی سهمی از جیب خود به ملت انفاق می‌کنند. نه صنعت ریشه‌دار و نیروی کار متخصص کافی و نیروی روشنفکر و دانشجویی مؤثری داشته است و نه نویسندگان، شاعران و روزنامه‌نگارانی که زبان ملت باشند، جز معدودی از وطن‌رانده و در‌ زندان‌مانده. اما اکنون زمان استحاله است. درست است که هنوز بخش مهمی از نیروی قبایلی در بستر جاهلی باستانی سیر می‌کنند و از میان همان‌ها جانیان انتحاری و جلادان انسان‌ستیز تربیت و به خارج اعزام می‌شوند، اما در مقابل آنها نسل‌های تازه‌ای سربر می‌آورند که خودشان دنیایی هستند!
tnews.ir/news/54
نقل قول کردن
+1 #1248 کربلائی 1394-10-22 11:09
طرح پنتاگون برای منفجر کردن سیاره زمین
www.entekhab.ir/fa/news/247271
نقل قول کردن
+2 #1247 بیت العباس 1394-10-22 10:43
uupload.ir/files/8occ_نشانه‎های_پایان_دنیا(2)-shia_muslim.j pg

از آشکارترین حوادث و رویدادهای قبل از ظهور فتنه اکبر(فتنه فلسطین) بر امت اسلامی وارد
می شود که از آن به آخرین و سخت ترین فتنه بر مسلمانان یاد شده که تنها با ظهور حضرت حجت رفع خواهد شد.

جالب است که اشاره شده در روز های پایانی این فتنه جمعیت بر حق اندک و پشیمانند
کسی میتونه توضیح بده چرا اندک و یا چرا پشیمان؟
*-msz
u:313
نقل قول کردن
+5 #1246 بیت العباس 1394-10-22 10:26
به نقل از حسن.س.:
آقای خادم الرضا این همه بغض را چرا از خودتان دور نمی کنید؟ =((

چرا نمی خواهید بپذیرید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از کسانی هستند که ملاصدرا و حکمت اسلامی را بی نظیری می دانند؟

لطفا برادرم خوب به این جملات نگاه کنید و پیشتر بدانید اگر دست از این دشمنی ها برندارید احتمالا بیشتر سوزش های عوالم دیگر را به احساس دنیایی نیز تجربه خواهید کرد:

امام خمینی(ره):محمد بن ابراهیم شیرازی از بزرگترین فلاسفه الهی و موسس قواعد الهیه و مجدد حکمت ما بعدالطبیعه، او اول کسی است که مبدا و معاد را بر یک اصل بزرگ خلل ناپذیر بنا نهاد و اثبات معاد جسمانی با برهان عقلی کرد و خللهای شیخ الرئیس را در علم الهی روشن کرد و شریعت مطهره و حکمت الهیه را با هم ائتلاف داد، ما با بررسی کامل دیدیم هر کس درباره او چیزی گفته از قصور خود و نرسیدن به مطالب بلندپایه اوست.

امام خامنه ای(حفظه الله):همانگونه که فلسفه‌ی صدرایی - که خود او بحق آن را حکمت متعالیه نامیده - در هنگام پیدایش خود، نقطه‌ی اوج فلسفه اسلامی تا زمان او و ضربه‌یی قاطع بر حملات تخریبی مشککان و فلسفه‌ستیزان دورانهای میانه‌ی اسلامی بوده است، امروزه پس از بهره‌گیری چهارصدساله از تنقیح و تحقیق برجستگان علوم عقلی، و نقد و تبیین و تکمیل در حوزه‌های فلسفه، و ورز یافتن با دست توانای فلاسفه‌ی نامدار حوزه‌های علمی بویژه در اصفهان و تهران و خراسان، نه تنها استحکام بلکه شادابی و سرزندگی مضاعفی گرفته و می‌تواند در جایگاه شایسته‌ی خود در بنای فرهنگ و تمدن، بایستد و چون خورشیدی در ذهن انسانها بدرخشد و فضای ذهنی را تابناک سازد.

لطفا برادر عزیزم خوب دقت بفرما جناب خادم الرضا : شخص امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ده ها جمله دیگر دارند که نشان می دهد هر دو رهبر انقلاب اسلامی ایران کلام ملاصدرا را دارای جایگاه رفیعی در اندیشه خود و آینده ی انقلاب و عالم می دانند.(امام خمینی به ملاصدرا خطابی با مضمون بزرگ عارفان الهی دارند و مقام معظم رهبری هم حکمت ملاصدرا را فقه اکبر می دانند. یک جستجو در سایت ایشان کن!). پس مخالفت هر کس دیگری از جمله سید صادق شیرازی و برخی مراجع در برابر سخن این بزرگواران برای امثال ما منتظران حضرت قائم(عج) اهمیتی ندارد. جمهوری اسلامی بر مبنای سخن معصومین ع و قرآن که در حال حاضر مفسرش رهبری عزیز است ملاصدرا را شخصیتی یگانه و بی نظیر می داند. پس به خودت رحم نمی کنی به فکر کسانی باش که توسط امثال تو اشتباه روند.

farsi.khamenei.ir/message-content?id=2947
forum.bidari-andishe.ir/thread-15374.html

------------------------------------------------------

دیگر اینکه احتمالا شما فرق مهدی نصیری منتقد فلسفه و علی نصیریان بازیگر را می دانی و بعد آمده ای و آقای غرویان را سوژه می کنی. :-/ بنده هم از این آقای غرویان ناراحت هستم اما نه به اندازه سید صادق شیرازی و طرفداران او و برخی روحانیون حجتیه مسلک دیگر که مدام به بهانه دفاع امام خمینی ره و مقام معظم رهبری از ملاصدرا ایشان را لعن و نفرین می کنند.


مهدی نصیری
و

علی نصیریان

در ضمن جناب مهدی نصیری را هم بشناس! شما که سخن از حاج آقا میرباقری می زنی بدان که اندیشه های مهدی نصیری چقدر با ایشان فاصله دارد. بخوان لطفا برادرم:

مهدی نصیری: آقای خاتمی را هم همچنان درون نظام می دانم و دلم می خواهد خود ایشان به گونه ای عمل کند که پیوندش را با نظام قطع نکند. راندن افراد از زیر چتر نظام به خصوص کسانی را که پشتوانه یی از افکار عمومی را دارند، به مصلحت کشور نمی دانم و فکر می کنم سیاست ما باید به سمت التیام بخشی از جراحتی که در سال 88 به وجود آمد حرکت کند و نه تحریک و تشدید بیشتر آن. البته دو طرف ماجرا باید برای این مساله تلاش کنند. (irna.ir/.../...)

نصیری:من اخيرا در حال تحقيق و فيشبرداري پيرامون موضوع امکان يا عدم امکان تحقق تمدن تراز اسلام در عصر غيبت هستم. در اين تحقيقات که با مراجعه به بخش‎‎هاي مغفول قرآن و عترت در اسلام‎شناسي معاصر است به اين جمعبندي رسيده‎ام که اساسا تحقق تمدن تراز اسلامي در عصر غيبت ممکن نيست و خداوند و اهلبيت (عليهمالسلام) هم چنين تکليفي را بر دوش شيعه در عصر غيبت نگذاشته‎اند(www.rajanews.com/news/185427).

مهدی نصیری:رای آوردن روحانی بهترین تقدیر برای جمهوری اسلامی بود ..... اگر کسانی تا دیروز هاشمی و روحانی و حتی خاتمی را اصلا اوت شده می‌دانستند و نیازی به شنیدن حرف‌های آنها نمی‌دیدند، امروز دیگر نمی‌توانند چنین موضعی داشته باشند و اگر واقعا هنوز بر این موضع باشند، از نظر من این موضعی بسیار خام و خطرناک برای آینده نظام و کشور است. ما به هیج وجه نباید اجازه بدهیم روحانی در میان آن نیمه مساله‌دار با گفتمان حاکم و غالب شکست‌خورده تلقی شود. همه باید به روحانی کمک کنند تا آن نیمه احساس کنند واقعا رای دادنشان نتیجه‌ای مثبت داشته است و الا باید در انتظار رخدادهای بدی باشیم.



خداوند همه مان را عاقبت به خیر کند ان شاء الله


تشکر بابت مطلب خوبتون، معلوم بود وقت گذاشته بودید
هر کسی بدون جبهه گبری و یا حب و بغض نظر شما را بخواند پی به حقیقت مطلب می برد!
نقل قول کردن
+5 #1245 D: 1394-10-22 10:22
در روزگاری که پس از برجام دیگر شناخت مرزهای «اصولگرایان» از «اعتدالیون» ممکن نیست؛ نزدیکترین فرد سیاسی نزدیک به تفکر چپ اسلامی یعنی «محمود احمدی نژاد» با شکست در مدیریت اقتصاد از اریکه قدرت سرنگون شد؛ و توپخانه روشنفکران خودفروخته به راست یعنی «مهرنامه» هرنوع تحرکی در چپ اسلامی را نشانه گرفته است؛ سخن گفتن از چپ اسلامی چندان آسان نیست. با اینحال بازسازی تئوریک راست اسلامی در قامت دولت نوظهور حسن روحانی و به هم خوردن آرایش سیاسی کشور پس از اتفاقات 88 مرا بر آن می دارد که از «نیاز به رستاخیز دوباره چپ اسلامی» سخن بگویم.

*نسل اول چپ اسلامی: جلال آل احمد، علی شریعتی، محمدحسین بهشتی، امام خمینی

انقلاب ایران بی شک تحت تأثیر مجاهدتهای جریان چپ اسلامی بویژه از قیام نیمه خرداد 1342 علیه برنامه توسعه امریکایی انقلاب سفید و ارائه قرائت نوینی از اسلام پدیدار شد که توسط نواندیشانی چون جلال آل احمد، علی شریعتی و محمدحسین بهشتی سازمان یافت و در شخص رهبر بزرگ انقلاب امام خمینی به کمال خود رسید. قرائت نوینی که علیه استبداد و استعمار غربی از یک سو و جمود و تحجر سنتی از سوی دیگر برخاسته بود و در این راه از کل سرمایه نهضت مصلحین دینی و همینطور ادبیات نظری دیگر نهضتهای ضداستعماری در یک سده پیش از خود در ایران و جهان اسلام بهره می گرفت و همه را مجدداً درون «اسلامی کاملاً زنده و متفاوت در عصر جدید» صورت بندی می کرد.

در مقابل نسخه اولیه چپ اسلامی شاخه های مختلفی از جریان راست اسلامی بویژه در نسبت با مرجعیت سنتی حوزوی یعنی آیت الله شریعتمداری، و همینطور نهضت آزادی وجود داشت که تا پیروزی کامل نهضت تحت رهبری چپ عمل می کرد و علی رغم برخی اختلافات تلاش داشت که مرزبندی آشکاری با رهبری سیاسی و فکری جناح چپ نداشته باشد.

در این میان «سازمان مجاهدین خلق» جریان مهمی بود که همواره مایه اختلاف میان جناح چپ و راست اسلامی قرار می گرفت. سازمان مجاهدین خلق «چپ برخاسته از راست» بود و به همین دلیل حالتی التقاطی به خود گرفته بود. در واقع سازمان مجاهدین نسل دوم نهضت آزادی بود که در عین حفظ مرام اصلی می خواست تحرکی انقلابی نیز به خود بگیرد. تناقضات درونی راست اسلامی که قادر به تحلیل «امپریالیسم امریکایی» نبود و صورت بندی بسیار ضعیفی از «استبداد شاه» ارائه می داد و همینطور در جمع میان اسلام و تجدد (بویژه علم و دین) نسخه ناپایداری ارائه کرده بود، نهایتاً سازمان را به تغییر ایدئولوژی و انتقال کامل به «چپ سکولار جهانی» واداشت. بااینحال با بیرون آمدن رجوی از زندان سازمان بی ریشه مجاهدین حیاتی دوباره یافت تا دائماً بعنوان آلترناتیوی تقلبی برای چپ اسلامی اصیل موجبات تقویت راست اسلامی را فراهم کند.

با این همه با بمب گذاری دفتر حزب جمهوی اسلامی و ترور رهبران فکری چپ اسلامی و اخراج تدریجی نظریه پردازانی چون دکتر آیت، دیالمه، جلال الدین فارسی و شمس آل احمد تنها یک نماینده از نسل اول جریان چپ اسلامی باقی ماند که از قضا در سال 68 به رهبری رسید.

* نسل دوم چپ اسلامی: داستان ادغام تدریجی «اصلاحات» در راست

شاگردان نسل اول چپ اسلامی اگرچه در دهه شصت حول محوریت نخست وزیر «میرحسین موسوی» و در شرایط جنگ حضور سیاسی پررنگی داشت اما از همان اولین سالهای نخست وزیری میرحسین تا امروز در چندین مرحله متوالی توسط جریان پرقدرت راست اسلامی به رهبری «آیت الله هاشمی رفسنجانی» مورد تهاجم قرار گرفت و هربار با از دست دادن بخش بزرگی از اندیشه خود به راست، نهایتاً در وقایع سال 1388 و بویژه در انتخابات سال 1392 بطور کامل در جریان راست و آخرین نسخه آن یعنی حسن روحانی ادغام گردید تا به هیچ میزان اثری از پیشینه ی چپ نسل دوم باقی نماند.

اینکه چگونه تفکرات مهمترین شخصیتهای نسل دوم چپ اسلامی یعنی «میرحسین موسوی» و «محمد خاتمی» و حتی «مهدی کروبی» توسط جریان اصلاحات سانسور گردید و جریان راست اسلامی با یک برنامه گام به گام و صبورانه در مدت سی سال کل نسل دوم چپ اسلامی را استحاله کرد داستان مفصلی است که باید در فرصتی مقتضی با مستندات کافی مطرح گردد. در اینباره اجمالاً باید به نقش بسیار مهم و محوری عبدالکریم سروش و سعید حجاریان در این استحاله تدریجی اشاره کرد که در کنار نفوذ سیاسی شخصیتهای کارگزاران در احزاب اصلاح طلب مبانی نظری این زوال تدریجی چپ دوم را فراهم کردند. در دهه 1360 عبدالکریم سروش مردی از خاستگاه راست اسلامی، فارغ التحصیل مدرسه علوی، مخالف دو آتشه دکتر علی شریعتی و متکی به تفکر سنتی اسلامی بویژه آراء غزالی توانست خود را به محوریت حلقه فکری اصلی چپ یعنی کیان مبدل کند و به تدریج بنیانهای تفکر چپ را با سوهان «روشنفکری دینی لیبرال» خود که به دروغ بعنوان خلف روشنفکری اسلامی شریعتی جا زده بود، نابود کرد. سعید حجاریان امّا نفر دومی است که با حضور در مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری سیر انفسی خویش از «چپگرایی ایدئولوژیک» به «راست گرایی تکنوکراتیک» را سرمشق تحول کل جناح چپ نسل دوم کرد و عملاً در مقالات خویش در نیمه اول دهه هفتاد این تحول را با ادبیات الهیاتی، فلسفی، سیاسی، جامعه شناختی و اقتصادی تئوریزه کرد.

آخرین مهره باقی مانده از تفکر قدیم چپ اسلامی یعنی میرحسین موسوی و تا حدودی مهدی کروبی به نحو باورنکردنی ای توسط جریان راست جدید (ائتلاف کارگزاران و اصلاح طلبان) به معنای واقعی کلمه «مصرف» و از صحنه سیاست اخراج شدند و محمد خاتمی هم علی رغم اختلاف نظر جدی با راست محافظه کارانه تن به این استحاله سپرد.

*نسل سوم چپ اسلامی: ظهور احمدی نژاد

انتخابات 1384 نشان داد که علی رغم استحاله بدنه سیاسی جناح چپ، مطالبات چپ اسلامی هنوز در اعماق وجود ایرانیان ریشه دارد و این اندیشه به هیچ وجه پایگاه اجتماعی خویش را از دست نداده است.

«اصولگرایی» نظریه سیاسی بی معنایی است که نسل دوم جریان راست اسلامی (دهه شصت) در اعتراض به ائتلاف رهبر اصلی خود یعنی هاشمی رفسنجانی با جناح چپ روی خود گذاشت تا با بازتولید اختلافات دهه شصت بتواند سهمی در قدرت پیدا کند. در واقع دعوای اصولگرایی- اصلاحات چیزی جز دعوای نسل دوم راست اسلامی با نسل سوم راست اسلامی بر سر استقرار در صحنه قدرت و حفظ شبکه سیاسی-اقتصادی وابسته به خود نبود. البته مشخص است که نسل سوم راست نظریه سیاسی خویش را را یک مرتبه بهبود بخشیده و با معادلات جدید جهان و بویژه سقوط شوروی و همینطور مطالبات جدید نسل جوان هماهنگ کرده بود و حال آنکه نسل دوم راست همچنان بر همان مناسبات قدیم و شبه فئودالی بازار و حکومت اصرار می ورزید. حاصل نظری تحول در اندیشه راست اسلامی در نسل سوم بصورت نظریه «هم توسعه اقتصادی هم توسعه سیاسی» درآمده بود که صورتی التقاطی و سطحی از آن در انتخابات ریاست جمهوری 1384 توسط نسل دوم راست تقلید شد.

در میان کاندیداهای اتخابات 84 اما شخصی نو با نوستالژی «رجایی» و رویکردهای مردم گرایانه و عدالتخواه با رویه ی انتقادی رادیکالی نسبت به تسلط جریان راست بر مناسبات سیاسی و اقتصادی کشور خود را به مردم معرفی کرد که شگفتی ساز انتخابات شد. محمود احمدی نژاد اما در دولت اول خود تلاش کرد که تفکر مردم گرا، امپریالیسم ستیز و عدالتخواه خویش را متکی بر دیدگاه های اسلامی و حوزوی استوار کند اما در این راه توفیقی نیافت. احمدی نژاد غافل از این بود که اندیشه سنتی حوزوی پایگاه تفکر راست اسلامی است و نمی تواند مبنایی برای چپ اسلامی نسل سوم فراهم کند.

با این اوصاف احمدی نژاد در دولت دوم ریاست جمهوری خود با تفطن یافتن به عدم امکان سرمایه گذاری بر حوزه علمیه از یک سو و نیروهای سیاسی اصولگرا از سوی دیگر، شبکه سیاسی خویش را به کلی از نیروهای اصولگرای راست تسویه کرد و تلاش کرد تا بر پایه نظریه نوینی از «ایران گرایی اسلامی» که توسط مهندس مشایی تئوریزه می شد چپ اسلامی را با ملی گرایی از یکسو و چپ جهانی از سوی دیگر پیوند زند. شرایط اجتماعی و سیاسی و اقتصادی کشور اما کشش این دگردیسی در گفتمان چپ نسل سوم را نداشت و احمدی نژاد در فقدان حلقه یاران فکری و سیاسی هماهنگ و زیر فشار بحران اقتصادی شرایط تحریم سرنگون شد.

*یکه تازی نسل چهارم راست اسلامی و خلأ نسل چهارم چپ اسلامی

در شرایطی که نسل سوم راست اسلامی (ائتلاف اصلاح طلبان و کارگزاران) در تلاش نافرجام 88 در هم شکسته شده بود و بخشی از آن رادیکالیزه شده به راست سکولار جهانی پیوسته و پایگاه اجتماعی داخلی در شرایط حبس رهبران سیاسی سردرگم مانده بود، باز هم اتاق فرمان اصلی راست ابتکار عمل را بدست گرفت و با استفاده از فرصت در حصر خانگی بودن رهبران نسل سوم (که همانطور که گفته شد راست خالص هم نبودند و شائبه چپ روی در صورت آزادی آنها انتظار می رفت) نسل چهارم راست را با رهبری حسن روحانی وارد صحنه کرد و در یک بازی گردانی بسیار پیچیده با تغییر گزینه ها از هاشمی به عارف و از عارف به روحانی توانست تمام قوای نسل سوم راست و پایگاه اجتماعی آنها یعنی طبقه متوسط را به نفع خود بهره برداری کند.

در انتخابات 92 اصولگرایی یا همان نسل دوم راست اسلامی که به کلی از قافله تحولات کشور عقب است و پس از مشارکت کامل با راست نسل سوم در پایین کشیدن احمدی نژاد، صرفاً به واسطه شبکه قدیمی سیاسی و اقتصادی خود در صحنه باقی مانده است، با تکرار اشتباه انتخابات 84 بازهم به تقلید از گفتمان راست مدرن نسل سوم پرداخت. تنها استثناء سعید جلیلی بود که اگرچه علاقه مند به بازتولید چپ نسل چهارم بود اما به واسطه ریشه های راست خویش در دانشگاه امام صادق هیچ توفیقی نیافت و تنها بخشی از بدنه اجتماعی بی رهبرمانده احمدی نژاد را جذب خود کرد.

در چنین شرایطی است که خلأ گفتمان نسل چهارم چپ اسلامی به شدت احساس می شود. اگرچه در دو سال گذشته و در شرایط همدلی کامل قوای سیاسی کشور با دولت روحانی، بخش کوچکی از جریان اصولگرایی با محوریت سعید جلیلی و نام سیاسی «پایداری» و عنوان اجتماعی «دلواپسان» با فاصله گرفتن از اصولگرایی رسمی «علی لاریجانی» تلاش داشت که تحرک نویی را پدید آورد اما ماجرای تصویب برجام در مجلس نشان داد که این جریان به شدت به لحاظ فکری و سیاسی تحت نفوذ نیروهای راست است.

بدنه اجتماعی انقلاب اسلامی باید تجربه شکست احمدی نژاد در اتکا به اصولگرایی و همینطور حوزه های علمیه را جدی بگیرد و خود مردانه پای در راه بازسازی تئوریک چپ اسلامی کند. نکته بسیار مهمی که طرح آن تنها امروز پس از عبرت گرفتن از تجربیات گذشته ممکن شده است، توجه به اندیشه سیاسی آیت الله خامنه ای است. جریان راست اسلامی در 25 سال گذشته پیوسته تفسیری راست گرایانه از اندیشه ایشان به نسل جدید ارائه داده است که خود مهمترین مانع در استحاله افکار ایشان در جامعه و دیده نشدن افکار نوگرایانه و پیشروی ایشان در زمینه های گوناگون است. «راست زدایی از اندیشه آیت الله خامنه ای» که مهمترین رهبر فکری برجای مانده از نسل اول و اصیل چپ اسلامی است، کارویژه بسیار مهم نسل چهارم انقلابیون خواهد بود تا از این طریق اندیشه اصیل انقلاب از اسارت اصولگرایی و راست خارج شده و تواناییهای عظیم ملی و جهانی آن در رودر رویی با امپریالیسم امریکایی و توسعه گرایی انسان سوز و بنیان برافکن راست گرایان داخلی آشکار گردد. امری که تنها با توجه به نفوذ بسیار غلیط تفکر راست بر تمام عرصه های نظری و عملی، از معرفت شناسی و هستی شناسی و فلسفه سیاسی و فلسفه علم و اندیشه اقتصادی و تاریخ اندیشه گرفته تا نیروهای سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و رسانه ای داخل کشور، ابعاد عظیم و بسیار اساسی آن نمایان خواهد شد.



متنی از محمدحسین بادامچی
نقل قول کردن
+9 #1244 قاسم نصراله 1394-10-22 10:18
القدس العربی: حمله افراد نقابدار به ساختمان اطلاعات عربستان در قطیف
افرادی نقابدار با استفاده از کوکتل مولوتف به ساختمان اطلاعات شهر قطیف در شرق عربستان حمله کردند.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "القدس العربی"؛ شماری از افراد نقابدار با استفاده از کوکتل مولوتف به ساختمان اطلاعات شهر قطیف در شرق عربستان حمله کردند.

برخی پیش‌بینی می‌کنند این عملیات در پاسخ به اقدام مقامات سعودی در اعدام شیخ نمر انجام شده باشد.

سخنگوی وزارت کشور عربستان اعلام کرد این عملیات ناموفق بوده و یکی از حمله‌کنندگان بازداشت شده است. :sa
yjc.ir/.../...
فیلمش که میگه موفق بوده

zz: u:313
نقل قول کردن
+22 #1243 رایحه ظهور 1394-10-22 10:15
ای شهید ! ای آنکه بر کرانه ازلی و ابدی وجود بر نشسته ای دستی برآور و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را از این منجلاب بیرون کش...

نقل قول کردن
+20 #1242 رایحه ظهور 1394-10-22 10:14
ان شاالله ما را هم در خیل سربازان مهدی بپذیرند

نقل قول کردن
+14 #1241 هه 1394-10-22 09:25
اندیشکده «واشنگتن» در گزارشی به وضعیت مبهم جانشینی پادشاه عربستان اشاره کرده و نوشته است :
که گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر آنکه حاکم بعدی عربستان سعودی بعد از «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان، «محمد بن نایف» ولیعهد عربستان نخواهد بود بلکه پسر 30 ساله خود سلمان یعنی «محمد بن سلمان» معاون ولیعهد عربستان شاه خواهد شد!

محمد بن سلمان به نقل از وینستول چرچیل گفته است که فرصت‌ها در طول بحران به وجود می‌آید!!!

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13941021001327
نقل قول کردن
+9 #1240 سعاح 1394-10-22 09:20
حرف ناب:

"بر تو باد به مراقبه و توجه به حق در مورد چیزهایی که خداوند از تو می گیرد و یا چیزهایی که به تو عطا می فرماید . خداوند چیزی را از تو می گیرد تا تو صبر نمایی و در نتیجه او تو را دوست بدارد چرا که خداوند صابرین را دوست می دارد « إن الله یحب الصابرین » .

و زمانی که خداوند تو را دوست بدارد با تو مثل محب با محبوبش رفتار می نماید .

سپس حضرت شیخ می فرمایند :

هیچ چیزی را از دست نمی دهی مگر اینکه در مقابل از دست دادن آن چیز دیگری و عوضی را به دست می آوری مگر خدا را که اگر او را از دست دهی چیزی نیست که عوض آن باشد .

سپس شعری رابیان میفرمایند که ترجمه ی آن چنین است :

هر چیزی که از دست می دهی و تو را ترک می نماید عوضی در مقابل آن به دست می آوری . و برای خدا زمانی که تو را ترک نماید جایگزینی نیست .

وهمچنین در مورد چیزهایی هم که خدا به تو عطا می فرماید باید مراقبه داشته باشی .

از جمله یچیزهایی که خداوند به تو عطا فرموده است صبر بر چیزهایی است که از تو گرفته است چرا که در مقابل گرفتن آن چیز به تو شکر عطا فرموده و او شاکرین را دوست دارد « إن الله یحب الشاکرین »."
نقل قول کردن
+3 #1239 سعدالدین 1394-10-22 08:51
به نقل از خیبر110:
قلب رآکتور اراک خارج شد
یک منبع مطلع: امروز عملیات خروج قلب راکتور اراک پایان یافت و قلب راکتور خارج و به جای آن بتن ریخته شد./فارس

دروغ میگن بتن نریختن بلکه یه استفاده بهینه ازش میشه تبدیل شد به چاه دستشویی
نقل قول کردن
+1 #1238 سعاح 1394-10-22 08:38
به نقل از سيدعطاالله فيروزي:
من نه قصد شوخى داشتم نه تذكر
من شما را به عنوان يك استاد در زمينه فلسفه قبول دارم
در اين سايت همه اساتيد سياست و جناح بازي هستند
اما شما كلي نگر و بيشتر معنوي گرا هستيد
ولي مثل اينكه از جانب خودتون سوتفاهمي پيش اومده
والله كه من قصد و غرض و نيت توهين نداشتم
و قصد من فقط پرسيدن سوال بود
و حساب اين برداشت شما با خودتون كه نوعي حق الناس هست
چون شما داريد در برابر بنده هجمه و شماتتي ميكنيد كه انگار من گتاهي مزاكب شدم

چون خطاب شما به بنده خیلی بیش از آن بوده که هستم و هر از گاهی مورد اهانت و تمسخر از جانب برخی کاربران قرار می گیرم، فکر کردم شما هم منظور خاصی دارید۔ بخاطر این سوء تفاهم از شما معذرت می خواهم اما عاجزانه از شما خواهش می کنم که بنده رو فقط یک برادر ایمانی خود خطاب کنید نه بیشتر۔
نقل قول کردن
0 #1237 سيدعطاالله فيروزي 1394-10-22 08:38
به نقل از سيدعطاالله فيروزي:
من نه قصد شوخى داشتم نه تذكر
من شما را به عنوان يك استاد در زمينه فلسفه قبول دارم
در اين سايت همه اساتيد سياست و جناح بازي هستند
اما شما كلي نگر و بيشتر معنوي گرا هستيد
ولي مثل اينكه از جانب خودتون سوتفاهمي پيش اومده
والله كه من قصد و غرض و نيت توهين نداشتم
و قصد من فقط پرسيدن سوال بود
و حساب اين برداشت شما با خودتون كه نوعي حق الناس هست
چون شما داريد در برابر بنده هجمه و شماتتي ميكنيد كه انگار من گتاهي مزاكب شدم

تصحيح ميشود
گناهي مرتكب شدم .
در اين سايت هم با گوشي اومدن قلونه ...
اين وب امكانات اندرويدي نداره و فقط مناسب
با ويندوز هست
يه كم هم به پيشرفت فني سايت رسيدگي كنيد
نقل قول کردن
0 #1236 سيدعطاالله فيروزي 1394-10-22 08:30
به نقل از سعاح:
قبلاً با این حسن ظن که مںظور شما شوخی و تذکر هست جواب شما رو داده بودم اما حالا که محرز شد قصد تون اهانت به بنده هست، لزومی نمی بینم با شما هم کلام شوم۔

من نه قصد شوخى داشتم نه تذكر
من شما را به عنوان يك استاد در زمينه فلسفه قبول دارم
در اين سايت همه اساتيد سياست و جناح بازي هستند
اما شما كلي نگر و بيشتر معنوي گرا هستيد
ولي مثل اينكه از جانب خودتون سوتفاهمي پيش اومده
والله كه من قصد و غرض و نيت توهين نداشتم
و قصد من فقط پرسيدن سوال بود
و حساب اين برداشت شما با خودتون كه نوعي حق الناس هست
چون شما داريد در برابر بنده هجمه و شماتتي ميكنيد كه انگار من گتاهي مزاكب شدم
نقل قول کردن
+3 #1235 سعید 1394-10-22 07:48
این هم سند دیگری برای بیسوادی این رسانه های قارچی داخلی.

باشگاه خبرنگاران جوان یک خبر طنز از نیویورکر رو به عنوان یک خبر جدی کار کرد: ملاقات "شان پن" و ابوبکر البغدادی!



بقیه رسانه ها هم ازش این خبر رو کپی کردند.

بعد از چند ساعت باشگاه خبرنگاران جوان، دو زاریش افتاد که سوتی داده، رفت یواشکی یک گوشه نوشته که راستی این طنزه. :D ولی بقیه رسانه ها هنوز تو کف این خبر مهم هستند.
نقل قول کردن
+4 #1234 سعاح 1394-10-22 07:14
نظر برخی علما از جمله علامه طباطبائی و ... در مورد ابن عربی چیست؟

islamquest.net/fa/archive/question/fa14080#

ابن عربی:

islampedia.ir/fa/1389/11/%D8%A7%D8%A8%D9%86-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%DB%8C-2/
نقل قول کردن
+7 #1233 سعاح 1394-10-22 07:02
نشانی اول: هرکسی با فلسفه و عرفان اسلامی نفرت داشت کینه ای علیه خط امام و رهبری در دل دارد۔

نشانی دوم: هرکسی با فلسفه و عرفان اسلامی عناد ورزید لزوماً گرایش و تمایل به سیکولاریسم و غرب خواهد داشت۔

این "اقدار مشترک" رو میان شخصیات علی الخصوص خواص جستجو کنید تا مطلب روشن تر شود۔

یک تذکر: اگر خواستید برحق یا برباطل بودن کسی رو بسنجید بیشتر از اعمال و رفتارش، به افکار و نظریاتش توجه داشته باشید۔ چون فرموده اند عمل مومن نسبت به نیاتش کمتر هست و منافق بالعکس ماجراست۔ گاهی انسان مومن و متدین دچار خطا می شود و گاهی در عمل نیات خوب خود رو نمی تواند با تمام و کمال پیاده کند۔ اما اگر فکر او درست باشد، وجودش یک نعمت است۔ ولی اگر فکرش آلوده نجاست غرب گرایی و تحجر شد، دیگر هرکاری رو انجام دهد ابتر است۔
نقل قول کردن
+7 #1232 سعاح 1394-10-22 06:46
بیانات مقام معظم رهبری در مورد آیت الله قاضی و طریقت ایشان

بسم‌الله‌الرّحم ن‌الرّحیم‌
...
مهمترین مسئله در این باب، این است که ما در بین سلسله‌ی علمی فقهی و حِکمی خودمان در حوزه‌های علمیه – در این صراط مستقیم – یک گذرگاه و جریان خاص‌الخاص داریم که میتواند برای همه الگو باشد، هم برای علما الگو باشد – علمای بزرگ و کوچک – هم برای آحاد مردم و هم برای جوانها؛ میتوانند واقعاً الگو باشند. اینها کسانی هستند که به پایبندی به ظواهر اکتفاء نکردند، در طریق معرفت و طریق سلوک و طریق توحید تلاش کردند مجاهدت کردند کار کردند، و به مقامات عالیه رسیدند. و مهم این است که این حرکت عظیم سلوکی و ریاضتی را نه با طرق من‌درآوردی و تخیّلی – مثل بعضی از سلسله‌ها و دکانهای تصوّف و عرفان و مانند اینها – بلکه صرفاً از طریق شرع مقدّس آن هم با خبرویت بالا، به دست آوردند. ...

komeily.com/.../...
نقل قول کردن
+5 #1231 سعاح 1394-10-22 06:38
یکی از روحانیون برجسته شده در سیما می فرمایند:

"شاهد روشنی بر اثبات کشف و شهودِ اهل دل، از طریق آیات قرآنی و روایات اهل بیت(علیهم السلام) در منظر ما وجود ندارد"۔

پس مفهوم ملکوت در امثال این آیت چیست؟:

@};- وَكَذَٰلِكَ نُرِي إِبْرَاهِيمَ مَلَكُوتَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَلِيَكُونَ مِنَ الْمُوقِنِينَ @};-

دوستان، باید در مورد مسایل کلان ریشه یابی کرد۔ قبلاً هم عرض کرده ام که این دشمنی با مبانی انقلاب بود که منجر به دشمنی با احمدی نژاد شد۔ اگر احمدی نژاد هیمنه تحجر رو تکون نمی داد این مشکلات هرگز برسر او فرود نمی آمدند۔ متاسفانه خیلی از دوستان انقلابی خودشون حضرت امام رضوان الله علیه و آقا حفظه الله رو بعنوان سالک و مجذوب الی الله نمی شناسند و بُعد سیاسی این بزرگواران چنین چشمها رو خیره کرده است که شخصیت اصلی آنها پنهان مانده است۔ اما دشمن اینگونه نیست۔ او همیشه بدنبال ریشه یابیست تا بتواند ریشه رو بزند۔

اجازه بدهید رُک بیان کنم: کسانی که از زمان کودکی خود یک کینه و نفرت علیه فلسفه و عرفان در دل پیدا کرده بودند [مثلاً یکی بخاطر اینکه پدرش شاگرد یک فقیه متحجر بوده و دیگری بخاطر اینکه خودش شاگرد آن طلبه پابه فرار گذاشته و کم حوصله بود]، علیه فلسفه و عرفان بپا خواستند و همه هم و غم زندگی شان شد این دشمنی۔

اینها و امثالهم از جانب اغیار پنهان و آشکار حمایت می شوند چون مکتب اینها در مقابل تفکر و خط امام قرار دارد گرچه نمی خواهند بین مردم بعنوان دشمن نظام و انقلاب مطرح شوند۔ اما اگر کسی خواست علیه ولایت فقیه و مبانی نظام قد علم کند از حمایت همه جانبه این طیف برخوردار می شود۔

این وسط "انقلابیون" اکثراً هاح و واج می مانند چون ملاک شون حق نیست و شخصیات هستند۔ خودشون رو پیرو خط امام می پندارند اما تا جاییکه از سیاست و مدیریت حرف زده شود و هروقت بحث مبنایی و زیربنایی پیش آمد فرار می کنند که آقا مارو چه به فلسفه؟ و عرفان هم یک امر ذوقیست! اینگونه انقلابیون، همانی که از تفکر اصلی حضرت امام رضوان الله علیه و آقا حفظه الله عقب مانده اند شاید عاقبت بخیر نشوند مگر اینکه خداوند رحم فرماید۔

وقتی اعلیٰ ترین شخصیات نظام بخواهند بی محابا کسی رو تهمت بارون کنند و انواع و اقسام انگ و چسپ بهش بزنند این نشانه اینست که اصل مسئله و ریشه در جای دیگریست که نمی توانند برای مردم عنوان کنند۔ چون اگر اصل مسئله رو بیان کردند شخصیت حضرت امام رضوان الله علیه و آقا حفظه الله زیر سوال خواهد رفت۔

اگر بخواهی انقلاب و نظام باقی بماند، اول باید مبانی انقلاب رو درست فهمید که از فلسفه و عرفان اسلامی نشئت گرفته است۔ بعد از آن باید کسانی رو شناخت که بخاطر جهل خود یا نفرت و کینه عمیق خود با فلسفه و عرفان دست به دشمنی با نظام بسته اند و موریانه دارند ریشه ها رو می جوند۔

اگر دوستان در این باره سوال داشتند، در خدمت ام۔
نقل قول کردن
+7 #1230 سعاح 1394-10-22 05:48
به نقل از حسن.س.:

...
خداوند همه مان را عاقبت به خیر کند ان شاء الله

خدا قوت @};-
نقل قول کردن
+5 #1229 b 1394-10-22 05:43
هین سخن تازه بگو-تادوجهان تازه شود
وارهد از هردو طرف-بی حدواندازه شود
نقل قول کردن
+12 #1228 mehdi313 1394-10-22 02:09


آیت الله صدیقی، مسجد ضرار یاران انقلاب، تلاش برای ایجاد اختلاف با استفاده از منصوبان امام

www.mostazafin.tv/images/video/resize/low_quality81seddiqi-masjede-zerar-hashemi-rohani.flv
نقل قول کردن
+8 #1227 صدرا 1394-10-22 01:23
هی چپ می نشینند وراه می نشینند ومی گویند که اگر برجام اجرا شود کن فیکون می شود خلاصه ملت را سر کار گذاشتند تا این بد فرجام اجرا شود انها تا می توانند قر می دهند یک روز می گویند تروریست یک روز می گویند خسارت سفارت یا همان جاسوسخانه یک روز می گویند هر کس هر جا این سربازان ادمکش امریکا را کشت ایران باید خسارت بدهد وهر روز به بهانه ای نمی دانم فردا امدیم این بد فرجام اجرا نشد شما کلا می میرید ودیگر هیچ کاری از عهده شما بر نمی اید واقعا چقدر بدبخت هستید شما که چشم خود را به بخشش امریکا بستید وعلنا می گویید که شما هیچ کاره هستید ودر عوض اینکه بگیید خدا کریم است وخدا همه کار ها را درست می کند ودر عوض اتکا به خدا وحاجت خواستن از خدا فقط بامید برجام این سند نافرجام نسشتید که شاعر در اینمورد میگوید بر در خواجه بی مورت دنیا چند نشسته ای که خواجه در اید بیچاره ها در عوض اتکا به ایرانیان وفکر ایرانی اینکه ما می توانیم نشسته اید که فرنگی ها بیایند کار ها را درست کنند وهمش برجام برجام می کنید چقدر شما زبون وخوار هستید خودتان زبون هستید دارید می خواهید ملت را هم زبون وذلیل کنید اف بر شما افراد متذلل وحقیر واقعا جقدر پست وحقیر هستید شما که کشور را دارید از استقلال به سمت وابستگی کامل می برید همه چیز وهم شرکت ها را تعطیل کردید وفقط می خواهید کارکران خارجی به نوایی برسند وبلکم از این بحرانی که گرفتار شدن نجات پیدا کنند غافل تز اینکه اگر خدا بخواهد یک دفعه همه این نوکری شما نتیجه برعکس می دهد ویکدفعه در یک روز همه بازارهای انها شکست می خورد
نقل قول کردن
+4 #1226 صدرا 1394-10-22 01:05
حسن کلیدار باشی امروز امد و افاضاتی فرموند که لازم است تحویل بگیرند ایشان گفتند که دو روز هوای تهران خراب شده امدند تبلیغ راه انداختند خوب چرا تبلیغ راه می انازید اگر خفه هم شدید نباید صدا کنید فقط وقتی باید صدا کنید که مخالفان ایشان بر سر کارند مثلا اگر احمدی نژاد بود باید گوش فلک را از این کر می کردید همانطور که با گران شدن دلاز هیاهویی راه انداختند که نگو انگار ان بنده خدا هیچ گرفتاری نداشت وفقط ایشان الان گرفتار این جریان شده نه بابا انوقت با اشاره شما ایران را گرفتار بیشترین تحریم های کمر شکن کردید تا دولت او را از پای در بیاورید وبعد هم با تبلیغات وسیع خواستید او را از پای در بیاورید که الحق همه تیرهیتان به سنگ می خورد ولی در مورد این الودگی نمی دانستیم که بیست وهفت روز که هوای تهران بشدت الوده بود یکی دو روز بود ببخشید عینک نزده بودیم ظاهرا این اعشار داشنه که ما ندیدیم مثل اینکه دو روز هفت ساعت بوده که ما بیست وهفت روز خواندیم در جز همه می دانیم که تهران از سیصد وشصت روز شاید بندرت شش روز هوای تهران پاک باشد نمی دانم شاید منظورتان از دو روز این باشد که با افاضه ایکه در مورد فروش صد هزار خورو فرمودید این شش روز قرار است به دو تا سه روز تقلیل یابد که این نشانه پیشرفت است که توانستید این الودگی را مهار کنید البته بطور وارو اما بدانید که در غربی که شما جان بر کف ان هستید انروز میگفت که بیست هزار ایستگاه شارژبرق تدارک دیده است که ماشین های برقی شارژشود واز الودگی هوا جلوگیری کند انقدر تعداد مترو ها زیاد است که مردم دیگر برای رفتن به سر کار یا مدرسه یا هر کار دیگر احتیاج به وسیله نقلیه خصوصی یا ماشین شخصی ندارند پنج نوع قطار دارد یکی مترو یکی منو ریل یکی تراموا یکی بین شهری یکی بین استانی یکی بین کشوری یکی بین قاره ای اما شما از وقتی امدید نه پول برای مترو دادید نه منوریل را راه انداختید اصلا فکر کنم با منو ریل مخالف هم هستید ونه برای قطارهای بین شهری سرمایه گذاری کردید حالا هم میگویید برای زیاد شدن ان باید حتما قیمت انرا گران کرد البته این درست است در حالی که حقوق طبقه مستضعف هم زیاد شود نه اینکه برای طبقه محروم که می رسد سیاست شتر مرغی در پیش بگیرید وبگویید نه این نمی شود وتورم زیاد می شود اگر حقوق اینها را زیاد کنیم اما در عین حال همه چیز را مرتب گران می کنید خوب تا اندازه ای این احمق بازی های شما جواب داد واین کارت های اعتباری شما هیچ درخواستی نداشت با ان قسط های سنگین دادید به معلمان رد کردند دادید به بازنسشته ها انها هم رد کردند عاقبت گفتید جامعه هدف ما این جوانان تازه ازدواج کرده می باشد خوب بی عقل ها این جوانان تازه می خواهند ازدواج کنند ان پول 500 هزار تومان برای پنج میلیون ویک میلیون برای ده میلیون را از کجا بیاورند اینها که اکثرا بی کارند حالا اگر یک نفر هم تازه استخدام شود که حقوقش از یک میلیون بیشتر نیست من دعا تون می کنم خدا یک عقلی به شما بدهد یک پول زیادی به من تا هر چه شما ارد می دهید فورا برایتان فراهم کنم که از بی عقلی هیچ چیزی بدتر نیست
نقل قول کردن
+1 #1225 ? 1394-10-22 00:58
درک مسائل فلسفی مشکل است.اغلب افراد مخالف فلسفه و حکمت معنای مطالب فلسفی را نمیدانند.حتی بسیاری اساتید فلسفه عمق مطالب را نفهمیده اند.موضوعی مانند وحدت وجود به قدری غامض و عمیق است که تا انسان از وادی خیال بیرون نیاید و وارد فهم عقلی نشود،امکان درک حقیقت موضوع برای او ممکن نیست.برای فهم فلسفه ابتدا باید خود را شناخت،باید نفس و پیچیدگی نفس بشری را شناخت.باید شناخت را شناخت،نحوه ارداک را فهمید و مرز میان درک عقلی و خیالی را ذوقا و شهودا درک کرد.لذا فرموده اند فلسفه بدون جهاد با نفس اگر گمراه کننده نباشد بیهوده است.فلسفه ورزی یا حکمت اموزی استکمال نفس بشری است.انسان هر چه فیلسوف تر انسان تر.فلسفه ساختن نفس بشری است بوسیله معرفت به حقایق عالم،عالمی که حقیقت ان و ارکان ان اسماء الهی است.نفس انسان در حقیقت همان مدرکات و معقولات اوست.نفس انسان در سیر تکامل خود و در صیرورت خود با معقولات ساخته میشود.اگر فلسفه درک حقیقت عالم است و اگر حقیقت عالم کارگزاری و تجلی اسماء الهی است و اگر انسان با معقولات و مدرکات خود متحد میشود،انسان با فلسفه ورزی و حکمت اموزی با حقیقت اسماء الهی متحد میشود و این همان ولایت است،این معنای خلافت الهی است.از این نظر بزرگترین فلاسفه و حکما پیامبران و اولیاء هستند.
نقل قول کردن
+8 #1224 صدرا 1394-10-22 00:32
به نقل از رایحه ظهور:


براستی رسوایی از این بیشتر؟؟!! با تشییع شهدا هم مخالفت می کنند! به تشییع شهدا انگ سیاسی می زنند! اینها با تفکر شهید مشکل دارند با تفکر مقاومت و مبارزه

بیایید ببینیم مشابهت فتنه گران 88 واین اباشرها که الان روی کارند چقدر است
فتنه گران انها با احمدی نژاد مخالف بودند
اینها با احمدی نژاد مخالف هستند
فتنه گران با مظاهر اسلام مخالف بودند
اینها با مظاهر اسلام مخالف هستند
فتنه گران را امریکا واروپا حمایت می کردند
اینها را امریکا واروپا حمایت می کند
فتنه گران با ولایت مخالفت می کردند
اینها با ولایت مخالفت می کنند
فتنه گران با فساد دید خوبی داشتند وهمانظور که دیدید در خیابانها چه کردند
حال اگر کمی به خیابانها نگاه کنید بخوبی خواهید فهمید که بعد از این دو سال چطور زنان ودختران با پررویی هر کاری را انجام می دهند
فتنه گران با سپاه وبسیج مخالف بودند
اینها نیز با سپاه .بسیج مخالف هستند دلیل انکه سپاه یک روزنامه منحرف را تعطیل کرد وحسن گفت چرا این کار را کردید
نقل قول کردن
+11 #1223 حسن.س. 1394-10-22 00:05
به نقل از خادم الرضا ع:
وقتی ملاک فهم قرآن فلسفه بافی بدانیم به اینجا هم می‌رسیم ۰۰۰ باید یک کت شلواری مثل علی نصیریان بیاید تو مناظره از ثقلین بگوید و مبنای فهم قرآن را اهل بیت س بداند که اهل ذکر یعنی اهل بیت س ولی این معتقدان به وحدت وجود باید هم به اینجا برسند خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج۰۰۰۰
والعاقبه للمتقین @};-


آقای خادم الرضا این همه بغض را چرا از خودتان دور نمی کنید؟ =((

چرا نمی خواهید بپذیرید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از کسانی هستند که ملاصدرا و حکمت اسلامی را بی نظیری می دانند؟

لطفا برادرم خوب به این جملات نگاه کنید و پیشتر بدانید اگر دست از این دشمنی ها برندارید احتمالا بیشتر سوزش های عوالم دیگر را به احساس دنیایی نیز تجربه خواهید کرد:

امام خمینی(ره):محمد بن ابراهیم شیرازی از بزرگترین فلاسفه الهی و موسس قواعد الهیه و مجدد حکمت ما بعدالطبیعه، او اول کسی است که مبدا و معاد را بر یک اصل بزرگ خلل ناپذیر بنا نهاد و اثبات معاد جسمانی با برهان عقلی کرد و خللهای شیخ الرئیس را در علم الهی روشن کرد و شریعت مطهره و حکمت الهیه را با هم ائتلاف داد، ما با بررسی کامل دیدیم هر کس درباره او چیزی گفته از قصور خود و نرسیدن به مطالب بلندپایه اوست.

امام خامنه ای(حفظه الله):همانگونه که فلسفه‌ی صدرایی - که خود او بحق آن را حکمت متعالیه نامیده - در هنگام پیدایش خود، نقطه‌ی اوج فلسفه اسلامی تا زمان او و ضربه‌یی قاطع بر حملات تخریبی مشککان و فلسفه‌ستیزان دورانهای میانه‌ی اسلامی بوده است، امروزه پس از بهره‌گیری چهارصدساله از تنقیح و تحقیق برجستگان علوم عقلی، و نقد و تبیین و تکمیل در حوزه‌های فلسفه، و ورز یافتن با دست توانای فلاسفه‌ی نامدار حوزه‌های علمی بویژه در اصفهان و تهران و خراسان، نه تنها استحکام بلکه شادابی و سرزندگی مضاعفی گرفته و می‌تواند در جایگاه شایسته‌ی خود در بنای فرهنگ و تمدن، بایستد و چون خورشیدی در ذهن انسانها بدرخشد و فضای ذهنی را تابناک سازد.

لطفا برادر عزیزم خوب دقت بفرما جناب خادم الرضا : شخص امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ده ها جمله دیگر دارند که نشان می دهد هر دو رهبر انقلاب اسلامی ایران کلام ملاصدرا را دارای جایگاه رفیعی در اندیشه خود و آینده ی انقلاب و عالم می دانند.(امام خمینی به ملاصدرا خطابی با مضمون بزرگ عارفان الهی دارند و مقام معظم رهبری هم حکمت ملاصدرا را فقه اکبر می دانند. یک جستجو در سایت ایشان کن!). پس مخالفت هر کس دیگری از جمله سید صادق شیرازی و برخی مراجع در برابر سخن این بزرگواران برای امثال ما منتظران حضرت قائم(عج) اهمیتی ندارد. جمهوری اسلامی بر مبنای سخن معصومین ع و قرآن که در حال حاضر مفسرش رهبری عزیز است ملاصدرا را شخصیتی یگانه و بی نظیر می داند. پس به خودت رحم نمی کنی به فکر کسانی باش که توسط امثال تو اشتباه روند.

farsi.khamenei.ir/message-content?id=2947
forum.bidari-andishe.ir/thread-15374.html

------------------------------------------------------

دیگر اینکه احتمالا شما فرق مهدی نصیری منتقد فلسفه و علی نصیریان بازیگر را می دانی و بعد آمده ای و آقای غرویان را سوژه می کنی. :-/ بند ه هم از این آقای غرویان ناراحت هستم اما نه به اندازه سید صادق شیرازی و طرفداران او و برخی روحانیون حجتیه مسلک دیگر که مدام به بهانه دفاع امام خمینی ره و مقام معظم رهبری از ملاصدرا ایشان را لعن و نفرین می کنند.


مهدی نصیری
و

علی نصیریان

در ضمن جناب مهدی نصیری را هم بشناس! شما که سخن از حاج آقا میرباقری می زنی بدان که اندیشه های مهدی نصیری چقدر با ایشان فاصله دارد. بخوان لطفا برادرم:

مهدی نصیری: آقای خاتمی را هم همچنان درون نظام می دانم و دلم می خواهد خود ایشان به گونه ای عمل کند که پیوندش را با نظام قطع نکند. راندن افراد از زیر چتر نظام به خصوص کسانی را که پشتوانه یی از افکار عمومی را دارند، به مصلحت کشور نمی دانم و فکر می کنم سیاست ما باید به سمت التیام بخشی از جراحتی که در سال 88 به وجود آمد حرکت کند و نه تحریک و تشدید بیشتر آن. البته دو طرف ماجرا باید برای این مساله تلاش کنند. (irna.ir/.../...)

نصیری:من اخيرا در حال تحقيق و فيشبرداري پيرامون موضوع امکان يا عدم امکان تحقق تمدن تراز اسلام در عصر غيبت هستم. در اين تحقيقات که با مراجعه به بخش‎‎هاي مغفول قرآن و عترت در اسلام‎شناسي معاصر است به اين جمعبندي رسيده‎ام که اساسا تحقق تمدن تراز اسلامي در عصر غيبت ممکن نيست و خداوند و اهلبيت (عليهمالسلام) هم چنين تکليفي را بر دوش شيعه در عصر غيبت نگذاشته‎اند(www.rajanews.com/news/185427).

مهدی نصیری:رای آوردن روحانی بهترین تقدیر برای جمهوری اسلامی بود ..... اگر کسانی تا دیروز هاشمی و روحانی و حتی خاتمی را اصلا اوت شده می‌دانستند و نیازی به شنیدن حرف‌های آنها نمی‌دیدند، امروز دیگر نمی‌توانند چنین موضعی داشته باشند و اگر واقعا هنوز بر این موضع باشند، از نظر من این موضعی بسیار خام و خطرناک برای آینده نظام و کشور است. ما به هیج وجه نباید اجازه بدهیم روحانی در میان آن نیمه مساله‌دار با گفتمان حاکم و غالب شکست‌خورده تلقی شود. همه باید به روحانی کمک کنند تا آن نیمه احساس کنند واقعا رای دادنشان نتیجه‌ای مثبت داشته است و الا باید در انتظار رخدادهای بدی باشیم.



خداوند همه مان را عاقبت به خیر کند ان شاء الله
نقل قول کردن
+14 #1222 مهرداد/بچه مثبت 1394-10-21 23:52
بدون اقدام متقابل طرف امریکایی چرا بتن ریزی کردید؟ مگر رهبر انقلاب تذکر نداده بود؟



رهبر انقلاب:
اقدام در مورد نوسازی کارخانه‌ی اراک با حفظ هویّت سنگین آن، تنها در صورتی آغاز خواهد شد که قرارداد قطعی و مطمئن درباره‌ی طرح جایگزین و تضمین کافی برای اجرای آن منعقد شده باشد. :-w
farsi.khamenei.ir/message-content?id=31168

قلب رآکتور اراک خارج و با سیمان پر شد
www.rajanews.com/news/231555
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد