رایحه ظهور

اربعين ،ميعادگاه سپاه امام عصر(عج) در هنگام ظهور / تدبير الهي اربعين، زمينه ساز پيروزي

امدادهاي الهي در هنگام ظهور ، نقش ويژه اي در پيروزي جبهه حق خواهد داشت ، برخي از اين امدادها بصورت آني در كوران تحولات ظهور نازل مي گردد اما برخي از آنها قرنهاست كه در طول زمان جريان داشته و در آستانه ظهور تشديد خواهد شد ، حضور ميليوني عزاداران حسيني در اربعين سالار شهيدان را مي توان از نصرتهاي الهي برشمرد كه فراگير شدن خيره كننده آن در طي سالهاي جاري بشارت بزرگ نزديكي ظهور را در خود دارد. كربلا در ميانه راه كعبه و بيت المقدس است و اين يعني از عاشوراي ظهور تا اربعين حسيني و از اربعين تا نماز عشق در قدس شريف فاصله اي نيست.

 

» ابتدای نظرات (869)

 امام خامنه اي(مدظله) :

"آمدن اهل‌بیت حسین‌بن علی(ع) به سرزمین کربلا، فقط برای این نبود که دلی خالی کنند یا تجدید عهدی بکنند؛ آنچنان که گاهی بر زبان‌ها جاری می‌شود. مسأله از این بسیار بالاتر بود. نمی‌شود کارهای شخصیتی مثل امام سجاد(ع) یا مثل زینب کبری(س) را بر همین مسائل عادی رایج ظاهری حمل کرد، باید در کارها و تصمیمات شخصیت‌هایی به این عظمت در جست‌وجوی رازهای بزرگتر بود....

به شیعیان یاد دادند اینجا محل اجتماع شماست؛ اینجا میعاد بزرگی است که با جمع شدن در این میعاد، هدف جامعۀ شیعی و هدف بزرگ اسلامی جامعۀ مسلمین را باید به یاد هم بیاورید. تشکیل نظام اسلامی و تلاش در راه آن حتی در حد شهادت، آن هم با آن وضع! این چیزی است که باید از یاد مسلمانان نمی‌رفت و خاطرۀ آن برای همیشه زنده می‌ماند. آمدن خاندان پیغمبر، امام سجاد(ع) و زینب کبری(س) به کربلا در اربعین به این مقصود بود."

نمازجمعه تهران 1366/7/24

 

امام عصر(عج) بنا بر اعتقاد اكثر محققين و نص صريح روايات در عاشوراي سال ظهور ، قيام جهاني خود را در كنار خانه كعبه با ندايي فراگير آغاز خواهد كرد :

1. اَلا يا اَهلَ العالَم اَنَا الاِمام القائِم.

2. اَلا يا اَهلَ العالَم اَنَا الصَّمصامُ المُنتَقِم.

3. اَلا يا اَهلَ العالَم اِنَّ جَدِي الحُسَين قَتَلُوهُ عَطشاناً.

4. الا يا اَهلَ العالَم اِنَّ جَدِي الحُسَين طَرَحُوهُ عُرياناً.

5. اَلا يا اَهلَ العالَم اِنَّ جَدِي الحُسَين سَحَقُوهُ عُدواناً. (الزام الناصب ، ج 2 ، ص 282)

آگاه باشيد اي جهانيان که منم امام قائم، آگاه باشيد اي اهل عالم که منم شمشير انتقام گيرنده، بيدار باشيد اي اهل جهان که جدّ من حسين را تشنه کام کشتند، اي اهل عالم ، جد من حسين را روي خاک افکندند، آگاه باشيد اي جهانيان که حق جد من حسين را از روي کينه توزي پايمال کردند.

پس از علني شدن قيام و آشكار شدن 313 يار وفادار آن حضرت در مكه در روز عاشورا و روزهاي پس از آن و احتمالاً درگيريهايي كه آن حضرت با حكومت پريشان و متزلزل عربستان براي گشودن راه قيام و تسلط بر حجاز خواهند داشت و توقفي كه آن حضرت براي پيوستن ياران خود از سرزمين هاي اطراف چون بحرين و يمن و ... به قيام از سوي ديگر خواهد داشت و همچنين حركت سريع سپاه حضرت بنا بر روايات كه در طي چند ماه بر سراسر كشورهاي اسلامي تسلط پيدا خواهد كرد ، چنين به نظر مي رسد كه به احتمال قوي در ماه دوم پس از قيام و در ماه صفر و حوالي اربعين مي توان انتظار داشت كه رهبري قيام و بدنه اصلي آن خود را به تجمع بسيار عظيم عاشقان و عزاداران حسيني در كربلاي معلي برساند ، چنانكه استفاده از پتانسيل عظيم تجمع دهها ميليوني در مراسم اربعين در جهت معرفي قيام از يكسو و تشكيل سپاهي بزرگ براي حركت به سمت شام و بيت المقدس ، در كوران فتنه هاي بزرگ دشمنان ، ضروري به نظر مي رسد.

پس با توجه به قرائن روايي مي توان انتظار داشت كه در اربعين سال ظهور وجود مقدس امام عصر(عج) به همراه سپاه خود در مراسم نوراني اربعين حضور داشته و مقدمات حركت تاريخي به سمت بيت المقدس و نبرد نهايي را فراهم خواهد كرد به بيان ديگر در اربعين سيد و سالار شهيدان كه شور و شعور حسيني در اوج بوده و زمينه هاي جهاد از همیشه فراهم تر است ، با پيوستن ميليونها نفر ، سپاه بزرگ امام مهدي(عج) صورت نهايي خود را گرفته و براي نبرد سرنوشت ساز بيت المقدس حركت خواهد كرد.

آخرالزمان

در واقع مي توان گفت  تقارن مراسم اربعين حسيني با هفته هاي آغازين قيام جهاني حضرت و فراهم شدن فرصت حضور در جمع دهها ميليوني مسلمانان آن هم در روزهاي پرفتنه و غبارآلود اوائل قيام حضرت ، امدادي الهي و تدبيري غيبي براي ياري و نصرت و زمينه ساز فتح و پيروزي مي باشد كه مقدمه آن از قرنها قبل و با بيانات مبارك ائمه اطهار(ع) فراهم گرديده است

سپاه عشق ، عاشورا در كعبه ، اربعين در كربلا

و از هم اينك مي توان انتظار داشت كه دشمنان با پيش بيني اين حقيقت ، در اربعين بعد از ظهور در آستانه حركت اقيانوس جمعيت به ميعادگاه عزاداران حسيني ، شديدتر از سالهاي جاري و همچون محاصره سال 61 هجري ، اقدام به ممانعت و حملات به عزاداران اربعين خواهند كرد تا به خيال خود زمينه هاي فرصت عظيم اربعين براي قيام مهدوي را از بين ببرند ، و از رسيدن سپاه امام(ع) به كربلا جلوگيري كنند ، اما زهي خيال باطل ، زمزمه هاي حضور امام زمان(عج) در مراسم اربعين كافيست تا قيامتي در دشت نينوا برپا شود و با اولين تجمع عظيم سپاهيان امام مهدي(عج) ، رعب و وحشت ، وجود دشمنان را فراگيرد ، رعبي كه از وعده هاي الهي براي ياري آخرين حجت خويش است.

حال با اين مقدمه مهم مي توان برخي از اسرار ظاهري توصيه و تاكيد بسيار بر بزرگداشت اربعين حسيني در بيانات ائمه اطهار(ع) را درك كرد تا جايي كه معصوم(ع) زيارت اربعين را از نشانه هاي مومن برمي شمرد و اولياء الله به بزرگداشت اربعين و حضور در آن سرزمين مقدس مخصوصا با پاي پياده از ديرباز اهتمام وي‍ژه اي داشته اند ( البته اين مسئله مطمئناً اسرار باطني مهم دیگری نيز دارد كه تنها ، اهلش قادر به درك آن مي باشند)

آخرالزمان

از سوي ديگر رونق گرفتن شگفت انگيز مراسم اربعين در طي سالهاي جاري و حضور دهها ميليوني عاشقان حسيني از سراسر جهان كه موجب حيرت جهانيان شده است ، بشارتهاي بزرگي در خود دارد ، بشارت فراهم شدن سپاه بزرگ اسلام براي ياري آخرين حجت حق ، بشارت باز شدن راه قدس كه از كربلا مي گذرد ، بشارت فراگير شدن نام و ياد حسين(ع) كه امام عصر(عج) در هنگام ظهور خود را با اين نام معرفي مي كند و ...

آيا رهسپار شدن عاشقانه بزرگ و كوچك ، زن و مرد ، پير و جوان به سوي قبله دلها و عظمت بي نظير عزاداري سالار شهيدان نويدبخش در راه بودن منتقم خون حسين(ع) نيست؟

آيا اين پياده روي هاي ميليوني اربعين ، تمرين حضور در ظهور و بشارت بخش بسيار نزديك بودن آن نيست؟

آيا اين حضور بي نظير اربعين در كربلا بشارت بخش بسيار نزديك بودن آغاز حركت سپاهيان عشق از عاشوراي كعبه نيست؟

يقيناً جهان بزودي زود با چشماني حيرت زده جمال نوراني طالب خون مقتول كربلا را در ميان اقيانوس عزادارن حسيني مشاهده خواهد كرد ، سيمايي ملكوتي كه بعد از نوحه خواني در رثاي جد مظلوم خويش براي ريشه كن كردن ظلم و فتنه در جهان و حركت به سمت بيت المقدس از مسلمانان ياري خواهد خواست.

و چه زيبا فرمود امام عاشقان خميني كبير :

 

آخرالزمان

راه قدس از كربلا مي گذرد!

آري اقيانوس عزاداران حسيني اربعين ، راه قدس را گشوده است و بزودي دروازه خيبر با دستان مبارك علي گشوده خواهد شد.

.................................................

پ . ن :

- این مقاله که قبلا نگاشته شده بود ، بمناسبت ایام اربعین بازنشر گردید

- استاد پناهيان :

پياده روي اربعين يعني پياده رويهاي تمرين ظهور مهدي(عج)

امید است حماسۀ زیارت اربعین مقدمۀ حماسۀ ظهور باشد/ شاید اربعین آخرین مرحلۀ اتمام حجت قبل از ظهور باشد

 

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #869 ناشناس 1393-10-17 20:41
بسم الله الرحمن الرحیم

بشارت باد بر شما

ملک عبدالله مرد

بشارت بر شما

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نقل قول کردن
0 #868 u313.ir 1393-10-05 14:57
دوستان عزیز
مقاله ی جدید سایت منتشر شده
برای درج نظرات جدید به لینک زیر بیاید.
www.u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1239-9-88.html#comments
نقل قول کردن
-1 #867 امیدوار 1393-10-05 14:15
امروز خبر شوک آوری شنیدم
معاون حزب الله جاسوس اسرائیلی ها بوده ،و باعث شهادت عماد مغنیه وبسیاری از نا کامی های حزب الله در این مدت 6 سال بوده
نقل قول کردن
0 #866 شاداب 1393-10-05 12:08
خیالپردازی اسرائیل درباره ایران!
سخنگوی وزارت خارجه رژیم‌صهیونیستی در واکنش به خبر آموزش زبان فارسی به دیپلمات‌های صهیونیست، در خبالپردازی مدعی شد این رژیم روزی سفارت خود در تهران را بازگشایی می‌کند.
خیالپردازی اسرائیل درباره ایران!
به گزارش افکارنیوز، "پائول هرشسون" سخنگوی وزارت خارجه رژیم‌صهیونیستی پس از انتشار خبر برنامه وزارت خارجه این رژیم برای آموزش زبان فارسی به کارکنان خود، در توئیتر نوشت: روزی سفارتمان در تهران را بازگشایی می‌کنیم.

وی در توئیت دیگری، با انتشار خبر آموزش زبان فارسی به دیپلمات‌های صهیونیست، نوشت: "شاید برای اینکه قرار است این افراد روزی در ایران و در سفارتمان مشغول به کار شوند."

وزارت خارجه اسرائیل دیپلمات‎های این رژیم را ملزم به یادگیری زبان فارسی کرده است.

روزنامه یدیعوت آحارانوت شب گذشته گزارش داد وزارت خارجه اسرائیل بزودی آموزش زبان فارسی را به دیپلمات‎های خود آغاز خواهد کرد.
www.afkarnews.ir/vdcaoyne649naa1.k5k4.html?k=shrk1
نقل قول کردن
-3 #865 الماس سرخ 1393-10-05 08:22
سید خراسانی و شعیب ممکنه دو نفر باشن خراسان قبلا در غرب ایران بوده و شکل اولیه ان هوراستان بوده الان هم در شمال غرب استان کرمانشاه منطقه اورامان یا هورامان قرار دارد و یا هوره خوانی که به سبک هوراستانی های باستان بوده اما هوریان قبلا به مردم میتانی اطلاق میشد و به سبب خورشید پرستی انها بود زیرا هور یا خور به ان معنی هست و میتانیها در شمال عراق کنونی سکونت داشتند و کلمه حوری از زبان فارسی وارد عربی شد و این مردم به زیبایی در نزد عربها مشهور بودند و همچنین صلاح الدین ایوبی اهل ان منطقه بود و فلسطین کنونی را فتح کرد این یعنی ممکنه روایات خراسانی در خصوص این فرد بوده و پرچم انها سیاه رنگ بود

اما به نظر شعیب بن صالح همان مهدی موعود است و شعیب نبی در مدین و خوزستان سکونت داشت و مدین هم غرب ایران قرار داشت که ماد هم گفته میشه

و صالح هم احتمالا نام پدر اوست و یا نامی مشابه صالح دارد مثل حسن که احتمالا روایاتی وجود داشته که شیعیان امامیه گفتند مهدی فرزند امام حسن عسگری است
پس شعیب نام مستعار مهدی بخاطر سکونت در غرب ایران و فرزند صالح یا حسن

شعيب دومین فاتح فلسطین
نقل قول کردن
+3 #864 مهرداد / بچه مثبت 1393-10-05 00:58
رهبر معظم: :x خیال نکنید آن حرفهایی که صدا و سیما :-w میزند، این، همه‌ی حرفهاست !!! + صوت


رهبر معظم انقلاب 88.8/6
حالا اشاره کردند به حوادث و مسائل اخیر. خوب، در این زمینه‌ها خیلی حرف هست؛
خیال نکنید آن حرفهائی که صدا و سیما میزند، این، همه‌ی حرفهاست؛ نه، خیلی مطلب هست. گفت: «یک سینه حرف موج زند در دهان ما». اینجور نیست که هر چه که انسان احساس میکند،این را گفته باشد یا بتواند بگوید. خیلی حرفهای زیادی هست. :-? شما جوانها الحمدللَّه باهوشید،بااستعد ادید، بتدریج خیلی از حقائق برای شماها روشن خواهد شد. من می‌بینم در همینحوادث سیاسی اخیر و در مجموع حوادث این سی سال، کشور بتدریج به مجموعه‌ی مصونیت‌دار،ضد ضربه، ضد بمب تبدیل شده؛ یعنی نظام جمهوری اسلامی. شوخی نیست.

منبع:
farsi.khamenei.ir/speech-content?id=8292
نقل قول کردن
+3 #863 شاداب 1393-10-04 11:16
وال استریت ژورنال مدعی شد: کنار رفتن پرده از مقابل چهره دولت روحانی
این روزنامه آمریکایی بالا رفتن بودجه دفاعی و قضایی ایران را "خروج از خط اعتدال" معرفی کرده و فرو افتادن پرده آن دانسته است.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، روزنامه وال استریت ژورنال (Wall Street Journal) در گزارشی با عنوان جهت دار "ظاهرسازی روحانی در حال فرو ریختن است"، ادعا کرد پرده از چهره رئیس جمهور "معتدل" ایران کنار رفته است.

به گزارش این روزنامه، «رئیس جمهور ایران حسن روحانی بیشتر بر این اساس پیروز انتخابات شد که یک "معتدل" است. اما بودجه پیشنهادی 2015 او نشان می دهد بیشتر از آن که علاقمند به حرکت کشور به حد وسط باشد، مایل به نگهداری سرکوب است.»

این روزنامه از زبان دو عضو "بنیاد دفاع از دموکراسی" (FDD) ادعا کرده است با این که روحانی تحریم ها را سبک تر کرد و به ورود کشور در مسیر خروج از رکود کمک کرده است، اما بودجه 2015 رئیس جمهور ایران نشان می دهد برنامه او برای نیروهای دفاعی، بخش های اطلاعاتی و دادگاه های ایران گزینه خوبی است.»

این روزنامه همچنین با اذعان به این که «هزینه سلامت در بودجه امسال مقداری افزایش پیدا کرده است»، علت این امر را «دلخوش کردن طبقه متوسط و پایین ایران» عنوان کرده و تذکر داده است از سوی دیگر «افزایش مالیات دولتی و هزینه دفاعی، در کنار کاهش قابل توجه یارانه نان» در بودجه روحانی به چشم می خورد.

وال استریت ژورنال همچنین با اشاره به اقدام نهاد موسوم به "بنیاد دفاع از دموکراسی" در جعل واژه "Rouhanomics" (حاصل از ترکیب نام رئیس جمهور با معادل انگلیسی واژه اقتصاد)، بر اساس تفسیر بالا نتیجه معناداری گرفته است.

این روزنامه به نقل از دیدگاه مغرضانه بنیاد مذکور، نتیجه گرفته است که با وجود شعار انتخاباتی اعتدال، این پدیده (برنامه اقتصادی روحانی) «دستور العمل تهیه رشد اقتصادی نیست بلکه در مقابل هدف از آن متعادل کردن نارضایتی طبقه متوسط است.»
www.shahrekhabar.com/political/1419480000223649
نقل قول کردن
+3 #862 شاداب 1393-10-04 10:16
به نقل از الماس سرخ:
اما اشتباهی که در تصویر هست اینکه رجس خراب رو در ماه دسامبر یعنی ماه کنونی فرض کرده و سه سال و نیم دوره دوم در حقیقت از دوم مرداد شروع شده و از انجا که سال در پیشگویی های دانیال ۳۶۰ روزه است پس پایان اون میشه همون تصاویری که واسه سال ۲۰۱۸ است صلیب نماد ایام سال نو و خورشید که ان زمان در صورت فلکی قوس قرار دارد و میان انبوهی از ستارگان مانند m22 , m24, m28, m21قرار دارد و البته اشتباه دیگر تصویر اینه که بعد سال ۲۰۱۵ اسراییلی وجود نداره و سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ بقیه دنیا با انقلاب مردمی یا جنگ ضمیمه میشن

سعدالدین شما با این عقایدت چه اصراری داری بین شیعیان از اینجور مطالب بذاری؟ اگه دنبال چالشی من مطمئنم حتی بین سنی ها هم بهش میرسی با خضعبلاتی که میذاری یا اینکه قصدت منحرف کردن شیعیانی که از لحاظ اعتقادی ضعیف هستن هستی؟دنبال چی می گردی؟
نقل قول کردن
+3 #861 شاداب 1393-10-04 10:08
به نقل از خودم عاشق مبارزه ...:
ولله بالله تالله .... خودم از امام معصوم در این مورد ازدواج ازشون کمک گرفتم اگه از سنگ ندا اومد از امام معصوم هم گشایشی هم بر اومد...

ائمه اطهار واسطه هستند بین ما و خدا اصل کاری خداست باید معصومین را مورد وساطت قرار بدی بین خودتو خدا اگه صلاح دونست بهت میده سر نمازات بخوا از خدا سر قنوت ازش بخوا نه یک بار نه دو بار اصرار بورز مطمئنم دستتو رد نمیکنه
نقل قول کردن
-4 #860 الماس سرخ 1393-10-04 08:00
اما اشتباهی که در تصویر هست اینکه رجس خراب رو در ماه دسامبر یعنی ماه کنونی فرض کرده و سه سال و نیم دوره دوم در حقیقت از دوم مرداد شروع شده و از انجا که سال در پیشگویی های دانیال ۳۶۰ روزه است پس پایان اون میشه همون تصاویری که واسه سال ۲۰۱۸ است صلیب نماد ایام سال نو و خورشید که ان زمان در صورت فلکی قوس قرار دارد و میان انبوهی از ستارگان مانند m22 , m24, m28, m21قرار دارد و البته اشتباه دیگر تصویر اینه که بعد سال ۲۰۱۵ اسراییلی وجود نداره و سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ بقیه دنیا با انقلاب مردمی یا جنگ ضمیمه میشن
نقل قول کردن
-7 #859 الماس سرخ 1393-10-04 07:22
Thursday 24 July - Sun conjunct Jupiter, Venus trine Neptune: Romance and Exuberance

This is a five star day, where Sun conjunct Jupiter and Venus trine Neptune fill the air with romance and exuberance! Meanwhile, the balsamic Moon in Cancer allows you to reach into your soul and draw nourishment for a brave new beginning!

Venus in Cancer trine Neptune gives special favour to love, art and beauty. This trine culminates at lunchtime and by early evening, when the Moon conjuncts Venus and trines Neptune, extra honey is poured on what is already quite a sweet set up. Then, as evening falls, Sun in Leo conjunct Jupiter in Leo reaches its peak, giving the whole day five golden stars for all kinds of bold endeavou
ساعت در تصویر نظر قبلی که بر اساس پیشگویی های دانیال نبی است روی ۷ است و جولای هم ماه هفتم است این یعنی دوره ۳ سال نیمه که هرسال ان مثل تقویم باستان ایران ۳۶۰ روز دارد از ۲۴ جولای برابر ۲ مرداد شروع شده
نقل قول کردن
-5 #858 الماس سرخ 1393-10-04 07:08


رجس خراب در تصوير فوق بايد در 24 جولاي شروع شده باشه چون بالای هلال ماه علامت مونث استکه نماد سیاره زهره است و پایین او یک خرچنگ با دو بال که نماد صورت فلکی سرطان و دو پیکر و رخداد های نجومی ان روز که مصادف با شروع ریاست جمهوری ریولین بود
Thursday 24 July - Sun conjunct Jupiter, Venus trine Neptune
18:16:00 UTC: Venus 4.4°N of Moon; 20:00:00 UTC: Jupiter-Sun Conjunction
نقل قول کردن
+3 #857 the lord of the ring 1393-10-04 01:56
به نقل از خودم عاشق مبارزه ...:
ولله بالله تالله .... خودم از امام معصوم در این مورد ازدواج ازشون کمک گرفتم اگه از سنگ ندا اومد از امام معصوم هم گشایشی هم بر اومد...
زیاد رو این اخبار اهل بیت ع مانور ندین. نمیگم چنین چیزایی رو انجام نمیدادن . خیر انجام میدادن و خوبش رو انجام میدادن و سنت حسنه ای رو برای ما به ارث گذاشتن درود و سلام خداوند بر این خاندادن پاک و مطهر......
ولی در زمانه ما این امر باید از طریق متولیان امر که دم از پرچمداری ولایت عصر میزنند پیاده بشه که متاسفانه خواب تشریف دارند و ما بقی هم عمدا عناد دارند...
و اینجا جوونای ما هم از اهل بیت ع تقاضای گشایش دارند و هم اینکه حکومت رو در این امر ناتوان می بینن...
تکلیف چیه؟هان؟متاسفانه چوب خنگول بازی های سران نظام ما رو بازم اهل بیت مظلوم ع باید بخورن...
بعد چطور میشه این مسئولینی که ذره ای اعتقاد به ولایت ندارن رو پرچمدار امام عصر عج دونست؟؟؟

زیاد دلتو ب خیالات خوش نکن

بفکر زن نباش اگه کار نداری
تسلیم فشار خانواده نشو و همچنین فریب چشم ابرو دختر فامیل یا دوست همسایه نخور L-)

مقاوم باش
نقل قول کردن
+4 #856 the lord of the ring 1393-10-04 01:53
ماجرای فیلم جنگیر واقعیست !

امروز داشتم مجله سینما ورق میزدم ک نوشته بود فیلم جنگیر براساس واقعیت ساخته شده :-S

یادش بخیر 15 سال پیش بود تقریبا این فیلم دیدیم تا یک ماه خواب ترسناک میدیم :D >:)
نقل قول کردن
+2 #855 خودم عاشق مبارزه ... 1393-10-04 01:37
به نقل از شاداب:
روزی یکی از معصومین در حال گذر از عابری بوده حرکت ناشایستی از یکی از پسران جوان میبینه که حدو بهش جاری میکنه که این پسر توانایی مالی برای ازدواج نداشته و بلافاصله از بیت المال برای این پسر هزینه میکنه که ازدواج کند.میشه یک نفر به بنده بفرماید بیت المال برای چه زمانی است؟برای این است که بمونه و هزاران میلیارد را بالا بکشند و بروند و بخورند یک لیوان ابم روی اون؟یکی از موارد و بعد پدر و مادر و اطرافیان

ولله بالله تالله .... خودم از امام معصوم در این مورد ازدواج ازشون کمک گرفتم اگه از سنگ ندا اومد از امام معصوم هم گشایشی هم بر اومد...
زیاد رو این اخبار اهل بیت ع مانور ندین. نمیگم چنین چیزایی رو انجام نمیدادن . خیر انجام میدادن و خوبش رو انجام میدادن و سنت حسنه ای رو برای ما به ارث گذاشتن درود و سلام خداوند بر این خاندادن پاک و مطهر......
ولی در زمانه ما این امر باید از طریق متولیان امر که دم از پرچمداری ولایت عصر میزنند پیاده بشه که متاسفانه خواب تشریف دارند و ما بقی هم عمدا عناد دارند...
و اینجا جوونای ما هم از اهل بیت ع تقاضای گشایش دارند و هم اینکه حکومت رو در این امر ناتوان می بینن...
تکلیف چیه؟هان؟متاسفان ه چوب خنگول بازی های سران نظام ما رو بازم اهل بیت مظلوم ع باید بخورن...
بعد چطور میشه این مسئولینی که ذره ای اعتقاد به ولایت ندارن رو پرچمدار امام عصر عج دونست؟؟؟
نقل قول کردن
+2 #854 دولت امید! 1393-10-03 20:26
کیاست امام، قداست امام
نامه سرگشاده حمیدرضا نقاشیان به شریعتمداری: ​با معصوم جلوه دادن امام، گناه دیگران را نپوشانیم​


پیرو مصاحبه آیت الله سید محمد خامنه ای با نشریه رمز عبور و طرح مسائلی پیرامون ماجرای مک فارلین و تلاش هاشمی برای​ برقراری رابطه پنهانی با آمریکا، و برنامه آمریکا برای اثرگذاری در ایران بعد از امام خمینی از این طریق، حمیدرضا نقاشیان (سرتیم محافظت امام خمینی و از انقلابیون فعال دهه اول انقلاب اسلامی) نامه سرگشاده‌ای به حسین شریعتمداری پیرامون سرمقاله امروز کیهان نگاشته است که نکات مهمی را دربر دارد.
72sq.com/.../...

جناب التماس دعای فرج
حتما لینک بالا را مطالعه کنیدتا متاسف نشید از برخورد دوستان بهاری الف وب و ج و د!!!!!
نقل قول کردن
0 #853 آرش 1393-10-03 20:21

نقل قول کردن
-2 #852 رایحه ظهور 1393-10-03 18:11
دلهره آمریکا از مرگ سلطان قابوس: ممکن است خاورمیانه به هم بریزد / نگرانی از رقابت ایران و عربستان بر سر پادشاه جدید عمان



asriran.com/.../...
نقل قول کردن
-1 #851 رایحه ظهور 1393-10-03 16:49
به نقل از حسین 1:
دستگیری خلبان اردنی در سوریه توسط داعش





معاذ الکساسبه خلبان اردنی است که هواپیمای وی بر فراز شهر رقه مرکز حکومت داعش در سوریه هدف قرار گرفته و ساقط شده است.


بهانه ی خوبی هست برای فعال تر شدن اردن به بهانه جنگ با داعش
نقل قول کردن
-3 #850 التماس دعای فرج 1393-10-03 16:13
گلایه شریعتمداری از سخنان سیدمحمد خامنه‌ای

کیهان اگرچه نقد بخش‌های مورد اشاره از مصاحبه آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای را ضروری می‌دانست ولی با توجه به شور و نشاطی که راهپیمایی تاریخی اربعین در ایران و جهان اسلام پدید آورده بود ادای این تکلیف را به اولین فرصت بعد از آن رخداد عظیم و مناسبت‌های فراگیر پس از آن موکول کرد و...
www.tabnak.ir/.../گلایه-شریعتمداری-از-سخنان-سیدمحمد-خامنه‌ای


در روزهای پیش واکنش دوستان بهاری نوع «الف» و «ب» رو در مورد این مصاحبه دنبال میکردم، و واقعا برای بهاری های نوع «ب» که بجای پاسخ به سوالات و شبهات منطقی نوع «الف»ی ها، از مصاحبه دفاع میکردن متاسف شدم...

u:313
نقل قول کردن
+3 #849 سعاح 1393-10-03 15:43
نقل قول کردن
+15 #848 سعاح 1393-10-03 14:47
دهم دیماه مصادف با آخرین روز سال میلادی و اولین روز آغاز ولایت حضرت حجت ابن الحسن صلوات الله علیه خواهد بود۔ این تقارن رو برای تعجیل در ظهور عیسی مسیح و امام زمان روحی و ارواحنا له الفداه فال نیک می گیریم۔

zz:
نقل قول کردن
+3 #847 حسین 1 1393-10-03 13:40
دستگیری خلبان اردنی در سوریه توسط داعش





معاذ الکساسبه خلبان اردنی است که هواپیمای وی بر فراز شهر رقه مرکز حکومت داعش در سوریه هدف قرار گرفته و ساقط شده است.
نقل قول کردن
-2 #846 حسنی 1393-10-03 12:11
به نقل از امیدوار:
عکس/ برخورد احمدی‌نژاد و روحانی با خبرنگاران


بنده خداازشماهامیترس ه آخه درتصویراحمدی نژادمرداهستندوت صویرروحانی خانومهااگه بریزندازسروکولش بالابرندبرای اینکه میکروفون راتوحلقش کننداونوقت بدبخت چیکارکنه ؟خوب معلومه براشون خط قرمزتعیین کرده تابهانه دست امثال شمانیفته!
نقل قول کردن
+1 #845 حسنی 1393-10-03 12:08
به نقل از خادمی:
امروز دوم ربیع هست. اگه دیروز غروب به آسمان نگاه کرده باشید و ماه را می دیدید کاملا واضح می بود که ماه شب دوم هست. دیشب ماه تا حدود نیم ساعت بعد از غروب خورشید نمایان بود

درسته درسته من هم دیروزغروب باتعجب مدتهاماه رادرآسمان دیدم واصلا به ماه شب اول نمیخورد.
نقل قول کردن
+15 #844 شاداب 1393-10-03 11:28
به نقل از the lord of the ring:
دعوت دختران به خانه های خالی!+سند :-O

با مرور متن تعدادی از این آگهی ها که تعداد آنها کم هم نیست؛ مشاهده می شود عده ای از شهروندان با صراحت به دختران و زنان جوان پیشنهاد می دهند که با آنها هم خانه(!) شوند و در ذیل برخی از این آگهی ها توضیحات جزئی و در کمال وقاحت شماره تلفن فرد هم درج شده است.




tadbir24.ir/fa/news/43563/%D8%AF%D8%B9%D9%88%D8%AA-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B3%D9%86%D8%AF

روزی یکی از معصومین در حال گذر از عابری بوده حرکت ناشایستی از یکی از پسران جوان میبینه که حدو بهش جاری میکنه که این پسر توانایی مالی برای ازدواج نداشته و بلافاصله از بیت المال برای این پسر هزینه میکنه که ازدواج کند.میشه یک نفر به بنده بفرماید بیت المال برای چه زمانی است؟برای این است که بمونه و هزاران میلیارد را بالا بکشند و بروند و بخورند یک لیوان ابم روی اون؟یکی از موارد استفاده از ان برای این است که جوونی توانایی مالی برای ازدواج نداشت برای اون خرج شود که از گناه دور شود من مطمئنم اکثریت جوونای ما امکان ازدواج برایشان محیا نیست برای اینکه توانایی مالی ندارند باید بیت المال در این موارد خرج شود نه اینکه بانکها وام بدهند و نزول بگیرند و اسمش را کارمزد بگذارند و از این جهتم مطمئنم اگه ازدواج برای جوانان محیا شود بسیاری از این بی حیایی ها از بین می رود بابا چه جوری بگم فشارهای روحی جسمی جنسی ادمو به هر گناهی ممکنه وادار کنه از طرفی من در بعضی سایتها حلال خدا را حرام میکنند مانند صیغه موقت بعضی ها اسم برده داری فلان رو این میذارند واقعا نمیفهمن چی میگن یا نمیفهمن چی میگن! خداوند ازدواج موقت را برای کسانی قرار داد که امکان ازدواج دائم ندارند من پدرم تعریف میکرد زمانشون پدرها وقتی میدیدند سن دخترانشون رو به بالا رفتن است در مسجد خیلی رسا ! اقدام به معرفی دخترشون میکردن تا همسری معقول برای دخترشون پیدا کنند الان چه طور هیچی پدر مادر مزاحم ازدواج هم میشوند نادانند پدرانی که مزاحمت برای ازدواج دخترانشون ایجاد میکنند تا ... نیمی از گناهان جوانان ابتدا به پای مسئولین کشور اسلامیست و بعد پدر و مادر و اطرافیان
نقل قول کردن
+3 #843 دولت امید! 1393-10-03 10:34
ماهیانه 152 تن شلاق، تازیانه، چتر و عصا وارد کشور می‌شود
افزایش 25000 درصدی واردات شلاق، تازیانه، عصا و چتر در دولت مظلوم! + سند

@-)
دولت بهار - مهدی جابری/ واردات گروه کالایی که شلاق و تازیانه نیز در میان آنها قرار دارد، در دولت تدبیر و امید 25 هزار درصد افزایش یافته و واردات این گروه 5 کالایی به ماهیانه 152 تن رسیده است.

مطابق جدول‌ها و آمار تدوین شده از سوی گمرک در مهرماه امسال، میانگین واردات شلاق و تازیانه تعلیمی در مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، از رشد 25 هزار درصدی برخوردار بوده است. آنچه در جدول شماره 37 گمرک با عنوان آمار واردات و در قسمت 12 این جدول درج شده، حاکی از آن است که واردات شلاق و تازیانه تعلیمی و اجزای آنها، چتر بارانی، چتر آفتابی، عصا و عصای صندلی تاشو در مهرماه 1392 حدود نیم تن بوده که این رقم در مهرماه 1393 با 25300 درصد افزایش به 153 تن رسیده است. همچنین ارزش دلاری این کالاهای وارداتی در مهرماه امسال 16000 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است!

از سوی دیگر مطابق جدول شماره 38 گمرک که آمار مقایسه‌ای واردات از فرودین تا مهر 92 و فروردین تا مهر 93 را شامل می‌شود، وزن کالاهای مذکور که عنوان شلاق و تازیانه نیز میان آنها وجود دارد، از 84 تن در هفت ماه نخست سال گذشته که دو ماه از آن به دولت یازدهم مربوط بوده و میزان قابل توجهی از آن به همین دولت مرتبط می‌شود به 357 تن در فروردین تا مهر 1393 رسیده است که افزایش 323 درصدی را نشان می‌دهد و از نظر ارزش دلاری نیز 418 درصد افزایش داشته است.

با این حال، بر اساس آمار موجود از سال 1384 کل واردات سالیانه عصا، چتر و شلاق و تازیانه فقط 15 کیلوگرم بوده است اما.............
www.dolatebahar.com/view/25225/
نقل قول کردن
+7 #842 رایحه ظهور 1393-10-03 09:34
طنز سیاسی بسیار جذاب دکتر سلام / قسمت 58 + دانلود



www.farhangnegar.ir/news/6583
نقل قول کردن
-1 #841 خادمی 1393-10-03 09:01
به نقل از جدىد:
حلول ماه ربىع الاول مبارکباد
zz:


امروز دوم ربیع هست. اگه دیروز غروب به آسمان نگاه کرده باشید و ماه را می دیدید کاملا واضح می بود که ماه شب دوم هست. دیشب ماه تا حدود نیم ساعت بعد از غروب خورشید نمایان بود
نقل قول کردن
+3 #840 امیدوار 1393-10-03 08:53
عکس/ برخورد احمدی‌نژاد و روحانی با خبرنگاران

نقل قول کردن
+3 #839 سعاح 1393-10-03 07:57
مرغ گران شد فدای سرشون/مون/تون؟! سکوت فواره های روشنگری رو عشق است!

72sq.com/35096/%D9%85%D8%B1%D8%BA-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%AF
نقل قول کردن
+3 #838 سعاح 1393-10-03 07:05
بازنشر
یک‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۳

علی یونسی وزیر اطلاعات دولت خاتمی و دستیار ویژه حجت‌الاسلام حسن روحانی:
"این «بهترین» حالت برای کشور است که «قدرت» بین دو گروه «دست به دست» شود، اما «احمدی نژاد» همه قواعد این دوجریان را به هم ریخت. همه را به رینگ برد و «منهدم» کرد. دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا احساس کردند جایی برای رقابت به خودشان نمانده و باید با جریان «غیراهلی» احمدی نژاد رقابت کنند. احساس کردند «غریبه‌ای» وارد شده که باید علیه او متحد شد. جریان غیراهلی احمدی‌نژاد در برابر این دو جریان اصیل تاب نیاورد چون جریان احمدی نژاد یک جریان بی‌اصالت بود اما جریان هاشمی یک جریان «ریشه دار» پنجاه ساله است... البته الان هر دو جریان اصلاح‌طلبی در کما هستند. احمدی نژاد هر دو جریان را شوکه کرده و هنوز قد راست نکرده‌اند. ضربه‌ای که احمدی‌نژاد به اصولگرایان و اصلاح‌طلبان زد سنگین بود. این دو جریان هنوز هویت اصلی قبل از احمدی‌نژاد را پیدا نکرده‌اند و از آن ضربه گیج هستند. یک امتیازی که احمدی‌نژاد داشت که شاید هیچ کدام از مدیران سابق نداشتند قاطعیت در مدیریت بود. سه ویژگی قاطعیت، دفاع از حلقه اصلی خود و جدیت در آنچه که اعتقاد داشت از مهمترین ویژگی‌های اوست. اما اینکه بگوییم در اثر عملکرد وی همه متحد شدند از جمله خیرات وی نیست. احمدی‌نژاد فرصت رئیس‌جمهور شدن دوباره را از دست داد. جریان احمدی نژاد به عنوان مسلط و غالب دیگر هیچ گاه به وجود نخواهد آمد."
...
خدا خیرش دهد که اینقدر صریح و روشن حرف می‌زند!

[احمد شریعت]
نقل قول کردن
+4 #837 سعاح 1393-10-03 06:45
عبد کامل:
فعلش به امامان و
صفاتش به پیامبر صلوات الله علیه و
ذاتش به خدا ملحق می شود.

[مصباح الهدی ::: استاد مرحوم اسماعیل دولابی]
نقل قول کردن
+6 #836 سعاح 1393-10-03 06:34
...
چون بدن ما مادی و نفس ما مجرد هست و روح مان فوق تجرد دارد، بنده فهمم اینست که هر سه بخش وجودی ما در محیط خود همزمان و پیوسته به هم وجود دارند۔ گویا وجود ما یک ستون هست که بخش پایینی اش بدن در عالم مادیات، بخش میانی آن یعنی نفس در عالم مثال و بخش بالای آن یعنی روح در عالم ملکوت موجود میباشد۔ گویا وجود ما بر تمام عوالم امکان اشراف دارد۔

وقتی می میریم، متوجه نفس خود میشویم و وقتی پرواز کنیم با روح مون آشنا میشویم، خوش بحال خوبان خدا که این مراحل رو کم و بیش در همین عالم طی می کنند و می میرند قبل از اینکه اجل شان برسد۔

بدترین زندگی اینست که انسان تمام عمر خود رو صرف بخش کوچک وجود خود یعنی مادیات بکند که از بخشهای خیلی بزرگ و باعضمت خود غافل بوده باشد، بخشهای وجودی که از صفات او تشکیل شده زندگی اندی رو تشکیل خواهند داد۔

یک نکته آخرین این است که بنده فکر می کنم هر نفسی که به مادیات گرایش داشت در مادیات گیر می کند تا اینکه باطن همین دنیا بصورت جهنم هویدا شد۔ و نفسی که هیچ گاه روی خود را از ملکوت برنگرداند و اسیر هوس های دنیا نشد انتخاب خواهد شد برای نجات بسوی بالا۔ شاید برای همین است که اهلبیت صلوات الله علیه بعنوان سفینه نجات معرفی شده اند۔ باید آماده پرواز بود، همیشه!

یا علی۔
نقل قول کردن
+5 #835 سعاح 1393-10-03 06:34
سلام و صبح عالی بخیر

من میخواهم بخشی از فهم خود رو در باره وجود انسان بیان کنم [یکیش خود بنده انشاء الله] و امیدوارم دوستان از نظرات موافق یا مخالف خود رو محرومم نخواهند گذاشت، هرچقدر خودمون رو بهتر شناختیم ادراک مون از خدا و اولیاء اش بهتر خواهد شد۔

وجود ما سه تا بخش مهم رو داراست: بدن عنصری مادی، نفس مجرد رو به آسمان اما وصل به مادیات و روح فوق تجرد و متصل به نفس و بدن [بواسطه نفس]۔

بدن مادی ما در عالم مادیات مامور و محکوم هست به باالفعل رساندن استعدادهای بالقوه ای مان۔ هر کاری رو ما در هوش و حواس انجام میدهیم، تکرار و ادامه اش در وجود ما صفت رو ایجاد می کند۔ اما صفت ما عالم مثال/خیال/برزخ هست۔ یعنی با ایجاد نمود ملکه یا صفت ما بخش وجودی خود رو تقویت می کنیم که در عالم برزخ وجود دارد و او را نفس می گویند۔ یادمون باشد که برزخ یا عالم نفس، عالم صفات هست برخلاف عالم مادیات که عالم افعال می باشد۔

نفس مان چون در عالم وسط یعنی برزخ وجود دارد۔ اصولاً باید صفات ملکوتی و فطری رو از پایین یعنی عالم افعال و مادیات دریافت کرده خود را تقویت کند تا روزی استعداد پرواز و متصل شدن با عالم بالاتر یعنی ملکوت رو پیدا کند۔ اما چون نفس باید با جسم مادی هم در تماس باشد، میتواند براحتی فریب زینتهای دنیا رو خورده روی خود را از ملکوت برگردانده گرایش به پایین رو پیدا کند۔ پایین یعنی چپ و مادیات و بالا یعنی راست و معنویات۔

اینطور هم می توان گفت که اگر نفس مان در عالم برزخ گرایش مادی داشت، صفاتی که او را شکل میدهند ژشت و نامطلوب خواهند بود و اگر بالعکس راه فطرت رو پیموده از عالم مادیات فقط مثل ابزار استفاده کرده برای جمع کردن توشه آخرت استفاده کرد، در خود اخلاق حسنه و کریمه رو جمع خواهد کرد۔ بهرحال اجزاء بدن مجرد نفس ما در عالم مثال حاوی صفاتی هست که ما از عال، افعال براہش ارسال می نماییم۔ چون صفت در یک روز بوجود نمی آید و بخاطر ایجادش باید فعل مجدداً تکرار شود در صورت ایجاد صفت بد هیچ کس حجت مخواهد داشت که نه فهمیدم و اتفاقی بود و این حرفها۔ همینطور مداومت بر اعمال خیر صفات حسنه رو در بخش وجودی مجرد نفس او جلوه گر خواهند کرد۔
...
نقل قول کردن
+12 #834 مهرداد / بچه مثبت 1393-10-03 02:03

رهبر معظم: :x بسیج به نظر ما محدود در همین تعدادی که در سازمان بسیجند نمیشود+صوت




رهبر معظم انقلاب 1392/8/29:
بسیج به نظر ما محدود در همین تعدادی که در سازمان بسیجند نمیشود؛ خیلی‌ها هستند [که‌] دلهایشان با شما است، شما را تحسین میکنند، به شما احترام میگذارند، قدر شما را میدانند، در داخل سازمان بسیج هم نیستند؛ آنها هم بسیجی‌اند. آن کسانی که ارزشهای شما را قبول دارند، به آن ارزشها احترام میگذارند، به زحمات شما، به خدمات شما، به مجاهدت شما احترام میگذارند، آنها هم از نظر ما بسیجی‌اند. حضور در صحنه یکی از مهم‌ترین کارها است؛ توانایی‌های بسیج، توانایی‌های کارگشا و گره‌گشا است. امروز خوشبختانه در درون مجموعه‌ی بسیج، شخصیّت‌های برجسته‌ی علمی، شخصیّت‌های هنری، شخصیّت‌های اجتماعی، شخصیّت‌های سیاسی، فعّالان اجتماعی، متنفّذین در میان مردم کم نیستند؛ بسیج، تا امروز یک مجموعه‌ی انسانی رو به رشد و رو به تعالی بوده است؛ بعد از این هم باید همین باشد.
آنچه بنده توصیه میکنم این است که توانایی‌های مجموعه‌ی بسیج را باید بالا برد؛ الزاماتی وجود دارد: الزامات اخلاقی، الزامات رفتاری،
از جمله‌ی این اخلاقیّات حلم و ظرفیّت داشتن و جنبه داشتن است ...

دانلود صوت مربوطه:
www.afsaran.ir/media/download/821110

بیانات در دیدار پنجاه هزار فرمانده بسیج سراسر کشور 1392/8/29
farsi.khamenei.ir/speech-content?id=24552

zz:
www.afsaran.ir/link/783800
نقل قول کردن
+10 #833 the lord of the ring 1393-10-03 01:06
دعوت دختران به خانه های خالی!+سند :-O

با مرور متن تعدادی از این آگهی ها که تعداد آنها کم هم نیست؛ مشاهده می شود عده ای از شهروندان با صراحت به دختران و زنان جوان پیشنهاد می دهند که با آنها هم خانه(!) شوند و در ذیل برخی از این آگهی ها توضیحات جزئی و در کمال وقاحت شماره تلفن فرد هم درج شده است.




tadbir24.ir/fa/news/43563/%D8%AF%D8%B9%D9%88%D8%AA-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B3%D9%86%D8%AF
نقل قول کردن
+6 #832 the lord of the ring 1393-10-03 00:22
وزیر نفت عربستان سعودی اعلام کرد که حتی اگر قیمت نفت به بشکه‌ای بیست دلار هم برسد، سازمان کشورهای صادرکننده نفت اوپک از تصمیم خود مبنی برای خودداری از کاهش تولید دست بر نخواهد داشت، احتمالا قیمت نفت هیچگاه دیگر به صد دلار نخواهد رسید. :-O

tabnak.ir/.../...
نقل قول کردن
+10 #831 آرش 1393-10-02 23:42
[quote name="علی جعفری"]سلام

علائم ظهور و اتفاقات خاورمیانه

چرا عراق مهم است؟

در روزهای اخیر شاهد سفر جان کری به عراق و مذاکرات او برای تقسیم عراق به سه کشور هستیم، این ها نشان می دهد که آنها دارند موضوع تجزیه عراق را جدی می کنند.

عراق مرکز تمدنی جهان است و طبق روایات ما در آخر الزمان پایتخت حکومت جهانی شهر کوفه است که در عراق قرار دارد، دشمنان جریان مهدویت با آگاهی از این موضوع همواره به دنبال تسخیر این منطقه و کنترل آن بودند.

چیزی که محتمل است طرح تقسیم عراق به سه کشور عملی نشده و همین باعث خروج سفیانی و انجام طرح اشغال عراق می شود.
نکته جالب در خبر فوق وجود اختلاف افکنی در مناطقی از عراق است که بعدا محل حضور داعش قرار گرفته و شاید همین سناریو برای اردن نیز انجام شود. البته در خبر ذیل شاهد اقدام پیشگیرانه اردنی ها از این رویداد هستیم...

دلیل ملاقات محرمانه اوباما با پادشاه اردن
عطوان با اشاره به سکوت دولت و رسانه‌های رسمی اردن درباره موضوع داعش، اظهار داشت: از یکی از مسؤولان ارشد دولت اردن درباره دلیل این "سازش" رسانه ای و سیاسی در قبال داعش پرسیدم و او هم در جوابی بسیار محافظه کارانه گفت: به همین سادگی، ما نمی‌خواهیم آن را تحریک کنیم؛ ما اکنون تلاش می کنیم از طریق کاهش نرخ بیکاری و بهبود خدمات و از بین بردن فساد و کاهش رنج شهروندان، از به وجود آمدن پایگاه مردمی برای داعش جلوگیری کنیم. وی با این حال اذعان کرد که کارها به کندی پیش می رود.
fa.alalam.ir/news/1630137
نقل قول کردن
+13 #830 علی جعفری 1393-10-02 22:41
به نقل از آرش:
... چنانچه استان الانبار به کشور اردن ملحق شود و کشور فلسطین واقعا در این کشور شکل بگیرد کشور عراق نیز ناخواسته وارد بحران‌ها و جریان‌های فلسطین و رژیم صهیونیستی شده و صدمات جبران‌ناپذیری پیدا خواهد کرد.
islamtimes.org/.../...

سلام


علائم ظهور و اتفاقات خاورمیانه

چرا عراق مهم است؟

در روزهای اخیر شاهد سفر جان کری به عراق و مذاکرات او برای تقسیم عراق به سه کشور هستیم، این ها نشان می دهد که آنها دارند موضوع تجزیه عراق را جدی می کنند.

عراق مرکز تمدنی جهان است و طبق روایات ما در آخر الزمان پایتخت حکومت جهانی شهر کوفه است که در عراق قرار دارد، دشمنان جریان مهدویت با آگاهی از این موضوع همواره به دنبال تسخیر این منطقه و کنترل آن بودند.

... www.chekhabar.info/1393/04/20/post-1891



www.chekhabar.info/1391/10/18/post-693
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد