رایحه ظهور

مؤمنان آخرالزمان در عین اقتدار، مظلومند...

 

در روایات هست که مؤمن تا دم ظهور مظلوم است. مظلومیت جریان حزب‌الله به این حرف‌هایی است که به او می‌زنند. مظلومیت جریان حزب‌الله به این است که یا فراوان متّهمش می‌کنند، یا از آن قدردانی نمی‌کنند. مظلومیت حزب‌الله به این است که نه‌تنها قدردانی نمی‌شود، بلکه تمسخر، توهین و استهزاء هم می‌شود. خب این مظلومیت تا ظهور ادامه خواهد داشت.

» ابتدای نظرات (1923)

سخنرانی پناهیان در یازدهمین دورۀ سوگوارۀ هنر و حماسه؛

گاهی افشاگری بی‌صبرانه از باطل، موجب تأخیر در ظهور می‌شود/ بدترین توطئه برای «پیاده‌روی اربعین» حملۀ داعش نیست، دعوای داخلیست/ می‌خواهند فتنه‌هایی درست کنند/ در «پیاده‌روی اربعین» سعۀ‌صدر داشته باشید
در مسیر اربعین امام حسین(ع) ممکن است افرادی ببینید که با عقاید و افکار شما مخالف باشند و حتی به شما توهین هم بکنند. حتی شما ممکن است بدانید که این‌ها چه وابستگی‌های سیاسی، یا چه‌بسا به سرویس‌های جاسوسی داشته باشند. مواظب باشید! زمان اربعین، زمان اوج صبوری و انعطاف‌پذیری است. ممکن استزفتنه‌هایی در این زمینه درست کنند. پارسال هم زمینه‌هایش بود که بی‌جهت دعوا راه بیندازند. حملۀ داعشی‌ها و تروریست‌ها به اربعین، بهترین کاری نیست که آن‌ها می‌توانند انجام دهند. بهترین کاری که می‌توانند انجام دهند، این است که دعوای داخلی راه بیندازند.

«سوگوارۀ هنر و حماسه» که از سال ۱۳۸۳ به همت دانشجویان و فارغ التحصیلان هنر و رسانه و با محوریت سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان و برنامه‌های متنوع و هنری دیگر در ایام محرم و در ساعات پایانی روز برگزار شده و در طول ده سال گذشته با استقبال خوبی مواجه بوده است، امسال یازدهمین دورۀ خود را تجربه می‌کند.  خلاصه‌ای از سخرانی حجت الاسلام پناهیان در هفتمین مجلسِ یازدهمین دوره «سوگوارۀ هنر و حماسه» را در ادامه می‌خوانید:

 تکلیف حق‌طلبان در زمان اقتدار، پیچیده‌تر و دشوارترست/گاهی افشاگری بی‌صبرانه از باطل، موجب تأخیر در ظهور می‌شود

 وقتی حق‌طلبان در مظلومیت قرار دارند، تکلیف‌شان روشن‌تر و کارشان راحت‌تر است؛ ولی وقتی‌که در اقتدار قرار گرفتند، تکالیف پیچیده‌تری دارند و کارشان دشوارتر خواهد شد. همین‌که ما در موقعیت اقتدار قرار گرفتیم، اگر بخواهیم حماسه بیافرینیم، باید توجه بیشتری داشته باشیم به برخی عناصری که اغلب در قبال آن‌ها غفلت می‌کنیم. مثلاً ما اگر حرف حقی برای گفتن داشته باشیم و در مقابل ما جریان باطلی باشد، چقدر حق داریم طرف مقابل خودمان را لِه کنیم؟ این، کار ما را دشوار می‌کند.

 آدم تا با حق شد یا حق با او شد، نباید بی‌صبرانه حرف بزند و افشاگری کند؛ حتی افشاگری از باطل؛ آن‌هم برنامه دارد؛ زمان و مکان دارد و ما باید به این رشد برسیم. اگر ما نتوانیم شُکر حق را به‌جا بیاوریم که شکر حق، همین‌گونه صبرهاست، مولای ما تشریف‌فرما نخواهند شد و ظهور را به تأخیر می‌اندازیم. شُکر حق گاهی مظلومیت در اوج اقتدار است و اگر ما ظرفیت حق‌خواهی را نداشته باشیم، طبیعتاً موجب تأخیر در ظهور می‌شویم.

 همه فکر می‌کنند که قیمت «صبر در بلا» از «شکر در نعمت» بالاتر است. می‌گویند شاکر کاری نکرده، چون به‌اندازۀ کافی نعمت دارد. نه، قصه بالاتر از این حرف‌هاست. در روایت داریم که قیمت «شُکر در نعمت» از «صبر در بلا» بالاتر است.(امام سجاد(ع): الشُّکْرَ عَلَى الْعَافِیَةِ خَیْرٌ مِنَ الصَّبْرِ عَلَى الْبَلَاء؛ مشکات الانوار/۲۵۸) نعمت حق‌طلبی و اقتدار حق، صبر می‌خواهد. صبر در دوران اقتدار را به‌مثابه شکر می‌توان تلقی کرد.

 مؤمنان آخرالزمان در عین اقتدار، مظلومند/ باید بسیار باظرفیت شویم

 در روایات هست که مؤمن تا دم ظهور مظلوم است. مظلومیت جریان حزب‌الله به این حرف‌هایی است که به او می‌زنند. مظلومیت جریان حزب‌الله به این است که یا فراوان متّهمش می‌کنند، یا از آن قدردانی نمی‌کنند. مظلومیت حزب‌الله به این است که نه‌تنها قدردانی نمی‌شود، بلکه تمسخر، توهین و استهزاء هم می‌شود. خب این مظلومیت تا ظهور ادامه خواهد داشت.

 ولی الآن شما می‌بینید که در کنار این مظلومیت، قدرتی هم فراهم آمده. ضدّانقلاب هم وقتی می‌شنود که سردار ایرانی در منطقه به تن همۀ ظالمان و مزدورانشان لرزه می‌اندازد، لذت می‌برد. خب این قدرت حق را نشان می‌دهد، ولی قدرتی که همین الآن هم درنهایت مظلومیت است. هردوی آن‌ها در کنار همدیگر هستند. ما باید دوره‌ای را سپری بکنیم که این دوره ما را مجهّز کند برای ورود به عرصۀ اقتدار یعنی باید آدم‌های بسیار باظرفیتی بشویم.

 اگر «سعۀ صدر» کافی برای جذب نداشته باشیم، شایسته دوران اقتدار نیستیم

 اقتدار منطقه‌ای ما که قطعی است، و ما الآن در آستانۀ اقتدار جهانی هستیم. در این شرایط، چه تکالیف جدیدی پیدا می‌کنیم؟ صرفاً معتقد بودن کافی نیست. ما اگر این سعۀ‌صدر و حوصله و ولع را نداشته باشیم که غافل‌ها را از غفلت بیدار بکنیم و جذب حق کنیم، شایستۀ مسیر حق و شایسته دوران اقتدار نیستیم. هرکدام از ما در دوران اکثریت حق از یک منظر باید به‌صورتی رفتار بکنیم که اقلّیت‌ها در اوج غربت رفتار می‌کنند.

 این نقش در آخرالزمان خیلی حساس می‌شود. چون حماسه‌گران، حق را در اوج اقتدار می‌بینند، خودشان هم در اوج اقتدارند. این ترکیب، ترکیب فوق‌العاده‌ای است. مردم می‌فهمند. پیامبر گرامی ‌اسلام می‌فرماید: یعنی می‌خواهید شما را از  کسی که آتش جهنم بر او حرام است خبر کنم؟  هرکسی که صمیمی، سهل‌الوصول، نرم و انعطاف‌پذیر است. خدا این آدم‌ها را جهنم نمی‌برد.(لاُخْبِرَنَّکُمْ عَلى مَنْ تَحْرِمُ النّارُ عَلَیْهِ غَداً، عَلى کُلِّ هَیِّنٌ لَیِّنٌ قَریبٍ سَهْلٍ؛ ارشاد القوب/ ۱/۱۹۵)

 یاران باصلابت حضرت اگر غیرمنصفانه درباره‌اش صحبت کنید، غیرمنصفانه دربارۀ شما حرف نخواهد زد/این را باید تمرین کنیم

 یعنی ما در آخرالزمان هرچه جلوتر می‌رویم، با یاران باصلابت حضرت مواجه می‌شویم، با آدم‌های بسیار با ظرفیت. ظرفیت یعنی چه؟ آدم نرمی ‌است. نیش هم به او بزنید، به شما نیش نمی‌زند. غیرمنصفانه دربارۀ او صحبت کنید، غیرمنصفانه دربارۀ شما حرف نخواهد زد. مقتدرِ مظلوم است. او ظرفیت پذیرش مظلومیت در اوج اقتدار را دارد. این را باید تمرین کنیم. این را باید به دست بیاوریم و این را باید به دیگران به‌عنوان یک فرهنگ ثابت کنیم. پس صلابت چه می‌شود؟ باید باهم جمع شود، کار سختی است. حماسه‌های آخرالزمان را چه کسانی می‌سازند؟ کسانی که حماسه‌شان، ترکیبی از این‌دو باشد.

 امتحانات الان همین است که در نفی و پذیرش افراد، مطلق‌گویی و زیاده‌روی نکنیم

 واقعاً آقا امام زمان(عج) دنبال چه کسی است؟ یعنی ما ۳۱۳ آدم نداریم به آقا تحویل بدهیم؟ معلوم است که قصه این نیست. از ما یک ظرفیت‌های فوق‌العاده می‌خواهند و امتحانات الآن هم همین است؛ ظرفیت‌هایی که موجب می‌شود یک کلمه هم خلاف تقوا صحبت نکنیم، زیادتر نگوییم، متهم نکنیم، در نفی افراد مطلق‌گویی نکنیم، در پذیرش افراد مطلق‌گویی نکنیم.

 تمدن غرب، ظواهر جذابی دارد. این ظواهر جذاب، بشریت را فریب داده است. این ظواهر جذاب مثل آزادمنشی، مثل میدان‌دادن به دیگران و ... در حال فروریختن است؛ چون دیگر این ظواهر را هم نمی‌توانند رعایت کنند. حالا نوبت ماست که حقایقی را که در رفتارهای مؤمنین وجود دارد، نشان بدهیم. این قدرت ماست. اقتدار ما از همین‌جاست. مردم جهان ما را نمی‌شناسند. الآن ببینید کاریکاتور ما را بخواهند غربی‌ها نشان بدهند، داعشی‌ها را درست می‌کنند. می‌خواهند بگویند این‌ها این گونه‌اند. درحالی‌که ما این‌گونه نیستیم، ما خیلی فاصله داریم. ما این را نشان ندادیم.

 در پیاده‌روی اربعین سعۀ‌صدر داشته باشید/بدترین توطئۀ برای اربعین، حملۀ داعش نیست، دعوای داخلیست/می‌خواهند فتنه‌هایی درست کنند

 در مسیر اربعین امام حسین(ع) ممکن است افرادی ببینید که با عقاید و افکار شما مخالف باشند و حتی به شما توهین هم بکنند. حتی شما ممکن است بدانید که این‌ها چه وابستگی‌های سیاسی، یا چه‌بسا به سرویس‌های جاسوسی داشته باشند. مواظب باشید! زمان اربعین، زمان اوج صبوری و انعطاف‌پذیری است. ممکن استزفتنه‌هایی در این زمینه درست کنند. پارسال هم زمینه‌هایش بود که بی‌جهت دعوا راه بیندازند. حملۀ داعشی‌ها و تروریست‌ها به اربعین، بهترین کاری نیست که آن‌ها می‌توانند انجام دهند. بهترین کاری که می‌توانند انجام دهند، این است که دعوای داخلی راه بیندازند.

 هر چه جلوتر بروید، سخت‌تر می‌شود و باید تحمل‌تان بیشتر شود

 اگر شما با یک منحرف یا گناهکار طوری صحبت کنید که دیگر این‌طرف نیاید، شیطان خوشحال می‌شود. شما باید حال شیطان را بگیرید نه اینکه خوشحالش کنید؛ کار دشواری است. بالأخره طبیعتِ رشد و تکامل هم همین است. معنا ندارد که بگوییم رشد و تکامل برای بشر بی‌نهایت است و یک‌مقدار که جلو رفت، آسان شود؛ خیر، هر چه جلوتر بروید، سخت‌تر می‌شود. قطعاً همین‌طور است. «هر که در این بزم مقرّب‌تر است، جام بلا بیشترش می‌دهند.» هرکسی جلوتر آمد، تحمل او باید بیشتر شود.

منبع : رجانیوز

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1923 رضا 1394-09-15 18:48
سلام دوستان دقت کرديد ملک عبدالله مردو چند روز ديکه يکسال ميشه و جانشينش برکنار يا نمرد و تکليف روايت حکومت هاي ماهانه و روزانه چي ميشه
نقل قول کردن
+1 #1922 نشر معارف 1394-09-10 10:28
تمام امور عالم ازجمله حوادث تلخ بی عدالتی ها و ظلم و جورها بر علیه مسلمین و موحدین و مستضعفین در سراسر جهان در دید نافذ مولایمان حضرت مهدی، امام زمان "علیه السلام" قراردارد و بنظر می رسد : باحتمال قوی سیصد و سیزده مرد الهی
،امین و قوی،مدیر ،مُدّبِر و کارآزموده ازخصیصین امام علیه السلام که (خاص الخاص) و اُورَع و اَزهَد و اَتقی مردان روزگارند در محضر عصاره ی خلقت به همراه دیگر ملازمان خاص آن حضرت "علیه السلام" شرف حضور داشته و با آمادگی کامل منتظر اراده خدای متعال باشند.


کانال تلگرامی باز نشر مطالب پایگاه نشر معارف قرآن و عترت

آدرس اصلی پایگاه نشر معارف قرآن و عترت :
islamicworld.ir
پیوند تلگرامی باز نشر مطالب پایگاه نشر معارف قرآن و عترت:
@islamicworld1111
پیوند برای تلگرام های سیستم عامل ویندوز:
telegram.me/islamicworld1111
نقل قول کردن
+6 #1921 مهدی جان 1394-09-02 11:50
واقعا چرا برخی وقتی به مشکل سخت یا بیماری خیلی بدی مبتلا میشوند به امام کون والمکان حضرت بقیه الله الاعظم متوسل نمیشوند و به ائمه دیگر متوسل میشوند؟
؟

عدم معرفت؟ شاید!
زیرا در زمان ما، واسطه فیض عالم، امام زمان(عج) هستند ...

آیت الله العظمی مظاهری :
یکی از علمای بزرگ، در زمان قدیم در تخت فولاد خدمت امام زمان«عج» رسیده بود و از آن حضرت درخواست «علم اکسیر»کرده بود، در حالیکه یاد گرفتن علوم غریبه حرام است و گفت و شنود و تعلیم و تعلّمش نیز حرام است...آن حضرت به او فرموده بودند: علوم غریبه به تو چه ربطی دارد؟ من به جای آن ختمی به تو یاد می‌دهم که بهتر از اکسیر است، بعد فرموده بودند: به پنج تن و امام زمان«عج»توسّل پیدا کن و در توسّل‌هایت بگو: «یا محمّد یا علی یا فاطمه یا حسن یا حسین، ‌یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تهلکنی». . . .آن عالم نقل می‌کند: وقتی حضرت فرمودند:«ادرکنی »، به ذهنم خطور کرد که باید بفرمایند:«ادرکو نی»، یعنی برای درخواست کمک از پنج نور مقدّس، باید فعل جمع به کار ببریم، پس چرا ایشان فعل مفرد به کار برده و می‌فرمایند: «ادرکنی و لاتهلکنی»؟! وقتی چنین تصوری کردم، امام زمان«عج» تبسّم کردند و فرمودند: همین است که گفتم. برای اینکه واسطه فیض این عالم، اکنون من هستم.یعنی اگر در زمان حاضر توسّلی به پیغمبراکرم«ص»یا سایر حضرات معصومین«ع»بشود، فیض الهی به واسطه وجود مقدّس امام زمان به بندگان می‌رسد: «بِکُمْ فَتَحَ اللَّهُ وَ بِکُمْ یَخْتِمُ وَ بِکُمْ یُنَزِّلُ الْغَیْثَ وَ بِکُمْ یُمْسِکُ السَّماءَ أَنْ تَقَعَ عَلَى الْأَرْضِ إِلَّا بِإِذْنِهِ وَ بِکُمْ یُنَفِّسُ الْهَمَّ وَ یَکْشِفُ الضُّر
نقل قول کردن
+1 #1920 مهدی جان 1394-09-02 11:47
چرا برخی وقتی به مشکل سخت یا بیماری خیلی بدی مبتلا میشوند به امام کون والمکان حضرت بقیه الله الاعظم متوسل نمیشوند و به ائمه دیگر متوسل میشوند؟
؟
عدم معرفت؟ شاید!
زیرا در زمان ما، واسطه فیض عالم، امام زمان(عج) هستند ...

آیت الله العظمی مظاهری :
یکی از علمای بزرگ، در زمان قدیم در تخت فولاد خدمت امام زمان«عج» رسیده بود و از آن حضرت درخواست «علم اکسیر»کرده بود، در حالیکه یاد گرفتن علوم غریبه حرام است و گفت و شنود و تعلیم و تعلّمش نیز حرام است...آن حضرت به او فرموده بودند: علوم غریبه به تو چه ربطی دارد؟ من به جای آن ختمی به تو یاد می‌دهم که بهتر از اکسیر است، بعد فرموده بودند: به پنج تن و امام زمان«عج»توسّل پیدا کن و در توسّل‌هایت بگو: «یا محمّد یا علی یا فاطمه یا حسن یا حسین، ‌یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تهلکنی». . . .آن عالم نقل می‌کند: وقتی حضرت فرمودند:«ادرکنی »، به ذهنم خطور کرد که باید بفرمایند:«ادرکو نی»، یعنی برای درخواست کمک از پنج نور مقدّس، باید فعل جمع به کار ببریم، پس چرا ایشان فعل مفرد به کار برده و می‌فرمایند: «ادرکنی و لاتهلکنی»؟! وقتی چنین تصوری کردم، امام زمان«عج» تبسّم کردند و فرمودند: همین است که گفتم. برای اینکه واسطه فیض این عالم، اکنون من هستم.یعنی اگر در زمان حاضر توسّلی به پیغمبراکرم«ص»یا سایر حضرات معصومین«ع»بشود، فیض الهی به واسطه وجود مقدّس امام زمان به بندگان می‌رسد: «بِکُمْ فَتَحَ اللَّهُ وَ بِکُمْ یَخْتِمُ وَ بِکُمْ یُنَزِّلُ الْغَیْثَ وَ بِکُمْ یُمْسِکُ السَّماءَ أَنْ تَقَعَ عَلَى الْأَرْضِ إِلَّا بِإِذْنِهِ وَ بِکُمْ یُنَفِّسُ الْهَمَّ وَ یَکْشِفُ الضُّر
نقل قول کردن
-15 #1919 D: 1394-08-30 22:44
سپاه اینقدر بیسواد باشه نوبره واقعا.
نقل قول کردن
0 #1918 D: 1394-08-30 22:35
نقل قول کردن
-3 #1917 D: 1394-08-30 22:33
بیت المقدس اینه:
نقل قول کردن
+3 #1916 D: 1394-08-30 22:25
به نقل از راوی روایات فتج:


.......................................【بیت المقدس آزاد شد !؟】.......................................

به گزارش ایرنا ۱۲۰ گردان عملیاتی مانور نظامی "الی بیت المقدس" را با حضور فرماندهان ارشد سپاه پاسداران و بسیج برگزار کردند و نیروهای نظامی هدف تعیین شده در مانور را که آزادسازی ماکت بیت ‌المقدس بود، تمرین کردند.
فرمانده سپاه این مانور را نخستین رزمایش مشترک گردان‌های "امام حسین" سپاه و "بیت ‌المقدس" بسیج نامید و گفت ایران یک "ابرقدرت منطقه‌ای" است که کشورهای دیگر حسرت داشتن توان نظامی آن را دارند.
او این مانور را تمرینی برای "مقابله با تهدیدات فرامنطقه‌ای و جنگ‌های نیابتی" علیه ایران معرفی کرد.
فرمانده بسیج نیز با انتقاد از "برخی ساده لوحان که باورشان شده آمریکا دوست شده است"، آمریکا را "دشمن خلع سلاح شده" ایران دانست.

مسجد قبة الصخرة را آزاد کردند!
نقل قول کردن
+11 #1915 رایحه ظهور 1394-08-30 20:35
با سلام به دوستان عزیز

مطلب جدید سایت با عنوان :

اربعین تحقق ارتباط عاطفی مومنین در آخرالزمان / پیاده روی اربعین تکلیف است / باید برای ظهور و انتقام خون امام حسین(ع) دعا کنیم





منتشر شد

u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1306-2015-11-21-17-02-45.html
نقل قول کردن
+3 #1914 بصیرت 1394-08-30 20:26
آیا پوتین با چمدان اتمی به ایران می‌آید؟+ تصاویر
دولت بهار: در آستانه سفر رئیس جمهور روسیه به ایران، گمانه‌زنی‌ها درمورد چمدان اتمی وی قوت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران: "ولادیمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه، دوشنبه هفته جاری به تهران سفر می‌کند و علاوه بر "دکتر حسن روحانی،" رئیس‌جمهور کشورمان با آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب، نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد؛ اما در این میان بسیاری از تحلیلگران منتظرند ببینند آیا پوتین در این سفر چمدان معروف اتمی خود را همراه خواهد داشت یا خیر.
چمدان اتمی چیست؟
www.dolatebahar.com/view/184725/
نقل قول کردن
-9 #1913 ...... 1394-08-30 18:37
به نقل از رایحه ظهور:
قهرمان دیپلماسی به حرفهای چند سال پیش احمدی نژاد رسید!



ظریف : دو قطعنامه حقوق بشری مجمع عمومی ملل متحد طنز تلخ روزگار است

جناب ظریف دیر نسیت بفهمید برنامه برجام هم از طنزهای تلخ روزگاز بود اما شما دیر فهمیدید!! بعد از کلی افتخار و انتظار و ....!


من خودم از منتقدان ظریف هستم .........اما شما هم خودتان را کشتید با این احمدینژاد . به قول یکی از لیدرهاتون محمدرضا رحیمی اگر قرار بود پیغمبری بعد از حضرت محمد مبعوث بشه اون پیغمبر احمدینژاد بود . .............هر چند همین ظریف و روحانی موقعیتی که الان دارند مدیون احمدینژاد هستند .
نقل قول کردن
+9 #1912 رایحه ظهور 1394-08-30 18:31
قهرمان دیپلماسی به حرفهای چند سال پیش احمدی نژاد رسید!



ظریف : دو قطعنامه حقوق بشری مجمع عمومی ملل متحد طنز تلخ روزگار است

جناب ظریف دیر نسیت بفهمید برنامه برجام هم از طنزهای تلخ روزگاز بود اما شما دیر فهمیدید!! بعد از کلی افتخار و انتظار و ....!
نقل قول کردن
+5 #1911 شاداب 1394-08-30 17:04
قطع برق ۲۵روستای ریگان در طوفان شن
توفان شن برق ۲۵ روستای شهرستان ریگان را قطع کرد
به گزاش بولتن نیوز،محمد مطهری نیا معاون عمرانی فرماندار ریگان گفت: طوفان شن که با ریزگردها توام شده از صبح امروز شهرستان ریگان را باردیگر تحت تاثیر قرار داده و باعث بروز مشکلات متعددی در بخشهای زیرساختی شده است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای اداره برق شهرستان در حال وصل شبکه برق روستاهای دچار مشکل هستند؛ افزود: تاکنون 30 نفر به علت مشکلات تنفسی راهی مراکز درمانی شهرستان ریگان شده اند.
bultannews.com/.../...
نقل قول کردن
-7 #1910 خدایاماگفتیم 1394-08-30 16:59
به نقل از رایحه ظهور:
آفای لاریجانی لطفاً بیدار شوید!

بصیرت قابل تحسین! ریاست مجلس!



جالب است که این همه جنایات آمریکایی ها و اروپایی ها در حق ملتهای مسلمان یمن و سوریه و لبنان و عراق و افغانستان و ... مربوط به چند قرن پیش نیست! بلکه در حال حاضر در جریان است.

تهدیدات هر روزه ی شخصیتهای آمریکایی از حمله ی اتمی تا گزینه ی نظامی و ... هم همینطور!

براستی جناب لاریجانی را چه شده که این قدر کودکانه سخن می گوید؟

آیا فرمایشات امام و آقا را در گذشته و حال در مورد شیطان بزرگ نشنیده ؟؟!!

آیا نشنیده که خمینی کبیر فرمود خطر آمریکا آنقدر زیاد است که اگر لحظه ای عفلت کنید نابود می شوید!

آقای لاریجانی لطفا بیدار شوید!

مگر نه اینست که لاریجانی مورد تایید اکثریت مراجع است اگر نیست بگو خجالت نکش!
مگر نه اینست لاریجانی منتخب اول مردم شریف قم است
مگر نه اینست بخاطر حمایت مراجع مردم قم اورا برکرسی اول نشاندند
نتیجه این خواهد شد اگر این مراجع خود کاندید شوند ویا از این جناح حمایت کنند مردم قبول کرده ورای خود را در سبد این جریان وهمفکرانشان که همان هاشمیسم است خواهند ریخت.
وحاصل پیروی بیجای حزب الله میشود این سخن ایت الله واقعی ومجاهدی وقت شناس بنام قرهی:
ولی بدانید إن‌شاءالله مطالبی در راه است که به فضل و کرم الهی، این‌ها به نفع دین خواهد شد. منتها جوانان عزیز! تبعیّت، مواظبت و مراقبت را فراموش نکنید.
یکی از مواردی که من خیلی نگران هستم، این است که باید مجلسین را مراقب باشیم، اگر مجلسین از دست رفت، خطرناک است. من احساس می‌کنم، آقایان گوش نمی‌دهند. من در خفا هم گفتم، ولی فایده‌ای ندارد. پس الآن علن می‌گویم که حداقل جوان‌ها بفهمند، اگر مجلسین، از دست برود؛ بدانید سرآغاز فتنه اکبر خواهد شد و فتنه اکبر، فتنه عجیبی .
لب مطلب ایشان همان هشدار در مورد فتح مجلس خبرگان است یعنی همانجایی که میشود اخرین ومحکمترین ستون انقلاب را فروریخت وبا فتح ان سنگر سپاه هم خود فتح میشود والا مجلس شورا هم که همینک اکثر نمایندگانش هماهنگ با جریان نفاق است.

برطبق انچه در بالا گذاشته اید مراجع حامیان ایشان از نظر سیاسی یا جاهلند ویا همسو و
از ما گفتن ایهاناس دست از این تعصبات مضر وپیروی کورکورانه بردارید و واقعیتی که عیان شده را نگاه کنید(غارت بیتالمال خطوط لگدمال شده ی رهبر وسکوت اکثر علما که میشود حال دادن به دجالان دولتی و مصلحتی و....) در حالی تاریخ اسلام پراست از خیانت بزرگانش به ان به ریسمان محکم خدا که همان خامنه اییست که از نوع زندگی ورفتارش مشخص است که سرپای وجودش گوش به فرمان امام ع است چنگ زنید ونه لاف ان بی انصافها!
میدونم خیلیهاتون بقولا کفری شدید ازاین مطلب ولی والله قسم اگر بیش ازاین از این مدل مراجع نااگاه(شما بخوانید نااگاه با وجودی که برای اینان هر روز وهر هفته بولتنهای محرمانه از طرف سپاه واطلاعات و...ارسال میشود) پیروی نمایید چنان کلاهی از شما بردارند که قبطه به حال سلیمان صرد بخورید.
نقل قول کردن
+4 #1909 جدىد 1394-08-30 16:40
از حرفاى بزرگان بوش مىاد انگار خدا ىى ناکرده به اىران حمله خواهد شد ~x(
نقل قول کردن
-5 #1908 دانشمند 1394-08-30 16:12
به نقل از جدىد:
...........توجه.....مهم.......مهم.........
آىت الله قرهى: اگر از امام راحل عظیم‌الشّأن(اعلي اللّه مقامه الشّريف) و آرمان‌های ایشان و امام‌المسلمین(مدّ ظلّه العالي) تبعیّت کنیم، پیروز هستیم و هیچ آسیبی نمی‌بینیم.
می‌خواستم در آخر جلسه اخلاق، نکاتی را از قضیّه فرانسه بیان کنم که وقت تمام است. امّا خلّص آن، این است که این، دسیسه خود یهود است و خودشان این‌طور می‌خواهند، فریب نخوریم.
لذا شما در آینده خواهید دید که به واسطه گرایش به اسلام ناب، به مساجد و ... در سرتاسر اروپا، حمله می‌کنند تا مردم را از اسلام، بدبین نمایند. امام راحل فرموده بودند: این‌طور که پیش می‌رود، ده الی بیست سال آینده، فرانسه، کشور مسلمانان می‌شود و اکثر جمعیّت آن به اسلام، ایمان می‌آورند. ...
ا

فکر کنم از زمان رحلت آقای خمینی بیشتر از 20 سال می گذره. و در حال حاضر حداکثر 10 درصد از مردم فرانسه مسلمان هستن.
fa.wikipedia.org/wiki/%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF_%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%87
حالا پیدا کنید پرتقال فروش را؟
نقل قول کردن
+5 #1907 مهدي 1394-08-30 15:13
به نقل از یالثارات الحسین ع:
به زودی با حملات همه جانبه غرب زخم دیده از داعش مخصوصا فرانسه در شامات وازطرف دیگر دخالت های کشورهای مرتجع عرب به رهبری عربستان حاجی کش وترکیه ابلیس صفت شامات به کلی دستخوش تحولات عجیب وغریبی خواهد شد وزمینه برای خروج آخرین مهره ابلیس به نام سفیانی فراهم خواهدشد واین جریان به سیم آخر زده به شدت به شیعه کشی روی خواهدآورد که مقدمه این جریان شهادت حاجیان شیعه درعربستان بود.دراین مرحله خراسانی ویمانی خروج خود را علنی خواهندکرد و مستقیم وآشکارافتوای جهادصادرخواهدشد ودر لحضه سرنوشت ساز آقا ظهورخواهندکردوغربی ها که دچار صدمات زیادی شده اند درکشورهایشان نا امنی وخرابکاری به اوج خواهدرسید که مقدمه اش حملات فرانسه بود دراین شرایط ملت های غربی با فشار بر دولت هایشان خواهان رابطه با نیروی جدیدشکل گرفته در خاورمیانه خواهندشد وبه تدریج غرب هم تسلیم نیروی الهی خواهدشد وفوج فوج به اسلام خواهندگروید.اسرائیل دراین میان توسط حزب الله به طورکامل محوخواهدشد وفلسطین تحت امرحزب الله قرارخواهدگرفت. حوادث سوریه دارد به مراحل نهایی خودنزدیک می شود.ظهوربسیارنزدیک شده است.




احسن
من هم دقيقا همين حس رو دارم
و يقين دارم به اين حرفها
انشاء الله
نقل قول کردن
+16 #1906 یا لثارات الحسین 1394-08-30 14:42
نقل قول کردن
+10 #1905 یا لثارات الحسین 1394-08-30 14:39

دکتر حسن عباسی : بابک زنجانی محصول مجمع تشخیص مصلحته :-B

sound.zarup.com/.../

حتما گوش کنید...
:-
نقل قول کردن
+8 #1904 احمد123 1394-08-30 13:33
تعطیلی مترو بروکسل به دلیل وضعیت بد امنیتی

مسابقات فوتبال هم فعلا در حالت تعلیق است
www.asriran.com/.../تعطیلی-مترو-بروکسل-به-دلیل-وضعیت-بد-امنیتی
نقل قول کردن
+21 #1903 سپه سالار امام زمان 1394-08-30 12:51
مرحوم آیت الله مولوی قندهاری : این سیّد جلیل القدر و عظیم الشأن سپهسالار امام زمان ارواحنا فداه است

حجت الاسلام سیدعباس موسوی مطلق:

در این سفر أخیر به مشهد مقدس توفیق ملاقات با یکی از شاگردان برجسته و مهذّب مرحوم عالم عارف آیت الله مولوی قندهاری را پیدا کردم. ایشان گفتند:

در یکی از سفرهای مقام معظم رهبری به مشهد مقدس پیغام دادند که قرار است به دیدن آیت الله مولوی قندهاری تشریف بیاورند. بنده مطلب را به ایشان عرض کردم مرحوم آیت الله مولوی قندهاری فرمودند:

لازم نیست ایشان تشریف بیاورند به جهت اینکه اگر ایشان اینجا بیایند مردم خیال می کنند ما کسی هستیم، ضمناً ایشان فرزند حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می باشند، ما میرویم به دیدن ایشان.

پس از اینکه ملاقات مقام معظم رهبری و آیت الله مولوی قندهاری صورت گرفت از ایشان سوال کردم آیت الله خامنه ای را چگونه دیدید. فرمودند:

این سیّد جلیل القدر و عظیم الشأن سپه سالار امام زمان ارواحنا فداه است قدر این حکومت را بدانید، این حکومت، حکومت سادات است قبل از ظهور.

moosavimotlagh.ir/.../
نقل قول کردن
+24 #1902 جدىد 1394-08-30 12:29
...........توجه.....مهم.......مهم.........
آىت الله قرهى: اگر از امام راحل عظیم‌الشّأن(اعل ي اللّه مقامه الشّريف) و آرمان‌های ایشان و امام‌المسلمین(م دّ ظلّه العالي) تبعیّت کنیم، پیروز هستیم و هیچ آسیبی نمی‌بینیم.
می‌خواستم در آخر جلسه اخلاق، نکاتی را از قضیّه فرانسه بیان کنم که وقت تمام است. امّا خلّص آن، این است که این، دسیسه خود یهود است و خودشان این‌طور می‌خواهند، فریب نخوریم.
لذا شما در آینده خواهید دید که به واسطه گرایش به اسلام ناب، به مساجد و ... در سرتاسر اروپا، حمله می‌کنند تا مردم را از اسلام، بدبین نمایند. امام راحل فرموده بودند: این‌طور که پیش می‌رود، ده الی بیست سال آینده، فرانسه، کشور مسلمانان می‌شود و اکثر جمعیّت آن به اسلام، ایمان می‌آورند. لذا دنبال بهانه هستند که با داعش، اسلام را وارونه جلوه بدهند. اصلاً داعش را برای همین درست کرده‌اند.
البته این مطلب هم که بیان می‌شود: شرّ خودش را می‌گیرد، صحیح است، امّا یک دلیل این مطلب، غضبی است که این‌ها نسبت به اسلام دارند. از امام صادق(عليه الصّلوة و السّلام) یک روایتی در این زمینه داریم که بسیار جالب است، فرمودند: «الْغَ ضَبُ‏ مِفْتَاحُ‏ كُلِّ شَر»[10]‏، غضب، کلید همه شرّهاست. لذا این‌ها حتّی حاضرند این شرّ را در خانه خودشان هم داشته باشند.
مَثل آن، مَثل آن حسودی است که تاجر بود. هر کار کرد، دید جلب توجّه نمی‌کند. شب به غلام خودش گفت: سر من را می‌بری و چاقو را در خانه همسایه می‌اندازی. هر چه غلام امتناع کرد، امّا او گفت: هر چه که به تو امر می‌کنم، انجام بده. همسایه را گرفتند، حکم اعدام بریدند، تا پای چوبه دار هم رفت، امّا غلام وجدان درد گرفت و گفت: من این کار را کردم، چون خودش این‌طور خواسته بود.
لذا حسب این مطلب، بدانید این‌ها حاضرند اروپا را به آتش بکشند و امنیّت نسبی را از بین ببرند، امّا اسلام گسترش پیدا نکند و یهود در امنیّت باشد. این‌ها برای ملّت خودشان هم دلشان نمی‌سوزد.
بنده به ضرس قاطع و با یقین کامل بیان می‌کنم، این هم که گفتند: یک یهودی، دو ماه پیش، اموالش را فروخته و به اسرائیل رفته، دروغ است. به او گفته‌اند: واگذار کن و بیا. همه حساب شده است.
قضیّه برج‌های دوقلو، یازده سپتامبر را فراموش نکنیم که یهودی‌ها کشته نشدند، این‌ها همه حساب شده است.
شیطان، این‌گونه است، چنان نفس دون را راهنمایی می‌کند که تا هر جایی پیش می‌روند. الان هم بیان کردند: ما همه کاری می‌کنیم، هر جا که دلمان بخواهد حقوق شهروندی را نادیده می‌گیریم و ... . لذا ببینید چه کارهایی که انجام نمی‌دهند.
به شما بگویم: گرچه می‌خواهند در این‌جا هم کارهایی انجام دهند، امّا به فضل و کرم الهی، نمی‌توانند. البته این هم به این معنی نیست که ما بخوابیم. ما نباید بخوابیم.
فرمودند: «إِنْ‏ كَانَ‏ الشَّيْطَانُ‏ عَدُوّاً فَالْغَفْلَةُ لِمَا ذَا»[11]‏، اگر شیطان، دشمن است، پس غفلت برای چیست؟ یعنی اصلاً دیگر غفلت، قابل پذیرش نیست، مگر می‌شود با وجود شیطان، غفلت کرد؟! مثلاً بدانیم در کوچه‌ای، دزد است؛ امّا خانه‌مان را همین‌طور به امان خدا بگذاریم  برویم. درب‌ها را قفل نکنیم، به همسایه نسپاریم و برویم. لذا وقتی شیطان در کمین است، ما نباید غفلت کنیم.

ولی بدانید إن‌شاءالله مطالبی در راه است که به فضل و کرم الهی، این‌ها به نفع دین خواهد شد. منتها جوانان عزیز! تبعیّت، مواظبت و مراقبت را فراموش نکنید.
یکی از مواردی که من خیلی نگران هستم، این است که باید مجلسین را مراقب باشیم، اگر مجلسین از دست رفت، خطرناک است. من احاس می‌کنم، آقایان گوش نمی‌دهند. من در خفا هم گفتم، ولی فایده‌ای ندارد. پس الآن علن می‌گویم که حداقل جوان‌ها بفهمند، اگر مجلسین، از دست برود؛ بدانید سرآغاز فتنه اکبر خواهد شد و فتنه اکبر، فتنه عجیبی است که آیت‌الله مولوی قندهاری(اعلي اللّه مقامه الشّريف) هم فرمودند.
من در فتنه 88 هم این مطلب را بیان کردم. آن هم فتنه 88 با آن زوایا که هنوز تمام آن‌ها بیان نشده است و طوری بود که چند تا شوروی سابق را سرنگون می‌کرد. حالا ببینید چقدر خداوند عنایت کرد و حضرت حجّت(عجّل اللّه تعالي فرجه الشّريف) این مملکت را نجات داد. لذا عزیزان! فکر نکنید کار امام ‌المسلمین(مدّ ظلّه العالي) بوده، مگر یک نفر می‌تواند؟! عنایت حضرت حجّت(عجّل اللّه تعالي فرجه الشّريف) و راهنمایی‌های ایشان بود. آرامش و متانتی که ایشان داشت، دستور حضرت حجّت(عجّل اللّه تعالي فرجه الشّريف)بوده و خودشان هم درست کردند.
امّا این را بدانید، فتنه اکبر از این‌جا شروع می‌شود. یکی از مطالب این است که غفلت نکنیم. البته الحمدلله نیروهای ما غافل نیستند. همین الآن اگر فرانسوی‌ها بخواهند، سپاه باعظمت ما با عنایت خداوند می‌تواند امنیّت کشورشان را تأمین کند.یادمان نرود اوّل انقلاب چه وضعی بود. در یک روز، قریب به هزار انفجار در سرتاسر کشور صورت گرفت! فتنه کردستان بود، فتنه آمل و آن قضیّه جنگل و ... بود، فتنه خلق عرب بود، فتنه آذربایجان بود، فتنه سیستان و بلوچستان بود و ...؛ یعنی می‌خواستند مملکت را تکه تکه کنند، امّا عنایت امام زمان(عجّل اللّه تعالي فرجه الشّريف) نگذاشت .الآن هم عنایت امام زمان(عجّل اللّه تعالي فرجه الشّريف) شامل حالمان است، امّا این بدان معنی نیست که ما غافل بشویم و دست روی دست بگذاریم و به خواب برویم. باید مواظب باشیم.
تنها چیزی که سبب پیروزی دشمن می‌شود؛ اختلافات درونی است. لذا دشمن هم این را به خوبی فهمیده است و این‌طور نیست که مجبور باشیم در خفا بیان کنیم. آن‌ها خودشان هم می‌دانند. برای همین بود که امام فرمودند: نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد.
نااهلان، کسانی هستند که حبّ به دنیا دارند. نامحرمان، جاسوسان هستند. دیدید که پنج تا جاسوس هم گرفتند. بعد هم نمی‌دانم چرا به بعضی‌ها برخورد که این جاسوسان را گرفتند! در حالی که باید از دستگیری جاسوس‌ها خوشحال شوید، مگر این که بگوییم خود شما هم .... و إلّا مگر می‌شود کسی از دستگیری جاسوس، ناراحت شود؟! تازه باید خوشحال هم بشود. وقتی صدای کسی از دستگیری جاسوس درمی‌آید، معلوم می‌شود که خودش، خرده شیشه‌ای دارد و می‌ترسد لو برود و ... .

عزیزان من! فقط هشیار و بیدار باشید. این نکات را مراقبت کنید. اجمالاً بیان کنم که در چند ماه آینده، مسائلی در کشورهای اروپایی به وجود می‌آید، هم‌چنین در کشورهای منطقه، از جمله افغانستان، پاکستان و عربستان نیز اتّفاقاتی در آخر سال می‌افتد، این‌ها نیاز به هشیاری ما دارد. اگر ما امسال را به خیر و خوشی سپری کردیم که خوب است. امّا اگر نعوذبالله مراقب، هشیار و بیدار نبودیم، حرص و جوش برای این قضیّه نخوردیم و خیلی خوش خوشانمان بود؛ سال 95 مسائل داخلی به وجود می‌آید که خدای ناکرده سرآغاز فتنه اکبر است و باید مواظبت کرد.
«السّلام علیک یا مولای یا بقیّة اللّه»

آقا جان! قربانت بروم، همه چیز دست شماست. اگر آقا بخواهد، همه مطالب می‌تواند عوض شود. بیان کردند: «إِنَّ الدُّعَاءَ يَرُدُّ الْقَضَاء»[12]‏ ، دعا می‌تواند قضا و قدر را برگرداند. آن‌وقت آقا جان که تمام امور به دست اوست، نمی‌تواند؟!لذا جوانان عزیز! با آقا جان خیلی حرف بزنید. این که گفتم: آخر شب حتماً دقایقی را خلوت کرده و با آقا جرف بزنید، از یاد نبرید. دیگر این که گفتم: هر ساعت، حداقل یک دعای سلامتی آقا را بخوانید؛ چون حصن حصین برای ما می‌شود. ایشان، بالاترین ولیّ خدا، ولیّ الله الاعظم است.
قربانت بروم آقا، آقا! ما خودمان را به تو سپردیم، هم از نفس دونمان، هم از شرور شیاطین که از جنّ و انس هستند. آقا جان! خودت محافظت کن، ما نمی‌توانیم، خودت عنایت و بزرگواری کن.
این شب‌ها هم بگو: آقا جان! می‌دانم به مصائب شام و اسارت عمّه جانت گریانی، به شهادت عمّه کوچولیت، رقیّه خاتون گریانی، آجرک الله یا مولای یا صاحب العصر و الزّمان emammahdy.com/Content/Content.aspx?PageCode=58561 ...
نقل قول کردن
+8 #1901 ROHAMI6 1394-08-30 12:20
دست خالی دولت و تایید اسناد ۴۰۰ صفحه ای عباسی
دادگاه، اسناد مذاکره روحانی با مقام اسرائیلی را در سال ۶۵ تأیید کرد

www.rajanews.com/news/227876
نقل قول کردن
+3 #1900 ...... 1394-08-30 11:33
به نقل از شاداب:
طائب: حادثه فرانسه ساختگی است
فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار حادثه تروریستی فرانسه را ساختگی خواند و گفت: آیا سازمان اطلاعاتی فرانسه تا این حد ضعیف است و آیا در دنیا مبارزه با تروریسم را پخش مستقیم انجام می‌دهند و این امر نشان می‌دهد که اینها یک بازی است.

به گزارش فارس؛ حجت‌الاسلام مهدی طائب بعد از ظهر امروز در همایش «زن در آیینه بصیرت» که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت زهرا دقیقی زائر کربلای حسینی (ع) و نخستین شهیده شجره طیبه صالحین بسیج کشور در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: منبرهای شیعه در روزهای جمعه اختصاص به امام زمان (عج) دارد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به عاشورای زنده باید راه آن را شناخت، افزود: امام حسین (ع) در کربلا فریاد برآورد «آیا کسی هست مرا یاری و آن را اجابت کند»، آیا امام حسین نمی‌دانست کسی پاسخ او را نمی‌دهد، امام آگاه به امور بود و حجت را بر همه تمام کرد.

طائب، با اشاره به اینکه اکنون عاشورای زنده داریم، تصریح کرد: باید پیام امام حسین (ع) را پاسخ دهیم و امام راحل فرمود «تمام روزها عاشورا و تمام زمین‌ها کربلا است».

ادامه در ...
titreno.ir/.../...


فرانسه و غرب برای اینکه به سوریه حمله بکنند باید بیشتر از این هزینه بکنند و برای خود زنی سرشون را محمکتر به دیوار بزنند ......بار بیداری ما این هزینه برای اینها بیشتر میشود . با حادثه ترور روزنامه نگاران شارلی ابدو نتوانستند . با این نمایش اخیرشان هم بعید میدانم غلطی بتوانند بکنند . باید خیلی محکمتر خودشان را بزنند :D :))
نقل قول کردن
-3 #1899 ...... 1394-08-30 11:21
امشب بازی مهم فوتبال ال کلاسیکو در اسپانیا در ساعت 20:45 دقیقه پخش خواهد شد که میلیونها تماشاگر در دنیا دارد........... .به نظرتان اتفاقی می افته ؟!!!!!!! حتی لغو شدن این بازی هم خیلی سر و صدا خواهد کرد......
نقل قول کردن
+5 #1898 احمد123 1394-08-30 11:06
سرکردگان داعش از رقه گریختند


www.khabaronline.ir/(X(1)S(222bpmmmkxdv pv31kb502akf))/ detail/480667/W orld/middle-eas t
نقل قول کردن
+2 #1897 شاداب 1394-08-30 10:59
طائب: حادثه فرانسه ساختگی است
فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار حادثه تروریستی فرانسه را ساختگی خواند و گفت: آیا سازمان اطلاعاتی فرانسه تا این حد ضعیف است و آیا در دنیا مبارزه با تروریسم را پخش مستقیم انجام می‌دهند و این امر نشان می‌دهد که اینها یک بازی است.

به گزارش فارس؛ حجت‌الاسلام مهدی طائب بعد از ظهر امروز در همایش «زن در آیینه بصیرت» که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت زهرا دقیقی زائر کربلای حسینی (ع) و نخستین شهیده شجره طیبه صالحین بسیج کشور در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: منبرهای شیعه در روزهای جمعه اختصاص به امام زمان (عج) دارد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به عاشورای زنده باید راه آن را شناخت، افزود: امام حسین (ع) در کربلا فریاد برآورد «آیا کسی هست مرا یاری و آن را اجابت کند»، آیا امام حسین نمی‌دانست کسی پاسخ او را نمی‌دهد، امام آگاه به امور بود و حجت را بر همه تمام کرد.

طائب، با اشاره به اینکه اکنون عاشورای زنده داریم، تصریح کرد: باید پیام امام حسین (ع) را پاسخ دهیم و امام راحل فرمود «تمام روزها عاشورا و تمام زمین‌ها کربلا است».

ادامه در ...
titreno.ir/.../...
نقل قول کردن
+10 #1896 خادم امام زمان عج 1394-08-30 10:56
بسم الله الرحمن الرحیم
لاحول والا قوة الا بالله العلی العظیم
سلام به همه ی دوستان عزیزم
از نزدیکی مهران به همه دوستان سلام میکنم و دعاگوی همه ی عزیزان هستم.

فردا.....

یکشنبه 1 آذرماه 1394 هجری شمسی مصادف با 10 صفر 1437 هجری قمری

ان شاالله که اگر خدا بخواهد خبری باشد خوش از حوادث ظهور .....
موید باشید.....
نقل قول کردن
+2 #1895 شاداب 1394-08-30 10:50
موافقت شورای امنیت با هر اقدامی علیه داعش
شورای امنیت سازمان ملل متحد با "همه اقدامات لازم" جهت مقابله با داعش موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این تصمیم شورای امنیت یک هفته پس از حملات خونبار پاریس و با اجماع 15 عضو این شورا تصویب شد.
شورای امنیت در این قطعنامه خود که فرانسه پیش نویس آن را آماده کرده است، از کشورهایی که توانایی دارند خواسته است، همه اقدامات لازم را در مناطق تحت کنترل داعش در عراق و سوریه، مطابق با قوانین بین المللی و به ویژه قوانین مورد تأیید سازمان ملل اتخاذ کنند.
این تصمیم شورای امنیت علیه داعش فقط یک هفته پس از حملات تروریستی پاریس و کشته شدن 130 نفر اتخاذ شد. این درحالی است که طی چند سال اخیر به دلیل اقدامات جنایاتکارانه داعش و دیگر گروه های تروریستی مورد حمایت غرب و هم پیمانان آن در منطقه، شمار قابل توجهی از مردم عراق و سوریه کشته شده و یا از محل زندگی خود آواره شده اند.
داعش ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است؛ "ابوبکر بغدادی" سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها بود. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریستها به یکی از بزرگترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.
- See more at: fa.alalam.ir/news/1761707#sthash.yJUDqSsa.dpuf
نقل قول کردن
+32 #1894 مهدی جان 1394-08-30 10:14
مقام معظم رهبری : امام زمان (عج) باید به صورت یک الگو برای مؤمنین در آید.
نقل قول کردن
+5 #1893 مهدی جان 1394-08-30 10:12
نقل قول کردن
+6 #1892 سعاح 1394-08-30 06:57
أَعُوذُ بِاللَّهِ السَّمِيعِ الْعَلِيمِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
هوالمستعان

سلام

@};- "با انصاف باید بود؛ با انصاف باید عمل کرد؛ با انصاف باید حرف زد. خداى متعال در مورد دشمنان می گوید: «وَلَا يَجْرِمَنَّكُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَىٰ أَلَّا تَعْدِلُوا اعْدِلُوا هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَىٰ» اگر با کسى دشمنید، این دشمنى موجب نشود که نسبت به او ﺑﻰ انصافى کنید، ﺑﻰ عدالتى کنید؛ حتىّ نسبت به دشمن؛ حالا آنکه دشمن هم نیست. ﺑﻰ عدالتى ها را همه کنار بگذارند؛ ﺑﻰ انصافى ها را همه کنار بگذارند؛ همه در زیر پرچم نظام اسلامى و جمهورى اسلامى جمع بشوند"… {رهبر انقلاب حفظه الله، ۳ مرداد ۱۳۸۸}
______________________________________________________________________

@};- "گاهی اوقات، خوبان که می خواهند کسی را به خود راه دهند، کاري می کنند که همه دست رد به سینه ي او بزنند و طردش کنند۔ حتّی بعضی وقت ها زمینه اي فراهم می کنند که نسبت ناروا و تهمتی به او وارد شود که هیچ راه نفی وانکاري هم براي او باقی نماند و آن تهمت در مورد او کاملاً جا بیفتد و صحّت آن مسلّم شود و در نتیجه همه او را ترك کنند و منزوي نمایند۔ در این هنگام است که خوبان او را به خویش راه داده و خود را به او معرفی می کنند۔ شاهد این مطلب در قرآن، داستان حضرت یوسف و نحوه ي رفتار ایشان در مورد برادر تنی خود، یعنی بن یامین است ۔ حضرت یوسف براي این که بن یامین را نزد خود نگاه دارد، به دست خویش جام طلایی خود را در بار او قرار داد و مأمورانش ندا دادند که جام ملک گم شده است ۔ برادران یوسف گفتند ما دزد نیستیم و براي خرابکاري به اینجا نیامده ایم، ولی وقتی یوسف باره اي آنها را تفتیش کرد و جام را از بار بنیامین بیرون آورد، براي بن یامین راه انکار و براي برادرانش راه نفی اتّهام و دفاع از او باقی نماند و همه تأیید کردند که بن یامین دزد است و دست رد بر سینه اش زدند۔ بنیامین زندانی شد و بعد از بازگشت برادرانش، یوسف او را به نزد خویش آورد و با هم بر سر یِک سفره نشستند۔ پس اگر براي تو هم چنین وضعیّتی پیش آمد و همه دست رد بر سینه ات زدند و طردت کردند، توجّه داشته باش که عزیز مصر، یعنی امام زمان عج، براي اینکه کسی را به نزد خویش راه دهد، ممکن است چنین کاري با او بکند"۔ [مصباح الهدی :: مرحوم استاد اسماعیل دولابی رضوان الله علیه]
_____________________________________________________________________
@};- گفتمان بهار [عکس های اسکن شده]:
wikisend.com/download/875866/گفتمان بهار.zip
_____________________________________________________________________
پ۔ن: brotoush.com/wp-content/uploads/files/brotoush-v2.pdf

[اگر دوستان غیر بهاری کمی انصاف بخرج داده احترامی رو برای حرف آقا حفظه الله و سخن نورانی مرحوم دولابی قائل باشند [که حتماً اینطور هست]، از خوندن سخنرانیهای کامل و بدون تقطیع مهندس عزیزمون ضرور ںخواهند کرد و اگر باز خواستند به نفرت و کینه شون ادامه بدهند، حد اقل عذر شرعی برای این کار را خواهند داشت۔]

یاعلی
نقل قول کردن
+18 #1891 مهرداد/بچه مثبت 1394-08-30 03:44

شهید آوینی: کربلا ما را به سوی خود فرا می‌خواند و ارواح مشتاق ما بی‌تابانه، همچون کبوتران حرم، به‌ سوی کربلا بال می‌گشایند.




مجموعه جملات شهید آوینی در مورد کربلا:
کربلا ما را به سوی خود فرا می‌خواند و ارواح مشتاق ما بی‌تابانه، همچون کبوتران حرم، به‌ سوی کربلا بال می‌گشایند. بار دیگر صدای «هل من ناصر» امام عشق در دل تاریخ بلند است و این بار حضور امت به‌راستی شگفت‌آور است. هر آن‌کس در هر زمان و در هر جا به این صلا لبیک گوید کربلایی است و کربلا میزان عشق است و اهل الله را از اغیار جدا می‌کند.
کربلا، آغوشت را بگشای، حزب الله به سوی تو می‌آید.

از که باید سخن گفت؟ از آن جوان کارگر بلورسازی و یا از آن پیرمرد هفتاد ساله‌ای که حسین را و آن فوز عظیم را یافته است و خود را چهارده ساله می‌پندارد؟ نه، اینجا سخن از من و ما نیست، سخن از حضور است، حضور امتی که عاشورا را باز یافته و دعایش که «یا لیتنا کنا معکم»، به استجابت رسیده است.

راهیان کربلا را بنگر. آنان خوب دریافته‌اند که زندگی به خون وابسته است و پیکر تاریخ، بی‌خون خدا (ثار الله) مرده‌ای بیش نیست و سر مبارک امام شهید بر فراز نی، رمزی است بین خدا و عشاق، یعنی که این است بهای دیدار.

به یاد آر فرموده‌ی صاحب الزمان را که ما را به اعمالی فرا خوانده‌اند که به محبتشان نزدیک‌تر است: «فلیعمل کل امرء منکم ما یقرب به من محبتِنا.» و به‌راستی مگر محبت آنان در چیست؟ در محبت حسین. محب حسین محبوب خداست و کدام راه از این نزدیک‌تر؟

جلوه‌های شگفت‌آور حضور امت، همه حکایت از این دارد که آنان حضور تاریخی خود را می‌شناسند و سر آنچه عاشورا را جاودانه ساخته است دریافته‌اند.

حب حسین‌(ع) سر‌الاسرار شهداست. فاین تذ‌هبون؟ اگر صراط مستقیم می‌جویی بیا؛ از این مستقیم‌تر راهی وجود ندارد: حب حسین علیه السلام.

مردان سخن از کربلا می‌گویند و زنان از حجاب عفتی که پاسدار حرمت خون کربلاییان است.

بگذار اغیار هرگز در نیابند که این‌همه در کام ما چه شیرین است. بگذار اغیار هرگز در نیابند که این قلب‌های ما از چه اشتیاق و شور و نشاطی مالامال است و سر ما در هوای کدامین یار خود را از پا نمی‌شناسد.

قرن‌هاست که فریاد «هل من ناصر» سیدالشهدا(ع) پهنه‌ی زمان را پیموده است و چون نفخات حیات‌بخش روح القدس بر هر زمین مرده‌ای که گذشته است آن را به حیات عشق بارور ساخته و اینچنین، همه‌ی تاریخ تو گویی روزی بیش نیست و آن روز عاشوراست. راهیان کربلا را بنگر و به یاد آر ورق‌پاره‌های تقویم تاریخ را که می‌گوید هزار و سیصد و چهل و پنج سال است که از عاشورا می‌گذرد. و تو از خود می‌پرسی: پس این‌همه شور و اشتیاق و این‌همه شتاب در این راهیان شیدایی کربلا از چیست؟

تو گویی هنوز کاروان سال ۶۱ هجری قمری به بیابان پردرد و بلای کربلا نرسیده است. مگر آنان سر مبارک امام شهید را بر فراز نیزه ندیده‌اند؟ اما نه، از عاشورای سال ۶۱ هجری قمری، دیگر زمان از عاشورا نگذشته است و همه‌ی روزها عاشوراست. زمان بر امتحان من و تو می‌گردد تا ببینند که چون صدای «هل من ناصر» امام عشق برخیزد چه می‌کنیم...

و شیرین‌تر از این لحظات را کجا می‌توان سراغ کرد؟ کدام چشمی است که از شوق به گریه نیفتد؟
آن دیگری هم بر فراز کوهی از آهن نشسته بود و خاکریز می‌زد و با خود زمزمه می‌کرد: «رزمندگان تا کربلا راهی نمانده.» و همه جا جلوه‌های شگفت‌آور حضور تجلی داشت؛ حضور امت را می‌گویم.

چه روزگار شگفتی! همه تاریخ در اینجا حاضر است.

دانلود صوت مربوطه:
nmedia.afs-cdn.ir/.../aviny_karbala.mp3

zz:
نقل قول کردن
+13 #1889 مهرداد/بچه مثبت 1394-08-30 01:52
آیت الله مجتهدی تهرانی: وقتی ملائکه به هنگام دفن کردن بدحجاب ها میخندند!



آیت الله مجتهدی تهرانی:
در روایت است وقتی تلقین به بعضی مردگان خوانده می شود و او را تکان می دهند و می گویند: "اِسمَع!اِفهَم! " خدا کند ما از این دسته نباشیم که ملائکه به ما بخندند. إن شاءالله تا زنده هستیم، بشنویم و بفهمیم.

یک جای دیگر که ملائکه می خندند، زن بی حجابی است که رویش را از نامحرم نمی گرفته و حالا مرده است. وقتی او را دفن می کنند، باید روی او ر ا باز کنند و عقب بزنند، قبر کن می گوید: "یک محرم بیاید" اینجاست که ملائکه می خندند و می گویند: "این وقتی زنده بود، همه سر و صورت او را می دیدند و محرم و نامحرم نداشت، حالا می گویید محرم بیاید، رویش را عقب بزند؟!

www.darolershad.org/.../

zz:
نقل قول کردن
+12 #1888 شب گرد 1394-08-30 01:41
نقل قول کردن
+16 #1887 راوی روایات فتج 1394-08-30 01:24


............... ............... .........【بیت المقدس آزاد شد !؟】............ ............... ............

به گزارش ایرنا ۱۲۰ گردان عملیاتی مانور نظامی "الی بیت المقدس" را با حضور فرماندهان ارشد سپاه پاسداران و بسیج برگزار کردند و نیروهای نظامی هدف تعیین شده در مانور را که آزادسازی ماکت بیت ‌المقدس بود، تمرین کردند.
فرمانده سپاه این مانور را نخستین رزمایش مشترک گردان‌های "امام حسین" سپاه و "بیت ‌المقدس" بسیج نامید و گفت ایران یک "ابرقدرت منطقه‌ای" است که کشورهای دیگر حسرت داشتن توان نظامی آن را دارند.
او این مانور را تمرینی برای "مقابله با تهدیدات فرامنطقه‌ای و جنگ‌های نیابتی" علیه ایران معرفی کرد.
فرمانده بسیج نیز با انتقاد از "برخی ساده لوحان که باورشان شده آمریکا دوست شده است"، آمریکا را "دشمن خلع سلاح شده" ایران دانست.
نقل قول کردن
+7 #1886 ارش 1394-08-30 01:18
براستی این ماجرای وام ها هم خودش داستانی دارد که شنیدنی است امروز فقط بیشتر مردم به این وام 25 میلیونی حساس شدند که البته حق هم دارند اما مدتها پیش تلویزیون یک گزارش پخش می کرد که بانک ها وام به هیچکس نمی دادند ومی گفتند بودجه نداریم اما وقتی خبرنگار وارد بازار می شد یک دفعه می گفتند چه وامی می خواهی وحتی حاضر بودند که وام تا سقف یک میلیارد هم بدهند در صورتی که در وام عادی هزار مصیبت بود واگر مثلا می خواستی یک وام ناقابل ده میلیونی بگیری هزار کره وگور داشت حال این وام یک میلیاردی چگونه داده می شد داستان داره این وام وقتی داده می شد که شما قبول کنی از این وام یک میلیاردی 200 میلیون ناقابل ان برای فرد دلال باشد به همین سادگی وانوقت شما باید 800 میلیون وام را می گرفتی ویک میلیارد وام پس می دادی انهم با سود 26 در صد که فکر کنم می کشید به دو میلیارد در مدتی که باید بازپرداخت می شدببینید بانک ها وام برای طبقه محروم ندارند اما برای اغنیا وام دارند وخوبش را دارندوهر چه بخواهی دارند اما خوب باید یک نونی به روسای بانکها هم برسد پس این نوع وام ها را در بازار سیاه می فرستند ودلالی بوجود می اید همین چند روز پیش به بانک ها سر زدم مثلا همین بانک مسکن در ظاهر هرکس از دم بانک رد شود فکر میکند این بانک چقدر دارد کار میکند انواع واقسام اعلامیه چسبانده به در دیوار وام 80 میلیونی وام 60 میلیونی وام 45 میلیونی وام 35 میلیونی اما وقتی میگویی برای ساخت ما می خواهیم می گویند فقط 35 میلیون به ازای هر طبقه انهم در صورتی که همه طبقات را تا سقف اخر بزنی انگاه ما به شما وام می دهیم ببین چقدر مهربان هستند اینها در این صورت ما چه احتیاجی به وام داریم که شما می خواهید لطف کنید دست کنید ویک وام 35 میلیونی بدهید وبعد هم سر سال همه را بگیرید مگر انکه هر کدام از ای طبقات به نام یکی دیگر غیر از خودتان باشد وفقط یک طبقه نصیب خودت می شود چرا زیرا خواستی وام بگیری انهم وام 35 میلیون در غیر این صورت باید همه وامها را بجز ان طبقه خودت تسویه کنی وبقیه را بفروشی که البته باز پرداخت این وام یکساله هم مقدار زیادی سود دارد که باید بپردازی یعنی نور علی نور این از بانک مسکن ووام های دیگر هم که تقربیا همه می گویند اگر خواستی وام بگیری باید اول همان مقداری که می خواهی بگیری را اینجا بگذاری که مدت نگهداری ان هم از چهار ماه تا شش وبیشتر هست که تازه ببینند می توانند وام به شما بدهند مثلا اگر 50 میلیون وام بخواهی باید 50میلیون تومان در بانگ به مدت مثلا چهار ماه بگذاری تا این مبلغ را به شما بدهند وچون این مقدار کم است پس بازپرداخت سریع خواهد بود یعنی ظرف مدت کوتاهی از شما این وام را دریافت خواهند کرد ببینید چه مقدار زیاد می شود این باز پرداخت که هرکس توانایی بازپرداخت انرا ندارد پس می بینید که هرکدام یک واو واولا دارد مثلا همان وام هشتاد میلیونی را به کس نمی دهندوکسانی که تازه می خواهند وام بگیرند وبا همان شرایط مشکلی که گفتم می دهند وام های بیشتر از این مبلغ را فقط به سازندگان می دهندیعنی عملا باید اگر خانه ات می خواهی بسازی باید این خانه را حتما به بساز وبفروش بدهی که بسازد که او تا می تواند سرت کلاه بگذارد ومالت را ببرد کسی که صاحب خانه است حق ندارد که این مبلغ وام را بگیرد وخودش خانه اش را بسازد این کجایش خصوصی سازی خصوصی سازی یعنی اینکه هر کس مالک ملک خود است ومی تواند انرا به هر طریقی خواست بسازد وبه طریقی اجاره بدهد واز هر کجا وبه مقدار خواست وام بگیرد نه اینکه فقط سازنده می تواند وام بگیرد وبه صاحب اصلی خانه حقه بزند وهر کار که خواست انجام دهد ودر مورد وام ها ی خود اشتغالی هم که وضع به همین صورت است ویک وام می دهند که وام ده میلیونی است که با هزار درد سر می دهند ووامهای دیگر باید حتما محل کار ومجوز داشته باشی تا بهت وام بدهند وخلاصه علافی حسابی ونمی توانی هیچ کاری انجام دهی واز خیر هر کاری میگذری وامروزه که یک عده هم از این فرصت سواستفاده کردند وبا اعلامیه استخدام دارند پولهای مردم را به جیب می زنند که این مبلغ تازگی از 200 هزار تومان تا دو میلیون تومان هم رسیده که به کسانی که می خواهند وارد استخدام شوند قولهای سر خرمن می دهند وبعد که پولشان را گرفتند حاجی حاجی مکه کار چی پول کی
نقل قول کردن
+13 #1885 راوی روایات فتج 1394-08-30 01:16


چرا داعش در ایران عملیات تروریستی انجام نمی دهد؟

شبکه های وهابی نتوانستند دشمنی خود را نسبت به عدم توانایی داعش در انجام عملیات های تروریستی در ایران پنهان کنند.

امنیت، از جمله نعمت هایی است که در هنگام نبودش درک بهتری از آن خواهید داشت.

امنیت امروز مرز و بوم ایران اسلامی مرهون خون شهدا و رشادت رزمندگان و تلاشگرانی بوده و هست که برخی از آنها می بایست گمنام بمانند.

اما درک اینکه امنیت کنونی ثمره خون شهدا و رزمندگان است برای برخی دشمنان قابل درک نیست چرا که آنها اعتقادی به شهادت و اجری که برای رزمندگان در دنیا و آخرت وجود دارد، ندارند.

از جمله این دشمنان مزدورانی هستند که در شبکه های وهابی فارسی زبان در حال شبهه افکنی هستند.

مجری برنامه شبکه وهابی نور در یکی از برنامه های زنده این شبکه با ابراز ناراحتی از عدم ورود و انجام عملیات تروریستی توسط داعش در ایران بیش از پیش بر نوکری این شبکه برای تروریست‌ها صحه گذاشته و ابراز داشت:« چند مدتی است که این برای من جای سوال است. [داعش]می آید، نصف عراق و سوریه را میگیرید ـ توانسته این کار را قبلا کند ـ در شرم الشیخ هواپیمای روسیه را ساقط می کند... در سینا و لیبی شعبه می زند. خلاصه دارد رشد می کند. این سوالی است که توی ذهنم بوده؛ چرا تا حالا در ایران نتوانسته کاری کند؟ اگر واقعا اینها[داعش] ضد ایران هستند چرا تا الان نتوانستند در ایران کاری کنند؟در صورتی که خیلی راحت می توانند در اروپا نفوذ کنند ...»

شبکه های وهابی که در ابتدای جنایات داعش در سوریه و عراق با حمایت های بی دریغ خود سعی در موجه نشان دادن این گروه داشتند امروز که این چاقو در حال بریدن دست اربابان خود است با فراری رو به جلو سعی دارند از امنیت موجود در ایران، برای شبهه افکنی علیه کشورمان سوءاستفاده کرده و به زعم خود این گروه را به ایران منتسب کند!

داعش خود بهتر می داند با عبور از فاصله 50 کیلومتری که نیروهای نظامی کشورمان برای حریم مرزهای کشورمان تعریف کرده اند، برای همیشه نسخه اش پیچده خواهد شد، حال تصور کنید که قصد انجام عملیات در درون خاک کشورمان را داشته باشد.

البته شبکه های وهابی و عواملشان باید بدانند؛ داعش پیشتر برای رو پوش نهادن بر عجز و ناتوانی خود برای انجام عملیات های تروریستی در ایران، پیروی از فتوای مفتیان وهابی خود را بهانه کردند.

در اردیبهشت ماه 1393 "ابو محمد العدنانی" سخنگوی داعش در اظهاراتی اعلام کرد: داعش، نصیحت ها و توجیهات شیوخ جهاد – به تعبیر وی- در مورد عدم حمله به ایران را گوش کرده به همین دلیل شیعیان در ایران را به حال خود رها کرده تا راحت زندگی کنند!
نقل قول کردن
+10 #1884 ... 1394-08-30 01:06
مسئولان انجمن یهودی از حملۀ تروریستی به پاریس با خبر شده بودند
ه گزارش نسخۀ انگلیسی Times of Israel، به نقل از جوناتان سیمون سلم Jonathan-Simon Sellem (در تصویر بالا)، «مسئولان انجمن یهودیان فرانسه» در صبح روز 13 نوامبر 2015 از «حملۀ تروریستی گسترده» در کشور باخبر شده بودند [1].
جوناتان سیمون سلم دارای دو ملیت اسرائیلی و فرانسوی است و مدیر مسئول سایت انترنتی JSSNews را به عهده دارد. کارمند قدیمی وزارت امور خارجۀ اسرائیل، او در مقام مشاور کنسولگری فرانسه انتخاب شده بود.
روزنامۀ Times of Israel در پنج زبان منتشر می شود، که توسط داوید هوروویتچ David Horovitz رئیس قدیمی هیت نگارش اورشلیم پست بنیانگذاری و مدیریت می شد.
شب 13 نوامبر، چندین کوماندو به چندین نقطه از پاریس و حومه حمله کردند و موجب مرگ 129 نفر شدند. رئیس جمهور فرانسه فرانسوآ هولاند این حملۀ تروریستی را «حرکت جنگی» ارزیابی کرد.
15 نوامبر، دومین شبکۀ تلویزیونی اسرائیل اعلام کرد که « سرویس های اطلاعاتی اسرائیل اطلاعات اساسی در مورد تروریستهای مسئول در حملات مرگبار در روز جمعۀ گذشته را در اختیار گذاشته است».
منبع سایت تری میسان
www.voltairenet.org/article189342.html
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد