رایحه ظهور

پرچم های سیاه در منابع معتبر شیعی / اهتزار پرچم های سیاه خراسان همزمان با خروج سفیانی

فرمود: از پدید آمدن سه چیزی منتظر فرج باشید: گفته شده: ای امیرالمومنین(ع) آنها کدامند؟ پس فرمود: اختلاف اهل شام درمیان خود و پرچمهای سیاه از خراسان و وحشتی در ماه رمضان

 

» ابتدای نظرات (248)

 

همانگونه که در مقالات قبل مطرح شد ، علی رغم برخی ادعاهای غیرمستند، اهتزاز پرچم های سیاه حقیقتی مسلم در تحولات عصر ظهور است که در منابع معتبر شیعی ذکر گردیده است 

اگر خروج سفیانی را مهمترین حرکت باطل در تحولات عصر ظهور بدانیم ، قطعاً حرکت پرچم های سیاه با پرچمداری شعیب بن صالح و رهبری سیدخراسانی که از مشرق زمین آغاز شده و شورش سفیانی را در هم می شکند را باید مهمترین حرکت یاران امام عصر(عج) در ایام ظهور دانست ، حرکتی الهی که بشارت آن از قرنها پیش صادر شده و مسلمانان عصر ظهور به یاری آن امر شده اند ، پرچم مقدس این حرکت انقلابی که روایات رنگ آن را سیاه دانسته اند به کرات در منابع متعدد شیعه و سنی ذکر گردیده است. برای رد نظر کسانی که ادعا دارند پرچم های سیاه در منابع شیعی وجود نداشته و از جعلیات بنی العباس برای به چنگ آوردن قدرت می باشد ، احادیث پرچم های سیاه در منابع معتبر شیعی را مرور می کنیم:

پرچم های سیاه در کتاب الغیبه نعمانی :

همانا قائم از فرزندان علی علیه السلام دارای غیبتی است همچون غیبت یوسف، وبازگشتی همانند عیسی بن مریم، پس از غیبتش با طلوع ستاره سرخ آشکار خواهدشد همزمان با ویران زوراء که شهرری است، و فرو رفتن مزوره که همان بغداد باشد، و خروج سفیانی ، و جنگ فرزندان عباس با جوانان ارمنستان و آذربایجان چنان جنگی که هزاران و هزاران نفر در آن کشته می شوند، هر جنگجو شمشیری زیور یافته به دست می گیرد، پرچمهای سیاه در آن به اهتزار درمی آید، آن جنگی است که به مرگ سرخ و طاعون بسیار خطرناک آمیخته است.                               غیبت نعمانی ص 159

 

 داود دجاجی از امام باقر (ع) روایت کرده که آن حضرت فرمود: از امیرالمومنین (ع) سئوال شد درباره فرمایش خدای تعالی: واختلف الاحزاب من بینهم( و گروه های مردم در میان خود اختلاف کردند) فرمود: از پدید آمدن سه چیزی منتظر فرج باشید: گفته شده: ای امیرالمومنین(ع) آنها کدامند؟ پس فرمود: اختلاف اهل شام درمیان خود و پرچمهای سیاه از خراسان، و وحشتی در ماه رمضان

غیبت نعمانی ص 272

 

امیرالمؤمنین(ع) فرمود: ناگزیر باید آسیائی به گردش در آید و خرد کند و چون بر محورش بر پا شد و برپایه اش استوار گردید خداوند بنده ای بی گذشت و سنگدل و از خاندانی گمنام( بی اصل و نصب)را برانگیزد که پیروزی با اوست، یارانش دارای موهای بلند و سبیل دار وسیاه جامه هایشان در بر، صاحبان پرچمهای سیاه هستند وای بر آن کس که با ایشان دشمنی ورزد که بی قانون وملاحظه اورا بکشند، به خدا سوگند گوئی هم اکنون آنان را پیش چشم می بینم و به کردارشان می نگرم و به آنچه را که بدکاران و ستمگران عرب از ناحیه ایشان می بینند، خداوند آنان را که مهری دردلشان نیست بر ایشان چیره گرداند، پس ایشان را در شهرهای خودشان درکنار فرات شهرهای بیابانی وساحلی بی حساب می کشند،به سزای آنچه کرده اند ، و پرودرگار تو به بندگانش ستمکار نیست.

غیبت نعمانی 277

(حدیث فوق که احتمالا اشاره ای به مباحث ظهور ندارد و به احتمال قوی خروج ابومسلم خراسانی و پرچم های سیاه بنی العباس را مد نظر دارد و به تقبیح آنها می پردازد ، در رد نظریه ی جعل پرچم های سیاه  توسط بنی العباس ذکر گردیده است)

پرچم های سیاه در کتاب الغیبه شیخ طوسی :

 

 شيخ طوسي در غيبت به سند خود از امام باقر (ع) نقل کرده است که فرمود: پرچمهاي سياهي که از خراسان به سوي کوفه برون آمده اد، اردو مي زنند پس مهدي (ع) ظهور کند براي بيعت به سوي او مي روند.   الغیبه شیخ طوسی / ص 275

  پرچم های سیاه در کتاب ارشاد شیخ مفید :

 

  روایاتی به ما رسیده که متضمّن ظهور قائم است، از جمله: خروج سفیانی... کسوف هولناک خورشید در نیمۀ رمضان و خسوف ماه در آخر آن بر خلاف عادت*، فرو رفتن زمینِ بیداء ما بین مدینه و مکه، فرو رفتن زمین با جمعیتی در مغرب و دیگری در مشرق، باز ایستادن آفتاب از حرکت از ظهر تا عصر و سپس طلوع آن از مغرب، قتل مردی پاکدل با هفتاد مرد صالح در بیرون کوفه، کشته شدن مردی هاشمی در بین رکن و مقام، خراب شدن دیوار مسجد کوفه، خروج پرچم های سیاه از خراسان، خروج یمانی از سوی یمن، ظهور مغربی در مصر و حکومت بر شامات، فرود آمدن لشگر ترک در جزیره(شهر موصل) و رومیان در رمله(فلسطین)... ارشاد شیخ مفید /ج2 / ص 368

  

ویرانیِ شام و جنگ سه لشگر با پرچم های مشخص با یکدیگر در آن... فرود لشگری از جانب غرب در خرابه های حیره در حدود نجف، حرکت پرچم های سیاه از شرق به سوی حیره، طغیان رود فرات و ورود آب آن به خیابانهای کوفه، خروج شصت پیامبر دروغین، خروج دوازده امام دروغین... ایجاد پل ارتباط میان کرخ و بغداد، وزش باد سیاهی در اول روز در بغداد و وقوع زلزله ای در آن که بسیاری از مردم را در زمین فرو برَد، استیلای وحشت بر اهل عراق و مردم بغداد و از پای درآمدن ایشان با مرگ های سریع و نقص و زیان در اموال و جانها و ثمرات ایشان...

ارشاد شیخ مفید /ج2 / ص 369

 حال که وجود روایات پرچم های سیاه در منابع معتبر شیعی را دیدیم به دهها روایات ضعیف السند در این زمینه می پردازیم و این سئوال را مطرح می کنیم:

آیا دهها روایت ضعیف السند ذکر شده در منابع شیعی و غیر شیعی پیرامون پرچم های سیاه را می توان مردود دانست؟

در مقالات قبل دیدیم که در مباحث فقهی تواتر یکی از منابع اعتبار بوده و احادیث ضعیف السندی که شامل تواتر باشند ، خودبخود مشمول اعتبار نیز می گردند ، اما بحث دیگری نیز مطرح است و آن اینکه آیا اگر ما در موضوعی حتی یک روایت ضعیف السند داشته باشیم که احتمال صدور آن از جانب معصوم وجود داشته باشد ، می توان آن را مردود دانست یا آن را به هیچ انگاشت؟ برای پاسخ به این سئوال ابتدا  به بحثی پیرامون روایات ضعیف السند می پردازیم :

دلایل نقل روایات ضعیف در جوامع حدیثی شیعه

  گاهی از اوقات هنگام مطالعات یا بحثهای دینی با احادیثی برخورد می کنیم که نظر ما را به خود جلب می کنند .

اما وقتی که درباره آن حدیث تحقیق می کنیم می فهمیم که از نظر اعتبار سندی ضعیف است !

 در این هنگام برای بسیاری از طلاب تازه کار یا متوسط یک سوال مهم پیش می آید و آن اینکه : چرا محدثین بزرگوار ما ( که رضوان خداوند بر ایشان باد ) با اینکه می دانسته اند این احادیث ضعیف هستند ، آنها را در کتب حدیثی خود وارد کرده اند ؟

 البته که این سوال ، سوال مهمی است و خود بنده نیز مدتها همین مطلب برایم سوال بوده .

 جواب به این سوال مستلزم اندک دانشی در باب علوم حدیث است .

 جواب را با دو سوال آغاز می کنم :

 اول اینکه اساسا حدیث ضعیف السند یعنی چه ؟

 دوم : ملاک برای حجیت احادیث چیست ؟ یا بر عکس : ملاک عدم حجیت یک حدیث چیست ؟

  اما جواب سوال اول :  حدیث ضعیف السند یعنی حدیثی که در سلسله سند آن فرد یا افرادی وجود دارند احتمال دروغگو بودن یا . . . را دارند .

 در تعریف حدیث ضعیف یک نکته بسیار مهم است و آن اینکه ضعف به سند حدیث برمی گردد نه به خود حدیث .

 حدیث ضعیف در یک معنای عام ممکن است انواع زیادی از احادیث را در بر بگیرد ، مثلا حدیث مرسل را از جهتی می توان جزء احادیث ضعیف دانست ، حدیث مرفوع را هم همچنین و . . .

 لذا هرکدام از سه عامل زیر را می توان دلیل ضعف سند یک حدیث دانست :

 ۱ – نرسیدن سند به معصوم علیه السلام

 ۲ – عدم اتصال سلسله سند ( ضعف در طبقات روات – گرچه همه ثقه باشند – )

 ۳ – عدم توثیق یا تعدیل یک راوی(به دلایل مختلف مانند:امامی نبودن ، مجهول بودن  مهمل بودن و...)

  البته این هرگز به این معنی نیست که اصل خود حدیث دروغ است ، چون در آن صورت آن حدیث را دیگر ضعیف نمی نامیم بلکه آن را جعلی می نامیم .

 پس حدیث ضعیف مرتبه ای بالاتر و برتر از حدیث جعلی است که نه می توان به را حتی آن را پذیرفت و نه می توان به راحتی آن را رد کرد . در واقع هم احتمال دارد واقعا این حدیث کلام معصوم باشد و هم احتمال دارد کلام معصوم نباشد .

 و به خاطر همان احتمال اول ( که قول معصوم باشد ) باید هم بدان احترام بگذاریم و هم آن را نقل کنیم .

 البته کلام در مورد شناخت و چیستی حدیث ضعیف بسیار مفصل تر از این است ولی فعلا به همین مقدار بسنده می کنیم .

 اما نکته اینجاست که فائده نقل این احادیث چیست ؟ باید سوال دوم را هم پاسخ بدهیم .

 جواب سوال دوم : ملاک برای حجیت احادیث چیست ؟

 در وقایع تاریخی و بررسی صحت آنها آنچه که برای یک محقق مهم است ، یقین یا ظن به وقوع آن واقعه تاریخی است ، اما در علم حدیث مسئله چیز دیگری است . چون در اینجا بحث وقوع یک ماجرا نیست بلکه بحث صدور یک کلام شریعت ساز است . پس آنچه که برای محقق خدیث مهم است یقین یا ظن به صدور کلام از امام علیه السلام است .  و در مقابل ، آنچه که آن را باطل می کند یقین یا ظن به عدم صدور کلام از امام علیه السلام است .

  با این دو مقدمه کوتاه که بسیار هم جای بحث دارند به سراغ جواب سوال اصلی می رویم و آن اینکه فایده نقل این روایات ضعیف چیست ؟ چرا حتی در کتاب شریف اصول کافی با این عظمت ، بازهم احادیث ضعیف وجود دارند ؟

  باز هم یک مقدمه : یکی از افتخارات علمی شیعه این است که راه تحقیق و بررسی و اجتهاد را به هیچ وجه مسدود نکرده و لذا به غیر از قرآن کریم ادعای صحت کامل و تمام برای هیچ کتاب دیگری ندارد .

 حتی کتب حدیث هم تا زمانی که به یقین اثبات نشود که تمام موارد موجود در آن واقعا صادره از معصوم علیه السلام هستند ، ما ادعای صحت بر تمام آن نداریم ، حتی اگر اصول کافی باشد

 و لذا شیعه با تمام احترامی که برای علمای بزرگوار مکتب قائل است ، هیچگاه یک کتاب حدیثی ایشان را (( صحیح )) نام گذاری نکرده . به دلایل مختلف و مفصل که در این مختصر نمی گنجد .

  جواب : همانطور که در ابتدا ذکر شد ، ضعف سند یک حدیث به معنای بی اعتبار بودن و یا جعلی بودن یک حدیث نیست بلکه ممکن است ناشی از دلایل فوق الذکر باشد .

 لذا به دلایل مختلفی هنوز هم این احادیث کارآمد و نقل آنها لازم است .

 در اینجا برخی از دلایل را بسیار مختصر و مجمل ذکر می کنم باشد که خداوند متعال توفیقی دهد و در یک زمان فراغت نگاره ای مفصل و مطول در این باب بنویسم .

  دلیل اول : ملاکات در توثیق یا تضعیف اسناد حدیث واحد نیست و لذا ممکن است یک سند حدیث از نظر برخی از علمای بزرگوار صحیح و در نظر برخی دیگر ضعیف باشد ، که این مطلب یمی از اساسی ترین دلایل اختلاف در این باب است و در ادوار فقهی بسیار به چشم می خورد و نه تنها بین علمای متقدم و متاخر بسیار این قضیه به چشم می خورد حتی بین علمای هم عصر هم این مسئله شایع است ، که در واقع ناشی از مدارس مختلف می باشد ( مانند اختلافات مبنایی بین مکتب رجالی قم با مدارس رجالی عراق ) .

 برای مثال شهید ثانی بسیاری از فتاوای شهید اول را به خاطر تضعیف مستند فتوی رد می کند .

 باز هم تاکید که می کنم که خود همین دلیل اول شقوق و موارد بسیاری دارد که انشاءالله بعدا در مقاله ای مفصل بدان خواهم پرداخت .

 بنابر این دلیل که گذشت ، ممکن است حدیثی که محدث بزرگوار نقل فرموده ( مثلا شیخ کلینی ) از نظر مبنای ایشان قوی و صحیح بوده ، اما الان طبق ما ضعیف محسوب شود .

  دلیل دوم : با توجه به سه عاملی که برای ضعیف بودن سند یک حدیث گفته شد ، ممکن است این سند ، اینک و در دستان ما ضعیف باشد اما برای خود نویسنده قوی و صحیح بوده ( این مطلب غیر از اختلاف مبناست ، توجه کنید ! ) مثلا ممکن است حدیثی که اکنون در دست ماست دارای سلسله سندی باشد که یکی از افراد آن سلسله برای رجالیون بزرگوار ناشناس باشد ، یا مواردی که درباره او بوده در طول تاریخ از بین رفته باشد ، اما خود نویسنده کتاب ( مثلا شیخ صدوق یا مفید ) آن راوی را می شناخته و او را ثقه می دانسته اند ، فتامل !

 بنابر این دلیل دوم گاهی اوقات خود نقل اعاظم مر یک حدیث ضعیف را ، ممکن است جابر ضعف سند باشد .

  دلیل سوم : گاهی اوقات خود نویسنده هم قبول دارد که سند این حدیث مورد نظر ضعیف است اما دلالت آن به گونه ای است که با بسیاری از روایات صحیح موافق و مشابه است و هیچ مخالفتی با با قرآن و سنت قطعیه ندارد .

  دلیل چهارم : این دلیل در ادامه دلیل قبل می آید و آن اینکه ممکن است یک نویسنده با اینکه می داند حدیثی که نقل می کند ضعیف است ، اما آن را نقل می کند که بعد ها دیگران به دنبال سند آن بروند ، شاید توانستند سند صحیحی برای آن بیابند .

  دلیل پنجم : این دلیل که اهمیت زیادی هم دارد ، این است که : گاهی یک حدیث اگر چه ضعیف است اما تعداد اسناد آن زیاد است و از کنار هم گذاشتن چندین حدیث ضعیف و صحیح ، می توان به تواتر رسید .  کما اینکه در بسیاری از متواترات موجود همین مسئله وجود دارد . دانشمند بزرگوار شهید صدر ، در این باره با استفاده از بحث حسای احتمالات ، نظرات بسیار مهم و جالبی دارند . پس حدیث ضعیف نه تنها بی ارزش نیست بلکه می تواند متواتر ساز باشد

  دلیل ششم : نکته مهم و تعیین کننده در یک حدیث ،فقط سند آن نیست و گاهی اوقات اگرچه سند یک حدیث ضعیف است اما محفوف به قرائنی است که جابر ضعف سند می شوند . لذا بسیاری از روایات ضعیفی که در مجامع حدیثی ما وجود دارند ، ممکن است در زمان خود نویسنده ، محفوف به قرائنی بوده اند که نویسنده به نقل آن اطمینان داشته ( این صرف یک احتمال نیست و نمونه های آن موجود است ) (1)

حال با این توضیح مفصل پیرامون روایات ضعیف السند که توسط یکی از طلاب عزیز ارائه شده نتیجه می گیریم که صحبت پیرامون اعتبار روایات ضعیف السند نیز بسیار سخت است و به راحتی نمی توان پیرامون صحت و سقم آنها اظهار نظر کرد مخصوصا اگر روایات ضعیف السند متواتر نیز باشند که اعتبار می یابند ، حال این سئوال پیش می آید : کسانی که به بهانه ضعف سندی برخی روایات نشانه های ظهور ، آنها را در جامعه مردود نشان می دهند و بدون در نظر گرفتن ارزش روایات ضعیف السند ( که به هیچ وجه نمی توان آنها را مردود دانست و در مباحث مختلف فقهی ، اخلاقی و .... به طور گسترده ای از آنها استفاده می شود) به گونه ای سخن می گویند که جامعه از آن برداشت مردود و غیرقابل اعتنا و اعتماد بودن می نماید ، چه پاسخی در محکمه ی علم  خواهند داشت؟

پس می بینیم دوستانی که وجود پرچم های سیاه در روایات عصر ظهور بعنوان نشانه را انکار کرده اند مرتکب سه اشتباه شده اند ، اولاً پرچم های سیاه در منابع معتبر شیعه وجود دارد که آن را مدنظر قرار نداده اند ، ثانیاً تواتر روایات پرچم های سیاه را در نظر نگرفته اند ، ثالثاً حتی اگر بحث منابع شیعی و تواتر نیز مطرح نبود و صرفاً یک روایت ضعیف السند در این زمینه نیز وجود داشت نیز نمی شد آن را مردود دانسته و حکم به عدم وجود این نشانه در میان نشانه های ظهور داد.

......................

پ .ن :

دلایل نقل روایات ضعیف در جوامع حدیثی شیعه

 

 

 

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+3 #248 a 1393-10-16 15:05
عکس احمدی نژاد کنار شهیدان و رهبران اسلام گذاشتید :(
نقل قول کردن
+1 #247 pldn 1393-10-11 18:34
به نقل از معتدل:
خدا همه ما رو از شر منافقین کاسب تحریم حفظ کنه

آقا کاسب تحریم چیه . ساده لو نباشید . آخه این همه مخالف حتما همشون بابک زنجانین . باید گفت خدایا ما رو از دست شما ساده لوحان نجات دهد
نقل قول کردن
+2 #246 علی33 1393-10-01 13:13
به نقل از مهردادیان:
محل احتمالی توافق بزرگ قرن


یک مقام نزدیک به مذاکرات هسته‌ای با اعلام این خبر به خبرنگار اعزامی خبرگزاری آنا به وین افزود: دولت اتریش بدین منظور کاخ هوف‌بورگ را برای برگزاری احتمالی مراسم امضای توافقنامه هسته‌ای میان ایران، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، چین و روسیه در نظر گرفته است.

هوف بورگ یکی از مکان‌های تاریخی اتریش است که پیش از این محل زندگی یکی از معروف‌ترین ملکه‌های این کشور بوده است.

این کاخ در حال حاضر به عنوان یکی از دیدنی‌ترین مکانهای تاریخی وین، به موزه تبدیل شده است.

دلواپسان تا صبح نخوابند و کابوس ببینند که منافع اشان امشب به باد خواهد رفت و از فردا باید به فکر باز پس دادن پولهای نفت سالهای 90 و 91 باشند ......خوشا به حال ملت مظلوم ایران



برو عمو دلت خوشه
هنوز وعده ی 100 روزه ی روحانی رو فراموش نکردیم
توافق بزرگ ثرن کجا بود..؟؟
نقل قول کردن
+1 #245 مهدی 1393-09-09 22:49
به نقل از رایحه ظهور:
مقاله ی جدید سایت با عنوان :

سخنرانی ارزشمند استاد پناهیان با موضوع نشانه ها و قواعد ظهور + فایل صوتی



u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1230-2014-11-22-17-52-37.html

منتشر شد

به نقل از رایحه ظهور:
مقاله ی جدید سایت با عنوان :

سخنرانی ارزشمند استاد پناهیان با موضوع نشانه ها و قواعد ظهور + فایل صوتی



u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1230-2014-11-22-17-52-37.html

منتشر شد

این صحبتها باید براساس مستندات مسلم باشد نه مستندات اخساسی
نقل قول کردن
+1 #244 جدىد 1393-09-04 01:04
به نقل از محمود بی مشا:
دوستان من اعصاب کل کل کردن با این شخص را ندارم. باز از این مردک ماسون صحبت کرد . لطفا جوابش را بدهید و نگذارید بلندگوی شیاطین در این سایت باشد.

ما فقط از گوش به فرمان رهبرى باشىم کافىه هىچى نمىشه
نقل قول کردن
-1 #243 S 1393-09-03 23:39
به نقل از رایحه ظهور:
مقاله ی جدید سایت با عنوان :

سخنرانی ارزشمند استاد پناهیان با موضوع نشانه ها و قواعد ظهور + فایل صوتی



u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1230-2014-11-22-17-52-37.html

منتشر شد

...
نقل قول کردن
-2 #242 محمود بی مشا 1393-09-03 22:28
به نقل از سعاح:
جریان شناسی مخالفان دولت دهم
از فتنه سبز ۸۸ تا فتنه انحراف یابی

افراد و جریانهایی هستند که هم باطن آنها و هم ظاهر آنها ، ولایت است اما فریب خوردند و به قول مهندس مشایی چون قدرت تجزیه و تحلیل موضوعات رو نداشتند به راحتی فریب دو گروه اول را خوردند و در واقع گروه اول و دوم به طمع فریب همین گروه سوم فعالیت میکردند .

میدان ۷۲/ محمد دشتی: یکی از سوالات مهم و البته بحث برانگیز در بین حامیان دکتر احمدی نژاد و مهندس مشایی پس از پایان دولت دهم تا کنون که البته با گذشت زمان بر اهمیت آن اضافه شده است ، نوع برخورد و تعامل با گروه ها و جناح های سیاسی مخالف دولت دهم است . قبل از ورود به این بحث ، لازم است ابتدا تقسیم بندی ای از این جناح ها و نوع برخورد آنها با دولت دهم داشته باشیم . در یک تقسیم بندی کلی ۲ نوع برخورد از طرف جریان های سیاسی با دولت دهم شد:

72sq.com/.../...

خدا قوت @};-

دوستان من اعصاب کل کل کردن با این شخص را ندارم. باز از این مردک ماسون صحبت کرد . لطفا جوابش را بدهید و نگذارید بلندگوی شیاطین در این سایت باشد.
نقل قول کردن
+4 #241 یا مهدی 1393-09-03 21:52
قبلا فقط تحریم میشدیم.

الان نه تنها تحریم میشویم بلکه تحقیر هم می شویم تازه تعلیق هم کرده ایم. تف تف تف به این روزگار نکبت بار
نقل قول کردن
+1 #240 حسنی 1393-09-03 18:54
به نقل از سعاح:
حسین فریدون عازم وین شد

دستیار ویژۀ رئیس‌جمهوری برای شرکت در مذاکرات عازم وین شد.

به گزارش میدان ۷۲ به نقل از خبرگزاری برنا به وین، حسین فریدون، دستیار ویژۀ رئیس جمهوری دقایقی پیش برای شرکت در مذاکرات هسته‌ای عازم شد.

به گزارش برنا، تاکنون جزئیاتی از اهداف سفر فریدون به وین اعلام نشده است.

تکذیب شدچراینقدردروغ مینویسیدوروش مانورمیدهید.
نقل قول کردن
+14 #239 جدید 1393-09-03 14:11
سیّد ابن طاوس رحمه اللّه از حضرت سیّد سجّاد علیه السّلام روایت کرده است که از زمانى که سر مطهر امام حسین علیه السّلام را براى یزید آوردند یزید مجالس شراب فراهم مى کرد و آن سر مطهّر را حاضر مى ساخت و در پیش خویش مى نهاد و شُرب خمر مى کرد. :(( :(( :(( :(( zz:

روزى رسول سلطان روم که از اشراف و بزرگان فرنگ بود در مجلس آن مَیشُوم [= پلید و شوم] حاضر بود؛ از یزید پرسید که اى پادشاه عرب ! این سر کیست ؟ یزید گفت : ترا با این سر حاجت چیست ؟ گفت : چون من به نزد ملک خویش باز شوم از هر کم و بیش از من پرسش مى کند مى خواهم تا قصّه این را بدانم و به عرض پادشاه برسانم تا شاد شود و با شادى تو شریک گردد. یزید گفت : این سر حسین بن على بن ابى طالب است . گفت : مادرش کیست ؟ گفت : فاطمه دختر رسول خدا صلى اللّه علیه و آله و سلّم . نصرانى گفت : اُف بر تو و بر دین تو، دین من از دین شما بهتر است ؛ چه آنکه پدر من از نژاد داود پیغمبر است و میان و من داود پدران بسیار است و مردم نَصارَى مرا با این سبب تعظیم مى کنند و خاک مقدم مرا به جهت تبرّک برمى دارند و شما فرزند دختر پیغمبر خود را که با پیغمبر یک مادر بیشتر واسطه ندارد به قتل مى رسانید! پس این چه دین است که شما دارید؟! پس براى یزید حدیث کنیسه حافر را نقل کرد.*
نصرانی گفت: بین عمان و چین دریایی وجود دارد که شش ماه (یا یک سال) راه مسافت دارد، در آنجا هیچ شهر یا روستایی وجود ندارد مگر یک شهر که در وسط آب قرار دارد کلیساهای فراوانی در آن جا وجود دارد که بزرگترین آنها کلیسایی به نام کلیسای حافر است؛ در محراب این کلیسا حُقـَّه‌ای (= ظرف کوچکی) از طلا آویزان است که در آن سُم حیوانی قرار داده شده می‌گویند: آن سم، متعلق به الاغی است که حضرت عیسی(ع) بر آن سوار می‌شده است. مردم، اطراف آن حقه را با طلا و حریر زینت کرده‌اند و هر ساله گروه زیادی از مسیحیان به آن کلیسا می‌روند و به دور آن حقه طواف کرده و آن را می‌بوسند و حاجات خود را در آنجا از خدا طلب می‌کنند! این وضعیت مسیحیان و علاقه‌ای است که آنان نسبت به سم الاغی دادند که گمان می‌کنند پیامبرشان حضرت عیسی(ع) بر آن سوار می‌شده! و اما شما فرزند دختر پیامبرتان را می‌کشید، خداوند برکت را از شما و دین شما بر دارد!].
یزید فرمان داد که این مرد نصارى را بکشید
نصرانى چون این بدانست گفت : اى یزید آیا مى خواهى مرا بکشى ؟ گفت : بلى ، گفت : بدان که من در شب گذشته پیغمبر شما را در خواب دیدم مرا بشارت بهشت داد من در عجب شدم اکنون از سِرّ آن آگاه شدم ، پس کلمه شهادت گفت و مسلمان شد پس برجست و آن سر مبارک را برداشت و به سینه چسبانید و مى بوسید و مى گریست تا او را شهید کردند.
اللهم العن أول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد
khabarpu.com/
نقل قول کردن
+6 #238 سعاح 1393-09-03 13:32
بنی‌امیه‌ی زمان ما و زمان امام حسین(ع)

“جنایات گروه‌های تکفیری آن هم به نام داعش، چهره یزیدیان زمان امام حسین(ع) را به تصویر کشید تا همگان با چشمان خود یزیدیان را ببینند و بفهمند که امام حسین(ع) با چگونه مردمانی روبرو بود.”

72sq.com/.../...

یک سوال از سخنران و تحلیل گر محترم:
حرف جناب عالی متین و درست اما چرا از اول تا آخر سخنان شما به این تفاقت فاحشی بین یزیدیان قبل و فعلی اشاره ای نشده است که داعش برخلاف یزیدیان قبلی اربابان اصلی پشت پرده دارد و چون خودش از قدرت تحلیل برخوردار نیست براحتی فریب آنها رو خورده است۔ خیلی بد است اما خودش آله دست یزیدیان اصلی یعنی اربابان نظام سلطه هست۔ همان های که برخی میخواهند باهاشون همکار شده مثلاً علیه داعش جهاد کنیم۔

اینگار فریب خوردگی خواص تمامی ندارد!

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خامنه ای نگهدار
نقل قول کردن
+6 #237 رایحه ظهور 1393-09-03 13:29
مقاله ی جدید سایت با عنوان :

سخنرانی ارزشمند استاد پناهیان با موضوع نشانه ها و قواعد ظهور + فایل صوتی



u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1230-2014-11-22-17-52-37.html

منتشر شد
نقل قول کردن
0 #236 سعاح 1393-09-03 13:21
جریان شناسی مخالفان دولت دهم
از فتنه سبز ۸۸ تا فتنه انحراف یابی

افراد و جریانهایی هستند که هم باطن آنها و هم ظاهر آنها ، ولایت است اما فریب خوردند و به قول مهندس مشایی چون قدرت تجزیه و تحلیل موضوعات رو نداشتند به راحتی فریب دو گروه اول را خوردند و در واقع گروه اول و دوم به طمع فریب همین گروه سوم فعالیت میکردند .

میدان ۷۲/ محمد دشتی: یکی از سوالات مهم و البته بحث برانگیز در بین حامیان دکتر احمدی نژاد و مهندس مشایی پس از پایان دولت دهم تا کنون که البته با گذشت زمان بر اهمیت آن اضافه شده است ، نوع برخورد و تعامل با گروه ها و جناح های سیاسی مخالف دولت دهم است . قبل از ورود به این بحث ، لازم است ابتدا تقسیم بندی ای از این جناح ها و نوع برخورد آنها با دولت دهم داشته باشیم . در یک تقسیم بندی کلی ۲ نوع برخورد از طرف جریان های سیاسی با دولت دهم شد:

72sq.com/.../...

خدا قوت @};-
نقل قول کردن
+8 #235 سعاح 1393-09-03 13:13
تمدید کلاهبرداری هسته‌ای؟!
[مجتبی اصغری ::: روزنامه وطن امروز]

همان‌طور که رهبر حکیم انقلاب بارها تاکید فرموده‌اند، در صورتی که ایران برنامه هسته‌ای خود را ادامه ندهد نیز همچون گذشته تحریم‌ها به دلایل گوناگون ادامه خواهد داشت. حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، سرافرازی، روحیه‌ استقلال‌طلبی، عدم تسلیم ملت ایران و اسلام‌خواهی را عمده دلیل مخالفت و دشمنی غربی‌ها با ملت ایران عنوان کردند و در اولین سخنرانی خود در میان مردم خراسان شمالی با اشاره مستقیم به تحریم‌های غرب علیه ایران ضمن رد سخنان مقامات غربی که لغو تحریم‌ها را منوط به دست‌کشیدن ایران از برنامه هسته‌ای خوانده بودند، اذعان داشتند: «تحریم‌های غرب علیه ایران به مسائل هسته‌ای ارتباطی ندارد و تحریم، مساله‌ای است که از ابتدا علیه جمهوری اسلامی وجود داشته است».

dolatebahar.com/.../...
نقل قول کردن
+5 #234 شاداب 1393-09-03 12:31
به نقل از اهل ولاء:
بنده یادم می آید در ایام کودکی در روستا زندگی می کردیم و دقیقا همین چیزی که شما می فرمایید رعایت می شد . ناهار معمولا یک چیز خیلی مختصر و حاضری بود( نان و دوغ یا نان و پنیر و سبزی و ... ) و در عوض صبحانه و شام مفصل بود . شام هم به محض تاریک شدن هوا خورده می شد .

دکتر رضا منتظر تحصیلات عالیه پزشکی را دارند ولی موقعی که به مطبشون برید اصلا و ابدا داروهای شیمیایی تجویز نمیکنند راهکار براتون تعیین میکنند به دوستان توصیه میکنم اگر در تهران سکونت دارند برای مداوا پیش ایشون برند ادرس مطب: تهران، خ دماوند (تهران نو)، خ بلال حبشی، بعد از تقاطع حافظ، پلاک 50
وشماره: ۰۲۱-۷۷۴۶۲۵۳۶ فرد با دانشی هستند تماس بگیرید ببینید همونجا هستن یا خیر
نقل قول کردن
+8 #233 اهل ولاء 1393-09-03 12:10
به نقل از شاداب:
روز را با يک صبحانه خوب شروع کنيد و به تدريج وعده ناهار را آن قدر کم کنيد تا حذف شود. البته همه افراد نمي توانند اين برنامه را رعايت کنند و افراد بلغمي مزاج که طبع سردي دارند، بايد حتما معده شان را تقويت کنند و سپس يک وعده غذايي را حذف کنند. با حذف ناهار، فرد در ميانه روز احساس پري معده و سنگيني نمي کند و در نتيجه احساس کسالت کمتري هم خواهد کرد. در چنين شرايطي فرد سرشب گرسنه مي شود و بهتر است پس از غروب آفتاب، شام ميل کند تا موقع خواب، غذا هضم شده باشد. از طرفي چون سرشب شام صرف شده است، مي تواند روز بعد صبحانه کاملي بخورد و تا وعده بعدي غذايي انرژي کافي داشته باشد. عده زيادي از مردم صبحانه نمي خورند چون سير هستند و به دليل گرسنگي شديد، ناهار کامل مي خورند. به اين ترتيب غذاي اصلي شان ناهار است که امراض و بيماري هاي فراواني در پي دارد. تاکيد مي کنيم که خوردن صبحانه در روايات به عنوان يکي از کليدهاي سلامت ذکر شده و از آن طرف در روايت آمده است شام نخوردن باعث ضعف بدن مي شود. بنابراين بهتر است با تکيه بر معيارهاي قرآني و وعده هاي توصيه شده غذايي به سلامت بدن خود و حفظ آن کمک بيشتري کنيم.

بنده یادم می آید در ایام کودکی در روستا زندگی می کردیم و دقیقا همین چیزی که شما می فرمایید رعایت می شد . ناهار معمولا یک چیز خیلی مختصر و حاضری بود( نان و دوغ یا نان و پنیر و سبزی و ... ) و در عوض صبحانه و شام مفصل بود . شام هم به محض تاریک شدن هوا خورده می شد .
نقل قول کردن
+9 #232 شاداب 1393-09-03 11:43
روز را با يک صبحانه خوب شروع کنيد و به تدريج وعده ناهار را آن قدر کم کنيد تا حذف شود. البته همه افراد نمي توانند اين برنامه را رعايت کنند و افراد بلغمي مزاج که طبع سردي دارند، بايد حتما معده شان را تقويت کنند و سپس يک وعده غذايي را حذف کنند. با حذف ناهار، فرد در ميانه روز احساس پري معده و سنگيني نمي کند و در نتيجه احساس کسالت کمتري هم خواهد کرد. در چنين شرايطي فرد سرشب گرسنه مي شود و بهتر است پس از غروب آفتاب، شام ميل کند تا موقع خواب، غذا هضم شده باشد. از طرفي چون سرشب شام صرف شده است، مي تواند روز بعد صبحانه کاملي بخورد و تا وعده بعدي غذايي انرژي کافي داشته باشد. عده زيادي از مردم صبحانه نمي خورند چون سير هستند و به دليل گرسنگي شديد، ناهار کامل مي خورند. به اين ترتيب غذاي اصلي شان ناهار است که امراض و بيماري هاي فراواني در پي دارد. تاکيد مي کنيم که خوردن صبحانه در روايات به عنوان يکي از کليدهاي سلامت ذکر شده و از آن طرف در روايت آمده است شام نخوردن باعث ضعف بدن مي شود. بنابراين بهتر است با تکيه بر معيارهاي قرآني و وعده هاي توصيه شده غذايي به سلامت بدن خود و حفظ آن کمک بيشتري کنيم.
نقل قول کردن
+9 #231 شاداب 1393-09-03 11:43
دکتر منتظر در پاسخ به اين سوال مهم که طبق معيارهاي طب اسلامي بايد چند وعده غذا مصرف کرد، مي گويد: طبق اين معيارها انسان به ۲ وعده غذا در طول روز نياز دارد و عادتي که بيشتر مردم براي صرف ۳ وعده غذايي در طول روز دارند، علت اصلي چاقي و اضافه وزن است. ۲ وعده اصلي غذا طبق معيار قرآني بايد صبح و سرشب صرف شود و ناهار وعده اي است که خودمان به آن اضافه کرده ايم. اين در حالي است که بيشتر مردم شام شب را از برنامه غذايي خود حذف مي کنند و حتي کساني که رژيم مي گيرند مي گويند به دليل رژيم شام نمي خورند! در صورتي که اين کار اشتباه است. اشتباه رايجي که در اين جا مشاهده مي شود، استناد به آن ضرب المثل انگليسي است که صبحانه را خودت بخور، ناهار را با دوستت بخور و شام را بده به دشمنت. بعضي تصور مي کنند اين ضرب المثل، روايت است در صورتي که چنين نيست و در روايات آمده است که پيامبر اکرم(ص) فرمود: «من از امتم مي ترسم که شام را ترک کنند و دچار پيري زودرس شوند.» در روايت ديگري آمده است که فردي خدمت امام معصوم(ع) رسيد و از ناراحتي معده شکايت کرد. امام فرمودند: بين صبحانه و شام چيزي نخور، مگر نشنيده ايد که در قرآن آمده است روزي آن ها (بهشتيان) صبحگاهان و شامگاهان است، يعني حتي در بهشت ۲ وعده غذاي اصلي وجود دارد. نکته اين جاست که ناهار از قديم در تغذيه ايرانيان نبوده است و اگر به لغت نامه دهخدا نگاه کنيد به معناي نخوردني است. کلمه آهار به معناي پارچه اي است که چيزي به خوردش دادند و نون اول آن، آن را منفي مي کند بنابراين ناهار يعني نخوردني اما به اشتباه آن را خوردني تصور مي کنيم. حتي در شاهنامه فردوسي آمده است «سپاهش همه چاشت و ناهار بود» يعني همه سپاه گرسنه بودند. اين تغيير معنا طي قرون متمادي در ايران اتفاق افتاده است و الان ما همديگر را دعوت به ناهار مي کنيم!توصيه ما اين است که سعي کنيد کم کم وعده ناهار را حذف کنيد.
نقل قول کردن
-6 #230 هشدار 1393-09-03 10:59
به نقل از رایحه ظهور:
پشت کوه

گفت: از مذاکرات هسته‌ای در وین چه خبر؟! قرار بود تحریم‌ها لغو بشود. چی شد؟!
گفتم: اوباما اعلام کرده که ساختار تحریم‌ها را تغییر نمی‌دهیم و تحریم‌ها را لغو نمی‌کنیم!
گفت: پس آنهمه رفت و آمد و مذاکرات و وعده توافق نهایی و ... چی شد؟!
گفتم: فعلا که کلی امتیاز نقد داده‌ایم و چند تا وعده نسیه گرفته‌ایم که از اجرای هیچکدام از آنها هم خبری نیست.
گفت: ولی بعضی‌ها از جشن هسته‌ای خبر داده بودند! در این جشن قرار است چه دستاوردی از مذاکرات را ارائه کنند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! آموزگار از دانش‌آموزی پرسید؛ آن صحنه باغ و گل و بلبل را که گفته بودم نقاشی کردی؟ و دانش‌آموز جواب داد؛ البته که نقاشی کردم. من قولم قول است. معلم گفت؛ بیار ببینم و مشاهده کرد که روی کاغذ یک خط منحنی کشیده. پرسید؛ این چیه؟ دانش‌آموز گفت؛ عکس یک کوه است. آموزگار گفت؛ ولی قرار بود باغ و گل و بلبل نقاشی کنی؟ و دانش‌آموز جواب داد؛ آقا اجازه! باغ و گل و بلبل پشت این کوهه!

اقای سیجانی خیلی به خودت فشار نیار امشب، ناقوس به جهنم رفتن اصولگرایان افعی(علی الخصوص جبهه معروف و باقی) توسط دولت ظالم الیگارشی به صدا درمی اید پس خوب با چشمانت ببین!
نقل قول کردن
-3 #229 هشدار 1393-09-03 10:57
به نقل از رایحه ظهور:
پشت کوه

گفت: از مذاکرات هسته‌ای در وین چه خبر؟! قرار بود تحریم‌ها لغو بشود. چی شد؟!
گفتم: اوباما اعلام کرده که ساختار تحریم‌ها را تغییر نمی‌دهیم و تحریم‌ها را لغو نمی‌کنیم!
گفت: پس آنهمه رفت و آمد و مذاکرات و وعده توافق نهایی و ... چی شد؟!
گفتم: فعلا که کلی امتیاز نقد داده‌ایم و چند تا وعده نسیه گرفته‌ایم که از اجرای هیچکدام از آنها هم خبری نیست.
گفت: ولی بعضی‌ها از جشن هسته‌ای خبر داده بودند! در این جشن قرار است چه دستاوردی از مذاکرات را ارائه کنند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! آموزگار از دانش‌آموزی پرسید؛ آن صحنه باغ و گل و بلبل را که گفته بودم نقاشی کردی؟ و دانش‌آموز جواب داد؛ البته که نقاشی کردم. من قولم قول است. معلم گفت؛ بیار ببینم و مشاهده کرد که روی کاغذ یک خط منحنی کشیده. پرسید؛ این چیه؟ دانش‌آموز گفت؛ عکس یک کوه است. آموزگار گفت؛ ولی قرار بود باغ و گل و بلبل نقاشی کنی؟ و دانش‌آموز جواب داد؛ آقا اجازه! باغ و گل و بلبل پشت این کوهه!

اقای سیجانی خیلی به خودت فشار نیار امشب، ناقوس به جهنم رفتن اصولگرایان افعی(علی الخصوص جبهه معروف و باقی) توسط دولت الیگارشی به صدا درمی اید پس خوب با چشمانت ببین!
نقل قول کردن
-1 #228 هشدار 1393-09-03 10:57
به نقل از رایحه ظهور:
پشت کوه

گفت: از مذاکرات هسته‌ای در وین چه خبر؟! قرار بود تحریم‌ها لغو بشود. چی شد؟!
گفتم: اوباما اعلام کرده که ساختار تحریم‌ها را تغییر نمی‌دهیم و تحریم‌ها را لغو نمی‌کنیم!
گفت: پس آنهمه رفت و آمد و مذاکرات و وعده توافق نهایی و ... چی شد؟!
گفتم: فعلا که کلی امتیاز نقد داده‌ایم و چند تا وعده نسیه گرفته‌ایم که از اجرای هیچکدام از آنها هم خبری نیست.
گفت: ولی بعضی‌ها از جشن هسته‌ای خبر داده بودند! در این جشن قرار است چه دستاوردی از مذاکرات را ارائه کنند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! آموزگار از دانش‌آموزی پرسید؛ آن صحنه باغ و گل و بلبل را که گفته بودم نقاشی کردی؟ و دانش‌آموز جواب داد؛ البته که نقاشی کردم. من قولم قول است. معلم گفت؛ بیار ببینم و مشاهده کرد که روی کاغذ یک خط منحنی کشیده. پرسید؛ این چیه؟ دانش‌آموز گفت؛ عکس یک کوه است. آموزگار گفت؛ ولی قرار بود باغ و گل و بلبل نقاشی کنی؟ و دانش‌آموز جواب داد؛ آقا اجازه! باغ و گل و بلبل پشت این کوهه!

اقای سیجانی خیلی به خودت فشار نیار امشب، ناقوس به جهنم رفتن اصولگرایان افعی(علی الخصوص جبهه معروف و باقی) توسط دولت الیگارشی به صدا درمی اید پس خوب با چشمانت ببین!
نقل قول کردن
+7 #227 خادمی 1393-09-03 08:48
به نقل از حسن:
علامه کورانی :مواظب اوضاع درعربستان باشیدسفیانی بعد ازاتفاقات عربستان پیداش میشه ایت الله بهجت:مواظب اوضاع یمن باشید بچه هابه نظرتون کدام مهم ترواولی تر است

خب معلومه نظر ایت الله بهجت
ایشان با چشم دل می بینند و آقای کورانی با چشم سر
نقل قول کردن
+10 #226 رایحه ظهور 1393-09-03 08:47
ای یکاش چون کودکی که پدر و مادرش را گم کرده دنبال امام مان می گشتیم

نقل قول کردن
+6 #225 رایحه ظهور 1393-09-03 08:33
به نقل از مهردادیان:
محل احتمالی توافق بزرگ قرن


یک مقام نزدیک به مذاکرات هسته‌ای با اعلام این خبر به خبرنگار اعزامی خبرگزاری آنا به وین افزود: دولت اتریش بدین منظور کاخ هوف‌بورگ را برای برگزاری احتمالی مراسم امضای توافقنامه هسته‌ای میان ایران، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، چین و روسیه در نظر گرفته است.

هوف بورگ یکی از مکان‌های تاریخی اتریش است که پیش از این محل زندگی یکی از معروف‌ترین ملکه‌های این کشور بوده است.

این کاخ در حال حاضر به عنوان یکی از دیدنی‌ترین مکانهای تاریخی وین، به موزه تبدیل شده است.

دلواپسان تا صبح نخوابند و کابوس ببینند که منافع اشان امشب به باد خواهد رفت و از فردا باید به فکر باز پس دادن پولهای نفت سالهای 90 و 91 باشند ......خوشا به حال ملت مظلوم ایران

نقل قول کردن
+8 #224 رایحه ظهور 1393-09-03 08:25
پشت کوه

گفت: از مذاکرات هسته‌ای در وین چه خبر؟! قرار بود تحریم‌ها لغو بشود. چی شد؟!
گفتم: اوباما اعلام کرده که ساختار تحریم‌ها را تغییر نمی‌دهیم و تحریم‌ها را لغو نمی‌کنیم!
گفت: پس آنهمه رفت و آمد و مذاکرات و وعده توافق نهایی و ... چی شد؟!
گفتم: فعلا که کلی امتیاز نقد داده‌ایم و چند تا وعده نسیه گرفته‌ایم که از اجرای هیچکدام از آنها هم خبری نیست.
گفت: ولی بعضی‌ها از جشن هسته‌ای خبر داده بودند! در این جشن قرار است چه دستاوردی از مذاکرات را ارائه کنند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! آموزگار از دانش‌آموزی پرسید؛ آن صحنه باغ و گل و بلبل را که گفته بودم نقاشی کردی؟ و دانش‌آموز جواب داد؛ البته که نقاشی کردم. من قولم قول است. معلم گفت؛ بیار ببینم و مشاهده کرد که روی کاغذ یک خط منحنی کشیده. پرسید؛ این چیه؟ دانش‌آموز گفت؛ عکس یک کوه است. آموزگار گفت؛ ولی قرار بود باغ و گل و بلبل نقاشی کنی؟ و دانش‌آموز جواب داد؛ آقا اجازه! باغ و گل و بلبل پشت این کوهه!
نقل قول کردن
-3 #223 معتدل 1393-09-03 07:29
خدا همه ما رو از شر منافقین کاسب تحریم حفظ کنه
نقل قول کردن
-4 #222 معتدل 1393-09-03 07:28
به نقل از مهردادیان:
پارک ممنوع !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ضربدری هم ممنوع


اینا سوادشون در همین حده، تازه دلواپس هم هستند! شما یک سرچ بکن توی گوگل، این جماعت بدیهیات اولیه زبان انگلیسی رو بلد نیستند ولی اصرار دارند همیشه پلاکارد های انگلیسی درست کنند.

الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء
نقل قول کردن
+6 #221 سعاح 1393-09-03 06:25
بررسی آزمایشگاههای بیولوژیکی پنتاگون در اوکراین
درباره جنگ مخفی بیولوژیکی که هنوز از دایره آزمایشگاه خارج نشده



دولت بهار: تعداد آزمایشگاههای آمریکا در مدت ده سال، که طبق نسخه رسمی به مطالعه و تحقیق پیرامون روشهای حفاظت از بیوتروریسم مشغول هستند، از ۲۰ به ۴۰۰ واحد افزایش یافت. مراکز بیولوژیک بسته در آفریقا و آمریکای لاتین تأسیس گردیدند. آزمایشگاههای بیولوژیکی با مقاصد ناروشن در اوکراین و گرجستان راه اندازی شدند. راه اندازی مرکز بیولوژیکی در قزاقستان در سال ۲۰۱۵ برنامه ریزی شده است. اکثریت این پروژه ها زیر نظر پنتاگون اجرا می شود.
نقل قول کردن
+11 #220 سعاح 1393-09-03 06:03
مرحوم استاد اسماعیل دولابی:
"هر چه ما خواستیم، خدا گفت نه۔ اوّل نمی خواستیم بمیریم، خدا گفت باید بمیري. بعد که تن به موت دادیم و طالب موت شدیم، خدا گفت تو را براي حیات آفریدم نه براي موت۔ تن به فنا که دادیم، خدا گفت تو را براي بقا آفریدم، نه براي فنا۔"

حدیث حک شده بر قبر غریب و نورانی مرحوم آقای شریعت* در شهر کراچی:



* rasekhoon.net/article/print-88131.aspx
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
انقلاب اسلامی آسان بدست نیامده که راحت از دست بدهیم۔ باید از نامحرمان انقلاب برحذر باشیم
نقل قول کردن
+11 #219 S 1393-09-03 01:41
نقل قول کردن
-14 #218 مهردادیان 1393-09-03 01:24
به نقل از حقیقت اصلاحات !:
صداقت تاسف برانگیز یک اصلاح طلب ...



کاش همه اصلاح طلب ها مثل این راست میگفتند و از هدف اصلی خودشان پرده بر میداشتند.!
به نقل از تسنیم، عیسی سحرخیز از فعالان اصلاح‌طلب، مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات و از حامیان میرحسین موسوی در انتخابات ۸۸ و بازداشتی فتنه ۸۸ در گفت‌وگو با یک سایت ضدانقلاب تأکید کرده است که "خیلی‌ از اصلاح‌طلبان بر خلاف اول انقلاب دیگر علاقه‌ای به آقای خمینی ندارند."
وی در این مصاحبه با یادآوری نحوه آشنایی‌اش با سیدمحمد خاتمی و همکاری‌هایش با وی، گریزی هم به ماجرای "خروج از حاکمیت" که توسط تعدادی از اصلاح‌طلبان در دوران دولت دوم‌خرداد مطرح شد، زده و یادآور شده است: بحث‌هایی مانند خروج از حاکمیت مباحث داخلی اصلاح‌طلبان بود. از لحاظ تئوریک هم روی آن‌ها کار می‌شد. دیدگاه‌ها هم بسیار متفاوت بود. اصلا تعبیر «جبهه» اصلاحات به همین دلیل بود.

این بازداشتی فتنه ۸۸ در بخش دیگری از این مصاحبه با تصریح بر "نگاه منتقدانه‌" خود به امام خمینی می‌گوید: من نگاه منتقدانه‌ای به ایشان دارم و فکر می‌کنم خیلی از کار‌ها خطا بود.
سحرخیز همچنین "تغییر قانون اساسی"، "تغییر ساختاری قوه قضاییه" و "حذف نهاد ولایت فقیه" را جزئی از اصلاحات می‌داند و اضافه می‌کند: ما در اول انقلاب اشتباه کردیم که با خوش‌بینی بسیار و اولیه به آیت‌الله خمینی، به ولایت فقیه هم باور داشتیم.
پس از فتنه 88 هویت واقعی بسیاری از مدعیان اصلاحات و خط امام روشن شده و هر روز بر این شفافیت افزوده می شود

چرنده ............... ............... .همین
نقل قول کردن
+14 #217 حقیقت اصلاحات ! 1393-09-03 01:22
صداقت تاسف برانگیز یک اصلاح طلب ...



کاش همه اصلاح طلب ها مثل این راست میگفتند و از هدف اصلی خودشان پرده بر میداشتند.!
به نقل از تسنیم، عیسی سحرخیز از فعالان اصلاح‌طلب، مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات و از حامیان میرحسین موسوی در انتخابات ۸۸ و بازداشتی فتنه ۸۸ در گفت‌وگو با یک سایت ضدانقلاب تأکید کرده است که "خیلی‌ از اصلاح‌طلبان بر خلاف اول انقلاب دیگر علاقه‌ای به آقای خمینی ندارند."
وی در این مصاحبه با یادآوری نحوه آشنایی‌اش با سیدمحمد خاتمی و همکاری‌هایش با وی، گریزی هم به ماجرای "خروج از حاکمیت" که توسط تعدادی از اصلاح‌طلبان در دوران دولت دوم‌خرداد مطرح شد، زده و یادآور شده است: بحث‌هایی مانند خروج از حاکمیت مباحث داخلی اصلاح‌طلبان بود. از لحاظ تئوریک هم روی آن‌ها کار می‌شد. دیدگاه‌ها هم بسیار متفاوت بود. اصلا تعبیر «جبهه» اصلاحات به همین دلیل بود.

این بازداشتی فتنه ۸۸ در بخش دیگری از این مصاحبه با تصریح بر "نگاه منتقدانه‌" خود به امام خمینی می‌گوید: من نگاه منتقدانه‌ای به ایشان دارم و فکر می‌کنم خیلی از کار‌ها خطا بود.
سحرخیز همچنین "تغییر قانون اساسی"، "تغییر ساختاری قوه قضاییه" و "حذف نهاد ولایت فقیه" را جزئی از اصلاحات می‌داند و اضافه می‌کند: ما در اول انقلاب اشتباه کردیم که با خوش‌بینی بسیار و اولیه به آیت‌الله خمینی، به ولایت فقیه هم باور داشتیم.
پس از فتنه 88 هویت واقعی بسیاری از مدعیان اصلاحات و خط امام روشن شده و هر روز بر این شفافیت افزوده می شود
نقل قول کردن
-18 #216 مهردادیان 1393-09-03 01:13
محل احتمالی توافق بزرگ قرن


یک مقام نزدیک به مذاکرات هسته‌ای با اعلام این خبر به خبرنگار اعزامی خبرگزاری آنا به وین افزود: دولت اتریش بدین منظور کاخ هوف‌بورگ را برای برگزاری احتمالی مراسم امضای توافقنامه هسته‌ای میان ایران، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، چین و روسیه در نظر گرفته است.

هوف بورگ یکی از مکان‌های تاریخی اتریش است که پیش از این محل زندگی یکی از معروف‌ترین ملکه‌های این کشور بوده است.

این کاخ در حال حاضر به عنوان یکی از دیدنی‌ترین مکانهای تاریخی وین، به موزه تبدیل شده است.

دلواپسان تا صبح نخوابند و کابوس ببینند که منافع اشان امشب به باد خواهد رفت و از فردا باید به فکر باز پس دادن پولهای نفت سالهای 90 و 91 باشند ......خوشا به حال ملت مظلوم ایران
نقل قول کردن
+14 #215 مهرداد / بچه مثبت 1393-09-03 00:40
بانو فاطمه اتسوکو: من بعد از حادثه 11 سپتامبر و مطالعه اسلام :x مسلمان شدم ...



در آن زمان من در نیگادا بودم و در توکیو یک مرکز اسلامی بود
آن مرکز چند کتاب کوچک و یک قرآن با ترجمه ژاپنی برای من فرستادند، من آن ها را می خواندم، تا این که کم کم متوجه شدم این ترجمه ها وهابی هستند و اشتباه دارند.

• چگونه متوجه شدین که ترجمه وهابیت است؟
من بعدا فهمیدم، الان می توانم بگویم که وهابی بودند. کم کم عربی را خودم یاد می گرفتم چون در نزدیکی ما کلاسی برای آموزش عربی نبود. من فهمیدم که مثلا در آیه ولایت: در مورد امیرالمومنین و کسانی که در رکوع صدقه می دهند، ( راکعون )را ( ساجدون ) معنی می کنند. این مسئله کاملا مشخص است و هر کس ذره ای عربی بلد باشد می فهمد.

من آن زمان در چت روم با مسلمانان چه شیعه و چه سنی چت می کردم و خیلی جالب بود،اهل سنت، همه اهل سنت می گفتند که حرف شیعیان را گوش نکن، منحرف میشوی.

آن ها مثلا می گویند: شیعیان قرآن دیگری می خوانند ، خب اگر من یک دقیقه بروم به یک سایت شیعی و قرآن آنجا را بخوانم مشخص میشود و من وقتی قرآن شیعه و سنی را باز کردم، یکی بود، تمام.

می گویند که شیعیان، سنگ (مهر) را می پرستند، ولی من فهمیدم که روی آن سجده می کنند، نه این که آن را پرستش کنند، اگر این طور باشد، آن ها هم فرش را پرستش می کنند. آن هم دروغ این هم دروغ...

یا می گویند شیعیان سه بار در روز نماز می خوانند، این طور نیست، شیعیان هم پنج نماز دارند، فقط و فقط نمازشان سه مرتبه، صبح، ظهر و مغرب است.

ولی شیعیان می گفتند که هر دو را مطالعه کنید و خودتان انتخاب کنید =D> که کدام درست است. من از این اخلاق خوشم آمد چون این شیوه صحیحی است، اما گفتن(گوش نکن) یک نوع اجبار و اسارت است.

ادامه در ...
mehrdadz.blogfa.com/post/616
zz:
نقل قول کردن
+14 #214 جدید 1393-09-03 00:31
به نقل از جدید:
:(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :((
اللهم العن أول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد ، وآخر تابع له على ذلك ، اللهم العن العصابة التي جاهدت الحسين عليه السلام وشايعت وبايعت وتابعت على قتله.اللهم العنهم جمیعا
zz: :((

دوستان امشب صدقه و دعا برای تعجیل در ظهور و تسلای دل امام زمان ارواحنا فداه یادتون نره
نقل قول کردن
+12 #213 جدید 1393-09-03 00:29
به نقل از التماس دعای فرج:



فردا اول صفر است

علی‌رغم خواست آن بزرگواران مبنی بر ورود به شهر از جای خلوت و بطور جداگانه از سرهای مبارک، ولی شمر ملعون دستور داد سرها جلوی کاروان اسرا و از دروازه ساعات که جمعیت انبوهی تجمع کرده بودند وارد کنند، و مردم غافل شام که از حقیقت ماجرا بی‌خبر بودند با مشاهده کاروان شادی و هلهله می‌کردند و بر سرها اهانت می‌نمودند




نقل شده 3 روز کاروان پشت دروازه شهر ماند تا «مردم» آماده استقبال شوند؛ سنگ جمع کنند و برای تماشا بیایند ...


zz:

:(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :((
اللهم العن أول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد ، وآخر تابع له على ذلك ، اللهم العن العصابة التي جاهدت الحسين عليه السلام وشايعت وبايعت وتابعت على قتله.اللهم العنهم جمیعا
zz: :((
نقل قول کردن
+15 #212 دختر فاطمی 1393-09-03 00:26
با سلام امروز مصادف است با روز اول ماه صفر، رخدادهای این روز به شرح زیر است:
وارد کردن سر مطهر امام حسین (ع) به شام
بنی‌امیه این روز را به خاطر ورود سر مطهر امام حسین (ع‌) به شام عید قرار داد.
ورود اهل بیت (ع) به شام
با رسیدن خبر نزدیک شدن اسرای اهل بیت (ع) به دمشق، یزید دستوراتی صادر کرد از جمله آن‌که:
1. تاجی جواهر نشان و تختی مرصع به سنگ‌های قیمتی آماده کنند.
2. بزرگان هر صنف با کمک یکدیگر شهر را در کمال زیبایی زینت کنند.
3. تمام اهل شهر لباس‌های زینتی بپوشند و خود را بیارایند.
4.همگی در معابر رفت‌و‌آمد کرده، به یکدیگر تبریک بگویند.
5. پس از آمادگی کامل با طبل و شیپور به استقبال اسرا بروند.
6. جارچیان در شهر جار بزنند "سرهای بریده و زنان و اطفال کسانی به شهر وارد می‌شوند، که به قصد براندازی حکومت عازم عراق بوده‌اند، ولی عامل خلیفه یعنی "ابن زیاد" آنها را کشته است. هر کس خلیفه را دوست دارد امروز شادی کند".
شامیان نیز کوتاهی نکرده و بر فراز بام‌های خانه‌ها بیرق‌های رنگارنگ برافراشتند و در هر گذری بساط شراب پهن کردند.
نغمه آوازه خوانان بلند بود و مردم دسته دسته به سوی دروازه کوفه در دمشق می‌رفتند و عده‌ای از شهر خارج شده بودند. این در حالی بود که اهل بیت(ع) مصیبت زده و داغدار پیامبر (ص) را - که جبرئیل امین پاسبان حریم محترمشان بود- همراه با نیزه‌داران تازیانه به دست و بی‌رحم وارد دروازه ساعات کردند. شامیان همین که اسرا را دیدند زبان به جسارت گشودند.
التماس دعای تعجیل در فرج
نقل قول کردن
-6 #211 التماس دعای فرج 1393-09-03 00:10
صادق زیباکلام یک نامه ی پر از سفسطه برای آیت الله جنتی نوشته، بعد مهرداد اون نامه رو کپی کرده اینجا، بعد 22 نفر به مهرداد مثبت دادن!!! :-O

متاسفم... X(
به نقل از مهردادیان:
نامه زیباکلام به آیت‌الله جنتی درباره فساد
صادق زیباکلام - استاد دانشگاه - درباره موضوع «فساد» به آیت‌الله احمد جنتی نامه نوشت و مسئولیت‌های و اختیارات شورای نگهبان را یادآور شد.

متن این نامه که در خبرآنلاین منتشر شده، بدین شرح است:
.....
..............



______________________________________________________________________________


به نقل از S:
مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای ـ روزنامه جمهوری اسلامی 63 4 30
آن نكته ای كه فوق العاده اهمیت دارد این نكته است كه بعد از آن مجددا دولت مصدق روی كار آمد اولین عكس العملی كه نشان داده شد بی اعتنائی به مرحوم آیت الله كاشانی است. مصدق دید مردم آمدند توی خیابان ها و شعار دادند و یا مرگ یا مصدق گفتند و یك عده ای كشته شدند مطلب بر او مشتبه شد خیال كرد این مردم از او حمایت می كنند نفهمید كه مردم از دین و از احساسات دینیشان دارند حمایت می كنند. آن روزی كه به اسلام پشت كردند آن روزی كه خودشان را از اسلام و از قرآن و از احكام اسلامی و از فقاهت اسلامی جدا كردند مردم به آنان آن چنان پشت كردند كه درتاریخ به عنوان یك درس تاریخی باقی ماند.

سلام

خیلی خوب و مفید بود.

نظر امام خمینی را همه می دانند ولی این متن کمتر منتشر شده.

خوشحالم از اینکه همان اول، نظر امام به گوش همه رسید؛ وگرنه الآن با خیلی از روشنفکران حزب اللهی نما درگیر بودیم.

zz:


___________________________________________________________________


فردا اول صفر است

علی‌رغم خواست آن بزرگواران مبنی بر ورود به شهر از جای خلوت و بطور جداگانه از سرهای مبارک، ولی شمر ملعون دستور داد سرها جلوی کاروان اسرا و از دروازه ساعات که جمعیت انبوهی تجمع کرده بودند وارد کنند، و مردم غافل شام که از حقیقت ماجرا بی‌خبر بودند با مشاهده کاروان شادی و هلهله می‌کردند و بر سرها اهانت می‌نمودند




نقل شده 3 روز کاروان پشت دروازه شهر ماند تا «مردم» آماده استقبال شوند؛ سنگ جمع کنند و برای تماشا بیایند ...


zz:
نقل قول کردن
+3 #210 S 1393-09-03 00:03
به نقل از S:
حضرت امام خمینی ـ صحیفه نور جلد 15 ص 15 تاریخ 60 3 25
«مسلمانها بنشینند تماشا كنند یك گروهی كه از اولش باطل بودند ـ من از آن ریشه هایش می دانم ـ یك گروهی كه با اسلام و روحانیت اسلام سرسخت مخالف بودند از اولش هم مخالف بودند. اولش هم وقتی كه مرحوم آیت الله كاشانی دید كه اینها خلاف دارند می كنند و صحبت كرد اینها كاری كردند كه یك سگی را نزدیك مجلس عینك به آن زدند اسمش را آیت الله گذاشته بودند این در. او هم مسلم نبود. من آن روز در منزل یكی از علمای تهران بودم كه این خبر را[مصدق ]زمان آن بود كه اینها فخر می كنند به وجود او شنیدم كه یك سگی را عینك زدند و به اسم آیت الله توی خیابانها می گردانند و من به آن آقا عرض كردم كه این دیگر مخالفت با شخص (نیست) و اگر (مصدق) مانده بود سیلی را بر اسلام می زد. عرض کردم ، این سیلی خواهد خورد و طولی نكشید كه سیلی را خورد (و الان نیز) تفاله های آن جمعیت هستند كه حالا قصاص را حكم ضروری اسلام را غیرانسانی می خوانند.» 4

به نقل از این عمار:
نامه ای که حضرت امام خمینی به منتظری نوشتند:
والله من از اول با نخست‌وزیری بازرگان مخالف بودم ولی او را هم آدم خوبی می‎دانستم ...

معاویه ی دوم فرزند یزید ملعون هم ادم خوبی بود ،هرچند که ال سفیان لعنت شده است
نقل قول کردن
+12 #209 آرش 1393-09-02 23:28
*-msz @};-
گشته پیچ سخت دوران یا ابا صالح مدد
هر طرف شد جنگ و بحران یا ابا صالح مدد
*-msz
در همه اطراف و اکناف بلاد مسلمین
فتنه شد از آل سفیان یا ابا صالح مدد
*-msz
منجی حق بر نجات نسل انسانها بیا
مانده بر دنیا نه سامان یا ابا صالح مدد
*-msz
ظلم و بیداد و جنایتها دگر از حد گذشت
خیره شد چشم ضعیفان یا ابا صالح مدد
*-msz
منجی حق عاقبت بر داد مظلومان برس
کشته شد خلق مسلمان یا ابا صالح مدد
*-msz
تیره شد وضع جهان از مکر شیطان لعین
هجمه شد بر دین و قرآن یا ابا صالح مدد
*-msz
کی رسانی دولت دیدار خود را برجهان
کی رسد غمها به پایان یا ابا صالح مدد
*-msz
آی امان از این عذاب دوره آخرزمان
شد فراوان سیل و طوفان یا ابا صالح مدد
*-msz
حجت یزدان بگو راه حقیقت کو کجاست
راه خود گم کرده انسان یا ابا صالح مدد
*-msz
ای بهار آرزو کی میرسی از ره دگر
شد غم و دردم دو چندان یا ابا صالح مدد
*-msz
یوسف گمگشته ام بازآ به کنعان عاقبت
گشته دنیا بی تو زندان یا ابا صالح مدد
*-msz
طاقتی دیگر نمانده عاشق ویرانه را
خسته ام دستم به دامان یا ابا صالح مدد
*-msz

نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد