رایحه ظهور

ویژگیهای کاندیدای اصلح ریاست جمهوری در فرمایشات امام خامنه ای(مدظله)

حدود یک ماه بیشتر به انتخابات سرنوشت ساز 24 خرداد آینده باقی نمانده است ، دوست و دشمن با حساسیت تمام به رصد تحولات و اخبار انتخابات مشغولند ، امتحانی بزرگ در مقابل انقلاب مقدمه ساز ظهور قرار دارد که نتیجه ی آن اثر مستقیمی بر تحولات منطقه ، جهان  و رویارویی جبهه حق و باطل خواهد داشت و می تواند به لطف حق جهشی به سمت ظهور در پی داشته باشد یا خدای ناکرده عقبگرد و تاخیر در ظهور ، شایسته است فعالین سیاسی فرهنکی با مرور دگرباره  فرمایشات ولی امر مسلمین(مدظله) پیرامون کاندیدای اصلح و تلاش و مجاهدت برای تبلیغ و شناساندن آن به آحاد جامعه به رسالت خطیر خویش در این زمینه عمل نمایند.

 

» ابتدای نظرات (3012)

 

السلام علیک یا علی بن محمد النقی(ع)

 

گزیده ای از فرمایشات امام خامنه ای پیرامون صفات و ویژگیهای کاندیدای اصلح ریاست جمهوری :

دارای امتیازات رئیس جمهور فعلی منهای ضعفها

این را همه بدانند كه آنچه ما برای رئیس‌جمهور آینده نیاز داریم، عبارت است از امتیازاتی كه امروز وجود دارد، منهای ضعفهائی كه وجود دارد. این را همه توجه كنند؛ رئیس‌جمهورِ هر دوره‌ای باید امتیازات كسبی و ممكن‌‌الحصول رئیس‌جمهور قبلی را داشته باشد، ضعفهای او را نداشته باشد. هر كسی بالاخره نقاط قوّتی دارد و نقاط ضعفی دارد. رؤسای جمهور ــ چه رئیس‌جمهور امروز، چه رئیس‌جمهور فردا ــ نقاط قوّتی دارند و نقاط ضعفی هم دارند. همه‌ی ما همین جوریم؛ نقاط قوّتی داریم، نقاط ضعفی داریم. آن چیزهائی كه امروز برای دولت و برای رئیس‌جمهور نقاط قوّت محسوب میشود، اینها باید در رئیس‌جمهور بعدی وجود داشته‌ باشد، اینها را باید در خود تأمین كند؛ آن چیزهائی كه امروز نقاط ضعف شناخته میشود ــ كه ممكن است شما بگوئید، من بگویم، دیگری بگوید ــ این نقاط ضعف را باید از خود دور كند. یعنی ما در سلسله‌‌ی دولتهائی كه پشت سر هم می‌آیند، بايد رو به پیشرفت باشیم، رو به تعالی و تكامل باشیم، تدریجاً بهترینهای خودمان را بفرستیم؛ هر كسی می‌آید، پایبند به انقلاب، پایبند به ارزشها، پایبند به منافع ملی، پایبند به نظام اسلامی، پایبند به عقل جمعی، پایبند به تدبیر باشد. اینجوری باید این كشور را اداره كرد. كشور، كشور بزرگی است؛ ملت، ملت باعظمتی است؛ مسائل تشویق كننده و مبشّر، فراوان است؛ مشكلات هم بر سر راه هر ملتی، و از جمله بر سر راه ما وجود دارد. آن كسانی كه آماده‌ی این میدان میشوند، بايد با كمال قوّت، با كمال قدرت، با توكل به خدا، با اعتماد به توانائی‌های این ملت پیش بروند.

92/1/1

کاری ، مقاوم ، ارزشی ، باتدبیر، قانونمدار، همدرد مردم ، در میان مردم


كسانى هم كه ميخواهند صلاحيتها را ملاحظه كنند و بر اساس آن تصميم‌گيرى كنند، همه چيز را در كنار هم بايد ببينند. رئيس جمهور، هم بايد كارى باشد، هم بايد مردمى باشد، هم بايد مقاوم باشد، هم بايد ارزشى باشد، هم بايد باتدبير باشد، هم بايد پابند به قوانين و مقررات باشد - مجرى قانون است - هم بايد درد مردم را احساس كند، هم بايد طبقات مختلف مردم را ببيند؛ اينها خصوصياتى است كه در انتخاب آن كسى كه ما ميخواهيم كليد اجرائى كشور را به او بسپريم، نقش دارد. ما مردم در اين زمينه تصميم‌گيريم. هيچ كس هم نگويد كه رأى من يك نفر چه اثرى دارد. ميليونها از همين يك نفرها تشكيل ميشود. همه احساس وظيفه كنند و ان‌شاءاللّه وارد ميدان شوند. به توفيق پروردگار، همين جور هم خواهد شد. مسلّماً امنيت كشور، مصونيت كشور، پيشرفت كشور، با حضور همگانى و حداكثرى مردم افزايش پيدا خواهد كرد و اين كشور به توفيق الهى خواهد توانست يك گام ديگر به سمت اهداف والاى انقلاب اسلامى پيش برود.

92/2/16


دارای توان اجرایی ، ایمان و اعتقاد به خدا و مردم ، مقاوم ، شجاع ، باتدبیر و حکمت ، دارای برنامه


ما عرض كرديم سلائق مختلف و هر كسى كه احساس ميكند توانائى دارد، بيايد وسط ميدان؛ توده‌ى مردم و جمعيت عظيمِ ده‌ها ميليونى ملت هم ان‌شاءاللَّه وارد ميدان خواهند شد؛ اما در محاسبه، آن كسانى كه داوطلب ميشوند، اشتباه نكنند؛ بدانند مديريت اجرائى كشور يعنى چه. نه در ارزيابىِ نيازى كه كشور به يك قدرت اجرائى دارد، اشتباه كنند، نه در ارزيابى توانِ خودشان اشتباه كنند. اگر چنانچه ارزيابى درستى انجام دادند، بيايند توى ميدان؛ ملت هم نگاه ميكند، انتخاب ميكند.
سازوكار انتخابات در كشور ما، سازوكار مستحكمى است. اينكه گوشه و كنار بعضى‌ها اعتراضهائى ميكنند، واقعاً غير منطقى است؛ واقعاً بيجا است. حضور شوراى نگهبان در قانون اساسى - كه امام هم مكرر روى آن تأكيد ميكردند - حقيقتاً يك حضور مباركى است. تشخيص شوراى نگهبان، تشخيص يك عده انسانهاى عادل، بى‌طرف و بصير نسبت به صلاحيتها است؛ اين يك چيز مباركى براى ما و براى همه‌ى آحاد ملت است. بعد در بين اين كسانى كه تشخيص داده شد صالحند، مردم ميگردند، تحقيق ميكنند، از افراد ميپرسند، از آدمهاى مورد اعتماد سؤال ميكنند، به سوابق نگاه ميكنند، به شعارها نگاه ميكنند، به حرفها و گفته‌ها نگاه ميكنند، سپس تصميم‌گيرى ميكنند.
نامزد انتخابات اولاً بايد به خدا و به اين انقلاب و به قانون اساسى و به اين مردم ايمان و اعتقاد داشته باشد؛ ثانياً داراى روحيه‌ى مقاوم باشد. اين ملت اهداف بلندى دارد، كارهاى بزرگى دارد، تسليم نيست، كسى نميتواند با اين ملت با زبان زور حرف بزند. كسانى كه در رأس قوه‌ى اجرائى قرار ميگيرند، بايد كسانى باشند كه در مقابل فشارهاى دشمنان مقاوم باشند؛ زود نترسند، زود از ميدان خارج نشوند؛ اين يكى از شرطهاى لازم است. ثالثاً انسانهاى با تدبيرى باشند، با حكمت باشند. ما در سياست خارجى گفتيم «عزت و حكمت و مصلحت»؛ در اداره‌ى كشور هم همين جور است، در مسائل داخلى هم همين جور است، در اقتصاد هم همين جور است؛ بايد با برنامه، با حكمت، با تدبير، با نگاه بلندمدت و همه‌جانبه، با يك هندسه‌ى صحيح كارها را مشاهده كنند، نگاه كنند، وارد ميدان شوند.
روزمرّه فكر كردن در مسائل اقتصادى، مضر است؛ تغيير سياستهاى اقتصادى به طور دائم، مضر است - در همه‌ى بخشها، بخصوص در اقتصاد - تكيه كردن بر نظرات غير كارشناسى، مضر است؛ اعتماد كردن به شيوه‌هاى تزريقىِ اقتصادهاى تحميلى شرق و غرب، مضر است. سياستهاى اقتصاد بايد سياستهاى «اقتصاد مقاومتى» باشد - يك اقتصاد مقاوم - بايد اقتصادى باشد كه در ساخت درونىِ خود مقاوم باشد، بتواند ايستادگى كند؛ با تغييرات گوناگون در اين گوشه‌ى دنيا، آن گوشه‌ى دنيا متلاطم نشود؛ اين چيزها لازم است. رئيس جمهورى كه ميخواهد اين كشور بزرگ را اداره كند، اين راه پرافتخار را به كمك مردم و براى مردم طى كند، بايد اينچنين خصوصياتى داشته باشد. رابعاً بايد تهذيب اخلاقى داشته باشد؛ نپرداختن به حواشى. اينها چيزهاى لازمى است. بنده توصيه‌ام به همه‌ى دولتها هميشه همين بوده است. ميدانيد من از دولتها و از رؤساى جمهور در طول اين سالهاى متمادى همواره حمايت كردم؛ توصيه هم كردم، در موارد متعدد و زيادى از آنها توضيح هم خواستم. تكيه اين بوده است كه براى مردم هزينه درست نكنند، مشكل درست نكنند، دغدغه‌آفرينى نكنند، مردم را دچار تشويش و نگرانى نكنند؛ البته وعده‌ى بيخود و بى‌مبنا هم ندهند، درِ باغ سبزهاى بى‌منطق هم باز نكنند؛ منطقى، معقول، منطبق با واقعيت و با توكل به خداى متعال حركت را پيش ببرند؛ ان‌شاءاللَّه در آينده هم بايد همين جور باشد.

92/2/7

دارای توانایی کشیدن بار سنگین انقلاب ، وابسته و دلبسته به نظام و قانون اساسی


آن كسانى كه وارد ميدان ميشوند، بايد كسانى باشند كه در خود توانائىِ كشيدن اين بار را بيابند؛ صلاحيتهائى را هم كه در قانون اساسى است و شوراى محترم نگهبان بر روى آنها تكيه خواهد كرد، در خودشان ملاحظه كنند و واقعاً وابسته و دلبسته‌ى به نظام و قانون اساسى باشند؛ بخواهند قانون اساسى را اجرا كنند؛ چون رئيس جمهور سوگند ميخورد كه قانون اساسى را اجرا كند؛ قسم دروغ كه نميشود خورد.

91/10/19


نداشتن سرسازش با دشمنان ، عدم تملق گویی غرب و مستکبران


جوانها بهوش باشند، بيدار باشند. معيارها مشخص است. در انتخابات، اين آگاهى بايد اثر كند؛ در بيان خواسته‌هاى ملت اين آگاهى بايد تأثير بگذارد؛ در حضور گوناگون، در مسائل مختلف، اين آگاهى بايستى اثر بگذارد. ملت ايران در انتخابهاى خود - معيارهاى انتخابات را من آن روز عرض كردم، اين هم مكمل آنهاست - توجه كند؛ كسانى با رأى ملت سر كار نيايند كه در مقابل دشمنان بخواهند دست تسليم بالا ببرند و آبروى ملت ايران را ببرند. كسانى سر كار نيايند كه بخواهند با تملق‌گوئى به غرب، به دولتهاى غربى، به دولتهاى زورگو و مستكبر، به خيال خودشان بخواهند براى خودشان موقعيتى در سطح بين‌المللى دست و پا كنند. اينها براى ملت ايران ارزشى ندارد. كسانى سر كار نيايند كه دشمنان ملت ايران طمع بورزند كه به وسيله‌ى آنها بتوانند صفوف ملت را از هم جدا كنند، مردم را از دينشان، از اصولشان، از ارزشهاى انقلابى‌شان دور كنند. ملت بايد آگاه باشد. اگر كسانى بر سر كار بيايند كه در مراكز گوناگون سياسى يا اقتصادى به جاى اينكه به فكر ادامه‌ى راه امام و ارزشها و اصول ترسيم شده‌ى به وسيله‌ى امام باشند، به فكر به دست آوردن دل فلان قدرت غربى و فلان مستكبر بين‌المللى باشند، براى ملت ايران مصيبت خواهد بود. اين آگاهى براى ملت لازم است.

88/2/28



درد كشور را بفهمد، درد مردم را بداند، با مردم يگانه و صميمى باشد، از فساد دور باشد، دنبال اشرافيگرى خودش نباشد

مسئله ‏ى بعدى در انتخابات اين است كه مردم سعى كنند صالح‏ترين را انتخاب كنند. آن كسانى كه نامزد رياست جمهورى مى‏شوند و در شوراى نگهبان صلاحيت آن‏ها زير ذره بين قرار می‏گيرد و شوراى نگهبان صلاحيت آن‏ها را اعلام می‏كند، اين‏ها همه‏ شان صالحند. اما مهم اين است كه شما در بين اين افراد صالح، بگرديد و صالح‏ترين را پيدا كنيد. اينجا جائى نيست كه من و شما بتوانيم به حد اقل اكتفاء كنيم؛ دنبال حد اكثر باشيد؛ بهترين را انتخاب كنيد.
بهترين كيست؟ من نسبت به شخص، هيچ‏گونه نظرى ابراز نمیكنم؛ اما شاخصهائى وجود دارد. بهترين، آن كسى است كه درد كشور را بفهمد، درد مردم را بداند، با مردم يگانه و صميمى باشد، از فساد دور باشد، دنبال اشرافيگرى خودش نباشد. آفت بزرگ ما اشرافيگرى و تجمل‏ پرستى است؛ فلان مسئول اگر اهل تجمل و اشرافيگرى باشد، مردم را به سمت اشرافيگرى و به سمت اسراف سوق خواهد داد. اينى كه ما گفتيم امسال، سال حركت به سوى اصلاح الگوى مصرف است، يعنى امسال سالى است كه ملت ايران تصميم بگيرد كه با اسراف مبارزه كند. نمیگوئيم بكلى و يكباره و در طول يك سال، اسراف تمام بشود؛ نه، ما واقع‏بين‏تر از اين هستيم؛ می‏دانيم اين كار مال ساليان پى‏درپى است و بايد كار بشود تا به اين فرهنگ برسيم؛ بايد اين كار را شروع كنيم.

88/2/22


دلسوز باشد ، با سایر مسئولان اتحاد داشته باشد

نكته‌ى دوم، انتخاب نمايندگان صالح است، يا به تعبير درست‌تر بگوئيم «نمايندگان اصلح»؛ كسانى كه صالح‌ترند؛ كسانى كه به فكر مردمند؛ كسانى كه براى مردم دل ميسوزانند؛ كسانى كه حاضرند با همكاران خودشان در دولت، در قوه‌ى قضائيه، در بخشهاى مختلف، دست به دست هم بدهند و با اتحاد و اتفاق، يك كار بزرگ انجام بدهند؛ اينجور افرادى را انتخاب كنند. كشور با اتحاد پيش خواهد رفت؛ با دعوا و تفرقه و دودستگى پيش نميرود. شما مى‌بينيد يك چيز مختصرى بين مسئولين پيش مى‌آيد،راديوهاى بيگانه تفسير ميگذارند، جنجال ميكنند، خوشحال ميشوند؛ در حالى كه اصل قضيه چيز مهمى نيست. حالا فرض كنيم يك اختلاف سليقه‌اى، يك اختلاف نظرى، يك اختلاف برداشتى بين دو مسئول يا دو گروه مسئول پيش آمده است؛ اين اينقدر در گذران كار اهميتى ندارد؛ اما دشمن از همين چيزهاى كوچك هم ميخواهد استفاده كند. جنجال ميكنند، خوشحالى ميكنند، ميگويند، مينويسند و راديوهاى بيگانه تحليل ميگذارند. كسانى كه حالا ميدانند و ميشنوند، مى‌بينند كه چقدر خوشحالى ميكنند از اينكه بين افراد يك چيز مختصرى پيدا شده است. اين نشان ميدهد به ما كه نقش اتحاد و همدلى در كشور چقدر است.

87/2/4


بهترين از لحاظ ايمان، بهترين از لحاظ اخلاص و امانت، بهترين از لحاظ دين‏دارى و آمادگى براى حضور در ميدانهاى انقلاب؛ دردشناس‏ترين و دردمندترين


آنچه كه بنده در همه ‏ى انتخاباتها تأكيد كرده‏ام، امروز هم همان را در درجه‏ى اول تأكيد می‏كنم، حضور مردمى و قدردانى مردمى است از انتخابات. من به شما عرض بكنم- البته حالا سربسته می‏گويم- سعى شد در اين كشور، باب انتخابات بسته شود تا دشمنان بتوانند بگويند نظام جمهورى اسلامى نظام مردمى نيست؛ تلاش شد براى اين كار، خداى متعال نگذاشت؛ اراده‏ ى الهى بر اراده‏ ى بدخواهان فائق آمد، دلهاى مردم به سمت انتخابات جذب شد در دوره‏ه اى متعدد و بخشهاى مختلف؛ علی‏رغم دشمن، مردم در انتخابات شركت كردند. اين انتخابات هم همانجور است.
آنچه كه من عرض میكنم، در درجه‏ ى اول حضور مردمى است. در درجه ‏ى بعد كه البته حائز اهميت بسيارى است اين هم، پيدا كردن نماينده ‏ى اصلح است. آن كسانى كه به وسيله‏ ى شوراى نگهبان صلاحيت آن‏ها اعلام می‏شود، معنايش اين است كه اين از حد اقل صلاحيت مورد نياز برخوردار است. در بين اين كسانى كه اعلام می‏شوند، افرادى هستند با صلاحيتهاى بالاتر، افرادى هستند در سطح پايين‏تر. هنر ملت ايران و مردم شهرها و حوزه اى انتخابيه اين است كه دقت كنند، نگاه كنند، بشناسند اصلح را، بهترين را انتخاب كنند؛ بهترين از لحاظ ايمان، بهترين از لحاظ اخلاص و امانت، بهترين از لحاظ دين‏دارى و آمادگى براى حضور در ميدانهاى انقلاب؛ دردشناس‏ترين و دردمندترين نسبت به نيازهاى مردم را انتخاب كنند. اين‏ها فرصت‏هائى هست، بايستى مردم عزيز ما در همه جاى كشور- اين ديگر مخصوص استان يزد نيست- هوشيارانه، با بصيرتِ تمام تلاش كنند، پيدا كنند و با رأى خود مسجل كنند و مجلس را- آن مجلسى را كه مورد نياز جامعه‏ى كنونى ماست- تشكيل بدهند.

86/10/12

 

کسی که درد جامعه را بفهمد

مردم هم نگاه كنند و اصلح را انتخاب كنند. اصلح كسى است كه با نيازى كه شما براى جامعه مى‌فهميد، تطبيق كند و بتواند نيازهاى جامعه را برآورده سازد. بعضى‌ها در شناخت اصلح دچار وسواس و دغدغه‌ى زياد مى‌شوند. شما تلاش خود را بكنيد؛ مشورت خود را بكنيد؛ از كسانى كه فكر مى‌كنيد مى‌توانند شما را راهنمايى كنند، راهنمايى بخواهيد؛ به هر نتيجه‌يى كه رسيديد، عمل كنيد و رأى بدهيد؛ اجر شما را خداى متعال خواهد داد. ما مأموريم كه به آنچه مى‌فهميم و به آنچه تكليف الهى تشخيص مى‌دهيم، عمل كنيم؛ مطابق با واقع شد يا نشد، اجر ما محفوظ است. اجر كسى كه عامل به تكليف است، پيش خداى متعال محفوظ است.

88/3/3

با کفایت، شجاع، با اخلاص، داراى روح مردمى، شاداب و با نشاط، مؤمن به هدفها و ارزشهاى انقلاب، مؤمن به مردم، مؤمن به نیروى مردم و معتقد به حق مردم

مردم باید با چشم باز در این صحنه ى مهم حاضر شوند و ان شاءاللَّه خداى متعال کمک کند و دل هاى مردم را هدایت کند تا فرد با کفایت، شجاع، با اخلاص، داراى روح مردمى، شاداب و با نشاط، مؤمن به هدفها و ارزشهاى انقلاب، مؤمن به مردم، مؤمن به نیروى مردم و معتقد به حق مردم را انتخاب کنند.» (بیانات مقام معظم رهبری در دیدار زائرین و مجاورین حرم مطهر رضوی – 1/1 /84

 

کسی که به دین مردم، به انقلاب مردم، به دنیاى مردم، به معیشت مردم، به آینده‌ى مردم و به عزت مردم اهمیت مى‌دهد

«در پیدا کردن نامزد مورد نظر دقت کنید. به کسى گرایش پیدا کنید که به دین مردم، به انقلاب مردم، به دنیاى مردم، به معیشت مردم، به آینده‌ى مردم و به عزت مردم اهمیت مى‌دهد.» (بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینى(ره) - 14/3/84

 

دارای تقوا و تدبیر باشد

در آستانه‌ى همه‌پرسى قانون اساسى و انتخابات رياست جمهورى، از عموم ملت تقاضا مى‌كنم كه با شركت در اين دو امر، يك بار ديگر مشتى محكم بر دهان ياوه‌گويان و بدخواهان بزنند و دشمن را مأيوس كنند. انتخاب فرد اصلح و داراى تقوا و تدبير براى مقام مهم رياست جمهورى - كه در قانون اساسى جديد، داراى اختيارات وسيع در اداره‌ى كشور است - وظيفه‌يى شرعى و عقلى و انقلابى است، و كوتاهى در اين امر يا در حضور در پاى صندوقهاى رأى، خسارتهاى جبران‌ناپذيرى به بار خواهد آورد. حضور شما، پايه‌هاى انقلاب را محكم مى‌كند و به مديران آينده‌ى كشور، جرأت و قدرت كار مى‌بخشد و آينده را تضمين مى‌كند.

68/4/23

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-1 #3012 محمد 1392-04-10 12:47
به نقل از حرف زور:
يك داستان واقعى

دو وهابى موقع سوار شدن به هواپيما متوجه شدن يكى از مسافران شيعه است

قرار گذاشتن كه اذيتش كنن

اولى به دومى گفت : ميخواستم تعطيلات برم لبنان اما شنيدم اونجا شيعه زندگى ميكنه
پيشنهاد شناسنامه بحرينى به من شد اما من نپذيرفتم چون كه اكثريت شيعه هستند
فكر كردم بروم عراق شنيدم عراق هم پر از شيعه است
دوستش گفت: خو چرا نرفتى اروپا ؟
گفت : اونجا هم تشيع منتشر شده تو خيابون كه راه برى بهشون برميخورى

همينطور ادامه دادن تا خشم اين مسافر شيعه رو در بيارن

مسافر شيعه هم باكمال خونسردى بهشون رو كرد و گفت : چرا به جهنم سفر نميكنى ؟

شنيدم اونجا تنها جاى هست كه شيعه نداره !
=D>


می شه لطف کنید داستان های چرت و پرت نذارید.
داستانهایی که اختلاف بین مسلمانان می ذاره
خدا لعنتتون کنه که هر چرتی می خونید نزارید تو صفحه
تو مگه مردی و رفتی اون دنیا که می دونی جهنم شیعه نداره؟؟؟؟
اگر مردی یک راست رفتی تو جهنم و دیدی همه اتفاقا شیعه هستند چی؟؟؟ خاک بر سرت مگه تو خدایی که جهنمی بهشتی تعیین می کنی؟؟؟ والا ما که هرجا رفتیم اهل تسنن بودند تا شیعه ؟؟؟؟؟ دفعه آخرت باشه چرت و پرت می ذاری تو سایت .شماها مفسد فی العرضید که فقط در تلاش اختلاف بین مسلمونهایید.خدا لعنتتون کنه
آمین
نقل قول کردن
+1 #3011 قاسم نصراله 1392-03-23 12:12
به نقل از قاسم نصراله:
سلام @};-

تو یک میوه فروشی وقتی همه نوع میوه وجود داره و قدرت انتخاب بالاست هیچ وقت توقع نداشته باشید اون میوه فروشی خلوت باشه .
تو عرصه انتخابات هم همین طوره وقتی همه سلایق نیستند قائدتا" و روی اصول باید خلوت باشه و خلق حماسه بسیار سخت میشه ، اما فکر کنیم شاید هیچ حکم حکومتی هم صادر نشود و حتی احمدی نژاد و مشائی هم این را بدانند ، اما تو همین شرایط رهبری از ما خلق حماسه میخواهد !!!!

آری ما فقط گوش به فرمان رهبریم ، تو انتخابات هم شرکت میکنیم و هر کدام از نظر خودمان بهترین گزینه را انتخاب میکنیم چون چشم دنیا ( خوب و بد ) به ما دوخته شده و مهمتر از همه چشم خداوند تا ببیند آیا در شرایط سخت هم مردم گوش به فرمان ولی امرشان هستند یا نه و چه خوب که مردم از این امتحان سخت سر بلند بیرون بیایند و حتما" این چنین میشود ( چون بوی بهار می آید )
و خداوند پس از آن پرده از چهره قائم بر می دارد . @};-

و خداوند پس از آن پرده از چهره قائم بر می دارد . @};-

و خداوند پس از آن پرده از چهره قائم بر می دارد . @};-

و آن زمان که او بیاید دیگر مهم نیست که چه کسی رئیس جمهور شده باشد چون بر اساس مصلحت خداوند او بقیت الله و تنها و آخرین وارث است و باید حکومت الله را در زمین بر پا نماید و هیچ کس را در برابر او جرات گردنکشی نیست .
و او حتما" می آید چون شرایط جهان و منطقه دارند با ما حرف میزنند که بوی بهار می آید . @};-

دوستان عزیز این تحلیلی بود از شخص بنده ، شاید هم حکمی صادر شود لذا اگر اینگونه نشد بر خود فرض بدانید که آن را به گوش آحاد مردم جامعه برسانند.

zz:


............... ...........
نقل قول کردن
0 #3010 محمد 1392-03-11 08:25
با سلام
در مناظره ديروز مشخص شد اگر هر هشت نامزد يك طرف و احمدي نژاد در طرف ديگر قرار بگيرد احمدي نژاد پيروز است
چرا كه از همه آنها قوي تر است و كاش اين اتفاق مي افتاد و هر كس پيروز مي شد دو مرتبه رئيس جمهور مي شد
اما حالا كه نيست همه ما به اصلح ترين فرد يعني جليلي رأي خواهيم داد انشاء الله
نقل قول کردن
+2 #3009 isna.ir 1392-03-07 14:27
واکنش احمدی‌نژاد به خبر احتمال حمایت دولت از سعید جلیلی:

رییس‌جمهور در واکنش به برخی تحلیل‌ها و اخبار درباره اینکه سعید جلیلی گزینه دولت و حامیان آن در انتخابات ریاست جمهوری است، گفت که این مساله را فراموش کنید.



محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره احتمال اینکه جلیلی در نهایت گزینه دولت در انتخابات ریاست جمهوری باشد، گفت: چنین چیزی را نشنیده‌ام.

وی در پاسخ به اینکه اکنون که این مطلب را شنیدید، آیا گزینه شما در انتخابات سعید جلیلی خواهد بود؟، گفت: فراموش کنید.



www.isna.ir/fa/news/92030704294
نقل قول کردن
-5 #3008 احسان 1392-03-06 00:27
راي بنده آقاي دكتر علي اكبر ولايتي، مشاور مقام معظم رهبري. امشب چقدر مسلط و زيبا صحبت كردند و ثابت كردند چرا چند سالي است كه ايشان طرف مشورت رهبري در سياست هستند.

تسلط ايشان بر امور فرهنگي، اقتصادي و سياسي بي نظير است. ايشان تمام قد براي بر افراشتن تمدن اسلامي قيام كرده اند همانطور كه آقا مي خواهند.
نقل قول کردن
-10 #3007 ادم بده 1392-03-05 22:19
در ضمن ملت رو دور از جون خر نکنید شما هم میدونین از الان جلیلی ریئس جمهوره چون همه دارن کاری میکنن که بشه و این وسط هم ما هم دور از جون همه اسکول هیچی هم نمیفهمیم فقط خیلی دلم میخواست بدونم این فیلمی که ساختی رو واسه یکی مثل خاتمی یا هاشمی میساختین الان باید تو کدوم سلول میدیدمت یا اصلا میشد دیدت یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟

خدایا صاحب اصلی را برسان
نقل قول کردن
+6 #3006 ادم بده 1392-03-05 22:14
اقای که سایت زدی داری قربون صدقه این و اون میری چند تا سوال
1- دوره احمدی نژاد تموم شد چرا ایشون شعیب صالح نشدن و اقا سید خراسانی ؟؟؟؟؟؟؟ احتمالا در 60 سال اینده میشه ما منتظر شعیب صالح هستیم
2- شما که انقدر اقا اقا میکنید اقا مگه همون نبود که گفت محمود جان مشایی نباشه و محمود جان گفت میزارمش خوبم میزارم و گذاشتش دست راست خودش ؟؟؟؟؟ پس شما بسیجیان کفن پوش کجا بودین بگین فصل الخطاب فصل الخطاب که البته باد هر طرف بوزه شما هم میوزین
3-شما کی باشین که حرف از ازادی و قانون رای دان میکنید ازادی یعنی همه جناح ها بیان تو انتخابات نه همه نور چشمی های روحانیون
4-یادش بخیر 4 سال پیش محمود گفت اگه اخر دوره من یه بیکار یه فقیر دیدن بعد هر چی خواستین بگین یادتون ؟؟؟؟؟؟؟؟/ به نظرت چی باید الان بگین
برادران ظهور نزدیک است بچسبین به همون توهماتتون و الان هم خواستی این کامنت رو نزارین چون ممکنه ابروتون بره اما همین که خودتون میخونین بسه
بخدا حیا هم خوب چیزیه
نقل قول کردن
-10 #3005 نوری 1392-03-05 19:01
هاشمی حیف شد این دفعه او برای خدمت آمده بود و او می توانست کشور را از بحران نجات دهد دیگر باید بگوییم الفاتحه مع الصبواه
نقل قول کردن
+4 #3004 منتظرالظهورالامام 1392-03-05 01:28
برادر علی اصغر عزیز،بحث بین دوستداران آقایان مشایی وجلیلی هرچه باشد درون گروه مبشران است ومشکل سازنیست اما افرادی باعناوینی مثل نجم هدا که در مطالبشان توهین به حضرت آقاست واقعا"مساله ساز خواهند بود لطفا"توجه کنید که عامل انتشار این ناسزاها نباشید.یاعلی.
نقل قول کردن
0 #3003 . . . 1392-03-04 22:32
به نقل از نجم هدا:
مژده به مشتاقان ...

آشنایی با رئیس جمهور آینده؛ نجم هدا

نجم هدا معرفی شد

"نجم هدا" نام اختصاری یک پروژه بزرگ علمی و کاربردی است، پروژه ای که خود با همه ی عظمت و پیچیدگی های علمی و تخصصی، بخش کوچک و ساده ای از پروژه ای بزرگ تر به نام "دارالسلام" است. پروژه ای که کارفرمای آن وجود مبارک امام زمان، و اولین پیمانکار و کارگزار آن من، و بالقوه همه ی شما مردم ایران، و هفت میلیارد انسان بر روی زمینند.

در این پروژه که بزرگترین پروژه ی تاریخ بشر در اصلاحات همه جانبه ی زیست انسانی ست همه ی ما به قدر توان مسئولیم و باید نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کنیم...


najmehoda.persianblog.ir/post/9/

و علامات: و یالنجم هم یهتدون ...
نقل قول کردن
0 #3002 ملا لغتي 1392-03-04 15:59
ميبخشيد اين تولكيت چي هست؟به نقل از سعاح:


هشدار: این سایت حاوی این تولکیت میباشد:

Exploit Blackhole Exploit Kit، type 2704

قبلا هم تذکر داده بودم۔
نقل قول کردن
+6 #3001 بی نام 1392-03-04 15:55
به نقل از احمدسبحان:



بنده به عنوان یکی از حامیان مشایی از شما خواهش میکنم چرت نگید !

من اگر شورای نگهبان موسوی و کروبی و هاشمی رو فقط برای این انتخابات تایید میکرد باز هم رای میدادم .تحریم انتخابات باز چه صیغه ایه؟

صیغه مفرد مذکر در باب "جهالت"
نقل قول کردن
+8 #3000 بی نام 1392-03-04 15:15
اینارو برای اون عزیزان لجبازی میذارم که از سایت گیگا انحرافی مطلب کپی میکنن میارن اینجا که بگن بـــله، یا میرن اونجا نظرات شاذ و سخیفشونو میذارن
اینها نظراتیه که گیگا در پاسخ به بعضی دوستانش داده بود:
@};- سلام
هر چی آقا بگه و انجام بده درسته. هر چی. مطلق مطلق. قد یک انسان کامل رو با خودمون مقایسه کنیم تا متوجه بشیم ما کجا و آقا کجا. حتما مصلحت عظیمی وجود داره. باید صبر کرد. حالا فصل ولایتمداری و تمکین به حکم ولی رسیده. ببینیم در این امتحان سخت چگونه خواهیم بود!

@};- سلام
آزمون ولایتمداری ما شروع شده. اندکی صبر و تحمل داشته باشید. آیا ما لیاقت آمدن حضرت را داریم وقتی نسبت به حکم و تدبیر نائبش بی قرار می شویم؟ اینجوری به موضوع نگاه کنید.
واینهم درجواب یک مخالف:
هیچی نیستید!

پاسخ: در مقابل خدا و خلقش قطعا! اما در مقابل مستکبرین و ظالمین شک نکن از کوه استوار تر خواهیم بود.
نقل قول کردن
+7 #2999 hamiddd26 1392-03-04 14:56
هر کسی به حقیقت نزدیک شود، خوشبو می‌شود و هرکس از آن دور شود، بد بو می‌شود.

ما باید مزاجمان، مزاجی باشد که هیچ کس نتواند یک چیز بدبو را به عنوان عطر به ما قالب کند.

ارم
نقل قول کردن
+2 #2998 عارف 1392-03-04 14:56
به نقل از جانباز از اصفهان:
/
حتی این بابا هم فهمیده است اما بعضی ها تو این سایت هنوز نفهمیده اند

صادق زیبا کلام:

حامیان احمدی‌نژاد از انتخابات ریاست‌جمهوری حذف شدند



متأسفانه حامیان احمدی‌نژاد و اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور ندارند. اصولگریان در این دوره از انتخابات 2 گزینه را باید انتخاب می‌کردند، یا اینکه انتخاباتی پرشور را با حضور همه سلایق تجربه کنند که شرایطی شبیه به دوم خرداد 76 پیش می‌آمد یا شاهد انتخاباتی کم‌شور باشند که به عقیده من اصولگریان گزینه دوم را انتخاب کردند زیرا نتیجه به نفع این جریان است.

www.inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=151261&Rate=0

/

ما به پرچمی که احمدی نژاد به دست گرفت رای دادیم به گفتمان و روش او رای دادیم نه به خود او هر چه شبیه تر به ولایت باشد در قلب مردم جای دارد هر چه دور شود مردم هم از او دور میشوند این پرچم و گفتمان و روش را هم اکنون جلیلی بر دوش میگیرد اگر تا اخر بمان با او هستیم ...
نقل قول کردن
+27 #2997 حرف زور 1392-03-04 14:15
يك داستان واقعى

دو وهابى موقع سوار شدن به هواپيما متوجه شدن يكى از مسافران شيعه است

قرار گذاشتن كه اذيتش كنن

اولى به دومى گفت : ميخواستم تعطيلات برم لبنان اما شنيدم اونجا شيعه زندگى ميكنه
پيشنهاد شناسنامه بحرينى به من شد اما من نپذيرفتم چون كه اكثريت شيعه هستند
فكر كردم بروم عراق شنيدم عراق هم پر از شيعه است
دوستش گفت: خو چرا نرفتى اروپا ؟
گفت : اونجا هم تشيع منتشر شده تو خيابون كه راه برى بهشون برميخورى

همينطور ادامه دادن تا خشم اين مسافر شيعه رو در بيارن

مسافر شيعه هم باكمال خونسردى بهشون رو كرد و گفت : چرا به جهنم سفر نميكنى ؟

شنيدم اونجا تنها جاى هست كه شيعه نداره !
=D>
نقل قول کردن
+13 #2996 احمدسبحان 1392-03-04 14:10
به نقل از مهدی...!!:
نتخابات ریاست جمهوری


بنابراین بدلایل فوق بدون حضور کاندیداتوری اسفندیار رحیم مشایی

انتخابات ریاست جمهوری باید تحریم گردد. ولاغیر

این حکم لازم الاجرا است . ولاغیر


@};- @};- @};-



بنده به عنوان یکی از حامیان مشایی از شما خواهش میکنم چرت نگید !

من اگر شورای نگهبان موسوی و کروبی و هاشمی رو فقط برای این انتخابات تایید میکرد باز هم رای میدادم .تحریم انتخابات باز چه صیغه ایه؟
نقل قول کردن
-4 #2995 دلسوخته1 1392-03-04 14:08
به نقل از میثم:
در ضمن جناب بظاهر جانباز !
خیلی نگران کامنت گذاشتن ما در این سایت نباش چون فکر می کنم با رد صلاحیت شدن مشایی دیگه ماموریت این سایت که به اسم امام زمان شده بود محل تبلیغات مشایی به پایان رسیده و امروز یا فردا دست اندرکاراش تعطیلش می کنن مگر اینکه توهم شما مشایی پرستا شما رو به 4 یا 8 سال دیگه امیدوار کرده باشه

احمدی نژاد برای هرچه کاندید شود چه شورا چه مجلس وچه ریاست جمهوری شک نکن رد صلاحیت می شود .نظان دیگه نمی تونه امثال این آدم ها را تحمل کنه با اون فجایعی که ازنظرفرهنگی ودینی واقتصادی واعتقادی به وجود آوردند.نظام مگه دیوانه شده باشه یک باره دیگه احمدی نژاد را تایید کند.زنده باد شورای نگهبان که به درستی ازنظام نگهبانی می کند.رد صلاحیت مشایی همان رد صلاحیت احمدی نژادبود این را خودش هم خوب درک کرده.رد صلاحیت احمدی نژاد در4سال دیگه آنقدر بی اهمیته که باورکنید بیشترمردم ایران شاید اصلا خبردارهم نشوند.
نقل قول کردن
-1 #2994 دلسوخته1 1392-03-04 13:57
به نقل از جانباز از اصفهان:
/
حتی این بابا هم فهمیده است اما بعضی ها تو این سایت هنوز نفهمیده اند

صادق زیبا کلام:

حامیان احمدی‌نژاد از انتخابات ریاست‌جمهوری حذف شدند



متأسفانه حامیان احمدی‌نژاد و اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور ندارند. اصولگریان در این دوره از انتخابات 2 گزینه را باید انتخاب می‌کردند، یا اینکه انتخاباتی پرشور را با حضور همه سلایق تجربه کنند که شرایطی شبیه به دوم خرداد 76 پیش می‌آمد یا شاهد انتخاباتی کم‌شور باشند که به عقیده من اصولگریان گزینه دوم را انتخاب کردند زیرا نتیجه به نفع این جریان است.

www.inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=151261&Rate=0

/

آقای محترم چرا خیال می کنی احمدی نژاددیگرحامی دارد.حامیان او امت حزب الله بود که دیگه نیست.فقط معدود افرادانگشت شماری هستند که منافع مادیشان دربودن احمدی نژاد است همین او هیچ پایگاه اجتماعی میان مردم ندارد.امثال خاتمی و موسوی وهاشمی پایگاه اجتماعی دارند زیرا به طورسنتی موسوی وخاتمی طرفداری مخالفین نظام را دارند که تقریبا کم هم نیستند هاشمی هم طرفدار دارد چه ازمخالفین نظام وچه درمیان خیلی ازقدیمی ها.اما احمدی نژادحامیانش فقط ولایتی ها ومستضعفین بودند که با کارهای انحرافی خود همه را ازدست دادهمانطورکه آقا پیش بینی کردند وطرفداران ایشون همه سرخورده شدند.جناب جانباز ازتوهم خارج بشو یک کم دور وبرت را بهترنگاه کن.احمدی نژادتمام
نقل قول کردن
+4 #2993 احمدسبحان 1392-03-04 13:56
سلام دوستان .. این آهنگو برای شما عزیزان آپلود کردم :

از پارس تا خزر

یا صدای خشایار اعتمادی ..

uploadkon.ir/?file=Az%20Pars%20Ta%20Khazar%20[WikiSeda].mp3
نقل قول کردن
+2 #2992 نواب 1392-03-04 13:53
به نقل از مهدی:
نتخابات ریاست جمهوری


بنابراین بدلایل فوق بدون حضور کاندیداتوری اسفندیار رحیم مشایی

انتخابات ریاست جمهوری باید تحریم گردد. ولاغیر

این حکم لازم الاجرا است . ولاغیر


@};- @};- @};-

تخریب مشایی بگونه ای دیگر

حضور حماسی یعنی پایبندی به ارزشهای انقلاب
زنده باد احمدی نژاد احیاگر ارزشهای انقلاب
نقل قول کردن
-7 #2991 رایحه ظهور 1392-03-04 13:49
مقاله جدید سایت با عنوان :

پیش بسوی حماسه سیاسی با مردی از تبار حماسه و جهاد/اعتماد به بشارت بزرگ احمدی نژاد




منتشر شد @};-

www.u313.ir/.../
نقل قول کردن
+4 #2990 علی-جعفری 1392-03-04 13:49
در گفت‌وگو با الشرق‌الاوسط

هیگ: همه چشم‌ها به ایران پس از انتخابات دوخته شده است
:-O

وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که چشم جهانیان به ایران پس از انتخابات و میزان جدیت آن در روند مذاکرات دوخته شده است. *-:)

«ویلیام هیگ» وزیر خارجه انگلیس که در سفر دوره‌ای خود به برخی کشورهای خاورمیانه به سر می‌برد، با روزنامه فرامنطقه‌ای «الشرق الاوسط» گفت‌وگویی انجام داده است...

farsnews.com/newstext.php?nn=13920304000470
نقل قول کردن
0 #2989 منتظرعدالت 1392-03-04 13:45
به نظر من تقسیم بندی کاندید ها اینگونه بوده است


1-کاندید های زیر گروه آقای مهدوی کنی

الف-روحانیت مبارز جلیلی
ب-اصولگرایان سنتی ولایتی وحداد
ج-اصول گرایان مدرن قالی باف

در نتیجه یاقالیباف به نفع جلیلی کنار می رود یا جلیلی به نفع قالی باف که دومی بیشتر احتمال دارد ودو کاندیدسنتی هم که سبد رایشان زیاد فرقی نمی کند

2-کاندید های زیر گروه هاشمی

الف-کارگزاران غرضی
ب-اصلاح طلبان عارف
ج-روحانیون مبارز روحانی
د- بخشی از سپاهیان ورزمندگان قدیم محسن رضای
در این مورد هم هیچکدام به نفع دیگری کنار نمی رود

اما جای کاندید اکثر قریب به اتفاق مردم ولایت مدار خالیست
نقل قول کردن
-3 #2988 تذکر بسیار مهم 1392-03-04 13:44
به نقل از منتظرعدالت:


خدارا شکر به حول وقوه الهی حجاب تزویر وریا می افتد ویکی پس از دیگری که در باطن ضد ولایت سیدعلی خامنه ای هستند اما شعار ولایت مداری تحت لوای اصولگر نمایی می دهند رسوا می شوند انا فتحنا لک فتح مبینا وقران کریم به مکاران مزور می فرماید مکروا ومکرالله والله خیرالماکرین

به نقل از منتظرعدالت:


خدارا شکر به حول وقوه الهی حجاب تزویر وریا می افتد ویکی پس از دیگری که در باطن ضد ولایت سیدعلی خامنه ای هستند اما شعار ولایت مداری تحت لوای اصولگر نمایی می دهند رسوا می شوند انا فتحنا لک فتح مبینا وقران کریم به مکاران مزور می فرماید مکروا ومکرالله والله خیرالماکرین

مراقب باشید با برداشت های سطحی خود با ابروی مومنین بازی نکنید ایشان عمارگونه در زمان فتنه88 فعال بودند و به دفاع از حق پرداختند سخنرانی اخیرشان هم روی سخنشان با مشایی بود تا حجت را برایش تمام کند ولی عده ای دراین سایت ان سخنرانی را وارونه جلوه دادن متاسفانه ما منتظران کاملا غافلیم ازین مسائل و با تهمت و غیبت وبرداشت های سلیقه ای می خواهیم حق را جلوه دهیم یادمان باشد این مملکت را صاحب الزمان نظر خاص دارد متاسفانه عده ای دراین سایت صحبت از رای سفید می کنند که دقیقا اب به اسیاب دشمن ریختن است
نقل قول کردن
+10 #2987 نواب 1392-03-04 13:34
شوخی شهید همت با شهید باکری



در سالهای دفاع مقدس چای مرهم خستگی جسمی رزمندگان اسلام بود. در میان لشکرها رزمندگان لشکر عاشورا انس و الفت بیشتری با چای داشتند . روزی در محضر آقا مهدی باکری و شهید حاج ابراهیم همت (فرمانده لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله « ص » ) بودیم که در آن صحبت از کنترل مناطق عملیاتی بود.

حاج همت به آقا مهدی گفت : نگهبانان لشکر شما برای نیروهای سایر لشکرها سخت می گیرند و اجازه نمی دهند راحت عبور و مرور کنند مگر ترکی بلد باشند. آقای مهدی در پاسخ گفت : شما یقین دارید که آنها نگهبانان لشکر ما هستند حاج همت گفت : من نه تنها نگهبانان لشکر شما را می شناسم حتی حد خط لشکر عاشورا را هم می شناسم . آقا مهدی با تعجب پرسید چطور چگونه می شناسید؟

حاج همت گفت : شناختن حد و حدود لشکر شما کاری ندارد اصلاً مشکلی نیست هر خطی که از آن دود به هوا بلند شده باشد آن خطر لشکر عاشوراست چون همیشه کتری های چای لشکر شما روی آتش می جوشد. همگی خندیدیم.
نقل قول کردن
+2 #2986 نسیم انتظار 1392-03-04 13:32
به نقل از سعاح:


مگر من مرض دارم که شایعه کنم۔ یک دیقه قبل از نظر گذاشتم دیدم۔ پس بدنبال جمع آوری اطلاعات هستید۔


میشه بفرمایید از چه طریقی متوجه شدید؟
در ضمن این چیزی که شما میگید اگر هم روی سایت باشه اطلاعاتی جمع نمیکنه فقط یه بد افزار روی سیستم میفرسته(البته اگه انتی ویروس نباشه) لطفا بدون اطلاعات نظر شخصی ندید.

سایر عزیزان اگر هنگام ورود به سایت نسیم انتظار صفحه ی پاپ اپی یا لینک دانلودی یا هشدار انتی ویروس را مشاهده کردید لطفا سریعا به من خبر بدید.

در پناه خدا
نقل قول کردن
-1 #2985 سعاح 1392-03-04 13:28
باز چک مردم۔ هنوز هم هست۔ چقدر راحت تهمت میزنید برادر من۔
نقل قول کردن
-2 #2984 سعاح 1392-03-04 13:24
به نقل از نسیم انتظار:


لطفا شایعه نکنید برادر! ;;)

بله.قبلا این مشکل رو داشت ولی خیلی وقته مشکل حل شده.

موفق باشید


مگر من مرض دارم که شایعه کنم۔ یک دیقه قبل از نظر گذاشتم دیدم۔ پس بدنبال جمع آوری اطلاعات هستید۔
نقل قول کردن
+15 #2983 نواب 1392-03-04 13:21
عکس نایاب و دیده نشده از سردار شهید مهدی باکری فرزند میاندوآب

نقل قول کردن
+3 #2982 نسیم انتظار 1392-03-04 13:15
به نقل از سعاح:


هشدار: این سایت حاوی این تولکیت میباشد:

Exploit Blackhole Exploit Kit، type 2704

قبلا هم تذکر داده بودم۔


لطفا شایعه نکنید برادر! ;;)

بله.قبلا این مشکل رو داشت ولی خیلی وقته مشکل حل شده.

موفق باشید
نقل قول کردن
-8 #2981 مهدی 110 1392-03-04 13:15
به نقل از منتظرعدالت:


خدارا شکر به حول وقوه الهی حجاب تزویر وریا می افتد ویکی پس از دیگری که در باطن ضد ولایت سیدعلی خامنه ای هستند اما شعار ولایت مداری تحت لوای اصولگر نمایی می دهند رسوا می شوند انا فتحنا لک فتح مبینا وقران کریم به مکاران مزور می فرماید مکروا ومکرالله والله خیرالماکرین

با سلام
تزویر انهایی هستند که امثال تو سنگ انها را به سینه می زنند اقایانی که شما با انها دشمند یک تار موشون شرف داره به این ریاکاران بد عاقبت
این را هم نوش کن
پیغام احمدی‌نژاد برای احیای سازمان مدیریت
او حتی از این عمل خود برگشته
www.entekhab.ir/fa/news/113001
نقل قول کردن
+1 #2980 حرف زور 1392-03-04 13:10
به نقل از نواب:

قول یا گول مهم نیست مهم مفهوم آن است که رسید

امام خامنه ای :اگر به نام عدالت‌خواهى و به نام انقلابيگرى، اخلاق را زير پا بگذاريم، ضرر كرده‌ايم؛ از خط امام منحرف شده‌ايم. اگر به نام انقلابيگرى، به نام عدالت‌خواهى، به برادران خودمان، به مردم مؤمن، به كسانى كه از لحاظ فكرى با ما مخالفند، اما ميدانيم كه به اصل نظام اعتقاد دارند، به اسلام اعتقاد دارند، اهانت كرديم، آنها را مورد ايذاء و آزار قرار داديم، از خط امام منحرف شده‌ايم. اگر بخواهيم به نام انقلابيگرى و رفتار انقلابى، امنيت را از بخشى از مردم جامعه و كشورمان سلب كنيم، از خط امام منحرف شده‌ايم. در كشور آراء و عقايد مختلفى وجود دارد. اگر چنانچه يك عنوان مجرمانه‌اى بر يك حركتى، بر يك حرفى منطبق شود، اين عنوان مجرمانه البته قابل تعقيب است؛ دستگاه‌هاى موظف بايد تعقيب كنند و ميكنند؛ اما اگر عنوان مجرمانه‌اى نباشد، كسى است كه نميخواهد براندازى كند، نميخواهد خيانت كند، نميخواهد دستور دشمن را در كشور اجرا كند، اما با سليقه‌ى سياسى ما، با مذاق سياسى ما مخالف است، ما نميتوانيم امنيت را از او دريغ بداريم، عدالت را دريغ بداريم؛ «و لايجرمنّكم شنئان قوم على الّا تعدلوا». قرآن به ما دستور ميدهد و ميگويد: مخالفت شما با يك قومى، موجب نشود كه عدالت را فرو بگذاريد و فراموش كنيد. «اعدلوا»؛ حتّى در مورد مخالف هم عدالت به خرج دهيد. «هو اقرب للتّقوى»؛ اين عدالت، نزديكتر به تقواست. مبادا خيال كنيد تقوا اين است كه انسان مخالف خودش را زير پا له كند؛ نه، عدالت ورزيدن با تقوا موافق است. همه هوشيار باشيم، همه بيدار باشيم. اين بُعد هم نبايد ابعاد ديگر را در سايه قرار بدهد.


نظرت در مورد وا دادگی چیه ؟
پس از عدم احراز صلاحیت مشایی در انتخابات ریاست جمهوری، سفرهای استانی دولت لغو شده است. مشایی در جلسه اخیر هیات دولت نیز حضور پیدا نکرد.
نقل قول کردن
0 #2979 سعاح 1392-03-04 13:07
به نقل از نسیم انتظار:
اصلاح لینک

آنقدر مرد نبودیم که کنارش باشیم...+پوستر زیبا

www.nasimeentezar.ir/index.php/picture/poostertbackground/548-puster-yar


هشدار: این سایت حاوی این تولکیت میباشد:

Exploit Blackhole Exploit Kit، type 2704

قبلا هم تذکر داده بودم۔
نقل قول کردن
+2 #2978 نواب 1392-03-04 13:05
به نقل از حرف زور:


راست میگی خودمون رو گول نزنیم
=))
.

قول یا گول مهم نیست مهم مفهوم آن است که رسید

امام خامنه ای :اگر به نام عدالت‌خواهى و به نام انقلابيگرى، اخلاق را زير پا بگذاريم، ضرر كرده‌ايم؛ از خط امام منحرف شده‌ايم. اگر به نام انقلابيگرى، به نام عدالت‌خواهى، به برادران خودمان، به مردم مؤمن، به كسانى كه از لحاظ فكرى با ما مخالفند، اما ميدانيم كه به اصل نظام اعتقاد دارند، به اسلام اعتقاد دارند، اهانت كرديم، آنها را مورد ايذاء و آزار قرار داديم، از خط امام منحرف شده‌ايم. اگر بخواهيم به نام انقلابيگرى و رفتار انقلابى، امنيت را از بخشى از مردم جامعه و كشورمان سلب كنيم، از خط امام منحرف شده‌ايم. در كشور آراء و عقايد مختلفى وجود دارد. اگر چنانچه يك عنوان مجرمانه‌اى بر يك حركتى، بر يك حرفى منطبق شود، اين عنوان مجرمانه البته قابل تعقيب است؛ دستگاه‌هاى موظف بايد تعقيب كنند و ميكنند؛ اما اگر عنوان مجرمانه‌اى نباشد، كسى است كه نميخواهد براندازى كند، نميخواهد خيانت كند، نميخواهد دستور دشمن را در كشور اجرا كند، اما با سليقه‌ى سياسى ما، با مذاق سياسى ما مخالف است، ما نميتوانيم امنيت را از او دريغ بداريم، عدالت را دريغ بداريم؛ «و لايجرمنّكم شنئان قوم على الّا تعدلوا». قرآن به ما دستور ميدهد و ميگويد: مخالفت شما با يك قومى، موجب نشود كه عدالت را فرو بگذاريد و فراموش كنيد. «اعدلوا»؛ حتّى در مورد مخالف هم عدالت به خرج دهيد. «هو اقرب للتّقوى»؛ اين عدالت، نزديكتر به تقواست. مبادا خيال كنيد تقوا اين است كه انسان مخالف خودش را زير پا له كند؛ نه، عدالت ورزيدن با تقوا موافق است. همه هوشيار باشيم، همه بيدار باشيم. اين بُعد هم نبايد ابعاد ديگر را در سايه قرار بدهد.
نقل قول کردن
+5 #2977 منتظرعدالت 1392-03-04 13:05
به نقل از منتظرعدالت:


علم الهدی تنها این بار نیست که سخنان چند پهلو وبو دار می زند زمانیکه هاشمی در ایام فتنه آن نماز جمعه کذایی را خواند وانهمه شر و... وقتی رفت مشهد همین آقا آمد در فرودگاه مشهد برای استقبال هاشمی وبارها نسبت به آقای احمدی نژاد بی انصافی کرده وحالا هم که گفته هاشمی رد صلاحیتش سیاسی نبوده وصرفآ به خاطر سن بالا وناتوانیش بوده وبا قاطعیت از رد صلاحیت مشایی دفاع می کند واین بی انگیزه گی که در اثر این رد صلاحیت در مردم فهیم پیداشده را حماسه سیاسی می خواند نمردیم ومعنای کلمه حماسه را هم فهمیدیم با این برنامه ریزی دوساله اصول گرنماهای افراطی که نقشه کشیده بودند با رهبری مقابله کنند هرچه ایشان خدمات دولت رابرشمرد آنان فحش به دولت دادند هر چه آقا فرمود رییس دولت مطیع است آنان بر طبل ضد ولایتی دولت زدند هرچه آقا فرمود انقلاب به ریل اصلی خود برگشته آنان واویلا کردند که احمدی نژاد ومشایی سکولار وضد فرهنگند هر چه آقا مستقیم وغیر مستقیم حالیشان کرد که در کنار دولت باشند وچوب لای چرخ دولت نگذارند به گوششان نرفت آقا به نحوه پوشش خبری صداوسیما در انعکاس موفقیت های علمی وتکنو لوژی اعتراض کردند به گوش خادم حلقه به گوش آنان یعنی ضرغامی نرفت ضرغامی از هر طرفندی چه برنامه سازی وچه دعوت از افراد ضد دولت وچه بی توجهی به خدمات دولت استفاده کرد تا نقش اساسی را در این کودتا بازی کند سال دیگر مردم می فهمند چه کسانی ضد ولایت ودشمن آقا بودندشب دراز است وقلندر بیدار


خدارا شکر به حول وقوه الهی حجاب تزویر وریا می افتد ویکی پس از دیگری که در باطن ضد ولایت سیدعلی خامنه ای هستند اما شعار ولایت مداری تحت لوای اصولگر نمایی می دهند رسوا می شوند انا فتحنا لک فتح مبینا وقران کریم به مکاران مزور می فرماید مکروا ومکرالله والله خیرالماکرین
نقل قول کردن
+6 #2976 علی-جعفری 1392-03-04 12:55
سردار سلامی در گردهمایی گردان‌های بسیجیان تهران:

هزاران موشک آماده شلیک به حوزه منافع دشمنان در منطقه است


جانشین فرمانده کل سپاه گفت:

اگر روزی یک ژ3 و یا کلاشینکف سلاح نیروهای ما بود، امروز هزاران موشک آماده شلیک به هر هدف دلخواهی به حوزه منافع دشمنان در این منطقه است. :) =D>

... yjc.ir/.../...
نقل قول کردن
-1 #2975 حرف زور 1392-03-04 12:54
به نقل از نواب:

برادر من خودمون رو قول نزنیم رهبری هیچ وقت ( برخلاف عمار نما ها ) درباره چیزی که وجود خارجی ندارد حرفی نمیزنند
جهل است میئی جز می حیدر بزنیم

با عشق نشسته حرف دیگر بزنیم

آتش به درخت وحدت ما بزنند

گر حرف به غیر حرف رهبر بزنیم


راست میگی خودمون رو گول نزنیم
=))
نیم‌قرن ماموریت انگلیسی «ریچارد فرای» در یک نگاه؛
در ملاقات احمدی‌نژاد و «حلقه انحرافی» با سفیر انگلیس چه گذشت؟

mashreghnews.ir/.../...
«اسفندیار رحیم‌مشایی» (رئیس ‌دفتر وقت رئیس‌جمهور) عصر یکشنبه 21 شهریور 1389 «منشور کوروش» را در «موزه ملی ایران» و جلوی سفیر انگلیس و دیپلمات‌های غربی، روی دستش گرفته است! در این مراسم، حمید بقایی (از اعضای حلقه انحرافی) رئیس‌جمهور احمدی‌نژاد را «کوروش زمان» نامید! این اظهارات به دستمایه‌های طنز برای نویسندگان زیادی تبدیل شد.
نقل قول کردن
+7 #2974 علی-جعفری 1392-03-04 12:52
بر اساس اسناد افشا شده

انفجارهای «ریحانلی» با آگاهی دستگاه اطلاعاتی «اردوغان» صورت گرفت


یک گروه هکر با انتشار اسنادی از انفجارهای شهر مرزی «ریحانلی» ترکیه فاش کرد که گروهک تروریستی «النصره» سوریه با آگاهی دستگاه اطلاعاتی آنکارا این انفجارها را انجام داده‌اند. :-O

بر اساس این اسناد، دستگاه اطلاعاتی ترکیه آگاه بوده که «جبهة النصره» در سوریه که وابسته القاعده است، 3 خودروی بمب‌گذاری شده برای انفجار در ترکیه آماده کرده است و این دستگاه اطلاعاتی از 25 آویل گذشته یعنی دو هفته پیش از وقوع این انفجارها، از آن آگاه بوده است.

بر اساس این گزارش، النصره، 3 خودرو در منطقه «الرقة» آماده کرده بود که یکی از آنها از نوع «مزدا»، یکی از نوع «کیا» و دیگری از یک نوع دیگر بود.

... farsnews.com/newstext.php?nn=13920304000632

دست حاکمان ترک آلوده به خون ملت خود !
نقل قول کردن
0 #2973 نواب 1392-03-04 12:51
به نقل از حرف زور:


خوب به نظرت نظر رهبری در باره مجسمه های مستهجن تو مکزیک چی بودش ؟
نظر رهبری در مورد تمام شدن دوره اسلام گرایی توسط اقای مشایی چی هستش ؟
نظر رهبری در مورد اینکه اگر انسان نبود خدا نبود (افاضه مشایی)
اینا رو هم بگو ؟
=))

برادر من خودمون رو قول نزنیم رهبری هیچ وقت ( برخلاف عمار نما ها ) درباره چیزی که وجود خارجی ندارد حرفی نمیزنند
جهل است میئی جز می حیدر بزنیم

با عشق نشسته حرف دیگر بزنیم

آتش به درخت وحدت ما بزنند

گر حرف به غیر حرف رهبر بزنیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد