رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

پیام مهمی که این تصویر به جهان مخابره کرد!

 

 

چندماهیست که جریانی در داخل و خارج دست در دست هم تلاش دارد که نشان دهد جمهوری اسلامی از مقاومت و آرمانهای بلند خود خسته شده در برابر تحریم ها کم آورده و می خواهد با یک بهای مناسب با دشمنان معامله کرده و با فراموشی اهداف اولیه  و کنار آمدن با قدرت های جهانی دوران جدیدی را آغاز کند ، این جریان ، تحولات دیپلماتیک چندماهه اخیر و تعبیر " نرمش قهرمانانه" امام خامنه ای را در همین راستا تبلیغ کرده و انتظار داشت تا به خیال خام خود با ایجاد یک موج اجتماعی به رویای خود دست یابد.

» ابتدای نظرات (1924)

از روزی که بنیانگذار جمهوری اسلامی ، خمینی کبیر(ره) انقلاب خود را در کوچه پس کوچه های قم آغاز کرد ، یارانش به خوبی دریافتند که افق دید این پیر روشن ضمیر مرزهای خاکی را در نوردیده و سراسر کره خاکی را نشانه رفته است ، آری روح ملکوتی روح الله جز با نجات مردم سراسر زمین آرام نمی گرفت آرمان بلندی که اسلام به کرات  در احادیث و ادعیه و معارف خود تحت عنوان " ظهور" و "حاکمیت جهانی اسلام " به پیروان خود تعلیم داده و آنان را برای زمینه سازی و رسیدن به آن ترغیب کرده است و این روح و اراده خدا بود که در کالبد انسانی الهی این فرایند مقدس را آغاز کرده بود.

کمتر مناسبتی را می توان یافت که حضرت امام(ره) به نوعی به آرمان مبارک ظهور و زمینه سازی برای آن اشاره نکرده و مردم و مسئولین را برای رسیدن به این قله رفیع و مبارک تشویق نکرده باشد. صدور دهها و صدها جمله ماندگار از امام امت پیرامون این حقیقت و لزوم تلاش برای رسیدن به آن دوست و دشمن را مطمئن کرده که انقلاب اسلامی در حرکت صحیح خود هیچ گاه از این هدف والا که هدف غایی آن است ، کوتاه نخواهد آمد و بدون آن ابتر و بی نتیجه خواهد ماند.

هرچند در طی سالهای پس از رحلت امام این آرمان چون بسیاری از آرمانهای انقلاب اسلامی تا حدود زیادی توسط مسئولین مغفول ماند و تنها خلف صالح امام پرچمدار آن بود اما به جرات می توان گفت در طی 8 سال گذشته ، دولت مردان با اقتدای به ولایت ، پررنگ تر و موثرتر از سالهای اولیه انقلاب ، به ترسیم هدف نهایی انقلاب پرداختند و در حد توان ، زمینه و لوازم آن را فراهم کردند.

این حرکت تاریخی در میان دوستان و دشمنان دو تاثیر متفاوت داشت ، از یک سو شیفتگان انقلاب اسلامی در سراسر جهان اسلام  با الهام گیری از موج جدید انقلاب در ایران ، موج بیداری اسلامی در خاورمیانه را به راه انداختند که هرچند تا حدودی با تلاش پرهزینه استکبار در برخی کشورها مهار شد اما توانست به نتایج درخشانی دست یافته و اینک نیز همچون آتش زیر خاکستر در انتظار موج بعدی تحولات باشد.

از سوی دیگر دشمنان که در سالهای پس از امام (ره) به تغییر از درون نظام دلخوش کرده بودند با آغاز موج جدید انقلاب در سال 84 و تداوم آن راه چاره را در اجرای شیوه های خشن تری چون کودتای مخملین ، تحریم های فلج کننده و حتی حمله نظامی دیدند که به لطف خدا و تلاش شبانه روزی و شهامت مسئولین و مقاومت مردم نتوانستند به هدف برسند ، هرچند اجرای تحریم های فلج کننده از یک سو و تخریب ها و کارشنکنی های شبانه روزی بر سر راه دولت گذشته توسط برخی جریانات داخلی بخشی از مردم را به گروهی که مدعی سیاست ورزی عاقلانه تری در برابر استکبار برای رفع تحریم ها و اداره بهتر کشور بودند ، متمایل کرد و موجب پیروزی آنها در انتخابات گذشته شد اما در ورای جریان پیروز انتخابات گذشته ، جریان فتنه و سازش نیز توهم پیروزی داشته و دارد.

جریان مذکور از یک سو و شبکه خبری بین المللی استکبار از سوی دیگر،  تلاش می کنند تا با قدرت رسانه ای خود ، دیپلماسی نرم دولت کنونی و نرمش قهرمانانه امام خامنه ای را در راستای کوتاه آمدن از اصول اولیه انقلاب ، کنار آمدن با قدرتهای جهانی و زندگی تحت سیطره آنها  و کنار گذاشتن هدف بزرگ تشیل حکومت بزرگ اسلامی تبلیغ نمایند تا جایی که همگان شاهد بودند که رسانه غربی که در حسرت یه جمله یا اشاره یا نرمش در بیانات بسیار مهم امام خامنه ای در طی روزهای گذشته بودند به ناچار مجبور به تحریف بیانات معظم له در راستای خواب پریشان خود شدند.

اما بحث اصلی این  نوشته ، نمای بسیار زیبا و پرمعنای جایگاه سخنرانی امام خامنه ای درنشست تجدید عهده فرماندهان بسیج می باشد، جملات و عباراتی تاریخی که به تنهایی رشته های چندماهه دشمنان داخلی و خارجی را پنبه کرد و بار دیگر بشارتها و آرمانهای امام خمینی ، امام خامنه ای و انقلاب اسلامی را به صورت زنده در برابر چشم دهها میلیونها نفر در سراسر جهان قرار داد.

به یقین تمام کسانی که در طی ماههای گذشته تحولات ایران اسلامی را با دقت زیر نظر دارند به خوبی این پیام های روشن را گرفتند و دریافتند نه تنها جمهوری اسلامی بر خلاف تبلیغات دروغین داخلی و خارجی از آرمانهای بلند و اصول اولیه خود دست نکشیده که تجمع 50 هزار نفری بیعت عاشورایی فرماندهان بسیجی برای ایستادگی و مقاومت تا سرحد جان برای رسیدن به این آرمانها را باید مانور مردمی باشکوهی دانست که دوستان را دلگرم و امیدوار و دشمنان را دلسرد و مایوس کرد.

دوستان و دشمنان دریافتند که جمهوری اسلامی هنوز پرچم تمدن نوین اسلامی را با افتخار بر دوش دارد و در اندیشه برپایی حکومت جهانی اسلام به کمک بسیجیان جهان اسلام است.

بازتعریف عبارت نرمش قهرمانانه توسط امام خامنه ای در این نشست پرشور و تاکید مجدد و چندباره معظم له بر تشکیل تمدن نوین اسلامی  نشان داد که  علی رغم تبلیغات دروغین  نظام سلطه و مزدوران داخلی شان نه تنها جبهه حق از رسیدن به آرمانها و اهداف بزرگ خویش مایوس نشده  که خود را در یک قدمی رسیدن به آنها می بیند و حاضر است در این راه مقدس هرگونه هزینه ای را تحمل کند.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+6 #1924 t 1392-10-15 21:14
این روحانی هنوز نیومده همه مملکتو تاراج کرد!
متاسفانه رهبری هم خیلی تحت فشارن! دیگه فقط امام زمان میتونه نجاتمون بده! واسه ظهور خیلی دعا کنین! دیگه واقعا خسته شدیم zz: d:w:us
نقل قول کردن
0 #1923 امیر رضا 1392-09-17 16:19
به نقل از علوی:
سلام

خیر برادر من قضیه خلقت اصلا شعاری نیست . خشت اول این دنیا بسیار کج هست و انتظاری نمی توان داشت تنها کاری انسانها باید بکنند این هست که به این نظام ظلم محور هستی پایان دهند و با حماقت خودشون نظام قوی و ضعیف را پایان دهند . تا وقتی که قوی و ضعیف هستند ظلم هم هست دروغ و نیرنگ و فحشا هم هست . برادر من اعتراض ابلیس بی جهت نبود ابلیس مقامی بالا داشت اما او تنها کسی بود که اعتراض کرد چرا که به آینده انسان علم داشت . البته من نمی خواهم از شیطان دفاع کنم بلکه او دشمن ترین نسبت به ما انسان هاست اما الحق اعتراض اولش درست بود . شما هم سعی کن از شعارها فاصله بگیری و بعد درست همه هستی را نگاه کن مخصوصا انقلابی که در ایران توسط ضعفا انجام شد و حالا برخی از همان ضعفا قوی شده اند و با ماشین 8 میلیاردی خون مردم را می مکند . اکثر مردم نمی فهمند


یا سلام.
ببین برادر اگه آینده انسانی که شما پر از فحشا می بینه من آدرس بهت میدم برو زمینی رو نگاه کن که همه به مقام قرب الهی میرسند. آيه "وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَي الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ اگه ما زمان تقریبی بگریم که از زمان حضرت ادم تا الان 9000 سال باشد و آن رو یه تیکه ظلم فحشا ببینیم.این مدت همش هم پر از طلم جور باشد.فقط زمان حکومت امام حسین ع در زمان رجعت نزدیک به 300000 سال است . میبینی که این زمان ما در مقابل این حکومت فقط امام حسین عین یه چشمکه. در مورد انقلاب و ماشین های میلیاردی یادت نره هارون ها و سامری ها هم از انقلاب حضرت موسی ع سر درآوردن که متاسفانه به بار ننشت. در مورد نظرت درباره سجده ابلیس نظر شما نشون میده که خدا اشتباه میکنه.نه برادر خدا آ« زمان بسیار طولانی رو دید که همه به مقام قرب الهی رسیده که این 9000 سال در مقابلش در حد یک پلک زندن.اینه هم که گفتی این دنیا ازاول کج بوده.دنیا رو ما انسان ها میسازیم.مدرکی که میخوام بهت نشون بدم که همه انسان ها دارای فطرت پاک هستن اینه که کدوم از مردم دنیا از ظلم خوششون میاد. کدوم از عدالت بدشون میاد.این از فطرت انسانها که بعضی مثل شما میگن دیگه همه چی تمام شده. اما نظر ما تازه روز پیروزی بزرگ جبهه حق و روز شکست نهایی جبهه باطله







zz:
نقل قول کردن
+5 #1922 منتظر عدالت 1392-09-17 09:07

نامه ديپلمات مطرح به روحانی در مورد توافق ژنو/ کدام برد-برد؟!
www.jahannews.com/vdceoo8xnjh8woi.b9bj.html
نقل قول کردن
-4 #1921 پاسخ...... 1392-09-16 14:14
به نقل از احمد پسندیده:

از کی تا حالا سر ناموس ، با مدعی متجاوز مذاکره می کنن ؟!
چقدر خوش غیرتید شما ها ؟!!!!
ایول داره واللا !!!!


خودت حاضری سر ناموست با آقای همسایه مدعی مذاکره کنی خوش غیرت ؟!!!!!
حاضری ؟!!!

:-&
به این میگن عذر بدتر از گناه ...


متاسفانه فعالیتهای سیاسی چشمهای شما رو بکلی بسته .

تا حالا بارها و بارها با طرف اماراتی مذاکره داشیم و به ایرانی بودن این جزایر تاکید کردیم .
اونها هم گفتن که ادعاشون سند نداره (اینو از زبان احمدی نژاد شنیدم )
حالا هم وزیر خارجه در پاسخ یک خبر نگار گفته (سو تفاهم پیش امده در مورد ابو موسی در مذاکرات قابل حل شدن هست )

این یعنی همون راه گذشته که تا حالا طی شده .

s
نقل قول کردن
+4 #1920 ايراني 1392-09-16 13:07
به نقل از روشنفر:
خدا رو شكر كه از نزديك اين كشورهايي كه شما ميفرماييد رو ديدم. احترام و عزتي كه اونجا تجربه كردم رو در كشور خودم هيچ وقت نديدم متاسفانه. خوشبختانه بعد از ٨ سال شاهد تغييرات مثبتي هستم. خيلي ساده مشخصه كه وقت تربيتي و منابع مالي در مورد خانواده هاي كم جمعيت خيلي بهتر به اعضاي خانواده اختصاص داده مي شود. در سطح جامعه بزرگتر هم به همين صورت است و منابع ملي و شغلي در مورد جوامع كم جمعيت بيشتر بين همه تقسيم مي شود.

اگه يه كم مطالعه كني جوابتو مي گيري
نقل قول کردن
-2 #1919 روشنفر 1392-09-16 10:49
به نقل از منتظر عدالت:
همین کشور هایی که شما نام می برید مجبورند به خاطر رشد منفی جمعیت مهاجر بپذیرند چون از کمی جمعیت وکمبود نیروی کار مشکل پیدا کردند وحالا مشکلشان چند برابر می شود چون این مهاجر پذیری یعنی افراد متفاوت از نظر فرهنگی واداب ورسوم وحتی در بر خی موارد متضاد هم ناهماهنگی هایی بوجود می اورد که قدرت تفکرو راه چاره را هم از آنان می گیرد در اکثر این کشور ها تفکر نازیمی که وجود دارد افکار ناسیونالیستی خود را با حمله وحشیانه به مهاجرین وتخریب محل سکونت آنان نشان می دهند و خود کم بینی ها ی بوجود آمده در کودکان این مهاجرین انان را دچار عقده حقارت وکینه جو بار می آورد تا جایی که مهاجری به خاطر سر خوردگی زیاد در ملا ء عام اقدام به کشتن یک فرد بومی آن کشور می کند ومعمولآ مهاجرین نقش برده هایی را مجبورند بازی کنند که استثمار برای انان در نظر دارد د مثلآ کانادا که بومیان را استعمار با عناوین مختلف فاقد هر گونه امتیاز ویا امتیاز ناچیز که اخیرآ با اعتراضات آنان مواجه است و در این مورد کینه بومیان ممکن است عامل همان کینه ونفرت شود انوقت در این کشور از انواع ملیت ها زندگی می کنند ودر واقع بیگانه با هم هستند چون تناسبی از جهات مختلف ندارند واین برای بچه هایی که انجا مجبورند در کنار هم باشند مشکل ساز خواهد شد چون همه هم کانادایی هستند وهم نیستند یعنی بی هویتی بعدها نمودش ظاهر می شود کشور هند هم علت عقب ماندگیش صرفآ افزایش جمعیت نیست بلکه مهمترین فاکتورش تحت اشغال روباه پیرمکار انگلیس بودن است که منابع آنان را غارت کردند وبا کلی هزینه مردم توانستند این اشغال گران روشنفکر مثل شما را اخراج کنند کیفیت زندگی در دید گاه انسان به دنیا وزندگی مربوط است نه در کاهش جمعیت ممکن است دید گاه یک خانواده ده نفره با توجه به احساس مسئولیت وتعهد افراد خانواده نسبت به همدیگر ونسبت به جامعه انها را موفق کند که هم از منابع موجود حداکثر استفاده بهینه را بکنند وهم مشکلات خانواده را با تدبیر جمعی به حداقل برسانند اما در یک خانواده سه نفره هم احساس مسئولیت پایین می آید چون برای ادامه زندگی بهتر رقابتی در بین اعضا ی خانواده نیست ومعمولآ یک نفر جور دونفر دیگر را می کشد ویاس وسر خوردگی وترس از تنهایی همیشه یک خطر محسوب می شود حالا این برنامه را تعمیم بدهید به کل یک جامعه

خدا رو شكر كه از نزديك اين كشورهايي كه شما ميفرماييد رو ديدم. احترام و عزتي كه اونجا تجربه كردم رو در كشور خودم هيچ وقت نديدم متاسفانه. خوشبختانه بعد از ٨ سال شاهد تغييرات مثبتي هستم. خيلي ساده مشخصه كه وقت تربيتي و منابع مالي در مورد خانواده هاي كم جمعيت خيلي بهتر به اعضاي خانواده اختصاص داده مي شود. در سطح جامعه بزرگتر هم به همين صورت است و منابع ملي و شغلي در مورد جوامع كم جمعيت بيشتر بين همه تقسيم مي شود.
نقل قول کردن
+11 #1918 رایحه ظهور 1392-09-16 10:23
مطلب جدید سایت با عنوان :

اتفاق بزرگی دارد واقع می شود ، محال است اوضاع به عقب برگردد



منتشر شد

www.u313.ir/.../
نقل قول کردن
-4 #1917 علوی 1392-09-16 10:19
به نقل از امیر رضا:
بنام خدا

باسلام

ببین برادر من هیج وقت قدرتمندان جهان نخواستن که جلوی ظلم رو بگیرن . چون حکومت روی مردم فقیر خیلی راحته. اینها با انحصاری کردن علوم کشاورزی عامل اصلی فقر در جهان هستند. شما که درباره جمعیت داری صحبت میکنی میدونستی تراکم جمعیت در هلند بیشتر از چین است. میدونستس اگر فقط کشاورزی ژاپنی ها در جهان با همین درصد زمین بخوان پیاده کنن همین قدرتمندان( به نظر شما) مینونن به 90 میلیارد نفر توی دنیا غدا بدن.

در ضمن خواهشأ بی کفیاتی برخی از مسئولان رو به اسم ظلم ستم نگذارید.

«وَ مَن‌ يَتَّقِ اللَهَ يَجْعَل‌ لَّهُو مَخْرَجًا * وَ يَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِبُ وَ مَن‌ يَتَوَكَّلْ عَلَی اللَهِ فَهُوَ حَسْبُهُوٓ إِنَّ اللَهَ بَـٰلِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا.» یعنی:«و كسيكه‌ تقواي‌ خداوند را پيشه‌ سازد، خداوند براي‌ او گريزگاه‌ قرار ميدهد، و از آنجائي‌ كه‌ به‌ خيالش‌ هم‌ نمي‌رسد به‌ او روزي‌ ميدهد. و كسيكه‌ بر خداوند توكّل‌ نمايد، خداوند كافي‌ مي‌باشد براي‌ او. تحقيقاً خداوند رسانندۀ‌ امر خود هست‌. و حتماً خداوند براي‌ تمام‌ چيزها اندازه‌اي‌ قرار داده‌ است‌.»


سلام

خیر برادر من قضیه خلقت اصلا شعاری نیست . خشت اول این دنیا بسیار کج هست و انتظاری نمی توان داشت تنها کاری انسانها باید بکنند این هست که به این نظام ظلم محور هستی پایان دهند و با حماقت خودشون نظام قوی و ضعیف را پایان دهند . تا وقتی که قوی و ضعیف هستند ظلم هم هست دروغ و نیرنگ و فحشا هم هست . برادر من اعتراض ابلیس بی جهت نبود ابلیس مقامی بالا داشت اما او تنها کسی بود که اعتراض کرد چرا که به آینده انسان علم داشت . البته من نمی خواهم از شیطان دفاع کنم بلکه او دشمن ترین نسبت به ما انسان هاست اما الحق اعتراض اولش درست بود . شما هم سعی کن از شعارها فاصله بگیری و بعد درست همه هستی را نگاه کن مخصوصا انقلابی که در ایران توسط ضعفا انجام شد و حالا برخی از همان ضعفا قوی شده اند و با ماشین 8 میلیاردی خون مردم را می مکند . اکثر مردم نمی فهمند
نقل قول کردن
+5 #1916 امیر رضا 1392-09-16 10:04
به نقل از علوی:
آخه برادر من کی اینجوری بوده که حالا بخواهد بشود .کی قدرتمندان و مسئولین توانسته اند جلوی ظلم را بگیرند که حالا بخواهد بشود . افراد ضعیفی که تولید نسل می کنند آدمهای احمق و بیشعوری هستند که دانسته یا ندانسته در حال تولید بردگانی برای ثروتمندان هستند .


بنام خدا

باسلام

ببین برادر من هیج وقت قدرتمندان جهان نخواستن که جلوی ظلم رو بگیرن . چون حکومت روی مردم فقیر خیلی راحته. اینها با انحصاری کردن علوم کشاورزی عامل اصلی فقر در جهان هستند. شما که درباره جمعیت داری صحبت میکنی میدونستی تراکم جمعیت در هلند بیشتر از چین است. میدونستس اگر فقط کشاورزی ژاپنی ها در جهان با همین درصد زمین بخوان پیاده کنن همین قدرتمندان( به نظر شما) مینونن به 90 میلیارد نفر توی دنیا غدا بدن.

در ضمن خواهشأ بی کفیاتی برخی از مسئولان رو به اسم ظلم ستم نگذارید.

«وَ مَن‌ يَتَّقِ اللَهَ يَجْعَل‌ لَّهُو مَخْرَجًا * وَ يَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِبُ وَ مَن‌ يَتَوَكَّلْ عَلَی اللَهِ فَهُوَ حَسْبُهُوٓ إِنَّ اللَهَ بَـٰلِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا.» یعنی:«و كسيكه‌ تقواي‌ خداوند را پيشه‌ سازد، خداوند براي‌ او گريزگاه‌ قرار ميدهد، و از آنجائي‌ كه‌ به‌ خيالش‌ هم‌ نمي‌رسد به‌ او روزي‌ ميدهد. و كسيكه‌ بر خداوند توكّل‌ نمايد، خداوند كافي‌ مي‌باشد براي‌ او. تحقيقاً خداوند رسانندۀ‌ امر خود هست‌. و حتماً خداوند براي‌ تمام‌ چيزها اندازه‌اي‌ قرار داده‌ است‌.»
نقل قول کردن
-5 #1915 علوی 1392-09-16 09:48
به نقل از محمد حسین:
برادر روشنفکر سلام
در دنیای پر از ظلم و بی عدالتی که در آن حدود دو میلیارد گرسنه اند صحبت از رشد جمعیت کردن مسخره است.

اما اگر واقعا روشنفکری-نه فقط در اسم-باید بدونی فقط کشور ما با استفاده از زمینهای آماده به کشت{که هنوز دولت فکری به حالشان نکرده} کاشته شده و محصول تضمینی خریده شود کشور ما می تواند حدود 400 میلیون نفر رو به راحتی و با حقوق بالا و سطح زندگی خوب اداره کند.
در دنیا طبق آمار سازمان ملل حدود 70 میلیارد نفر می تونن رو زمین به راحتی و بدون گرسنگی زندگی کنن.

راستی میدونستی آمریکا گندم باقیمانده از برداشت سالانش رو میریزه تو دریا که قیمت گندم بالا بمونه؟
دادمون رو سر کسی بزنیم که بی عدالتی رو انجام میده.
روشنفکری به مخالفت نیست.

روشنفکر کسی است که وقتی به مسیله ایی اعتقاد دارد با دلیل و منطق از آن دفاع میکند.ما با سند و مدرک از اسلام دفاع می کنیم و به خودمان روشنفکر نمیگیم.شما از چی دفاع میکنی که اسمتو گذاشتی روشنفکر؟؟؟؟؟؟؟؟


آخه برادر من کی اینجوری بوده که حالا بخواهد بشود .کی قدرتمندان و مسئولین توانسته اند جلوی ظلم را بگیرند که حالا بخواهد بشود . افراد ضعیفی که تولید نسل می کنند آدمهای احمق و بیشعوری هستند که دانسته یا ندانسته در حال تولید بردگانی برای ثروتمندان هستند .
نقل قول کردن
-3 #1913 علوی 1392-09-16 09:43
به نقل از روشنفر:
افزايش جمعيت خيانت به زميني است كه زندگي ما ريشه در آن دارد. الگوي رشد جمعيتي ما انسانها مثل ويروسهاست كه محيط رشد خودشان را نابود مي كنند. خود من به شخصه به عنوان يك روشنفكر قصد دارم تمام زندگي خودم را صرف تلاش براي روشنگري در اين مورد كنم. روزي را تصور كنيد كه انسانها به خاطر كمبود منابع بايد از هم تغذيه كنند.


بله حرف شما درست است اما این موضوع راه حلی نداره در باب این مطلب مقصر اصلی پروردگار عامیان هست با خلقتی که انجام داده جز ظلم و بدبختی و سیاهی و نکبت قرار نیست چیزی بماند و ما هم نمی توانیم جلوی رشد جمعیت و ظلم را بگیریم . وقتی خداوند ارحم الراحمین کاری نمی کند انتظار از چه کسی دارید ؟

آدمهای عقب افتاده این دنیا چه می خواهند بکنند حتی اگر شما هم وظیفه خودتان را انجام دهید باز هم ابلهانی هستند که زایمان می کنند و بنایی به بناهای ظلم اضافه می کنند . به قول خود خدا :
ان الانسان لفی خسر

اما نظرتون کاملا پخته بود بعد از مدتها یه نظر درست و حسابی دیدم.
نقل قول کردن
+12 #1912 منتظر عدالت 1392-09-16 09:19
جان کری: در پرونده هسته‌ای ایران، امنیت اسرائیل اولین اولویت آمریکا است :-
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا گفت که «من همراه با پرزیدنت اوباما به مردم اسرائیل اطمینان می‌دهم که تعهد ما نسبت به امنیت اسرائیل عمیق و جدی است». :-
کدخدای اصلی این ( کری و کوری واوبا رندان دغل باز )همین سگ هار نجس است پس رضایت نوکر کدخدا (اوبا دغل بازان=اوباما ) فایده ندارد تا سگ هار نجس اجازه ندهد نوکر او اوبااونا جرات اقدام ندارد =))
نقل قول کردن
+11 #1911 خیبر110 1392-09-16 09:18
به نقل از منتظر عدالت:
ترکان: شهادت می دهم که در انتخابات 88 تخلف اتفاق افتاد/خطبه های هاشمی از ته دل بود و به همین دلیل اثرگذار بود/در انتخابات 88 برای میرحسین موسوی فعالیت داشتم/نتیجه انتخابات 76 را باور نمی‌کردم


هر روز پر رو تر از دیروز :-w
نقل قول کردن
+15 #1910 منتظر عدالت 1392-09-16 09:07
ترکان: شهادت می دهم که در انتخابات 88 تخلف اتفاق افتاد/خطبه های هاشمی از ته دل بود و به همین دلیل اثرگذار بود/در انتخابات 88 برای میرحسین موسوی فعالیت داشتم/نتیجه انتخابات 76 را باور نمی‌کردم
در این انتخابات برای میرحسین موسوی فعالیت داشتم.من شهادت می دهم که در این انتخابات تخلف اتفاق افتاد، @-) اما برای تقلب به معنای جابه جایی آرا هیچ دلیلی ندارم. آقای زنگنه در ستاد آقای مهندس موسوی بود، ایشان به من می گفتند اعتقادم به آقا طوری است که اگر بفرمایند فلانی رئیس جمهور است، من به دلایل کاری ندارم و حرف آقا را قبول می کنم. :-O
مشاور رئیس جمهور ادامه داد: اگر فردا صبح همه توافقات انجام شود، باور کنید این تحریم ها و آثار آن سال ها باقی می ماند. این تحریم ها ذی النفع دارد که آن ها نمی خواهند همه چیز به این زودی تمام شود. @-) :-/ :-O
یا للعجب از این همه پشت هم اندازی ها که این بنده خدا را وادار کرده این همه ضد ونقیض بگوید می گوید تخلف بوده وبعد در پایان این جمله اش به نقل قول از زنگنه می گوید ایشان گفت اگر آقا بگوید فلانی رییس جمهور باشد حرف ایشان را قبول می کنم یعنی استغفر الله تخلف این بوده که نه مردمی و نه رایی واینا نبوده آقا فرمودند ایشون باشه ماهم قبول کردیم
در جایی دیگر می گوید اگر همه توافق نامه صبح امضا شود اما آثار تحریم سالیان سال می ماند و کسانی که از ان بهره می برند نمی گذارند تمام شود پس سوء تدبیر چماق شماها بود برای خادم مردم که نفی اثرات تحریم را علم کرده بودید اما حالا کم کاری شما ارتباطی به سوء تدبیر ندارد بلکه تحریم اثرات طولانی مدت دارد :-? :-w
نقل قول کردن
+10 #1909 محمد حسین 1392-09-16 09:03
به نقل از روشنفر:
افزايش جمعيت خيانت به زميني است كه زندگي ما ريشه در آن دارد. الگوي رشد جمعيتي ما انسانها مثل ويروسهاست كه محيط رشد خودشان را نابود مي كنند. خود من به شخصه به عنوان يك روشنفكر قصد دارم تمام زندگي خودم را صرف تلاش براي روشنگري در اين مورد كنم. روزي را تصور كنيد كه انسانها به خاطر كمبود منابع بايد از هم تغذيه كنند.


برادر روشنفکر سلام
در دنیای پر از ظلم و بی عدالتی که در آن حدود دو میلیارد گرسنه اند صحبت از رشد جمعیت کردن مسخره است.

اما اگر واقعا روشنفکری-نه فقط در اسم-باید بدونی فقط کشور ما با استفاده از زمینهای آماده به کشت{که هنوز دولت فکری به حالشان نکرده} کاشته شده و محصول تضمینی خریده شود کشور ما می تواند حدود 400 میلیون نفر رو به راحتی و با حقوق بالا و سطح زندگی خوب اداره کند.
در دنیا طبق آمار سازمان ملل حدود 70 میلیارد نفر می تونن رو زمین به راحتی و بدون گرسنگی زندگی کنن.

راستی میدونستی آمریکا گندم باقیمانده از برداشت سالانش رو میریزه تو دریا که قیمت گندم بالا بمونه؟
دادمون رو سر کسی بزنیم که بی عدالتی رو انجام میده.
روشنفکری به مخالفت نیست.

روشنفکر کسی است که وقتی به مسیله ایی اعتقاد دارد با دلیل و منطق از آن دفاع میکند.ما با سند و مدرک از اسلام دفاع می کنیم و به خودمان روشنفکر نمیگیم.شما از چی دفاع میکنی که اسمتو گذاشتی روشنفکر؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
+11 #1908 منتظر عدالت 1392-09-16 08:43
تحریم‌های تازه علیه ایران، هفته آینده به سنا می رود/ شکست اوباما؟
در طرح پیشنهادی، بندی گنجانده شده است که به رئیس جمهوری آمریکا امکان می دهد در صورتی که احتمال برقراری توافق نهائی هسته‌ای با ایران ممکن شده باشد، اجرای تحریم‌های جدید را برای مدت زمانی کوتاه به تأخیر بیاندازد.

در حالیکه دولت آمریکا در هفته‌های اخیر تلاش کرده تا نمایندگان را برای به تأخیر انداختن تصویب این تحریم‌ها متقاعد نماید، گویا این تلاش‌ها به ثمر ننشسته و بخش بزرگی از نمایندگان سنا همچنان نسبت به اعمال فشارهای بیشتر بر صنعت نفت و دیگر صنایع ایران پافشاری می کنند.

نمایندگان سنا براین باور هستند که فشارهای بیشتر، تنها عامل مؤثر برای کشاندن تهران بر سر میز مذاکره است، اما دولت آمریکا می گوید فشارهای بیشتر بر ایران ممکن است بر توافق هسته ای ژنو تأثیرات منفی بگذارد. :))

یکی از نمایندگان سنا که در امر تهیه طرح تحریم‌های تازه علیه ایران بسیار فعال است به خبرگزاری فرانسه گفت: فشار بیشتر علیه ایران همانند چماقی است تا مبادا «رژیم، مرتکب تقلبی در توافق موقت هسته‌ای» شود![/
b]
=))
موشهای دیروز که می خواهند نقش شیر را بازی کنند سردمداران علاقه به رابطه با شیطان بزرگ یا باید ذلیلانه تن به ذلت دهند یا مردانه ومحکم توی دهن آمریکا بزنند و موافقت نامه ژنو را چنا ن بکوبند توی سر این جرثومه های فاسد ونوکر سگ هار نجس که دیگر در توهم ضعف ایران سیر نکنند
نقل قول کردن
+9 #1907 منتظر عدالت 1392-09-16 08:27
نقل قول:

امام جمعه بروجرد گفت: دولت گذشته که همواره شعار عدالت سر می داد، باید امروز جوابگو باشد و غارت بیت المال در تامین اجتماعی را پاسخ دهد.
؟
حاج آقا مثل اینکه طرفا خوب سیبیل جنابعالی را چرب کردند که یقه بی عدالتی چاک می دهی اولآ در خطبه های نماز جمعه یکی از موارد ی که باید مورد توجه قرار بگیرد اوصیکم به تقوی الله ونفسی است که ظاهرآ مال دنیا عدم ضرورت پرداختن به این مورد در نماز را برای شما داشته والله که شما ها به لباس پیامبر خیانت کرده ومی کنید شماها که خوارج وار بر طبل فهم خود از دین ومسائل جامعه می کوبید گویا تو باید نماینده ولی فقیه باشی در شهر نه نماینده جناب استوانه اما نمک گیرت کرده اند ای نمک به حرامان دستگاه عدل الهی وای برشما وبی عدالتی شما
نقل قول کردن
+15 #1906 احمد پسندیده 1392-09-16 08:17
به نقل از پاسخ......:
توضیح وزارت خارجه درباره سخنان ظریف درباره جزیره ابوموسی
asriran.com/.../...


از کی تا حالا سر ناموس ، با مدعی متجاوز مذاکره می کنن ؟!
چقدر خوش غیرتید شما ها ؟!!!!
ایول داره واللا !!!!


خودت حاضری سر ناموست با آقای همسایه مدعی مذاکره کنی خوش غیرت ؟!!!!!
حاضری ؟!!!

:-&
به این میگن عذر بدتر از گناه ...
نقل قول کردن
+12 #1905 احمد پسندیده 1392-09-16 08:10
به نقل از مهرداد:
حالا این سخن سرایان شدند اهل جهنم ...ای پف(کلمات گهربار آقای مهرداد حذف شد) با اسم وفادار حماقت ...خاک بر (گل وازه های آقای مهرداد حذف شد) کنند ..اگر دست من باشد همین امشب میام سراغت زبانت رو از قفایت بیرون می آورم ..حیف که زمان اینطور کارها گذشته است و باید باقلم با شما جاهلان جنگید....


بابا مهرداد چقد تو خشنی !!!!

=)) =)) =)) =)) =)) =))
به خاطر گل کاری های جناب رییستان مدتی مدید بود که خنده بر لبم نیامده بود ، شکر که کلی خندیدیم :))
نقل قول کردن
+8 #1904 منتظر عدالت 1392-09-16 08:01
به نقل از روشنفر:
من براي شما يك مثال ساده ميزنم. بر فرض كه منابع موجود كافي باشد، همه اين مشكلات هم بر اثر اصراف. افزايش جمعيت چه كمكي به بهبود كيفي زندگي ما ميكند؟! من همين هند را مثال ميزنم كه شما گفتيد اگر تشريف ببريد خواهيد ديد كه در بيشتر مناطق چيزي جز فقر و آلودگي و فساد ناشي از افزايش جمعيت نيست. در مقابل كشوري مثل سوييس كه بي نهايت كيفيت زندگي بالاست. مهم مديريت منابع و كيفيت زندگي است نه كميت.

همین کشور هایی که شما نام می برید مجبورند به خاطر رشد منفی جمعیت مهاجر بپذیرند چون از کمی جمعیت وکمبود نیروی کار مشکل پیدا کردند وحالا مشکلشان چند برابر می شود چون این مهاجر پذیری یعنی افراد متفاوت از نظر فرهنگی واداب ورسوم وحتی در بر خی موارد متضاد هم ناهماهنگی هایی بوجود می اورد که قدرت تفکرو راه چاره را هم از آنان می گیرد در اکثر این کشور ها تفکر نازیمی که وجود دارد افکار ناسیونالیستی خود را با حمله وحشیانه به مهاجرین وتخریب محل سکونت آنان نشان می دهند و خود کم بینی ها ی بوجود آمده در کودکان این مهاجرین انان را دچار عقده حقارت وکینه جو بار می آورد تا جایی که مهاجری به خاطر سر خوردگی زیاد در ملا ء عام اقدام به کشتن یک فرد بومی آن کشور می کند ومعمولآ مهاجرین نقش برده هایی را مجبورند بازی کنند که استثمار برای انان در نظر دارد د مثلآ کانادا که بومیان را استعمار با عناوین مختلف فاقد هر گونه امتیاز ویا امتیاز ناچیز که اخیرآ با اعتراضات آنان مواجه است و در این مورد کینه بومیان ممکن است عامل همان کینه ونفرت شود انوقت در این کشور از انواع ملیت ها زندگی می کنند ودر واقع بیگانه با هم هستند چون تناسبی از جهات مختلف ندارند واین برای بچه هایی که انجا مجبورند در کنار هم باشند مشکل ساز خواهد شد چون همه هم کانادایی هستند وهم نیستند یعنی بی هویتی بعدها نمودش ظاهر می شود کشور هند هم علت عقب ماندگیش صرفآ افزایش جمعیت نیست بلکه مهمترین فاکتورش تحت اشغال روباه پیرمکار انگلیس بودن است که منابع آنان را غارت کردند وبا کلی هزینه مردم توانستند این اشغال گران روشنفکر مثل شما را اخراج کنند کیفیت زندگی در دید گاه انسان به دنیا وزندگی مربوط است نه در کاهش جمعیت ممکن است دید گاه یک خانواده ده نفره با توجه به احساس مسئولیت وتعهد افراد خانواده نسبت به همدیگر ونسبت به جامعه انها را موفق کند که هم از منابع موجود حداکثر استفاده بهینه را بکنند وهم مشکلات خانواده را با تدبیر جمعی به حداقل برسانند اما در یک خانواده سه نفره هم احساس مسئولیت پایین می آید چون برای ادامه زندگی بهتر رقابتی در بین اعضا ی خانواده نیست ومعمولآ یک نفر جور دونفر دیگر را می کشد ویاس وسر خوردگی وترس از تنهایی همیشه یک خطر محسوب می شود حالا این برنامه را تعمیم بدهید به کل یک جامعه
نقل قول کردن
-11 #1903 روشنفر 1392-09-16 03:52
به نقل از منتظر عدالت:
در تایید گفته های شما اخیرآ در تحقیقاتی مشخص شد که مواد شوینده هم برای ظروف مضر است وهم برای بدن انسان واین تحقیق ثابت کرده که بهترین جرم گیر وتمیز کننده خاک است خوب اگر دانش بشر آنقدر بالا رود که بتواند از خاک ویا چیز هایی که در طبیعت وجود دارد وفعلآ بشر به علت ناتوانی علمی غافل از آن است استفاده کند در واقع تمامی امکانات موجود در طبیعت به نوعی مورد استفاده قرار بگیرد وچیزی نماند ویا از بین نرود به علت عدم استفاده ، لابد شنیدید که آقای احمدی نژاد عزیز می گفتند ما کسانی را الان داریم که زمین برای آنها مانند شیشه است واز روی زمین می توانند ببینند کجا آب هست کجا معدن و....واین چیز مهمی در قبال آنچه از علم خدا به بنده اش داده است نیست خدا عالم به تعداد خلقت خود تا قیامت است وهمچنین به نیازهای آنان برای ادامه حیات

خدا خيرت بده نصف شبي كلي خنديدم. فكر ميكردم كه سطح فكريت يكم بالا باشه. نكنه منظور احمدي نژاد عزيز !!!! اجنه مرتبط با ايشون هستن؟!
نقل قول کردن
-12 #1902 روشنفر 1392-09-16 03:13
به نقل از ا.و.ک.:
تو اگر آزاد فکر بودی از بدنیا آمدن آزاد فکران دیگر ابایی نداشتی .
مثل یک یهودی نژاد پرست بدنبال مقطوع النسل کردن دیران نبودی.
برو دنبال کارت .
1400 سال پیش یکی گفت والتین و الزیتون
امروز دانشمندای روشنفکرشون به یک هزارم این مسائل پی بردن همشون مسلمون شدن .
مطمئن شدم مثالی که در موردت زدم درست بوده .
نوش جان .

يه حرف براي امثال شما كافي است. از كوزه همان تراود كه در اوست، نوش جان!
نقل قول کردن
-10 #1901 روشنفر 1392-09-16 03:08
به نقل از منتظر عدالت:
اتفاقآ فکر شما اشتباه است اولآ علت کمبود آب در همه جا از جمله کشور ما به خاطر پایان یافتن منابع آبی نیست بلکه چگونگی استفاده از آب منابع آبی را پراکنده کرده شما نگاه کنید در همین تهران خیلی از منازل بالا شهر اقدام به حفر چاه غیر مجاز کرده اند واین عامل عدم تجمع سفره های زیر زمینی است و مصرف این آبها هم چون هزینه ای برایش پرداخت نمی شود سرسام آور است و اما راجع به آلودگی وبیماری و...ما در احادیث داریم که درمان بسیاری از درد ها در گیاهان آن منطقه جغرافیایی است که آن بیماری در ان جا وجود دارد می باشد این به این معناست که ما نحوه استفاده از منابع را نمی دانیم وقتی به ما در استفاده از همه چیز در حد نیاز سفارش شده همین است اما ما مثلآ افرادی را داریم که به بهانه پاکی ونجسی ودر اصل وسواس چقدر ظلم می کنند به دیگران در اصراف آب واز طرف دیگر آلودگی هم باز علتش در عدم پیشرفت علمی ما است به قول یک بنده خدا می گفت در هند به جای لیوان یک بار مصرف آب لیوان های گلی می دهند که فرد بعد از مصرف آب در هر کجای طبیعت بیندازد تجزیه پذیر است پس باید علم ما در استفاده بهینه از منابع طبیعی بالا رود

من براي شما يك مثال ساده ميزنم. بر فرض كه منابع موجود كافي باشد، همه اين مشكلات هم بر اثر اصراف. افزايش جمعيت چه كمكي به بهبود كيفي زندگي ما ميكند؟! من همين هند را مثال ميزنم كه شما گفتيد اگر تشريف ببريد خواهيد ديد كه در بيشتر مناطق چيزي جز فقر و آلودگي و فساد ناشي از افزايش جمعيت نيست. در مقابل كشوري مثل سوييس كه بي نهايت كيفيت زندگي بالاست. مهم مديريت منابع و كيفيت زندگي است نه كميت.
نقل قول کردن
+9 #1900 منتظر عدالت 1392-09-16 03:05
به نقل از ا.و.ک.:
تو اگر آزاد فکر بودی از بدنیا آمدن آزاد فکران دیگر ابایی نداشتی .
مثل یک یهودی نژاد پرست بدنبال مقطوع النسل کردن دیران نبودی.
برو دنبال کارت .
1400 سال پیش یکی گفت والتین و الزیتون
امروز دانشمندای روشنفکرشون به یک هزارم این مسائل پی بردن همشون مسلمون شدن .
مطمئن شدم مثالی که در موردت زدم درست بوده .
نوش جان .

در تایید گفته های شما اخیرآ در تحقیقاتی مشخص شد که مواد شوینده هم برای ظروف مضر است وهم برای بدن انسان واین تحقیق ثابت کرده که بهترین جرم گیر وتمیز کننده خاک است خوب اگر دانش بشر آنقدر بالا رود که بتواند از خاک ویا چیز هایی که در طبیعت وجود دارد وفعلآ بشر به علت ناتوانی علمی غافل از آن است استفاده کند در واقع تمامی امکانات موجود در طبیعت به نوعی مورد استفاده قرار بگیرد وچیزی نماند ویا از بین نرود به علت عدم استفاده ، لابد شنیدید که آقای احمدی نژاد عزیز می گفتند ما کسانی را الان داریم که زمین برای آنها مانند شیشه است واز روی زمین می توانند ببینند کجا آب هست کجا معدن و....واین چیز مهمی در قبال آنچه از علم خدا به بنده اش داده است نیست خدا عالم به تعداد خلقت خود تا قیامت است وهمچنین به نیازهای آنان برای ادامه حیات
نقل قول کردن
+8 #1899 منتظر عدالت 1392-09-16 02:51
به نقل از روشنفر:
دوست گرامي شما حداقل با اينكه اشتباه مي گوييد ولي از پاسختان ممنونم. در مورد منابع حرفتان كاملا غلط است. محسوسش در كشور ما منابع آبي هستند كه هر سال هم كمتر مي شوند. به عبارتي كفاف همين جمعيت كنوني هم نمي دهند. بزرگترين منشأ نابودي محيط زيست هم كه كسي جز انسان نيست. شما خودت به آلودگي هاي موجود نگاه كن و با چند سال قبل مقايسه كن. در مورد بقاي نسل بشر كسي شكي ندارد ولي فرزندان ما بخاطر رنجشان ما را نخواهند بخشيد. موفق باشيد

اتفاقآ فکر شما اشتباه است اولآ علت کمبود آب در همه جا از جمله کشور ما به خاطر پایان یافتن منابع آبی نیست بلکه چگونگی استفاده از آب منابع آبی را پراکنده کرده شما نگاه کنید در همین تهران خیلی از منازل بالا شهر اقدام به حفر چاه غیر مجاز کرده اند واین عامل عدم تجمع سفره های زیر زمینی است و مصرف این آبها هم چون هزینه ای برایش پرداخت نمی شود سرسام آور است و اما راجع به آلودگی وبیماری و...ما در احادیث داریم که درمان بسیاری از درد ها در گیاهان آن منطقه جغرافیایی است که آن بیماری در ان جا وجود دارد می باشد این به این معناست که ما نحوه استفاده از منابع را نمی دانیم وقتی به ما در استفاده از همه چیز در حد نیاز سفارش شده همین است اما ما مثلآ افرادی را داریم که به بهانه پاکی ونجسی ودر اصل وسواس چقدر ظلم می کنند به دیگران در اصراف آب واز طرف دیگر آلودگی هم باز علتش در عدم پیشرفت علمی ما است به قول یک بنده خدا می گفت در هند به جای لیوان یک بار مصرف آب لیوان های گلی می دهند که فرد بعد از مصرف آب در هر کجای طبیعت بیندازد تجزیه پذیر است پس باید علم ما در استفاده بهینه از منابع طبیعی بالا رود
نقل قول کردن
+3 #1898 ا.و.ک. 1392-09-16 02:43
به نقل از روشنفر:
جناب ا.و.ك تربيت شما و شخصيت شما براي من كاملا مشخص است. فرق من با شما در اين است كه من آزاد فكر به دنيا آمده ام و آزاد فكر از دنيا ميروم. از دنياي خودم هم هميشه جلوترم. در ١٤٠٠ سال قبل زندگي نمي كنم. شما هم اگر جوابي براي حرف منطقي من نداري برو بگو بزرگترت بياد.



تو اگر آزاد فکر بودی از بدنیا آمدن آزاد فکران دیگر ابایی نداشتی .
مثل یک یهودی نژاد پرست بدنبال مقطوع النسل کردن دیران نبودی.
برو دنبال کارت .
1400 سال پیش یکی گفت والتین و الزیتون
امروز دانشمندای روشنفکرشون به یک هزارم این مسائل پی بردن همشون مسلمون شدن .
مطمئن شدم مثالی که در موردت زدم درست بوده .
نوش جان .
نقل قول کردن
-10 #1897 روشنفر 1392-09-16 02:31
به نقل از منتظر عدالت:
این فکر غلطه چون در قدیم هم مالتوس استناد می کرد به اینکه رشد جمعیت به شکل تصاعد هندسی افزایش دارد ومنابع تصاعد حسابی ودر نتیجه ما در آینده نه چندان دور از زندگی بدی برخوردار هستیم وبه قول شما همدیگر را می خوریم اما آدام اسمیت بر خلاف این را ثابت کرد او گفت با رشد فکری جوامع ابزار تولید بهبود می یابد ودر نتیجه افزایش منابع را داریم و هرچقدر جمعیت افزایش یابد منابع هم باسیستم های جدید متنوع وزیاد می شود وامروز در خیلی از موارد ازدیاد منابع گاهی به علت ازدیاد وعدم مصرف از بین برده می شوند البته کشور های استکباری این اقدام را می کنند ومانع می شوند که این ازدیاد در کشور های فقیر توزیع شود

دوست گرامي شما حداقل با اينكه اشتباه مي گوييد ولي از پاسختان ممنونم. در مورد منابع حرفتان كاملا غلط است. محسوسش در كشور ما منابع آبي هستند كه هر سال هم كمتر مي شوند. به عبارتي كفاف همين جمعيت كنوني هم نمي دهند. بزرگترين منشأ نابودي محيط زيست هم كه كسي جز انسان نيست. شما خودت به آلودگي هاي موجود نگاه كن و با چند سال قبل مقايسه كن. در مورد بقاي نسل بشر كسي شكي ندارد ولي فرزندان ما بخاطر رنجشان ما را نخواهند بخشيد. موفق باشيد
نقل قول کردن
+16 #1896 ا.و.ک. 1392-09-16 02:21
به نقل از سعاح:
احساس میکنم که بزودی این جمله تاریخی از امام خامنه ای حفظه الله تبیین و تشریح خواهد شد؛ شاید روز نهم دی امسال:



بسم الله الرحمن الرحیم
درست حدس زدید ولی به نظر من این انقلاب به رهبری امام خامنه ای در 14 خرداد سال اتی اتفاق خواهد افتاد .
تاریخی که مدعی رئیس جمهوری باید بییاید و جواب دهد وعده هایی که داده پس چی شد .
چرا کم کاری خود را گردن دیگران می اندازد .
شش ماه توافق هم تمام می شود و ننگ بر گردن مذاکره کنندگان هویدا خواهد شد .
بله چهره نفاق در این تاریخ به روشنی برای اهل حق عیان خواهد شد و 25 سال سکوت و تنهایی سید علی پایان خواهد یافت . و ذوالفقار دوباره به جنگ منافق و متحجر خواهد رفت . ولی اینبار علی پیروز است . و مالکی اشتری چون محمود دارد . و مردمانی که دیگر علی را تنها نخواهند گذاشت .
و این یعنی ای امام زمان بیا که مردمان این عصر به گفته امام شهیدان از مردم عصر رسول الله نیز بهترند و از همه امتحانات الهی که مدلی از صدر اسلام بود سربلند بیرون آمدند و نایب ولایت را اگرچه که معصوم هم نبود یاری کردند و با این مردم می توان در مقابل امام کشان و ریشه های کفر و یهود و استکبار ایستاد تا دنیا رهایی یابد.
zz:
نقل قول کردن
+7 #1895 منتظر عدالت 1392-09-16 02:19
به نقل از روشنفر:
افزايش جمعيت خيانت به زميني است كه زندگي ما ريشه در آن دارد. الگوي رشد جمعيتي ما انسانها مثل ويروسهاست كه محيط رشد خودشان را نابود مي كنند. خود من به شخصه به عنوان يك روشنفكر قصد دارم تمام زندگي خودم را صرف تلاش براي روشنگري در اين مورد كنم. روزي را تصور كنيد كه انسانها به خاطر كمبود منابع بايد از هم تغذيه كنند.

این فکر غلطه چون در قدیم هم مالتوس استناد می کرد به اینکه رشد جمعیت به شکل تصاعد هندسی افزایش دارد ومنابع تصاعد حسابی ودر نتیجه ما در آینده نه چندان دور از زندگی بدی برخوردار هستیم وبه قول شما همدیگر را می خوریم اما آدام اسمیت بر خلاف این را ثابت کرد او گفت با رشد فکری جوامع ابزار تولید بهبود می یابد ودر نتیجه افزایش منابع را داریم و هرچقدر جمعیت افزایش یابد منابع هم باسیستم های جدید متنوع وزیاد می شود وامروز در خیلی از موارد ازدیاد منابع گاهی به علت ازدیاد وعدم مصرف از بین برده می شوند البته کشور های استکباری این اقدام را می کنند ومانع می شوند که این ازدیاد در کشور های فقیر توزیع شود
نقل قول کردن
-10 #1894 روشنفر 1392-09-16 02:16
به نقل از ا.و.ک.:
ببین اگر خارجی ها مدفوع خودشون رو خوردن شما از فرط روشنفکری با کارد و چنگال میل کنید تا حق روشنفکری را به تمام وکمال ادا کرده باشید . موفق باشید . نوش جان .

جناب ا.و.ك تربيت شما و شخصيت شما براي من كاملا مشخص است. فرق من با شما در اين است كه من آزاد فكر به دنيا آمده ام و آزاد فكر از دنيا ميروم. از دنياي خودم هم هميشه جلوترم. در ١٤٠٠ سال قبل زندگي نمي كنم. شما هم اگر جوابي براي حرف منطقي من نداري برو بگو بزرگترت بياد.
نقل قول کردن
-3 #1893 ا.و.ک. 1392-09-16 01:59
به نقل از روشنفر:
افزايش جمعيت خيانت به زميني است كه زندگي ما ريشه در آن دارد. الگوي رشد جمعيتي ما انسانها مثل ويروسهاست كه محيط رشد خودشان را نابود مي كنند. خود من به شخصه به عنوان يك روشنفكر قصد دارم تمام زندگي خودم را صرف تلاش براي روشنگري در اين مورد كنم. روزي را تصور كنيد كه انسانها به خاطر كمبود منابع بايد از هم تغذيه كنند.


ببین اگر خارجی ها مدفوع خودشون رو خوردن شما از فرط روشنفکری با کارد و چنگال میل کنید تا حق روشنفکری را به تمام وکمال ادا کرده باشید . موفق باشید . نوش جان .
نقل قول کردن
+9 #1892 ا.و.ک. 1392-09-16 01:57
به نقل از مهرداد:
ببینید من ماههاست اینجا قلم فرسایی میکنم تا برخی را از این جهالت بیرون آورم ...اینان دو حالت دارد یا داخل ایران نیستند و الدنگهای خارجی و وهابی هستند ...یا خود فروخته گانی هستند که پدرانشان توده ای های زمان اول انقلاب بودند ...حکم این افراد معاند به مانند منافقین خلق خواهد بود ...ما ابتدا با زبان خوش و هدایت با اینان سخن می گوییم ..وقتی اینها به مانند رئیس شان توهین می کنند ما نیز به زبان توهین سخن خواهیم گفت ...ما تجربه شکست خورده اصلاح طلبی را پشت سر گذاشته ایم .....روحانی ، خاتمی مقتدر است ...روحانی هاشمی معتدل و اصلاح طلب است ... دیگر گروه های فشاری مانند سعید عسگر ، ده نمکی ها و الله کرم ها بوجود نخواهند آمد ...این سایت و سایتها و وبلاگهایی از این دست که هدفشان خشونت سازی ساختاری ست را در نطفه خفه خواهیم کرد ...جواب های هوی است


همه اون چیزهایی که گفتی لایق خودت و بابات و اربابات و در راس اونها دجال سجستانی بهرمانی ات است . و اون دختر و پسر منافقشون

دوما سعید عسگر تون مزد چی رو گرفت که بعد از ترور از ستاد انتخاباتی آقایون سر در آورد ؟!
الله کرم هم یه احمقی مثل اون یکی الدنگ

خوشونت ساختاری در خون و ذات اربابهای منافق آخوند درباری ات است .
ادای تنگها رو در میارن دستور هر قتل و جنایتی رو می دن .
خدا آخر عاقبت روحانی مقتدرتون رو از شر خودتون بخیر کنه معلوم نیست چه نقشه ای براش کشیدین
آخه خاتمی بعد از اومدنش از آمریکا نخ ترور رو ول کرد .
حالا کدوم سعید عسگر حزب اللهی نما رو مامور اینکار کنن خدا عالمه !!!
در آخر مواظب باش النگو هات نشکنه جوجه
نقل قول کردن
-15 #1891 روشنفر 1392-09-16 01:56
افزايش جمعيت خيانت به زميني است كه زندگي ما ريشه در آن دارد. الگوي رشد جمعيتي ما انسانها مثل ويروسهاست كه محيط رشد خودشان را نابود مي كنند. خود من به شخصه به عنوان يك روشنفكر قصد دارم تمام زندگي خودم را صرف تلاش براي روشنگري در اين مورد كنم. روزي را تصور كنيد كه انسانها به خاطر كمبود منابع بايد از هم تغذيه كنند.
نقل قول کردن
+15 #1890 منتظر ظهور 1392-09-16 01:45
به نقل از مهرداد:
فردا نمی خوام جلو دانشگاه شهید بهشتی دعوا را بیفته ...نکنه دستور دارین اغتشاش کنین ....
فردا روز ماست ...روز دانشجو ....روزی که روحانی عزیز در میان تشویق دانشجویان سخنرانی خواهد کرد ...
فردا روزی این که حسین بازجو شب در کیهانش دوباره چرند خواهد نوشت ...که روحانی امروز این حرف را زد ....
فردا روز دانشجوست


فردا روز دانشجو هست ولی روز تو نیست برای اینکه هنوز نمیدانی
که یک مقاله علمی چگونه نوشته و چه مراحلی را بایدطی کند تا ثبت وچاپ شود.
نقل قول کردن
+4 #1889 منتظر عدالت 1392-09-16 01:39
به نقل از منتظر عدالت:
بیش(کلمات گهربار آقای منتظر عدالت حذف شد) دزدی یار وغارای اصلاحاتی واعتدالی وهاشمی چی برای ما روشنه برای ما اسم امام جمعه ای می اری که خریده شده اگر این بصیرت داشت که می فهمید (کلمات زیبای آقای منتظر حذف شد)پس به حرف یک مزخرف گو استناد نکن (حذف شد)

دیدی ناقلایی نه به اون پیغام ونه به این پسغام گرفتی ؟
نقل قول کردن
+3 #1888 . 1392-09-16 01:37
به نقل از وفادار:
فردا بیا جلوی دانشگاه شهید بهشتی ،اربابانت هم اونجان ،من تنها می آیم ولی تو بیشمار ها را هم با خودت بیار .


سلام داداش! فردا اونجا، اینجوری که میگی، به نظرم شلوغ میشه و ... اون وقت شما و اون دوست دیگمون همدیگرو یک وقت خدای نکرده پیدا نمی کنید و ... پیشنهاد من اینه که ته یک کوچه خلوت قرار بذارید و تا می تونید همدیگرو سیر بزنید...! هان؟ این طوری بهتر نیست؟!
نقل قول کردن
+21 #1887 منتظر ظهور 1392-09-16 01:33
به نقل از مهرداد:
همینی که هست 8 سال باید تحمل کنین در ضمن 16 سال هم ممکنه ...


سالی که نکوست از گزارش 100 روزه اش پیداست !!!!!!!!
ضمنا" با این حجم کار وکابینه (خانه سالمندان ) به سال برسید کلاهتان را هفت آسمان بیندازید بالا.
بزک نمیر بهار می آد ........!!!!!!
نقل قول کردن
+13 #1886 منتظر عدالت 1392-09-16 01:33
فعلآ که کلید وداس و...اینا کاری نکرد این بندگان خدا هم برای اینکه از نظر خدمت به مردم خیلی کم آوردند وخلاصه اوضاع کاریشان بی ریخت است باید سرمردم را با تهمت به بزرگ مرد عدالت در قالب گزارش صد روزه گرم کنند که مردم نپرسند شما تا حالا بعد از این همه روز حتی کوچکترین حرکت مثبت نداشتید معمولآ آدمایی که کم می آورند با زیر سوال بردن طرف موفق عقده حقارت خود را سرکوب می کنند وگرنه دچار شوک ناکارامدی شده ومریض می شوند لذا پناه بردند به مکانیزم فرافکنی تا این کم بود خود را جبران کنند خدا ان شا الله قوت بهشان بدهد آخه عده ای پیرمرد خواب الوده که در کمیسیون تخصصی مجلس خوابشان می برد که توان کار ندارند این بندگان خدا باید بروند استراحت کنند ونوه ونتیجه هایشان را سرگرم کنند وپارک ببرند وجوانان با انرژی ومتخصص کار را به عهده بگیرند که فعلآ مجلس منفعل تر از دولت به طرح عدم به کار گیری بازنشستگان ده پانزده سال پیش بازنشسته شده رای مخالف دادند چون اونا هم خیلی هاشون دنبال رفع وفتق امور اقتصادی خودشون هستند حالا خیلی که تو مجلس باشند وغائب نباشند یه رای الکی می دهند اینکه می گویم الکی چون این طرح دوفوریتی بود اما رایزنی های دولتی ها انقدر کار ساز شدکه این طرح با مخالفت بیرون انداخته شد اونوقت جوانان مردم زحمت می کشند ودرس می خوانند و پست ها ومناصب مال پیرمردهایی است که خلاصه یه جایی حرکت مثبتی برای این آقایون انجام دادند حالا باید دستمزد بگیرند خدا به داد مردم برسد تو چه می دانی خادم بی بدیل مردم شهید پرور چه کسی بود تو باید از همین پیرمردای خسته دفاع کنی
نقل قول کردن
-23 #1885 مهرداد 1392-09-16 01:25
به نقل از وفادار:
فردا بیا جلوی دانشگاه شهید بهشتی ،اربابانت هم اونجان ،من تنها می آیم ولی تو بیشمار ها را هم با خودت بیار .

فردا نمی خوام جلو دانشگاه شهید بهشتی دعوا را بیفته ...نکنه دستور دارین اغتشاش کنین ....
فردا روز ماست ...روز دانشجو ....روزی که روحانی عزیز در میان تشویق دانشجویان سخنرانی خواهد کرد ...
فردا روزی این که حسین بازجو شب در کیهانش دوباره چرند خواهد نوشت ...که روحانی امروز این حرف را زد ....
فردا روز دانشجوست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (1924)