رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

کاروان حسین در بزنگاه تاریخی وارد می شود / گذر قوم مشرق زمین از پرتگاه سازش با محرم حسینی



همه می دانند سالهای جاری تا چه اندازه در تاریخ کره زمین سرنوشت ساز است ، حقیقتی که  امام خامنه ای از آن با نام پیچ تاریخی یاد کردند،پیچی که در سوی دیگر آن می توان دنیای درخشان ظهور را به نظاره نشست،اما درست در همین دوران حساس است که در خاورمیانه و سرزمین یاران موعود تحولاتی رخ می دهد که می تواند نگران کننده باشد تا جایی که برخی روند معکوس تحولات را مطرح میکنند و نائب امام زمان در پیام حج خود نسبت به تاثیر این اوضاع محنت بار در عقیم ماندن بیداری اسلامی و ضایع شدن آمادگیهای روحی پدید آمده در جهان اسلام هشدار میدهد،هرچند معظم له در ادامه میفرمایند که باذن الله با قدرت ملتها اوضاع به عقب برنخواهدگشت اما خطر جدیست...

» ابتدای نظرات (695)

کانون این خطر را باید در کانون بیداری اسلای ، ایران قهرمان جستجو کرد آنجایی که جریانی سازشکار تمام تلاش خود را بکار می برد تا خوش بینی و تلاش دستگاه دیپلماسی دولت برخواسته از رای مردم در رویارویی با مستکبرین را  به سمت سازش و تسلیم شدن در برابر زورگویان جهانی بکشاند  و تا اندازه ای در هدف خود موفق شده است.

بازوی رسانه ای جریان سازش که حمایت برخی از افراد ذی نفوذ نظام را با خود دارد ماههاست که تلاش دارد که به جامعه القاء کند که گشایش و رونق اقتصادی  و برداشتن فشارها و تحریم ها فقط و فقط در گرو کنار آمدن با کدخدای دنیا امکان پذیر است و لاغیر  و تداوم راه مقاومت چنددهه گذشته علاوه بر خطرات جدی نظامی موجب وخیم تر شدن اوضاع اقتصادی خواهد شد. متاسفانه سیاه نمایی های مکرر غافلانه برخی از مسئولان نیز ضمن تایید این شایعات بر آنها دامن می زند. هرچند در این میان بخشی از جامعه همچنان بر روحیه مقاومت و ایستادگی تاکید داشته و حماسه ای ماندگار در 13 آبان گذشته می آفریند اما بخش دیگری از جامعه همچنان مردد و سردرگم است  و کوتاه آمدن و تسلیم در برابر ظالمان را چندان ناخوشایند نمی دارد اگر موجب رفاه و گشایش زندگی دنیایی آنها گردد و این مسئله علاوه بر  وجود جریان جان گرفته سازشکار  موجب امیدواری و رضایت نظام سلطه جهانی است

گذر قوم مشرق زمین از پرتگاه سازش با محرم حسینی

و این رویارویی و کشاکش همچنان ادامه می یابد تا اینکه به ناگاه اوضاع به نفع جبهه حق تغییر می کند ،  ماه محرم ، ماه پیروزی خون بر شمشیر ، ماه رسوایی ظالمان و جنایتکاران ، ماه رنگ باختن حرفهای سازشکارانه ، ماه پیروزی و رشادت ، ماه محکم ایستادن بر حرف حق ، ماه شهادت و ایثار ، ماه عشق و محبت ولایت فرا می رسد ، جریان مقاومت روح تازه ای می گیرد  و تا اعماق جان توده های مردمی حتی آنهایی که متمایل زورگویان بودند ، نفوذ می کند ، امام عشق برای بار دیگر و شاید بار آخر ، باز هم برای مردم از مقاومت و شهادت مشق می کند و دلهای آماده و جانهای رها شده شیعیان را  به راه پایداری در برابر ظالمان فرا می خواند.

آری کاروان عشق درست در بزنگاه تاریخی که مذاکرات سرنوشت ساز  میان ایرانیان مقدمه ساز و دشمنان ظهور در جریان است فرا می رسد و کفه دلها را به سمت یاران موعود سنگین تر می کند.

با وجود تابلوی زیبای پایداری و مقاومت حسین دیگر سحر و جادوی تهدیدها و تطمیع های دنیایی تاثیری ندارد. حسین با تمام یارانش می آید تا به زمینه سازان ظهور یادآوری کند ، راه درست راه مقاومت و ایستادگی و ذلت ناپذیری در برابر مستکبران است ، و همزمانی این اصلاح فکر و هدف با اصلاح روح و روان و قلوب عزاداران حسین معجزه ای می آفریند که تنها از خون خدا برمی آید و به یقین می توان گفت با روح تازه حسینی قوم مشرق زمین از پرتگاه خطرناک کنار آمدن با مستکبران عبور کرده و می رود تا با عبور از مراحل سخت دیگر برای انجام رسالت تاریخی خود در  یاری موعود امم آماده گردد.

 

غوغای محبت حسین(ع) در دلها ، زمینه سازی برای قیامی قریب الوقوع

لحظات ، لحظات تاریخی آستانه ظهور است ، شیطان با تمام توان به میدان آمده است ، تا با گسترش ظلمت و تاریکی بار دیگر جهان را تسخیر کند. و نور هدایتگر امام عصر (عج) ، همچنان در حال جذب دلهاست تا بساط ظلمت را برچیند .از یک سو ، تاریکی عصیان نه تنها دلهای اکثر ساکنان کره زمین که حتی در سرزمین یاران امام زمان(عج) دلهای بسیاری را فراگرفته است ، جاذبه مادیات و غبار گناه آنچنان ارواح انسانها و حتی برخی مومنین را فراگرفته و از سوی دیگر نور انسانیت و معرفت و حقیقت و محبت و معنویت و زیبایی الهی ، جانهای بسیاری را شیفته خود کرده است حتی در سرزمین شیطان بزرگ. جنگی بزرگ میان نور و ظلمت در جریان است ، میان ابلیس و امام نور ، دلهای بسیاری در جهان هستند که با رسیدن به بن بست مادیات مشتاقانه به دنبال نور معنویت و فطرت می گردند ، و انسانیت گمشده ی خود را جستجو می کنند و به دنبال سرچشمه زلال معنویت اند تا عطش جان الهی خود را فرو نشانند . ظلمت دوری از حق و حقیقت فطرت بسیاری از انسانها را آزرده است و چشم انتظار تحولی بزرگ در جان خود و جهان هستند . تشنگی بشر به اوج رسیده . هرچند در سرزمین یاران حق ، عده ای تمایل به تاریکی یافتند اما فرصت تجربه یک دوره دیگر تاریکی وجود ندارد ، زیرا این تجربه تلخ ممکن است بار دیگر به سیطره درازمدت شیاطین منجر شود ،

جهان لحظات حساسی را سپری می کند ، نفس ها در سینه حبس شده است ، ظلمت دوباره یا نور و روشنایی جاویدان؟

درگیری نور و ظلمت به شدت ادامه دارد که ناگاه نوری عظیم تابیدن می گیرد ، کاروانی از ورای تاریخ می آید و خورشید حسین(ع) بار دیگر طلوع می کند ، تابابنده تر از همیشه ، نور عشق و محبت حسینی شیاطین را به عقب می راند ، دلها در نور حق از طلسم ابلیس رها می شوند و جانی تازه می گیرند.خداوند نور خود را کامل خواهد کرد و این نیست مگر به مدد نور محبت امام حسین (ع) که "ان للحسین محبت مکنونه فی قلوب المومنین" . محبتی که قلب ها را شفا خواهد داد و چراغ هدایتی خواهد بود در انتخابهای بزرگ آخر.

رویش ها به سرعت آغاز می شود و بسیاری از ریزش شده ها بازمی گردند نور حسین می تابد و کسانی را دستگیری می کند و نجات می دهد که باورش برای همه سخت است ، در برابر زیبایی و جاذبه حسین(ع) افسون و جادوی شیاطین باطل می شود ، جاذبه مهر حسین(ع) دلهای دور را هم با خدا آشتی می دهد ، و از ذلت گناه می رهاند ، شور عظیم محرم دوست و دشمن را متحیر میکند ، راز بزرگ این شیدایی عجیب و شور خلق در چیست ؟

محبت خون خدا و نزدیک تر شدن به خدا

عاشورای امسال هم با غم بزرگ همیشگی به پایان می رسد ، اما شیاطین اطمینان ندارند که تا عاشورای بعد فرصت داشته باشند ، شاید عاشورای آینده عاشورای قیام و انتقام باشد ، از این رو بدون شک با تمام توان به میدان خواهند آمد ، نشانه های تحقق وعده بزرگ الهی به خوبی آشکار شده است و اهریمنان ، آن را زودتر از دیگران دریافته اند ، فرصت زیادی برای دشمن وجود ندارد ، اگر دست روی دست بگذارند نابودیشان قطعی ست ، لذا  این بار با تمام توان به میدان  خواهند آمد ، چون چیزی برای از دست دادن ندارند ، این بار و پس از آنکه امان نامه های نیرنگ و فریبشان در پادگان یاران مهدی(عج) رد می شود ، نقاب انداخته با چهره واقعی و وحشتناک خواهند آمد. اما در کشور امام زمان (عج) ، فتنه ها با ظواهری دینی و مذهبی و با فریبکاری بیشتری به پا خواهد خواست تا نور حق را خاموش کند و از ین روست که امتحان آخر بسیار دشوار خواهد بود  از جنس همان فتنه هایی که مسلم را در کوفه زمین گیر کرد ، ملغمه ای از تهدید و تطمیع.

یاران حق آماده باشند ، فتنه ای بسیار بزرگ در راه است ، فتنه آخر ، فتنه آستانه ظهور ، غربالهای شدید آخرالزمان ، غربالهایی که به فرموده ی امام علی(ع) برخی بزرگان هم در آن سقوط می کنند ، باید مهیا شد ، از همین شب عاشورا ، برای نبردی بزرگ و همچون یاران حسین(ع) لبخند برلب ، چرا که سرانجام این رویارویی عظیم بسیار شیرین است ، طلوع امام آخر...

عظیم ترین عاشورای تاریخ در حال فرا رسیدن است ، حسین زمان(عج) در راه است ، یاران حق همه مهیا و گوش بفرمان علمدار عصرظهور .دعاکنیم آنان که نو ولایت علمدارعصر ظهور را گم کرده اند در این لحظات آخر در بیابان بلا نمانند و به سوی اردوگاه حق بیایند.

ترس و وحشت مدتیست در اردوگاه شیاطین آغاز شده است ، نه راه پس دارند و نه راه پیش ، دره نابودی در پیش دارند و ذوالفقار مهدی در پس ! پس از جز آغاز تهاجمی بزرگ هیچ راهی برای آنها متصور نیست.

آخرین و بزرگترین فتنه بشر در راه است ، و پس از آن ، به لطف خدا آغاز دورن طلایی حیات بشر در کره زمین. حیاتی پاک و طیب که در آن همه انسانها طعم خوش عدالت و محبت الهی را خواهند چشید.

قدر عاشورا را بدانیم ، شاید منتقم خون حسین(عج) یاران خویش را در این روز عظیم برمی گزیند.

 

اللهم ارزقنا طلب ثاره مع امام منصور من اهل بیت محمد صلی الله علیه و اله .

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #695 خبرگزاری فارس 1392-09-09 15:36
سلام دوستان
مژده مژده:

به ‌همت جمعی از جوانان عدالتخواه
سایت خبری - تحلیلی «یاران خراسانی» آغاز به‌ کار کرد.


نقل قول:

به لطف خدا و با همت جمعی از جوانان حزب الله سایت خبری تحلیلی «یاران خراسانی» (پایگاه اطلاع رسانی نهضت عدالتخواهان ولایتمدار) راه اندازی شد.

هدف از راه اندازی این سایت پیگیری مطالبات و منویات امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) در باب مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض و فاصله طبقاتی است که متاسفانه سالها بر زمین مانده است، مهم ترین مطالبه ولی امر مسلمین در طول ۲۴ سال گذشته تامین”عدالت” بوده است، اما متاسفانه در بین تمام مطالبات مهم ایشان ، آنچه بیش از همه مورد بی توجهی قرار گرفته و تاکنون بر زمین مانده ، همین مقوله مهم “عدالت اجتماعی” است تا آنجا که ایشان خود فرموده اند: “درسال های گذشته، شعار مبارزه با فساد ، مکرر مطرح شد، در جلسات، به برخی مسئولان تاکید شد، درمحافل عمومی، برای مردم بیان شد، اما با جنجال ها ومغلطه کاری ها نگذاشتند پیش برود.” (قاموس عدالت ، ص ۳۷۷ ، ۳/۱۱/۸۰)


مطالبه واقعی و عملی عدالت از مسئولان و احیاء فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر و تحقق نظارت مردمی بر عملکرد مسئولان که خواسته همیشگی مقام عظمای ولایت بوده و هست از دیگر اهداف این سایت می باشد.

ما بر خود وظیفه می دانیم با پوشش اخبار عدالتخواهان در سراسر کشور به ویژه انعکاس اخبار مرتبط با فعالیت های حجت الاسلام علیرضا جهانشاهی معروف به طلبه عدالتخواه سیرجانی و نهضت عدالتخواهان ولایتمدار در حد توان خود مانع از زمین ماندن مطالبات امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) در حوزه عدالت اجتماعی شویم انشاالله.

از همین رو ما به عنوان بخش کوچکی از جمع یاران ولایت و عدالتخواهان ولایتمدار قصد داریم در جهت گسترش و تعمیق فرهنگ عدالت طلبی و به خصوص فراگیری قیام یاران ولایت و نهضت عدالتخواهان ولایتمدار قدم برداریم.

تمامی کاربران محترم می توانند برای دسترسی به اخبار و تحلیل های مختلف سایت «یاران خراسانی» به نقل قول:
و نقل قول:
مراجعه کنند.

هر کدام از شما دوستان عزیز که هم اکنون در حال مطالعه این مطلب هستید خود را یک “همکار افتخاری” برادران کوچکتان در سایت یاران خراسانی بدانید و اخبار مرتبط با موضوع عدالتخواهی و نیز مطالب و محتواهای تولیدی خود را از طریق صفحه ارسال مطلب آزاد برای ما بفرستید.

گفتنی است طلبه سیرجانی به همراه جمع زیادی از جوانان عدالتخواه در دور جدید حرکت خود با گسترده تر کردن دامنه فعالیت هایشان در سراسر کشور قصد دارند با فراهم آوردن زمینه های مختلف و استفاده از ظرفیت های ایجاد شده طی سال های گذشته نهضت عدالتخواهان ولایتمدار را فراگیر کرده و آرزوی دیرین همه افراد مومن و انقلابی و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی را در حد توان خود محقق سازند.
نقل قول کردن
0 #694 ravi 1392-09-09 15:07
امروز اتحادیه اروپا 17 شرکت دیگر ایرانی را به لیست تحریمهای خود اضافه نمود.
آقای تدبیر!
امید اوباما!
انگشتان ظریف خود را یکبار دیگر بشمار!
نقل قول کردن
-1 #693 یاران امام خامنه ای 1392-09-03 13:22
به نقل از سعاح:

معضرت معذرت
[معاون زورکی ملا لغتی] :-B

به نقل از سعاح:

معضرت معذرت
[معاون زورکی ملا لغتی] :-B


سلام ما معصوم نیستیم غلط املایی پیش میاد شما که هیچوقت اشتباه نمی کنید ببخشید
نقل قول کردن
+3 #692 شاداب 1392-09-02 00:12
به نقل از منتظر عدالت:

در دشمنی با احمدی نژاد قهرمان دست پرز را از پشت بسته ای فکر کنم در حکومت سازندگی و اصلاحات سیبیلت حسابی چرب بوده که در این هشت سال کسی نبوده برایت چرب کند اما دشمنیت به جایی نمی رسد آفتاب همچنان درخشنده می تابد وکور باطنان تاب دیدن نور آفتاب را ندارند لذا سنگ به آفتاب می زنند اما غافل از این که سنگ بر آفتاب زدن تاثیری در نور وحرارت آفتاب ندارد پس خودت را خسته وبد عاقبت نکن

اگه صحبتهای بنده از نظر شما دشمنی است لازم باشه دست نتانیاهو را هم ازپشت میبندم پرز که عددی نیست!
اوه اوه زدی وسط خال در دوره سازندگی و اصلاحات سیبیلم که هیچ دستم را هم چرب کردند کلا خیلی باهوشی شما! بله افتاب همچنان ذرخشنده است ولی گاهی اوقات خورشید گرفتگی میشود از افتاب خبری نیست و نگاه کردن به خورشید باعث بیماری خواهد شد!
نقل قول کردن
+9 #691 رایحه ظهور 1392-09-01 17:53
مقاله جدید سایت با عنوان :

پیام مهمی که این تصویر به جهان مخابره کرد!



منتشر شد

www.u313.ir/.../
نقل قول کردن
+8 #690 entezar59 1392-09-01 17:27
به نقل از خیبر110:
بعد از مدتها جناب sani برگشتن با مطالب ناب مهدوی و زیبای خودشون سایت رو از کل کل های سیاسی در میارن

جزء معدود افرادی هستن که مثل "مهرداد بچه مثبت"و..... وجودشون برای سایت نعمتی هستش @};-


کل کل های سیاسی و این گونه مجادله کردنها زیاد مثمر ثمر نیست.

در فضای مجازی پر است از این گونه مباحث ولی بحثهای مهدوی و نوشته های مهدوی بسیار کم می باشد.

امیدوارم در این سایت بهتر بتوانیم مباحث معنوی و مهدوی را منتشر کنیم

به امید ظهور.......
نقل قول کردن
+5 #689 منتظر عدالت 1392-09-01 16:47
به نقل از شاداب:

گویند کسان بهشت با حور خوش است

من میگویم که آب انگور خوش است

این نقد بگیر و دست از آن نسیه بدار

آواز دهل شنیدن از دور خوش است

در دشمنی با احمدی نژاد قهرمان دست پرز را از پشت بسته ای فکر کنم در حکومت سازندگی و اصلاحات سیبیلت حسابی چرب بوده که در این هشت سال کسی نبوده برایت چرب کند اما دشمنیت به جایی نمی رسد آفتاب همچنان درخشنده می تابد وکور باطنان تاب دیدن نور آفتاب را ندارند لذا سنگ به آفتاب می زنند اما غافل از این که سنگ بر آفتاب زدن تاثیری در نور وحرارت آفتاب ندارد پس خودت را خسته وبد عاقبت نکن
نقل قول کردن
-11 #688 خراسانی 1392-09-01 16:46
به نقل از خیبر110:


به نام حق

اگر خبرهای مهدوی جایی زودتر از اینجا منتشر می شد حتما می رفتم .

علاوه بر این هر از چند گاهی کاربرهایی میان که آدم لذت می بره از نظراتشون ، مثل کاربر "شاداب " و "التماس دعای فرج" و"علی جعفری" و "مهرداد بچه مثبت " و "sani" و "مهدی 110" و ...

به قول کاربر" جانباز" بنده تغییر بکن نیستم ! تغییر هم نکردم و به سمتی که ایشون میل داره تغییر نخواهم کرد .

یا علی
نقل قول کردن
+8 #687 خیبر110 1392-09-01 16:40
به نقل از خراسانی:

به نام حق

اینجا چیزی که به هیچ عنوان وجود نداره منطقه .

منفی یا مثبت گرفتن توی این سایت یا سایت های دیگه اصلا مهم نیست . چیزی که مهمه حق گفتن و حق پذیریه .

* بنده جدا قصد توهین به شما رو نداشتم و ندارم .

یا علی


جناب خراسانی اول اینکه موندن در جایی که احساس میکنی منطقی وجود نداره شرط عقل نیست . بین بی منطق ها موندن حماقت محض هستش . اینکه میبینید هنوز برخی دوستان براشون شما اهمیت دارید به خاطر این هستش هنوز به مرحله مهرداد نرسیدید اون هم اعتقاد داره اینجا هیچ منطقی وجود نداره ولی همچنان میمونه!!!!

دوم اینکه منفی و مثبت گرفتن هرگز اهمیتی نداره ولی همین منفی ها شما رو به فردی لجباز تبدیل کرده که دنبال کل کل هستش
به خدا خودتون متوجه نیستید ولی بقیه میبینن خراسانی چقدر به مرور زمان تغییر کرده =((

سوم مثبت و منفی برام مهم نیست با اون جمله ای که "نظرتون برام مهم نیست فقط خودتون برام مهم هستید" ناراحت شدم در حالی که اون زمان طرف کس خاصی رو نگرفته بودم و میخواستم اون جدل بین شما و دوستان تموم بشه.

به هر حال من بحثم رو تمام میکنم خود دانید.
نقل قول کردن
+12 #686 sani 1392-09-01 16:37

همهــــ دعــــــــــا کنیـــــــــــــد

اغلب مردم اظهار می‌کنند


ک ما امام زمان ـ صلوات‌الله علیه ـ


را از خود بیشتر دوست داریم،


و حال آنک این‌طور نیست،


زیرا اگر او را بیشتر


از خود دوست داشته باشیم،


باید برای او کاری کنیم ن برای خود



همه دعا کنید


ک خداوند موانع ظهور


آن حضرت را برطرف کند


و دل ما را با دل آن وجود مبارک


یکی کند.



شیخ رجبعلی خیاط


biatajavanam.blog.ir/
نقل قول کردن
+9 #685 sani 1392-09-01 16:35
به نقل از خیبر110:
بعد از مدتها جناب sani برگشتن با مطالب ناب مهدوی و زیبای خودشون سایت رو از کل کل های سیاسی در میارن

جزء معدود افرادی هستن که مثل "مهرداد بچه مثبت"و..... وجودشون برای سایت نعمتی هستش @};-



سلام علیکم برادر خیبر110

بسیار بسیار ممنونم از لطف و محبتتون

البته برادر مهرداد خیلی بالاتر از بنده هستن برادر.

در پناه مهدی زهرا باشید.
نقل قول کردن
+9 #684 sani 1392-09-01 16:29

خــــدایـــــا !

دستانـــــم را زده ام زیـــــر چــــــانه ام...

ماتــــــــ مبهوتــــــ نگاهتـــــــ میکنم...

طلبــــکار نیستـــــم....

فقط مشتاقـــــم بدانــــــم ته قــــــصه چـــه میکنـــــی با مــــن ؟؟
نقل قول کردن
+9 #683 خیبر110 1392-09-01 16:29
بعد از مدتها جناب sani برگشتن با مطالب ناب مهدوی و زیبای خودشون سایت رو از کل کل های سیاسی در میارن

جزء معدود افرادی هستن که مثل "مهرداد بچه مثبت"و..... وجودشون برای سایت نعمتی هستش @};-
نقل قول کردن
+13 #682 sani 1392-09-01 16:26
نقل قول کردن
-11 #681 خراسانی 1392-09-01 16:25
به نقل از ...:

قبول کنید روتون خیلی زیاده و پره ، ولی درونتون کم داره و خالیه والسلام.



به نام حق

بنده هم قبول دارم کسی که بگه "ایران" ذکره ! نمی فهم ذکر چیه .

درونش خالیه و روش پره .

یا علی
نقل قول کردن
+20 #680 sani 1392-09-01 16:23



اربابم حسین دیگر زورم هم ب خودم نمیرسد، کاری کن ....کاری کن برایم

کاری کن تا دیر نشده...

نقل قول کردن
+2 #679 ... 1392-09-01 16:22
به نقل از خراسانی:



به نام حق

عزیز من ذکر ذکره دیگه ، چه فرقی می کنه ؟

حالا شما به جای اینکه 34 بار الله اکبر بگید ، 34 بار یا غفار بگید . کجاش بده ؟

وقتی ذکر باشه ، نتیجه حاصل میشه .

یا علی

قبول کنید روتون خیلی زیاده و پره ، ولی درونتون کم داره و خالیه والسلام.
نقل قول کردن
+13 #678 sani 1392-09-01 16:18

دلت را به هر کسی نسپار؛

این روزها بعضی ها؛

از سپرده ات هم بهره می خواهند ...!


یک کلـــــــام: ما صاحبــــــــی داریم از خود ب خود نزدیکتر
نقل قول کردن
+14 #677 sani 1392-09-01 16:15

طولانی ترین قصه های پرغصه نیز ، بالاخره به پایان خواهند رسید؛

با چشمانی پر امید ، صبری لازم است ...

هیچ آسمانی نیز همیشه ابری نخواهد ماند.


نقل قول کردن
+19 #676 sani 1392-09-01 16:12
از شیخ ِ بهایی پرسیدند :
خیلے سخت می گذرد ، چـه باید کرد ؟

شیخ می فرماید : خودت که می گویی ، سخت مےگذرد ، سخت کــه نمی ماند!

پس خـــدا را شکــر کــه می گذرد و نمی ماند ...


بله شکر ک این سختی و سیاهی شب میگذرد و طلوع صبحی زیبا در راه است

*-msz *-msz *-msz
نقل قول کردن
-11 #675 خراسانی 1392-09-01 16:10
به نقل از ...:

شما دقیقا" اذکار الهی و تسبیحات حضرت زهرا را به تمسخر گرفته اید ،خودتون را زدید به نفهمی یا ...؟؟؟
همه ی توصیه های شما مدعیان دین و مذهب غرض ورز عمار پندار،این چنین تمسخر آمیز و انحرافی و گمراه کننده است ؟؟؟؟؟؟؟



به نام حق

عزیز من ذکر ذکره دیگه ، چه فرقی می کنه ؟

حالا شما به جای اینکه 34 بار الله اکبر بگید ، 34 بار یا غفار بگید . کجاش بده ؟

وقتی ذکر باشه ، نتیجه حاصل میشه .

یا علی
نقل قول کردن
+13 #674 sani 1392-09-01 16:08
کـولـﮧ بارت را بــبنـد

شایـد ایــن چنـد سحر فرصتــــ آخــــر بـاشد

کـﮧ بـﮧ مقصد بـرسیـم


نقل قول کردن
+14 #673 sani 1392-09-01 16:03
بزرگتر که مےشوے ، غصه هايت زودتر از خودت قد ميکشند؛


لبخند هايت را در آلبوم کودکے ات جا ميگذارے!


و ناخواسته وارد دنياے لبخند هاے مصنوعے مے شوے...


شايد بزرگ شدن آن اتفاقے نبود که انتظارش را مے کشيديم!


انتــــــــــــ ـظار واقعی چیزی بود ب نام انتظار ظهـــــــــــور

:(( :(( :(( zz: zz: zz:
نقل قول کردن
+10 #672 sani 1392-09-01 16:00
تو ماه را دوست داری؛

و من ماه هاست که تو را ...!


www.shiaupload.ir/images/38019412327008229026.jpg
نقل قول کردن
+6 #671 ... 1392-09-01 16:00
به نقل از خراسانی:



به نام حق

مشکلش چیه ؟

شما دقیقا" اذکار الهی و تسبیحات حضرت زهرا را به تمسخر گرفته اید ،خودتون را زدید به نفهمی یا ...؟؟؟
همه ی توصیه های شما مدعیان دین و مذهب غرض ورز عمار پندار،این چنین تمسخر آمیز و انحرافی و گمراه کننده است ؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
+3 #670 بهین 1392-09-01 15:36
عبد العزیز بن عبد الله بن محمد بن عبد اللطیف آل الشیخ، از نوادگان عبدالوهاب، موسس فرقه وهابیت است و از سوی شاه عربستان به مقام مفتی عام و اعظم وهابیون عربستان سعودی

عمر بن عبدالعزیز آل شیخ، فرزند مفتی اعظم عربستان، جشن ازدواج خود را در روز عاشورای حسینی برگزار کرد. بسیاری از مفتی های وهابی در این مراسم حضور یافتند.
نقل قول کردن
-7 #669 خراسانی 1392-09-01 15:35
به نقل از ا.و.ك.:


ببخشيد
از كى تا بحال نوع برخورد با شما ملاك سنجيدن ايمان افراد گرديده است اى آخوند دربارى مرفه بى درد
شما به ذكر و ادعيه خود مشغول باش و ماهى يكبار به حج و مكه و كربلا مشرف شويد و به امور كسب و كار و بازار خود رسيدگى نماييد و با هم مسلكان خود براى يكديگر نوشابه فرانسوى باز كنيد .
احيانا اگر كسي هم مثل احمدى نژاد امد تا براى عامه فعاليتى بكند با هم لابى كنيد و زير ابش را بزنيد تا خداى نكرده سرمايه هايتان در اين بين آسيبى نبيند از بى تدبيرى امثالهم و به دين مسلمين خدشه وارد نشود .
جمع كن اين بساط تدوير رو ....


به نام حق

پیامبر (ص) : با ایمان ترین شما خوش اخلاق ترین شما نسبت به مردم است .

دیدی که ربط داشت :)


آدم توی 2 خط چقدر می تونه واسه خودش جهنم بخره ؟ :-O
پیامبر (ص) : اکثر اهل جهنم از گناهان زبان جهنمی شدند !

دوست عزیز ! تو که نه من و ندیدی ! نه میشناسی ! بار این همه تهمت و می تونی به دوش بکشی ؟

ذکر هم براتون گفتم ، که تزکیه بشید ! هنوز کسی نگفته مشکل اون ذکر چی بود ؟

یا علی
نقل قول کردن
+13 #668 التماس دعای فرج 1392-09-01 15:21
.
رأفت اسلامی نبود سران فتنه باید اعدام می‌شدند

فعلا این روسیاهان در خانه‌هایشان محسوب شدند، در خانه خودشان امکانات و وسایل زندگی‌شان را دارند، تلویزیونشان را دارند، رفاهیاتشان را دارند ولی در خانه خودشان محبوس هستند که اگر رأفت فوق‌العاده اسلامی نبود، آنان باید اعدام می‌شدند.
....



اجمالا باید بگویم نظام خیلی منت بر سر این افراد گذاشته و گفته زنده بمانید و در خانه خودتان هم باشید و هر وقت خواستید شما را پیش پزشک هم می‌برند و امکانات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند و در عین حال آنان حاضر نیستند اظهار ندامت کنند.

وی همچنین گفت: امام بزرگوار در موضوع منافقینی که دستگیر شده و زندان بودند فرمودند هر کدام از این منافقین اگر سر موضع‌شان هستند، اعدام کنید.

rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=174338


صراحت لهجه و شجاعت آیت الله ستودنیست.


zz:
نقل قول کردن
-9 #667 خراسانی 1392-09-01 15:19
به نقل از خیبر110:


دلیل این بدبینی بچه ها هم نظرات سیاسی نیست بنده این رو هم گفتم نگید به خاطر جناح بندی سیاسی منفی میگیرد خود من طرفدار مشایی نیستم و خیلی از کاربران سایت هم بی طرف هستند و حرف حق رو قبول میکنند و تعصبات حزبی ندارند.



به نام حق

اینجا چیزی که به هیچ عنوان وجود نداره منطقه .

بنده داشتم با کاربر" التماس دعای فرج" صحبت می کردم ! ایشون وقتی منفی می گیره دنبال دلیل می گرده و توضیح می خواد . معمولا هم میاد حرفی که قبلا زده با توضیح بیشتری میگه . . . بنده داشتم به ایشون می گفتم که دنبال دلیل برای منفی گرفتن هات نباش . و مثالی هم که زدم به همین دلیل بود .

منفی یا مثبت گرفتن توی این سایت یا سایت های دیگه اصلا مهم نیست . چیزی که مهمه حق گفتن و حق پذیریه .

* بنده جدا قصد توهین به شما رو نداشتم و ندارم .

یا علی
نقل قول کردن
+7 #666 ا.و.ك. 1392-09-01 14:44
به نقل از خراسانی:


به نام حق

متاسفانه شما در پایین ترین سطح از ایمان قرار دارید !!!

تا من یه نظری نوشتم سریع خواستید انتقادی که به شما داشتم رو با نظر من بکوبید !!!

مجید دلبندم این هیچ ربطی به اون قضیه نداره .

************************************

متاسفانه شما همه چیزو دارید با ظهور پیوند میدید !!! یعنی چی آخه ؟؟؟!!! حتما باید پادشاه عربستان بمیره که شما ! قیام ! کنید !!! این و از کدوم روایت گرفتید ؟؟؟ به شما اطمینان 100% دادند که این عبدالله همونه ؟؟؟

ولی ما 100% می دونیم که رهبر شیعیان عربستان ، رهبر شیعیان عربستانه !!! غیر از اینه ؟

اخوی ، متاسفانه انگار شما واقعا منتظرید تا آقا امام زمان بیاد و بعد شروع به تزکیه کنید . شروع به حرکت کنید ، شروع به اقدام کنید . . . ولی آقا امام زمان همین الان حرکت می خواد نه اون زمان !

یعنی چی که شما می شینید توی خونه و میگید وقتی آقا اومد :-O ~x(

گیرم آقا نیومد ! گیرم شما همین فردا مردی ! اونوقت چی میگی ؟

*************************************

در مورد مردم عربستان هم بنده می گم اگر این شخص رو اعدام کنند ، و مردم عربستان کاری نکنند از بی غیرتیشونه . . . هیچ بهانه ای مثل اوضاع و ... هم وجود نداره .

در ضمن آقای سعاح ، خوشبختانه زیر سایه ولایت ما امنیت کشورمون بالاست و نیازی نیست خودمون و به خطر بندازیم چون ناموس خودمون و ناموس کشورمون زیر دست و پای بیگانه نیست . جایی هم که لازم بود رفتیم و میریم .

ولی شما الان پاکستان تشریف دارید ! به اندازه 1 جو غیرت می خواد فقط ! 1 جو غیرت کافیه تا آدم در این موقع قلمی که هیییییییییییییییییییچ دردی از پاکستان دوا نمی کنه بزاره زمین و اسلحه برداره . و ای کاش حداقل قلم کوچکتری فایده ای داشت .


یا علی


ببخشيد
از كى تا بحال نوع برخورد با شما ملاك سنجيدن ايمان افراد گرديده است اى آخوند دربارى مرفه بى درد
شما به ذكر و ادعيه خود مشغول باش و ماهى يكبار به حج و مكه و كربلا مشرف شويد و به امور كسب و كار و بازار خود رسيدگى نماييد و با هم مسلكان خود براى يكديگر نوشابه فرانسوى باز كنيد .
احيانا اگر كسي هم مثل احمدى نژاد امد تا براى عامه فعاليتى بكند با هم لابى كنيد و زير ابش را بزنيد تا خداى نكرده سرمايه هايتان در اين بين آسيبى نبيند از بى تدبيرى امثالهم و به دين مسلمين خدشه وارد نشود .
جمع كن اين بساط تدوير رو ....
نقل قول کردن
+19 #665 علی جعفری 1392-09-01 14:18
با پذیرفتن مسئولیت حمله خمپاره‌ای به مرز عربستان

جیش المختار: حملات بیشتری در راه است/عربستان دست از دخالت در عراق بردارد




جیش المختار مسئولیت شلیک 6 گلوله خمپاره به مرزهای سعودی را بر عهد گرفت و تهدید کرد: در صورتی که عربستان دست از دخالت در امور عراق برندارد حملات بیشتری در راه خواهد بود.

این گلوله های خمپاره در نزدیکی مرزهای شمالی عربستان در نزدیکی مرزهای عراق و کویت اصابت کرد.

خبرگزاری رویترز به نقل "واثق البطاط" فرمانده ارتش المختار نوشت: شلیک این گلوله‌ها هشدار و تاکیدی بر این مسئله است که این گروه توانایی هدف قرار دادن مواقعی در عربستان را دارد.

وی تاکید کرد در صورتی که عربستان دست از دخالت در امور عراق برندارد حملات بیشتری در انتظار عربستان خواهد بود و این چند گلوله فقط به منزله شروع کار بوده است.

این گلوله‌های مورتر 21 نوامبر در صدها کیلومتری میدان‌های اصلی نفت عربستان سقوط کرده است.

"محمد الغامدی" سخنگوی رسمی نیروهای مرزبانی عربستان اعلام کرد: 6 گلوله مورتر در منطقه غیر مسکونی در نزدیکی مرکز "العوجاء الجدید" در حفرباطن واقع در منطقه شرقی عربستان سقوط کرد و هیچ خسارتی نداشته است.
farsnews.com/newstext.php?nn=13920901000300
نقل قول کردن
+8 #664 خیبر110 1392-09-01 14:02
به نقل از خراسانی:



بنده سلام می کنم به کاربر"شاداب" منفی می گیرم :D

ذکر هم خدمت دوستان می دم منفی می گیرم


جناب خراسانی اینقدر منفی ها رو به رخ بچه ها نکشید خودتون با کارهاتون باعث شدید بچه ها ازتون بدشون بیاد و به نیت خیرتون شک کنند
خودم به شخصه زیاد به شما مثبت میدادم و اون اوایل شما رو فرد بسیار منصفی میدونستم در ضمن خود شما گفتید منفی و مثبت ها مهم نیست!!!
حالا من میگیم شما نظرتون برامون مهم نیست خودتون برای ما مهم هستید!!!! (خودتون هم فکر نمیکنم فهمیده باشید این جمله ای که یک بار به من گفتید در اصل به من توهین کردید)

دلیل این بدبینی بچه ها هم نظرات سیاسی نیست بنده این رو هم گفتم نگید به خاطر جناح بندی سیاسی منفی میگیرد خود من طرفدار مشایی نیستم و خیلی از کاربران سایت هم بی طرف هستند و حرف حق رو قبول میکنند و تعصبات حزبی ندارند.
نقل قول کردن
+14 #663 سعاح 1392-09-01 13:32
به نقل از علی جعفری:
داعشیان احمق و تکفیری!

از این پس هرکس مویش را کوتاه کند اعدام خواهد شد + لیست قوانین احمقانه گروهک تروریستی داعش :)) =))
...

امام علی(علیه السلام) می فرمایند:
هنگامی که پرچمهای سیاه را دیدید، به زمین بچسبید و دستها و پاهایتان را تکان ندهید. سپس گروهی ضعیف که به آنان اهمّیّت داده نمی شود و دلهایشان چون پاره های آهن است، آشکار خواهند شد. ایشان که به هیچ عهد و پیمانی وفا نمی کنند، به حق دعوت می کنند، در حالی که اهلش نیستند، نامهایشان کنیه ها و نسبتهایشان به آبادیهاست.موهای شان مانند موهای زنان رهاست، دارای دولت اند تا آنکه میانشان
اختلاف افتد. سپس خداوند حق را به هر کس که بخواهد می دهد۔



اسامی برخی عوامل این سلفیهای خون آشام [نامهایشان کنیه ها و نسبتهایشان به آبادیهاست]:
محمد الیمنی
ابوحذیفه لیبیایی
ابوعمر الشامی
سعید العراقی
ابو بکر التونسی
...

[اما ما منتظر اهل حق و صاحبان بیرق های سیاه از خراسان هستیم که از قوم سلمان فارسی هستند۔ دلهایشان مثل فولاد محکم در ایمان هست نه سنگ از تحجر۔ اهلش هستند زیرا یاوران مهدی فاطمه روحی و ارواحنا له الفداه هستند۔]
نقل قول کردن
+9 #662 علی جعفری 1392-09-01 13:04
داعشیان احمق و تکفیری!

از این پس هرکس مویش را کوتاه کند اعدام خواهد شد + لیست قوانین احمقانه گروهک تروریستی داعش :)) =))

گروهک تروریستی داعش که مورد حمایت عربستان سعودی است احکام احمقانه ای را در مناطق تحت حکومت خود در سوریه وضع کرده است ، از حکم اعدام برای سیگاری ها تا 70 ضربه شلاق برای کسانی که موی سر خود را کوتاه می کنند

منابع خبری محلی در سوریه گزارش دادند، افراد وابسته به گروه تروریستی "دولت اسلامی عراق و شام" اقدام به تزیع اعلامیه‌هایی در سطح مدارس شهر سراقب در استان ادلب کردند که در آن این گروه تروریستی دانش آموزان دختر را ملزم به رعایت پوشش اسلامی شامل دستکش، نقاب و چادر مشکی کرده است.

لیست اعمال ممنوعه به صورت زیر می باشد:

- پوشیدن شلوار جین برای زنان حرام است.

- کلیه آرایش‌گاه های مردانه تعطیل شده و در صورتی که کسی موی خود را کوتاه کند اعدام خواهد شد.

- مردانی که کمرشان باریک است اجازه پوشیدن شلوار جین را ندارند.
(داشتن کمری به اندازه کمر فیل ! :)) )

- نشستن زنان بر روی صندلی حرام است. :-B

rahberey.com/ShowNews/10274
نقل قول کردن
-4 #661 خودم-هیچکس 1392-09-01 13:03
به نقل از مهرداد:
ای خدا شکرت که ا....... را بدست خودشان رسوا می کنی ...
entekhab.ir/.../...

khordadnews.ir/userfiles/images/3(89).jpg
:D


سواد ما اینه دیگه چیکار کنیم در عوض اش ......
ارادتمند شماآقای mpt

جناب ژان رنو بازیگر خوبیه و بیشتر فیلم های ایشون رو نگاه کردم. بازیگر ارام و خونسردیه، مثه برخی از بازیگران سینمای ما مزدور نیست.
خودم به شخصه از این بازیگر حمایت میکنم
نقل قول کردن
-9 #660 خراسانی 1392-09-01 12:41
به نقل از ...:


عجب افاضات دور از شانی فرموده اید ،خدای نکرده رهاورد سفر اخیر شما که نیست ،خدا قدری بصیرت همراه با انصاف مرحمت بفرماید.



به نام حق

مشکلش چیه ؟
نقل قول کردن
+6 #659 احمد پسندیده 1392-09-01 12:20
به نقل از سعاح:
آیسان دیروز با دو تا دم، از قبل روشن تر شده است:



برادر سلام . امکان داره من رو بیشتر در مورد این دنباله دار راهنمایی کنی ؟ دوست دارم بیشتر در موردش بدونم و اینکه چرا اهمیت داره و اینکه کی رصد میشه ...
اگر مایل بودی بهم میل کن .
@};-
نقل قول کردن
+6 #658 سعاح 1392-09-01 12:15
آیسان دیروز با دو تا دم، از قبل روشن تر شده است:

نقل قول کردن
+7 #657 علی جعفری 1392-09-01 12:12
چند خبر ! چه خبر؟ :D

کشف خودرو حامل 400 کیلوگرم مواد منفجره در شمال شرقی لبنان @-)
منابع لبنانی از کشف یک دستگاه خودرو حامل 400 کیلوگرم مواد منفجره در منطقه بقاع شمالی در شمال شرق لبنان خبر دادند.
mehrnews.com/detail/News/2179994

آماده باش در سنای آمریکا برای تشدید تحریم ایران
در حالی که مذاکرات ایران و کشورهای ۱+۵ در ژنو درباره برنامه هسته‌ای به روز سوم کشیده شده، گروهی از سناتورهای آمریکایی آماده می‌شوند که اگر این دور از مذاکرات به نتیجه نرسید، تحریم‌های بیشتری علیه ایران وضع کنند.
www.yjc.ir/fa/news/4641043

افسر پليس مصر ترور شد
یک افسر پلیس مصر روز پنجشنبه در حمله افراد مسلح ناشناس در شهر اسماعیلیه در 130 کیومتری شمال شرق قاهره کشته شد.
www.yjc.ir/fa/news/4641141

کره شمالي: دفتر رياست جمهوري کره جنوبي را به دريايي از آتش تبديل مي‌کنیم
کره شمالی روز جمعه در سالگرد گلوله باران جزیره مرزی در کره جنوبی تهدید کرد دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی را به « دریایی از آتش » تبدیل می کند.
www.yjc.ir/fa/news/4641116

شليک خمپاره به خاک عربستان در واکنش به دخالت رياض در امور عراق صورت گرفت
رهبر یک گروه عراقی گفت حمله خمپاره ای به خاک عربستان در پاسخ به دخالت این کشور در امور داخلی عراق صورت گرفته است.
www.yjc.ir/fa/news/4641093
نقل قول کردن
+13 #656 ... 1392-09-01 12:12
به نقل از خراسانی:


به نام حق

غصه نخورید کاربر "جانباز "

یه ذکر بهتون میگم مدام تکرار کنید حتما مشکلات برطرف میشه

بعد از نماز رو به قبله

34 بار ایران ایران

33 بار ایران ایران

33 بار ایران ایران

این ذکر مخصوص و مجرب هست .

الا به ذکر الله تطمئن القلوب



یا علی


عجب افاضات دور از شانی فرموده اید ،خدای نکرده رهاورد سفر اخیر شما که نیست ،خدا قدری بصیرت همراه با انصاف مرحمت بفرماید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (695)