رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

یمن آبستن تحولات بزرگ / آیا پیش بینی روایات عصر ظهور در حال تحقق است؟

 روایات عصر ظهور اختلاف بر سر حکومت و انقلاب در یمن را پیش بینی می نمایند ، انقلابی به حق که به سرعت به سمت حجاز گسترش یافته و شبه جزیره عربستان را در برمی گیرد. آیا تحولات این روزهای یمن که آشکارا قدرت یافتن شگفت انگیز شیعیان این سرزمین را نشان می دهد می توان تحقق پیش بینی انقلاب موعود این سرزمین در آستانه ظهور توسط روایات دانست؟ آیا در روزها و هفته های آتی محور مقاومت در خاورمیانه  که با اتحاد میان شیعه و سنی مانع اجرای طرح خاورمیانه جدید  استکبار و طرح های خطرناک صهیونیسم جهانی شده است می تواند قدرت را در یمن به دست گرفته و با تهدید بنیان وهابیت مرحله جدیدی در تحولات عظیم منطقه و جهان را آغاز نماید؟
 

» ابتدای نظرات (619)

ضرب‌الاجل چهارروزه رهبر شیعیان يمن:
مردم از همه استانها به پایتخت بیایند/ هدف از این انقلاب ، سقوط صنعا نیست بلکه سرنگونی دولت فاسد یمن است
رهبر جنبش انصارالله یمن با اعلام انقلاب علیه دولت، از همه مردم این کشور خواست برای پیوستن به انقلابیون، به صنعا بروند و دولت را سرنگون کنند.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی المنار اعلام کرد: سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش شیعی انصارالله یمن، در سخنرانی خود که از صعده پخش می‌شد با تشکر از مردم یمن برای از یاد نبردن مسئله فلسطین گفت: درد و رنج ملت فلسطین همان درد و رنج ملت یمن است و ملت فلسطین در دل و جان ما قرار دارد. بسیاری ضروری است که ملت های عربی و اسلامی تحرکات موثری داشته باشند و بتوانند همراه با ارزش های اسلامی و انسانی حرکت کنند و موضع افتخارآمیزی در تعامل با مسئله فلسطین اتخاذ شود و اقدامات بهتری برای ملت فلسطین صورت گیرد. نبود موضع قاطع در تعامل با مشکلات ملت فلسطین به دلیل مشکلات داخلی در کشورهای عربی و اسلامی است.

ملت های عربی و اسلامی با چالش های زیادی روبرو هستند و نبرد با دشمن صهیونیستی در مقدمه این چالش ها قرار دارد. دشمن صهیونیستی تهدیدی برای همه ملت های عربی و اسلامی است. اسرائیل زشت ترین جنایت ها را علیه ملت فلسطین به عنوان بخشی از کشورهای اسلامی مرتکب می شود و به مقدسات اسلامی و عربی در فلسطین توهین می کند. مردم یمن در ماه مبارک رمضان در بسیاری از شهرها تظاهرات گسترده و جدی در حمایت از فلسطین داشتند و در این شرایط فلسطین را فراموش نکردند و مسئله فلسطین با قدرت در تحرکات ملت یمن حضور دارد.

 ملت یمن ملت بزرگی است که از ظلم و کینه وسستی به دور است. مردم یمن در این تظاهرات به دولت استبدادی این کشور هشدار دادند. این دولت رفتارهای ظالمانه ای علیه شهروندان این کشور دارد. دولت یمن و نیروهایی که این دولت را در سیطره خود دارند اثبات کردند که هشدارهای این ملت را نادیده نمی گیرند و تحرکات این ملت را به سخره می گیرند و توجهی به خواسته های به حق این ملت ندارند. دولت یمن اثبات کرد که احترامی برای این ملت قائل نیست.

 دولت یمن باید در خدمت این ملت باشد و در تعامل با این ملت مسئولانه رفتار کند و به امور این ملت توجه داشته باشد نه این که علیه این ملت توطئه کند و وارد اقدامات ظالمانه علیه این ملت شود. اقدامات دولت یمن مشکلات زیادی را برای شهروندان این کشور ایجاد کرده است.

سخنان امشب ما بیان مصائب بزرگ ملت یمن در همه استان و شهرهای این کشور است.

ملت یمن با نتایج فاجعه بار شکست دولت کنونی این کشور در همه سطوح روبروست. این دولت ابزار نیروهای متنفذی است که توجهی به درد و رنج های این ملت ندارد.

وی افزود: این دولت در ابتدای کار خود وعده هایی به این ملت داد که روشن شد وعده های دروغینی بوده است. این دولت در ابتدای کار خود با استناد به طرح شورای همکاری خلیج فارس از حکومت خوب،رفاه،پیشرفت و رها شدن از بحران های اقتصادی سخن گفت ولی آنچه را که از ابتدای فعالیت این دولت می بینیم این است که اوضاع بسیار متفاوت است. این دولت در سیطره نیروهای تنگ نظر قرار داشته و سیاست تبعیضی دارد و نیروهای سیاسی دیگر را از مشارکت در قدرت به حاشیه می راند و توجهی به این ملت ندارد.

هم و غم نیروهای سلطه یافته بر دولت این است که هر روز اموال و دارایی های بیشتری جمع آوری کنند و نفوذ خود را تقویت کنند و ملت یمن بهای سنگین سیاست های اشتباه این دولت را در سطوح مختلف امنیتی، اقتصادی، اجتماعی می پردازد و روز به روز اوضاع این کشور در همه زمینه ها وخیم تر می شود.

همچنان بحران های اقتصادی و ناامنی ها ادامه دارد و مردم یمن تاکید دارند اوضاع این کشور طبیعی نیست و از وضع بد به بدتر منتقل شده اند و همچنین گشایشی برای خروج از این بحران تاسف بار دیده نمی شود و روز به روز بر مشکلات افزوده می شود و دولت یمن نیز توجهی به مشکلات این ملت ندارد.

ملت بزرگ یمن در تظاهرات روز هشدار خود آمال، آرزوها و مشکلات خود را بیان کردند. هیچ فرد در یمن با وجود داشتن ابزارهای گمراه کننده و فریبنده نمی تواند ملت یمن را متقاعد کند که وضع مثبتی در کشور وجود دارد و قرار است اوضاع یمن بهتر شود و دولت این کشور در مسیر مثبتی قرار دارد و تلاش می کند امید و آمال ملت را در استقرار ثبات، امنیت و رفاه اقتصادی محقق کند.
ملت یمن را دیگر نمی توان با این دروغ ها فریب داد. ملت یمن به خوبی از وضع کنونی این کشور واقف است و این اوضاع را درک می کند و از آن رنج می برد. اوضاع یمن به حدی بغرنج و شدید شده است که هیچ کس نمی تواند ملت یمن را فریب دهد و به این ملت بگوید که اوضاع بهتر خواهد شد.

الحوثی ادامه داد: مردم یمن در تظاهرات خود به دولت این کشور هشدار دادند و شایسته بود که حاکمان کر و کور و گنگ این کشور این تظاهرات میلیونی را مشاهده می کردند. مردم یمن در این تظاهرات تاکید کردند که هرگز به گذشته بازنخواهند گشت و بر از بین بردن ظلم و ستم تاکید کردند.

باید حاکمان یمن این تظاهرات گسترده را می دیدند و خواسته های آنان را می شنیدند و آن را محقق کردند. دولت یمن متعلق به مردم این کشور است و باید این دولت خواسته های این ملت را محقق کند و محقق کردن خواسته های به حق و عادلانه این ملت افتخارآمیز است. دولت یمن می توانست با شهروندان این کشور درباره حقیقت اوضاع کنونی این کشور و رسیدن به راه حل درست گفتگو کند. باید این دولت اعتراف کند که در اداره کشور شکست خورده است.

اگر شکست نخورده است چرا چنین ناامنی ها، بحران های اقتصادی را شاهد هستیم؟

مشکل در این است که این دولت خوی برتربینی و سلطه جویی دارد و خواسته های این ملت را نادیده می گیرد. این دولت باید بداند که ملت بزرگ یمن برای این دولت اثبات خواهد کرد که بزرگ و عظیم است و نادیده گرفتن خواسته های این ملت اشتباه بزرگی است.
ملت بزرگ یمن با اتکال بر خداوند قادر است آینده خود را ترسیم کند. این ملت می خواهد آینده نوید بخش و خوبی داشته باشد.

وی گفت: در صورتی که افراد عاقل و حکیمی در این دولت بودند خواسته های به حق این ملت را درک و محقق می کردند ولی توجهی به این خواسته ها ندارند بلکه حتی علیه این ملت توطئه کردند که این وضع به معنای آن است که مشکل بزرگی در کشور وجود دارد و باید با استفاده از تلاش های گسترده بتوانیم این مشکلات را حل کنیم. مشکل در این است که عده ای مستبدان و متنفذان، دولت یمن را در سیطره خود قرار داده اند که توجهی به خواسته های این ملت ندارند و برای این ملت ارزشی قائل نبوده و به دنبال منافع این ملت نیستند و تنها منافع و حرص و طمع گسترده خود را دنبال می کنند.

ما در سخنان گذشته خود گفته بودیم که مشکل یمن یک مشکل سیاسی است و به دلیل این مشکلات سیاسی شاهد بحران ها در سطوح مختلف اقتصادی و امنیتی و اجتماعی هستیم. نیروهای سیطره یافته بر دولت تنها به دنبال منافع خود هستند و در حالی که مردم یمن با اوضاع اقتصادی بسیار بدی روبرو هستند پول های هنگفتی برای ده ها هزار نفر از شبه نظامیان حزب الاصلاح تخصیص یافته است. نباید این مبالغ هنگفت از بودجه کشور که حق ملت یمن است برای ماجراجویی های جنگی حزب الاصلاح در استان های مختلف یمن هزینه شود. نباید از بیت المال ملت یمن به نفع افراد متنفذ استفاده شود. ملت یمن نمی تواند این حیف و میل گسترده بیت المال و هزینه های غیر قانونی و سیاست های اشتباه را در معافیت های مالی فاسدان بپذیرد.

زمانی که دولت ها با چنین بحران هایی روبرو می شوند تلاش می کنند این بحران ها را از طریق راه حل های مختلف حل و فصل کنند ولی رویکرد کنونی در دولت یمن این است که تنها به فاسدان توجه دارد و این فاسدان را بر ملت یمن ترجیح می دهد.

سید عبدالملک الحوثی خاطرنشان کرد: برای این دولت فرقی نمی کند که مردم یمن از گرسنگی بمیرند و با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم کنند و مسئله مهم برای این دولت توجه به منافع عده ای سلطه جو و متنفذ به زیان بیست و چهار میلیون شهروند یمنی است و روز به روز بر مشکلات و مصائب این ملت افزوده می شود. زمانی که همراه با مردم یمن در تظاهرات گسترده شرکت کردیم به هدف همراهی با آرمان های این ملت بوده است و در این تظاهرات همه گروه های یمنی شرکت داشتند و شرکت در این تظاهرات بر اساس حس مسئولیت ماست. ملت یمن چاره ای جز حضور در این تظاهرات و مخالفت با رویکرد ظالمانه دولت این کشور ندارد. ملت یمن چاره ای جز تظاهرات یا ذلت و تسلیم شدن در برابر سیاست های اشتباه را ندارد. از زمان برگزاری تظاهرات معروف در صنعا منتظر اقدام جدی و مسئولانه دولت یمن در جهت محقق کردن خواسته های روشن این ملت بودیم ولی تغییری حاصل نشد و بی توجهی های این دولت ادامه دارد و این دولت همچنان بر موضع اشتباه خود تاکید دارد و به دنبال آن نیست که این مشکلات را به شیوه درست حل و فصل کند.

منتظر اقدام گروه های سیاسی نیز ماندیم تا در جهت محقق شدن خواسته های ملت یمن تحرکاتی داشته باشند ولی تحرکات این گروه ها نیز مطلوب نبود. منتظر اقدام طرف ها خارجی نیز ماندیم تا نقش مثبتی در حل بحران یمن داشته باشد ولی این طرف ها نیز وارد عمل شدند. طرف های خارجی موضع کنونی دولت یمن را تقویت می کنند و می خواهند این دولت را بر شهروندان این کشور تحمیل کنند این در حالی است که یمنی ها مدت هاست که بر ضرورت تغییر این دولت تاکید دارند. بسیار بعید است که امیدی به خارجی ها داشته باشیم و این طرف های خارجی توجهی به مشکلات ملت یمن ندارند. این طرف های خارجی که سنگ حقوق بشر را به سینه می زنند مشکلات عظیم ملت فلسطین را نادیده می گیرند و نمی توان به این طرف های خارجی امید داشت. این طرف های خارجی و مشخصا غربی تنها منافع خود را در این منطقه دنبال می کنند و رویکرد استعماری در سیاست های خود دارند و به دنبال منافع ملت های این منطقه نیستند.

سید عبدالملک الحوثی تاکید کرد: همچنین منتظر اقدام نخبگان سیاسی در کشور بودیم تا تلاشی برای حل بحران در یمن داشتند ولی اقدامات مطلوبی نداشتند. برخی از نمایندگان پارلمان خواستار سرنگونی دولت یمن شدند. برخی از نمایندگان را تحت فشار قرار دادند تا سکوت کنند و تلاش نمایندگان دیگر نیز راه به جایی نبرد. گروه های سیاسی در یمن که باید خواسته های این ملت را دنبال کنند و در پی عملی شدن خواسته های این ملت باشند یا ضعیف بوده یا غرق در فساد هستند و با نیروهای استبدادی رقابت می کنند.

وی در پایان گفت: هدف تظاهرات مسالمت آمیز ما برای سرنگون کردن صنعا نبوده بلکه برای سرنگونی دولت فاسد این کشور بوده است. از مردم یمن می خواهم که فردا در استان های دیگر به سوی صنعا پایتخت تظاهرات کنند. در صورتی که دولت یمن تا روز جمعه تعامل مثبتی با خواسته های مردم نداشته باشد با اقدامات ناراحت کننده ای روبرو خواهد شد.


صنعا در کنترل انصارالله؛
انقلابیون منتظر دستور الحوثی هستند
اخبار موجود نشان می‌دهد که حوثی‌ها داخل صنعا هستند و تنها منتظر رسیدن زمان موعود و دستور سید عبدالمالک الحوثی هستند.
قواعد پیچیده بازی در یمن/ چرا حوثی‌ها صنعا را تصرف نمی کنند؟

گروه بین‌الملل مشرق - پیگیری کنندگان تحولات منطقه‌ای این روزها دو تحول عمده را در این کشور آشوب زده که از سال 2011 تاکنون شاهد انقلاب مردمی برای تغییرات مسالمت آمیز بوده، مشاهده می‌کنند.

اول: تظاهرات اعلام همبستگی مردم یمن با اهالی غزه که جنبش انصار الله یمن راه اندازی کرده و بیش از دویست هزار نفر در آن شرکت کردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لعنت بر یهود و پیروزی از آن اسلام است را سر دادند.

دوم: تظاهرات مشابهی نیز تحت عنوان روز جهانی قدس برگزار شد، در این تظاهرات نیز خیابان های پایتخت یمن مملو از جمعیتی بود که تا پایان خطبه سید عبدالمالک الحوثی که در انظار عمومی انجام شد، در خیابان ها ماندند.

در این دو تظاهرات مردم هیچ سلاحی با خود حمل نکردند، اما صنعا با فریادهای آنها به لرزه در آمد. نکته ای که در این میان قابل توجه بود، این بود که دولت‌های غربی متوجه شدند که حوثی‌ها خارج از شهر صنعا نیستند که بنا بر ادعای رژیم‌های عربی بخواهند بعد از واقعه عمران یا اخراج عناصر حزب الاصلاح و شخصیت‌های برجسته آل احمر وارد این شهر شوند.

حالا این سوال باقی می ماند که اگر جنبش انصارالله می تواند به این شکل افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهد، چرا تسلط بر صنعا را به تعویق می‌اندازد؟

در این راستا معاذ التمیمی نویسنده مسایل سیاسی یمنی به العهد گفت که حوثی ها ضمن ائتلاف‌ خود با قبائل بنی مطر و بنی حشیش و خولان و همدان و جدر و دیگر احزاب سیاسی یمن توانستند هیبت بزرگترین قبایل یمنی نظیر وائله و العصیمان و حاشد و ارحب و بنی سفیان و ادهم که دولت در اوج اقتدار خود قادر به مقابله با آن‌ها نبود  را بشکنند.

بنا بر ائتلاف های موجود نقشه قدرت حوثی ها در شهرهای مختلف یمن به صورت زیر است:


صعدة: 100%
حجة: 90%
عمران: 80%
الجوف: 70%
مأرب 30%
المحويت: 70%
الحديده: 60%
ذمار: 30%
اب: 35%
البيضاء: 25%
تعز: 20%

التمیمی ادامه داد که بعد از تحولات عمران حوثی ها توانستند در چند روز صنعا را به تسلط خود بگیرند، اخبار موجود نشان می‌دهد که حوثی‌ها داخل صنعا هستند و تنها منتظر رسیدن زمان موعود و دستور سید عبدالمالک الحوثی هستند. البته این زمان موعود ممکن است نزدیک نباشد و حتی ممکن است اصلا فرا نرسد، چرا که ریاض و هم پیمانان آن در یمن به دنبال مهار رهبران حزب اخوانی الاصلاح هستند که با حمایت قطر درعرصه یمن فعالیت می‌کند. بویژه اینکه بازی آنها با ابتکار خلیج فارس و هم پیمانی شان با سازمان تروریستی القاعده سلامت و ثبات در یمن را تهدید می‌کند.

وی ادامه داد که ورود به پایتخت به معنی فروپاشی نهایی موسسات دولتی در بخش شمالی این کشور است و به این ترتیب بار دیگر یمن به دو جمهوری در شمال و جنوب خود تقسیم خواهد شد، این چیزی است که انصار الله حوثی به دنبال آن نیست.

البته تحولات سیاسی داخلی نقش مهمی در به هم خوردن برگه‌های داخلی یمن ایفا می‌کند. از جمله این شاخص‌ها دست دادن منصور هادی رئیس جمهور کنونی یمن با علی عبدالله صالح دیکتاتور مخلوع این کشور در روز عید فطر بود. البته صالح از دست دادن با علی محسن الاحمر مشاور هادی در امور امنیتی و دفاعی که در زمان تصدی پست فرماندهی تیپ اول زرهی از دولت وی جدا شده بود، امتناع کرد.

عبده عایش روزنامه نگار یمنی در این زمینه می نویسد که دیدار غیر منتظره عید اتفاق بزرگی است که سعودی ها برای سازش بین هادی و صالح و آل احمر به دنبال آن هستند. با این وجود یاسین التمیمی نویسنده سیاسی نزدیک به حزب الاصلاح یمن با ابراز تردید در شکل گیری این ائتلاف برای مقابله با حوثی‌ها گفت که ائتلاف‌های سیاسی و قبیله‌ای به حالت کنونی خود باقی می ماند، البته ممکن است برگه‌های بازی بار دیگر تغییر کرده و چالش های بیشتری پیش روی رئیس جمهور این کشور ایجاد شود.

التمیمی گفت که غیبت حوثی‌ها و حزب الاصلاح از این دیدار دلیل بر ابهام مواضع عناصری از الاصلاح است که در دولت ائتلاف ملی مشارکت دارند. این بدان معنی است که سعودی ها به دنبال مهار این حزب و کاهش نقش آن در عرصه سیاسی یمن بعد از اقدام به ممنوعیت فعالیت های اخوانی ها در منطقه هستند.

این فضای داخلی می‌تواند عاملی باشد که در ادامه تاکتیک‌های گروه های موثر یمنی در داخل این کشور سهیم است، عرصه تحولات خارجی نیز به صورتی است که یمن قادر به کنار زدن آن هستند و قطعا بر عرصه داخلی این کشور تاثیر خواهد داشت؛ چرا که اگر بخواهیم بدانیم در صنعا چه اتفاقی خواهد افتاد، باید بدانیم در میز مذاکرات خاورمیانه چه مسایلی به تصویب می رسد. تمامی این مسایل افق سیاسی یمن را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-10 #619 فرزاد 1394-01-09 11:30
چرا به همه چیز رنگ عقاید خودنونو میدین. تفکرتون دایی جان ناپلئونیه. چون حوثی های یمن اسمشون شیعه است پس سید یمانی و خراسانی را باید بشناسند. نه اقا جان اینها شیعه زیدی هستن و فقط تا امام چهارم با ما هم عقیدن. و بقیه رو قبول ندارن. عقایدشون بیشتر با بهائی ها نزدیکه تا ما . اینا اصلان امام زمان مارو قبول ندارن .
نقل قول کردن
-7 #618 الزامی 1393-06-21 11:30
خب نگاه انسان در ورزش والیبال تغییر کرده دیگه .
شما جواب بدین انگلستان کجاست و جنگ هندوستان به کجا رسید
ای احمدی نژاد پرست ها.
نقل قول کردن
-13 #617 رایحه ظهور 1393-06-15 10:30
جدیدترین افاضات محیرالعقول مرد تدبیر و امید!

بازی ایران و آرژانتین نگاه جهان به ایران را تغییر داد/گاهی گره دیپلماسی به دست ورزش باز می‌شود مانند بازی پینگ پنگی که گره چین و آمریکا را باز کرد



www.entekhab.ir/fa/news/179731

........

این حرفها از کسی که ماموریت مقدس و الهی انقلاب اسلامی ایران را درک نکرده باشه ، چندان عجیب نیست...
نقل قول کردن
+5 #616 رایحه ظهور 1393-06-15 10:10
خبرنگار آمریکایی‌داعشی‌ از آب‌درآمد+عکس

mashreghnews.ir/.../...
نقل قول کردن
-10 #615 عباس 1393-06-12 12:37
سلام چرا سعاع این همه منفی می خوره نکنه چون پاکستانیه
اینجا همش شده همدیگرو کوبیدن کوبیدن (اونم اخرش مینویسن عجل لولیک.....) راستی یادش بخیر کوبیده رو برید قیمت پرایدو پایین بیارید (البته منظورم تحصن جلو ایران خودرو یا سایپا نیس) تا اقاتون بیاد نکند یه عاشورای دیگه تکرار بشه وما هنوز درگیر خودمون باشیم صلح امام حسن ع رو زمان جنگ تحمیل کردن داریم به عاشورا نزدیک میشیم راستی عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+14 #614 رایحه ظهور 1393-06-12 10:49
شیعیان یمن با اشاره سیدخراسانی و سیدیمانی به حرکت درآمده اند ... !



نصرمن الله و فتح قریب و بشرالمومنین
نقل قول کردن
+7 #613 مژگان 1393-06-11 09:48
توافق قریب الوقوع میان دولت یمن و جنبش انصار الله

گزارش ها از توافق قریب الوقوع میان مقامات یمنی با جنبش انصار الله که منجر به تشکیل حکومت جدید می شود حکایت دارد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، عبدربه منصور هادی رئیس جمهور یمن فرستاده ای را به جانب رهبر حوثیها فرستاد.
نقل قول کردن
+4 #612 مژگان 1393-06-11 09:43
آتش سوزی در خط لوله نفتی عربستان

یک خط انتقال نفت در عربستان سعودی آتش گرفت.
شبکه تلویزیونی پرس تی وی در خبری فوری از آتش گرفتن یک خط انتقال نفت در عربستان سعودی خبر داد.

به گزارش این شبکه، خط لوله انتقال نفت در شهر ناآرام شرق عربستان سعودی، قطیف، دچار حریق شده است.
نقل قول کردن
+6 #611 محمد1 1393-06-10 20:28
به نقل از ...:
منظورتون حضرت محمد مصطفي صلل الله و عيله و آله و سلم هست احيانا ؟؟

ببخشيد بلاخره ما شيعيان رو پيامبر و ائمه ع حساس هستيم. حتي براي احترام گذاشتن.

بنده خدا که توهین نکرده تازه کلمه حضرت هم قبلش آورده.اگر ما اینقدر که برای این مسائل موشکافی میکنیم و حرص میخوریم کمی برای برپایی عدالت حقیقی در این کشور غصه بخوریم پیامبر(ص)خیلی از دستمون راضی تره به خدا
نقل قول کردن
0 #610 ........ 1393-06-08 23:21
[quote name="جانباز از اصفهان"]من نمی دانم چرا عده ای با این نام ها ی کاربری که مدیریت می کنند وقت و انرژی مراجعه کنندگان را به بازی می گیرند آیا اینان بر گردن خود حق الناس بار نمی کنند ولی گوییا این یکی دو شخص یا چند شخص از درک این حقایق عاجز مانده و حتی برعکس تصور می کنند و فکر می کنند با این اعمال در آن دنیا شاخه گل به گردنشان می اندازند حالا ما هر آنچه اینان را بر پرهیز سفارش می کنیم گوششان بدهکار نیست گوییا مأمورند و معذور!!!(دنبال این هستند نام های کاربری را مدیریت کنند که دست آخر به دوقطبی منجر شود و اینگونه بتوانند پروزه هایی را هدف گذاری کنند )


سخنان رهبر انقلاب در جمع هیئت دولت:

رهبر انقلاب اسلامی در توصیه‌ی سوم خود، دولت‌مردان را به پرهیز از دوقطبی کردن جامعه با شعارها و دعواهای سیاسی سفارش کردند و گفتند: جناح‌بندی‌های سیاسی اشکالی ندارد اما نباید جامعه را به دو قطب تبدیل کرد زیرا این کار موجب دل‌زدگی و خستگی مردم و شکننده‌شدن محیط جامعه می‌شود.[/quote

موش های قاتل
نقل قول کردن
+1 #609 آنتی استکبار 1393-06-06 16:46
به نقل از سعاح:
هیچ هم عجیب نیست۔ اگر موافق نیستید کودک خود را اجازه بدهید بروی میز کنار پنجره باز در طبقه هشتم بازی بکند تا آزادی رو با تمام و کمال تجربه کرده باشد۔ مردم هم مثل کودکان می مونند، با گزر زمان فقط نوع بازی و اسباب بازی شون فرق می کند۔ باید مواظب شون بود۔

ناراحت شدید؟!


ببینید این قیاس شما اصلا صحیح نیست.
بچه می تونه بجای میز کنار پنجره ی باز طبقه ی هشتم روی زمین هم بازی کند اما چه چیزی می خواد جای اینترنت پرسرعت رو بگیره ؟

با این تفکر باید تلویزیون را رو هم جمع کرد همینطور کامپیوترها لپتاپ ها تبلت ها و ...

با همین سرعت موجود هم می شه کارهایی کرد که خوراک جهنم رو برای مدت طولانی فراهم کرد. پس مسئله ی اصلی سرعت بالا نیست . سرعت بالا اینقدر وحشتناک نیست. چرا بجای اینکه بیایم یک راه حل ارائه کنیم سریع صورت مسئله رو پاک کی کنیم.؟


شما بر اساس منطق خودتون و با استدلال ( هرچند که از نظر من صحیح نیست ) صحبت کردید بنابراین هیچ دلیلی برای ناراحتی من وجود نداره.
نقل قول کردن
+7 #608 التماس دعای فرج 1393-06-06 03:26
به نقل از جانباز از اصفهان:
من نمی دانم چرا عده ای با این نام ها ی کاربری که مدیریت می کنند وقت و انرژی مراجعه کنندگان را به بازی می گیرند آیا اینان بر گردن خود حق الناس بار نمی کنند ولی گوییا این یکی دو شخص یا چند شخص از درک این حقایق عاجز مانده و حتی برعکس تصور می کنند و فکر می کنند با این اعمال در آن دنیا شاخه گل به گردنشان می اندازند حالا ما هر آنچه اینان را بر پرهیز سفارش می کنیم گوششان بدهکار نیست گوییا مأمورند و معذور!!!(دنبال این هستند نام های کاربری را مدیریت کنند که دست آخر به دوقطبی منجر شود و اینگونه بتوانند پروزه هایی را هدف گذاری کنند )


سخنان رهبر انقلاب در جمع هیئت دولت:

رهبر انقلاب اسلامی در توصیه‌ی سوم خود، دولت‌مردان را به پرهیز از دوقطبی کردن جامعه با شعارها و دعواهای سیاسی سفارش کردند و گفتند: جناح‌بندی‌های سیاسی اشکالی ندارد اما نباید جامعه را به دو قطب تبدیل کرد زیرا این کار موجب دل‌زدگی و خستگی مردم و شکننده‌شدن محیط جامعه می‌شود.

سلام

اون که همه ی مخالفاش رو میریخت تو «پازل هاشمی!» و میزد، من بودم یا شما؟

u:313
نقل قول کردن
+8 #607 رایحه ظهور 1393-06-05 21:09
با سلام به همه عزیزان

مطلب جدید سایت با عنوان

حماسه مقاومت تاریخی غزه ، ظهور را نزدیک تر کرد ، جهان در انتظار منجی

منتشر شد





www.u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1209-2014-08-27-13-43-46.html
نقل قول کردن
-3 #606 سعاح 1393-06-05 20:59
شنیدن نصیحت از روحانیت وغیرهم خیلی خوب هست اما از زبان روحانیون عرفاء و سالکان الی الله واقعاً میچسپد چون نماد ساده زیستی و تهذیب نفس هستند۔
نقل قول کردن
+1 #605 سعاح 1393-06-05 20:46
معمولاً دو علل باعث میشوند که ما احکام دین رو با استکبار مذهبی تلقی کنیم:

1۔ زندگی ما همش از اول تا آخرهمین دنیاست و اگر لحظه ای رو بدون لذت پرستی صرف کنیم، فرصت های طلائی اعم از جوانی و زندگی رو از دست داده ایم۔

حقیقت تقریباً برعکس این ماجراست: دنیا برای رسیدن به سلامتی و بعد کمال انسانیت هست تا ما بتوانیم در زندگی حقیقی و ابدی مون پس از مرگ با طمانینه و نشاط بسر کنیم۔ این دنیا جای جشن و شادمانی نیست بلکه مثل سالن بدن سازی و کمره امتحان هست۔

2۔ نگاه دین برای ما بعنوان یک موجود باکرامت و با شرف هست که باید مواظب و مراقب اش بود مبادا کوچک ترین خدشه ای بر وجودش وارد شود۔ هیچ کس مراقب یک سنگ نیست اما لعل، چرا۔

[معذرت میخواهم که باز توضیح واضحات بود اما بعنوان تذکر لازم دونستم]
نقل قول کردن
-7 #604 سعاح 1393-06-05 20:25
به نقل از آنتی استکبار:
چطوره که تمام چاقو ها رو هم جمع آوری کنیم چون با اون ها خیلی ها کشته و زخمی می شن. همین طور تمام ماشین ها رو که سالانه باعث مرگ 20000 هزار نفر می شن و ...

عجیبه !!!!!!!!!

هیچ هم عجیب نیست۔ اگر موافق نیستید کودک خود را اجازه بدهید بروی میز کنار پنجره باز در طبقه هشتم بازی بکند تا آزادی رو با تمام و کمال تجربه کرده باشد۔ مردم هم مثل کودکان می مونند، با گزر زمان فقط نوع بازی و اسباب بازی شون فرق می کند۔ باید مواظب شون بود۔

ناراحت شدید؟!
نقل قول کردن
+9 #603 آنتی استکبار 1393-06-05 19:51
به نقل از هشدار:
ایت الله مکارم شیرازی:با توجه به مفاسد ارایه اینترنت پرسرعت همراه و تمام خدمات نسل سوم و بالاتر کاری برخلاف ظرع و برخلاف موازین اخلااقی و انسانیست.


چطوره که تمام چاقو ها رو هم جمع آوری کنیم چون با اون ها خیلی ها کشته و زخمی می شن. همین طور تمام ماشین ها رو که سالانه باعث مرگ 20000 هزار نفر می شن و ...

عجیبه !!!!!!!!!
نقل قول کردن
0 #602 جانباز از اصفهان 1393-06-05 19:01
به نقل از التماس دعای فرج:


به نظرم دوقطبی سازی اجتناب ناپذیر است؛ دلیلش رو الآن نمیتونم تبیین کنم.



من نمی دانم چرا عده ای با این نام ها ی کاربری که مدیریت می کنند وقت و انرژی مراجعه کنندگان را به بازی می گیرند آیا اینان بر گردن خود حق الناس بار نمی کنند ولی گوییا این یکی دو شخص یا چند شخص از درک این حقایق عاجز مانده و حتی برعکس تصور می کنند و فکر می کنند با این اعمال در آن دنیا شاخه گل به گردنشان می اندازند حالا ما هر آنچه اینان را بر پرهیز سفارش می کنیم گوششان بدهکار نیست گوییا مأمورند و معذور!!!(دنبال این هستند نام های کاربری را مدیریت کنند که دست آخر به دوقطبی منجر شود و اینگونه بتوانند پروزه هایی را هدف گذاری کنند )


سخنان رهبر انقلاب در جمع هیئت دولت:

رهبر انقلاب اسلامی در توصیه‌ی سوم خود، دولت‌مردان را به پرهیز از دوقطبی کردن جامعه با شعارها و دعواهای سیاسی سفارش کردند و گفتند: جناح‌بندی‌های سیاسی اشکالی ندارد اما نباید جامعه را به دو قطب تبدیل کرد زیرا این کار موجب دل‌زدگی و خستگی مردم و شکننده‌شدن محیط جامعه می‌شود.
نقل قول کردن
0 #601 مسعود.ف 1393-06-05 18:34
به نقل از مسعود.ف:
میخواستی مثلا این بنده خدا رو ضایع کنی ؟
شما برو درست نوشتن این کلمات رو یاد بگیر.حضرت محمد مصطفی صل الله علیه و آله و سلم


اینم برای اینکه خودم رو هم جو نگیره :
حضرت محمدد صلی الله علیه و آله و سلم
نقل قول کردن
0 #600 مسعود.ف 1393-06-05 18:27
به نقل از ...:
منظورتون حضرت محمد مصطفي صلل الله و عيله و آله و سلم هست احيانا ؟؟

ببخشيد بلاخره ما شيعيان رو پيامبر و ائمه ع حساس هستيم. حتي براي احترام گذاشتن.

میخواستی مثلا این بنده خدا رو ضایع کنی ؟
شما برو درست نوشتن این کلمات رو یاد بگیر.حضرت محمد مصطفی صل الله علیه و آله و سلم
نقل قول کردن
+10 #599 مهدی 1393-06-05 18:03
به نقل از مرتضی:
فيلم: پير مردي که اخيرا امام زمان (عج) را ديده است
براي عمه ام زينب سلام الله عليها بسيار روضه بگيريد زيرا ايشان خيلي غريب بود و همچنين خدا را به حق عمه ام زينب قسم دهيد فرجم را برساند و براي تعجيل در ظهورم بسيار دعا کنيد.

www.shia-online.ir/article.asp?id=36121&cat=1
zz:
*-msz
-:as





سلام و درود
فیلمش را هم قبلا جناب «مهرداد/بچه مثبت» در آپارات آپ کرده است:
www.aparat.com/v/zsOMC

فقط اینکه سایت شیعه نیوز به اشتباه «اخیرا» تیتر زده است. این ماجرا برای سالها پیش است و در هنگامی اتفاق افتاده است که سید بزرگوار در فیلم، یک جوان و عاقله مردی بوده است... دوستانی که ندیده اند حتما ببینند...

و اما
واقعا چه رازی در این روضه و قسم بحق «زینب» است...

خدایا به حق عمه جان امام زمان، حضرت زینب کبری، فرج را برسان... به حق زینب العجل...
نقل قول کردن
+11 #598 مرتضی 1393-06-05 17:28
فيلم: پير مردي که اخيرا امام زمان (عج) را ديده است
براي عمه ام زينب سلام الله عليها بسيار روضه بگيريد زيرا ايشان خيلي غريب بود و همچنين خدا را به حق عمه ام زينب قسم دهيد فرجم را برساند و براي تعجيل در ظهورم بسيار دعا کنيد.

www.shia-online.ir/article.asp?id=36121&cat=1
zz:
*-msz
-:as
نقل قول کردن
+8 #597 شاداب 1393-06-05 17:20
آمادگی ناتو برای دخالت نظامی در عراق علیه داعش (مهره های نقش افرینی جنگ فرفیسیا در حال تکمیل شدن هستند؟ )
دبیر کل ناتو از آمادگی این سازمان نظامی غربی برای دخالت در عراق در صورت درخواست دولت این کشور خبر داد.
به گزارش مشرق، شبکه السومریه نوشت: آندرس فوگ راسموسن از آمادگی ناتو برای دخالت نظامی و کمک به عراق برای مبارزه با داعش در صورت درخواست دولت عراق خبر داد.

دبیر کل ناتو بیان کرد: ناتو آماده کمک نظامی به عراق است.درخواست عراق برای تقویت این مشارکت به شکل برجسته موثر است و ناتو به این درخواست به شکل سازنده ای خواهد نگریست.

راسموسن ضمن استقبال از حملات هوایی علیه تروریستها تاکید کرد: جامعه جهانی در قبال توقف تحرکات داعش مسئولیت دارد.
mashreghnews.ir/.../...
نقل قول کردن
+14 #596 مهدی 1393-06-05 16:33
سلام و درود
عرض ادب و احترام

ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها را به همه دوستان و بزرگواران حاضر تبریک عرض می کنم...

علی الخصوص خدمت خواهران گرامی خودم در سایت، تبریک عرض می کنم... امیدوارم که بنده و دیگر دوستان را از دعای خیر خودتان فراموش نفرمائید... بالاخره روز دختر است دیگر... روز، روز شماست... اگر خدا فرقی هم قائل باشد، همینجاست...

جدا که در این وانفسای آخرالزمان، دختر بودن بسیار سخت تر از پسر بودن است... خیلی سخت تر... البته اگر بخواهی مومن بمانی...

بیاییم در این روز شریف و عزیز از محضر مبارک حضرت معصومه صلوات الله علیها بخواهیم که در درگاه خداوند از او بخواهد روز به روز بر ایمان و عفت دختران ایران افزوده شود...

ان شاء الله تعالی...

باز هم صمیمانه خدمت خواهران گرامی، از قدیم تا حالا، تبریک عرض می کنم...

با مهر و احترام
@};-




اللهم عجل لولیک الفرج بحق فاطمه سیده نساء العالمین و بحق زینب کبری و بحق رقیه بنت الحسین و بحق فاطمه معصومه اخت الرضا ... سلام الله و صلواته علیهم اجمعین...
نقل قول کردن
+4 #595 میهمان قمی 1393-06-05 16:15
از دوستانی که متخصص علوم حدیث هستند سوالی دارم:
روایاتی که دلالت دارد بر اینکه ظهور کبری و عمومی حضرت مهدی سلام الله علیه در روز شنبه ای که مصادف با دهم محرم است، از سند قویتری برخوردار است یا روایاتی که بر روز جمعه ای که مصادف با دهم محرم است؟
سوال دیگر اینکه روایاتی که دلالت دارد بر اینکه ندای آسمانی در سحرگاه شب 23 قدر که مصادف با جمعه هست آیا از سند قوی برخوردار است؟
ممنون میشم اگر پاسختون با سند باشه
نقل قول کردن
+4 #594 التماس دعای فرج 1393-06-05 16:04
به نقل از سعاح:
نکته هم اینجاست! این وضعیت دو قطبی بودن ساختگی هست، نه طبیعی و متضمن منافع قدرت طلبان و انحصار طلبان شده است۔ ...

سلام

خب شما که دو قطبیِ بدتری ساختید؛ دو قطبی احمدی نژاد-هاشمی!

شماها که حاج قاسم رو هم آوردید داخل دوقطبی تون، حالا معترض دوقطبی هستید؟! :-O

------------
دو قطبی ها طبیعی هستند، ولی میشه هزار تا دو قطبی یافت و در هر دوقطبی، افراد را به نسبت نزدیکی به هر قطب تقسیم کرد.

u:313
نقل قول کردن
-4 #593 یا لثارات الحسین ع 1393-06-05 15:56
آيا جامعه روحانيت و اصولگرايان از ورود مجدد احمدي نژاد استقبال خواهند کرد؟
مصباحی مقدم: ما اين مبنا را نداريم از شخصيت هايي که به خاطر برخي رفتار و اقدامات خود در زمان مسئوليت بايد پاسخگو باشند و در زمان مديريتشان مشکلاتي پديد آورده اند را به عنوان ليدر استفاده کنيم چرا که از نظر ما شرط نخست ليدر بودن خوشنامي است..
پس شما شخص احمدي نژاد را رد مي کنيد؟
البته ايشان خدمات زيادي داشته ولي به نظر ما طي دو سال آخر مسئوليت خود اقداماتي کرد که باعث آسيب شد. رفتارهاي احمدي نژاد و برخي اطرافيانش باعث شد در ابتدا به شخصيت احمدي نژاد و دوستانش آسيب وارد شود و در نهايت اصولگرايان بودند که از اين ناحيه دچار آسيب شدند. گرچه شخص احمدي نژاد هيچ گاه خود را اصولگرا ندانست اما اين آسيب به جريان اصولگرايي از ناحيه وي وارد شد.)))))جناب مصباحی مقدم نمی دانم
شما نماینده چه گروهی ازمردم هستید که اینجورتعیین تکلیف برای امت حزب الله می کنید.دوسال آخراحمدی نژادهیچ کاری برضد منافع مردم صورت نگرفت چندمسئله پیش آمد که قطعا با گفتگو حل می شد وکمی لج بازی ازدوطرف جبهه شیطان را شادکرد.من دراین مورد هردوگروه را مقصر می دانم مخصوصا گروه هایی که به قول خودشان نگران دین مردم بودنددرحالی که بعضی ازاعتقادات نادرست درشخص رئیس جمهور را به راحتی می شد حل کردزیرا شخص رئیس جمهور دلی صاف وپاک دارند من به جرات می گویم ایشان درتمامی کارهای خود خدا را درنظر داشتند وبعضی ازاقدامات ناشایست ایشان ناشی ازغفلت ایشان بود نه از روی کینه ویا ضدیت با اسلام .جناب مصباحی شما به قول خودتان اصول گرا چه گلی به سراین مردم زدید.در شما جماعت به اصطلاح اصولگرا چه مردی وجود دارد که یک هزارم اقدامات احمدی نژاد را برای مردم انجام دهد.نمی خواهم بگویم احمدی گل وبلبل بود اما شما آدمی به اندازه ناخن پای احمدی نژاد هم ندارید.اگراحمدی نباشد شما تا ابدالدهرهم برکرسی ریاست جمهوری نخواهید نشست. تصورش کنیداعلام کنید تمامی گروه های اصولگرایی وحوزه ها بار دیگر به طرفداری ازاحمدی نژادقد علم کرده اند آنگاه جبهه هاشمی را ببینید چگونه لرزه براندامشان می افتد.جناب مصباحی بازهم می گویم مسائل پیش آمده آنقدربزرگ نیست که شما به خاطراونها بخواهید آتش زنندگان خیام ابا عبدالله در راس قدرت باشند.جناب مصباحی تنها جریانی که با احمدی نژادنیست جریان مافیایی ثروت وقدرت است که شما هم اکنون ناآگاهانه درهمین جریان هستید.من بازهم می گویم اگراحمدی درموردمسائلی چون معاون اولی و وزیراطلاعات هوشمندانه برخورد می کرد وشما ها هم اینقدراین جریان را کش نمی دادید الان وضعیت 180درجه فرق می کرد.بازمی شود همه چیز را تغییر داد.جناب مصباحی آب به آسیاب دشمن نریزید.شورای مقدس نگهبان دریک امتحان تاریخی قرارخواهد گرفت وقطعا آقا در این یک مورد حرف آخر را خواهد زد.اوضاع بسیار پیچیده ومهم خواهد بود
نقل قول کردن
-4 #592 سعاح 1393-06-05 15:21
به نقل از التماس دعای فرج:

...
به نظرم دوقطبی سازی اجتناب ناپذیر است
...

نکته هم اینجاست! این وضعیت دو قطبی بودن ساختگی هست، نه طبیعی و متضمن منافع قدرت طلبان و انحصار طلبان شده است۔ کسانی که اینقدر بخاطر انقلاب فداکاری کرده اند که هیچ وقت از لحاظ جبران قربانی هایشان امکان سیر شدن وجود ندارد۔

باید هم توپ قدرت رو مدام بهم پاس بدهند و نگذارند هیچ فردی از بین مردم عادی مثل یک آهنگرزاده از بیرون وارد حلقه ممنوعه قدرت خواص شود۔
نقل قول کردن
+7 #591 التماس دعای فرج 1393-06-05 14:58
به نقل از ...:
كدوم عدالت خواهي برادر ؟؟ در اين سايت دوتا بچه مسلمون ِ شيعه ي مدعي ِ انتظار فرج ؛ بخاطر اختلاف سلايق سياسي تا ميتونن به همديگر لعنت ميفرستن. ما همديگر رو بخاطر تنوع سلايق سياسي مون نميتونيم تحمل كنيم عزيز. فعلا چيزي كه در ما موج ميزنه تعصب ِ كور هست برادر نه حس عدالت خواهي.
....
..... .

سلام

آفرین بر شما

درد اینه که می بینیم دو تا بچه مسلمونِ شیعه ی معتقد به ولایت فقیه، بجای اتحاد با هم خواهان نابودی هم هستند و یکدیگر را لعنت میکنند! X(

________________________________________________________________________

به نقل از سیدتقوی:
کسانیکه دیرزو با دروغ « چپ و راست » و امروز با عنوان ساختگی « اصول گرا و اصلاح طلب » ساختار نظام را به گونه ای بسته اند که هیچ انقلابی ای نتواند وارد آن شود و فریب افکار عمومی را پوششی قرار داده اند تا.......
seyed332ht.blogfa.com

سلام

به نظرم دوقطبی سازی اجتناب ناپذیر است؛ دلیلش رو الآن نمیتونم تبیین کنم.

دیدیم دوستانی که به دو قطبی های قبلی اعتراض داشتند، یک دو قطبی خیلی بدتر ساختند؛ مثلا هرکس با ما نیست در پازل هاشمی است، و لذا دشمن و شیطان است!!!

u:313
نقل قول کردن
+3 #590 جدىد 1393-06-05 14:50
به نقل از خادمی:
www.shia-online.ir/article.asp?id=36182&cat=5
سانسور شدید قتل عام شیعیان و بیخبری از موج سفیانی

حق با اىشونه انگار نه تنها جام جهانى بلکه جنگ غزه هم براى سرپوش گذاشتن به جناىات داعش و قتل عام شىعىان بود!!!!!
نقل قول کردن
+2 #589 مجتبی 1393-06-05 14:47
جبهه پایداری: احمدی نژاد دیگر صلاحیت ندارد، از او حمایت نمی کنیم/احتمال دارد با اصولگرایان لیست مشترک بدهیم
www.entekhab.ir/fa/news/178074
طفلکیا فهمیدند در انتخابات سال 94 ابرای همیشه از سوی ملت حزب الله شیفت دیلیت میشوند که با هیچ برنامه ریکاوری قابل برگشت نیستند . دیگه مجبورند برند خزعبلات ان استاد! بیمار را گوش دهند وهمدیگر را دلداری دهند . اینها فقط تیشه به ریشه جریان های ناب زدند .شاید به خواب های ان استاد بیمارشان کمی بتواند این جبهه ناپایدار را تسکین دهد ولی بعید میدانم
نقل قول کردن
-5 #588 سعاح 1393-06-05 14:41
آیا توجه نموده اید که روز بروز شکل او باما داره مثل مومیایی فرعون میشود؟!
نقل قول کردن
+13 #587 مژگان 1393-06-05 12:59
جنگ نهروان شام در راه است/ دروغ بزرگ داعش پس از تصرف فرودگاه طبقه/ دستور البغدادی برای عقب‌نشینی +تصاویر(+18)
www.mashreghnews.ir/fa/news/339229

پیروزی نهایی در راه است/ رژیم‌صهیونیستی به بایگانی تاریخ سپرده خواهد شد
www.shahrekhabar.com/political/1409127060644752
نقل قول کردن
+7 #586 خادمی 1393-06-05 12:59
www.shia-online.ir/article.asp?id=36182&cat=5
سانسور شدید قتل عام شیعیان و بیخبری از موج سفیانی
نقل قول کردن
-7 #585 سعاح 1393-06-05 12:28
به نقل از سیدتقوی:
کسانیکه دیرزو با دروغ « چپ و راست » و امروز با عنوان ساختگی « اصول گرا و اصلاح طلب » ساختار نظام را به گونه ای بسته اند که هیچ انقلابی ای نتواند وارد آن شود و فریب افکار عمومی را پوششی قرار داده اند تا ثروت های کشور در دست معدودی سرمایه دار بماند نقطه ی انحرافشان فراموشی این کلام امام راحل است که فرمود :
« آنهايى هم كه تصور مى‏كنند سرمايه داران و مرفهان بى‏درد با نصيحت و پند و اندرز متنبه مى‏شوند و به مبارزان راه آزادى پيوسته و يا به آنان كمك مى‏كنند آب در هاون مى‏كوبند.
بحث مبارزه و رفاه و سرمايه، بحث قيام و راحت طلبى، بحث دنياخواهى و آخرت جويى دو مقوله‏اى است كه هرگز با هم جمع نمى‏شوند.
و تنها آنهايى تا آخر خط با ما هستند كه درد فقر و محروميت و استضعاف را چشيده باشند. فقرا و متدينين بى‏بضاعت گردانندگان و برپادارندگان واقعى انقلابها هستند. » ( قبل )
و کسانیکه که استکبار ستیزی دکتر احمدی نژاد را « ندانم کاری » ، « ماجراجویی » و « افراط » و رسیدگی به فقرا و گرسنگان را « گداپروری » و « تاراج منابع ملّی » نامیدند از هدف اصلی نظام غافل مانده اند
seyed332ht.blogfa.com

@};- @};- @};-

یک نکته از این حقیر:
کسی که نتواند فرق مثل زمین تا آسمان بین زبیر و علی (ع) رو بفهمد همیشه مدافع لاش خورها خواهد ماند ولو ظاهر اش مثل مدافعان حق بوده باشد۔ دین ما به ما یاد داده است که کمبود بصیرت و ضعف فکری ناشی از کمبور تقوی و اصرار بر گناهان هست و از این لحاظ میشود گفت که کسانی که بخاطر کودن بودنشون لطمه به آرمانها وارد میکنند بیمار نیستند، مجرمند۔
نقل قول کردن
-9 #584 جعفر 1393-06-05 12:26


آلویس ایرلمایر از پیشگوهای برجسته آلمانی درباره وقع جنگ جهانی سوم اینگونه می گوید:
جنگ جهانی سوم زمانی اتفاق می افتد که سه مرد رده بالا (مهم و مشهور) کشته شوند.

قبل از جنگ ، سالی پر از میوه و محصولات صیفی جات خواهد بود. بعد از این قتل ، جنگ جهانی سوم بدون هیچ هشداری در شب ، به وقوع می پیوندد. من گرد و غبار مشاهده می کنم. من سه عدد مشاهده می کنم ، دوتا 8 و یک 9. نه معنی اعداد را می دانم و نه می دانم که چه تاریخی هست؟
نقل قول کردن
-3 #583 سیدتقوی 1393-06-05 12:17
کسانیکه دیرزو با دروغ « چپ و راست » و امروز با عنوان ساختگی « اصول گرا و اصلاح طلب » ساختار نظام را به گونه ای بسته اند که هیچ انقلابی ای نتواند وارد آن شود و فریب افکار عمومی را پوششی قرار داده اند تا ثروت های کشور در دست معدودی سرمایه دار بماند نقطه ی انحرافشان فراموشی این کلام امام راحل است که فرمود :
« آنهايى هم كه تصور مى‏كنند سرمايه داران و مرفهان بى‏درد با نصيحت و پند و اندرز متنبه مى‏شوند و به مبارزان راه آزادى پيوسته و يا به آنان كمك مى‏كنند آب در هاون مى‏كوبند.
بحث مبارزه و رفاه و سرمايه، بحث قيام و راحت طلبى، بحث دنياخواهى و آخرت جويى دو مقوله‏اى است كه هرگز با هم جمع نمى‏شوند.
و تنها آنهايى تا آخر خط با ما هستند كه درد فقر و محروميت و استضعاف را چشيده باشند. فقرا و متدينين بى‏بضاعت گردانندگان و برپادارندگان واقعى انقلابها هستند. » ( قبل )
و کسانیکه که استکبار ستیزی دکتر احمدی نژاد را « ندانم کاری » ، « ماجراجویی » و « افراط » و رسیدگی به فقرا و گرسنگان را « گداپروری » و « تاراج منابع ملّی » نامیدند از هدف اصلی نظام غافل مانده اند
seyed332ht.blogfa.com
نقل قول کردن
-4 #582 شاکی 1393-06-05 12:13
به نقل از التماس دعای فرج:
اعتراف به قدرت پایداری: :)

جنتي؛ سيبل بعدي پايداري خواهد شد؟

وقتي سناريوي عزل وزير علوم توسط جبهه پايداري با موفقيت انجام شد آنان تصميم گرفتند که مدتي دنبال استيضاح ظريف و زنگنه نروند و در حد طرح سوال با آنان مواجهه شوند، اما طرح استيضاح علي جنتي را به سرعت در دستور کار قرار دهند....
...
اين استيضاح يک شکست بود در مقابل گروهي که فقط عنوانشان اقليت است اما از توان بالايي براي يارگيري برخوردار هستند.
...
در مقابل بي حالي و عدم انگيزه اکثريت، ميدان براي اقليت منسجم جبهه پايداري در مجلس باز شده است....
www.tabnak.ir/fa/news/429231/جنتي-سيبل-بعدي-پايداري-خواهد-شد


پایداری بالاخره جواب می دهد، حتی پایداری اقلیت ...

zz:

مگا:
و همچنان معتقدم اگر روزی قرار باشد مرغی برای بقاء و سلامتی خط انحرافی اعتدال قربانی شود٬ قطعا آن مرغ اقلیتی است که قدرت تحلیل وقایع را در کمترین سطح ندارد
شنبه هفتم تیر 1393ساعت 16:57
نقل قول کردن
-6 #581 سعاح 1393-06-05 11:58
کاربران امثال ح گمان می کنند که با خاک پاشیدن بر صورت مخالفان خود از دست کاری در امتیازات دیگران سیاه و خودشان سفد سفید ظاهر خواهند شد مثل پروژه شوم شان علیه یکی از دوست داشتنی ترین خدمت گزاران مردم و انقلاب۔ مشغول باشید تا حد اقل دنیا نصیب تون شده باشد۔

حتی به یکی از بهترین یاوران امام راحل (ره) هم رحم نکردند و بجای سپاس و قدردانی از ایشان نظر در باره شون رو منفی باران کرده اند۔ کینه شتری تون مستدام تا رسیدن به ...

آن روز چهره تون دیدنی خواهد بود وقتی آقای احمدی نژاد و یاران باوفایشان در صف امام زمان روحی و ارواحنا له الفداه ظاهر شوند، انشاء الله۔
نقل قول کردن
+3 #580 جعفر 1393-06-05 11:38
دوستان تو این فیلم یه صحنه ای هست اگه با دقت نگاه کنین لوله تنفسی به بینی پادشاه عربستان وصله معلومه در آخرین دیدار با اوباما

aparat.com/.../...

فقط یه صحنه است باید خیلی دقت کنید :-?
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (619)