رایحه ظهور

در مکتب ولایت : ظهور آینده‌ى قطعى شماست. جوانان، براى این حرکت عظیم آماده شوند...

 ملت ایران به فضل پروردگار، با هدایت الهى، با کمکهاى معنوى غیبى و با ادعیه‌ى زاکیه و هدایتهاى معنوى ولى‌الله‌الاعظم ارواحنافداه خواهد توانست تمدن اسلامى را بار دیگر در عالم سربلند کند و کاخ با عظمت تمدن اسلامى را برافراشته نماید. این، آینده‌ى قطعى شماست. جوانان، خودشان را براى این حرکت عظیم آماده کنند...

» ابتدای نظرات (1585)

 

ما نباید فکر کنیم چون امام زمان(عج) می آید و دنیا را پر از عدل و داد می کند، امروز وظیفه‌اى نداریم؛ نه، بعکس، ما امروز وظیفه داریم در آن جهت حرکت کنیم تا براى  ظهور آن بزرگوار آماده شویم.

 این، آینده‌ى قطعى شماست
ملت ایران به فضل پروردگار، با هدایت الهى، با کمکهاى معنوى غیبى و با ادعیه‌ى زاکیه و هدایتهاى معنوى ولى‌الله‌الاعظم ارواحنافداه خواهد توانست تمدن اسلامى را بار دیگر در عالم سربلند کند و کاخ با عظمت تمدن اسلامى را برافراشته نماید. این، آینده‌ى قطعى شماست. جوانان، خودشان را براى این حرکت عظیم آماده کنند. نیروهاى مؤمن و مخلص، این را هدف قرار دهند.
دیدار ایثارگران 29/05/1376

قبل از فرج، آسایش و راحت‌طلبى و عافیت نیست!
قبل از دوران مهدى موعود، آسایش و راحت‌طلبى و عافیت نیست. ...قبل از ظهور مهدى موعود، در میدانهاى مجاهدت، انسانهاى پاک امتحان مى‌شوند؛ در کوره‌هاى آزمایش وارد مى‌شوند و سربلند بیرون مى‌آیند و جهان به دوران آرمانى و هدفىِ مهدى موعود(ارواحنافداه) روزبه‌روز نزدیکتر مى‌شود؛ این، آن امید بزرگ است؛ لذا روز نیمه‌ى شعبان، روز عید بزرگ است.
دیدار با مردم قم 30/11/1370

حقیقت انتظار
انتظار، یعنى دل سرشار از امید بودن نسبت به پایان راه زندگى بشر. ممکن است کسانى آن دوران را نبینند و نتوانند درک کنند - فاصله هست - اما بلاشک آن دوران وجود دارد؛ لذا تبریک این عید - که عید امید و عید انتظار فرج و گشایش است - درست نقطه‌ى مقابل آن چیزى است که دشمن مى‌خواهد به وجود بیاورد.
ما آن وقتى مى‌توانیم حقیقتاً منتظر به حساب بیاییم که زمینه را آماده کنیم. براى  ظهور مهدى موعود(ارواحنافداه) زمینه باید آماده بشود؛ و آن عبارت از عمل کردن به احکام اسلامى و حاکمیت قرآن و اسلام است. اولین قدم براى حاکمیت اسلام و براى نزدیک شدن ملتهاى مسلمان به عهد ظهور مهدى موعود (ارواحنافداه و عجّل‌اللَّه‌فرجه)، به‌وسیله‌ى ملت ایران برداشته شده است؛ و آن، ایجاد حاکمیت قرآن است؛
دیدار به مناسبت میلاد حضرت مهدى (عج) 25/09/1376

باید زمینه را آماده کنى
مسأله‌ى ولادت حضرت مهدى علیه‌الصّلاةوالسّلام‌وعجّل‌اللَّه‌تعالى‌فرجه‌الشّریف، از این جهت هم حائز اهمیت است که مسأله‌ى انتظار و دوران موعود را که در مذهب ما، بلکه در دین مقدّس اسلام ترسیم شده است - دوران موعود آخرالزّمان؛ دوران مهدویت - ما به یاد بیاوریم، روى آن تکیه کنیم و بر روى آن مطالعه و دقّت و بحثهاى مفیدى انجام گیرد. شما باید زمینه را آماده کنى، تا آن بزرگوار بتواند بیاید و در آن زمینه‌ى آماده، اقدام فرماید. از صفر که نمى‌شود شروع کرد! جامعه‌اى مى‌تواند پذیراى مهدى موعود ارواحنافداه باشد که در آن آمادگى و قابلیت باشد، والّا مثل انبیا و اولیاى طول تاریخ مى‌شود
در دیدار با پاسداران 10/12/1368

دنیا را از عدل و داد پر مى‌کند و ظلم را ریشه‌کن مى‌سازد
خصوصیت مهدى موعود(عجل‌الله‌تعالى‌فرجه‌وارواحنافداه) در نظر مسلمانان این است که: «یملأالله به‌الارض قسطا و عدلا کما ملئت ظلما و جورا». عدل و داد، استقرار عدالت در جامعه، از بین بردن ظلم از سطح زمین، خصوصیت مهدى موعود است. ... بشر به سمت آن چیزى حرکت مى‌کند که مظهر آن، وجود مقدس مهدى(علیه‌الصلاةوالسلام‌و عجل‌الله‌تعالى‌فرجه‌الشریف) باشد و او کسى است که در احادیث متواتر وارد شده که دنیا را از عدل و داد پر مى‌کند و ظلم را ریشه‌کن مى‌سازد.
سخنرانى در خجسته سالروز ولادت امام زمان(عج) 22/12/1368

 

باید در آن جهت تلاش و کار کنیم
ما که منتظر امام زمان هستیم، باید در جهتى که حکومت امام زمان(علیه الاف التحیة و الثناء و عجل‌الله تعالى فرجه) تشکیل خواهد شد، زندگى امروز را در همان جهت بسازیم و بنا کنیم. البته، ما کوچکتر از آن هستیم که بتوانیم آن گونه بنایى را که اولیاى الهى ساختند یا خواهند ساخت، بنا کنیم؛ اما باید در آن جهت تلاش و کار کنیم.
مظهر عدل پروردگار، امام زمان(عج) است و مى‌دانیم که بزرگترین خصوصیت امام زمان(علیه‌الصّلاةوالسّلام) - که در دعاها و زیارات و روایات آمده است - عدالت مى‌باشد: «یملأ اللَّه به الارض قسطا و عدلا».
رابطه‌ى قلبى و معنوى بین آحاد مردم و امام زمان(عج) یک امر مستحسن، بلکه لازم و داراى آثارى است؛ زیرا امید و انتظار را به طور دایم در دل انسان زنده نگه مى‌دارد.
دیدار اقشار مختلف مردم در روز نیمه‌ی شعبان 27/05/1387

 

مصداق وعده‌ی الهی
ما همین‌قدر مى‌دانیم که وجود مقدس امام زمان، مصداق وعده‌ى الهى است. همین‌قدر مى‌دانیم که این بازمانده‌ى خاندان وحى و رسالت، علم سرافراز خدا در زمین است. «السلام علیک ایها العلم المنصوب و العلم المصبوب و الغوث و الرحمة الواسعة وعدا غیر مکذوب».
...حجت خدا در بین مردم زنده است؛ موجود است؛ با مردم زندگى میکند؛ مردم را مى‌بیند؛ با آنهاست؛ دردهاى آنها، آلام آنها را حس میکند. انسانها هم، آنهائى که سعادتمند باشند، ظرفیت داشته باشند، در مواقعى به طور ناشناس او را زیارت میکنند. او وجود دارد؛ یک انسان واقعى، مشخص، با نام معین، با پدر و مادر مشخص و در میان مردم است و با آنها زندگى میکند. این، خصوصیت عقیده‌ى ما شیعیان است.
سخنرانى در سالروز میلاد امام عصر(عج) 11/12/1369

خواهد رسید...
دورانى خواهد رسید که قدرت قاهره‌ى حق، همه‌ى قله‌هاى فساد و ظلم را از بین خواهد برد و چشم‌انداز زندگى بشر را با نورعدالت منور خواهد کرد؛ معناى انتظار دوران امام زمان این است.
دیدار با مردم قم 30/11/1370

پیام انقلاب ما
بشریت که با عطش تمام منتظر امام زمان عج‌الله تعالى فرجه الشریف است و مى‌خواهد مهدى موعود بیاید و چشم انتظار آن حضرت است، براى این است که او بیاید تا دنیا را از عدل و داد پر کند. این است آن پیامى که انقلاب اسلامى براى دنیا دارد و خودش هم متعهد و متکفل آن است.
دیدار با کارگزاران 17/10/1371

امیدى در دل بنى‌آدم
امام زمان علیه سلام‌الله، رمز  عدالت و مظهر قسط الهى در روى زمین است. به همین جهت است که همه‌ى بشریت، به شکلى انتظار  ظهور آن حضرت را مى‌کشند. ...موضوع امام زمان عج الله تعالى فرجه الشریف، با این دید، نه مخصوص شیعه و نه حتى مخصوص مسلمین است. بلکه انتظارى در دل همه‌ى قشرهاى بشر و ملتهاى عالم است. امیدى است در دل بنى‌آدم؛ که تاریخ بشریت به سمت صلاح حرکت مى‌کند. این امید، به بازوان قوت مى‌بخشد، به دلها نور مى‌دهد و معلوم مى‌کند که هر حرکت عدالتخواهانه‌اى، در جهت قانون و گردش طبیعى این عالم و تاریخ بشر است.
دیدار مهمانان خارجى دهه‌ى فجر در روز نیمه شعبان 18/11/1371

 

تاثیر اعتقاد به ظهور حضرت
ملتى که به خدا معتقد و مؤمن و متکى است و به آینده امیدوار است و با پرده نشینان غیب در ارتباط است؛ ملتى که در دلش خورشید امید به آینده و زندگى و لطف و مدد الهى مى‌درخشد، هرگز تسلیم و مرعوب نمى‌شود و با این حرفها، از میدان خارج نمى‌گردد. این، خصوصیت اعتقاد به آن معنویت مهدى علیه آلاف التحیة والثناء است. عقیده به امام زمان، هم در باطن فرد، هم در حرکت اجتماع و هم در حال و آینده، چنین تأثیر عظیمى دارد. این را باید قدر دانست.

دیدار در روز میلاد پربرکت حضرت ولى عصر(عج) 17/10/1374

زندگى بشر هم از آن‌جا به بعد است!
دنیاى سرشار ازعدالت و پاکى و راستى و معرفت و محبت، دنیاى دوران امام زمان است که زندگى بشر هم از آن‌جا به بعد است. زندگى حقیقى انسان در این عالم، مربوط به دوران بعد از  ظهور امام زمان است که خدا مى‌داند بشر در آن‌جا به چه عظمتهایى نایل خواهد شد.
خطبه‌هاى نماز جمعه‌ى تهران 26/01/1379

روز تحقق شعارها
شعارهایى که امام زمان علیه‌الصلاةوالسلام‌وعجل‌الله‌تعالى‌فرجه بر سر دست خواهد گرفت و عمل خواهد کرد، امروز شعارهاى مردم ماست؛ شعارهاى یک کشور و یک دولت است. ... این شعارها یک روز تحقق پیدا خواهد کرد.
بیانات در سالروز میلاد خجسته‌ى امام زمان (عج) 22/08/1379

فقط نشستن و اشک ریختن فایده ندارد!
امام زمان ارواحنافداه با اقتدار و قدرت و تکیه بر توانایى‌اى که ایمان والاى خود او و ایمان پیروان و دوستانش، او را مجهز به آن قدرت کرده است، گریبان ستمگران عالم را مى‌گیرد و کاخهاى ستم را ویران مى‌کند.
درس دیگر اعتقاد به  مهدویت و جشنهاى نیمه‌ى شعبان براى من و شما این است که هر چند اعتقاد به حضرت مهدى ارواحنافداه یک آرمان والاست و در آن هیچ شکى نیست؛... اما این آرمانى است که باید به دنبال آن عمل بیاید. انتظارى که از آن سخن گفته‌اند، فقط نشستن و اشک ریختن نیست.

دیدار اقشار مختلف مردم به مناسبت نیمه‌ى شعبان در مصلاى تهران 30/07/1381

 

ما باید خود را براى سربازى امام زمان آماده کنیم
انتظار به معناى این است که ما باید خود را براى سربازى امام زمان آماده کنیم.. سربازى منجى بزرگى که مى‌خواهد با تمام مراکز قدرت و فساد بین‌المللى مبارزه کند، احتیاج به خودسازى و آگاهى و روشن‌بینى دارد... ما نباید فکر کنیم که چون امام زمان خواهد آمد و دنیا را پر از عدل و داد خواهد کرد، امروز وظیفه‌اى نداریم؛ نه، بعکس، ما امروز وظیفه داریم در آن جهت حرکت کنیم تا براى ظهور آن بزرگوار آماده شویم. اعتقاد به امام زمان به معناى گوشه‌گیرى نیست. ...امروز اگر ما مى‌بینیم در هر نقطه‌ى دنیا ظلم و بى‌عدالتى و تبعیض و زورگویى وجود دارد، اینها همان چیزهایى است که امام زمان براى مبارزه با آنها مى‌آید. اگر ما سرباز امام زمانیم، باید خود را براى مبارزه با اینها آماده کنیم.

دیدار اقشار مختلف مردم به مناسبت نیمه‌ى  شعبان در مصلاى تهران 30/07/1381

 

بزرگترین وظیفه‌ى منتظران
بزرگترین وظیفه‌ى منتظران امام زمان این است که از لحاظ معنوى و اخلاقى و عملى و پیوندهاى دینى و اعتقادى و عاطفى با مؤمنین و همچنین براى پنجه درافکندن با زورگویان، خود را آماده کنند. کسانى که در دوران دفاع مقدس، سر از پا نشناخته در صفوف دفاع مقدس شرکت مى‌کردند، منتظران حقیقى بودند. کسى که وقتى کشور اسلامى مورد تهدید دشمن است، آماده‌ى دفاع از ارزشها و میهن اسلامى و پرچم برافراشته‌ى اسلام است، مى‌تواند ادعا کند که اگر امام زمان بیاید، پشت سر آن حضرت در میدانهاى خطر قدم خواهد گذاشت. اما کسانى که در مقابل خطر، انحراف و چرب و شیرین دنیا خود را مى‌بازند و زانوانشان سست مى‌شود؛ کسانى که براى مطامع شخصى خود حاضر نیستند حرکتى که مطامع آنها را به خطر مى‌اندازد، انجام دهند؛ اینها چطور مى‌توانند منتظر امام زمان به حساب آیند؟ کسى که در انتظار آن مصلح بزرگ است، باید در خود زمینه‌هاى صلاح را آماده سازد و کارى کند که بتواند براى تحقق صلاح بایستد.

دیدار اقشار مختلف مردم به مناسبت نیمه‌ى  شعبان در مصلاى تهران 30/07/1381

 

یک حکومت صددرصد مردمى
...حکومت آینده‌ى حضرت مهدى موعود ارواحنافداه، یک حکومت مردمى به تمام معناست... امام زمان، تنها دنیا را پر از عدل و داد نمى‌کند؛ امام زمان از آحاد مؤمن مردم و با تکیه به آنهاست که بناى عدل الهى را در سرتاسر عالم استقرار مى‌بخشد و یک حکومت صددرصد مردمى تشکیل مى‌دهد

دیدار اقشار مختلف مردم به مناسبت نیمه‌ى  شعبان در مصلاى تهران 30/07/1381

 

ناظر است و مى‌بیند!
امام زمان ناظر است و مى‌بیند. انتخابات شما را امام زمان دید؛ اعتکاف شما را امام زمان دید؛ تلاش شما جوان‌ها را براى آذین‌بندى نیمه‌ى شعبان، امام زمان دید؛ حضور شما زن و مرد را در میدان‌هاى گوناگون، امام زمان دیده است و مى‌بیند؛ حرکت دولتمردان ما را در میدان‌هاى مختلف، امام زمان مى‌بیند و امام زمان از هر آنچه که نشانه‌ى مسلمانى و نشانه‌ى عزم راسخ ایمانى در آن هست و از ما سر مى‌زند، خرسند مى‌شود. اگر خداى نکرده عکس این عمل بکنیم، امام زمان را ناخرسند مى‌کنیم. ببینید، چه عامل بزرگى است.
دیدار اقشار مختلف مردم به‌مناسبت نیمه‌ى شعبان 29/06/1384

 

این معنى انتظار فرج است
معناى انتظار فرج به عنوان عبارة أخراى انتظار ظهور، این است که مؤمن به اسلام، مؤمن به مذهب اهل‌بیت(علیهم السلام) وضعیتى را که در دنیاى واقعى وجود دارد، عقده و گره در زندگى بشر میشناسد... امام زمان (علیه الصلاة و السلام) براى اینکه فرج براى همه‌ى بشریت به وجود بیاورد، ظهور میکند که انسان را از فروبستگى نجات بدهد؛ جامعه‌ى بشریت را نجات بدهد؛ بلکه تاریخ آینده‌ى بشر را نجات بدهد. انتظار فرج یعنى قبول نکردن و رد کردن آن وضعیتى که بر اثر جهالت انسانها، بر اثر اغراض بشر بر زندگى انسانیت حاکم شده است. این معنى انتظار فرج است.
دیدار اقشار مختلف مردم به‌مناسبت نیمه‌ى شعبان 29/06/1384

دست قاهر قدرتمند الهى
...انتظار فرج، انتظار دست قاهر قدرتمند الهى ملکوتى است که باید بیاید و با کمک همین انسانها سیطره‌ى ظلم را از بین ببرد و حق را غالب کند و عدل را در زندگى مردم حاکم کند و پرچم توحید را بلند کند؛ انسانها را بنده‌ى واقعى خدا بکند. باید براى این کار آماده بود... انتظار معنایش این است. انتظار حرکت است؛ انتظار سکون نیست؛ انتظار رها کردن و نشستن براى اینکه کار به خودى خود صورت بگیرد، نیست. انتظار حرکت است. انتظار آمادگى است. ...انتظار فرج یعنى کمر بسته بودن، آماده بودن، خود را از همه جهت براى آن هدفى که امام زمان (علیه الصلاة والسلام) براى آن هدف قیام خواهد کرد، آماده کردن. آن انقلاب بزرگ تاریخى براى آن هدف انجام خواهد گرفت. و او عبارت است از ایجاد عدل و داد، زندگى انسانى، زندگى الهى، عبودیت خدا؛ این معناى انتظار فرج است

منبع : خبرگزاری شبستان

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1585 رصد 1393-04-07 13:52
به نقل از ا.و.ک.:
سلام برهمه دوستان
بنظر شما
آیا عوف سلمی خروج کرده است؟!

سلام علیکم

مقاله جدید سایت منتشر شده- سوالتون رو در مقاله جدید بپرسید
فتنه هایی که بشارت فتح دارند ، جولان یاران سفیانی زمینه ساز خروج سیدخراسانی
www.u313.ir/index.php/2014-02-05-14-05-43/item/1192-2014-06-11-13-39-47.html
zz:
نقل قول کردن
0 #1584 ا.و.ک. 1393-04-07 12:46
سلام برهمه دوستان
بنظر شما
آیا عوف سلمی خروج کرده است؟!
نقل قول کردن
+1 #1583 yt 1393-03-27 23:15
به نقل از منتظرییقرار:
رد پای آمریکا در عراق
کری: درباره اقدام نظامی در عراق رایزنی کرده‌ایم
farsnews.com/newstext.php?nn=13930323000698


جانشین صدام فرمانده کل داعش شد
شبکه المیادین لبنان، از انتخاب "عزت ابراهیم الدوری" به عنوان فرمانده کل داعش خبر داد.
به گزارش مشرق، شبکه المیادین لبنان، از انتخاب "عزت ابراهیم الدوری" به عنوان فرمانده کل داعش خبر داد.

سرکرده بعثی‌های عراق فرمانده کل داعش شد

در جلسه‌ای که شامل سرکردگان گروه تروریستی داعش و گروهک موسوم به "ارتش نقشبندیه" در منطقه "القیاره" در جنوب موصل برگزار شد، تصویب شد که تمامی عملیات‌های نظامی داعش تحت فرماندهی واحد به رهبری "عزت ابراهیم الدوری" انجام گیرد.

بنا بر این گزارش، از دیگر مصوبات این جلسه، ضرورت عدم انتصاب افراد غیرعراقی به فرماندهی‌های نظامی و ریاست هیئات شرعی داعش بوده است.

خارج‌سازی پنج درصد از تسلیحات به غنیمت‌گرفته شده از ارتش عراق به سوریه نیز از مصوبات این جلسه بوده است.
نقل قول کردن
0 #1582 منتظرییقرار 1393-03-23 18:18
رد پای آمریکا در عراق
کری: درباره اقدام نظامی در عراق رایزنی کرده‌ایم
farsnews.com/newstext.php?nn=13930323000698
نقل قول کردن
+2 #1581 پارسا 1393-03-22 00:25
5 هزار تفنگدار آمریکایی وارد خاک عراق شدند

پایگاه خبری "الغد پرس" عراق به نقل از یک منبع امنیتی مدعی شد 5 هزار تفنگدار آمریکایی وارد خاک عراق شدند.

یک منبع امنیتی در مصاحبه با پایگاه خبری "الغد پرس" عراق گزارش داد برخی خبرها حکایت از ورود 5 هزار سرباز آمریکایی به خاک عراق با هدف مشارکت در عملیات نظامی علیه گروه های تروریستی دارد.

این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، با اشاره به اینکه برخی خبرها حکایت از ورود 5 هزار سرباز آمریکایی به فرودگاه بغداد در عصر امروز دارد گفت: احتمال دارد این نیروها در عمیات نظامی که از نیمه شب آغاز می شود، شرکت کنند.
نقل قول کردن
+3 #1580 پارسا 1393-03-22 00:15
درگیری شدید در چند صدمتری حرم امامین عسکریین(ع)

بنابراین گزارش در حال حاضر درگیری‌های شدیدی بین جوانان شیعی با این گروه تررویستی جریان دارد.


خبرگزاری فارس از درگیری های شدید در نزدیک حرم امامین عسکریین سلام الله علیهما خبر داد.

این خبرگزاری به نقل از منابع خبری وابسته به تروریست های داعش در شبکه‌های اجتماعی، این خبر را منتشر کرد.

بنابراین گزارش در حال حاضر درگیری‌های شدیدی بین جوانان شیعی با این گروه تررویستی جریان دارد.

همچنین این منابع مدعی شده‌اند که در نزدیک حرمین عسگریین(ع) با جوانان شیعه درگیرند و این درحالی است که منابع خبری همچون خبرگزاری فرانسه گزارش داده که پلیس سامرا در ورودی شهر با داعش درگیر است.
نقل قول کردن
+1 #1579 خادم الرضا 1393-03-22 00:13
به نقل از خادم الرضا:
طول عمر حضرت رسول اکرم ص و حضرت موسی ع والعاقبه للمتقین @};-

اصلاح طول عمر به زمان بعثت
نقل قول کردن
+6 #1578 خادم الرضا 1393-03-22 00:02
تطبیق جمهوری اسلامی به عنوان وعده اول و ظهور مولا به عنوان وعده اصلی یعنی زمینه سازی یعنی حرفهای زیاد... دقت کنید که چرا بعضی علما بزرگوار حداکثر زمان انقلاب اسلامی به انقلاب مهدوی را 40 سال که به اندازه طول عمر حضرت رسول اکرم ص و حضرت موسی ع می دانند مبنای قرآنی و روایی دارد ...
امید است م خداوند متعال ما را با معارف قرآنی و روایی آشناتر نموده و دریچه فهم و تدبر در آنها را به برکت امام عصر عج بر روی ما بگشاید...
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
+7 #1577 خادم الرضا 1393-03-21 23:58
ادامه مطلب :
و آن، «اِنّا رآدّوهُ اِلَیک» بود. در آیات بعدى - که حالا آن آیات را آقاى سبزعلى متأسّفانه نخواند - میفرماید: فَرَدَدنهُ اِلى‌ اُمِّهِ کَى تَقَرَّ عَینُها وَ لا تَحزَنَ وَ لِتَعلَمَ اَنَّ وَعدَ الله حَقّ؛ (۵) اینکه ما بچّه را به مادر برگرداندیم، خب بله، «تَقَرَّ عَینُها» دارد، «وَ لا تَحزَن» دارد - دلش خوش شد، دلش آرام گرفت، چشمش روشن شد - امّا اثر دیگرِ این برگرداندن، این بود که «وَ لِتَعلَمَ اَنَّ وَعدَ الله حَقّ»؛ بداند که این وعده‌اى که ما دادیم - و گفتیم منجى را میفرستیم و کسى را خواهیم فرستاد که بنا است جامعه‌ى بنى‌اسرائیل را در مصر از استضعاف خارج کند - وعده‌ى درستى است؛ دلش مطمئن بشود، و خاطرجمع بشود. یعنى یک وعده‌ى کوچک از سوى پروردگار تحقّق مى‌یابد، براى اینکه هر انسان اهل تدبّرى از تحقّق این وعده‌ى کوچک، اطمینان پیدا کند که آن وعده‌ى بزرگ تحقّق پیدا خواهد کرد. آنچه از موفّقیّتها در طول تاریخ براى بشریّت از طریق دین حاصل شده، همان وعده‌هاى کوچک است؛ از جمله جمهورى اسلامى. جمهورى اسلامى هم یکى از همین وعده‌ها است؛ خداى متعال وعده داده بود که اگر مبارزه کنید، اگر صبر کنید، اگر به خداى متعال توکّل کنید، در جایى که گمان آن را نمیبرید و امید آن را ندارید، به شما قدرت خواهیم داد؛ همین اتّفاق افتاد: ملّت ایران مبارزه کرد، صبر کرد، ایستاد، فداکارى کرد، از دادنِ جان دریغ نکرد و اتّفاقى افتاد که هیچ‌کس تصوّر آن را نمیکرد! چه کسى خیال میکرد در این منطقه‌ى بسیار حسّاس، در این کشور بسیار مهم، در مقابله‌ى با آن رژیمِ بشدّت حمایت‌شونده‌ى از سوى قدرتهاى بین‌المللى، یک حکومتى به‌وجود بیاید و یک انقلابى به پیروزى برسد، آن هم براساس دین، براساس فقه، براساس شریعت؟ چه کسى چنین تصوّرى میکرد؟ هیچ‌کس. اگر کسى بگوید من میدانستم این‌جورى میشود، مگر از طُرق غیبى فهمیده باشد؛ محاسبات، مطلقاً این را نشان نمیداد، امّا این اتّفاق افتاد. بدانیم آن وعده‌ى اصلى، آن کار بزرگ هم اتّفاق خواهد افتاد. این یک نمونه‌اى از آن چیزى بود که اتّفاق خواهد افتاد.
نقل قول کردن
+8 #1576 خادم الرضا 1393-03-21 23:52
خدمت منتظران حقیقی سلام علیکم و تبریک پبشاپبش میلاد منجی عالم حضرت بقیه الله رب الارض امام زمان عج
بنده بعد از چند گاهی که به این سایت رجوع کردم باز متاسف شدم که بعد از گذشت چند سال هنوز این سایت در حاشیه است و صراط مستقیم در جریان مهدویت را دریافت نکرده ...
انتظار این بود که در مواردی که حضرت آقا خصوصاً در بحث مهدویت فرمایشاتی را داشتند بیشتر مورد کنکاش و بررسی قرار گیرد ...
الی ایحال نکته و اشاره ای را در کلام حضرت آقا در بین مسئولین موسسه دارالحدیث دیدم که خالی از عریضه نیست...
ایشان در بیان خود فرمودند :
این آیاتى که تلاوت کردند، به‌نظر من آیات جالب و مهمّى است. یک نکته‌اى در این آیات - آنجا که حضرت موسى را در آغاز ولادت، مادرش در آب مى‌اندازد - وجود دارد؛ وَ اَوحَینآ اِلى‌ اُمِ‌ موسى‌ اَن اَرضِعیهِ فَاِذا خِفتِ عَلَیهِ فَاَلقیهِ فِى الیَمِّ ... اِنّا رآدّوهُ اِلَیکِ وَ جاعِلوهُ مِنَ المُرسَلین؛ (۴) [اینجا] دو وعده است: یک وعده وعده‌ى برگرداندن موسى به مادرش است؛ یک وعده وعده‌ى «جاعِلوهُ مِنَ المُرسَلین» است؛ یعنى آن وعده‌ى عمومى‌اى که به بنى‌اسرائیل داده شده بود که بنى‌اسرائیل منتظر بودند که منجى بیاید؛ و این منجى از طرف خدا است و خواهد آمد و بنى‌اسرائیل را از دست فرعون نجات خواهد داد. خداى متعال در وحى به مادر موسى این وعده‌ى دوّم را هم داد - جاعِلوهُ مِنَ المُرسَلین - یعنى این را ما از طرف خودمان میفرستیم، و او را همان مُرسَلى قرار میدهیم که بنا است آن وعده‌ى بزرگ را و آن آرزوى بزرگ را انجام بدهد؛ این دو وعده را خداى متعال داد. یک وعده، وعده‌ى نقد و نزدیک بود
ادامه دارد
نقل قول کردن
-8 #1575 جانباز از اصفهان 1393-03-21 23:11
به نقل از حامد:
جریان نفوذی نزدیک به جبهه پایداری!!!
آقا نگاه کن ببین صفحه شخصی دکتر احمدی نژاد کجا آدرس داده!
البته اگه نفرت و کینه برات چشم بازی قرار داده!
دکتر احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق، در مراسم نیمه شعبان حاضر شده و بنا به هماهنگی های قبلی سخنرانی کوتاه و غیر سیاسی خواهد داشت.

زمان: پنجشنبه شب/ 17:30

مکان: هیئت علمداران در خیابان ولی عصر، بالاتر از مهدیه تهران، خیابان بشیری، مرکز فرهنگی و حسینیه قائم آل محمد(عج)

لازم به ذکر است در این برنامه، دکتر غلامحسین الهام به عنوان سخنران اصلی برنامه نیز حضور خواهد داشت.
plus.google.com/u/0/113474352407096252024/posts/Z6AQ8GDQZEc


خداوند لعنت کند شما امثال حامد و آن احمق هایی که هنوز در قالب جبهه پایداری احمدی نژاد را تحقیر و تخریب می کنند شما هایی که همدست هاشمی شدید و تابلوی جریان انحرافی نامیدن احمدی نژاد را بر سر هر کوی و برزنی گرداندید خداوند به حق فاطمه الزهرا سزای این خیانت را به شما نادانان احمق بچشناند
نقل قول کردن
-5 #1574 جانباز از اصفهان 1393-03-21 23:05
.
حقیقتا" نیرو های عراقی ضعیف هستند امیدواریم قوی تر عمل کنند این امکان وجود دارد که جهان در مقابل دلاوری و تکاوری و نترسیدن از مرگ نیرو های ایران قرار بگیرند (قوم سلمان فارسی) و مشاهده نمایند که داعشی ها عین سگ از مقابل نیرو های ایرانی فرار می کنند و دست آخر کشته شدن نصیب آنها می گردد

نیروهای ویژه ارتش عراق تکریت را پس گرفتند

fa.alalam.ir/news/1601920
نقل قول کردن
+1 #1573 حامد 1393-03-21 21:18
به نقل از محمودِ امت:
جریان نفوذی نزدیک به جبهه پایداری درصدد است تا برنامه جشن روز پنج شنبه (۲۲ خرداد) را به هر شکل ممکن استحاله کرده و به حاشیه بکشد.

آنچنان که شنیدیم حامیان حقیقی دکتر احمدی نژاد که در "فتنه ۹۰" از مقام بصیرت ساقط نشده و با کلیدواژه هاشمی -جریان انحرافی- بر احمدی نژاد نتاختند و تا همین امروز بدون گرفتن کوچکترین رانت و پست و مقامی (مثلا در شرکت های تابعه شستا یا مدیریت های کلان دولتی یا کارت های هدیه چند میلیون تومانی یا وام ها و خانه های آنچنانی) پای آرمان های احمدی نژاد "رادمردی" کردند٬ برآن شدند تا جشن سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت٬ حضرت حجت بن الحسن عسکری (عج الله تعالی فرجه الشریف) را در کنار بلندترین پرچم عدالت خواهی که به چشم خود دیده بودند٬ برگزار کنند.

وعده ما ساعت ۱۷:۳۰ ٬ میدان ۷۲ نارمک. می رویم تا احمدی نژاد بداند همچنان "هستیم بر آن عهد که بستیم!

جریان نفوذی نزدیک به جبهه پایداری!!!
آقا نگاه کن ببین صفحه شخصی دکتر احمدی نژاد کجا آدرس داده!
البته اگه نفرت و کینه برات چشم بازی قرار داده!
دکتر احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق، در مراسم نیمه شعبان حاضر شده و بنا به هماهنگی های قبلی سخنرانی کوتاه و غیر سیاسی خواهد داشت.

زمان: پنجشنبه شب/ 17:30

مکان: هیئت علمداران در خیابان ولی عصر، بالاتر از مهدیه تهران، خیابان بشیری، مرکز فرهنگی و حسینیه قائم آل محمد(عج)

لازم به ذکر است در این برنامه، دکتر غلامحسین الهام به عنوان سخنران اصلی برنامه نیز حضور خواهد داشت.
plus.google.com/u/0/113474352407096252024/posts/Z6AQ8GDQZEc
نقل قول کردن
+2 #1572 u313.ir 1393-03-21 19:36
-:as
مقاله جدید سایت منتشر شد
فتنه هایی که بشارت فتح دارند ، جولان یاران سفیانی زمینه ساز خروج سیدخراسانی
www.u313.ir/index.php/2014-02-05-14-05-43/item/1192-2014-06-11-13-39-47.html
zz:
نقل قول کردن
0 #1571 شاداب 1393-03-21 18:48
مهریه وقیحانه یک پیرزن!+عکس
در مراسم ازدواجی که در جمع شماری از تروریست‌های سوری در پایتخت اردن برگزار شد، عروس که دهه ششم از عمر خود را می‌گذراند، با اعلام مهریه خود حاضران در مراسم را به شگفت آورد.
به گزارش مشرق، این پیرزن که "عمشه فواعره" نام دارد، تنها با این شرط حاضر شد به عقد ابراهیم رملات درآید که داماد تروریست، سر 15 سرباز سوری را به‌عنوان "پیش‌پرداخت" مهریه؛ و سر 50 سرباز دیگر را به‌عنوان باقی‌مانده مهریه در آینده دریافت کند!
www.irinn.ir/.../%D8%B2%D9%86%20%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87.jpg
داماد پیر هم این شرط را پذیرفت و شماری از حاضران در مراسم نیز پای سند ازدواج خونین را به‌عنوان "شاهد" امضا کردند. بدین ترتیب پس از بیرون آوردن پیکر اولیای الهی از قبر و خوردن جگر سربازان سوری و ده‌ها جنایت دیگر، تروریست‌ها و حامیان آنها که به نظر می‌رسد خِرد و معیار تشخیص زشت و زیبا را از دست داده‌اند، با اقدام اخیر صفحه تاریک دیگری بر پرونده جنایات خود افزودند.
mashreghnews.ir/.../...
نقل قول کردن
+4 #1570 شاداب 1393-03-21 18:27
ملاقات سران داعش با شاه سعودی
برخی منابع بلندپایه فاش کردند: عملیات گروه داعش در شهرهای سامرا و موصل عراق زیر نظر مستقیم شاه سعودی و با هماهنگی قطر صورت می گیرد که هدف از آن جداسازی استان های سنی نشین و اشغال و تبدیل آن به امارات‌های تکفیری است.
www.mashreghnews.ir/fa/news/316691/ملاقات-سران-داعش-با-شاه-سعودی
ذبح نیروهای پلیس عراق در موصل توسط داعش+عکس
تسلط داعش بر بخش‌هایی از موصل با خشونت هر چه تمامتر دنبال می‌شود به طوریکه بسیاری از خانواده‌ها پا به فرار گذاشته و به اقلیم کردستان گریخته‌اند.
www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/3/20/607675_695.jpg
داعش: هرکس از لفظ «داعش» استفاده کند ۸۰ ضربه شلاق می خورد
العربیة: شاهدان عینی می‌گویند، داعش اعلام کرده است، هر شخصی لفظ «داعش» را به کار ببرد، با 80 ضربه شلاق مجازات خواهد شد؛ پیکارجویان داعش، اصرار دارند از عبارت «دولت اسلامی عراق و شام» استفاده شود.

نیروهای داعش، در موصل، با حرکت در خیابان‌ها و کوچه‌های شهر، از مردم و کارمندان خواسته‌‌اند به اداره ها برگرشته و مشغول کار شوند.

آن‌ها سوار بر خودروهای خود، در حالیکه برخی از آن‌ها یونیفرم‌های ارتش عراق را بر تن کرده‌اند از مردم می‌خواهند به امور عادی زندگی خویش بپردازند.
نقل قول کردن
-4 #1569 جدىد 1393-03-21 18:01
با توجه به اخبار ساىت هواشناسى فضاىى ىک جفت شعله ى خورشىدى با هم برخورد کرده اند و تشعشعات ان روز جمعه به زمىن مىرسد.شاسد نتىجش طوفان و باد هاى شدىد در زمىن بشه
نقل قول کردن
+5 #1568 جدىد 1393-03-21 17:42
روز نهم ربیع الاول که سالروز امامت حضرت صاحب الزمان(عج) می باشد مقارن شده است با آغاز سال نو میلادی و جالب اینجاست که نهم ربیع الاول سال ۲۶۰ هجری که آغاز امامت حضرت مهدی ارواحنا له الفداء بوده نیز مصادف با همین روز یعنی ابتدای سال میلادی بوده است و این مناسبت بعد از ۱۱۴۱ سال، مجددا در زمستان سال ۹۳ نیز تکرار خواهد شد. مورخین تاریخ شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) را در روز جمعه هشتم ربیع الاول سال ۲۶۰ هجری بیان کرده اند. بررسیهای نجومی در محاسبه تاریخ نشان می دهد که این واقعه مصادف بوده است با روز اول ژانویه سال ۸۷۴ میلادی.به عبارت دیگر آغاز امامت حضرت مهدی(عج) با آغاز سال میلادی همراه گشته است. عجیب اینجاست که جریان امامت حضرت مهدی(عج) با حضرت عیسی روح الله (ع) پیوند خورده و شباهتهایی بین این دو بزرگوار در متون دینی به چشم می خورد. در روایت است که امام مهدی(عج) بهاء و سیمای عیسوی دارند و همانطور که مردم در غیبت عیسی(ع) به اختلاف افتادند، در زمان غیبت امام زمان(عج) نیز به اختلاف و تردید دچار می شوند. جریان ولادت حضرت نیز مانند حضرت عیسی بصورت پنهانی و در یک شب میسر گشت و مادرش حضرت نرگس خاتون یک زن رومی است که در پاکدامنی همچو مریم بنت عمران است. همچنین در جریان امامت نیز همانگونه که حضرت عیسی(ع) در طفولیت به پیامبری برگزیده شد، امام زمان(ع) نیز در طفولیت به مقام امامت رسیدند. و ما معتقدیم که هر دو بزرگوار اکنون زنده هستند و به امر خداوند متعال به وقت معین ظهور خواهند کرد و جهان را از ظلم و بیداد پاک خواهند ساخت.
از دیگر ویژگیهای این سال اینست که سال ۱۳۹۳ با روز جمعه آغاز شد و با روز جمعه پایان می یابد. همچنین نیمه شعبان امسال نیز مصادف با روز جمعه است و دیگر اینکه ابتدای آن مقارن با ایام فاطمیه است و انتهای آن نیز باز مقارن با همین ایام می باشد.امیدواریم ظهور منجی عالم بشریت و سلاله پاک حضرت فاطمه زهرا (س) در همین سال اتفاق بیافتد. به امید آنروز.
احسنت. البته نه تنها نىمه ى شعبان بلکه اول و اخر ماه شعبان هم !!!
نقل قول کردن
+5 #1567 محمودِ امت 1393-03-21 17:39
به نقل از محمد شمس:
براي طرفداران احمدي نژاد بدون جريان انحرافي

mahdiarzi.ir/category/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1/
ششمین اجتماع علمداران مصادف با شب نیمه شعبان در حسینه قائم آل محمد ( عج ) به شرح ذیل برگزار می گردد
سخنران : رئیس جمهور اسبق دکتر محمود احمدی نژاد
مداح : حاج مهدی ارضی

جریان نفوذی نزدیک به جبهه پایداری درصدد است تا برنامه جشن روز پنج شنبه (۲۲ خرداد) را به هر شکل ممکن استحاله کرده و به حاشیه بکشد.

آنچنان که شنیدیم حامیان حقیقی دکتر احمدی نژاد که در "فتنه ۹۰" از مقام بصیرت ساقط نشده و با کلیدواژه هاشمی -جریان انحرافی- بر احمدی نژاد نتاختند و تا همین امروز بدون گرفتن کوچکترین رانت و پست و مقامی (مثلا در شرکت های تابعه شستا یا مدیریت های کلان دولتی یا کارت های هدیه چند میلیون تومانی یا وام ها و خانه های آنچنانی) پای آرمان های احمدی نژاد "رادمردی" کردند٬ برآن شدند تا جشن سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت٬ حضرت حجت بن الحسن عسکری (عج الله تعالی فرجه الشریف) را در کنار بلندترین پرچم عدالت خواهی که به چشم خود دیده بودند٬ برگزار کنند.

وعده ما ساعت ۱۷:۳۰ ٬ میدان ۷۲ نارمک. می رویم تا احمدی نژاد بداند همچنان "هستیم بر آن عهد که بستیم!
نقل قول کردن
+8 #1566 سعاح 1393-03-21 17:33
امروز مذاکرات هسته ای در ژنو بدون هیچ نتیجه ای پایان یافت۔
نقل قول کردن
+10 #1565 علی جعفری 1393-03-21 17:23
یک عروس شصت ساله در اردن مهریه خود را سر شصت و پنج سرباز سوری قرار داد.

نقل قول کردن
+10 #1564 مهدی 1393-03-21 17:19
وحید اکرمی: تفاوتهایی که در طول مدت سالهای شمسی،قمری و میلادی موجود است گاهی باعث تطابق روزها و مناسبتهایی می شود که پرداختن به آن خالی از لطف نیست...
...اما شاید مهمترین تطابق روزها در سال جدید اتفاقی است که پس از 1141 سال رخ می دهد
روز نهم ربیع الاول که سالروز امامت حضرت صاحب الزمان(عج) می باشد مقارن شده است با آغاز سال نو میلادی و جالب اینجاست که نهم ربیع الاول سال ۲۶۰ هجری که آغاز امامت حضرت مهدی ارواحنا له الفداء بوده نیز مصادف با همین روز یعنی ابتدای سال میلادی بوده است و این مناسبت بعد از ۱۱۴۱ سال، مجددا در زمستان سال ۹۳ نیز تکرار خواهد شد. مورخین تاریخ شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) را در روز جمعه هشتم ربیع الاول سال ۲۶۰ هجری بیان کرده اند. بررسیهای نجومی در محاسبه تاریخ نشان می دهد که این واقعه مصادف بوده است با روز اول ژانویه سال ۸۷۴ میلادی.به عبارت دیگر آغاز امامت حضرت مهدی(عج) با آغاز سال میلادی همراه گشته است. عجیب اینجاست که جریان امامت حضرت مهدی(عج) با حضرت عیسی روح الله (ع) پیوند خورده و شباهتهایی بین این دو بزرگوار در متون دینی به چشم می خورد. در روایت است که امام مهدی(عج) بهاء و سیمای عیسوی دارند و همانطور که مردم در غیبت عیسی(ع) به اختلاف افتادند، در زمان غیبت امام زمان(عج) نیز به اختلاف و تردید دچار می شوند. جریان ولادت حضرت نیز مانند حضرت عیسی بصورت پنهانی و در یک شب میسر گشت و مادرش حضرت نرگس خاتون یک زن رومی است که در پاکدامنی همچو مریم بنت عمران است. همچنین در جریان امامت نیز همانگونه که حضرت عیسی(ع) در طفولیت به پیامبری برگزیده شد، امام زمان(ع) نیز در طفولیت به مقام امامت رسیدند. و ما معتقدیم که هر دو بزرگوار اکنون زنده هستند و به امر خداوند متعال به وقت معین ظهور خواهند کرد و جهان را از ظلم و بیداد پاک خواهند ساخت.
از دیگر ویژگیهای این سال اینست که سال ۱۳۹۳ با روز جمعه آغاز شد و با روز جمعه پایان می یابد. همچنین نیمه شعبان امسال نیز مصادف با روز جمعه است و دیگر اینکه ابتدای آن مقارن با ایام فاطمیه است و انتهای آن نیز باز مقارن با همین ایام می باشد.امیدواریم ظهور منجی عالم بشریت و سلاله پاک حضرت فاطمه زهرا (س) در همین سال اتفاق بیافتد. به امید آنروز.
نقل قول کردن
+12 #1563 حامد 1393-03-21 17:10
اي ﻗﻮم ﺣﺮاﻣﻲ ِ ﺳﺮاﭘﺎ ﺗﻀﻠﯿﻞ
بازﯾﭽﻪ ي دﺳﺖ ﺻﻬﯿﻮن و اﺳﺮاﺋﯿﻞ
ﻃﻮﻓﺎن ﻋﻘﻮﺑﺖ ﺧﺪا در راﻩ اﺳﺖ
«ﺗَﺮْﻣِﯿﻬِﻢ ﺑـِﺤِِﺠَﺎرَةٍ ﻣِّﻦ ﺳِﺠِّﯿﻞ»



چشم عدو نظاره ی تلخی به خیمه کرد
اقا دوباره هرمله تیری به چله کرد
چفیه، پلاک، قمقمه، سربند یا حسین
این دل دوباره حال و هوای شلمچه کرد
خیلی دلم گرفته خدایا ، بدون من
قاسم دوباره لشکر خود را روانه کرد
صحبت زکربلا مکن ای پست دون صفت
سید علی ما قمرش را روانه کرد !!



ﺍﯼ ﻭﺍﯼ ﺍﮔﺮ ﭘﺎ ﺑﻪ ﺣﺮﻡ ﺑﮕﺬﺍﺭﯼ
ﯾﮏ ﺗﮑﻪ ﺯ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺣﺮﻡﺑﺮﺩﺍﺭﯼ
ﺷﯿﻌﻪ ﺑﻪ بین الحرمین ﺣﺴﺎﺱ ﺍﺳﺖ،
ﮔﻔﺘﻢ ﮐﻪ ﺑﻪﮔﻮﺵ ﺳﮕﯿﺖ ﺑﺴﭙﺎری!!!



کفتارها به دور حرم زوزه میکشند
باشد زمان غرش شیران حیدری
نقل قول کردن
+10 #1562 مهدی 1393-03-21 17:07
سوریه دیگر تقریباً با خاک یکسان شده است. ولی [در همین سوریه] چنان سربازهایی دارد برای امام زمان(ع) درست می‌شود که آدم واقعاً می‌ماند حسرت این‌همه ظلم و جور را بخورد یا آن شکوفایی را؟ یک خبری هست!

از اول تا حالا، غریب‌‌ترین نقطه‌ها آغاز بزرگترین تحولات بوده است. سخت‌ترین شرایط بر این اسلام گذشته است و [همان شرایط سخت] آغاز بزرگترین تحولات بوده است، [حالا حساب کنید] الان چه خواهد شد؟ بیست میلیون نفر در اربعین، با پای پیاده دور کربلای اباعبدالله الحسین(ع) جمع می‌شوند، این قدرت تا حالا نبوده است، یک خبری هست، یک خبری هست! یک کسی دارد می‌آید. باور کن! آماده‌ای؟!

یک عراقی در موکب می‌گفت: اصلاً دست خودمان نیست که می‌آییم و برای پذیرایی از زائرین اربعین پول خرج می‌کنیم. یک کسی این را در دل ما می‌اندازد که بیاییم و در این راه، پول خرج کنیم. به حدّی که همۀ هستی خودمان را می‌دهیم، در حالی که ما قبلاً این‌طوری نبودیم.

این قضایا اصلاً عادی نیست. واقعاً چه شده است؟ از این تاریخِ گذشته، که خداوند از هیچ‌چیز، همه‌چیز درست کرده است، از این شرایط که همه‌چیز هست، خدا می‌خواهد چی درست کند؟! از این زاویه هم نگاه کنید! خبری هست! این قدرت اَلَکی جمع نمی‌شود.

حتی اگر تمام بودجۀ سی سال جمهوری اسلامی را هم جمع می‌کردیم، نمی‌توانستیم این فضا را در منطقه ایجاد کنیم، اصلاً دست ما نیست، ما نیستیم که این فضا را درست کرده‌ایم، مثل اینکه کار از دست همه در رفته است! من نمی‌خواهم فقط تو را بترسانم. خیلی سرعت تحولات بالا رفته است. خیلی قدرت اسلام زیاد شده است، اصلاً این شرایط دست کسی نیست، از دست ما خارج است. یک خبری هست...

...

سلام و درود
آیا می دانید این سخنرانی برای چه تاریخی است؟ ممنون می شوم اگر کسی بداند بنده را مطلع کند. جناب خادمی ممنون از اشتراک

اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری و بحق رقیه بنت الحسین سلام الله علیهم اجمعین
نقل قول کردن
+7 #1561 مسافر 1393-03-21 17:01
به نقل از آرش:
[quote name="سعاح"]سفیانی یا سفیانیت؟
با سلام @};-
ابتدا نظر شما را به سخنرانی های استاد قنبریان جلب میکنم که در آنها به وجود جنگ بین سفیانی و اصهب در قلب خاک اردن اشاره دارد و همین بیانگر این است که می توان جنگ علیه اردن را متصور بود و این امر غیر قابل تصور نیست.
در ثانی شما اشاره کردید به اینکه مردم منطقه از پادشاه اردن درخواست می کنند وارد کارزار سوریه شود و برای این حرف شما هم من دلیلی می آورم:
بنده طی تحلیلی گفته بودم که پادشاه اردن احتمالا همان اصهب روایات است که با سفیانی و ابقع وارد جنگ خواهد شد، و حال طبق گفته شما می توان گفت که مردم منطقه به پادشاه اردن می گویند که وارد کارزار سوریه شود و آنوقت است که او در نقش اصهب روایات ابتدا به جنگ ابقع یا همان ترروریست های سلفی می رود و در همان اثنا سفیانی خروج می کند و با هر دو می جنگد.
بنده قبلا دلایل و مشخصاتی را طبق روایات مبنی بر اصهب بودن پادشاه اردن ارائه کرده بودم و امیدوارم شما در ابتدا دلایلی بر رد اصهب بودن پادشاه اردن اقامه کنید و سپس دلایل برای سفیانی بودن او ذکر کنید.
[-O *-msz [-O

سلام
اگر بنا را بر صحت حرف شما بگذاریم و ملک عبدالله رو اصهب فرض کنیم با این اوصاف هنوز ابقع و اصهب خروج نکردند که انقدر بجنگند و هیچ یک بر دیگری غلبه نکنند و بعد سفیانی خروج کنه.واینکه، اینهمه کشت و کشتار و ویرانی در سوریه فقط دست گرمیست.
این با عقل جور در نمیاد
نقل قول کردن
+8 #1560 علی جعفری 1393-03-21 16:40
داعش:منطقه سبز بغداد را سرخ می‌کنیم

ذوق‌زدگی منافقین از حملات داعش



... mashreghnews.ir/.../...
نقل قول کردن
-3 #1559 سعاح 1393-03-21 16:07
به نقل از آرش:

دلایل بر شخص بود سفیانی:
...
همه اینها نشان از شخص بون وی دارد

پس در این مورد باهم هیچ اختلافی نداریم @};- ۔ سعی میکنم تئوری شما راجع به اصهب بودن ملک عبدالله رو بیشتر بررسی کنم گرچه فعلاً خیلی موافق نیستم۔
نقل قول کردن
-3 #1558 م 1393-03-21 15:58
به نقل از آرش:

لطفا از بکار بردن چنین حرف های احساساتی خودداری فرمایید، اگرچه استاد رائفی پور خیلی با استعداد هستند و مبارز صف اول جبهه جنگ نرم هستند ولی هیچ شباهتی با شعیب بن صالح روایات ندارند.
توجه شما را به مقاله ای که با عنوان ( شعیب بن صالح کیست؟ ) نگاشته ام جلب میکنم:
z313.ir/.../...)/

z313.ir/.../...)/


طبق فرمایش استاد رائفی پور ، شعیب یک فرد نظامی است.
اگر ایشان فرد نظامی است این موضوع قابل بررسی می باشد.
نقل قول کردن
+6 #1557 علی جعفری 1393-03-21 15:49
به نقل از جانباز از اصفهان:
حاجی التماس دعا داریم برای همه دوستان مراجعه کننده به سایت نیز طلب خیر بنمایید همه در این زمان محتاج عنایات ائمه اطهار هستیم

@};-

u:313

zz:

*-msz
نقل قول کردن
+14 #1556 جانباز از اصفهان 1393-03-21 15:22
به نقل از علی جعفری:
السلام علیک یا ثامن الحجج (ع) @};- :x

در بهترین ایام و لیالی میلاد آخرین حجت خدا بر روی زمین امام مهدی (عج) در کنار بارگاه ثامن حجج الهی دعاگوی همه عزیزان هستم.


zz:



*-msz

حاجی التماس دعا داریم برای همه دوستان مراجعه کننده به سایت نیز طلب خیر بنمایید همه در این زمان محتاج عنایات ائمه اطهار هستیم
نقل قول کردن
+18 #1555 مهرداد/بچه مثبت 1393-03-21 15:08
به به :x

رهبرانقلاب در بازدید از نمایشگاه تولیدات پژوهشی مؤسسه دارالحدیث؛ @};-


پیروزی انقلاب اسلامی نمونه‌ای اطمینان بخش برای تحقق وعده بزرگ ظهور امام زمان(عج) است [-O
u:313
zz:
*-msz
-:as
u:313
zz:
*-msz
-:as
www.rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=192239
نقل قول کردن
+3 #1554 جانباز از اصفهان 1393-03-21 15:05
به نقل از خودم:
ایا بنظر شما موقع ان فرا نرسیده؟ ظاهرا همه اسراییل رو فراموش کردن و دشمنشون شده شیعه. بنظر شما این جماعت اشرار نمیخان زیر سایه کسی باشن که به یکباره سایه شیعه رو ازشون کم بکنه؟
بنظرم ایندفه واقعن میخان برای همیشه و یکبار شیعه رو محو کنن.
اگه تا حالا چندان موفق نبودن بخاطر وجود رهبری قدرتمند از سوی اوناست که بتونه اینا رو مدیریت کنه.


این احتمالی که شما مطرح می کنید به این مفهوم نیست که سفیانی به یک باره ظاهر می شود اگر در عصر ظهور باشیم سفیانی و ابوسفیانی ها کارشان را در سوریه شروع کرده اند و خسارات زیاد ی را هم به سوریه وارد کرده اند و الان پروژه بعدی خود را عراق قرار داده اند آنهم به دلایل کاملا" حساب شده و با برنامه در جهت رسیدن به اهداف مختلف حال اگر کسی مقتدر تر بر مدیریت این گروه سوار شود قطعا" همین مسیر را با شدت بیشتری طی میکند و حضور مدیری مقتدر تر به مفهوم به یک باره ظاهر شدن نیست بلکه به مفهوم تکمیل تر شدن می باشد و تقریبا" قابل پیش بینی می باشد که این گروه ها به چه سمتی می روند و در نهایت عاقبت آنان چگونه می شود و حتی خساراتی که وارد می کنند نیز تا حدودی قابل ارزیابی می باشد تنها کاری که از دست ما بر می آید آماده نمودن خود برای عملیات های برون مرزی می باشد و آنکس که در حد کلان توان بر هم زدن معادلات این گروه و این موج را دارد سید علی خامنه ای می باشد که ایشان هم مجبور هستند قانون مندی و تنگنا های موجود را در نظر بگیرند که همین نقطه ای می باشد که دست این گروه خون ریز را برای وحشی گری تا حدودی باز می نماید وگرنه اگر نبود تنگنا ها و قانونمندی حاکم بر جهان در دم می شد این گروه را نابود و محو نمود
نقل قول کردن
+15 #1553 علی جعفری 1393-03-21 14:54
السلام علیک یا ثامن الحجج (ع) @};- :x

در بهترین ایام و لیالی میلاد آخرین حجت خدا بر روی زمین امام مهدی (عج) در کنار بارگاه ثامن حجج الهی دعاگوی همه عزیزان هستم.


zz:



*-msz
نقل قول کردن
+13 #1552 آرش 1393-03-21 14:52
به نقل از سعاح:
دوستان می خواهم راجع به جریان بودن یا نبودن سفیانی کامنت بگذارم۔ از شما خواهشمندم که به دادن امتیازات منفی/مثبت بسنده نفرمایید و نظر با ارزش خودتون رو بیان کنید تا مثمر ثمر واقع شود و اگر نیاز بود فکرمو اصلاح کنم۔ ممنون


دلایل بر شخص بود سفیانی:
اول اینکه خصوصیات و مشخصات ظاهری و چهره او و حتی نصب او در روایات گفته شده که نشانگر فرد بودن او می باشد.
دوم روایت معتبری که ذکر میکند ابوسفیان با پیامبر و حضرت علی با معاویه و امام حسین با یزید و در نهایت امام زمان با سفیانی خواهد جنگید، که خود حاکی از فرد بودن سفیانی می باشد.
سوم اینکه حتی نحوه کشته شدن او و سربریده شدن وی در روایات ذکر شده
چهارم اینکه حتی قبل از جنگ نهایی به خدمت امام زمان می رسد و پس از گفتگو با امام با او صلح می کند و پس از بازگشت به جبهه جنگ خودی از این امر منصرف می شود.
همه اینها نشان از شخص بون وی دارد
نقل قول کردن
+1 #1551 خودم 1393-03-21 14:50
به نقل از جانباز از اصفهان:

شما دنبال این نباشید که به یک باره و بدونه مقدمه شخصی پیدایش بشود و به عنوان سفیانی پرچمی را بلند کند و در دم شروع به کشتار و خونریزی بنماید اگر در اتفاقات طول حزب الله و .... زیر فرمان او در این قلع و قمع حضور بهم خواهند رسانید

ایا بنظر شما موقع ان فرا نرسیده؟ ظاهرا همه اسراییل رو فراموش کردن و دشمنشون شده شیعه. بنظر شما این جماعت اشرار نمیخان زیر سایه کسی باشن که به یکباره سایه شیعه رو ازشون کم بکنه؟
بنظرم ایندفه واقعن میخان برای همیشه و یکبار شیعه رو محو کنن.
اگه تا حالا چندان موفق نبودن بخاطر وجود رهبری قدرتمند از سوی اوناست که بتونه اینا رو مدیریت کنه.
نقل قول کردن
-3 #1550 جانباز از اصفهان 1393-03-21 14:39
به نقل از عبد:
سلام
دوستان گویا تحولات به روشنی نشانگر وقوع حوادث خاص قبل از ظهوره
بحثی دارم که میخوام نظر دوستان رو بدونم.
تحلیل بنده اینه که سفیانی ملعون با تسلط داعش بر منطقه شامات خروج کنه و داعش رو از میون برداره
اون نیرنگ و تدبیری که باهاش سفیانی پیش میره همینه که الان میبینیم بر سر زبونهااندختن که :دیدین هی گفتین نیروهای امریکایی عراق رو تخلیه کنن؟ دیدین نتیجه شو؟!!!
سفیانی که از حمایت غرب برخورداره میاد و اوضاع آشفته ضرب العجلی (شاید شیصبانی که مثل مور و ملخ هجوم میاره)رو به خاطر ضعف نیروهای مستقر در کشور عراق هست سروسامون بده !
خوب طبیعیه اهل سنت و مردم وقتی ناامنی وضعف ارتش رو دیدن حمایتش کنن .
غرب فتنه حمایت مجدد رو برای نفوذ سفیانی بکار میگیره
نیروهای امنیتی داخلی و داعش(اصهب و ابقع) با هم میجنگند . تا سفیانی هردو را از میان بردارد .
والله اعلم


شما دنبال این نباشید که به یک باره و بدونه مقدمه شخصی پیدایش بشود و به عنوان سفیانی پرچمی را بلند کند و در دم شروع به کشتار و خونریزی بنماید اگر در اتفاقات طول تاریخ دقت کنیم می بینیم از ابوسفیانی که جلوی حضرت محمد ایستاد و نیز معاویه ای که جلوی حضرت علی (ع) ایستاد تا یزیدی که جلوی امام حسنی (ع) ایستاد هیچ کدام به یک باره پیدایشان نشد اینان به مرور و با مقدمه به نقطه تقابل با حق رسیدند و قابل پیش بینی هم بود که ابوسفیان جلوی حضرت محمد می ایستد معاویه جلوی حضرت علی ، و یزید جلوی امام حسین می ایستند و در زمان کنونی هم اگر دقت کنیم رشد و نمو گروه های طالبانی آشکار می باشد و نیز حرکتشان به سمت سوریه و سپس عراق قابل پیش بینی می باشد و همینطور قابل پیش بینی بوده که کدام کشور ها از اینان طرفداری می کنند و حتی برای آنها برنامه نتظیم می کنند در مورد سید خراسانی که رهبرمان می باشد (البته به شرطی که در زمان ظهور باشیم)هم وضع به همین صورت است به مرور و با طی شدن مقدماتی سید خراسانی به این نقطه رسیده اند و واضح می باشد که سید خراسانی بالاترین قدرت و نیرویی است که می تواند پاشنه پیروزی بر این موج باشد و واضح هم می باشد که نیرو هایی همچون حزب الله و .... زیر فرمان او در این قلع و قمع حضور بهم خواهند رسانید
نقل قول کردن
+5 #1549 خودم 1393-03-21 14:37
www.bultannews.com/fa/news/207293/زنگ-خطر-داعش-داعش-را-جدی-بگیرید
.........نیروهای داعش می روند که بخش اعظمی از مناطق مرزی با سوریه را به کنترل خود دربیاورند که این امر نشان می دهد نیروهای خارجی درصدد هستند خطوط ارتباطی مرزی با سوریه قطع گردد و بدون شک این اقدام به نفع عراق و سوریه نخواهد بود و سبب خواهد شد که نیروهای تروریستی داعش بر روی زمین حضور داشته باشند .......
نقل قول کردن
+4 #1548 آرش 1393-03-21 14:31
[quote name="سعاح"]سفیانی یا سفیانیت؟

چرا سفیانی میتواند یک جریان باشد؟
چون داعش، القاعده و النصره علیه شیعیان [بقول خودشان روافض و صفویان] قیام کرده کار سفیانی رو دارند انجام می دهند۔ رهبران اصلی شون یا مشخص نیستند یا هر از گاهی عوض میشوند که بتوانیم یک فرد بنام سفیانی رو در راس آنها قرار بدهیم۔



با سلام @};-
اول اینکه سفیانی با توجه به تفاسیر روایات قطعا یک شخص است و جریانی را رهبری میکند که در ادامه دلایل آن را ذکر خواهم کرد.
ولی بخش اصلی حرفم دلایلی بر رد نظریه فوق راجب سفیانی بودن ملک عبدالله اردن است.
ابتدا نظر شما را به سخنرانی های استاد قنبریان جلب میکنم که در آنها به وجود جنگ بین سفیانی و اصهب در قلب خاک اردن اشاره دارد و همین بیانگر این است که می توان جنگ علیه اردن را متصور بود و این امر غیر قابل تصور نیست.
در ثانی شما اشاره کردید به اینکه مردم منطقه از پادشاه اردن درخواست می کنند وارد کارزار سوریه شود و برای این حرف شما هم من دلیلی می آورم:
بنده طی تحلیلی گفته بودم که پادشاه اردن احتمالا همان اصهب روایات است که با سفیانی و ابقع وارد جنگ خواهد شد، و حال طبق گفته شما می توان گفت که مردم منطقه به پادشاه اردن می گویند که وارد کارزار سوریه شود و آنوقت است که او در نقش اصهب روایات ابتدا به جنگ ابقع یا همان ترروریست های سلفی می رود و در همان اثنا سفیانی خروج می کند و با هر دو می جنگد.
بنده قبلا دلایل و مشخصاتی را طبق روایات مبنی بر اصهب بودن پادشاه اردن ارائه کرده بودم و امیدوارم شما در ابتدا دلایلی بر رد اصهب بودن پادشاه اردن اقامه کنید و سپس دلایل برای سفیانی بودن او ذکر کنید.
[-O *-msz [-O
نقل قول کردن
+1 #1547 خودم 1393-03-21 14:29
به نقل از عبد:
سلام
دوستان گویا تحولات به روشنی نشانگر وقوع حوادث خاص قبل از ظهوره
بحثی دارم که میخوام نظر دوستان رو بدونم.
تحلیل بنده اینه که سفیانی ملعون با تسلط داعش بر منطقه شامات خروج کنه و داعش رو از میون برداره
والله اعلم

با نظر شما موافقم ولی در این میان فتوای به موقع ایه الله سیستانی اتش داعش رو خاموش کرد چون الان همه جوونای عراقی برای خودشون شدن یه پا شهید باکری و امثالهم. نظر خودم اینه بساط داعش توسط ارتش و ملت عراق خیلی زود و سریع برچیده میشه...)اگه تا حالا اینقد شلوغش کردند بخاطر اصل غافلگیری بوده و الان دیگه دستشون رو شده و دیگه توانی ندارند)
نقل قول کردن
+9 #1546 عبد 1393-03-21 14:21
سلام
دوستان گویا تحولات به روشنی نشانگر وقوع حوادث خاص قبل از ظهوره
بحثی دارم که میخوام نظر دوستان رو بدونم.
تحلیل بنده اینه که سفیانی ملعون با تسلط داعش بر منطقه شامات خروج کنه و داعش رو از میون برداره
اون نیرنگ و تدبیری که باهاش سفیانی پیش میره همینه که الان میبینیم بر سر زبونهااندختن که :دیدین هی گفتین نیروهای امریکایی عراق رو تخلیه کنن؟ دیدین نتیجه شو؟!!!
سفیانی که از حمایت غرب برخورداره میاد و اوضاع آشفته ضرب العجلی (شاید شیصبانی که مثل مور و ملخ هجوم میاره)رو به خاطر ضعف نیروهای مستقر در کشور عراق هست سروسامون بده !
خوب طبیعیه اهل سنت و مردم وقتی ناامنی وضعف ارتش رو دیدن حمایتش کنن .
غرب فتنه حمایت مجدد رو برای نفوذ سفیانی بکار میگیره
نیروهای امنیتی داخلی و داعش(اصهب و ابقع) با هم میجنگند . تا سفیانی هردو را از میان بردارد .
والله اعلم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد