رایحه ظهور

مستند کلیپ حماسی و دیدنی: "دشمن را از دور باید دید" / امام خامنه اي : ايستادگي ملتها رمز ظهور

دشمن ما وحشی‌تر شده، هزار برابر، قبلاً دشمن اینقدر نابودیِ خودش را و اینقدر قدرت ما را نمی‌دید. خام نشوید، بعضی‌ها احمقانه حرف نزنند در عرصۀ سیاست. فکر می‌کنند مردم نمی‌فهمند. بابا! مردم بدانند، ما زندگیِ برّه‌وار نمی‌خواهیم. مردم خبر داشته باشند این تروریست‌هایی که آنجا دارند جنایت می‌کنند، آنجا مقابل اینها مقاومت نکنند، نوبت بعدی مال کشور ماست، می‌فهمید این حرف‌ها را؟ نه آقا! نگویید، مردم نگران می‌شوند...

 

» ابتدای نظرات (2985)

 

 

متن قسمتی از فیلم: «دشمن ما وحشی‌تر شده، هزار برابر، قبلاً دشمن اینقدر نابودیِ خودش را و اینقدر قدرت ما را نمی‌دید. خام نشوید، بعضی‌ها احمقانه حرف نزنند در عرصۀ سیاست. فکر می‌کنند مردم نمی‌فهمند. بابا! مردم بدانند، ما زندگیِ برّه‌وار نمی‌خواهیم. مردم خبر داشته باشند این تروریست‌هایی که آنجا دارند جنایت می‌کنند، آنجا مقابل اینها مقاومت نکنند، نوبت بعدی مال کشور ماست، می‌فهمید این حرف‌ها را؟ نه آقا! نگویید، مردم نگران می‌شوند....»

این فیلم کوتاه 8 دقیقه ای، ترکیبی از تصاویر مستند و صحبتهای حجت الاسلام علیرضا پناهیان است که با گوشه‌های از فرمایشات حماسی رهبر انقلاب دیدنی‌تر شده است.

بخشهایی از متن این فیلم بعد ار لینک های دانلود آمده است.

تذکر: دیدن برخی قسمتهای این فیلم برای بچه ها و بیماران قلبی مناسب نیست.

 

<iframe src="http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/uoR0X/vt/frame" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" height="360" width="640" ></iframe>

  • به دلیل محدودیت ترافیک، در صورت امکان در محلهای دیگر نیز آپلود کرده و لینک کنید.

بخش هایی از متن فیلم :

آرامش کاذب-آرامش الهی

در قرآن خداوند متعال فرمود «اَلا بذکرِ الله تَطمَئِنُّ القُلوب» نه به اینکه ان‌شاءالله نمی‌شود، نه به غفلت از رنج‌ها، نه به غفلت از تلخی‌ها، نه به غفلت از ترس‌ها، به چی؟ به ذکر خدا. آقایان! دوستان من! شیطان است که به آدم آرامش بی‌خود می‌دهد، آرامش کاذب‌تان را بریزید دور. آقا! ناآرام می‌شویم. بابا! با خدا آرام باش.

در فضای سیاسی جامعه الان یک مقدار این موضوع وجود دارد، من واقعاً از صداوسیما انتقاد دارم که چرا مشکلات مردم سوریه و عراق را درست برای مردم ما توضیح نمی‌دهد. دشمن ما خیلی وحشی‌تر از گذشته شده، این دشمن ماست. برای اینکه نفوذ ما را در منطقه کاهش بدهد روزانه هفتادتا در عراق دارند می‌کُشند، اینها را نبینیم؛ سرِ انتخابات به‌خاطر پول و ... برویم رأی بدهیم، دیگر فضای انتخابات دارد خیلی غیرانقلابی می‌شود.

دشمن را باید با  ترساند

این دشمن خاک‌ بر سر را فقط باید بترسانی. این آقایان نامزدهای محترم هرکدام بگویند چه‌جوری می‌خواهند دشمن را بترسانند؟ ما امنیّت‌مان فقط از راه «ترساندن دشمن» و «از بین بردن تهدیدهای دشمن» پدید می‌آید، نه از راه دیگر.

رهبر | ما در مقابل تهدید، تهدید می‌کنیم

ما ملّتی نیستیم که بنشینم تماشا کنیم قدرت‌های پوشالیِ مادی که از درون کِرم‌خورده و موریانه‌خورده‌اند، ملّت استوار و پولادین ایران را تهدید کنند. ما در مقابل تهدید، تهدید می‌کنیم.

رهبر | اگر غلطی از آنها سر بزند، ...

گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی ما را تهدید هم می‌کنند، تهدید به حملۀ نظامی می‌کنند، اما به نظرم خودشان هم می‌دانند که اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

زمان جنگ | سؤال خبرنگار: مادر! چرا گریه می‌کنید؟

- مادر! چرا گریه می‌کنید؟

- گریه‌ام از این است که آخر اینها دارند می‌روند جان می‌دهند، ما فکر . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  برای این گریه می‌کنم.

آبادانی فقط در صورت ناامیدی دشمن از ما پدید می‌آید

ما در مقابل غرب باید قدرت مقاومت خودمان را به اثبات برسانیم و ما تنها ابزاری که داریم مقاومت است، هیچ ابزار دیگری نداریم. ما اگر به سمتی برویم که دشمن از ما ناامید بشود، راحت‌تر زندگی خواهیم کرد. آبادانی فقط در صورت ناامیدی دشمن از ما پدید می‌آید.

وقتی دشمن ناامید بشود کوتاه می‌آید، وقتی امیدوار بشود فشار می‌آورد، خودشان صریحاً دارند می‌گویند، در سال‌های گذشته می‌گفتند ما تحریم اینقدر ایجاد می‌کنیم، فشار اینقدر ایجاد می‌کنیم تا کوتاه بیایند. کوتاه بیایند؟ کی کوتاه بیایند؟ مردم کوچه و بازار؟ آنها که می‌دانند مردم کوچه و بازار کوتاه نمی‌آیند، یقیناً دلشان را خوش کردند به برخی از سیاستمدارانی که زمینۀ کوتاه آمدن و سازش در وجودشان هست.

رهبر | محاسبات دنیا این است!

در داخل کشور ما یک مجموعه‌های سیاسی هستند تحلیل‌شان این است، می‌گویند وقتی که طرف خیلی چهرۀ سگی از خودش نشان می‌دهد، شما عقب بنشین. این را قبول دارید شما؟ عقب بنشینیم؟ یا نه؟ معتقد هستید که هرگونه عقب‌نشینی طرف را تشجیع می‌کند، به مجرّدی که دیدند با اخم شما می‌ترسید، می‌گویند آقا! اخم کنید، علاج این آدم اخم است. به مجرّد اینکه دیدند شما تهدید به کتک یا خودِ کتک شما را به عقب‌نشینی وادار می‌کنند می‌گویند دوتا بیشتر بزن تا خوب دیگر از همین حرف‌هایش دست بردارد. طرف این‌جوری است، محاسبات دنیا این است.

از صداوسیما خواهش می‌کنم...

نمی‌دانم آقا به چی دارند نگاه می‌کنند که می‌خواهند دشمن را مأیوس بکنند از کوتاه آمدن ایران اسلامی و این برای ما امنیّت می‌آورد و این برای ما اقتدار می‌آورد. بعد از امنیّت و اقتدار آبادانی پدید می‌آید. این نعمت امنیّت را کی می‌تواند قدر بداند؟ کسی که دشمن را ببیند. من از صداوسیما خواهش می‌کنم این دشمن را نشان بدهد به ما. بله، همین در حد یک خبر، هفتاد نفر امروز با پنج‌تا بمب امروز منفجر شدند. بابا! این یعنی چی آخر هفتاد نفر منفجر شدند؟ مستندساز برود آنجا ببیند اینها زن و بچه نداشتند؟ برود توی خانۀشان. چند نفر امشب گریان شدند؟ ناامنی را دارند باهاش چی‌کار می‌کنند؟ توی امنیّت کاذب باید ما به سر ببریم؟ اینها اصلاً دارند آنها را می‌کشند به‌خاطر وفاداری به انقلاب اسلامی ایران.

دشمن ما وحشی‌تر شده، هزار برابر.../ ما زندگیِ برّه‌وار نمی‌خواهیم...

ببین دشمن چقدر وحشی شده سوریۀ نرم مقابل جریان استکبار و اسرائیل را هم تحمل نمی‌تواند بکند. بعد شما می‌بینید در منطقه چه جنایت‌هایی دارند می‌کنند. واقعاً دشمن ما زخم‌خورده است، دیگر تحمل ندارد. سوریه که بعضی از مسئولینش تا چندوقت پیش به بحث جزایر ایرانی خلیج فارس می‌رسید موضع برخی از این کشورهای عرب را می‌گرفت. او را هم نمی‌توانند دیگر تحمل کنند.

مقابل اینها مقاومت نکنند، نوبت بعدی مال کشور ماست، می‌فهمید این حرف‌ها را؟!

دشمن ما وحشی‌تر شده، هزار برابر، قبلاً دشمن اینقدر نابودیِ خودش را و اینقدر قدرت ما را نمی‌دید. خام نشوید، بعضی‌ها احمقانه حرف نزنند در عرصۀ سیاست. فکر می‌کنند مردم نمی‌فهمند. بابا! مردم بدانند، ما زندگیِ برّه‌وار نمی‌خواهیم. مردم خبر داشته باشند این تروریست‌هایی که آنجا دارند جنایت می‌کنند، آنجا مقابل اینها مقاومت نکنند، نوبت بعدی مال کشور ماست، می‌فهمید این حرف‌ها را؟ نه آقا! نگویید، مردم نگران می‌شوند. یعنی چی مردم نگران می‌شوند؟ مردم ما خیلی بزرگتر از این حرف‌ها هستند. بعد نگران شدند، اتکاء می‌کنند به خدا نگرانی را برطرف می‌کنند. اتکاء می‌کنند به انقلاب اسلامی، نگرانی را برطرف می‌کنند. اتکاء می‌کنند به سپاه و بسیج و امر ولایت و اقتدار جمهوری اسلامی، نگرانی را برطرف می‌کنند.

رهبر | دشمن را از دور باید دید ...

امیرالمؤمنین علی(ع) فرمود هر جماعتی که در داخل خانۀ خودشان مورد تهاجم دشمن قرار بگیرند، غفلت کنند از اینکه دشمن دارد می‌آید، اینها شکست خواهند خورد، مغلوب خواهند شد، دشمن را از دور باید دید، از دور باید شناخت.

منبع

 

در مقابل قدرت مادی مستکبران عالم ، زمینه این وجود دارد که آحاد بشر بتوانند بر روی حرف حق خود بایستند ، چنین روزی روز ظهور امام زمان(عج) است . آن روز ، روزی است که منجی عالم بشریت ظهور کند و پیام او همه دلهای مستعد را که در همه جای جهان هستند به خود جذب کند.

نيمه شعبان سال 1380

-

پ . ن :

براي پيروزي خط مقاومت و سرافرازي ملت بزرگ ايران در آزمون بزرگ پيش رو در شب و روز جمعه دعا كنيم.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #2985 یاران 57 1392-06-14 13:00
سلام دوستان عزیز

پایگاه اطلاع رسانی نهضت عدالتخواهان ولایتمدار با مطالبی بسیار مهم بروز است.
نقل قول:
نقل قول:


_بازخوانی یک مقاله/ طلبه سیرجانی بر لبه تیغ تیز.../ این حرکت محکوم به پیروزی! است.

به نظر حقیر حرکت این طلبه یکی از موفق ترین حرکت های عدالتخواهانه در چند سال اخیر بوده و هست. این مدل تا همین الان هم به پیروزی های بزرگی دست یافته و اصلاً محکوم به پیروزی! است. به انگیزه پاسخ به یک سؤال مهم، تحلیلی از حرکت این طلبه غیور سیر از جان به دست خواهم داد.

_دانلود سخنرانی حاج علیرضا پناهیان/ پاسخ به یک سوال مهم که خیلی اوقات از مردم کوچه وبازار می شنویم:اگر آقا می دانند مشکلات را چرا حل نمی کن؟! - برخورد امام خامنه ای با مفاسد چگونه است ؟ - وظیفه ما چیست؟

یکی از سوالاتی که در ذهن بعضی از افراد وجود دارد، این است که با وجود حاکمیت ولی فقیه و نائب امام زمان(ارواحنا فداه) چرا همچنان باید شاهد برخی از مصادیق ظلم و فساد در جامعه باشیم؟

_مجموعه فیلم، کلیپ و مستند از نهضت عدالتخواهان ولایتمدار و طلاب عدالتخواه:بخش اول بخش دوم بخش سوم(جدید) بخش چهارم(جدید)

بسیاری از دوستان دغدغه این را داشتند که از این جریان عدالت طلبی ، فیلم و یا کلیپ زیادی در فضای رسانه ای کار نشده و کم تر مستند سازی به هر دلیل روی آن تمرکز کرده ، حال آنکه ظرفیت این حرکت عدالتخواهانه برای کارهایی همچون مستند سازی بسیار زیاد است ، به همین دلیل ما قصد داریم در حد توان خودمان فیلمها و کلیپ های مختلف درباره نهضت عدالتخواهان ولایتمدار در طول 7 سال اخیر را به مرور در این سایت قرار دهیم. سعی ما بر این بوده است که در این چهار مجموعه فیلم؛ تاریخچه این حرکت، هدف و مبانی کار و سوالاتی که بعضا وجود دارد را تبیین نمائیم. انشاالله که مورد استفاده قرار گیرد.

_«یاوران نهضت عدالتخوان ولایتمدار در شبکه های اجتماعی»

از رسانه های مهم و بسیار موثر در تحولات و برنامه ریزی ها شبکه های مختلف اجتماعی است که استفاده از آن ها چه در ایران و چه سایر نقاط جهان در چند سال اخیر به طور قابل توجهی افزایش داشته است.
بدین جهت ما و سایر دوستانمان نیز سعی کردیم در برخی از این شبکه های اجتماعی حضور داشته باشیم.


و دست آخر هم کلیپی بسیار زیبا از حاج علیرضا پناهیان_جانا سخن از زبان ما می گویی! _ انقلابی متفاوت از بقیه...

همه این مطالب در:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
+1 #2984 محمد 1392-05-24 18:38


چت روم مهدویت راه اندازی شد

این هم لینک مستقیم besh.ir/chat/

..
نقل قول کردن
+2 #2983 عباس محمدی 1392-04-16 13:59


مستند کلیپ حماسی و دیدنی: "دشمن را از دور باید دید" / امام خامنه اي : ايستادگي ملتها رمز ظهور

به نقل از بچه هیاتی:

+7 #2909 بچه هیاتی ۱۳۹۲-۰۳-۲۹
====================================

به نقل از ...:


از آلان دل تنگتیم...
هیچکی احمدینژاد نمی شه...
-:as

+36 #2460 ... ۱۳۹۲-۰۳-۲۷
====================================
به نقل از sani:

+10 #2638 sani ۱۳۹۲-۰۳-۲۸
"

====================================
واقعیتهای تلخ و رسوایی مدعیان ولایتمداری
نقل قول کردن
0 #2982 جواب محمود1 1392-04-10 02:33
سلام بر برادران محب چهارده معصوم..تشکر از مدیریت محترم به خاطر اختصاص دادن مباحث به صاحب عزیزمان حضرت مهدی(عج)..انشال له جزای خیر شمارا در ازای این حرکت خود حضرت بدهند...و اما میخواستم مطالب کلیدی که از بزرگانی که پی به مقامشان بردم راجع به ایجاد نزدیکی و ارتباط با امام زمان در اختیار دوستان بگذارم...
از ایشان شنیدم که نکات اصلی و کلیدی برای نزدیکی به حضرت مهدی غیر از انجام فرایض و واجبات که اجباریست،اول ترک گناه با تاکید فراوان و بعد پاک نمودن مال خود با رد مظالم تا حد امکان و مصرف لقمه بی شبهه و نکته مهم دستگیری فراوان از مردم به خصوص سادات و نیازمندان -دعای روزانه برای فرج ایشان از اعماق وجود و انتظار فرج و خالص نمودن خود برای حضرت،اینکه حضرت مهدی را برای وجود نازنینش بخواهیم نه برای حوایج شخصی خود(اخلاص نیت).. خدا میداند که این نکات اساسی هست و البته که کارهای دیگری که هست من جمله ختومات،در مراحل بعدی میباشد و ریشه و اساس همان است که از نفس نورانی بزرگان به گوشم شنیدم و اینجا جای بازگو کردن دیدم چون سروران مارانمیبینند و انشالله دور از ریا میباشد...
یا مهدی
نقل قول کردن
+1 #2981 جامی 1392-04-07 05:42
اینا که میگن ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند! نه اهل کوفه رو درست میشناسن نه علی رو! حالا من میگم تا بشناسن اهل کوفه شیکماشون پر بود از مال حرام! علی ع هم هرگز منزل در کاخ نداشتند!
نقل قول کردن
-2 #2980 ايراني 1392-04-06 10:44
به نقل از بچه هیاتی:

احسنت به برادر بصیرمان محمدحسین خان حیدری
این فراز از مقاله اش را با آب طلا باید نوشت
- رفتار علیرضا پناهیان در انتخابات ریاست جمهوری آخرین فراز از روند نزولی او را به نمایش گذاشت؛ روند نزولی که از زمان انتشار مستند "ظهور نزدیک است" آغاز شد و قضاوت ها را نسبت به او تغییر داد. همگان به یاد دارند که مستند "ظهور بسیار نزدیک است" محصول منبرهای شخص علیرضا پناهیان بود. جرم جوانان پاک نهاد و در عین حال کم دانشی که این مستند را ساختند، تنها به تصویر کشیدن گفته های پناهیان بود. با این وجود، پس از آغاز فضا سازی گسترده رسانه ای علیه دولت و آنچه جریان انحرافی نامیده می شد، پناهیان همه چیز را تکذیب کرد و سازندگان مستند را با قوه قضائیه تنها گذاشت. با این همه، افکار عمومی با توجه به سابقه درخشان پناهیان، اقدام او را حمل بر تقیه کردند. ناگفته نماند که سازندگان مستند مذکور در نهایت به صف حامیان سعید جلیلی پیوستند. (در این باره گفتنی ها و مستندات بسیاری از سخنان آقای پناهیان موجود است که به دلیل حساسیت و تقدس موضوع از آن می گذریم.)

با سلام
من فكر مي كنم استاد پناهيان همچنان پيشگام اين ا مر در كشور هستند و نظرات ايشان شبيه راهبردهاي كلاني است كه جامعه را براي ظهور آماده مي كند اما...
اما بنده معتقدم شيوه دوستان در انتشار سي دي مزبور شيوه درستي نبود و اگر آقاي سيجاني عزيز قبل از انتشار سي دي ، يكمشورتي هم با پناهيان مي كردند بد نبود . شايد لازم بود ما دراين راه با ظرافت و لطافت بيشتري حركت مي كرديم نه اينگونه كه حساسيت عالم و آدم را برانگيزيم و اصل مساله رو هم به حاشيه بكشيم . البته حرف در اين رابطه بسيار است اما من موضع گيري آقاي پناهيان رو از اين باب مي دونم كه ايشان براي اينكه همه بافته هاشون پنبه نشه و زمينه كارهاي آتي شون هم كلا از بين نره اون موضع گيري رو داشتند نه از روي ترس و جو و از اين چيزها . اين يك واقعيت است كه بعد از انتشار سي دي به اون صورت ، دهان خيلي از ماها در موقعيت هاي مختلف براي كار مهدوي بسته شده و طرفداران بعبد بودن ظهور ، پنج - هيچ ، از طرفداران نزديك بودن ظهور پيش افتادند.
حرف در اين رابطه بسيار است و حالا كه انتخابات هم گذشته و مافرصت بيشتري براي تفكر و بازنگري بر شيوه ها مون داريم بد نيست در اين رابطه بيشتر بينديشيم.
نقل قول کردن
-2 #2979 بهار دلها 1392-04-04 18:39
به نقل از بچه هیاتی:

احسنت به برادر بصیرمان محمدحسین خان حیدری
این فراز از مقاله اش را با آب طلا باید نوشت
- رفتار علیرضا پناهیان در انتخابات ریاست جمهوری آخرین فراز از روند نزولی او را به نمایش گذاشت؛ روند نزولی که از زمان انتشار مستند "ظهور نزدیک است" آغاز شد و قضاوت ها را نسبت به او تغییر داد. همگان به یاد دارند که مستند "ظهور بسیار نزدیک است" محصول منبرهای شخص علیرضا پناهیان بود. جرم جوانان پاک نهاد و در عین حال کم دانشی که این مستند را ساختند، تنها به تصویر کشیدن گفته های پناهیان بود. با این وجود، پس از آغاز فضا سازی گسترده رسانه ای علیه دولت و آنچه جریان انحرافی نامیده می شد، پناهیان همه چیز را تکذیب کرد و سازندگان مستند را با قوه قضائیه تنها گذاشت. با این همه، افکار عمومی با توجه به سابقه درخشان پناهیان، اقدام او را حمل بر تقیه کردند. ناگفته نماند که سازندگان مستند مذکور در نهایت به صف حامیان سعید جلیلی پیوستند. (در این باره گفتنی ها و مستندات بسیاری از سخنان آقای پناهیان موجود است که به دلیل حساسیت و تقدس موضوع از آن می گذریم.)

بهار دلها! به نظر می رسد نویسنده این سطور کمترین اطلاعتی از مسائل دینی ندارد! که این چنین در مورد استاد پناهیان سخن می راند
نقل قول کردن
+1 #2978 مسعود فقیه ایمانی 1392-03-31 12:16
به نقل از حامد:

دوست عزیز هنوز پای کسی به پاستور نرسیده، کمی عجله کردید!!!

و پایشان هم به پاستور نرسید. یادتان باشد که خطاب احمدی نژاد به قالیباف بود. مردی که شهرداری را هم از دست داد!
نفس احمدی نژاد حق است.
نقل قول کردن
+4 #2977 u313.ir 1392-03-29 21:33
سلام به همه ی عزیزان

دوستان مقاله جدید منتشر شده
اسباب کشی کنید به لینک زیر
www.u313.ir/.../
@};-
نقل قول کردن
+8 #2976 حامد 1392-03-29 21:22
به نقل از دلسوخته1:
آقای احمدی نژاد در سال 89 در حضور جمعی از حامیانشان گفتند به برخی ها که خیلی بی قرار ریاست جمهوری هستند، پیغام دادم والله قسم پایتان به پاستور نمی رسد))با چه اعتماد به نفسی هم این رافرمودند چقدر مطمئن بودندیعنی بدون هیچ تردیدی وامروزدقیقا نقطه مخالف احمدی نژاد یعنی ام الفتنه 88پایش به پاستور رسید درضمن چون قسم جلاله خورده کفاره براو واجب است =)) =)) :D :))

دوست عزیز هنوز پای کسی به پاستور نرسیده، کمی عجله کردید!!!
نقل قول کردن
+2 #2975 حامد 1392-03-29 21:16
به نقل از حامد:

حقیقت ذوالقرنین
امام علی در حدیث نورانیت می فرماید : ( نحن کلنا محمد ) ما همه محمد هستیم ( اوّلنا محمد و اخرنا محمد و اوسطنا محمد ) وقتی شما چهارده معصوم را در نظر می گیرید امام محمد باقر وسطی می شود اولی حضرت رسول الله و اخری امام زمان که هم نام پیامبر است . پس ذوالقرنین صفت است . او از امام پرسید : چرا می گویید او ذوالقرنین است ؟ دلیلش چیست ؟ امام حسن عسکری گفت : به خاطر این که او از میان شما غیبت می کند .
jc313.ir/.../...

روایاتی از امام علی (ع) در مورد ذوالقرنین
در کتاب کمال الدین به سند خود از اصبغ بن نباته روایت کرد
نقل قول کردن
+3 #2974 حامد 1392-03-29 21:14
به نقل از خراسانی:


به نام حق

با سلام به همه دوستان ، به تازگی از مشهد برگشتم . . .همتون و دعا کردم

از آقای جانباز گرفته تا مهرداد و خادم و بی نام و حق جو و الالخصوص "التماس دعای فرج"

دونه دوه رو با اسم یاد کردم پیش امام رئوف


در مورد ذوالقرنین . . .

چند تا مشخصه در مورد این شخصیت قرآنی هست مثل اینها :

سدی ساخته میشه که تا قیامت خواهد بود (سد ما بین دو کوه که از هجوم لشکری فاسد جلوگیری می کنه)

از واژه "امر" استفاده شده که این واژه فقط برای امام یا پیامبر استفاده شده در حالی که مطمئنا ذوالقرنین پیامبر نیست.

در قرآن بیان شده که ذوالقرنین صاحب امر کل زمین خواهد بود . در حالی که برای کوروش همچین چیزی نبوده .

در قرآن آمده است که ذوالقرنین به قومی میرسه که هیچ پناگاهی جز خورشید ندارند (گفته شده که منظور اینه که بدوی بودند و نمی تونستند مسکن درست کنند) با اینکه حددداقل می تونستند توی غار زندگی کنند ! و این تناقض داره و حتی با دوران کوروش هم تناقض داره .

. . .

مشکلات دیگه ای هم هست.

یا علی

حقیقت ذوالقرنین
امام علی در حدیث نورانیت می فرماید : ( نحن کلنا محمد ) ما همه محمد هستیم ( اوّلنا محمد و اخرنا محمد و اوسطنا محمد ) وقتی شما چهارده معصوم را در نظر می گیرید امام محمد باقر وسطی می شود اولی حضرت رسول الله و اخری امام زمان که هم نام پیامبر است . پس ذوالقرنین صفت است . او از امام پرسید : چرا می گویید او ذوالقرنین است ؟ دلیلش چیست ؟ امام حسن عسکری گفت : به خاطر این که او از میان شما غیبت می کند .
jc313.ir/.../...
نقل قول کردن
+8 #2973 بچه هیاتی 1392-03-29 21:11
به نقل از جانباز از اصفهان:
/
افول یک ستاره / چرا 'پناهیان' شبیه 'روانبخش' شده است



کاش می فهمیدند وقتی نماینده گفتمان انقلاب اسلامی تنها '285 هزار و 534' رای بیشتر از گفتمان محسن رضایی (کاندیدای همیشه در صحنه) دارد، باید زبان در کام کشید و تنها در صورت احساس ضرورت سخن گفت. کاش لااقل این را می فهمیدند که احمدی نژاد (این یگانه بی تکرار) با 'اجی مجی لاترجی' حضراتِ با بصیرت، رئیس جمهور نشد یا لااقل این وِرد روی جلیلی جواب نداد.

شبکه ایران – محمد حسین حیدری/ حجت الاسلام پناهیان را به حق باید پدیده حوزه و روحانیت در یک دهه اخیر نامید؛ روحانی که لااقل در قیاس با سایر هم صنفانش خوش درخشیده است. درخشش پناهیان در سال های اخیر به قدری چشمگیر بود که انتظار و سلیقه افکار عمومی در برخورد با مبلغان دینی را ارتقاء داد.
............

www.inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=155689&Rate=0

/

احسنت به برادر بصیرمان محمدحسین خان حیدری
این فراز از مقاله اش را با آب طلا باید نوشت
- رفتار علیرضا پناهیان در انتخابات ریاست جمهوری آخرین فراز از روند نزولی او را به نمایش گذاشت؛ روند نزولی که از زمان انتشار مستند "ظهور نزدیک است" آغاز شد و قضاوت ها را نسبت به او تغییر داد. همگان به یاد دارند که مستند "ظهور بسیار نزدیک است" محصول منبرهای شخص علیرضا پناهیان بود. جرم جوانان پاک نهاد و در عین حال کم دانشی که این مستند را ساختند، تنها به تصویر کشیدن گفته های پناهیان بود. با این وجود، پس از آغاز فضا سازی گسترده رسانه ای علیه دولت و آنچه جریان انحرافی نامیده می شد، پناهیان همه چیز را تکذیب کرد و سازندگان مستند را با قوه قضائیه تنها گذاشت. با این همه، افکار عمومی با توجه به سابقه درخشان پناهیان، اقدام او را حمل بر تقیه کردند. ناگفته نماند که سازندگان مستند مذکور در نهایت به صف حامیان سعید جلیلی پیوستند. (در این باره گفتنی ها و مستندات بسیاری از سخنان آقای پناهیان موجود است که به دلیل حساسیت و تقدس موضوع از آن می گذریم.)
نقل قول کردن
+7 #2972 منتظر عدالت 1392-03-29 19:56
به نقل از مهدی 110:

با سلام
این مطالب را مطالعه فرمایید
چرا کوروش، ذوالقرنین نیست؟!
www.ehtejaj.com/main/?p=2494
کوروش به اصتلاح کبیر ذوالقرنین قرانی نیست
cyrus2.blogfa.com/post-2.aspx
زندگی نامه کوروش کبیر
cyrus2.blogfa.com/
حتما به همه دوستان توصیه می کنم بخوانند بسیار مفید است

این ها را در مخالفت با علامه طبا طبا یی مطرح بفرمایید این ادعای من نیست که حواله می دهید به مطالعه اینها حاصل سال ها مجاهدت این بزر گوار می باشد
نقل قول کردن
+18 #2971 || 1392-03-29 19:25

نقل قول کردن
+12 #2970 میلاد 1392-03-29 19:15
به نقل از سعدالدین:
روز 21 خرداد 1392 ایت الله هاشمی رفسنجانی حمایت خود را از ریاست محترم جمهور :-$ اعلام کرد از این روز تا 10 مهرماه که عید مهرگان و دحوالارض و روز .... است 113 روز فاصله است
درست برابر فاصله 21 دسامبر (30 اذر )تا 22 فروردین روز کاندیداتوری

بدجوری درگیری - چون دلم برات میسوزه توصیه میکنم این توهمات را رها کن و بیا با واقعیتها زندگی کن که احساس بهتری داره
نقل قول کردن
-16 #2969 سعدالدین 1392-03-29 19:07
روز 21 خرداد 1392 ایت الله هاشمی رفسنجانی حمایت خود را از ریاست محترم جمهور :-$ اعلام کرد از این روز تا 10 مهرماه که عید مهرگان و دحوالارض و روز .... است 113 روز فاصله است
درست برابر فاصله 21 دسامبر (30 اذر )تا 22 فروردین روز کاندیداتوری
نقل قول کردن
+8 #2968 مصطفی 1392-03-29 19:05
حجت الاسلام شفیعی کیا:من متاسفم که آقای جلیلی در سخنرانی های انتخاباتی اش گفت مردم مشایی را حذف کردند در حالی که اساسا ایشان اجازه ورود به انتخابات را نیافت. امیدوارم آقای جلیلی در حال حاضر فهمیده باشند که مردم خود ایشان را حذف کردند. من فکر می کنم اگر آقای جلیلی به جای حمله به احمدی نژاد و مشایی که اساسا در انتخابات حضور نداشتند، به نقد کاندیداها می پرداخت وضعیت ایشان مثل امروز نبود.
www.inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=155725&Rate=0
نقل قول کردن
-9 #2967 مهرداد 1392-03-29 19:04
تماس تلفنی سیدمحمد خاتمی با حسن روحانی
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۰
پس از پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، سید محمد خاتمی یکی از اولین افرادی بوده که به صورت تلفنی به روحانی تبریک گفته است.


به گزارش انتخاب، خاتمی در این تماس برای روحانی آرزوی موفقیت کرده است. روحانی نیز در این تماس نسبتاً طولانی، از رییس جمهور سابق کشورمان تشکر کرده است.


اما یکی از روزنامه ها، مدعی شده «خاتمی حاضر نیست به منتخب مردم تبریک بگوید».
www.alef.ir/vdcgqz9qwak9yn4.rpra.html?190513
نقل قول کردن
+21 #2966 || 1392-03-29 18:55

اعطای دکترای افتخاری دانشگاه بین‌المللی دارالحکمه به دکتر احمدی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه امروز هیات دولت مهمترین مسایل و موضوعات کشور و پیشنهادات مختلف دستگاه‌های اجرایی مورد بحث و بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

همچنین در حاشیه جلسه هیات وزیران از سوی دکتر علیرضا ابوالفضلی مدیر شعبه دانشگاه دارالحکمه در ایران، دکترای افتخاری این دانشگاه در رشته مدیریت تحول به پاس خدمات و تلاش‌های دکتر احمدی‌نژاد در عرصه بین الملل و جهان اسلام به وی اعطاء ‌شد.

مدیر شعبه دانشگاه دارالحکمه در ایران همچنین از درخواست مسئولین ارشد دانشگاه بین‌المللی دارالحکمه برای عضویت دکتر احمدی نژاد در هیأت علمی این دانشگاه در ایران خبر داد.

گفتنی است دانشگاه دارالحکمه توسط آیت‌الله سیستانی تأسیس شده و در بیش از 85 کشور جهان نمایندگی دارد.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920329001182
نقل قول کردن
-13 #2965 سعدالدین 1392-03-29 18:53
اعداد 3-7-11-13 ماسونی اند
ضرب اینها هم همانطور مثلا 3ضرب در 7 =21
عدد 9 ماسونی است زیرا از عدد مقدس ده یکی کمتره و کلا تکرار اعداد هم ماسونی اند مثل 22-44 ...
نقل قول کردن
-14 #2964 سعدالدین 1392-03-29 18:43
www.hamshahrionline.ir/details/212861
حسن روحانی 17 اردیبهشت ماه 11 صبح ثبت‌نام می‌کند
نقل قول کردن
+6 #2963 ... 1392-03-29 18:29
بسم الله الرحمن الرحیم
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

اطلاعیه احیای نیمه شعبان

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

«هر که شب عید(قربان،فطر) و شب نیمه شعبان را احیا کند، در روزی که دلها می میرد، دل او نمی میرد . »(میزان الحکمة)

جنبش مصاف در نظر دارد در شب نیمه شعبان دل های شما عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر(عج) را گرد هم آورد تا با هم ، هم نوا شده ندبه بخوانیم و عهد ببندیم با مولایمان ...

همچون صادق آل محمد اشک بریزیم و بگوییم : « سرور من غیبت تو خواب از دیدگانم ربوده و زمین را بر من تنگ کرده و آسایش قلبی را از من ربوده... ( شیخ صدوق –کمال الدین )» و مانند بنی اسرائیل که با اشک چشم و تمنای دل 170 سال ظهور منجی شان را نزدیک کردند ، ظهورشان را نزدیک کنیم انشاا...

امید داریم که رحمت بی کران خداوند متعال شامل حال ما گردد و ما نیز در تعجیل ظهور مولایمان موثر باشیم.



سخنرانان :

آیت الله زابلی

استاد رائفی پور



مداح :

محمد صمیمی



همرا با قرائت فرازهایی از دعای کمیل ،صلوات شعبانیه ،دعای ندبه



وعده ما در محل تجمع مهدی یاوران مصاف :



مسجد صاحب الزمان واقع در خیابان آزادی - نبش خیابان بهبودی – خیابان شاکری

زمان یک شنبه 2 تیر ماه 1392 – ساعت 23 الی 3 بامداد



به امید ظهور مولی و سرورمان که صد البته نزدیک است .
نقل قول کردن
-9 #2962 خادم الرضا 1392-03-29 18:27
این روزها روزهای عجیبی است ....
نمی دانم احساس می کنم قبلاٌ این روزها را دیده بودم و تکرار زمانی است که حال و هوای عجیب از منتظر را داشتم و در آن حال و هوا مسئولیتی را پذیرفتم که بعدها کم آوردم و آن را کنار گذاشتم ولی در ان حال و هوا چنین القاء می شد به من که تو داری آماده برای کار بزرگی می شوی و در سال ظهور در فلان جا و در فلان مسئولیت خواهی بود و امروز ناگهانی و به چرخش دوران چنین جایگاهی را بار مسئولیت بر دوشم می خواهند بگذارند و من مانده ام به ندای قلبم در آن عصر پاسخ دهم و یا ترسم این است که دوباره فشارها را تحمل کنم و قبل از آنکه حس قصابی بهم دست دهد این را نیز به لقای صاحبش پس بزنم [-O
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
-6 #2961 مهدی 110 1392-03-29 18:21
با سلام
تسنیم منتشر کرد/
اسامی ۲۴ گزینه احتمالی کابینه حسن روحانی
خبرگزاری تسنیم: پس از انتخاب حسن روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم گزینه‌های مختلفی برای وزارتخانه‌های دولت در دست بررسی هستند.
www.tasnimnews.com/Home/Single/80567
این دولت با این افراد ره به جایی نمی بره اکثرا امتحان پس داده و متاسفانه با کارنامه غیر قابل قبول
اما جالبه وجود وزیری هامانه و صالحی در این لیست و همچنین علی مطهری به عنوان وزیر ارشاد افکار متضاد این فرد چه بلبشویی در ارشاد ایجاد کنه
نقل قول کردن
+4 #2960 _____________ 1392-03-29 18:03


«فرزاد جمشیدی» با انتشار نامه‌ای برای همیشه از اجرا در سازمان صداوسیما خداحافظی کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، فرزاد جمشیدی که در کارنامه خود ۲۰ سال همکاری با سازمان صداوسیما را دارد، با انتشار نامه‌ای برای همیشه از کار اجرا خداحافظی کرد.

نامه فرزاد جمشیدی را در ادامه می‌خوانید:

«هو الحلیم‌ الخبیر»

,..............

اکنون سبکبار می‌نویسم:

در این یک سال که بر من به اندازه‌ یک عمر گذشت، تیر گمانه‌زنی مردمی که اسیر امواج ملتهب فضاهای مجازی قرار گرفته بودند، بسیار به سویم پرتاب شد. در فرودست آن مرتبه‌ اوج و عرفان سحرگاهان رمضان، مثل دامنه‌های کوهسار زندگی‌ام، آشغال دروغ، بسیار ریختند. محیط زیست پاک رمضانی من و مردم را آلودند و میزان آلاینده‌های مورد رضایت شیطان و دشمنان را به حداکثر خود رساندند. پس بنا به تدبیر مادرم و راه کار موسوی و ابراهیمی که قبلاً آموخته بودم سعی کردم بالاتر بروم تا خدنگ خدعه و بدی در دلم ننشیند و ننشست.

زندگی در دیار پُر از حسادت دنیا به من آموخته: در جایی که هنوز برای خاتم پیامبران (ص) به هزینه‌ی شیطان، فیلم می‌سازند! من فقط می‌توانم به شهید فهمیده، اقدا کنم؛ یک نارنجک، به خود ببیندم و لااقل یک تانک تهمت را منهدم کنم!!

این خداحافظی، نتیجه‌ رسیدن به یک جاده‌ی جدید در زندگی من است:

آنچه در حق فرزاد جمشیدی گفتند و نوشتند و پراکندند، نزد خدا، گم نمی‌شود. با این خداحافظی نیز چیزی بیشتر از آنچه رخ داده، از آبروی فرزاد جمشیدی، کم نمی‌شود! فقط می‌ماند یک تسویه حساب ساده که موعدش روز جزا و قضاوتش به عهده علی بن موسی‌الرضا (ع) است. بالا بلند نجیبی که از روز اول کارم در سازمان صدا و سیما، آبروی خودم را با آبروی رضای آل مرتضا (ع) گره زده‌ام. آن تسویه حساب، این است:

- اگر آنچه درباره‌ فرزاد جمشیدی گفته‌اند، حقیقت دارد، چه وقیحم من که باز هم رو به روی چشم سیاه دوربین بنشینم و از بخت سپید سحرگاهی رمضان، با مردم و روزه‌داران سخن بگویم!

,............

متن کامل:
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920329001175
نقل قول کردن
+4 #2959 پارسا 1392-03-29 17:57
ارتش آزادخواستارحمله اسراييل به سوريه

گروه هاي مسلح سوري متعهد شدند اگر اسرائيل به خاك سوريه وارد شود با نيروهاي ارتش رژيم صهيونيستي درگير نخواهند شد.


گروه هاي مسلح موسوم به ارتش آزاد سوريه گروه مسلح و شورشي موسوم به ارتش آزاد سوريه از رژيم صهيونيستي درخواست كرد براي سرنگوني نظام سوريه به اين كشور حمله كند.

(سانا) گزارش داد: فرمانده گروهك موسوم به لشكر فرقان (از شبه نظاميان ارتش آزاد) قول داد كه اجازه خواهد داد اسرائيل در صورت ورود به سوريه، هر كاري كه مي خواهد بكند و نيروهاي ارتش آزاد سوريه نيز با نيروهاي اسرائيلي در صورت ورود به اين كشور كاري نداشته باشند و در هيچ درگيري بين نظاميان صهيونيست و ارتش سوريه شركت نخواهند كرد.

ابوجعفر يكي از سركرده هاي گروه هاي تروريستي مسلح كه به نمايندگي از ارتش اسرائيل در بلندي هاي اشغالي جولان با نظام سوريه مي جنگند از طريق شبكه تلويزيوني الجزيره به رژيم صهيونيستي پيام داد وگفت: اگر نيروهاي اسرائيلي با ارتش سوريه وارد جنگ شوند ما از هرگونه درگيري با نيروهاي اسرائيلي پرهيز كرده و دخالتي نخواهيم كرد.

ناظران معتقدند درخواست ابوجعفر از رژيم صهيونيستي خواسته همه تروريستها در اين كشور است كه منتظر مداخله نظامي مستقيم اسرائيل و آمريكا هستند و از آن استقبال مي كنند.

گروه هاي مسلح و تروريستي براي هرگونه كمك به هر نيروي خارجي كه در سوريه مداخله كند آمادگي دارند زيرا مي دانند تا زماني كه نبرد بين آنها و سوري ها ادامه دارد جايگاهي در اين كشور ندارند و ملت سوريه نمي پذيرد كه تروريست ها شريك آنان باشند.
ارتش سوريه با بازپس گيري شهر مهم و راهبردي القصير ضربه سنگين و جبران ناپذيري به گروه هاي تروريستي زد و هم اكنون خود را براي حمله به گروه هاي مسلح در حلب آماده مي كند.
نقل قول کردن
+6 #2958 حاج ناصر 1392-03-29 17:20
بچه کسی از آخرین اخبار در مورد امام موسی صدر چیزی مدونه لطفا ما رو هم تو جریان بزاره
نقل قول کردن
+10 #2957 جانباز از اصفهان 1392-03-29 17:14
به نقل از دلسوخته1:
جناب جانباز خداوکیلی اگه احمدی نژادمی تونست دراین انتخابات شرکت کند چقدر رای می آورد درحالی که خودت هم خوب می دانی یکی ازدلایل کم رای آوردن جلیلی این بود که می گفتند او ادامه احمدی نژاداست واگرایشان انتخاب شود وضع گرانی و تورم وتحریم ازاین شدید ترمی شود وبه همین خاطر خیلی ها که مذهبی هم بودند به جلیلی رای ندادند.خوب خوداحمدی نژادمعلوم است حتی نصف جلیلی هم رای نمی آورد جناب جانبازاین حقیقت است می خواهی بپذیری می خواهی هم نه


افسوس که هنوز به صداقت شما مطمئن نشده ام هنوز برا ی من مسجل نشده است که شما کسی از جنس مذهبی ها ی دلسوز انقلاب می باشد یا نه

اگر مشایی در این صحنه انتخابات شرکت می نمود بدونه تردید به واسطه اینکه اطلاع داشت که این وضع چه فرایندی را طی نموده است تا به این مرحله رسیده است ، ملت را اگاه می نمود آنهم آگاه از کارشکنی دو جبهه ، جبهه هاشمی که در گلوگاههای اقتصادی فعال شدند و هم کار شکنی مجلس اصولگرا و قوه قضاییه به ظاهر زیر نظر رهبرمان و چه قسمت های مختلف اطلاعاتی که اطلاعاتی را از این توطئه پیچیده مخابره ننمودند و در کنار آن سنگینی تحریم ها را نیز موشکافی می نمود و لذا ملت نه اینکه به او رأی می دادند شاید بر علیه اکثر کسانی که در بدنه نظام حضور داشتند می شوریدند و ما با بحران مقبولیت نظام (به غیر از رهبرمان) روبرو می شدیم و احتمالا" رهبرمان در این حد از افشاگری راضی نمیشوند ولذا آنچه خیر و صلاح بود پیش آمد ادامه خط احمد ی نژاد منوط به آگاه نمودن ملت بود و لذا مصلحت در آمدن اصلاح طلبان و عوامل هاشمی گردید تا حقایق و ریشه مشکلات با حضور جریان هاشمی عیان گردد به امید آگاهی کامل ملت ، از ماهیت آنان که دلسوز ملت نیستند ولی خود را دلسوز و طرفدار ملت و اسلام نشان می دهند
نقل قول کردن
-6 #2956 دلسوخته1 1392-03-29 16:58
به نقل از جانباز از اصفهان:
/


کاش می فهمیدند وقتی نماینده گفتمان انقلاب اسلامی تنها '285 هزار و 534' رای بیشتر از گفتمان محسن رضایی (کاندیدای همیشه در صحنه) دارد، باید زبان در کام کشید و تنها در صورت احساس ضرورت سخن گفت. کاش لااقل این را می فهمیدند که احمدی نژاد (این یگانه بی تکرار) با 'اجی مجی لاترجی' حضراتِ با بصیرت، رئیس جمهور نشد یا لااقل این وِرد روی جلیلی جواب نداد.



/
جناب جانباز خداوکیلی اگه احمدی نژادمی تونست دراین انتخابات شرکت کند چقدر رای می آورد درحالی که خودت هم خوب می دانی یکی ازدلایل کم رای آوردن جلیلی این بود که می گفتند او ادامه احمدی نژاداست واگرایشان انتخاب شود وضع گرانی و تورم وتحریم ازاین شدید ترمی شود وبه همین خاطر خیلی ها که مذهبی هم بودند به جلیلی رای ندادند.خوب خوداحمدی نژادمعلوم است حتی نصف جلیلی هم رای نمی آورد جناب جانبازاین حقیقت است می خواهی بپذیری می خواهی هم نه
نقل قول کردن
-4 #2955 سعدالدین 1392-03-29 16:57
رصد اگه قراره كامنتهايي كه در مورد دجي هست رو حذف كني اطلاع بده ننويسم
نقل قول کردن
+18 #2954 جانباز از اصفهان 1392-03-29 16:55
/
می خواستند احمدی نژاد را مدیریت کنند اما نتوانستند

الهام: اصولگرایان احمدی‌نژاد را نمی‌خواستند



من به این جمع‌بندی رسیدم که عموم اصول‌گرایانِ به اصطلاح تشکیلاتی، احمدی نژاد را نمی‌خواستند. آن‌ها آمدند تا بر احمدی نژاد قیمومیت کنند؛ آمدند احمدی‌نژاد را اداره کنند، اما...

شبکه ایران / دکتر غلامحسین الهام در گفت و گوی اختصاصی با نکات پرس اظهار داشت: ما پیش از احمدی نژاد نگران تغییر مسیر انقلاب بودیم و برای ما این موضوعیت داشت، باید بپذیریم کسی هم که کشور را نجات داد کسی نبود مگر احمدی‌نژاد، هیچ تردیدی هم وجود ندارد اما حفظ و تداوم آن موضوع اساسی و مهمی است؛ که: عشق آسان نمود اول /ولی افتاد مشکل‌ها ..
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت خاطر نشان کرد: در دولت دهم از اول مشکلاتی ایجاد شد؛ برخی از مشکلات ربطی به رویکرد آقای احمدی‌نژاد ندارد. من به این جمع‌بندی رسیدم که عموم اصول‌گرایان به اصطلاح تشکیلاتی، احمدی‌نژاد را نمی‌خواستند؛ یک دوره‌ای هم اضطراراً آمدند و بلکه از روی اضطراب آمدند.

وی تصریح کرد: یعنی اضطراب هم داشتند که باید احمدی نژاد را مدیریت و اداره کنند و الا چه‌ها که می‌شود؟! آن‌ها آمدند تا بر احمدی نژاد قیمومیت کنند؛ آمدند احمدی‌نژاد را اداره کنند، اما ظرفیت ایشان اجازه مدیریت شدن نمی‌دهد؛ یک مدیر استراتژی و راهبردی که خلاقیت و مدیریت ویژه ای در این عرصه دارد، لذا مدیریت نشد اما از همه آن‌ها استفاده کرد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در دولت نهم هم نمایندگانی وجود داشتند که حتی در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری یعنی سوم تیر همراه احمدی نژاد نبودند افزود: برخی هم به ناچار آمده بودند اما در مسیر حرکتی که احمدی‌نژاد می‌خواست نبودند و برای تحقق اهداف رییس‌جمهور مانع به حساب می‌آمدند؛ بنابراین عده‌ای حذف شدند و برخی حتی تا آخر دولت هم آمدند.

دکتر الهام خاطر نشان کرد: همین‌ها که بعداً مشکلات جدی‌تری برای احمدی‌نژاد ایجاد کردند، اگر می‌ماندند نیز به علت عدم تحرک و پویای بی‌شک مشکلات جدی‌تری ایجاد می‌شد.

www.inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=155949&Rate=0

/
نقل قول کردن
-7 #2953 مهدی 110 1392-03-29 16:49
به نقل از منتظر عدالت:


لطفآ در رد این احتمال ( کوروش = ذوالقرنین ) یک نظریه مخالف بر تفسیر المیزان بزنید تا ما مفسر خبره تر از علامه طبا طبا یی را زیارت کنیم یعنی .....

با سلام
این مطالب را مطالعه فرمایید
چرا کوروش، ذوالقرنین نیست؟!
www.ehtejaj.com/main/?p=2494
کوروش به اصتلاح کبیر ذوالقرنین قرانی نیست
cyrus2.blogfa.com/post-2.aspx
زندگی نامه کوروش کبیر
cyrus2.blogfa.com/
حتما به همه دوستان توصیه می کنم بخوانند بسیار مفید است
نقل قول کردن
0 #2952 جانباز از اصفهان 1392-03-29 16:47
/
افول یک ستاره / چرا 'پناهیان' شبیه 'روانبخش' شده است



کاش می فهمیدند وقتی نماینده گفتمان انقلاب اسلامی تنها '285 هزار و 534' رای بیشتر از گفتمان محسن رضایی (کاندیدای همیشه در صحنه) دارد، باید زبان در کام کشید و تنها در صورت احساس ضرورت سخن گفت. کاش لااقل این را می فهمیدند که احمدی نژاد (این یگانه بی تکرار) با 'اجی مجی لاترجی' حضراتِ با بصیرت، رئیس جمهور نشد یا لااقل این وِرد روی جلیلی جواب نداد.

شبکه ایران – محمد حسین حیدری/ حجت الاسلام پناهیان را به حق باید پدیده حوزه و روحانیت در یک دهه اخیر نامید؛ روحانی که لااقل در قیاس با سایر هم صنفانش خوش درخشیده است. درخشش پناهیان در سال های اخیر به قدری چشمگیر بود که انتظار و سلیقه افکار عمومی در برخورد با مبلغان دینی را ارتقاء داد.

پس از آن، کسانی که دقایقی پای منبر پناهیان می نشستند دیگر حاضر نبودند تا به راحتی گوش خود را در اختیار هر خطیبی قرار دهند، آن هم به صورت رایگان.

پناهیان به سرعت تبدیل به یکی از اصلی ترین الگوهای طلاب جوان شد. طلاب جوان با مشاهده اقبال کم نظیر جوانان و دانشجویان به پناهیان، به الگو گیری از او روی آورند. ادبیات متفاوت و آبرومندانه، بیان سخنان شورانگیز، برخورداری از تم روشنفکری، احترام به مخاطب و ملاحظه شعور مستمعین، نظریه پردازی در حوزه های گوناگونی چون هنر، فرهنگ و سیاست و از همه مهمتر شجاعت در پرداختن به مسئله مهدویت (که بعضا با مهر تایید رهبر انقلاب نیز مواحه شد)، پناهیان را به محبوب ترین خطیب به خصوص نزد جوانان و دانشجویان انقلابی و مذهبی تبدیل کرد.

علیرضا پناهیان اما این روزها فاصله زیادی دارد با خطیب محبوب و انقلابی روزهای نچندان دور؛ فاصله ای دور و دراز که باور آن مشکل است. حد فاصل "پناهیان دیروز" با "پناهیان امروز" حدفاصل صراحت است تا محافظه کاری، شجاعت تا تذبذب و صداقت تا سیاسی کاری.

این روزها حتی جوانان و پامنبری های پناهیان نیز حیرت زده تناقضات او را به نظاره نشسته اند. مرور رفتار پناهیان در سال های اخیر نشان می دهد که افول پناهیان یک حادثه دفعی نبوده است، پناهیان در حقیقت یک روند نزولی را طی کرده است. روندی که او را از یک روحانی تراز اول تا سرحد یک چهره سیاسی دم دستی فروکاست. در این زمینه می توان به نمونه هایی اشاره کرد:...........

www.inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=155689&Rate=0

/
نقل قول کردن
+8 #2951 صادق راستین 1392-03-29 16:40
به نقل از مهدی:
... اگر به نگرش ایشان در مسائل سیاسی بیشتر دقت کنیم، می بینیم که خواسته اصلی ایشان در تمام این سالها حفظ وحدت و ثبات است...


به عنوان یک سرباز آقا عرض می کنم، نحوه تعامل حضرت آقا با دکتر در یکسال گذشته برای خود بنده هم سوال است ولی...
ولی ایمان دارم که او بیشتر از من می داند و از من به من و از دکتر به دکتر، دلسوز تر است... ایمان دارم... اینکه تاکتیک چه باید باشد را او تعیین می کند... فرق رهبر همین است دیگر... و کارنامه درخشان هم دارد... بسیار درخشان...

zz:


حرفاتون کاملا درست و این درست بودن بزرگتر سرگیجه رو برای ما آورده.

شرایط امروز نشون میده فعلا وحدت بر سر نبودن احمدی نژاد شکل گرفته و پس ما هم همراه رهبر عزیزمون صبر میکنیم.

درک اوضاع امروز خیلی راحت نیست فقط اینو میدونم که باید بغض رو تو گلو نگه داریم برای روز مبادا و پشت رهبر عزیزمون بمونیم حتی اگر نتوستیم حکمت تصمیم ایشون رو متوجه بشیم.

انشا الله همه در این آزمون سخت ولایت مداری سر بلند بیرون بیام.

ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
نقل قول کردن
+16 #2950 مهدی 1392-03-29 16:19
... کوچکترین مثالش وقایع 88 است... همه دیدیم که رهبر چگونه مدیریت کرد... اگر بعضی از کاربران اینجا رهبر بودند، مطمئنا موسوی و کروبی را همان هفته اول اعدام کرده بودند! اما او چه کرد... بدون هیچگونه تعارفی، تنها شخصی است که هنوز بنده را غافلگیر می کند... تصمیمهایی می گیرد که در عین عدالت و آرمانخواهی، جامع الشرایط است... اگر به نگرش ایشان در مسائل سیاسی بیشتر دقت کنیم، می بینیم که خواسته اصلی ایشان در تمام این سالها حفظ وحدت و ثبات است...

بنده نمی خواهم سر شما را درد آورم و همه این توضیحات را بیشتر و بهتر از بنده می دانید... عرض بنده این است که اگر ما به این چنین باوری برسیم که همه چیز را به دست هدایت شده سید علی بسپاریم، همه مشکلات و مصائب برای ما حل می شود... نکته این است که در همه حالایمان داشته باشیم... حتی اگر به ضررمان باشد... پر واضح است که مدتی است امتحان ما شروع شده است و فقط ایمان به سید علی و صاحب او و همه ما می تواند ما را نجات دهد.... فقط همین.

به عنوان یک سرباز آقا عرض می کنم، نحوه تعامل حضرت آقا با دکتر در یکسال گذشته برای خود بنده هم سوال است ولی...
ولی ایمان دارم که او بیشتر از من می داند و از من به من و از دکتر به دکتر، دلسوز تر است... ایمان دارم... اینکه تاکتیک چه باید باشد را او تعیین می کند... فرق رهبر همین است دیگر... و کارنامه درخشان هم دارد... بسیار درخشان...

و در آخر عرایضم... خودمانیم دیگر... مگر یکی از وظایف اصلی «سید خراسانی»، نشستن تا خروج سفیانی نیست؟؟ حفظ آرامش و تعادلی که برای روز موعود بسیاربه درد ما می خورد... من که این طور فکر می کنم...

ببخشید زیاده شد... شرمنده...

با مهر و احترام


zz:
نقل قول کردن
-2 #2949 میلاد 1392-03-29 16:06
به نقل از دلسوخته1:

جناب میلاد خودت با دوگوش خود ودوچشم خود دیدی که روحانی به این ها گفته برید توخیابون چنین شعارهایی بدهید

پاسخ شما هیچ ارتباطی با حرف من ندارد - برای جواب دادن عجله نکنید خوب حرف را بخوانید و دقت کنید تا منظورش را بفهمید
نقل قول کردن
+2 #2948 خادم المهدی 1392-03-29 16:04
تشکر از رصد... @};- :x
نقل قول کردن
+6 #2947 مهدی 1392-03-29 16:03
به نقل از صادق راستین:
این مطلبی که برای دکتر کوچک زاده گذاشتم: واقعا برای خودم متاسفم که تو دوره ای زندگی می کنم که ظالمان حاکمند...
قوه قضاییه که جرات برخورد با فتنه گران رو نداشت و نداره...
...

کاش او شهید شده بود، تا برای همه مقدس میشد و کسی جرات توهین به او نداشت.


سلام و درود
این بزرگترین سوالی است که در ذهن همه ما جا گرفته است و بر پایه بحثهای بسیار متفاوتی است... که واقعا در یک مقال نمی گنجد و اصلا 70 درصد کامنتهای اینجا دور و بر همین مسائل است... خیلی در این باره بحث شده است... دوستان بارها و بارها از زوایای مختلف به این مسئله نگاه کرده اند... تفاسیر هم متفاوت است...
جسارتا بنده به روش خودم با ذکر یک خاطره سعی می کنم مطلبی را بگویم... البته فکر می کنم که بتوانم!
در زمان انتشار مستند ظهور بسیار نزدیک است و در آن هیاهوهای تریبونهای مختلف، به بنده مطلبی گفته شد... از طرف شخصی مهم... قبلا هم در این باره نوشته ام... ایشان پس از شنیدن حرفهای من درباره مستند و فلان و بهمان، فقط یک جمله گفت: امان از دست شما بچه حزب اللهی ها! خلاصه حرفهای استاد قدیمی ما این بود که شماها حرفتان درست است ولی فقط به خاطر اینکه
« وحدت» را ممکن است خدشه دار کند، اشتباه بود...بگذریم...
الغرض... اگر مقداری ژرفتر بخواهیم به مسائل سیاسی ایران در مدت زعامت آقا سید علی خامنه ای نگاه کنیم، مهمترین اولویت او در طی همه این سالها حفظ وحدت بوده است... در همه شرایط و همه حال... در خاطرتان داستانهای عجیب و غریبی که داشته ایم را مرور کنید... به وضوح دیده ایم که آقا چطور فراکارشناسانه مدیریت فرموده اند... البته در برخی موارد، ما مدتی طول کشیده است تا حکمت آقا را بدانیم... و بلا استثناء در همه موارد چقدر به کوتاهی فکر محدود خودمان خندیده ایم و به داشتن رهبری چون او فخر فروخته ایم... این وحدت که عرض می کنم، خیلی معانی گسترده ای دارد و برای خودش داستانی است... اساسا به نظر حقیر، توانایی فهم و درک این مطلب از سوی هر ایرانی، میزان وابستگی او به آقا را نشان می دهد... پس مهمترین کار ما حفظ وضعیت ثبات است... آرامش... صلح و تقریبا همینی که می بینید...

ادامه دارد...

zz:
نقل قول کردن
+6 #2946 حاج ناصر 1392-03-29 16:00
به نقل از دلسوخته1:

11روزخانه نشینی ومقاومت درباره عزل مشایی وحکم حکومتی در دو مورد مشایی ومصلحی وقضیه مجلس زاویه نبود.احتمالا بدل احمدی نژادبوده واحمدی درپاستوربوده کی ندیده بودش =)) :-O

برادر محترم اشتباهتون اینجاست که فکر می کنین 11 روز خانه نشینی به خاطر عزل مشائی و مصلحی بوده. این اطلاعات رو همان مافیای ثروت به خورد ملت دادن. ان شا الله اگر به صلاح مملکت باشه تمام علت خانه نشی گفته خواهد شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد