رایحه ظهور

نگاهي به تحولات مصر از ديدگاه روايات عصر ظهور/طوفان در كنار برج شيطان

روايات شريف از وجود درگيري گسترده در آستانه ظهور در مصر خبر مي دهند و بيان مي كنند كه حاكم مصر در فاصله اي بسيار نزديك به ظهور توسط مردم كشته خواهد شد، ورود نيروهاي خارجي به مصر از كشورهاي غربي و كشورهاي عربي شمال آفريقا در روايات عصر ظهور گزارش مي شود كه مي تواند به بهانه تامين امنيت و در قالب نيروهاي حافظ صلح عربي و غيرعربي باشد ، هرچند نيروهاي عربي وارد شده به مصر بعد از مدت كوتاهي به سمت شام حركت كرده و توسط دشمنان براي ياري به موفقيت فتنه سفياني بكار گرفته مي شود ...

» ابتدای نظرات (2817)

بسم الله الرحمن الرحيم


بررسي تحولات مصر با ديدگاه روايات عصر ظهور

كشته شدن حاكم مصر توسط مردم در فاصله بسيار نزديك به ظهور

ورود نيروهاي خارجي به مصر با هدف جلوگيري از حركت مردمي

تداوم حركت اسلامي مصر و استقبال مردم اين سرزمين از امام زمان(عج) در هنگام ظهور


اوضاع ملتهب مصر و تداوم درگيريهاي اين كشور مهم عربي اسلامي طي سه سال گذشته ما را بر آن داشت تا نگاهي به تحولات جاري در مصر و بررسي انطباق آن با روايات عصر ظهور داشته باشيم.

مصر كشوري بزرگ با جمعيتي 75 ميليوني ، يكي از كشورهاي مهم خاورميانه و شمال آفريقا به حساب مي آيد ، وجود علماي طراز اول اهل سنت در الازهر مصر ، موقعيت سوق الجيشي آن و پل ارتباطي ميان سه قاره آسيا ، اروپا و آفريقا ، همسايگي با رژيم صهيونيستي و علل ديگر مصر را بعنوان كشوري مهم و اثرگذار در معادلات منطقه اي و جهاني مطرح نموده است.

ائمه اطهار(ع) نيز با بيان روايات متعددي به ترسيم اوضاع مصر در عصر ظهور پرداخته اند كه از اهميت اين كشور در تحولات عصر ظهور خبر مي دهد.

با نگاه به روايات عصر ظهور چنين برداشت مي شود كه مصر در عصر ظهور شاهد چند واقعه مهم خواهد بود :

1- التهاب و درگيري سراسري در مصر و حركت مردم بر عليه حاكمان اين كشور

2- كشته شدن حاكم مصر به دست مردم

3- ورود نيروهاي خارجي به مصر

4- وجود حركت اسلامي در مصر و استقبال از امام زمان(عج) در هنگام ظهور


1- التهاب و درگيري سراسري در اين كشور و حركت مردم بر عليه حاكمان

روايات متعددي كه از اوضاع مصر در عصر ظهور خبر مي دهند  ، اوضاع  اين كشور مهم را در آستانه ظهور ملتهب و همراه با درگيري و جنگ گزارش مي دهند.
البته بنابر روايات بخشي از اين التهابات و درگيريها داخلي بوده و قيام مردم بر عليه حاكمان را نشان مي دهند از آنجائيكه كه حاكم مصر در آستانه ظهور بدست مردم مصر كشته مي شود و با كشته شدن او حوادث شدت مي يابد مي توان نتيجه گرفت كه آغاز تحولات مصر منشا داخلي دارد هرچند در ادامه پاي نيروهاي خارجي نيز به اين سرزمين باز مي شود.
امنيت از مصر رخت برمي بندد و نظام آن از هم مي پاشد نسخه خطي ابن حماد ص 78

(حكومت ) مصر چون سرگين شتر از هم مي پاشد. نسخه خطي ابن حماد ص 78

مصر همانند بصره خرد و نابود خواهد شد الفتن لابن حماد ج 1/ص292

اين روايات جملگي نشان دهنده وجود درگيري و التهاب و عدم امنيت در مصر در آستانه ظهور است.

2- كشته شدن حاكم مصر


يكي ديگر از تحولات مهم مصر در آستانه ظهور كشته شدن حاكم اين كشور مي باشد كه حداقل در سه روايت ذكر گرديده است.

« اهـل مـصـر سادات(حاکمان) خـود را مـى كـشـنـد»  بشارت الاسلام ص 176

« پیش از ظهور قائم (عج) فرمانروای شام و مصر کشته می شوند ...»
الملاحم و الفتن ص ۲۰  ، بشاره الاسلام ص ۱۸۵

« هنگامی که مردم مصر زمامدار خود را بکشند و پرچم های " قیس و عرب" وارد مصر گردد و در آن متمرکز شود » الزام الناصب ص 185 ، بشاره الاسلام ص 175 و 192

روايات نشان ميدهند كه در آستانه ظهور حاكم مصر به دست مردم اين سرزمين كشته خواهد شد ، اين واقعه همزمان با چنين رويدادي در منطقه شام مي باشد.
اندكي پس از قتل اين حاكم پرچم هاي ديگري وارد مصر مي شود كه بر طبق روايات بر ضد حركت مردمي مصر بوده و تلاش دارند تا حركت مردمي را سركوب نمايند اما اينكه تا چه حد موفق خواهند شد ، مشخص نيست.
با توجه به اينكه دو روايت از سه روايت مذكور كشته شدن حاكم مصر را منسوب به مردم اين كشور مي دانند مي توان نتيجه گرفت كه كشته شدن اين حاكم بدنبال حركت و خيزش مردمي مي باشد و نه در حادثه اي اتفاقي( مانند قتل عبدالله پادشاه عربستان و يا در تسويه حسابهاي فردي و جناحي ) و يا بدون پشتوانه و بدون حركت سراسري مردمي ، بلكه قتل اين حاكم در ادامه حركت مردمي سرزمين مصر مي باشد فلذا روايات شريف كشته شدن اين حاكم در آستانه ظهور را توسط مردم دانسته اند.

نكته ديگري كه وجود دارد اين است كه برخي در گذشته مصداق حاكمي كه در آستانه ظهور كشته خواهد شد را " انور سادات " رئيس جمهور خائن مصر مي دانستند كه از قضا داراي نام سادات نيز بوده است ، هرچند محققيني مانند علامه كوراني مخالف اين نظريه هستند و بيان مي دارند كه " سادات " در اين روايت اسم خاص نيست و نمي توان گفت به صورت قطع اين حاكم مقتول مصر در روايات همان سادات بوده است ، البته هيچ منعي وجود دارد كه مصداق آن حاكم كشته شده هم انور سادات باشد و هم حاكم ديگري كه در آستانه ظهور كشته خواهد شد هرچند احتمال قوي تر اين است كه اين حاكمي كه در آستانه ظهور كشته خواهد شد نمي تواند انور سادات باشد زيرا اين قتل در فاصله زماني بسيار نزديك به ظهور و متصل به آن رخ خواهد داد فلذا انطباق آن بر سادات سخت است.

همچنين روایت بیان می دارد که بعد از کشته شدن حاکم مصر پرچم های " قیس و عرب " که نویسندگان محترم کتابهای عصر ظهور و یوم الخلاص آنها را همان لشگر مغرب و بربر می دانند ، مصر را اشغال خواهند نمود (که بعد از مرگ سادات چنین چیزی واقع نشد) ، بنابر این با توجه به اینکه با آشکار شدن بسیاری از نشانه های ظهور ، ظهور بسیار نزدیک است ، این احتمال که حاکم مذکور " حسنی مبارک" رهبر مزدور مصر يا محمدمرسي باشد ، بسیار زیاد بوده و قريب به يقين است.

محققين اعتقاد دارند كه تحولات بزرگ مصر در سال ظهور رخ خواهد داد و از حركت مردمي تا كشته شدن حاكم مصر و ورود نيروهاي خارجي به اين كشور كه همزمان با آغاز فتنه سفياني مي باشد بيش از مدت كوتاهي طول نخواهد كشيد فلذا تمام اين نشانه ها از اين امر حكايت دارد كه حاكمي مصري كه در آستانه ظهور به قتل مي رسد همان حسني مبارك يا محمد مرسي خواهد بود كه با كشته شدن او تحولات مصر سرعت و شدت بيشتري مي يابد.

2- ورود نيروهاي خارجي به مصر در فاصله زماني بسيار نزديك به ظهور


« از نشانه های او (امام عصر(عج)) ، کوچ کردن مغربی ها به سوی مصر است و آن در عهد سفیانی است » بشاره الاسلام ص 177، 183 – الملاحم و الفتن ص 47 و ...

« مغرب بر مصر چیره می شود و شامات را تحت سیطره خود درمی آورد »
الزام الناصب ص 185 و الامام المهدی ص 233 و...

« هنگامی که پرچم های زرد وارد مصر شوند و بر سرزمین مصر چیره شوند .....   »
الملاحم و الفتن ص 70

امیرالمومنان :
« نشانه خروج او درگیر شدن سه لشگر است ، لشگری از عرب ، که بدا به حال مصر از حوادثی که به دست آن لشگر بر مصر روی می دهد ، و لشگری از بحرین از جزیره آرال از سرزمین فارس ، و لشگری از شام ، که یکسال درگیری بین آنها طول می کشد.»
الزام الناصب ص 158

« بربر(1) به سوی وادی شام خروج می کند » الملاحم و الفتن ص 47

« سپاه بربر با پرچم های زرد بر فراز یابوهای نیرومند و بیشمار روی می آورند و وارد مصر می شوند و اهل مغرب به سوی مصر خروج می کنند ، هنگامی که وارد مصر شوند ، سفیانی به حکومت می رسد» بشاره الاسلام ص 186 ، الامام المهدی ص 96 و ...

پرچم هاي قيس و عرب وارد مصر مي شوند. ارشاد مفيد ص 340 و الزام الناصب ص 185

نشانه حادثه مدينه ، روي آوردن زمامدار مصر است . ملاحم و الفتن ص 47

هنگامي كه پرچم هاي زرد به مصر برسند با تمام قدرت از منطقه فرار كن و  هنگاميكه آنها وارد شام بشوند ديگر موقع بلا فرارسيده است. ملاحم و الفتن ص 30 بشاره الاسلام ص 109

هنگامي كه امير اميران در مصر قيام كند و صفها فشرده شود و هزارن سپاهي گرد آيد. الزام الناصب ص 109 بشارت السلام ص 49 و 176

« مغربی بر مصر چیره می شود و شامات را تحت سیطره خود درمی آورد»
الزام الناصب ص ۱۸۵ ، الامام المهدی ص ۲۳۳

پيامبر (ص ) : مـردى از قـريـش(و در نقلي ديگر از بني اميه) بـنام اءخنس در مصر وجود دارد كه به قدرت مى رسد، آنگاه بر او پيروز مى شوند و يا قدرت از او گرفته مى شود و به روم مى گريزد و روميان را به اسكندريه مى آورد و در آنجا بـا مـسـلمـانـان بـه نبرد مى پردازد و اين نخستين حادثه است (كتاب فيض القدير مناوى ج 4 ص 131 و كتاب برهان ص 200 (منقول از ابن عساكر )


روايات متعددي از ورود نيروهاي خارجي به مصر در آستانه ظهور خبر مي دهند ، در مجموع اين اسامي براي نيروهاي خارجي در روايات بيان شده است : اهل مغرب ، اهل غرب و روميان ، قوم بربر ، صاحبان پرچم هاي زرد و ...
هرچند علامه كوراني در كتاب عصر ظهور در بررسي وقايع مصر بيان مي كند كه اين نيروهاي خارجي به احتمال قوي و به خاطر وجود منابع روايي همان غربي ها هستند ولي عملاً در بررسي اوضاع كشور مغرب در عصر ظهور ، بيان مي دارد كه اهل مغرب(كشورهاي شمال قاره آفريقا ) در آستانه ظهور در مصر حضور دارند و پس از عبور از مصر به سوي منطقه شام حركت كرده و پس از درگيري با صاحبان پرچم هاي سياه ، از آنان شكست خواهند خورد.(2)(عصر ظهور - ص 173 )

البته علامه كوراني نقش نيروهاي شمال آفريقا در مصر را بيشتر نيروهاي حافظ صلح و يا بازدارنده عربي ذكر مي كند كه به خاطر اوج گيري درگيريها وارد اين كشور شده اند و يا مي تواند بخاط محافظت از قبطيان(مسيحيان) در برابر حملات مسلمانان باشد.

دسيسه دشمنان براي فراهم كردن زمينه مداخله خارجي در مصر(نيروهاي حافظ صلح)

و مهار حركت اسلامي مردم مصر

اما آنچه صحيح تر به نظر مي رسد اين است كه نيروهاي خارجي به احتمال قوي شامل نيروهاي غربي و نيروهاي عربي اهل مغرب باشد كه با هدفي مشترك وارد مصر شده است ، ممكن است كه اين نيروها در قالب نيروهاي حافظ صلح سازمان ملل وارد مصر شوند كه البته با شيطنت كشورهاي غربي اكثريت قريب به اتفاق اين نيروها از كشورهاي غربي و ناتو و همچنين كشورهاي عربي شمال آفريقا كه اكنون تحت تسلط مزدوران استكبار مي باشد ، تشكيل شده باشد و هدف مشتركي براي اين نيروها تعريف شود و آن توقف و ممانعت از به ثمر رسيدن حركت مردمي و انقلابي مصر باشد.

اين احتمال وجود دارد كه با اوج گيري تحولات مصر و شدت يافتن آنها مزدوران مصر براي اينكه زمينه حضور نيروهاي خارجي را فراهم آورد ، به انجام كشتار وسيع مامور شود و البته خود اين حركت بي رحمانه موجب كشته شدن وي توسط مردم گردد و بعد از اين تحولات خونين سازمان ملل كه بازيچه دست استكبار و صهيونيسم است با برنامه اي از قبل طراحي شده براي كنترل اوضاع مصر و جلوگيري از كشتار مردم! و در واقع براي فرونشاندن موج حركت مردمي وارد با ارسال نيروهاي حافظ صلح بين المللي موافقت نمايد كه اين نيروها طبق سناريوي نوشته شده دشمنان بايد اكثراً از نيروهاي غربي و البته براي كسب وجهه از نيروهاي كشورهاي عربي شمال آفريقا كه همپيمان غربيان هستند ، تشكيل شده باشند.

شكست مداخلات دشمنان در مصر و تداوم حركت انقلابي

البته آنچه از روايات بدست مي آيد اين است كه دشمنان در سركوبي حركت مردمي مصر شكست خواهند خورد زيرا به فاصله اندكي و در هنگام ظهور مردم مصر با شور و اشتياق فراوان از سپاه استقبال كرده و امام عصر(عج) بدون جنگ وارد اين كشور مي شود.

البته شكست نيروهاي خارجي در مصر دلايل مختلفي مي تواند داشته باشد من جمله اينكه براي سپاه كشورهاي شمال آفريقا ماموريت ديگري نيز بيان مي گردد و آن حركت بسوي شام است و مدت حضور آنها در مصر كم است ، و ظاهراً دشمنان براي تضمين موفقيت فتنه سفياني  و مديريت تحولات شام و محافظت دولت يهود نياز مبرم به سپاه اهل مغرب(شمال آفريقا ) دارند و لذاست كه اين سپاه از مصر راهي شام مي گردد و بدين صورت زمان كافي براي برخورد با حركت مردمي در مصر براي دشمنان وجود ندارد ، در واقع دشمنان كه به علت بيداري اسلامي با كمبود نيرو مواجه هستند مجبورند كه طرح هاي خود را نيمه تمام بگذارند و نيروهاي خود را به نقطه حساس تر ببرند و مي توان گفت كه اصلي ترين برنامه دشمنان در هنگام ظهور فتنه سفياني  مي باشد فلذاست كه مي بينيم با وجود اينكه نيروهاي اهل مغرب براي كنترل حركت مردمي در مصر مورد نياز مي باشد ولي چون حركت سفياني بسيار مهم است با نقشه دشمنان اين نيروها به شام اعزام مي گردند.

4- وجود حركت اسلامي در مصر و استقبال از امام زمان(عج) در هنگام ظهور

سمت و سوي كلي تحولات مصر در عصر ظهور مثبت ارزيابي مي شود  ، محققين اعتقاد دارند كه اين تحولات صبغه اسلامي دارد ، فلذاست كه دشمنان تلاش مي كنند حركت مردمي مصر را سركوب نمايند.
چند روايت وجود دارد كه اين حركت پررنگ اسلامي را كه احتمالا به درگيري با سفياني نيز منجر مي گردد ، نشان مي دهد :

هنگامي كه مردي حكومت شام را به دست آورد و ديگري بر مصر دست يابد ، آنگاه شامي(سفياني) و مصري با يكديگر به جنگ پردازند و مردم شام قبيله هايي از مردم مصر را به اسارت بگيرند و مردي از خراسان (سيدخراساني) با پرچم هاي سياه كوچكي از خراسان به سوي شام حركت كند و او همان كسي است كه زمينه را براي حكومت مهدي(عج) فراهم مي آورد. ملاحم و الفتن ص 23

پيش از سفياني ، مصري و يمني خروج و قيام مي كنند.  بحار ج 52 ص 210

اهل غرب به سوي مصر هجوم مي آورند همينكه وارد مي شوند ، فرمانروايي سفياني برقرار مي شود ، و قبل از آن شخصي مردم را بسوي آل پيامبر(ص) دعوت مي كند. بحار ج 52 ص 208

چون سفياني از حق منحرف شود و از شاهراه دين خارج شود ، نژاد قيس از مصر قيام مي كنند و با سپاه سفياني مقابله مي نمايند.
منتخب الاثر ص 465

وقتي كه سفياني در سرزمين مصر وارد شد ، مدت چهارماه در آن سرزمين مي ماند .... الفتن لابن حماد ج 1/ص290

(ممكن است منظور از سفياني در اين روايت همان نيروهاي حامي سفياني يعني غربي ها و يا همپيمانان سفياني يعني اهل مغرب باشد ، زيرا هر سه گروه يعني سفياني ، اهل غرب و اهل مغرب(حاكمان كشورهاي شمال آفريقا ) هدف مشترك دارند و آن مقابله با حركت اسلامي ملتهاي منطقه است)

اينكه اين مرد مصري انقلابي مذكور در روايات كيست يا مصداق كسي كه مردم را به اهل بيت(ع) دعوت مي كند ، چه كسي مي باشد نمي توان دقيقا اظهار نظر كرد ، اما مهم اين است كه اين روايات  به خوبي وجود جوي اسلامي و  انقلابي در مصر كه  حتي تا دعوت به اهل بيت(ع) نيز پيش مي رود ، را نشان مي دهند.

البته چند روايت نيز وجود دارد كه نشان دهنده درگيري سفياني با اهل مصر است ، هرچند علامه كوراني اين مسئله را بعيد مي داند اما به طور كامل نمي توان آن را رد كرد ، زيرا جو اسلامي و انقلابي كه در مصر در آستانه ظهور به وجود مي آيد و روايات بالا نيز آن را نشان مي دهد ، مي تواند دليلي براي تقابل ميان سفياني يا حاميان او  و اهل مصر باشد ، هرچند اين تقابل مي تواند ابعاد گوناگوني داشته باشد ، البته عده اي اعتقاد دارند كه مصداق شخص مصري كه در روايات وجود دارد همان اسماعيل هنيه و جنبش حماس است و در اين صورت پذيرفتن درگيري ميان سفياني و مصري آسانتر مي نمايد ولي چيزي كه در آن اكثر محققين متفق القول هستند وجود جوي اسلامي و انقلابي در مصر در آستانه ظهور كه توام با حركت مردمي بر عليه حاكمان اين كشور مي باشد.

از سويي ديگر روايتي هست كه وجود نور هدايت و اسلام را در عصر ظهور در مصر بيان مي دارد.

مهدى (ع) مصر را منبر (پايگاه تبليغى ) خود قرار مى دهد و اين مطلب در روايت عبايه اسدى از على (ع) چنين وارد شده است :
شـنـيـدم امـيـرمـؤ مـنـان (ع) در حـاليـكـه شـكـوائيـه مـى كـرد (در حال تكيه ) و من ايستاده بودم فرمود: در مصر منبرى بنا كنم و دمشق را ويران سازم و يهود و نـصـارى را از تـمـام شهرهاى عربى بيرون مى كنم و با اين چوب عرب ها را مى رانم . عـبـايـه مى گويد: گفتم : بگونه اى خبر مى دهى كه گويا پس از مرگ زنده مى شوى ؟ فـرمـود: بـعـيـد اسـت اى عـبـايـه ، بـه خـطـا رفـتـى ! مـردى از تـبـار مـن چـنـيـن مـى كند. بحار ج 53 ص 60


همچنين رواياتي كه نشان دهنده استقبال مردم مصر از امام زمان(عج) دارد ، نشان مي دهد كه مصر در عصر ظهور ، در دست مردم و انقلابيون مسلمان است و لشگر اسلام بدون جنگ و درگيري بر اين سرزمين كهن قدم مي گذارد.

و نيز از على (ع) در مورد حضرت مهدى (ع) و يارانش چنين وارد شده است .
آنگاه (مهدى و يارانش ) به سوى مصر رهسپار مى شوند و حضرت بر منبر آنجا بالا مـى رود و مـردم را مـخاطب قرار داده و براى آنها سخن مى گويد: زمين در اثر عدالت شاد و خرم مى گردد و آسمان باران رحمت خود را فرو مى بارد و درختان بارور مى شوند و زمين گـيـاهـان خـود را بـيـرون داده و چـهـره خـويـش را بـا گـل و گـياه براى اهل زمين مى آرايد حيوانات وحشى در امن و امان بسر مى برند بطوريكه در راههاى روى زمين مانند چهار پايان اهلى به چرا مى پردازند، نور دانش در دلهاى مؤ منان افكنده مى شود، بگونه اى كه هيچ مؤ منى نياز علمى ، به برادر دانشمند خود ندارد در آن روز آيـه ((و خـداونـد بـى نـيـاز كـنـد هـر كـدام را از گـشـايـش خـود)) مـصـداق پـيـدا مى كند بشارت الاسلام ص 71

از اين دو روايت چنين استفاده مى شود كه مصر در حكومت جهانى اسلام ، بدست حضرت مهدى (ع) پـايـگـاه عـلمـى و تـبليغى شناخته شده اى در جهان خواهد شد. بويژه با توجه به عبارت (در مصر منبرى بنا خواهم كرد) و (آنگاه بسوى مصر روانه مى شوند و او بر مـنـبـر آنـجـا بالا مى رود) يعنى حضرت مهدى (ع) و يارانش ‍ راهى مصر مى شوند اما نه براى فتح آنجا يا تثبيت حكومت حضرت در آنجا، بلكه بدين جهت كه مصر از امام و يارانش (ارواحـنـا فـداهم ) استقبال مى كند از اين رو آنجا را به عنوان منبر و كرسى خطابه خويش انـتـخـاب نـموده ، چنانكه جد بزرگوارش اميرمؤ منان (ع) بدان وعده داده است و نيز براى ايـنـكـه پـيـام خـود را از آنـجا به اهل مصر و جهان متوجه نمايد.

مصر قدم به قدم بسوي تحولات بزرگ متصل به ظهور

كمي تامل در روايات عصر ظهور پيرامون مصر و تحولات جاري نشان مي دهد كه اين شرايط تا چه اندازه منطبق بر فرمايشات روايات شريف مي باشد ، همچنانكه بيان شد با نگاهي بر روايات مي توان دريافت كه اوضاع مصر ديگر آرام نخواهد شد ، مصر ايام سخت و البته باشكوهي را در پيش دارد ، همه دريافته اند كه مزدوران ديگر در مصر جايگاهي ندارند ، استكبار جهاني به هيچ وجه از مصر چشم نخواهد پوشيد زيرا به نتيجه رسيدن انقلاب مصر قطعاً تداوم انقلابهاي ديگري را در پي خواهد داشت و از سويي ديگر مصر داراي مرز مشترك با رژيم صهيونيستي بوده و انقلاب اسلامي در آن بسيار خطرناك است ، از اين روست كه دشمنان تلاش دارند كه قدرت را به دست مزدوري ديگر بسپارند ، قبل از آنكه به دست انقلابيون و گروههاي مخالفي كه تفكرات نزديك به جمهوري اسلامي ايران را دارند ، بيفتد.

غرب و سران صهيونيستي به دنبال راديكاليزه كردن فضا خواهد رفت تا بتواند با ايجاد جو كشت و كشتار در مصر ضرورت حضور نيروهاي حافظ صلح سازمان ملل را به تمام جهانيان بقبولاند و سپس در مرحله اجرا ، نيروهاي كشورهاي غربي و همچنين سران و عربهاي شمال آفريقا كه متحد استكبارند را با لطايف الحيلي براي مهار كردن حركت اسلامي مردم مصر روانه اين سرزمين كند ، هرچند روايات شريف بيان مي دارند كه با وجود اين دسيسه ها و حضور نيروهاي غربي و عربي در مصر ، همچنان آتش انقلاب مقدس شعله ور خواهد ماند تا متصل به قيام جهاني مستضعفان گردد.

به لطف حق طوفان مصر در كنار برج شيطاني صهيونيست ها ، علي رغم همه ي توطئه ها به تدريج سمت و سوي حقيقي خود را خواهد يافت و جوانان غيور مصري هماهنگ با ساير مسلمانان در لحظه موعود براي فتح قبله اول مسلمين به حركت درخواهند آمد.

...............

پ.ن  : اين مقاله كه حدود 2 سال قبل و با آغاز انقلاب مردم مصر نگاشته شده بود ، به دليل حساسيت اين روزهاي تحولات مصر و لزوم نگاه دوباره به پيش بيني هاي روايات پيرامون مصر در هنگام ظهور ، بازنشر گرديد.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #2817 مجمد 1392-06-30 13:47
البته با دقت بیشتر در روایات به خصوص کتاب عصر ظهور علامه کورانی بیان شده که کشته شدن حاکم مصر هم زمان با کشته شدن حاکم شام به دست مردم می باشد و اینکه قبل از خروج سفیانی و ورود نیروهای غربی یا رومی به مصر، مصری خروج می کند که فردی انقلابی بوده که مردم را به اهل بیت پیامبر فرا می خواند و بین او و قتل حاکم مصر رابطه ای وجود دارد و به عنوان سرکرده فرماندهان جنبشی در مصر ایجاد کرده وا علان جنگ می کند و ممکن است همه این اتفاقات به دست مصری صورت گیرد و یا این که مصری و سرکرده فرماندهان و یا مردی که مرم را به سمت آل پیامبر فرا می خواند 3 فرد مجزا باشند و یا شورش قبطیان در اطراف مصر و علیه مسلمانان و سرپیچی از نظام حاکم و تسلطشان بر برخی نواحی که خود باعث ایجاد نا امنی اجتماعی و اقتصادی در مصر می گرد و یا تشکیل دولت فاطمی بیان شده است و آیا قیام مردم مصر علیه حاکمانشان در زمان حسنی مبارک اتفاق نیفتاد که به منزله کشتار و آغاز تحولات و نا امنی ها در مصر گردید و باعث روی کار آمدن اخوان امسلمین به عنوان دولت فاطمی در مصر گرردید و ایا منظور از مردی که مردم را به آل پیامبر فرا می خواند محمد مرسی نیست چون در اجلاس تهران در مقدمه صحبت هایش بر پیامبر و آلش درود فرستاد و اینکه آیا خروج و روی کار آمدن اخوان المسلمین باعث انزوا و سقوط جریان حاکم نشد و آیا قبطی ها همان گروهک القاعده و تکفیری ها نیستند که حتی باعث کشته شدن شیخ شهاته شدند و بغد از آن مجدد ناامنی در مصر گسترش یافت و حتی باعث برکناری مرسی شد و آیا منظور از فرمانده لشکریان که اعلان جنگ نموده و باعث ایجاد شورش و بلوا می شود آیا ارتش مصر و ژنرال سیسی نمی باشد که بعد ازبرکناری محمد مرسی علیه اخوانی ها اعلان جنگ نمود و باعث شد ارزشپول این کشور پائین بیاید آیا فرار حاکم مصر و آوردن غربی ها به مصر که مطابقتش با حسنی مبارک به لحاظ ظاهری بررسی شد و یا کشته شدن حاکم مصر که احتمالا از فرماندهان ارتشی مانند سیسی باشد به دنبال این نا امنی ها و وقایع نخواهد بود.
والله اعلم
نقل قول کردن
+2 #2816 مجمد 1392-06-25 00:37
به نقل از مجمد:
حديث " أخنس مصر " نويسنده كنز العمال حديث زير را به نقل از تاريخ ابن عساكر از پيامبر (صلى الله عليه وآله) روايت كرده كه فرمود:
" مردى از قريش بنام اخنس (و بر اساس كتاب فيض القدير مناوى ج 4 ص 131) مردى از بنى اميه در مصر قدرت را بدست خواهد گرفت. سپس بر او پيروز شوند و يا قدرت از او گرفته شود او به روم گريزد و روميان را به اسكندريه آورد و در آنجا با مسلمانان به نبرد پردازد و اين آغاز فجايع و كشتارها است " (1) منظور از " آغاز فجايع " شايد فجايع و كشتارهاى قبل از ظهور حضرت و مراد از بنى اميه، خط و مشى آنها باشد. والله العالم
[عصر ظهور: shiaonlinelibrary.com/.../%D8%A7%D9%84%D8%B5%D9%81%D8%AD%D8%A9_156]


اخنس؟؟؟
اخنس . [ اَ ن َ ] (ع ص ) مرد که بینی وی سپس رفته باشد و سر بینی اندک بلند باشد. آنکه بینی او واپس جسته باشد. بینی بازپس جسته . (مهذب الاسماء). بینی واپس جسته . (زوزنی ). بینی باپس جسته . (تاج المصادر بیهقی ). ماربینی . آنکه بینی آویخته دارد. (زمخشری ): حدثنی ... ان مسیلمة الکذاب کان ... اخنس الانف افطس . (بلاذری ). مؤنث : خَنْساء. ج ، خُنس . (مهذب الاسماء). || (اِ) کنه . || شیر. اسد.


آیا مبارک همان اخنس و مرسی که تقکراتی همراه با القاعده دارد همان ابقع مصری نمی باشد؟
حال باید دید کدامیک به دست مردم کشته می شوند چون ابقع به دست سفیانی کشته می شود و اخنس هم به روم گریخته آیا ژنرال سیسی یا کسی دیگر به دست مردم کشته خواهد شد



نقل قول کردن
+1 #2815 مجمد 1392-06-25 00:36
حديث " أخنس مصر " نويسنده كنز العمال حديث زير را به نقل از تاريخ ابن عساكر از پيامبر (صلى الله عليه وآله) روايت كرده كه فرمود:
" مردى از قريش بنام اخنس (و بر اساس كتاب فيض القدير مناوى ج 4 ص 131) مردى از بنى اميه در مصر قدرت را بدست خواهد گرفت. سپس بر او پيروز شوند و يا قدرت از او گرفته شود او به روم گريزد و روميان را به اسكندريه آورد و در آنجا با مسلمانان به نبرد پردازد و اين آغاز فجايع و كشتارها است " (1) منظور از " آغاز فجايع " شايد فجايع و كشتارهاى قبل از ظهور حضرت و مراد از بنى اميه، خط و مشى آنها باشد. والله العالم
[عصر ظهور: shiaonlinelibrary.com/.../%D8%A7%D9%84%D8%B5%D9%81%D8%AD%D8%A9_156]


اخنس؟؟؟
اخنس . [ اَ ن َ ] (ع ص ) مرد که بینی وی سپس رفته باشد و سر بینی اندک بلند باشد. آنکه بینی او واپس جسته باشد. بینی بازپس جسته . (مهذب الاسماء). بینی واپس جسته . (زوزنی ). بینی باپس جسته . (تاج المصادر بیهقی ). ماربینی . آنکه بینی آویخته دارد. (زمخشری ): حدثنی ... ان مسیلمة الکذاب کان ... اخنس الانف افطس . (بلاذری ). مؤنث : خَنْساء. ج ، خُنس . (مهذب الاسماء). || (اِ) کنه . || شیر. اسد.


آیا مبارک همان اخنس و مرسی که تقکراتی همراه با القاعده دارد همان ابقع مصری نمی باشد؟
حال باید دید کدامیک به دست مردم کشته می شوند چون ابقع به دست سفیانی کشته می شود و اخنس هم به روم گریخته آیا ژنرال سیسی یا کسی دیگر به دست مردم کشته خواهد شد
نقل قول کردن
0 #2814 یاران 57 1392-06-14 12:58
سلام دوستان عزیز

پایگاه اطلاع رسانی نهضت عدالتخواهان ولایتمدار با مطالبی بسیار مهم بروز است.
نقل قول:
نقل قول:


_بازخوانی یک مقاله/ طلبه سیرجانی بر لبه تیغ تیز.../ این حرکت محکوم به پیروزی! است.

به نظر حقیر حرکت این طلبه یکی از موفق ترین حرکت های عدالتخواهانه در چند سال اخیر بوده و هست. این مدل تا همین الان هم به پیروزی های بزرگی دست یافته و اصلاً محکوم به پیروزی! است. به انگیزه پاسخ به یک سؤال مهم، تحلیلی از حرکت این طلبه غیور سیر از جان به دست خواهم داد.

_دانلود سخنرانی حاج علیرضا پناهیان/ پاسخ به یک سوال مهم که خیلی اوقات از مردم کوچه وبازار می شنویم:اگر آقا می دانند مشکلات را چرا حل نمی کن؟! - برخورد امام خامنه ای با مفاسد چگونه است ؟ - وظیفه ما چیست؟

یکی از سوالاتی که در ذهن بعضی از افراد وجود دارد، این است که با وجود حاکمیت ولی فقیه و نائب امام زمان(ارواحنا فداه) چرا همچنان باید شاهد برخی از مصادیق ظلم و فساد در جامعه باشیم؟

_مجموعه فیلم، کلیپ و مستند از نهضت عدالتخواهان ولایتمدار و طلاب عدالتخواه:بخش اول بخش دوم بخش سوم(جدید) بخش چهارم(جدید)

بسیاری از دوستان دغدغه این را داشتند که از این جریان عدالت طلبی ، فیلم و یا کلیپ زیادی در فضای رسانه ای کار نشده و کم تر مستند سازی به هر دلیل روی آن تمرکز کرده ، حال آنکه ظرفیت این حرکت عدالتخواهانه برای کارهایی همچون مستند سازی بسیار زیاد است ، به همین دلیل ما قصد داریم در حد توان خودمان فیلمها و کلیپ های مختلف درباره نهضت عدالتخواهان ولایتمدار در طول 7 سال اخیر را به مرور در این سایت قرار دهیم. سعی ما بر این بوده است که در این چهار مجموعه فیلم؛ تاریخچه این حرکت، هدف و مبانی کار و سوالاتی که بعضا وجود دارد را تبیین نمائیم. انشاالله که مورد استفاده قرار گیرد.

_«یاوران نهضت عدالتخوان ولایتمدار در شبکه های اجتماعی»

از رسانه های مهم و بسیار موثر در تحولات و برنامه ریزی ها شبکه های مختلف اجتماعی است که استفاده از آن ها چه در ایران و چه سایر نقاط جهان در چند سال اخیر به طور قابل توجهی افزایش داشته است.
بدین جهت ما و سایر دوستانمان نیز سعی کردیم در برخی از این شبکه های اجتماعی حضور داشته باشیم.


و دست آخر هم کلیپی بسیار زیبا از حاج علیرضا پناهیان_جانا سخن از زبان ما می گویی! _ انقلابی متفاوت از بقیه...

همه این مطالب در:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
+2 #2813 مجمد 1392-06-13 17:34
محمد مرسی اعدام می شود(آیا وقوع یکی دیگر از علائم ظهور در راه است)




به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از روزنامه “السفیر” چاپ لبنان نوشت: محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر شاید با حکم اعدام مواجه شود.

دادستانی مصر روز گذشته طی حکمی دستور بازداشت ۱۵ روزه مرسی برای انجام تحقیقات درباره اتهامات وارده به وی را صادر کرد.

جاسوسی، همکاری با جنبش حماس برای انجام اقدامات خصمانه در مصر، حمله به مراکز پلیس و فرار از زندان وادی النطرون از جمله اتهاماتی است که به مرسی وارد شده است.
شبکه اسکای نیوز روز گذشته اعلام کرد که محمد مرسی به زندان “طره”، جایی که در آن حسنی مبارک زندانی است، منتقل شده است.

روزنامه لبنانی السفیر به نقل از منابع قضایی مصر گزارش داد: مرسی در اولین جلسه بازجویی و تحقیق بارها جمله “من رئیس جمهور قانونی مردم هستم و نباید از من بازجویی شود” تکرار شد.

این روزنامه لبنانی به نقل از یک منبع امنیتی خبر داد که “هدف از حبس مرسی تنها جلوگیری از فرار متهم نیست بلکه باعث می شود که از بازی کردن با دلایل و ارائه توضیحات که در روند تحقیقات تاثیر دارد نیز جلوگیری شود.
یک کارشناس حقوقی نیز به روزنامه السفیر گفته که اگر اتهامات وارده در حق مرسی اثبات شود، برای وی مجازات اعدام صادر شود.
نقل قول کردن
+2 #2812 یا الله 1392-05-06 04:35
همه دوسش دارن!
نقل قول کردن
-1 #2811 منتظر عدالت 1392-05-01 01:10
به نقل از خادم الرضا:

بله همینطور که فرمودید به راحتی جلوی چشم میلیونها انسان تو مجلس آبروی یک انسان را می برند و کار غیر قانونی و غیر شرعی می کنند... ای کاش آبروی یک مومن جلوی تنها مسلمانها ی این کشور می بردند وزیر خارجه متکی را جلوی وزیر خارجه بلاد کفر زایش می کنند و آبرو و حیثیتش را می برند و امثال ازه ای باید از راننده اش خبر برکناریش و خانم وزیرش با اس ام اس متوجه بشود که مثل یک آفتابه کنار گذاشتنش ...
خدایش در پیشگاه خدا جواب دارند بدهند ...
والعاقبه للمتقین @};-

خادم النفس تو خجالت نمی کشی تهمتی که تو به مومنین زدی که مثل گلوله آتش بود تو !!!! وحمایت از آبروی مومن الله اکبر !!!هتاک بزرگ از هتک حرمت سخن می گوید خاک سر بر مستمعین وپا منبری های تو !!! خاک بر سر هر چه آدم هتاکه ، بد جور داری رسوای عام وخاص می شوی بد بخت اگه عزراییل برای بردنت بیاید مشکل داری دست بر دار والله نفاق ودو رویی انسان را به مقصد نمی رساند
نقل قول کردن
-4 #2810 عباس محمدی 1392-04-31 23:43
به نقل از جوینده حق:


عزیز من که گفتم این از غیرت احمدی نژاد است. در چند ماه آینده دلیل این کار احمدی نژاد را خواهید دید. انتظار داری جلوی پای کسی که به احمدی نژاد و دولت او توهین کرده بلند شود؟

رصد جون پاک نکن لااقل بفرست توی چت روم.

مقام عظمای ولایت دریای محبت هستند.

کی گفتی از غیرت احمدی نژاد است ؟

تا حالا همتون توجیه میکردید - میگفتید زودتر از بقیه نشسته و عکاس شیطنت کرده - میگفتید چرا اون یکی بلند نشده ...

منو منافق و ضد احمدی نژاد و بی تقوا و ... خطاب میکردید .

حالا چی شد که یه دفعه اون نیت درونی خودتونو آشکار کردید ؟

میگید خوب کاری کرده و....

جناب تعطیل حرف این بود که در حضور اقا و در مجلس اقا این کارها بی احترامی به شخص اقا هست .
حالا هی خودتو بزن به اون راه که نفهمیدی ....
یه رییس جمهوری که ادعای یار امام زمان و دولت جهانی و جذب حد اکثری و رجعت بیگانگان و دست بوسی یه خارجی و بوسیدن استوارنامه ونزوئلا رو داره . باید بفهمه در مجلس رسمی رهبر انقلاب از این کارها و بچه بازیها نکنه .

رصد این کامنت ایشون که اصلا موردی نداشت .
اما اون جواب منطقی من ایراد شرعی و قانونی داشت ؟
نقل قول کردن
-1 #2809 عباس محمدی 1392-04-31 23:28
به نقل از محسن صادقپور:

سوام ازشمااينه
شماكه خيلي به فكراين احترامهاهستي چرازماني كه احمدي نژاددرمجلس برخلاف نظرآقااختلافات رابه ميان مردم كشاندسكوت كردي
شمامگرولايتمدارنيستي
اين قضيه بدتراست ياقضيه خانه نشيني احمدي نژاد
اين قضيه بدتراست ياقضيه معاون اولي كه شماروزي ازآن حمايت ميكردي
شماكه عكس چندسال قبل احمدي نژادرابايك خانم مسيحي اينجاميگذاري كه بادرخواست خانم مسيحي بوده
چراهمان روزايرادنگرفتي مگراون روزاين كاراشكال نداشته


اتفاقا اولین کسی که لینک و خبر سخنان رهبر انقلاب را در مورد حرکت احمدی نژاد در مجلس اینجا اورد بنده بودم و کار احمدی نژاد را هم همون موقع محکوم کردم . یه مقداری فراموش کار شدید .
قضیه خانه نشینی را هم به دلیل اینکه خود اقا فرمودند بین رییس جمهور و رهبری اختلافی نیست . محکوم نکردم . چون هنوز هم اعتقاد دارم رییس جمهور میتواند اگر فشارهای سیاسی و .. روی او زیاد باشد از رهبری اجازه بگیرد تا در مورد ماندن یا استعفا تصمیم بگیر .

حقیقت ماجرا این بود و بنده هم محکوم نمیکنم .
به من چه مربوط که گروههای سیاسی اون زمان چه نظری داشتند .

بنده از زمانی که( بعد از رد صلاحجیت مشایی ) ایستادگی در برابر ولایت علنی شد . در برابر مشایی و مشایی پرستان موضعگیری کردم و به این کار خودم افتخار میکنم .

فکر نمیکردن اینقدر موضوعات رو سیاه و سفید نگاه کنید که حتی اشتباه آشکار احمدی نژاد رو قبول نکنید و بگید چرا اون زمان ...
خوب میخواهید بگید چون اون زمان فلانی فلان کار را نکرده پس دیروز احمدی نژاد که در مجلس اقا به منتخب مردم بی احترامی کرده درست بوده ؟ خودتون فهمیدید مفهوم حرفتون چی هست ؟
نقل قول کردن
+5 #2808 مژگان 1392-04-31 19:17
خدایا سجده شکر بجا می آورم که این پست طولانی با تمام فراز و نشیب هاش با یاد تو پایان گرفت.
اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+7 #2807 مژگان 1392-04-31 18:41
یاد خدا آرام بخش دلهاست هر روز چند دقیقه ای را جز خداوند به چیز دیگری نیندیشید.

هنگام فعالیت، در ایستگاه اتوبوس، پشت میز و… لحظاتی چشمان خود را ببندید و به خود تلقین كنید كه خدا اكنون با شماست.

همیشه موقع دعا سعی نكنید كه چیزی از خدا بخواهید، بیشتر سعی كنید ضمن دعا از نعمت های او تشكر كنید.

با این نیت دعا كنید كه دعاهای صادقانه شما مؤثر است.

هنگام دعا فكر منفی به ذهن خود راه ندهید؛ این تلقینات مثبت است كه نتیجه می دهد.

همیشه طوری سخن بگویید كه گویی آماده برای قبول مشیّت الهی هستید. هر چه می خواهید از خدا طلب كنید اما همواره راضی به رضای او باشید.

همه كارهایتان را به خدا سپرده و انجام هر كاری را به او واگذار كنید.

برای كسانی كه به نحوی شما را آزرده اند، دعا كنید، زیرا كه رنجش راه قدرت معنوی را سد می كند.

فهرستی از كسانی كه مایل به دعا برای آنها هستید، تهیه كنید. هرچه بیشتر اطرافیانتان را دعا كنید، نتیجه دعا بیشتر به خودتان برمی گردد.

التماس دعا
نقل قول کردن
+4 #2806 مژگان 1392-04-31 18:36
اي آنکه رحم ميکني بر کساني که بندگانت به آنها ترحم نمي کنند ،

و اي آنکه مي پذيري بنده اي را که هيچ شهري او را نمي پذيرد ؛

و حاجتمندان به درگاهت را خوار نمي سازي ،

و اصرار کنندگان را نا اميد نمي کني ،

و گستاخان را از آستانت نمي راني ؛

و تحفه هاي ناچيز بندگان و کارهاي نيک ولي کوچک آنها را رد نکرده و جزاي آن را مي پردازي ،

و اي آنکه نه تنها از عمل کم تشکر مي کني بلکه پاداش بزرگي بر آن در نظرمي گيري ؛

اي آنکه به هرکه به تو نزديک شود نزديک گردي ،

و هرکه را به تو پشت کند به سوي خود مي خواني ...

و اي خدائي که نعمتت را تغيير نمي دهي و در عذاب ما شتاب نمي نمايي ،

و درخت نيکي را به ثمر مي رساني تا در ثواب بيفزايي ،

و از گناهان ميگذري تا محو شود .

آرزوها هنوز به انتهاي کرمت نرسيده،برآورده شده برگشتند ،

و ظرف هاي درخواست ها از منبع بخششِ تو لبريز شدند ،

و صفت ها به حقيقت تو نرسيده،از هم گسيخته اند ؛

پس بالاترينِ برتري ها و با شکوه ترين همه ي عظمت ها بي ترديد از آن توست ...

صحيفه ي سجاديه - نیایش چهل و ششم بخش 1
نقل قول کردن
+4 #2805 مژگان 1392-04-31 18:30
به نقل از عاشق مهدی:

باشه تو خوبی.
ٱدم نسبت به برادر مومنش باید حسن ظن داشته باشه. احمدی نزاد اونقدر بزرگه که با این چیزا خودشو کوچیک نمیکنه. اون به دشمنش هم احترام میزاره.ول کن بابا حالت خوشه ها. بنده خدا چی گیرت اومده اینهمه وقتتو صرف بحث و جدل و فحش خوری کردی؟ثواب اخروی؟از کجا معلوم بر حق قضاوت کردی؟از کجا معلوم اشتباه نکردی؟بابا مردم دارن کارشونو میکنن. زندگی جاریه. اونوقت تو میای اینجا مچ گیری که چی بشه دوست عزیز؟
اصلا تو بر حق.


سلام و طاعات قبول درگه حق
جواب شمارو در این کامنت میدم،مظلوم تا ابد مظلومه و هراجحاف کننده ای در حق هر چه بخواهد انجام می دهد،وجدانها(بعض ی) به خواب رفته است .هزارو چهارصد و اندیست که اقا فقط منتظر 313 مرد است اما افسوووووووووووووووووس
هر چه بر سر ما می اید از دست همین زبان سرخ است غیر ممکن است کنترل ان بر همگان(مردم دنیا) ،اگر اندکی فکر و نیتمان مثبت بود دنیایمان امروز به این روزگار نمی رسید..............................

این شعر هدیه به کسانیکه خواسته یا ناخواسته افرادو به باد ناسزاها و تهمتهای خویش می گیرند
با خدا باش پادشاهی کن بی خدا بودی هر چه خواهی کن

با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم
به امید فرا رسیدن لحظه شنیدن صدای دلنشین مولا از کنار کعبه
"انا المهدی المنتظر"
اللهم عجل لولیک الغریب المظلوم الفرج
نقل قول کردن
+7 #2804 رايحه ظهور 1392-04-31 18:09
مطلب جديد سايت با عنوان :

هدايت الهي دلها در انتخابات زمينه ساز تعجيل يا تاخير در فرج ؟ پاسخ به برخي پيشنهادات و انتقادات





منتشر شد


u313.ir/.../
نقل قول کردن
+7 #2803 مهدی 110 1392-04-31 18:02
با سلام
این هم مطلبی امیدوار کننده در مورد کارهای مثبت احمدی نژاد خارج از انتقادات وارده
حیرت کارشناس روس از اقدامات احمدی نژاد +فیلم و تصویر
مدیر مرکز مطالعات ایران معاصر در مسکو: «وقتی ما این ها را از مسکو می بینیم، به حیرت می آییم که چه جوری در شرایطی که تهدیدهای جهانی علیه ایران است و با این همه تحریم و فشارهای سیاسی و اقتصادی که علیه ایران است، این کشور توانسته به این دستاوردها دست پیدا کند.»
www.jamnews.ir/detail/News/212388
نقل قول کردن
-2 #2802 محسن صادقپور 1392-04-31 17:58
اين نظرروتووبلاگم گذاشتن
سلام ، جمعی از دانشجویان و طلبه ها در تلاشیم تا در دیدار آقا با دانشجویان تریبونی بیابیم و در نقد و آسیب شناسی آنان که به اسم ولایت و به اسم تعادل دولت مکتبی احمدی نژاد را آماج تهمت ساختند سخن گفته و سوال کنیم اگر موافقید اسم و تلفن یا ایمیل را در وبلاگ didareagha.blog fa.com ثبت فرمایید. لطفا اطلاع رسانی شود.
نقل قول کردن
+1 #2801 محمود1 1392-04-31 17:54
دو تصحيح:

البته اين ميدان دور برگردان هاي براي انحراف دشمنان دكتر با آدرس مشايي دارد!!!!!!
...
دوستان عزيز:
منافقان و تمام دشمنان آفا دارند وارد يك ميدان جنگي مي شوند كه يك طرف آن "جبهه خميني و خراساني با تمام پيروزي هايش" و در طرف ديگر شيطان بزرگ با تمام شكست هاي سنگينش قرار گرفته.
...
نقل قول کردن
+5 #2800 روز رهایی 1392-04-31 17:49
تصاویری دیگر از "ابومصعب" رئیس گروه موسوم به "دولت اسلامی عراق و شام"
: www.8pic.ir/ : www.8pic.ir/ : www.8pic.ir/ : www.8pic.ir/
:-/
نقل قول کردن
+5 #2799 محمود1 1392-04-31 17:41
به نقل از عاشق امام:

....
دوستان لطف کنند در مورد بیایات حضرت آقا و محورهای سخنرانی دیشب معظم له نظر بدهند.

با سلام

يكي از اهداف بسيار بزرگ آقا در بيانات شان در دو سه سال اخير و كلا بعد از انتخاب دكتر احمدي نژاد موضوعي است كه به نظر حقير رسيده:

آقا به طور دائم از دولت و شخص دكتر احمدي نژاد به نحو بسيار شفاف، قاطع، عقلاني و انقلابي در برابر تهمت هاي عظيم مانند فرماسون و جن زده و غيرهدفاع مي كنند.

بعضي از اهداف مهم آقا اينست:

1-شفاف كردن و به رخ كشيدن خدمات بي نظير دكتر در برابر تكنوكرات هاي ابله "لبخند زن"

2- قرار دادن مدعيان پرگو (عمار پندار) و دريده گو مانند سايت الف و حاميانش در يك بن بست رفتاري و تصميم گيري.

3- قرار دادن امثال روحاني و طرفدارانش و كلا مخالفان خط امام خميني در ميداني كه احمدي نژاد ساخته است. يعني ميدان
"سر دست گرفتن شعارهاي انقلاب" پركاريمحروم نوازي
احياي گفتمان امام و ...

اينبار علي در "ميدان حكميت ابوموسي ( رف.) قرار ندارد بلكه
"علي" ابوموسي رف. -اشعث و و خوارج را يك جا در ميدان جنگي قرار داده كه معمار و مهندس آن نابغه تمام دوران اسلام يعني احمدي نژاد است. البته اين ميدان دور برگردان هاي براي رد گم كني با آدرس مشايي دارد!!!!!!

دوستان عزيز:
منافقان تمام دشمنان آفا دارند وارد يك ميدان جنگي مي شوند كه يك طرف آن "جبهه خميني و خراساني با تمام پيروزي هايش" و در طرف ديگر شيطان بزرگ با تمام شكست هاي سنگينش قرار گرفته.

من فكر ميكنم دشمنان و مدعيان پرگو و دريده گوي دكتر بدست دشمنان خراسان له مي شوند همانطور كه تا الان دشمنان خراساني ( صدام - طالبان و...) به دست دشمنان خراساني نابود شده اند.
خدايا به عزت حضرت علي (ع) خراساني و شعيب را سلامت و موفق بدار
نقل قول کردن
+5 #2798 محسن صادقپور 1392-04-31 17:28
به نقل از مهدی 110:

با سلام
این مقاله توهین امیز سایت الف است که از اول هم با دکتر جلیلی و علامه دشمن بود اما جالبتر این است که به خاطر محمود جونتون چوب رو برداشته به خودیها می زنه

دقيقاديشب همين كارروكردي
لينكي كه ازسايت عصرايران دادي
توهم حاضرشدي به خاطرمحموددست به دامان اونابشي!
نقل قول کردن
+8 #2797 محمود1 1392-04-31 17:16
[quote name="مهدی 110"]
با سلام
این مقاله توهین امیز سایت الف است که از اول هم با دکتر جلیلی و علامه دشمن بود اما جالبتر این است که به خاطر محمود جونتون چوب رو برداشته به خودیها می زنه[/quot

برادر عزيز
متاسفانه جناب آيت الله مصباح و جبهه پايداري در انتخابات اخير اشتباهات زيادي داشتند و به تدريج كار را به تكفير و فرماسون خواندن دكتر احمدي نژاد و تهمت هاي بسيار زشت كشاندند.

در نهايت هم هيچ توفيقي بدست نياوردند.
نقل قول کردن
+7 #2796 سعاح 1392-04-31 17:14
دعوت ایران از آمریکا برای حضور در مراسم تحلیف حسن روحانی؟
پایگاه مصری الفجر مدعی شد: وزارت خارجه ایران برای نخستین بار نمایندگانی را از امریکا و اتحادیه اروپا برای حضور در مراسم تحلیف حسن روحانی دعوت کرده است.
ghatreh.com/.../...

دوستان این اقدام دولت آینده رو در مقابل توصیه های امام خامنه ای حفظه الله در باره ای روابط و امور خارجه چطور ارزیابی میکنند؟
نقل قول کردن
+7 #2795 قاسم نصراله 1392-04-31 17:12
بشارتی که پیامبر(ص) به امام حسین(ع) داد-امام حسین(ع) فرمود: رسول خدا(ص) در بشارتی به من فرمود: ای حسین! تو سید پسر و پدر ساداتی و ۹ فرزند از تو، امامان ابرار و امین و معصوم‏اند و نهمین آنان مهدی قائم(عج) است، تو امام پسر امام و پدر ائمه هستی و نه فرزند از پشت تو ائمه ابرار هستند و نهمین آنان، مهدی است که دنیا را در آخر الزمان، پر از عدل و قسط می‏کند…» (کفایة الاثر، صفحه ۱۶۷)



لقبی که امام حسین(ع) به ولی‌عصر(عج) داد

عیسی الخشاب می‏گوید: از محضر امام حسین(ع) سؤال کردند: آیا شما صاحب این امر هستید؟ فرمود: «نه من نیستم، بلکه صاحب این امر کسی است که از میان مردم کناره‏گیری می‏کند و خون پدرش بر زمین می‏ماند و کنیه او کنیه عمویش خواهد بود. آن‏گاه شمشیر بر می‏دارد و هشت ماه تمام شمشیر بر زمین نمی‏گذارد». (کمال‌الدین، جلد ۱، صفحه ۳۱۸)

zz:
نقل قول کردن
+5 #2794 روز رهایی 1392-04-31 17:06
اروپا حزب الله را در فهرست تروریسم قرار داد
به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، منابع رسانه‌ای به نقل از دیپلماتهای اروپایی تأکید کردند وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در جلسه امروز خود در "بروکسل" درباره قرار دادن نام حزب الله لبنان در فهرست سازمانهای تروریستی خود به توافق رسیدند.
این منابع با این حال تأکید کردند که وزرای خارجه کشورهای اروپایی بر تمایل خود برای ادامه گفت و گو با همه احزاب سیاسی لبنانی از جمله حزب الله که نقشی مهم در این کشور دارد، تأکید کرده اند.
روزنامه انگلیسی "فایننشال تایمز" امروز در گزارشی اذعان کرد که این تصمیم اتحادیه اروپا در پی فشارهای رژیم صهیونیستی در حال بررسی است.
به نوشته این روزنامه، دولت انگلیس با مطرح کردن اتهام دست داشتن حزب الله در انفجار بلغارستان و مشارکت حزب الله در جنگ سوریه، از حامیان اصلی این طرح است.
فایننشال تایمز تأکید کرد: قرار گرفتن حزب الله در فهرست تروریستی اروپا زمینه را برای اعمال تحریم ها علیه این حزب فراهم خواهد کرد، که از جمله آنها بلوکه کردن اموال و منابع مالی و ممنوع السفر کردن حامیان و اعضای حزب الله است.
تلاش اروپا برای تحت فشار قرار دادن مقاومت لبنان درحالی است که برخی اعضای این اتحادیه از حامیان گروه های مسلح و تروریستی در سوریه به شمار می آیند و از آغاز بحران و جنگ در سوریه شمار قابل توجهی از تروریستها و افراد مسلح از کشورهای مختلف اروپایی به سوریه اعزام شده و در قتل و کشتار مردم این کشور سهیم بوده اند؛ امری که با اطلاع کامل مسئولان این کشورها همچنان ادامه دارد.
-:as *-msz zz: -:as
نقل قول کردن
+4 #2793 عاشق امام 1392-04-31 17:01
به نقل از ..:
ادامه ...
اولویت های كنونی
مسئله اقتصاد :حماسه اقتصادی یكی از بخش های شعار امسال بود كه امیدواریم همانگونه كه حماسه سیاسی تحقق یافت، حماسه اقتصادی نیز با همت مسئولان انجام گیرد.
پیشرفتهای علمی:سرعت پیشرفت علمی كشور در ده سال گذشته بسیار خوب بود و نباید كُند شود زیرا برای رسیدن به سطح مطلوب و خطوط مقدم دانش جهانی، نیازمند حفظ این سرعت مطلوب هستیم.
---------
اخرین مسئله: تعامل با دنیا
ما همواره معتقد به تعامل با دنیا بوده و هستیم اما نكته مهم در تعامل با دنیا، شناخت طرف مقابل و درك اهداف و شگردهای اوست زیرا اگر او را به درستی نشناسیم، پشت پا خواهیم خورد.در تعامل با دنیا، نباید عملكرد دشمنان خود را از یاد ببریم حتی اگر بنابر مصالحی، آن را به روی او نیاوریم.در تعامل با دنیا، هنر این است كه بتوانید راه خود را ادامه دهید بدون آنكه طرف مقابل بتواند مانع حركت شما بشود و اگر تعامل با دنیا منجر به برگشت از مسیر شود، یك خسارت است.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین مسائل منطقه را نیز مهم ارزیابی و خاطرنشان كردند: این مسائل باید مورد توجه مسئولان باشد.
farsi.khamenei.ir/news-content?id=23161

....
دوستان لطف کنند در مورد بیایات حضرت آقا و محورهای سخنرانی دیشب معظم له نظر بدهند.
نقل قول کردن
+4 #2792 عاشق امام 1392-04-31 17:00
به نقل از ..:
سلام

اهم بیانات امروز امام خامنه ای حفظه الله

- نقش صبر وتوکل
توجه و توسل باید منجر به عمل شود كه در این صورت، ركود و سكون و ناامیدی و بازگشت به عقب وجود نخواهد داشت.لازمه چنین عملی را صبر و توكل است. صبر به معنای پایداری، مقاومت و فراموش نكردن هدف است و توكل هم یعنی كار را انجام دادن و نتیجه را از خدا خواستن.
-جهت گیریهای صحیح در مدیریت كشور
همچنانكه آن روز تأكید شد(سخنرانی 14 خرداد 92) جهت گیریهای صحیح انقلاب و كشور براساس قرائت معتبر امام، در همه زمینه ها مشخص است و نیازی به بررسی مجدد جهت گیریها نیست.
ایشان امام را حكیم و فقیهی پخته، خردمند و آگاه خواندند و افزودند: قرائت امام كه در سخنان، نوشته ها و آثار ایشان از جمله در وصینامه آن بزرگوار، كاملاً بیّن و آشكار است، به عنوان حجت و شاخص مورد قبول نخبگان، زبدگان، مسئولان و آحاد ملت است البته گاه تفسیر غلطی از دیدگاههای امام ارائه می شود كه كار بد و خاطرناكی است.جهت گیریهای صحیحی كه امام مشخص كرده است باید در سیاستهای كلان و خرد مدیریتی كشور، نقش برجسته و اساسی ایفا كند.
-جابه جایی دولتها و مسئولیتها
ورود عناصر، دیدگاهها، ابتكارات و سلایق جدید به «میدانِ جابجایی قدرت» عید و فرصت بزرگی است كه باید از آن بخوبی استفاده كرد.بحمدالله جابجایی مسئولیتها در ایران اسلامی بجز سال 88 كه برخی خطای بزرگی كردند و كشور را به لب پرتگاه بردند، همواره با آسایش، شادكامی و خوبی همراه بوده است.
مجموعه، عناصر و گروهی كه با فكرها و ابتكارات جدید وارد میدان می شوند باید با استفاده از كارهای انجام شده بنای رفیع كشور را بالاتر ببرند.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به كارهای فراوان و كارهای برجسته دولت فعلی افزودند: هر مجموعه باید به مجموعه قبل از خود نگاه مثبت داشته باشد و چقدر ارزشمند است اگر دولت بعدی نیز همین مقدار یا بسیار بیشتر از این، از خود فعالیت و تلاش نشان دهد.
-توجه به 7 واقعیت در نگاه کلان به اوضاع کشور-
1-موقعیت جغرافیایی ممتاز،
2-«تاریخ پرافتخار و تمدن كهن و ریشه دار»،
3-«ثروتها و ذخائر طبیعی و استعداد برجسته انسانی»
4-«نفوذ و تهاجم فرهنگی و سیاسی خارجی»
5-بیداری ملی و عمومی در سه مقطع مشروطیت – نهضت ملی شدن نفت و انقلاب اسلامی
6-جربه حركت پیروزمندانه در عرصه های مختلف سیاسی – اقتصادی، علمی و فرهنگی
7-جبهه عریض و طویل دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی

هفت واقعیت بیان شده مشخص كننده راه آینده
ادامه ...
----------------

....
دوستان لطف کنند در مورد بیایات حضرت آقا و محورهای سخنرانی دیشب معظم له نظر بدهند.
نقل قول کردن
-6 #2791 مهدی 110 1392-04-31 16:59
به نقل از محمود1:
با سلام

انگار به قول حسين شريعتمداري ( انحراف ياب اعظم!!) نوبت گاز گرفتن اسب هاي درشكه اصولگرايي رسيده.
با پيروزي يك فرد اعتدالي ( بخوانيد اصلاح طلب) بد جور مخالفين عمار پندار دكتر در سربالاي افتاده و همديگر را گاز مي گيرند!!!

مقاله زير مشتي از خروار است:

بازنده بزرگ انتخابات۹۲ چه کسی بود؟

نشاني:
www.bultannews.com/fa/news/158376/بازنده-بزرگ-انتخابات۹۲-چه-کسی-بود

با سلام
این مقاله توهین امیز سایت الف است که از اول هم با دکتر جلیلی و علامه دشمن بود اما جالبتر این است که به خاطر محمود جونتون چوب رو برداشته به خودیها می زنه
نقل قول کردن
+4 #2790 روز رهایی 1392-04-31 16:53
دادگاه ترکیه با تخریب پارک گزی موافقت کرد
دادگاه قانون اساسی در استانبول برای تخریب پارک گزی در این شهر چراغ سبز نشان داد و با تبدیل آن به موزه جنگی موافقت کرد.
به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ راشاتودی در خبری از چراغ سبز دادگاه قانون اساسی ترکیه برای تخریب پارک گزی خبر داد. این پارک تا کنون مرکز تجمعات ضد دولتی در استانبول بوده است.

بدین ترتیب دادگاه اجازه تخریب پارک و تبدیل آن به موزه امپراطوری عثمانی را صادر کرد.

گفتنی است تعداد زیادی از مردم ترکیه به نشانه اعتراض به سیاست‌ةای دولت ترکیه از این پارک برای تجمع استفاده کرده‌اند.

جرقه اصلی اعتراضات ضد دولتی در ترکیه نیز از تصمیم دولت به تخریب این پارک و تبدیل آن به یک موزه زده شد که در ابتدا با اعتراض تعدادی از فعالان محیط زیست شکل گرفت و بعد از آن شکل گسترده به خود گرفت و به دیگر نقاط ترکیه کشیده شد.
zz: -:as
نقل قول کردن
+15 #2789 قاسم نصراله 1392-04-31 16:52
آيت‌الله علوي‌گرگاني:

بايد رضايت رهبر معظم انقلاب را به دست آوريم

خبرگزاري فارس: استاد حوزه علميه قم گفت: بايد رضايت رهبر معظم انقلاب را به دست آوريم زيرا رهبري به عنوان نايب امام بوده و رضايت رهبر رضايت ولايت كه همان امام زمان (عج) است، خواهد بود.

آیا باید به همین سادگی چشممان را بر روی خدمات گسترده دولت که رضایت مقام معظم رهبری و به تبع آن حضرت ولیعصر عج را در پی دارد ببندیم ، آیا احمدی نژاد با این همه خدمات دنبال رضایت رهبری نبوده مگر امام نگفت باید همه ایران را از نو بسازیم و تنها دولت را هم مکلف نکرد بلکه فرمود کار فقط دولت نیست بلکه همه باید کمک کنند ، مگر سطح کار بالا را نسبت به گذشته نمی بینید اون هم با وجود این همه تحریم و معاند داخلی و خارجی ، الآن جلوی رهبر بلند میشویم ، فردا روزی میتوانیم جلوی امام زمان هم بلند شویم . او دیگر حسین نیست که هل من ناصر او جوابی نداشته باشد و شهید شود او بقیت الله است و بر اساس حکمت خداوند باید حکومت مصلحان را برقرار کند .

برای سلامتی همه سربازان امام زمان عج بخصوص گمنام ها صلوات @};-

zz:
نقل قول کردن
+6 #2788 روز رهایی 1392-04-31 16:49
تروریستی که در مقابل آزادی صدها شهروند سوری آزاد شد
به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ کردهای شمال سوریه یکی از فرماندهان گروه تروریستی جبهه النصره را در مقابل آزادی صدها شهروند سوری آزاد کردند.

"ابومصعب" رئیس گروه موسوم به "دولت اسلامی عراق و شام" از گروه های مرتبط با جبهه النصره در شهر تل ابیض به دام افتاده بود.

رها کردن این سرکرده جبهه النصره برای آزادی صدها شهروند سوری بود که عناصر مسلح آنها را در شهر "تل ابیض" به گروگان گرفته بودند.
منابع خبری اعلام کردند که درگیری ها بین کردهای مسلح و جبهه النصره در شهر تل ابیض از شب گذشته همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر به دنبال پاکسازی مناطق دارای اکثریت کرد در شهر "رأس العین" در استان حسکه و تسلط احزاب سیاسی کرد بر این مناطق، حرف و حدیث فراوانی درباره خودمختاری این مناطق در چارچوب نظام سوریه مطرح شد.

اما این احزاب با نفی هر گونه نیت جدایی طلبانه تأکید کردند که خود را یکی از بخشهای اصلی ساختار کشور سوریه می دانند، و تشکیل شورای مستقل برای اداره مناطق کردنشین به منزله مقابله با اقدامات دولت ترکیه جهت سلطه بر مناطقی در شمال سوریه انجام می گیرد.
: www.8pic.ir/
-:as *-msz zz: -:as
نقل قول کردن
+1 #2787 محمود1 1392-04-31 16:47
با سلام

انگار به قول حسين شريعتمداري ( انحراف ياب اعظم!!) نوبت گاز گرفتن اسب هاي درشكه اصولگرايي رسيده.
با پيروزي يك فرد اعتدالي ( بخوانيد اصلاح طلب) بد جور مخالفين عمار پندار دكتر در سربالاي افتاده و همديگر را گاز مي گيرند!!!

مقاله زير مشتي از خروار است:

بازنده بزرگ انتخابات۹۲ چه کسی بود؟

نشاني:
www.bultannews.com/fa/news/158376/بازنده-بزرگ-انتخابات۹۲-چه-کسی-بود
نقل قول کردن
+1 #2786 ­ 1392-04-31 16:42
به نقل از عباس محمدی:


تصاویر مراسم . تقریبا توالی زمانی عکسها حفظ شده .
farsi.khamenei.ir/photo-album?id=23160#173498

میگم شما خوبه سایتی خبرگزاری روزنامه ای چیزی نداشتی
وگرنه هرروز میرفتی دنبال باد گم کرده ;)
نقل قول کردن
+3 #2785 . 1392-04-31 16:41
دقت کنید یکی از رمز و راز های تدارک تخریب احمدی نژاد در بولتن های سپاه و سایت های فارس نیوز جوان آنلاین و روزنامه جوان و ....

گفتگوی سخنگوی سپاه با روزنامه شرق؛

بازخوانی رابطه سپاه با دولت‌‌های هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد

یک مورد هم گله و شکایت از نحوه اقدامات سپاه نه در دولت اصلاحات و نه در دولت سازندگی نبوده است. در حوزه سازندگی سپاه، در دوره آقای هاشمی و به‌ویژه در دوره آقای خاتمی از منظر کاری موانعش کمتر بود، گرفتن کار در دولت‌های نهم و دهم سخت‌تر بود.

inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=160891&Rate=0

/
نقل قول کردن
+1 #2784 . 1392-04-31 16:34
به نقل از محمود1:
با سلام
يك پيش بيني از اتفاقات آتي مصر بر مبناي روايات و وضعيت موجود

بيان واقعيت هاي موجود:
1- مرسي از طريق انقلاب مردمي و انتخابات به پيروزي رسيد.
2- مرسي با كودتا از سوي طرفداران و وابستگان رزيم قبلي سرنگون شد.
3- اخوان المسلمين فقط خواستار بازگشت مرسي است.
4- اخواني ها تندرو و سلفي تبارند.


5- اوضاع سوريه به نفع بشار اسد و شيعيان يعني دشمنان سلفي ها و اخواني ها پيش مي رود.
6- پيروزي بشار در جنگ فعلي و انتخابات 2014 حتمي شده ( منبع :http://www.entekhab.ir/fa/news/121937)

7- اگر بشار اسد باقي بماند يعني ايران توانسته تنها متحد خود را در برابر تمام عربها و غربي ها حفظ كرده و تقويت كند ولي امريكا از حفظ بسياري از دوستان عرب خود عاجز شده.


روايات:


1- مردم مصر "سادات" خود را مي كشند.
2- رومي ها ( براي حفظ صلح) وارد مصر مي شوند.(عصر ظهور علامه كوراني)
3- مغربي ها (سلفي ها) وارد مصر شده و بعد انجام جنايت هايي به سرعت براي كمك به سفياني به سوي شام مي روند

پيش بيني:

1- تا قبل از سال 2014 (شايد در يكي دو سه يا چند ماه آينده) سلفي ها و اخواني هاي مصر در يك حركت نظامي سريع و غافلگير كننده تمام سران فعلي را كشته و مرسي را به قدرت باز مي گردانند.
2- بين مردم مصر يعني طرفداران غربي ها و سلفي ها و شايد قبطي ها جنگ خونين گسترده ايجاد مي شود.
3- غربي ها به بهانه توقف خشونت ها و خونريزي و برقراي صلح وارد مصر مي شوند.
4- همزمان با بحبوحه جنگ داخلي مصر كه اوضاع آن مانند "سرگين شتر از هم پاشيده شده" و توجه جهان به آن است، سفياني ملعون حركت خود را براي جلوگيري از پيروزي بزرگ بشار اسد و شيعه در انتخابات 2014 شروع مي كند.
5- سلفي هاي مغربي از طريق مصر براي كمك به سفياني وارد مصر مي شوند.

6- در ايران شعيب صالح با حمايت خراساني پاكسازي عظيم خود در را در سطح سران شروع مي كند.

7- انشالله ...

اين فقط يك پيش بيني از مقايسه روايات و مشاهدات عقلاني از وضعيت موجود در مصر-سوريه-فلسطين و محور مقاومت بود و وقاتي نيست.


حاجی این قسمت جذابیت خاصی داشت :

6- در ايران شعيب صالح با حمايت خراساني پاكسازي عظيم خود در را در سطح سران شروع مي كند.

ان شا الله
نقل قول کردن
+7 #2783 جوینده حق 1392-04-31 16:33
به نقل از عباس محمدی:


تصاویر مراسم . تقریبا توالی زمانی عکسها حفظ شده .
farsi.khamenei.ir/photo-album?id=23160#173498


عزیز من که گفتم این از غیرت احمدی نژاد است. در چند ماه آینده دلیل این کار احمدی نژاد را خواهید دید. انتظار داری جلوی پای کسی که به احمدی نژاد و دولت او توهین کرده بلند شود؟

رصد جون پاک نکن لااقل بفرست توی چت روم.

مقام عظمای ولایت دریای محبت هستند.
نقل قول کردن
+3 #2782 سعاح 1392-04-31 16:32
تخریب مقام "خالد بن وليد" در حمص
mashreghnews.ir/.../...
نقل قول کردن
+5 #2781 عاشق امام 1392-04-31 16:30
به نقل از محمود1:
با سلام
يك پيش بيني از اتفاقات آتي مصر بر مبناي روايات و وضعيت موجود

بيان واقعيت هاي موجود:
1- مرسي از طريق انقلاب مردمي و انتخابات به پيروزي رسيد.
2- مرسي با كودتا از سوي طرفداران و وابستگان رزيم قبلي سرنگون شد.
3- اخوان المسلمين فقط خواستار بازگشت مرسي است.
4- اخواني ها تندرو و سلفي تبارند.


5- اوضاع سوريه به نفع بشار اسد و شيعيان يعني دشمنان سلفي ها و اخواني ها پيش مي رود.
6- پيروزي بشار در جنگ فعلي و انتخابات 2014 حتمي شده ( منبع :http://www.entekhab.ir/fa/news/121937)

7- اگر بشار اسد باقي بماند يعني ايران توانسته تنها متحد خود را در برابر تمام عربها و غربي ها حفظ كرده و تقويت كند ولي امريكا از حفظ بسياري از دوستان عرب خود عاجز شده.


روايات:


1- مردم مصر "سادات" خود را مي كشند.
2- رومي ها ( براي حفظ صلح) وارد مصر مي شوند.(عصر ظهور علامه كوراني)
3- مغربي ها (سلفي ها) وارد مصر شده و بعد انجام جنايت هايي به سرعت براي كمك به سفياني به سوي شام مي روند

پيش بيني:

1- تا قبل از سال 2014 (شايد در يكي دو سه يا چند ماه آينده) سلفي ها و اخواني هاي مصر در يك حركت نظامي سريع و غافلگير كننده تمام سران فعلي را كشته و مرسي را به قدرت باز مي گردانند.
2- بين مردم مصر يعني طرفداران غربي ها و سلفي ها و شايد قبطي ها جنگ خونين گسترده ايجاد مي شود.
3- غربي ها به بهانه توقف خشونت ها و خونريزي و برقراي صلح وارد مصر مي شوند.
4- همزمان با بحبوحه جنگ داخلي مصر كه اوضاع آن مانند "سرگين شتر از هم پاشيده شده" و توجه جهان به آن است، سفياني ملعون حركت خود را براي جلوگيري از پيروزي بزرگ بشار اسد و شيعه در انتخابات 2014 شروع مي كند.
5- سلفي هاي مغربي از طريق مصر براي كمك به سفياني وارد مصر مي شوند.

6- در ايران شعيب صالح با حمايت خراساني پاكسازي عظيم خود در را در سطح سران شروع مي كند.

7- انشالله ...

اين فقط يك پيش بيني از مقايسه روايات و مشاهدات عقلاني از وضعيت موجود در مصر-سوريه-فلسطين و محور مقاومت بود و وقاتي نيست.

خدا خیرتون بده

تو این وانفسا که همه! همه چی یادشون هست الا عزیز زهراع و غربت آن نازنین و در ماه مبارک رمضان انگار اصلا قیامت و روز جزا و سزای اعمال و گفتار دنیاییشان را فراموش کرده اند!این یکی از معدود نظراتی بود که میشود گفت از خواندنش لذت بردم

اجرتون با همان غریب تنها @};-
نقل قول کردن
+7 #2780 جوینده حق 1392-04-31 16:26
به نقل از محمود1:
با سلام
يك پيش بيني از اتفاقات آتي مصر بر مبناي روايات و وضعيت موجود

بيان واقعيت هاي موجود:
1- مرسي از طريق انقلاب مردمي و انتخابات به پيروزي رسيد.
2- مرسي با كودتا از سوي طرفداران و وابستگان رزيم قبلي سرنگون شد.
3- اخوان المسلمين فقط خواستار بازگشت مرسي است.
4- اخواني ها تندرو و سلفي تبارند.


5- اوضاع سوريه به نفع بشار اسد و شيعيان يعني دشمنان سلفي ها و اخواني ها پيش مي رود.
6- پيروزي بشار در جنگ فعلي و انتخابات 2014 حتمي شده ( منبع :http://www.entekhab.ir/fa/news/121937)

7- اگر بشار اسد باقي بماند يعني ايران توانسته تنها متحد خود را در برابر تمام عربها و غربي ها حفظ كرده و تقويت كند ولي امريكا از حفظ بسياري از دوستان عرب خود عاجز شده.


روايات:


1- مردم مصر "سادات" خود را مي كشند.
2- رومي ها ( براي حفظ صلح) وارد مصر مي شوند.(عصر ظهور علامه كوراني)
3- مغربي ها (سلفي ها) وارد مصر شده و بعد انجام جنايت هايي به سرعت براي كمك به سفياني به سوي شام مي روند

پيش بيني:

1- تا قبل از سال 2014 (شايد در يكي دو سه يا چند ماه آينده) سلفي ها و اخواني هاي مصر در يك حركت نظامي سريع و غافلگير كننده تمام سران فعلي را كشته و مرسي را به قدرت باز مي گردانند.
2- بين مردم مصر يعني طرفداران غربي ها و سلفي ها و شايد قبطي ها جنگ خونين گسترده ايجاد مي شود.
3- غربي ها به بهانه توقف خشونت ها و خونريزي و برقراي صلح وارد مصر مي شوند.
4- همزمان با بحبوحه جنگ داخلي مصر كه اوضاع آن مانند "سرگين شتر از هم پاشيده شده" و توجه جهان به آن است، سفياني ملعون حركت خود را براي جلوگيري از پيروزي بزرگ بشار اسد و شيعه در انتخابات 2014 شروع مي كند.
5- سلفي هاي مغربي از طريق مصر براي كمك به سفياني وارد مصر مي شوند.

6- در ايران شعيب صالح با حمايت خراساني پاكسازي عظيم خود در را در سطح سران شروع مي كند.

7- انشالله ...

اين فقط يك پيش بيني از مقايسه روايات و مشاهدات عقلاني از وضعيت موجود در مصر-سوريه-فلسطين و محور مقاومت بود و وقاتي نيست.


آفرین مستدل و البته قابل نقد. اگر توی این مدت پادشاه عربستان هم بمیرد چنین وقایعی محتمل است که شما نوشتید.
نقل قول کردن
+7 #2779 محمود1 1392-04-31 16:22
با سلام
يك پيش بيني از اتفاقات آتي مصر بر مبناي روايات و وضعيت موجود

بيان واقعيت هاي موجود:
1- مرسي از طريق انقلاب مردمي و انتخابات به پيروزي رسيد.
2- مرسي با كودتا از سوي طرفداران و وابستگان رزيم قبلي سرنگون شد.
3- اخوان المسلمين فقط خواستار بازگشت مرسي است.
4- اخواني ها تندرو و سلفي تبارند.


5- اوضاع سوريه به نفع بشار اسد و شيعيان يعني دشمنان سلفي ها و اخواني ها پيش مي رود.
6- پيروزي بشار در جنگ فعلي و انتخابات 2014 حتمي شده ( منبع :http://www.entekhab.ir/fa/news/121937)

7- اگر بشار اسد باقي بماند يعني ايران توانسته تنها متحد خود را در برابر تمام عربها و غربي ها حفظ كرده و تقويت كند ولي امريكا از حفظ بسياري از دوستان عرب خود عاجز شده.


روايات:


1- مردم مصر "سادات" خود را مي كشند.
2- رومي ها ( براي حفظ صلح) وارد مصر مي شوند.(عصر ظهور علامه كوراني)
3- مغربي ها (سلفي ها) وارد مصر شده و بعد انجام جنايت هايي به سرعت براي كمك به سفياني به سوي شام مي روند

پيش بيني:

1- تا قبل از سال 2014 (شايد در يكي دو سه يا چند ماه آينده) سلفي ها و اخواني هاي مصر در يك حركت نظامي سريع و غافلگير كننده تمام سران فعلي را كشته و مرسي را به قدرت باز مي گردانند.
2- بين مردم مصر يعني طرفداران غربي ها و سلفي ها و شايد قبطي ها جنگ خونين گسترده ايجاد مي شود.
3- غربي ها به بهانه توقف خشونت ها و خونريزي و برقراي صلح وارد مصر مي شوند.
4- همزمان با بحبوحه جنگ داخلي مصر كه اوضاع آن مانند "سرگين شتر از هم پاشيده شده" و توجه جهان به آن است، سفياني ملعون حركت خود را براي جلوگيري از پيروزي بزرگ بشار اسد و شيعه در انتخابات 2014 شروع مي كند.
5- سلفي هاي مغربي از طريق مصر براي كمك به سفياني وارد مصر مي شوند.

6- در ايران شعيب صالح با حمايت خراساني پاكسازي عظيم خود در را در سطح سران شروع مي كند.

7- انشالله ...

اين فقط يك پيش بيني از مقايسه روايات و مشاهدات عقلاني از وضعيت موجود در مصر-سوريه-فلسطي ن و محور مقاومت بود و وقاتي نيست.
نقل قول کردن
-14 #2778 خادم الرضا 1392-04-31 16:11
به نقل از م:
استاد فاطمی نیا در جلسه ای با ذکر چند نکته اخلاقی و عرفانی فرمودند: خدمت آیت الله بهاالدینی رسیدم. گفتم آقا راز مقام و رتبه سید سکوت چه بود؟ آقا دستشان را بردند به طرف لبشان و فرمودند: در آتش را بسته بود،و چیزی در کفش نهاده بودند.! خدا شاهد است الان مردم خیلی دست کم گرفته اند آبرو بردن را.
ببینید خدا چند گناه را نمی بخشد: 1- عمدا نماز نخواندن.2- به ناحق آدم کشتن.3- عقوق والدین.4- آبرو بردن.
این گناهان این قدر نحس هستند که صاحبانشان گاهی موفق به توبه نمی شوند. پسر یکی از بزرگان علما که در زمان خودش استادالعلما بود، برای من تعریف می کرد: "به پدرم گفتم پدر تو دریای علم هستی. اگر بنا باشد یک نصیحت به من بکنی چه می گویی؟
می گفت پدرم سرش را انداخت پایین. بعد سرش را بالا آورد و گفت آبروی کسی را نبر!" الان در زمان ما هیئتی ها، مسجدی ها و مقدس ها آبرو می برند.
عزیز من اسلام می خواهد آبروی فرد حفظ شود. شما با این مشکل داری؟ دقت کنید که بعضی ها با زبانشان می روند جهنم.

روایت داریم که می فرماید اغلب جهنمی ها، جهنمی زبان هستند. فکر نکنید همه شراب می خورند و از دیوار مردم بالا می روند. یک مشت مومن مقدس را می آورند جهنم. ای آقا تو که همیشه هیئت بودی! مسجد بودی! بله. توی صفوف جماعت می نشینند آبرو می برند.

امیرالمومنین به حارث همدانی می فرماید: اگر هر چه را که می شنوی بگویی؛ دروغ گو هستی.

گناهکار چند نوع است. عده ای گناه می کنند، بعد ناراحت و پشیمان می شوند. سوز و گداز دارند. توبه می کنند و هرگز فکر نمی کنند که روزی این توبه را بشکنند؛ اما دوباره می شکنند. دوباره، سه باره، ده باره. در حدیث داریم که این اگر در تمام توبه شکستن ها سوز و گداز واقعی داشته باشد، در نهایت بر شیطان پیروز می شود.

بله همینطور که فرمودید به راحتی جلوی چشم میلیونها انسان تو مجلس آبروی یک انسان را می برند و کار غیر قانونی و غیر شرعی می کنند... ای کاش آبروی یک مومن جلوی تنها مسلمانها ی این کشور می بردند وزیر خارجه متکی را جلوی وزیر خارجه بلاد کفر زایش می کنند و آبرو و حیثیتش را می برند و امثال ازه ای باید از راننده اش خبر برکناریش و خانم وزیرش با اس ام اس متوجه بشود که مثل یک آفتابه کنار گذاشتنش ...
خدایش در پیشگاه خدا جواب دارند بدهند ...
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد