رایحه ظهور

تاکید بر گفتمان عدالتخواهی احمدی نژاد ، رمز پیروزی دکتر جلیلی/ تداوم پیروزی مستضعفان ، وعده ای الهی


دوران پیروزی مستضعفان و محرومان آغاز شده و یقیناً به فضل الهی و همت یاران حق ، دیگر شکستی در کار نخواهد بود ، انقلاب دوم مستضعفان که سالهاست با محوریت عدالتخواهی در مرکز جبهه حق آغاز شده تداوم خواهد یافت ، خیز بلند نااهلان و نامحرمان برای سلطه مجدد بر انقلاب موعود روایات درهم خواهد شکست ، خوابهای آشفته استکبار و مزدورانش در منطقه تعبیر نخواهد شد و با انتشار اخباری شگفت انگیز و شادی بخش از سرزمین وحی ، تارو پود شیاطین از هم خواهد گسست و زمینه برای قیام جهانی مستضعفان فراهم خواهد گردید.

» ابتدای نظرات (3573)

هرچه به انتخابات سرنوشت ساز 24 خرداد نزدیکتر می شویم فضا شفاف تر می شود ، اکنون عده ی بیشتری به قرابت بسیار گفتمان احمدی نژاد و جلیلی پی برده اند ، اما اگر این رابطه کاملاً شفاف شود احتمال پیروزی دکتر جلیلی در رقابت تنگاتنگ پیش رو چقدر است ، به عبارت دیگر ، آیا شباهت آشکار جلیلی به احمدی نژاد موجب تقویت آراء وی خواهد شد یا نقطه ضعفی است که یاران جلیلی باید به هرشیوه ممکن از ظهور آن جلوگیری کنند؟

شباهت جلیلی به احمدی نژاد ، نقطه ضعف یا قوت


این روزها تحلیلها و اظهارنظرهای مختلفی وجود دارد که نشان می دهد طیف قابل توجهی از جامعه به شباهتهای آشکار احمدی نژاد و جلیلی پی برده اند ، این شباهت در اهداف ، مواضع ، بیانات و حتی ظواهر به وضوح دیده می شود ، برخی از مخالفان تلاش دارند تا با برجسته کردن تخریبی این موضوع به مقابله با جلیلی برخیزند ، اما آیا این مسئله تا چه اندازه صحیح است ، آیا اگر جامعه یقین کند که جلیلی همان احمدی نژاد سال 92 است به وی اقبال خواهد کرد؟

پاسخ این سئوال چندان سخت نیست ، ابتدا باید دید اگر احمدی نژاد می توانست در انتخابات کنونی شرکت کند ، رای می آورد یا نه ؟ با نگاهی دقیق تر به جامعه آماری کشور به این سئوال پاسخ می دهیم ، جمعیت روستایی ما حدود 25 میلیون است که با احتساب شهرهای کوچک و حاشیه شهرهای بزرگ این رقم به 40 میلیون می رسد ، به اذعان دوست و دشمن علی رغم جو تخریب شدیدی که در محافل سیاسی و مراکز استانها و شهرهای بزرگ بر علیه دولت دهم وجود داشته و نارضایتهای زیادی را از دولت دهم و شخص احمدی نژاد فراهم کرده است ، اقدامات عمرانی دولت و رسیدگیها به اقشار مستضعف و نیازمند در روستاها ، مناطق دورافتاده ، شهرهای کوچک و حاشیه شهرهای بزرگ کاملاً برجسته بوده و مردم با همه وجود ، خدمات دولت را لمس می کنند ضمن اینکه مردم این مناطق کمتر در معرض امواج تخریب ها ، تبلیغات سوء و سیاه نمایی ها می باشند ، احمدی نژاد در میان این توده ها هنوز از محبوبیت بالایی برخودار است که به راحتی می توان آن را حداقل تا 70 درصد تخمین زد یعنی با احتساب حق رای دادن برای دوسوم 40 میلیون با مشارکت حدود 80 درصد ، حدود 18 میلیون رای قشر مستضعف جامعه با احمدی نژاد است و با حداقل چندمیلیون رای در مراکز شهرها(که محبوبیت احمدی نژاد پایین آمده است) مجموع آرای وی به بیش از 20 میلیون می رسد ، یعنی حتی احتمال پیروزی احمدی نژاد در مرحله اول انتخابات!

محرومان و مستضعفان در انتظار مردی چون احمدی نژاد

با این بررسی ساده مشخص می شود که آشکار شدن هماهنگی و هم سویی دکتر جلیلی با احمدی نژاد نه تنها هیچ آسیبی به آرای وی نمی رساند که اتفاقا خواهیم دید که تنها شانس دکتر جلیلی برای پیروزی در رقابت تنگاتنگ پیش رو مراجعه به بدنه آرای حامیان احمدی نژاد (محرومان و مستضعفان) و تلاش برای جذب آراء آنها می باشد.

تاملی بر جمعیت حامیان جریان اصولگرایان و اصلاح طلبان به خوبی صحت این ادعا را به اثبات می رساند :

جریان اصولگرایی به تنهایی شانس رای آوری ندارد

اگر بپذیریم حامیان جریان اصولگرایی در معنای خاص آن حدود 20 درصد(10 میلیون حق رای و حدود 8 میلیون شرکت کننده) جامعه باشد (هرچند در معنای عام ، اکثریت مردم ایران حامی جریان اصولگرایی که همان دلبستکی به ارزشهای انقلاب است، می باشند) و حامیان جریان اصلاحات نیز حدود 20 درصد(10 میلیون حق رای و کمتر از 8 میلیون شرکت کننده به علت غیبت اشخاص مطرح این جریان) ، 60 درصد(30 میلیون حق رای و حدود 24 میلیون شرکت کننده) از جامعه را عامه مردم تشکیل می دهند که علاقه خاصی به مباحث سیاسی رایج نداشته و به هیچ دسته و گروه سیاسی نیز وابسته نیستند ، مطمئنا رای این بخش تاثیر اصلی را بر نتیجه انتخابات دارد و هریک از جریانات و افراد که بتواند توجه بدنه جامعه که مردم عادی هستند را به خود جلب کند ، پیروز انتخابات خواهد بود ، هنر بزرگ احمدی نژاد در سال 84 و 88 برقراری ارتباط تنگاتنگ با این بخش بزرگ از بدنه اجتماع بود و نه حمایت گروهها و اشخاص.

باید پذیرفت که دکتر جلیلی با وجود نقاط قوت بسیار ، قدرت و جذابیت احمدی نژاد را ندارد و بدون تلاش برای جذب حامیان نجیب و مستضعف احمدی نژاد امکان پیروزی چندانی برای وی متصور نیست ، در حالی که جریان اصولگرایی حامی وی نیز دچار چنددستگی بوده و اتحاد لازم را ندارد ، مثال روشن در این زمینه انتخابات سال 76 و 80 می باشد که اصولگرایان علی رغم داشتن اتحاد نسبی نیز توان جذب آرای بدنه جامعه را پیدا نکرده و رقابت را واگذار کردند.

پس می بینیم که احمدی نژاد شدن جلیلی نه تنها آسیبی به آرای وی نمی رساند که اتفاقا تنها و تنها شانس پیروزی وی در رقابت سخت پیش رو این است که اقشار مستضعف و محروم جامعه تصویر احمدی نژاد را در چهره دکتر جلیلی ببیند و اطمینان داشته باشند که گفتمان عدالت و نهضت خدمت رسانی به محرومین و راه عمران و آبادانی و عدالت گستری احمدی نژاد با جلیلی ادامه خواهد یافت. این رابطه دو طرفه است یعنی تنها راه و نزدیک ترین فرد به گفتمان احمدی نژاد نیز دکتر جلیلی می باشد این مسئله در مواضع و اظهارات گذشته و حال دکتر جلیلی به خوبی مشهود است ، از طرح شعارعزت و اقتدار در سیاست خارجی و مقاومت در برابر استکبار تا توجه ویژه به محرومین تا تحسین هدفمندی یارانه ها و سفرهای استانی و ...

از این روست که شیفتگان گفتمان انقلابی احمدی نژاد اگر خواهان تداوم این جریان نورانی هستند فارغ از مجادلات سیاسی با افراد که نتیجه خاصی هم نخواهد داشت باید با تمام توان در مناطق محروم و مستضعف که شیفته و خواهان تداوم نهضت خدمت رسانی بوده در جستجوی کاندیدایی شبیه احمدی نژاد می باشند، فعالیت کنند و این همانی احمدی نژاد و جلیلی را تبلیغ نمایند.

به نظر می رسد حامیان جلیلی با پی بردن به این کلید طلایی پیروزی ، مخصوصاً در هفته پایانی تبلیغات ، رسماً پرچم حمایت و طرفداری از نهضت خدمت رسانی احمدی نژاد را بلند کنند و یاران نزدیک احمدی نژاد نیز به صراحت این مسئله را تایید نمایند و در این صورت به لطف حق سلسله پیروزی های مستضعفان با محوریت گفتمان عدالت و خدمت تداوم خواهد یافت.

دوران پیروزی مستضعفان و محرومان آغاز شده و یقیناً به فضل الهی و همت یاران حق ، دیگر شکستی در کار نخواهد بود ، که این وعده ای الهیست ، انقلاب دوم مستضعفان که سالهاست با مطالبه عدالت در مرکزیت جبهه حق آغاز شده تداوم خواهد یافت ، خیز بلند نااهلان و نامحرمان برای سلطه مجدد بر انقلاب زمینه ساز ظهور درهم خواهد شکست ، خوابهای آشفته استکبار و مزدورانش تعبیر نخواهد شد و با انتشار اخباری شگفت انگیز و شادی بخش از سرزمین وحی ، تارو پود شیاطین از هم خواهد گسست و زمینه برای قیام جهانی مستضعفان فراهم خواهد گردید.

..........

پ .ن :

در نگاه ما ورود به بحث انتخابات و انتخاب اصلح و تبلیغ آن ، تکلیف هر فرد مسلمان و انقلابی بوده و این بحث نه تنها هیچ منافاتی با بحث نزدیکی ظهور و بررسی نشانه های آن ندارد که هرگونه اهمال در این زمینه و تسلط نااهلان و نامحرمان بر انقلاب زمینه ساز ظهور می تواند موجب تاخیر در ظهور و حتی نابودی انقلاب اسلامی گردد همانگونه که امام خامنه ای(مدظله) چندماه قبل از انتخابات سال 88 هشدار دادند که : اگر شاه سلطان حسین ها بیایند کار جمهوری اسلامی تمام است ، با این توضیح کوتاه تکلیف هر انسان انقلابی دلسوز مشخص می گردد ، آنچه مذموم است قرار گرفتن در موج انتخابات با اهداف و اغراض پست مادی می باشد که دامن منتظران حقیقی امام عصر(عج) از آن مبرا می باشد بلکه رایحه ظهور موعود دل شیفتگان حق را بی تاب کرده و آنها را به صحنه حضور کشانده است ، این پیروزی ها به لطف حق ، زمینه پیروزی نهائیست.

نصرمن الله و فتح قریب و بشرالمومنین

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #3573 یاران 57 1392-06-14 13:31
سلام دوستان عزیز

پایگاه اطلاع رسانی نهضت عدالتخواهان ولایتمدار با مطالبی بسیار مهم بروز است.
نقل قول:
نقل قول:


_بازخوانی یک مقاله/ طلبه سیرجانی بر لبه تیغ تیز.../ این حرکت محکوم به پیروزی! است.

به نظر حقیر حرکت این طلبه یکی از موفق ترین حرکت های عدالتخواهانه در چند سال اخیر بوده و هست. این مدل تا همین الان هم به پیروزی های بزرگی دست یافته و اصلاً محکوم به پیروزی! است. به انگیزه پاسخ به یک سؤال مهم، تحلیلی از حرکت این طلبه غیور سیر از جان به دست خواهم داد.

_دانلود سخنرانی حاج علیرضا پناهیان/ پاسخ به یک سوال مهم که خیلی اوقات از مردم کوچه وبازار می شنویم:اگر آقا می دانند مشکلات را چرا حل نمی کن؟! - برخورد امام خامنه ای با مفاسد چگونه است ؟ - وظیفه ما چیست؟

یکی از سوالاتی که در ذهن بعضی از افراد وجود دارد، این است که با وجود حاکمیت ولی فقیه و نائب امام زمان(ارواحنا فداه) چرا همچنان باید شاهد برخی از مصادیق ظلم و فساد در جامعه باشیم؟

_مجموعه فیلم، کلیپ و مستند از نهضت عدالتخواهان ولایتمدار و طلاب عدالتخواه:بخش اول بخش دوم بخش سوم(جدید) بخش چهارم(جدید)

بسیاری از دوستان دغدغه این را داشتند که از این جریان عدالت طلبی ، فیلم و یا کلیپ زیادی در فضای رسانه ای کار نشده و کم تر مستند سازی به هر دلیل روی آن تمرکز کرده ، حال آنکه ظرفیت این حرکت عدالتخواهانه برای کارهایی همچون مستند سازی بسیار زیاد است ، به همین دلیل ما قصد داریم در حد توان خودمان فیلمها و کلیپ های مختلف درباره نهضت عدالتخواهان ولایتمدار در طول 7 سال اخیر را به مرور در این سایت قرار دهیم. سعی ما بر این بوده است که در این چهار مجموعه فیلم؛ تاریخچه این حرکت، هدف و مبانی کار و سوالاتی که بعضا وجود دارد را تبیین نمائیم. انشاالله که مورد استفاده قرار گیرد.

_«یاوران نهضت عدالتخوان ولایتمدار در شبکه های اجتماعی»

از رسانه های مهم و بسیار موثر در تحولات و برنامه ریزی ها شبکه های مختلف اجتماعی است که استفاده از آن ها چه در ایران و چه سایر نقاط جهان در چند سال اخیر به طور قابل توجهی افزایش داشته است.
بدین جهت ما و سایر دوستانمان نیز سعی کردیم در برخی از این شبکه های اجتماعی حضور داشته باشیم.


و دست آخر هم کلیپی بسیار زیبا از حاج علیرضا پناهیان_جانا سخن از زبان ما می گویی! _ انقلابی متفاوت از بقیه...

همه این مطالب در:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
0 #3572 نسیم نور 1392-06-05 17:23
سلام دوست عزیز وبلاگ من هم مثل وبلاگ تو مذهبی است اگه می خوای منو بانام نسیم نورلینک کن اگه خواستی لینکت کنم درقسمت نظرات وبلاگم بگو به چه نامی لینکت کنم درزم اگه خواستی می تونی لوگوی منو تووبلاگت بزاری


اینم کد:
نقل قول کردن
0 #3571 مجتبي قديم 1392-03-22 23:07
من ديگه تصميم گرفتم، به جليلي راي بدم، در حالي که حرف اتهام به مشايي زده بود، پس دادم به غرضي مي خواهم راي بدم، بعد در مورد جليلي بيشتر فکر کرد، به 180 درجه تغيير دادم، چون که پي بردم که بايد بهترين کانديدا انتخاب کرد، بهترينش جز جليلي، چيزي ديگري نديدم، چون بين خوب و خوبتر مجبورم خوب را انتخاب کنم، خوبتر هم که غايب ، رد شد، حيف شد
نقل قول کردن
0 #3570 ... 1392-03-22 23:06
حجت‌الاسلام پناهیان : اینکه می‌گویند اگر کوتاه بیاییم تحریم‌ها برطرف می‌شود یک دروغ بزرگ است و مردم باید بدانند که سیاسیونی که این دروغ را گفتند رسوا می‌شوند و آن دنیا باید پاسخگو باشند.

به گفته وی در این مناظرات مظلوم‌ترین نگاه، نگاه جلیلی یعنی گفتمان مقاومت بود. جلیلی برای خودش به میدان نیامده است. او برای گفتمانی به میدان آمده که اگر این گفتمان در مناظرات حضور نمی‌داشت برای همیشه غریب می‌ماند.

این استاد دانشگاه با اشاره به حمله به گفتمان مقاومت در این مناظره اظهار داشت: کسانی که به دولت انتقاد داشتند، به بهانه انتقاد، گفتمان مقاومت و عملکرد جلیلی را مورد حمله قرار دادند. این در حالی بود که خود دولت نیز مخالف عملکرد جلیلی است.

پناهیان ادامه داد: دولت می‌گوید برنامه هسته‌ای به ما ربطی ندارد. شاید دولت می‌خواست طور دیگری این برنامه را پیش ببرد.

پناهیان با تاکید بر اینکه ما این دروغ بزرگ را با رای خودمان به جلیلی برملاء می‌کنیم تصریح کرد: رایی که جلیلی می‌آورد مخلصانه‌ترین رای است. زیرا او به کسی وعده‌ای برای حل مشکلات با اینکه برنامه دارد نداد. ولی چون او بر مقاومت پافشاری کرده ما اینجا جمع شده‌ایم.

وی تاکید کرد: اگر ذره‌ای در مقابل مستکبران کوتاه بیاییم، تحریم‌ها بیشتر و فقر در مملکت گسترده‌تر می‌شود. اگر سخنان برخی نامزدها بر کرسی بنشیند و استکبار بفهمد که سازشکاران بر روی کار می‌آیند، فقرا فقیرتر خواهند شد و بحران‌های اقتصادی بیشتر و ناامنی‌ها نیز بیشتر می‌شود.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه سخنان خود به بیان چرایی تحریم‌ها پرداخت و گفت: امروز اگر تحریم‌ها افزایش پیدا کرده به دلیل مقاومت فرزندان مقاومت در لبنان، سوریه و جهان اسلام است که پوزه استعمار را به خاک مالیده و نوای انقلاب را جهانگیر کرده است.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از تحریم و هر ظلمی به جلیلی رای می‌دهیم و چراغ‌های سبز دشمن را خاموش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: همانطور که اصل انقلاب چهره به چهره با صدای مخلص و ناله‌های پر از معرفت بوده این انتقال پیام هم باید در ۲۴ ساعت آینده به همین صورت شکل گیرد و شما آرای دوستانتان را به سمت مقاومت هدایت کنید.

متن کامل:
jahannews.com/vdcb05b55rhb9fp.uiur.html
نقل قول کردن
-1 #3569 مسعود فقیه ایمانی 1392-03-21 19:22
به نقل از مسعود:
راي من از جليلي تغيير كرد ميخواستم به حداد بدم اما الان تصميم دارم راي سفيد بدم

متحیرم از کسانی که خود را پیرور راه مکتب انسان کامل می دانند و نمی
فهمند غایت و هدف این مکتب رسیدن به فنار و نفی همین این دوست داشتن ها
است.
تحجر مگر چیست؟ تحجر همین است که می گوید به درک! چبه فلسطینی ها کمک می
کنید؟ دوستداریم به عاشقان عمر کمک کنیم! از اسراییلها بدترند!!
همانطور که مسلمانان اسپانیا هم گفتند مرابطون با کاستیل یکی است و چه
بسا از آنها بدتر است و زمانی بیدار شدند که مساجدشان کلیسا و حمامهایشان
خوکدانی شده بود.
تحجر همین است که نمی فهمد حضرت علی علیه السلام وقتی در حق آن کسی که به
همسرش سیلی زده بود خیرخواهی کرده و او را یاری می داند ماجرای آتش زدن
در را فراموش نکرده بود.
من نمی دانم دوستان نمی فهمند تا اسماعیلشان را قربانی نکنند او را به
دست نخواهند آورد.
البیته امتحان بسیار سختی است.
اما احمدی نژادی ها در آستانه رفوزه شدن در این امتحان تاریخی هستند.
امتحان گذشتن از خود. شبیه مادری که از فرزندش گذشت.

اگر پرچمی که ولو به ناحق در درست جلیلی است بیفتد دیگر همه امیدها تمام
شده است. از این به بعد باید دایم بشنویم که "پیام 24 خرداد را درک
کنید!" یعنی مردم اعتدال! و تعامل با جامعه جهانی را می خواهند!

ظاهرا همه چیز دست به دست هم داده اند برای بازگشتن رییس جمهور به سعد آباد.
به وقت قضا و به وقت قدر همه عاقلان کور گردند و کر
نقل قول کردن
-1 #3568 ... 1392-03-21 15:43


« همچنان که اصل انتخابات یک تکلیف الهى است، انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهى است. »

(بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از خانواده‌‌هاى ایثارگران - 31/2/76)

« انتخاب فرد اصلح و داراى تقوا و تدبیر براى مقام مهم ریاست جمهورى - که در قانون اساسى جدید، داراى اختیارات وسیع در اداره‌ى کشور است - وظیفه‌اى شرعى و عقلى و انقلابى است، و کوتاهى در این امر یا در حضور در پاى صندوقهاى رأى، خسارتهاى جبران‌ناپذیرى به بار خواهد آورد. » (پیام مقام معظم رهبری به ملت شریف ایران در چهلمین روز ارتحال امام خمینى(ره) - 23/4/68 )

ممکن است در ایام انتخابات، روزی چند صد میلیون پیامک رد و بدل شود. مراقب باشید، تحت تأثیر این چیزها قرار نگیرید؛ نگاه کنید،
تشخیص بدهید، اصلح را بشناسید و برای ادای تکلیف، اسم او را به صندوق رأی بیندازید. » ( بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی - 1/1/92)
نقل قول کردن
+1 #3567 روز رهایی 1392-03-21 00:19
-:as *-msz zz: -:as
نقل قول کردن
+1 #3566 YaAli 1392-03-20 23:57
بسم الله الرحمن الرحیم قُلِ اللَّهُمَّ مَالِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِي الْمُلْكَ مَن تَشَاء وَتَنزِعُ الْمُلْكَ مِمَّن تَشَاء وَتُعِزُّ مَن تَشَاء وَتُذِلُّ مَن تَشَاء بِيَدِكَ الْخَيْرُ إِنَّكَ عَلَىَ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ بگو : بار خدايا ، تويی دارنده ملک به هر که بخواهی ملک می دهی و ازهر که بخواهی ملک می ستانی هر کس را که بخواهی عزت می دهی و هر کس را که بخواهی ذلت می دهی همه نيکيها به دست توست و تو بر هر کاری توانايی
نقل قول کردن
+2 #3565 روز رهایی 1392-03-20 23:52
به نقل از سعدالدین:
امام حسن عسکری دربیان ویژگى هاى شیعیان می فرمایند:


«شیعَتُنا الْفِئَـهُ النّاجِیَهُ وَالْفِرْقَهُ الزّاکِیَهُ صارُوا لَنا رادِئًا وَصَوْنًا وَ عَلَى الظَّلَمَهِ أَلَبًّا وَ عَوْنًا سَیَفْجُرُ لَهُمْ یَنابیعُ الْحَیَوانِ بَعْدَ لَظْىِ مُجْتَمَعِ النِّیرانِ أَمامَ الرَّوْضَهِ.»:
پیروان ما، گروه هاى نجات یابنده وفرقه هاى پاکى هستند که حافظان [آیین] مایند،وایشان درمقابل ستمکاران، سپروکمک کارما [هستند]. به زودى چشمه هاى حیات [منجىِ بشریّت] بعد از گدازه توده هاى آتش! پیش ازظهوربراى آنان خواهد جوشید.

منظور امام حسن عسگری از لَظْىِ مُجْتَمَعِ النِّیرانِ
چیست ؟ ایا اقتدار شیعه بعد از جنگ جهانی بین شرق و غرب است و یا اجتماع دو اتش منظور دنباله دار سرخ ایسون و خورشید است که در پاییز امسال اتفاق می افتد و یا عبارت جفری
لَظْىِ مُجْتَمَعِ النِّیرانِ = 931+153+351=1435

=D> =D> =D> =D> ایول..ممنون بخاطر تحلیلات ...تا الان خیلی خوب بوده..
نقل قول کردن
0 #3564 عباس 1392-03-20 18:38
به نقل از سعدالدین:
امام حسن عسکری دربیان ویژگى هاى شیعیان می فرمایند:


«شیعَتُنا الْفِئَـهُ النّاجِیَهُ وَالْفِرْقَهُ الزّاکِیَهُ صارُوا لَنا رادِئًا وَصَوْنًا وَ عَلَى الظَّلَمَهِ أَلَبًّا وَ عَوْنًا سَیَفْجُرُ لَهُمْ یَنابیعُ الْحَیَوانِ بَعْدَ لَظْىِ مُجْتَمَعِ النِّیرانِ أَمامَ الرَّوْضَهِ.»:
پیروان ما، گروه هاى نجات یابنده وفرقه هاى پاکى هستند که حافظان [آیین] مایند،وایشان درمقابل ستمکاران، سپروکمک کارما [هستند]. به زودى چشمه هاى حیات [منجىِ بشریّت] بعد از گدازه توده هاى آتش! پیش ازظهوربراى آنان خواهد جوشید.

منظور امام حسن عسگری از لَظْىِ مُجْتَمَعِ النِّیرانِ
چیست ؟ ایا اقتدار شیعه بعد از جنگ جهانی بین شرق و غرب است و یا اجتماع دو اتش منظور دنباله دار سرخ ایسون و خورشید است که در پاییز امسال اتفاق می افتد و یا عبارت جفری
لَظْىِ مُجْتَمَعِ النِّیرانِ = 931+153+351=1435



نعم ، إن شاء الله
نقل قول کردن
0 #3563 hamiddd26 1392-03-20 16:12
به نقل از عباس:
فور سعيد جليلي



هذا امرٌ بعید فعلا

و لکن لیس مستحیل
نقل قول کردن
-1 #3562 hamiddd26 1392-03-20 15:43
پیام ضمنی کناره گیری دکتر حداد می تواند این باشد که:

از دیدگاه ایشان دیگر آرایش کلی انتخابات به هم نمی خورد و صف بندی ها مشخص است و

مهم تر این که از نظز ایشان هیچ تهدیدی از جنس 88 نظام را به چالش نخواهد کشید.

و بر همین اساس خارج شده اند

و به نظر خود بنده و هم چنین برخی دوستان:

در خوشبینانه ترین تحلیل ها در مورد جلیلی گفته می شود ایشان یا به عنوان نفر دوم همراه قالیباف بالا می آید یا به عنوان نفر دوم همراه روحانی که در هر دوصورت در حالت عادی بختی در رقابت با این ها ندارد مگر اینکه برگ برنده ای یسیار خاص در دست داشته باشد(باز هم به شرطی که از نوع حماسه ریگی و شهید زنده نباشد.)
یک چیز خیلی قوی می خواهد که بعید است در مورد خودش چیزی داشته باشد و ممکن است به داشته های احتمالی اش علیه رقبایش رجوع کند.

صرف نظر از همه این ها قلیباف و روحانی هم شاید 15 الی 20 درصد سبد رایشان مشترک باشد.

والبته شاید علاوه بر این 8 الی 10 درصد از سبد رای قالیباف هم با جلیلی یکسان باشد.

کناره گیری عارف رقابت با روحانی را برای دو رقیب دیگر جدی تر میکند.


در کل گفتمان قالی باف و روحانی با فاصله نسبتا معنی داری جلوتر از جلیلی می باشد
این وسط از ولایتی هم نباید غافل شد.

امید واریم گفتمان مقاومت را در پای آقای جلیلی ذبح نکنند.
نقل قول کردن
0 #3561 محسن صادقپور 1392-03-20 15:42
به نقل از .:

اِ اِ اِ :-O
اینو در گوشت میگم کسی نفهمه یه عده که از دولت طرفداری میکنن و همچنین سخنان رهبر در این لینک ببین www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/2/30/327961_430.flv
چون میگن در سال 84 اصلاح طلبان شکست خوردن و یک اصولگرای واقعی اومد پوز همه رو زمین زد
میگم متوهین همینه دیگه این حرفی که زدی بر علیه دولت بود عزیزم :|
اون لینکو حتما دانلود کن ببین پسرم باشه؟

لينك هشت سال قبل راتحويل من ميدي
مگرهنوزدكتردست به كارشده كه آقابهش ميگه مواظب باشيدغرورنگيرتو ن
خوب اين توصيه آقاست كه به همه دولتهاميكنه
اونم دولتي كه 11وزيرش تحميلي بوده تاظرف 6ماه سقوط نكنه!
فكركنم درسال بعدديدارآقاباهي ئت دولت باشه كه آقابه هيئت دولت ميگه من همتون رودعاميكنم ولي براي آقاي احمدي نژادهرروزدرنماز هام دعاميكنم واميدوارم شماوزيران دربرابرايشون كم نياريدچون ايشون خيلي پركارهست
ماصحبت 8ماه قبل آقارومياريم كه صددرصدانحراف دولت روردميكنه قبول نميكنيد
اونوقت صحبتهاي هشت سال قبل آقاروتخويل من ميدي
چيزي كه به همه توصيه ميكنه!
نقل قول کردن
-2 #3560 ... 1392-03-20 15:29
ازتون خواهش میکنم نامه من رو بدست آقای دکتر جلیلی برسونید .

سلام آقای دکتر جلیلی
من یک دختر ۱۷ ساله هستم . خیلی ناراحتم که نمی توانم در انتخابات شرکت کنم چون رای دادن به شما را یکی از افتخارات هرکس میدانم و دوست داشتم من هم با رای دادن به شما سهمی در شاد کردن دل شهدا داشتم .
آقای جلیلی من شما را یک شهید زنده می دانم و از خدا تشکر میکنم که شما را برای این انقلاب و مردم ایران نگه داشته است ، شما از ارزش های این انقلاب هستید شما جزء عمارها برای رهبرمان هستید .
چندین سال است که پدرم هروقت شما را در تلویزیون می بیند می گوید که کاشکی آقای جلیلی رئیس جمهورمان بود . وقتی فهمیدیم که برای کاندید شدن ثبت نام کردید به قدری خوشحال شدیم که قابل توصیف نیست .
آقای جلیلی شما برای ما خیلی ارزشمند هستید بخاطر اینکه باور قلبی داریم به حرفهایتان وقتی می گویید از رهبر جدا نمی شوید، بخاطر اینکه هنوز هم بعضی از طرفدارهایتان نمی دانند پایتان مصنوعیست ، بخاطر اینکه حاضر نیستید برای بدست آوردن رای به مردم وعده های دروغین بدهید یا از فداکاری هایتان در جبهه ها بگویید یا دیگر کاندید ها و دولت های قبلی را تخریب کنید ، بخاطر اینکه موهایتان را روی پیشانیتان می ریزید تا جای مهرتان معلوم نشود، بخاطر اینکه یک بار هم دولت من نمی گویید یکبار هم از خود و کار هایی که در گذشته کرده اید تعریف نمی کنید یک انسان خیلی باید باتقوا باشد که این منیت را از خود دور کرده باشد و شما این کار را کرده اید . همه این ها نشان می دهد که مرد خدایید و اهل ریاکاری نیستید و این شما را برایمان ارزشمند کرده است .
من دوتا از عموهایم شهید شده اند مطمئن هستم اگر آنها الان بودند قطعا به شما رای میدادند بخاط همین هم از آنها خواستم که شما را یاری کنند وتا آخر پشتیبانتان باشند .
شما در مناظره ی آخر نشان دادید که همیشه طرفدار گفتن حقیقت هستید و دفاع از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب را مهم تر از رای جمع کردن می دانید.
آقای دکتر درست است که حق رای دادن ندارم اما حق این را دارم برایتان تبلیغات کنم و این کار را تا جایی که می توانم انجام می دهم و نمی گذارم در جمعی که حضور دارم حرفی ناحق درباره ی شما گفته شود .
خداوند در قرآن فرموده است: اِنَّ اللهَ لا یغَیِّر ما بقومٍ حَتی یغَیِروا ما بِاَنفسهم .
اگر خدا نکرده هم شما رئیس جمهور نشوید این ما بوده ایم که لیاقت نداشته ایم از فرصتی که خدا برایمان قرار داده استفاده کنیم و سرنوشتمان را تغییر دهیم. .....

یکی از کامنت های لینک پایین:

drjalily.com/archives/9249/مستند-دوم-دکتر-جلیلی-به-نام-نقطه-عطف
نقل قول کردن
-1 #3559 بچه هیاتی 1392-03-20 15:27
به نقل از دلسوخته1:
جناب بچه یزیدی.من به این یقین پیداکرده ام اگرخودامام عصر یا به قول شما امام بهارشخصا بیاد بگه مشایی منحرفه می گویید این که اصلا امام نیست زیرا یکی ازنشانه های امام زمان پیش شما قبول داشتن مشایی است.بچه یزیدی ،مصباح وما ادرک مصباح.میان عاشق ومعشوقه رمزی است/چه داندآنکه اشترمی چراندراستی شما برای رسیدن به حقیقت چه دین ومسلکی را می خواهیدانتخاب کنید البته من به دیگرسینه چاکان گفته ام یهودی بهتره زیرامنافع مادی هم دارد


یادش بخیر حاجی میلانی رو هر موقع که تو جواب کم میاورد و دست به انتحار میزدو شروع به فحاشی میکرد این آیه قرآن رو براش میخوندیم
واذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما....
فکر نمیکردم بعد از ایشون کسی دیگه هم پیدا بشه که لایق این آیه باشه =)) =)) =))
با این ادبیاتتون خوب حقانیتتونو ثابت کردیدخووووووب
سلام علیکم ...
نقل قول کردن
0 #3558 عباس 1392-03-20 15:27
فور سعيد جليلي


نقل قول کردن
0 #3557 جانباز از اصفهان 1392-03-20 15:16
به نقل از پارسا:
روانبخش:جلیلی کاندیدای پایداری نیست

جلیلی گفته است که اگر احمدي نژاد از او اعلام حمایت كرد تبری می جوید.

وی در ارتباط با شبهات مطرح شده در خصوص ارتباط جلیلی با سرکرده جریان انحرافی نیز خاطرنشان کرد: در این ارتباط جلیلی گفت که کلا پنج دقیقه هم با رئیس جریان انحرافی ننشسته ام اما سه سخنرانی او را گوش داده ام و اگر کسی بگوید که او صاحب اندیشه است به اندیشه خیانت کرده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: این درست است چون جلیلی عضو جبهه پایداری نبوده است و به طور مستقل برای کاندیداتوری به وزارت کشور رفت ولی جبهه پایداری به طور 100 درصد از جلیلی حمایت می کند و باید گفت که جلیلی نامزد جبهه پایداری نیست اما جبهه پایداری از ایشان حمایت می کند.

www.mashreghnews.ir/fa/news/222317

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:
"جلیلی گفت اگر احمدی نژاد از من حمایت کند تبری می جویم"


parsine.com/.../...


وای به حالت پارسا که این مطلب را با افتخار نصب نکنی بی دقت

بی دقت تر از تو سیجانی می باشد سیجانی ای که از معروفیتش در جهت اهداف دست های پشت پرده سوء استفاده می نماید بانی این امر را من دوستانی می بینم که او را در جهت هایی کمک نمودند تا او بتواند بر اسب معروفیت سوار بشود و اینگونه آن رادر خدمت دست های پشت پرده قرار دهد

/
نقل قول کردن
-1 #3556 مدافع ولایت 1392-03-20 15:07
دکتر! همت و باکری را شما کشف نکردید

jahannews.com/vdciwzarqt1a3v2.cbct.html
به گزارش جهان به نقل از رجاء،...
...

چه بر سر آقا محسنِ جبهه‌ها آمده که وقتی امام روح‌الله فتح خرمشهر را هم کار خدا می داند و می گوید که «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، .... می‌گوید «من، مهدی باکری‌ها را کشف کردم.» نه برادر محسن، این نفس قدسی حضرت روح الله بود که جوانان ایران را از لابلای منجلاب فرهنگی که رژیم پهلوی برایشان ساخته بود بیرون کشید و به عابدان و زاهدان جبهه های غرب و جنوب مبدل کرد.

قرار نبود لباس سبز پاسداری از خاک ایران عزیز را با کت و شلوار سرمه‌ایِ قدرت‌ عوض کنیم. قرار نبود از دستِ افتادهٔ حاج حسین خرازی و پایِ قطع شدهٔ سعید جلیلی و گردنِ قطع شده ابراهیم همت، نردبان بسازیم و مسیر رسیدن به کرسی های سبز و سرخ را هموار کنیم. و تو کسی بودی که باید می ایستادی در مقابل این نردبان سازی!


آقا محسن! چند دقیقه از هیاهوی نمودار فیلیپس و تئوری گلوله‌های برفی و تورم و ضریب جینی بیرون بیا و با خودت خلوت کن. عکس حاج همت را جلوی خودت بگذار و انصاف بده کدامیک از نامزدهای انتخابات، بوی حاج ابراهیم می‌دهد؟

کاش اینطوری نمی‌شد برادر محسن. کاش به نام بیان درد مردم، ....کاش دامن زدن به قومیت گرایی .... کاش...

جناب آقای دکتر محسن رضایی، دکترای اقتصاد از دانشگاه تهران! لطفا‌‌ همان «برادر محسن» را به ما برگردانید.

jahannews.com/vdciwzarqt1a3v2.cbct.html
نقل قول کردن
0 #3555 پارسا 1392-03-20 14:56
روانبخش:جلیلی کاندیدای پایداری نیست

جلیلی گفته است که اگر احمدي نژاد از او اعلام حمایت كرد تبری می جوید.

وی در ارتباط با شبهات مطرح شده در خصوص ارتباط جلیلی با سرکرده جریان انحرافی نیز خاطرنشان کرد: در این ارتباط جلیلی گفت که کلا پنج دقیقه هم با رئیس جریان انحرافی ننشسته ام اما سه سخنرانی او را گوش داده ام و اگر کسی بگوید که او صاحب اندیشه است به اندیشه خیانت کرده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: این درست است چون جلیلی عضو جبهه پایداری نبوده است و به طور مستقل برای کاندیداتوری به وزارت کشور رفت ولی جبهه پایداری به طور 100 درصد از جلیلی حمایت می کند و باید گفت که جلیلی نامزد جبهه پایداری نیست اما جبهه پایداری از ایشان حمایت می کند.

www.mashreghnews.ir/fa/news/222317

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:
"جلیلی گفت اگر احمدی نژاد از من حمایت کند تبری می جویم"


parsine.com/.../...
نقل قول کردن
-1 #3554 خودم-ابدارچی سایت 1392-03-20 14:51
به نقل از محسن صادقپور:
دوستان وضع خيلي خراب است
روحاني درهمه نظرسنجي هادرصدرقراردارد
آقايون شوراي نگهبان تبريك عرض ميكنيم
حالاتازه دست به كارشديدديگه ديرشده
بااين خبري كه پخش شده تازه سبدرايش سنگين ترهم شده
تبريك به حزب اللهي ها
قدراحمدي نژادراندانستيد
خداميدونيدچي ميگه!
ميگه قدراحمدي نژادراندونستيد
اكبرشاه رابهتون مسلط ميكنم
بايدبريدالتماس مهندس مشايي روبكنيدكه بياد
تنهاشخصي كه حريف اينهاميشه همونه
يك راه براي شوراي نگهبان مونده
روحاني راردكندوهمزمان هاشمي ومشايي راتاييدكند
اينطوري دوهفته هم انتخابات تاخيرميفته
فكركنم انحراف تحملش راحتترباشه تافتنه!

از نظر قانونیف حتی شورای نگهبان هم نمی تونه این کارو بکنه،بالاخره شورا هم دسش بسته.
ولی این ازمون باید پیش می اومد محسن خان. تا سره از ناسره مشخص بشه
ولی هر کی رئیس جمهور بشه. دو حالت پیش میاد:
یا دلزدگی مردم از نظامف یا برگشت به عقب و خواهان شدن احمدی نزاد
نقل قول کردن
0 #3553 خودم-ابدارچی سایت 1392-03-20 14:48
به نقل از علی جعفری:
اردوغان: مخالفان را خفه می کنم !

نخست وزیر ترکیه با تهدید کسانی که قصد ضربه زدن به بورس این کشور را دارند، به معترضان در مناطق مختلف ترکیه هشدار داد که صبرش اندازه مشخصی دارد.



... fa.alalam.ir/news/1482984

نمیدونم مخالفانت ادمای خوبی هستن یا بد؟
اما رجب خان تاوان بی حرمتی به حرم حضرت زینب رو باید بیشتر از اینا س بدی. کو تازه این اولشه
نقل قول کردن
0 #3552 پارسا 1392-03-20 14:48
انفجار شدید در بازار بعقوبه عراق

شبکه الجزیره در خبری فوری از وقوع انفجار در بازار شهر بعقوبه عراق خبر داد.


بنا بر این گزارش، این انفجار کشته و زخمی‌های بسیاری در بر داشته است.

الجزیره به جزئیات بیشتری از این خبر اشاره ای نکرد.

شهر بعقوبه در 50 کیلومتری شمال شرقی بغداد قرار دارد و و مرکز استان دیاله عراق است که بارها شاهد وقوع انفجارهای تروریستی بوده است.
نقل قول کردن
-1 #3551 رايحه ظهور 1392-03-20 14:46
مطلب جديد سايت با عنوان :


پيچ تاريخي در دوراهی سازش یا مقاومت / امام خامنه اي : ايستادگي ملتها شرط ظهور/بهار بشريت در راه است





منتشر شد

u313.ir/.../
نقل قول کردن
-1 #3550 خراسانی 1392-03-20 14:44
به نام حق

مرد با اخلاق ائتلاف 3 نفره انصراف داد . و به نفع کسی هم انصراف نداد !!!!

قالیباف و جلیلی میرند دور دوم

یا علی
نقل قول کردن
0 #3549 سعدالدین 1392-03-20 14:41
به نقل از عباس:
عسكرية على الاراضي الاردنية تحت عنوان " الأسد المتأهب "

دخول جيش الأمريكي إلى سوريا

السفياني الغربي هو أميركا والله اعلم

السيد الخراساني والسيد اليماني الحرب ضد السفياني نفس هو السيد القائد الخامنئي والسيد نصر الله الحرب ضد إمريكا و إسرائيل ؟؟؟

www.fajrbh.org/vb/showthread.php?t=87473&page=2
نقل قول کردن
-1 #3548 سید فاضل 1392-03-20 14:38
به نقل از alireza:
فوری//
حدادعادل از کاندیداتوری انصراف داد

www.tasnimnews.com/Home/Single/73847


بله ظاهراً واقعیت دارد
بهترین نامزد ریاست جمهوری به نفع سایر اصولگرایان، انصراف داد.

آفرین بر مردانگی نامزد ولایتمدار، متدین، شجاع و فرهیخته دکتر حداد عادل
نقل قول کردن
0 #3547 سعدالدین 1392-03-20 14:38
انتخابات 11 امین دوره ریاست جمهوری و اتاق مناظره هم شماره 11 شد و انتخابات در سال 92 و 9 +2=11
و تاریخ ان 24/3/1392 و جمع بین انان 24 و 4+2=6
تعداد کاندیدها هم اگه یه نفر دیگه انصراف بده میشه 6 نفر

اگه اون یه نفر که انصراف میده عارف باشه تعداد ارا روحانی 11 میلیون و یا 22 میلیون
نقل قول کردن
0 #3546 مسعود 1392-03-20 14:33
راي من از جليلي تغيير كرد ميخواستم به حداد بدم اما الان تصميم دارم راي سفيد بدم
نقل قول کردن
0 #3545 مبارز منتظر 1392-03-20 14:32
به نقل از علی جعفری:
تحرکات مشکوک صهیونیست‌ها در مرز لبنان

منابع لبنانی از تحرکات صهیونیست‌ها در تپه های الوزانی در نزدیکی مرز با لبنان خبر دادند.

... www.tasnimnews.com/Home/Single/73768

الظواهری ادغام "جبهه النصره" و "دولت اسلامی عراق" را لغو کرد


منابع آگاه در سوریه اعلام کردند که ایمن الظواهری، رهبر القاعده در پیامی به رهبران جبهه النصرة در شام و "دولت اسلامی عراق" اعلام کرد که برای پایان دادن به تنش‌های روز افزون میان اعضای القاعده ادغام "گروه‌های جهادی" در سوریه و عراق را لغو کرده است.
www.isna.ir/fa/news/92032011066

سلام علی آقا نیومدی پشت تریبون؟ :D
راستی نظرتون درباره ی این مانور 18 کشوری شیر در کمین چیه؟
بنده تحلیل کوتاهمو تو کامنت 3504 گذاشتم بنظرتون چقد میتونه درست باشه؟
نقل قول کردن
0 #3544 علی-جعفری 1392-03-20 14:32
تجمع معترضین ضددولتی ترکیه در برابر سفارت آمریکا

پلیس ضدشورش ترکیه برای پراکنده کردن معترضینی که در برابر سفارت آمریکا در آنکارا تجمع کرده بودند با گاز اشک‌آور، خودروهای آب‌پاش و همچنین باتوم به آنها حمله کرد.

... www.tasnimnews.com/Home/Single/73562
نقل قول کردن
0 #3543 التماس دعای فرج 1392-03-20 14:29
.
همایش حامیان جلیلی در مسجد لولاگر تهران


همایش حامیان سعید جلیلی امروز(دوشنبه) در مسجد لولاگر تهران واقع در میدان جمهوری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران؛ این همایش با حضور علی باقری، دکتر سلیمانی، حسین الله کرم، نادر طالب زاده، یوسفعلی میرشکاک بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.
ww1.rajanews.com/detail.asp?id=159778



_______________________________________________________________

دستور رجوی برای حمله به صندوقهای رای

سرکرده منافقین در آخرین دستور خود از عواملش در داخل کشور خواسته که به صندوق‌های رأی حمله کنند.
ww1.rajanews.com/detail.asp?id=159772



_______________________________________________________________





خدا را شکر میکنم که هنوز کارم بجایی نرسیده که در جمهوری اسلامی مجبور باشم کاندیدای خودم رو بین بد و بدتر انتخاب کنم؛ خوشحالم که همچنان مثل ادوار قبل، بین خوب و خوبتر انتخاب می کنم.
نقل قول کردن
0 #3542 پارسا 1392-03-20 14:29
کناره گیری عارف به نفع روحانی

اعلام تا ساعتی دیگر




یک منبع آگاه در کمیته مشاوران خاتمی - هاشمی برای ائتلاف عارف و روحانی اعلام کرد: این کمیته رای به کناره گیری عارف به سود روحانی داده است.

براساس گفته های این منبع، عارف نیز کناره گیری به سود روحانی را پذیرفته است. این موضوع دقایقی پیش در همایش سخنرانی روحانی در سنندج اعلام عمومی شد.

قبل از این کمیته ای متشکل از مشاوران سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور سابق و اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی وضعیت محمدرضا عارف و حسن روحانی و امکان ائتلاف این دو کاندیدا تشکیل شده بود.

قرار است این تصمیم به طور رسمی در چند ساعت آینده اعلام شود.
نقل قول کردن
0 #3541 سید فاضل 1392-03-20 14:28
به نقل از بچه هیاتی:

احتمالا به زودی شاهد تغییر ماهیتی دیگر در کاندیدای اصلح زمین و آسمان باشیم
این خبر را به زودی میشنوید...
دکتر جلیلی به نفع دکتر حداد عادل از رقابت انتخاباتی کناره گیری کرد ;)


باور کنید من چند روزه منتظر شنیدن این خبر هستم
شاید توقع بالایی بنظر برسه
ولی من انتظار چنین حرکتی رو از شخص با بصیرت و ولایتمداری مثل آقای دکتر جلیلی داشتم
ان شاء الله که اتفاق بیافته
و اتفاق نظر و اجماع متدینین و مذهبی ها رو بر علیه اصلاح طلبها و قالیباف، شاهد باشیم (البته من برای شخص آقای قالیباف احترام قائلم ولی برای تیمش ...)
نقل قول کردن
0 #3540 alireza 1392-03-20 14:21
فوری//
حدادعادل از کاندیداتوری انصراف داد

www.tasnimnews.com/Home/Single/73847
نقل قول کردن
0 #3539 پارسا 1392-03-20 14:21
حدادعادل از کاندیداتوری انصراف داد

غلامعلی حدادعادل از ادامه حضور در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.


ملت شریف ایران

در روزهای حساس و سرنوشت ساز یازدهمین دوره­ انتخابات ریاست جمهوری توجه شما مردم عزیز را به نکات زیر جلب می­کنم:

1- اینجانب که از سال 1341 با کاروان نهضت امام خمینی(ره) همراه بوده و از بهمن 1357 تا کنون در صحنه­های انقلاب و مسئولیتهای مهم و سنگین اجرایی و قانونگزاری حضور داشته­ام ، روش و بینش «اصول­گرایی» را در عرصه­ سیاست با تعالیم اسلام و قرآن و آرمانهای امام راحل و اهداف انقلاب اسلامی و منافع و مصالح کشور منطبق و موافق می­دانم و خود را اصول­گرا می­شناسم و به این صفت افتخار می­کنم.


والعاقبه للمتقین

غلامعلی حداد عادل

www.mashreghnews.ir/fa/news/222304
نقل قول کردن
0 #3538 مهدی1404 1392-03-20 14:20
این از اولیش
حداد پر
حالا نوبت بقیه شون هستش
نقل قول کردن
0 #3537 خادم الرضا 1392-03-20 14:17
به نقل از منتظر عدالت:

ان وقتی که تو دنیا وتو ایران همه از ترس یه گو شه گز کرده بودند ورنگشان به میت می ماند برا چی بود چون احمدی نژاد توپ بسته بود به هر چه اسراییل واسراییلیه و استکبار ه ایشون اونجا داد می زد اینا اینجا تو خونه ها شون قایم شده بودند ان وقتی که صدای پرطنینش در فضایی به وسعت جهان بود آقای جلیلی ودار ودستش کجا بودند همین آقا محسن را می بینی حالا شاخ و شونه می کشه وحریف طلب می کنه در قبل ازخطبه های نماز جمعه وعده حمله آمریکا را می داد این 8 نفر حکایت ان ضرب المثل قدیمی که می گه بگیر وببند وبده من پهلوان احمدی نژاد گرگ های هار دنیا را لگام زد وخواب رفته های دنیا را بیدار کرد حالا یه عده ای که آما ده خورند آمدند تمام فتوحات این قهرمان را غصب کنند می گویند ما بودیم که آمریکا ترسید آقا جون برید بساط نفا قتان را یه جای دیگه پهن کنید مردم اینجا جنس نفاق را می شناسند آخه سی وچند ساله با همه جوره اش برخورد داشتند ممکنه چند صباحی با عوض کردن رنگ سرشان شیره بمالید ولی زود دستتان را می خوانند وانوقت است که ........

آنوقت که تو یک دادگاه انقلابی فساد اقتصادی و اعتقادی جریان انحرافی رو شد و از ماهیت و برنامه های ضد اسلامیشان پرده برداشته شد ببینم می آیی شعار بدی یا نه ...
انتظرو انی معکم من المنتظرین :-?
راستی می دانم بعضی ها دلشون کباب آخه منفی مثبت ها برداشته شده و البته بنده دلم برای منفی ها که افتخاری برایم بوده تنگ شده :D
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
0 #3536 علی-جعفری 1392-03-20 14:16
تحرکات مشکوک صهیونیست‌ها در مرز لبنان

منابع لبنانی از تحرکات صهیونیست‌ها در تپه های الوزانی در نزدیکی مرز با لبنان خبر دادند.

... www.tasnimnews.com/Home/Single/73768

الظواهری ادغام "جبهه النصره" و "دولت اسلامی عراق" را لغو کرد


منابع آگاه در سوریه اعلام کردند که ایمن الظواهری، رهبر القاعده در پیامی به رهبران جبهه النصرة در شام و "دولت اسلامی عراق" اعلام کرد که برای پایان دادن به تنش‌های روز افزون میان اعضای القاعده ادغام "گروه‌های جهادی" در سوریه و عراق را لغو کرده است.

www.isna.ir/fa/news/92032011066
نقل قول کردن
0 #3535 محسن صادقپور 1392-03-20 14:12
به نقل از .:

=D> آفرین آفرین دیگه از طرف خدا هم صحبت میکنید
انتخابات به تاخیر بافته سخنان رهبرو نشنیدی که گفت انتخابات نباید عقب بیافته و نمیافته؟ بابا شماها دیگه کی هستین خوب درگیر یه سر تو جامعه بزن کی مشایی رو اصلا حساب میکنه که اونوقت بیاد حریف رفسنجانی پیر فتنه بشه این بابا عرضه نداره جلو دهنشو بگیره چرند نگه اونوقت بیایم التماس کنیم تورو خدا بیا! فکر کردی همه مثل شما 4. 5 نفر مشایی رو میپرستن؟ نه داداش ما همه خدایمان خدای یکتا و بی همتاس و اماممون حضرت امام مهدی (عج) و رهبر انقلابمون امام خامنه ایست و بدونین این ملت بر این اصولشون پای بندن و نمیزارن امثال روحانی با آنخش رای بیاره داداش این ملت بیدارتر از همیشه اس من کسایی رو میشناسم که تو ستاد قالیبافن و نیم منم حسابش نمیکنن و جالبتر اینجاس که رایشون جلیلیه فقط رو حساب مشکلات مالی رفتن تو اون ستاد دارن کار میکنن. L-) آره داداش خودتونو به خواب نزنید و توهم بیاین بیرون

اين شماييدكه متوهم هستيد
صددفعه گفتم بازم ميگم
شمادرتوهم دودوره قبل قرارداريد
كه به خيالتان اصولگرايان پيروزشدند
يه وقت ازخواب بيدارنشيدكه ديرشده ها!
نقل قول کردن
0 #3534 بچه هیاتی 1392-03-20 14:11
به نقل از .:

سعی کن این یاوه گویی ها رو تموم کنی خوب چون به ضررت تموم میشه شما با این به قول خودتون مغزای خشکتون و بصیرت های فضاییتون زوده تا امثال علامه مصباح رو بشناسید L-) این یک دوما معلومه کلا 2 کلاس بزور سواد داری وقتی به کسی لقب علامه رو میدی بعد لعن میکنی این لعنت به خودت بر میگرده اگه نمیدونی که حتما نمیدونی بدون که وقتی لعن میکنی در عالم غیر مادی چیزی رو ایجاد میکنی و این لعن به سمت اون شخص میره اگه لایق لعن نباشه با 2برابر قدرت بر میگرده به خودت فهمیدی خیلی ساده گفتم وگرنه همه ی اینا اصطلاحات خودشو داره اگر جناب عالی تابع رهبر هستی یه پیشنهاد میکنم برو نظر رهبر در مورد علامه رو بخون که هنوزم بر نظرات خود استوارن آره داداش آبو بریز اونجایی که میسوزه نه اینکه چون خداتون و پیامبرتون(مشایی و رئیس جمهور) پایین ترن بخواین کسان دیگه رو خراب کنید تا اینا برن بالا L-) قرآنم که اصلا نمیخونید ظاهرا :|

سلام علیکم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد