رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

پیش بسوی حماسه سیاسی با مردی از تبار حماسه و جهاد/اعتماد به بشارت بزرگ احمدی نژاد



در حالی  که کمتر از 3 هفته به بزرگترین رویداد سیاسی چند سال اخیر باقی مانده ، تحولات مهمی در عرصه داخلی و منطقه ای شکل گرفته است ، هرچند با تدابیر حکیمانه آقا و سردار وفادارش پیش زمینه های خوابهای آشفته جریان نفاق و استکبار برای انتخابات آتی از بین رفته است اما از سویی دیگر  برداشتهای غلط عده ای موجب شده تا فعلاً شور و شوق حماسه سازی ، آنچنان که باید و شاید امکان بروز و ظهور نیابد ، اما اعتماد بر بشارت امام خامنه ای(مدظله) مبنی بر تحقق حماسه سیاسی و مژده احمدی نژاد مبنی بر " ده برابر انقلابی تر بودن دولت بعدی" برای امید و حرکت می تواند بسیار راهگشا باشد.

» ابتدای نظرات (1586)

در جریان سیرتاریخی و تکاملی جبهه حق قاعده ای وجود دارد که بیان می کند چون حق به درجه ای از تکامل و قدرت رسید ، بعید است که به عقب بازگردد ، به عبارتی دیگر جریان حق تا به تکامل نرسیده واحد مرحله ی جدیدی نمی شود و چون وارد شد دیگر به عقب بازگشت نمی کند و این قاعده در حال حاضر و پیرامون قوم زمینه ساز ظهور نیز صادق است.

8 سال جهاد و حماسه اخیر ملت مقدمه ساز با انتخاب بزرگمردی از تبار خوبان آغاز شد و فراز و نشیب های بسیاری را پشت سرگذاشت ، مقاومت و سیاست در برابر هیولای وحشتناک استکبار که با تمام توان ایران اسلامی را به محاصره درآورده و هر لحظه سودای حمله داشت از یک سو و ایستادگی و تدبیر در برابر اژدهای هفت سر زر و زور و تزویر در داخل از سوی دیگر ، سالهای پرچالشی را برای ایران اسلامی رقم زد ، هرچند این تدبیر و سیاست و مقاومت به قیمت برخی سرخوردگی ها و ناامیدی ها و افت محبوبیت سردار جبهه حق تمام شد اما آنچه بدست آمد و حفظ شد بسیار ارزشمندتر بود.

و اینک زمان تحولات مهمی در فضای سیاسی کشور فرا رسیده است ، کسانی که فکر می کنند احمدی نژاد سیاس و زیرک به راحتی از صحنه سیاسی کشور حذف شده و با وجود درخشش چندسال گذشته در حال محو شدن از آسمان سیاسی کشور است ، سخت در اشتباهند و همچنین طرفدارانی که با عدم درک شرایط ، رفتارها و تدابیر احمدی نژاد به امیدهای واهی دلخوش کرده و در انتظار وقوع تغییراتی معجزه گون و غیرواقعی در طول مدت باقیمانده هستند ، عملاً خود را از گردونه وقایع و تحولات حذف می کنند.

واقع گرا و واقع بین باشیم ، احمدی نژادی که در آغاز کار و با دستان خالی در برابر اژدهای هفت سر نفاق پیروز شد ، اینک و با دارا بودن بسیاری از امکانات و فرصت ها به طریق اولی امکان پیروزی بر جبهه نفاق فرتوت و زخم خورده را داشته و دارد و به این آسانی که برخی از دوستان فکر می کنند میدان را واگذار نکرده و نخواهد کرد.

عده ای گمان می کنند که احمدی نژاد تمام شد ، او خود را فدا کرد تا بتواند نااهلان را که بار دیگر  برای بازگشت دوباره و تسلط بر انقلاب خیز برداشته بودند کنار بزند ، اما دوست و دشمن آن روزی به عمق سیاست و کیاست احمدی نژاد پی خواهند برد که ببینند وی چگونه با درایت و زیرکی به همراه خود معبری نورانی بسوی آینده باز کرد تا جریان حماسه و جهاد 8 سال اخیر برای رسیدن به سرچشمه موعود خود ساری و جاری گردد ، و اینگونه بود که احمدی نژاد با اطمینان و طمانینه قلبی به " ده برابر انقلابی تر بودن دولت بعدی" بشارت می داد و مژده میداد که "دولت بعدی در تراز بالاتری از دولت کنونی قرار خواهد داشت".

و این همان معنای قاعده ای است که در ابتدای سخن عرض شد ، جریان حق نه تنها در حال ضعف و افول نیست که به لطف خدا و با تدابیر سران جبهه حق اینک آماده می شود تا با خانه تکانی و گرفتن نیرو و قدرت تازه با تمام توان ، حرکت پرشتاب خود به سرمنزل موعود را تداوم و سرعت بخشد.

حرکت پرشتاب سالهای اخیر با انتخاب مردی از تبار جهاد و شهادت تداوم خواهد یافت در حالی که یاران گذشته نیز کماکان مشغول نقش آفرینی و انجام وظیفه خواهند بود.

شاید دوره ظاهری تجسم ضعف های احمدی نژاد به سرآمده باشد اما گذشت زمان به خوبی نشان خواهد داد احمدی نژاد ، تجسم نقاط قوت احمدی نژاد ، محدودیت زمانی ندارد و باز شاید گذشت زمان نشان دهد که تجسم ضعف های احمدی نژاد که بسیار غیرمنصفانه مورد هجوم بود نیز از بین رفتنی نیست.

و دنیا خواهد دید چگونه  احمدی نژاد بار دگر همه را مبهوت سیاست و تدبیر خویش خواهد کرد.

به فضل الهی قوم مقدمه ساز به سلامتی در حال گذر از پیچ بزرگ تاریخی ست و در این میان جبهه باطل که خوابهای بسیاری برای این ایام دیده بود و خیالهای خامی داشت ، در این دوران زوال و نابودی ، هیچ راه چاره ای جز آغاز نبرد نهایی در پیش روی خود نخواهد داشت ، راه چاره ای که ان شاالله به سرعت به پرتگاه نابودی آنها و گلستان ظهور مستضعفان ختم خواهد شد.

و به فضل الهی این بار از پشت خیمه های معاویه بازنخواهیم گشت ، این بار با نه تنها خیمه های نیرنگ و تزویر معاویه های مسلمان نما که کاخ های ظلم و ستم استکبار را ریشه کن خواهیم کرد.

لحظه موعود  به سرعت در حال فرا رسیدن است و این بشارت را می توان به خوبی در وحشت دشمنان از وقایع منطقه از سرزمین حجاز و شام تا بحرین و یمن و عراق و ایران مشاهده کرد و این همان بشارتیست که 8 سال پی در پی مبشران بزرگ ظهور از امام خامنه ای(مدظله) تا دکتر احمدی نژاد و بزرگان دیگر نوید آن را داده اند.

دلها را از هر شک و شبهه و یاس و ناامیدی پاک کنیم ، کمرها را ببندیم ، همت ها را عالی و اراده ها را محکم سازیم ، یاران خراسانی باید برای تحقق حماسه سیاسی مد نظر یار خراسانی از تمام هستی خویش مایه بگذارند ، از مال و جان و آبرو و ...

 

ما دل در گرو ولایت یارخراسانی خویش داریم و برای تحقق خواسته مولای خویش سر از پا نخواهیم شناخت.

پیش بسوی اطاعت فرمان نائب امام عصر(عج) و شادی دل نازنینش

 

پیش بسوی تحقق حماسه سیاسی

 

پیش بسوی امتداد دولت مهر با انتخاب مردی از تبار جهاد و حماسه

 

پیش بسوی اخبار خوش پیروزی مستضعفان و نابودی مستکبران جهان

 

پیش بسوی اخبار شادیبخش حجاز و شام و یمن

 

پیش بسوی ظهور

.................

پ. ن :

- ناگفته پیداست که مقاله فوق تحلیل اینجانب از شرایط انتخابات و وضعیت کاندیداها می باشد بدون اینکه خبر خاصی از کسی یا جایی داشته باشم.


گزارش تصویری همایش حامیان دکتر جلیلی/1

گزارش تصویری همایش حامیان دکتر جلیلی/2

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-1 #1586 jhgy 1392-03-20 11:22
من نمیفهمم چرا هر چی دانشجوی دخترباز است طرفدار اصلاح طلبان است
نقل قول کردن
+2 #1585 عاشق احمدی نژاد 1392-03-12 00:11
[quote name="مسعود"]من يه سوال دارم كسي ميدونه من چرا انقدر احمدي نژادو دوست دارم ؟ آيا من ديوونم ؟ آيا من منحرفم ؟ آخه چرا من كسي رو دوست دارم كه همه ميگن تمام مشكلات عالم و ايران تقصير اونه ؟ چرا هر روز بيشتر از ديروز دوسش دارم ؟ چرا از حالا براي روزايي كه ديگه تو تلويزيون نمي بينمش عزا گرفتم ؟ واي جاش خيلي خالي ميشه تو قاب تلويزيون
دوستان ممنون ميشم جواب منو بديد

با سلام به خدا دوست داشتنیه
به خاطر اینکه واقعا خدمت کرد
جلوی استکبار خارجی ایستاد
جلوی استکبار داخلی ایستاد
ولی متاسفانه زورش به غولهای زورگوی داخلی نرسید وشد این که می بینی
منحرف
دیوانه
یهودی
بزرگترین خطر اسلام
بنی صدر دوم
ا
فقط دیگه منتظریم تا باگریم زنانه فرار کنه :-/
نقل قول کردن
0 #1584 حسین 1392-03-10 12:13
به نقل از خراسانی:
به نام حق

بنده اهل مشهد نیستم و خراسانی هستم .

در ضمن ، بیشتر از اینکه مشهد زندگی کرده باشم اصفهان زندگی کردم .

شما هم هر وقت به جای ولایت ولایت کردن ، عمل به ولایت و یاد گرفتی بنده دهانم بسته خواهد بود.

من و این اقای بی نام علی الظاهر برای همدیگه تره هم خورد نمی کنیم !!! ولی خب ایشون حسابش از شما یه کم جداست .

شما هنوز اندر خم یک کوچه اید . . .

حالا به جای این حرفا یکی بیاد به من کمک کنه من نمی دونم به کی باید رای بدم . . . کلافه شدم .

تلوزیون هم ندارم فیلمای این کاندیداهارو ببینیم ، هی باید متن بخونم توی صفحات وب . . .

کسی اگه چکیده بگه خیلی عالی میشه .

یا علی


مراجعه کنید به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (www.yjc.ir)، اونجا متن و فایل صوتی حرفهای کاندیداها هست.
نقل قول کردن
+1 #1583 کاربر 1392-03-09 18:17
احمدی نژاد جلوی حرف ولی فقیه ایستاد و تمکین نکرد چطور شما اینقدر با قدرت ازش دفاع می کنید و حمایت های بی حدش از مشایی
نقل قول کردن
-6 #1582 علی 1392-03-09 07:27
به نقل از علی:
سلام بر منتظرین مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)!

من یه چیزایی کشف کردم!
البته همش احتماله هاااااااااااا!

1- با توجه به شرایط کنونی شام، فرض کنیم سفیانی خروج کرده (شش ماه قبل از رجب) و الان در حال جنگه! از رجب تا محرم میشه شش ماه! (بر اساس حدیثی که میگه سفیانی شش ماه جنگ خواهد کرد و نه ماه حکومت؛ که شش ماه حکومتش در زمان غیبت و سه ماه آن بعد از ظهور خواهد بود!)
به احتمال زیاد، شورشی های کنونی سوریه از طرف سفیانی هستند. در مورد شخص سفیانی هم فعلاً قضاوت نمیکنیم!

2- با این توصیف امسال رو میشه گفت سال ظهور؛ البته با اتفاق افتادن مورد بالا، و به دنبال آن خروج علنی خراسانی و یمانی...

3- حالا برگردیم 72 ماه قبل از سال 92؛ یعنی سال 86 (در این سال بود که دکتر جلیلی به سمت دبیر شورای عالی امنیت ملی منصوب شد) یعنی ایشون هم میشن شعیب بن صالح! (به جز کوسه بودن تقریباً همه نشانه ها در دکتر جلیلی هست L-) ). خب بنابر این خروج شعیب بن صالح شد سال 86 که 72 ماه بعد از اون میشه سال ظهور حضرت حجة!

4- موارد بالا فقط و فقط یه احتماله و فقط در صورت خروج سفیانی یا مرگ اون فلان فلان شده! میشه گفت قطعیه!!



پیش به سوی شعیب...

دوستان کشفیات بنده رو نپسندیدید؟! (بازم میگم توقیت کار صحیحی نیست، اینا فرض بودن!)
نقل قول کردن
-1 #1581 جانم فدای رهبر 1392-03-09 06:57
به نقل از جانباز از اصفهان:


من در اصفهان می بینم دوستانی که مرکز ایجاد شور بودند الان تصمیم گرفته اند تنها وظیفه خودشان را در شرکت در انتخابات انجام بدهند (تصمیم هم گرفته اند در بین هشت کاندیدا به جلیلی رإی بدهند)

دوستانی هم که اینجا پرشور ظاهر شده اند اول فرض گرفته اند که آقای جلیلی نماینده مخفی احمد ی نژاد می باشه و با این تصور که همچنان راه احمد ی نژاد ادامه می یابد با امید ، کاندید مخفی را تبلغ می کنند

یکی از سیاستهای حلقه انحراف برای ضربه زدن به نظام و جلوگیری از رأی آوری دکتر جلیلی حمایت از اوست.
با توجه به تحقق پیش بینی امام خامنه ای در مورد آقای احمدی نژاد که با دنباله روی از مشایی محبوبیت خود را در جامعه از داده است ٰ این گروه تلاش دارد با حمایت از دکتر جلیلی و نسبت دادن ایشان به آقای احمدی نژاد باعث عدم مقبولیت دکتر جلیلی شود. وقتی مردم تصور کنند راه جلیلی راه احمدی نژاد است طبیعیست که سراغ کاندیدای دیگری بروند چون احمدی نژاد را دیگر دوست ندارند پس به دکتر جلیل هم رأی نخواهند داد.
دیروز در خدمت حجت الاسلام جلالی رئیس دفتر علامه بودیم ایشان گفتند که دکتر جلیلی سه ساعت با علامه دیدار داشتند که یک ساعت آن خصوصی بود.
آقای جلالی گفتند که ما از دکتر پرسیدیم که ما شنیده ایم آقای احمدی نژاد وزیرخارجه شما خواهند بود که دکتر پاسخ داد. ما در شورای امنیت ملی اختلاف نظر فراوانی با احمدی نژاد داریم ایشان مرا به عنوان رئیس شورای امنت ملی قبول ندارد. من چطور میتوانم از ایشان به عنوان وزیر امور خارچه استفاده کنم. من هیچ ارزشی برای سخنان مشایی قائل نیستم چگونه می توانم از افکار غلط این حلقه در دولت خود استفاده کنم
نقل قول کردن
+3 #1580 مرتضی 1392-03-09 02:19
avancliip.mihanblog.com/post/41#
تو نظر سنجی ها قالیباف اول هست اما باید همه امت حزب الله بدونن دکتر جلیلی ولایتمدار تر و کارامد تر هست
نقل قول کردن
0 #1579 مرتضی 1392-03-09 02:16
avancliip.mihanblog.com/post/41#
afsaran.ir/.../...
بادیدن این 2 کلیپ ولایتی ها تصمیم بگیریم
ما باید به همه جامعه برسونیم و مردم همه خبر دار کمیم
نقل قول کردن
0 #1578 مرتضی 1392-03-09 02:14
avancliip.mihanblog.com/post/41#
این کلیپ رو ببینید و به همه ولایتی ها بگین ببینند
نقل قول کردن
-1 #1577 بچه هیاتی 1392-03-09 01:17


زنده باد بهار عج
نقل قول کردن
-2 #1576 بچه هیاتی 1392-03-09 01:03
نقل قول کردن
+1 #1575 بی نام 1392-03-08 23:27
به نقل از خراسانی:


به نام حق

بنده اهل مشهد نیستم و خراسانی هستم .

در ضمن ، بیشتر از اینکه مشهد زندگی کرده باشم اصفهان زندگی کردم .

شما هم هر وقت به جای ولایت ولایت کردن ، عمل به ولایت و یاد گرفتی بنده دهانم بسته خواهد بود.

من و این اقای بی نام علی الظاهر برای همدیگه تره هم خورد نمی کنیم !!! ولی خب ایشون حسابش از شما یه کم جداست .

شما هنوز اندر خم یک کوچه اید . . .

حالا به جای این حرفا یکی بیاد به من کمک کنه من نمی دونم به کی باید رای بدم . . . کلافه شدم .

تلوزیون هم ندارم فیلمای این کاندیداهارو ببینیم ، هی باید متن بخونم توی صفحات وب . . .

کسی اگه چکیده بگه خیلی عالی میشه .

یا علی

حاجی بیخیال این چه طرز صحبت کردن با برادرمونه؟!
از شما انتظار نداشتم
برادر جانباز از من یکی که خیلی جلوتره اینطوری نفرمائید

اتفاقا بنده برای شما احترام قائلم
از نوع بحث کردنت خوشم میاد ولی بعضی وقتا میزنی جاده خاکی

اگه از این بچه ها میپرسی میگن اگه به جلیلی رأی ندی ضد ولایتی!!!
اگرم از من میپرسی هنوز نمیدونم
البته بچه ها رو آوردن به روشهای قدیمی مثل "ده بیست سی چل" ، " ده بیس سه پونزده" ، "دستمال آبی بردار" و... روشهای ازین دست
البته ناگفته نماند ، این روش برای مغزهای درهم ریخته و دقیقه نود میباشد :))
نقل قول کردن
0 #1574 خراسانی 1392-03-08 23:01
به نقل از جانباز از اصفهان:


آقای بی نام اگه ما هم اهل مشهد بودیم دیگه این خراسانی در مورد ما چشم هاش را نمی بست و دهانش را باز کند هم شهری بودن بعضی مواقع می توند آدم را از کینه بعضی ها حفظ کنه !


به نام حق

بنده اهل مشهد نیستم و خراسانی هستم .

در ضمن ، بیشتر از اینکه مشهد زندگی کرده باشم اصفهان زندگی کردم .

شما هم هر وقت به جای ولایت ولایت کردن ، عمل به ولایت و یاد گرفتی بنده دهانم بسته خواهد بود.

من و این اقای بی نام علی الظاهر برای همدیگه تره هم خورد نمی کنیم !!! ولی خب ایشون حسابش از شما یه کم جداست .

شما هنوز اندر خم یک کوچه اید . . .

حالا به جای این حرفا یکی بیاد به من کمک کنه من نمی دونم به کی باید رای بدم . . . کلافه شدم .

تلوزیون هم ندارم فیلمای این کاندیداهارو ببینیم ، هی باید متن بخونم توی صفحات وب . . .

کسی اگه چکیده بگه خیلی عالی میشه .

یا علی
نقل قول کردن
+3 #1573 ali110 1392-03-08 22:12
به نقل از خادم الرضا:
به نظر می آید و طبق حجت های شرعی جناب آقای جلیلی اصلح ترین می باشد ولی در نظرسنجی ها مقبولیت پایین تر از قالیباف دارند ...
دقت کنید :
طبق نظرسنجی خبرگزاری مهر:

آقای قالیباف دارای بالاترین 35.80 درصد در تهران دارد و جلیلی 11.50 درصد شما اگر ائتلاف را در نظر بگرید و رای 6.9 و 8.3 حداد و ولایتی هم جمع شود قالیباف با 51 درصد حائز بالاترین رای خواهد شد حال اگرچه نیروهای ارزشی ما به جلیلی رای دهند باز به قالیباف نمی رسند چرا که قاطبه مردم با شناخت قالیباف در دوره تصدی نیروی انتظامی آشنایی دارند و مورد قبولشان می باشد ولی ایحال جریان اصلاحات با حضور روحانی و رای 6 درصد خود او و عارف از قافله عقب خواهد ماند ولی ظاهراٌ روحانی با شانتاژ بازی سعی می کند رای خاکستری 20 درصد باقی مانده را به خود جذب و به مرحله دوم خود را برساند که اینجا تکلیف برای بچه های ارزشی مشخص است که باید کمک کنند تا کار به مرحله دوم نرسد ...
و از این باب است که جامعه روحانیبت بحث صالح مقبول و اصلح غیر مقبول را مطرح می کنند که در بین تحلیلگران بحث های جدی است ... صالح مقبول یعنی قالیباف و اصلح غیر مقبول یعنی جلیلی حال با نظر جامعتین ( جامعه روحانیت و مدرسین ) احتمالاٌ نظرشان صالح مقبول است و امروز در خبرها نیز داشتیم ....
ولی ایحال منتظریم تا نظر این جامعتین نیز ارایه شود که تاثیر بسزایی در انتخاب نیرو های ارزشی خواهد داشت ولی چرا این ائتلاف به تاخیر افتاده احتمالاٌ بحث تخریب هست و خبرها از طرف جریان رد صلاحتین حاکی از انتشار سی دی های تخریب کننده در سطح وسیع است تا در صورت ائتلاف توزیع گردد و گوشه ای از فیلمهای 24 ساعته به معرض نمایش عموم قرار گیرد که ایحال ممکن تا شب انتخابات به تعویق افتاده و حتی جلیلی برای صالح مقبول از صحنه کنار برود ....
والعاقبه للمتقین @};-

نمی دانم آیا شماهم جزوکسانی هستیدکه طی 8 سال گذشته از ستادهای قالیباف ارتزاق کرده اید یا نه اما می گویم اتفاقا این نظر سنجی نشان می دهد این فرد برای رسیدن به ریاست جمهوری خیلی کار دارد . از 100 درصد افرادی که در تهران می خواهند رای دهند ( نه واجدین شرایط) فقط 35 درصد به قالیباف رای می دهند درحالی که همه ما 8 سال شاهد تبلیغات این فرد در تهران هستیم .
اصلح از نظر ما آقای جلیلی هستند . همانطور که ایشان از انتهای جدول به رده دوم رسیدند در آینده نیز رشد خوبی خواهند داشت .
قالیباف می تواند در کنار رضائی اولویت چهارم باشد .
نقل قول کردن
+4 #1572 بی نام 1392-03-08 22:07
به نقل از جانباز از اصفهان:


حالا من شوخی کردم شما ناراحت نشوید

من و ناراحتی از دوستان
پناه بر خدا

شماعزیزی @};- :x
نقل قول کردن
0 #1571 جانباز از اصفهان 1392-03-08 22:01
به نقل از بی نام:

من به ایشون فقط سلام کردم
این یعنی کش دادن؟!
------------------------------
برادر جانباز
برادر خراسانی حکایتش اینه:
نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش این است
البته این مثله، امیدوارم ایشون ناراحت نشه
خراسانی اعتقاد خاص خودشو داره، مثل بعضیا تکفیر نمیکنه، متهم به فتنه گری نمیکنه ولی خب جای جاش یه چرتی هم بیرون میپرونه :D


حالا من شوخی کردم شما ناراحت نشوید
نقل قول کردن
+4 #1570 خادمی 1392-03-08 21:59
به نقل از مسعود:
من يه سوال دارم كسي ميدونه من چرا انقدر احمدي نژادو دوست دارم ؟ آيا من ديوونم ؟ آيا من منحرفم ؟ آخه چرا من كسي رو دوست دارم كه همه ميگن تمام مشكلات عالم و ايران تقصير اونه ؟ چرا هر روز بيشتر از ديروز دوسش دارم ؟ چرا از حالا براي روزايي كه ديگه تو تلويزيون نمي بينمش عزا گرفتم ؟ واي جاش خيلي خالي ميشه تو قاب تلويزيون
دوستان ممنون ميشم جواب منو بديد

دوست عزیز اگه نگاهی به فرایند انتخاب احمدی نژاد کنی جواب سوالت را می گیری.
احمدی نژاد کسی بود که به محض ورود به صحنه به صورت ناخودآگاه در قلب مردم جای گرفت و مردم برای پیروزی وی نذرها نمودند ختم صلوات گرفتند و دعا کردند. احمدی نژاد زمانی انتخاب شد که دشمن اخرین و کاملترین توطئه خود را جهت سرنگونی نظام بکار بست و با تحمیل تحریمها و تشدید آنها تیر سهمگینی را روانه کرد اما این بار تفضل الهی ،احمدی نزاد سکان مدیریت کشور را بدست گرفت و با مقاومت و تدبیر نقشه آنها را خنثی نمود، بیچاره خیلی ها که نمی دونند که اگه احمدی نژاد انتخاب نمی شد تو این مملکت الآن آدما داشتند یکدیگر را می خوردند.
حالا حالاها مونده که بفهمیم هدف مندی یارانه ها چه معجزه ای بوده که الآن دشمنان هاج و واج مونده اند...
بله اینه
نقل قول کردن
+6 #1569 رایحه ظهور 1392-03-08 21:57
با سلام به همه عزیزان

مقاله جدید سایت با عنوان :

تاکید بر گفتمان عدالتخواهی احمدی نژاد ، رمز پیروزی دکتر جلیلی/ تداوم پیروزی مستضعفان ، وعده ای الهی



منتشر شد @};-

www.u313.ir/.../
نقل قول کردن
+3 #1568 علی-جعفری 1392-03-08 21:55
راه‌اندازی سامانه پیامکی یهودیان در تهران!

در آستانه انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مبلغان " کنیسه پل چوبی تهران" در حرکتی مشکوک اقدام به راه‌اندازی سامانه پیامکی برای یهودیان و سایر ادیان نموده‌اند. :-?

مطابق آموزه‌هاي دين يهود تبليغ يهوديت ممنوع بوده و گرويدن افراد به اين آئين تقريباً موروثي و خوني است، با این وجود در آستانه انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مبلغان " کنیسه پل چوبی تهران " در حرکتی مشکوک اقدام به راه‌اندازی سامانه پیامکی برای یهودیان و سایر ادیان نموده اند.

نکته درخور توجه اینکه دست‌اندرکاران یهودی سامانه "تلمود تورا" که دو رقم آخر شماره سامانه آنها به عدد ۲۶ به معنای اسم اعظم خدا در دین یهود ختم می‌شود، به‌منظور افزایش دامنه مشترکان خود اعم از یهودی و مسلمان اعلام کرده‌اند « در پایان هر ماه میان اعضای این سامانه قرعه‌کشی خواهد شد و به برندگان جوایز نفیسی اهداء می‌شود ! »

mashreghnews.ir/.../...
نقل قول کردن
+3 #1567 بی نام 1392-03-08 21:55
به نقل از hamiddd26:


الله اكبر
الله اكبر X(
لا اله الي الله
توبه كنيم همه باهم
استعفروالله ربي و اتوب اليه

آقاي بي نام شما هم كش نده قضيه رو لطفا
صبر كنيد

من به ایشون فقط سلام کردم
این یعنی کش دادن؟!
------------------------------
برادر جانباز
برادر خراسانی حکایتش اینه:
نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش این است
البته این مثله، امیدوارم ایشون ناراحت نشه
خراسانی اعتقاد خاص خودشو داره، مثل بعضیا تکفیر نمیکنه، متهم به فتنه گری نمیکنه ولی خب جای جاش یه چرتی هم بیرون میپرونه :D
نقل قول کردن
+6 #1566 alireza 1392-03-08 21:53
مشايي يعني احمدي نژاد، احمدي نژاد يعني مشايي

بعضی ها بفهمند!
نقل قول کردن
+9 #1565 علی-جعفری 1392-03-08 21:48
فرودگاه نظامی الضبعه در القصیر به کنترل ارتش سوریه در آمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در ادامه درگیریهای امروز ارتش سوریه با گروههای مسلح در منطقه القصیر، فرودگاه نظامی الضبعه به کنترل ارتش درآمد.

بنابراین گزارش، ارتش سوریه امروز عملیات سنگینی برای بازپس گیری این فرودگاه آغاز کرده بود که طی آن شمار زیادی از تروریستها به هلاکت رسیدند.

mehrnews.com/detail/News/2066093
نقل قول کردن
+5 #1564 hamiddd26 1392-03-08 21:48
به نقل از علی جعفری:

علیکم السلام

دنبال موضوعاتی هستی که موضوعیت ندارند !

اینکه میگم فتنه گری به این مطلب رسیدم که دارم بهت میگم.

حالا بشین تا روز انتخابات و بعدش به مطالبی بپرداز که موضوعیت ندارند. ;)


الله اكبر
الله اكبر X(
لا اله الي الله
توبه كنيم همه باهم
استعفروالله ربي و اتوب اليه

آقاي بي نام شما هم كش نده قضيه رو لطفا
صبر كنيد
نقل قول کردن
+4 #1563 علی-جعفری 1392-03-08 21:44
طرابلس لبنان عرصه ای برای دستگاههای اطلاعاتی غربی-عربی

یک رسانه عرب زبان با اشاره به اوضاع آشفته لبنان از نقش مخرب دستگاههای اطلاعاتی غربی و عربی در این شهر پرده برداشت.



پایگاه الثبات لبنان در مطلبی با اشاره اوضاع آشفته این کشور آورده است:

شکی نیست که علت اصلی خطراتی که در حال حاضر لبنان را تهدید می کند انتقال قدرت از سیاستمداران به برخی شخصیتهای تکفیری در طرابلس است زیرا رهبران سنی کنترل کامل خود را بر جریان سنی از دست داده اند و این موضوعی است که حوادث امنیتی که اخیرا رخ داده است صحت آن را تایید کرده است به ویژه اوضاع طرابلس، صیدا و عرسال گواه شورش علیه رهبران جریان المستقبل است.

برخی از کشورهایی که در خط بحران سوریه فعال هستند به طور مستقیم با شخصیتهای سنی در این مناطق وارد مذاکره شده اند و جریان المستقبل را کنار زده اند.این کشورها به طور مستقیم بر فعالیتهای گروههای تکفیری نظارت دارند و فعالیت گروههای تکفیری در خدمت این کشورهاست.

mehrnews.com/detail/News/2066154
نقل قول کردن
0 #1562 جانباز از اصفهان 1392-03-08 21:44
به نقل از بی نام:
برادر سعاح و برادر جانباز ایمیلی خدمتتون ارسال شد @};-


@};- نمی دونم چرا جدیدا" جی میل اینهمه ور می رد تا باز کند امید وارم تا دقایقی دیگه باز شد
نقل قول کردن
+2 #1561 بی نام 1392-03-08 21:42
به نقل از خراسانی:



به نام حق


باباجان ، آخه این چه کل کلیه راه انداختید شماها ، این بنده خدا "بی نام" که حرف بدی نمی زنه.

چرا دارید هلش میدید به سمت اینکه مجبور شه بهتون بگه "سلام"

بنده که برای طرفداریش از مشایی تره هم خورد نمی کنم ! ولی انصافا الان حرف اشتباهی نمیزنه . خب شور نداره ، زوریه ؟ به جاش شعور داره . . . شعور که از شور مهم تره .

میاد رای میده ، بالاخره یکی رو هم می نویسه . دیگه چه اصراریه این کل کل های بیخودی ؟

آقای محمدی هم یه بار از این طرف بوم میافته ، یه بار از اونطرف . . .

ما یه دونه "بی نام " داریم توی سایت هی شماها تخریبش کنید ها . . .

ددددد هر چی هیچی نمی گم اینام هیچی نمی گن

طرفداری بنده از مشایی برای رضای خداست(گرچه بعضی تمسخر کنند)
برای تره خرد کردن شما نیست!


ضمنا رهبری امسال شور رو از ما خواستند
اگه امسال انتخابات شور داشت یعنی حماسه ایجاد میشد
ایجاد حماسه یعنی شعور
نقل قول کردن
+4 #1560 پارسا 1392-03-08 21:38
دیدار مشکوک چند مقام امنیتی عرب با سران رژیم صهیونیستی

هفته‌نامه فلسطینی المنار نوشت: در دو هفته اخیر منطقه بلندی‌های اشغالی جولان شاهد سفرهای شماری از سیاستمداران و نظامیان ارشد شماری از رژیم‌های منطقه‌ برای پیگیری امور جاری در سوریه از آن سوی مرزهای این کشور بوده است.

همچنین این شخصیت‌های سیاسی و نظامی درحالی وارد سرزمین‌های اشغالی شدند تا دیدارها و گفت‌وگوهایی با فرماندهان منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی داشته باشند و از جمله کشورهایی به شمار می‌آیند که تلاش بسیاری دارند تا در خصوص بحران سوریه اقدامات خود را با رژیم صهیونیستی هماهنگ کنند.

در این ارتباط منابع آگاه اعلام کردند که این چهارمین دور از سری دیدارهای امنیتی و اطلاعاتی فرماندهان و مسئولان ارشد امنیتی و سیاسی کشورهای منطقه مانند عربستان سعودی و ترکیه و قطر با فرماندهان منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی است.

این منابع می‌گویند: این شخصیت‌ها سیاسی و فرماندهان امنیتی و اطلاعاتی منطقه‌ای تحت محافظت و اسکورت افسران موساد و دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به دیدار فرماندهان مناطق شمالی رفته‌اند تا گزارش آنها در خصوص اوضاع سوریه را شنیده و درباره بحران سوریه تصمیم گیری کنند.

این منابع می‌گویند که این شخصیت‌ها سیاسی و فرماندهان امنیتی و اطلاعاتی منطقه‌ای در نشست‌های خود با طرف‌های صهیونیستی تاکید می‌کنند که فرصت‌ سرنگونی نظام سوریه از دست رفته و هم اکنون نمی‌توان امیدی به سرنگونی نظام سوریه داشت، چون ستون فقرات این نظام همچنان قوی و مستحکم و منسجم است و فرماندهان ارتش سوریه همچنان با اقتدار میدان‌های نبرد علیه گروه‌های تروریستی را با تدبر و اندیشه اداره می‌کنند.

این شرکت‌کنندگان همچنین در دیدارهای خود تاکید کرده‌اند که ارتش سوریه تاکتیک موفق محاصره تروریست‌ها در جزایر جغرافیایی و جدا کردن آنها از مناطق پیرامونشان را به اجرا می‌گذارند و به این وسیله با جدا کردن آنها از محیط پیرامونشان و تحت عامل فشار و گذر زمان آنها را ساقط کرده یا وادار به تسلیم می‌کنند.

این شخصیت‌ها سیاسی و فرماندهان امنیتی و اطلاعاتی منطقه‌ای همچنین بر این نکته اتفاق نظر دارند که رهبران سوریه در هدف قرار دادن اهداف صهیونیستی در صورت ادامه تجاوزهای این رژیم به سوریه تردید ندارد و واکنش سوریه بدون تردید واکشی حساب شده خواهد بود و نقاط و پایگاه‌های نظامی را در مناطق بلندی‌های جولان را دربرخواهد گرفت.

این منابع آگاه اظهار می‌کنند که شرکت‌کنندگان در این دیدارها از ناتوانی و ضعف توان و قدرت جنگندگی گروه‌های تروریستی با وجود کمک‌های گسترده مالی و نظامی طرف‌های حامی آنها ابراز ناامیدی و یاس کرده‌اند. آنان همچنین تاکید کرده‌اند که روسیه هیچ‌گاه اجازه سقوط نظام در سوریه را نخواهد داد.

این منابع آگاه تاکید کرده‌اند که از جمله مهمترین کشورهای شرکت کننده در این نشست‌ها دو کشور عربستان سعودی و امیرنشین قطر بوده‌اند که بر کمک‌های مالی و همچنین کمک‌های نظامی به گروه‌های تروریستی فعال در سوریه اشراف و نظارت دارند و ترکیه از جمله مهمترین کشورهایی است که با در اختیار گذاشتن اراضی و باز گذاشتن مرزهایش به روی تروریست‌ها و کمک‌های نظامی و تسلیحاتی‌اشان خدمت بزرگی به این گروه‌ها می‌کند.
نقل قول کردن
-2 #1559 علی-جعفری 1392-03-08 21:34
به نقل از بی نام:

ممنونم
شماهم متهم کن به فتنه گری و...
خیر شماها سندهم براتون بیارن قبول نمیکنید
چی بگم فقط واگذارکردم به خدا
خلایق هرچه لایق
با عباس محمدی که هنرش تکفیرکردن دوستان شده محشور شی برادر
فقط باید در جواب شما گفت
سلام

علیکم السلام

دنبال موضوعاتی هستی که موضوعیت ندارند !

اینکه میگم فتنه گری به این مطلب رسیدم که دارم بهت میگم.

حالا بشین تا روز انتخابات و بعدش به مطالبی بپرداز که موضوعیت ندارند. ;)
نقل قول کردن
+2 #1558 hamiddd26 1392-03-08 21:33
به نقل از جانباز از اصفهان:


حقیقتا" همه چیز را در راه اغراض سیاسی خودتان بسیج نموده اید حتی دسته بندی ولایت مدار ها را هم دستمایه این کار قرار می دهید

فلسفه تشکیل جبهه پایداری برای مقابله با جریان مثلا" انحرافی می باشد

آیا این جبهه بر اساس گفتمان رهبرمان ولایت مداری دارد؟ این جبهه بزرگ ترین خطر برا ی اسلام بودن احمدی نژاد و اطرافیانش را و فراموسونر بودن و مرتبط با رمالان و سحر ر شدگی و سحر کنندگی آنها را از گفتمان رهبرمان اقتباس نموده است

آیا این اسلام شما قابل عرضه در سطح دنیا می باشد؟ این رفتار شما قابل عرضه به جهانیان می باشد؟ وای به آینده اسلام و انقلاب که شما بخواهید آن را ارائه و اشاعه بدهید

اینکه ما نمی توانیم از آقای جلیلی تبلیغ جدی کنیم برای اینکه حجتی نمی بینیم که از ایشان دفاع کنیم سخن وری و ارائه گفتمان صرف کافی نیست برا ی ما وقتی می بینم این آقا با جبهه پایداری دستش تو یه کاسه است و حتی یک بار تخریبات آقایان را در مورد احمد ی نژاد و اطرافیانش تقبیح نمی کند آنوقت گفتمان او و سخنوری او می تواند برا ی ما حجت باشد؟ آیا این اسلام عملی آقایان قابل ارائه به جهانیان می باشد ؟

/

خوب و كامل
نقل قول کردن
+1 #1557 بی نام 1392-03-08 21:30
برادر سعاح و برادر جانباز ایمیلی خدمتتون ارسال شد @};-
نقل قول کردن
+2 #1556 جانباز از اصفهان 1392-03-08 21:28
به نقل از خراسانی:



به نام حق


باباجان ، آخه این چه کل کلیه راه انداختید شماها ، این بنده خدا "بی نام" که حرف بدی نمی زنه.

چرا دارید هلش میدید به سمت اینکه مجبور شه بهتون بگه "سلام"

بنده که برای طرفداریش از مشایی تره هم خورد نمی کنم ! ولی انصافا الان حرف اشتباهی نمیزنه . خب شور نداره ، زوریه ؟ به جاش شعور داره . . . شعور که از شور مهم تره .

میاد رای میده ، بالاخره یکی رو هم می نویسه . دیگه چه اصراریه این کل کل های بیخودی ؟

آقای محمدی هم یه بار از این طرف بوم میافته ، یه بار از اونطرف . . .

ما یه دونه "بی نام " داریم توی سایت هی شماها تخریبش کنید ها . . .

ددددد هر چی هیچی نمی گم اینام هیچی نمی گن


آقای بی نام اگه ما هم اهل مشهد بودیم دیگه این خراسانی در مورد ما چشم هاش را نمی بست و دهانش را باز کند هم شهری بودن بعضی مواقع می توند آدم را از کینه بعضی ها حفظ کنه !
نقل قول کردن
+1 #1555 جانباز از اصفهان 1392-03-08 21:24
به نقل از خراسانی:
به نام حق

انواع ولایت مداری :

سطح اول : دنبال گفتمان ولایت هستند ، گفتمان رو شناسایی می کنند ، دنبال می کنند و عمل می کنند .

سطح دوم : دنبال نظر صریح ولایت هستند ،سخنرانی های ولایت رو گوش می کنند ، نظر رو پیدا می کنند ، دنبال می کنند و عمل می کنند.

سطح سوم : فقط و فقط حکم حکومتی باعث میشه که عمل کنند.



بر ترتیب از سطح سوم به سطح اول ، بهانه ها کمتر میشه . . . اولی بهترین عمل رو داره و آخری بدترین عمل رو .

اولی میشه مثل جبهه پایداری در قضیه سوال از رئیس جمهور که اصلا وارد این قضیه نشد و به شدت معترض بود به این حرکت - سومی میشه علی مطهری که تا حکم آقا نیومد انگار نه انگار .

دومی هم مشه مثل بعضی از افراد این سایت که منتظر سخنرانی آقا بودند ببینید ایشون از رد صلاحیت ها چیزی می گند یا نه ! وقتی دیدند آقا حرفی که اینا دوست دارند نمی زنه ، رفتند برای عمل به وظیفشون .

به نظرم شیعه باید سطح اول باشه ، وقتی آقامون بیاد ، ما باید سطح اول باشیم . . . توی اون موقعیت سطح دوم و سوم زیااااااااااد خواهیم داشت . . .

از غیر شیعه های تازه شیعه شده بگیر تا علمایی که خودشون رو صاحب نظر می دونند . . .

بهتره حب و بغض رو بزاریم کنار ، جان و مال و آبرمون و بگیریم کف دستمون و هر جا لازم بود بریزیم به پای ولایت . . . که این ولایت میرسه به ولایت الله . . .


اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ


حقیقتا" همه چیز را در راه اغراض سیاسی خودتان بسیج نموده اید حتی دسته بندی ولایت مدار ها را هم دستمایه این کار قرار می دهید

فلسفه تشکیل جبهه پایداری برای مقابله با جریان مثلا" انحرافی می باشد

آیا این جبهه بر اساس گفتمان رهبرمان ولایت مداری دارد؟ این جبهه بزرگ ترین خطر برا ی اسلام بودن احمدی نژاد و اطرافیانش را و فراموسونر بودن و مرتبط با رمالان و سحر ر شدگی و سحر کنندگی آنها را از گفتمان رهبرمان اقتباس نموده است

آیا این اسلام شما قابل عرضه در سطح دنیا می باشد؟ این رفتار شما قابل عرضه به جهانیان می باشد؟ وای به آینده اسلام و انقلاب که شما بخواهید آن را ارائه و اشاعه بدهید

اینکه ما نمی توانیم از آقای جلیلی تبلیغ جدی کنیم برای اینکه حجتی نمی بینیم که از ایشان دفاع کنیم سخن وری و ارائه گفتمان صرف کافی نیست برا ی ما وقتی می بینم این آقا با جبهه پایداری دستش تو یه کاسه است و حتی یک بار تخریبات آقایان را در مورد احمد ی نژاد و اطرافیانش تقبیح نمی کند آنوقت گفتمان او و سخنوری او می تواند برا ی ما حجت باشد؟ آیا این اسلام عملی آقایان قابل ارائه به جهانیان می باشد ؟

/
نقل قول کردن
0 #1554 خادم الرضا 1392-03-08 21:24
به نقل از م:

سردار کاملا تکذیب کرد طرفداری خودش را از قالیباف]

مدرک ؟؟؟؟
نقل قول کردن
+2 #1553 خراسانی 1392-03-08 21:19
به نقل از علی جعفری:

دست از فتنه گری ، سفسطه و مغالطه های بیهوده بردار !
اگر به عمق اندیشه و کلام حاج عباس پی ببری ، می بینی که خیلی در اشتباهی :D

ایشان فردی ولایی و انقلابی اند.ایکاش من هم توان فکری و قدرت استدلال ایشان را داشتم. @};-



به نام حق


باباجان ، آخه این چه کل کلیه راه انداختید شماها ، این بنده خدا "بی نام" که حرف بدی نمی زنه.

چرا دارید هلش میدید به سمت اینکه مجبور شه بهتون بگه "سلام"

بنده که برای طرفداریش از مشایی تره هم خورد نمی کنم ! ولی انصافا الان حرف اشتباهی نمیزنه . خب شور نداره ، زوریه ؟ به جاش شعور داره . . . شعور که از شور مهم تره .

میاد رای میده ، بالاخره یکی رو هم می نویسه . دیگه چه اصراریه این کل کل های بیخودی ؟

آقای محمدی هم یه بار از این طرف بوم میافته ، یه بار از اونطرف . . .

ما یه دونه "بی نام " داریم توی سایت هی شماها تخریبش کنید ها . . .

ددددد هر چی هیچی نمی گم اینام هیچی نمی گن
نقل قول کردن
+1 #1552 م 1392-03-08 21:19
به نقل از ..:

سلام

شما قبول ندارید که حضرت آقا فرمودند به اصلح رای بدید؟؟
مگه کسی اسم برد؟!
در ضمن
کمی تو خبرها باشید کرمان که محبوبیت سردار سلیمانی زبانزد مردم است اینطور از امام جمعه گفته شده که رای سردار سلیمانی قالیباف و در کل سپاه پشت قالیباف را گرفته و سپاه حسابی تو تهران دارند مایه میزارند...[/b
اینو جایی دیگه نگید!! اینجا حالا ندید میگیریم!!!


آخه آقای باهنر گفتن که انگار حضرت آقا طی نامه ای از بسیج و سپاه خواستند برای کاندیدای خاصی وارد کار نشوند!!
):)

سردار کاملا تکذیب کرد طرفداری خودش را از قالیباف]
نقل قول کردن
+4 #1551 بی نام 1392-03-08 21:14
به نقل از علی جعفری:

دست از فتنه گری ، سفسطه و مغالطه های بیهوده بردار !
اگر به عمق اندیشه و کلام حاج عباس پی ببری ، می بینی که خیلی در اشتباهی :D

ایشان فردی ولایی و انقلابی اند.ایکاش من هم توان فکری و قدرت استدلال ایشان را داشتم. @};-

ممنونم
شماهم متهم کن به فتنه گری و...
خیر شماها سندهم براتون بیارن قبول نمیکنید
چی بگم فقط واگذارکردم به خدا
خلایق هرچه لایق
با عباس محمدی که هنرش تکفیرکردن دوستان شده محشور شی برادر
فقط باید در جواب شما گفت
سلام
نقل قول کردن
-5 #1550 علی-جعفری 1392-03-08 21:10
به نقل از بی نام:

هرچی عباس محمدی گفت باورنکن برادر عزیزم

دست از فتنه گری ، سفسطه و مغالطه های بیهوده بردار !
اگر به عمق اندیشه و کلام حاج عباس پی ببری ، می بینی که خیلی در اشتباهی :D

ایشان فردی ولایی و انقلابی اند.ایکاش من هم توان فکری و قدرت استدلال ایشان را داشتم. @};-
نقل قول کردن
-2 #1549 خراسانی 1392-03-08 21:06
به نام حق

انواع ولایت مداری :

سطح اول : دنبال گفتمان ولایت هستند ، گفتمان رو شناسایی می کنند ، دنبال می کنند و عمل می کنند .

سطح دوم : دنبال نظر صریح ولایت هستند ،سخنرانی های ولایت رو گوش می کنند ، نظر رو پیدا می کنند ، دنبال می کنند و عمل می کنند.

سطح سوم : فقط و فقط حکم حکومتی باعث میشه که عمل کنند.



بر ترتیب از سطح سوم به سطح اول ، بهانه ها کمتر میشه . . . اولی بهترین عمل رو داره و آخری بدترین عمل رو .

اولی میشه مثل جبهه پایداری در قضیه سوال از رئیس جمهور که اصلا وارد این قضیه نشد و به شدت معترض بود به این حرکت - سومی میشه علی مطهری که تا حکم آقا نیومد انگار نه انگار .

دومی هم مشه مثل بعضی از افراد این سایت که منتظر سخنرانی آقا بودند ببینید ایشون از رد صلاحیت ها چیزی می گند یا نه ! وقتی دیدند آقا حرفی که اینا دوست دارند نمی زنه ، رفتند برای عمل به وظیفشون .

به نظرم شیعه باید سطح اول باشه ، وقتی آقامون بیاد ، ما باید سطح اول باشیم . . . توی اون موقعیت سطح دوم و سوم زیااااااااااد خواهیم داشت . . .

از غیر شیعه های تازه شیعه شده بگیر تا علمایی که خودشون رو صاحب نظر می دونند . . .

بهتره حب و بغض رو بزاریم کنار ، جان و مال و آبرمون و بگیریم کف دستمون و هر جا لازم بود بریزیم به پای ولایت . . . که این ولایت میرسه به ولایت الله . . .

بسم الله الرحمن الرحیم
اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ
نقل قول کردن
+2 #1548 بی نام 1392-03-08 21:06
به نقل از علی جعفری:

من ، شما و دیگران به هر کس که دوست داشته باشیم رای می دهیم و برای انتخاب حجت شرعی داشته باشیم.

آقای جلیلی ، قالیباف ، ولایتی و... می توانید به آنها رای دهید.

اصل حضور در پای صندوق رای و انتخاب اصلح می باشد وقتی این کار انجام شد ، تکلیفمان را انجام داده ایم و انشاءالله منتظر می شویم تا ببینیم خداوند دلهای این مردم را به چه سمتی هدایت می کند.

ای خدا
بیا تا روی ماهتو ببوسم
بخدا من هیچ جا تأکید میکنم هیچ جا نگفتم رأی نمیدم یا رأی سفید میدم
اینکارو اشتباه میدونم
حتی اگه احمدی نژاد بهم بگه
تمام!
شما به من بگو این کامنت من هست یانه؟
اگر هست چرا باید از سوی مثلا عباس محمدی بازخواست بشم که تو چرا میخوای پشت به ولایت کنی و شرکت نکنی یا رأی سفید بدی؟!!
یا شما خودت میگی من قراره به تکلیفم عمل نکنم؟!!
به نقل از بی نام:
ببینید دوستان رأی سفید دادن یا رأی باطله انداختن به دومعنیست:
اول اینکه اجازه میدیم دیگران به جای ما تصمیم بگیرند
ودوم اینکه با اینکار دشمنان نظام و انقلاب رو شاد میکنیم


یک مثال میزنم خدمتتون
ببینید میان نظرخواهی میکنند از جمع
که برای ادامه حیات ما1نوشابه2.آب دریا3.آب آلوده4.آب شیر
داریم، و به آب چشمه دسترسی نداریم
حالا شما میای تو برگه رأیت مینویسی آب چشمه یا اون یکی برای اینکه از هیچکدوم از اینا خوشش نمیاد سفید میندازه
خب حالا باید این افراد پیه این رو به تنشون بمالن که اگر افراد دیگه پیرو هوسشون نوشابه رو انتخاب کردن ازون به بعد باید با نوشابه که سراسر مضرات هست ادامه حیات بدن یا ممکنه کسانی از دریا خوششون بیاد و شما مجبور بشی با آب شور زندگی کنی
پس بهتر و عاقلانه تر نیست که توی برگه رأی نوشت "آب شیر"؟!

u313.ir/.../
اگر به چیزی علم نداریم بهتره تهمت نزنیم
مثل اون قضیه که شما باور کرده بودید که مشایی گفته صلاحیتشو از آسمونا گرفته!!!!
هرچی عباس محمدی گفت باورنکن برادر عزیزم
نقل قول کردن
+1 #1547 ِ 1392-03-08 21:05
به نقل از خادم الرضا:

اولاٌ کسی حق نداره اعلام کنه که کدام کاندید مد نظر رهبریست و اگر کسی چنین کنه خیانت به رهبری کرده چرا که امروز دشمن درصدد القاء کنه که چون جلیلی مد نظر رهبری هست اگر رای بیاوره تو بوق و کرنا کنه که از قبل تعیین شده و اگر نیاوره که بگویند مردم از رهبری خسته و دلزده شده اند و تجربه احمدی نزاد را پس زدند ....
شما مگر با پول یارانه سیر می شوید برادر من ضریب افزایش قیمت ها نشان از این داره که 45 هزار توامان امروز 5 هزار تومان هم ارزش نداره ...
در خصوص خبر تخریب کاندید مورد نظر اصولگراها خبر موثق می باشد به قول خودم از سوراخ همسایه دیدم :D
............................................................................
در خصوص گفته برادر کاردان عرض کنم که درست ملاک تهران نیست ولی جمع بندی و ماحصل نیز چیزی جز این نیست خود بنده سال 84 در مشهد مقدس بودم و واقعاٌ دیدم که چقدر شهر خراسان که بعد تهران از بزرگترین ها می باشد چطور به قالیباف رای دادند و همچنین شهرهای دیگر ... کمی تو خبرها باشید کرمان که محبوبیت سردار سلیمانی زبانزد مردم است اینطور از امام جمعه گفته شده که رای سردار سلیمانی قالیباف و در کل سپاه پشت قالیباف را گرفته و سپاه حسابی تو تهران دارند مایه میزارند...
والعاقبه للمتقین @};-

سلام

شما قبول ندارید که حضرت آقا فرمودند به اصلح رای بدید؟؟
مگه کسی اسم برد؟!
در ضمن
کمی تو خبرها باشید کرمان که محبوبیت سردار سلیمانی زبانزد مردم است اینطور از امام جمعه گفته شده که رای سردار سلیمانی قالیباف و در کل سپاه پشت قالیباف را گرفته و سپاه حسابی تو تهران دارند مایه میزارند...[/b
اینو جایی دیگه نگید!! اینجا حالا ندید میگیریم!!!


آخه آقای باهنر گفتن که انگار حضرت آقا طی نامه ای از بسیج و سپاه خواستند برای کاندیدای خاصی وارد کار نشوند!!
):)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (1586)