رایحه ظهور

پيچ تاريخي در دوراهی سازش یا مقاومت / امام خامنه اي : ايستادگي ملتها شرط ظهور/بهار بشريت در راه است



در حالی که توطئه هاي جهانخوران و مزدورانشان برای تاثیرگذاری در انتخاب بزرگ ملت ايران و تحمیل گزینه سازش به نهایت رسیده و انواع تهدیدهای سیاسی و نظامی و تحریم های اقتصادی ، فناوری و علمی را در بر می گیرد ، انقلاب مشرق زمین اینک در حال ورود به مرحله ای حساس از تاریخ خویش است ، پيچ تاريخي به دو راهی سازش یا تداوم مقاومت رسيده است ، اینک چشم جهانیان به ايران اسلاميست كه كدام را برخواهد گزيد ، محرومان و مستضعفان نگران و صالحان چشم به فضل الهي دارند تا بار دگر لطف الهي دلها را هدايت فرمايد ، اما نتيجه هرچه باشد يقيناً حزب الله پيروز است...

 

» ابتدای نظرات (910)

با تبريك حلول ماه مبارك شعبان و مناسبتهاي فرخنده اين ماه به همه دوستان

حدود يك دهه پيش بود كه نائب امام زمان(عج) اندكي پيش از آغاز رويارويي بزرگ انقلاب اسلامي ايران با مستكبران بر سر موضوع هسته اي در فرخنده سالروز ميلاد منجي عالم بشريت بشارت دادند كه :

 

در مقابل قدرت مادی مستکبران عالم ، زمینه این وجود دارد که آحاد بشر بتوانند بر روی حرف حق خود بایستند ، چنین روزی روز ظهور امام زمان(عج) است . آن روز ، روزی است که منجی عالم بشریت ظهور کند و پیام او همه دلهای مستعد را که در همه جای جهان هستند به خود جذب کند.

نيمه شعبان سال 1380

و اينگونه بود كه رويارويي مردم مشرق زمين با جهانخواران و ياران دجال كه از دو دهه قبل آغاز شده بود اين بار بر سر موضوع حساس سلاح هسته اي وارد فاز جديدي شد ، هرچند در ابتدا تفكر غربگراي حاكم بر دولت اصلاحات با توجيهات ظاهراً عقلاني قدم به قدم در برابر دشمنان عقب نشست ، اما موج بلند انقلاب كه در سال 84 به پا خواست و انقلاب سوم نام گرفت موضعي تهاجمي به سرعت دشمنان را عقب نشاند و به انفعال كشاند و عملاً مقاومت بزرگ مستضعفان در برابر زياده خواهي هاي مستكبران را آغاز كرد ، مقاومتي كه الگوسازي در نهايت مي توانست با جذب قلوب توده هاي مردم در جهان زمينه را براي خيزش نهايي بر عليه ظلم و ستم آماده سازد.

 

برپايي نهضت مبارك خدمت رساني و عدالتخواهي و پيشرفت و آباداني در داخل و تهاجم همه جانبه بر دشمنان در محافل و مجالس بين المللي و حمله به پاشنه آشيل صهيونيسم بين الملل فصلي نوين از تاريخ انقلاب اسلامي بلكه تاريخ اسلام را رقم زد ، مسلمانان منطقه بلكه سراسر جهان با آغاز موج جديد انقلاب از يك سو و پيروزيهاي درخشان خط مقاومت در جنگ 33 روزه و 22 روزه و ... آنچنان برانگيخته شدند كه با اندك بهانه اي موج بزرگ بيداري اسلامي كه تداوم موج جديد انقلاب در ايران اسلامي بود را براه انداختند. كه بسرعت فتوحات درخشاني كسب كرده و علي رغم توطئه ها و چاره انديشي هاي مستكبران هنوز كه هنوز است تداوم داشته و به پيش مي رود.

منطقه آماده يك تغيير و دگرگوني اساسي است ، تغييري كه دوستان و دشمنان آنرا از مدتها پيش پيش بيني كرده اند ، خاورميانه اسلامي يا خاورميانه آمريكايي ، دشمنان كه با در دست داشتن نشانه ها و دلايل متعدد مي دانستند كه دير يا زود شرايط امروز براي تغييرات اساسي پيش خواهد آمد ، در نظر داشتند كه با پيش دستي تغييرات دلخواه خود را اعمال كرده و منطقه را آنگونه كه منافع آنها ايجاد مي كنند، شكل دهند ، حتي مزدوران اصلي اين تغيير نيز مشخص شدند اما تدبير بي نظير سران جبهه حق كه گاه رنگ تهديد و هشدار مي گرفت و گاه رنگ كوتاه آمدن دشمن فريب ، نقشه آنها را سال به سال و ماه به ماه به عقب انداخت تا با تحقق وعده بيداري اسلامي شرايط به نفع جبهه حق تغيير كرد ، ضعف و سستي روز افزون در شبكه اختاپوسي وهابيت از يك سو ، ضعف روز افزون اشغالگران صهيونيست از يك سو و قدرت يافتن خط مقاومت از سويي ديگر ، وحشت دشمنان را در پي داشت و اينگونه بود كه آنها در نهايت با ترديد و اختلاف همانگونه كه انتظار مي رفت مرحله نهايي نقشه شوم خود را كه در افغانستان و عراق آغاز كرده بودند از سوريه شروع كردند به اميد آنكه با فتح سوريه و عراق آن را در تسليم يا اشغال ايران خاتمه دهند.

اما به لطف حق و ايستادگي محور مقاومت نقشه آنها در سوريه مطابق ميلشان پيش نرفت و از مزدوران سلفي و وهابي كاري برنيامد ، و اينك چاره اي جز مداخله نظامي خود و يا مزدور اصلي شان در سوريه باقي نمانده است.

اما از سويي ديگر ايران اسلامي پس از 8 سال مقاومت و پذيرش تبعات سياسي - اقتصادي آن همزمان با پيشرفتهاي همه جانبه در داخل ، اينك در آستانه انتخاب سرنوشت ساز ديگري قرار دارد ، دو راهي مقاومت يا تسليم ، راهي مردم را به تداوم مقاومت و ايستادگي و عزت و افتخار فرا مي خوانند و راهي ديگر به دنيازدگي و تسليم و كوتاه آمدن در برابر مستكبران (البته با ادبياتي مناسب)

دوستان و دشمنان نگران و مضطربند ، آيا خداوند بار ديگر لطف خود را شامل حال ما خواهد كرد ؟ آيا ادامه راه ما مقاومت خواهد بود يا سازش ؟ يا شايد ممكن است اينجا پايان راه باشد ، چه مقاومت چه سازش ، شايد اين آخرين امتحان باشد براي همه ، امتحاني كه نقش افراد را در يك واقعه بزرگ الهي مشخص خواهد كرد.

نتيجه اين انتخابات هرچه كه باشد ، ظواهر ، پيروزي خط مقاومت را نشان مي دهد ، دلايل و نشانه هاي روايي ، تاريخي و عقلاني از در راه بودن تحقق كامل وعده الهي ظهور خبر مي دهد ، بشارتي كه بارها و بارها در بيانات بزرگان در طي ساليان اخير به چشم مي خورد.

ممكن است نتيجه انتخابات دشمنان را وحشت زده و مايوس كرده و آنها را به انتحاري ديوانه وار بكشاند و ممكن است نتيجه دلخواه آنها بوده و به طمع به دست آوردن پيروزي كامل و تسليم ايران بر فشارهاي خود به طور همزمان از داخل و خارج بيفزايند و در كوران فتنه اي سخت ، تحولات بزرگ آغاز گردد.

نتيجه هرچه كه باشد ما مكلف به انجام تكليفيم و آن دفاع از خط مقاومت و تبليغ آن است ، خطي كه دشمنان به شدت از آن وحشت دارند و بطور هماهنگ در داخل و خارج توسط مزدورانشان نامزد آن را مي كوبند همانگونه كه در طي 8 سال گذشته بزرگمرد عرصه سياست و شجاعت و خستگي ناپذيري را كوبيدند.

اعتقاد ما بر اين است كه اينك بشارت امام خامنه اي مبني بر مقاومت ملتها و توده هاي مردمي در برابر مستكبران عالم بعنوان زمينه ظهور منجي عالم بشريت ، شكل گرفته است و زمان نبرد نهايي حق و باطل فرارسيده است ، نبردي كه به فضل الهي بزودي زود و به سرعت به نفع جبهه حق و با ريشه كن شدن ظالمان و مستكبران عالم در كوتاه مدت به پاياني خوش خواهد رسيد.

بهار بشريت در راه است از خدا بخواهيم كه آماده مان كند.

..............

پ . ن :

- فيلم تبليغاتي دوم دكتر جليلي كه توسط برادر عزيز نادر طالب زاده ساخته شده توانست جبران فيلم اول را كرده و بدرخشد ، دوستاني كه اين مستند زيبا را نديده اند آن را از دست ندهند:

فیلم: مستند دوم دکتر جلیلی با عنوان «نقطه عطف»

- متاسفانه برخي از دوستان حقايق را رها كرده و در برخي از جملات و مواضع كه احتمال مصلحتي بودن آن بسيار است ، مانده اند ، چون گذشته اين دوستان را به مرور تاريخ صدر اسلام فرا مي خوانم.

- هركس رئيس جمهور شود مطمئناً براي ما و محرومان احمدي ن‍ژاد نخواهد شد ، اما اميدواريم كه آخرين رئيس جمهور قبل از ظهور باشد هرچند شرايط بسيار حساس منطقه كه هرلحظه احتمال انفجار آن وجود دارد ، اميد استجابت اين دعا را براي رئيس جمهور كنوني ، زنده نگاه داشته است.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #910 حامد 1392-08-09 19:28
آنان كه خون مي دهند
آنان كه راي ميدهند
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
يعني چي اين حرف؟
يعني اين كه هركي راي ميده با كسي كه خون مي ده يكيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
0 #909 یاران 57 1392-06-14 13:30
سلام دوستان عزیز

پایگاه اطلاع رسانی نهضت عدالتخواهان ولایتمدار با مطالبی بسیار مهم بروز است.
نقل قول:
نقل قول:


_بازخوانی یک مقاله/ طلبه سیرجانی بر لبه تیغ تیز.../ این حرکت محکوم به پیروزی! است.

به نظر حقیر حرکت این طلبه یکی از موفق ترین حرکت های عدالتخواهانه در چند سال اخیر بوده و هست. این مدل تا همین الان هم به پیروزی های بزرگی دست یافته و اصلاً محکوم به پیروزی! است. به انگیزه پاسخ به یک سؤال مهم، تحلیلی از حرکت این طلبه غیور سیر از جان به دست خواهم داد.

_دانلود سخنرانی حاج علیرضا پناهیان/ پاسخ به یک سوال مهم که خیلی اوقات از مردم کوچه وبازار می شنویم:اگر آقا می دانند مشکلات را چرا حل نمی کن؟! - برخورد امام خامنه ای با مفاسد چگونه است ؟ - وظیفه ما چیست؟

یکی از سوالاتی که در ذهن بعضی از افراد وجود دارد، این است که با وجود حاکمیت ولی فقیه و نائب امام زمان(ارواحنا فداه) چرا همچنان باید شاهد برخی از مصادیق ظلم و فساد در جامعه باشیم؟

_مجموعه فیلم، کلیپ و مستند از نهضت عدالتخواهان ولایتمدار و طلاب عدالتخواه:بخش اول بخش دوم بخش سوم(جدید) بخش چهارم(جدید)

بسیاری از دوستان دغدغه این را داشتند که از این جریان عدالت طلبی ، فیلم و یا کلیپ زیادی در فضای رسانه ای کار نشده و کم تر مستند سازی به هر دلیل روی آن تمرکز کرده ، حال آنکه ظرفیت این حرکت عدالتخواهانه برای کارهایی همچون مستند سازی بسیار زیاد است ، به همین دلیل ما قصد داریم در حد توان خودمان فیلمها و کلیپ های مختلف درباره نهضت عدالتخواهان ولایتمدار در طول 7 سال اخیر را به مرور در این سایت قرار دهیم. سعی ما بر این بوده است که در این چهار مجموعه فیلم؛ تاریخچه این حرکت، هدف و مبانی کار و سوالاتی که بعضا وجود دارد را تبیین نمائیم. انشاالله که مورد استفاده قرار گیرد.

_«یاوران نهضت عدالتخوان ولایتمدار در شبکه های اجتماعی»

از رسانه های مهم و بسیار موثر در تحولات و برنامه ریزی ها شبکه های مختلف اجتماعی است که استفاده از آن ها چه در ایران و چه سایر نقاط جهان در چند سال اخیر به طور قابل توجهی افزایش داشته است.
بدین جهت ما و سایر دوستانمان نیز سعی کردیم در برخی از این شبکه های اجتماعی حضور داشته باشیم.


و دست آخر هم کلیپی بسیار زیبا از حاج علیرضا پناهیان_جانا سخن از زبان ما می گویی! _ انقلابی متفاوت از بقیه...

همه این مطالب در:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
+2 #908 . 1392-04-28 13:23
نقل قول کردن
+1 #907 . 1392-04-28 13:21
نقل قول کردن
0 #906 زنده باد بهار! 1392-03-26 13:25
پیام تبریک حسن نصرالله خیلی پیام داره!!!
نقل قول کردن
0 #905 مجنون مهدی 1392-03-24 00:34
سلام !انتخاب آن طور که سخت به نظرمی آید بسیارساده است شما ببینیدکشورهای غارتگر غربی وصهیونیستی ازکدام کاندیدا حمایت می کنندبعدتکلیف مشخص است وبعد باتوکل برخدا وسیلی بردولت های غربی ورژیم صهیونیستی انتخاب خود رادرست برعکس آنان انجام دهید
نقل قول کردن
0 #904 جدید 1392-03-23 15:57
مشاهده شدن نادرترین شهاب سنگ تاریخ بعد از 83 سال شهاب سنگ Delphinid یا Gamma Delphinid meteorsاز سال 1930 تا کنون مشا هده نشده بود و دو روز پیش در 11 june این اتفاق همه رو شگفت زده کرد.آیا خبری در راه است؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
+1 #903 خودم-ابدارچی سایت 1392-03-23 14:14
به نقل از ملا لغتي:

امير كبير ثاني ؟؟؟؟؟؟استغفرالله ...بفرماييد" فريدون خان كفگير اول"

حاج مهردادف میدونم کاندید مورد نظرتو دوس داری ولی دیگه اغراق تا این اندازه هم درست نیست. شاید ایشون از امیر کبیر هم بالاتر باشن :D
بفرما چایی. صلواتیه. پولش رو علی اصغر حساب کرده
ملا لغتی بفرما چایی مال خودمی دو تا استکان واست میارم :D
نقل قول کردن
0 #902 ملا لغتي 1392-03-23 13:41
به نقل از مهرداد:

زنده باد زنده باد

امیر کبیر ثانی
دکتر حسن روحانی

امير كبير ثاني ؟؟؟؟؟؟استغفرالل ه ...بفرماييد" فريدون خان كفگير اول"
نقل قول کردن
+1 #901 دانیال 1392-03-23 13:19
قالیباف و رضایی را تخریب می کنند چون از برنامه ها ، اعتبار و اقتدارشان وحشت دارند
نقل قول کردن
0 #900 عبد یک 1392-03-23 12:42
دوستان یه سری بزنید:
jalilyiut.blogfa.com/
نقل قول کردن
+1 #899 سعاح 1392-03-23 12:02
به نقل از مجتبی قدیم:
2::
آقای جلیلی! هنوز به جایی نرسیده وارد حاشیه شدید. به جای پرداختن به نیاز های اصلی مردم
...
هنوز خبری نشده؛ حالا بعضی ها قاطی کردند؛ بعضی ها اشتباه می کنند؛ بعضی ها هم فریب خوردند، حالا جدا بشه...
کیفش تازه مونده!
نه اینکه بجنگیم، حالا جنگ لازم نیست، همین جنگه دیگه...

سلام برادر عزیز
توی این وانفسا که خیلی ها با بهانه ای دفاع از ولایت چسپیده اند به منافع گروهی و حذبی و جناحی شان اینجور دفاع شما از حق و حق دار و به چالش کشیدن ظالمان و غافلان یک هوای تازه است۔ خداوند خیرتان دهد و در جوار یاوران حق قرار دهد که نگذاشتند خط بین حق و باطل هیچ وقت کمرنگ شود۔

بزرگ ترین لطمه بر خاکریز آقا رو آنهای وارد کرده اند که دلشون به خوش سابقه بودنشون خوش است۔

آقای حسن رحیم پور شما که حسین عقل سرخ نوشتید چرا دولت رو به گاو نه من شیرده خطاب کردید؟

آقای حسن عباسی شما که استاد در امور استراتیژیک غرب هستید چرا اجازه دادید این جریان معدوم انحرافی در کشور نهادینه شود؟

آقای استاد رائفی پور شما که در مورد فراماسونرها این قدر تبیین کرده اید چرا برخلاف نظر آقا که از احمدی نژاد برای زنده کردن نام امام زمان روحی و ارواحنا له الفداه و حضرت فاطمه صلوات الله علیها در مجامع بین الملل تقدیر فرموده اند به احمدی نژاد برای همین کار نیش زدید و گفتید خدا خیرشان دهد و حضار خندیدند؟

اگر محور حق و صداقت نباشد و خدائی نکرده مصالح گروه و حذب و جناح و کلوب بشه آن اسلام رو باید بوسید و گذاشت کنار۔

البته ما هنوز امیدواریم زیرا به ما وعده پیروزی رو داده اند ولو کمی دیرتر حاصل شود۔ اما این درد رو چکار کنیم این دنیا طلبی و تحجر و کوتاه بینی از دوستان رو در کجای دل قرار دهیم؟
نقل قول کردن
+1 #898 رايحه ظهور 1392-03-23 12:00
با سلام به همه دوستان

مطلب جديد سايت با عنوان :


مستند کلیپ حماسی و دیدنی: "دشمن را از دور باید دید" / امام خامنه اي : ايستادگي ملتها رمز ظهور



منتشر شد


u313.ir/.../
نقل قول کردن
0 #897 خادمی 1392-03-23 11:55
رهبر انقلاب آرام و مطمئن و بشاش بدون هیچ گونه نگرانی بر انتخاب اصلح و بیان شاخصها ، همچون گذشته تاکید نمی کند.
احمدی نژاد هم ساکت و با تحرک مضاعف عکس العملی نشان نداده

سوریه و جبهه هی درگیر در ان به روزهای حساس نزدیک می شوند.

ایا اتفاقی در راه است،ایا به بهار موعود نزدیک می شویم

آری، اتفاقی در راه است
نقل قول کردن
0 #896 جدید 1392-03-23 11:51
شیعه آنلاین:
علامه مصباح يزدي توصيه کرده اند، براي پيروزي گفتمان انقلاب اسلامي و کانديداي اصلح آقاي "سعيد جليلي" نماز امام زمان بخوانيد.
نقل قول کردن
0 #895 مجتبی قدیم 1392-03-23 11:48
منبع: ایمیل
نقل قول کردن
-1 #894 مهرداد 1392-03-23 11:46
............... ...........یک موضوع بسیار مهم .........................................
اگر ارث پدری بر پسرش بجای اموال ، بدهی باشد آیا رغبتی برای بدنبال ارث رفتن خواهد داشت

اصولگرایان اتحاد نکردند و نمی خواهند برنده شوند حداقل این دفعه را نمی خواهند


10 میراث دولت دهم برای دولت بعدی

1-‌ بدهی دولت به بانک‌مرکزی و مطالبات معوقه‌ای که رقم آن بیش از 70‌هزار‌میلیارد تومان است.

2-‌ اتلاف منابع ارزی که شامل فروش نفت، فروش شرکت‌های دولتی و فروش اوراق مشارکت است به‌طوری‌که در عمر دولت دهم بیش از صد‌هزار‌میلیارد تومان اوراق مشارکت به فروش رفته است که دولت بعدی باید اصل و فرع آن را به میزان 170‌هزار‌میلیار د تومان پس دهد.

3-‌ میراث بعدی این دولت بی‌اعتمادی است.

4-‌ لوث‌کردن مسئولیت‌ها در سطح کشور از سطح بخشداری، فرمانداری و استانداری گرفته تا سطح وزرا به‌طوری‌که امروز هر یک از مسئولان کشور با توجه به عملکرد دولت‌های نهم و دهم خود را محق می‌داند که در چند سمت بالاتر قرار بگیرد.

5-‌ جابه‌جایی مدیران کشور به‌طوری که در 30 استان بیش از 90‌بار استانداران جابه‌جا شده‌اند.

6-‌ پیچیده‌شدن پرونده هسته‌ای میراث بعدی دولت احمدی‌نژاد برای دولت آینده است.

7-‌ انسداد در روابط تجاری با کشورها به‌طوری‌که در حال حاضر با توجه به تحریم‌ها هیچ کشتی‌ای با پرچم ایران حق تردد در آب‌های آزاد را ندارد.

8-‌ پذیرش قطعنامه‌های مختلف از سوی شورای امنیت، میزان قطعنامه‌ها طوری بود که ما در جنگ تحمیلی این میزان قطعنامه دریافت نکرده بودیم.

9-‌ سفرهای بی‌خاصیت داخلی و خارجی که تنها برای اقتصاد کشور هزینه گذاشت.

10-‌ با تورم بالای 30‌درصدی که در بخش خوراکی‌ها که جزو مایحتاج ضروری مردم محسوب می‌شود، با تورمی بیش از 50‌درصد روبه‌رو هستیم. در کنار این نرخ بالای تورم، بیکاری نیز باوجود تغییر تعریف اشتغال شرایط مناسبی ندارد.

پس روحانی برنده است .....
نقل قول کردن
+1 #893 مجتبی قدیم 1392-03-23 11:44
2::
آقای جلیلی! هنوز به جایی نرسیده وارد حاشیه شدید. به جای پرداختن به نیاز های اصلی مردم در سخنرانی های خودتان مکررا از جریان موسوم به انحرافی تبری جستید.
بسیاری از مردم نمی دانند جریان انحرافی یعنی چه؟ یعنی که؟
3::
آقای جلیلی! آیا راست است که شما یک حداقلی تشکیل دادید و برای نیازها و دقدقه های آنها سخنرانی می کنید؟
4::
آقای جلیلی! برایم سوال پیشامد که چطور شما خطر یک فرد غائب را از افراد حاضر و آماده به جنگ در صحنه بیشتر می بینید و لطف خود را مکررا شمال حال آن فرد غائب میکنید.
5::
آقای جلیلی! انگار شما از یکسری مسائل آگاهی ندارید. من به عنوان یک احمدی نژادی برایتان می گویمو گوش هایتان را تیز کنید.
بیعتی که احمدی نژاد و احمدی نژادی ها با رهبری کرده اند یک بیعت خونی است!
6::
آقای جلیلی! اگر شما هم بخواهید میان احمدی نژادی ها و رهبری و نظام القای دودستگی کنید، هرگز موفق نخواهی شد.
شما که کاندید ریاست جمهورری هستید باید بدانید که رئیس جمهور باید برای تمام مردم ایران باشد و نفقط یک قشر خواص.
رئیس جمهور نباید به افراد جامعه برچسب بزند و آنها را از دایره نظام خارج کند.
حتی رئیس جمهور باید به دنبال آن باشد تا افرادی که می خواهند خوارج از نظام کنند را متوجه اشتباهشان کند و آنها را به آغوش نظام باز گزداند.
7::
آقای جلیلی! در این سالها خیلی ها به احمدی نژاد و احمدی نژادی ها فحش داده اند.
من از طرف احمدی نژاد و مشایی به شما می گویم: احمدی نژاد و مشایی همه را می بخشند حتی شما را.
8::
احمدی نژاد:
الان خبری نشده که خسته شدید...
حالا دوتا حرف بی ربط زدند؛ که حالا بزنند، با این چیرها مگر آدم...
اگر بنا بود که مومنین و موحدین با چهارتا هجوم و تبلیغات آدمهای مریض و آدمهای کوچک از صحنه در بروند که دیگر اثری از توحید وعدالت و یگانه پرستی در عالم باقی نمی ماند...
بنابراین خستگی و بی حوصلگی داریم یا نداریم؟ نداریم!
این حرف ها مال ادم های غیر از شماست...
پس همه هستیم پای کار تا آخر کار....
تازه اول عشق است!
اول عشق است تازه!
باید به روزی برسید که تمام فاسدهای عالم جلوتون بایستند! همه دنیاپرستهای عالم، همه خودخواه ها و قدرت طلبهای عالم...
اون موقع اوج کیفشه!
هنوز خبری نشده؛ حالا بعضی ها قاطی کردند؛ بعضی ها اشتباه می کنند؛ بعضی ها هم فریب خوردند، حالا جدا بشه...
کیفش تازه مونده!
نه اینکه بجنگیم، حالا جنگ لازم نیست، همین جنگه دیگه...
نقل قول کردن
0 #892 مجتبی قدیم 1392-03-23 11:42
متن نامه مهندس مشایی خطاب به مقام معظم رهبری بعد از موضع گیری رهبری در مورد دوستی با اسرائیل :
"محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام عزه العالی
سلام علیکم

با احترام به استحضار می رساند نظر به بیانات روشنگر حضرتعالی در خطبه های امروز نماز جمعه تهران که مانند همیشه فصل الخطاب بوده و خواهد بود، اینجانب ضمن اعلام تبعیت کامل خود از دیدگاه آن حضرت در موضوع مردم سرزمین های اشغالی تاکید می نماید که به عنوان سربازی کوچک در دولت خدمتگزار تمامی مساعی خود را در چارچوب سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که از سوی حضرت ولی امر مسلمین تعیین و تبیین می گردد، به کار خواهم بست، بدیهی است که موضع اینجانب در موضوع مبارزات ملت مظلوم فلسطین و رژیم غاصب و جنایتکار اشغالگر چنانکه در سخنرانی‌ها و مصاحبه های فراوان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آشکارا بیان کرده ام، ادامه مبارزات حق‌طلبانه مردم فلسطین و بازپس گیری سرزمین های اشغالی است.

اینجانب به نابودی صهیونیسم جهانی یقین دارم و آن را در دسترس می دانم و پیروزی نهایی حق‌طلبان را نزدیک دانسته و برای آنان و ملت شریف و مومن و انقلابی ایران در سایه سلامت و بقای عزتمند حضرت مستطاب عالی در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) بهترین و خالصانه ترین ادعیه را به درگاه خداوند متعال عرضه می نمایم.

ارادتمند رحیم مشایی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری."
.
نقل قول کردن
0 #891 جدید 1392-03-23 11:36
رجا نیوز:
پناهیان:امروز هر یک رای به جلیلی مشتی بر دهان دشمن است
نقل قول کردن
0 #890 مجتبی قدیم 1392-03-23 11:31
متن نامه مهندس مشایی خطاب به مقام معظم رهبری بعد از موضع گیری رهبری در مورد دوستی با اسرائیل :
"محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام عزه العالی
سلام علیکم

با احترام به استحضار می رساند نظر به بیانات روشنگر حضرتعالی در خطبه های امروز نماز جمعه تهران که مانند همیشه فصل الخطاب بوده و خواهد بود، اینجانب ضمن اعلام تبعیت کامل خود از دیدگاه آن حضرت در موضوع مردم سرزمین های اشغالی تاکید می نماید که به عنوان سربازی کوچک در دولت خدمتگزار تمامی مساعی خود را در چارچوب سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که از سوی حضرت ولی امر مسلمین تعیین و تبیین می گردد، به کار خواهم بست، بدیهی است که موضع اینجانب در موضوع مبارزات ملت مظلوم فلسطین و رژیم غاصب و جنایتکار اشغالگر چنانکه در سخنرانی‌ها و مصاحبه های فراوان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آشکارا بیان کرده ام، ادامه مبارزات حق‌طلبانه مردم فلسطین و بازپس گیری سرزمین های اشغالی است.

اینجانب به نابودی صهیونیسم جهانی یقین دارم و آن را در دسترس می دانم و پیروزی نهایی حق‌طلبان را نزدیک دانسته و برای آنان و ملت شریف و مومن و انقلابی ایران در سایه سلامت و بقای عزتمند حضرت مستطاب عالی در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) بهترین و خالصانه ترین ادعیه را به درگاه خداوند متعال عرضه می نمایم.

ارادتمند رحیم مشایی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری
نقل قول کردن
0 #889 پارسا 1392-03-23 11:28
"وصیت آنان که احساس تکلیف کردند در مورد انتخابات"




شهید مهدی جعفری بیان می‌کند: از مردم غیور و شجاع می‌خواهم که در مسائل سیاسی و انتخابات وارد شوند و نگذارند ولایت فقیه و روحانیت در خط امام مظلوم واقع شوند.

در وصیت شهید اکبر ترک لادانی آمده است: امیدوارم در انتخابات رئیس‌جمهوری هر چه فعالانه‌تر شرکت کنیم.

شهید سیدرضا فاطمی تأکید می‌کند: در انتخابات با کمال شناخت، آگاهی، بصیرت و ایمان انتخاب کنید.

در نوشته شهید رضا جوادی آمده است: آگاهانه انتخاب کنید و نگذارید هوس‌های شیطانی در شما راه پیدا کند.

شهید عباس جوشقانی‌حسین‌آب ادی بیان می‌دارد: خوب دقت نمایید به چه کسی رأی می‌دهید که اگر خطا کنید روز قیامت جوابگوی خون شهیدان خواهید بود.

شهید آیت‌الله مساح بوانی می‌گوید: با حفظ شور و شوق انقلابی و حضور در صحنه انتخابات مشت محکم بر دهان ایادی استکبار بزنید.

شهید علی طباطبایی بیان می‌کند: ای مردم در صحنه باشید و افرادی را انتخاب کنید که ثمره خون شهیدان را پایمال نکنند که در این صورت شما مسئول خواهید بود.

شهید صفر جبار زارع نوشته است: در همه انتخابات شرکت کنید و رأی خود را بدهید.

شهید سید مهدی مشایخی می‌گوید: با حضور در صحنه نماز جمعه، راهپیمایی‌ها و انتخابات به حفظ دستاوردهای انقلاب و حراست از آنها بپردازید.

در وصیت شهید علی گودرزی آمده است: مواظب ضربه منافقین باشید. اینها در نهادها، انتخابات در اجتماعات نفوذ می‌کنند و ضربه می‌زنند. امام عزیزمان فرمود خطر منافقین از کفار بدتر است.

شهید محمدعلی قیصری می‌گوید: در انتخابات شرکت کنید که تکلیف الهی است. رأی شما دفاع از اسلام و قرآن است و مواظب باشید به کسانی که برای شهرت و قدرت خود را مطرح ساخته‌اند رأی ندهید.

در نوشته شهید قدم‌علی عابدینی آمده است: همیشه در صحنه باشید و پا به پای مردم صحنه‌ها را پر نگه دارید و در انتخابات فعالانه شرکت کنید و مواظب دشمنان داخلی و خارجی باشید.

شهید علیرضا کریمی می‌گوید: صحنه‌ها را خالی نکنید و وحدت خود را حفظ کنید و با شرکت در نمازهای جمعه و جماعت و برنامه انتخابات چشم دشمنان اسلام را کور کنید.

در وصیت شهید فرج‌الله رضایی آدریانی آمده است: برادران هوشیار باشید در انتخاب افراد مواظب باشید غافل نشوید که در دام تبلیغات دشمنان اسلام بیفتید حتی در رفت و آمدهای خود مراقب باشید که کسی شما را از مسیر رهبری خارج نکند.
نقل قول کردن
0 #888 مجتبی قدیم 1392-03-23 11:28
سعید جلیلی : در زمانی که جمهوری اسلامی ایران به اسم اسلام ناب و مبارزه با رژیم صهیونیستی شناخته می‌شد، بحث‌هایی همچون مکتب ایرانی و دوستی با مردم اسرائیل را مطرح کردند.

1- مکتب ایرانی : امام خامنه ای - دیدار با اعضاء جامعه مدرسین حوزه علمیه قم - 1389:
واقعا نمی خواهد(دولت) ایران را مقابل اسلام و برتر از آن قرار دهد . چرا که هیچ رئیس جمهوری به اندازه او از اسلام و آرمان ها و ارزش های اسلامی در سازمان ملل سخن نگفته و بنده با آن که همواره به مسئولان انتقاد کرده ام اما انصافا او بوده که نام امام زمان و حضرت زهرا را در محافل بین المللی احیا کرده است...این که دولت واقعا میخواهد یک مکتب ایرانی را در مقابل اسلام علم کند من واقعا این را نمی فهمم. با ملاحظه قرائن گوناگون این به دست نمی آید

دوستی با مردم اسرائیل : امام خامنه ای - خطبه های نماز جمعه تهران - 1387 :
حرفى بود، گفته شد و اشتباه بود و تمام. موضع دولت جمهورى اسلامى هم این نیست... خوب، این حرف خطائى بود، حرف درستى نبود. این را نباید وسیله‌ى التهاب قرار داد. من خواهش میکنم از همه، اینجور مسائل کوچک و مسائل جزئى را - حرفى که بر زبان کسى جارى میشود؛ مطلبى گفته میشود - وسیله‌اى قرار ندهند براى اینکه مدتى جریان‌سازى و مسئله‌آفرینى در سرتاسر کشور بشود؛ یک عده مخالف، یک عده موافق، سر قضیه‌اى پوچ. موضع نظام هم معلوم است. تمام شد.
نقل قول کردن
0 #887 محمد حسین 1392-03-23 11:25
به نقل از علی جعفری:
امام خامنه ای :

تقدير الهى را ما نميدانيم - اگر چنانچه آراء بيشترى از مردم را داشته باشد، در صورتى كه داراى رأى سديد و خوبى باشد، بهتر ميتواند از آن رأى دفاع كند؛ ميتواند در مقابل معارضين كشور بايستد. كشور ما دشمن دارد، معارض دارد.

در عرصه‌ى بين‌المللى، دشمن بين‌المللى دشمنى نيست كه با رودربايستى و با من بميرم، تو بميرى كنار بكشد؛ در دنيا سياست اين‌جورى نيست كه با رودربايستى بگوييم: طرف را خجالت‌زده كنيم، مثلاً عقب بكشد؛ نخير، هرچه شما ضعف نشان بدهيد، او مى‌آيد جلو؛ هرچه شما عقب بكشيد، او جرى‌تر ميشود.

اين را ما تجربه كرديم؛ يك جاهايى عقب كشيديم، دشمن ما جرى‌تر شد؛ يك چيزى او گفت، ما به خيال يك مصلحتى حرف او را قبول كرديم، ديديم پايش را گذاشت روى آن حرف، يك قدم آمد جلو؛ دشمن اين‌جورى است.


سلام علی آقا.خوبی برادر؟خیلی مخلصیم.

چه خبر از نظرسنجی ها؟
البته منظورم میدانیست و نه اینترنتی چون اینترنتی اصلا قابل اعتماد نیست.
خبر دارید؟

دوستان دیگر هم اگر خبری از نظرسنجی های میدانی دارید بفرمایید ممنون میشم.
نقل قول کردن
0 #886 علی-جعفری 1392-03-23 11:23
اعتراف دشمن:

آسوشیتدپرس: سیاست هسته‌ای ایران با انتخابات تغییر نمی‌کند

آسوشیتدپرس در گزارشی اذعان کرده است که فارغ از اینکه چه کسی در انتخابات برنده شود، سیاست هسته‌ای ایران تغییری نخواهد کرد.

... farsnews.com/newstext.php?nn=13920323000234
نقل قول کردن
+1 #885 محمد حسین 1392-03-23 11:22
سخنرانی‌های ایام منتهی به انتخابات، شاخص‌هایی را برای شناخت نامزد اصلح، برای مردم بیان می‌كنند.
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه‌ی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، بخش‌هایی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره‌ی شاخص‌های نامزد اصلح را كه برگرفته از ۶ سخنرانی ایشان در سال‌های ۹۱ و ۹۲ است، به ترتیب تاریخ سخنرانی منتشر می‌كند:

كار اجرایی بلد باشد و توانایی كشیدن بار سنگین اداره مملكت را داشته باشد
۹۱/۱۰/۱9

نقاط قوت امروز را منهای نقاط ضعف موجود داشته باشد ۹۲/۰۱/۰۱

توانایی مدیریت اجرائی كشور را داشته باشد ۹۲/۰۲/۰۷
معتقد به قانون اساسی و دارای روحیه مقاوم در برابر دشمنان باشد
۹۲/۰۲/۰۷

با برنامه، باتدبیر و باحكمت باشد
۹۲/۰۲/۰۷

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته باشد
۹۲/۰۲/۰۷

مهذب به اخلاق باشد، به حاشیه‌ها نپردازد و وعده بی‌مبنا ندهد
۹۲/۰۲/۰۷

تدین، تعهد، آمادگى و توانائی انجام كار بزرگ مدیریت عالی اجرائی كشور را داشته باشد
۹۲/۰۲/۱۶

كارى، مردمى، مقاوم، ارزشى، باتدبير و قانون‌مدار باشد و درد مردم را حس كند ۹۲/۰۲/۱۶

پیش‌برنده كشور در عرصه‌های مادی و معنوی باشد ۹۲/۰۲/۲۵
انسانی شايسته‌، وارسته‌، باعزمِ، مؤمن، انقلابى و با همت جهادى باشد ۹۲/۰۲/۲۵

همتش بر حفظ عزت و حركت كشور در جهت هدفهای انقلاب باشد
۹۲/۰۲/۲۵

شعارهایی بدهد كه منطبق با واقعیات كشور باشد
۹۲/۰۲/۲۵

بتواند با امانتِ كامل بار سنگين ریاست جمهوری را بر دوش بكشد ۹۲/۰۲/۲۵

تواند برای بازكردن گره مشكلات، ایستادگی، عزت ملی و آینده كشور تلاش كند
۹۲/۰۳/۰۶

ریخت‌و‌پاش و تبلیغات زیاد از اندازه نداشته باشد ۹۲/۰۳/۰۶



به نظر شما چه کسی با این معیارها بیشتر همخوانی دارد؟
نقل قول کردن
0 #884 علی-جعفری 1392-03-23 11:20
امام خامنه ای :

تقدير الهى را ما نميدانيم - اگر چنانچه آراء بيشترى از مردم را داشته باشد، در صورتى كه داراى رأى سديد و خوبى باشد، بهتر ميتواند از آن رأى دفاع كند؛ ميتواند در مقابل معارضين كشور بايستد. كشور ما دشمن دارد، معارض دارد.

در عرصه‌ى بين‌المللى، دشمن بين‌المللى دشمنى نيست كه با رودربايستى و با من بميرم، تو بميرى كنار بكشد؛ در دنيا سياست اين‌جورى نيست كه با رودربايستى بگوييم: طرف را خجالت‌زده كنيم، مثلاً عقب بكشد؛ نخير، هرچه شما ضعف نشان بدهيد، او مى‌آيد جلو؛ هرچه شما عقب بكشيد، او جرى‌تر ميشود.

اين را ما تجربه كرديم؛ يك جاهايى عقب كشيديم، دشمن ما جرى‌تر شد؛ يك چيزى او گفت، ما به خيال يك مصلحتى حرف او را قبول كرديم، ديديم پايش را گذاشت روى آن حرف، يك قدم آمد جلو؛ دشمن اين‌جورى است.

نقل قول کردن
0 #883 پارسا 1392-03-23 11:17
نقل قول کردن
0 #882 خادم الرضا 1392-03-23 11:16
به نقل از عباس محمدی:


سازش با غرب نظام را به خطر می اندازد . نه پایفشاری بر حق مسلم ملت .
شما میتونی تضمین بدی در صورت پذیرش توقف حق هسته ای غرب مطالبه جدیدی نخواهد داشت ؟

یادتون باشه در زمانی که غنی سازی را متوقف کرده بودیم . غرب درخواست کرده بود دروس علوم هسته ای هم از دانشگاهها برچیده بشه و...

وَلَن تَرْضَى عَنكَ الْيَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ...
و هرگز يهوديان و ترسايان از تو راضى نمى‏شوند مگر آنكه از كيش آنان پيروى كنى ....
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
0 #881 محمد حسین 1392-03-23 11:15
به نقل از ..:

سلام

وای بر کسانی که باعث شدند دوباره اماممان بغض کند!
خدا لعنت کند کسانی رو که باعث شدند به جایی برسیم که دوباره بغض اماممون رو ببینیم. :((

farsi.khamenei.ir/ndata/news/22899/13920322_5878_16k.mp3
با الهی
به حق مولودین این ماه عظیم قسمت میدیم خودت حافظ و پشتیبان این کشور و رهبر عزیزمون باش .
مپسند به خاطر قدرناشناسی عده ای اصولگرانمای ولایتندار دوباره اشقیاء قوم بر این ملت مسلط شوند و خون به دل رهبرمون کنند.

اونایی که باعث بغض حضرت آقا شدند بهتره برن سرشونو بگذارن بمیرن! X(
تو این سایت هم کم نداریم!!!

نخواهیم گذاشت برادر.همه ی اینها که میان تو خیابون ربع طرفداران میرحسین هم نیستن پس از این جهت خیالتون راحت که روحانی دور دوم هم نمیره.
در ضمن رهبری دیروز فرمودن این سرعت ملت به سمت پیشرفت و حرکت به سمت قله بعد از انتخابات با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت و این یعنی فردی قوی روی کار خواهد آمد که قطعا روحانی نیست{با کمال احترام به طرفداران دکتر روحانی}.

در مورد بغض رهبری:ایشان احتمالا از تکرار وقایع 88 یا بدتر نگرانند و یا شاید میدانند خبرهایی در راه است.چه خوب و چه بد
نقل قول کردن
0 #880 fivhl 1392-03-23 11:15
=))

به نقل از مهرداد:

زنده باد زنده باد

امیر کبیر ثانی
دکتر حسن روحانی


=)) =)) =)) امیر کبیر =)) =)) =)) =)) امیر کبیر =)) =)) =)) با با این =)) =)) =)) =)) امیر گمیر هم نمیشه =)) =)) عجب جوک با حالی بود =)) =))
نقل قول کردن
0 #879 علی-جعفری 1392-03-23 11:13
زنگ خطر جنگ طایفه‌ای در عراق به صدا در آمده است

تعدادی از مسئولان استانداری بصره با اشاره به تلاش برخی طرف‌های داخلی و خارجی برای دامن زدن به اختلافات در عراق و ایجاد جنگ طایفه‌ای، آن را زنگ خطری برای از بین بردن وحدت این کشور دانستند.



... farsnews.com/newstext.php?nn=13920323000108
نقل قول کردن
0 #878 رصد 1392-03-23 11:11
به نقل از حمیدرضا:
از ساعت 8 امروز تبلیغات ممنوع هست.
دوستان لااقل از ما که ادعای دوستی امام زمان رو داریم انتظار میره تو این اشفته بازار و بی قانونی به قانون احترام بزاریم.لطف کنید عکس
و یا مطلب تبلیغاتی رو قرار ندین.انشالله هرچی خیره پیش بیاد.

zz:

سلام بر شما

ممنون از تذکرتون

دوستان هم لطف کنند از این به بعد به جای تبلیغ کاندید مد نظرشون فرمایشات و معیارهای حضرت آقا رو در مورد شرکت د رانتخابات و انتخاب اصلح و معیارهای اصلح را در نظرات درج کنند.
باشد که با انتخابی صحیح گامی هرچند کوچک در جهت پیشرفت عدالت سربلند ی و عزت ایران اسلامی برداریم

تشکر-رصد
@};-
نقل قول کردن
0 #877 علی-جعفری 1392-03-23 11:10
شعار هواداران حسن روحانی علیه دکتر جلیلی

در این دوره از انتخابات با مواجهه جریان سازش در برابر جریان مقاومت و ایستادگی، در اکثر شهرها شاهد ایجاد فضای دوقطبی و صف آرایی کاندیداهای اصلی این دو جریان در برابر یکدیگر بودیم که شهر قم نیز آخرین شب مهلت قانونی زمان تبلیغات را با حضور پرشور حامیان دکتر سعید جلیلی در خیابان های قم سپری نمود.

از نکات قابل توجه تجمعات خیابانی حضور طرفداران دکتر جلیلی و دکتر روحانی و نبود نشانی از حامیان سایر کاندیداها در خیابان های قم بود.
...
در این بین تجمع اصلی حامیان دکتر جلیلی در حوالی میدان 45 متری صدوق با حضور حامیان آقای حسن روحانی با التهابات خاصی همراه گردید. به طوری که حامیان حسن روحانی با سر دادن شعارهای توهین آمیزی در وصف سعید جلیلی تمامی تلاش خود را برای تخریب این کاندیدای انقلابی به کار بردند.

همچنین توزیع عکس میر حسین موسوی در میان هواداران دکتر حسن روحانی از حاشیه های دیگر چهار شنبه شب قم بود که این امر با اعتراض مردم روبرو گردید.

لازم به ذکر است که اخبار رسیده از استان هایی چون اصفهان، گرگان و کرمانشاه و ... نیز حاکی به وجود آمدن دو قطبی اصلی بین حامیان دکتر جلیلی و حامیان دکتر روحانی وبه حاشیه رفتن سایر کاندیداها است.

rajanews.com/detail.asp?id=160152
نقل قول کردن
0 #876 1111 1392-03-23 11:10
به نقل از حمیدرضا:
از ساعت 8 امروز تبلیغات ممنوع هست.
دوستان لااقل از ما که ادعای دوستی امام زمان رو داریم انتظار میره تو این اشفته بازار و بی قانونی به قانون احترام بزاریم.لطف کنید عکس
و یا مطلب تبلیغاتی رو قرار ندین.انشالله هرچی خیره پیش بیاد.

zz:


اگر اینها گوش کردند من ریشهامو میترتشم جاش ماست میمالم :-$
نقل قول کردن
0 #875 سعاح 1392-03-23 11:01
دوستان اگر کسی لینک دانلود سخنرانی حجت الاسلام مهدی میر باقری ارائه شده در ورزشگاه شهید حیدرنیا رو دارد لطفا اینجا بگذارید۔ ممنون
نقل قول کردن
0 #874 علی-جعفری 1392-03-23 10:59
ولادت حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز بر همه جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گرامی باد @};-



zz:
نقل قول کردن
0 #873 پارسا 1392-03-23 10:55
به نقل از حمیدرضا:
از ساعت 8 امروز تبلیغات ممنوع هست.
دوستان لااقل از ما که ادعای دوستی امام زمان رو داریم انتظار میره تو این اشفته بازار و بی قانونی به قانون احترام بزاریم.لطف کنید عکس
و یا مطلب تبلیغاتی رو قرار ندین.انشالله هرچی خیره پیش بیاد.

zz:




نقل قول کردن
-1 #872 حمیدرضا 1392-03-23 10:45
از ساعت 8 امروز تبلیغات ممنوع هست.
دوستان لااقل از ما که ادعای دوستی امام زمان رو داریم انتظار میره تو این اشفته بازار و بی قانونی به قانون احترام بزاریم.لطف کنید عکس
و یا مطلب تبلیغاتی رو قرار ندین.انشالله هرچی خیره پیش بیاد.

zz:
نقل قول کردن
0 #871 مهرداد 1392-03-23 10:42
به نقل از مهرداد:
صدای دریا می آید صدای اقیانوس

صدای موج ، صدای موج خروشان می آید

موجی که به سنگ های ساحل نمی کوبد

موجی که ساحل را در خواهد نوردید

موج خروشان فردا به ساحل می رسد


گوش کنید
rouhani.blogfa.com/.../...

نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد