رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

راهپیمایی اربعین؛ رزمایشی برای ظهور

اگر روزگاری گفته می شد موعود آخرالزمان(عج) که بیاید، ابتدای امر، بدون کمترین خونریزی و جنگی، عالمیان فوج فوج برای بیعت با حضرتش رهسپار خواهند شد، شاید برای عده ای مبهم و نامفهوم بود اما اینک، مشاهده راهپیمایی دهها میلیونی اربعین، این معما را حل کرده است.

 

» ابتدای نظرات (334)

 

آنچنان جمعیت گسترده است که روایتگران در تخمین عدد و رقم آن، عنان تشخیص از دست داده اند؛ برخی می کوشند تا عدد را کاهش داده و نزدیک به 17 میلیون نفر برآورد کنند، عده ای دیگر تلاش می کنند رقم را بالا کشیده و تا 25 میلیون نفر اعلام نمایند.

در عصری که کتاب گینس، هر روز مشغول ثبت رکوردهای عجیب و غریبی است، یک پدیده تکرارنشده و بی سابقه با ابعاد باورنکردنی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی چندسالی است که چشم جهانیان را مسحور خود کرده و عنوان بزرگترین راهیپمایی انسانی دنیا را به خود اختصاص داده است.

چند سالی است که از چهل روز مانده تا روز اربعین حسینی(ع)، در بلاد مسلمین جنبشی عجیب به راه می افتد و گویی همه به سمت مغناطیسی بزرگ، کشانده می شوند. مغناطیسی که مرزهای رنگ، نژاد، ملیت و حتی دین و مذهب را درنوردیده و برای همگان، دعوت عام صادر نموده است.

اگر روزگاری گفته می شد موعود آخرالزمان(عج) که بیاید، ابتدای امر، بدون کمترین خونریزی و جنگی، عالمیان فوج فوج برای بیعت با حضرتش رهسپار خواهند شد، شاید برای عده ای مبهم و نامفهوم بود اما اینک، مشاهده راهپیمایی دهها میلیونی اربعین، این معما را حل کرده است.

موکب چینی های بودایی برای خدمت به زائران پیاده امام حسین

 

موکب چینی های بودایی برای خدمت به زائران پیاده امام حسین
موکب کارکنان بودایی شرکت "ترایم" چین در راهپیمایی اربعین


راهپیمایی اربعین، تنها یک راه رفتن نیست، رزمایشی است برای عاشقان و منتظران مهدی زهرا(س). همه می آیند، از شیعه تا سنی، از مسلمان تا مسیحی، از عجم تا عرب، از آسیایی تا آفریقایی و آمریکایی و اروپایی، از سفید تا سیاه. همه به سمت یک نقطه خاص می خروشند و در یک لحظه خاص، با هر زبان و لهجه ای که دارند، فقط یک عبارت را فریاد می زنند: لبیک یاحسین.

بگذار دشمن، به جای 140 شبکه ماهواره ای، 1400 شبکه به راه بیندازد، بگذار دلارهای نفتی سعودی وهابی خرج توپ و تانک تروریسم شود، بگذار دیکتاتورها برای جلوگیری از موج بیداری اسلامی به "زر و زور و تزویر" متوسل شوند، بگذار جهت آرام کردن انقلاب اسلامی به عنوان راس و هدایت کننده این بیداری، مذاکره پشت مذاکره به راه بیندازند و بگذار تحریممان کنند تا عده ای را سرگرم چگونه ترک برداشتن دیوارهای تحریم نمایند، اما امت ما، محرم و صفر، عاشورا و اربعین دارد.

امت می داند که چه می خواهد و دلیل اصلی دشمنی ها چیست. پس، با حضور بی سابقه در رزمایش اربعین، "هل من مبارز" سر می دهد. امت، دست پرورده خمینی کبیر است که فرمود اگر محاصره اقتصادی شویم فرزند رمضانیم و اگر علیه ما جنگ به پا کنند، فرزند عاشورا.

بگذار عده ای در داخل، مدام قدرت دشمن را بیش از آنچه که هست، جلوه دهند و از روی ویلچرهای ترس و ضعف، در گوش مردم زمزمه کنند که فقط یک بمب آمریکا می تواند همه تاسیسات نظامی ما را بر باد فنا دهد! و اندکی بعد، امنیت کشور را مرهون مذاکرات خود بدانند!!

کشیش جوزف الیاس، روحانی مسیحی عراقی در راهپیمایی اربعین


بگذار خوش باشند به خطابه خوانی هایشان و عکس گرفتن‌هایشان با شیطان و به خیال خود گمان کنند که با کدخدا بسته اند و وانمود کنند که "برد - برد" شکل گرفته است. اصلا نفهمیده اند که اگر راست هم بگویند، همینکه کمک کرده اند شیطان هم برنده شود، جرم کمی مرتکب نشده اند.

بگذار عده ای را سرگرم آبنباتی کنند و با دادن وعده های آنچنانی، آنان را از واقعیاتی که پیرامونشان شکل گرفته و در حال پیشروی است، فارغ نمایند.

آنانی که عاشورایی هستند و اربعینی به واقعیات می نگرند، این مفهوم حقیقی را به چشم دیده اند که انقلاب اسلامی، مرزهای ظاهری و جغرافیایی را کنار زده است و اینک، وحدتی حداکثری میان مسلمانان و حتی غیرمسلمانان درحال شکل گیری است.

به راهیپمایی دهها میلیونی اربعین نگاه کنید:

راهپیمایی اربعین؛ رزمایشی برای ظهور


آری؛ جمعیت هرچه باشد، به اندازه مفهوم آن مهم است و اصل نیست. اصل، حرکت نرم فزاینده ای است که از عاشورای سال 61 هجری آغاز شده و در انقلاب اسلامی اوج گرفته و می رود تا با ظهور موعود(عج) به سرانجام برسد.

رزمایش اربعین، تمرین زندگی در دوران موعود است. همه با هم مهربان شده اند، دهها میلیون انسان، در یک مقطع کوتاه زمانی، در یک فضای کوچک مکانی، بدون کمترین مشکلی، رجز "لبیک" سر می دهند و با هم پیمان می بندند که در هر اتفاقی، پشت در پشت هم، بایستند و مقاومت کنند.

رزمایش اربعین، در حال هموارسازی مسیر عبور از پیچ بزرگ تاریخی است و هرسال، بر ابعاد کمی و کیفی آن افزوده می شود.

رزمایش اربعین، تمام قوانین دست ساز بشر را مختل کرده و همه قاعده ها را به هم ریخته است. اصولا، اگر قرار باشد همه چیز براساس پیش بینی های محدود انسانی به پیش برود، که اتفاق خاصی نمی افتد. باید قاعده بازی را به هم زد و طرحی نو در انداخت.

ویزا، گذرنامه، ثبت نام، مرز، مُهر خروج و ورود و... همه باطل می شوند، چون قرار است حرکتی فوق اراده انسانها شکل بگیرد.

راهپیمایی اربعین، رزمایشی است برای حرکت به سمت موعود؛ مانوری است برای رسیدن به نقطه کمال انسانی؛ تمرینی است از "لبیک یاحسین" تا "لبیک یامهدی".

منبع

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #334 خودم عاشق مبارزه ... 1393-09-19 23:42
به نقل از ارباب حلقه ها:

ظلمی دیگر...
درحالی که این نظام با شعار عدالت ب میدان امد
و همواره مدعی این هستند که عدالت جهانی و محاکمه متسکبرین ب وسیله ما درجهان پیادهغرب شرق را در اینده ب میز محاکمه خواهد کشاند!

متاسفانه نداشتن الگو و اجرای این الگو در عمل باعث شده که یمانی هدایتگر از پرچم سیدخراسانی باشه..با این که حتی یمانی دارای حکومت و نظام هم نیست (چون اگه باشه اونم مثه سیدخراسانی گند میزنه) همیشه اداره حکومت از انقلاب و شورش.... سختتره.... الغرض ضرباتی که نظام از این حیث میخوره خیلی بمراتب بیشتر از تحریمهاست...
نقل قول کردن
0 #333 خودم عاشق مبارزه ... 1393-09-19 22:53
به نقل از ارباب حلقه ها:

ظلمی دیگر...
درحالی که این نظام با شعار عدالت ب میدان امد
و همواره مدعی این هستند که عدالت جهانی و محاکمه متسکبرین ب وسیله ما درجهان پیاده خواهد شد !اما گویا این نظام سست معاب؛ بیشتر از ان بی در پیکر است که؛ مستکبرین غرب شرق را در اینده ب میز محاکمه خواهد کشاند!

بعدا این سیستم قضایی و این ادما و طرفین درگیر میخان سرباز و خادم حضرت بشن؟؟ اگه بشن و توبه نکنن و به فساد خودشون ادامه بدن خودم از لشکر حضرت عج جدا می شم....
نقل قول کردن
-2 #332 ارباب حلقه ها 1393-09-19 17:03

ظلمی دیگر...
درحالی که این نظام با شعار عدالت ب میدان امد
و همواره مدعی این هستند که عدالت جهانی و محاکمه متسکبرین ب وسیله ما درجهان پیاده خواهد شد !اما گویا این نظام سست معاب؛ بیشتر از ان بی در پیکر است که؛ سرزنش او از بی عدالتی ن بخاطر فسادهای اقتصادی سران و مسولین نظام ؛بلکه بخاطر عدم اجرای عدالت حتی در پایین ترین مرحله جامعه

چند ماهی است که از مسله فساد و تخلف ورزشی از نوع جعل کارت پایان خدمت از چند فوتبالیست مفت خور گذشته و با وجود فریاد اجرای عدالت و برخورد قانونی از سوی اقشار مردم و چندی از مطبوعات در جامعه تنین انداز شده امروز خبری در رسانه ها منتشر شد که جامعه را نسبت ب ظالم بودن نظام مطمئن تر کرد


خبری(seratnews.ir/.../... ) که در ان نه صحبت از مصادره اموال نامشروع و نه بازداشت این فوتبالیست ها بخاطر تخلف بزرگ قضایی نظامی در ان نیست بلکه راه فراری جهت بخشش و فیصله دادن ب این موضوع در افکار جامعه

در حالی امروز سردار! کمالی مشمولین غایب و فراری(از نوع مردم عادی) تهدید کرد که مجازات سنگین در انتظار انهاست ,اما در طرف دیگر با دادن طرحی (طرح خرید خدمت سربازی )راه را برای بخشش متخلفان خاص و اقازاده ها فراهم کرد( حتی بدون یک روز زندانی)

در حالی که در این چند سال چ جوانهای که صرفا جهت گذارندن خدمت خود ب منطقه ای اعزام, و ندانسته و نخواسته جان خود را تقدیم ملت و نام کشور خود کرده اند امروز شاهد هستیم که کشوری که مدعی حمایت از مستضعفین است چطور که خود قانون گذار و اجرا کننده قانون است قانون را زیر پا میگذارند و حق عدالت را بجا نمیاورد

کشوری که حق دفاع از مستضعف را صرفا در راهپیمایی از مردم عرب غزه لبنان خلاصه میکند اما حق دفاع از مظلوم داخلی را حرام میشمارد

سوال اینجاست است نظامی که در کمترین مرتبه اجرای عدالت ویعنی ب میز محاکمه کشاندن چند فوتبالیست متخلف اوباش که هیچ پشتیبانه سیاسی نیز ندارند درد مانده است چطور مدعی این است ک مستکبرین غرب شرق را در اینده ب میز محاکمه خواهد کشاند!
نقل قول کردن
0 #331 رایحه ظهور 1393-09-19 16:56
مقاله جدید سایت با عنوان :

اربعين ،ميعادگاه سپاه امام عصر(عج) در هنگام ظهور / تدبير الهي اربعين، زمينه ساز پيروزي



u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1235-2014-12-10-08-29-50.html

منتشر شد.
نقل قول کردن
+1 #330 طالب حق 1393-09-19 16:53

zz:
*-msz
-:as
نقل قول کردن
+2 #329 طالب حق 1393-09-19 16:45

zz: @};- @};- @};- @};- @};-
*-msz @};- @};- @};- @};- @};-
نقل قول کردن
+2 #328 طالب حق 1393-09-19 16:35


zz:
*-msz
نقل قول کردن
+2 #327 طالب حق 1393-09-19 16:33


zz:

*-msz
نقل قول کردن
-1 #326 حسین1 1393-09-19 15:53
به نقل از فرید:
با سلام خدمت دوستان عزیز .....دیشب من خودم رو به جای مهردادیان توی سایت جا زدم چون واقعیتش اینکه چند وقتیکه به این مهردادیان شک کردم .....از یه ماه پیش تا الان دارم روی نظرات تست می کنم ببینم این مهردادیان کیه...... تا این دیبشب آقای به اصطلاح رصد که داره نظرات من رو که خیلی هاش طرفداری از بچه های سایت بود رو داشت حذف می کرد.....و حتی از دیشب یه کاری کرد که دیگه من نتونم نظر بدم.....الان به این نتیجه رسیدم که این آقای به اصطلاح مهردادیان یا خود رصد است یا از رفقای رصده که می خواد سایت رو با این نظرات مخالف گرم کنه(ما هم که بلا نسبت گوشامون درازه)......حالا خودتون کلاه تون رو قاضی کنید کدوم مخالفی صبح تا شب میاد تو سایت نظر بده.....الان هم مطمئن هستم یا نظرم حذف میشه و یا دوباره از دسترس خارج می شم......دیگه برام مهم نبست. u:313
از قدیم گفتن طلا که پاکه چه منتش به خاکه ......پس چرا دوباره نظرم رو حذف کردی.


بهترین راه تخریب بد دفاع کردن است .........مهرداد یان راهی است که در این سایت برای تخریب روحانی و.....به کار گرفته میشود ......بخصوص با الله اکبر الله اکبر گفتنش :))
نقل قول کردن
+1 #325 صادق 1393-09-19 15:26

داعش چقدر با کربلا فاصله دارد؟
امنیت عراق خصوصا در شهرهای امامان شیعه با وجود تسلط داعش بربرخی شهرهای این کشور، تامین است و موضوع داعش چندان نگرانی مردم نیست.

به گزارش خبرآنلاین،برای بسیاری از زائران ایرانی و خانواده های آنها در زمان سفر به عراق برای شرکت در راهپیمایی اربعین سوال این است که در شرایطی که داعش در بخشی از کشور عراق حضور دارد، آیا امنیت زائران اربعین تامین است؟

حتی برای بسیاری در ایران هنوز مشخص نیست که داعش دقیقا در چه جغرافیایی در حال جنگ با مردم عراق است. جستجوی میدانی و صحبت با مردم عراق نشان می دهد که در شهرهای نجف و کربلا اصولا موضوع هجوم داعش برای مردم از اهمیت بالایی برخودار نیست. از طرفی وجود لایه های امنیتی فراوان در ورودی شهر نجف و خصوصا کربلا موجب شده است، موضوع حمله احتمالی داعش به عتبات مقدسه عراق منتفی باشد.

عوامل محلی به خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به عراق گفته اند که حضور داعش درشهر موصل در استان نینوا، استان الانبار و شهرهای تکریت و صلاح الدین رودرو است.

شهر


وضعیت

شهر الانبار


نصف این شهر در اختیار گروهک داعش است

موصل


کل این شهر در اختیار عوامل داعش است

صلاح الدین و تکریت


در این شهرها جنگ تن به تن بین نیروهای عراقی و داعش وجود دارد
فاصله الانبار با ورودی های کربلا بیش از 40 کیلومتر است که این فاصله با وجود لایه های امنیتی بالای موجود برای محافظت از این شهر، جای چندانی برای نگرانی درباره امنیت کربلا و نجف را به وجود نمی آورد.
منبع: خبر آنلاین
نقل قول کردن
+6 #324 صادق 1393-09-19 15:23
فرمانده سپاه شیراز: موسوی، کروبی و خاتمی نجس سیاسی هستند
سردار غیب پرور بیان داشت: میر حسین موسوی، کروبی و خاتمی نجس سیاسی هستند و تطهیر هم نمی شوند مگر اینکه در حضور مردم اظهار پشیمانی کنند.
منبع:asriran.com/.../...
نقل قول کردن
-1 #323 آرش 1393-09-19 15:07
به نقل از جدید:
حضرت آیت الله محمد مهدی لنگرودی می فرمایند:
در مشهد دیداری با سید حسنی داشتم (همان کسی که قبل از ظهور حضرت قیام می کند) ایشان سید حسنی به جریان چزیره خضراء اعتقاد داشتند ولی فرمودند: محلی که عده ای می گویند مثل مثلث برمودا و جاهای دیگر درست نیست.
در مورد انقلاب اسلامی نظرشان این بود که فاصله بین انقلاب با ظهور حضرت کمتر از ۴۰ سال است و می گفتند این مطلب را در ضمن احادیث علائم ظهور برداشت کرده اند .
www.masjed-kanoon.ir/page-%D9%
zz:


در کامنت مبشرون اشاره شده به شعر شاه نعمت الله ولی که میگه تا 40 سال ای برادر دور آن شهریار میبینم، که میگن تداوم جمهوری اسلامی برای 40 سال خواهد بود، حالا بنده یک سوال از دوستان دارم، فرض کنید امام زمان ظهور کردند در روز عاشورا و بعد به عراق وارد شدند و در حال نبرد با سفیانی هستند، و در این میان نیروهای خراسانی یا همان جمهوری اسلامی ایران هم در حال یاری رسانی به حضرت هستند، و این نبرد ها تا سال بعد نیز ادامه خواهد داشت تا اینکه سفیانی نابود بشه. حال سوال این است مگر درست با ظهور حضرت نظام جمهوری اسلامی ایران ساقط خواهد شد؟!
بله درست است با ظهور حضرت اختیار تام و همه مملکت و نظام و حتی جان ناقابلمان تقدیم مولا خواهد شد ولی بهتر می نماید که از لحاظ منطقی گفت که رهبری نیابتی کشورمان همچنان تحت نظر نایب امام زمان خواهد بود و البته این بار با دستورات صریح امام زمان(عج) همراه خواهد بود و می شود گفت بعد از مدتی مثلا یک یا دوسال میتوان گفت که حکومت جمهوری اسلامی پایان یابد.
و نکته دیگر اینکه 22 بهمن 1357 مطابق هست با 13 ربیع الاول 1399 قمری و حالا وقتی 40 را به 57 اضافه کنیم تاریخ 22 بهمن 1397 بدست می آید و اگر 40 را به عدد قمری اضافه کنیم 1439 بدست می آید که مطابق تاریخ 11 آذر 1396 خواهد بود. حال نکته دیگه اینکه این چهل سال ممکنه از 12 فروردین 1358 حساب بشه و زمان رفراندوم مطرح باشه که 50 روز اختلاف خواهد داشت با تاریخ های ذکر شده!!
قضاوت با شما ...
@};-
نقل قول کردن
+6 #322 ارباب حلقه ها 1393-09-19 14:29
دانشگاه سلفی الأزهر: جهاد علیه داعش واجب است
tabnak.ir/.../...
نقل قول کردن
+1 #321 ارباب حلقه ها 1393-09-19 14:24
اثری اعجاب انگیز و معروف از کلینت منسل

s5.picofile.com/file/8156373826/Extra_Requiem_For_A_Dream_Remix2.mp3.html

نقل قول کردن
+10 #320 علی اصغر 1393-09-19 14:21
درود بر وحید یامین پور که در راهپیمایی میلیونی اربعین اینگونه بر علیه صهیونیستها موج سازی می کند



وحید یامین پور رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر، در مسیر پیاده روی اربعین از نجف به کربلا، پلاکارد "من عاشق مبارزه با صهیونیسم هستم" را حمل می کرد.
نقل قول کردن
+3 #319 علی اصغر 1393-09-19 14:15
به نقل از سلام بر مهدي عج:
سلام بر مهدی موعود
آقای علی اصغر!
نماهنگی که در سایت حضرت آقا هست رو دیدی؟
با نام میلاد موعود
نوشته : او به زودی می آید
www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=clipsShow&clipCat=3

سلام برادر عزیز

بله دیدم ، ممنون از اطلاع رسانی تون

ان شاالله بزودی زود منجی عالم بشریت خواهد امد ، به لطف خدا
نقل قول کردن
+3 #318 سلام بر مهدي عج 1393-09-19 13:59
سلام بر مهدی موعود
آقای علی اصغر!
نماهنگی که در سایت حضرت آقا هست رو دیدی؟
با نام میلاد موعود
نوشته : او به زودی می آید
www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=clipsShow&clipCat=3
نقل قول کردن
+1 #317 جدید 1393-09-19 13:28
جموعه مستند اغوا محصول گروه بقیه الله و کاری است از منتظر که در ۷ قسمت تهیه شده است. این مجموعه تلاشی است در راستای معرفی اساسی جبهه باطل و ساختار آن؛ همچنین ترفند ها، توطئه ها و نحوه سلطه این جریان بر وقایع تاریخ از ابتدای خلقت تا جهان مدرن مورد بررسی قرار گرفته است. فیلم مستند اغوا، که با هدف ارائه مطالب تکمیلی درباره مجامع و کانون های توطئه تهیه شده و نیز برای نخستین بار نماد های آنان بر اساس روایات و آیات قرآن بررسی و معرفی شده است
www.masjed-kanoon.ir/
zz:
نقل قول کردن
0 #316 جدید 1393-09-19 13:23
به نقل از مبشرون:
عمر انقلاب ایران


در بارۀ عمر انقلاب ایران که در 22 بهمن 1357 به پیروزی رسید و تا قیام حسنی گیلانی در سال پیش از قیام امام مهدی(علیه السلام) ادامه دارد، تا کنون پیش بینیهای گوناگونی ارائه شده است. برخی سیاسیّون عدد 20 سال را مطرح می کردند که درست در نیامد. ی
تا چهل سال ای برادر من دور آن شهریار می بینم(1)
جالب است بدانید، در برخی از سایتهای اینترنتی، شخصی با نام شاه سعید مبشّری، در تاریخ 5 شهریور 1387، با استناد به خوابی که کسی در اصفهان دیده است، چنین نتیجه گیری می کند که عمر حکومت جمهوری اسلامی در ایران 36 سال است:
«حال به مسأله ای که در اصفهان روی داده توجّه کنید. فردی به نام محمود پسر حسنعلی که جزو افرادی است که کرامات ویژه ای دارند ...، در 12 سال پیش خوابی می بیند که در آن خواب یک جوان خوش سیما نصف بدنش پشت پرده ای قرار دارد و 3 نفر نیز در حال آماده کردن شمشیری برّاق و برنده برای او می باشند که در آن حین به او، یعنی محمود پسر حسنعلی، گفته می شود این پرده را می بینی که نصف بدن این جوان را در بر گرفته، این 18 سال از عمر جمهوری اسلامی است که گذشته است و نصف دیگر مانده است. اکنون می دانیم که آن وقت، یعنی 12 سال پیش، نصف عمر جمهوری اسلامی، یعنی 18 سال، گذشته است. پس در نتیجه، عمر جمهوری اسلامی 36 سال است و از 18 سال دوم، 12سال گذشته است که 6 سالش باقی است»(2).
گفتنی است، ستارۀ مشتری در حدود هر 12 سال یک بار خورشید را دور می زند و به اعتقاد دانشمندان نجوم و طبق برخی تجربیّات، تقریباً در سر هر یک دور مشتری به گرد خورشید، حوادثی مهم در گوشه و کنار جهان رخ می دهد(3). بنا بر این، بر فرض درست بودن خواب مورد بحث و 36 سال دوام یافتن عمر انقلاب ایران،
erfan-zohoor.blogsky.com/aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

حضرت آیت الله محمد مهدی لنگرودی می فرمایند:
در مشهد دیداری با سید حسنی داشتم (همان کسی که قبل از ظهور حضرت قیام می کند) ایشان سید حسنی به جریان چزیره خضراء اعتقاد داشتند ولی فرمودند: محلی که عده ای می گویند مثل مثلث برمودا و جاهای دیگر درست نیست.
در مورد انقلاب اسلامی نظرشان این بود که فاصله بین انقلاب با ظهور حضرت کمتر از ۴۰ سال است و می گفتند این مطلب را در ضمن احادیث علائم ظهور برداشت کرده اند .
www.masjed-kanoon.ir/page-%D9%
zz:
نقل قول کردن
+1 #315 آرش 1393-09-19 12:53
یه مطلب دارم در ادامه مقاله ای که پارسال اربعین انتشار داده بودم...
در اونجا به انطباق عاشورای اصلی در سال 59 شمسی با دیگر عاشورا های رخ داده صحبت کرده بودم، و جدیدا مطلبی رو دیدم که جدولی از این انطباق ها تهیه کرده بود و نکته ای که برام جالب بود اینه که انطباق سال 1395 کمترین اختلاف ساعت رو داره با عاشورای اصلی، در این جدول تمامی انطباق های دقیق که قبلا رخ داده و بعدا رخ خواهد داد تا سال 1623 شمسی درج شده و حتی میزان اختلاف ساعت نیز ذکر شده که مشاهده میشه سال 1395 با 3 ساعت اختلاف کمترین میزان اختلاف رو دارا هست!!


تطابق سالهای قمری باهجری/انطباق "عاشورا"ی شمسی وقمری
pirastefar.ir/tag/%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85-%D9%82%D9%85%D8%B1%DB%8C
@};- [-O *-msz [-O @};-
نقل قول کردن
-3 #314 خادمی 1393-09-19 12:39
اربعین حسینی نشان می دهد که هرگز کسی نمیتواندسرزمین شیعیان را تصرف کند
جای سفیانی خالی
باید جور دیگری نگریست
نقل قول کردن
+2 #313 محمد شمس 1393-09-19 10:47
جان دادن تعزیه خوان مشهدی هنگام اجرای تعزیه
598.ir/.../فیلم-جان-دادن-تعزیه-خوان-مشهدی-هنگام-اجرای-تعزیه
نقل قول کردن
+9 #312 عبد 1393-09-19 10:03
به نقل از مهردادیان:
ظریف و روحانی واقعنگر و رئالیست هستند این واقعیات رو کسی که دهها سال در خارج از ایران مانده می فهمد نه آنکه از شهرش به تهران دو ساعت است و کل سفرش بین دو شهر بوده واقعیات را درک نمی کند ...بنابراین می شود اصولگرای افراطی و هویتش می شود مرگ بر آمریکا و افتخارش می شود عملیات انتحاری در نیویورک در زمان جنگ ایران و آمریکا...

اینکه ما طالب شهادتیم و راهمان راه حسین ابن علی است درست .اما آیا امام حسین ابتدا تقاضای عزیمت به ایران را از حر نکردند تا از جنگ با یزید که به کشته شدن خاندانشان می انجامید نکردند و آیا حرکت ایشان به ایران در قالب امام شیعیان و از طرفی داماد یزدگرد سوم منجر به تشکیل قدرتمندترین حکومت شیعه در برابر یزید نمی شد و آیا آنگونه برای اسلام بهتر نبود . . .
عقل سلیم می گوید آری اگر حسین (ع) به ایران می رفت یا اصلا می گریخت دنیا جور دیگر رقم می خورد ...حالا افراطیونی در بین شما سخنان مرا به سخره می گیرند که حسین خود به استقبال شهادت می رفت که والله دروغ است حسین هرگز نمی خواست کودک شیرخواره اش گلویش پاره شود ...
انسان وقتی تعقل می کند خیلی چیزها برایش معنی پیدا می کند...
بگذریم آیا ما باید بر ضد دنیا عمل کنیم بخیال اینکه ما حق هستیم و دنیا باطل .....من ، اصلاح طلبان ، اعتدالیون ، روحانی ، هاشمی و ظریف و خاتمی اینگونه فکر نمی کنند ...حال شما چگونه فکر می کنید و بزرگان شما چگونه می اندیشند یا چگونه می اندیشند و چگونه آنرا بیان می کنند اختلاف نظر بسیار است

این جماعت از صدر تا ذیلشان سه مشخصه دارند:
1 - برای اثبا حرفشان قسم جلاله می خورند حتی اگه از دیدگاه معصومین صحبت بکنند
2- منتقدان را الفاظ رکیک خطاب میکنند تا تحقیرشان کنند
3- خودشان را علم کل می دانند و دیگران را .....
البته مشخصات دیگه ای هم دارن که مجال گفتن نیس
حالا شما این خصوصیات را در کلام قران و معصومین ع جستجو کنید تا چهره آنها شناخته شود
نقل قول کردن
-2 #311 مبشرون 1393-09-19 08:42
عمر انقلاب ایران


در بارۀ عمر انقلاب ایران که در 22 بهمن 1357 به پیروزی رسید و تا قیام حسنی گیلانی در سال پیش از قیام امام مهدی(علیه السلام) ادامه دارد، تا کنون پیش بینیهای گوناگونی ارائه شده است. برخی سیاسیّون عدد 20 سال را مطرح می کردند که درست در نیامد. یکی از استادان نگارنده آن را 24 سال - تقریباً برابر مدّت زمان دو بار گردش ستارۀ مشتری به دور خورشید- پیش بینی می کرد که تحقّق نیافت. نگارنده نیز با استفاده از برخی منابع و پیشگوییها، در کتاب مژدۀ ظهور، ج 2، ص 21، عدد 29 سال- تقریباً برابر مدّت زمان یک بار گردش ستارۀ زحل به دور خورشید- را ارائه داده است که این نیز درست نبود. برخی دانشمندان هم عمر انقلاب ایران را با استناد به یکی از ابیات شعرهای شاه نعمت الله ولی (832 -731 هـ . ق)، 40 سال می دانند:
تا چهل سال ای برادر من دور آن شهریار می بینم(1)
جالب است بدانید، در برخی از سایتهای اینترنتی، شخصی با نام شاه سعید مبشّری، در تاریخ 5 شهریور 1387، با استناد به خوابی که کسی در اصفهان دیده است، چنین نتیجه گیری می کند که عمر حکومت جمهوری اسلامی در ایران 36 سال است:
«حال به مسأله ای که در اصفهان روی داده توجّه کنید. فردی به نام محمود پسر حسنعلی که جزو افرادی است که کرامات ویژه ای دارند ...، در 12 سال پیش خوابی می بیند که در آن خواب یک جوان خوش سیما نصف بدنش پشت پرده ای قرار دارد و 3 نفر نیز در حال آماده کردن شمشیری برّاق و برنده برای او می باشند که در آن حین به او، یعنی محمود پسر حسنعلی، گفته می شود این پرده را می بینی که نصف بدن این جوان را در بر گرفته، این 18 سال از عمر جمهوری اسلامی است که گذشته است و نصف دیگر مانده است. اکنون می دانیم که آن وقت، یعنی 12 سال پیش، نصف عمر جمهوری اسلامی، یعنی 18 سال، گذشته است. پس در نتیجه، عمر جمهوری اسلامی 36 سال است و از 18 سال دوم، 12سال گذشته است که 6 سالش باقی است»(2).
گفتنی است، ستارۀ مشتری در حدود هر 12 سال یک بار خورشید را دور می زند و به اعتقاد دانشمندان نجوم و طبق برخی تجربیّات، تقریباً در سر هر یک دور مشتری به گرد خورشید، حوادثی مهم در گوشه و کنار جهان رخ می دهد(3). بنا بر این، بر فرض درست بودن خواب مورد بحث و 36 سال دوام یافتن عمر انقلاب ایران،
erfan-zohoor.blogsky.com/aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
نقل قول کردن
-1 #310 مجتبی ص 1393-09-19 07:34
به نقل از نام شما:
یعنی شما ادراک شخص صرفا باتوجه ب نوع اسمش میسنجید؟

اسم مهم است یا فهم موضوع؟

شما بین: اسم بی معنی اما همراه با حقانیت کلام
و
اسم زیبا اما انجراف کلام، عقیده

گرینه دوم انتخاب میکنید؟

با سلام.برادر چرا اینگونه نمی گی که هم باید اسم زیبا باشد و هم کلام دلنشین ؟
چرا فقط دنبال یکیش هستید؟
نقل قول کردن
+4 #309 سعاح 1393-09-19 07:23
پ۔ن:

@};- در طواف کعبه و سعی بین صفا و مروه اگر تو را هل دادند و چند قدم جلو رفتی، باید برگردي و با اراده ي خودت مجدّدا بروي۔ در راه خدا با تحریک و فشار دیگران نباید راه رفت؛ با خواست خود باید طی طریق کرد۔
نقل قول کردن
+3 #308 سعاح 1393-09-19 07:19
عادات و رسوم و دین

@};- عادات و رسوم و تابع تحسین و تقبیح مردم بودن، خود دین مستقلّی در برابر دین خدا است و انسان را از دین خدا باز می دارد۔ ابتدا باید در برابر آن بایستی تا قوّت پیدا کنی و عزت و اختیار خود را در برابر آن فدا نکنی۔ بعد که قوّت گرفتی، با عزّت و اختیار با خلق مدارا کن تا بر کسانی که هنوز به حدّ تو نرسیده اند، زندگی تلخ نشود۔

@};- عادات و رسوم، بسیار مانع راهند۔ هر قدر توانسته اید آنها را ترك کنید، ترقّی و رشد کرده اید۔

[مصباح الهدی ::: عارف بالله مرحوم استاد اسماعیل دولابی رضوان الله علیه]
نقل قول کردن
+1 #307 سعاح 1393-09-19 07:09
@};- بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
@};- وَالْعَصْرِ
@};- إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِي خُسْرٍ
@};- إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ


یکم حرف خودمونی! :::الله اعلم

بنظر میرسد که ایمان، عمل صالح، حق مداری و صبر همه شون باید مداوم باشند وگرنه تاثیر شون رو از دست میدهند۔ شاید برای همین قبل از بیان از آنها قسم زمان خورده شده است۔ یعنی از ایمان موقتی یا مقطعی باشد بود و نبود آن فرقی به حال ما در آخرت نخواهد داشت۔ عمل صالح و توصیه حق و پایبندی به صبر هم همینطور۔

از این لحاظ عمل صالح باید دو تا ویژگیهای مهم رو دارا باشد: یکی اینکه بر اساس ایمان باشد چون ایمان رو قبل از عمل صالحه بیان فرموده اند و دوم اینکه مداوم باشد۔ یعنی ممکن است یک عمل خوب باشد اما انجام دادنش بدون ایمان یا مقطعی او را به عمل صالح مبدل نمی کند۔ اما اگر عمل خوب بر اساس ایمان باشد و بر آن مداومت کنیم به یک ملکه شده با شخصیت مون عجین خواهد شد۔ همینطور وقتی باقی نگهداشتن ایمان و عمل صالح مون صرفاً امور شخصی مان نیست و باید همدیگر رو به حق و حق مداری و صبوری توصیه و کمک کنیم و اگر ایمان و عمل صالح خود رو امر شخصی پنداشته از دیگران کمی نگرفتیم و دیگران رو کمک نکردیم باز با مرور زمان همه چیز رو از دست داده دچار خسران خواهیم شد۔
نقل قول کردن
+3 #306 سعاح 1393-09-19 06:43
...
از کتب و سخنرانی گرفته تا سریال و بلاگ تا سیمنار و محافل خصوصی [تقریباً] همه جا ما با اسلام مواجه میشویم که با دنیا مون سر سازگاری دارد و در آن آخرت و ابدیت در حاشیه قرار میگیرند۔ همه منافع و فواید دین باید در این دنیا نقد خلاصه شوند و همه شاید و اما و اگر مال آخرت باشد۔ اموری حقیقت جلوه گر شوند که زمینی باشند و قضایای آسمانی عقاید شخصی باشند که هیچ تاثیری بر امور اجتماعی دنیوی ما نگذارند۔ اگر در نماز سجده بگذاریم باید یک فایده ای مثل تقویت مغز بخاطر جریان خون بیشتر باشد و اگر روزه بگیریم باید سیستم هضم مون رو اصلاح کند۔ اگر کسی نماز رو معراج مومن یا روزه رو ضیافت الله دانتسه صرفاً بخاطر رضای الهی این عبادات رو بجا آور گویا از فواید "اصلی" آن غافل شده است۔ اگر به زیارت برویم باید بخاطر حاجات دنیوی ما باشد و حتی اگر منتظر حجت خدا روحی و ارواحنا له الفداه باشیم صرفاً برای رفاه و اسایش بیشتر در این دنیا باشد۔

در این جهان بینی سیکولاری که رابطه مان با معنویات خیلی سطحی و مالیخولیائی هست دیگر جای برای ذبح اسماعیل و رویداد محیر العقول کربلا باقی نمی ماند و آنها هم مثل سایر تحرکات انبیاء صلوات الله علیه باید سیکولاری توجیه و تفسیر شوند۔ وقتی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یک کارشناس مذهبی بهشت و جهنم رو دو کره نظام کهکشانی معرفی کنند و کسی اعتراضی نمی کند معلوم است که خیلی از مردم دین شون هالیوودی شده است۔ وقتی "کارشناسان مذهبی" بزرگ ترین معارف دینی مون رو کشک می نامند و بدترین توهینها نثار عرفاء و سالکان می کنند و تحجر راه حکمت و عرفان رو در خود حوزه بسته باشد از عوام غیر از سطحی نگری و تجدد گرایی انتظاری نیست۔

اما خدا رو صد هزار مرتبه شکر که انقلاب اسلامی پابرجاست و خیلی از مردم دل به ظهور بسته منتظرند این بساط شیطانی مادی و غرب گرا برچیده شود۔ گرچه شاید خیلی ها از قدرت تشخیص برخوردار نباشند اما خون پاک شهداء دین شان رو تضمین کرده است۔

سیکولاریزه کردن دین در حقیقت بت پرستی مدرن هست۔ باید همه بت ها شکسته شوند، اول در دل ما و بعد در جامعه۔ هر کس قصد این کار رو کرد منتظر حقیقی هست وگرنه یک منافق که قرار هست بزودی رسوا شود۔

خدایا ما رو از هرگونه رسوایی پیش خودت محفوظ بدار بحق پنج تن آل عبا آل کساء صلوات الله علیه۔
نقل قول کردن
+3 #305 سعاح 1393-09-19 06:43
به نقل از مهردادیان:
...
اینکه ما طالب شهادتیم و راهمان راه حسین ابن علی است درست .اما آیا امام حسین ابتدا تقاضای عزیمت به ایران را از حر نکردند تا از جنگ با یزید که به کشته شدن خاندانشان می انجامید نکردند و آیا حرکت ایشان به ایران در قالب امام شیعیان و از طرفی داماد یزدگرد سوم منجر به تشکیل قدرتمندترین حکومت شیعه در برابر یزید نمی شد و آیا آنگونه برای اسلام بهتر نبود . . .
عقل سلیم می گوید آری اگر حسین (ع) به ایران می رفت یا اصلا می گریخت دنیا جور دیگر رقم می خورد ...حالا افراطیونی در بین شما سخنان مرا به سخره می گیرند که حسین خود به استقبال شهادت می رفت که والله دروغ است حسین هرگز نمی خواست کودک شیرخواره اش گلویش پاره شود ...
انسان وقتی تعقل می کند خیلی چیزها برایش معنی پیدا می کند...
...

اگر گوشم با چنین دیدگاه آشنا نبود گمان میکردم شما معتقد به مکتب حضرت امام صادق صلوات الله علیه نیستید و مثلاً یک بهایی یا نوربخشی هستید۔ الان هم اگر صادقانه بیان کنید مسلک و مذهب تون چیست ممنون میشوم۔

اما چون از بظاهر یک فرد معتقد به تعلیمات شیعه اثنا عشری چنین افاضات رو شنیده ام گمان بر این میگذارم که از کسانی میباشید که سیکولاریزم و تجدد گرایی غرب بدجور گمراه شون کرده است۔

بنده از سالها پیش این اعتقاد رو پیدا کرده ام که مراسم مذهبی و دین مداری سطحی مان دیگر جوابگوی شبهات و شکیات نیست و قادر نخواهد بود نسل جوان رو به دین پایبند نگهدارد۔ الان دارم حس می کنم که متاسفانه نگرانی بنده بی مورد نبود۔

چون اینجا جای نوشتن طومار نیست بگذارید رک و راست نتیجه تفکر رو اینجا بیان کنم۔ بطور مجموعی اسلام و علی الخصوص تشیع در دوران ما سیکولاریزه شده و فقط یک پوست دینی بر وجود خود گذاشته است۔ اگر نبود انقلاب اسلامی و شهادت پاک ترین جوانهای عصر در راستی آبیاری شجر اسلام، شاید هیچ نشانی از اسلام ناب محمدی باقی نمی ماند۔ اجازه بدهید چند تا مثال برای اثبات حرفم بیاورم:
...
نقل قول کردن
+2 #304 ارباب حلقه ها 1393-09-19 02:20 نقل قول کردن
+8 #303 مهرداد / بچه مثبت 1393-09-19 00:57

دلت که تنگ شود =(( ؛ همه را عزیز دلت میبینی ...


مادران شهدا هر سربازی می بینند یاد عزیز دلشان میافتند... :((



www.farsnews.com/imgrep.php?nn=13930127000913
zz:
نقل قول کردن
+3 #302 مقاومت 1393-09-19 00:02
رییس هیأت شرعی حزب‌الله لبنان در گفتگوی تفصیلی با ابنا:
به علت عدم توانایی نظام سوریه در حفاظت از حرم حضرت زینب(س) وارد دمشق شدیم/ «نصرالله» کوچکتر ازمن است ولی مفتخرم که زیر پرچم اویم

وقتی آمریکا می‌گوید جنگ با داعش چندین سال به طول خواهد انجامید، یعنی هدفش چیز دیگری است و در واقع آنان می‌خواهند جبهه‌های مختلفی را در دیگر مناطق اسلامی به راه اندازند تا به واسطه آن نظام‌های اسلامی را نابود کنند.
امام علی(ع) درمورد مقابله با دشمنان می‌فرمایند: «به آنان بتازیبد پیش از آنکه آنان به شما بتازند»، ما برای جلوگیری از ورود تروریست‌ها به خاک لبنان وارد سوریه شدیم و بر ما بود که از ملتمان دفاع کنیم.
«سید حسن نصرالله» سید مقاومت، نیز اعلام کردند که بر ما واجب است که برای حفاظت از حرم اهل بیت عصمت و طهارت به پا خیزیم.

ضمنا به گفته ایشان، هرگاه ببینیم حضور ما در مکانی واجب و پای مقدساتمان در میان است؛ قطعاً در آنجا خواهیم بود.

www.abna.ir/persian/service/middle/archive/2014/12/09/656972/story.html
نقل قول کردن
-1 #301 خودم عاشق مبارزه ... 1393-09-18 22:54
به نقل از مهردادیان:
بنده عهد اخوت با هیچ دولتی نبسته ام اما روحانی و دولتش بیشترین تلاشش رو میکنه تا اوضاع درست بشه ...اما مشکلات یکی دوتا نیست ...دولت قبلی تمامی پلها رو خراب کرده اولا تمام سرمایه گذاری روحانی روی مذاکرات ، رفع تحریم
...... >:D

خودم هم طرفدار هیچ دولتی نیستم اما دشمن اونا هم نیستم و اگه جایی کمکی از دستم بر بیاد انجامش میدم چنانکه دادم البته به سهم خودم....
البته شعار استفاده از ظرفیت های داخلی کشور خود ساخته نیست بلکه واقعا نیاز کشور و جامعه ست که بتونه خودشو بالا بکشه امر و نیازی که بنده چند سال پیش به دولتمردان دکتر محمود متذکر شدم و نتیجه ش ..... :( :( حداقل خودم تا جایی که میدران میانی و بالا دستی دکتر محمود رو شناختم یا دزد بودند و یا کودن....
البته علی الظاهر دولت روحانی هم در گزینش مدیران خودش همون راه اشتباه محمود رو رفت و گندش بزودی در میاد....
الغرض کاری ندارم. امروز ما متاسانه بسترهای لازم که برای تعامل با دنیا رو داشته باشیم نداریم احمدی نزاد یه فرصت بود که متاسفانه هیچ کاری برای بستر سازی تعالی اسلامی نکرد....حالا روحانی فلک زده با دست خالی میخاد تعامل بکنه که چی بشه؟؟؟
البته دستاوردهای کلان ما واقعا به همت رهبری بوده نه دولتمردان ولی غیر از اون چی؟؟؟
باشه گیرم امروز تعامل با غرب عادی شد و همه چیز حل شد. با کدوم پتانسیل داخلی میخایم خودمون چیزی برای عرضه به دنیا داشته باشیم؟ نکنه فقط میخایم مصرف کننده باشیم؟
نقل قول کردن
-2 #300 آرش 1393-09-18 22:43
به نقل از ذوالقرنین:
سلام برادر مجاهد
آیا این فیلم از صداوسیما پخش شد؟


ن پخش نشده، یا حداقل من ندیدم پخش شده باشه و بعید به نظر میرسه
راستش من بعد دیدن مستند امام دوازدهم که صحنه هایی از این فیلم رو داشت رفتم دنبال دانلودش و دیدم، این فیلم برای اوایل سال 2014 هستش @};-
نقل قول کردن
-5 #299 m 1393-09-18 22:39
به نقل از دولت امید!:
به نظر میاد آشنا باشید
شما آقای عباس محمدی نیستید؟ بیانتون شبیه ایشون هست
به هر حال هزکسی که هستیددست بردارید از این کینه نسبت به دولت مهرورز احمدی نژاد! ببینید کشور با اون انحراف یابیها به کجا رسیده !!!
کافی نیست؟
چرا صداتون برای توهینهایی که از طرف دولتمردان به ایرانی جماعت میشه بلند نیست؟
دولت احمدی نژاد نزدیک دوساله که تمام شده . زمان حال را دریاب جناب!!



آیا‌شما‌علی‌اصغر‌هستید؟

پرسش‌روشنی‌بود‌.
شما‌که‌این‌گلایه‌به‌حق‌رهبری‌از‌قوای‌سه‌گانه‌را‌نشانه‌عدم‌حمایت‌از‌دولت‌روحانی‌قلمداد‌میکنید.
چطور‌شدید‌ترین‌انتقاد‌ایشان‌به‌دولت‌قبلی‌را‌ماست‌مالی‌میکنید؟‌

این‌استاندارد‌‌دوگانه‌در‌برخورد‌با‌کلام‌رهبری‌‌را‌چطور‌پاسخ‌میدهید؟
نقل قول کردن
-13 #298 مهردادیان 1393-09-18 22:34
به نقل از m:
با‌اینکه‌انتقادات‌زیادی‌به‌مواضع‌‌سیاسی‌‌شما‌دارم‌.

اما‌شما‌‌‌صادق‌تر‌از‌علی‌اصغر‌و‌اعوانش‌‌هستی‌.

این آقای علی اصغر سیجانی انسانی متدین هست اما قدری نه بسیاری آدم جو گیر هست ...یهو جو مهدوی و احمدی نژآدی میگیرتش یهو از احمدی نژآد شعیب میسازه حالا چه عایدی داشته اینکار یا ضرر داشته بماند ....یهو جو میگیرتش و عکس میندازه که آقا ما عاشق مبازره با اسرائیل هستیم مگر ما غیر از اینکه همه چیزمان را صرف مبارزه با اسرائیل غاصب کردیم و می کنیم این دیگه عکس انداختن نداره ...اونهم عکس هایی که توی حافظه موساد ذخیره میشه ....
این آقا طرفدار شدید احمدی نژآد هست چون احمدی نژاد هم مثل خودش جو گیر هست ...

احمدی نژآد آنقدر جو گیر بود که وقتی اولین بار در تریبون سازمان ملل قرار گرفت و دعا فرج رو خوند فکر کرد الان امام زمان پیشش ایستاده و هاله نور آنرا احاطه کرده !!!!!!
ایشان آنقدر محو خیالات جو گیرانه خودش بود وقتی سال 84 هاشمی را برد فکر کرد تا ابد رئیس جمهور ایران خواهد بود وی آنقدر جو قدرت برایش ثقیل بود که دست مشایی را بالا برد بمانند پیامبر در غدیر خم ....او خود را شایسته ترین فرد می دانست و تصمیماتش را صحیح ترین تصمیم دنیا و آنچنان که دستورات ولی فقیهی که آنقدر از وی حمایت می کرد را نادیده می گرفت ...افرادی را که او را می ستودند را به حساسترین پست ها می گماشت و نتیجه اش اختلاسهای میلیاردی می شد........ امان از جو گیری ملت ایران
ما ایرانی ها علاوه بر اینکه فریب عوام فریبان را می خوریم بسیار هم جو گیر می شویم همانند من که جو گیر شده و وقتم را صرف نوشتن اراجیفی می کنم و کار شرکتم را به فردا گذاشته ام امان از جو گیر شدن ایرانی ها >:D
نقل قول کردن
+1 #297 دولت امید! 1393-09-18 22:20
به نقل از m:
اگر‌این‌گلایه‌نشان‌دهنده‌عدم‌حمایت‌‌رهبری‌‌از‌دولت‌‌است‌.

نظر‌شما‌در‌مورد‌شدید‌ترین‌اخطاری‌که‌تا‌کنون‌بیان‌شده‌چیست؟(‌......خلاف‌شرع‌و‌قانون‌......)‌‌
فراموش‌که‌نکردید‌؟

بسیاری‌از‌همفکران‌شما‌صریحا‌از‌رهبری‌انتقاد‌کردندو.......

استاندار‌دوگانه‌شما‌در‌برخورد‌با‌فرمایشات‌رهبری‌.‌آشکار‌تر‌از‌اونی‌هست‌که‌بتوان‌از‌ذهن‌مخاطبین‌پاک‌‌کرد.


به نظر میاد آشنا باشید
شما آقای عباس محمدی نیستید؟ بیانتون شبیه ایشون هست
به هر حال هزکسی که هستیددست بردارید از این کینه نسبت به دولت مهرورز احمدی نژاد! ببینید کشور با اون انحراف یابیها به کجا رسیده !!!
کافی نیست؟
چرا صداتون برای توهینهایی که از طرف دولتمردان به ایرانی جماعت میشه بلند نیست؟
دولت احمدی نژاد نزدیک دوساله که تمام شده . زمان حال را دریاب جناب!!
نقل قول کردن
-5 #296 ذوالقرنین 1393-09-18 22:17
به نقل از آرش:
دیشب فیلم پلیس آهنی محصول 2014 رو دیدم، بخش ابتدایی فیلم مربوط میشه به حضور نظامی ارتش آمریکا در خیابان های تهران و درگیری رباط های بزرگ ارتش آمریکا با چند ایرانی که جالب اون ها رو عاملان عملیات انتهاری نشان میده و ...
یک نکته ای در همین بخش توجه من رو جلب کرد که در اون سرهنگی از اتاق جنگ پنتاگون روی خط برنامه زنده ای میاد و در سوال مجری برنامه که معنی رنگ های روی نقشه رو ازش میپرسه میگه: رنگ سبز یا کد ED-209 ، رنگ بنفش یا کد Em-208
دوست دارم بقیه هم نظری دارن بگن راجب این بخش فیلم؟
من چیزی که به نظرم رسید انقلاب سبز در ایران سال 2009 و انقلاب بنفش در تاجیکستان سال 2008 هست، شاید هیچ ربطی نداشته باشه ولی خوب نظره دیگه

سلام برادر مجاهد
آیا این فیلم از صداوسیما پخش شد؟
نقل قول کردن
-4 #295 m 1393-09-18 22:13
به نقل از رایحه ظهور:
گلایه شدید امام خامنه ای از سران قوا ....



حالا هی بگید آقا داره از ما حمایت می کنه! آقا داره ما رو تایید می کنه!


اگر‌این‌گلایه‌نشان‌دهنده‌عدم‌حمایت‌‌رهبری‌‌از‌دولت‌‌است‌.

نظر‌شما‌در‌مورد‌شدید‌ترین‌اخطاری‌که‌تا‌کنون‌بیان‌شده‌چیست؟(‌......خلاف‌شرع‌و‌قانون‌......)‌‌
فراموش‌که‌نکردید‌؟

بسیاری‌از‌همفکران‌شما‌صریحا‌از‌رهبری‌انتقاد‌کردندو.......

استاندار‌دوگانه‌شما‌در‌برخورد‌با‌فرمایشات‌رهبری‌.‌آشکار‌تر‌از‌اونی‌هست‌که‌بتوان‌از‌ذهن‌مخاطبین‌پاک‌‌کرد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (334)