رایحه ظهور

تركان و نقش آنان در دوران ظهور

http://u313.ir/images/pic/noorollahi20121005190330903.jpg
تحولات این روزهای ترکیه و حضور پررنگش در تحولات سوریه و عراق ، ما را بر آن می دارد تا نگاهی بر روایات عصر داشته باشیم ، تا بتوانیم نمایی هرچند کلی از آینده تحرکات این کشور در تحولات پیش روی منطقه بدست آوریم.

» ابتدای نظرات (2099)


 به نظر ما منظور از تركها در روايات جنبش خجسته ظهور حضرت ، روس ها و اطرافيان آنان از ملتهاى اروپاى شرقى هستند، آنان گر چه از لحاظ تاريخى مسيحى اند و از ملتهاى مستعمره امپراطورى روم بشمار مى روند، تا جائى كه مدعى وراثت آنها شده ، و شاهان خود را مانند آلمانى ها و غير آنها، قيصر (سزار) ناميده اند ليكن آنان اولا: از قبيله هاى گوناگون منطقه شرق آسيا اروپا هستند كه در زبان روايات و تاريخ ، به ((قبيله ها و ملتهاى ترك )) ناميده شده اند، و اين نام علاوه بر تركهاى تركيه و ايران ، شامل قبيله هاى تاتار و مغول و بلغارستان و روسيه و غير آنان نيز مى گردد.

 
دوم اين كه : مسيحيت ، اخيرا به آنها سرايت نموده و اصالة در بين آنان رائج نبوده بلكه بصورت يك قشر سطحى در آمده ، و بدتر از وضع آنان ، در ميان ملتهاى اروپاى غربى وجود دارد، چرا كه مادى گرائى شرك آميز آنان چيره گشته ، و شايد به همين دليل است كه تسليم نظريه كمونيسم مادى گرا و الحادى شده و در برابر نفوذ آن ، مقاومت نكردند.

سوم : اينكه روايات مربوط به جنبش تركان عليه مسلمانان ، اگر چه پاره اى از آنها بر يورش تركهاى مغول و تاخت و تاز آنها به سرزمين ما در قرن هفتم هجرى منطبق مى گردد. اما برخى از آن روايات ، حركت هاى آنان را كه به حوادث ظهور حضرت مهدى عليه السلام متصل مى گردد، و همچنين همكارى آنها با روميان عليه ما و اختلاف شان با يكديگر در همان زمان را بيان مى كند و اين ماجرا جز بر روسها منطبق نگشته ، و يا اينكه اگر قضيه به درازا كشيده شود، بر وارثان دولت آنها از اقوامى كه ريشه و تبار تركى دارند در روسيه و اروپاى شرقى ، منطبق است .

اينك نمونه هايى از رواياتى كه نقش آنان ، در آنها بيان شده است :

از آن جمله ، روايات فتنه و آشوب اخيرى است كه بدست آنها و روميان بر مسلمانان واقع مى شود، كه قبلا گذشت ، كه آنرا جز به هجوم غربيان و روسها به سرزمين هاى مسلمانان در اوايل اين قرن ، نمى توان تفسير نمود، همانكه ، پيوسته ادامه داشته تا اينكه خداوند آن را با حركت زمينه ساز حضرت مهدى عليه السلام در امت ، و سپس با ظهور مبارك او ارواحنا فداه بر طرف مى سازد.

و روايات مربوط به جنگ سفيانى با ترك ها نيز از جمله همين روايات است و احتمالا مراد از تركان همان روسها هستند، چه آنكه سفيانى هم پيمان روم و يهود بوده ، و در اخبار آمده است كه حركت او در منطقه سوريه و اردن به دنبال سلطه تركان بر سوريه پديد مى آيد. و چنانچه روايت مربوط به آن صحيح باشد، مدت آن سلطه كوتاه خواهد بود، زيرا آن تسلط پس از شكست شورش (علج اصهب ) پديد مى آيد.

((زمانى كه علج اصهب قيام نمايد، و پايتخت حكومت دچار سختى و بحران گردد، پس از اندكى كشته خواهد شد، آنگاه (اءكحل ) به خونخواهى وى برمى خيزد، و اينجاست كه كشور به شرك (ترك نسخه بدل ) بازگردانده مى شود.))(1)

در روايات مربوط به ظهور، اصهب و ابقع ، دو رهبر مخالف حركت سفيانى ياد شده اند كه سفيانى بر آن دو پيروز شده، و بر منطقه تسلط مى يابد.

و من رواياتى را كه دلالت بر جنگ سفيانى با ترك ها، در دمشق و يا حومه و اطراف آن بنمايد، نيافتم ، اما روايات بسيارى به صورت متواتر اجمالى(2) رسيده كه حاكى از درگيرى بزرگ سفيانى با آنان در قرقيسيا، واقع در مرز سوريه عراق تركيه مى باشد، اين نبرد از جنگ هاى بزرگى است كه از پيش ‍ وعده داده شده ، و انگيزه آن درگيرى و كشمكش بر سر گنجى است كه در مجراى نهر فرات و يا نزديك آن كشف مى شود.

بعلاوه ، شايد مراد از اتراك ، در اين نبرد تركهاى تركيه باشند نه روسها، ممكن است روسيه در جنگ با تركها بطور نهانى با سفيانى بوده و از او پشتيبانى مى نمايد. و به خواست خدا بزودى يادى از جنگ قرقيسيا، در ضمن حوادث كشور شام و حركت سفيانى خواهد آمد.

و از جمله ، روايات مربوط به انقلاب آذربايجان كه در رويارويى با تركان مى باشد، از امام صادق (عليه السلام) روايت شده كه فرمود:

((آذربايجان براى ما لازم است ، چيزى در مقابل آن ياراى مقاومت ندارد و چون انقلاب گر ما قيام كند به سوى او بشتابيد، اگر چه رفتن با چهار دست و پا بر روى برف باشد.))(3)

ممكن است از قول امام (عليه السلام) كه فرمود: ((ناگزير از آذربايجان بوده و چيزى در مقابل آن ايستادگى نمى كند)) چنين استفاده شود كه آن جنبشى است هدايت گر كه در آذربايجان و يا از ناحيه اهالى آن سامان بوجود آمده كه لازم است بعد از آن ، انتظار و درنگ نموده ، تا نشانه هاى نزديك آن آغاز گردد، و چنانكه از روايت زير فهميده مى شود ممكن است اين ماجرا در رويارويى با روسها باشد؛

((دو خروج براى تركان رخ مى دهد، كه در يكى از آنها آذربايجان ويران گشته و در خروج ديگرى در جزيره سر مى زند كه عروسان حجله نشين را به وحشت مى اندازد در اين هنگام است كه خداوند متعال مسلمانان را ياورى نموده ، و قربانى بزرگ خداوند در ميان آنان وجود دارد.))(4)

وقتى به تنهايى اين روايت را مورد بررسى قرار مى دهيم ، احتمالا از جمله روايات مربوط به هجوم تركان و مغول به سرزمينهاى اسلامى باشد، كه در نخستين مرحله اى كه به آذربايجان رسيده آن را ويران مى سازند، و سپس به فرات مى رسند و مسلمانان بر آنان پيروز مى گردند. كه در چشمه جالوت و غير آن ، قربانى بزرگى در بين آنان وجود دارد.

اما اگر جمع بين اين روايت ، و روايت پيشين نماييم . احتمال دارد كه منظور از تركان در آن ، روسها باشند. و نخستين خروج آنها قبل از جنگ جهانى دوم و بعد از آن و قبل از نشانه هاى نزديك ظهور و اشغال آذربايجان توسط آنان خواهد بود.

و دومين خروج به طرف ((جزيره )) است كه نام مكانى در حد فاصل بين عراق و سوريه نزديك منطقه قرقيسيا بوده ، و خروج آنان به آن منطقه بمنظور نبرد با سفيانى است . و مفهوم پيروز شدن مسلمانان در آن درگيرى پيروزى غير مستقيمى است كه با به هلاكت رسيدن دشمنان ستمگر آنان خواهد بود، و چنانكه خواهيد داشت در منطقه درگيرى قرقيسيا درفش و پرچم هدايت گرى وجود ندارد يا پرچمى كه پيروزى مسلمانان را به همراه داشته باشد و همانا بشارت دادن پيامبر و امامان عليهم السلام نسبت به آن ، بدين جهت است كه در اين كارزار، ستمگران با شمشيرهاى برخى از هواداران خودشان به هلاكت مى رسند.

ديگر روايات مربوط به فرود آمدن تركان در منطقه ((جزيره )) و ((فرات )) است كه احتمالا مراد از تركان روس هاست ، زيرا فرود آمدن آنها همزمان با فرود آمدن روميان در منطقه رمله فلسطين و سواحل آن مى باشد.

و قبلا اشاره كرديم كه قرقيسيا منطقه اى در نزديكى ((جزيره )) است كه به ديار بكر و جزيره ربيعه موسوم است ، و مفهوم كلمه (جزيره ) كه به طور عموم در كتب تاريخى بيان شده ، همين نقطه است ، نه جزيرة العرب و يا جزيره اى ديگر.

و اين امر منافاتى با فرود آمدن تركان مغول در جزيره و فرات در قرن هفتم هجرى ندارد، چه اينكه برخى ، آن را از جمله نشانه هاى نزديك به ظهور حضرت به حساب آورده اند، حال آنكه از نشانه هاى نزديك ظهور، فرود آمدن و سپس نبرد آنان با سفيانى در منطقه قرقيسيا خواهد بود.

به همين مناسبت ، روايات آشوب گرى تركان مغول و هجوم آنان به سرزمين هاى اسلامى در زمره روايات مربوط به حوادث و پيش آمدها و معجزات نبى اكرم (صلى الله عليه وآله) است كه مسلمانان آنها را مى دانسته ، و در صدر اسلام آنها را سينه به سينه نقل مى كرده اند، سپس در زمان حمله مغولان و بعد از آن ، اين قبيل روايات زيادتر و بيشتر رائج گرديده ، در عين حال اين گونه روايات فرو نشستن آشوب آنان و پيروزى مسلمانان را خاطر نشان ساخته ، بدون آنكه در پى آن اشاره اى به ظهور حضرت مهدى (عليه السلام) داشته باشد، همچنانكه در روايات مربوط به تركان كه در پى بيان آن ها هستيم ، آمده است .

و اينك نمونه هايى از روايات مربوط به حمله مغولان : از حضرت على (عليه السلام) نقل شده كه فرمود:

((گويا، قومى را مى بينم كه چهره هايشان همچون سپرهاى چكش خورده جلوه گر است ، لباسهاى حرير و ديبا پوشيده و اسبهاى اصيل را يدك مى كشند، در آنجا آنچنان كشتار زياد است كه مجروحان از روى بدن كشتگان عبور مى كنند، و در آن كار زار تعداد فراريان از اسيران كمتر است .

يكى از ياران عرض كرد: اى اميرمؤ منان ! شما به علم غيب آگاهيد. حضرت خنديد و به آن مرد كه از بنى كلب بود فرمود: اى برادر كلبى اين علم غيب نيست ، بلكه اين يك نوع آگاهى است كه از صاحب دانشى ((رسول الله )) آموخته ام زيرا علم غيب تنها علم رستخيز و آنچه را كه خداوند در اين آيه بر شمرده است ، مى باشد ((اين خداوند است كه به زمان رستاخيز آگاهست و هم اوست كه باران را فرو فرستاده ، و از آنچه درون رحم هاست خبر دارد و هيچ كس نمى داند كه پيمانه عمرش در كجا لبريز خواهد شد...)) خداى سبحان است كه از آنچه درون رحم است ، پسر يا دختر، زشت يا زيبا، بخشنده يا بخيل ، نيك بخت يا بدبخت بوده و چه كسى هيزم آتش دوزخ و چه كسى در بهشت ، همنشين پيامبران است ، آگاهى دارد، بنابراين علم غيبى كه جز خدا كسى از آن آگاه نيست همين است ، و غير از آنچه كه گفته شد، علمى است كه خداوند به پيامبرش آموخته ، پيامبر مرا بر آن آگاه ساخت و در حق من دعا فرمود، تا خداوند آن را در دل من جايگزين و درونم را از آن سرشار سازد.))(5)

از سلسله روايات گذشته ، روايات مربوط به جنگ حضرت مهدى (عليه السلام) با تركان مى باشد، از امام صادق (عليه السلام) روايت شده كه فرمود:

((نخستين سپاهى كه حضرت مهدى تدارك مى بيند به سوى تركان گسيل مى دارد و پس از شكست آنان و به اسارت درآوردن آنها و به غنيمت گرفتن اموالشان راهى شام گرديده و آنجا را فتح مى نمايند.))(6)

به اين معنى كه اين اولين لشكرى است كه حضرت آن را مجهز و اعزام مى كند و خود آن بزرگوار در آن شركت ندارد و در برخى از روايات آمده است كه اعزام سپاه حضرت مهدى (عليه السلام) توسط آن بزرگوار بعد از ورود وى به عراق و در پى چندين نبرد، جهت آزاد سازى حجاز و عراق خواهد بود.

و ممكن است مراد از تركان در اينجا ترك هاى تركيه باشد اما به احتمال قوى تر روسها هستند كه سفيانى ، در نبرد قرقيسيا با آنان كارزار مى كند و هيچيك بر ديگرى غلبه نمى يابد و چنانكه روايات مى گويد، نابودى آنان توسط حضرت مهدى (عليه السلام) بوده و سرزمين آنها بر اثر صاعقه ويران مى گردد.

دسته اى ديگر از اين احاديث ، رواياتى است كه ويرانى سرزمين تركان را در اثر صاعقه و زلزله مى داند و ممكن است منظور جنگ افزارهايى مانند موشك ها باشند كه ويران گرى آنها مانند صاعقه و يا زلزله است .

و به نظر مى رسد كه اين حادثه ، در پى نبرد آنان با حضرت مهدى (عليه السلام) بوده و ويرانى در حد بسيار گسترده اى مى باشد، آن گونه كه به نابودى و محو قدرت و شوكت آنان مى انجامد، چه اينكه پس از آن ، يادى از آنان در روايات ظهور وارد نشده ، فقط بعد از دومين خروج آنان اين عبارت آمده ((فلا ترك بعدها)) پس از آن حادثه ، ديگر ترك وجود نخواهد داشت ، از اين رو احتمال دارد كه آنان همان روسها باشند، زيرا در روايات مربوط به ظهور چنين گفته اى در مورد هيچ ملت مسلمانى نيامده است .

پی نوشت

(1) الزام الناصب ج 2 ص 224.

(2) يعنى رواياتى كه با دقت در آن ، علم به صدور آن از پيامبر (صلى الله عليه وآله) و اهل بيت او، پيدا مى شود اگر چه در الفاظ با هم مغايرت دارند.

(3) غيبت نعمانى ص 170.

(4) الملاحم و الفتن ص 32.

(5) نهج البلاغه خطبه 128.

(6) بشارة الاسلام ص 185.

.......

منبع : کتاب عصر ظهور - علامه کورانی

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #2099 سعید 1394-09-17 11:35
فیلم زیاد دیدی زده به کله ات برادر!!! خخخ
ترکا همون روسان، صاعقه همون موشکه، لابد اوباما هم خامنه ایه!!! ریدی به تاریخ و جغرافیا و سیاست تا یه جفنگی رو جفت و جور کنی تحویل بدی که حالا چی بشه؟!!!
نقل قول کردن
+3 #2098 بشارت های ظهور 1394-08-27 19:08
به نام خدا
از این پس شما همه عزیزان می توانید اخبار سایت بشارت های ظهور را در تلگرام هم دنبال کنید
آدرس کانال تگرامی سایت بشارت های ظهور به آدرس telegram.me/besharatha می باشد.
جهت عضویت در برنامه تگرام گوشی خود besharatha@ را به یکی از دوستان خود ارسال و سپس بر روی همان لینک کلیک نمائید.

حماسه ای بزرگ در اربعین حسینی (علیه السلام)

التماس دعای فرج
@besharatha
telegram.me/besharatha
besh.ir
نقل قول کردن
+2 #2097 محمود 1 1394-07-22 15:16
سلام به برادران عزیز منتظر!
سلام به برادرانی که بعد از این در رکاب آقا حجت بن الحسن شهید خواهید شد!
سلام به برادرانی که در زمان خمینی کبیر زنده ماندند تا خامنه ای عزیز را یاری کنند

درود به همه شما
برادران یک جمله ای هم با نا دلواپس ها ! دارم:

آقایان نادلواپس!
خدا کنه ما دلواپس ها اشتباه کرده باشیم و کدخدای شما دیگر شیطان بزرگ نباشد
در آن صورت ما شرمنده می شویم و همه چیز مثل زمان شاه میشود!!!!
اما اگر شما ها اشتباه کرده باشید کشور زیر چکمه اشغالگرا له میشه و نوامیس ما دست داعش و سربازای دشمن می افته

خدا نگه دار همه شما
خوشحال باشید و صدقه دهید چون دشمنان انقلاب اسلامی خمینی (ره) به مکر جدید خداوند در سوریه دچار شده اند
نقل قول کردن
+7 #2096 رضا 1394-07-20 15:51
به نقل از زنده باد احمدی نژاد:
یه مادر شهیدی تعریف میکرد میگفت هر شب جمعه می رفتم سر قبر پسرم یه شب جمعه که داشتم می رفتم دیدم مجلس روضه ای بر پاست رفتم تو روضه یه دل سیر گریه کردم دیگه دیر شده بود دیگه سر قبر پسر شهیدم نرفتم شب که خواب رفتم دیدم یه مادر جوانی داره بر سر قبر پسر جوانم گریه میکنه گفتم ای مادر اشتباه گرفتی این قبر پسر شهید منه .
جواب داد تو امشب اومدی برای پسرم حسینم گریه کردی
منم اومدم واسه پسر تو گریه کنم

کرامات حضرت زهرا سلام الله علیها

آخه این منفی دارد که دادید هرکه منفی داده مخالف امام حسین است هزاران منفی برایش در آخرتش .لبیک یا حسین
نقل قول کردن
+3 #2095 مسعود ی. 1394-07-18 21:47
این جانب هم گاهی اوقات پیام های صددرصد انقلابی و حزب الهی در این سایت می گذارم. ولی آن آقا مسعود که در مورد مشایی کامنت گذاشته، نیستم و نطری مثبتی به مشایی ندارم بعد از این کامنت های من با عنوان مسعود ی. خواهد بود.
نقل قول کردن
-1 #2094 مجید 1394-07-06 21:03
صفحه توئیتر مجتهد، هک شد

mashreghnews.ir/.../...
نقل قول کردن
-2 #2093 khaste 1394-06-29 22:55
به نقل از فرید:
البته منظورم زلزله با قدرت هفت ریشتر است

یهودیارم عقیده دارن هر هزارسال باید یه منجی بیاد 3هزارساله نیامده
نقل قول کردن
+8 #2092 رایحه ظهور 1394-06-29 22:12
با سلام به دوستان عزیز

مقاله جدید سایت با عنوان

نگاهی به خروج یمانی و فاصله زمانی آن تا ظهور



منتشر شد

u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1295-2015-09-20-16-35-28.html
نقل قول کردن
+3 #2091 فرید 1394-06-29 21:53
به نقل از فرید:
به طور متوسط هر 150 سال در تهران زلزله می آید ولی الان 180 ساله که زلزله نیامده است. بنابر این انرژی در داخل زمین جمع شده است. u:313

البته منظورم زلزله با قدرت هفت ریشتر است
نقل قول کردن
-1 #2090 فرید 1394-06-29 21:52
به نقل از صادق:
چه ربطی داره.....در این که در تهران زلزله میاد شکی نیست ولی ممکنه 70 سال دیگه این زلزله اتفاق بیفته.....منم وقتی میگم شما علم غیب داری منظورم اینکه شما از کجا میدونی زلزله به این زودی ها اتفاق خواهد افتاد چون از لحاظ علمی چند ثانیه قبل از زلزله رو میشه پیش بینی کرد

به طور متوسط هر 150 سال در تهران زلزله می آید ولی الان 180 ساله که زلزله نیامده است. بنابر این انرژی در داخل زمین جمع شده است. u:313
نقل قول کردن
+19 #2089 صادق 1394-06-29 21:15
شهادت امام محمد باقر تسلیت باد..... *-msz
نقل قول کردن
+6 #2088 بصیرت 1394-06-29 21:03
اکنون تنها گزینه ما حمله به عمق خاک دشمن است
مرد شماره دو انصارالله: تحولات بزرگی در راه است که جهانیان را شگفت زده و مستکبران را مبهوت می کند
مرد شماره دو انصارالله: تحولات بزرگی در راه است که جهانیان را شگفت زده و مستکبران را مبهوت می کنددولت بهار: ملت یمن قهرمانانه در برابر متجاوزان ایستاده اند و به دفاع فداکارانه از کشور خود می پردازند و در برابر خود تنها یک گزینه می بینند و آن گزینه هم حمله به عمق خاک دشمن است زیرا این گزینه تنها گزینه برای متوقف کردن تجاوزات و شکستن هیبت متجاوز است.


به گزارش دولت بهار به نقل از العالم، "یوسف الفیشی" در مطلبی با عنوان " تنها گزینه" نوشت:

ارتش ، کمیته های مردمی و ملت بزرگ ما در راه خدا می جنگند و وارد میدان دفاع مقدس و مقابله با آمریکا و کشورهای مورد حمایتش در منطقه شده اند کشورهای مستکبری که به یمن تجاوز می کنند و جان ، مال و ناموس مردم و حاکمیت و اقتصاد کشورش را برای خدمت به رژیم اسرائیل هدف گرفته اند رژیمی که نگرانی خود از انقلاب 21 سپتامبر 2014 یمن را علناً اعلام می کند.

انقلاب 21 سپتامبر 2014 یمن باعث سرنگونی مزدوران اسرائیل در یمن شد و زمینه آزادی و استقلال ملت را فراهم و این کشور را از یوغ اقتصادی ، سیاسی ، نظامی ، امنیتی و فرهنگی استکبار رهانید.

آزادیخواهی ملت یمن علت اصلی آغاز تجاوز تمام عیار استکبار است، تجاوزی که از شش ماه پیش تاکنون همچنان ادامه دارد و با محاصره اقتصادی ظالمانه و کثیف و سکوت جامعه جهانی همراه شده است و این در حالیست که زنان و کودکان و بخشهای درمانی ، آموزشی و رسانه ای و همه زیرساخت ها ، مراکز اقتصادی و همه تأسیسات حیاتی به آماج حملات متجاوزان تبدیل شده است و متجاوزان به هیچ یک از قوانین الهی و انسانی پایبند نیستند و وحشیگری آنها در میان حیوانات درنده نیز دیده نمی شود.

ملت یمن قهرمانانه در برابر متجاوزان ایستاده اند و به دفاع فداکارانه از کشور خود می پردازند و در برابر خود تنها یک گزینه می بینند و آن گزینه هم حمله به عمق خاک دشمن است زیرا این گزینه تنها گزینه برای متوقف کردن تجاوزات و شکستن هیبت متجاوز است.

ملت یمن پس از شش ماه قربانی دادن و بمباران شدن به این گزینه رسیده است.

ملت یمن مصمم به متوقف کردن تجاوزات داعش بزرگ و شکستن هیبت دشمن در عمق خاکش است زیرا جامعه جهانی در قبال کشتار ملت و تخریب زیرساخت های یمن سکوت کرده است.

تحولات بزرگی در روزهای آینده اتفاق خواهد افتاد که جهانیان را شگفت زده و مستکبران جهان را مبهوت و حیران خواهد کرد.
نقل قول کردن
+24 #2087 زنده باد احمدی نژاد 1394-06-29 20:50
یه مادر شهیدی تعریف میکرد میگفت هر شب جمعه می رفتم سر قبر پسرم یه شب جمعه که داشتم می رفتم دیدم مجلس روضه ای بر پاست رفتم تو روضه یه دل سیر گریه کردم دیگه دیر شده بود دیگه سر قبر پسر شهیدم نرفتم شب که خواب رفتم دیدم یه مادر جوانی داره بر سر قبر پسر جوانم گریه میکنه گفتم ای مادر اشتباه گرفتی این قبر پسر شهید منه .
جواب داد تو امشب اومدی برای پسرم حسینم گریه کردی
منم اومدم واسه پسر تو گریه کنم

کرامات حضرت زهرا سلام الله علیها
نقل قول کردن
+1 #2086 محمودِامت 1394-06-29 20:49
نامه های احمدی نژاد به سران آمریکا واروپا : کیفر خواست یا فدایت شوم!

چند سال است که در سکوت آقای دکتر احمدی نژاد افساد طلبان بیگانه پرست مدام می گویند ، ما مثل احمدی نژاد به سران آمریکا و اروپا نامه ننوشتیم !
وبرای اینکه سوء استفاده خود را بکنند هردیشب در مناظره آقای شریعتمداری با آقای خرازی دوباره این موضوع مطرح شد وآقای خرازی که خود از طراحان نوشتن نامه خاتمی به جرج بوش واعلام خلع سلاح حزب الله در مقابل عدم حمله به ایران است این موضوع را دوباره مطرح کرد !

آری آقای احمدی نژادبه سران آمریکا واروپا نامه نوشت و آنهم نه محرمانه بلکه سرگشاده تا با صدای بلند آنان را نزد افکار عمومی جهانیان مفتضح ومحاکمه کند درست برخلاف آقای خاتمی وامثال خرازی که محرمانه نامه می نوشتند و محرمانه با مستکبرین ودلال های آنان نشست وبرخاست داشتند .....

همین چند هفته قبل بود که خرازی اذعان کرد که مدعیان اصلاح طلبی در دیدار با غربی ها به آنان گرا می دادند.....

با هم نامه های احمدی نژاد را به سران اوپا وآمریکا در آدرس های ذیل مرور می کنیم تا سیه روی شود هر که در او غش باشد....

www.asriran.com/fa/news/2208
نامه احمدی نژاد به مرکل

aftabnews.ir/vdcf0ydj.w6dvmagiiw.html
نامه احمدی نژاد به جرج بوشگز حاضر نشده اند سطری از آن نامه ها را برای مردم باز گو کنند!
نقل قول کردن
+12 #2085 صادق 1394-06-29 20:47
نقل قول کردن
-11 #2084 زین العابدین ع 1394-06-29 20:34
سه روز اینده روزهای مهمی است از نظر اخبار ظهور..
نقل قول کردن
+4 #2083 دولت امید! 1394-06-29 20:19
به نقل از 1394:


پرفسور احمد حاتمی یکی از دانشمندان فضایی کشورمان در حادثه مکه به شهادت رسیده
اما چیزی که مشکوک است نحوه شهادت ایشان است ...شاهدان عینی ماجرا نحوه شهادت ایشان را نوعی ترور میدانند پرفسور حاتمی هنگامی که در حال کمک رسانی به مجروحان بود به صورت مشکوکی مورد اصابت شی عجیبی قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد اما در بیمارستان جان سپرد دستگاهای امنیتی کشور در حال بررسی علت مرگ مشکوک این دانشمند کشورمان هستند اما نکته ای که عججیب است این نکته است که چرا به این دانشمندان اجازه داده می شود به کشور تروریستی مانند عربستان سفر کنند در دوره قبل هم یکی از دانشمندان هسته ای کشور ما ربوده شد که باعث لو رفتن بسیاری از تاسیسات هسته ای ایران گشت


انسان مجازی آخرین پروژه شهید حاتمی
مدیر سازمان فضای مجازی سراج به تشریح آخرین پروژه‌ شهید دکتر احمد حاتمی پرداخت.
www.rajanews.com/news/222879
نقل قول کردن
+8 #2082 دولت امید! 1394-06-29 20:18
خبر اختصاصی رجانیوز/
آمانو و ۱۲ نفر از بازرسان آژانس برای بازرسی حضوری از تاسیسات نظامی پارچین به تهران آمده اند/ رسانه های غربی: آمانو با دانشمندان ایرانی مصاحبه می کند!/ ضرورت عکس العمل فوری مجلس برای جلوگیری از نادیده گرفته شدن یک خط قرمز دیگر
www.rajanews.com/news/222858

جزوه سخنان جلیلی درباره تحریم ها در کمیسیون برجام منتشر شد + پاورپوینت ارائه شده در مجلس
www.rajanews.com/news/222881


صبح امروز برگزار شد؛
جزئیات جلسه کمیسیون ویژه برجام با حقوقدانان
کمیسیون ویژه بررسی برجام در نشست امروز خود میزبان اساتید و حقوقدانان کشور بود.
www.jamnews.ir/detail/News/574090

در نشست کمیسیون برجام با حضور آمانو:
زاکانی: آژانس زمانی که بیماران ایران به «رادیو دارو» نیاز داشتند به وظایفش عمل نکرد/ آمانو:برخی کشورها نگذاشتند موضوع تامین سوخت ۲۰ درصد ایران حل شود
www.rajanews.com/news/222885


گفتاری از وحید جلیلی درباره توطئه نفوذ از طریق اخلال در ارکان جمهوریتی /
شمشیر داموکلس در برابر ذوالفقار" جمهوری - اسلامی"/ " استقلال ستیزی " و تلاش برای جایگزینی «جمهوری کدخدایی» به جای جمهوری اسلامی بواسطه «باز کردن پای خارجی به انتخابات داخلی»
www.rajanews.com/news/222809
جدیدترین تحولات میدانی سوریه؛
آخرین وضعیت میدانی کربلای فوعه و کفریا/ شکست حمله جدید القاعده به فوعه/ اسارت 10 تروریست و انهدام 8 تانک و نفربر در پاتک رزمندگان شیعه +تصاویر و فیلم
www.mashreghnews.ir/fa/news/469042
نقل قول کردن
+3 #2081 !! 1394-06-29 19:49
به نقل از مهدی مبشر گمنام:
سلام و درود

منفی، از بنده است. عرض می کنم...

بر شما پوشیده نیست که بنده نیز مانند ملیونها انسان دیگر در دنیا، معتقد به این هستم که انقلاب اسلامی ایران در بهمن 57، سرآغاز تحولات منتهی به ظهور است. هیچ کسی نمی تواند به نقش بی بدیل امام روح الله در برپایی نهضت اسلامی بی اعتنا باشد و صحبت درباره ظهور، بدون نقش پررنگ ایشان بی معنی است. البته این مسئله مستندات نقلی و عقلی بسیار دارد که الحمدلله امروزه در دنیای مجازی بسیار فراوان است و مقاله ها نوشته شده و بنده نیز وارد آن نمی شوم که اظهر من الشمس است.

اما در مورد این حدیث خاص:

مستحضر باشید که این یکی از اشتباهات ما در مستند بود. البته اشاره پیشینیان به این حدیث، بزرگترین عامل برای انتخاب بود. یکی از حدیثهای جا افتاده بود که بعدا معلوم شد ما و همه محققین قبلی اشتباه کرده ایم. کلمه درست «برَوح الله» است. یعنی به واسطه روح الهی و مدد و فیض الهی نه اسم خاصی که مثلا اسم امام روح الله ما باشد. دست آویزی بود برای آقایان مثلا متخصص که ما عربی خوانده احادیث را هم بلد نیستیم و ...

همان خدایی که شاهد است بچه ها چقدر خالصا مخلصا این مستند را ساختند، اینجا هم شاهد است که بنده باید این نکته را متذکر شوم.

و صد البته که در سمت و سوی حدیث خللی ایجاد نمی کند و واقعا مردم ما به واسطه یک نور الهی که در دلهایشان تابید، آن داستان اعجاب برانگیز 57 را درست کردند و بعد از گذشت 36 سال، دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست که "این انقلاب سرآغاز نهضت جهانی به پرچمداری حضرت حجت(عج) خواهد شد"

ان شاء الله تعالی ارحم الراحمین

با مهر و احترام، برادر کوچک شما مهدی

d:w:us

zz:


@};-
zz:
نقل قول کردن
+2 #2080 بینام 1394-06-29 19:45
به نقل از سائل درغریب الغربا:
اگرآل زبیر(سعود) بخاطرمکروحیله بزرگی که درمکه ودرماه مبارک رمضان انجام دادند توبه نکنندعذاب وبلاهای سخت وبیشتری خواهنددیدفکرمیکنندصدراسلام است بررسول الله (ص)وحضرت علی (س) وحضرت زهرا (س) وفرزندانشان (ع) مصائب وظلم بیشماربباربیارند.....وان یرزقنی طلب ثاری کم مع امام مهدی هدی ظاهرناطق بالحق منکم...

به نقل از سائل درغریب الغربا:
اگرآل زبیر(سعود) بخاطرمکروحیله بزرگی که درمکه ودرماه مبارک رمضان انجام دادند توبه نکنندعذاب وبلاهای سخت وبیشتری خواهنددیدفکرمیکنندصدراسلام است بررسول الله (ص)وحضرت علی (س) وحضرت زهرا (س) وفرزندانشان (ع) مصائب وظلم بیشماربباربیارند.....وان یرزقنی طلب ثاری کم مع امام مهدی هدی ظاهرناطق بالحق منکم...

میشه بگید از چی صحبت می کنید؟؟؟ از کدوم مکروحیله؟؟؟
نقل قول کردن
+1 #2079 صادق 1394-06-29 19:35
به نقل از خادم امام زمان عج:
اصلاً کاری به اون روایت ندارم..... از لحاظ علمی و ژئوفیزیکی شهر تهران بر روی یکی از اصلی ترین گسلهای کمربند میانی آسیا که از مرز هند و پاکستان آغاز و از ایران و بخصوص شهر تهران عبور کرده و به ترکیه میرسد.برای تمام کارشناسان فنی زلزله چه در ایران و چه در کشورهای دیگه مسجل شده است که حتماً زلزله در شهر تهران خواهد آمد .همچنین یک زلزله ی بزرگ در استانبول ترکیه هم خواهیم داشت که مبنای این زلزله همان گسل امتداد یافته از ایران است که از شهر استانبول ترکیه هم میگذرد!!!!!

چه ربطی داره.....در این که در تهران زلزله میاد شکی نیست ولی ممکنه 70 سال دیگه این زلزله اتفاق بیفته.....منم وقتی میگم شما علم غیب داری منظورم اینکه شما از کجا میدونی زلزله به این زودی ها اتفاق خواهد افتاد چون از لحاظ علمی چند ثانیه قبل از زلزله رو میشه پیش بینی کرد
نقل قول کردن
+4 #2078 سائل درغریب الغربا 1394-06-29 19:34
اگرآل زبیر(سعود) بخاطرمکروحیله بزرگی که درمکه ودرماه مبارک رمضان انجام دادند توبه نکنندعذاب وبلاهای سخت وبیشتری خواهنددیدفکرمیک نندصدراسلام است بررسول الله (ص)وحضرت علی (س) وحضرت زهرا (س) وفرزندانشان (ع) مصائب وظلم بیشماربباربیارن د.....وان یرزقنی طلب ثاری کم مع امام مهدی هدی ظاهرناطق بالحق منکم...
نقل قول کردن
-2 #2077 خادم امام زمان عج 1394-06-29 19:29
به نقل از صادق:
اگه منظورت اون روایته که هنوز سندیتش ثابت نشده

اصلاً کاری به اون روایت ندارم..... از لحاظ علمی و ژئوفیزیکی شهر تهران بر روی یکی از اصلی ترین گسلهای کمربند میانی آسیا که از مرز هند و پاکستان آغاز و از ایران و بخصوص شهر تهران عبور کرده و به ترکیه میرسد.برای تمام کارشناسان فنی زلزله چه در ایران و چه در کشورهای دیگه مسجل شده است که حتماً زلزله در شهر تهران خواهد آمد .همچنین یک زلزله ی بزرگ در استانبول ترکیه هم خواهیم داشت که مبنای این زلزله همان گسل امتداد یافته از ایران است که از شهر استانبول ترکیه هم میگذرد!!!!!
نقل قول کردن
+4 #2076 صادق 1394-06-29 19:24
به نقل از خادم امام زمان عج:
مگه حتماً باید علم غیب داشته باشی؟؟؟؟؟!!!!!
چند دلیل واست بیارم که حتماً در تهران زلزله میاد؟؟؟؟؟!!!!!

اگه منظورت اون روایته که هنوز سندیتش ثابت نشده
نقل قول کردن
-4 #2075 خادم امام زمان عج 1394-06-29 19:22
به نقل از صادق:
مگه شما علم غیب داری؟!

مگه حتماً باید علم غیب داشته باشی؟؟؟؟؟!!!!!
چند دلیل واست بیارم که حتماً در تهران زلزله میاد؟؟؟؟؟!!!!!
نقل قول کردن
+3 #2074 مهدی مبشر گمنام 1394-06-29 19:21
به نقل از مهرداد/بچه مثبت:


zz:


سلام و درود

منفی، از بنده است. عرض می کنم...

بر شما پوشیده نیست که بنده نیز مانند ملیونها انسان دیگر در دنیا، معتقد به این هستم که انقلاب اسلامی ایران در بهمن 57، سرآغاز تحولات منتهی به ظهور است. هیچ کسی نمی تواند به نقش بی بدیل امام روح الله در برپایی نهضت اسلامی بی اعتنا باشد و صحبت درباره ظهور، بدون نقش پررنگ ایشان بی معنی است. البته این مسئله مستندات نقلی و عقلی بسیار دارد که الحمدلله امروزه در دنیای مجازی بسیار فراوان است و مقاله ها نوشته شده و بنده نیز وارد آن نمی شوم که اظهر من الشمس است.

اما در مورد این حدیث خاص:

مستحضر باشید که این یکی از اشتباهات ما در مستند بود. البته اشاره پیشینیان به این حدیث، بزرگترین عامل برای انتخاب بود. یکی از حدیثهای جا افتاده بود که بعدا معلوم شد ما و همه محققین قبلی اشتباه کرده ایم. کلمه درست «برَوح الله» است. یعنی به واسطه روح الهی و مدد و فیض الهی نه اسم خاصی که مثلا اسم امام روح الله ما باشد. دست آویزی بود برای آقایان مثلا متخصص که ما عربی خوانده احادیث را هم بلد نیستیم و ...

همان خدایی که شاهد است بچه ها چقدر خالصا مخلصا این مستند را ساختند، اینجا هم شاهد است که بنده باید این نکته را متذکر شوم.

و صد البته که در سمت و سوی حدیث خللی ایجاد نمی کند و واقعا مردم ما به واسطه یک نور الهی که در دلهایشان تابید، آن داستان اعجاب برانگیز 57 را درست کردند و بعد از گذشت 36 سال، دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست که "این انقلاب سرآغاز نهضت جهانی به پرچمداری حضرت حجت(عج) خواهد شد"

ان شاء الله تعالی ارحم الراحمین

با مهر و احترام، برادر کوچک شما مهدی

d:w:us

zz:
نقل قول کردن
+3 #2073 صادق 1394-06-29 19:17
به نقل از خادم امام زمان عج:
سلام
میخواد در تهران زلزله بیاد .....این زلزله باعث تخریب گسترده خواهد شد و هر کسی ملکش رو الان بفروشه خیلی به نفعشه!

مگه شما علم غیب داری؟!
نقل قول کردن
-3 #2072 خادم امام زمان عج 1394-06-29 18:47
به نقل از عمار قلابی لال شده:
سلام به همه دوستان اسلام و انقلاب و مرگ بر همه دشمنان و منافقان
که در راس دشمنان آمریکا و اسرائیل و انگلیس خبیث هستند و در راس منافقان اکبر و دار و دسته خبیثش هستند .
به نظر شما چرا سرمایه داران گردن کلفت در ایران در حال فروش ملک و املاک خود هستند .؟؟؟؟!!!!!!
مگر به گفته یک عده احمق حالا که باید شرایط سرمایه گذاری با توچه به سیاستهای تنش زدای اینها بهتر شود .
آیا در فکر فرار هستند.؟؟؟!!!!
آیا از توطئه شومی با خبرند.؟!؟!؟

راستی این مطلب را می توانید به راحتی در صحبتهای بازاریها و سرمایه دارهای خرد جویا شوید.
ملت مواظب باشید در دام تبلیغات واهی منافقان نیافتید زیرا اینها می خواهند بدست خود ملت امنیت ملت را بهم بزنند.

سلام
میخواد در تهران زلزله بیاد .....این زلزله باعث تخریب گسترده خواهد شد و هر کسی ملکش رو الان بفروشه خیلی به نفعشه!
نقل قول کردن
+4 #2071 مقاومت شیعیان 1394-06-29 18:47
به نقل از alireza:
نقشه ای از اخرین وضعیت فوعه و کفریا
جالبه نه تلویزیون و نه خبرگذاری ها هیچ پوششی نمی دن این حملات وحشیانه رو اخبار صد بار در روز میگه یک نوجوان در قدس ربوده شد یک نفر در فلسطین خون دماغ شد اما هیچ خبری نمی ده از چهل هزار زن و بچه شیعه محاصره شده در بین تروریست های وحشی
دوستان هی میگند که مسئله قدس رو نباید فراموش کرد ما هم نگفتیم فراموش کنن
اما سکوت در برابر کشتار شیعیان به دست تروریست ها ؟ ؟
زمان کوبانی تلوزیون بیست و چهار ساعته پوشش خبری میداد در حالی که مردم کوبانی راه فرار به ترکیه داشتن و پشتیبانی هوایی امریکا رو هم داشتن
اما الان شیعیان در محاصره کامل دارن قتل عام میشن اونم در این سکوت خبری


هلاکت 100 تروریست در پی تجاوز به شهرهای شیعه‌نشین «الفوعه» و «کفریا»

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ منابع سوری صبح امروز شنبه 28 شهریورماه از شکست سنگین تروریست‌ها در جریان حمله به شهرهای شیعه نشین «کفریا» و «الفوعه» واقع در استان ادلب خبر دادند.

تروریست‌ها ــ که در میان آن‌ها، عناصر چچنی و ازبکستانی نیز دیده می‌شود ــ عملیات موشک‌باران این دو شهر را به منظور شکست خط مقاومت سوری‌ها آغاز کردند که با پاسخ قاطع گروه‌های مقاومت مواجه شدند.

در این عملیات که تلفات سنگینی را برای نیروهای معارض به همراه داشت؛ 100 تن از عناصر گروه‌های تروریستی به هلاکت رسیدند و شمار زیادی نیز عقب‌نشینی کردند.
شبکه تلویزیونی المیادین نیز در این باره گزارش داد: پس از دفع حملات موشکی تروریست‌ها به الفوعه و کفریا، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت اسلامی طی بیانیه مشترکی، تروریست‌ها را به عکس العملی جدی در صورت حمله مجدد تهدید کردند.
این درحالی است که گروه‌های تروریستی (جبهه النصره، احرار الشام و ...) روز پنج‌شنبه 26 شهریورماه این دو شهر را با 400 موشک و خمپاره هدف قرار دادند که در این حملات یکی از شهروندان به شهادت رسید و تعداد دیگری نیز مجروح شدند.
گفتنی است، شهرهای شیعه‌نشین فوعه و کفریا که محل زندگی بیش از 40 هزار شیعه سوری است، از شش ماه پیش تاکنون در محاصره گروه‌های تکفیری قرار دارد و این گروه‌ها مانع از رسیدن مواد غذایی، دارو و سوخت به آن می‌شوند.
fa.abna24.com/service/middle/archive/2015/09/19/692980/story.html
نقل قول کردن
+1 #2070 عمار قلابی لال شده 1394-06-29 18:41
سلام به همه دوستان اسلام و انقلاب و مرگ بر همه دشمنان و منافقان
که در راس دشمنان آمریکا و اسرائیل و انگلیس خبیث هستند و در راس منافقان اکبر و دار و دسته خبیثش هستند .
به نظر شما چرا سرمایه داران گردن کلفت در ایران در حال فروش ملک و املاک خود هستند .؟؟؟؟!!!!!!
مگر به گفته یک عده احمق حالا که باید شرایط سرمایه گذاری با توچه به سیاستهای تنش زدای اینها بهتر شود .
آیا در فکر فرار هستند.؟؟؟!!!!
آیا از توطئه شومی با خبرند.؟!؟!؟

راستی این مطلب را می توانید به راحتی در صحبتهای بازاریها و سرمایه دارهای خرد جویا شوید.
ملت مواظب باشید در دام تبلیغات واهی منافقان نیافتید زیرا اینها می خواهند بدست خود ملت امنیت ملت را بهم بزنند.
نقل قول کردن
-2 #2069 منتظر 1394-06-29 18:24
به نقل از 124:
چرا نمیشه همین سید علی طباطبایی بازیگر 32 ساله کشورمون دو هفته پیش مگه سکته نکرد

شما باورکردی که سکته بوده
نقل قول کردن
+3 #2068 124 1394-06-29 18:07
به نقل از زین العابدین ع:
جنوب یه کشور تو خاورمیانه

حتما یمن رو میگی که هر روز درگیر جنگه :))
نقل قول کردن
-6 #2067 زین العابدین ع 1394-06-29 18:03
به نقل از شاداب:
محلشم مشخص کن!
خوب بلدی! نزدیک به چند ماهه همه جا در حال امدن سیل / زلزله / طوفانه / حالا فردا هم مثل هر روز یه اتفاقی رخ میده میای میگی دیدی گفتم اون موقع من میگم بگیر بشین سر جات :D هر بار میای میگی قراره بلا بیاد محل مشخص نمیکنی


جنوب یه کشور تو خاورمیانه
نقل قول کردن
+6 #2066 سعاح 1394-06-29 17:25
به نقل از khaste:
از دیوو دد ملولم و انسانم آرزوست
سعاح ما دنبال بزرگی از قبیله نوریم
توهنوز اندر خم یک کوچه ای

شاید شما درست می فرمایید۔ برایم دعا کنید @};-
نقل قول کردن
+4 #2065 khaste 1394-06-29 17:23
از دیوو دد ملولم و انسانم آرزوست
سعاح ما دنبال بزرگی از قبیله نوریم
توهنوز اندر خم یک کوچه ای
نقل قول کردن
+6 #2064 سعاح 1394-06-29 17:20
دیدار دو ساعت و نیمه رهبر معظم انقلاب با جانبازان 70 درصد

دولت بهار: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند جانبازان تابلو و تصویری از دوران ابتلای بزرگ ملت ایران در دوران دفاع مقدس هستند و حضور آنان در جامعه، در واقع بیان حقایقی تاریخی، معرفتی، سیاسی و بین‌المللی است.



به گزارش دولت بهار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) و در آستانه هفته دفاع مقدس، به مدت دو ساعت و نیم، با جمعی از جانبازان قطع نخاع و جانبازان بالای هفتاد درصد که همزمان چشمان و یک یا دو عضو بدن خود را از دست داده اند و همچنین خانواده های آنان، از نزدیک دیدار و در فضایی صمیمی آنان را مورد تفقد قرار دادند.

حضرت آیت الله خامنه ای بعد از دیدار با جانبازان و خانواده های آنان در سخنان کوتاهی با اشاره به رنج ها و مشکلات جسمی جانبازان، اجر آنان را به دلیل این امتحان سخت، مضاعف و رو به افزایش دانستند و خاطرنشان کردند: جانبازان تابلو و تصویری از دوران ابتلاء بزرگ ملت ایران در دوران دفاع مقدس هستند و حضور آنان در جامعه، در واقع بیان حقایقی تاریخی، معرفتی، سیاسی و بین المللی است.

ایشان تأکید کردند: جانبازان، از یک طرف گویای جنایات قدرتهایی هستند که از صدام حمایت کردند و از طرف دیگر نشان دهنده عظمت و بزرگواری امام راحل (ره) و انقلابی هستند که توانست چنین انسانهای والامقامی را تربیت کند و به جبهه ها بفرستد.

رهبر انقلاب اسلامی صبر همسران جانبازان و تحمل آنها بر رنج و سختی خدمت به جانبازان را ایثارگری واقعی و یک جهاد و حماسه خواندند و همسران جانبازان و فرزندان و بستگان آنان را به حفظ این ثروت عظیم معنوی و مراقبت از آن توصیه کردند.

پیش از سخنان رهبر انقلاب، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان گزارشی از خدمات این بنیاد به ایثارگران و خانواده‌های شهدا، گفت: تجلیل از ایثارگران، تجلیل از حماسه آفرینانی است که الگو شدند و در مقابل زورگویان بین المللی راه مبارزه را به مجاهدان آموختند.

همچنین سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه نیز با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی تجلیل از جانبازان، تاکید کرد: ایثارگرانی که مدال افتخار جانبازی به گردن آویخته اند، هیچگاه مسئولیت خطیر پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را تمام‌ شده تلقی نکرده و با حضور در عرصه های مختلف با عزمی راسخ رسالت خود را انجام می‌دهند.
نقل قول کردن
0 #2063 سعاح 1394-06-29 17:15
به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس:
سخنرانی دکتر احمدی نژاد در مسجد محمدیه + جزئیات مراسم



دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان، به دعوت بسیج پایگاه ۱۴ شهید عسگریان، چهارشنبه اول مهرماه ۱۳۹۴ و به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در مسجد محمدیه چهارراه دروازه دولاب تهران سخنرانی خواهد کرد.
احمدی نژاد

به گزارش میدان ۷۲، دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان، به دعوت بسیج پایگاه ۱۴ شهید عسگریان، چهارشنبه اول مهرماه ۱۳۹۴ و به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در مسجد محمدیه چهارراه دروازه دولاب تهران سخنرانی خواهد کرد.

زمان: چهارشنبه، یکم مهرماه پس از نماز مغرب و عشا

مکان: خیابان ۱۷ شهریور، چهارراه دروازه دولاب، خیابان شهید شیرازی(آبشار)، مسجد محمدیه
نقل قول کردن
0 #2062 khaste 1394-06-29 17:11
به نقل از سعاح:
اگر کنایه شما رو درست متوجه شده باشم، الحمدلله در این زمینه آزادم و نگذاشتم هیچ منفعت، آرزو و وابستگی گروهی جناحی اعم از پاکستانی و ایرانی بنده رو از درست فکر کردن باز دارد۔ تا بحال برای آزاد فکر کردن تاوان سنگینی رو پرداخته ام که بابتش ملالی نیست بلکه بهش افتخار هم می کنم و از خداوند بسیار سپاس گزارم۔ ان شاء الله شما هم آزاد فکر خواهی شد۔

@};- منتظریم تا بهار @};-

خواهی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟
نقل قول کردن
-5 #2061 سعاح 1394-06-29 17:09
به نقل از khaste:
غلام همت آنم که زیر چرخ کبود زهرچه رنگ تعلق پذیرد آززززززززززززززززززززززاد است

اگر کنایه شما رو درست متوجه شده باشم، الحمدلله در این زمینه آزادم و نگذاشتم هیچ منفعت، آرزو و وابستگی گروهی جناحی اعم از پاکستانی و ایرانی بنده رو از درست فکر کردن باز دارد۔ تا بحال برای آزاد فکر کردن تاوان سنگینی رو پرداخته ام که بابتش ملالی نیست بلکه بهش افتخار هم می کنم و از خداوند بسیار سپاس گزارم۔ ان شاء الله شما هم آزاد فکر خواهی شد۔

@};- منتظریم تا بهار @};-
نقل قول کردن
-2 #2060 سعاح 1394-06-29 17:03
لینک دانلود از هر دو نامه [6 صفحه]:

uplod.ir/ouwhancim7jg/هشدار_به_آل_سعود.docx.htm
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد