رایحه ظهور

کربلا ، الهام بخش مقاومت از یمن تا لبنان ، بین الطوعین ظهور ، وحشت دشمنان و امیدواری صالحان

به یقین می توان گفت تحولات کنونی جهان در سراسر تاریخ کره زمین بی نظیر است ، در طول تاریخ ، مستکبران و زورگویان هر گاه اراده کرده اند ، ملتهای مظلوم و مستضعف را به خاک و خون کشیده و جهان پیرامون خود را آنگونه که باب میلشان بود تغییر داده اند ، اما اینک در بخش وسیعی از دنیای اسلام ، تحولات بی نظیری در حال وقوع است ، تحولاتی که نوید بخش آینده ای درخشان برای این کره ی خاکی ست.

 

» ابتدای نظرات (1236)

 کمتر از چهار دهه قبل بود که خیزش عاشورایی ملت ایران معادلات جهانی را به هم ریخت و ملتهای مسلمان را به قدرت عظیم نهفته در خود آگاه نمود ، به اذعان دشمنان دو بال نهضت عاشورا و مهدویت عامل اصلی این انقلاب بی سابقه بود .

از آن روزهای حماسی سالها می گذرد و اینک به اذعان دوست و دشمن ، نهضت کربلا و افق درخشان ظهور می رود تا انقلاب دیگری را این بار نه در ایران که در سراسر کشورهای اسلامی شکل دهد.

نگاهی به روند تحولات کنونی منطقه نشان می دهد که مقاومت جانانه ملت یمن ، انقلاب مظلومانه مردم ستمیده بحرین ، استقامت ملتهای عراق و سوریه و لبنان و ... کاملا با نهضت عاشورا گره خورده و در هم تنیده است ، پرچم های یا حسین(ع) و یا اباالفضل(ع) اینک در دست مجاهدان خط مقدم در سراسر خط مقاومت می درخشد و درس شجاعت و استقامت می دهد ، از سویی دیگر فریاد ها و بیرق های " یا مهدی " نیز همزمان در سراسر جبهه مقاومت طنین انداز است .

وقوع یک به یک نشانه ها و تحولات دوران ظهور و آغاز وقایعی که در روایات عصر ظهور پیش بینی شده است ، امید ، اراده و قدرت مجاهدان خط مقدم را بیش از پیش افزایش می دهد و آنان را برای رسیدن سریعتر به پیروزی نهایی امیدوارتر می نماید و این در حالیست که جبهه مقابل روز به روز در وحشت عمیق تر و ویران کننده تری فرو می دهد و تلاش می کند تا با افزودن بر وحشی گریها بر وحشت خود و امید و قدرت جبهه حق غالب آید غافل از آنکه بیشتر در باتلاق نابودی فرو می رود.

اما در ایران اسلامی که کانون اقتدار و بیداری و تکیه گاه ملتهای انقلابی منطقه است ، شرایط حساس تری در جریان است ، جریان سازشکار و مرعوب غرب هرچند مدتی است که توانسته تا حدودی قدرت را بدست گیرد و با اقدامات خود مستکبران را امیدوار سازد اما همزمان تدابیر ولایت در پررنگ کردن دشمنی با استکبار و شاخ و شانه کشیدن برای زورگویان جهانی با رونمایی هرچند وقت خود از سلاح های جدید و برگزاری رزمایشها و ... خط مقاومت اسلامی را مستحکم و ملتهای منطقه را در تداوم حرکتشان همچنان دلگرم و امیدوار نگه می دارد.

و این رویارویی عظیم به نفع جبهه حق همچنان ادامه دارد ، استکبار و مزدورانش حق دارند نگران باشند و بر شدت جنایاتشان در یمن و عراق و سوریه و حتی در کنار حرم امن الهی بیفزایند ، بنای وهابیت و آل سعود در حال فرو ریختن است و این یعنی فروپاشی توطئه های چندساله در سراسر کشورهای اسلامی و مهیا شدن نهایی زمینه نهضت جهانی اسلام.

به نظر می رسد در سرزمین انقلاب موعود روایات نیز زمینه های آخرین فتنه و غربال بخوبی فراهم شده است ، قدرت و امکانات دنیاپرستان برای جذب و اغوای کسانی که در نهان به آنان تمایل دارند به خوبی فراهم است و تمایز و جدا شدن حق و باطل که وعده روایات عصر ظهور است در حال تحقق.

بزودی می توان انتظار داشت که در یک نقطه عطف ، نقابها فرو افتد و باطن ها آشکار شود ، حقد و کینه ها سر باز کند و آتش فتنه ها روشن گردد و هرکس به جایگاه و جبهه ای که مستحق آن است برسد.

و شاید این آخرین محرم های قبل از ظهور باشد ، کاروان حسین(ع) می آید تا کسانی را که در باتلاق دنیا و گناه درمانده اند و قابلیت هدایت و نجات دارند را دستگیری کند ، غم حسین(ع) دورترین دلها را نیز با خدا آشتی می دهد و مکتبش به خوبی چهره ی منافقان و دنیاپرستان بی رحم را برملا می سازند ، کسانی که برای چندروزه ی دنیا حاضرند دست بیعت بسوی یزیدیان زمان دراز کنند ، ظاهر الصلاحانی که حاضرند اگر ولایت در برابر خواسته هایشان مقاومت کند ، او را تا قربانگاه بکشانند.

هتک حرمت عاشورای 88 ، فتنه گران را رسوا کرد ، در فتنه های پیش رو نیز دلبستگان به شیطان بزرگ باید منتظر رسوایی هتک حرمت مقدسات باشند.

 

و این آخرین امداد حسین(ع) است در آستانه فتنه های بزرگ عصر ظهور برای کسانی که گوش و دل شنوایی دارند و از عمق جان به حسین(ع) عشق می ورزند ، کاروان حسین(ع) با تمام زیبایی هایش در بزنگاه تاریخی فرا رسیده است تا در طوفان فتنه های آخرالزمان کشتی نجاتی باشد برای آنان که بخواهند و بر سفیه النجاه الهی در آیند.

 پ.ن : زیباترین و پرمعناترین پوستر محرمی که دیدم :

دانلود در کیفیت اصلی :

http://mohebbin.net/portal/?task=contents&id=346

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1236 نشر معارف 1394-09-17 19:13
@};- فرا گیر شدن اسلام ناب در جهان

همان طور که سالها قبل گفته شد،به زودی مردم جهان خصوصاً انسانهای پاک طینت و آزادی خواهان موحد در سراسر عالم،طعم رهبری جهانی امام مهدی سلام الله علیه را از رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری حفظ الله خواهند چشید و ایران اسلامی به برکت وجود ولی فقیه فرزانه کانون توجه جهانیان خواهد شد. (س.م.ر)

کانال تلگرامی باز نشر مطالب پایگاه نشر معارف قرآن و عترت
-------------------------

آدرس اصلی پایگاه نشر معارف قرآن و عترت :
islamicworld.ir
لینک جهت پیوستن شما به کانال در برنامه تلگرام موبایل و ویندوز:
islamicworld1111@
www.telegram.me/islamicworld1111
zz:

:sa
نقل قول کردن
0 #1235 نشر معارف 1394-09-17 19:11
@};- فرا گیر شدن اسلام ناب در جهان

همان طور که سالها قبل گفته شد،به زودی مردم جهان خصوصاً انسانهای پاک طینت و آزادی خواهان موحد در سراسر عالم،طعم رهبری جهانی امام مهدی سلام الله علیه را از رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری حفظ الله خواهند چشید و ایران اسلامی به برکت وجود ولی فقیه فرزانه کانون توجه جهانیان خواهد شد. (س.م.ر)

کانال تلگرامی باز نشر مطالب پایگاه نشر معارف قرآن و عترت
-------------------------

آدرس اصلی پایگاه نشر معارف قرآن و عترت :
islamicworld.ir
لینک جهت پیوستن شما به کانال در برنامه تلگرام موبایل و ویندوز:
@islamicworld1111
telegram.me/islamicworld1111
zz:
نقل قول کردن
0 #1234 معارف قران و عترت 1394-09-07 09:50
❤️اقتدار امت اسلامی باید در اربعین دیده شود ❤️ باید برای ظهور و انتقام خون امام حسین(ع) دعا کنیم.❤️


ما در این سفر باید اذن جهاد بگیریم، باید برای ظهور دعا کنیم. باید برای انتقام خون امام حسین(ع) دعا کنیم. این اقتدار امت اسلامی باید اینجا دیده شود، تا کسانی که زیارت اربعین می‌آیند، بگویند: «حسّ خوبی پیدا کردیم، و نه‌تنها برای امام مظلوم اشک ریختیم، بلکه احساس اقتدار امت اسلامی در وجودمان آمد» و آن ماجرای مظلومانۀ حج، و آن عروج مؤمنانی که نمی‌توانستند از خودشان دفاع کنند، واقعاً جبران بشود. ما باید این را مظهر قدرت اسلام قرار بدهیم، نه مظهر ضعف جامعۀ اسلامی.

در موضوع اربعین ما بر سر سفره و خوان پربرکت و آمادۀ امام حسین(ع) نشسته‌ایم، یعنی بنا نیست که ما این سفره را باز کنیم یا بنیان‌گذاری کنیم و بنا نیست که فکر کنیم که چگونه این تجمع باعظمت را ایجاد کنیم؛ این تجمع باعظمت ایجاد شده است و جز دست الهی، عامل دیگری در شکل‌گیری این تجمع باعظمت نقش نداشته است. علماء محترم نجف به بنده می‌فرمودند: ما کاری نکرده‌ایم، یا ندیده‌ایم که قبل از آغاز این خیل عظیم پیاده‌روی، در حوزه، کار جدی و ترغیبی برای این حضور مردم صورت بگیرد.

از ایران اسلامی هم که دلها متحول شد و به اربعین متوجه شد، باز هم کار تبلیغات نهادهای فرهنگی-دینی نبوده است بلکه این حقیقتاً یک حرکت خودجوش معنوی در بین همۀ مؤمنین است؛ نه فقط مؤمنینِ معتقد به امامت اباعبدالله‌الحس ین(ع) بلکه مؤمنین معتقد به حریت و آزادمنشی و سیادت حسین(ع) در هر مذهب و مکتبی یک دلِ شوریده‌ای برای اربعین پیدا کرد‌ه‌اند و خود به خود این جمعیت باعظمت شکل گرفته است.


@besharatha
telegram.me/besharatha
besh.ir
نقل قول کردن
0 #1233 این عمار 1394-09-02 09:02
ﻣﺮﯾﻢ ﻓﺮﯾﺪﻭﻥ دختر حسن روحانی ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺍﻭّﻟﯿﻪ ﺑﺎﻧﮏ ‏« ﺩﻭﯾﭻ ﺑﺎﻧﮏ ‏»
ﺭﺍ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺁﻭﺭﺩﻩ ؟ !
uk.linkedin.com/in/maryamfereydoun
ﻧﺸﺮﯾﻪ ﯼ ﻏﺮﺑﯽ ‏« ﺑﯿﺰﯾﻨﺲ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﯾﺪﺭ ‏» ﺩﺭ ﻣﻘﺎﻟﻪ
ﺍﯼ ﻧﮑﺎﺕ ﺟﺎﻟﺒﯽ ﺍﺯ ﺁﻗﺎﺯﺍﺩﮔﺎﻥ ﺩﻭﻟﺖ ۱۱ ﻓﺎﺵ ﮐﺮﺩﻩ !
ﺍﯾﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﻋﻨﻮﺍﻥ : ‏« ﺭﻫﺒﺮﺍﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺷﻌﺎﺭ ﺿﺪ
ﻏﺮﺏ ﻣﯽ ﺩﻫﻨﺪ ﻭﻟﯽ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻧﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺭﺱ
ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﯾﺎ ﺗﺠﺎﺭﺕ ﻣﯽ ﻓﺮﺳﺘﻨﺪ ﻏﺮﺏ ! ‏» ﺍﺯ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ
ﺗﺠﺎﺭﯼ ﻭ ﺑﺎﻧﮑﺪﺍﺭﯼ ‏« ﻣﺮﯾﻢ ﻓﺮﯾﺪﻭﻥ ‏» ٬ ‏« ﻣﻬﺪﯼ
ﻫﺎﺷﻤﯽ ‏» ٬ ‏« ﻣﻬﺪﯼ ﻇﺮﯾﻒ ‏» ﻭ ‏« ﻣﺤﻤّﺪ ﻋﺮﺍﻗﭽﯽ ‏»
ﭘﺮﺩﻩ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﺳﺖ !
ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﺪﻥ ﺗﺼﺎﻭﯾﺮ ﻭ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ
ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻥ ﺩﻭﻟﺖ ﯾﺎﺯﺩﻫﻢ ﮐﻪ ﺧﻮﻧﺸﺎﻥ ﺍﺯ ﺧﻮﻥ ﺩﯾﮕﺮ
ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻥ ﺍﯾﻦ ﻣﺮﺯ ﺑﻮﻡ ﻗﺮﻣﺰ ﺗﺮ ﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﺁﺩﺭﺱ ﺯﯾﺮ
ﺑﺮﻭﯾﺪ .
www.farhangnews.ir/content/95195
Telegram.me/didebane_enghelab
نقل قول کردن
+1 #1232 علی جعفری 1394-08-28 01:12
گزارش تصویری/ وداع با پیکرسردار شهید مدافع حرم «محمدرضا ابراهیمی»

«محمد رضا ابراهیمی» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در نبرد با ترویست های تکفیری در استان حلب در شمال سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید فردا ـ پنج‌شنبه 28 آبان ماه ـ ساعت 9 صبح از ورودی شهر ابریشم تشییع و در گلزار شهدای یزدآباد شهر فلاورجان در استان اصفهان به خاک سپرده می شود.

همچنین مراسم ختم شهید ابراهیمی جمعه ـ 29 آبان ماه ـ از ساعت 8 تا 11 صبح در گلزار شهدای منطقه یزدآباد برگزار می‌شود.

از ابتدای عملیات محرم در استان حلب تاکنون، بیش از پنجاه پاسدار ایرانی در این استان شمالی سوریه به شهادت رسیدند.

fa.abna24.com/service/states/archive/2015/11/18/695197/story.html
fa.abna24.com/service/pictorial/archive/2015/11/18/695219/story.html





@che_khabar

telegram.me/che_khabar
نقل قول کردن
0 #1231 بشارت های ظهور 1394-08-27 19:04
به نام خدا
از این پس شما همه عزیزان می توانید اخبار سایت بشارت های ظهور را در تلگرام هم دنبال کنید
آدرس کانال تگرامی سایت بشارت های ظهور به آدرس telegram.me/besharatha می باشد.
جهت عضویت در برنامه تگرام گوشی خود besharatha@ را به یکی از دوستان خود ارسال و سپس بر روی همان لینک کلیک نمائید.

حماسه ای بزرگ در اربعین حسینی (علیه السلام)

التماس دعای فرج
@besharatha
telegram.me/besharatha
besh.ir
d:w:us
نقل قول کردن
-1 #1230 306 1394-08-22 19:33
به نقل از سعاح:

حضرت علی (ع) در انتخابات بالا نمیاد حضرت علی رو خدا انتخاب می کنه
نقل قول کردن
+1 #1229 حسین 1394-08-16 16:00
دانلود سخنرانی استاد پناهیان درباره رابطه همایش اربعین و ظهور
www.farhangema.ir/?p=10741

دانلود فایل صوتی استاد رائفی پور درباره رابطه اربعین و ظهور
www.farhangema.ir/?p=10745
نقل قول کردن
+1 #1228 محمود 1 1394-08-14 19:27
با سلام مجدد
ضمنا چهارشنبه هفته بعد توفان با سرعت 100 تا 150 کیلومتر در ساعت از استان ها فارس و اصفهان و یزد عبور میکند
نقل قول کردن
+1 #1227 محمود 1 1394-08-14 19:20
به نقل از ......:
بارش باران انهم در حد 300 یا 400 میلیمتر برای ما که در شمال ایران زندگی میکنیم غیر عادی هست که برسد برای ایلام باشد و عواقب ان بعدا"و بارسیدن این ابها به سدها و رود کارون و جنوب عراق مشخص خواهدشد. :-O @-)



با سلام به دوستان

هفته بعد از سه شنبه تا چهارشنبه طبق پیش بینی های دقیق سایت هواشناسی snow-forcast در غرب کشور و شرق عراق تا اذربایجانها و گیلان و تا بوشهر و بندر عباس بین 150 تا 250 میلیمتر باران خواهد بارید.

یعنی سیل با شدت متفاوت از شمال بغداد تا خوزستان و ایلام و کرمانشاه-زنجان و فارس و بوشهر و هرمزگان را فرا خواهد گرفت

در حدود 400 میلیمتر در گیلان باران سیل اسا خواهد امد
رشت را اب میبرد


این مطالب پیش گویی یا فال بینی نیست پیش بینی ساین های دقیق هواشناسی است
نقل قول کردن
-1 #1226 مجتبی 1394-08-08 11:28
به نقل از milad:
Kدادش برو تو برنامه باد صبا...تقویم تا ۴۰سال آینده توشه..بعدشم چطور اون پیش گو صلاحیت و اجازه استخراج تقویم سال بعد رو داره ولی ما نه....نه چون هنوز موسسه ژئوفیزیک خوابه..‌اون پیشگو میتونه ...ولی ما نه....پل کنید این کارا رو...داعش و وهابیت واسع همین ساده اندیشی عا دارن به دین ما هحمه میبرن...به جای پرداختن به روش و سیره حسین بن علی ع و تحقیق درباره راه ایشون و الگو قرار دادن در مسیر زندگی.....میرید دنبال این کارا...خب منطبق بشه عاسپرا با ۲۱مهر...که چی بشه....ول کنید...دیگه کوتا بیاین بعضی هاتون....دوستی که حرف شمارو نقل قول کردم...اصلا کار به حرف شما ندارم....ولی بس کنید این مسخره بازیارو که هر روز با یه شیوه اصل شهدت و نبوت و غیبت و اماما رو بازیچه قرار میدید...اون از شعیب...این از شایعه ۲۳رمضان...اون از شنبه عاشورا...برید مثل بچه خوبی دو تا نذر...دوتا دعا...دوتا نماز واسه فرج بخونید.....همش دنبال احمدی نژاد و روحانیو هاشمیو دزدی و اختلاسن..مهدی عاشمی...فلان گند روحانی و احمدی نژادفلان وزیر چی کفت فلان کشور چی کرد..برید روش..سیره و کتب دینی بخونید...رهرو حقیقی دین بااستفاده از نطالب دینی باشید ومطالعه اخلاق و رفتار امامان عزیز....برید دعا کنید..نماز و نذر واسه فرج...نه این مسخره بازیا...واقعا برا بعضیا متاسفم...‌..دیگه بس کنید .. به شما چه که بعضی مسئولا چه گندی زدن...یار ویاور مولاتون سیدعلی باشید....خجالت واسه بعضیا دیگه...دیگه...دیگه چیز خوبیه

سلام. من هم در کامنت بعدی خودم همین مطلب رو گفتم که این تطتبقهای تقویمی مهم نیست، لطفا دوباره ببینید:

اولا: تا قبل از انتشار تقویم رسمی، بهتره در مورد تطابق عاشورای قمری و شمسی اظهار نظرهای فیلسوفانه نکنیم.
ثانیا: این تطابق تقویمی اصلا چیز عجیبی نیست و اولین بار نیست که اتفاق میفته، آخرین با هم نخواهد بود!
ثالثا: امکان خطای محاسباتی در استخراج و پیش بینی تقویم قمری وجود داره، چنانکه سالهای قبل هم بوده و ممکنه یک یا دو روز اختلاف باشه.
نقل قول کردن
-10 #1225 قدیمی 1394-08-08 08:37

نقل قول کردن
-1 #1224 milad 1394-08-08 01:48
به نقل از مجتبی:
سلام. تقویم رسمی سال 1395 هنوز منتشر نشده و انتشارش فقط از طریق سایت مرکز تقویم مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و سایت شورای فرهنگ عمومی کشور هستش. البته سالهای قبل زودتر منتشر میکردند ولی امسال با هدف خروج از رکود، فایل پی دی اف تقویم 95 رو از طریق مرکز تقویم دانشگاه تهران، 100هزار تومان میفروشند!!! من به مرکز تقویم ایمیل زدم، گفتن 100هزار تومان واریز کن و فیشش رو بیار تا فایل تقویم 95 رو بدیم بهت!!!

Kدادش برو تو برنامه باد صبا...تقویم تا ۴۰سال آینده توشه..بعدشم چطور اون پیش گو صلاحیت و اجازه استخراج تقویم سال بعد رو داره ولی ما نه....نه چون هنوز موسسه ژئوفیزیک خوابه..‌اون پیشگو میتونه ...ولی ما نه....پل کنید این کارا رو...داعش و وهابیت واسع همین ساده اندیشی عا دارن به دین ما هحمه میبرن...به جای پرداختن به روش و سیره حسین بن علی ع و تحقیق درباره راه ایشون و الگو قرار دادن در مسیر زندگی.....میرید دنبال این کارا...خب منطبق بشه عاسپرا با ۲۱مهر...که چی بشه....ول کنید...دیگه کوتا بیاین بعضی هاتون....دوستی که حرف شمارو نقل قول کردم...اصلا کار به حرف شما ندارم....ولی بس کنید این مسخره بازیارو که هر روز با یه شیوه اصل شهدت و نبوت و غیبت و اماما رو بازیچه قرار میدید...اون از شعیب...این از شایعه ۲۳رمضان...اون از شنبه عاشورا...برید مثل بچه خوبی دو تا نذر...دوتا دعا...دوتا نماز واسه فرج بخونید.....همش دنبال احمدی نژاد و روحانیو هاشمیو دزدی و اختلاسن..مهدی عاشمی...فلان گند روحانی و احمدی نژادفلان وزیر چی کفت فلان کشور چی کرد..برید روش..سیره و کتب دینی بخونید...رهرو حقیقی دین بااستفاده از نطالب دینی باشید ومطالعه اخلاق و رفتار امامان عزیز....برید دعا کنید..نماز و نذر واسه فرج...نه این مسخره بازیا...واقعا برا بعضیا متاسفم...‌..دیگ ه بس کنید .. به شما چه که بعضی مسئولا چه گندی زدن...یار ویاور مولاتون سیدعلی باشید....خجالت واسه بعضیا دیگه...دیگه...د یگه چیز خوبیه
نقل قول کردن
-7 #1223 مجتبی 1394-08-07 21:36
اولا: تا قبل از انتشار تقویم رسمی، بهتره در مورد تطابق عاشورای قمری و شمسی اظهار نظرهای فیلسوفانه نکنیم.
ثانیا: این تطابق تقویمی اصلا چیز عجیبی نیست و اولین بار نیست که اتفاق میفته، آخرین با هم نخواهد بود!
ثالثا: امکان خطای محاسباتی در استخراج و پیش بینی تقویم قمری وجود داره، چنانکه سالهای قبل هم بوده و ممکنه یک یا دو روز اختلاف باشه.
نقل قول کردن
0 #1222 مجتبی 1394-08-07 21:28
به نقل از mahmood:

سلام. تقویم رسمی سال 1395 هنوز منتشر نشده و انتشارش فقط از طریق سایت مرکز تقویم مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و سایت شورای فرهنگ عمومی کشور هستش. البته سالهای قبل زودتر منتشر میکردند ولی امسال با هدف خروج از رکود، فایل پی دی اف تقویم 95 رو از طریق مرکز تقویم دانشگاه تهران، 100هزار تومان میفروشند!!! من به مرکز تقویم ایمیل زدم، گفتن 100هزار تومان واریز کن و فیشش رو بیار تا فایل تقویم 95 رو بدیم بهت!!!
نقل قول کردن
+4 #1221 خادم امام زمان عج 1394-08-07 17:52
به نقل از سیدعطاءالله فیروزی:
آقا منم نمیدونم
شما که اساتید فلسفه و فقه و پیشگو هستید و از همه هست و نیست عالم مطلع هستید بررسی کنید و خواهشا پاسخی ارائه کنید چون منم گیج شدم !!!
آیا اینکه ما برای محقق شدن علائم ظهور منتظر مرگ بشار اسد باشیم خوبه یا بد ؟
اون هم بشار اسدی که یاور مستضعفین و مظلومین و مسلمانان واقعی هست
آیا اینکه شیخ نمر اعدام بشه تا تاج و تخت پادشاهی عربستان متزلزل بشه آرزوی خوبی هست یا بد ؟
اون هم شیخ نمری که فعال و همراه شیعیان مظلوم عربستان است و از علمای برجسته جهان اسلام است
آیا اینکه منتظر سیل و رعد و برق و زلزله و تلفات و خسارات باشیم تا دنیا به هم بریزه که شاید فرجی بشه خوبه یا بد ؟
اون هم بلایای طبیعی که فقط فقرا و ضعیف ها را به کام خودش میبره
و صدها موضوع دیگه که همه بی صبرانه منتظر به وقوع پیوستن آنها هستیم
آِا این انتظارات مشروع هست یا خیر ؟؟؟
واقعا منم نمیدونم راهنمایی کنید

سلام برادر عزیزم
سوالاتی خوبی پرسیدید
در جواب باید گفت فلسفه ی انتظار یک منتظر اینست که از ظلم و بیدادگری و گرفتاری و عذاب مردم نه تنها خوشحال نمیشود بلکه همین عوامل باعث مضطر شدن او و انتظار بیشتر برای فرج در او میشود.
اما این حوادث طبیعی و غیر طبیعی که میتوانند یکی از نشانه های آخرالزمان باشند خود به خود در ذهن ما تداعی کننده ی نشانه ای از نشانه های ظهور هستند!!
شیعی علی هرگز راضی به ظلم پذیری برای خود و دیگران نمیشود. برای شیعه علی هرگز هدف وسیله را توجیه نمیکند!!!! بنابراین تا جایی که از دست ما برمیآید ما از مستضعفان جهان و خط مقاومت در برابر استکبار جهانی و صهیونیست دفاع میکنیم چنانکه تا به حال صدها فرزند برومند در کشورهایی مثل عراق و سوریه تقدیم خط مقاومت و استکبار ستیزی کرده ایم! کشور ما و مردم ما هیچوقت خود را تسلیم نشانه های ظهور و آخرالزمان نکرده اند بلکه پیرو آن راهی هستند که حضرت سیدالشهداء ع به ما نشان دادند . ما در عین حال که نشانه های ظهور را در گوشه ذهن خود نگه میداریم در برابر ظلم و حوادث تلخ چه طبیعی و چه غیر طبیعی هم قلبمان به درد می آید و از خدا میخواهیم که قضا و قدر و به نحوی برای ما و هم کیشان ما رقم زند که کمترین تلفات و کمترین هزینه را برای ظهور بپردازیم.ان شاالله.
نقل قول کردن
+3 #1220 احمد123 1394-08-07 17:40
به نقل از سعاح:

بسیار ممنونم
نقل قول کردن
+3 #1219 ا 1394-08-07 17:35
سوْال اينكه اگه اين خانواده آنقدر اينجوريا هستن كه به نظر هم همينطوره و در فتنه هاى كوچك و بزرگ نقش دارن چرا سر دستشون هنوز رييس مجمع تشخيصه؟؟
[
quote name="خراسانی"] این رفتار ها نظام رو بدنام می کنه، هر چند خوشبختانه پرده های نفاق
پاره شده و کم کم مردم متوجه شدند که اینها با نظام زاویه دارند.

شما اگر بدونید چه عزیزانی از سپاه بدون محافظ هستند. من هر وقت با این عزیزان و یا با خانوادشون دیداری دارم تنم می لرزه از این مساله.

اونوقت یه خانوم که هیچ ارزشی نداره برای ترور، محافظ داره.
هر چند، احتمالا اینها نگرانند که مردم بند "م" رو اجرا کنند.
نقل قول کردن
+1 #1218 سعاح 1394-08-07 17:32
به نقل از احمد123:
ترجمه رو هم بذار برادر

خدمت شما:

uplod.ir/13mq0bitw7m4/عباس_اے_شیر_نیستانِ_حیدر.docx.htm
نقل قول کردن
+2 #1217 ... 1394-08-07 17:31
مطلب جدید سایت منتظر شده :

u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1304-2015-10-29-13-43-47.html
نقل قول کردن
-3 #1216 التماس دعای فرج 1394-08-07 17:06
به نقل از قاسم نصراله:
بنده خدا احمدی نژاد عمیقا" میدانست که مشائی بدرد ریاست جمهوری نمیخورد ، مشائی یک آدم ملایم و بیشتر با جنبه فرهنگی است ، عمرا" مشائی نمی تونست جای احمدی نژاد رو بگیره ، ........
......................
......................
قابل توجه خزانی ها
u:313

سلام

حداقل چیزی که از این نظر شما فهمیده می شود، «اقرار به یک انفعال آگاهانه در برابر ایجاد شرایط فعلی کشور» است.

حالا باز بندازید گردن حزب اللهی ها و پایداری و حضرت علامه.

zz:
نقل قول کردن
+1 #1215 سیدعطاءالله فیروزی 1394-08-07 16:58
آقا منم نمیدونم
شما که اساتید فلسفه و فقه و پیشگو هستید و از همه هست و نیست عالم مطلع هستید بررسی کنید و خواهشا پاسخی ارائه کنید چون منم گیج شدم !!!
آیا اینکه ما برای محقق شدن علائم ظهور منتظر مرگ بشار اسد باشیم خوبه یا بد ؟
اون هم بشار اسدی که یاور مستضعفین و مظلومین و مسلمانان واقعی هست
آیا اینکه شیخ نمر اعدام بشه تا تاج و تخت پادشاهی عربستان متزلزل بشه آرزوی خوبی هست یا بد ؟
اون هم شیخ نمری که فعال و همراه شیعیان مظلوم عربستان است و از علمای برجسته جهان اسلام است
آیا اینکه منتظر سیل و رعد و برق و زلزله و تلفات و خسارات باشیم تا دنیا به هم بریزه که شاید فرجی بشه خوبه یا بد ؟
اون هم بلایای طبیعی که فقط فقرا و ضعیف ها را به کام خودش میبره
و صدها موضوع دیگه که همه بی صبرانه منتظر به وقوع پیوستن آنها هستیم
آِا این انتظارات مشروع هست یا خیر ؟؟؟
واقعا منم نمیدونم راهنمایی کنید
نقل قول کردن
0 #1214 mahmood 1394-08-07 16:35
به نقل از milad:
این خبر تکذیب میشه
چون من رفتم تو تقویم سال آینده....تاسوعا میشه ۲۱مهر...نه عاشورا
میبینید چطور زود گول میخوریم

s6.picofile.com/file/8219843518/%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D9%85_%D9%87%D8%AC%D8%B1%DB%8C_%D8%B4%D9%85%D8%B3%DB%8C_1395.pdf.html
نقل قول کردن
+7 #1213 ...... 1394-08-07 16:30
به نقل از عضو قدیمی:
بارونه دیگه اینقدر جوگیر شدن نداره :D

بارش باران انهم در حد 300 یا 400 میلیمتر برای ما که در شمال ایران زندگی میکنیم غیر عادی هست که برسد برای ایلام باشد و عواقب ان بعدا"و بارسیدن این ابها به سدها و رود کارون و جنوب عراق مشخص خواهدشد. :-O @-)
نقل قول کردن
-3 #1212 milad 1394-08-07 16:29
به نقل از عضو قدیمی:
بارونه دیگه اینقدر جوگیر شدن نداره :D

برات متاسفم و برا خودم که با توبه اخترام امام زمان هیچی نمیگمتو ابن سایتم........ت
نقل قول کردن
+3 #1211 سعاح 1394-08-07 16:11
به نقل از احمد123:
ترجمه رو هم بذار برادر

چشم، دارم روش کار می کنم۔
نقل قول کردن
0 #1210 احمد123 1394-08-07 16:07
به نقل از سعاح:
ای شیر نیستان حیدر - عباس (ع) :: مرحوم سچّے بھائی [یعنی داداش راستگو]

www.nohayonline.com/AbbasAyShere.html

عباس اے شیر نیستانِ حیدر :: دیتی تھی صدا زینب رو کر :: عباس اے شیر ...

کیا اسی دن کے لیے مانگی تھی بابا نے دُعا
آ کے پردیس میں ہو جائو گے تم ہم سے جدا
سوتے ہو چین سے دریا کے کنارے بھیا
کیا سنا ئی نہیں دیتی تمہیں ھل من کی صدا
عباس تنہا ہیں کھڑے رن میں سرور
عباس اے شیر ...

[بیاد قدیما۔ خدا بیامرزدشون بحق بی بی دوعالم سلام اللہ علیها]

ترجمه رو هم بذار برادر
نقل قول کردن
0 #1209 عضو قدیمی 1394-08-07 16:06
به نقل از milad:
دوستان هواشناسی اعلام کرد این بارش ۳۰۰میلی متر در یک استان در فقط۴۸ساعت..بارش یک سال هست در جاهای دیگه که یکباره و فقط در۴۸ساعت در ایلام باریده....
در ۱۰۰سال پیش و به نحوی دیگر بگم درطول عمر سازمان هواسناسی این پدیده(یعنی بارش یک سال در ۴۸ساعت بیسابقه بوده)
تازه گفته امشب موج اصلی در ایلام آغاز میشه....دوستان تو عمرم اینجوری ندیدم....تصویر هوایی نشون داده که آب از بالای شهر ایلام تا پایین شهر به صپرت ۱۲ رودخانه در آمده و چیزی به اسم شهر نمونده...من عکس های فجیعی دارم از ایلام...ولی حوصله آپلود نداشتم....اکه کسی شماره موبایل بذاره تو واتساپ براش میفرستم


بارونه دیگه اینقدر جوگیر شدن نداره :D
نقل قول کردن
+6 #1208 خادم امام زمان عج 1394-08-07 16:06
سلام
سیل مراکز اداری ایلام را تعطیل کرد



نقل قول کردن
+4 #1207 سعاح 1394-08-07 16:04
ای شیر نیستان حیدر - عباس (ع) :: مرحوم سچّے بھائی [یعنی داداش راستگو]

www.nohayonline.com/AbbasAyShere.html

عباس اے شیر نیستانِ حیدر :: دیتی تھی صدا زینب رو کر :: عباس اے شیر ...

کیا اسی دن کے لیے مانگی تھی بابا نے دُعا
آ کے پردیس میں ہو جائو گے تم ہم سے جدا
سوتے ہو چین سے دریا کے کنارے بھیا
کیا سنا ئی نہیں دیتی تمہیں ھل من کی صدا
عباس تنہا ہیں کھڑے رن میں سرور
عباس اے شیر ...

[بیاد قدیما۔ خدا بیامرزدشون بحق بی بی دوعالم سلام اللہ علیها]
نقل قول کردن
-1 #1206 milad 1394-08-07 15:49
دوستان هواشناسی اعلام کرد این بارش ۳۰۰میلی متر در یک استان در فقط۴۸ساعت..بارش یک سال هست در جاهای دیگه که یکباره و فقط در۴۸ساعت در ایلام باریده....
در ۱۰۰سال پیش و به نحوی دیگر بگم درطول عمر سازمان هواسناسی این پدیده(یعنی بارش یک سال در ۴۸ساعت بیسابقه بوده)
تازه گفته امشب موج اصلی در ایلام آغاز میشه....دوستان تو عمرم اینجوری ندیدم....تصویر هوایی نشون داده که آب از بالای شهر ایلام تا پایین شهر به صپرت ۱۲ رودخانه در آمده و چیزی به اسم شهر نمونده...من عکس های فجیعی دارم از ایلام...ولی حوصله آپلود نداشتم....اکه کسی شماره موبایل بذاره تو واتساپ براش میفرستم
نقل قول کردن
-6 #1205 milad 1394-08-07 15:42
به نقل از کربلائی:
سال آینده عاشورای شمسی و قمری یکی می‌شود
حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین مداحی مدیر حوزه ی فنآوری اسلامی مبین با استناد به برخی محاسبات نجومی با اشاره به انطباق تاریخ شمسی و قمری در سال آینده در محرم ۱۴۳۸ گفت :«تاریخ شمسی برخلاف تاریخ قمری در تغییر نیست و موقعیت زمین نسبت به خورشید ثابت است و با استخراج اوقات شرعی شهر کربلا در این تاریخ، سخنان مقتل نویسان به ساعت و دقیقه برگردانده می شود که بر اساس محاسبه مرحوم دکتر احمد بیرشک در گاهشماری ایران ، واقعه کربلا ۲۱ مهر سال ۵۹ شمسی محاسبه شده و رخ داده است . بر همین اساس سال آینده ۲۱ مهرماه ۱۳۹۵ مصادف با دهم محرم سال ۱۴۳۸ قمری خواهد بود که این یعنی انطباق عاشورای شمسی و قمری با یکدیگر.»

این خبر تکذیب میشه
چون من رفتم تو تقویم سال آینده....تاسوعا میشه ۲۱مهر...نه عاشورا
میبینید چطور زود گول میخوریم
نقل قول کردن
+12 #1204 جدىد 1394-08-07 15:10
به اندازه ى ىکسال بارون بارىده اىلام.ىک ساااااال!!!!!!! :-O جمادى و رجب چه شود
نقل قول کردن
+10 #1203 خراسانی 1394-08-07 14:21
به نقل از عاشق ولایت:
افراد محترم خانواده هاشمی هستن.
هزار بار تاسف کمه برای مردی که عمری در راه انقلاب تلاش کرد اما....اما یک اشتباه چنان بین او و نظام زاویه ایجاد کرد که هر چه میگذرد از او نا امیدتر میشویم.
اشتباه او آلوده شدن و بلکه غرق شدن در لذات دنیوی و مادی بود.
وقتی چرب و شیرین ریاست زیر دندان مزه کرد معلوم است دیگر حالی برای استکبار ستیزی نمیماند
معلوم است اسکی رفتن و سوار ماشین میلیاردی شدن به دنبالش قربان صدقه رفتنهای پشت پرده میآورد. قربان امریکا. قربان انگلیس. قربان عربستان.
راستی این جمله برامون خیلی آشناست.
شکم که آکنده از حرام شد حرف حق اثری نخواهد داشت.
هشدار است به دستگاه قضا
هشدار است برای امنیت ملی
که چرا و به چه مجوزی اسلحه بر روی مردم میکشند؟در حالی که این عروس خانم نه منصب امنیتی دارد نه سیاسی.
خاک بر سر ما کنند که شهید صیاد شیرازی بی محافظ جلو منزلش تیر باران میشود. شهید لاجوردی مظلومانه ترور میشود بی محافظ.
انوقت این اشراف زادگان بی درد بادیگارد!!! دارند.


این رفتار ها نظام رو بدنام می کنه، هر چند خوشبختانه پرده های نفاق پاره شده و کم کم مردم متوجه شدند که اینها با نظام زاویه دارند.

شما اگر بدونید چه عزیزانی از سپاه بدون محافظ هستند. من هر وقت با این عزیزان و یا با خانوادشون دیداری دارم تنم می لرزه از این مساله.

اونوقت یه خانوم که هیچ ارزشی نداره برای ترور، محافظ داره.
هر چند، احتمالا اینها نگرانند که مردم بند "م" رو اجرا کنند.
نقل قول کردن
-3 #1202 milad 1394-08-07 13:44
دوستان کسی از ایلام خبر داره....میگن قیامت شده...آدم هی داره کشته میشه.....بیشتر مدارس و خونه به طور کامل تخریب شدن....آب همش قطع شده...جاده هاش بسته شده....وای میگن قیمته بارون...تو ۴۶سال پیش بی سابقه بوده...الله اکبراکبر
نقل قول کردن
+6 #1201 جدىد 1394-08-07 13:21
به نظر من صلاح هسته اى ىک کلمه ى رمز از در مقابل کلمه ى مقاومت در برابر اسراىىل و آمرىکا وقتى آمرىکا مىگه به توافق هسته اى رسىدىم شاىد ىعنى به توافق در مقابله نکردن با اسراىىل و آمرىکا رسىدىم.الله اعلمفعلا که کاراشون اىنو مىرسونه
نقل قول کردن
+11 #1200 فرید 1394-08-07 13:12
نقل قول کردن
+2 #1199 سعاح 1394-08-07 13:04
زنده باد یا حسین (ع) :: ندیم سرور [سال گذشته]
www.shiavideoshd.com/2014/10/zindaabad-ya-hussain-video-noha-by.html

الله باقی :: عرفان حیدر [برای کسانی که از متشابهات عرفانی سردرنمی آورند کلامش سنگین هست]
www.shiavideoshd.com/2015/10/allah-ho-baqi-min-kule-faani-video-noha.html

گلچین از امسال [تکرار]:
u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1302-2015-10-16-15-30-34.html#comment-293119

[اگر ترجمه خواستین در خدمتم]

التماس دعا
نقل قول کردن
+9 #1198 داریوش 1394-08-07 12:48
کری گفته است که اگر ایران سلاح هسته ای نداشته باشد جهان برای همپیمانان ان امن تر خواهد شد در اینجا باید بگویم که ایران اصلا سلاح هسته ای نداشت ونمی خواست بسازد واین از توهمات ایشان بود که می گفتند به دروغ ایران می خواهد سلاح هسته ای بسازدواما اینکه برای امریکا وهمپیمانشانش امن تر خواهد شد یا نه باید بگویم نا امن تر هم خواهد شد زیرا اصلا قدرت ایران به سلاح هسته ای نبود که شما احساس ارامش کنید قدرت ایران از ملت است از اسلام است واز امام حسین است واین سلاح یک سلاح نامرئی که دسترسی به ان ممکن نیست وهرگز نمی توانید به وسیله ابزار مادی جلو ان را بگیرید از همان روز نخست که انقلاب پیروز هم نشده بود امام در بیانیه هایی که می دادند بر علیه اسرائیل بود واین می رساند که ما ان موقع که سلاح هم نداشتیم پس چط.ور ما با ان نداشتن جلو اسرائیل ایستادیم واین سی وپنج سال هم ایستادیم حتی بدون سلاح اتمی این شما هستید که وجودتان به سلاح اتمی است واگ یک روز سلاح اتمی نداشته باشید مردید اما ما اینطور نیستیم واز روز ازل قصد تولید انرا هم نداشتیم وفقط قصد علمی داشتیم پس زیاد حرف مفت نزنید وبی خود قمپوز در نکنید که این فتوای امام خامنه ای است که ما سلاح اتمی درست نمی کنیم نه زور شما
نقل قول کردن
+4 #1197 احمد123 1394-08-07 12:43
به نقل از کربلائی:
سال آینده عاشورای شمسی و قمری یکی می‌شود
حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین مداحی مدیر حوزه ی فنآوری اسلامی مبین با استناد به برخی محاسبات نجومی با اشاره به انطباق تاریخ شمسی و قمری در سال آینده در محرم ۱۴۳۸ گفت :«تاریخ شمسی برخلاف تاریخ قمری در تغییر نیست و موقعیت زمین نسبت به خورشید ثابت است و با استخراج اوقات شرعی شهر کربلا در این تاریخ، سخنان مقتل نویسان به ساعت و دقیقه برگردانده می شود که بر اساس محاسبه مرحوم دکتر احمد بیرشک در گاهشماری ایران ، واقعه کربلا ۲۱ مهر سال ۵۹ شمسی محاسبه شده و رخ داده است . بر همین اساس سال آینده ۲۱ مهرماه ۱۳۹۵ مصادف با دهم محرم سال ۱۴۳۸ قمری خواهد بود که این یعنی انطباق عاشورای شمسی و قمری با یکدیگر.»

این تقارن ایا معنای خاصی داره؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد