رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

ظهور ، انگیزه اصلی گروههای درگیر در سوریه / تحولات به کانون اصلی نزدیک می شود

گزارشي از رويترز؛ پیام های دینی جنگ آخرالزمان در سوریه
زمان به سرعت می گذرد. هیچ وقت گمان نمی کردم که با ظهور امام زمان هم عصر باشم. ما الان هر روز بر یقینم افزوده می شود که ایشان در چند سال آینده ظهور خواهند کرد.

» ابتدای نظرات (1889)

به گزارش شيعه آنلاين، رويترز در گزارشي در مورد علت طولاني شدن جنگ سوريه، وجود روايات و احاديث درباره جنگ سوريه در آخرالزمان اشاره کرده و اين پيام هاي ديني را عامل طولاني شدن اين جنگ بيان کرده است. متن کامل اين گزارش به شرح ذيل است:

جنگی که در سوریه در جریان است خون صدها هزار نفر را ريخته و عامل گسترش نگرانی و هرج و مرج در کل خاورمیانه شده است. نیروهای ایرانی وارد صحنه نبرد بر علیه مخالفان تشیع در دمشق می شوند و منطقه خود را برای رویارویی آخر الزمان آماده می کند.

به نظر می رسد این اتفاقات برای دنیایی که احساس نگرانی می کند و پیگیر جنگ داخلی ویرانگر در سوریه است عادی شده... پس آن القا کننده پژواک بزرگتری بین مبارزان سنی و شیعه که در خطوط جبهه هستند می باشد یعنی کسانی که به این مسئله ایمان دارند که همه این چیزها در پیام های پیامبران وارد شده است.

و از همان حوادث ناگهانی اولیه یعنی انفجار بحران در شهر درعا در جنوب سوریه همه انتظار غرق شدن خاورمیانه در دریای خون را داشتند و بسیاری از مبارزان دو طرف درگیری معتقدند که این راهی است که از 1400 سال قبل و در احادیث پیامبر که صحابه و پیروان آنها نقل کرده اند مشخص شده است.

و از میان هزاران حدیث نبوی که از طریق نسل ها منتقل شده برخی راویان از رویارویی بین دو سپاه اسلامی بزرگ در شام و میدان نبرد بزرگی در نزدیکی دمشق و دخالت کشورهای شمال و غرب آن صحبت می کنند.

بسیاری از مبارزان دو طرف درگیری، به این پیام ها که دلیل ظاهری برای این مبارزه سه ساله هستند، معتقدند در حالی که این درگیری ریشه های عمیق تری دارد و حل آن سخت تر از وجود خود درگیری بر سر قدرت بین رئیس جمهور "بشار اسد" و مخالفانش است.

"ابو عمر" یکی از مبارزان سنی که در گروهی از گروه های مختلف اسلامی مخالف "بشار اسد" در حلب مبارزه می کند در گزارشی به رویترز گفت: اگر گمان می کنید که همه این مبارزان از نقاط مختلف دنیا برای مقابله با "بشار اسد" آمده اند، در اشتباه هستید. همه اینها همان طور که پیامبر روایت کرد و به ما وعده داد همین جا هستند. این همان جنگی است که به آن وعده داده شده... این همان حماسه بزرگ است.

از طرف دیگر این جنگ بسیاری از شیعیان را از لبنان و عراق و ایران به خود جذب کرد. آنها معتقدند که این جنگ زمینه ساز ظهور امام مهدی (عج) است که از نسل پیامبر بوده و هزار سال پیش از نظرها پنهان شدند و در زمان جنگ برای گسترش عدالت و ایجاد حکومت واقعی در آخرالزمان ظهور خواهند کرد.

جنگ سوریه جان بیش از 140 هزار نفر را گرفته و میلیون ها نفر را از سرزمینشان آواره کرد و بسیاری را ناگزیر به فراهم آوردن کمک ها کرد. تلاش های دیپلماتیک بر بخش سیاسی درگیری تمرکز یافت نه بر قسمت دینی آن و هیچ پیشرفتی به دست نیاورد و دو طرف به تعدادی از احادیث به عنوان دلیلی بر درستی پیام های دینی تکیه می کنند.

به عقیده بسیاری از شیعیان اولین نشانه های ظهور امام زمان (عج) با انقلاب اسلامی ایران در سال 1979 که منجر به برپایی حکومت اسلامی شد، آمد و این منبعی برای مبارزین است تا با سپاهی که امام زمان (عج) آن را هدایت می کنند به تصرف منطقه و نبرد شام بپردازند.

بسیاری از شیعیان و مراجع دینی شیعه معتقدند که حضرت مهدی (عج) در مکه ظهور خواهد کرد و بعد از ایجاد سپاهش به سمت یمن و عراق حرکت کرده و ایرانی ها به آن می پیوندند و با سپاهی بزرگ برای سرنگونی حاکم شام به سمت آن می روند. در آن زمان فردی به نام "سفیانی" 9 ماه بر شام حکومت می کند.

یکی از نمایندگان مجلس ایران به نام "روح الله حسینیان" سال گذشته گفت: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر احادیثی که از پیامبر و ائمه رسیده زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج ) است.

به استناد گفته های یکی از پیشوایان شیعه که در قرن هشتم می زیست نشانه دیگر برای ظهور حضرت مهدی (عج) وقوع نبردی است که در آن جنگجویانی با پرچم زرد رنگ مبارزه می کنند و این رنگ مربوط به گروه حزب الله لبنان است که از طرفداران اسد می باشد.

رسانه هاي ايراني به نقل از حسینیان گفت: به فرموده امام صادق (ع).. هنگامی که صاحبان پرچم های زرد با دشمنان شیعه در دمشق به مبارزه می پردازند نیروهای ایرانی به آنها ملحق می شوند واین بستر و نشان های برای ظهور خواهد بود.

مبارزانی از سرزمین های مختلف
"سامی" از مبارزان سنی در شمال سوریه است که معتقد است مبارزانی که به سوریه می آیند کمترین شکی ندارند که بحران سوریه همان چیزی است که پیامبر زمانی که مردم را تشویق به جهاد برای برپایی حکومت اسلامی بعد از وفاتشان کردند از آن صحبت کردند.

سامی می گوید: اینجا در سوریه مبارزینی از کشورهای روسیه، آمریکا، فیلیپین، چین، آلمان، بلژیک، سودان، هند ، یمن و غیره وجود دارند. آنها اینجا هستند زیرا این همان چیزی است که پیامبر گفته و به آن وعده داده نبردهای حماسه بزرگ آغاز شده است.

باید گفت که هر دو طرف این منازعه یک هدف مطلوب و نهایی دارند و آن برپایی حکومت اسلامی قبل از فراگیر شدن آشوبی بزرگ است تا بر جهان حکومت کند.

البته بعضی از روحانیون سنی و شیعه در احادیثی که مجوز دینی برای جنگ است شک کرده اند اما آنها اقلیت کمی هستند که این اقدامات را آشکارا تفسیر اشتباه محسوب می کنند و آنها شکاکان در احادیث دینی هستند.

یکی از روحانیون سنی در لبنان که خواست نامش منتشر نشود گفت: البته نشانه هایی وجود دارد که تکرار می شود اما این نشانه ها توانایی انطباق خود را با هر زمانی دارد. باید تاکید کرد که ما در این زمان زندگی می کنیم و باید تا روشن شدن مسائل با تامل رفتار کنیم.

بعضی معتقدند که پیامبر (ص) در برخی احادیثشان از روند درگیری در سوریه خبر دادند. درگیری که در مارس 2011 یعنی زمانی که اعتراضات به خاطر بازداشت عده ای از دانشجویانی که روی دیوار مدرسه ای در درعا عبارت هایی برعلیه اسد نوشتند، شدت گرفت.

در این رابطه حدیثی وجود دارد که می گوید: آغاز فتنه در شام با کودکان است سپس امور مردم بر هیچ چیز استوار نمی شود.

همچنین احادیثی وجود دارد که در آنها از شام به عنوان میدان اصلی مبارزه یاد شده و شهرها و کشورهایی که در آنها جنگ و خونریزی می شود، معین می شود.

در روایتی منسوب به پیامبر آمده: بعد از من چهار فتنه رخ می دهد: فتنه اول خون ها ریخته می شود. فتنه دوم جان ها و مال ها حلال پنداشته می شود. فتنه سوم جان ها و مال ها و ناموس ها حلال می شود. و فتنه چهارم کر و کور مطلق موج دریا تا اینکه هیچ کس پناهگاهی نمی یابد، شام را در بر می گیرد و عراق را فرو پوشیده و شبه جزیره را با دست و پایش لگدمال می کند. مردم به گرفتاری دچار می شوند و هیچ کس نمی تواند چيزي بگوید از یک طرف آن را پرداخت نمی کنند مگر آن که از طرف دیگر هزینه شده باشد.

و از میان احادیث منسوب به پیامبر که بسیار گفته می شود: بر شما باد سرزمین شام، پس آن بهترین زمین خداوند است که آن را برای بهترین بندگانش برگزید. پس سرباز زدند و بر شما باد رفتن به يمن و از نهرهایش آبیاری کردند. همانا خداوند شام و اهل آن را برای من تضمین کرد.

ايشان در حدیث دیگري مي فرمايند: مسلمانان روز حماسه در منطقه اي به نام "غوطه" درگير مي شوند که نزدیک شهری است که به آن دمشق می گویند و از بهترین شهرها شام است. غوطه در شرق دمشق واقع شده و دو سال است که پناهگاهی برای مبارزان مخالف دولت است.


در حدیث صحیحی آمده: شما با روم صلح امنیتی برقرار خواهید کرد و حمله خواهید کرد و آنها از پشتشان هجوم بردند پس تسلیم می شوید و به غنیمت می دهید سپس در مرج ذی تلول اقامت می کنید. مردی از روم قیام کرده و صلیب بلند کرده و می گوید: صلیب غالب شد. مردی از مسلمانان به سوی او رفته و او را می کشد آنگاه روم فریب داده و زیر هشتاد پرچم که هر کدام دوازده هزار را شامل می شود به سوی شما می آیند.

بعضی معتقدند که مرج ذی تلول همان چمن زار دابق در شمال سوریه و نزدیک مرزهای ترکیه است.

بهار عربی در بر روی درگیری های قومی می گشاید
"راي اسد" از مبارزان مدافع حکومت سوريه، نمی جنگد بلکه برای ظهور امام مهدی (عج) مبارزه می کند. او در لبنان به رویترز گفت: حتی اگر الان شهید شوم هنگام ظهور حضرت مهدی و در سپاه ایشان برای مبارزه برخواهم گشت. من یکی از سربازان ایشان خواهم بود. خاورمیانه و شمال آفریقا بود، خارج شد و آن بعد از حمله بی رحمانه نیروهای اسد برای سرکوبی اعتراض های صلح آمیز بود.

به دلیل این که اسد از طایفه علوی که از فرقه های تشیع است، می باشد و بیشتر مخالفانش سنی هستند این اختلافات به سرعت سرشت طایفه ای و قومی به خود گرفت و مسائل سیاسی را تحت شعاع خود قرار داد.

یکی از مبارزان گروه سنی و متعصب النصره که با سازمان القاعده در ارتباط است به نام مصعب گفت: این احادیث همان چیزی هستند که مجاهدین را برای آمدن به سوریه ترغیب می کنند و ما برای همین مبارزه می کنیم.. ما روز به روز درک می کنیم که در زمانی زندگی می کنیم که پیامبر از آن صحبت کرده است.

اما در سمت شیعیان، "مرتضی" شیعه لبنانی 27 ساله که برای مبارزه با مخالفان به طور منظم به سوریه در رفت و آمد است معتقد است که او برای اسد نمی جنگد بلکه به خاطر ظهور امام مهدی (عج) مبارزه می کند.

او در لبنان به رویترز گفت: حتی اگر الان شهید شوم هنگام ظهور حضرت مهدی (عج) و در سپاه ایشان برای مبارزه برخواهم گشت. من یکی از سربازان ایشان خواهم بود.

مرتضی که در دمشق مبارزه می کند و در نبرد شدیدی که در سال گذشته برای تسلط بر شهر مرزی القصیر در جریان بود حضور داشت همسر و دو فرزندش را به خاطر جنگ در سوریه ترک می کند. او می گوید: هیچ چیز ارزشمندتر از امام نیست حتی خانواده ام. این وظیفه ماست.

درگیری های سوریه آتش اختلافات قومیتی در جاهای دیگر خصوصا عراق و لبنان را برافروخت و این منجر به ایجاد این احساس رو به رشد در منطقه شد که همه اختلافات بر سر قدرت در کشورهای مختلف چیزی جز بخشی از کارزار بزرگ آینده نیست.

یک مبارز شیعه عراقی به نام عباس که 24 سال سن دارد معتقد است که هنگامی که ایالات متحده و بریتانیا در سال 2003 به عراق هجوم آوردند او فهمید که در زمان ظهور حضرت مهدی زندگی می کند.

وی همچنین از بغداد جایی که قبل از اینکه برای بار چهارم به سوریه برود تا حدودی در آن در آسایش زندگی می کرد به رویترز گفت: این نشانه اول بود سپس بقیه به دنبال آن آمد.

وي افزود: من منتظر روزی بودم که بتوانم در سوریه مبارزه کنم و خدا را شکر که من را انتخاب کرد تا یکی از سربازان امام باشم.

اما "ابو حسن" که در جنوب لبنان زندگی می کند و 65 سال سن دارد گفت که او گمان می کرد احادیث پیامبر در مورد آخرالزمان تا قرن ها محقق نخواهد شد.
 
وي اضافه کرد: زمان به سرعت می گذرد. هیچ وقت گمان نمی کردم که با ظهور امام زمان هم عصر باشم. ما الان هر روز بر یقینم افزوده می شود که ایشان در چند سال آینده ظهور خواهند کرد.

 

منبع: شیعه آنلاین

...........

پ. ن : مقاله ای که از نظر دوستان گذشت ، هرچند اهداف خاص شیطنت آمیزی را دنبال می کند که با اندک تاملی آشکار می شود اما در درون خود رگه هایی از حقیقت دارد ، این موضوع که جتگ جاری در سوریه رنگ و بوی آخرالزمان دارد ، امری است که هر روز آشکارتر می شود ، اما باید دقت کرد که یک طرف این درگیری نه اهل تسنن که مذهب ساختگی وهابیت و سلفی گری است که بعد از ظهور انقلاب اسلامی با نگاهی آخرالزمانی و توسط دستگاههای اطلاعاتی آمریکا و اروپا با پرچم های سیاه از کوههای افغانستان( سرزمین مشرق!) سربرآورد و طی چند سال گذشته و با نزدیک تر شدن به ظهور برای پیگیری اهداف خود راهی سرزمین شام شد و البته با کمک دستگاههای تبلیغاتی و شبکه غیر رسمی ظاهراً مردمی تلاش وسیعی را برای جذب برادران اهل سنت بکار بست ،  هرچند این توطئه شیطانی بر آگاهان در جهان اسلام روشن است اما متاسفانه کم نیستند جوانان و افرادی که فریب خورده و برای حضور در جنگ مقدس نشان داده شده ی آخرالزمان راهی سرزمین شام شدند. اما از سوی دیگر شیعیان و گروههای حامی آنها هرچند تمایل چندانی به آغاز و تداوم فتنه شام نداشته و ندارند اما ابایی هم از آن ندارند و آن را در راستای پیش بینی روایات عصر ظهور و تحقق وعده های الهی می بینند لذا برای پیروزی جبهه حق و نزدیک تر شدن به وعده ی الهی ظهور حاضر به تحمل شدائد و دادن هزینه ها هستند. مقاله فوق نشان می دهد که بحث نزدیکی ظهور تا چه اندازه در لایه های پنهان و آشکار تحولات کنونی خاورمیانه و سرزمین شام نفوذ دارد و قطعا با وقوع تحولات آتی این مسئله روز به روز آشکارتر خواهد شد تا زمانی که یک و تنها یک انگیزه برای جنگ در خاورمیانه باقی بماند و آن چیزی نیست جز نبرد نهایی حق و باطل بر سر حاکمیت انسان کامل یعنی ظهور و تلاش دشمنان برای ممانعت از تحقق آن!

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1889 سایت تبلیغات 1393-07-24 01:16
روایتی از پیامبر :

مرگ او توسط حکومت عربستان 40 روز مخفی می شود

امام محمد باقر(ع):
علت مرگ او (عبدالله) این است که با یکی از خواجگان (غلامان) خود ازدواج می کند و بعد غلام دست به قتل او می زند و مرگ او را چهل روز مخفی می کند ... و بدینوسیله فرمانروایی آن ها منقرض می گردد.

امام صادق(ع):
موقعی که مردم در سرزمین عرفات در حال وقوف می باشند سواری برشتری سبک سیر به آنجا وارد می شود و مرگ خلیفه را خبر می دهد و با مرگ او فرج آل محمد(ص) و گشایش کار تمام مردم فرا می رسد

یکی دیگر از پیش بینی های قابل توجه روایات در مورد عبدالله حاکم عربستان این است که پس از مرگ وی بنا به دلایل مختلف خبر مرگ وی 40 روز مخفی مانده و بعد از آن منتشر می شود
اخبار ضد و نقیضی که از وضعیت ملک عبدالله منتشر می شود نشان می دهد که حکومت عربستان در حال پنهان کردن مسئله ای بسیار مهم از افکار عمومی خود و جهان است ، قابل توجه است که این مسئله دقیقا در مسئله مرگ پادشاه قبلی یعنی ملک فهد نیز رخ داد و تا لحظات آخر مرگ وی حکومت عربستان حال عمومی وی را رضایت بخش اعلام می کرد تا اینکه مجبور به اعلام واقعیت شد.

اختفای وخیم بودن حال و مرگ سران عربستان مسبوق به سابقه است!

اخبار مشکوک ، قابل تامل و گاه ضد و نقیض در مورد وضعیت پادشاه عربستان و تحرکات مشکوکی که در منطقه آغاز شده است نشان می دهد که به احتمال قریب به یقین حکومت عربستان در حال حاضر در حال مخفی کردن خبر مرگ ملک عبدالله است.

امام صادق(ع) به من فرمود:
با انگشت دستت بشمار: هلاک شدنی فلانی، خروج سفیانی، قتل نفس زکیه و ... تا آنکه فرمود تمامی فرج و گشایش هنگام به هلاکت رسیدن فلانی است
نقل قول کردن
0 #1888 ذوالقرنین 1393-04-13 03:40
به نقل از مجتبی ص:

سلام به جناب مجتبی
ممکنه لطف کنید و لینک سخنرانی استاد قنبریان در مورد سفیانی یمانی و خراسانی رو قرار بدیددددد همونایی که رو لب تاپ دارینش. کل نت رو گشتم نبود
نقل قول کردن
+2 #1887 فرشاد 1393-03-20 02:58
به نقل از شاداب:
به نظر من از لحاظ فکری و عقلی هم حساب کنیم الان بهترین فرصت برای ظهوره حضرته چون در کمتر از 10 سال دیگه در بعضی از استانها قالب جمعیتشون به سنی تغییر میکنه ایا سنی ها(مخصوصا وهابی ها) یاران و پشتیبان حضرت میشن؟مسلما خیر میشه از این طریق به نزدیک بودن ظهور پی برد
اللهم عجل لولیک الفرج

وهابی ها سنی نیستند..
نقل قول کردن
0 #1886 ایران اسلامی 1393-03-18 00:10
از سایت تحلیلی خبری ایران اسلامی دیدن فرمایید
www.iraneslaminews.com
نقل قول کردن
-1 #1885 شاداب 1393-03-12 12:55
به نقل از محمد:

گفتني است در يكي از شهرك‌هاي مشهد دو مدرسه وجود دارد. دبستان و راهنمايي دخترانه و نيز دبيرستان دخترانه. دبيرستان دخترانه ۸۰% شيعه و ۲۰% سني دارد اما دبستان و ابتدايي دخترانه ۸۰% سني و ۲۰% شيعه. راز اين اختلاف چيست؟ از زماني كه كنترل جمعيت در كشور باب شد و شيعيان كم فرزندي را پيشه خود كرده و سني‌ها افزايش جمعيت را شعار خود قرار دادند، فرزندان بيشتري در بين اهل سنت به دنيا آمدند و آنها هم اينك در سن تا ۱۳- ۱۴ سالگي هستند لذا همگي در مدرسه ابتدايي و راهنمايي درس مي‌خوانند اما سه سال بعد كه بزرگتر مي‌شوند به دبيرستان خواهند رفت و دبيرستان نيز تركيب ۸۰% سني خواهد يافت و شيعيان ۲۰% ابتدايي اقليتي در دبيرستان خواهند شد.

به نظر من از لحاظ فکری و عقلی هم حساب کنیم الان بهترین فرصت برای ظهوره حضرته چون در کمتر از 10 سال دیگه در بعضی از استانها قالب جمعیتشون به سنی تغییر میکنه ایا سنی ها(مخصوصا وهابی ها) یاران و پشتیبان حضرت میشن؟مسلما خیر میشه از این طریق به نزدیک بودن ظهور پی برد
اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+1 #1884 محمد 1393-03-11 02:00
به گزارش شيعه آنلاين،‌ بررسي‌هاي انجام شده و برخي آمار موجود حاكي از رشد و افزايش تعجب برانگيز تعداد پيروان فرقه ضاله وهابيت در شهرهاي مختلف جمهوري اسلامي ايران دارد. در همين راستا دكتر «علوي» استاد دانشگاه مشهد نيز در تماس با پايگاه حفا آماري تأسف انگيز از افزايش بي‌سابقه جمعيت فرقه ضاله شيعه ستيز خبر داد.
پس از درج شدن اخباري مبني بر انتقاد برخي مسئولان از افزايش جمعيت كشور، اين استاد دانشگاه مشهد در اين تماس با ارائه آماري از رشد جمعيت وهابي و مقايسه آن با شيعيان گفت: پس از تبليغ كاهش جمعيت توسط دولت وقت، عالمان سني تبليغ افزايش جمعيت براي رسيدن به اكثريت را شعار خود قرار دادند و تا امروز نتايج زيادي به دست آورده اند:

۱- امروزه به صورت رسمي و غيررسمي تبليغ مي‌كنند كه حداقل دو زن و بيست بچه داشته باشيد. خودشان در سخنراني‌ها تصريح مي‌كنند كه با اين كار مي‌خواهند به مرحله‌اي برسند كه ايران به كشوري سني مذهب تبديل شود. اگر فقط يك بار به سيستان و بلوچستان مراجعه فرماييد خواهيد ديد كه تبليغ چهار زن گرفتن و تكثير نسل چقدر بين اهل تسنن مشهور و مورد عمل است.

۲- نرخ رشد جمعيت در برخي مناطق سني كه اطلاع دارم 7% است اما در مناطق شيعي بين 1% تا 3/1% است. در برخي روستاهاي مختلط نشين (شيعه و سني نشين) وضع فاجعه بارتر است. مثلا روستايي را سراغ داريم كه در گذشته 65% آن را شيعيان و 35% را سني‌ها تشكيل مي‌دادند اما امروزه 86% را سني‌ها تشكيل مي‌دهند.

۳- مهاجرت اهل سنت سرريز شده از شهرهاي خود به شهرهاي شيعه نشين براي تغيير بافت جمعيتي نيز انكار ناپذير است. در شهرهاي فراواني، مناطق بلوچ نشين تشكيل شده است در حتي در گرگان - رشت و مشهد، چه رسد به شهرهايي مانند بيرجند، كرمان و غيره.

۴- ممكن است سوال شود: اهل سنت هميشه حاكمان مسلمان را «ولي الامر» دانسته و اطاعت از آنان را واجب مي‌دانستند، چگونه بر عليه سياست‌هاي دولت مقابله كردند؟ جواب كاملا روشن است زيرا سني‌ها به مرور زمان از سني به وهابي تبديل شدند و وهابي‌ها اطاعت از حاكم شيعه را حرام، كشتن شيعه را واجب و استتفاده از هر ابزاري براي مقابله با شيعيان را مباح و باعث ثواب مي‌دانند.

ناگفته نماند در اين زمينه حدودا ۶۰ فتوا از علماي وهابي در كتاب مجموع فتاوي دارللجنه علماي مكه و مدينه در مورد مشرك بودن شيعه و لزوم قتل شيعيان صادر شده است. نكته ديگري نيز مي‌تواند مسئله را تبيين كند. تا سال ۱۳۸۲ عمده حملات عليه شيعيان در سيستان و بلوچستان با بمب‌هاي صوتي صورت گرفتند اما از ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۸ همه حملات انفجاري بودند و اين از پيامدهاي تبليغات وهابيت بين سني‌ها بود. از سال ۱۳۸۸ به بعد نيز حملات انتحاري شده‌اند يعني وهابي به خود بمب مي‌بندد و به اميد رسيدن به ثواب با كشتن شيعيان خود را بين شيعيان منفجر مي‌كند.



گفتني است در يكي از شهرك‌هاي مشهد دو مدرسه وجود دارد. دبستان و راهنمايي دخترانه و نيز دبيرستان دخترانه. دبيرستان دخترانه ۸۰% شيعه و ۲۰% سني دارد اما دبستان و ابتدايي دخترانه ۸۰% سني و ۲۰% شيعه. راز اين اختلاف چيست؟ از زماني كه كنترل جمعيت در كشور باب شد و شيعيان كم فرزندي را پيشه خود كرده و سني‌ها افزايش جمعيت را شعار خود قرار دادند، فرزندان بيشتري در بين اهل سنت به دنيا آمدند و آنها هم اينك در سن تا ۱۳- ۱۴ سالگي هستند لذا همگي در مدرسه ابتدايي و راهنمايي درس مي‌خوانند اما سه سال بعد كه بزرگتر مي‌شوند به دبيرستان خواهند رفت و دبيرستان نيز تركيب ۸۰% سني خواهد يافت و شيعيان ۲۰% ابتدايي اقليتي در دبيرستان خواهند شد.
نقل قول کردن
+1 #1883 محمد 1393-03-11 01:58
شخصی خدمت مرجع تقلیدعالیقدروبز رگوار سیستانی رسید وازایشان درخواست نصیحتی ویاموعظه ای کرد؛ایشان یک جمله فرمودندکه بسیارجالب بود ونکته ای بس عمیق؛فرمودندتاف رصت هست خدمت امام کریم علی بن موسی الرضاشرفیاب شوید!!!!!شخص پرسید بزرگوار؛حرم ایشان که درمشهدهست ودست شیعیان است!!!ایشان فرمودند مشهددرحلقه ای بسیارخطرناک از وهابیون وفرق ضاله قرارگرفته که اگربیدارنشوند قلب تپنده ایران بزودی ازدست شیعیان خارج خواهدشد★
تاسیس مدارس وهابی به نام اهل سنت اسناد و مدارکی وجود دارد که نشان می دهد در برخی استان های مرزی کشور ، برخی مدارس دینی که به نام اهل سنت تاسیس شده ، نسبتی با آموزه های نحله های شناخته شده اهل سنت نداشته و تعالیم آنها صددرصد وهابی است و عمدتا” متمرکز بر آموزش عقاید ضد شیعی هستند.دانش آموزانی که دوره راهنمایی را پشت سر می گذارند، با مدرک سیکل وارد این مدارس که دوره ای ۴ ساله دارند، می شوند.

این مدارس بصورت شبانه روزی با امکانات رفاهی عالی اداره می شوند. دانش آموزان از صبح تا بعد از ظهر در این مدارس به سر می برند و برای اینکه از مدارک رسمی تحصیلی نیز عقب نمانند، در دبیرستان های شبانه دولتی ثبت نام می کنند و تا اخذ مدرک دیپلم ادامه تحصیل می دهند. در این ۴ سال، عقاید و تفسیرهای عقیدتی وهابیت را به عنوان عقاید صحیح به دانش آموزان تزریق می شود و بعد از چهار سال فازغ التحصیل می شوند.

چون دراین مدارس بنیه دروس عربی دانش آموزان قوی می شود، عده ای پس از ۴ سال به مدارس تربیت معلم و رشته دبیری می روند، اما عده ای دیگر از این دانش آموزان به مدارس بالاتر وهابیت – بعضا” در خارج ایران- اعزام می شوند تا مدارج عالی تر را کسب کنند. در کنار مدارس دینی وهابی ها، این گروه توانسته اند دبیرستان هایی غیرانتفاعی نیز ایجاد کنند تا بهتر بتوانند دانش آموزان را کنترل کنند.

نتیجه فعالیت این مدارس وهابی طی چند سال اخیر این بوده که توانسته اند در دانش آموزان و طلاب استحاله و دگرگونی ایجاد کرده و سنی های اشعری و شافعی را به وهابی های دو آتشه تبدیل کنند.
نقل قول کردن
+2 #1882 محمد 1393-03-11 01:55
یکی از مراجع تقلید گفت: به مسئولان گفته‌ام اگر امروز برای تحرکات وهابیت و تلاش آن‌ها برای تغییر بافت جمعیتی تدبیری نیندیشند شاید کار به جایی برسد که نتوان اقدامی کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی امروز در جمع دست‌اندرکاران کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) اظهار کرد: اخیراً وهابیت تحرکات زیادی را در داخل ایران آغاز کرده‌اند که منشأ آن‌ها هم کشورهای خارجی هستند؛ سرعت اجرایی کردن برنامه‌های آن‌ها در داخل کشور هم زیاد است.
وی افزود: مهمترین دلیل اینگونه اقدامات این است که وهابی‌ها احساس کرده‌اند شیعه نقاط مختلفی از خاورمیانه را در اختیار گرفته و نظام ایران هم بر مبنای مکتب اهل بیت(ع) تشکیل شده است هر چند حقوق اهل سنت تضییع نشود.
این مرجع تقلید با بیان اینکه دست و پا زدن وهابیت در این شرایط کاملا آشکار است خاطرنشان کرد: کانون اصلی تشیع در حال حاضر ایران است و آن‌ها به همین دلیل به دنبال مبارزه با جمهوری اسلامی هستند و در این مسیر یکی از اصلی‌ترین برنامه‌هایشان تغییر بافت جمعیتی و افزایش اهل سنت است ضمن اینکه در کنار این فعالیت‌ به خرید زمین، خانه و املاک تجاری از شیعیان هم روی آورده‌اند.
وی ادامه داد: فشار به اقلیت‌هایی از شیعیان در برخی مناطق برای اجبار آن‌ها به مهاجرت و تغییر نسبت مذهبی از دیگر اقدامات وهابی‌ها محسوب می‌شود.
آیت‌الله مکارم شیرازی به اقداماتی مشابه از سوی وهابی‌ها در شهرهایی همچون مشهد، شیراز و ارومیه اشاره کرد و گفت: اکنون در اطراف مشهد می‌بینیم که اهل سنت در حال خرید زمین و خانه‌ها از شیعیان هستند تا نسبت جمعیتی خود را افزایش دهند.
استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه ارتباطی بسیار نزدیک میان وهابی‌ها و رژیم صهیونیستی حاکم است عنوان داشت: در هر حال هر چه بر فعالیت‌های این گروه‌ها افزوده شود در نهایت به نفع اسرائیل خواهد بود.
وی با اشاره به توصیه‌ها و هشدارهای خود نسبت به اینگونه فعالیت‌ها در دیدار با مقامات کشوری گفت: به مسئولان گفته‌ام که اگر امروز برای این مشکلات چاره‌ و تدبیری نیندیشند شاید کار به جایی برسد که نتوان اقدامی کرد.
آیت‌الله مکارم شیرازی خواستار تشکیل کارگروه‌هایی به منظور مقابله منسجم و مناسب با اقدامات وهابی‌ها شد و افزود: در این زمینه هیچ بن بستی نیست و باید تلاشمان را بیشتر کنیم.
این مرجع تقلید اضافه کرد: اینکه گروهی با هدف مقابله فکری با وهابیت کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) را برگزار کنند اقدامی بسیار خوب و پسندیده است و موجب نشر مکتب تشیع خواهد شد و برکات آن به همه کشور و نظام اسلامی خواهد رسید؛ باید توجه داشت حتی اگر یک ریال برای ترویج مبانی مکتب اهل بیت(ع) خرج شود در حقیقت کمک به امنیت و ثبات نظام اسلامی خواهد بود.
وی برگزاری کنگره خطر وهابیت تکفیری برای اسلام، مسلمین و بشریت در سال آینده را مورد توجه قرار داد و گفت: پیش نشست این کنگره اخیراً در قم و با حضور علمای اهل سنت برگزار شد و آن‌ها در این مراسم سخنرانی کردند و استقبال خوبی هم داشتند ولی مشاهده کردیم که رسانه‌های وهابی و غربی با هجمه تبلیغاتی درصدد بودند که اینگونه القا کنند مراجع تقلید در قم می‌خواهند به اهل سنت فشار بیاورند و این نشانه دروغ‌گویی آن‌ها است.
آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان اینکه دروغ‌های وهابی‌ها به حدی رسیده که شیعیان را تکفیری اعلام کرده‌اند عنوان داشت: تنها نگاهی به رساله‌های مراجع تقلید شیعه نشان می‌دهد که ما فقط ناصبی‌ها و خوارج را جزو کفار می‌دانیم و حقوق سایر پیروان مذاهب اسلامی را محترم می‌شماریم.
این مرجع تقلید افزود: یکی از وظایف شیعیان در شرایط کنونی ابهام‌زدایی و آشکار کردن دروغ‌های وهابی‌هاست زیرا آن‌ها حتی در کتاب‌های علمی خود هم به راحتی دروغ می‌گویند و به شیعه تهمت می‌زنند.
نقل قول کردن
0 #1881 منتظر ظهور 1393-03-09 12:59
به نقل از حسین12:

شماهام شدید مثل بعضی از آدمهایی که میشینن فیلمها و سریالهای ماهواره میبینن بعد میان نقد میکنن که نبینید ؟؟؟؟؟
آقای عزیزی که عاشق امام زمانت هستی !!!
امام مهدی از عصای خره دجالی که در خانه دارید و تماشا میکنید راضی نیستند.
پس ، پس از ظهور ایشان چگونه روتون میشه به ایشان نگاه کنید؟؟؟
میشنید همه شبکه های ماهواره ای نگاه میکنید بعد از آن خبر رسانی از اسلام میکنید !!!
این اسلامی که تو داری بخوره تو فرق سرت :|
تقوا پیشه کردن و ... برای کیاست پس؟؟؟؟
برای عمه ی منه؟؟؟
اصلا میدانید یعنی چی؟؟؟؟
شماهایی که این کارارو میکنید و دم از مهدویت میزنید شدید غده سرطانی برای امام مهدی ( مثل خوده من )
پس لطفا آدم بشید
العاقبه اللمتقین

به نقل از حسین12:

شماهام شدید مثل بعضی از آدمهایی که میشینن فیلمها و سریالهای ماهواره میبینن بعد میان نقد میکنن که نبینید ؟؟؟؟؟
آقای عزیزی که عاشق امام زمانت هستی !!!
امام مهدی از عصای خره دجالی که در خانه دارید و تماشا میکنید راضی نیستند.
پس ، پس از ظهور ایشان چگونه روتون میشه به ایشان نگاه کنید؟؟؟
میشنید همه شبکه های ماهواره ای نگاه میکنید بعد از آن خبر رسانی از اسلام میکنید !!!
این اسلامی که تو داری بخوره تو فرق سرت :|
تقوا پیشه کردن و ... برای کیاست پس؟؟؟؟
برای عمه ی منه؟؟؟
اصلا میدانید یعنی چی؟؟؟؟
شماهایی که این کارارو میکنید و دم از مهدویت میزنید شدید غده سرطانی برای امام مهدی ( مثل خوده من )
پس لطفا آدم بشید
العاقبه اللمتقین

انقدر از این آدمائی که خودشون رو مسلمون واقعی میدونن و بقیه رو کافر بدم میاد که خدا میدونه
نقل قول کردن
-2 #1880 حسین12 1393-03-02 18:58
به نقل از گوگولی:
امشب توی بی بی سی متخصص اقتصاد گفت تنها راه برای مسائل اقتصادی غرب راه اقتصاد اسلامی هست.
خود اونها هم فهمیدن که باید از اسلام تئوری در بیارند اونوقت ما دنبال چی می دویم.


شماهام شدید مثل بعضی از آدمهایی که میشینن فیلمها و سریالهای ماهواره میبینن بعد میان نقد میکنن که نبینید ؟؟؟؟؟
آقای عزیزی که عاشق امام زمانت هستی !!!
امام مهدی از عصای خره دجالی که در خانه دارید و تماشا میکنید راضی نیستند.
پس ، پس از ظهور ایشان چگونه روتون میشه به ایشان نگاه کنید؟؟؟
میشنید همه شبکه های ماهواره ای نگاه میکنید بعد از آن خبر رسانی از اسلام میکنید !!!
این اسلامی که تو داری بخوره تو فرق سرت :|
تقوا پیشه کردن و ... برای کیاست پس؟؟؟؟
برای عمه ی منه؟؟؟
اصلا میدانید یعنی چی؟؟؟؟
شماهایی که این کارارو میکنید و دم از مهدویت میزنید شدید غده سرطانی برای امام مهدی ( مثل خوده من )
پس لطفا آدم بشید
العاقبه اللمتقین
نقل قول کردن
+1 #1879 حسین12 1393-03-02 18:53
به نقل از خودم:
واقعا به این جماعت(توهین=حذف شد) میگی جوانان پا به رکاب؟؟ استاندادرهای پا به رکاب های حضرت شدن خیلی بالاتر از این حرفاست. سرباز و خدمه کوچک این لشکر حداقل باید مثه ایه الله بهیجت و یا سید هاشم حداد باشه.



هر کسی میتواند جز یاران امام مهدی عج باشد به شرطی که انسان باشد.
کی گفته باید ایت الله بهجت باشه یا ...
نه خیر
خیلی از این حرفهای مسخره شنیدم از این شیخها (حسودی است آقا جان حسودی )
شما نیت یار امام زمان بودن و بکن هیچ بنی بشری نمیتونه جلوتو بگیره .
شما نیت یاری امام زمانت رو بکن به خودی خود بنده صالح خدا میشی !!!
نمیشه که بگی چون من اینطوریم و اونایی که تو روایت اومده اینطورین :|
همین حرفهارو زدید که 1180 ساله که 313 نفر یار نداره آقامون .
شما نیت یاریشو بکن خوده امام میاد سراغت !!!!
شما باید اول نیت یاری امام و بکنی تا امتحانات بیان سراغ شما !!!!
اینکه بگی ما اینیم و ... هیچ وقت سعادت یاری امام و پیدا نخواهید کرد .
در ضمن بیشتر روایاتی که در مورد یاران ایشان اومده برای بعد از ظهوره نه قبل از ظهور .
پس از همین حالا شروع کنید برای یاری رساندن به امام مهدی عج
نقل قول کردن
+2 #1878 حسین12 1393-03-02 18:39
به نقل از خادمی:
با توجه به وضعیت منطقه ، سوریه، و مهم تر از همه قدرت روز افزون محور مقاومت، تا چند روز دیگر سرنوشت سوریه و شاید هم موضوع سفیانی مشخص خواهد شد.
اگر متحدین مخالف سوریه تا پیش از انتخابات اقدامی نکنند، اسد پیروز خواهد شد ، و آنها بهانه ای برای مخالفت ندارند و از طرف دیگر روحیه و انگیزه ارتش سوریه بالاخواهد رفت و از لحاظ مردمی و بین المللی و افکار عمومی ، ادامه حمله به سوریه وجاهت نداردو تروریستها بسیار ضعیف خواهند شد. لذا آخرین فرصت مخالفین برای سرنگونی نظام سوریه پیش از انتخابات است و دیگر هیچ...

به این دلایل پیش بینی می شود تا یکی دو هفته دیگر ، دشمنان با اخرین توان و قوا به سوریه حمله کرده و اسد را ساقط نمایند



خوب شده شماها نوسترآداموس نیستید
بابا با این حرهای چیز شر اونم کردید تو جیبتون
بسه بابا
کمی از عقل استفاده کنید
آک آک مونده لامصب:|
نقل قول کردن
-1 #1877 گوگولی 1393-02-31 01:11
امشب توی بی بی سی متخصص اقتصاد گفت تنها راه برای مسائل اقتصادی غرب راه اقتصاد اسلامی هست.
خود اونها هم فهمیدن که باید از اسلام تئوری در بیارند اونوقت ما دنبال چی می دویم.
نقل قول کردن
+2 #1876 مهرداد / بچه مثبت 1393-02-30 01:07
استاد طائب: اهداف امام خمینی [-O در سال1343سالها پیش از انقلاب به نقل از عسگر اولادی



دانلود صوت مربوطه استاد طائب
media3.afsaran.ir/rdaDNeuQ6.mp3

پخش آنلاین
www.afsaran.ir/link/602349

وقتی امام در ابتدای نهضت اولین اعلامیه سیاسی خود را داد ، (خوب ما در حد فهم خودمان درک میکردیم ، نمی دانستیم روح خدا کجا را دارد میزند) گفتیم خوب مردم ایران در فقر و بدبختی و استکبار این طاغوت هستند و امام می خواهد این ایران را به آرامش و رفاه برساند .


گفت با شهید عراقی بعد از اولین غرش و سخنرانی آتشینی که امام علیه رژیم کرد ، رفتیم خدمت امام ، شهید عراقی با همان خلوصی که داشت گفت حاج آقا واقعاً خیلی خوب می شد اگر این چیزی که شما میگویید اتفاق بیافتد . وضع مردم ایران خیلی خوب میشود .

امام با بی اعتنایی فرمود بله وضع مردم هم خوب میشود ، ولی ما مأمور به انجام چنین کاری نیستیم

آقای عراقی هم آدم سمج ، گفت آقا چی گفتید ؟

امام فرمود ما برای مأموریت دیگری آمدیم ، وضع مردم هم در حاشیه خوب میشود .

آقای عراقی گفت برای چه مأموریتی آمده اید ؟

امام فرمود برای سه مأموریت :

اول سرنگون کردن حکومت پهلوی :D – دوم استقرار نظام جمهوری اسلامی :x – سوم ، دادن پرچم حکومت اسلامی به دست صاحب اصلی اش [-O .

zz:
نقل قول کردن
-3 #1875 خودم 1393-02-30 00:56
به نقل از آرش:
با سلام @};-
از آنجا که خروج سفیانی در ماه رجب است و طبق مطالعات من در نیمه دوم ماه رجب سال منجر به ظهور واقع میشود، از 18 تا 27 رجب ، دوست دارم این روزها دوستان راجب سفیانی تحلیل هایی را ارائه بدهند تا بتوانیم به یک جمع بندی جامع راجب این ملعون و نحوه خروجش دستیابیم.
ابتدا من تحلیل ساده خود را ارائه میدهم:
در بیشتر روایات و چیزی که از سخنوران عرصه مهدویت شنیده ام، گفته شده که خروج سفیانی به شکل یک کودتا خواهد بود، و سپس بر منبر دمشق خواهد نشست، بعد از آن با اصهب و ابقع خواهد جنگید...
با توجه به همین مطالب میتوان فهمید که اولا کودتا توسط فردی از داخل خود سوریه باید باشد یا حداقل تابع سوری باشد تا لفظ کودتا را به کار ببریم...

با این تحلیل فعلا گزینه هایی چون ملک عبدالله اردنی و سران ترروریست هایی چون داعش و غیره از لیست خارج می شوند...
از طرفی از این کودتا با نام یک کودتای نظامی یاد شده است، پس باید حدس زد که سفیانی یک نظامی حداقل رده بالا در نظام سوریه باشد که قادر به انجام چنین کودتایی باشد و بتواند عده ای را با خود همراه کند ....

منتظر تحلیل های خوب دوستان خواهیم بود...
:)

متشکر از تحلیل خوب شما . درسته ناقص بود ولی بسیار ارزشمند و گرانبها بود....
خودم هم فک میکنم شرایط دخانی برای خروج سفیانی فراهم نیست وگرنه در شرایط فعلی اگه کودتا هم بخاد بشه سپاه قدس ایران اونو در نطفه خفه میکنه و کار به این حرفا نمیکشه.اصولا با توجه به حفاظت اطلاعات قدرتمند ایران، خودم احتمال کودتای موثر در سوریه رو در حد صفر می دونم. مگر اینکه یا حفاظت متوجه قضایا نباشه که بسیار بعیده و یا اینکه نخواد و براش مهم نباشه که بخاد پیگیر قضیه باشه که این بازم بعید تره.
ثالثا بفرض بسیار محال، اگه کودتایی هم صورت بگیره و سپاه قدس هم توانایی مقابله با کودتا رو نداشته باشه بعید میدونم ارتشی با این وضعیت بتونه با توجه به حضور ارتش های قدرتمند اردن و ترکیه ، پرقدرت ظاهر بشه....
منتظر تحلیل دوستان هم هستیم. نفر بعدی....
نقل قول کردن
-5 #1874 خودم 1393-02-30 00:50
به نقل از خراسانی:
بسم الله الرحمن الرحیم

وای از این حدیث!

پیامبر اکرم فرمود: هر بار که انسان به هوای نفسش عمل کند مقداری از عقلش از بین می رود و هرگز بر نمی گردد۰
:(( :-O :-S تا حالا این حدیث و ندیده بودم!

بهش فکر کنید! خیلی بده ها! حالا کلا چقد عقل داریم که بخواد ذره ذره هم آب بشه و بدتر اینکه دیگه هم برنگرده!!!!!

بشنو ولی باور نکن!!!
نقل قول کردن
+8 #1873 حامد 1393-02-29 21:23
به نقل از جانباز از اصفهان:

باز شما از یک انسان تهمت زن که از خدا نترسید و خود را محور عالم امکان تصور نمود و سنجن درست بودن و یا درست نبودن تهمت زدن را خودش و نظر خودش قرار داد ، دفاع می کنید این آخرین بارت باشد نبینم

نظر علما و بزرگان پیرامون شخصیت گرانقدر علامه مصباح یزدی (حفظه الله)
حضرت امام خامنه ای :
از دهه 1330 که ایشان را میشناسم، "همواره" در مسیر حق بوده است

این سه جهت در ایشان جمع است . هم علم ، هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا
مجموعه آقاي مصباح، مجموعه بسيارخوبي از فصلاي جوان، فاضل، كارآمد و زمان شناس است كه اميدوارم منشا خيرات و بركات فراوان تري باشند

من خدا را شكر و حمد مي كنم كه نسل جوان ما در سراسر كشور به ايشان شديدا علاقه مند و قدردان هستند.

اين هجوم هاي تبليغاتي كه به شخصيت هاي برجسته و انسان هاي والا و با اخلاق برجسته وارد مي كنند، اينها همش نشان دهنده اهداف و نيات دشمن است. يك نفر مثل جناب آقاي مصباح كه حقيقتا اين شخصيت عزيز جزو شخصيت هايي است كه همه دلسوزان اسلام و معارف اسلامي از اعماق دل باسيتي قدردان و سپاس گذار اين مرد عزيز باشند، مورد هجوم تبليغاتي قرار مي گيرند! حرف رسا و نافذ، منطق قوي و مستحكم هر جايي كه باشد آنجا را دشمن زود تشخيص مي دهد، چون حسابگر است. دشمن آنجا را مي شناسد و به مقابله اش مي آيد. با مرحوم شهيد مطهري هم همينجور برخورد كردند.

حضرت علامه طباطبایى :
مصباح در ميان شاگردان من ، مانند انجير در ميان ساير ميوه هاست ، چرا كه او هيچ چيز زائد و دور ريختني ندارد

حضرت علامه جوادی آملی :
حضرت آيت الله مصباح يزدي روحي له الفداء بدون شك يك الگوي بسيار موفق هستند.

حضرت علامه حسن زاده آملی:
آقای مصباح انسان زحمت كشیده ای است. من با ایشان همدرس و همبحث بوده ام، خدا را شاهد می گیرم كه پشت سر ایشان نماز می خوانم. از دیشب كه این مطلب (اهانت کاریکاتوریست روزنامه آزاد) را شنیدم حالم دگرگون است.
نقل قول کردن
+7 #1872 خراسانی 1393-02-29 19:21
بسم الله الرحمن الرحیم

وای از این حدیث!

پیامبر اکرم فرمود: هر بار که انسان به هوای نفسش عمل کند مقداری از عقلش از بین می رود و هرگز بر نمی گردد۰
:(( :-O :-S تا حالا این حدیث و ندیده بودم!

بهش فکر کنید! خیلی بده ها! حالا کلا چقد عقل داریم که بخواد ذره ذره هم آب بشه و بدتر اینکه دیگه هم برنگرده!!!!!
نقل قول کردن
+6 #1871 u313.ir 1393-02-29 18:47
سلام دوستان عزیز

مقاله جدید سایت منتشر شد .
در مکتب ولایت : ظهور آینده‌ى قطعى شماست. جوانان، براى این حرکت عظیم آماده شوند...
u313.ir/index.php/2014-02-05-14-05-43/item/1189-2014-05-19-12-51-35.html
نقل قول کردن
+2 #1870 آرش 1393-02-29 18:39
با سلام @};-
از آنجا که خروج سفیانی در ماه رجب است و طبق مطالعات من در نیمه دوم ماه رجب سال منجر به ظهور واقع میشود، از 18 تا 27 رجب ، دوست دارم این روزها دوستان راجب سفیانی تحلیل هایی را ارائه بدهند تا بتوانیم به یک جمع بندی جامع راجب این ملعون و نحوه خروجش دستیابیم.
ابتدا من تحلیل ساده خود را ارائه میدهم:
در بیشتر روایات و چیزی که از سخنوران عرصه مهدویت شنیده ام، گفته شده که خروج سفیانی به شکل یک کودتا خواهد بود، و سپس بر منبر دمشق خواهد نشست، بعد از آن با اصهب و ابقع خواهد جنگید...
با توجه به همین مطالب میتوان فهمید که اولا کودتا توسط فردی از داخل خود سوریه باید باشد یا حداقل تابع سوری باشد تا لفظ کودتا را به کار ببریم...

با این تحلیل فعلا گزینه هایی چون ملک عبدالله اردنی و سران ترروریست هایی چون داعش و غیره از لیست خارج می شوند...
از طرفی از این کودتا با نام یک کودتای نظامی یاد شده است، پس باید حدس زد که سفیانی یک نظامی حداقل رده بالا در نظام سوریه باشد که قادر به انجام چنین کودتایی باشد و بتواند عده ای را با خود همراه کند ....

منتظر تحلیل های خوب دوستان خواهیم بود...
:)
نقل قول کردن
+5 #1869 پارسا 1393-02-29 18:38
نظر آیت الله بهجت درباره ذکر خدا



javanonline.ir/files/fa/news/1393/2/29/63992_134.flv
نقل قول کردن
-2 #1868 هشدار 1393-02-29 17:38
به نقل از دولت امید!:
۵ خط قرمز جدید تیم مذاکره کننده ایرانی در مذاکرات وین
منابع مطلع در تهران می گویند تیم مذاکره کننده هسته ای برای تداوم مذاکرات خود با ۱+۵ خط قرمزهای جدیدی ترسیم کرده است.

یکم- تحقیق و توسعه قابل مذاکره نیست
دوم- تمام تحریم ها باید در توافق نهایی به یکباره (و نه تدریجی) لغو شود.
سوم- درباره ظرفیت غنی سازی که ایران می تواند در گام نهایی حفظ کند، تنها نیاز ایران ملاک است نه چیز دیگر.
چهارم- ماهیت آب سنگین راکتور اراک باید حفظ شود
پنجم- در این مذاکرات مطلقا به مباحث دفاعی ایران ورود نخواهد شد.

www.mashreghnews.ir/fa/news/310401
اما این لینک روهم بخونید
talaeaieh.blogfa.com/post/133

۳۰ تیر ماه همینجا حضور داشته باش تا خوب ببینی چند تا از این خطوط به اصطلاح قرمز باقی مونده
نقل قول کردن
0 #1867 دشمن آل سعود 1393-02-29 16:19
تقريبا 19 روز از ماه رجب هم گذشت اما از خروج سفياني ملعون فعلا خبري نيست!!مگر اينكه دشمنان به نحوي شرايط برگزاري انتخابات در سوريه را برهم بزنند كه تقريبا بعيد به نظر ميرسه و يا اينكه وعده حق محقق بشه و زلزله شام طي همين چند روز باقي مانده از رجب بوقوع بپيونده تا به اين ترتيب بهانه اي براي دخالت (به بهانه كمكهاي انسان دوستانه) در خاك سوريه را پيدا كنند...الله اعلم...و اگر رسيديم به اول شعبان و خبري از خروج سفياني نشد فكر كنم در ظهور حضرت بازهم تاخير ايجاد شده (دلايلي كه خدا فقط ميداند) مگر اينكه حتي با انتخاب مجدد بشار اسد، بازهم جنگ داخلي سوريه كم و بيش ادامه پيدا كند و تا رجب سال آينده نيز طول بكشد و درست در آن زمان و در لحظه نابودي كامل تروريستها داعيان و حاميان سفياني آخرين ذخيره كه براي روز مبادا نگه داشتند را به ناچار ازش رو نمايي كنند.الله اعلم.
نقل قول کردن
+7 #1866 مهدی 1393-02-29 16:14
به نقل از خادمی:
با توجه به وضعیت منطقه ...

سلام و درود. عرض ادب و احترام. همیشه کامنتهای شما را دنبال می کنم و به سهم کوچکترین مبشر ظهور، از شما صمیمانه متشکرم که آن حال و هوای قدیمی را زنده نگه می دارید. حال و هوای ظهور... جسارت حضرتعالی را در تعیین پیش فرضهای مختلف می ستایم و متاسفانه مدتها است که موضوع مهمی را فراموش کرده ایم: اینکه اینجا تخصصی ترین سایت فارسی زبان درباره علائم ظهور است. (نه اینکه بخواهم ادا اطوار در بیاورم، بارها عرض کرده ام که اگر موردی هست و ندیده ایم، بفرمایند.)
بگذریم... این مقدمه طولانی و پراکنده بنده می خواهد به نوع کامنت گذاری شما مربوط شود... یعنی اینکه آیا اساسا ما حتی حق نداریم در این سایت فسقلی خودمان هم دو تا تحلیل آخرالزمانی منطبق بر واقعیات بخوانیم؟! می دانید خادمی عزیز... جالب ترین موضوع این است که این نوع خاص از تحلیل اوضاع با احادیث، در طول دوران این سایت، (از جانب هر بزرگواری که باشد) هر روز و هر سال بیشتر از قبل من را شگفت زده می کند! شما 4 یا 3 یا حتی 2 سال پیش در رجب المرجب نمی توانستید این چنین جسورانه قلم بزنید... خیلی جالب است... و صد البته که همه اینها از فضل ارحم الراحمین خداوندگار عالمین است... تشکر من برای شما به سهم کوچک خودم به عنوان یکی از صدها مخاطب اینجا که دنبال این چیزها هستیم... من در اینجا به دنبال این هستم نه هزاران کامنت متفرقه دیگر(که البته مهم هم هستند)... این همان رایحه ظهوری است که به واسطه علی اصغر با آن آشنا شده ام و مسیر زندگی من را عوض کرده است و حسی است که با گذر زمان ملموس تر می شود ... نمی دانم برای شما هم چنین است یا نه؟ عرایضم را با ذکر نکته ای برای تمام مقدس مآبها و متحجرین عزیز می نویسم که باز فردا داستان درست نکنند که آی اینها منحرفند و ... و ... !! واضح و مبرهن است که اگر این اتفاقات(مثلا کامنت آخر آقای خادمی) اتفاق نیافتد، هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. به قول رایحه ظهور که آن پایینها به درستی نوشته است: "آن شیر (شیطان) در کمین است، حالا امسال حمله کنه، سال آینده حمله کنه و سال بعدش حمله کنه و... والله اعلم". این فرضهای کوچک، حتی در حد کوچکترین کار در عالم(یک کامنت در یک سایت خاص که ذره ای به قدر یک بیلیون در یک بیلیون است!)، اگر به همان اندازه هم امکان اتفاق افتادن داشته باشد، حق ماست که در اینجا بنویسیم. حق ماست که هر روز بیشتر از دیروز نسبت به نزدیکی ظهور ایمان بیاوریم. اگر ما هم نخواهیم، اوضاع زمانه نمی گذارد. این 4 سال گذشته که اتفاق نیافتاده است، از ایمان ما کاسته شده است؟؟ واقعا در این مسائل خیلی حرف دارم اما خوب زندگی اجتماعی در محیط مجازی یعنی احترام به نظر اکثریت! التماس دعا. با مهر و احترام
اگر آنگونه که نوشته اید شد، یک شام مهمان من! اگر هم نشد باز هم یک شام مهمان من.
اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری و بحق رقیه بنت الحسین سلام الله علیهم
نقل قول کردن
+5 #1865 عاشق امام 1393-02-29 14:45
...
ولی خدا مثل پیامبرخدا (ص) طبیب دلسوزی است که با رعایت توان بیمار او رابه سوی شفا می برد و اگر امیدی هست به طبابت اوست ! همان ولی امر الهی که این بار هم با حرکتی فاطمی به میدان آمد : او که برخلاف منافقان و دروغ پردازان وهمه سران حکومتهای زر و زور وتزویر جهان ، بیش از همه کس و پیش از همه کس مطیع حکم خدا ومجری اوامر الهی است ، برای اجرای حکمی که خود استخراج و کشف نموده ، آن هم به طریق صواب فقه پویای تشیع ، از عشق به حضور در بزرگترین همایش فرهنگی سالانه کشور در این سال گذشت : آری ! نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، میعادگاه همه ساله عاشقان فرهنگ ومجاهدان این خطه خطیر از حیات انسانی ، امسال صدای قدمهای آن مرد الهی را - که در عشق به کتاب وفرهنگ زبانزد عام وخاص بوده وهست - نشنید ! آری ! او به نمایشگاه نیامد ! آن هم در سال « اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی » که البته خود حضرتش نامیده بود وفرهنگش را مهمتر از اقتصادش گفته بود ! تا ... همگان بپرسند : « چرا؟! »
راستی که این سیلی نرمی بود بر گوش مسئولان ومردمی که از اجرای حکم خدا فراری شده اند باشدکه از این خواب غفلت برخیزند و بپرسند که چرا ؟! و ما با رجوع به سرحلقه سلسله امامت وامیر قافله ولایت حضرت علی (ع ) می گوییم :« چه خیری است در خیری که به دست نمی آید جز به شر ؟! » " خیر " اقتصادی یا فرهنگی با " شر" دریدن حرمت حکم خدا وزیرپانهادن استفتاء رسمی از ولی امر خدا و مرجع تقلید مسلمانان جهان " ؟! چه خیالات واهیی !
ومگر می توان تصور کرد که این همه فقط ناشی از اشتغالات او باشد ؟! [چنانکه دفتر ایشان اعلام کرد ] ... او که عاشق کتاب و فرهنگ است و هنوز برشانه مدیریتش چفیه جهاد دارد و در سال فرهنگ واقتصاد یکه تاز میدان عزم است !
نه ... او نیامد تا همگان بدانند که آقای ما از آن شیخ ها نیست که در منبر چیزی می گوید و ... " چون به خلوت می رود آن کار دیگر می کند ! " ..
کامل در
www.dolatebahar.com/view/10937/
نقل قول کردن
+3 #1864 عاشق امام 1393-02-29 14:44
مصلای امام خمینی (ره) یا مرکز نمایشگاهی تهران؟!
...محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دام ظله)
السلام علیکم و رحمة الله و علی عبادالله الصالحین
احتراماً؛ با توجه به اینکه مصلای بزرگ امام خمینی (ره) به فرمان امام راحل عظیم الشان(ره) و حمایت‌های حضرتعالی احداث گردیده است و با عنایت به اظهارات رئیس محترم شورای سیاستگذاری ساخت مصلی مبنی بر آمادگی بیش از پانزده ساله شبستان این مصلی جهت برگزاری نماز جمعه، رضایتمندی گسترده نمازگزاران متدین و مردم انقلابی از برگزاری نماز در مصلی، استقبال بیش از پیش مردم خصوصا قشر جوان و رفع بسیاری از مشکلات نمازگزاران از جمله ترافیک بسیاری از خیابان های اطراف دانشگاه، سردی هوا و مزاحمت صوت جهت همسایگان، در حالیکه مدیر عامل محترم مصلی اعلام نموده است که نمازجمعه به جهت برگزاری نمایشگاه‌های مختلف به دانشگاه تهران انتقال پیدا کند، سوال ما از محضر آن مرجع عظیم الشان جهان اسلام و رهبر و مقتدایمان این است که:
1- با توجه به اینکه ساخت مصلی اساساً به منظور برگزاری نماز جمعه بوده است و دانشگاه تهران محلی موقتی و به صورت اضطرار بوده است؛ آیا برگزاری نمایشگاه ها در مصلی، در حالی که خود نمازجمعه به این مکان نیاز دارد؛ جایز است؟ و نیز، آیا در حالیکه امکان استفاده از مصلی جهت ترویج نماز جمعه و فرهنگ نماز وجود دارد؛ استفاده از آن در موارد غیر مجاز است؟
بسمه تعالی
اقامه نماز جمعه در مصلای یادشده مقدم بر سایر امور است و اگر برپایی نمایشگاه ها مزاحم با نمازجمعه باشد جایز نیست.

ستاد نماز جمعه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد :
«بدینوسیله به اطلاع مردم مومن و متدین تهران بزرگ می‌رساند؛ باتوجه به اینکه مدیریت محترم مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، قبل از استفتاء این ستاد از محضر مبارک مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص برگزاری نمازجمعه در مصلی، وعده‌هایی را به منظور برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی نهایی نموده است و ملغی نمودن آنها غیر ممکن می‌باشد؛ لذا نمازجمعه این هفته، مورخ اول فروردین 1393 در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
در ادامه این اطلاعیه آمده است، انشاءالله، نمازجمعه تهران از هفته سوم خرداد ماه 1393 (از 16 خرداد) مجدداً در مصلای امام خمینی (ره) نمازجمعه برگزار خواهد شد که با حضور معنوی شما سرمایه‌های اصلی انقلاب، ندای وحدت آفرین و دشمن شکن صفوف توحیدی بر بلندای جهان مستولی می‌شود.
در پایان این بیانیه آمده است،مصلای بزرگ نمازجمعه امام خمینی(ره)، بزرگترین مصلی در جهان اسلام و دارای ظرفیت‌های بالقوه و بسیار بزرگی است که می‌بایست مجلس شورای اسلامی و بویژه دولت محترم، با عزم و اراده ملی در سال آینده، فاز یک آن را با موفقیت به انجام برسانند تا افتخاری دیگر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگار شود.
ستاد نماز جمعه تهران 23/12/92 »
ادامه دارد
نقل قول کردن
+2 #1863 دولت امید! 1393-02-29 14:20
ولی بسیاری بر این باورند که روش آقای احمدی‌نژاد عادلانه نبوده است به‌خصوص در حوزه تولید؟
موضوعی که مطرح می‌کنید، انحرافی است که از مسئولان وقت در دولت و خارج از دولت عنوان می‌شود. قرار نیست که از اقشار متوسط و متوسط به پایین جامعه پول بگیریم و دودستی تقدیم تولید بکنیم آن هم به اسم کمک به تولید. اگر بخواهیم به تولید کمک کنیم، منابع بانک‌ها وجود دارد چرا یارانه از جیب مردم بگیریم، به تولید بدهیم! این مبنایش عدالت است؟
ولی این قانون شده است؟
درست است که در قانون بودجه آمده و دولت احمدی‌نژاد نیز به آن عمل کرد، آمار و ارقامش هم موجود است. 37 هزار میلیارد تومان در طول اجرای مرحله اول هدفمندی یارانه‌ها به تولید ترزیق شد در قالب تسهیلات که به تولیدکننده می‌گفتیم تسهیلات بیاید بگیرید و بروید کار کنید و بعد بازگردانید. ولی حرف آقایان این است که بگیرند و پس ندهند. کسانی که این حرف را می‌زنند این سوال را از آنها بپرسید که شما وقتی می‌گویید بخشی از درآمدهای یارانه کمک به تولید است این را چگونه می‌خواهید بدهید؟ ‌منظورتان چیست؟ 37 هزار میلیارد تومان در حوزه پرداخت تسهیلاتی بوده که در همین مقطع انجام شد. نزدیک 107میلیارد تومان یارانه حامل‌های انرژی به تولیدکننده داده شد. پول برق کارخانه‌دار و کشاورزی از پول برق خانوار ارزان‌تر بود. پول گازوئیل و سوخت صنعت و کشاورزی از پول گازوئیل و صنعت و حمل‌ونقل خانوار ارزان‌تر بود. چرا می‌گویند کمک نشده؟

فکر می‌کنید حرف این دولت چیست؟
این دولت و آقایان می‌گویند که از جیب مردم بلاعوض به تولیدکننده‌ها یارانه بدهید. آیا این عدالت است؟ کسی که به هر دلیلی از دریافت یارانه انصراف داد یا حذفش کردیم را بگیریم دودستی به کارخانه‌دار آن هم بلاعوض بدهیم.

معتقدم برخی از افرادی که از مرحله اول هدفمندی که چرا به تولید پول داده نشد، ناراضی هستند، کسانی بودند که انتظار داشتند ما این پول را مجانی در اختیار افراد،‌ اشخاص و شبکه‌هایی بگذاریم که بعضا متصل به این آقایان بودند.
آقای احمدی‌نژاد اعتقاد به این مساله نداشت، ایشان معتقد بود که باید به تولید سوخت کمک شود، در تعرفه‌ها کمک می‌کنیم نه اینکه پول مردم را از جیب مردم دربیاوریم به تولیدکننده بدهیم و بگوییم برو به امید خدا، آیا این اسمش حمایت از تولید است؟ بی‌صبرانه منتظریم تا ببینیم مرحله دوم که می‌خواهند به تولید از محل یارانه کمک شود، چگونه کمک خواهند کرد؟ قرار است چگونه به تولید کمک شود. خیلی مهم است و خیلی هم باید مراقب بود؛ افکار عمومی منتظرند اگر قرار است جایی از پول یارانه‌ها که از عموم مردم و از توده مردم گرفته می‌‌شود را چطور به تولیدکننده می‌دهند ضمن اینکه حامی تولید هستم و می‌گویم از منابع بانک‌ها به تولیدکننده‌ها بدهید. چرا از جیب مردم محروم می‌خواهید بیرون بکشید و به تولیدکننده بدهید؟ چرا؟ اگر می‌خواهیم یارانه بدهیم، آب را گران می‌کنیم، این پول آب از جیب چه کسانی بیرون می‌آید؟ پول آب را می‌خواهیم 25 درصد گران کنیم به خاطر یارانه‌ها یا به خاطر اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، به چه قشری بیشتر فشار می‌آید؟ برق را می‌خواهیم 25 درصد گران کنیم به خاطر یارانه‌ها یا به خاطر اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، به چه قشری بیشتر فشار می‌آید؟ ما 45 هزار تومان به مردمی که استحقاق داشتند، می‌دادیم. شما جنجال کردید، گفتید این باعث می‌شود اینها کار نکنند، بروند خانه بنشینند و از فعالیت و کارآفرینی فاصله بگیرند، پس چگونه ادعا می‌کنید پول را از جیب مردم بیرون بکشید و به‌نام کمک به تولید بلاعوض دراختیار کارخانه و تولیدکننده‌ها بدهید، این چه عدالتی است؟ اگر بگویید نه در قالب تسهیلات بدهید که الان نیز وجود دارد، منابع بانکی‌اش کجاست؟
منظورتان به کدام افراد است؟
این جواب کسانی است که مرتب آقای احمدی‌نژاد را متهم به این کردند که هدفمندی را بد اجرا کرد و از محل هدفمندی پول به تولید نداد.
www.dolatebahar.com/view/10961/
نقل قول کردن
+6 #1862 خادمی 1393-02-29 13:47
با توجه به وضعیت منطقه ، سوریه، و مهم تر از همه قدرت روز افزون محور مقاومت، تا چند روز دیگر سرنوشت سوریه و شاید هم موضوع سفیانی مشخص خواهد شد.
اگر متحدین مخالف سوریه تا پیش از انتخابات اقدامی نکنند، اسد پیروز خواهد شد ، و آنها بهانه ای برای مخالفت ندارند و از طرف دیگر روحیه و انگیزه ارتش سوریه بالاخواهد رفت و از لحاظ مردمی و بین المللی و افکار عمومی ، ادامه حمله به سوریه وجاهت نداردو تروریستها بسیار ضعیف خواهند شد. لذا آخرین فرصت مخالفین برای سرنگونی نظام سوریه پیش از انتخابات است و دیگر هیچ...

به این دلایل پیش بینی می شود تا یکی دو هفته دیگر ، دشمنان با اخرین توان و قوا به سوریه حمله کرده و اسد را ساقط نمایند
نقل قول کردن
+3 #1861 دولت امید! 1393-02-29 13:31
کمک 5 میلیاردتومانی بابک زنجانی به ستاد انتخاباتی یک کاندیدای مخالف احمدی نژاد!

هفته گذشته دکتر شمس الدین حسینی، وزیر اقتصاد دولت دهم در مصاحبه ای درباره بابک زنجانی گفت: "یک فرد بدهکار چرا باید با دو رئیس‌جمهور عکس داشته باشد. تازه بحث گرفتن عکس نیست، بلکه گرفتن جایزه است. این بدهی‌ها به حوزه‌های دیگری هم ادامه پیدا می‌کند. مثلاً شایعاتی در افواه وجود دارد که این شخص به برخی از ستادهای انتخاباتی کمک کرده است. حتی در صورتی که فرض بگیریم آنها این شخص را نمی‌شناختند، از نظر من اگر زمانی قرار باشد افراد از کسانی پول بگیرند که شناختی از آنها نداشته باشند، بحث‌هایی مثل کرسنت هم به وجود می‌آید."
پیگیریهای دولت بهار حاکی است، منظور از شایعات افواهی مطرح شده، کمک 5 میلیارد تومانی بابک زنجانی به ستاد انتخاباتی یک کاندیدای مخالف دکتر احمدی نژاد در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری است.
بنابر این گزارش، وی این مبلغ را تحویل یک عضو ارشد ستاد این کاندیدا داده که فرد مذکور به توهین نسبت به دکتر احمدی نژاد و دولتهای نهم و دهم مشهور است. شنیده ها حاکی است این فرد هم اکنون به شدت از افشای نامش در هراس است.
www.dolatebahar.com/view/10932/
نقل قول کردن
+5 #1860 بهین 1393-02-29 12:31
به نقل از مجتبی ص:
اولی سخنرانی روز دوم، بعدی روز سوم، این هم روز چهارم.
www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=964cbf19cc73c6bd88af9abc3b47b182
سخنرانی در مورد سفیانی هست

حجم فایل ها بیشتر از 7 مگ نیست ولی روز سوم و چهارم 45 مگ به بالا هست دلیلش رو نمی دونید چیه؟

ممنون برادر عزیز.
نقل قول کردن
+12 #1859 حمید 1393-02-29 11:57
به نقل از علیرضا:
تا آنجا که من اطلاع دارم برنامه سقوط بشار اسد دیروز کلید زده شده.
النصره با داعش مقابله خواهد کرد. و جبهه جنوب از درعا(سرزمین حوران) در حال حرکت هست. به سمت دمشق. درگیری سنگینی وجود دارد. احتمال زیاد به زودی بشار اسد سقوط کند.
برای نجات شیعیان دعا کنید.

باسلام بگید که از کجا اطلاع پیدا کردید ممنون -:as
نقل قول کردن
+4 #1858 ... 1393-02-29 11:52
بسم الله الرّحمن الرّحیم


zz: *-msz -:as
نقل قول کردن
+12 #1857 ... 1393-02-29 11:45
بسم الله الرّحمن الرّحیم


zz: -:as *-msz
نقل قول کردن
+2 #1856 ایمان 1393-02-29 11:22
به نقل از مجتبی ص:


با سلام
یکی از فواید ورود به این سایت معرفی چنین سایتهای مفید و مثمر ثمری است. بنده بابت تمام لینکهایی که بعضی از عزیزان در این جا قرار دادند و در حد وسع و ظرفیت خودم استفاده نمودم از همه این عزیزان تشکر می کنم.
نقل قول کردن
+9 #1855 سعاح 1393-02-29 10:59
نفرت از بندگان خوب خدا ناشی از دوستی با دشمنان خدا است!

دوستی با بندگان خوب خدا دافع دشمنان خدا است۔

مومن هم جاذبه دارد و هم دافعه،
یک دیوانه فقط دافعه دارد و
یک منافق فقه جاذبه۔

اگر کسی نه جاذبه داشته باشد و نه دافعه از آدمیت به حد یک سیب زمینی سقوط کرده است۔
نقل قول کردن
+10 #1854 علیرضا 1393-02-29 10:46
تا آنجا که من اطلاع دارم برنامه سقوط بشار اسد دیروز کلید زده شده.
النصره با داعش مقابله خواهد کرد. و جبهه جنوب از درعا(سرزمین حوران) در حال حرکت هست. به سمت دمشق. درگیری سنگینی وجود دارد. احتمال زیاد به زودی بشار اسد سقوط کند.
برای نجات شیعیان دعا کنید.
نقل قول کردن
+29 #1853 man 1393-02-29 10:41
بر قامت دلربای مهدی صلوات
نقل قول کردن
+23 #1852 مهرداد / بچه مثبت 1393-02-29 03:08
:-?
آفرینش آسمان و زمین از آفرینش مردم بزرگتر است ، ولی بیشتر مردم نمی دانند... @};-


سوره مبارکه غافر آیه 57
«لَخَلْقُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ أَکْبَرُ مِنْ خَلْقِ النَّاسِ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ»

«آفرینش آسمان و زمین از آفرینش مردم بزرگ تر است ، ولی بیشتر مردم نمی دانند»
www.afsaran.ir/link/601310
zz:
نقل قول کردن
+5 #1850 التماس دعای فرج 1393-02-29 00:42
سوالاتی پیرامون آخرالزمان و جواب های آیت الله بهجت (ره)

وظیفه ما در در دوران غیبت چیست؟

گویا ائمه ما سلام الله علیهم اجمعین این مطلب را با ما اتمام حجت کرده اند، و لذا فرموده اند: « برای فرج، بسیار دعا کنید.» البته نه با لقلقه زبان! و نیز فرموده اند: «به راه و رسم نخستین عمل کنید.» [متن روایت بدین صورت است: به همان دستور که بر آن هستید عمل کنید، تا این که مطلب برای شما، روشن گردد] یعنی در وقایع و رویدادهای تازه «آنگونه که در گذشته عمل می کردید، عمل کنید.
ائمه سلام الله علیهم اجمعین به ما یاد دادند که به یقینیات عمل کنیم، و هر کجا یقین نداشتیم توقف و احتیاط کنیم.»
www.fardanews.com/fa/news/341871

یعنی به همان دین سنتی خود پایبند باشید...


_______________ _______________ _______________ _______________ _

به نقل از التماس دعای فرج:
سلام

منظورم مطلبی بود که درباره آقای قالیباف و مدیریت جهادی و مقامات عالیرتبه نوشته شده بود؛ و ظاهرا حذف شده.
.....

بی دقتی کردم؛ پست مزبور (عاقبت یک سرهنگ!) حذف نشده:
tarastakhiz.blogfa.com/

u:313
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (1889)