رایحه ظهور

قضیه ی فلسطین ؛ کلید رمزآلود فرج!

 آنانی که فهم کرده اند مسئله را می دانند که مسئله ، مسئله ی یک دعوا و حتی یک خونریزی نیست! قضیه ، قضیه ی «فرج» است.فرج و رهایی و نجات برای امت اسلامی و برای جامعه ی انسانی.
ماجرا ، ماجرای یک نزاع تاریخی برای امروزِ آخرالزمان است. نزاع دو تفکر آرمانگرا برای پایان تاریخ!

» ابتدای نظرات (688)

کودک کشی های فرعون گونه ی بازماندگان بنی اسرائیلِ تربیت شده ی اهرام مصر اگرچه سنگین است و غیرقابل تحمل ، یورش های جنایی این تیم نژادپرست به خانه های زنان تیم مظلوم فلسطینی ، هر چند سال یک بار و همزمان با جام های کذایی جهانی ، اگرچه یک ظلم بزرگ و یک فریب ناجوانمردانه است ، اما همه ی اینها ، همه ی «قضیه ی فلسطین» نیست!در واقع این ها از قضایای این روزهای فلسطین اند اما همه ی قضیه ی فلسطین این نیست.

قضیه ی فلسطین یک دعوای سرزمینی میان دو گروه و دو ملت و دو جغرافیا نیست که حالا کارش به جنگ و جنایت و کشتار کشیده و بخواهد با شعار های فانتزی و پلاکاردهای Stop Killing  متوقف شود.
راهپیمایی ها و به جوشش در آمدن احساسات و عواطف انسان ها در دنیا و فریاد های علیه جنگ نه اینکه بد باشد و نابجا ، که مطابق فطرت و طبیعت انسانی است ، اما نشانه اش به طور کامل بسمت هدف نیست و نمیداند باید کجا را بزند! نمیداند باید کجا را نشانه بگیرد ، چون درست نمیداند قضیه چیست!
که اگر می دانست ، منتظر کودک کشی ها و پاچه گیری های وحشیانه ی این سگ نحسِ نجس نمی ماند برای اعتراض و به خیابان آمدن! قضیه ، درک نشده تمام و کمال ، چرا که اگر صهیونیزمِ لانه کرده در سرزمین مقدس و چنبره زده بر دنیا ، هر از چندی هواپیمایی هم نفرستد بر سر کودکان و کشتار این چنینی ای هم نکند ، کسی معترض او نیست! نه راهپیمایی ای برگزار می شود ، نه کمپینی و نه هشتگ و پلاکاردی! تازه ، همه هم او را به رسمیت شناخته اند! این رفتار و این ادبیات نشان می دهد فهم نشده است «قضیه ی فلسطین»!

***
اما ادبیات آنانی که درک کرده اند «قضیه ی فلسطین» را ، فرق می کند با سایرین.
«قضیه فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است.»(*)

آنانی که فهم کرده اند مسئله را می دانند که مسئله ، مسئله ی یک دعوا و حتی یک خونریزی نیست! قضیه، قضیه ی «فرج» است. فرج و رهایی و نجات برای امت اسلامی و برای جامعه ی انسانی.
ماجرا ، ماجرای یک نزاع تاریخی برای امروزِ آخرالزمان است. نزاع دو تفکر آرمانگرا برای پایان تاریخ!
نزاعی که در آن ، همین تجمع یهودِ کافر شده به دین موسی ، در سرزمین مقدس فلسطین ، با اهداف ایدئولوژیک آخرالزمانی ، خودش اصل دعوا و اصل قضیه است.حتی اگر کودکی هم کشته نشود و رگ های انسان دوستانه ی کسی هم متورم نشود!
اصل قضیه و اصل دعوا ، نزاع دو تفکر منجی گرا در این روزهای دنیاست که در جغرافیای فلسطین به هم رسیده اند!
از این طرف منجی و موعودی برای مسلمانان و نه فقط برای مسلمانان که برای موحدان و نه فقط برای نجات امت اسلامی که برای رهاییِ بشریت ، و از آن طرف ضدمنجی و موعودی ساختگی برای ایستادن مقابل منجی و موعودگرایان.
این است قضیه ی فلسطین و اگر این قضیه ، این چنین فهم شود ، آنگاه درک مسائل آن آسان تر خواهد بود.درک اینکه چرا جماعتی چند دهه است که در زبان و عمل حامی فلسطین و قضیه اش هستند و روز قدس ها تعریف کرده اند و نه فقط در واکنش به کودک کشی های صهیونیزم ، که در شرایط در ظاهر عادی و صلح! هم مرگ بر اسرائیل را فریاد میزنند.رهبران شان از لزوم محو شدن اسرائیل از صفحه ی روزگار سخن می گویند و مردمان شان مزد یک ماه روزه داری شان را در بالاگرفتن پلاکارهای مرگ بر اسرائیل در روز قدس طلب می کنند.

قضیه ی فلسطین اگر این چنین فهم شود ، آنگاه درک این مسئله آسان تر خواهد بود که چرا مهم تر از جنایات و کودک کشی های اسرائیل ، حمایت های حامیانِ آنها ، به اصطلاح جامعه ی جهانی ، است! درک جبهه ی تشکیل شده در دنیای آخرالزمان است که باورِ این جمله ی دبیرکل سازمان مثلاً ملل و یا سخنگوی رو سیاه کاخ سفید را آسان می کند که در اوج بی شرمی ها و جنایات اسرائیل بگویند «اسرائیل حق دارد از خودش دفاع کند»!
یا فلان کشور اروپایی حتی اجازه ی راهپیمایی ای ملایم و فانتزی علیه اسرائیل را به مردمش ندهد و یا تلوزیون آن یکی کشور اروپایی خرد شدن هر روزه ی جمجمه های طفل های فلسطینی را نبیند و در عین حال زیر نویس کند که «پای یک سرباز اسرائیلی در فلسطین پیچ خورد»!

اگر از پنجره ی موعود و آخرالزمان به قضیه ی فلسطین نگریسته شود ، آن وقت می شود دلیل سکوت اعرابِ مثلاً مسلمان را فهمید.می توان مفهوم این سکوت و فرارِ این کاخ نشین های سفیانی زاده را از روزهای نابودی خود بدست منجی مشاهد کرد.
آنگاه دیگر فهم خواهد شد که قضیه ی فلسطین ، قضیه ی یک منطقه ی جغرافیایی غصب شده نیست ، مسئله ی فلسطین مسئله ی یک مردم مظلوم و آواره نیست.مسئله ی جهان عرب نیست ، حتی مسئله ی جهان اسلام نیست که مسئله ای ست برای همه ی بشریت ، همه ی تاریخ.

***
قضیه را اشتباه نفهمیم!

حتی اگر مثلاً آتش بسی هم برقرار شود ، کودکی هم کشته نشود ، فریادهای مرگ بر اسرائیل باید خاموش نشود!
مشت های گره کرده و پلاکاردهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پایین نباید بیاید!
مشت های گره کرده ی خود را باید بالا نگه داشت و باید دست دیگر انسان هایی که از روی فطرت این روزها در سراسر دنیا بالا رفته را نیز به گرمی فشرد و باید قضیه را برای آنها هم جا انداخت و آنها را هم متوجه اصل ماجرا کرد. بی شک فطرت انسانی  آنها با اصل ماجرا هم ارتباط برقرار کرده و موعودگرایی بعنوان تنها راه نجات، فهم خواهد شد و آنگاه است که تا روز موعود مشت ها بالا خواهد ماند و زمین برای آن زمان آماده خواهد شد!
بغض و خشم ما علیه اسرائیل ، و نه فقط اسرائیل که اسرائیل سگی است نگهبان ، که نسبت به این تفکرِ ضد منجی ، به این تفکر حاکم بر دنیا ، به این نظم بی نظم جهانی، باید بماند تا روزی که وعده ی صادق خدا محقق شود.
تا روزی که وعده ی صادق خدا را محقق کنیم!

 وَقَضَیْنَا إِلَی بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا(4)
فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَیهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَّنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَّفْعُولًا(5)
ثُمَّ رَدَدْنَا لَکُمُ الْکَرَّةَ عَلَیْهِمْ وَأَمْدَدْناکُم بِأَمْوَالٍ وَبَنِینَ وَجَعَلْنَاکُمْ أَکْثَرَ نَفِیرًا(6)
إِنْ أَحْسَنتُمْ أَحْسَنتُمْ لِأَنفُسِکُمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْءَاخِرَةِ لِیَئسُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا(7)

و در کتاب آسمانی[شان] به فرزندان اسرائیل خبر دادیم که قطعا دو بار در زمین فساد خواهید کرد و قطعا به سرکشی بسیار بزرگی برخواهید خاست(4)پس آنگاه که وعده [تحقق] نخستین آن دو فرا رسد بندگانی از خود را که سخت نیرومندند بر شما می گماریم تا میان خانه ها[یتان برای قتل و غارت شما] به جستجو درآیند و این تهدید تحقق یافتنی است(5)پس [از چندی] دوباره شما را بر آنان چیره می کنیم و شما را با اموال و پسران یاری می دهیم و [تعداد] نفرات شما را بیشتر می گردانیم(6)اگر نیکی کنید به خود نیکی کرده اید و اگر بدی کنید به خود [بد نموده اید] و چون تهدید آخر فرا رسد [بیایند] تا شما را اندوهگین کنند و در معبد[تان] چنانکه بار اول داخل شدند [به زور] درآیند و بر هر چه دست یافتند یکسره [آن را] نابود کنند(7)
[آیات 4 تا 7 سوره ی اسراء]

 ***
آزاد خواهیم کرد فلسطین را ، خانه به خانه...
و نماز خواهیم خواند در قدس ، دوشادوش مسیح و پشت سر مهدی!

ان شاالله ، بزودی...


 منبع :حذر

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #688 سیدتقوی 1393-06-01 17:21
آنچه كه من امروز بايد به دوستان عرض كنم، در درجه‌ى اول خداقوّتى است؛ ان‌شاءالله كه خسته نباشيد. هشت سال كار كرديد، تلاش كرديد، كارهاى خوبى انجام گرفت، تحمل زحمات كار شبانه‌روزى را شماها نشان داديد؛ يعنى ديده شد، احساس شد، همه فهميدند كه رئيس جمهور محترم و همكارانشان در دولت حجم كارشان بسيار بالا و پرشتاب نسبت به همه‌ى دوره‌هاى ديگر بود و هست؛ اين نقطه‌ى برجسته‌اى است كه نبايد اين را ناديده گرفت. همه‌ى كسانى كه ميخواهند درباره‌ى دولتها، درباره‌ى كابينه‌ها، درباره‌ى رؤساى جمهور قضاوت كنند - چه پيش خودشان، چه در منظر عموم - و نظرى بدهند، خوب است به اين نكته هم توجه كنند
seyed332ht.blogfa.com/post-169.aspx
نقل قول کردن
+1 #687 حمید 1393-05-28 13:36
از تهران تا فرگوسن !
babahar.ir/post/45
نقل قول کردن
+6 #686 مهدی 1393-05-27 20:17
سلام و درود












مقاله جدید منتشر گردید. اسباب کشی فرمایید.















یمن آبستن تحولات بزرگ / آیا پیش بینی روایات عصر ظهور در حال تحقق است؟

u313.ir/index.php/2014-02-05-14-05-43/item/1206-2014-08-18-13-59-12.html














اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری و بحق رقیه بنت الحسین سلام الله علیهم اجمعین
نقل قول کردن
+7 #685 حامد 1393-05-27 20:13
خالق زی‌زی‌گولو به کمک فرجی دانا آمد!
www.rajanews.com/detail.asp?id=199842
نقل قول کردن
+8 #684 شاداب 1393-05-27 19:46
اظهارات منتشرنشده هاشمی درباره دولت احمد‌ی‌نژاد
هاشمی: مثبتاتی نمی‌بینم. کارهایی را که اینقدر روی آنها تکیه می‌کنند، قبول ندارم. شیرازه کشور را به هم ریختند. بعدا خواهید دید که چه اتفاقاتی می‌افتد. اینکه یک دفعه 30 شورای عالی قانونی مثل شورای عالی پول و اعتبار و غیره را منحل کنند، کار کوچکی نیست. سازمان برنامه را که محور همه چیز است، منحل کردند. الان می‌گویید بودجه ما را نمی‌دهند. اگر سازمان برنامه بود، اختصاص می‌داد. آنها جای این سازمان نشستند و هر کاری را که دلشان می‌خواهد، می‌کنند. بانک مرکزی را این‌گونه فلج کردند. بانک‌های کشور را به گونه‌ای کردند که الان همه آنها ورشکسته هستند. واقعا اگر الان کسی دقیقا از بانک‌ها حسابرسی کند، متوجه می‌شود که همه ورشکسته هستند. همین سیاست خارجی را ببینید. من الان خیلی حرف نمی‌زنم ولی خیال می‌کنم داریم مسئله را با شعار حل می‌کنیم. تا الان چهار قطعنامه علیه ما صادر شد که حذف هر کدام آنها هزینه‌های زیادی برای کشور دارد. چون آمریکا حق وتو دارد. این‌گونه نیست که می‌گویند. الان با حمایت رهبری و با پول‌های فراوان و بادآورده نفت کارهای معمولی می‌کنند. اما پایه کشور واقعا دارد مضمحل می‌شود. فکر می‌کنم اگر بعد از ایشان یک دولت حسابی بیاید و بخواهد کشور را اداره کند، مشکلات عجیب و غریبی را به ارث خواهد برد. رهبری مصلحت می‌دانند که حمایت کنند و من هم علت را می‌دانم. چون با ایشان صحبت می‌کنم. اگر ایشان تأیید نکند، باد این دولت را می‌برد. چون باید برای مدتی بماند. اما من که اجرایی هستم و مسائل را می‌دانم، نمی‌خواهم مردم را فریب بدهم. فریب دادن مردم گناه بزرگی است. به هر حال بحث‌های خاصی است که مطرح نمی‌کنم. چون نمی‌خواهم ضد حرف رهبری حرف بزنم. درست هم نمی‌دانم مطرح کنم. خودم هم فکر می‌کنم این دولت باید دوره خود را تمام کند. ولی برای خودم گناه می‌دانم که برخلاف عقایدم حرف بزنم. حرف‌هایی را که در این مدت با همه ضعف خود علیه روحانیت زدند، ببینید. حتما در جریان مخالفت مراجع برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها هستید. همین دولتی‌ها می‌گفتند بگذارید امام زمان بیاید تا گردن این علما را بزند. چگونه می‌توان به علما و مراجع این حرف‌ها را زد؟ یعنی علما و مراجع همان کسانی هستند که وقتی امام زمان بیاید، آسیاب با خون اینها می‌گردد. این حرف‌ها در روایات هست. همین گروهی که اخیرا تحت عنوان گروه پالیزدار و رفقایش در مجلس کشف شدند، خیلی حرف دارند. بروید با دستگاه قضایی صحبت کنید. حقیقتا دنبال این هستند که پایه روحانیت را بزنند. اینها از اطرافیان آقای داود احمدی‌نژاد هستند. آبروی همه روحانیت را بردند. مثلا فرض کنید فلان شخصیت ما مؤسسه‌ای برای معلولین دارد که گفتند دارد اختلاس می‌کن
ادامه در...
www.jonoubnews.ir/showpage.aspx?id=137587&fsK=sK
نقل قول کردن
-4 #683 جانباز از اصفهان 1393-05-27 19:44
.
بارک الله و صد آفرین به غیرت و انسانیت سایت خبری میدان 72


حمله ماموران شهرداری تهران به مردمان بی دفاع
قتل یک کارگر به دست ماموران سد معبر شهرداری تهران + تصاویر


72sq.com/

72sq.com/.../...

نقل قول کردن
+7 #682 شاداب 1393-05-27 19:39
نامه نمایندگان به قوه قضاییه و درخواست ممنوع الخروج شدن وزیرعلوم
ساعاتی پس از آنکه یکی از خبرگزاری ها به نقل از فرجی دانا اعلام کرد که وی در جمع تعدادی از همفکرانش گفته در صورت استیضاح توسط مجلس به کانادا می رود، یک نماینده مجلس در گفت‌وگویی از نامه تعدادی از نمایندگان به دستگاه قضائی درباره ممنو‌ع‌الخروجی فرجی‌دانا خبر داد و گفت: این اقدام در واکنش به برخی اظهارات درباره سفر وی به کانادا در صورت عدم رای اعتماد مجلس صورت گرفته است.

به گزارش رجانیوز، وی افزود: در صورتی‌ که وزیر علوم علوم نتواند رأی اعتماد نمایندگان را کسب کند به دلیل اینکه بسیاری از دانشجویان بورسیه شده از وی بابت هتک حرمت و حیثیت خود شکایت کرده اند و همچنین وزیر علوم باید پاسخگوی تخلفات وزارت علوم در یک سال گذشته باشد، دستگاه قضا باید فرجی دانا را ممنوع الخروج کند تا به پرونده وی رسیدگی شود.

این نماینده در ادامه گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس به نمایندگی از موکلان خود و در دفاع از حقوق آنها این نامه را امضا کرده و تحویل مقامات قضایی خواهند داد. ادعاهای فرجی دانا در خصوص رانت بودن بورسیه دانشجویان ادعایی است که باید رسیدگی و در صورت عدم اثبات، از این دانشجویان که از نخبگان دانشگاهی هستند اعاده حیثیت شود.

وی افزود: اعطای فرصت وزارت به کسی که تعلق خاطر به حضور در خارج از کشور دارد از ابتدا کاری اشتباه بود که در زمان رأی اعتماد فرجی دانا علی رغم این که این موضوع توسط مخالفان وی ابراز شد اما مورد توجه دولت و بخشی از مجلس قرار نگرفت.

این نماینده گفت: تعلق آقای فرجی دانا به خارج از کشور و حضور وی به یکباره از کانادا به ایران و نشستن بر کرسی وزارت؛ در کنار عوامل دیگر سبب شد که وی نتواند از از این فرصت جهت خدمت بهره ببرد.

وی در پایان تاکید کرد: بر اساس فضایی که در مجلس و در بین دو فراکسیون اصلی مجلس حاکم است استیضاح فرجی دانا حتما رای خواهد آورد بویژه که سخنان توهین آمیز مقامات دولتی سبب شده تا حتی موافقان دولت هم تحرکی برای دفاع از عملکرد دولت نداشته باشند.
www.shahrekhabar.com/political/1408364940502420
نقل قول کردن
-19 #681 جانباز از اصفهان 1393-05-27 19:33
.
رصد غلط کردی مطلب من و سعاح را در مورد تهمت به علی اصغر و مشایی پاک کردی حتی اگر سیجانی هم که هستی غلط کرده ای که پاک کردی

حالا یک شخصی یا شخصیتی شبیه مهرداد به نام حامد اعتراض می کند این برای شما نادان ها حجت شده است که دست به حماقت می زنید و مطلب من و سعاح را پاک می کنید اگر سیجانی دست از این بد اخلاقی هایش برندارد بد اخلاقی را نشانش می دهم تا هر موقع اسم بد اخلاقی به گوش می رسد تا لب مرز ایران و افغانستان بدود و فرار کند!!
نقل قول کردن
-7 #680 جانباز از اصفهان 1393-05-27 19:01
به نقل از خراسانی:
سلام

خرف بنده که کاملا روشن هست! ولی باز هم بنده منتظر می مونم هر وقت دوست و همکارتون آقای سعاح جواب بنده در مورد دیدگاه خطرناکشون در باب ولایت و ولایت فقیه رو دادند بنده هم در مورد تک تک کلماتم توضیح اضافه خدمت شما عرض خواهم کرد۰

u:313


در ظاهر معلوم است ولی برای کسی که دقت می کند ابهاماتی شکل می گیرد شما آمده اید از احمدی نژاد یک دفاع ضمنی و نیم بندی می نمایید و در همان هنگام هم گریزی به هاشمی می زنید و نقش کسی که یکی به میخ می زند و یکی به نعل را بازی می کنید مگر کسی به هاشمی تهمت زده است مگر هاشمی ترور شخصیت شده است که شما نگران ترور شخصیت هاشمی شده اید!!!!! اگر توضیح ندهید مجبور می شوم کامنتی با تکیه بر این مطلبتان و با اشاره بر پیش بینی که قبلا" در مورد شما داشتم بگذارم و توضیحات کافی بدهم
نقل قول کردن
+2 #679 خراسانی 1393-05-27 18:55
به نقل از جانباز از اصفهان:
حاج مهدی خراسانی پاسخی به سوالی که نمودم ندادید نگران نباشید پاسختان منطقی باشد می پذیریم ولی اگر نشان دهد که .... آنوقت مطلبتان چون سقفی برسرتان خواهد ریخت

سوال را تکرا می کنم :

آقای مهدی خراسانی! این مطلبتان را بیشتر توضیح دهید:

البته با عرض معذرت از دوستان! بنده ترور شخصیت هاشمی و سیل تهمت ها به رییس مجمع تشخیص مصلحت رو هم درست نمی دونم۰


سلام

خرف بنده که کاملا روشن هست! ولی باز هم بنده منتظر می مونم هر وقت دوست و همکارتون آقای سعاح جواب بنده در مورد دیدگاه خطرناکشون در باب ولایت و ولایت فقیه رو دادند بنده هم در مورد تک تک کلماتم توضیح اضافه خدمت شما عرض خواهم کرد۰

u:313
نقل قول کردن
-4 #678 جانباز از اصفهان 1393-05-27 18:50
به نقل از خراسانی:
بسم الله

استغفرالله!
اگر در زمان ظهور باشیم، یا نباشیم، فقط ۲ نفر می توانند اعلام جهاد ابتدایی کنند۰ یا خود امام معصوم و یا ولی فقیه۰ والسلام

جناب محترم، به جا اینکه صغری کبری کنید، یه کم فکر کنید L-)

خراسانی و یمانی بودن هر کسی و میشه رد کرد و کوچکترین گناهی هم نداره(دقت کنید)۰

هر چند نمیشه با احساسات تبدیل به یقین شده، باعقل منطق جنگید!


حاج مهدی خراسانی پاسخی به سوالی که نمودم ندادید نگران نباشید پاسختان منطقی باشد می پذیریم ولی اگر نشان دهد که .... آنوقت مطلبتان چون سقفی برسرتان خواهد ریخت

سوال را تکرا می کنم :

آقای مهدی خراسانی! این مطلبتان را بیشتر توضیح دهید:

البته با عرض معذرت از دوستان! بنده ترور شخصیت هاشمی و سیل تهمت ها به رییس مجمع تشخیص مصلحت رو هم درست نمی دونم۰
نقل قول کردن
+8 #677 مهدی57 1393-05-27 18:42
به نقل از یاحسین ع:
سلام
یکی از دستان در حالتی بین خواب وبیداری حضرت را دیده بودند میگفت از ایشان پرسیدم آقا جان آیا از ما (شیعیان) راضی هستید ؟ ایشان با تبسم فرمودند آری چرا راضی نباشم و .........بماند

سلام بر گروه مومنان
جناب یا حسین (ع) حقیر نه شما را می شناسم نه با شما پدر کشتگی دارم،برادر شما از سال ۸۸ اینجا نظر درج می کنی من چند ماه بیشتر نیست که نظر درج می کنم یک سال و چند ماه هم از آشنایی من با این سایت میگذره بنده هیچ ادعایی در هیچ زمینه ای ندارم جز اینکه گنهکارم و در دل آرزوی بخشش از جانب خداوند را زنده نگه می دارم
این که غیرتی شدم به دلیل اظهار نظر رک و بی پرده شما در مورد دیدار شخصی نامعلوم با حضرت بقیةا... اعظم(عج) می باشد همانطور که مستحضرید حتی وارسته ترین افراد زمانی که با حضرت (عج) دیدار داشته اند مخفی میکردند تا زمانی که واقعا قضیه بی اختیار آنها لو برود خوب شما بدون منبع و همگی ما هم که اینجا ناشناسیم (به غیر از بعضی از دوستان که یکدیگر را می شناسند).آیا صحیح است که مسئله به این مهمی را اینجا مطرح میکنید ؟ آنهم بدون مدرک ؟آیا ما اینجا هستیم که از این قبیل صحبتهای بی اساس بکنیم و زحمتکشان و گردانندگان این سایت را زیر سوال ببریم؟حقیر روزی خوابی را که مشاهده کرده بودم اینجا مطرح کردم خیلی ها اعتراض کردند بنده هم به نظر آنها احترام گذاشتم و دیگر مطالبی را که ممکن است باعث ایجاد تشنج بشود اینجا درج نکردم
در ادامه عزیزان باید عرض کنم که واقعا بعد از یورش داعش به سرزمین عراق و کشتار بی سابقه مردم حال واحوالم دگرگون شده و یک حس عجیب انتظار همراه با امید متفاوت از حالتهای قبلی در من ایجاد شده نمی دونم چطوریه شما هم همین حال رو دارید یا حقیر اشتباه می کنم؟
نقل قول کردن
+6 #676 خراسانی 1393-05-27 18:40
به نقل از شاکی:
دوستان دوباره زمزمه هایی شنیده میشود که قبل از ظهور اقا چیزی بنام جهاد ابتدایی نداریم.اگر در زمان ظهور باشیم فقط دو نفر میتوانند حکم جهاد ابتدایی وفتح کشوری را بدهند.واین دو شخص بر طبق تایید روایات یکی سید یمانی ودیگری سید خراسانیست .اگر در این زمان قرار داریم نگذارید سید خراسانی بودن امام خامنه ای را نفی کنند.


بسم الله

استغفرالله!
اگر در زمان ظهور باشیم، یا نباشیم، فقط ۲ نفر می توانند اعلام جهاد ابتدایی کنند۰ یا خود امام معصوم و یا ولی فقیه۰ والسلام

جناب محترم، به جا اینکه صغری کبری کنید، یه کم فکر کنید L-)

خراسانی و یمانی بودن هر کسی و میشه رد کرد و کوچکترین گناهی هم نداره(دقت کنید)۰

هر چند نمیشه با احساسات تبدیل به یقین شده، باعقل منطق جنگید!
نقل قول کردن
0 #675 جانباز از اصفهان 1393-05-27 18:33
به نقل از شاکی:
دوستان دوباره زمزمه هایی شنیده میشود که قبل از ظهور اقا چیزی بنام جهاد ابتدایی نداریم.اگر در زمان ظهور باشیم فقط دو نفر میتوانند حکم جهاد ابتدایی وفتح کشوری را بدهند.واین دو شخص بر طبق تایید روایات یکی سید یمانی ودیگری سید خراسانیست .اگر در این زمان قرار داریم نگذارید سید خراسانی بودن امام خامنه ای را نفی کنند.


حاجی به نظر می آید کار خاصی نتوان نمود و از طرفی هم جا ی نگرانی نیست

از آن طرف سید خراسانی بودن رهبرمان صد درصد قابل اثبات نیست و از آن طرف هم زمان ظهور بودن زمان کنونی صد درصد قابل اثبات نیست

تنها باید به زیرکی سید علی خامنه ای تکیه کنیم و ایشان هم این توانایی را دارند که برای عملیاتی برون مرزی قلب ها را با خود همسو کنند و هم اینکه به عنوان نه فتح کشوری بلکه به عنوان مشارکت در نابودی تبه کاران وارد عملیات های برون مرزی بشوند و دست آخر هم باز احتمالا" ما کشمکشی با مخالفان خواهیم داشت حتی ممکن است در این مسیر با آشوب های خیابانی هم مواجه شویم (با شعاری شبیه نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران)
نقل قول کردن
+1 #674 شاکی 1393-05-27 18:17
دوستان دوباره زمزمه هایی شنیده میشود که قبل از ظهور اقا چیزی بنام جهاد ابتدایی نداریم.اگر در زمان ظهور باشیم فقط دو نفر میتوانند حکم جهاد ابتدایی وفتح کشوری را بدهند.واین دو شخص بر طبق تایید روایات یکی سید یمانی ودیگری سید خراسانیست .اگر در این زمان قرار داریم نگذارید سید خراسانی بودن امام خامنه ای را نفی کنند.
نقل قول کردن
+5 #673 مهدی 1393-05-27 17:13
...ادامه از قبلی

مخصوصا اینکه...و اما علت دیگر خطاب پر رو به جنابعالی، مخصوصا از این جهت است که «در دیزی باز است حیای گربه کجاست؟»
شما چگونه فرمایشات خودتان و دوستانتان را در شب 17 فروردین سال 90 فراموش کرده اید؟!!! یادتان نمی آید که در جلسه رهپویان درباره این قسمت خاص انتقادات به ما چه گفتید؟؟ هم شما هم آقای صابر جعفری و هم آقای طائب... ؟ یادتان نمی آید که می گفتید: "ما هم معترفیم که اینها یک سری جوان خودجوش و از سر تکلیف و قس علی هذا هستند"؟؟ یادتان نمی آید؟؟؟ نباید هم بیاید... کاملا به شما حق می دهم!!!
ای کاش علی اصغر این قدر ماخوذ به حیا نبود و فیلم را منتشر می کرد تا سیه روی شود هر که در او غش باشد...
***
آقای جعفری!
مرکز تخصصی!
هر انسان حقیقی یا موسسه حقوقی!
که معتقدی علی اصغر به جریان انحرافی یا مثلا شخص مهندس مشایی متصل بوده و است و البته مدرک داری
بنده در بازجویی های خودم و در آخرین مراحل به بازجو مسئله ای را به عنوان تمام کننده عرض کردم(البته فقط در این مورد) و الان هم دوباره به شمای نوعی عرض می کنم، حالا هر کسی که باشید...
برادر عزیز بازجویم در جمله ای (از سر داشتن اطلاعاتی مخصوص که مثلا من ندارم) در سوالی به من گفت که چقدر حاضری بر سر این داستان معامله کنی؟ ((قبل از این سوالش و در خلال گپ و گفت ها، به ,d گفته بودم که برای من تقریبا یقین است که علی اصغر رابطه ای با مشایی ندارد)) بعد ایشان گفت که نه! این دلیل نمی شود و به قول خودمان چقدر حاضری بذاری وسط؟! بنده یک لحظه موندم و گفتم که تمام آبروی کاری خودم را به عنوان تمام سرمایه زندگیم وسط می گذارم... نگاهی به من انداخت و جلسه هم تمام شد و تمام سازمانهای این مملکت، نه فقط علی اصغر، بلکه تمام بچه های گروه را از بالا تا پایین گشتند و هیچ در این رابطه نیافتند و طبیعی هم بود و پرونده هم ظاهرا مختومه شده و ... شما هنوز که هنوز است این قدر پر رو هستید... !!! واقعا که انسان بعضی اوقات خیلی خیلی شگفت انگیز می شود! خیلی...

برادر جعفری!
من شما را انسان خوبی می بینم... من خوبی شما را می خواهم... من به شما و تمام علمای اسلام علاقه دارم... اصلا از بچگی یاد ما داده اند که باید از آخوندها پاسداری کرد... باید به حرف آنها عمل گوش کرد... اما حرف شما حرف نیست... دو حرف است... بنده حقیر شما را به رعایت تقوا دعوت می کنم... از خدا بترسید... بترسید از این دروغی که در روز روشن می گوئید...

البته با گذشت 4 سال و انجام تحقیقات و ایضا خوابیدن غبارهای فتنه، برای هیچ کسی هم مهم نیست... اما نمی دانم در این مسئله خاص چرا از خدا نمی ترسید؟؟

چون می دانید و دارید دروغ می گوئید و تهمت می زنید...

واقعا که u:313

اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری و بحق رقیه بنت الحسین سلام الله علیهم اجمعین
نقل قول کردن
-7 #672 جانباز از اصفهان 1393-05-27 17:08
به نقل از شاکی:
یا لثارات الحسین رصد قرار بر اتش بس گذاشته بود.در ضمن برات دعا میکنم که جناب جانباز در حال استراحت باشد. :))


شاکی جان بعضی ها همینطور هم نسبت به ما احساس خطر می کنند حالا شما آنها را هم از ما بترسانید که من می ترسم سکته قلبی و یا مغزی نصیبشان بشود و یا به جای کلاشینکُف ، ضد هوایی @-) بر علیه ما در این سایت مستقر کنند البته خدا نمی گذارد این غیر منطقی ها این پنبه در گوش کرده ها و این مشکوک ها بتوانند ما را با جوسازی و دغل بازی و نیرنگ بازی بسوزانند
نقل قول کردن
-5 #671 جانباز از اصفهان 1393-05-27 16:59
به نقل از علی:
از ادبیات شما شخصیت شما مشخص است. من دیگر با شما حرفی ندارم و قضاوت را به کاربرا با شعور سایت می سپارم.
به امید دیدار یاری که ادب و ارزشهای والای انسانی را اشاعه خواهد داد


ادبیات من خود به خود و بی دلیل نبوده است انسان حکیم و درست سخن بگو ، باشید و نقش یک انسانی که پنبه در گوش هایش کرده است را بازی نکنید تردید نکنید ما مخلص و ارادتمند شما خواهیم بود
نقل قول کردن
-2 #670 سعاح 1393-05-27 16:50
خدمت دوستان عزیزی که علیه آقای جعفری متخصص مهدویت موضع میگیرند و میفرمایند که ایشان به برادر عزیز علی اصغر سیجانی ظلم نموده و میکنند باید عرض شود دست مریزاد، خدا قوت که مدافع حق هستید و جانب حق رو میگیرید۔ اما چرا هم اینجا وای میستید؟ آیا حق مداری تون خدائی نکرده گزینشی یا جناحی و گروهی هست؟ آیا نمی دانید که بدتر از آنی که علیه سی دی اتفاق افتاد ظلمی بود که به آقایون احمدی نژاد و مشایی روا داشته شد؟ و همان آقایون و گروه ها بودند که ناجوانمردانه و ظالمانه تهمت و افتراء مثل نقل و نبات علیه آنها پخش میکردند۔

آیا شما میتوانید در بارگاه حق جواب پس بدهید که وقتی به دوستان و عزیزان نزدیک ظلم میشد صدای شما تا هفت آسمان بلند میشد اما راجع به دیگران مسئله رو فرعی نامیده براحتی از کنار آن بی تفاوت رد می شدید؟!

ما باید بسوی عدالت فراگیر مهدویت قدم برداریم نه گزینشی و گروهی۔

....

مهدوی باشیم!
نقل قول کردن
+10 #669 علی 1393-05-27 16:49
به نقل از جانباز از اصفهان:
مگر تو این سایت از آقا خبر می دهند؟ مگر کسی تا به حال تونسته است از آقا خبر بدهد!!؟

حاجی قرار نشد که با تکیه بر نام امام زمان در این سایت دست به جوسازی بزنید و مولایمان بقیه الله را دست آویز برخورد های سیاسی خود در این سایت قرار بدهید خواهشا" دست از این نیرنگ بازی ها بردارید

ظهور بقیه الله یک امر خود به خودی و جدای از حقایق جاری نیست که شما به خودتان جرأت می دهید چنین فکر غلطی را تبلیغ کنید آنهم در مسیر اغراض سیاسی !!!

شما تصورش را بکنید که انقلاب ایران نابود شود خوب چه اتفاقی می افتد آیا برای امام زمان می توان انقلابی متصور شد و لذا خواهشا" دست به نیزنگ با نام امام زمان نزنید حالا اگر بگویم چرا تا این حد کودن و نادان هستید که انگار دروغ ترین الفاظ را به شما نسبت داده ام و عده ای دهان باز می کنند و می گویند واااااااااااای آن درخت ممنوعه را کند(کارتون سرِندِپیتی ) در حالی که اگر نیرنگی در کارتان نباشد باید گفت نادانی شما عمیق و عمیق است و دچار کودنی خاصی شده اید حالا با دیدگاه های سیاسی من مخالف هستید این دلیل نمی شود که تفکری غلط را اشاعه بدهید


از ادبیات شما شخصیت شما مشخص است. من دیگر با شما حرفی ندارم و قضاوت را به کاربرا با شعور سایت می سپارم.
به امید دیدار یاری که ادب و ارزشهای والای انسانی را اشاعه خواهد داد
نقل قول کردن
-4 #668 جانباز از اصفهان 1393-05-27 16:47
به نقل از شاداب:
ابتدا به بنده بفرمائید طرف باید یمنی باشه یا اجداد طرف؟
الان که ما احتمال سید خراسانی بودن رهبری رو میدیم خودشون در مشهد به دنیا امدن ولی سید حسن نصرالله نه تنها خودش بلکه اجدادش هم اهل یمن نیستند و اهل لبنانن


به نظر می آید بحث یمانی تا این حد بحث مثبتی نباشد برای ما مشخص است که تسلط عبدالملک حوثی بر یمن درحد مطلوبی کمک به بالا رفتن پتانسیل مقاومت در منطقه می نماید و واضح است با روحیه ای که در عبدالملک حوثی دیده می شود یاری رساننده بقیه الله خواهند بود مردم یمن هم مردم خوبی هستند ،، علی رغم تمدن داشتن مصر ولی مردم یمن بهتر به نظر می رسند و لذا یمن را نباید دست کم گرفت خوب با تسلط عبدالملک بر یمن و از آن طرف هم سید حسن نصر الله را بر رأس حزب الله داریم و از این طرف هم ایران با رهبری سید علی خامنه ای خوب آیا این برای یک حمله سه جهته کافی نیست تا حریف راه فراری نداشته باشد

البته روی عراق خیلی نمی شود حساب کرد علی رغم اینکه در احادیث هم سخنی از تأثیرگذاری عراق بیان نشده است ولی در عمل هم می بینیم عراق قابل اتکا نیست سوریه هم با اینکه حکومتش با ما است ولی در کل بر روی توان سوریه هم نمی توان حساب جدی نمود زیرا می بینیم که ارتش سوریه تنها با کمک حزب الله توان کار هایی محکمی را در مقابل سفیانی صفتان داشته است و لذا ایران (گروه سید علی خامنه ای ) ، گروه عبدالملک حوثی ، و گروه سید حسن نصرالله تنها محور های مقاومت و تأثیر گذار در مقابل داعش سفیانی صفت و نیز تأثیرگذار در متحد کننده ملت های مسلمان و نیز مؤثر ترین یاری رسانندگان بقیه الله خواهند بود اگر کسی گروهی دیگر در حد قابل اعتماد بودن این سه گروه سراغ دارد آدرس بدهد

حالا باید دید آیا شرایط جهان و منطقه مهیا شده است(معادلاتی که حاکم شده است و خواسته هایی که رخ نموده اند ) که بقیه الله قیام کنند آیا این سه گروه می توانند نیاز بقیه الله را تأمین کنند و باعث بشوند بقیه الله گام به گام جلو بروند باید دید آیا اذهان و بصیرت و تجربه و فهم ملت های مسلمان (در حالت عمومی ) آماده پذیرش قیام بقیه الله شده است اگر پاسخ ها ی سؤالات مثبت باشد بدانید تا ظهور فاصله ای نمانده است زیرا بقیه الله بیشتر از ما و نیز خداوند بیشتر از ما مشتاق ظهور می باشند
نقل قول کردن
+2 #667 مهدی 1393-05-27 16:31
سلام و درود
عرض ادب خدمت همه دوستان و سروران

دنیا را می بینید...؟ چقدر شتاب گرفته است... فکر کن 5 روز بروی ماموریت و برگردی ببینی چقدر اتفاق افتاده است...؟! و اینکه 3 ساعت وقت بگذاری و کامنتها را بخوانی...!

از همه چیز که بگذریم، این آقای حجه الاسلام جعفری برای بنده بسیار شخصیت شگفت انگیزی هستند... از این جهت که کلا یک انسان باید خیلی بالا و روفرم باشد تا بتواند بعد از 4-5 سال، باز هم همان توهم قبلی را بزند...

***

جناب آقای جعفری!
شما واقعا نمی خواهید از رو بروید؟ جدا که روی سنگ پای قزوین را هم سفید کرده اید...! جوابی که علی اصغر برای شما نوشته است کفایت می کند اما برای من خیلی جالب است که شما این قدر پر رو هستید! ببخشید که صراحتا عرض می کنم... چون واقعا هیچ واژه محترمانه تری برای این موضع خاص شما سراغ ندارم...

نه! جدا تا کی می خواهید به این بازی متعفن ادامه دهید؟؟ چرا یک بار برای همیشه، اسناد خودتان مبنی بر اتصال علی اصغر سیجانی به جریان انحرافی را منتشر نمی کنید... نه جدا بیا و این کار را بکن... خیلی دوست دارم این اسناد خفنی که حتی واجا، ناجا، اط سپاه، ساحفاسا، حفا سمسا، حفا ق ق و ... ندارند را ببینم...

جناب حجه الاسلام جعفری! تمام بحثهای فقهی و روایی ما درباره مستندات سی دی به کنار... نقدهای روایی و مصداقی و اینها به کنار... اصلا آقا ما توقیت کردیم و به زودی هم به عذاب الهی نائل می گردیم! خوبه؟! (بگذریم که ان شاء الله به زودی با طلوع خورشید عالم تاب حضرت صاحب الزمان، تمامی آنها رفع خواهد شد)... اما این داستان رابطه علی اصغر و مشایی و طرح دوباره آن از جانب شما به نمایندگی از مرکز تخــصـــصـــی مـــهـــدویـــت حـــوزه عـــلـــمـــیــ ـه قـــم واقعا برای بنده جای سوال دارد؟!

...

ادامه در بعدی...
نقل قول کردن
-1 #666 حسنی 1393-05-27 16:26
به نقل از جدىد:
از کجا اىن خبر رو شنىدىد؟؟؟کى اعلام مىشه؟

دروغه جدی نگیرید.
نقل قول کردن
-1 #665 جدىد 1393-05-27 16:11
به نقل از حبیب:
یک خبر مسرت بخش دیگر

که رهبر معظم انقلاب در پی اعلام جهاد علیه رژیم صهیونیستی است

از کجا اىن خبر رو شنىدىد؟؟؟کى اعلام مىشه؟
نقل قول کردن
+2 #664 عاشق امام 1393-05-27 16:11
به نقل از خادم الحسین:
سند؟؟؟


این خبر را دیعوت آحارنوت به نقل از رسانه های عربی منتشر کرده !
www.mashreghnews.ir/fa/news/333326
نقل قول کردن
-3 #663 سعاح 1393-05-27 16:08
به نقل از خادم الحسین:
سند؟؟؟

شاید منظورشان اعلام رسمی هست وگرنه ما همیشه در حال جنگ با رژیم صهیونیستی بوده ایم که با اعلام دستور مجهز کردن کرانه باختری با سلاح مثل غزه مواضع نظامی در این زمینه آشکار تر از قبل بیان شده است۔
نقل قول کردن
+5 #662 شاداب 1393-05-27 16:06
به نقل از امیر مشهدی:
قطعا سید حسن نصرالله نمیاد بگه اره من سید یمانیم امام خامنه ای هم نمیاد بگه من سید خراسانیم تا لحظه ای که لزوم پیدا کنه و حقایق روشن بشه

ابتدا به بنده بفرمائید طرف باید یمنی باشه یا اجداد طرف؟
الان که ما احتمال سید خراسانی بودن رهبری رو میدیم خودشون در مشهد به دنیا امدن ولی سید حسن نصرالله نه تنها خودش بلکه اجدادش هم اهل یمن نیستند و اهل لبنانن
نقل قول کردن
-2 #661 سعاح 1393-05-27 16:05
به نقل از حبیب:
یک خبر بسیار هم و مسرت بخش

ضرب‌الاجل چهارروزه رهبر شیعیان يمن:
مردم از همه استان‌ها به پایتخت بیایند/ هدف از این انقلاب، سقوط صنعا نیست بلکه سرنگونی دولت فاسد یمن است
رهبر جنبش انصارالله یمن با اعلام انقلاب علیه دولت، از همه مردم این کشور خواست برای پیوستن به انقلابیون، به صنعا بروند و دولت را سرنگون کنند.

mashreghnews.ir/.../...

یک شخصی در ایوان حرم امام رضا به محضر آیت الله العظمی بهجت (ره) رسید و پرسید: از ظهور چه خبر؟ حضرت آیت الله العظمی بهجت(ره) جواب فرمودند: مراقب اوضاع یمن باشید.

همیشه خوش خبر باشید انشاء الله @};-
از سوی دیگر هم فکر میکنم نیروهای غربی بزودی وارد رام الله خواهند شد۔
نقل قول کردن
-1 #660 امیر مشهدی 1393-05-27 16:00
به نقل از شاداب:
سيدحسن نصرالله ضمن نقد سي دي ظهور نزديک است، مطالبي را در اين خصوص بيان کرد و گفت: در اين سي دي ادعايي مطرح شده و گفته اند که من سيد يماني هستم که اين معلوم نيست، چرا که اجداد ما هيچ گاه يمن نبوده اند و من هم هيچ کجا نگفته ام که ريشه ما يمني است.
zsz90.blogfa.com/page/nasrolah.aspx


قطعا سید حسن نصرالله نمیاد بگه اره من سید یمانیم امام خامنه ای هم نمیاد بگه من سید خراسانیم تا لحظه ای که لزوم پیدا کنه و حقایق روشن بشه
نقل قول کردن
+3 #659 خادم الحسین 1393-05-27 15:59
به نقل از حبیب:
یک خبر مسرت بخش دیگر

که رهبر معظم انقلاب در پی اعلام جهاد علیه رژیم صهیونیستی است

سند؟؟؟
نقل قول کردن
+5 #658 مسلم3 1393-05-27 15:53
به نقل از جانباز از اصفهان:
دوستان حقیقتا" باید گفت الله اکبر الله اکبر(خامنه ای رهبر)

دوستان بعید نیست رهبرمان مدتی دیگر در سرما رهسپار شوند به یاد داشته باشید حتی بر روی برف هم که شده است به سمت او بروید )
سلام اشاره زیبایی داشتید
به روایتی که می گوید او را همراهی کنید حتی اگر خزیدن بر روی برف یا یخ باشد آیا حرکت به سمت سمت نشانه های حتمیه و ظهوردر زمستان خواهد بود
نقل قول کردن
+4 #657 شاداب 1393-05-27 15:40
به نقل از مهدی57:
سلام بر گروه مومنان
دوستان اگر این خبر کاملا درست باشد تا به حال بنده مهم تر از این در مورد ظهور حضرت (عج) نشنیده بودم حالا دیگر همه چیز ممکنه مثلا جناب سید حسن نصرا... هم در صورت لزوم پایگاه خود را در یمن قرار بدهند و لبنان را ترک کنند (البنه عزیزان این فقط یک حدسه)

سيدحسن نصرالله ضمن نقد سي دي ظهور نزديک است، مطالبي را در اين خصوص بيان کرد و گفت: در اين سي دي ادعايي مطرح شده و گفته اند که من سيد يماني هستم که اين معلوم نيست، چرا که اجداد ما هيچ گاه يمن نبوده اند و من هم هيچ کجا نگفته ام که ريشه ما يمني است.
zsz90.blogfa.com/page/nasrolah.aspx
نقل قول کردن
+4 #656 ...... 1393-05-27 15:37
به نقل از سعدالدين:

اللهم يسر لعبدك المهدي كل شأنه وجميع أمره

اللهم واشدد من أزره

وفك عنه كربه وأزل همه إن كان مهموماً

وان كان مسحور ابطل سحره

وان كان مريضا فشفه

اللهم ارزقه من حيث لايحتسب

اللهم مصرف القلوب صرف قلبه على طاعتك

اللهم اغفر له وارحمه وعافه واعف عنه وارزقه واهده إلى سواء السبيل

اللهم أصلح له كل شأنه

اللهم جنبه كل فتنة ومصيبة

اللهم عافه في بدنه وعافه في سمعه وبصره

اللهم آمنه من فزع الدنيا وفزع الاخرة

آفرین خدابه توهم خیرعنایت کند عاقبت به خیر شی انشاءالله @};-
نقل قول کردن
-1 #655 شاکی 1393-05-27 15:35
به نقل از یا لثارات الحسین ع:
ا........ u:313

یا لثارات الحسین رصد قرار بر اتش بس گذاشته بود.در ضمن برات دعا میکنم که جناب جانباز در حال استراحت باشد. :))
نقل قول کردن
+1 #654 حسنی 1393-05-27 15:30
سلام
این رهبر حوثی‌ها عبدالملک حوثی است ولی حوثی درروایات نامش حسن یا حسین است.
نقل قول کردن
+4 #653 شاداب 1393-05-27 15:29
سید حسن نصرالله در ۳۱ اوت سال ۱۹۶۰ در شهرک البازوریه از محله‌های فقیر نشین شرق صور در جنوب لبنان به دنیا آمد. نام مادر « مهدیه صفی الدین» و نام پدرش «سید عبدالکریم» است. در زمان کودکی سید حسن نصرالله، پدرش به شغل سبزی و میوه‌فروشی مشغول بوده‌است. وی سه برادر و ۵ خواهر دارد و سید حسن نصرالله فرزند ارشد خانواده می‌باشد.به دلیل فقر اقتصادی و شرایط نامساعد کاری، خانوادهٔ وی به منطقهٔ الکرنتینا در جنوب بیروت رفتند.خانوادهٔ وی در سال ۱۹۷۵ میلادی، همزمان با آغاز جنگ داخلی لبنان، به البازوریه برگشتند. سید حسن از کودکی شدیداً به امام موسی صدر علاقه مند بود.
تحصیلات
سید حسن نصرالله تحصیلات مقطع ابتدائی را در زادگاهش سپری کرد و دورهٔ راهنمایی را در محله‌ای به نام سن‌الفیل در شرق بیروت گذراند. مقطع دبیرستان را در روستای البازوریه در جنوب لبنان به پایان رسانید و در سال ۱۹۷۶، در سن ۱۶ سالگی برای تحصیلات حوزوی به شهر نجف در عراق رفت و بعد از ۲ سال اقامت و تحصیل در این شهر، مجددا به لبنان باز گشت و در مدرسهٔ الامام منتظر در بعلبک مشغول به فراگیری علوم حوزوی شد. مشوق اصلی وی برای عزیمت به نجف و فراگیری علوم اسلامی سید محمد غروی، امام جمعه شهر صور بوده‌است. نصرالله در سال ۱۹۸۹ برای تکمیل دروس حوزوی به قم رفت، اما با گذشت یک سال، به دلیل شدت تنشها در لبنان، به درخواست شورای حزب‌الله به بیروت بازگشت.
ادامه در ...
jamealasst.blogfa.com/post/241
نقل قول کردن
+7 #652 شاداب 1393-05-27 15:17
زمین لرزه ای به بزرگی 6.1 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) صبح امروز سه استان ایلام، لرستان و خوزستان در غرب و جنوب غربی کشور را تکان داد.
به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زلزله در ساعت 7و 2 دقیقه و 5 ثانیه رخ داد و کانون آن، حوالی مورموری در ایلام با موقعیت 7/32 درجه عرض شمالی و 7/47 درجه طول شرقی اعلام شده است.
بر اساس این گزارش، کانون این زلزله سه کیلومتری مورموری، 36 کیلومتری موسیان و 41 کیلومتری دهلران در استان ایلام بود.

* 50 مجروح در آبدانان

خبرها حاکی است 50 نفر بر اثر زلزله در شهرستان آبدانان مجروح شده اند.
تاکنون گزارشی مبنی بر جان باختن افراد در این حادثه گزارش نشده است.
خسارتهای زلزله بیشتر در مناطق روستایی بخش مورموری است ولی به دلیل قطع شدن ارتباط با این روستاها، هنوز حجم دقیق خسارتها اعلام نشده است.
fa.alalam.ir/news/1623843
نقل قول کردن
+7 #651 مهدی یار 1393-05-27 15:17
این عالم دینی می گفت: ما میگوئیم مرگ بر آمریکا و اسرائیل اما چه قدر آمده ایم در محضر خدا و از ته قلب جنایتکاران زمان را لعن کنیم و اللهم العن آمریکا و اسرائیل بخوانیم و مگر این نبود که اگردرماجرای مباهله ائمه (ع) و پیامبر (ص) دعا کرده بودند طومار طرف مقابل آنها نیز پیچیده میشد.

من فکر میکنم خواب این دوست طلبه و دستوری که امام (ره) داده اند در واقع دستوری قرآنی ست در لعن جنایتکاران زمان و چه بسا اگر روزی همه مسلمانان عالم و مظلومان و زخم خوردگان از آمریکا و اسرائیل، دعا کنند شاید با نابودی آنها فرج و گشایشی شگرف در زندگی مسلمانان صورت گیرد، ان شاءالله، زیرا سرچشمه تمام بدبختیها و جنایات به این دو ختم می شود.
نقل قول کردن
+12 #650 مهدی یار 1393-05-27 15:15
یک طلبه که از دوستان بنده میباشند اخیرا خوابی دیده اند که بسیار برایم موجب اندیشه شد این طلبه گفت: خواب دیدم در مجلسی نشسته ایم و امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مد) حضور دارند امام خمینی (ره) روی منبر نشسته بودند و چهره و ابهتشان خیلی با عظمت تر و بالاتر از چهره مبارک ایشان بود که از تلویزیون دیده ام. ایشان بر منبر نشسته و امام خامنه ای کنار ایشان بودند امام خمینی (ره) خیلی کوتاه و مختصر فرمودند: "آمریکا و اسرائیل را لعن کنید". بعد از اینکه از خواب بیدار شدم بنظرم آمد اگر حقیقتا این همه مظلوم خصوصا ملت ایران که آمریکاییها حتی دارو را بر روی آنها بستند و تحریم کردند اگر از ته دل در محضر خدا یزید و ابوسفیان زمان یعنی آمریکا و اسرائیل را لعن کنند چه بسا خداوند متعال لطف کند و شر آنها را از سر مسلمین کم کند
نقل قول کردن
+5 #649 یاحسین ع 1393-05-27 14:15
به نقل از مهدی57:
سلام بر گروه مومنان
آقای با نام کاربری یا حسین (ع)حیف نیست شما که با زیباترین نام عالم هستی وارد این سایت می شوید این چنین اقدام به درج نظر می کنید خدایا عجب گیری افتادیم ،مگر شما بچه مذهبی نیستی؟ آخر کسی با اعتقادات مذهبی با مهمترین مخلوق عالم هستی حضرت حجت ابن الحسن عسکری (عج) شوخی می کنه که روحیه بقیه تر تازه بشه ا... اکبر .......... در ثانی شما فکر کردی حقیر و بقیه افراد از سر بیکاری به اینجا سر می زنیم که بگیم و بخندیم نخیررررررررررر قربان ن ن ن ن ما زن و بچه داریم گرفتاریم، بنده به شخصه این مکان را مقدس می دانم و به نوبه خود وظیفه می دانم با حرمت شکنان اصول دین برخورد کنم الان فرض کنید حضرتش (عج) نظر شما را بخوانند ...... برادر احتمالا جوان زندگی شوخی نیست که اگر بود بهشت و جهنمی وجود نداشت.

برادر گرامی مطلبی که خدمت مبشران عزیز نقل شد کاملا صحیح میباشد وبنده نمیدانم ناراحتی حضرت عالی وبرادر جانباز از .... برای چیست
اما اینکه فرمودید چرا با نام امام حسین ع کامنت میذارم اینهم بخاطر اینست که نمیخواستم خود را معرفی نمایم . نمیدانم از کجای نظر بنده توهین به دیگر دوستان را استخراج نمودید واز کجا فهمیدید که بنده به این سایت و دوستان مبشر را به سخره گرفته ام .
حقیر توفیق حضور در این سایت را ازسال 88 را دارم و بعد از نشر سی دی هم بعنوان یکی از مدافعان سایت ( ظهور بسیار نزدیک است )در مقابل هجمه انتقادات قرار گرفته بودم وبعد از ان تقریبا هر زمانی که به نت سر میزنم به سایت مبشران وارد میشوم و بعنوان ناظر فقط نظرات دوستان را میخوانم
شاهد این امر هم آی پی موجود در سایت است ورصد میتواند کذب و یا صحت این مطلب را بیان نماید
فرمودید نمیترسید اگر حضرت عج نظر را بخوانند بنده بشما عرض میکنم کدامیک از نظرات قلب حضرت را جریحه دار میکند بنده یا جنابعالی؟ قضاوت با دوستان
بدرود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد