رایحه ظهور

این نسل نابودی تمدن غرب را خواهد دید! بیداری اسلامی تشکیل تمدن درخشان اسلامی را در پی خواهد داشت



در حالی که منطقه خاورمیانه از بحرین و عربستان تا یمن و عراق و سوریه و مصر در آستانه حوادث بزرگ و تاریخی قرار دارد و در حالی که دشمنان در نظر دارند آتش فتنه سوریه را همچنانکه روایات شریف پیش بینی فرموده اند به سمت عراق و ایران گسترش دهند و این اقدامات شیطانی را عملاً آغاز کرده اند ، و در حالی که زمزمه دخالت جهانخواران در سوریه شدت گرفته و خط مقاومت نیز علناَ به صحنه آمده است و هرلحظه احتمال آغاز تحولات بزرگ وجود دارد ، بشارتهای مکرر ولی امر مسلمین(مدظله) رنگ و بوی دیگری به تحولات جاری داده و پیش بینی روایات پیرامون تداوم و فرجام روند کنونی منطقه و جهان را تداعی می کند.

» ابتدای نظرات (3163)

السلام علیک یا فاطمه الزهراء(س)

با سلام و عرض تبریک میلاد ام ابیها فاطمه زهرا(س)

در حالی که هنوز دو روز از بیانات مهم و بشارتهای مبارک امام خامنه ای(مدظله) در اجلاس جهانی علماء و بیداری اسلامی نمی گذرد ، معظم له امروز نیز در جمع شاعران و مداحان اهل بیت(ع) و در سالروز میلاد فرخنده بی بی دوعالم حضرت زهرا(س) با بیان اینکه زوال تمدنها مانند سر بر آوردن آن، امری تدریجی است که در مورد تمدن غرب در حال وقوع است فرمودند :

گمان نمی کنم زوال تمدن غرب از چشم این نسل یا نسل بعد دور بماند

البته با توجه به شواهد و قرائن دیگری که در بیانات معظم له در گذشته وجود دارد می توان گفت که ایشان این زوال و نابودی را بیشتر در نسل کنونی می بینند و تحقق وعده بزرگ الهی در نابودی مستکبران و حاکمیت مستضعفان را در دوره کنونی پیش بینی می فرمایند :

علما و روشنفکران و سیاستمداران دنیای اسلام درس وحدت و یکپارچگی را برای ملتهای خود تکرار کنند و جوانان بالنده این نسل را برای رویارویی با حوادث بزرگ و به دوش کشیدن بار امانتی سنگین و شالوده ریزی امت متحد و یکپارچه اسلام آماده سازند.

قسمتی از پیام مقام معظم رهبری(مدظله) به مراسم حج سال

 

من تردیدی ندارم که آینده متعلق به اسلام است ، آینده در قلمرو اسلام است و شما جوانها ان شاالله آنروزی را که پرچم اسلام در تمام این مناطق به اهتزار دربیاید و یک مجموعه ی متحد اسلامی مقتدر و باعزت تشکیل بشه ، اون روز رو شما خواهید دید به توفیق الهی!


 


انقلاب اسلامى تواناست. آن قدرتى و ظرفيتى و انرژى متراكمى كه در انقلاب اسلامى وجود دارد، اين توانائى را دارد كه همه‌ى اين موانعى را كه من گفتم و بسيارى‌اش را هم نگفتم، از سر راه بردارد و آن تمدن ممتازِ برجسته‌ى متعالىِ باشكوه اسلامى را جلوى چشم همه‌ى دنيا برقرار كند؛ و اين در زمان شما خواهد بود، ان‌شاءاللّه به دست شما خواهد بود، با همت شما خواهد بود. هرچه ميتوانيد، خودتان را از لحاظ علم و عمل و تزكيه و تقويت روح و تقويت جسم - همان طورى كه بارها عرض شده - آماده كنيد و ان‌شاءاللّه اين بار سنگين را به دوش بگيريد.

 

همانگونه که می بینیم معظم له در اوائل دهه 80 و در همزمان با آغاز هجوم مستکبران به منطقه ، خواص جوامع اسلامی را به آماده سازی جوانان نسل کنونی برای رویارویی با حوادث بزرگ و به دوش کشیدن بار امانتی سنگین و شالوده ریزی امت متحد و یکپارچه اسلام دعوت می کنند ، آنچه روشن است کدهای مذکور در فرمایشات معظم له به خوبی به نزدیک بودن تحولات تاریخی منطقه و نقطه عطف حرکت جهانی اسلام و پیچ تاریخی جهان اشاره دارد.

از سوی دیگر معظم له در سفر پربرکت به استان کرمانشاه صریحاً بشارت می دهند که شما جوانها ایام بزرگ حاکمیت اسلام بر منطقه و تشکیل حکومت متحد اسلامی را خواهید دید.

از سوی دیگر معظم له تشکیل تمدن اسلامی را در زمان کنونی و به دست نسل جوان کنونی جهان اسلامی بشارت می دهند و خواستار آمادگی جوانها برای این حقیقت مبارک  میشود.

 

بیداری اسلامی ، تشکیل تمدن اسلامی را در پی خواهد داشت


ولی امر مسلمین در اجلاس جهانی علماء و بیداری اسلامی نیز چون گذشته به  روند بشارتهای مبارک خود ادامه داده و فرمودند :

بیداری اسلامی اگر باذن الله سالم بماند و ادامه يابد، قادر خواهد بود سربرآوردنِ تمدن‌‌اسلامى را در چشم‌‌اندازى نه چندان دوردست، براى امت اسلامى و آنگاه براى جهان بشريت رقم زند.

 


آنچه امروز در برابر چشم ما است و هيچ انسان مطّلع و هوشمندى نميتواند آن را انكار كند، آن است كه اكنون اسلام از حاشيه‌‌ى معادلات اجتماعى و سياسى جهان خارج شده و در مركز عناصر تعيين‌‌كننده‌‌ى حوادث عالم، جايگاهى برجسته و نمايان يافته است و نگاه تازه‌‌اى را در عرصه‌‌ى زندگى و سياست و حكومت و تحولات اجتماعى عرضه ميكند؛ و اين در دنياى كنونى كه پس از شكست كمونيزم و ليبراليزم، دچار خلأ عميق فكرى و نظرى است، پديده‌‌اى مهم و پرمعنى به شمار ميرود. اين نخستين اثرى است كه حوادث سياسى و انقلابى در شمال آفريقا و منطقه‌‌ى عربى، در مقياس جهانى بر جاى گذاشته است، و خود مبشّر حقايق بزرگترى است كه در آينده اتفاق خواهد افتاد.
بيدارى اسلامى كه سخنگويان جبهه‌‌ى استكبار و ارتجاع حتّى از به زبان آوردن نام آن نيز پرهيز ميكنند و ميترسند، حقيقتى است كه اكنون تقريباً در سراسر دنياى اسلام ميتوان نشانه‌‌هاى آن را ديد. بارزترين نشانه‌‌ى آن، اشتياق افكار عمومى و بويژه در قشرهاى جوان، به احياء مجد و عظمت اسلام و آگاه شدن آنان از ماهيت نظام سلطه‌‌ى بين‌‌المللى و آشكار شدن چهره‌‌ى وقيح و ستمگر و مستكبر دولتها و كانونهائى است كه بيش از دويست سال شرق اسلامى و غيراسلامى را در زير پنجه‌‌هاى خونين خود فشرده و با نقاب تمدن و فرهنگ، هستى ملتها را دستخوش قدرت‌‌طلبىِ بيرحمانه و تجاوزگرانه‌‌ى خود كرده‌‌اند.
ابعاد اين بيدارى مبارك بسى گسترده و داراى امتدادى رمزگونه است؛ ولى آنچه از دستاوردهاى نقد آن در چند كشور شمال آفريقا ديده شد، ميتواند دلها را به نتائج بزرگ و شگرف آينده به اطمينان برساند. همواره تحقق معجزگون وعده‌‌هاى الهى، نشانه‌‌ى اميدبخشى است كه تحقق وعده‌‌هاى بزرگتر را نويد ميدهد.

..............

پ . ن : اندک تاملی در فضای سیاسی کشور به روشنی نشان می دهد که تنها کسی که در بشارت بخشی و نزدیک دیدن زوال دشمنان و ترسیم فضای روشن افق آینده  به خوبی پا در جای پای ولی امرمسلمین(مدظله) گذاشته و با بشارتهای مکرر و پی در پی خود مبنی بر نزدیکی ظهور و نابودی قریب الوقوع دشمنان در سخنرانی های داخلی و مجامع بین المللی روحیه نشاط و امید به آینده و آمادگی برای رویارویی با تحولات بزرگ منطقه و جهان را ایجاد کرده است ، دکتر احمدی نژاد است

و کم نیستند سیاستمدارانی که با این حقایق و ادبیات بیگانه اند و  این بشارتها را از اساس اشتباه دانسته و افق تیره و تاری برای کشور ، منطقه و جهان ترسیم می کنند.

ان شالله خط بشارت بخشی ولایت در دولت آتی نیز بهتر و بیشتر از قبل تجلی و نمود خواهد داشت.

 

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #3163 سید 1392-03-03 23:41
حضرات کاندیداهای ریاست جمهوری و رییس جمهور فعلی، که احساس تکلیف، آن ها را به زحمت انداخته است،
بد نیست یک نسخه از این عکس را قاب گرفته و در دفتر کارشان در پاستور نصب کنند به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، تصویری که در پیش رو دارید، دو بسیجی شهید را در آوردگاه کربلای ۵ به تصویر کشیده که پای عهد ازلی خویش با اباعبدالله الحسین(صلوات الله علیه) را با خون خویش ایستاد.

امضای سرخش را خوب بنگر تا رسم وفای به عهد را بیاموزی.

نقل قول کردن
0 #3162 همت 1392-03-01 17:46
وبلاگ حامیان مشایی:

اولین موضع رسمی مهندس مشایی نسبت به عدم احراز صلاحیت شان،

در جمع حامیان بهاری اش:


کار، کار خداست. إن شاءالله ما با قاطعیت پیروز هستیم

مهمترین برنامه دولت یازدهم از زبان مهندس مشایی + فایل صوتی



با توجه به وضعیتی که برای ما پیش آمده، که البته ما پیش بینی مان همین بود. ما با توجه به اخبار، اطلاعات، جریانات فشار و سازمان گری هایی که در کشور بوده و هست؛ نتیجه همین بود. انتظار ما غیر از این نبود. ما جز مسیر قانون، هیچ مسیر دیگری نداریم. ما این مشکل را از طریق مقام معظم رهبری پیگیری و قابل حل می دانیم. و ما هم این مطالبه را از محضر ایشان داریم. اما انتظار ما هم این است که إن شاء الله با یک امید بسیار بسیار بالا، این مشکل حل می شود. به امید خداوند، با صبوری، باحوصله و با تدبیر در انتظار می مانیم. هیچ کار خلاف قانونی لازم نیست. ما اصلا نگران رای آوردن نیستیم. من اصلا کاری ندارم که چه کسی رقیب من هست یا نیست. ما ایجابی، ایجادی و اثباتی هستیم. ما انسجام ملت ایران را می خواهیم. وحدت ملت ایران را می خواهیم. مخاطب ما هم قاطبه ملت ایران است.


hamianemashaei. blogfa.com
نقل قول کردن
0 #3161 همت 1392-02-31 18:01
جبهه حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی

آینده از آن حزب اللهی هاست...



کلیپ / مهندس مشایی:
اسفندیارم اما کینه‌ای از رستم به دل ندارم






دانلود کلیپ / گناه من این است که یار اسفندم + (لینک دانلود)



زنده باد بهار


hamianemashaei.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #3160 عارف 1392-02-30 23:34
بيانيه مومنانه دكتر لنكراني و اعلام انصراف از كانديداتوري:
تشکر ویژه از علامه مصباح‌ یزدی/از دكتر جليلي حمايت مي‌كنم/این حمایت برای دفاع یک‎ پارچه از گفتمان ‎انقلاب ‏اسلامی است
دکتر كامران باقري لنكراني با انتشار بيانيه‎اي اخلاقي، مومنانه و فروتنانه، انصراف خود را از كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري اعلام كرده و از دكتر جليلي اعلام حمايت كرد .

نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
+2 #3159 حسن.س. 1392-02-30 23:06
الحمدالله رب العالمین...

روز آخر انتخابات که ثبت نام نمودی ، دلم آرام گرفت...

می خواستم که اهداف دکتر احمدی نژاد ادامه یابد اما بدون حواشی این دو سال....



وقتی آیت الله مصباح از دکتر لنکرانی حمایت نمود با تمام احترام قبلی عمیق برای ایشان، ناراحت شدم....خیلی دعا نمودیم که درست شود..الحمدالله که امروز دکتر لنکرانی رفتند....



این چند سال به دکتر احمدی نژاد خیلی ظلم شده است
...مهندس مشایی هم مرد روشن و متفکری است..خیلی هم پشت سر ایشان حرف های نادرست گفته شد.

..اما می دانم اگر مشایی رئیس جمهور شود آب بردن لانه ی مورچه های خیابان هم به گردن احمدی نژاد می افتند و همین اوضاع این دو سال آخر تشدید می شود...



اما دکتر سعید جلیلی عزیز...شما همه ی مزیت های دیگر را دارید...ان شاء الله تا آخر سرافراز بمانید و همیشه خداوند با شما باشد...



اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
0 #3158 همت 1392-02-30 14:07
اختصاصی وبلاگ حامیان مهندس مشایی


سخنرانی مهندس مشایی در جمع طلاب حوزه علمیه قم


* آقای مصباح باید پاسخگوی علت مخالفت شان با دولت باشند، نه بنده

* پاسخ مهندس مشایی به شبهات مکتب ایران / اومانیسم / بسیجی کردن کورش و....

* موضع سخنگوی شورای نگهبان درباره حضور رئیس جمهور در ستاد انتخابات، کاملا اشتباه و غیرقانونی بود.






دانلود فایل صوتی سخنرانی مهندس مشایی در جمع طلاب حوزه علمیه قم



هشدار:

تمام کسانی که میخواهند فایل صوتی را در جاهای دیگری منتشر کنند، با رعایت تقوای الهی و رسانه ای از برش دادن فایل صوتی سخنان مهندس مشایی جدا خودداری کنند و فایل صوتی را بصورت کامل در اختیار مخاطب قرار دهند.




hamianemashaei.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #3157 همت 1392-02-27 12:36
اختصاصی وبلاگ حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی


فایل صوتی سخنرانی مهندس مشایی در جمع حامیان بهاری اش (24 اردیبهشت 92) + دانلود


روایت مرد بهاری از علت کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری: من چرا آمدم....


دانلود فایل صوتی سخنرانی مهندس مشایی + لینک دانلود




hamianemashaei.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #3156 محمد صادق 1392-02-25 17:55
امام خامنه ای امروز در دیدار اقشار مختلف مردم به بیان نکان بسیار مهمی از انتخابات ریاست جمهوری پرداختند، در بخشی از سخنان با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح از سوی مردم با ذکر نکته مهم فرمودند::
« معیار اصلی [در انتخاب اصلح] این است که کسانی سر کار بیایند که همتشون بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت هدف های انقلاب باشد
انسان هایی باشند که مصداق "ان الذین قالو ربنا الله ثم الستقامو" اهل استقامت اهل ایستادگی زرهی پولادین از یاد خدا و از توکل به خدا بر تن خودشون بپوشند وارد میدان بشوند.»


آیا این آیه شریفه علت شکل گیری ونام گذاری وشعار جبهه پایداری انقلاب اسلامی نیست؟!


نقل قول کردن
-1 #3155 !! 1392-02-24 19:52
گزارشی که هرگز قرائت نشد
brotoush.com/archive/389
نقل قول کردن
0 #3154 محمد حمید خوشدونی 1392-02-24 13:10
به نقل از خرم‌دل:
این را یکی از دوستانم به من فرستاده‌است:
«و من تكرار مى‏كنم مجلس بالاترين مقام است در اين مملكت. مجلس اگر رأى داد و شوراى نگهبان هم آن رأى را پذيرفت، هيچ كس حق ندارد يك كلمه راجع به اين بگويد. من نمى‏گويم رأى خودش را نگويد؛ بگويد؛ رأى خودش را بگويد؛ اما اگر بخواهد فساد كند، به مردم بگويد كه اين شوراى نگهبان كذا و اين مجلس كذا، اين فساد است، و مفسد است يك همچو آدمى، تحت تعقيب مفسد فى الارض بايد قرار بگيرد.

امام خمینی (ره)

صحیفه نور، ج ۱۴، ص ۳۷۰»

اگه احمدی نژاد بخواد وضع رو به جایی بکشونه که موسوی و کروبی سال 88 کشوندم خودم اولین نفری هستم که جلوش می ایستم
نقل قول کردن
-5 #3153 محمد حمید خوشدونی 1392-02-24 13:07
به نقل از مهرداد...:
هاشمی بیرونه اخوی اونیکه تو هست مشایی و احمدییه

امیدوارم خدا انقلاب ما رو از شر هم هاشمی و هم مشایی حفظ کنه
بلند بگو آمین
نقل قول کردن
+9 #3152 sani 1392-02-24 00:22
آخرین دعایی که از ته قلب برای امام زمان کردی کی بود...؟؟

نقل قول کردن
+4 #3151 خرم‌دل 1392-02-24 00:14
این را یکی از دوستانم به من فرستاده‌است:
«و من تكرار مى‏كنم مجلس بالاترين مقام است در اين مملكت. مجلس اگر رأى داد و شوراى نگهبان هم آن رأى را پذيرفت، هيچ كس حق ندارد يك كلمه راجع به اين بگويد. من نمى‏گويم رأى خودش را نگويد؛ بگويد؛ رأى خودش را بگويد؛ اما اگر بخواهد فساد كند، به مردم بگويد كه اين شوراى نگهبان كذا و اين مجلس كذا، اين فساد است، و مفسد است يك همچو آدمى، تحت تعقيب مفسد فى الارض بايد قرار بگيرد.

امام خمینی (ره)

صحیفه نور، ج ۱۴، ص ۳۷۰»
نقل قول کردن
+1 #3150 `hvsh 1392-02-24 00:12
به نقل از جانباز از اصفهان:
نه نامزد پایداری ها بلکه نامزد همه اصولگرا هایی که تا کنون در صف تخریب احمد ی نژاد یک پارچه ایستاده اند عنقریب همه آنها پشت سر ایشون متمرکز می شوند تمام این برنامه ها معرفی او در یان مدت و سپس پروزه مستقل ثبت نام نمودن او با طراحی می باشد هم او را مطرح کردند هم القا نموده اند که او وابسته به هیچ کسی نیست ( این را از سیستم احمدی نژاد الگو برداری نموده اند )


جناب جانباز از اصفهان مطلب جديد منتشر شده شما باز هم اينحا هستيد؟!


www.u313.ir/.../
نقل قول کردن
+5 #3149 sani 1392-02-24 00:08
گاهی از آسمان خیالم عبور کن @};-

@};- در ازدحام واژه به قلبم خطور کن

تاریک خانه ی دلم از روشنی تهی است @};-

@};- چیزی بگو و قلب مرا غرق نور کن

طومار انتظار جهان را فرو بپیچ @};-

@};- یا خود دل بلازده ام را صبور کن

نقل قول کردن
-1 #3148 جانباز از اصفهان 1392-02-24 00:07
به نقل از ا.و.ک:
کاملا درست است
اما جلیلی که کاندید پایداری های بازی خورده نیست . و خودش هم همین را اعلام نکرده است .


نه نامزد پایداری ها بلکه نامزد همه اصولگرا هایی که تا کنون در صف تخریب احمد ی نژاد یک پارچه ایستاده اند عنقریب همه آنها پشت سر ایشون متمرکز می شوند تمام این برنامه ها معرفی او در یان مدت و سپس پروزه مستقل ثبت نام نمودن او با طراحی می باشد هم او را مطرح کردند هم القا نموده اند که او وابسته به هیچ کسی نیست ( این را از سیستم احمدی نژاد الگو برداری نموده اند )
نقل قول کردن
+3 #3147 جانباز از اصفهان 1392-02-23 23:51
/
دوستان سخنان مگا انحرافی و جدیدا" گیگاانحرافی را ملاحظه بنماید:

بهارانه!

الف- برای اینکه حالتون جا بیاد و دل بعضی ها اساسی بسوزه! اعتراف میکنم! اعتراف میکنم! کسی که برنامه "شلوغکاری" بعضی ها در اصفهان را منهدم کرد! من بودم!!

ب- دلم به حال خیلی ها می سوزد! شک نکنید اثری از آثار این ها در تاریخ باقی نخواهد ماند! حالا هی تهدید کنید! هی پرونده سازی کنید! هی بیاید ناسزا بگید! به خدا! به خدا! به خدا! ما فرزندان مکتبی هستیم که مرگ با عزت را بر زندگی با ذلت ترجیح می دهیم!

ج- خبرهای مهمی در راه است. فقط جون مادرتون دکتر هر کاری کرد! بهش شک نکنید! میدونه چکار کنه! آخرین وظیفه او "معرفی برترین جانشین" و سپس "عملیات رهایی گروگان" است.

ج- همچنان منتظر "اتفاق حماسه آفرین" باشید! همانطور که در ۱۳ خرداد ۸۸ ورق برگشت! خدا به دست قدرت خودش! ورق را بر خواهد گرداند! اتفاقات حیرت آور و بزرگی در راه است. دیگه آخراشه! خیلی احتیاج به صبر طولانی نیست! فقط اندکی صبر!


gigaenherafi.blogfa.com/post/2
نقل قول کردن
+5 #3146 عباس محمدی 1392-02-23 23:46
به نقل از نفرت:
1 نفرت ۱۳۹۲-۰۲-۲۳ ۲۲:۳۵
خاک بر ...........


حالا تو بی شعور کار مهدوی کردی ؟ تو اخلاق مهدوی داری ؟

چرا نام کاربری اصلی خودتو مخفی کردی ؟ اینه کار مهدوی تو ؟
نقل قول کردن
+8 #3145 سید موسی 1392-02-23 23:45
به نقل از خادم الرضا:
حاجی سلام
بخدا امروز تکلیف وارد مصداقها بشوید و شفاف و بی پرده اظهار نظر کنید ... وهمچنین دوستان دیگر همچون علی جعفری و ...
وقتی به صراحت سیجانی از مشایی حمایت کرد و خواهان حمایت کاندیدا دولت با قدرت است بر شما دوستان فرض است نظر قاطع خود را بیان کنید ...
کمی تامل کنید آسمان با وزش طوفهانها و زمین با زلزله های پیاپی زودتر هشدار به رسیدن فتنه عظیم می دهد *-:)
والعاقبه للمتقین @};-


چیزی که اظهر من الشمس است نیاز به جنجال ندارد... معیار رو قرآن و کلام اهل بیت و سخنان ولی امر بگذاریم... نیازی به چیز دیگری نداریم. ;;)
نقل قول کردن
-5 #3144 مهرداد... 1392-02-23 23:43
به نقل از امید:
امیتوی کلوپ نوشتم زنده باد سعید جلیلی 800 تا جوون اومدند درخواست دوستی زدند

دقیقا 800 تا بود یا حدود 800 تا فکر نمیکنی 00 اش اضافیه فقط همین..
نقل قول کردن
0 #3143 خادم الرضا 1392-02-23 23:41
به نقل از سید موسی:
آیا وقت اون نرسیده که معاویه و اشعث و مالک رو بشناسیم...؟؟؟



چشمانمون رو باز کنیم... مبادا قرآنهای سر نیزه فریبمان بدهد...


*-:)

zz:

حاجی سلام
بخدا امروز تکلیف وارد مصداقها بشوید و شفاف و بی پرده اظهار نظر کنید ... وهمچنین دوستان دیگر همچون علی جعفری و ...
وقتی به صراحت سیجانی از مشایی حمایت کرد و خواهان حمایت کاندیدا دولت با قدرت است بر شما دوستان فرض است نظر قاطع خود را بیان کنید ...
کمی تامل کنید آسمان با وزش طوفهانها و زمین با زلزله های پیاپی زودتر هشدار به رسیدن فتنه عظیم می دهد *-:)
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
-12 #3142 مهرداد... 1392-02-23 23:40
به نقل از ا.و.ک:
هاشمی چو بیرون رود مشائی در اید .

هاشمی بیرونه اخوی اونیکه تو هست مشایی و احمدییه
نقل قول کردن
-1 #3141 مهرداد... 1392-02-23 23:32
به نقل از خادم الرضا:
تفسیر قانون اساسی با شورای نگهبان می باشد نه هر ننه قمری ...
و خبر دارید که پرونده از شورای نگهبان به قوه قضائیه رفته و احتمالاٌ طبق نظر قانونی 6 ماه زندان و 74 ضربه شلاق داره ...
والعاقبه للمتقین @};-

اصلا راست میگه جرم نیست اصلا چرا باید جرم باشه ... بزار اونهایی که به احمدی نژاد رای دادند بدونند احمدی نژاد مشایی رو قبول داره ...بابا یکم به رای مردم اعتماد کنید ...چرا شورای نگهبان باید رد صلاجیت کنه ... تو هر کشوری هر یک از احزابی که تو قدرتند میتونند در انتخابات کاندیدای حزبشون رو تبلیغ کنند ..احمدی نژاد فقط خارج از عرف عمل کرد..حالا مردمی که این وضع معیشتی رو اگر قبول دارند بزار به مشایی رای بدهند بعد هر چی اومد سرشون حقشون دیگه ...باید و باید مردم انتخاب کنند نه اینکه کسایی خط بدهند بگن الا و للا باید هاشمی یا جلیلی یا مشایی و یا قالیباف...
نقل قول کردن
+4 #3140 منتظر عدالت 1392-02-23 23:31
به نقل از منتظر عدالت:
اقای ذاکانی کاندید ریاست جمهوریاست انوقت سایتش هم شده فحش نامه به آقای مشایی برای رسیدن به قدرت از هر وسیله نامشروع استفاده می کند ولابد یه تبصره در قانون انتخابات امسال زده اند که تمامی افراد از عالم وجاهل از نماینده ومرجع از روزنامه دولتی وخصوصی از صدا وسیما خلاصه هر کس به هر طریق توانست مشایی را خراب کند نه تنها جرم نیست که یه امتیاز مثبت اگه کاندید است خودش واگر نیست کاندید مورد نظرش می گیرد بند دوم این تبصره هم می گوید اگه مشایی یا طرفدارانش عکس مشایی نام مشایی ویا گفته های او ویا رییس جمهور را پخش ویا باز گو نمایند به اشد مجازات میر سند رییس جمهور را عدم کفایت مشایی را عدم صلاحیت وطرفدارانشان را چنان وچنین می کنیم در ضمن زیر این تبصره آمده است آقای ضرغامی هم که کاندید های صالح واصلح را مدت مدیدیست تبلیغ می کند ارتقا درجه وپاداش خوبی می گیرد ضمنآ همه مطلع باشید انقدر باید مشایی را بکوبید که کسی فرصت رسیدن به اشکالات رییس فتنه تنوکراته وبقیه نیفتد چون برادران بزرگوار انجا حکم آبروی مومن از کعبه بالاتر است را دارد وشما خود را گناهکار نکنید

شما هم از فردا همه رسانه های تصویری ونوشتاری را رصد کنید وجرم های بزر گ را ببینید وسکوت های بزرگتر از آن را قربون برم خدا را یک بوم دو هوا را وقتی وکلای بی کار ملت در موقع دستورات مجلس با هم کپ می زنند ودور آقای رییس حلقه زدند وگوینده هم برای خودش وکسانی که خوابند حرف می زنه حا لا هم طومار امضا می کنند وبرای شورای نگهبان تعیین تکلیف که باید فلانی را رد صلاحیت کنید واقعآ قانون مداری از این واضح تر مردم را ببو فرض کردن
نقل قول کردن
-2 #3139 ا.و.ک 1392-02-23 23:30
هاشمی چو بیرون رود مشائی در اید .
نقل قول کردن
0 #3138 التماس دعای فرج 1392-02-23 23:30
به نقل از مهدی:
...
یک نکته را هم به عنوان برادر کوچک عرض کنم، هیچگاه گول تحلیلهای امنیتی را نخورید! تحلیل اگر نظامی - امنیتی باشد که روی سایت نمی آید!

آن پینوشت دوم گیگای شیطان بلا هم درباره چیز دیگری بود...
...
zz:

سلام

gigaenherafi.blogfa.com/post/6
ظاهرا پی نوشت دوم لینک فوق در پاسخ به کامنت دهم این لینک است:
gigaenherafi.blogfa.com/post/2

اگر نویسنده مزبور واقعا چنین اعتقادی داشته باشد، قطعا میداند که: «تصمیم‌گیری در رابطه با این مطالب فراتر از قوه‌قضاییه است و مکرراً در لفافه این مطلب را گفته‌ام»
khabaronline.ir/news-129122.aspx

بحث بر سر درستی یا نادرستی اخبار مگا انحرافی نیست؛ نادرستی برخی از اخبارش مشخص شده. بحث بر سر اینست که می فهمد که چه می گوید!

نظر شما چیست؟
نقل قول کردن
+6 #3137 رایحه ظهور 1392-02-23 23:30
مقاله جدید سایت با عنوان :

ویژگیهای کاندیدای اصلح ریاست جمهوری در فرمایشات امام خامنه ای(مدظله)



منتشر شد @};-

www.u313.ir/.../
نقل قول کردن
+15 #3136 عباس محمدی 1392-02-23 23:29
به نقل از امیرحسین:
ایران را با نام تو می شناسند


جمهوری اسلامی بی نام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست . ( امام خامنه ای )
نقل قول کردن
+1 #3135 !! 1392-02-23 23:29
به نقل از نام شما:
ردتصور غلط خلیفة الله بودن نوع انسان

www.borhannews.com/news/?p=2045

این سایت متعلق به کیه؟؟
چرا هیچ نشانی از نویسندگانش درش نیست؟!

ضمنا به نظرات ذیل همین پستشون هم یه نگاهی بندازید خوبه!!

عرض کردم که
مشکل مبنایی است!
@};-
نقل قول کردن
+9 #3134 سید موسی 1392-02-23 23:29
آیا وقت اون نرسیده که معاویه و اشعث و مالک رو بشناسیم...؟؟؟



چشمانمون رو باز کنیم... مبادا قرآنهای سر نیزه فریبمان بدهد...


*-:)

zz:
نقل قول کردن
+1 #3133 ا.و.ک 1392-02-23 23:26
به نقل از جانباز از اصفهان:
دوست ما دو گروه هستند که برا ی عقب راندن خط احمدی نژاد وارد گود انتخابات شده اند هر دو هم از عدالت احمد ینژاد زخم خورده اند یکی در سال 88 برای عقب راندن خط احمد ی نژاد وارد ایجاد فضای دروغ و تهمت و فتنه شد و دیگری از سال 90 تاکنون وارد کلید زدن این پروژه شده اند یکی هاشمی ها و دیگری مصباح ها هر دو زخم خورده عدالت طلبی احمدی نژاد هستند همان طور که حضرت علی (ع) نیز شهید عدالتش شد به واسطه عدالتش مورد فشار و آزار و اذیت واقع گردید یکی از سمت معاویه (هاشمی ) و دیگری از سمت طلحه و زبیر با انهمه تعاریفی که از حضرت محمد با خودداشتند ( مصباح ها)


کاملا درست است
اما جلیلی که کاندید پایداری های بازی خورده نیست . و خودش هم همین را اعلام نکرده است .
نقل قول کردن
+5 #3132 امیرحسین 1392-02-23 23:24
ایران را با نام تو می شناسند
نقل قول کردن
+8 #3131 ا.و.ک 1392-02-23 23:24
قابل توجه همه دوستان و خصوصا علی اقا جعفری

برادران و خواهران

اخبار و وقایع منطقه را هم پوشش دهید تا رشته خبر ها از دستمان در نرود و اینقدر در مسائل انتخابات غرق شویم که اصلا نفهمیم فلانی کی بر مناطق 5 گانه شام مسلط شده و مابقی .....

zz: *-msz -:as
نقل قول کردن
+6 #3130 امیرحسین 1392-02-23 23:23
ایران را با نام تو می شناسند

www.drjalily.com/wp-content/uploads/2013/05/name-to-1024x330.jpg

نقل قول کردن
+12 #3129 مالک 1392-02-23 23:22
خوشحالم که دیگر دوستان نیز به این مورد تذکر دادند
من هم به سهم خود:

فقط و فقط و فقط چشم وگوشمان به دهان رهبر

حواسمون باشه که این ملخ خورای حاشیه خلیج با آشوب های خیابانی ما عشق و حال نکنند
نقل قول کردن
-5 #3128 مهرداد... 1392-02-23 23:19
بازی با آبروی یک آیت ا...اول فیلم رو ببینید بعد بدون تعصب نظر بدید بدون تعصب
www.mashreghnews.ir/fa/news/214412/بازي-با-آبروي-يك-آيت‌الله-فيلم
نقل قول کردن
+6 #3127 سید موسی 1392-02-23 23:18
به نقل از محمد:
با سام خدمت منتظران ظهور مهدی فاطمه(عج)
تسلیت شهادت امام هادی (ع)

نمیدونم این حرفم درسته یا نه ولی من میگم اگه همراهی و حمایت دکتر از مهندس خلاف قانونه پس حمایت آقام از دکتر سال 88 اشتباه بوده؟؟؟
یا علی . . .


حرفت کاملا غلطه، چون حضرت آقا بعد از انتخابات از ایشون حمایت کردند اخوی...نه قبلش... @};-
نقل قول کردن
-3 #3126 جانباز از اصفهان 1392-02-23 23:18
به نقل از ا.و.ک:
از رایحه ظهور مولا چه خبر ؟ :((


من مخالف بحثهای انتخاباتی نیستم و آنرا لازمه ظهور می دانم .
اما جر و بحث ها اینقدر زیاد شده که حوادث مهمی در منطقه و جهان می افتد محو شده است .

در ضمن خدمت همه دوستان عرض می کنم تقابل هاشمی و مشائی بسیار مهم است و حماسه سیاسی واقعی را مردم رقم خواهند زد .
تمام اراذل اوباش پولدار و دنیا طلب در حال صف بندی در پشت سر این ملعون ، هاشمی ، هستند و از داشتن امام خامنه ای با این دید الهی بدرگاه خدا سجده شکر باید آورد .
که فرمودند حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی
صف بندی عجیبی در حال شکل گیری است .
و انشاء الله این مردم بصیر هستند که با انتخاب خود این دو حماسه را توامان رقم خواهند زد و زمینه ظظهور امام زمان عج را فراهم خواهند کرد .
چیزهایی این چند روزه از ثروت اندوزان و دنیا طلبان کثیف و قدرت طلبان پلید شنیده و دیده ام که از تعجب شاخ در آورده ام .
با آمدن افعی بزرگ دیگر مارها در حال خارج شدن از سوراخ های خود هستند و همین فلسفه وجود مشائی و ماموریت او را بیش از بیش اهمیت می دهد . او یک مار گیر واقعی است . تا همینجا هم که افعی هارا بیرون کشیده شق القمر کرده است .
اگر در این بازی مار هم او را نیش بزند . جلیلی هست که علم عدالت طلبی زمین نماند .


دوست ما دو گروه هستند که برا ی عقب راندن خط احمدی نژاد وارد گود انتخابات شده اند هر دو هم از عدالت احمد ینژاد زخم خورده اند یکی در سال 88 برای عقب راندن خط احمد ی نژاد وارد ایجاد فضای دروغ و تهمت و فتنه شد و دیگری از سال 90 تاکنون وارد کلید زدن این پروژه شده اند یکی هاشمی ها و دیگری مصباح ها هر دو زخم خورده عدالت طلبی احمدی نژاد هستند همان طور که حضرت علی (ع) نیز شهید عدالتش شد به واسطه عدالتش مورد فشار و آزار و اذیت واقع گردید یکی از سمت معاویه (هاشمی ) و دیگری از سمت طلحه و زبیر با انهمه تعاریفی که از حضرت محمد با خودداشتند ( مصباح ها)
نقل قول کردن
+3 #3125 ا.و.ک 1392-02-23 23:17
به نقل از خادم الرضا:
تفسیر قانون اساسی با شورای نگهبان می باشد نه هر ننه قمری ...
و خبر دارید که پرونده از شورای نگهبان به قوه قضائیه رفته و احتمالاٌ طبق نظر قانونی 6 ماه زندان و 74 ضربه شلاق داره ...
والعاقبه للمتقین @};-



خیلی دوست دارم قیافه تو رو چند ما ه بعد ببینم
اگر تو دو یا سه ماه آینده عمری بود و جرات کردی به سایت بیای من اسممو عوض می کنم .
راستی در قبال بی قانونی های هاشمی و خانواده منحوسش در این چندین سال خفه خون گرفته ای .
حالا که وارد صحنه شده و خطر تقابل با رهبری را از همان اول با رهبر به اوج رسانده و حتی قالیباف ، نوکرش هم به همین موضوع اذعان کرده ، تو هم حد اقل در این مورد لالمونی نگیر . :D
نقل قول کردن
-1 #3124 نام شما 1392-02-23 23:16
به نقل از !!:
سلام

ببخشید حاج آقا!
یه سوال!!
شنیدم تو تورات و انجیل در مورد آمدن منجی هم صحبت شده!
در مورد پیامبری به اسم احمد هم صحبت شده که اخرین پیامبر هست!
درمورد بهشت و جهنم هم صحبت شده!
حالا اگه یکی در این موارد حرفی بزنه یعنی اینکه اینا رو از رو تورات و انجیل میگه؟؟!!!
:-&
خدا دستور داد همه ی ملائک بر افریده اش سجده کنند!مگر سجده خاص ذات اقدس الهی نیست؟؟
چرا خدا به خودش افرین گفت بعد از خلقت انسان؟!
فتبارک الله احسن الخالقین!!
این حرفهای اقای مشایی بر میگرده به عرفان دینی که شما اصولا عرفان رو قبول ندارید!!
یکی از اسرار اختصاص مقام خلافت الهی به انسان این است که آدمی به دلیل جامعیت - که در عرفان از آن به کون جامع یعنی وجود جامع تعبیر شده - شایسته مقام خلافت است ؛ یعنی آدمی اگر درست عمل کند ، می‌تواند همه اسما و صفات خدا را در وجود خود متجلی کند و مظهر همه اسما شود، گرچه این امر عملاً تنها در وجود انسان کامل (انبیا و اولیای معصوم) تحقیق می‌یابد ، ولی به هر حال انسان از این جامعیت برخوردار است، بر خلاف سایر موجودات و حتى فرشتگان که تنها می‌توانند مظهر برخی اسمای الهی باشند و نه همه اسما.

ردتصور غلط خلیفة الله بودن نوع انسان

www.borhannews.com/news/?p=2045
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد