رایحه ظهور

اتفاق بزرگی دارد واقع می شود ، محال است اوضاع به عقب برگردد


این اتفاقاتی که در صحنه جهان دارد می افتد به ما خبر می دهد که اتفاق بزرگی دارد واقع می شود.

به ما خبر می دهد که آفتابی دارد طلوع می کند، آفتابی که یک بخش آن آمده بیرون، یعنی ما الان در وضعیت بین الطلوعین دیگه نیستیم بین الطلوعین را سپری کردیم ، ما الان در آغاز طلوع آفتابیم. ما الان منتظر نماز ظهر و عصریم به امامت امام زمان (عج)آفتاب طلوع کرده آدم دارد می بیند.

وقتی که قرص آفتاب آمده محال است دوباره برگردد به وضعیت بین الطلوعین و از آن عجیب تر برگردد به وضعیت قبل از بین الطلوعین! برگردد به وضعیت شب نه می رود به طرف طلوع، این چنین حالتی است ، اوضاع و احوال دارد به ما این خبر را می دهد.

 

» ابتدای نظرات (1526)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

روز دوشنبه بیستم آبان ماه ۹۲ ، هفتم محرم الحرام ۱۴۳۵ جمعی از عدالتخواهان ولایتمدار و جوانان انقلابی به همراه طلبه عدالتخواه سیرجانی و طلبه عدالتخواه تبریزی و طلبه عدالتخواه کلیبری به محضر آیت الله قائم مقامی رسیده و از سخنان و توصیه های ارزشمند و راهگشای ایشان بهره مند گشتند ، نظر به اهمیت این مصاحبه و بیانات آیت الله قائم مقامی متن و فیلم این جلسه را برای استفاده عزیزان ارائه می دهیم :

سئوال :

مهم ترین هدف انقلاب اسلامی ایران، ظهور امام زمان است پس ما هم به عنوان یک حزب اللهی باید مهم ترین هدف خودمان را بحث ظهور قرار دهیم و به نیت اون حرکت کنیم و واقعا داریم به نیت اون حرکت می کنیم. ما می گوئیم باید ولی فقیه و نائب امام زمان را یاری کنیم و این باعث نزدیکی ظهور می شود.

 

حالا سوال این است که شما چه ارتباطی بین ظهور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و این سنخ حرکت های عدالت طلبانه می بینید؟

آیت الله قائم مقامی: ارتباطی تنگاتنگ وجود دارد، نیروهای انقلابی ولایی و در واقع منتظر ، منتظران واقعی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) این انقلاب را مقدمه متصل به ظهور می دانند. واقعیت این است.

ما معتقدیم انقلاب مبارک اسلامی مقدمه ای است که متصل به ظهور خواهد شد، البته زمانش را نمی دانیم و زمان هم معین نمی کنیم و کسی هم نمی تواند زمان معین کند ولی عقل و نقل و دل توأمان به ما می گوید که این مقدمه متصل به آن ذی المقدمه است.

و همان که امام فرمودند : انقلاب اسلامی نقطه شروع نهضت جهانی به پرچم داری حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است که امیدوارم خداوند ظهور وفرجش را در عصر ما قرار بدهد.

یعنی امام خمینی(رحمت الله علیه) دارد آرزو می کند که خداوند فرج امام زمان را، فرج کامل را در این عصر قرار بدهد.

چون خود انقلاب یک درجه ای از فرج است. و مهم ترین تکلیف این است که انسان بخواهد این درجه را به درجه بالاتر منتقل بکند. این درجه برنگردد به درجه ماقبل فرج ، بسته نشود این افق

یعنی فرج بالاتر برود.

نیروهای منتظر واقعی که وابسته به انقلاب هستند تلاش می کنند این فرج را تکمیل کنند.

و برای تکمیل فرج می دانند که باید این حکومت باقی بماند و تقویت بشود.

در عین این که افزایش فساد را می بینند باید انسان حزب اللهی افزایش عقلانیت را هم ببیند این نکته فوق العاده مهمی است و انشاالله در فرصتی دیگر کامل توضیح می دهم.

در تحلیل ها انسان ها گاهی اوقات دچار اشتباه می شوند.

جلوتر که می روند افزایش فساد را می بینند، افزایش قساوت قلب، بی دینی، شهوت، گناه، ماهواره، همین اینترنت و امثالهم.

این ها را می بینند ولی در برابرش افزایش عقل را نمی بینند، افزایش ایمان را نمی بینند، افزایش فهم عمومی را نمی بینند، پیشرفت های دین را نمی بینند، فتوحات اسلام را نمی بینند. بعد دچار اشتباه در تحلیل می شوند می گویند جهان از بین رفت..

اما انسان حزب اللهی و منتظر امام زمان باید هردو را ببیند.

بله ما افزایش فساد را می بینیم و در این افزایش فساد هم اعتقاد ما این است که در دورانی به سر می بریم که یک چیزی باید سقوط کند که آن حاکمیت جهانی است.

این باید سقوط کند و در این سقوط است که می بینید فساد هم زیاد می شود. قساوت قلب هم زیاد می شود، فقر هم زیاد می شود.

مشکلات هم زیاد تر می شود.

هم زمان با او یک چیزی دارد بالا می آید یک بنایی دارد می آید بالا

حاکمیت الله دارد خودش را نشان می دهد، عقل هم دارد زیاد می شود، دین هم دارد زیاد می شود.

این دو تا را انسان دانست اولا امیدوار است همچنان، به هیچ وجه مایوس و ناامید نمی شود از بروز این فساد وتسلیم نمی شود به فساد

تن در نمی دهد به این که این فساد دارد دنیا را می گیرد و تمام شد و من چکار کنم؟ من دیگه هیچ کاری نمی توانم بکنم.

نه این طوری نیست.

بنابراین در درجه اول وظیفه منتظران این است که تلاش کنند برای تقویت حکومت اسلامی و نظام اسلامی و باقی ماندن این حکومت و اصل ظهور واینکه این مفاسدی که دارد می آید وزیاد تر هم می شود البته این را هم بدانید شوخی هم نداره ، واقعیت آخرالزمانی است.

بیش تر هم می شود.

باید بتوانید در برابرش بایستید و ایستادن در برابرش هم امکان پذیر است خدای تبارک و تعالی شرایط مقاومت را قرار داده است و ومهم ترین شرط مقاومت اتصال به ولایت اهل بیت است.

خدای تبارک و تعالی اهل بیت را برای این دوران قرار داده است.

جاذبه بی نهایت امام حسین(علیه الصلاة و السلام) را که در صحنه جهان آمده و از حالت اینکه برای یک عده ای خاص باشد خارج شده، پرده را کنار زده است می گوید من «حسین بن علی» هستم، در صحنه آمدم. جاذبه حسینی در صحنه آمده است.

راه، اتصال به این جاذبه است، وصل به امام حسین(علیه السلام) است.

با همین سبک سنتی و دینی مثلا همین گریه کردن.

عزاداری، معارف دینی ، اقامه سنت دین گریه کردن برای امام حسین که از شرائط بسیار مهم سلوک آخرالزمانی است.

با این چنین ویژگی هایی انسان در برابر مفاسد بایستد و انبوه مفاسد را با یک ذکر خدا، لا اله الا الله گفتن، یا الله گفتن، یک بسم الله گفتن، یک نماز خواندن ، یک یا حسین گفتن دفع می کند.

تا بتوانیم به امید خدای تعالی در این نقطه حساسی که در پیش رو داریم بتوانیم انشاالله جریان حق واین حکومت را متصل به دست امام زمان بکنیم و موفق شویم حاکمیت الله را در جهان برقرار بکنیم.


نظرتان درباره ظهور چیست؟ بعضی می گویند دور است، بعضی می گویند نزدیک است ولی خیلی نزدیک نیست یک ذره نزدیک است. نظر حضرت عالی در این مورد چیست؟ آیا ما به ظهور نزدیک شده ایم به طور واقعی یا نه؟.

ببینید من معتقدم ما در عصری به سر می بریم که ظهور را نه فقط از باب آرزو و انشاء باید نزدیک بدانیم که همیشه باید بدانیم

نزدیکی ظهور فقط جنبه خبری ندارد، جنبه انشائی هم دارد یعنی می خواهی نزدیک باشد، یا نمی خواهی نزدیک باشد..

انشائا ما نزدیک می دانیم و می گوئیم باید نزدیک باشد زیرا که من خودم سهیمم در نزدیک کردنش

من نقش دارم فقط یک امر خبری بیرون از من نیست.

که من خبر بدهم نزدیک است یا دور است فلان است یا بهمان ؛ نه من هم نقش دارم.

چون من نقش دارم می گویم باید نزدیک باشد.

بنابراین من معتقدم باید ظهور را نزدیک و حتی بسیار نزدیک دانست، و در جهت این نزدیک دانستن حرکت کرد.

فعالیت کرد، قیام کرد، جهاد کرد.

و ما در زمانه ای به سر می بریم که علاوه بر باب انشائی و آرزویی ، از جنبه خبری هم ما ظهور را بسیار نزدیک می دانیم. اتفاقاتی که در صحنه جهان دارد می افتد از منظر خبری هم حکایت از نزدیکی ظهور دارد.

از منظر انشائی که همیشه باید نزدیک باشد، این اتفاقاتی که در صحنه جهان دارد می افتد به ما خبر می دهد که اتفاق بزرگی دارد واقع می شود.

به ما خبر می دهد که آفتابی دارد طلوع می کند، آفتابی که یک بخش آن آمده بیرون، یعنی ما الان در وضعیت بین الطلوعین دیگه نیستیم بین الطلوعین را سپری کردیم ، ما الان در آغاز طلوع آفتابیم.یعنی این سر قرص آفتاب ظاهر شده است.

موقعی است که شما نماز صبح نمی توانید بخوانید

دیگر وقت نماز صبح گذشته است ما الان منتظر نماز ظهر و عصریم به امامت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

آفتاب طلوع کرده آدم دارد می بیند.

وقتی که قرص آفتاب آمده محال است دوباره برگردد به وضعیت بین الطلوعین و از آن عجیب تر برگردد به وضعیت قبل از بین الطلوعین! برگردد به وضعیت شب

نه می رود به طرف طلوع، این چنین حالتی است ، اوضاع و احوال دارد به ما این خبر را می دهد.

البته یک بار عرض کردم طبق نصوص دینی، ما زمان نمی توانیم معین کنیم به هیچ وجه، تقریبی هم نمی توانیم بگوئیم، کسی بگوید قطعی یک ماه دیگه یک سال دیگه نه اصلا خلاف است واقعا هم ممنوع است این “کذب الوقاتون” است اصلا وقت نباید معین کرد ولی منهای معین کردن وقت و زمان ، قرائن عقلی ، نقلی و تجربی و صحنه جهان و این نبردی که الان در منطقه ما وجود دارد به ما می گوید امر بسیار نزدیک شده است و امیدوارم انشاالله به حق محمد و آل محمد خدای تبارک و تعالی این ظهور را هرچه نزدیک تر بفرماید.

با بیداری بیش تر بشریت، با قیام بشریت.

و امیدواریم انشاالله هرچه زود تر خداوند این رژیم نحس پلید نجس سعودی را که کانون ظلمت است و چنبره زده بر مقدس ترین نقطه روی زمین یعنی مکه معظمه ساقط بفرماید. مکه و کعبه معظمه را آزاد بفرماید ، به دنبال آن قدس شریف را آزاد بفرماید، و عراق عزیز را و این حرم مطهر امام حسین و امیرالمومنین و این ذوات مقدس را از لوث وجود این تکفیری های نجس پاک بفرماید، منطقه به دست اسلام ناب بیفتد و از طریق آزادی منطقه ما شاهد آزادی جهان و ظهور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشیم. انشاالله

و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین

 

مهم ترین محور های سخنان این استاد برجسته عرصه مهدویت در دیدار با عدالتخواهان ولایتمدار بدین شرح است:

- مبنای نهضت اباعبدالله (علیه السلام) امر به معروف و نهی از منکر است.

 

- امر به معروف و نهی از منکر اصل و اساس بسیاری از عبادات دیگر است.

 

- عظیم ترین معروف، ولایت خدا و اولیای خدا و عظیم ترین منکر ولایت طاغوت است.

 

- اگر در جامعه ای ولایت الله تحقق ندارد ، اعظم تکالیف انسان های آگاه و عارف و اهل حق وحقیقت آن جامعه مطالبه ولایت الله می شود.

 

- در آن جامعه ای که مرتبه ای از ولایت حاکم شده، بزرگترین وظیفه انسان ها ، تعمیق این ولایت ، ترسیخ وصدور این ولایت وگسترش این ولایت است.

 

- در مبانی اصلی ما (مباحث کلام و عقائد و معارف و حکمت و سیاست و …) تلاش برای تعمیق و ترسیخ و گسترش ولایت دیگر جنبه کفایی ندارد، یعنی واجب کفایی نیست واجب عینی است.

 

- در نظام ما در انقلاب اسلامی منطقه ایران به دست مبارک مومنین و خدا پرستان تصرف شده و پرچم زده شده و این پرچم همان ولایت فقیه است.

 

– امام زمان در عالم غیب است ، چون فعلا هنوز یار وناصر وکمک کننده و بیعت کننده به آن اندازه پیش نیامده است ، خدا نگفته که مردم باشند یا نباشند من ولی خودم حاکم را می کنم ظاهرش می کنم.

 

- می دانید که امر به معروف ونهی از منکر در این سه قسمت است دیگر: امر و نهی قلبی، امر و نهی زبانی ، امر و نهی اقدامی ، در هر سه قسمت تکلیف دارید. این حرف ، حرف تازه ای است در فقه که می شود وجوب عینی جهاد و نصرت دین

 

- وظیفه نیروهای حزب اللهی و ولایی و انقلابی و عدالتخواه این می شود که با منکر بزرگ یعنی ولایت طاغوت مبارزه کنند.

 

- مسئول قانون نمی تواند در برابر سخنان صریح ولی فقیه قرار بگیرد. اگر بایستد خلاف قانون کرده است.

 

- چنانچه کسی امر به معروف و نهی از منکری کرده باشد. اگر مسئولی بخواهد در مقابل این امر به معروف قرار بگیرد باید آن مسئول مورد مواخذه قرار بگیرد.

 

ما قائل به عصمیت ظلیه ولایت فقیه هستیم…

- در مورد مقام معظم رهبری ما معتقدیم او هیچ وقت خطا نمی کند و اشتباه نمی کند؛ ما قائل به این هستیم که مادون چهارده معصوم اگر تبعیت کامل پیدا کند می تواند به مقام عصمت برسد ، این عصمت را می گوئیم “عصمت ظلیه” در برابر “عصمت اصلیه” عصمت در وجود چهارده معصوم اصلیه است ، در میان تابعین ظلیه است، و در واقع ما کسی را ولی فقیه می دانیم که عصمت ظلیه پیدا کرده است. عصمت ظلیه هم این است که اشتباه نمی کند، خطا نمی کند، الان شما ببینید در رابطه با مقام معظم رهبری از اول حاکمیتشان تا الان بینی و بین الله کجا شما می توانید بگویید فلان جا خطا کرده است ایشان؟! خطایی نکرده است.

 

- قانون اساسی امر به معروف و نهی از منکر را یک وظیفه عمومی مردم قرار داده است. اصلا اسلام آمده که این مسئله برود کنار که نگویند به تو چه مربوط !!، به تو چه مربوط یعنی چی؟ اصلا خودش می شود یک جرم.

 

- مسئله بسیار بسیار مهم این است که نیروهای ولایی وانقلابی وعدالتخواه در این جهت خسته نشوند. ناامید نشوند و لحظه لحظه بر بصیرت خودشان اضافه بکنند بر عقلانیت خودشان و بر قدرت تحلیل خودشان اضافه کنند، بتوانند دقیقا تفکیک کنند بین حقانیت و پاکی اصل این نظام که متجلی و متبلور در ولی فقیه زمان است.

 

- در رابطه با همین برادرانی که تحت عنوان عدالتخواه حرکت می کنند که من مطمئنم بسیاری باید باشند در جامعه ما ، قطعا وجود دارد نیروهای انقلابی، حزب اللهی، ولایی و صالح و پاک و خردمند و تابع ولایت که بناشون بر مبارزه با زشتی ها و خلاف ها و منکرات است و دفاع از معروف ها و خوبی ها و برای مستقر کردن حاکمیت الله در جامعه کسانی قطعا وجود دارند والبته بسیار خوب هم خواهد بود که اینها بصورت شبکه ای شناخته بشوند و با هم دیگر ارتباط داشته باشند. بدون اینکه سازمان اصطلاحی معمولی بخواهید تشکیل دهید، حزب معمولی نباشد. این ها هم دیگر را بشناسند و مرتبط باشند، خیلی خوب است و هم دیگر را تقویت کنند.

 

-حرکت عدالتخواهان به ویژه برادرمان حاج آقای جهانشاهی تاکنون بر مبنای ضوابط و قانون و منویات ولایت بوده است و تخطی و تعدی در این جهت وجود نداشته است. استمرار این حرکت قطعا و یقینا موجب بهتر شدن امور می شود.

- استمرار این حرکت قطعا و یقینا موجب بهتر شدن امور می شود. یعنی امور را از جمله در میان برخی از برادران مسئولین بهتر می کند و آن ها را نزدیک تر می کند به اصول و مبانی و دائما یادشان می آورد متذکر می کند که در چه نظامی آن ها الان مسئول هستند.

 

- تاسی یک مسئول از ولی فقیه در چه صورت است این است که اون نیز خودش را انقلابی بداند. احساس کند ما در جهاد هستیم. او نباید احساس کند که ما یک حکومت معمولی هستیم که باید حالا با کفار گفت و گو کنیم و معامله کنیم و مذاکره کنیم و بده بستانی داشته باشیم ، می توانی گفت و گو بکنی می توانی مذاکره دیپلماتیک داشته باشی همون طور که رهبری هم فرمودند و درسته که در عالم دیپلماسی هم زبان خاص خودش هست. حزب اللهی ها اقتضای مطلب را درک می کنند اقتضای صحنه را میفهمند ولی در عین حال همه می فهمند که آیا شما این جا مثلا اگر قرار است یک عقب نشینی هم بکنی. این عقب نشینی بر مبنای آن چیزی است که اسلام به ما اجازه داده است. دو جور است. کسی که عقب نشینی کرده است برای ضربات بعدی فرق دارد با کسی که عقب نشینی کرده از روی ترس می ترسد ، تشر شیطان گرفتتش. یا مثلا دچار تطمیع شده است بدترین حالت این است که دچار تطمیع بشود این مسئول.

خب این ها را چه کسی تشخیص می دهد، نیروهایی که در بدنه نظامند. نیروی حزب اللهی نیروی ولایی نیروی انقلابی

 

– به هر حال امیدوارم انشاالله تعالی برادران ما در این نهضتی که هستید نهضت عدالتخواهان موفق باشید ، موید باشید.

 

- امید وارم این نهضت عدالتخواهی گسترش پیدا کرده و فراگیر و همگانی شود و منجر به اصلاحات عمیق واساسی در نظام و حاصل آن تقویت نظام بشود. ان شاء الله

- آیا در مصادیق امر به معروف و نهی از منکر باید از ولی فقیه اجازه گرفت؟ یا نه؟:

-برای یک انسان حزب اللهی اصل ملاک این است که ببیند رفتار او، مورد رضایت ولی فقیه زمان قرار دارد یا ندارد، مکانیزم این که متوجه شویم چیزی مرضی آقا هست یا نیست، دائما سوال و پرسش و استفتاء و این ها نیست. در مکتب شیعه عقل اصالت دارد، انسان خودش باید بفهمد.

 

- اگر پیگیری انجام گیرد و استقامت داشته باشید، خسته نشوید، نا امید نشوید؛ رفته رفته اصلاح اساسی پیش می آورد داخل نظام، یعنی اگر ایستادگی انجام شود؛ رفتار داخل نظام را اصلاح می کند.

 

 

- افتخار باید بکنید که دشمنان انقلاب به شما بگویند عدالتخواه حکومتی

 

- وقتی که مبنای حرکت درست باشد، بله این جور می شود که در عین نقادی از حکومت ، مخالفین این حکومت هیچ گونه استقبالی نمی کنند ، نه تنها استقبال نمی کنند بلکه بدشان هم می آید .

 

- قطعا و یقینا دشمنان اسلام و مسلمین مثل امریکا و اسرائیل و اروپا و عرب های مرتجع و … بدشان می آید از نیروهای نقاد مصلح واقعی؛ نقاد حزب اللهی

 

آنها بدشان می آید از نقادان متعهد و انقلابی و حزب اللهی و متعهد به اساس نظام و ولی فقیه زمان

 

- افرادی مثل نوری زاد چون در جریان نقادیشان منحرف شدند مورد ستایش غرب قرار گرفتند و انحراف شان هم در این جهت بود اونها آمدند این ناهنجاری هایی که دیدند، بدی هایی که دیدند، مفاسدی را که دیدند نسبت به اصل نظام دادند.

 

- به محض این که کسی یک جوری این حکومت را نقادی بکند که از آن این در بیاید که آقا این حکومت اشتباه است بلافاصله مورد ستایش و تایید این ها قرار می گیره و دست می زنند برایش ، هورا می کشند برایش در تمام سایت های ضد انقلاب تصویرش را، سخنش را ، مطلبش را می آورند که حرفش این است که حکومت غلط است.

 

- راه درست این است که شخص اصل نظام را پاک بداند ، منزه بداند ، واین خیلی خیلی مهم است.

 

- هر نیروی حزب اللهی باید ببیند اون چیزی که به طور مشخص از مقام ولایت صادر می شود چیست؟ یعنی در واقع نصوص، اون سخنان صریح ، این ها را باید ببیند و دنبال بکند. علاوه بر این ما معتقدیم مطالباتی وجود دارد که ممکن است به زبان آورده نشده باشه توسط مقام ولایت، نیروهای انقلابی و ومتعهد و ولایی تکلیف دارند این قسمت ها را هم درک کنند.

 

- یکی از ویژگی های نقد درست حزب اللهی این است که حزب اللهی مشکلات را می داند، محذورات را می داند. قصور ها را از تقصیرها جدا می کند.

 

-قیام برای امر به معروف و نهی از منکر حتی در هنگامی که دین خدا حاکم شده نیز ادامه دارد. چون ما تا الان یک درجاتی از حاکمیت دین را داریم، باید افراد
قیام کنند، جهاد کنند تا حاکمیت دین کامل شود و برسد به قله اش.

 

- امر به معروف و نهی از منکر واجب عینی است، برای این که دین حاکم شود تک تک آدمیان باید شریک باشند و در صحنه امر به معروف و نهی از منکر حضور داشته باشند.

 

«تجلی نور ولایت در آمر به معروف و ناهی از منکر»:

- چقدر اجر وفضیلت دارد کسی که در حکومت دینی امر به معروف و نهی از منکر می کند و جفایی می بیند اما نا امید و خسته نشود و ادامه دهد. این مخصوص کسی است که نور معروف در وجودش قرار گرفته و اصل معروف ولایت است، یعنی نور ولایت در او تجلی پیدا کرده.

 

- مسلم این است که در این حکومت همان طور که مقام معظم رهبری فرموده اند حوزه اصلی امر به معروف ونهی از منکر متوجه مسئولین است ؛ البته مسئولین مادون ولایت، چراکه در تعریف مذهبی ما از ولایت، کسی ولایت دارد که کوچکترین کوتاهی ای در وظیفه اش نکرده باشد.

 

- گاهی اوقات از بین نیروهای مذهبی از جمله در بین بعضی از مسئولین این حالت را می بینیم که می گوید حالا که حکومت دینی است پس دیگه شما تکلیفی ندارید. حکومت دینی است و قانون است وشرعی است و… نه این هم غلط است.

 

- ممکن است کسانی مقابل انسان قرار بگیرند که در داخل حکومت قرار دارند ، و انگ این را بزنند که مثلا تو با نظام در افتادی این به هیچ وجه من الوجوه نمی تواند در این جهت اثر بگذاره که طرف دیگه این کار را نکند.

 

- بعضی اوقات ممکن است یک آسیب هایی پیش بیاید یک سری برخوردهایی با آن بشود ، یک سری ضرر ها به آن بخورد ، ولی در کل منفعتی که به او می رسد، چه به شخص او، چه به جامعه او، چه به نظام او خیلی بیشتر است.

 

- این امر به معروف و نهی از منکری که می کند در واقع همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند نه به عنوان خواهش وتمنا و این ها نه به عنوان امر و نهی است.

 

-یک حزب اللهی بخاطر این که یک عده ای با او برخورد می کنند و ممکن است آسیب هایی به او برسد، عدالتخواهی و امر به معروف و نهی از منکر را ترک نمی کند.

 

-دیدگاه آیت الله قائم مقامی در رابطه با نزدیکی ظهور:

- انقلاب مبارک اسلامی مقدمه ای است که متصل به ظهور خواهد شد، عقل و نقل و دل توأمان به ما می گوید که این مقدمه متصل به آن ذی المقدمه است.

 

- امام فرمودند : انقلاب اسلامی نقطه شروع نهضت جهانی به پرچم داری حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است که امیدوارم خداوند ظهور وفرجش را در عصر ما قرار بدهد.

 

- باید ظهور را نزدیک و حتی بسیار نزدیک دانست، و در جهت این نزدیک دانستن حرکت کرد. فعالیت کرد، قیام کرد، جهاد کرد. و ما در زمانه ای به سر می بریم که علاوه بر باب انشائی و آرزویی ، از جنبه خبری هم ما ظهور را بسیار نزدیک می دانیم. اتفاقاتی که در صحنه جهان دارد می افتد از منظر خبری هم حکایت از نزدیکی ظهور دارد.

 

-میان حرکت های عدالت طلبانه و ظهور امام زمان(عج) رابطه ای تنگاتنگ وجود دارد.

 

- هر انسانی در نزدیک کردن ظهور امام زمان(عج) موثر است.

 

-ما الان دیگر در بین الطلوعین ظهور امام زمان(عج) نیستیم؛ بلکه در آغاز طلوع آفتابیم…

 

- انشاالله هرچه زود تر خداوند این رژیم نحس پلید نجس سعودی را که کانون ظلمت است و چنبره زده بر مقدس ترین نقطه روی زمین یعنی مکه معظمه ساقط بفرماید. مکه و کعبه معظمه را آزاد بفرماید ، به دنبال آن قدس شریف را آزاد بفرماید، و عراق عزیز را و این حرم مطهر امام حسین و امیرالمومنین و این ذوات مقدس را از لوث وجود این تکفیری های نجس پاک بفرماید، منطقه به دست اسلام ناب بیفتد و از طریق آزادی منطقه ما شاهد آزادی جهان و ظهور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشیم. انشاالله

و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین

 

 

دانلود فیلم سخنان آیت الله قائم مقامی در دیدار با عدالتخواهان ولایتمدار و طلبه سیرجانی:

جهت دریافت لیبل با کیفیت بالا روی عکس کلیک کنید.

لیبل روی سی دی سخنان آیت الله قائم مقامی در دیدار با طلبه سیرجانی و عدالتخواهان ولایتمدار ،مورد استفاده دوستانی که قصد تکثیر فیلم این دیدار را دارند.

 

کلیپ اول:
موضوع: دیدار صمیمانه جمعی از عدالتخواهان ولایتمدار و طلبه سیرجانی با آیت الله قائم مقامی / لحظه ورود عدالتخواهان به محضر آیت الله قائم مقامی:

 

دانلود با کیفیت خوب _ دانلود با کیفیت موبایل _ دانلود صوتی

 

کلیپ دوم:
موضوع : دیدگاه آیت الله قائم مقامی در باب نهضت عدالتخواهان ولایتمدار:

 

دانلود با کیفیت خوب _ دانلود با کیفیت موبایل _ دانلود صوتی

 

کلیپ سوم:
موضوع: آیا در مصادیق امر به معروف و نهی از منکر باید از ولی فقیه اجازه گرفت؟ یا نه؟

 

دانلود با کیفیت خوب _ دانلود با کیفیت موبایل _ دانلود صوتی

 

کلیپ چهارم:
سوال : چه عاملی باعث شده که دشمنان انقلاب بتوانند از اقدامات افرادی مثل نوری زاد سوء استفاده کنند ولی در قبال حرکت عدالت طلبانه ما نه تنها سکوت که در بعضی اوقات آن را عدالتخواهی حکومتی نامیده اند و طلبه سیرجانی را نفوذی جمهوری اسلامی بدانند؟

 

دانلود با کیفیت خوب _ دانلود با کیفیت موبایل _ دانلود صوتی

 

 

کلیپ پنجم:
سوال : افراد مذهبی و حزب اللهی جامعه چه وظیفه ای در قبال پیگیری مطالبات امام خامنه ای در باب عدالت دارند؟

 

دانلود با کیفیت خوب _ دانلود با کیفیت موبایل _ دانلود صوتی

 

کلیپ ششم:
موضوع: «پیروان مکتب اباعبدالله»، قیام برای امر به معروف و نهی از منکر را حتی در هنگامی که دین خدا حاکم شده واجب می داند و ادامه دارد.

 

دانلود با کیفیت خوب _ دانلود کیفیت موبایل _ دانلود صوتی

 

کلیپ هفتم:

موضوع: «تجلی نور ولایت در آمر به معروف و ناهی از منکر»، چقدر اجر وفضیلت دارد کسی که در حکومت دینی امر به معروف و نهی از منکر می کند.

 

دانلود با کیفیت خوب _ دانلود با کیفیت موبایل _ دانلود صوتی

 

کلیپ هشتم:
دیدگاه آیت الله قائم مقامی در رابطه با نزدیکی ظهور: ما الان دیگر در بین الطلوعین ظهور امام زمان(عج) نیستیم؛ بلکه در آغاز طلوع آفتابیم…

 

دانلود با کیفیت خوب _ دانلود با کیفیت موبایل _ دانلود صوتی

 

 

منبع

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1526 * 1393-06-12 12:03
نقل قول کردن
-9 #1525 حسینی 1392-10-14 23:17
سلام
نشانه های امام زمان (ع)
همنام وهم کنبه من است محمد - خانم
در سن مرد چهل ساله آآید
سید حسینی است
روحانیون با او مخالفند
می گویند دین جدید آورده : تفاسیر جدید و رحمانی از دین
پشت نمام انقلابها دنیا چهره فلسفی هستند
ضمنا مطمئن باشید آمئنش مانند رفتن عیسی (ع) است
یعنی همه اورا فکر می کنند فلانی است زیر ااگر نه از او شناسنامه خواهند خواست پس بسیار محتمل است در لباس یکی از افراد آشنا بیاید انشا الله
شک نکنید انشا الله محمد خاتمی خواهد بود
نقل قول کردن
-5 #1524 ایمان 1392-10-03 03:54
اقا عکس شعیب قلابی رو از سایت بردارید
نقل قول کردن
+7 #1523 بچه مثبت/ مهرداد 1392-09-30 15:32

رو که میگن همینه

:-& :-& ~x(

نقل قول از سایت خودش ...
خسارت ۸ سال گذشته از جنگ بیشتر بود!!!
" در گزارش 100 روزه روحانی نجابت کرد از ناگفته ها نگفت!!!"


هاشمی با :-& مثبت ارزيابي كردن عملكرد دولت در 100 روز گذشته و گزارش رئيس جمهور به مردم، گفت: آقاي روحاني با نجابت سياسي و اخلاقي گزارش خود را بيان كرد و از كنار بسياري از ناگفته‌ها به دليل بار رواني سنگيني كه روي مردم در بعد داخلي و خارجي دارد، گذشت.

هاشمي در ادامه با مقايسه شرايط امروز كشور با سالهاي پس از جنگ ، گفت: آن خرابي‌ها معلول يك جنگ 8 ساله بود و در 8 سال گذشته هم شرايطي داشتيم كه در مقابل بدهي‌هاي 12 ميلياردي سال 68، رئيس جمهور از بدهي‌هاي چند صد هزار ميلياردي مي‌گويد كه مطمئناً جبران آنها سالها طول مي‌كشد. ~x(

@-) هاشمی با يادآوري ماجراي يك پيامبر دروغين كه نزد حضرت موسي اظهار ندامت كرده بود، گفت: غصب تفكرات و ايجاد انحراف در عقايد مردم بدترين گناه است و خداوند از حق خود مي‌گذرد ، امّا از حق‌الناس نمي‌گذرد ، زيرا اظهار پشيماني در درگاه خداوند براي ضايع كردن حق مردم، به خصوص حقوق فكري و ديني سودي ندارد، مگر اينكه همه كساني را كه با سخنان خويش فريب داده، به راه حقيقت برگرداند. :-O

///////////////
در طول 8 سال گذشته تا میتوانستند ؛ پدر ملت و دولت و نظام را در آوردند ؛ بعد آنوقت دم از نجابت و وقار میزنند.

بعد میگویند خرابی ها در دولت قبلی و 8 سال گذشته بیشتر از 8 سال زمان جنگ بوده ...

والا دولت قبلی با اینکه در مقابل کل استکبار دنیا ایستاده بود و کلی دشمن داخلی هم داشت ؛ خیلی موفق تر از شمایی بود که با کل دنیا و استکبار دوستید و دشمن داخلی هم ندارید و کل بازار و اقتصاد دست شماست ؛ خدایی یکم هم کار کنید برای این ملت ...
خدا را خوش نمیآید فقط تخریب کنید ...

//////////////////////

hashemirafsanjani.ir/.../...
نقل قول کردن
+9 #1522 شاداب 1392-09-30 12:27
به نقل از m:
مواظب باشید گمراه نشوید...گاهی حق به صورت باطل جلوه میکند...
ولی امر ما حضرت مهدی(عج) میباشد ولاغیر..
خدا ما را از بیراهه رفتن و افکار غلط نجات دهد...
یاصاحب الزمان ادرکنی...

شما توی محل کارتون که کار میکنید در نبود اقای رئیس نایب رئیس نداره؟
نقل قول کردن
+9 #1521 شاداب 1392-09-30 12:07
به نقل از س:
اين دوست عزيزي كه گفت در عالم رويا ديدم با صيحه اسماني غافلگير شدم كي بود به نظر اولين نشانه همينه و مهدي هم امام خميني بود

سعدالدین مریضی؟امام خمینی خودش گفته این انقلاب منجر به ظهور مهدی(عج) خواهد شد بعد شما میگی مهدی(عج)امام خمینی بود؟
سعدالدین من سر حرفم هستم اگر میخوای تحت درمان قر ار بگیری من حاضرم راهنماییت کنم
بنده شمارو منحرف ترین شخص اینجا میدونم و صد البته احتمال بیمار بودن شما
نقل قول کردن
+18 #1520 .... 1392-09-30 07:44
کوچکترین خادم الزوار پیاده روی اربعین حسینی‎

نقل قول کردن
-19 #1519 س 1392-09-30 06:37
اين دوست عزيزي كه گفت در عالم رويا ديدم با صيحه اسماني غافلگير شدم كي بود به نظر اولين نشانه همينه و مهدي هم امام خميني بود
نقل قول کردن
-8 #1518 m 1392-09-30 06:28
مواظب باشید گمراه نشوید...گاهی حق به صورت باطل جلوه میکند...
ولی امر ما حضرت مهدی(عج) میباشد ولاغیر..
خدا ما را از بیراهه رفتن و افکار غلط نجات دهد...
یاصاحب الزمان ادرکنی...
نقل قول کردن
-7 #1517 سعاح 1392-09-30 04:44
دیدار صمیمی مردمی آیت الله نوری همدانی که از دعوت استاندار و قائم مقام نماینده ولی فقیه بیرجند برگزار شد خیلی به دلم ننشست۔ کاش برخی مراسم و نحو برگزاری آن رو مخصوص به ولایت فقیه گزاشتند بمانند۔

بعد از این دیدار شاید مراجع دیگر هم در سراسر کشور ملاقات صمیمی با مردم داشته باشند۔

میدونم این کامنت بنده هم مورد نقد و شاید توهین قرار بگیرد اما چکار کنم نمی توانم هیچ کس رو با هر بهانه ی در عرض رهبری ببینم۔
نقل قول کردن
-3 #1516 سعاح 1392-09-30 04:32
با سلام @};-

بخاطر دو تا نقد [تند] باز هم مورد توهین و تحقیر قرار گرفتم۔ نمی خواهم باب این بحث دوباره باز بشه اما لطفا جواب این دو تا سوال از بنده رو بدهید تا مطمئن بشم لعن و نفرین حق من بوده و هست:

[بقیه اش رو وقتی میگزارم که حد اقل پنج کاربران با دادن امتیاز مثبت به این کامنت بخواهند که گزاشته بشه]

یا علی
نقل قول کردن
+5 #1515 محمد حسین 1392-09-30 03:35
توهم کافی است، با ایران به توافق رسیده ایم
افشای گفت وگوی تند و طوفانی کری و ملک عبدالله

irdiplomacy.ir/.../...

یعنی هنوز این سرخور زندست؟چرا نمیمیره؟
نقل قول کردن
-8 #1514 جانباز از اصفهان 1392-09-30 02:41
.
دوستان همچنان با مطلب مهم و حساس:

آیا بچه حزب الهی ها متوجه می شوند چه کلاهی سرشان گذاشته اند

به روز می باشم. دوستان مطلب مهم می باشد حتما" مطالعه نمایید

noore14d3.blogsky.com/

.
نقل قول کردن
-6 #1513 جانباز از اصفهان 1392-09-30 02:37
.
دوستان یک موج جدیدی در حال کلید خوردن می باشد که قصد دارند نیرو های پر انرژی را با نام ولایت به سمت خودشان جذب کنند این افراد با غلیظ تر بیان نمودن ولایت و استفاده ابزاری از ولایت سعی می کنند دوره چند ماهه روحانی را گل و بلبل نشان بدهند و در همان حال هم سعی می نمایند سخنان ولایت در مورد دولت هشتم و نهم را نادیده بگیرند و بر پایه تحلیل های مغلطه گونه ، احمدی نژاد را تقریبا" در حد صد در صد نادرست تبلیغ کنند و طرفداری مرموزانه ای از خدمات هاشمی به مثلا" انقلاب می نمایند و اینکه ایشان انسان با سیاست و با تدبیری می باشد دوستان خیانت پرچم داران که خاکریز آقا را زدند و اعلام بزرگ ترین خطر برای اسلام نمودند و خاکریز آقا را به عنوان انحراف از انقلاب (به عبارتی انحراف از هاشمی نه انقلاب) مورد هجمه همه جانبه قرار دادند باعث گردید راه برای حمله به آقا فراهم شود دوستان دارند اذهان را مدیریت می نمایند تا خود به خود اذهان نسبت به آقا بدبین شود به عبارتی دست هایی فعال شده اند تا اذهان را مدیریت نمایند همانگونه که توانستند اذهان عمده حزب الهی ها را با دست های نفوذیشان در مورد بدبین شدن به احمدی نژاد مدیریت نمایند امروز نیز لایه هایی که مفید برای اجرای پروژه بعدی هستند یعنی زدن سنگر آقا ، در حال فعال شدن هستند تا به صورت پیچیده و مرموز اذهان را دست آخر به بدبینی خود بخودی نسبت به آقا بکشانند یادتان هست اول با تخریب مشایی شروع کردند و می گفتند احمدی نژاد فرق می کند او خوب است ولی خود به خود آنچنان ذهن ها به سمتی رفت که نسبت به احمدی نژا هم با درصد بالایی بدبینی بوجود آمد

دوستان آقا بد جوری در محاصره عوامل نفوذی هاشمی گرفتار شده است و کسانی در این سایت نمی گذارند این امر شفاف شود و سعی می نمایند این را به عنوان تخریب آقا و نظام تفسیر کنند و با استفاده ابزاری از نام آقا اهداف خطرناکی را پی گیری نمایند (که همان باقی نگه داشتن حزب الهی ها در گیجی و سر درگمی و بی خبری می باشد)
نقل قول کردن
-7 #1512 جانباز از اصفهان 1392-09-30 02:12
.
براستی این آقایان چه کسانی هستند


فاصله بین علم الهدی تا رهبر انقلاب



دکتر عبدالرضا داوری در فیسبوک نوشت:

چقدر فاصله است بین دیدگاه علم الهدی و آیت الله خامنه ای.

امام جمعه مشهد روز پنج شنبه در همایش وحدت حوزه و دانشگاه امیر کبیر را مورد حمله قرار داد و وی را به ترویج سکولاریسم متهم کرد.آیت الله علم الهدی گفت: «میرزا تقی خان امیر کبیر یکی از افرادی بود که باعث ایجاد تفکر سکولاریسم در کشور ما شد و با ایجاد و تاسیس مدرسه دارالفنون و به کار گماشتن آخوندزاده و میرزا ملکم خان بی دین و سکولار سعی کرد اجازه ندهند دین به دارلفنون نفوذ کند و این کار بخاطر این بود که آنها در سفری که به روسیه داشتند فکر کردند عامل پبشرفت آنها بی دینی است.»

dolatebahar.com/.../...

.
نقل قول کردن
+8 #1511 محمد حسین 1392-09-30 02:08
اومد پیشم حالش خیلی عجیب بود فهمیدم با بقیه فرق میکنه.گفت: حاج آقا یه سوال دارم که خیلی جوابش برام مهمه.



گفتم: چشم اگه جوابشو بدونم خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم.



گفت: من رفتنی ام!
گفتم: یعنی چی؟



گفت: دارم میمیرم.
گفتم: دکتر دیگه ای، خارج از کشور؟



گفت: نه همه اتفاق نظر دارن، گفتن خارج هم کاری نمیشه کرد.
گفتم: خدا کریمه، انشاله که بهت سلامتی میده.



با تعجب نگاه کرد و گفت: اگه من بمیرم خدا کریم نیست؟

فهمیدم آدم فهمیده ایه .


گفتم: راست میگی، حالا سوالت چیه؟

گفت: من از وقتی فهمیدم دارم میمیرم خیلی ناراحت شدم از خونه بیرون نمیومدم کارم شده بود تو اتاق موندن و غصه خوردن تا اینکه یه روز به خودم گفتم تا کی منتظر مرگ باشم


خلاصه یه روز صبح از خونه زدم بیرون مثل همه شروع به کار کردم اما با مردم فرق داشتم، چون من قرار بود برم و انگار این حال منو کسی نداشت


خیلی مهربون شدم، دیگه رفتارای غلط مردم خیلی اذیتم نمیکرد . با خودم میگفتم بذار دلشون خوش باشه که سر من کلاه گذاشتن .آخه من رفتنی ام و اونا انگار نه. سرتونو درد نیارم من کار میکردم اما حرص نداشتم و بین مردم بودم اما بهشون ظلم نمیکردم و دوستشون داشتم


ماشین عروس که میدیم از ته دل شاد میشدم و دعا میکردم . گدا که میدیدم از ته دل غصه میخوردم و بدون اینکه حساب کتاب کنم کمک میکردم.



مثل پیر مردا برا همه جوونا آرزوی خوشبختی میکردم. الغرض اینکه این ماجرا منو آدم خوبی کرد و ناز و خوردنی شدم.



حالا سوالم اینه که من به خاطر مرگ خوب شدم و آیا خدا این خوب شدن و قبول میکنه؟



گفتم: بله، اونجور که یاد گرفتم و به نظرم میرسه آدما تا دم رفتن خوب شدنشون واسه خدا عزیزه


آرام آرام آرام خدا حافظی کرد و تشکر، داشت میرفت گفتم: راستی نگفتی چقدر وقت داری؟
گفت: معلوم نیست بین یک روز تا چند هزار روز!



یه چرتکه انداختم دیدم منم تقریبا همین قدرا وقت دارم. با تعجب گفتم: مگه بیماریت چیه؟
گفت: بیمار نیستم!



هم کفرم داشت در میومد و هم از تعجب داشتم شاخ دار میشدم گفتم: پس چی؟

گفت: فهمیدم مردنیم، رفتم دکتر گفتم: میتونید کاری کنید که نمیرم گفتن: نه گفتم: خارج چی؟ و باز گفتند : نه! خلاصه حاجی ما رفتنی هستیم کی اش فرقی داره مگه؟

باز خندید و رفت و دل منو با خودش برد.
نقل قول کردن
+5 #1510 ا.و.ک. 1392-09-30 02:00
لطفا اگر صحبتهای آقای مصلحی را که مورد وثوق همه مان است را قرار می دهید همه بخشهای آن را قرار بدهید ، اگر منافق و مغرض نیستید.
نقل قول کردن
+4 #1509 ا.و.ک. 1392-09-30 01:53
غربی‌ها نتوانستند از سازمان ملل علیه ایران استفاده کنند



نکته قابل توجه دیگر این است که امریکایی‌ها و اروپایی‌ها گمانم در سال 2011 بود که دیدند دیگر در سازمان ملل نمی‌توانند قطعنامه علیه ما صادر کنند و دیگر اجماع وجود ندارد و لذا آمدند قطعنامه‌های یکطرفه صادر کردند. مثلاً یکی از قطعنامه‌هایشان این است که کشورهای اروپایی پتروشیمی ما را نخرند. حالا در این قطعنامه آمده است که کشورهای اروپایی از ما بخرند و داد ما در آمده است که پتروشیمی ما را همین کشورهای منطقه از ما می‌خرند و اصلاً نیازی نداریم به اروپا بفروشیم. اصلاً با کشورهای اروپایی سر قضیه پتروشیمی معامله نداریم که حالا بخرند یا نخرند. خرید و فروشمان منطقه‌ای است. کلاه سرمان گذاشته‌اند. ما اصلاً با اروپا معامله‌ای نداریم. همان موقع هم که تحریم کردند گفتیم تحریم کنید. ما که اصلاً در این بحث با شما معامله‌ای نداریم.



نکته مهم دیگر این است که روسیه و چین قطعنامه‌های سازمان ملل را قبول داشتند، اول تحریم‌های یکطرفه امریکا و اروپا را قبول نداشتند. لطمه بزرگی که در این توافق‌نامه به ما خورد این است که رفتیم و خودمان کأنّه پای تحریم‌ها را امضا کردیم، یعنی اگر این توافق‌نامه هم به امضا نرسید و به هم ریخت، یکطرفه امریکایی‌ها بر اساس امضایی که کرده‌ایم می‌گویند روسیه تو هم باید راه ما را بروی، چین هم باید راه ما را برود. اینها نکات قابل توجهی هستند که نمی‌شود ساده از کنارشان گذشت. سئوال مهم این است که ِآیا کار دیپلماسی باید تعطیل شود؟ نه. همان طور که آقا فرمودند مقوله دیپلماسی یعنی جنگ. ما در جنگ این را یاد گرفته‌ایم که وقتی رزمنده ما دارد در جبهه می‌جنگد که نباید از پشت به او خنجر بزنیم، بلکه باید از پشت حمایتش کنیم، اما آن رزمنده باید حواسش باشد که دشمن، دشمن است. نکته‌ای که می‌خواهم روی آن تأکید کنم این است. مقام معظم رهبری فرمودند نرمش قهرمانانه. نرمش قهرمانانه یعنی چه؟ یعنی مدیریت دشمن. اعتقاد ما این است که امیرالمؤمنین(ع) ، امام مجتبی(ع) و مقوله‌ای که بعد از زمان پیامبر(ص) پیش آمد. زمان پیامبر(ص) که جای خود را دارد و جداگانه تجزیه و تحلیل کنیم، خیلی چیزها از آن درمی‌آید، ولی اینجایی که بحث بر سر نزول نیست، بلکه بر سر تأویل قرآن است، ببینید رویه امیرالمؤمنین(ع) ، امام حسن مجتبی(ع)، آمدن امام حسین(ع) در صحرای کربلا مدیریت دشمن است. دارد دشمن را مدیریت می‌کند و این نکته مهمی است. وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند نرمش قهرمانانه یعنی تکیه به قدرت داخلی، دشمن را مدیریت کن، همان طور که دشمن دارد ما را مدیریت می‌کند
نقل قول کردن
+7 #1508 ا.و.ک. 1392-09-30 01:51
خوب دقت کنید آنها چطور کلمه به کلمه و تک‌تک جملاتشان حساب‌شده است. اوباما در نامه‌اش چه می‌گوید؟ در مذاکره تلفنی‌اش با رئیس‌جمهور ما چه می‌گوید؟ می‌گوید: «ما حق دسترسی به انرژی هسته‌ای را برای مردم ایران در قالب ضوابط، قواعد و قطعنامه‌های سازمان ملل و قوانین بین‌المللی قبول داریم». به کلمات دقت کنید. می‌گوید: «حق دسترسی». دسترسی در مجامع بین‌المللی یعنی چه؟ یعنی این که شما برای نیروگاه هسته‌ای بوشهرتان نیاز به سوخت هسته‌ای دارید؟ باید بدان دسترسی داشته باشید. بیایید امریکا برایتان تأمین می‌کند. بیایید فرانسه به شما می‌دهد، روسیه هم به شما می‌دهد. حق دسترسی است دیگر. بعد هم می‌گوید حق دسترسی برای مردم ایران و نمی‌گوید جمهوری اسلامی. ببینید چقدر حساب‌شده با ما برخورد می‌کنند، چون آنها اصلاً جمهوری اسلامی را قبول ندارند. در مکاتبات و اظهاراتشان بروید ببینید. می‌گوید حق دسترسی برای مردم ایران. حتی دستیابی هم نمی‌گوید، چون دستیابی یعنی خودت می‌توانی غنی‌سازی کنی، اما می‌گوید دسترسی. هم در نامه و هم در تلفن می‌گوید در قالب قطعنامه‌های سازمان ملل، پروتکل‌ها وآئین‌نامه‌های بین‌المللی. قطعنامه یعنی چه؟ اولین قطعنامه سازمان ملل می‌گوید ما تمام دکان و دستگاهی را که در مورد سانتریفیوژها داریم باید تطعیل کنیم، چون باید به قطعنامه‌ها تمکین کنیم.



حالا در همین توافق‌نامه با کمال تأسف نکاتی وجود دارد که بسیار تکان‌دهنده هستند. یکی از چیزهایی که در این توافق‌نامه هست این است که برای ما حق تحقیق و توسعه علمی را قائل شده‌اند، اما چه جوری حق دارید؟ مثلاً نیم یا یک تن اورانیوم در اختیار شما قرار می‌گیرد، همین را به موارد مختلفی که در فرآیند پژوهش‌هایتان پیش می‌آید تبدیل کنید، دو باره برگردانید سر جای اولش، دو باره تبدیل کنید. حق این که چیزی به آن اضافه کنید ندارید. این یعنی چه؟ بعد می‌گوید در شش ماهه اول هر سانتریفیوژی که از کار افتاد می‌توانید بازسازی کنید، ولی در شش ماهه دوم دیگر چنین حقی ندارید. یعنی چه؟ تقریباً روزی 50 تا از سانتریفیوژهای ما منفجر می‌شوند، از کار می‌افتند و مشکل پیدا می‌کنند. در مرحله اول می‌گوید همینی را که خراب شده است می‌توانی درست کنی. سانتریفیوژ جدید هم نباید بسازید. همین را باید بروی و درست کنی. حالا این درست‌شدنی هست یا نیست، کاری به این کارها ندارد. بعد می‌گوید در شش ماهه دوم اینها هم از کار افتادند و دیگر حق نداری چیزی جایشان بگذاری. روزی 40، 50 تا هم که از کار می‌افتند و شما هم حق ندارید جایگزین کنی، بعد از شش ماه دوم دیگر سانتریفیوژی داری که غنی‌سازی کنی؟
نقل قول کردن
+5 #1507 ا.و.ک. 1392-09-30 01:49
در یکی از مذاکرات طرف ایرانی یکی از حرف‌هایی که به آنها زد این بود که شما دائماً دارید سخت می‌گیرید و ما داریم جلو می‌رویم. اینها می‌خواهند جلوی پیشرفت ما را بگیرند. به هیچ‌وجه هم زیر بار حق غنی‌سازی ما نخواهند رفت. این را دقیق و حساب‌شده به شما می‌گویم. حدود یک سال و نیم قبل اوباما نامه‌ای به جمهوری اسلامی نوشت، مذاکراتی که تا به حال انجام شده، چه مذاکرات آلماتی و چه مذاکرات ژنو را کنار هم بچینید، حتی همین مذاکراتی که در آن توافق پیش آمده است، مذاکره تلفنی رئیس‌جمهور ما با رئیس‌جمهور امریکا را هم که کار اشتباهی بود به اینها اضافه کنید، در هیچ‌یک از اینها به هیچ‌وجه حق غنی‌سازی برای ایران نمی‌بینید. اصلاً چنین چیزی وجود ندارد. بله، می‌گوییم وزیر امور خارجه ما هم درست می‌گوید که بر اساس بند چهارم پروتکل NPT حق غنی‌سازی برای همه کشورها محفوظ است. جالب است که این بند 4 را هم در سال 2010 به خاطر شبهاتی که روی آن بود، بازنگری کردند و پرسیده شد آیا همه کشورهای جهان حق غنی‌سازی دارند؟ و پاسخی که در مجامع بین‌المللی ثبت شده این است که بله، این حق را دارند، اما امریکایی‌ها این حق را برای ما قائل نیستند. شما ببینید در نامه‌ای که اوباما یک سال و خرده‌ای قبل برای ما نوشته است و در تلفنی که با رئیس‌جمهور ما داشت، جمله‌ای که می‌گوید این است. جمع خودمانی است و همین جا مطلبی را می‌گویم. ما یک قرارداد الجزایر با امریکایی‌ها داریم. در این قرارداد الجزایر طرف ایرانی چون قوانین بین‌المللی را نمی‌دانست حواسش به یک کلمه نبوده و کلمه تابعیت در آنجا آمده است. تابعیت در کشور ما یک معنا دارد و در امریکا معنای دیگری و الان داریم سالیانه مبلغ سنگینی به خاطر همین کلمه به امریکا خسارت می‌دهیم، برای این که کسی اگر دو سه سال در امریکا بماند یعنی تابع آنجاست و امریکایی است. از دید ما تابع است. دو سه سال که آنجا می‌ماند، می‌تواند برود و کلی شکایت علیه ما بکند و اگر نااهل باشد بی‌حد و حساب و دادگاه‌های امریکایی دائماً علیه ما حکم صادر می‌کنند و ما باید دائماً خسارت بدهیم. طرف ایرانی فقط یک کلمه تابعیت را حواسش نبوده است که در امریکا چه معنایی دارد و در ایران چه معنایی و فکر کرده است همان معنایی را که برای ما دارد، برای آنها هم دارد و در نتیجه ما همین طور داریم به امریکا خسارت می‌دهیم.
نقل قول کردن
+4 #1506 مهدی 1392-09-30 01:48
تخریب سوریه در هزار روز به روایت آمار

در حالی عده‌ای از مخالفان دولت سوریه، هزارمین روز شروع حوادث این کشور را با پخش تصاویر و ویدئو جشن گرفتند که واقعیات موجود در صحنه سوریه جایی برای شادی باقی نمی‌گذارد. گزارش‌های بین‌المللی تصویری تیره و تار از خونریزی و تخریب را نشان می‌دهد که باعث بروز شکافی اجتماعی شده است که ترمیم آن احتمالا به زمانی بسیار طولانی نیاز دارد.

به گزارش «تابناک» و به نقل از ال مانیتور، در این دوره هزار روزه گروه‌هایی مسلحی به وجود امده‌اند که مناطق خارج ار کنترل دولت مرکزی را بین خود تقسیم کرده‌اند. گروه‌های رادیکال قلمروهای مخصوص خود را ایجاد کرده‌اند. جهادی‌ها از کشورهای مختلف به خیابانهای سوریه سرازیر شده‌اند تا از دروازه شهرهای سوریه خود را به درهای بهشت برسانند، کودکان سلاح به دست گرفته‌اند و جنگ‌سالاران نقش خود را در تخریب سوریه به خوبی ایفا می‌کنند!

داستانها از کودکی حکایت می‌کند که در حمص از سرما جان باخته است و یا از مزارع کشاورزی در شرق سوریه که به نفت آلوده شده است. گندمزارهای سابق شاهد مردمانی گرسنه است که در جستجوی یک قرص نان هستند. سوریه از سرما به خود می‌لرزد و فرزندان آن، ثروت آن و تمدن هفت هزار ساله آن دیگر خونی در بدن ندارد. یک گزارش بین‌المللی از آمار خسارات جنگ سوریه می‌گوید...

...


www.tabnak.ir/fa/news/366019/تخریب-سوریه-در-هزار-روز-به-روایت-آمار


zz:
نقل قول کردن
+4 #1505 ا.و.ک. 1392-09-30 01:47
در قضیه اورانیوم غنی‌شده 20% حدود دو سال پیش ناگهان سوخت رآکتور تهران که برای مباحث درمانی است دچار مشکل شد. در رآکتور تهران مجموعه‌ای وجود دارد که برای تولید داروها به اورانیوم غنی‌شده 20% نیاز دارد. بخش عمده‌ای از درمان کشور به این رآکتور وابسته است که نیاز به غنی‌سازی 20% دارد. جمهوری اسلامی برای این که می‌خواست صداقت خود را نشان بدهد، گفت ما برای فعالیت‌های درمانی و پزشکی به اورانیوم 20% نیاز داریم. بیایید و به ما بدهید و به آژانس اعلام کرد که کمک کنید و 20% را در اختیارم قرار بدهید و پولش را هم بگیرید. امریکایی‌ها احساس کردند یک چیزی پیدا شده است که می‌توانند روی آن مانور بدهند و ایران را تحت فشار بگذارند. آمدند و گفتند اگر بخواهید 20% را به شما بدهیم یک شرط دارد و آن این است که آنچه تا حالا غنی‌سازی 5/3% داشته‌اید، باید فریز و پلمپ کنید، تحویل ما بدهید تا ما آن را به 20% تبدیل کنیم و به شما برگردانیم. مقام معظم رهبری با تیزبینی‌که داشتند فرمودند 20% را بدهند، بعد ما 5/3% را تحویلشان می‌دهیم. آنها گفتند این مقداری که تا حالا غنی‌سازی کرده‌اید باید پلمپ شود. بالاخره کار تا اینجا پیش رفت که مقام معظم رهبری فرمودند ما می‌پذیریم که این مقداری را که غنی‌سازی کرده‌ایم ببریم ترکیه، در آنجا پلمپ شود. در اختیار ترکیه باشد، شما 20% ما را بدهید، بعد آنها را بردارید و ببرید. جمهوری اسلامی تا اینجا هم پیش رفت، ولی آنها زیر بار نرفتند. این زیر بار نرفتن آنها برای ما خیر و برکت زیادی داشت. این خیر و برکت چه بود؟ جوان‌های حزب‌اللهی سازمان انرژی هسته‌ای از قبیل احمدی روشن طراحی کردند. به این نکته دقت کنید. آن سیستم پزشکی‌ای که داریم و باید این سوخت 20% را روی آن قرار بدهند و استفاده کنند، در دنیا مثل و مانند ندارد و این 20% را باید جوری طراحی و غنی‌سازی کرد که بشود به این سیستم خوراند. آنها به ما گفتند ما برایتان غنی‌سازی می‌کنیم، بعد یک فرجه زمانی یک ساله از ما می‌خواستند که تازه کاری بکنند که به این سیستم و دستگاه بخورد، اما بچه حزب‌اللهی‌های خودمان در یک فرصت سه چهار ماهه 20% را غنی‌سازی کردند و آن هم به‌گونه‌ای که به این دستگاه و سیستم می‌خورد و رآکتور تهران راه افتاد.
نقل قول کردن
+5 #1504 علي 1392-09-30 01:42
به نقل از مهرداد:
البته حرفهای خوبی میزنی ...ولی من قربون اون صفینه نوشتنت هستم عز.یزم .!!..البته اشتباه چاپی بوده عیبی نداره
نه حالامونده ما از احمدی نژاد دست برداریم ...تا وقتی کار های اون از این سرزمین پاک نشه ما ازش بد خواهیم گفت تا دیگر کسی با نقاب مهدوی به ایرانمان گند نزنه و با دروغهاای شاخدار ملت ر،و مشنگ فرض نکنه

ثفينه چطوره بهتره؟
خب خدارو شكر به جز غلط املايي و كلمه ي احمدي نژاد بقيش مورد پسند واقع شد.
والا نقاب نقابه حالا چه مهدوي چه اوني كه الان موجوده.
وقتي توي انبار ازون نقابا تموم شه نقاباي مد روز بورس ميشه متوجه هستيد چي ميگم كه؟
اونوقت تو اين آشفته بازار ما هي عنايت ميكنيم ميزنيم تو سر و كله ي همديگه.
بعد از 8 سال اوله پس از جنگ نداي رفسن رفسن بپا بود.
بعد از 8 سال دوم نداي خاتم خاتم به پا بود.
بعد از 8 سال سوم نداي احمدي احمدي به پا شده.
خب بعد از 8 سال چهارم قراره نداي روحان روحان به پا شه.
شما فكر كنم دوس داري فقط نام مباركت در خيل عظيم ملت هميشه در صحنه باقي بمونه برادر؟
خب مباركه حرفي نيست تا دلت ميخواد داد بزن.
نقل قول کردن
-3 #1503 خراسانی 1392-09-30 01:29
یک نمونه دیگر. طراحی دشمن به این صورت است که آن قدر در این بین واسطه می‌گذارد که شما به مخیله‌تان هم خطور نکند که دشمن دارد این کار را انجام می‌دهد. در یکی از شهرهایی که شیعه و سنی با هم زندگی می‌کردند، یکی از آقایان یکمرتبه می‌بیند بلندگویی در مسجد شیعه‌ها به سمت محله سنی‌ها چرخیده است و یک نفر هم هر شب می‌آید روضه حضرت زهرا(س) را می‌خواند و جاهایی را هم می‌خواند که به سنی‌ها برمی‌خورد. مدتی می‌گذرد و یک شب بالاخره از او می‌پرسد: «فلانی! این چه سرّی است که تو هر شب می‌آیی اینجا و روضه حضرت زهرا(س) می‌خوانی؟» جواب می‌دهد: «نمی‌دانم! یک نفر در بازار می‌گوید نذر دارد و به من پول می‌دهد و من هم می‌آیم روضه می‌خوانم». می‌روی سراغ آن بازاری و می‌پرسد: «آقا! از کجا پول می‌آوری این کار را می‌کنی؟» بازاری می‌گوید: «والله من هم نمی‌دانم. یک نفر فلان جا هست و به من پول می‌دهد و می‌گوید بده». تا ده یازده واسطه را جلو می‌رود و بالاخره سر از سفارت انگلیس در می‌آورد. روضه حضرت زهرا(س) می‌خواند.

ببینید دشمن دارد چه جوری طراحی می‌کند؟ این که ما دست سرویس‌ها را بخوانیم و نقشه‌ها و برنامه‌هایشان را بفهمیم و ان‌شاءالله بتوانیم با آنها مقابله کنیم.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته.
نقل قول کردن
-7 #1502 خراسانی 1392-09-30 01:27
یک مثال می‌زنم. ببینید یک آدم انقلابی دوآتشه می‌رود لندن، وقتی برمی‌گردد می‌گوید لندن برای زندگی جای خوبی است. آدم مقدس‌مآبی که اصلاً با انقلاب کاری ندارد می‌رود لندن و برمی‌گردد و می‌گوید لندن برای زندگی جای خوبی است. لاابالی می‌رود و برمی‌گردد و می‌گوید لندن جای خوبی برای زندگی است. هر کسی می‌رود و برمی‌گردد می‌گوید جای خوبی است، برای این که او همه چیز را جمع کرده است. انگلیسی‌ها این جوری هستند. امروز در درگیری‌های قومی و مذهبی در منطقه انگلیس فعال است. هنر انگلیس هم این است که همیشه از درون مذاهب دین درست می‌کند. وهابیت و بهائیت را درست کرده است. امروز شما شک نکنید در مورد شیعه در آینده قطعاً مجموعه‌ای را راه خواهد انداخت تا جوانان را تحت تأثیر خودشان قرار بدهند. اینجا هوشیاری می‌طلبد. تبیین قضایا می‌طلبد. یکی از کارهای ما باید این باشد که روش‌های سرویس‌های اطلاعاتی را تشریح کنیم. یک نمونه را بگویم. یکی از اقدامات سرویس‌های اطلاعاتی این است که دیگر به یک فرد نمی‌گویند تو بیا بشو جاسوس ما، ما نه با تو ارتباط داریم، نه برایمان خبر، سند و مطلب بیاور و چنین و چنان کن که این وسط لو برود و بفهمند جاسوس است و آبرویش برود. نه، این کار را نمی‌کنند. ببینید یک نفر می‌خواهد مسئول دفتر یک مسئول رده بالای کشور شود. سرویس اطلاعاتی می‌رود و به این مسئول دفتر مراجعه می‌کند و در ظرف ده دقیقه چهار تا از خرابکاری‌هایش را فیلم می‌کند و می‌گذارد جلویش و می‌گوید: «ببین! من این اطلاعات را از تو دارم. باید بیایی با ما همکاری کنی». او هم می‌گوید: «بسیار خوب! آبرویم را نبر، همکاری می‌کنم». می‌گوید: «تا آخر عمرت فقط یک کار از تو می‌خواهم و تا آخر عمرت هر جا بودی این کار را انجام بده. ماهیانه پول به حسابت می‌ریزم، جوری هم می‌ریزم که هیچ‌کس نفهمد. همین. با تو هیچ ارتباطی هم برقرار نمی‌کنم که لو بروی». درخواستی که از او می‌کند این است که تو که مسئول دفتر فلان آقای رده بالای کشور هستی، فقط اجازه نده مدیریت کارهای مختلف از آدم‌های قوی استفاده کند. هر چه آدم‌هایی که انتخاب می‌کند ضعیف‌تر باشند، بهتر. الان سرویس‌های اطلاعاتی این شکلی دارند کار می‌کنند. نمی‌گویند برو برایمان اطلاعات بیاور. می‌گوید: «فقط مراقب باش وقتی می‌خواهد وزیر بگذارد، آدم ضعیفی را بگذارد. تو فقط نگذار قوی‌ها بالا بیایند». و السلام! نتیجه چه می‌شود؟ چه بر سر آن کشور می‌آید؟
نقل قول کردن
-13 #1501 مهرداد 1392-09-30 01:26
به نقل از علي:
آخه وقتي جناب ظريف وزير امور خارجه حرف دهنشو مزمزه نكرده ميگه چه انتظاري از اين مهرداد عزيز داريد آخه؟
آقا مهرداد چرا از توهم احمدي نژادي بيرون نمياي بابا اون ديگه رفت.
ما الان تو مملكت همون ماكت رو هم بسازيم بايد به دنيا بگيم اصلشو ساختيم چرا دوس داري ذليل زندگي كني همه بزنن تو سرت خودتم بزني تو سرت آخه.
چرا مسخره ميكنين ميمون پراني به آسمونو؟
روسيه و آمريكا دانشمنداشون زير درخت سيب نشسته بودن يهو يه صفينه ساختن خانوم بچه هارو فرستادن كره ماه رو ببينن برگردن؟
خب همه جاي دنيا از همين چزا شروع ميكنن ديگه.
آره ما عقب هستيم ازونا ولي بالاخره بايد اول سوسكي ملخي ميموني چيزي بفرستيم ببينيم چي به چيه يا نه؟
حالا تا 1000 سال هر چي ميشه هي بگيد احمدي نژاد.
والا قاجار لعنت الله عليه كمر تمام تاريخ و عظمت اين كشور رو شكست اين همه در موردش تا حالا حرف زده نشده بيخيال ديگه بابا.

البته حرفهای خوبی میزنی ...ولی من قربون اون صفینه نوشتنت هستم عز.یزم .!!..البته اشتباه چاپی بوده عیبی نداره
.......
نقل قول کردن
+11 #1500 مهدی 1392-09-30 01:14
*-msz

یک جمعه دیگر هم گذشت و نیامدید... به فریادمان برسید... جانها فدایتان... بیایید... بیایید... بیایید...

zz:
نقل قول کردن
+9 #1499 علي 1392-09-30 01:11
به نقل از مهرداد:
ایرانی بودن من و ایرانی افتخار کردن مهرداد بسیار بیشتر از تک تک شما هاست ....اما من به پیشرفتهای واقعی کشورم افتخار میکنم نه پیشرفتهای قلابی احمدی نژادی مانند میمون پرانی و درصد های فانتزی و خیالی علم و .....
...

آخه وقتي جناب ظريف وزير امور خارجه حرف دهنشو مزمزه نكرده ميگه چه انتظاري از اين مهرداد عزيز داريد آخه؟
آقا مهرداد چرا از توهم احمدي نژادي بيرون نمياي بابا اون ديگه رفت.
ما الان تو مملكت همون ماكت رو هم بسازيم بايد به دنيا بگيم اصلشو ساختيم چرا دوس داري ذليل زندگي كني همه بزنن تو سرت خودتم بزني تو سرت آخه.
چرا مسخره ميكنين ميمون پراني به آسمونو؟
روسيه و آمريكا دانشمنداشون زير درخت سيب نشسته بودن يهو يه صفينه ساختن خانوم بچه هارو فرستادن كره ماه رو ببينن برگردن؟
خب همه جاي دنيا از همين چزا شروع ميكنن ديگه.
آره ما عقب هستيم ازونا ولي بالاخره بايد اول سوسكي ملخي ميموني چيزي بفرستيم ببينيم چي به چيه يا نه؟
حالا تا 1000 سال هر چي ميشه هي بگيد احمدي نژاد.
والا قاجار لعنت الله عليه كمر تمام تاريخ و عظمت اين كشور رو شكست اين همه در موردش تا حالا حرف زده نشده بيخيال ديگه بابا.
نقل قول کردن
+2 #1498 علي 1392-09-30 01:01
به نقل از س:
طوفان شهابي در زهره ! و 5 دي در زمين (عذاب نزديكه ؟

برو عمو......
گذشت ديگه اون زمون.....
اين چيز ميزاي كوچولو در مقابل عظمت نابوديه سال 2012 پشه هم نيست عزيزم.
ما مردم دنيا كه اين همه جون سختيم كه از اون عذاب الهي!!!! سال 2012 جون سالم به در برديم :)) ديگه اين نسيم مسيما مارو نميلرزونه.
تو فقط 5 دي حواست باشه... عمو جون فكر كنم هنوز 1 سالت نشده كه حوادث 2012 رو يادت نمياد.
نترس عمو چيزي نيس
اي جان
نقل قول کردن
-14 #1497 مهرداد 1392-09-30 00:58
به نقل از شاداب:
مهرداد وای بر تو دانشمندان کشور ما این همه زحمت کشیدند سالها وقت گذاشته شده سرمایه گذاری شده که امثال شما بیای زیر سوال ببری؟ادم گاهی اوقات می مونه بهت چی بگه

به نقل از گل نرگس:
شما واقعا ايراني هستيد يا براي رد گم كني خودتون رو مهر داد ناميديد؟؟؟؟؟

ایرانی بودن من و ایرانی افتخار کردن مهرداد بسیار بیشتر از تک تک شما هاست ....اما من به پیشرفتهای واقعی کشورم افتخار میکنم نه پیشرفتهای قلابی ا... ..... میمون پرانی و ...
آره ما پیشرفت هسته و موشکی داشتیم ولی ساختن ماکت هواپیما f35 یا نمونه چینی این هواپیما فقط در .......
نقل قول کردن
+6 #1496 999 1392-09-30 00:58
به نقل از علی جعفری:
تحلیل جامع وزیر سابق اطلاعات از مسائل مختلف کشور

سخنان صریح حجت الاسلام مصلحی در جمع طلاب:

انگلیس در بحث شیعه و سنی فعال است/ با توافق ژنو عملا غنی سازی متوقف می شود/رهبر معظم انقلاب مدیریت خطوط قرمز را برعهده دارند




... www.rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=176799

توصیه می کنم مطلب را بطور کامل مطالعه فرمائید.

معرکه است.
به همه توصیه میکنم اینو بخونین.
نقل قول کردن
+5 #1495 ا.و.ک. 1392-09-30 00:55
به نقل از علی جعفری:
آخرین وداع پدر شهید حیدر صوفان (ذوالفقار) با پسر شهیدش ، شهید حیدر صوفان (ذوالفقار) از شهدای حزب الله در دفاع از حرم اهل البیت است.

آخرین وداع جانسوز پدر با فرزند و نامه ی زیبای مادر شهید

درنزد سرور من حضرت زهرا مرا یاد کن و سلام مرا به فرزندم حیدر (ذوالفقار) برسان و بگو که اشتیاق دیدار شما صبر ما را پایان داد پس برای ما دعا کن که به شما ملحق شویم و یا دعا کن که فرج امام زمان نزدیکتر شود.

zz:



www.afsaran.ir/link/454464


انشاء الله خدا مارا با اینها و در راه این عزیزان قرار دهد تا در رکاب حضرت مهدی عج و در سپاه او قرار گیریم .
zz:
نقل قول کردن
+9 #1494 ا.و.ک. 1392-09-30 00:48
به نقل از بچه مثبت/ مهرداد:
به یادت هستیم ؛ به یادمان باش ...



میدانیم به یادمانی ؛ ولی چه شود ؛ یک نظر آن یار به چشمانم روئیت گردد ...

و البته و صد البته با علم به حضور امام ...

که بعد ها حسرت سیر تماشا کردنت بر دلمان نماند ...

عکس: مهرداد/ بچه مثبت

*-msz zz: -:as

خدا شما را برای سایت نگهدارد
انسان واقعا با دیدن کامنتهای شما دلگرم می شود .
نقل قول کردن
+4 #1493 شاداب 1392-09-30 00:34
امام جمعه مشهد: انگلیس دانشگاه را برای مقابله با حوزه ایجاد کرد/ امیرکبیر باعث ایجاد سکولاریسم شد امام جمعه مشهد با بیان اینکه رشد علمی در جوامع سکولار دارای اشکال است اظهار کرد: میرزا تقی خان امیر کبیر یکی از افرادی بود که باعث ایجاد تفکر سکولاریسم در کشور ما شد و با ایجاد و تاسیس مدرسه دارلفنون و به کار گماشتن آخوندزاده و میرزا ملکم خان بی دین و سکولار سعی کرد اجازه ندهند دین به دارلفنون نفوذ کند. :-O
ادامه در...
asriran.com/.../...
نقل قول کردن
+2 #1492 عباس محمدی 1392-09-30 00:22
روایت "مشرق" از گوشه و کنار سیاست؛
دلیل عصبانیت روحانی ازحجاریان چیست؟ / آیا غسل تعمید خاتمی درقم برگزار می شود/ نماینده ایران به مراسم تدفین ماندلا نرسید/ ماموریت جدید غرب به خاتمی چیست و...


mashreghnews.ir/.../...
نقل قول کردن
+5 #1491 شاداب 1392-09-30 00:22
دانلود تقویم جدید و کامل ۹۳ ایران


www.lorddownload.com/information/ebook/taghvim-93.html
نقل قول کردن
+3 #1490 شاداب 1392-09-30 00:15
راه‌اندازی خط مونتاژ خودروهای آمریکایی در ایران
خبرگزاری رویترز در گزارشی مفصل از استقبال فروشندگان خودرو در ایران از خودروهای آمریکایی خبر داد.

به گزارش ایسنا، رویترز این گونه آغاز کرده است که "برف سنگینی روی خیابان شلوغ ریخته است. خط ماشین جدیدی هنوز روی خیابان باقی مانده که مربوط به یک دوج چلنجر، یکی از نمادهای خودروهای آمریکایی است. اینجا نیویورک، مونترئال یا توکیو نیست. اینجا تبریز، شهری در شمال غربی ایران است که به نمایشگاه آخرین خودروهای آمریکایی تبدیل شده است."

به نوشته رویترز تا قبل از انقلاب اسلامی سال 1979 ایران یکی از بازارهای بزرگ خودروها و کامیون‌های ساخت آمریکا محسوب می‌شد. اما بعد از انقلاب به دلیل قطع روابط سیاسی و تحریم‌های اقتصادی عملا خودروهای آمریکایی دیگر سهمی در بازار ایران ندارند.

با این وجود تقریبا از سال گذشته صدها مدل خودروی آمریکایی و اروپایی در تبریز نمایان شده‌اند. شهری که فاصله چندانی از منطقه آزاد تجاری نزدیک به ارمنستان و آذربایجان ندارد.

تاکنون تعداد زیادی تصاویر و ویدئو از خودروهای آمریکایی به عنوان مثال از خودروی چلنجر پوشیده از برف در فضای مجازی توسط فروشندگان، خودروبازان و مالکان این خودروها در ایران منتشر شده است.

ایران چندی پیش با کشورهای 1+5 درباره برنامه هسته‌ایش در ژنو به توافق رسید و به این ترتیب قرار شد به تدریج برخی از تحریم‌های وضع شده علیه ایران لغو شوند. اتقافی که باعث شد برخی نسبت به ورود مجدد خودروهای آمریکایی به بازار ایران امیدوار شوند.
ادامه در...
asriran.com/.../...
نقل قول کردن
+13 #1489 بچه مثبت/ مهرداد 1392-09-30 00:01
به یادت هستیم ؛ به یادمان باش ...



میدانیم به یادمانی ؛ ولی چه شود ؛ یک نظر آن یار به چشمانم روئیت گردد ...

و البته و صد البته با علم به حضور امام ...

که بعد ها حسرت سیر تماشا کردنت بر دلمان نماند ...

عکس: مهرداد/ بچه مثبت

*-msz zz: -:as
نقل قول کردن
+3 #1488 یاوران مهدی 1392-09-29 23:43
حمله آمريکا به ايران و ظهور مهدي نزدیک است!
yavaran-31312.blogfa.com/post/66

نصرالله: اسرائیل متهم ردیف اول ترور اللقیس است/کسی قادر به تاثیرگذاری بر ما در موضوع سوریه نیست

yavaran-31312.blogfa.com/post/67

تازه‌ترین سند افشا شده از اسنودن نشان می‌دهد
جاسوسی آمریکا و انگلیس از نخست وزیر اسرائیل

yavaran-31312.blogfa.com/post/68

حضور جنگنده های سوخو 25 سپاه در رزمایش ارتش/ بکارگیری بمب‌های هوشمند لیزری و رادار زن

yavaran-31312.blogfa.com/

نخستین 'مکالمه مستقل' روبات با انسان انجام شد

yavaran-31312.blogfa.com/post/70
نقل قول کردن
+6 #1487 شاداب 1392-09-29 23:43
به نقل از عباس محمدی:
.

فراموش نکن اگر یک مقام برای افتتاح یا رو نمایی طرحی میره به معنی اون نیست که خودش اون رو ساخته .(مثل رو نمایی از جنگنده فوق پیشرفته )

شما و این اقا در اصل هم نظر هستید . یکی میگه ایران نمیتونه با این هواپیماهای عهد بوقی نمیتونه با امریکا بجنگه .
تو هم بارها همین نظر رو دادی و از قدرت نظامی امریکا تعریف کردی و ایران رو ظعیف میدونی .

این بهترین سندی است که همراهی و هم نظر بودن هردوی شما رو اثبات میکنه . بااینکه در ظاهر بر سر دولت روحانی و دولت قبلی با هم مخالف هستید .
اما نظرتون در مورد ضعف نظام و قدرت دشمن شیطان بزرگ دقیقا یکی هست .

اقای محمدی خیلی تیزبین هستید
در جواب دوستان که میگن هواپیماهای عهد بوقی بهتره برن تحقیق کنند ببینند دشمنان این جنگنده را با چه هواپیماهایی قیاس کردند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد