رایحه ظهور

تاملی در بیانات مهم سید مقاومت پیرامون مباحث ظهور / ما هم امیدواریم آنچه می گویند درست باشد اما ...

سیدحسن نصرالله امسال نیز چون روال سالهای گذشته در آستانه عاشورای حسینی بیانات مهمی پیرامون مباحث ظهور بیان فرمودند ، برای درک چرایی زمان خاص این بیانات(آستانه ی عاشورا) و محتوای آن در ابتدا لازم است که نگاهی به وضعیت خاص جامعه ی شیعی لبنان در ارتباط با مهدویت و ظهور در گذشته و علی الخصوص در این برهه کم نظیر داشته باشیم :

 

» ابتدای نظرات (572)

در ایام دانشجویی در حوالی سالهای 77 و 78 نشریه ای به دستم رسید که در آن مصاحبه ای با سیدحسن نصرالله پیرامون مسائل مختلفی انجام شده بود ، چیزی که از آن نشریه هنوز در ذهنم مانده است ، جمله ای بسیار زیبا و مهم از سیدحسن نصرالله است که فرموده بودند: غایت هدف ما از فعالیت حزب الله زمینه سازی برای ظهور است. این هدفگزاری درخشان حزب الله و سیدحسن نصرالله نمونه ی کوچکی از جامعه بزرگ شیعیان لبنان بوده و هست.

جامعه لبنان با دارا بودن دو ویژگی در ارتباط با مهدویت و انتظار ظهور از سایر جوامع شیعی یک قدم جلوتر است ، اولاً وجود علماء و صالحانی که از دیرباز وجودشان به ظهور گره خورده (که کم و بیش در سایر جوامع شیعی نیز دیده می شود) و از سویی دیگر ( عامل مهمتر) وجود شدائد و سختی ها و جنگهای ویرانگر علی الخصوص در چند دهه گذشته که جامعه شیعی لبنان را از عمق وجود ، منتظر منجی و ظهور قرار داده است و از این روست که در طی دهه های گذشته برترین محققان و پراقبال ترین کتب بررسی نشانه های ظهور توسط علمای شیعی لبنانی نگاشته شده است که در این میان ، کتابهای "روزگار رهایی" کامل سلیمان و "عصر ظهور" علامه کورانی به خوبی صحت این ادعا را نشان می دهد. کتاب " احمدی نژاد و انقلاب جهانی پیش رو " جدیدترین این کتابها بود که در تیراژ چندصدهزار نسخه ای منتشر شده و برخی عناصر حزب الله( بطور خودجوش) نیز در انتشار آن دخیل بودند و با اقبال گسترده در جامعه ی لبنان روبرو شد، محتوای این کتاب را می توان نسخه مکتوب یا فیلمنامه مستند ظهور بسیار نزدیک دانست .

 

 

فریاد "یا مهدی یا مهدی" دانشجویان لبنانی در حین ورود احمدی نژاد به دانشگاه بیروت برای گرفتن دکترای افتخاری علوم سیاسی ، شور و شوق ظهور در میان جوانان شیعی لبنان

 

پرچم حاوی مباحث آخرالزمانی ظهور در مراسم استقبال از احمدی نژاد به لبنان که نشان از فراگیر بودن مباحث ظهور در میان شیعیان لبنان داشته و دارد

اما جامعه شیعی شدیداً منتظر ظهور لبنان در طی چند سال گذشته وارد مرحله جدیدی شده است و آن جنگ مستقیم با سلفی ها و تکفیریهایی است که ادعای سفیانی بودن خود و جریانشان را داشته و آرزوی بزرگ خود را جنگ با امام زمان شیعیان می دانند ، گردانهایی با نام معاویه و یزید تشکیل می دهند و در خط مقدم با نام آنها لبیک می گویند ، از سوی دیگر هر روزه پیکر پاک شهدای این نبرد آخرالزمانی در کوچه پس کوچه های لبنان تشییع می شود و علاوه بر عطر شهادت و معنویت رایحه ی نزدیکی ظهور موعود دل شیفتگان حق را بی تاب کرده و آنها را به صحنه حضور می کشاند.

تشییع هر روز شهدا در نبردی که آن را آخرالزمانی می دانند...

از این رو باید گفت شور و اشتیاق ظهور که در میان شیعیان لبنان  در طی دهه های گذشته بسیار بالا بوده است ، اینک و با توجه به تحولات خاص منطقه و سرزمین شام ، مضاعف شده و وارد مرحله ی جدیدی است. بطوریکه بسیاری از شیعیان لبنان در این سالها در ایام عاشورا که بنا بر روایات روز ظهور امام عصر(عج) است ، انتظار را از مرحله دعا و لسان فراتر برده و به طور جد منتظر ظهور  در روز عاشورا می باشند و به همین میزان تحلیلهای آخرالزمانی و تطبیق شخصیتهای ظهور که از لوازم و حقایق اجتناب ناپذیر تحولات ظهور است نیز در میان شیعیان لبنان گسترش یافته و فراگیر شده و شاید یکی از عوامل بیانات ظهوری سیدحسن نصرالله در ایام عاشورا همین مسئله باشد ، همچنانکه به تجربه دریافته ایم چنین مناسبتی(عاشورا) در سخنرانی ها حداقل در ایران ما برای بیان تحولات ظهور بسیار نادر است.

در واقع می توان گفت فرمایشات سیدحسن نصرالله کشیدن ترمز و آرام کردن فضای انتظار شدید شیعیان لبنان و بازار داغ تطبیق ها می باشد ، در حالی که در فضای فعلی ایران به اقتضای شرایط آرام کشور ، چنین فضایی کمتر مشاهده می شود . اما در لبنان بازار تطبیق های بی حساب و کتاب می تواند در صورت عدم کنترل آسیب زا باشد و سیدحسن نصرالله برای مهار این جریان وارد صحنه شده و در فرازی از بیاناتشان چنین می فرمایند :

امروز بعضی از مردم به این نتیجه رسیده‌اند که سفیانی رهبر داعش ابوبکر بغدادی است که مردم را در عراق می‌کشد. در همین چند روز -ان شاءالله فردا شب در این باره که می‌گویند این‌ها نبرد شیعه و سنی است صحبت خواهم کرد- بر اساس برخی روایت‌ها ۷۰، بعضی روایت‌ها ۲۰۰ و برخی اخبار ۳۰۰ نفر از عشیره‌ی بوالنمر عراق را کشته است. مردان، زنان و کودکان را سر می‌برد و می‌کشد. در همه‌ی رسانه‌ها هم پیچیده است. در هر صورت این حرف را از کجا آورده‌اید؟ بر اساس چه مبنایی؟ چه کسی گفته است این مرد مثلا سفیانی است؟

می‌گویند شما دارید در سوریه با سفیانی می‌جنگید! نه، چه کسی چنین حرفی زده است؟ هیچ معلوم نیست. به خاطر این که نیرو بسیج کنیم یا برای نبردمان مشروعیت بسازیم؟ نه، ما اصلا به چنین چیزی نیاز نداریم. مشروعیت نبرد ما نیز مبتنی بر مبانی فقهی، شرعی، واقع‌نگرانه و خارجی است. نیازی هم به مشروعیت‌ها یا بسیج‌هایی از این جنس نداریم. ما برای حفظ سوریه، لبنان، فلسطین، منطقه و ملت‌های منطقه در برابر سلطه‌ی آمریکا و اسرائیل و تکفیریان در سوریه می‌جنگیم. تکفیریانی که اگر سوریه یا غیر سوریه به دستشان بیافتد همان کاری را می‌کنند که امروز ابوبکر بغدادی در عراق با عشیره‌ی بوالنمر کرد. ما نیازی نداریم به خاطر این که جوانان را بسیج کنیم بگویم بلند شوید برویم با سفیانی بجنگیم!

اما پیرامون فرمایشات سیدحسن نصرالله در شب تاسوعای امسال  ، نکاتی هست که باید مورد توجه قرار گیرد :

مهمترین بخش فرمایشات سیدحسن نصرالله پیرامون اشتباه بودن تطبیق علائم ظهور بر افراد است ایشان می فرمایند : تطبیق علائم خاصه‌ی ظهور بر افراد اشتباه و خطاست و به لحاظ عملی، روانی و معنوی خطرات عظیمی دارد...

آنچنانکه سبق و سیاق و فرازهای بعدی فرمایش سیدحسن نصرالله نشان می دهد می توان برداشت کرد که ایشان با تطبیق قطعی و جزمی مصادیق ظهور مخالف است و آنرا نادرست می داند چنانکه خود ایشان در فرازهای بعدی صحبتها چنین می فرمایند : امروز نیز ممکن است بعضی از ما به واسطه‌ی محبت و علاقه بگویند حضرت سید القائد یعنی امام خامنه‌ای(دام ظله الشریف) سید خراسانی هستند. آماده باشید که سید خراسانی سید القائد است. البته من بیش از همه دوست دارم واقعا این‌گونه باشد. ولی بر اساس کدام دلیل؟

آنچنان که از فرمایشات سیدحسن نیز روشن است تطبیق قطعی علائم ظهور بر شخصیتها نادرست و اشتباه است اما تطبیق احتمالی ، دعا و امیدواری ، همچنانکه در این فرازها نیز دیده می شود ، و همچنانکه رویه ی علماء و محققین گذشته و حال عرصه مهدویت می باشد ، بلااشکال است :

حتی در برهه‌ای برخی دوستداران حزب الله و دوستداران بعضی شخصیت‌های حزب الله ادعا کردند حزب الله پرچم یمانی و فلان فرد از میان حزب الله همان یمانی است. بر چه اساسی؟! خدا کند این طور باشد، ان شاءالله. ولی بر چه اساس، سند، علم و قاعده‌ی علمی؟

امام خامنه ای در تیرماه 1390 پیرامون بحث تطبیق چنین می فرمایند :

 كارِ عالمانه، قوى، متكى به مدرك و سند، كه البته كار اهل فنِ اين كار است، اين هم كار هر كسى نيست، بايد اهل فن باشد، اهل حديث باشد، اهل رجال باشد، سند را بشناسد، اهل تفكر فلسفى باشد؛ بداند، حقايقى را بشناسد، آن وقت ميتواند در اين زمينه وارد ميدان شود و كار تحقيقاتى انجام دهد....

http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=bayanat&id=8304

نمونه ای از تطبیق احتمالی و امیدواری در بیان متخصصین :

علامه کورانی : امیدواریم ایشان (امام خامنه ای) سیدخراسانی باشد

من می گویم، همانگونه که امیدوارم؛ به این مسئله (شباهت رهبر معظم انقلاب با سيد خراساني روايات) امیدواریم، هر چند که نمی توانیم این مسئله را به ایشان محدود نماییم، چرا که این امر به توقیت می انجامد. می گوییم امیدواریم که کسی که پرچم را به حضرت مهدی (عج) تحویل می دهد که همانا خراسانی است، همان سید قائد (آیت الله العظمی خامنه ای) باشند.

فیلم بیانات علامه کورانی :

فرمت 3gp   

http://www.alvadossadegh.com/alvadossadegh/Film/Koorani.3gp

کیفیت بالا  

http://www.alvadossadegh.com/alvadossadegh/Film/Koorani.mov

اما نکته ی دیگری مطرح است و آن اینکه آنچنانکه بررسی مجموعه فرمایشات امام خامنه ای پیرامون تحولات بی نظیر کنونی جهان که دهها و صدها بشارت ناب و متقن را شامل می شود از یک سو و بشارتهای علماء و بزرگان مبنی بر نزدیک بودن ظهور نشان می دهد این است که جهان در عصر طلائی ظهور بسر می برد حال اینکه پرچمداران جبهه حق بنا بر مصالح و تدابیر خود در مواجهه با دشمن وحشت زده که آماده است هر جنایتی را برای تاخیر در امر ظهور و نابودی زمینه های ظهور انجام دهد ، سیاستهای خاصی را بر پایه کنترل احساسات مردمی و امواج نزدیکی ظهور  یا تقیه اتخاذ نمایند همچنانکه رویه ائمه اطهار(ع) در طول قرنها بوده است ، کاملاً صحیح و مطاع است هرچند چراغ بشارت و نزدیکی ظهور که صدور صدها و هزاران روایت نشانه های ظهور گواه بر اهمیت آن در تحولات هنگام ظهور ، برای مسلمانان دارد نیز نباید خاموش شود تا تاثیرات بی نظیر آن در امیددهی و نیروبخشی به بدنه ی جبهه حق و یاس آفرینی و ناامیدی جبهه باطل مخصوصاً در تحولات دوران مشقت بار ظهور بطور مستمر باقی بماند.

- در آخر گوش جان می سپاریم به بشارت روحبخش سیدمقاومت پیرامون نزدیکی ظهور :

 

ما به زمان موعود نزدیک می شویم.

   

     سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان چندی قبل(قبل از سال 2007)
در یک سخنرانی ایراد نمودند:

ما به زمان موعود (وعده داده شده) نزدیک می شویم. به این زمان که فرصتی الهی در تاریخ است. به دگرگونی هایی نزدیک می شویم که در قرن بیستم به وجود آمده اند و نیز تحولاتی که در ابتدای قرن بیست و یکم آغاز شده اند. آنچه تاکید می گردد این است که ما به سرعت در جهت نیل به این استحقاق، طی مسیر می نماییم.

  ای برادران و خواهران، همانا مهدی (عج) و مسیح (ع) هر دو قطعاً در آینده ایی که در حال طلوع است، خواهند آمد.

ما ملتهای مستضعف و ستم دیده در آخرالزمان هستیم و به یقین می دانیم که سرانجام این عیار (حق و باطل) و پایان این جنگ، دارای نتایج و پایان روشنی است.

امید، صبر، یقین و انتظار، چیزهایی هستند که داشتن آن ها بر ما واجب است.

  فایل صوتی با حجم 3.7 مگابایت

  ..............

 پ .ن : قرار بود مقاله بعدی سایت پیرامون روایات پرچم های سیاه در منابع شیعی باشد که بخاطر اهمیت این مقاله ، به مقاله ی بعدی موکول شد.

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-1 #572 محمد علی 1393-12-16 10:07
آقای احمدی نژاد خوب ، ولی چرا ربطیش میدید به ظهور ، این تطبیق نیست ؟ ایشون کین مثلاً ؟! جم کنید عکس ایشونو از لگوهاتون . کسی ام که دو دوره تو ستادشون کار کردم ولی خب هر چیزی یه حدی داره ، ای بابا ...
نقل قول کردن
-1 #571 محمد علی 1393-09-01 00:32
سلام، داشتم نظرارو میخونطم، بین همشون این نظرای برادرمون مهردادیان هم دنیایی داره وتسه خودشا... واقعا طنزای جالبی مینویسه :) آدم روحش شاد میشه
نقل قول کردن
-5 #570 سعاح 1393-08-27 11:17
به نقل از بنده خدا:

...
درس بگیرید از حدیث معصوم که فرمود اکثر قاضی ها به جهنم میروند و پشت سر قاضی نماز نخوانید.درس بگیرید برادران آسمانی!ما حق نداریم درمورد هیچ احد و ناسی قضاوت کنیم.همین الان استغفار کنید.شما یک مومنی رو که در دستگاه اباعبدالله نوکری کرده رو با باربی و آنجلینا جولی و ... مقایسه میکنید؟متوجه صحبت هایتان هستید؟حالا من شدم غرب گرا و شما آسمانی؟
هرکس به شخصی علاقه داشته باشد اسراییلی است؟متوهم شده اید؟آیا شما میتوانید قسم بخورید که درجه تان مثلا از من بالاتر است؟قطعا همانطور که من نمیتوانم همچین قسمی بخورم شما هم نمیتوانید.شما میگویید که توهین نکردید؟! غرب گرا و سکولار وباربی توهین نیست؟به روزنامه های اصولگرا نگاهی بیندازید تا بفهمید که اصولگرا ها نیز به ایشان علاقه داشتند.حداقل ایشان برای خدا یک تیتراژ کار کردند(تیتراژ ماه عسل) و در لحظه افطار دل میلیون ها مومن رو به خدا نزدیک کرد.شما در عمرتان برای خدا چند قدم برداشته اید؟صلوات فرستاده اید؟قرآن خوانده اید؟روزه مستحبی گرفته اید؟اینها را که با این قضاوتها و اظهار نظرها بر باد میدهید.شیطان را لعنت کنید و به خود رجوع کنید و اصلاح کنید خودتون رو قبل از اونکه دیر بشه.ژست خداپرست بودن و منتظر ظهور بودن را کنار بزارید و واقعا منتظر باشید.منتظر واقعی خیلی کارها را نمیکند برادر من.من غرب گرا نیستم بلکه دوستدار دوستان خداهستم.درهر قشری که باشند.
قال معصوم:هرکس را که خداوند دوست بدارد مهرش را بر دل مردم مینشاند.
اینکه مردم برای ازدست دادن شخصی ناراحت میشوند یعنی آن شخص را خداوند دوست دارد.امیدوارم امام ما هرچه زودتر ظهور کنند و ما را از کجی ها نجات دهند و این دنیا که تبدیل به ویرانه ای شده است را آباد کنند.
اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیه

بنده نمی فهمم معنی این رفتار شما چیست؟ اول بنده رو نادرست متهم می کنید بعد سرکوب۔

اعتراض بنده کلی بود بر کسانی که میخواهند با هربهانه ای، فوت کسی یا اسید پاشی یا هر بهانه ی دیگری پرچم آزادی غرب و سیکولاریسم رو بلند کنند۔ اگر نبود چنین سوء استفاده ها، چرا خانواده محترم مرتضی پاشایی مجبور شدند این همه توضیح ارائه دهند؟

مگر ندیده اید برخی میخواهند تیشه به ریشه استقلال بزنند چون عصر، عصر ارتباطات هست؟! اگر استقلال فرهنگی، اقتصادی، فکری، اجتماعی ... از یک ملت رخت ببندد چیزی ازش باقی خواهد ماند؟ آیا شما به فکر حفظ ارزشها و انقلاب نیستید؟

امیدوارم این ثواب نصیب مرحوم پاشایی بشود که مرگ زود هنگام و تاسف بار وی باعث شد نقاب از چهره برخی بیفتد۔ منظورم شما نیستید، کسانی اند که خواستند پشت ایشان قرار گرفته حرف ناحق خود را بزنند۔

موفق باشید۔
نقل قول کردن
-2 #569 رایحه ظهور 1393-08-27 11:10
با سلام به دوستان

مقاله جدید سایت با عنوان :

پرچم های سیاه در منابع معتبر شیعی / اهتزار پرچم های سیاه خراسان همزمان با خروج سفیانی



u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1222-2014-10-28-04-07-39.html

منتشر شد @};-

zz:
نقل قول کردن
+8 #568 مهرداد / بچه مثبت 1393-08-27 11:00

آقای !!! شجریان :-& تفنگت را زمین بگذار !!!!

مرتضی پاشایی رفت و رو سیاهی ماند برای شجریان ...



تا پیش از منتشر شدن خبر مرگ «مرتضی پاشایی»، برخی افراد که داعیه‌دار روشنفکری نیز هستند، وی را متهم می‌کردند که با دامن زدن ساختگی بر بیماری نه چندان جدی خود، :-O به دنبال مطرح شدن در بین مردم و کسب درآمد بیشتر :-O از راه اجرای کنسرت‌های متعدد است. یکی از این افراد، محمدرضا شجریان بود که چندی پیش در جمعی گفته بود “برخی (مرتضی پاشایی) خود را به مریضی و تمارض می‌زنند تا دیده شوند”. ~x(

اما پس از انتشار خبر درگذشت «مرتضی پاشایی»، این روسیاهی بود که برای ذغال ماند. سخنان محمدرضا شجریان که به ویژه پس از درگذشت مرتضی پاشایی در بین طرفداران این خواننده جوان واکنش‌های بسیاری را علیه شجریان در پی داشت، سبب شد تا پس از انتشار خبر درگذشت و در مراسم تشییع جنازه این خواننده مرحوم، شعارهایی علیه محمدرضا شجریان سرداده شود و به کنایه به او برای درگذشت «مرتضی پاشایی» تبریک گفته شود.

در شبکه‌های اجتماعی نیز بسیاری از افراد به سخنان چند وقت اخیرش واکنش نشان داده و از او به سبب قضاوت ناعادلانه و تهمت درباره بیماری مرحوم پاشایی انتقاد کردند.

پدر مرتضی , ناصر پاشایی ؛ پس از فوت فرزندش گفت: مرتضی عاشق امام حسین (ع) بود و به ولایت عشق می‌ورزید. مرتضی مانند پرنده به سوی آسمان پرواز کرد.

www.afsaran.ir/link/753174
zz:
نقل قول کردن
0 #567 بنده خدا 1393-08-27 09:56
به نقل از سعاح:
بنده از الگوسازی دم میزنم چون کل دین مون بر اساس پیروی و اطاعت از اولیاء خدا بنا شده است۔ ما راجع به الگوسازی حساسیم چون کل نظام سلطه الگوهای سیکولاری خود رو در مقابل دین مبین اسلام دارد جایگزین میکند۔ آیا هنوز متوجه نشده اید که هدف از ساختن و پرداختن به باربی، اسپایدرمن، انجلینا جولی، آرنولد و هزاران خواندگان و بازیگران و متخصصان غرب و دنیا گرا و دین ستیز چیه؟ در کدام دنیا سیر می کنید برادر من؟اختلاف بنده با برادارن همچون شما در همین موارد هست و بقیه قضایا از همینجا نشئت میگیرند۔ خلاصه: ما در زمین هستیم اما زمینی نیستیم و باید بسوی معاد مون برگردیم که همان مبدا مان میباشد۔ هرکسی توانست در این سیر دست ما رو بگیرد بسم الله۔

بسم الله الرحمن الرحیم
درس بگیرید از حدیث معصوم که فرمود اکثر قاضی ها به جهنم میروند و پشت سر قاضی نماز نخوانید.درس بگیرید برادران آسمانی!ما حق نداریم درمورد هیچ احد و ناسی قضاوت کنیم.همین الان استغفار کنید.شما یک مومنی رو که در دستگاه اباعبدالله نوکری کرده رو با باربی و آنجلینا جولی و ... مقایسه میکنید؟متوجه صحبت هایتان هستید؟حالا من شدم غرب گرا و شما آسمانی؟
هرکس به شخصی علاقه داشته باشد اسراییلی است؟متوهم شده اید؟آیا شما میتوانید قسم بخورید که درجه تان مثلا از من بالاتر است؟قطعا همانطور که من نمیتوانم همچین قسمی بخورم شما هم نمیتوانید.شما میگویید که توهین نکردید؟! غرب گرا و سکولار وباربی توهین نیست؟به روزنامه های اصولگرا نگاهی بیندازید تا بفهمید که اصولگرا ها نیز به ایشان علاقه داشتند.حداقل ایشان برای خدا یک تیتراژ کار کردند(تیتراژ ماه عسل) و در لحظه افطار دل میلیون ها مومن رو به خدا نزدیک کرد.شما در عمرتان برای خدا چند قدم برداشته اید؟صلوات فرستاده اید؟قرآن خوانده اید؟روزه مستحبی گرفته اید؟اینها را که با این قضاوتها و اظهار نظرها بر باد میدهید.شیطان را لعنت کنید و به خود رجوع کنید و اصلاح کنید خودتون رو قبل از اونکه دیر بشه.ژست خداپرست بودن و منتظر ظهور بودن را کنار بزارید و واقعا منتظر باشید.منتظر واقعی خیلی کارها را نمیکند برادر من.من غرب گرا نیستم بلکه دوستدار دوستان خداهستم.درهر قشری که باشند.
قال معصوم:هرکس را که خداوند دوست بدارد مهرش را بر دل مردم مینشاند.
اینکه مردم برای ازدست دادن شخصی ناراحت میشوند یعنی آن شخص را خداوند دوست دارد.امیدوارم امام ما هرچه زودتر ظهور کنند و ما را از کجی ها نجات دهند و این دنیا که تبدیل به ویرانه ای شده است را آباد کنند.
اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیه
نقل قول کردن
+2 #566 حسنی 1393-08-27 09:16
به نقل از سعاح:
تلکس دولت بهار: اعتراض اصناف خراسان به سياه‌نمايي‌ها عليه دولت احمدي‌نژاد
[دوشنبه، 26 آبان 1393 - 03:20 کد خبر: 22637]

دولت بهار: با اينكه بيش از يك سال از پايان دوره مسئوليت و رياست آقاي دكتر احمدي نژاد و رفتن ايشان مي گذرد ، اما هنوز كه هنوز است سياه نمايي عملكرد دولت هاي نهم و دهم ، نسبت هاي ناروا و دروغ ، انگ ها و برچسب هاي موهن ، بلكه تحقير ، توهين و افتراء نسبت به دولت گذشته و شخص رييس جمهور سابق ، ادامه داشته و تمامي ندارد.

www.dolatebahar.com/telex-22637.html

حق دارنداعتراض کنندبه خدادراین دوره جیب من کارمندروزبه روزکوچک وکوچک ترشدوانبارهاوثر وت رانت خوارهاوبازاریها وبسازبفروشها ده هابرابر!حالا به نظرشماحق ندارنداعتراض کنن؟دوره احمدی نژادبهشت بازاریها بودکه درتاریخ تکرارنخواهدشد.
نقل قول کردن
+2 #565 جواد 1393-08-27 09:01
به نقل از ////:
www.aparat.com/v/gDI1Y


ببینید بد نیست

=======================================================
خیلی عالی بود ممنون u:313
نقل قول کردن
+7 #564 سعاح 1393-08-27 07:20
گزارش دولت بهار از یک همایش
به اضافه افسوس، منهای ابتکار عمل/ مصائب دفاع از استقلال ایران در غیاب محمود احمدی نژاد

دولت بهار: سخنان سید حمید روحانی در ادامه جالب تر هم می شود وقتی کتاب «ایران و جهانی شدن» محمود سریع القلم را از رو می خواند: «مسائلی در این کتاب مطرح شده که واقعا پشت هر آدم با غیرتی را می لرزاند. این کتابی است که مشاور آقای روحانی نوشته و خود رئیس جمهور محترم هم مقدمه آن را نوشته و مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص آن را منتشر کرده است. در این کتاب نکاتی آمده که مساله رابطه با آمریکا در برابر آن هیچ است، من نمی گویم هدف این کتاب نابود کردن اسلام است، اما مسائلی که در این کتاب آمده موجب اضمحلال استقلال ایران، به ذلت کشیده شدن ملت و حاکم شدن سرجوخه های آمریکایی بر ناموس ایرانی است، مساله این کتاب کنار زدن اصل اسلام است که امیدوارم هدف نویسنده این نباشد.

dolatebahar.com/.../...
_____________________________________________________________________
بنده نمی دانستم گردانندگان اتاق فکر دولت فعلی اینقدر تهی و استقلال ستیزند!

در صفحه 136 این کتاب آمده است:
"واقعیت این است که اگر جمهوری اسلامی بخواهد اسلامی رفتار کند و اسلام را مبنای تصمیم گیری قرار دهد مسلم است که نمی تواند با جهانی که بر مبنای سرمایه داری و قدرت نظامی اداره می شود، همکاری مناسب و راهبردی داشته باشد. تفکر اسلامی با سرمایه داری و نظم نوین جهانی بسیار مشکل دارد. اگر کسی بخواهد به اصول و مقررات اسلامی عمل کند طبعا نمی تواند با غرب همزیستی مسالمت آمیز داشته باشدو قانون اساسی جمهوری اسلامی با نظم جهانی و ماتریس قدرت در جهان اختلاف اساسی دارد و در تضاد اصولی است. پیشرفت اصولی جمهوری اسلامی بدون هماهنگی با قدرت های بزرگ ممکن نیست ... امروز در متون ادبیات جهانی شدن واژه استقلال منسوخ شده است. دوره، دوره ارتباطات است! نخبگان بعد از انقلاب اسلامی عموما شرایط جهان را نمی شناسند. باید از نخبگانی استفاده شود که بین الملل گرا باشند"۔
نقل قول کردن
+6 #563 سعاح 1393-08-27 06:55
از اینها هم نمیشه اسلام رو یاد گرفت:
aparat.com/.../...
نقل قول کردن
+8 #562 سعاح 1393-08-27 06:08
به نقل از مهرداد / بچه مثبت:

...
امام خمینی: آن صلح تحمیلی که به امیر المومنین(ع) در قضیه حکمیت وارد شد :(( و آن ظلم و صلح تحمیلی که به امام حسن (ع) وارد شد :(( این ما را به این نتیجه میرساند که راه آن دو بزرگوار را نرویم!!!
...

از صحیفه امام:
"بعد از اینکه صلح کردند، به حسب روایت، به حسب نقل، معاویه به منبر رفت و گفت که تمام حرفهایی که گفتم، من قرار دادم، زیر پایم؛ مثل پاره کردن این مردیکه آن قراردادها را. آن صلح تحمیلی که در عصر امام حسن واقع شد، آن حکمیت تحمیلی که در زمان امیرالمؤمنین واقع شد و هر دویش به دست اشخاص حیله‏گر درست شد، این ما را هدایت می‏کند به اینکه نه زیر بار صلح تحمیلی برویم و نه زیر بار حکمیت تحمیلی. ما باید خودمان به حسب رأی خودمان، به حسب رأی ملتمان، آن طوری که الآن همۀ ملت دارند می‏گویند، ما باید این جنگ را ادامه بدهیم تا وقتی که ان‏شاءاللّه‏ پیروزی حاصل بشود و نزدیک است ان‏شاءاللّه‏، منتها اگر بخواهد ملت ما نزدیکتر بشود این پیروزی، زیاد نزدیک بشود ـ که به صلاح ملت ماست و به صلاح ملت عراق است و به صلاح منطقه است ـ باید مجهز بشود، باید در این برهۀ زمان به تمام معنا مجهز بشود برای جبهه‏ها."

حالا تضمینش چیست که غربیها، مثل معاویه توافق تحمیلی رو زیرپا نگذارند و تحریمها همچنان باقی بماند؟
نقل قول کردن
+15 #561 سعاح 1393-08-27 05:45
به نقل از مهردادیان:

...
خداوند به جبر انسان را وادار نکرده که راه خاصی را برود
...

اگر ما نخواهیم از اینها اسلام رو یاد بگیریم باید کیو ببینیم؟


نقل قول کردن
+10 #560 مهرداد / بچه مثبت 1393-08-27 02:52
امام خمینی: :x با اعتقاد میگویم که ملت من =D> از امت محمد (ص) نیز بالاتر است. @};-

دانلود سخنرانی کامل خط قرمز ... (سعید قاسمی)
nmedia.afs-cdn.ir/v1/audio/P7lXd5VMx1ICCXxi2WM5GomG_g8RUM7WumrxZHCV7hegr1LpCZNnsA/d/
به نام خدای مهدی (عج)
امام خمینی: آن صلح تحمیلی که به امیر المومنین(ع) در قضیه حکمیت وارد شد :(( و آن ظلم و صلح تحمیلی که به امام حسن (ع) وارد شد :(( این ما را به این نتیجه میرساند که راه آن دو بزرگوار را نرویم!!!

برای اینکه با اعتقاد میگویم که ملت من از امت محمد (ص) نیز بالاتر است. [-O
www.afsaran.ir/link/753165
zz:
نقل قول کردن
+9 #559 ملا لغتی 1393-08-27 00:10
به نقل از کیارش:
بسمه تعالی

سلام،خوبید عزیزان؟ @};-
یه لحضه هوس کردم حالتون رو بپرسم همینطوری @};-

سلام علیکم و رحمه الله :-w :-? :-B
نقل قول کردن
+7 #558 //// 1393-08-26 23:20
www.aparat.com/v/gDI1Y


ببینید بد نیست
نقل قول کردن
-17 #557 مهردادیان 1393-08-26 22:56
به نقل از یا مهدی:
حتما ادعا تقلبشان در سال 88 هم از اون قوه عدل و قسطشان ریشه دوانیده!؟

تو رو سسنه ......
مگر شما ازش پرسیدی چه مسائلی بوده ...
مگر ادعای آنها و عملکرد برنده انتخابات فرقی داشت هر دو به نظام ضربه زدند که البته اولی به دلیل هیجان و ندانم کاری و زود تصمیم گرفتن ضربه زد دومی از روی عمد و لجبازی و شاید خیانت.......
نقل قول کردن
-8 #556 مهردادیان 1393-08-26 22:34

معلوم نیست داره میگه ظریف الگوش اوبامای آمریکایی باشه !!! @-)




فعلا که مستعمره چین و روسیه هستیم



:)) :)) جایگاه اساتید =)) =)) کدوم اساتید استاد نه بهتره بگیم استاذ ....یاور استاد شد :))
نقل قول کردن
-4 #555 حسن 1393-08-26 21:07
به نقل از سعاح:
تلکس دولت بهار: اعتراض اصناف خراسان به سياه‌نمايي‌ها عليه دولت احمدي‌نژاد
[دوشنبه، 26 آبان 1393 - 03:20 کد خبر: 22637]

دولت بهار: با اينكه بيش از يك سال از پايان دوره مسئوليت و رياست آقاي دكتر احمدي نژاد و رفتن ايشان مي گذرد ، اما هنوز كه هنوز است سياه نمايي عملكرد دولت هاي نهم و دهم ، نسبت هاي ناروا و دروغ ، انگ ها و برچسب هاي موهن ، بلكه تحقير ، توهين و افتراء نسبت به دولت گذشته و شخص رييس جمهور سابق ، ادامه داشته و تمامي ندارد.

www.dolatebahar.com/telex-22637.html

این آقایون دولت بهار را باید بیارن محاکمه کنند و در مقابل عملکردشون توضیح بدن. سیاه نمایی که کار زیادی نیست
نقل قول کردن
+1 #554 سعاح 1393-08-26 20:35
تلکس دولت بهار: اعتراض اصناف خراسان به سياه‌نمايي‌ها عليه دولت احمدي‌نژاد
[دوشنبه، 26 آبان 1393 - 03:20 کد خبر: 22637]

دولت بهار: با اينكه بيش از يك سال از پايان دوره مسئوليت و رياست آقاي دكتر احمدي نژاد و رفتن ايشان مي گذرد ، اما هنوز كه هنوز است سياه نمايي عملكرد دولت هاي نهم و دهم ، نسبت هاي ناروا و دروغ ، انگ ها و برچسب هاي موهن ، بلكه تحقير ، توهين و افتراء نسبت به دولت گذشته و شخص رييس جمهور سابق ، ادامه داشته و تمامي ندارد.

www.dolatebahar.com/telex-22637.html
نقل قول کردن
0 #553 سعاح 1393-08-26 20:33
به نقل از جدید:
تنها پدیده ی تاریخ اسلام امام خمینی بودند بقیه ادامه دهنده ی راه اویند اصل را فرع و فرع را اصل نکنیم
zz:

این کمال بی انصافی هست که یک پیروی راستین حضرت امام رو در عرض ایشان قرار میدهید۔ در کدام لغت نامه نوشته است که این واژه میتواند فقط برای یک فرد در یک دوران استفاده بشه؟
نقل قول کردن
0 #552 جدید 1393-08-26 20:23
تنها پدیده ی تاریخ اسلام امام خمینی بودند بقیه ادامه دهنده ی راه اویند اصل را فرع و فرع را اصل نکنیم
zz:
نقل قول کردن
+2 #551 سعاح 1393-08-26 20:09
دفاع تمام قد رئیس دفتر شورای سیاست گزاری ائمه جمعه از معاون اول دولت دهم
حجت الاسلام تقوی: رحیمی نیرویی مخلص، ولایی و خادمی است که عده ای می خواهند از تداوم خدمات او جلوگیری کنند


تقوی پس از آنکه سخنانی را در باب جایگاه مادر بیان کرد، به یک‌باره به دفاع از رحیمی پرداخت و او را خادمی دانست که ناآگاهانه یا مغرضانه خدماتش به نظام نادیده انگاشته شده است. تقوی سپس رحیمی را نیرویی مخلص، ولایی و خادم نامید که «عده‌ای» می‌خواهند از تداوم خدمات او جلوگیری کنند.

72sq.com/.../...
نقل قول کردن
+4 #550 سعاح 1393-08-26 19:35
به نقل از قاسم:

...
هرکی حد خودش

و شما آن حد رو تعیین می کنید؟!

احمدی نژاد یک پدیده در تاریخ اسلام هست۔ عذر میخواهم اگر به شعور تون توهین شد۔
نقل قول کردن
+7 #549 قاسم 1393-08-26 19:24
اقای احمدی نژاد بیشتر از انچه که هست توصیف می شود
چرا چنین می کنید
حضور انسانیشون محترم ولی اینطور خیلی بده
ظغیانش رو ندیدید !!! یا نخواستید ببینید؟!
مومنین کم نیستند ایشان هم یکی از انها.
نمیخوام توهین بشه ولی شما هم به شعور مومنین احترام بگذارید
هرکی حد خودش
نقل قول کردن
+13 #548 سعاح 1393-08-26 17:32
فرمانده معظم کل قوا در مراسم دانش‌آموختگی دانشگاه‌های افسری ارتش:
هر جا عرصه مسئولیت و رزم آوری باشد، نیروهای مسلح سنگ تمام خواهند گذاشت



هر جا عرصه مسئولیت و رزم آوری باشد، نیروهای مسلح سنگ تمام خواهند گذاشتدولت بهار: مقام معظم رهبری تاکید کردند: دنیا بر روی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حساب باز می‌کند و آن را جدی می‌گیرد.

dolatebahar.com/.../...
نقل قول کردن
-10 #547 سعاح 1393-08-26 17:24
کی به کیه بابا، بیخیال!



لابد فراماسونری تاوقتی خطرناک هست که پنهان باشد و انگش رو میتوان به هر مخالف خود زد!
نقل قول کردن
+9 #546 شاداب 1393-08-26 15:32
طي چند روز گذشته باران شديدي در مكه مكرمه و مدينه منوره باريد كه نزول اين نعمت الهي سبب شادي بسياري از زائران شد.

hajj.ir/14/53667
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، بنا به روايات رسيده از ائمه اطهار (عليه السلام) جهنم مكاني مي‌باشد كه خداوند متعال براي نافرمانان از دستورات الهي در نظر گرفته است؛ اما بايد دانست اين مكان داراي ويژگي‌هايي منحصر به فرد مي‌باشد.
در اين باره از حضرت محمد (صَلى الله عَليه وَ آله) روايت شده است كه ايشان بيان داشته‌اند: لَو أَنَّ دَلوا صُبَّ مِن غِسلينٍ فى مَطلَعِ الشَّمسِ لَغَلَت مِنهُ جَماجِمُ مَن فى مَغرِبِ‌ها؛ اگر يك سطل از چرك و خون دوزخيان در شرق عالم ريخته شود بر اثر آن جمجمه كسانى كه در غرب عالمند به جوش مى‏آيد، و نيز در جايي ديگر مي‌فرمايند: أَدنى اَهلِ النّارِ عَذابا يَنتَعِلُ بِنَعلَينِ مِن نارٍ يَغلى دِماغُهُ مِن حَرارَةِ نَعلَيهِ؛ كم عذاب‏‌ترين اهل جهنم دو كفش از آتش به پا دارد كه از حرارت آن‌ها مغزش به جوش مى‏آيد.

همچنين پيامبر (صَلى الله عَليه وَ آله) فرموده‌اند: أَوَّلُ مَن يَدخُلُ النّارَ أَميرٌ مُتَسَلِّطٌ لَم يَعدِل، وَذو ثَروَةٍ مِنَ المالِ لَم يُعطِ المالَ حَقَّهُ وَفَقيرٌ فَخورٌ؛ اولين كسى كه به جهنم مى‏رود فرمانرواى قدرتمندى است كه به عدالت رفتار نمى‏كند و ثروتمندى كه حقوق مالى خود را نمى‏پردازد و نيازمند متكبر و نيز بيان داشته‌اند: اِنّى خَيْرُ النّاسِ فَهُوَ مِنْ شَرِّ النّاسِ وَ مَنْ قالَ: اِنّى فِى الْجَنَّةِ فَهُوَ فِى النّارِ؛ هر كس بگويد: من از همه مردم بهترم، او بد‌ترين مردم است و هر كس بگويد: من بهشتى هستم، او جهنمى است.
hajj.ir/14/53666
رﺳﻮل ﺧﺪا و اﻣﯿﺮمومنان ﺑﻪ زاﺋﺮان ﭘﯿﺎدﻩ اﻣﺎم ﺣﺴﯿﻦ ﻋﻠﯿﻪ اﻟﺴﻼم ﺑﺸﺎرت‌هاي زيادي داده است كه در بخشي از آن آمده است: هنگاﻣﻰ ﮐﻪ ﺷﺨﺺ ﻗﺼﺪ زﯾﺎرت آن ﺣﻀﺮت را ﻣﻰ ﻧﻤﺎﯾﺪ ﺣﻖ ﺗﻌﺎﻟﻰ ﮔﻨﺎﻫﺎن او را در اﺧﺘﯿﺎر اﯾﻦ ﻓﺮﺷﺘﮕﺎن ﻗﺮار ﻣﻰ دﻫﺪ و زﻣﺎﻧﻰ ﮐﻪ وى ﻗﺪم ﺑﺮﻣﯽ دارد ﻓﺮﺷﺘﮕﺎن ﺗﻤﺎم ﮔﻨﺎﻫﺎﻧﺶ را ﻣﺤﻮ ﻣﻰ ﮐﻨﻨﺪ.
ه گزارش سرويس انديشه پايگاه اطلاع رساني حج،ﺧﺪاوﻧﺪ ﻣﺘﻌﺎل ﻓﺮﺷﺘﮕﺎﻧﻰ دارد ﮐﻪ ﻣﻮﮐّﻞ ﻗﺒﺮ ﺣﻀﺮت اﻣﺎم ﺣﺴﯿﻦ ﻋﻠﯿﻪ اﻟﺴّﻼم ﻣﻰ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻫﻨﮕﺎﻣﻰ ﮐﻪ ﺷﺨﺺ ﻗﺼﺪ زﯾﺎرت آن ﺣﻀﺮت را ﻣﻰ ﻧﻤﺎﯾﺪ ﺣﻖ ﺗﻌﺎﻟﻰ ﮔﻨﺎﻫﺎن او را در اﺧﺘﯿﺎر اﯾﻦ ﻓﺮﺷﺘﮕﺎن ﻗﺮار ﻣﻰ دﻫﺪ و زﻣﺎﻧﻰ ﮐﻪ وى ﻗﺪم ﺑﺮﻣﯽ دارد ﻓﺮﺷﺘﮕﺎن ﺗﻤﺎم ﮔﻨﺎﻫﺎﻧﺶ را ﻣﺤﻮ ﻣﻰ ﮐﻨﻨﺪ.

و ﺳﭙﺲ ﻗﺪم دوّم را ﮐﻪ ﺑﺮداﺷﺖ ﺣﺴﻨﺎﺗﺶ را ﻣﻀﺎﻋﻒ و دو ﭼﻨﺪان ﻣﻰﮐﻨﻨﺪ و ﭘﯿﻮﺳﺘﻪ ﺑﺎ ﻗﺪمﻫﺎﺋﻰ ﮐﻪ ﺑﺮﻣﻰدارد ﺣﺴﻨﺎﺗﺶ ﻣﻀﺎﻋﻒ ﻣﻰﮔﺮدد ﺗﺎ ﺑﻪ ﺣﺪّى ﻣﻰ رﺳﺪ ﮐﻪ ﺑﻬﺸﺖ ﺑﺮاﯾﺶ واﺟﺐ و ﺛﺎﺑﺖ ﻣﻰ ﮔﺮدد، ﺳﭙﺲ اﻃﺮاﻓﺶ را ﮔﺮﻓﺘﻪ و ﺗﻘﺪﯾﺴﺶ ﻣﻰ ﮐﻨﻨﺪ و ﻓﺮﺷﺘﮕﺎن آﺳﻤﺎن ﻧﺪاء دادﻩ و ﻣﻰ ﮔﻮﯾﻨﺪ: زوّار. دوﺳﺖ ﺧﺪا را ﺗﻘﺪﯾﺲ ﻧﻤﺎﺋﯿﺪ.
hajj.ir/14/53644
نقل قول کردن
+17 #545 سعاح 1393-08-26 12:59
نقل قول کردن
+19 #544 سعاح 1393-08-26 12:48


"وقتی حضرت رضا علیه السلام وارد نیشابور شدند، هر یک از علما و شخصیتهاي سرشناس از حضرت تقاضا کردند مهمان آنها شوند و به خانه ي آنها تشریف ببرند۔ حضرت فرمودند: من افسار شتر را رها می کنم، درهر منزلی که شتر زانو زد و نشست، من به آنجا می روم۔ یک پیرزن فقیر وقتی این را شنید، به خود گفت شاید شتر حضرت جلوي خانه ي من زانو بزند و حضرت به خانه ي من تشریف بیاورند، لذا خانه اش را آب و جارو کرد و سماورش را آتش کرد و به انتظار نشست۔ شتر حضرت علیه السلام جلوي خانه ي همین پیرزن زا نو زد و حضرت مهمان او شدند۔ قربان این "شاید" که از هزارها یقین بهتر است۔ این "شاید" مال محبّت است۔ محبّت چیست که شایدش از یقین بهتر است؟"۔
نقل قول کردن
+18 #543 رایحه ظهور 1393-08-26 11:53


آمادگی میلیونها بسیجی برای اعزام به سوریه و غزه


farsnews.com/newstext.php?nn=13930826000260

ان شاالله بزودی زود ...
نقل قول کردن
+17 #542 پارسا 1393-08-26 11:49
ما امروز براي دانش هسته اي (كه براي ما مهم است)، كار ميكنيم كه بيست سال ديگر، سي سال ديگر، نسل آينده، ملت بزرگ ايران، دستش به طرف غربي ها دراز نباشد



videos-h-6.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfa1/10814594_1494427397511506_1889581852_n.mp4
نقل قول کردن
+9 #541 * 1393-08-26 11:45
به نقل از D::
آقا مهرداد شما كه با نظرات سياسي اكثر كاربران و صاحب سايت مخالف هستيد و آن را سايت به اصطلاح مهدوي تبيين خرافات ميدونيد چرا هر روز ميايد نظر ميگذاريد و به كامنت ها جواب ميدهيد؟ بهتر نيست وقتتان را صرف كار مفيد تري كنيد؟ يا شايد ماموريت خاصي بر عهده داريد؟!!

یه کم دلقک بازی و طنز تو صفحات لازمه ، مانعش نشو عزیز ، کم ترین اثزش البته در برابر ایشون نه ( اون پخته تر هاشون )، تقویت ذهن و قوای تحلیل شما و شناخت طرف مقابل است . @};-
u:313
*-msz
نقل قول کردن
+7 #540 سعاح 1393-08-26 11:44
به نقل از SADEGH:

...
پس آثار اقدامات ذیل بر تحریک دشمنان ایران را چگونه ارزیابی می کنید؟:
...

سوال شما بر اساس یک قیاس مغلطه آمیز بنا شده است چون ایران هیچ وقت دشمنان خود رو تحریک نکرده است و همیشه آنها بوده اند که خواستند نظام اسلامی رو در سیستم سفاک خود منحل کنند۔ اما اگر تحریک هم بوده لا اله بوده است که همیشه کدخدایان زور گو رو خشمناک کرده است و خواهد کرد۔

طی یک سال همه دیدند چگونه زورگویی شان باوجود "تعامل و تفاهم" روز بروز بیشتر شد چون شعار آنها اینست که هرکسی باما نیست برماست۔ شما که نمی خواهی از شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دست بردارید؟
نقل قول کردن
+14 #539 SADEGH 1393-08-26 11:18
بنده از علاقه مندان به مباحث مهدویت هستم به همین دلیل همواره از سایت هایی که اقدام به طرح مباحث مربو به ظهور و یا انتشار مقالات تحلیلی در این ارتباط می کنند بازدید و بهره برداری می کنم. یکی از این سایت ها نیز همین سایت ظهور می باشد که متاسفانه اخیرا با طرح مباحث سیاسی عمدتا بی ربط از سوی برخی از کاربران تا حد زیادی در حال از دست دادن جاذبه خود است.
یکی از این کاربران آقای مهردادیان است که ظاهرا نماینده دولت تدبیر و امید و از مخالفان دولت آقای احمدی نژاد است که متاسفانه در توصیف عملکرد دولت جناب آقای احمدی نژاد همواره از عبارات زشتی چون نکبت و ... استفاده می کند. البته طرح چنین اظهاراتی قبل از هرچیز نشان دهنده شان نازل این افراد است که به جای نقد درست و منطقی صرفا توان فحاشی و بی ظرفیتی خود را می توانند به رخ بکشند.
نکته ای که در مورد ویژگی های شخصیتی و فکری تیم دولت جدید و حامیان آنها لازم است خوانندگان عزیز بدانند این است که بررسی عملکرد این گروه نشان دهنده نفاق و تکبر آنها است. برای مثال : یکی از انتقادهای همیشگی آنها از دکتر احمدی نژاد اظهارات ایشان در مورد طرح سوال در مورد حادثه هولوکاست است. و اینکه این اظهارات موجب شد کشور تحت فشار قرار بگیرد و .... سئوالاتی که برای نمونه ذیلا مطرح می شود بخشی از اقدامات نابخشودنی این گروه بوده است که تبعات منفی زیادی برای کشور در پی داشته است که همچنان هم ادامه دارد. اگر واقعا معتقدید تنها مواضع و عملکرد دولت احمدی نژاد موجب ایجاد دشمنی و حتی اعمال تحریم بیشتر علیه ایران شد پس آثار اقدامات ذیل بر تحریک دشمنان ایران را چگونه ارزیابی می کنید؟:
1-سوال این است پس حادثه اشغال غیر قانونی سفارت آمریکا را چرا گروه وابسته به شما بدون مشورت با امام انجام داد که کمترین تبعات آن فراهم آوردن زمینه تحمیل جنگ صدام علیه ایران با حمایت آمریکا ، به تاراج دادن میلیاردها دلار از دارائی های ایران و .....
2- حادثه رستوران مکینوس در دوره چه کسانی اتفاق افتاد و تبعات آن برای کشور چه بود؟
3- قضیه حج 66 در دوره چه کسی اتفاق افتاده است؟
4- چرا آمریکا هواپیمای مسافر بری ایران را ساقط کرده است؟
نقل قول کردن
+7 #538 سعاح 1393-08-26 11:17
شکایت از محبوب!

کسی از محبوب خود شاکی نمیشه۔
پس چرا ما از خدای همه اینقدر شکایت در دل داریم؟
چون محبت اش همه جای دل مان رو هنوز پر نکرده است۔
از حب نفس گرفته تا حب مال و مقام و منصب و دنیا و ... به خیلی چیزها دل بسته ایم۔
حب ماسوی الله در دل داریم و اگر خدا رو میخواهیم بیشتر برای رسیدن به آرزوهامون هست۔

محبت هیچ کس و هیچ شئی رو نمیشه بزور از دل بیرون انداخت۔ و اگر کسی این روش رو درپیش گرفت چون میخواهد فقط محبت خالق در دل او ماندگار شود، اسمش زاهد است۔ زاهد به وعده های فردا تن داده است و رنج رو تحمل می کند تا بعداً به جزای خیر این مشقت برسد۔

اما یک عارف با کسب معرفت، تمام همت خود را بر این میگمارد که حقیقت اشیاء بر وی آشکار شوند تا در مقابل خالق، تمایلی به مخلوقات پیدا نکند، آگاهانه و هوشمندانه، بدون هیچ رنج و تعب۔ جزای عارف هم نقد هست نه نسیه چون حاضر نیست محبت محبوب رو با هیچ شئی عوض کند۔

هروقت بخاطر معرفت اشیاء شکایات علیه خدا از دل مان بیرون رفت بدون اینکه رنجی رو در این راه تحمل کرده باشیم قدم اول بسوی حق برداشته ایم و شیرینی محبت خدا رو خواهیم چشید۔ میگویند در این سیر همان قدم اول رسیدن هست۔

به امید آن روز!
نقل قول کردن
+21 #537 رایحه ظهور 1393-08-26 09:35
«فاتح» در زرادخانه‌های موشکی حزب‌الله/ «دیمونا» زیر بُرد دقیق‌ترین موشک ایرانی



farsnews.com/newstext.php?nn=13930825001379

ان شاالله زمان نابودی غده سرطانی اسرائیل بسیار بسیار نزدیک است!
نقل قول کردن
+15 #536 خادمی 1393-08-26 08:45
به نقل از رایحه ظهور:
پناه بر خدا از فتنه های عصر ظهور

سربریدن های دست جمعی!



انسان می مونه که اینها چقدر سنگدل هستند!

تمام این جنایات درحالیه که هنوز جنگ فراگیر در خاورمیانه رو فرانگرفته ، که در این صورت خدای ناکرده شاهد جنایات هولناکتری خواهیم بود ، صحنه های وحشتناکی که در روایات عصر ظهور در وصف عملکرد سفیانی و لشگریان سفاکش اومده

اشاره ای عاقلان را بس
توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
نقل قول کردن
+19 #535 مهرداد / بچه مثبت 1393-08-26 03:03

عشق به ولایت :x را از بانوی تازه مسلمان شده بیاموزیم ...


دانلود فیلم مربوطه: hw3.asset.aparat.com/aparat-video/6e668cb4df8fdda629a0098488ea0c531374321.mp4
متن گفتگوی و برنامه تلوزیونی خانم ژاپنی شیعه شده در برنامه آبی آسمانی۹۳/۴/۲۱ :

مجری: من شنیدم که کشور ژاپن علیرقم اینکه کالاهای فوق العاده خوبی تولید میکنه ولی همسرتان میگفت رفتید لوازم منزل بخرید اصرار داشتید که لوازم ایرانی بخرید! چرا؟

خانم اتسوکو هوشینو: بله حتما! چون ما باید اقتصاد کشور شیعه *-:) را کمک کنیم.

مجری: درمورد اینکه فرصتی پیدا کردید و به دیدار رهبر رفتید تعریف کنید چه اتفاقی افتاد:

من سال گذشته هر روز به بیت رهبری میرفتم برای خواندن نماز ظهر و عصر و قرائت قرآن

مجری : خانه تان نزدیک هست به بیت رهبری؟

بله در واقع بخاطر وجود بیت رهبری ماخونه خودمان را همانجا انتخاب کردیم تا همسایه آقا :x بشیم... :((

چندین بار میرفتم ؛ تا بعد نماز حدود یک دقیقه فرصت داریم که از دور آقا را ببینم.

به همراه خانم های دیگه جلو رفتم تا آقا را یک لحظه ببینم.

بعد از اون از طرف آقا خانم محترمی از کارکنان آنجا به من چفیه شان را فرستادند. @};-
www.afsaran.ir/link/752289
zz:
نقل قول کردن
+24 #534 علی اکبر 1393-08-26 02:09
به نقل از مهردادیان:
داعش نفس های آخرش رو میکشه تخیلاتت را کنار بگذار ...ما به صلح می رسیم صلح در خاورمیانه با قدرت گرفتن ایران بزرگ ...ایران بزرگ همانگونه که زمانی کورش کبیر خاورمیانه را به آرامش رساند که البته نه با جنگ با تدبیر و امید

اینقدر ناقص العقلی که نمیشه چیزی بهت گفت.
خدا شفات بده انشا الله
نقل قول کردن
+7 #533 یا مهدی 1393-08-26 00:43
به نقل از مهردادیان:
هان آری ماموریت من رو کسی بر گرده من نگذاشته ...این احساس تکلیف هست که بر دوش من سنگینی می کند ...
من هم زمان جوان بودم و دنبال حقیقت من هم زمانی شور و شوق داشتم مثل خیلی از شما ها ...
این گذر زمان بود که به من آموخت زود تصمیم نگیرم و فریب عوام فریبان که دامن دین و دینداری را می پوشند را نخورم .... هر کسی که از مهدی حرف زد که نامش را نمی شود مهدوی گذاشت ....
هرکسی که از ولایت فقیه دفاع کرد که نامش ولایی نیست ...

آری سایتی که بر اساس خرافات و خواب در جهت مطامع سیاسی قدم می گذارد عاقبتش در دره انحراف سقوط خواهد کرد.... اما نجات حتی یک نفر از انحراف وظیفه هر مسلمانی ایرانی است ...


آقا مهرداد خدا وکیلی تو فکر میکنی ما روزی میتونیم با آمریکا در کنار هم با خیر خشی زندگی کنیم؟ یعنی به نظر شما امکان دارد بتونیم روزی با آمریکا دوست باشیم؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد