رایحه ظهور

آمادگی برای ظهور امام زمان (علیه السلام)

یكی از وظایف مهم عباد، موضوع آمادگی برای پذیرش حكومت واحد جهانی حضرت ولیعصر (علیه السلام) است و تا آن آماگی حاصل نشود ظهور حضرت واقع نخواهد شد، زیرا بدون آمادگی، ظهور بی فایده خواهد بود.

» ابتدای نظرات (1114)

 ما هر قدر خوشبین و امیدوار باشیم باز باید بدانیم كه رسیدن به مرحله ای از تاریخ كه در آن همه انسانها زیر یك پرچم گرد آیند، سلاحهای وحشتناك از جهان برچیده شود، طبقات به مفهوم استعمارگر و استعمار شده از میان برود كشمكشها و بازیهای خطرناك سیاسی و نظامی ابرقدرتها برای همیشه به دست فراموشی سپرده شود، دنیا از نام چندش آور ابر قدرت و كابوس شوم نیروهای جهنمی آنها رهایی یابد، و رقابتهای ناسالم و ویرانگر اقتصادی جای خود را به تعاون همگانی انسانها در راه بهتر و پاكتر زیستن دهد هنوز زود است و دنیا نیاز به یك آمادگی عمومی دارد. اما از آنجا كه درعصر اخیر تحولها و دگرگونیها به سرعت رخ می دهد نباید آن را هم زیاد دور بدانیم و همانند یك رۆیا وخواب شیرین بپنداریم .

ولی درهر حال، برای اینكه دنیا حكومتی را بپذیرد باید از جهات مختلف ذیل آمادگی داشته باشد:

الف ) آمادگی فكری و فرهنگی:

به این معنا كه سطح افكار مردم جهان آن چنان بالا رود كه بدانند مثلاُ نژاد مناطق مختلف جغرافیایی مسأله قابل توجهی در زندگی بشریت نیست، تفاوت رنگها، زبان ها و سرزمین ها نمی تواند نوع بشر را از هم جدا سازد، تعصبهای قبیله ای و گروهی باید برای همیشه از میان برود و فكر مسخره آمیز نژاد برتر را باید به دور انداخت، مرزهای ساختگی با سیمهای خاردار و دیوارهایی همچون دیوار باستانی چین . نمی تواند انسانها را از هم دور سازد .

بلكه همانگونه كه نور آفتاب و نسیم روح بخش ابرهای باران زا و سایر مواهب و نیروهای جهان طبیعت به مرزها ابداً توجهی ندارند و همه روی كره زمین را دور می زنند و دنیا را عملاً یك كشور می دانند ما انسانها نیز به همین مرحله از رشد فكری برسیم و اگر خوب دقت كنیم می بینیم كه این طرز تفكر در میان آگاهان و روشنفكران جهان در حال تكوین و تكامل است و روز به روز بر تعداد كسانی كه به مسأله جهان وطنی می اندیشند افزوده می شود ، لذا مسأله زبان واحد و پول و حكومت واحد جهانی علناً در جهان مطرح است .

علی رغم آنچه بعضیها می پندارند كه رسیدن به مرحله تكامل اجتماعی و جهانی آكنده از صلح و عدالت ، حتماً باید همراه با نابودی تكنولوژی جدید امكان پذیر شود ، وجود این صنایع پیشرفته نه تنها مزاحم یك حكومت عادلانه جهانی نیست بلكه شاید بدون آن وصول به چنین هدفی محال باشد، زیرا برای ایجاد كنترل یك نظام جهانی ، یك سلسله وسایل مافوق مدرن لازم است كه با آن بتوان جهان را درمدت كوتاهی در نوردید و به همه جا سركشی كرد

ب ) آمادگیهای اجتماعی:

مردم جهان باید از ظلم و ستم و نظامهای موجود خسته شوند و تلخی این زندگی مادی و تك بعدی را احساس كنند، حتی از اینكه ادامه این راه تك بعدی ممكن است در آینده مشكلات كنونی را حل كند، مأیوس شوند .

مردم جهان باید بفهمند آنچه در قرن هیجده ، نوزده و بیست میلادی درباره آینده درخشان تمدن بشری در پرتو پیشرفتهای ماشینی به آنها نوید داده می شد، در واقع، باغ سبزی بیش نبود و یا همچون سرایی بود در یك بیابان سوزان، در برابر دیدگان مسافران تشنه كام .

نه تنها صلح ، رفاه و امنیت مردم جهان تأمین نشد، بلكه دامنه مناقشات و نا امنی های مادی و معنوی گسترش یافت، نه تنها وضع قوانین به ظاهر جالب، ظلم، تبعیض، استعمار و شكافهای عظیم طبقاتی را از جهان برنچید بلكه مفاسد پیشین در مقیاسهای عظیم تر و اشكال خطرناكتر بروز كرد .

پی بردن به عمق وضع خطرناك كنونی ،نخست حالت تفكر، سپس تردید و سرانجام ، یأس از وضع موجود جهان و آمادگی برای یك انقلاب همه جانبه بر اساس ارزشهای جدید به وجود می آورد و این چیزی است كه تا حاصل نشود، رسیدن به چنان مرحله ای ممكن نیست . درست همانند دمل چركینی می ماند كه تا نضح نگیرد ، لحظه نشتر زدن آن فرا نخواهد رسید .

ج) آمادگیهای تكنولوژی و ارتباطی:

علی رغم آنچه بعضیها می پندارند كه رسیدن به مرحله تكامل اجتماعی و جهانی آكنده از صلح و عدالت، حتماً باید همراه با نابودی تكنولوژی جدید امكان پذیر شود، وجود این صنایع پیشرفته نه تنها مزاحم یك حكومت عادلانه جهانی نیست بلكه شاید بدون آن وصول به چنین هدفی محال باشد، زیرا برای ایجاد كنترل یك نظام جهانی ، یك سلسله وسایل مافوق مدرن لازم است كه با آن بتوان جهان را درمدت كوتاهی در نوردید و به همه جا سركشی كرد . از همه جا آگاه شد، و در صورت نیاز امكانات لازم را از یك سوی جهان به سوی دیگر برد و پیامها ، اطلاعات و آگاهیهای مورد نیاز را در كمترین مدت به همه نقاط دنیا رساند .

اگر زندگی صنعتی به وضع قدیم برگردد و مثلاً برای فرستادن یك پیام از یكسوی جهان به سوی دیگر یكسال یا بیشتر وقت لازم باشد چگونه می توان بر جهان حكومت كرد و عدالت را در همه جا گسترد ؟! اگر برای سركوب كردن یك فرد یا یك گروه كوچك متجاوز كه مسلماً حتی در چنین جهانی نیز امكان وجود دارد، مدتها وقت برای مطلع شدن و فرستادن نیروی تأمین كننده عدالت لازم باشد، چگونه میتوان حق ، عدالت و صلح را در سراسر دنیا تأمین كرد؟ !

بدون شك چنین حكومتی برای برقرار ساختن نظام و عدالت در سطح جهان نیاز به آن دارد كه در آنِ واحد از همه جا آگاه بوده و بر همه جا تسلط كامل داشته باشد تا مردم آماده اصلاح را تربیت و رهبری كند نیاز به چنین تكنولوژی دارد .

آنها كه غیر از این فكر می كنند ، گویا به مفهوم حكومت واحد جهانی نمی اندیشند و آن را با حكومت در محدوده كوچك مقایسه میكنند به هر حال ،تا این نوع آمادگیها در جهان پیدا نشود ، امام عصر ظهور نمی كنند . زیرا بدون این نوع آمادگیها امكان پیاده كردن آن حكومت واحد جهانی كه نویدبخش عدالت و صلح و آزادی است میسر نخواهد بود.

پی بردن به عمق وضع خطرناك كنونی ،نخست حالت تفكر ، سپس تردید و سرانجام ، یأس از وضع موجود جهان و آمادگی برای یك انقلاب همه جانبه بر اساس ارزشهای جدید به وجود می آورد و این چیزی است كه تا حاصل نشود، رسیدن به چنان مرحله ای ممكن نیست

در اینجا به بیان نظر بعضی بزرگان در مورد آمادگی برای ظهور امام زمان (علیه السلام) می پردازیم:

آیة اللّه صافی گلپایگانی(دام ظله): بی اعتنائی به علائق دنیوی.

كسی كه به تمام علائق دنیوی بی اعتناء باشد انشاء اللّه آمادگی پیدا می كند. واللّه العالم.

آیة اللّه خزعلی (دام ظله): اطّلاع از حوادث منتظر و ساختن خود.

باید به آن حوادث منتظر، وقوف بیشتر و اطّلاع عمیق پیدا كنیم و خود را در تمام جهات بسازیم.

آیة اللّه نوری همدانی (دام ظله):  تسلّط بر هواهای نفسانی و فداكاری و گذشت فراوان.

با خودسازی و تزكیه نفس و اجتناب از محرّمات و تلاش و كوشش جهت از بین بردن فساد و انجام امر به معروف و نهی از منكر و توجّه به ذات اقدس آن حضرت می توانیم خود را برای ظهور و یاری آن حضرت آماده نمائیم كه البتّه این، كار آسانی نیست بلكه نیاز به تسلّط بر هواهای نفسانی و فداكاری و گذشت فراوان دارد.

آیة اللّه علوی گرگانی (دام ظله): تقوی و تهذیب و تزكیه اعمال و افعال.

باید زمینه ظهور از نظر تقوی و تهذیب و تزكیه اعمال و افعال فراهم گردد تا با آمدن آن بزرگوار همه تحت فرمان صاحب الامر بوده و در انتظار صدور فرمان باشیم.

منبع : تبیان

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #1114 سعدالدین 1394-12-03 08:18
اإله إلا الله وحده لاشريك له ، له الملك وله الحمد ،يُحيي ويُميت ، وهو حي لايموت ، بيده الخير وهو على كل شئ قدير
نقل قول کردن
+1 #1113 سعدالدین 1394-12-03 08:15
لا یزال لسانک رطبا من ذکر الله پیوسته زبانت با یاد خدا تر باشد
نقل قول کردن
0 #1112 سعدالدین 1394-12-03 08:11
به نقل از نیما:
شبکه خبر :

روسیه : هرگونه حمله زمینی به سوریه بدون موافقت دمشق به معنای اعلام جنگ است.

--------------------

دوستان جنگ جهانی سوم تو راهه ...

من واقعا تعجب میکنم این چه توافق هسته ای هستش که به حمله ی نظامی به سوریه ختم شده !!!

لعنت خداوند بر خیانتکاران و روحانیون انگلیسی.

توافق هسته اي ايران چه ربطی به سوریه داره / پیشگویی در سایتی غربی دیدم که مسیح یا همان سوشیانت زمانی ظهور میکنه که روسیه استانبول رو اشغال کرده باشه
نقل قول کردن
+1 #1111 سعید 1394-11-21 01:41
به نقل از .:
سلام
در کتاب عوالم العلوم روایتی آمده از امام صادق علیه السلام
که ثواب یک یاعلی معادل 16000 ختم قرآنیست که من امام صادق خوانده باشم

منظور از علی ، خداست یا امیر المومنین ؟
اگه کسی اطلاعات داره توضیح بده
ممنون

اجالتا چن تا یاعلی از ته دل به نیت فرج بگیم


بنظر من یاعلی امیرالمومنین هست
چراکه ذکرعلی عباده
چراکه طرفداران علی عادل هستن و خدا عدالت رو ازبندگانش طلب میکنه
چرا که اساس قران برقراری عدالت علی اس
پس یاعلی
نقل قول کردن
+1 #1110 سعید صفایی 1394-11-20 20:00
telegram.me/joinchat/BDDqNgcLrnjbWCyiZUKegQ

لینک گروه ظهور نزدیک در صورت تمایل عضو شوید ، گروهی که تمامی اعضا ان ادمین هستند و اولین گروه در تلگرام که اعضای آن چنین اختیاراتی دارند ، همه قابلیت اد کردن فرد مورد نظر خود هستند همه مدیر هستند مطالب آزاد است سیاسی مهدویت بررسین شانه های ظهور و غیره ، فقط توهین به ارکان نظام و افراد و مسئولین تنها خط قرمز این گروه می باشد ،

گروهی بسیار متفاوت از تمامی گروههایی که تا به حال تجربه کردین
نقل قول کردن
+3 #1109 نیما 1394-11-20 09:35
مداخله نظامی عربستان در سوریه نقشه آمریکا برای به آتش کشیدن منطقه است.

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13941119000867
نقل قول کردن
+3 #1108 رایحه ظهور 1394-11-20 09:31
سلام

مطلب جدید سایت با عنوان

پیش بینی روایات عصر ظهور از وقوع انقلاب اسلامی ایران/انقلابی که آغاز ظهور است!



منتشر شد

u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1317-2016-02-09-05-46-52.html
نقل قول کردن
+5 #1107 نیما 1394-11-20 09:30
این خبر مخصوص کسانی هستش که فکر میکنند عربستان جرات حمله ی نظامی به سوریه رو نداره و تمام این تهدید ها بازی هستش !!!

خبر گزاری مشرق نیوز :

در حالی که در تهران کسی باور نمی‌کرد سعودی‌ها زیر نگاه آمریکایی‌ها به مجمع‌الجزایر بحرین لشکرکشی کرده و قیام مسالمت‌آمیز مردم این جزایر را سرکوب کنند، همین نگاه در مورد یمن هم وجود داشت و کسی انتظار مداخله نظامی از سعودی‌ها و ائتلاف خودساخته آنها به این منظور را نداشت.

اما در هر دو مورد، سران ریاض که قافیه را در منطقه باخته‌اند، دخالت نظامی کردند.

--------------------------

رائفی پور : دشمن بعضی وقت ها احمق میشه و محاسبه اشتباه میکنه و حمله میکنه ! مثل صدام که به ما حمله کرد و کسی انتظارش رو نداشت !

اسرائیل اعراب رو تحریک کرده و گفته شماها میتونید ایران رو شکست بدید این احمق ها هم باور کردند !
نقل قول کردن
+9 #1106 havan 1394-11-20 09:23
به نقل از رایحه ظهور:
سخنرانی حیرت انگیز رئیس دولت یازدهم در مراسم تقدیر از برجام سازان

مذاکره کنندگان تلاش کردند تا سخنی از رهبری به زمین نماند/ می‌گویند با برجام دولت برای ملت رفاه بیاورد، مگر ما برجام را آورده‌ایم؛ برجام را خدا آورد/ به همان میزان که تصمیم‌گیری در عملیات کربلای ۴ و ۵ سخت بود به همان نسبت شب توافق ژنو برای ما سخت بود
اگه خدا آورد پس چرا ظریف و شرکا نفری 750 سکه بهار گرفتند، سکه ها رو هم میدادند در راه خدا :-? :-w :-?



www.rajanews.com/news/233946

..........
معلوم نیست روحانی خودش را به مسخره گرفته یا مردم را !


ااگه خدا اورده پس چطور که 750 تا سکه بهارش ظریف و شرکا زدن بالا، سکه ها رو هم میدادن در راه خدا :-w :-? :-w
نقل قول کردن
+6 #1105 نیما 1394-11-20 09:23
المنار : وزیر امور خارجه عربستان به تل آویو سفر کرد.

به گزارش مشرق، این دیپلمات غربی با اشاره به اینکه الجبیر یک سفر چهار ساعته به فلسطین اشغالی داشته است، افزود: وزیر امور خارجه عربستان در این سفر با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفت و گو کرد.

بنا به گفته این منبع آگاه وزیر امور خارجه عربستان در دیدار با نتانیاهو درباره آنچه که خطر ایران نامید و همچنین پیروزی های ارتش سوریه، تقویت روابط بین تل آویو و خاندان حاکم سعودی و نقش آفرینی اسرائیل در چارچوب اقدام ائتلاف عربی برای ورود به منطقه جنوبی سوریه گفت و گو کرد.

این منبع آگاه اضافه کرد که عادل الجبیر در زمانی که در منصب معاونت بندر بن سلطان سفیر سابق ریاض در واشنگتن و همچنین سفیر سعودی فعالیت می کرد با مقام های اسرائیلی که از پایتخت آمریکا دیدن می کردند ملاقات کرده و روابط عمیقی با فرماندهان امنیتی و سیاسی اسرائیل دارد.

www.mashreghnews.ir/fa/news/533350/
نقل قول کردن
+6 #1104 نیما 1394-11-20 09:20
شبکه خبر :

روسیه : هرگونه حمله زمینی به سوریه بدون موافقت دمشق به معنای اعلام جنگ است.

--------------------

دوستان جنگ جهانی سوم تو راهه ...

من واقعا تعجب میکنم این چه توافق هسته ای هستش که به حمله ی نظامی به سوریه ختم شده !!!

لعنت خداوند بر خیانتکاران و روحانیون انگلیسی.
نقل قول کردن
0 #1103 مصطفی 1394-11-20 09:03
به نقل از D::
منتخب التواریخ در مورد پادشاهان هندیه.
من که سرچ کردم اصلا کلمه مفضل توش نیست.
از امام صادق هم مطلبی نیومده.

به نقل از D::
منتخب التواریخ در مورد پادشاهان هندیه.
من که سرچ کردم اصلا کلمه مفضل توش نیست.
از امام صادق هم مطلبی نیومده.

این صفحه رو بخون و نظرت رو بگو
saadat.andishvaran.ir/fa/ShowNote.html?ItemId=8801
نقل قول کردن
-1 #1102 هه 1394-11-20 08:53
نقل قول کردن
-2 #1101 D: 1394-11-20 08:09
به نقل از محسن:
اینم منبع:همون حدیثی که امام صادق در اون در مورد شهر زوراء توضیح داده.
حالا میدونم یه سری ها میان میزنن تو سرو کله خودشون که نه،این حدیث جعلیه!!
در هر حال کلام اقا امام صادقه.علیه السلام.
در منتخب التواریخ ص 875 آمده است:
امام صادق علیه السلام فرمودند :
ای مفضل ایا میدانی زورا کجا واقع شده است؟
عرض کردم خدا و حجتش داناترند.
فرمود :بدان ای مفضل در حوالی ری کوه سیاهی ست که در دامن ان شهری بنا شده است که طهران نامیده شود و ان است زورا که قصرهایش مثل قصرهای بهشت و زنهایش مثل حور العین است بدان ای مفضل ان زنها متلبس به لباس کفار میشوند ودر هیئت ظالمان میباشند و به محل سکونت شوهر ها کفایت نمیکنند و از ایشان درخواست طلاق میکنند و مردها به مردها و زنها به زنها اکتفا میکنند و مردها شبیه به زنها و زنها شبیه به مردها میشوند پس اگر تو بخواهی دینت را حفظ کنی پس دراین شهر سکونت مکن و مسکن برای خود قرار مده چون محل فتنه است پس از انجا به قله کوهها و از سوراخی به سوراخی مثل روباه و بچه اش فرار کن.
منتخب التواریخ در مورد پادشاهان هندیه.
من که سرچ کردم اصلا کلمه مفضل توش نیست.
از امام صادق هم مطلبی نیومده.
نقل قول کردن
+14 #1100 آنتی بیوتیک 1394-11-20 07:58
سلاااااااااام
گفتم اول صبح یه پیام شیک براتون بفرستم
امام خامنه ای :سردمداران رژیم صهیونیستی ما رو تهدید هم میکنند، تهدید به حمله نظامی میکنند، ولی به نظرم خودشان هم میدانند و اگر هم نمیدانند بدانند که اگر غلطی از آنها سر بزند
جمهوری اسلامی،تلاویو و حیفا رو با خاک یکسان خواهد
d:w:us
نقل قول کردن
+9 #1099 مهرداد/بچه مثبت 1394-11-20 06:05
علاقه بسیار رهبر انقلاب به متن و صوت برنامه روایت فتح (شهید آوینی)



تلاش شهید آوینی برای گمنامی و تلاش رهبر انقلاب برای آشنایی با صاحب صدا و نویسنده متن روایت فتح

رهبر انقلاب از تهیه کنندگان مجموعه زیبای روایت فتح جهت دیدار دعوت به عمل می آورند.
مرتضی آوینی خطاب به همکارش: لطف کنید در این دیدار نگویید چه کسی متن می‌نویسد و می‌خواند ؛ البته اگر آقا سؤالی داشتند، جواب بدهید.
امام خامنه ای: این متون(روایت فتح) شاهکار ادبی است و من آن‌قدر هنگام شنیدن و دیدن برنامه لذت می‌برم که قابل وصف نیست». این قلم و صدایی که پخش می‌شود (روایت فتح) خیلی زیباست. متن‌ها را چه کسی می‌نویسد؟
به ایشان(رئیس جمهور) گفتم: صاحب صدا و نویسنده می‌خواهند معرفی نشوند. آقا هم اصراری نکردند.
منبع:
www.aviny.com/News/94/01/20/mosahebeh.aspx

zz:
نقل قول کردن
+5 #1098 md 1394-11-20 05:22
ملک سلمان دوباره حالش خوب شد سخنرانی کرد? دیروز که تو بیمارستان بود اینم قضیش مثل ملک عبدالله شد که هی میکشتنش دوباره زنده میشد!!!
نقل قول کردن
+7 #1097 مهرداد/بچه مثبت 1394-11-20 04:07
وقتی در 21بهمن سال57 امام زمان (عج) دستور لغو حکومت نظامی را میدهند؛ فردایش انقلاب پیروز میشود.



آیت‌الله خزعلی: «ما روز 21 بهمن 1357 در منزل آیت‌الله طالقانی نشسته بودیم. به ایشان گفتند: «امام پیام داده که مردم در خانه‌های خود نمانند، بیرون بریزند و به حکومت نظامی اهمیت ندهند». آقای طالقانی گفت:
«امام مدت پانزده سال از ایران دور بوده‌اند و توجه ندارند که این دژخیمان رژیم چه بی‌رحم هستند. اگر مردم بیرون بریزند، همه را قتل عام می‌کنند؛ بنابراین صلاح در آن است که در منازل و خانه‌ها بنشینیم، ببینیم عاقبت کار چه می‌شود؟».
بعد مرحوم طالقانی با امام حدود نیم ساعت تلفنی گفتگو کرد تا شاید امام را قانع کند که مردم را از خانه‌هایشان بیرون نیاورند. ما حرف‌های آقای طالقانی را شنیدیم که سعی داشت امام را هرطور شده، از تصمیم خود مبنی بر بیرون آمدن مردم از خانه‌ها و اهمیت ندادن به حکومت نظامی، منصرف نماید.
تا اینکه آقای طالقانی گوشی را گذاشت و در گوشه‌ای زانوانش را بغل گرفت و ساکت ماند! حتی سرش را روی زانوانش تکیه داد و به فکر فرو رفت.
ما با خود گفتیم حتماً امام حرفی زده و مثلاً به ایشان گفته شما دخالت نکنید و ...؛ بنابراین آقای طالقانی ناراحت شده است. امّا چیزی نگفتیم تا اینکه ایشان یک دفعه سر از زانوانش برداشت و به حال طبیعی و عادی برگشت. سؤال کردیم: «آقا چه شده؟ آیا امام به شما پرخاش کردند یا حرفی گفتند که شما ناراحت شدید؟» آقای طالقانی گفت:
«نه، نه، اصلاً مسئله این نیست. من اصرار کردم که امام اعلامیه‌هایش را پس بگیرد و امام هرچه می‌گفت، من قانع نمی‌شدم، در آخر فرمود: «آقای طالقانی! اصرار نکن! احتمال بده که این دستور از طرف امام زمان (عج) است!» تا امام این جمله را گفت، من به خود لرزیدم و بی‌اختیار گوشی را گذاشتم و حالم دگرگون شد!».
منبع:
www.irdc.ir/fa/content/11651/default.aspx

zz:
نقل قول کردن
+12 #1096 احمد123 1394-11-20 01:48
سی ان ان: عربستان بهنراه سودان و مصر و اردن در حال انتقال 150 هزار نیرو از مرز ترکیه به سوریه است
نقل قول کردن
+8 #1095 محسن 1394-11-20 01:02
بچه ها چند تا حدیث باحال پیدا کردم از یه سایت.
اون فتنه فتنه که میکردید تو اینجا بیان شده.
در مورد بدرالدین الحوثی هم گفته شده:

روز فتنه در تهران

پیدایش فتنه در ری یا زوراء (تهران)، یکی از نشانه های بسیار مهمّ قیام امام مهدی(علیه السّلام) و سرآغاز دور تازه ای از حوادث آخرالزمان می باشد. به دلیل اهمّیّت و ارتباط فتنه در ری با قیام خراسانی در مشرق (خراسان) و قیام سفیانی در مغرب (شام)، امام صادق(علیه السّلام) این فتنه را در کنار قیام زمینه سازان ظهور امام مهدی(علیه السّلام) یاد کرده است:

... خروج پرچمی از مشرق و پرچمی از مغرب و فتنه ای

که بر اهل زوراء (تهران) سایه می افکند و خروج مردی

از فرزندان عمویم زید در یمن و غارت شدن پردۀ خانۀ خدا...(1).

امام علی(علیه السّلام) می فرماید:

... امّا ری، پس بی گمان، آنجا شهری است که به وسیلۀ ساکنان خود

به آشوب کشیده می شود، و فتنۀ ناشنوا در آن ماندگار است...(2).

«فتنۀ ناشنوا» آشوبی است که در آن، افراد فتنه گر و فتنه زده به سخن خیرخواهان گوش فرا نمی دهند و کسی به داد کسی نمی رسد، و چنان که امیر مؤمنان علی(علیه السّلام) پیش بینی کرده است، این فتنه، مدّت زمانی دراز در ری ماندگار شده و به فتنه های دیگری، مانند جنگ شروسی و سفیانی با اهل ری و مخالفت اهل ری با حسینی خراسانی و حسنی گیلانی، کشیده می شود، و خرابیِهای بسیاری را در این شهر در پی خواهد داشت.

به اعتقاد نگارنده، فتنۀ ناشنوا در ری همان اختلافی است که بر سر نتیجۀ انتخابات ریاست جمهوری ایران، برگزارشده در روز جمعه، 18 جمادی الثانیۀ 1430، 22 خرداد 1388 برابر 12 ژوئن 2009، میان زمامداران انقلاب ایران و هوادارانشان افتاد و انقلاب و نظام حکومتی ایران را دچار چالشی بزرگ ساخت، و این فتنه همچنان ادامه دارد.

به نظر می رسد، فتنۀ ناشنوا در ری، سرانجام، به اختلافی منجر می شود که شیخ مفید، با بهره گیری از اخبار بیانگر نشانه‏های قیام قائم(علیه السّلام)، به آن اشاره کرده است:

... اختلاف دو گروه از عجم (ایرانیان) و خونریزیِ بسیار میان آنان...(3).

امام صادق(علیه السّلام)، در بارۀ اوضاع دارالفاسقین (زوراء) در آخرالزمان، چنین فرموده است:

... فتنه‏ها آن شهر را ویران و چون بیابانی رهایش می‏کنند...(4).

------------------------------------------------

1. فلاح السائل، ص 9 - 308، ب 19، ح 40.

2. الفتوح، ج 2، ص 80 .

3. الإرشاد، ج 2، ص 369.

4. بحار الأنوار، ج 53، ص 5 - 14، ب 28.
نقل قول کردن
-27 #1094 مصطفی 1394-11-20 00:54
اونایی که جو میدادن این ملک عبدا فلانه و بمیره فلان میشه
کجان؟؟؟
نتیجه این جوهای الکی کو؟
دین مردم وسیله خوبی برای بازی نیست
آقای پناهیان کو پس؟؟؟
جدیدا هم ایشون گفتن خب اگه آقا هم نیومد چی؟
خب یکی از نشانه ها یاس و ناامیدیه!!!
یعنی چی این حرف؟؟
یعنی ما باید هی جو نزدیکی ظهور رو بدیم تا بعدشم ظهور نشه و مردم ناامید بشن؟!!!
نقل قول کردن
+10 #1093 ا................... 1394-11-20 00:46
مداحی بچه های نبل و الزهرا، ساعت هایی قبل از شکستن محاصره ی شهرکها
دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۵۷ ب.ظ

بعضی از افرادی که در فیلم می بینید شهید شدن (از جمله خود مداح)
www.aparat.com/v/OTvQ6
در کانال تحولات ببینید :
ادم حیرون میمونه

شیعیانی که تا 4سال پیش همه ی مظاهر فسق فجور در اطرافشون بود کجا و شهادت فی سبیل الله کجا
خدا داند در عالم ذر چه شیرین کاری انجام دادن که اینچنین باب جهاد و شهادت روشون وا شده
به مداحیشون گوش بدین تصدیق خواهید کرد شهادت و اجر جهاد از نوع ویژه و سفارشی
نصیبشون شده.
www.aparat.com/v/OTvQ6
نقل قول کردن
+4 #1092 محسن 1394-11-20 00:45
اینم منبع:همون حدیثی که امام صادق در اون در مورد شهر زوراء توضیح داده.
حالا میدونم یه سری ها میان میزنن تو سرو کله خودشون که نه،این حدیث جعلیه!!
در هر حال کلام اقا امام صادقه.علیه السلام.
در منتخب التواریخ ص 875 آمده است:
امام صادق علیه السلام فرمودند :
ای مفضل ایا میدانی زورا کجا واقع شده است؟
عرض کردم خدا و حجتش داناترند.
فرمود :بدان ای مفضل در حوالی ری کوه سیاهی ست که در دامن ان شهری بنا شده است که طهران نامیده شود و ان است زورا که قصرهایش مثل قصرهای بهشت و زنهایش مثل حور العین است بدان ای مفضل ان زنها متلبس به لباس کفار میشوند ودر هیئت ظالمان میباشند و به محل سکونت شوهر ها کفایت نمیکنند و از ایشان درخواست طلاق میکنند و مردها به مردها و زنها به زنها اکتفا میکنند و مردها شبیه به زنها و زنها شبیه به مردها میشوند پس اگر تو بخواهی دینت را حفظ کنی پس دراین شهر سکونت مکن و مسکن برای خود قرار مده چون محل فتنه است پس از انجا به قله کوهها و از سوراخی به سوراخی مثل روباه و بچه اش فرار کن.
نقل قول کردن
+1 #1091 الف 1394-11-20 00:37
به نقل از بصیرت:
بعد از اینکه روحانی برای رهبر آینده برنامه ریزی کرد !

اینبار صبح امروز در میان عشاق برجام گفت : مگر ما برجام را آوردیم؛ خدا برجام را آورد !

رهبری خطاب به بازداشت کنندگان نظامیان آمریکایی گفته بود: این کار خدا بود
و حسن روحانی در مقابل این سخن می گوید: برجام را خدا آورد!

رهبری به عوامل سپاه نشان فتح می دهد!
و روحانی به دستگاه دیپلماسی نشان لیاقت ...

بعدش چی شد؟
نقل قول کردن
+6 #1090 محسن 1394-11-20 00:33
به نقل از بیت العباس:
بررسی روایات مربوط به «سفیانی» اولین نشانه حتمی ظهور امام مهدی(عج) / سفیانی به عراق و عربستان حمله خواهد کرد/ وظایف شیعیان در مواجهه با سفیانی


ادامه از کامنت قبل

رنگ پرچم سفیانی


در منابع حدیثی شیعه و اهل سنت، رنگ پرچم سفیانی، سرخ رنگ معرفی شده است.
از امیر المومنین علیه السلام ضمن روایتی طولانی نقل شده است:

... خُرُوجُ السُّفْيَانِيِّ بِرَايَةٍ حَمْرَاءَ أَمِيرُهَا رَجُلٌ مِنْ بَنِي كَلْب‏ ... .

... خروج سفیانی با پرچم سرخ و فرمانده آن مردی از قبیله بنی کلب است ... .

و نیز از منابع اهل سنت در ضمن روایتی طولانی از امام علی علیه السلام نقل شده است:
... فيخرج في يوم الجمعة فيصعد منبر دمشق، و هو أول منبر يصعده ... و راية السفياني حمراء ...
... سفیانی در روز جمعه خروج می‌کند و بعد بر فراز منبر دمشق قرار می‌گیرد ... و رنگ پرچم وی سرخ رنگ است ... .
و علامه مجلسی در بحارالانوار نقل کرده است:
... يخرج رجل من ولد صخر، فيبدل الرايات السود بالحمر... .

... شخصی از نسل صخر (لقب ابوسفیان) خروج می‌کند و پرچمهای سیاه را به پرچمهای سرخ مبدل می‌سازد ... .

صخر، نام ابوسفیان پدر معاویه و موسس سلسله جنایت پیشه بنی امیه است.
از این روایت، و تبدیل پرچم های سیاه به پرچم سرخ سفیانی، برداشت میشود که پرچم های سیاه در منطقه شام، در نهایت به اطاعت و بیعت با سفیانی، درخواهند آمد.

مدت اقدمات سفیانی
مجموعه اقدامات سفیانی از آغاز حرکت تا زمان کشته شدن او، پانزده ماه به طول می انجامد. شش ماه آن را می جنگد، وقتی بر مناطق و سرزمين‌هاي پنج گانه شام، مسلط شد، آنگاه، نه ماه هم بر این مناطق، حکومت می کند.
امام صادق عليه ‌السلام در روایت معتبری فرموده اند:

السُّفْيَانِيُّ مِنَ الْمَحْتُومِ وَ خُرُوجُهُ فِي رَجَبٍ وَ مِنْ‏ أَوَّلِ‏ خُرُوجِهِ‏ إِلَى‏ آخِرِهِ‏ خَمْسَةَ عَشَرَ شَهْراً سِتَّةُ أَشْهُرٍ يُقَاتِلُ فِيهَا فَإِذَا مَلَكَ الْكُوَرَ الْخَمْسَ مَلَكَ تِسْعَةَ أَشْهُرٍ وَ لَمْ يَزِدْ عَلَيْهَا يَوْماً.
سفیانی از علایم حتمی و قطعی است و در ماه رجب خروج می کند. از ابتدای حرکت او تا آخر کارش، پانزده ماه به طول میانجامد. شش ماه آن را به جنگ و نبرد میگذراند و چون سرزمين‌هاي پنج‌گانه را به تصرف خود درآورد، نه ماه بر این مناطق حکومت می کند و یک روز هم بر این مدت اضافه نمیشود.
سیر قیام سفیانی
دامنه تخریب و ویرانگری لشکر سفیانی، تمام منطقه دمشق در سوریه تا بغداد در کشور عراق، را شامل می شود. بویژه سفیانی برای ویرانی کوفه به عنوان مرکز حکومت جهانی حضرت مهدی علیه السلام و مدینه شهر پیامبر اکرم، تلاش بیشتری خواهد کرد. مفضل بن عمر از اصحاب امام صادق علیه السلام، از قول ایشان در توصیف گزارش یکی از یاران سفیانی به جهانیان، چنین نقل می کند:
... فِي جَيْشِ السُّفْيَانِي‏ وَ خَرَّبْنَا الدُّنْيَا مِنْ دِمَشْقَ إِلَى الزَّوْرَاءِ وَ تَرَكْنَاهَا جَمَّاءَ وَ خَرَّبْنَا الْكُوفَةَ وَ خَرَّبْنَا الْمَدِينَة ... .

... ما، لشکر سفیانی، دنیا را از دمشق تا بغداد، ویران کردیم و کوفه و مدینه را هم ویران ساختیم ...
سپاه سفيانى از مدینه به قصد پیکار با حق و قتل حجت خدا، حضرت مهدی و تخریب کعبه و کشتار اهل حرم به سمت مکه، خارج مى‏شود. اما وقتی قصد حمله به شهر مکه و تخریب کعبه را دارند، در منطقه بیداء، بین مکه و مدینه، لشکر سفیانی در زمین فرو می روند و خسف بیداء لشکر سفیانی، اتفاق می افتد. در آن سال ها، امنیت و آرامش از کشور عراق، سلب شده است. سفيانى پس از شكست در عراق و حجاز، به شام و فلسطين باز مى‌گردد تا در بزرگترين نبرد خود با حضرت مهدى، يعنى نبرد بزرگ فتح قدس به مصاف بپردازد. در روایتی طولانی از امام باقر علیه السلام نقل شده است که بعد از خسف بیداء لشکر سفیانی، حضرت مهدی علیه السلام بعد از حضور در کوفه عراق، با سپاه خود بسوى سرزمين شام لشكركشى مى‌كند و در مرج‌ عذراء، منطقه ایی در دمشق، اردو مى‌زنند. سفیانی نیز نيروهاى خود را از منطقه شام و دمشق، خارج كرده و به طرف فلسطين، عقب‌نشینی می‌کند. تا یکی دیگر از بزرگترین جنگ های آخرالزمان، جنگ طبریه در فلسطین، بین لشکریان امام مهدی و لشکریان سفیانی که از پشتیبانی رومی ها و یهود، برخوردار هستند، رخ میدهد. پیروز این جنگ، سپاه امام مهدی خواهد بود و پیروزمندانه، وارد قدس خواهند شد و فلسطین برای همیشه آزاد خواهد شد. انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا.

لازم به ذکر است، روند حرکت سفیانی کاملاً شبیه حرکت بنی امیه در مقابل حضرت علی، امام حسن و امام حسین می‌باشد. معاویه در زمان حضرت امیر سلطه خود بر منطقه شام را عملیاتی نمود، در زمان امام حسن ، سلطه بر عراق و در زمان یزید ملعون سلطه بر حجاز را رقم خورد. تفاوت در روند حرکت سفیانی و معاویه، تفاوت در جایگاه ایرانیان در این دو مقطع تاریخی می‌باشد. در زمان بنی امیه و صدر اسلام، ایرانیان در پایین‌ترین سطح قدرت قرار می‌گیرند تا در معادلات منطقه دخالت نکنند و اعراب امتحان خود را پس دهند. اما در آخرالزمان، ایرانیان به اوج قدرت تاریخی خود می‌رسند و مهم‌ترین نقش را در معادلات منطقه ایفا می‌نمایند و باعث موفقیت و پیروزی نهضت زمینه ساز ظهور می‌گردند.

برادر،زوراء به معنی بغداد نیست.زوراء در احادیث شهریست در کنار ری.(تهران خودمون).
که البته بعضیها به بعضی دلایل! دوس دارند زوراء رو به بغداد ترجمه کنن(شمارو نمیگم).
اینجا و توی این حدیث هم که داره داد میزنه منظورش تهرانه.از دمشق تا زوراء، و کوفه تا مدینه.یعنی چهار شهر مختلف از چهار بلاد مختلف.
نقل قول کردن
+10 #1089 سعاح 1394-11-20 00:24
کسانی که دلشان به دشمن خوش است هیچ گاه مورد تمجید مردم قرار نمی گیرند



همزمان با ۱۹ بهمن سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی رحمه‌الله و روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پدافند هوایی صبح امروز (دوشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش میدان ۷۲ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار فرماندهان و جمعی از پرسنل نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی، ۲۲ بهمن و انتخابات را دو عید پرمضمون ملت ایران خواندند و با تأکید بر حضور چشمگیر و دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال افزودند: حضور همگانی مردم در انتخابات ۷ اسفند نیز، به عنوان خونی تازه، عزت و اقتدار ایران و نظام را بیمه می کنند و اهداف دشمن حیله گر غدار را خنثی می کنند.

72sq.com/.../...
نقل قول کردن
+6 #1088 مهدی مبشر گمنام 1394-11-20 00:17
به نقل از خادمی:
اگر ظهور نزدیک باشد یعنی حداکثر دوسه سال، بالا برید پایین بیایید هیچ راهی ندارید جز اینکه داعش را سفیانی بدانید...


سلام و درود
عرض ادب و احترام
هیچگاه فکر نمی کردم که بار دیگر مجبور شوم اینجا با زبان خودمان بنویسم... زبان مبشرانی... یعنی اصولا تعهد داده ام که ننویسم... ولی کامنتهای شما برای بنده دو ویژگی دارد... اول اینکه بنده را یاد وبلاگ جاویدمان می اندازد و چه شبهایی که با همین زبان به صبح می رساندیم... به قول امروزی ها، نوستالژی دارد... دوم و مهمتر اینکه جواب زبان مبشرانی را فقط با همان ادبیات می توان ادا کرد، وگرنه حق مطلب ادا نمی شود... اینجا همیشه ادعای آزادی بیان داشته است و گواه این مدعا این است که خود مبدع یکی از عجیب ترین تزهای دنیاست... اصلا چون هیچ سایتی حاضر به بیان اندیشه ما نشد، در اینجا جمع شده ایم... چند بار دیگر هم به شما عرض کرده ام که هیچ عیبی ندارد که شما بخواهید تزی ارائه دهید... اصلا اگر به حجت رسیده اید، واجب است که بگوئید... فکر کنم در حدود یک سال پیش، مسئول سایت جناب سیجانی به شما گفتند که حاضر به چاپ مقاله شما در باب سفیانی بودن داعش هستند... و یادم است که استقبال کردند... اما خوب، شما به هر دلیلی مقاله ای که قابلیت چاپ داشته باشد ارائه ندادید و کماکان به «دلایل کامنتی» اکتفا دارید... این از نظر بنده اشتباه است و به همین خاطر است که شما نتوانسته اید اندیشه تان را توسعه دهید... افراد جویای این مباحث، هیچ لینکی برای شنیدن نظریات شما ندارند... حتی خیلی از افرادی که اینجا هستند نمی دانند ما همین حالا درباره چه چیزی داریم گفتگو می کنیم! باید تزتان را علمی کنید و همین چیزهایی را که در کامنت می نویسید، یک جا و در یک مطلب جمع کنید... کاری که ما 5 سال پیش کردیم... حقیر، کلا 3 بار افتخار داشته ام که با شما در باب نظریه تان گفتگو کنم... دفعه سوم، شما جواب آخرین کامنت بنده را ندادید و بحث مغفول ماند... این همان مضرات روش کامنتی است که هیچ فایده ای ندارد و به نوعی وقت تلف کردن است... چون مثلا من یادم نمی آید که ذیل کدام مطلب و در چه صفحه ای از دهها هزار صفحه نظرات حرفهایم را نوشته ام... بنده مطمئنم که برادر عزیزم علی اصغر هنوز بر پیشنهاد خویش باقیست... شما صد در صد مطمئن باشید که این روش کامنتی جسته و گریخته در هیچ جای دیگر به جایی نمی رسد چه برسد به اینجا...! (جمله بندی این جمله یعنی من جمله وقت خواب گذشته است)

از این جهت به شما پیشنهاد می دهم که حداقل در یک جای خلوت با هم صحبت کنیم که صدا به صدا برسد... همین بقل... «مباحث روز»... از هزار و یک فایده این روش هم دیگر نمی گویم که خودم هم خسته شده ام از بس گفتم...

d:w:us و zz:
نقل قول کردن
+6 #1087 نیما 1394-11-20 00:16
احتمال حمله زمینی عربستان به سوریه چقدر است ؟

به گزارش مشرق، وضعیت منطقه به گونه ای است که سعودی‌ها و ترک‌ها که بازنده اصلی ماجراهای امنیتی و نظامی در منطقه هستند، هوس دخالت در سوریه، آن هم به‌منظور مبارزه با داعش کرده‌اند. انتشار این خبر که گویا آمریکایی‌ها هم با آن موافقت کرده‌ و طرح‌های آن را مدیریت می‌کنند، موجی از انتقادها در منطقه را به‌دنبال داشت.

گفته می‌شود سعودی‌ها در حال آموزش ده‌ها هزار نیروی نظامی در شمال این کشور هستند که شامل نیروهای نظامی مصری، اردنی، مراکشی، سودانی و اماراتی است که این نیروها قرار است در آینده برای مقابله با داعش از طریق خاک اردن راهی جنوب سوریه شده و به‌زعم خود با تروریست‌های حاضر در خاک این کشور بجنگند.

شاید برخی با این پروژه و یا ایده ساده‌انگارانه برخورد کرده و عبود کنند، اما واقعیت‌های رفتاری آل‌سعود و ترکیه در طول یکی دو سال گذشته نشان می‌دهد که باید انتظار هر اقدامی را از آنها داشت. در حالی که در تهران کسی باور نمی‌کرد سعودی‌ها زیر نگاه آمریکایی‌ها به مجمع‌الجزایر بحرین لشکرکشی کرده و قیام مسالمت‌آمیز مردم این جزایر را سرکوب کنند، همین نگاه در مورد یمن هم وجود داشت و کسی انتظار مداخله نظامی از سعودی‌ها و ائتلاف خودساخته آنها به این منظور را نداشت.

اما در هر دو مورد، سران ریاض که قافیه را در منطقه باخته‌اند، دخالت نظامی کردند و اکنون که عرصه را همچنان بر خود تنگ می‌بینند، بعید نیست دست به حماقت دیگری بزنند و در سوریه هم به بهانه مبارزه با داعش، نیرو پیاده کرده و به‌ شکل رسمی جنگ جهانی سوم را آغاز کنند.

www.mashreghnews.ir/fa/news/533213/
نقل قول کردن
+6 #1086 سعاح 1394-11-20 00:14
به نقل از قرآنی:
فکرشو بکنید امریکایی ها انقدر پرو شده اند که می خوان بیان انتخابات ما رو بازرسی کنن!!! هی روحانی!!! مُردیم از وفا و صداقتت!!!!!
دوستان سلام خوبید!بعد از چند وقت بالاخره اومدم!سعاح عزیز شما چطورید؟ شما این خبر رو نشنیدید یا نخوندید؟ اگر واقعیت داشته باشه

سلام
ممنونم از احوال پرسی شما۔ این خبر چند روزی هست بازتاب در رسانه های دنیا اعم از پاکستان داشته است۔ بنده امشب بررسی کردم گویا سه تاشون تقاضای ویزا کرده هنوز منتظر جواب هستند تا نزدیک انتخابات وارد انتخابات شده اوضاع رو بررسی کنند، با سپاه و رهبری ملاقات داشته باشند و ببیند مثلاً طعم دموکراسی در ایران بعد از برجام چگونه است۔ بنظرم راه رو باز کردن برای چنین جنگ روانی علیه نظام کار عاقلانه ای نخواهد بود و ان شاء الله اجازه ورود بهشون نداده خواهد شد۔
نقل قول کردن
+7 #1085 نیما 1394-11-20 00:10
وزیر خارجه عربستان : آماده اعزام نیرو به سوریه هستیم/ آمریکا از عملیات زمینی عربستان در سوریه حمایت کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان در نشست خبری مشترک با جان کری وزیر خارجه آمریکا در واشنگتن گفت: ما در این دیدار درباره حمله زمینی به سوریه صحبت کردیم.

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13941119001768
نقل قول کردن
+6 #1084 سعاح 1394-11-20 00:08
به نقل از فاتحان قدس شریف:
چقدر ساده اید
این ها باز می خواهند یک 11 سپتامبر جدید منتها این بار در آسیا راه اندازی کنند و می خواستند به سوریه لشگرکشی کنند این همه بهانه اش
کدام داعش ؟
...

قصد نقل قول این بود که دوستان در جریان باشند و بتوانیم اوضاع رو بهتر بررسی کنیم وگرنه کیست که نداند داعش و امثالهم از کجا آب می خوره۔
نقل قول کردن
+8 #1083 نیما 1394-11-20 00:08
واشنگتن : عربستان نیروی زمینی زبده و قابلی برای حمله به سوریه دارد

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13941119001809
نقل قول کردن
+6 #1082 نیما 1394-11-20 00:07
سفر وزیر دفاع قطر به ترکیه و دیدار با اردوغان

به نوشته خبرگزاری تی آر تی، وزیر دفاع قطر و اردوغان، به همراه «عصمت یلماز» وزیر دفاع ترکیه به دور از چشم رسانه‌ها جلسه سه نفره تشکیل دادند.

این سفر در شرایطی صورت می‌گیرد که نیروهای ارتش سوریه و مقاومت توانستند با پیشروی‌های سریع به نزدیکی مرز ترکیه در استان حلب برسند و از سوی دیگر عربستان اعلام کرده است آماده اعزام ۱۵۰ هزار نیرو به سوریه است.
نقل قول کردن
+5 #1081 نیما 1394-11-20 00:07
پنتاگون : همه گزینه‌ها درباره «سوریه» مطرح است

تلویزیون «المیادین» دوشنبه شب در خبری فوری به نقل از وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد: تحولات «حلب» را زیر ذره بین داریم و همه گزینه‌های مختلف همچنان مطرح است ولی نمی‌توانیم درباره آنها سخن بگوییم.

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13941119001760
نقل قول کردن
+16 #1080 بصیرت 1394-11-19 23:49
بعد از اینکه روحانی برای رهبر آینده برنامه ریزی کرد !

اینبار صبح امروز در میان عشاق برجام گفت : مگر ما برجام را آوردیم؛ خدا برجام را آورد !

رهبری خطاب به بازداشت کنندگان نظامیان آمریکایی گفته بود: این کار خدا بود
و حسن روحانی در مقابل این سخن می گوید: برجام را خدا آورد!

رهبری به عوامل سپاه نشان فتح می دهد!
و روحانی به دستگاه دیپلماسی نشان لیاقت ...
نقل قول کردن
+11 #1079 دولت امید! 1394-11-19 23:33
به نقل از 15:
یه سوال؟
اگه عربستان به همراه چند کشور دیگه به فرماندهی سفیانی در ادریبهشت و یا همان رجب به سوریه حمله کنند پس چرا در روایات داریم که سفیانی به عربستان حمله خواهد کرد؟!!!!!!!!
مگه میشه بعضی از سربازای سفیانی که عربستانی هستند به کشور خودشون حمله کنند!!!!!!!!!


دلیل سفیانی برای حمله به عربستان اینه که خبردار میشه امام زمان روحی فداه در مکه ظهور کردند و اینکه سفیانی لشکری را به عربستان میفرسته برای مقابله با امام عصر عج است که البته در منطقه بیداء در زمین فرو میروند.
البته تا زمان خروج ، امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بین مکه و مدینه در تردد هستند
نقل قول کردن
-2 #1078 سوتک 1394-11-19 23:19
به نقل از رضا:
برادر بیت العباس
1- روایات گفته اند سال خروج فرد است! حالا خروج چی معنا میشه؟ به عبارتی اگر قیام حضرت رو خروج در نظر بگیریم که در محرم هست و سال فردی باشه یا خروج ایشان از پرده غیبت و نمایان شدن برای افرادی خاص که چند ماه قبل از قیام هست و در سال فردی واقع میشه اما قیام عاشورا در سال زوج خواهد بود؟ پس با این دو حالت احتمال اینکه حضرت در هر سالی ظهور کنند هست!
2- بحث صیحه و 23 رمضان هست که با توجه به یکسری از نشانه های ماه رجب و قدرت مطلق خداوند و به هم ریختن حساب منجمان(از جمله تقویم نویسان) می توان این را هم حل شده دانست! حالا میخواهد 23 رمضان چهارشنبه باشد! یکشنبه باشد و ....

نظر شما چیست؟

باسال شمسی حساب کن
نکته اینه تقوی شمسی قمری مکمل همدیگن
نقل قول کردن
-8 #1077 خادمی 1394-11-19 23:15
به نقل از 15:
یه سوال؟
اگه عربستان به همراه چند کشور دیگه به فرماندهی سفیانی در ادریبهشت و یا همان رجب به سوریه حمله کنند پس چرا در روایات داریم که سفیانی به عربستان حمله خواهد کرد؟!!!!!!!!
مگه میشه بعضی از سربازای سفیانی که عربستانی هستند به کشور خودشون حمله کنند!!!!!!!!!

اگر ظهور نزدیک باشد یعنی حداکثر دوسه سال
بالا برید پایین بیایید هیچ راهی ندارید جز ابنکه داعش را سفیانی بدانید
من نمیدونم چرا بعضی بدشون میاد که بگیم داعش سفیانیست
اول با تردید این عقیده را داشتم ولی هرچه میگذرد تردیدم برطرف میشه
جز در زمان حکمرانی داعش با سفیانی تفاوت ندارد
تعجب دیگه اینکه دوستان اصلا به ظرفیت سفیانی توجه ندارند که چگونه با چه حساب کتابی میخاد این ظرفیت عظیم را محقق کند
الان تکفیری ها فرسوده و کشورهای عرب قدرت ندارند تازه روسیه هم در محور مقاوت است حالا این سفیانی کیه که مثل اب خوردن بخاد سوریه و عراق را تصرف کنه و از همه مهم تر امروز گروه های شیعی و مردمی عراق هرگز اجازه تصرف عراق را نخواهند داد
وقت ان است که رویکردمان نسبت به سفیانی تغییر کند وبجای انتظار خروج سفیانی خیالی بر نقاط اشتراک داعش و سفیانی متمرکز شویم
با این کد که الان سپاه ایران مقابل داعش ایستاده و عراق و سوریه را نجات داده
نقل قول کردن
+9 #1076 . 1394-11-19 23:05
سلام
در کتاب عوالم العلوم روایتی آمده از امام صادق علیه السلام
که ثواب یک یاعلی معادل 16000 ختم قرآنیست که من امام صادق خوانده باشم

منظور از علی ، خداست یا امیر المومنین ؟
اگه کسی اطلاعات داره توضیح بده
ممنون

اجالتا چن تا یاعلی از ته دل به نیت فرج بگیم
نقل قول کردن
-1 #1075 سعید صفایی 1394-11-19 22:59
telegram.me/joinchat/BDDqNgcLrnjbWCyiZUKegQ


با سلام،

لینک گروه ظهور نزدیک ، در صورت تمایل عضو شوید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد