رایحه ظهور

9 دي ، جلوه اي زيبا از دنياي درخشان پس از ظهور ، فتنه 88 ، گناهی نابخشودنی

سالروز حماسه عظيم 9 دي ما را برآن داشت تا در كيفيت و چرايي اين رخداد عظيم تامل كنيم و اين شاهكار عظيم شيعي را از زاويه اي ديگر مورد بررسي قرار دهيم. خصوصيات و وي‍ژگيهاي مهمي در اين حركت بزرگ وجود دارد كه كمتر مي توان آن را در سراسر تاريخ تشيع  بلكه در سراسر تاريخ بشريت پيدا كرد ، يكپارچگي و وحدت كم نظير ، بصيرت و روشن بيني ناب ، حضور همه اقشار ، رسوايي نفاق و .... كه از خصوصيات معقول و منقول جامعه مهدويست ، مي توان گفت 9 دي جلوه اي روح نواز از دنياي زيباي پس از ظهور بود ، جلوه اي كه تحققش نزديك بودن صبح زيباي جامعه مهدوي را بشارت مي داد

 

» ابتدای نظرات (547)

 

اندك تاملي در ابعاد مختلف و نحوه وقوع حركت ماندگار مردمي در 9 دي سال 88 بروشني نشان مي دهد كه اوصاف بسيار مهم و ارزشمندي در بستر اين رويداد كم نظير واقع شده و خودنمايي مي كند ، اوصافي كه بنا بر روايات شريف بصورت اتم و كامل در زمان حكومت آخرين حجت حق بر روي زمين محقق شده و براي هميشه در جامعه جريان خواهد داشت ، در اين مجال كوتاه در نظر داريم تا برخي از اين ويژگيها را بصورت خلاصه مورد اشاره قرار دهيم.

1- عشق به ولايت و تجلي آن در جامعه

حماسه 9 دي بصورت كامل نشانگر عشق به ولايت و رهبري جامعه بود ، در جاي جاي ايران اسلامي و در بين تمام اقشار ، حتي اقشاري كه ارق مذهبي چنداني نداشتند ، به خوبي مي شد در آن روز عظيم عمق محبت و ارادت را به ساحت ولايت مشاهده كرد خصوصيت بسيار مهمي كه به صورت كامل در زمان حكومت امام عصر(عج) نمود خواهد يافت.

و همچنانكه مي دانيم عشق به ولايت از خصوصيات بارز جامعه مهدويست ، جامعه اي كه در آن ولايت و رهبري جامعه مانند نگين انگشتري در ميان گرفته مي شود.

2- رسوايي جريان نفاق و تضعيف آن


يكي ديگر از وي‍ژگيهاي برجسته حماسه 9 دي ، رسوايي كامل جريان نفاق بود تا جايي كه اين جريان مرموز و نيمه آشكار كه تا قبل از حماسه 9 دي با آميختن حق و باطل و سردست گرفتن نمادهاي ديني و تلاش براي اجراي كاريكاتورگونه وقايع انقلابي ، نقابي بر چهره داشت ، پس از جنايت بزرگ عاشوراي 88 و با خروش عظيم مردمي در 9 دي بطور كامل رسوا شد و به ميزان قابل توجهي از مقبوليت و پايگاه اجتماعي خود را از دست داد و ديگر مجال و آبرويي براي چنگ زدن به مظاهر ديني نيافت ، بنا بر روايات شريف ضعف كامل جريان نفاق يكي از وي‍ژگيهاي بارز حكومت مهدويست ، بطوري كه در آن جامعه نوراني جريان نفاق علي رغم وجود و حضور ، به علت بصيرت و يكپارچگي و حضور مردمي مجالي براي قدرت گرفتن ندارد.

3- وحدت و يكپارچگي مردم

يكي ديگر از وي‍ژگيهاي بارز حماسه 9 دي ، وحدت و يكپارچگي عظيم مردمي بود ، همه مردم از هر طيف و طايفه و مسلك و گروهي فارغ از هرگونه گرايش سياسي با انگيزه دفاع از دين و ولايت و مقدسات به صحنه آمده بودند تا تابلويي حيرت انگيز از وحدت و حضور براي هميشه ترسيم شود و تا بار ديگر و اين بار در كوران فتنه اي بزرگ درخواست و پيام امام عصر(عج) عملي گردد :

(ولو ان اشياعنا، وفقهم الله لطاعته، علي اجتماع من القلوب في الوفاء بالعهد عليهم، لما تأخر عنهم اليمن بلقائنا ولتعجلت لهم السعادة بمشاهدتنا، علي حق المعرفة وصدقها منهم بنا، فما يحبسنا عنهم الا ما يتصل بنا مما نکرهه ولا نؤثره منهم، والله المستعان وهو حسبنا ونعم الوکيل وصلواته علي سيدنا البشير النذير محمد وآله الطاهرين وسلم).(1)

اگر شيعيان ما - که خداوند توفيق طاعتشان بخشد - با دلهايي متحد ويکپارچه، به پيماني که با ما دارند وفا مي کردند، هرگز ميمنت وفيض ملاقات ما از آنان به تأخير نمي افتاد وبه زودي، سعادت ديدار ما با معرفتي کامل وشناختي راستين، نصيبشان مي گرديد.

4- بصيرت عميق توده هاي مردمي


تحليل دقيق و عميق مردمي در جريان حماسه 9 دي يكي ديگر از ابعاد درخشان آن است ، مردم بدون هراس و بدون هرگونه مسامحه  بر مركز اصلي فتنه ها دست گذاشتند و با صداي هماهنگ و رسا حقايق را فرياد زدند ، بصيرت نابي كه بسياري از خواص بي بصيرت و كم بصيرت در طول فتنه 88 از آن بي بهره بودند و البته اين بصيرت عميق مردمي يكي از ويژگيهاي برجسته دنياي پس از ظهور و جامعه مبارك مهدويست ، بصيرت نافذي كه به فتنه ها و توطئه هاي جريان نفاق مجال جولان نخواهد داد.

 

5- عشق به مظاهر ديني و پاسداشت آنها

يكي ديگر نمودهاي آشكار حماسه 9 دي عشق اقشار مردمي به مظاهر ديني بود ، هتك حرمت عاشوراي 88 ، آتش گرفتن پرچم هاي عزاداري ، حمله به مساجد و ... آتش غيرت مردم مسلمان را شعله ور ساخت و آنها را به نشانه اعتراض به خيابانها كشاند ، غافلاني كه صرف حضور و بروز برخي بدحجابيها در جامعه فاتحه ارزشها و مقدسات را خوانده بودند با مشاهده تلاطم عشق مردمي به مقدسات و وجود نازنين اباعبدالله الحسين(ع) و انقلاب اسلامي به عمق اشتباه خود پي بردند.

تعظيم و پاسداست شعائر ديني  و حرمت و جايگاه رفيع آنها يكي ديگر از صفات جامعه مهدوي و دوران مبارك پس از ظهور است.

6- رسوايي خواص بي بصيرت و تحميلگر


يكي ديگر از صفات برجسته و اصلي حماسه 9 دي  رسوايي خواص بي بصيرت و تحميلگر بود ، خواصي كه در طول فتنه 88 علي رغم داعيه دفاع از دين و هتك حرمت مقدسات ، زبان در كام گرفته و به گوشه اي خزيده بودند ، با حضور عظيم مردمي در صحنه اعتراض خشمگينانه و غيرتمندانه خود رسوا و بي آبرو شدند ،  شعارها ، پارچه نوشته ها ، پلاكاردها و دست نوشته هاي بي شماري در سراسر كشور ، سران فتنه و نفاق را نشانه رفته و مرگ آنها را خواستار شده بود ، اين شعارها خواست مردمي بود كه به صورت يكپارچه و هماهنگ دادگاه بزرگي براي مجازات خواص بي بصيرت ، عاملان و آمران فتنه و خواص بي بصيرت برگزار كردند.

يكي ديگر از صفات جامعه نوراني مهدوي تضعيف و بلكه نابودي جايگاه خواص بي بصيرت و تحميلگر است كه در سايه تضعيف آنها ياران صديق ولايت تثبيت شده و محبوب خواهند بود.

7- مرزبندي آشكار حق و باطل

يكي ديگر از صفات حماسه 9 دي ، آشكار شدن حق و باطل و مرزبندي مشخص بين آنها بود ، آشكار شدن باطن پليد جريان نفاق در هتك حرمت مقدسات كمك بسياري به اين آشكار شدن و مرزبندي كرد و در سايه اين شفافيت و مرزبندي بود كه حركت بزرگ مردمي شكل گرفت

8- رابطه مستقيم ولي با مردم

يكي ديگر از اثرات و صفات حماسه 9 دي آشكار شدن رابطه مستقيم امام و امت بود ، از ابتداي اسلام ، هميشه گروهي كه نزديك ترين افراد به امام بودند ، تلاش داشتند تا گروه سومي تشكيل دهند با نام خواص تا رابطه امام و امت از مجرا و تحت نظارت آنها شكل گيرد اما اين گروه بخصوص زماني كه دنياگرايي در آنها شدت مي گرفت عملاً به سدي در رابطه امام و امت تبديل مي گرديد ، يكي از اثرات و ويژگيهاي حركت بزرگ 9 دي ، برداشته شدن اين سد و ارتباط مستقيم امام و امت بدون حضور هرگونه خواصي بود ، صفت بارزي كه در دوران حكومت مهدوي نيز جلوه گر خواهد شد ، از سويي مردم به آنچنان رشد و عقلانيت و نورانيتي دست خواهند يافت كه براي درك امام نياز به هيچ واسطه اي نداشته باشند و از سويي ديگر اطرافيان امام و خواص جامعه آنچنان نورانيتي پيدا خواهند كرد كه عملاً ذوب در امام بوده و در رابطه مستقيم حجت حق و مردم حجابي ايجاد نخواهند كرد.

با نگاهي به  وي‍ژگيها و حقايق مذكور كه در برهه اي از زماني حساس و در كوران فتنه اي بزرگ از بزرگترين جامعه شيعي جهان نمود يافت و به روشني صفات روشن جامعه مهدوي را به نمايش گذاشت بخوبي مي توان درك كرد كه جامعه ما اينك تا چه اندازه به جامعه موعود نزديك شده و چه پتانسيل عظيمي براي تبديل قريب الوقوع آن وجود دارد. ان شاالله اين گوهر ناب در كوران آخرين فتنه اين قابليت مبارك را جلوه گر خواهد ساخت.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #547 علی 1392-02-21 18:34
دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری شد + عکس
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.






این ها هم عکس هایی از دکتر جلیلی به همراه یک سری طراحی های گرافیکی برای دکتر سعید جلیلی:









عکس سعید جلیلی در دوران دانشجویی:
ببنید از اول تیپش تیپ حزب اللهی بوده


نقل قول کردن
0 #546 پاسدار ولایت مطلقه 1392-02-21 17:37
بصیرت، باید عاشورایی باشد


◄◄◄◄◄ باید توجه داشت که هدف از انتخابات، در نهایت، حفظ اسلام است . . . . . مرحوم امام خمینی (قَدَّسَ الله نَفسَهُ الزَّکیَّه)
tarazoo.blog.ir
-- تکذیب دعوت آیت‌الله وحید خراسانی از هاشمی برای کاندیداتوری
-- مروری بر دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری ۹۲، درباره اسفندیار رحیم مشایی...
-- بازخوانی سخنان امام خامنه ای درباره انتخابات...چند نکته

-- و ...
☼ تـــر ا ز و ☼ به نشانی : tarazoo.blog.ir
نقل قول کردن
+3 #545 ali 1 1391-10-18 08:38
خب، هر بيننده اى احساس ميكند و مى بيند كه تلاش دشمنان در مقابله ى با جمهورى اسلامى در اين سالهاى اخير، بخصوص در همين شش هفت سال گذشته و بخصوص در اين دو سه سال اخير، بيشتر شده. به نظر من دو سه عامل تأثير دارد كه ما اگر بدانيم انگيزه هاى دشمن از كجا ناشى ميشود، تكليف خود را در برنامه ريزى هامان بهتر ميفهميم. به نظر من يكى از علل اين دشمنى ها، همين پيشرفتهاى شماست؛ يعنى ميخواهند اين پيشرفتها كند شود. جمهورى اسلامى با داعيه ى اسلام خواهى، با داعيه ى مردم سالارى اسلامى، با داعيه ى رد و نفى مستدل ليبرال دموكراسى، براى تشكيلات استكبارى دنيا يك خطرى است. هرچه شما بيشتر پيشرفت كنيد، اين خطر براى آنها بيشتر خواهد شد. ميخواهند جلوى اين را بگيرند. عامل دوم اين دشمنى ها، زنده شدن شعارهاى انقلاب است. وقتى شعارهاى انقلاب كمرنگ شود، پنهان شود، آنها طبعاً بيشتر خوششان مى آيد و چهره ى همراه ترى ميگيرند؛ هرچه شما شعارهاى انقلاب را پررنگ تر كنيد، آنها چهره شان عبوس تر و خصمانه تر ميشود؛ اين چيزِ طبيعى است.

این نظر مقام عظمای ولایت در باره این دولت در شهریور ماه امسال است .حال مدعیان ولایت مداری چرا این سخنان را نشنیده گرفته و باز بر این دولت تاخته و انگ انحرافی به آن می زنند نمی دانم!!!!!!!!!!
نقل قول کردن
-1 #544 منتظر چشم براه 1391-10-17 14:11
به نقل از شجاعی:
سلام دوستان
دلم می خواهد حرفهای بسیاری را با شما در میان بگذارم.اما در فضای عمومی سایت و نظرات کسی را نمی بینم که بخواهد حرف های تازه بشنود.متاسفانه پس از مسدود کردن سایت و دستگیری برادرم علی اصغر عزیز، تمام شور و وجد و انگیزه های شما هم مسدود شد و بیشتر نمایشی از آن باقی ماند. البته شیطان همیشه در کمین مومنان است تا آنان را از هر حرکتی در راستای هدف بزرگ و اصلی خلقت یعنی تشکیل امت واحده ی اسلامی مایوس کرده و برای انجام این ماموریت از دوستان نادان بیش از دشمنان بهره کشی می کند.عرصه ی مهدویت عرصه ی عقاب هاست و سیصد و سیزده عقاب کمال و سیصد و سیزده عصاره ی عقل و مردان مرد می طلبد.مسیر مهیا شدن برای یاری حجت آخر الهی مسیری صعب و سرشار از آزمایشها و ابتلائات است تا فقط کسانی که از آزمایشات نهراسیده و با صعه ی صدر و نور عقل و آگاهی و صبر و حلم راه می سپارند از آزمون بیرون آیند. بپذیرید یا نپذیرید من برای شما حرف های تازه ای دارم که اگر اهل شنیدن باشید و بخواهید با شما خواهم گفت.شاید این نیز خود آزمایشی باشد.والله اعلم.

مشتاق شنیدن حرف های تازه شما هستیم
مرحمت بفرمائید
@};-
نقل قول کردن
+1 #543 شجاعی 1391-10-15 02:23
سلام دوستان
دلم می خواهد حرفهای بسیاری را با شما در میان بگذارم.اما در فضای عمومی سایت و نظرات کسی را نمی بینم که بخواهد حرف های تازه بشنود.متاسفانه پس از مسدود کردن سایت و دستگیری برادرم علی اصغر عزیز، تمام شور و وجد و انگیزه های شما هم مسدود شد و بیشتر نمایشی از آن باقی ماند. البته شیطان همیشه در کمین مومنان است تا آنان را از هر حرکتی در راستای هدف بزرگ و اصلی خلقت یعنی تشکیل امت واحده ی اسلامی مایوس کرده و برای انجام این ماموریت از دوستان نادان بیش از دشمنان بهره کشی می کند.عرصه ی مهدویت عرصه ی عقاب هاست و سیصد و سیزده عقاب کمال و سیصد و سیزده عصاره ی عقل و مردان مرد می طلبد.مسیر مهیا شدن برای یاری حجت آخر الهی مسیری صعب و سرشار از آزمایشها و ابتلائات است تا فقط کسانی که از آزمایشات نهراسیده و با صعه ی صدر و نور عقل و آگاهی و صبر و حلم راه می سپارند از آزمون بیرون آیند. بپذیرید یا نپذیرید من برای شما حرف های تازه ای دارم که اگر اهل شنیدن باشید و بخواهید با شما خواهم گفت.شاید این نیز خود آزمایشی باشد.والله اعلم.
نقل قول کردن
+12 #542 شجاعی 1391-10-13 16:02
به نقل از آرش:
امروز وارد سال 2013 شدیم. امیدواریم این سال میلادی برای غربی ها نحس و شوم و برای ما دارای بهترین بشارت عالم باشد. [-O

انشا الله برای غرب و شرق سال گشایش باشد.'
نقل قول کردن
+7 #541 رايحه ظهور 1391-10-13 13:47
مقاله جديد سايت با عنوان :


اربعين حسيني،ميعادگاه سپاه امام عصر(عج) در هنگام ظهور/تدبير الهي اربعين،زمينه ساز پيروزي





منتشر شد @};-
نقل قول کردن
+13 #540 موسي 1391-10-13 13:38
به نقل از دوه:
یه مشت دیونهی بیکار به بهانه امام زمان نشستن توی این سایت اراجیف میبافن.

آي عاقلا آي عاقلا بيايد بيرون از خو نه به من مي گن ديونه
از كوچكي تا به حالا يه يك دوست خوبي داشتم
به پاي اين دوست خوبم زندگي گذاشتم
يه مش مي گن تو كربلا خيم هاشو سوزوندن
با اين آتيش سوزي دل بچه هاشو سوزوند
زينب ميون خيمه ها ....
نقل قول کردن
+4 #539 شجاعی 1391-10-13 13:33
به نقل از شجاعی:
سلام برادران و خواهران
آیا فکر نمی کنید انتظار بدون معرفت نهایتا شما رو به جایی بکشاند که روبروی امام زمان قرار بگیرید؟ آیا شما معتقدید که امام زمان همانگونه می تندیشند که شما توقع دارید؟ و اگر بیاید شما را تایید خواهد کرد ؟ یا شما ( منظور همه ی کسانی ست که دم از انتظار او می زنند) را به خاطر رفتار جاهلانه و مشرکانه و کورکورانه تان اول و پیش از همه مورد بازخواست قرار خواهد داد؟ آیا فکر می کنید چند نفر از مبشران و منتظران بعثت پیامبر اسلام (ص) پس از بعثت در کنار او قرار گرفته و یاریش کردند ؟ و چند تن از آنان در عرصه ی عمل و امتحان به دشمنانش بدل شدند؟ یا اینکه چند تن از مبشران و منتظران حسین(ع) در عمل یاریش کردند و چند تن دشمنش شدند؟ مدتهاست این سایت و مراجعانش را زیر نظر دارم و در بیشتر شما نشانه های معرفت به امام و اهداف رفیعش را نمی بینم و گمان می کنم اگر همینگونه پیش برود شما اولین دشمنان امام خواهید شد. چرا که شما از امام تصویری ساخته اید که خود دوست دارید و اگر امام بیایند ولی با تصویر ذهنی شما متفاوت باشد به راحتی با او دشمنی می کنید. خدا عاقبت همه ی ما را به خیر ختم کند.انشاالله.

لطفا بدون اندیشه منفی ندهید.فبشر عباد الذین یستمعون القول و یتبعون احسنه، حرفهای بسیاری دارم که اگر صادقید باید بشنوید.اگر اولوالباب نیستید لاف انتظار نزنید.
نقل قول کردن
-8 #538 شجاعی 1391-10-13 13:26
نامه ای به برادر عدالتخواه علیرضا جهانشاهی(طلبه ی با صفای سیرجانی)
2090259930.blogspot.com/2012/12/blog-post_29.html
برادر مومن و عدالت خواهم جناب علیرضا جهانشاهی
سلام

بگذار از حاشیه ها بگذرم و به اصل بپردازم. حرکت راستین و عدالت طلبانه­ی شما را از آغاز کم و بیش به میزانی که بعضی از رسانه­های معدود و محدود خبری از آن منتشر می کردند، عاشقانه و امیدوارانه پیگیری می­کردم و منتظر بودم تا ببینم کی و کجا دست تقدیر الهی مرا نیز که تشنه­ی عدالتم به شما می­رساند تا اینکه بالاخره پس از چند سال و البته پس از آن که شما به عدالت خواهی و ولایت خواهی قیام رسمی کردید، این دیدار مغتنم در شب عید مبارک مبعث در مسجد نور تهران دست داد...


... اما بسیار دور است که آقای خامنه ای و سایر مسئولان این نظام هم شرقی هم غربی و نه جمهوری و نه اسلامی، ایمان و اراده ی لازم برای چنین اعترافی را داشته باشند. این را از آنجا می گویم که این بنده و سرباز کوچک ولایت الهی، به اذن خداوند، به امر و هدایت امامم و طی ساز و کاری دقیق و طی چهار سال گذشته تمام ارکان این نظام را آزموده ام، و آنچنان که مامور بودم به صراحت و بر مبنای اصول، آنچه باید می گفتم را بدون کم و زیاد به آنان رسانده ام و آنان را سنجیده ام و البته این حضرات همه در آزمون خداوندی تا اینجا مردود شده اند. در این باره به اذن خداوند به زودی توضیحات بیشتری ارائه خواهم داد.
اما برادرم، منظور از نوشتن این نامه هشدار به جان بیدار شما درباره ی روزهای بزرگ پیش رو و دعوت از شما و همه ی برادران و خواهران عدالت خواه و منتظرم برای دقت و اندیشه در آن چیزی ست که گفته ام و البته درخواست کمک و یاری برای ریشه کن کردن درخت سست بنیاد ظلم و شرک و ستم .(و البته به شما مژده دهم که به زودی زود به فضل خداوند آزاد خواهید شد و آنانکه به زندانتان کرده اند – از آمر و مجری تا راضی و ساکت – در برابر دادگاه عدل الهی محاکمه خواهند شد، شما آیت آشکار خداوندید تا بسیاری از آزاردهندگان شما آزمایش شوند و حجت هایشان را برای دادگاه بزرگ پیش رو از دست بدهند، پس صبر کنید و شادمان باشید ).
و سلام بر کسی که از هدایت پیروی کند.
نقل قول کردن
+7 #537 علی جعفری 1391-10-13 13:25
تروریستها به جان هم افتادند/اولتیما توم "النصره" به "ارتش آزاد" برای خروج از حلب

بازداشت یکی از اعضای ارشد گروهکهای تروریستی در منطقه داریا، اولتیماتوم گروه تروریستی جبهه النصره به گروه موسوم به ارتش آزاد برای خروج از حلب، ادامه درگیریهای سنگین ارتش سوریه با مخالفان در حلب، اردوگاه یرموک، حمص و ادلب از جمله آخرین تحولات سوریه است.

... www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1782092
نقل قول کردن
-1 #536 شجاعی 1391-10-13 13:17
به نقل از man:
عجلہ نکن یہ کم دیگہ صبر کنی اونوقت میبینی کہ این دیوونگی عالمگیر میشہ

سلام برادران و خواهران
آیا فکر نمی کنید انتظار بدون معرفت نهایتا شما رو به جایی بکشاند که روبروی امام زمان قرار بگیرید؟ آیا شما معتقدید که امام زمان همانگونه می تندیشند که شما توقع دارید؟ و اگر بیاید شما را تایید خواهد کرد ؟ یا شما ( منظور همه ی کسانی ست که دم از انتظار او می زنند) را به خاطر رفتار جاهلانه و مشرکانه و کورکورانه تان اول و پیش از همه مورد بازخواست قرار خواهد داد؟ آیا فکر می کنید چند نفر از مبشران و منتظران بعثت پیامبر اسلام (ص) پس از بعثت در کنار او قرار گرفته و یاریش کردند ؟ و چند تن از آنان در عرصه ی عمل و امتحان به دشمنانش بدل شدند؟ یا اینکه چند تن از مبشران و منتظران حسین(ع) در عمل یاریش کردند و چند تن دشمنش شدند؟ مدتهاست این سایت و مراجعانش را زیر نظر دارم و در بیشتر شما نشانه های معرفت به امام و اهداف رفیعش را نمی بینم و گمان می کنم اگر همینگونه پیش برود شما اولین دشمنان امام خواهید شد. چرا که شما از امام تصویری ساخته اید که خود دوست دارید و اگر امام بیایند ولی با تصویر ذهنی شما متفاوت باشد به راحتی با او دشمنی می کنید. خدا عاقبت همه ی ما را به خیر ختم کند.انشاالله.
نقل قول کردن
+17 #535 علی جعفری 1391-10-13 13:09
دعایی که مستجاب شد

آیت‌الله تهرانی به دفعات به خواهرشان گفته بودند که دوست دارند در اربعین دعوت حق را لبیک گفته و سرور و مولای خودشان را در آن روز ملاقات کنند.



مهدی کلهر برادر آیت‌الله العظمی مجتبی تهرانی گفت:

آیت‌الله تهرانی علاقه بی حد و حصر به اهل بیت داشتند و آنچه در روزهای آخر حیات نورانی ایشان جلب نظر می‌کرد این بود که لحظه‌ای از یاد اهل بیت غافل نبودند.

برادر آیت‌الله تهرانی به نقل از خواهر آن مرحوم گفت: آیت‌الله تهرانی که در مدت اخیر بیهوش بودند، شب گذشته وقتی در آخرین لحظات حیاتشان به هوش آمدند، زیر لب چند بار ذکر یا حسین گفتند.

کلهر در پایان تصریح کرد: آقامجتبی با آنکه در ایام عاشورا و تاسوعا هم بیماری‌شان شدت گرفته بود، برای امام حسین‌(ع) سینه زنی کردند و گویی منتظر فرارسیدن اربعین بودند.

آیت‌الله العظمی مجتبی تهرانی از اساتید برجسته اخلاق، شب گذشته بعد از یک دوره تحمل بیماری درگذشت و مراسم تشیع پیکر وی فردا صبح در تهران برگزار خواهد شد.

www.ckr.ir/1391/10/13/post-661
نقل قول کردن
+14 #534 habib 1391-10-13 13:05
1179 ســــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــال انتظار از سوی مهدی فاطمه , حالا ما مدعی هستیم منتظریم :((
نقل قول کردن
+7 #533 habib 1391-10-13 13:02
khamenei.ir منتشر کرد
مروری بر انحراف خواص صدر اسلام در بیانات رهبر معظم انقلاب
خبرگزاری فارس: مجموعه چندرسانه‌ای «بی‌خواص» به شرح حال خواص صدر اسلام و علل انحراف آن‌ها با استفاده از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌پردازد.

farsnews.ir/newstext.php?nn=13911013000464
نقل قول کردن
-5 #532 سعدالدین 1391-10-13 12:23
THE NIGHT OF THREE NIGHTS
A night three nights long will follow the fog. It will occur in the month of Dhul-Hajj after Eid al-Adha, and cause much restlessness among the people.

THE RISING OF THE SUN IN THE WEST

After the night of three nights, the following morning the sun will rise in the west. People’s repentance will not be accepted after this incident.
نقل قول کردن
+21 #531 man 1391-10-13 11:54
به نقل از دوه:
یه مشت دیونهی بیکار به بهانه امام زمان نشستن توی این سایت اراجیف میبافن.

عجلہ نکن یہ کم دیگہ صبر کنی اونوقت میبینی کہ این دیوونگی عالمگیر میشہ
نقل قول کردن
+12 #530 علی جعفری 1391-10-13 11:34
به نقل از علی جعفری:

بنازم به همین سایت رایحه ظهور !
چرا و برای چی ، بماند !
;)
نقل قول کردن
+27 #528 عبدالله 1391-10-13 10:27
سلام برادر علي اصغر

با توجه به اينكه متاسفانه بشار اسد در موقعيت بدي قرار دارد و مالكي ديگر هم پيمان ايران نيز به تدريج با فتنه انگيزي كشورهاي عربي مواجه خواهد شد. يمن به عنوان يكي از دو پايگاه اصلي عصر ظهور با غفلت از سوي ما مواجه شده است.

پيشنهاد مي كنم مقاله اي جامع درباره يمن و شيعيان الحوثي تهيه و در سايت قرار دهيد.

نقل قول کردن
+13 #527 علی جعفری 1391-10-13 10:05
ما به لبخندهای شما دلخوش بودیم «آقا مجتبی» + تصاویر

آقا مجتبی تهرانی اصرار داشت گمنام و ناشناخته باقی بماند، برای همین علاقه نداشت عکسی از او گرفته شود، اما سیمای دلنشین و چهره خندانش آنقدر جذاب بود که کوچک و بزرگ را وادار می‌کرد خلاف میل آقا مجتبی عکاسی کنند.

... farsnews.com/newstext.php?nn=13911013000120
نقل قول کردن
+15 #526 habib 1391-10-13 10:05
این حسین (ع)کیست که عالم همه دیوانه ی اوست @};-
نقل قول کردن
+18 #525 ملا لغتي 1391-10-13 09:52
به نقل از man:
»بہ شیعیان و دوستان ما بگویید خدا را قسم دھند بحق عمہ ام حضرت زینب (س) کہ فرج مرا نزدیک گرداند«
برگرفتہ از کتاب ملاقات با امام عصر (عج) ص 100

zz:
نقل قول کردن
+17 #524 میکائیلی 1391-10-13 09:45
به نقل از دوه:
یه مشت دیونهی بیکار به بهانه امام زمان نشستن توی این سایت اراجیف میبافن.


ما دیونه امام زمان عج هستیم و حاضریم جون و زندگیمون رو هم بدیم و یه کمک وقت و صحبت و نوشته که چیزی نیست!

برو جو جو .........

نقل قول کردن
+12 #523 علی جعفری 1391-10-13 09:44
گردان کودکان انتحاری تشکیل شد! :-O

جهل و نادانی این تروریست ها تا جایی پیشرفته که این کودک 10 ساله باید با بستن بمب به خود، به میان دوستان و هم سن و سال های خود برود و با منفجر کردن خود، جان آنان را نیز بگیرد.



... www.ckr.ir/1391/10/13/post-659
نقل قول کردن
+15 #522 علی جعفری 1391-10-13 09:41
به نقل از عباس محمدی:
: upload.tehran98.com/
آیت الله حاج آقامجتبی تهرانی به ملکوت اعلی پیوست
دین و اندیشه - مرجع تقلید سرشناس مقیم تهران و از شاگردان برجسته امام خمیتی شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

قال رسول الله (ص) اذا مات العالم الفقيه ثلم في الاسلام ثلمة لايسدها شيء
خداوند در این ایام عزای سیدالشهداء (ع) او را مهمان سرور شهیدان فرماید.
نقل قول کردن
+6 #521 علی جعفری 1391-10-13 09:36
عکس/ صفحه اول روزنامه‌های صبح روز پنجشنبه مورخ 91/10/13

www.ckr.ir/1391/10/12/post-592
نقل قول کردن
+16 #520 عباس محمدی 1391-10-13 09:35
: upload.tehran98.com/



آیت الله حاج آقامجتبی تهرانی به ملکوت اعلی پیوست
دین و اندیشه - مرجع تقلید سرشناس مقیم تهران و از شاگردان برجسته امام خمیتی شب گذشته دار فانی را وداع گفت.
نقل قول کردن
-4 #519 عباس 1391-10-13 09:31
موعد الحرب العالمية الثالثة عام 1435 هجرية والله اعلم

الحرب العالمية الثالثة = 1495

3 * 20 = 60 - 1495 = 1435
:-?
نقل قول کردن
-27 #517 دوه 1391-10-13 09:01
یه مشت دیونهی بیکار به بهانه امام زمان نشستن توی این سایت اراجیف میبافن.
نقل قول کردن
+10 #516 hossein 1391-10-13 08:18
به نقل از hossein:
حماقت عجیب شبکه العربیه در جعل نامه و خبر

jahannews.com/vdcgu79xnak9tw4.rpra.html


اين نامه همچنين از بديهي‌ترين اصول نگارش فارسي دوره دبستان هم بي‌بهره است و به نظر مي‌رسد کارشناسان اطلاعاتي آل‌سعود، با استفاده از نرم‌افزارهاي پيشرفته آمريکايي از جمله "مترجم‌گوگل" تلاش کرده‌اند تا متن عربي را ابتدا به انگليسي ترجمه کرده و سپس از انگليسي به فارسي ترجمه کنند که خروجي آن اين‌چنين مفتضحانه از آب درآمده و حتي از علائم سجاوندي از جمله نقطه بي‌بهره است.
نقل قول کردن
+8 #515 hossein 1391-10-13 08:17
حماقت عجیب شبکه العربیه در جعل نامه و خبر

jahannews.com/vdcgu79xnak9tw4.rpra.html
نقل قول کردن
+1 #514 عباس 1391-10-13 07:24
به نقل از سعدالدین:
لک منی اجمل تحیه یا اخی

بدایه فتره حکم ملک عبدالله : 1 اغطس 2005 و حتی بدایه (1) اغطس 2012 =7 سنوات
و من 2 اغطس 2012 حتی 2 مارس 2013=7 اشهر

و + 7 یوم = 8 مارس 2013 ام 7 مارس 2013

مثیر الاهتمام:

-1اغطس -2 -سبتمبر 3 -اکتوبر 4-نوفمبر5 -دیسمبر 6-ینابر7-فبرایر


طيب .. شكرا لك

موعد يموت عبد الله بن عبد العزيز آل سعود ??

فترة الحكم : يوم الاثنين 26 / 6 / 1426 = 1 / 8 / 2005

يوم الثلاثاء : 26 / 2 / 1434 = 8 / 1 / 2013

يوم الأربعاء : 26 / 3 / 1434 = 6 / 2 / 2013

يوم الجمعة : 26 / 4 / 1434 = 8 / 3 / 2013

هذا والله اعلم
نقل قول کردن
+11 #513 سعاح 1391-10-13 06:36
علائم فردی از نزدیکی ظهور [بنظر بنده]:

رقت قلب
ترس از عاقبت و حساب و کتاب
توجه روز افزون به غیب و بیزاری از دلبستگی به عالم طبیعت
تراکم همدردی با مظلومان و خشم علیه ظالمان
یاد از امام زمان روحی و ارواحنا له الفداء در روز و شب

...

بقیه رو شما بگید۔
نقل قول کردن
+6 #512 علی جعفری 1391-10-13 01:56
هر دم از اين باغ بري ميرسد *** تازه تر از تازه تري ميرسد

همینو کم داشتیم !

آقای غلامحسین کرباسچی !

رئيس ستاد انتخابات و مشاور عالي شیخ فتنه ، کروبی =D>



نقل قول کردن
+7 #511 بچه مثبت/مهرداد 1391-10-13 01:29
فایل صوتی جالب درباره روایات خروج سفیانی (1و نیم دقیقه)

media.afsaran.ir/rdaFNcf.mp3

رادیو میقات رو گوش کنید

کاری از بچه مذهبی های مهدوی است


شامل:

جدیدترین مصاحبه ها با استاد رائفی پور

نقل روایات مهدوی

پخش سخنان شهدا و صوت بیسیم آنان

داستان های صوتی مذهبی

و ...

www.afsaran.ir/user/profile/radiomighat

sedayemighat.com/fa/

نقل قول کردن
+30 #510 man 1391-10-13 01:25
»بہ شیعیان و دوستان ما بگویید خدا را قسم دھند بحق عمہ ام حضرت زینب (س) کہ فرج مرا نزدیک گرداند«
برگرفتہ از کتاب ملاقات با امام عصر (عج) ص 100
نقل قول کردن
+5 #509 علی جعفری 1391-10-13 01:23
اصلاح لینک خبر:
www.jomhourieslami.com/1391/13911013/13911013_03_jomhori_islami_akhbar_dakheli_0023.html
به نقل از علی جعفری:
منظور هاشمی از قسمت دوم کیست؟

...وی با اشاره به ميدان‌داري جرياني كه علي‌رغم حسن‌نيت با اهداف امام و انقلاب بيگانه بود و تجربه ميدان‌هاي سخت را نداشت، گفت:

اين جريان با وجود هشدارهاي دلسوزان و وفاداران به نظام و انقلاب به‌گونه‌اي مورد حمايت قرار گرفت كه اكنون نه تنها پاسخگوي وضع به وجود آمده نيستند بلكه حاميان خود را نيز برنمي‌تابند و طلبكار و مدعي نظام شده‌اند.

هشدارهای دلسوزان نظام...
بگونه ای مورد حمایت قرار گرفت...
کینه هاشمی از کجاست؟

... u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1049:9-&catid=77:1389-04-03-20-24-30#comments
نقل قول کردن
+6 #508 علی جعفری 1391-10-13 01:22
منظور هاشمی از قسمت دوم کیست؟

...وی با اشاره به ميدان‌داري جرياني كه علي‌رغم حسن‌نيت با اهداف امام و انقلاب بيگانه بود و تجربه ميدان‌هاي سخت را نداشت، گفت:

اين جريان با وجود هشدارهاي دلسوزان و وفاداران به نظام و انقلاب به‌گونه‌اي مورد حمايت قرار گرفت كه اكنون نه تنها پاسخگوي وضع به وجود آمده نيستند بلكه حاميان خود را نيز برنمي‌تابند و طلبكار و مدعي نظام شده‌اند.

هشدارهای دلسوزان نظام...
بگونه ای مورد حمایت قرار گرفت...
کینه هاشمی از کجاست؟

... u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1049:9-&catid=77:1389-04-03-20-24-30#comments
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد